Diskuze k článku

Co ukazují fakta - 0,044% nemocných, 0,0036% resp. 0,156% zemřelých

Příspěvků 74

4.8.2020 2:06

Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Rudolf_K 150.?.?.?

Fakta ukazuji, ze opatreni, ktera vlada zavedla byla ucinna. Jine zeme na tom tak dobre nejsou. Tady je tabulka.

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countri...

Autor v souvislosti s virem zminuje pouze EU. Ale s virem zapoli i Cina, Rusko, asijske zeme atd. Mimochodem, Rusko uz vyvinulo nekolik vakcin a hodlaji zacit ockovat v rijnu.

Autor nejakym vagnim zpusobem naznacuje, ze koronavirus je jakymsi pokusem kohosi nas ovladnout a zbavit vsech prav. Jak presne se to ma stat, kdo to udajne dela a proc si k tomu zrovna vybrali koronavirus autor neuvadi.

Ze nekde nekdo napsal, ze covid je v ovoci, ma dokazovat, ze covid neexistuje?

Mlcet rozhoden nemuzeme! Potresteni anti-vakcinari, anti-rouskari, popiraci covidu, konspiracni teoretikove ohrozuji zdravi a zivoty nas vsech. Podivjte se napr., co se stalo v USA.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/...

Zejmena na graf Daily New Cases. USA zavedly polovicata opatreni a zacatkem cervna nove pripady trochu klesly asi na 20 000 denne. Pak zemi otevrely a ted je tam kolem 70 000 denne a pres 1000 mrtvych. Proc USA zavedly polovicata opatreni? Anti-vakcinari, anti-rouskari, popiraci covidu, konspiracni teoretikove.

380911

4.8.2020 4:36

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Josef Kouba 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380911

V USA obdrží nemocnice za pacienta nahlášeného s C-19, 8 tis dol. Asi se hlásí i odebrání mandlí jako C-19. V Čechách zemře na sezonní chřipku v průměru ročně 2000 lidí. V sousedním Německu v roce 2018 chřipka skosila 28 000 občanů. Nosili se hadříky přes ústa? Ne. Mimo jiné je dlouhodobé nošení roušky velice nebezpečné. V jakési TV mě informovali, že za 6 měsíců na zeměkouli zemřelo 500 tisíc lidí na C-19, nikde není uveden věk zemřelých na C-19, zajímavé proč? Za stejnou dobu zemře na stáří a nemoci 80 milionů lidí!
Zaznamenal jsem, že jakmile se novinář, či lékař odváží zpochybnit onu rýmičku, nemá to potom lehké. Proč?
V lékárně za 190 Kč. lze zakoupit soprinosin či groprinosin pokud by jste tu rýmičku chytli. Za týden jste fit. Konzultujte ovšem s lékařem.

380913

4.8.2020 11:51

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 380913

Totéž říkal Johnson. Pak skončil na JIPce a teď je rád, že rýmičku přežil.

380937

4.8.2020 5:30

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Firdos 82.?.?.?

Reakce na 380911

Pane Stworo, máte tady škodnou.

380915

4.8.2020 10:15

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 380915

To jako že autor příspěvku " vybočuje z řady" ? Takto je neprodleně označen dokonce za " škodnou" ?

Ej, ty můj světe. Jedni za osmnáct...druzí za dvacet bez dvou :
Jiný názor ano, ale pouze když se líbí mně a mým kumpánům !!!

380931

4.8.2020 13:53

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 380931

vtipné.[chechtot] Ak pan Rudolf K. napíše svoj "názor" , tak je ten jeho názor nekritizovateľný.
Ale ak napíše svoj názor pan Firdos : "Pane Stworo, máte tady škodnou." ,
tak ten jeho názor je neprípustný ?

Môj názor je : "Páči sa mi názor pana Firda " .
Budete odsudzovať aj moje právo na názor ?
...........................
............................
Ahaááááááááááá..... už som pochopil !!!! Ale mi to trvalo.....
Názory podporujúce mainstream sú DOBRÉ , a teda POVOLENÉ. [velký smích]
Tie protimainstreamové (rozumej putinovské, protiBruselské, proruské, protiGrétine,.....) sú FUJ, a teda zakázané.

380949

4.8.2020 6:54

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

wes 81.?.?.?

Reakce na 380911

Co je to "anti-rouskar" ? Rousko odchyti jen malou, ale take vyznamnou cast infekce. Muj odhad je mene nez 1/3. Ma tez sve negativa, protoze infekci v dotycnem umi recyklovat, a muze nadelat v nekterych situacich vice skody, nez uzitku. Jako seriozni filtr jej pouzit nelze, protoze nema jak zabranit expanzi aerosolu pri kychani, smrkani, kaslani, pri jidle, odchyti jen slabsi prskani, hlavne pri mluveni. Nezabrani ale silnejsimu vytlaceni a usazeni kapenek po povrchu predmetu. Nektere prace az znemoznuje. Dost podobny vliv ma odstup, nebo prosta striska pod nosem.
Ve WHO vznikla hadka, protoze nektera cast zastava nazor, ze bezpriznakovy nosic neni povazovany za nebezpecneho prenasece infekce. To podle mne sedi.
Zasadni vec je, ze kdyz se nekdo citi nemocnym mel by se snazit o izolaci. Nejvetsi cast prenosu se deje podle mne timhle smerem, ze to lide nedodrzuji, jsou bezohledni.
Stejne tak je bezohledne pozadovat, narizovat rousko, kde to postrada smysl, a clovek pak nema moznost dychat cerstvy vzduch a oprostit se od patogenu obecne.
To, ze jsou cekarny nevetrane, a spatne organizovane, na to se prislo az teď ? Vzdyt s tim bojujeme leta, zejmena pri nemocech deti.
Podle mne ta jista verze covidu je tu uz par let a muze byt dost nebezpecna, i s nasledky. Nelze vyoucit kombinace. Stejne tak se az tak dobre nevi, co se vlastne testuje, netestuji celou sekvenci RNA, pouze segmenty.
Take se na tom vsem prizivuji ruzne sekty, vcetne dvounohych "patogenu" ve statni sprave, co delaji medvedi sluzby, a nasledne jeste horsi skody. Ale nechci bagatelizovat, nasel jsem treba tuhle citaci, to by si uz museli hodne vymyslet:

"to je jasne že chripka neni sranda ale tak toto je trošku niečo ine...je to ako chripka niekomu sposobi velmi velke problemy niekomu takmer žiadne...ale treba sa mať na pozore...poznam ludi pretože žijem v PL tu je to trošku rozširenejšie...moj kolega a kamarat s ktorym som aj volal kedže pracuje ale z domu kvoli virusu je na tom vraj celkom dobre ale tak teploty okolo 39 na dennom poriadku, uplne vyblednuty, vychudnuty je oproti tomu ako bol (a to som ho nevidel iba zo 2 mesiace čo som bol na slovensku), oči podliate krvou vraj nevladze sa ani pohnuť poriadne no ale zvlada to jak chripku...ale tie zachvaty kašľa a to mi viaceri povedali...tie su najhoršie...on jak začal kašľať ja som ani kukať nemohol na monitor jeho až napinalo uplne a asi 7 minut vkuse kašeľ kašeľ...neni to sranda...a to je človek ktory ma 26 rokov nefajči, nepije a športuje (hra hokej) ...no a jeden z dvoch ľudi na JISke ktoreho poznam je človek s ktorym som mal kedysi kapelu..a to je mlady 21 ročny chalan a vraj to ružovo nevyzera...proste jasne netreba prehanať ako pišem ale v zaujme vlastneho zdravia a zdravia našich rodin, ktore si pochopitelne všetci važime, by sme mali dať bacha"

380916

4.8.2020 7:52

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 380916

Telo se neosvobozuje od patogenu dychanim cerstveho vzduchu nybrz vytvarenim protilatek.

380919

4.8.2020 7:45

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Berenice 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 380911

Ja ti reknu proc zrovna vybrali Covid.
Protoze pro nas normalni lid je to neviditelny nepritel.
A bohuzel musim ti rict, je to z jejich strany skvely tah....., ktery jim vysel.

380918

4.8.2020 11:53

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 380918

A to jako komu?

380939

4.8.2020 8:05

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

omar 195.?.?.?

Reakce na 380911

Toto ste čítali v Katolíckych novinách na športovej stránke? Alebo ste (nebodaj) čítali listy o prehliadke mŕtveho, či pitevné protokoly? Prosím Vás spamätajte sa! Toľko nehoráznych tvrdení na jednom mieste sa veru ťažko dá dnes niekde nájsť...

380920

4.8.2020 8:28

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 380920

>> Toľko nehoráznych tvrdení na jednom mieste sa veru ťažko dá dnes niekde nájsť...

- iba slabo hľadáte. [chechtot] V televíziach je takýchto absurdít habadej.

Hlupákov, ktorí túžia po celoživotnom nosení náhubkov je spústa, možno až väčšina.

380922

4.8.2020 16:08

Patriots Wear Face Masks

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 380922

I know how difficult the past few months have been. Your unwavering support during this time has not gone unnoticed.

I am writing to you now, not to ask for a contribution, but to ask for your help.

We are all in this together, and while I know there has been some confusion surrounding the usage of face masks, I think it’s something we should all try to do when we are not able to be socially distanced from others.

I don’t love wearing them either. Masks may be good, they may be just okay, or they may be great. They can possibly help us get back to our American way of life that so many of us rightfully cherished before we were so terribly impacted by the China Virus.

My feeling is, we have nothing to lose, and possibly everything to gain, including the next chapter to our country, and to keep things open whether it be schools or businesses.

I recently tweeted that many view wearing a mask as a patriotic act, and there is no one more patriotic than me and you. Why not give it a shot!

Thank you,
Donald J. Trump
President of the United States

380958

4.8.2020 9:18

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 380920

Nějaký argument, který by stál za to než tento výplod?

380927

4.8.2020 16:11

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 380927

Argumenty nemaji. Jsou skalopevne presvedeceni o sve pravde bez jakehokoliv oduvodneni.

380959

4.8.2020 21:02

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Josef Kouba 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380920

Vše lze dohledat na google. Tam je statistiky kopec. Věřte nevěřte, na světě zemře ročně 160 milionů lidí a narodí se 320 mil. dětí. Sex nás prostě baví.
V odkazu je malé školení o virech, je u toho i překlad.


https://open.lbry.com/@Peacecelebrate♥Wæponytai... [mrknutí jedním okem][smích]

380969

4.8.2020 8:20

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 380911

>> Ale s virem zapoli i Cina, Rusko, asijske zeme atd. Mimochodem, Rusko uz vyvinulo nekolik vakcin a hodlaji zacit ockovat ......

- no toto teda ..... je hrôza. A to máme my, uvedomelí europania robiť to, čo robia naši najväčší nepriatelia ??? Však oni nás chcú iba pomýliť, aby sme robili chybné kroky. Je predsa jasné, že čo robí Putin, je všetko ZLÉ, škodlivé, protiÚnijné, protiamerické,......
FUJ, ....vy nám tu dávate Putina a Rusko za vzor ??? FUJ.
Vy tu proste šírite putinovskú propagandu, aby ste zničil jednotu europskej Uhnije.
My dobre vieme, že koronu vyrobili čínania pod vedením Putina, aby zničili europsky blahobyt a demokraciu. Predsa nebude Čína a Rusko zabíjať vlastný výrobok koronu !!!

380921

4.8.2020 9:26

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 380911

Nejspíš napsáno těsně před pravidelnou návštěvou psychiatra. Došly léky.

380928

4.8.2020 9:56

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

rosco 185.?.?.?

Reakce na 380911

zabavne, sekta rouskaru tvrde utoci,pocitam ze to bude vedlejsi sekce klima sekty, doporucuji misto rousek si davat na hubu pampersky, urcite ucinnejsi.
no a kdyz uz jsme se zasmali, tak trochu faktu:
https://blog.argonautcapital.co.uk/articles/2020/0...

[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][bliji]

380929

4.8.2020 13:46

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

vladimir7 213.?.?.?

Reakce na 380911

Pane, vy ste padol na hlavu v detstve, alebo až teraz?
Zrejme budete za tie žvásty zaplatený.

380948

6.8.2020 18:30

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

rosco 185.?.?.?

Reakce na 380948

tak u vas by nejake padnuti na hlavu rozhodne nebylo zadna katastrofa, v nejhorsim by se ty piliny mohly vysypat.
[chechtot][chechtot][chechtot][velký smích][velký smích]

381031

6.8.2020 19:20

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

rosco 185.?.?.?

Reakce na 380948

sorry, reagoval jsem omylem na komentar ktery nebyl pro mne.

381034

4.8.2020 19:20

RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 380911

>koronavirus je jakymsi pokusem kohosi nas ovladnout a zbavit vsech prav.

Autor u čtenářů předpokládá nějakou znalost problematiky, domnívám se. Soňu Pekovou zmínil, ta paní řekla, že takový přirozený koronavirus ještě neviděla, asi věděla, o čem mluvila. Podle jednoho článku si nějakou podobu tohoto jedu nechali fašisti patentovat už v roce 2015. Ten jed buď úmyslně vypustili nebo jim unikl z válečné laboratoře na jedy v uSSa. Do Číny i jinam ho zatáhli úmyslně, aby to svedli na jiné, aby oběti xidismu zobrazili jako pachatele, viníky. Místní xidovská SSebranka blekotá tak jako Trump o čínském viru nebo čínském viru z mokrých (xidácký výraz pro vraždu, zabití, krev) trhů. Současně se spuštěním koronahysterie SSoudruzi fašisti zabrzdili hospodářství, SSoudruh Gates si byl jist očkovací látkou a povinným očkováním spolu s čipem - o tom všem, Kavane, tady jsou články. Kdo nás chce ovládnout? A "pronárody vyhubit"? Xido SSebranka, už asi dvatisíce let.

>Jak presne se to ma stat

Tím zločinným povinným očkováním a čipy (čipy u koní nebo psů zavedli už dříve, tyhle budou vyladěnější) a satelity vypouštěnými pod maskou Muska a 5G sítě.

>proc si k tomu zrovna vybrali koronavirus autor neuvadi.
Protože distance 2 metry a neviditelný virus, většinou ani nepřítomný nebo málo účinný (tím nevylučuji, že někde vypustili silnější variantu nebo zde se vyskytující uměle spáchaný typ se přeměnil na málo škodlivý) - je ideální k rozvratu společnosti, rodiny. Podobní šílenci jako vy, podléhající xido-korona akci a hysterii byly schopní při akci hadr přes pysk útočit na jinověrce bez roušky svobodně se procházející lesní cestou (kde se bylo lidí málo a daleko od sebe).

Pokud toužíte po odkazech, vyhledejte si zde články na téma korona, covid-19, případně si na idnes vyhledejte blok Ladik Větvička - ten o tom také napsal několik článků i s odkazy na zdroje!


>konspiracni teoretikove
Xidismus není jen teorie! Synagogy, kostely, mešity, bible, talmud, korán a xidovstvo a jeho zločinné spolčení proti lidstvu je definované, sepsané a páchané! Koronavirus, covid-1984 je také jeho zločinnost, včetně těch úžasných "půjček" neexistujících peněz, ale skutečně vymáhaných úroků a obsluh dluhů (viz EU 750 miliard eur, xid Bureš se schválením košer sněmovny 500 miliard kč...)

>kohosi nas ovladnout
Banksterských klanů ovládajících FED, MMF, euro...

380966

4.8.2020 3:34

K smichu nebo k placi?

vvv 206.?.?.?

Otazky:
1) Proc byl zavren svet kvuli novemu viru dychacich cest, jehoz umrtnost je minimalni, podobne chripce, jestli i to? To budem delat ode dneska u vseho?
2) Proc se buzerace upevnuje, misto aby polevila? Na zacatku se nevedelo, jak to bude. Ted uz se vi.
3) Deti na to neumiraji. Proc zavreli skoly?
4) Proc se uverejnuji data na vyzkyt viru, i kdyz nezpusobi nemoc?
5) Proc se vedle dat na umrti s covidem neuvadeji srovnani s chripkou tehoz obdobi? A je mozno odhadnou, zda clovek zemrel na covid, ci spise s covidem na jine veci? A proc se s tim statistika nevyporada?
6) Proc se slibuje ockovani, kdyz pri chripce je nejdulezitejsi domaci pece? Proc se verejne nediskutuje o lacinych protivirovych inhalantech? Proc pronasleduji doktory, kteri se zmini o lacinych lecich, ktere uz existuji?

Tak to jen na zacatek.
Jak je ta V + W pisnicka? Panikari jedou...

380912

4.8.2020 11:56

RE: K smichu nebo k placi?

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 380912

Seznam naprosto hlupáckých pseudoargumentů.

380940

4.8.2020 18:08

RE: K smichu nebo k placi?

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 380940

Nespletl sis lokál eurosvazáčku?

380965

4.8.2020 21:52

RE: K smichu nebo k placi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 380940

To nejsou argumenty, ale dotazy. (A dobré dotazy) Pletete si pojmy. Žijeme v demokracii a demokracie znamená diskuze, otázky, odpovědi. Nikoliv zesměšňování, bagatelizace, cenzura.

380971

4.8.2020 13:44

RE: K smichu nebo k placi?

thomason 2a0b.?.?.?

Reakce na 380912

1)Hoax. USA jako příklad vyspělé země s velkým vzorkem, Covid, momentálně 4,8 mil. nakažených celkově, 158 tisíc mrtvých, to je 3,2%. Chřipka, poslední data, 35,5 mil nakažených celkově, 34 tisíc mrtvých, to je 0,1%. Covidových smrtí by muselo být cca jen 5 tisíc a chřipkových přes 1 milion, aby to bylo v kontextu těch statistik to samé. U Covidu jsme navíc teprve v červenci a známe ho jen několik měsíců.

zdroj
https://www.cdc.gov/flu/about/burden/index.html
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

2)Protože se situace zhoršuje?
3)Dětská úmrtí jsou vzácná, ale mohou nákazu přenášet, rozumíte?
4)Jak byste si to představoval? Covid může být bez příznaků, ale dotyčný funguje jako roznašeč, takže je důležité uvádět všechen výskyt ne? Ptáte se stejně hloupě i v případě jiných virů, které sice v těle jsou, ale bez příznaků, takže ten výskyt máme ignorovat a evidovat jen až při projevech příznaků? To není moc rozumné.
5)Covid není chřipka nejen podle statistik, není prozkoumaný, nikdo neví co bude později, píše se o poškozených orgánech, které se mohou ale nemusí dát do pořádku, nemáme o něm dlouhodobé znalosti. Data si uvádějte, zdroje jsou nahoře, ale neposkytují ten výsledek jaký jste chtěl. Statistika se s tím samozřejmě vypořádává, nedávno byla uvěřejněna data u nás, u 60% případů to nebylo primární příčinou, ale ani se netvrdí, že primárně zabíjí covid. Je snad jasné, že jako u té chřipky zabíjí ta kombinace, kdy covid dotyčného dorazí, zatímco bez covidu mohl žít déle jako do doby než přišel covid.

zdroj
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/covid-19-nebyl-v-cesku-pricinou-umrti-u-60-procent-obeti-40325450

Pokud to byl začátek, tak co tam máte dál? Tohle byly ty nejpopulárnější hoaxy, víc už toho snad neni.

380946

4.8.2020 22:03

RE: K smichu nebo k placi?

vvv 206.?.?.?

Reakce na 380946

Za chvilu budem nakazu prenaset vsici. No a co? Ti slabi zemrou, a ti odolnejsi budou zit dal. Tak jak s chripkou. Tak funguje evoluce. Pan o ni prece slysel?

380972

4.8.2020 23:54

RE: K smichu nebo k placi?

thomason 145.?.?.?

Reakce na 380972

Odpovídal jsem na ty body, tohle jsem neřešil, tak nevim o co vám jde.

380975

5.8.2020 2:37

RE: K smichu nebo k placi?

vvv 206.?.?.?

Reakce na 380975

No dyz mate tolik strachu, ze to decka budou roznaset. Nejlip je zamknout ve sklepe, a je pokoj.

380978

5.8.2020 9:27

RE: K smichu nebo k placi?

outrata 94.?.?.?

Reakce na 380978

Typicky ceska hospodska argumentace, delate elitam radost.
Thomason pise o tom, ze deti mohou byt prenaseci a podivejte, co jste z toho udelal.
Rikam v hospode znamemu diabetikovi, ze umela sladidla mohou diabetes zhorsovat a on na to: „To jsou debilove, tihle vedatori, ted abych kvuli nim za zacal zrat cukr!“
Tahle ode zdi ke zdi urazenecka argumentace je morem na obcanskou angazovanost a vede k pouhemu hospodskemu brblani.
„Podivejme na Thomasona, chce zavirat deti do sklepa! Takovi jsou vsichni rouskari!“

380984

5.8.2020 10:22

RE: K smichu nebo k placi?

thomason 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 380978

To si ventilujete nějaké komplexy, že píšete tyhle nesmysly? Přečtěte si znova na co se ptal a co jsem odpověděl, nebo je pro vás logika: děti také přenášejí nemoc jako ostatní = proto zavřené školy - příliš složitá k pochopení?

380988

6.8.2020 2:00

RE: K smichu nebo k placi?

vvv 206.?.?.?

Reakce na 380988

Deti prenaseji rymu, chripku, a spoustu dalsich viru. Zavirame kvuli tomu skoly?

380998

6.8.2020 15:50

RE: K smichu nebo k placi?

thomason 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 380998

Ano, zavíráme, použijte google a "chřipková epidemie zavřené školy" nebo "chřipkové prázdniny", kromě škol se zavírají i nemocnice a sociální zařízení. Kvůli rýmě se nic nezavírá, protože není považovaná za závažnou nemoc. Kvůli Covidu se zavíralo plošně, protože ten byl vyhodnocen jako závažný a rizikový, dnes se některá zařízení zavírají jen lokálně.

Ještě nějaký hloupý dotaz? Co přesně by děti musely přenášet, abyste neměl problém se zavíráním škol? Virus Ebola?

381020

7.8.2020 1:06

RE: K smichu nebo k placi?

vvv 206.?.?.?

Reakce na 381020

Mam za sebou az moc roku skol, ale chripkove prazdniny jsme nikdy nemeli. Akorat uhelne. A prezili jsme to! I bez buzerace s rouskama atp. A chripka byla kazdy rok.

Dnes uz vime, ze covid je pro vetsinu lidi nezavazna nemoc.

Mor.

Lidi, co fandi buzeraci, masirujou statistiky. To se vam libi? Ale co blbnu, vam opravdu za tu propagandu asi opravdu nekdo plati. Tak cau.

381041

7.8.2020 12:26

RE: K smichu nebo k placi?

thomason 192.?.?.?

Reakce na 381041

Někde se zavírá i kvůli chřipce, u vás zrovna ne, a co, si to vygooglete a máte to, nebo jsou ty zprávy fake?

To je možné, ale pro hodně lidí je to nebezpečné, třeba proto, že jsou už něčím načatí nebo jsou zdraví ale stejně je to skolí, protože jejich tělo je zrovna na covid citlivé a nedá ho. Covid je hlavně neznámý z dlouhodobého hlediska.

Neřeším jestli se mi to líbí nebo ne, vyvracím vaší argumentaci a vysvětluju logiku za těmi opatřeními, snad jste to už pochopil.

Buzerace se asi nelíbí nikomu, ale jak si to představujete? Buď se budou zavádět opatření k minimalizaci ztrát, nebo se na to vykašlete s tím, ať slabí zemřou a přežijou silní, které nebudou otravovat opatření, tak jaká je vaše volba? Hlavně nezapomeňte vaší volbu aplikovat globálně a na vše, ne že si vypíchnete Covid a u ostatních nemocí a problémů budete vesele aplikovat "buzeraci" a utrácet miliardy na zachraňování slabých místo toho, abyste je nechal všechny umřít jako u Covidu. Tak jaká je vaše volba?

381055

8.8.2020 4:00

RE: K smichu nebo k placi?

vvv 206.?.?.?

Reakce na 381055

Moje volba je evoluce.

381068

4.8.2020 7:35

Pán nemá ani tucha o čem píše

Jacob 193.?.?.?

V dávné minulosti pokud si má paměť vzpomíná byla kulhavka, slintavka a jiné nemoci a bývalý zlý režim, aby uchránil své zemědělství, přijímal rychlá a tvrdá opatření k zamezení šíření této nemoci. V nedávné době jsme vybíjeli tisíce kusů drůbeže z důvodu ptačí chřipky, protože to byla hrozba pro chov drůbeže obecně. Kdyby autor byl k čemu, možná by uvedl statistiku kolik usmrcené drůbeže z celkového počtu chované drůbeže to bylo. Předpokládám, že nevýznamný počet, protože cena drůbežího masa výrazně nestoupla. Nyní máme nemoc COVID-19 a všichni kdo v mají zádeli díru se vyjadřují o likvidaci ekonomiky, zotročení lidstva atd. Ano, Já jsem zastáncem názoru, že např. takzvaný záchranný balík EU je bouda na země východního bloku (využili situaci). Nicméně nemoc COVID -19 tady je a připomínám, že doposud nebyla stanovena oficiální léčba a nemáme oficiálně určený lék, nevíme jaké má nemoc COVID-19 dopady na zdraví dlouhodobě . Léčení COVID-19 je tedy formou nějak to dopadne. Příklad klubu Techtle Mechtle v Praze ukazuje, co jeden infekční jedinec může způsobit, ale to stále zabedněncům, kteří se starají pouze sami o sebe nemají žádnou zodpovědnost a je jim zcela jedno co bude s jejich blízkými a pokud náhodou onemocní tak jsou zvyklí, že se vždy o jejich blaho někdo postará!!!!!. V předzimním období se objeví nemoci typu viróza, chřipka, záněty průdušek, kašlík a rýmečka a do tohoto přimíchejte COVID-19. Jaký bude průběh nemoci u pacienta s chřipkou a COVID-19 nebo zánět průdušek a COVID-19? Ví ten pán jak budou takové kombinace nemocí probíhat? Kolik bude těžkých pacientů? Co onkologičtí pacienti, lidé po transplantacích a náročných operacích a mnoho dalších? Bude to záležitost už jen 55+ nebo za těchto podmínek to už bude hrozba pro všechny? Co když Vám lehne celá směna v elektrárně, teplárně, nemocnicích, IZS, státních úřadech, v obchodech, ve fabrikách - kdo zajistí chod těchto činností? Když už tady mácháte procenty, zeptejte se zdravotníků v čem spočívá nebezpečí této nemoci v kontextu všech ostatních nemocí, které nás na po létě čekají nebo se opravdu domníváte, že odborníci plácají veřejně v zájmu nějakých globálních skupin a přivádí tak na sebe hněv davu (všechny si korporace nekoupí). Když už konspirujete, pak pro zavedení nějaké nové diktatury, potřebujete vytvořit chaos, zmar, strach a pak přijít celý v bílém s řešením a dav si oddechne a přijme. Opatření proti šíření COVID-19 tomuto brání. Nekomentuji COVIDpasy, očkování a podobné výstřely.

380917

4.8.2020 14:27

RE: Pán nemá ani tucha o čem píše

rosco 185.?.?.?

Reakce na 380917

" Ví ten pán jak budou takové kombinace nemocí probíhat? Kolik bude těžkých pacientů? Co onkologičtí pacienti, lidé po transplantacích a náročných operacích a mnoho dalších? Bude to záležitost už jen 55+ nebo za těchto podmínek to už bude hrozba pro všechny? Co když Vám lehne celá směna v elektrárně, teplárně, nemocnicích, IZS, státních úřadech, v obchodech, ve fabrikách - kdo zajistí chod těchto činností?"
Dalsi soutezici v soutezi o nejpriblblejsi otazky, neni naprosto duvod proc by to mel vedet, kazdy jedinec je v prubehu zivota vystaven tisicum viru a bakterii, o jedovatem sajrajtu ktery dnes jime ani nemluve, a je tedy jasne, ze posuzovat nebezpecnost te ktere nemoci lze vylucne na podklade umrtnosti a ta je jak videt v pripade corony titerna, v Nemecku natahne backory rocne na chripku 18-25 tisic lidi a na rezistentni bakterie o kterych nikdo ani nekvakne 40000, corona 1800,
jeste jste zapomel prozkoumat jak se projevi corona v souvislosti s dopadem meteoritu.)))

"nebo se opravdu domníváte, že odborníci plácají veřejně v zájmu nějakých globálních skupin "
samozrejme, existuji dukazy ze by to nebylo poprve, dlouholety podvod s cholesterinem ktery zacal uz v 50 letech na kterem si pharma firmy dlouhe roky mastily kapsy a umozneny korupci doktoru byl uz davno prokazan, podobne byly odhaleny podvody s ptaci a praseci chripkou.
Uplne stejne jsou korumpovani vedci, kteri potvrzuji lidstvem zpusobene oteplovani
Kdo umi nemecky, muze se informovat
https://www.youtube.com/watch?v=JfiaYLl6EA4
https://www.youtube.com/watch?v=LjNiSAUKnAQ

[chechtot][chechtot][chechtot]

380950

5.8.2020 19:32

RE: Pán nemá ani tucha o čem píše

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 380950

Zrušeno. Nulová informační hodnota, jen urážky diskutujícího. Editor

380997

6.8.2020 21:04

RE: Pán nemá ani tucha o čem píše

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 380997

To editor. Jiné názory nejsou akceptovány?

381035

4.8.2020 8:37

politický vírus

libertarian 31.?.?.?

>> Práce všech pokrokových lepšodruhů je mařena, pokud existují zdroje tvrdící, že např. o epidemii chřipky se jedná, pokud nemocných je 1.600 až 1.800 případů na 100.000 obyvatel,

- lenže týchto 1600 "nemocných" vôbec nie je nemocných. Oni vôbec nemajú príznaky, majú iba akési lajstro od vládnych epidemiologov. Stačí prestať testovať, a o víruse nik nebude ani tušiť.
Kam až môže zájsť ľudská debilita, to je neuveriteľné.....
Pan autor to napísal pekne, ale .....s ľudskou hlúposťou sa nedá zvíťaziť.

380923

4.8.2020 9:57

To je asi takhle s tím koronavirem:

R.E. 37.?.?.?

Je to s ním přesně jako s tou imigrací, je potřeba se s ním seznámit v plném rozsahu dostat ho v té nejvyšší koncentraci a kdy je při síle a nikoli na sousedovi, nebo někom, koho dobře známe, nýbrž přesně na sobě, jinak jsou dojmy z něho jen více, nebo méně přesně přenesené... a jak známo "sytý hladovému nevěří...".

A co se týče těch roušek, tak je to s nimi, jako se vzduchovým filtrem u motoru,. Je dobré je po nějaké době provozu a s ohledem k prostředí, kde se pohybujete a jakým způsobem se pohybujete často měnit a regenerovat schopnost "absorbce a čištění" třeba jen přepráním, dezinfekcí a přežehlením a pak, když to není jen za celý den kus proflusaného hadru, tak to nebude ani ta "pertiho miska"...

Fakt, že se dá na následky koronaviru také zemřít a že se to daří i lidem, kteří si to nemyslí a kteří jsou zdraví, mladí a sportují, je neoddiskutovatelný stejně, jako fakt, že se to všechno svinstvo okolo něj jisté skupiny kazisvětů pokoušejí využít k prosazením svých cílů a je jen na nás, jak se s tím vyrovnáme aby to naše životy ovlivnilo co nejméně, nejsme přeci dobytek, ale myslící lidé a víme, že "věřit můžeme jen sami sobě a to ještě ne vždy..."[chechtot][chechtot][chechtot]

Úkolem dne je navést řízený všeobecný chaos a to se, jak vidno i daří a bodejď by ne, když odborníci jsou zkorumpovaní a pokud ne, tak jejich názory jsou stavěny na roveň kartářek, hvězdopravců, bavičů a héreček a politizujících idiotů z přesvědčení, kteří dnes kafrají do všeho...[oči v sloup]

380930

4.8.2020 10:19

Kde udělal soudruh Dvořák chybu??

JanN 178.?.?.?

Včasným poupravením článků je třeba vyrazit zbraň z rukou všech rozvracečů a Putinových nohsledů, kteří by mohli poukázat na nemožnost vývoje neškodné vakcíny v tak krátkém čase.

Nic proti Putinovým nohsledům, pane Dvořáku. Ale bylo to právě Putinovo Rusko, které před pár dny šokovalo svět tvrzením, že už má v tak krátkém čase neškodnou vakcínu proti Covidu. A že ji bude lidem podávat už teď v srpnu. Co na to vy a vaši čtenáři? Na Zvědavci samozřejmě ticho po pěšině. Protože tímto ruským krokem se rozsypou jak domeček z karet všechny ty desítky neuvěřitelných spikleneckých teorií a blábolů, které se tu na téma Covid už odprezentovaly... Zatímco v Číně a Rusku platila jedna z nejpřísnějších anticovidových opatření na světě.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/ru...

Kdybych měl věřit všem těm článkům na Zvědavci a jiných alternativních webech o plánovaném spiknutí, musel bych si myslet, že Covid nakonec vymyslela Čína s Ruskem. Aby první z nich získali světový monopol na prodej roušek a ti druzí světový monopol na očkovací vakcínu [cool]

380932

5.8.2020 10:06

RE: Kde udělal soudruh Dvořák chybu??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 380932

Evidentně nechápete, či nechcete chápat. WHO chce prosadit vakcíny geneticky modifikující lidský organizmus, proto tolik ječí proti Rusku.

Rusko jim škrtá rozpočet tím, že své obyvatelstvo Rusko nenechá geneticky modifikovat a ty Rusy, co se nechali vyděsit, zaočkuje vakcínou bez škodlivých efektů na zdraví a reprodukční schopnost člověka.

WHO a média, jako nástroje globálních elit v této informační covid19-válce udělali obrovskou práci, chtějí ještě corona-hysterií úspěšně poděsili ovčany celé planety, chtějí zavést geneticky modifikující celosvětovou vakcínu a to zlé Rusko je zase předběhli - téma covid19 přiznali a tolik potřebnou hysterii neutralizují.

380987

4.8.2020 11:12

"pak fakta dokládají úmrtnost 0,156%"

Peter Bezemek 92.?.?.?

Článok by pôsobil dôveryhodnejšie, keby tie uvádzané čísla aspoň sedeli. Podľa údajov v článku je úmrtnosť cca 2,3%, nie 0,156%.

380935

4.8.2020 21:29

RE: "pak fakta dokládají úmrtnost 0,156%"

Josef Kouba 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 380935

Včerejší informace z TV BBC: Na zákeřný C-19 dle jejich údajů zemřelo 860 tisíc. osob. Nikde údaj o průměrném věku zemřelých, to je velice důležité. Neboť je to pravděpodobně věk 70 let stáří. Za stejnou dobu na světě zemřelo 80 mil. lidí (snadno dohledat) takže je to 0,86 : 80 a to ještě z těch uvedených obětí C-19 je mnoho lidí co měli jiné vážné nemoci a tento vir byl pitvou u nich nalezen.

380970

4.8.2020 11:53

No a teď si představte...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

...že když na Covid (0,044% nemocných) málem zkolabovalo hospodářství a Babiš zadlužil i naše prapravnuky, co by se nedej přírodo stalo, kdyby dorazila opravdová chřipka?!

380938

4.8.2020 13:06

Je to marný..

Jan Hanuš 193.?.?.?

Lidi už se rozdělili na dva tábory jako u dvojčat. Každý má své (neoddiskutovatelné) názory a jistotu. Přesvědčit se nedá ani fakty, radši si najde svoje fakta, obvykle někde jinde. Nejlepší jsou z USA, Ruska nebo Číny. Jsou báječně úderná, ale hlavně neověřitelná. Z takového Chile by to moc nezaujalo. A z Tanzánie vůbec ne, prezident je určitě konspirátor jako já. Je to sice vědec, ale jiný, než ti ostatní. Nemá licenci na pravdu.
Nade mnou už jen mávají ti inteligenti okolo opovržlivě rukou. Všichni mají televizi, já ne, tudíž jsem debil a konspirátor.
U nás je všechno báječné, protože je báječný Babiš, Hamáček a Prymula. Dokonce z toho máme novou lásku a svatbu. Virus to zatáhne.
Ty zde popisované příznaky jsem dřív při chřipce míval úplně běžně, takže chřipku nenávidím. Teď k stáru to úplně vymizelo. Asi tu chřipku sežral Covid. Nějak se přestala vyskytovat.
Před televizní hloupostí, která pronikla i do hospůdek jsem už kapituloval. Mlčím a poslouchám ty "informovanější".

380942

4.8.2020 16:29

RE: Je to marný..

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 380942

>> Před televizní hloupostí, která pronikla i do hospůdek jsem už kapituloval.

- televízna hlúposť ma nula mozgov, ale 5 milionov papúľ (v ČR). S takouto príšerou nemožno zvíťaziť. A ovčania každú lož z TV považujú za ARGUMENT.

380962

4.8.2020 13:17

Když někdo kýchne

Erwin 194.?.?.?

Když někdo kýchne, rouška může zachytit část chrchlů. Klidně i všechny. To je ale zcela nepodstatné. Virus o velikosti 120 nanometrů (0,12 mikrometru), tedy 120 miliardtin metru projde při výdechu otvory v hadře na hubě jako komár oky karisítě. Omlouvám se, nic chytřejšího mě nenapadlo, právě jsem byl ve stavebninách. Nejen oky, ale samozřejmě největší část projde okolo hadry. Kdo nevěří, postavte se před zrcadlo, zapalte si cikaretku, potáhněte (lépe nešluknout, dým je zřetelnější), nasaďte roušku a vydechněte.
Samotná existence roušky ovšem asi způsobí, že virus ihned po opuštění roušky padne mrtev k zemi. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč je hadrová rouška vydávána za překážku v šíření virů.
Jeden kamarád popisoval, jaký provedli někdy v květnu u nich ve fabrice test. Jejich technolog je milatantní a zuřivý tabákobijec. Zapálili si proto na hale jakýsi odporný vanilkový doutník. Počítali, za jak dlouho se dostane ten příšerný smrad na druhou stranu 75 m haly, kde má technolog svůj kutloch. Po 7 minutách se ozval nekontrolovatelný řev, jako kdyby zasáhli mamuta.
Chlapci byli spokojeni. Vyhodnotili to tak, že zřejmě stejným způsobem se šíří onen strašlivý virus. A to prý zamezili proudění vzduchu na hale (asi mysleli vzduch zvenčí). Stejně, jak se pohybuje částečka vonného kouře vzduchem, se podle nich a zdravého rozumu šíří i ten smrtelný cov. (Drobný rozdíl - nejjemnější částečka kouře je cca 10x větší než cov, měla by tedy padat k zemi 10x rychleji – ničím nepotvrzeno, jen má domněnka). Je zde ale velký rozdíl. Kamarád učinil logický závěr – částečky kouře z vanilkového doutníku mají křídla, protože klidně doletí 75 metrů. Cov křídla nemá a padá tak po výdechu, těsně za rouškou, ihned k zemi. Musí. Jinak si nedovedu vysvětlit, že bezpečná vzdálenost mezi lidmi je dva metry.
Tím se, jako již nesčíslněkrát, dostáváme do situace, kdy stačí něco si přečíst, následně zapojit krátkodobě alespoň dva mozkové závity a je jasné, že se nám opět a opět lže. A nastává nám zase fáze č. 2 – vyhodnotit, proč se nám lže. Tady už to bývá obtížnější. Každý máme trochu jiný počet a druh informací, takže závěry mohou být odlišné.
Poslední dobou mám možnost pozorovat, jak působí informace na lidi v mém okolí - diváky TV. Informace například o tom, že za období tuším 1.-17. týdne loňského roku zemřelo u nás více lidí, než za stejné období roku letošního. Nejprve tomu nevěří. Pak znejistí. U některých lze pozorovat i věc nepředstavitelnou – začnou přemýšlet.
Dovolil bych si učinit krátký, úsečný, logický a zcela jednoznačný závěr. Mezi strašlivým zabijákem v podobě cov19 na jedné straně a normálním životem na straně druhé je pouze a jen tlačítko vypínače televize. Zapneš, nastává pandemie. Vypneš, je po viru.

380944

4.8.2020 15:06

RE: Když někdo kýchne

simonx 89.?.?.?

Reakce na 380944

Toto je ukázkový příklad vadné analýzy.

Patogeny se šíří ventilací ústy a nosem nikoliv jako kapsule/kapsidy/částice, ale jako součást drobných kapének, obsahujících kromě vody z hrtanu také hleny, minerály, kondenzát z nádechu a všech mikronových a submikronových částic, co byly zachyceny dýchacím traktem. Tyto kapénky, proto se tomu říká kapénková infekce, mají určitou distribuci částic. Uvádí se rozsah mezi 0,3 až 100 mikrometrů, distribuce (rozložení jednotlivých velikostí částic) je závislá na mnoha faktorech, jak tělesných, tak klimatických. Existují zhruba tři základní škály velikosti v tomto rozsahu, které se také liší tím, kde se částice tohoto aerosolu zachytí.

Při neemočním, klidném hovoru, se uvolňují řádově tisíce aerosolových částic. Při zakašlání až o dva řády vyšší počet, při kýchnutí až o tři řády vyšší.

Pokud nemáte ústní roušku, částice se uvolňují vesměs laminárně. V takovém případě existuje opět určitá distribuce částic z pohledu dráhy doletu (daná hybností částic). Pokud si však nasadíte roušku, dojde k dramatické změně proudění nosného plynu kolem aerosolu a proudění se stane turbulentním. A to i tehdy, pokud je oko v sítu vláken tkaniny o řády větší, než je velikost částic. Můžete si to ostatně zkusit sám. Dejte si do chladného prostoru zrcadlo a až se dostatečně vychladí a vydechněte ústy silněji směrem k zrcadlu ze vzdálenosti cca 30 cm a následně totéž zkuste s obyčejnou hadrovou rouškou. Uvidíte zásadní rozdíl - v praxi se to testuje částicovými analyzátory, tento pokus situaci zjednodušuje kondenzací aerosolu a páry, proto je nutná krátká vzdálenost.

Nikoliv tedy oka tkaniny ve smyslu filtru, nýbrž oka tkaniny ve smyslu hradla jsou tím, co omezuje rozptylování kapének aerosolu po okolí.

Pokud jste byl někdy v jihovýchodní Asii, což je zřejmě nejefektivnější chřipkový kultivátor na Zemi, tam je po desítky let běžné, že CELOROČNĚ vidíte v hromadné dopravě i běžně na ulici lidi s rouškami. K té kultuře to patří. To co vídáte zde v únoru, tj. kolem sebe prskající sobce, co žmoulají v ruce prosmrkaný kapesník a s touto výbavou jdou mezi lidi, je tam velice vzácný jev.

Zde se z roušky stalo politikum. Fajn, nemám s tím problém. Vaše argumentace je ale věcně mimo.

380953

4.8.2020 15:31

RE: Když někdo kýchne

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 380953

Nepochybně jste vzdělán v tomto oboru a to je dobře. Proto mám na vás jednu otázku : Může se dostat virus výdechem (bez mluvení, kýchání či kašlání) z lidských plic za 7 minut (nebo spíše za libovolnou dobu) do vzdálenosti 75 metrů? Pokud ano, nemám dalších otázek. Pokud ne, budu mít na vás mnoho dalších otázek.

380956

4.8.2020 15:50

RE: Když někdo kýchne

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 380956

Já vám odpovím, že za určitých podmínek ano. Spojte se s kuřákem, který bude od Vás 75 metrů a při příznivéch podmínkách, ucítíte cigaretový kouř, dýcháte to co on vydechuje. Při kratší vzdálenosti toto funguje perfektně. Můžete experimentovat a brzy zjistíte jak velký okruh pokrývá výdech člověka. To samé můžete zaexperimentovat v uzavřeném prostoru. Jak dlouho se bude držet cigaretový dým v uzavřeném prostoru tak dlouho dýcháte to co zde před vámi kuřák vydechl.

380957

4.8.2020 22:11

RE: Když někdo kýchne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 380957

Kuřák vydechne...dehet, vodní páru, oxid uhličitý, oxid uhelnatý, akrolein, kyanovodík aj toxické chemikálie, které jistě zabijou i ten vir...a proto kuřme!!!

380973

5.8.2020 19:28

RE: Když někdo kýchne

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 380973

Zrušeno. Nulová informační hodnota, jen urážky diskutujícího. Editor

380996

5.8.2020 0:19

RE: Když někdo kýchne

simonx 89.?.?.?

Reakce na 380956

To záleží na okolnostech.

Pokud jste v uzavřeném prostoru haly, kde je umělá vertikální ventilace, potom ne, resp. pravděpodobnost je statisticky zanedbatelná. Pokud jste v uzavřeném prostoru, kde je ale horizontální ventilace, doma tomu říkáme průvan, potom za jednu minutu i dále! Virulence (infekčnost takového viru) bude potom záležet na mnoha faktorech - jaká je vlhkost a teplota vzduchu, kolik aerosolových částic se dostává do fluida (vznosu, jinými slovy: kolik dotyčný vydechuje, vykašlává), o jak velké aerosolové částice (kapénky) jde (tj. jaká je ona distribuce).

Účelem roušky je uvedené zmenšit, nelze to úplně potlačit, to by vás museli narvat do skafandru. 75 metrů je absurdum, ale na vzdálenosti kolem 1 - 2 metrů má v infekčním prostředí rouška skutečně smysl. Byť, jak jsem psal, je to nyní (další) symbol tyranie, takže o spor o smyslu těm, co ji odsuzují, už dávno nejde. Kdyby se ale zde, jako v jihovýchodní Asii rouška stala běžnou kulturní záležitostí (jsem nakřáplej, jdu mezi lidi a tak si beru roušku), nikdo by to teď tak neřešil a nebyly by kolem toho takové emoce.

Současně bych chtěl ale zdůraznit druhý extrém. Nošení roušky preventivně je debilita a sebepoškozování. Nosní a ústní sliznice je vybavena pro imunitní boj s infekcí prvního sledu a pokud předřadíme tomuto prvku další, ztrácíme přirozenou obranyschopnost v první linii.

380976

5.8.2020 0:29

RE: Když někdo kýchne

simonx 89.?.?.?

Reakce na 380976

ještě doplním: po 75 metrech bych se nebál ani v průvanu. Ten aerosol bude po takové vzdálenosti tak neskutečně naředěný okolním vzduchem... virulence v takové situaci bude mizivá. To byste tam fakt musel účelově stát a z dýchat hodiny a naproti by musel být někdo, kdo by ty hodiny kašlal, prskal, kýchal, aby to bylo z pohledu infekčnosti významné. Většina částic nedoletí 75 metrů ani v laminárním proudění průvanu dlouhého chodby domu nebo haly.

380977

5.8.2020 12:43

RE: Když někdo kýchne

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 380977

Ano, děkuji vám za rozumný a zasvěcený názor. Pokud jsem správně pochopil, nemůže virus opustit tělo samostatně, pouze jako součást aerosolu a to asi díky tomu, že je malinkatý. A kouř se naopak může šířit samostatně jako částečky. Kvůli tomu, že jeho částečky jsou řádově 10x až 100x větší, neváží se na kapičky vody a mohou tak cestovat samostatně na daleko větší vzdálenost, než vir. Je to logické a uvěřitelné. Poněvadž jsem ale člověk nedůvěřivý, budu si tyto informace ještě muset pečlivě prověřit.

380990

5.8.2020 14:08

RE: Když někdo kýchne

simonx 89.?.?.?

Reakce na 380990

Pochopil jste to naprosto přesně a správně. Ještě bych doplnil, že to, co svým pohledem popisujete, je důvodem, proč se chřipkové viry tak dobře šíří vzduchem právě v období chladných měsíců a nebo v prostředí s vysokou rel. vlhkostí vzduchu. Je to způsobeno tím, že jedině v takovém prostředí se udrží onen aerosol, je stabilizován. Pokud je teplota vzduchu příliš vysoká a je suchý, dojde přirozeným způsobem k rychlém odparu a virus tak ztrácí svůj transportér (medici tomu říkají lat. vehiculum), z fyzikálního hlediska ztrácí částice hybnost (m x v) a snáze se uzemní. Sekundární šíření probíhá i na prachových částicích, ale tam je pravděpodobnější chytnout bakteriální patogen, než virový (tipnul bych si).

380992

5.8.2020 15:38

RE: Když někdo kýchne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 380992

...a pokud v létě svítí sluníčko, tak UV záření ten vir ještě zničí...v tom případě nošení zapařených roušek v létě je nesmysl a živná půda nejen pro ten vir, ale i jiné bakterie, plísně...v tom případě naprosto nerozumím, proč to nařizuje hlavní hygienik, který má na to vysoké školy ( o přiotravování vydechovaným oxidem uhličitým ani nemluvě)...naprostá idiocie toto!

380994

5.8.2020 8:42

RE: Když někdo kýchne

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 380976

> Nosní a ústní sliznice je
>vybavena pro imunitní boj s infekcí prvního sledu a pokud předřadíme
>tomuto prvku další, ztrácíme přirozenou obranyschopnost v první linii.

- Toto je ten NAjsilnejší argument PROTI náhubkom. Imunita je NAJdokonalejšia ochrana, je dlhodobá, a nie je ponižujúca ako to nosenie znakov poddanstva na papuli.
Celá vírusová katastrofa je založená na tom, že rozhodovanie dostali epidemiologovia a nie IMUNOLOGOVIA.

Pre epidemiologov je imunita nepriateľom, pretože im berie predmet ich dôležitosti a obživy.

380980

5.8.2020 14:12

RE: Když někdo kýchne

simonx 89.?.?.?

Reakce na 380980

Však se také mnoho lékařů (což já nejsem) opakovaně vyslovilo velice kriticky k plošnému nošením masek a to i takových, které lze považovat za poměrně konformní k režimu/systému.

380993

4.8.2020 15:10

RE: Když někdo kýchne

outrata 94.?.?.?

Reakce na 380944

V zasade souhlas, ale nezli fyzika je tu momentalne dulezitejsi infektologie. Je to novy virus, neznama choroba a tak vsechna predbezna ochranna opatreni jsou zcela na miste. AIDS take zacina beznou „chripkou“, odchazejici bez nasledku. Ty totiz prijdou az za par let klidu a pohody.
Neco jineho je zcela jasny politicky uchop problematiky mocenskymi kruhy. A zde je zdroj chaosu a rozcarovani: obcan by mel prirozenou tendenci se chranit, ale zaroven je mu jasne, ze je pri sve dobre minene snaze obelhavan a manipulovan zhora.
Co se rousek tyce,pak je snad jasne, ze snizuji ev. davku viru tim, ze odvedou vydechovany vzduch do stran. Z oci do oci tuberakovi radsi s rouskou,anebo nechranenemu? Rec je o vysi davky,nikoliv parametrech zarodku a jeho schopnosti proniknout latkou.

380954

4.8.2020 15:29

RE: Když někdo kýchne

anonym 213.?.?.?

Reakce na 380944

Ale je tam maly detail, ze virus je vzdy v nejakej kvapocke, predpokladam, ze ked clovek kychne, alebo zakasle, tak virus je vzdy v aerosole, ktory je tvoreny tymito malymi kvapockami a nikdy nie osamotene vo vzduchu. A aerosol sa neudzi vo vzduch tak dlho, ako dym a nepreleti velku vzdialenost. Skuste si to s obycajnym rozprasovacom na vodu. A sksute s tym rozpasovacom striekat cez rusko, neprejde cez neho tak lahko ako vzduch, alebo dym.

380955

4.8.2020 13:44

nevadi,

wes 81.?.?.?

ze v clanku, stejne tak v cerpanem zdroji se odporuje matematice v zakladech, stejne tak statistice a teorii pravdepodobnosti?

Z ceho je mozne urcit verohodne procento je pouze pocet umrti na Covid a pocet vylecenych. S ohledem na potrebnou jednotkovou pravdepodobnost celku, a tim i procentni zaklad 100% to znamena, ze umrtnost je treba pocitat jako

pocet zemrelych
------------------------------------------------------------(podelene)
pocet vylecenych + pocet zemrelych

(co je souhrnny pocet covidem onemocnelych se znamym vysledkem po zkoumane udalosti)


To da hodnotu v procentech 3.2%
Ti ostatni nemaji k udalosti jasny vztah, protoze se jeste nevi jak skonci.
Znamena to, ze pokud nekdo jiz onemocni natolik, ze ho registruji jako covid aktivni, tak jsou mozne znacne komplikace, procento je dosti vysoke.
Avsak neni tez jiste, na co realne ti lide umreli, a zda nejsou zahrnuty umrti, ktere tam nepatri. Stejne tak neni zaruka, ze tyhle pacienty budou lecit efektivne.
Dale toto cislo nema dokonalou vypovidaci hodnotu tez proto, ze se nevi, jaky je skutecny pocet nakazenych, vcetne bezpriznakovych.

Ty ostatni cisla podle mne vetsinou vubec nemaji realny zaklad.
Jinak souhlasim v podstate s tim, co prave napsal nize Erwin. Mozna kdybych cetl drive, tak si treba usetrim praci. Je sice tez pravda, ze kapenky jsou lepsi rezervoar, ale neznamena to, ze se virus nedovede sirit i tak, zejmena kvuli jeho odolnosti. Pozoruhodna je jeho dlouha zivotnost ve fekaliich, takze ma znaky silne strevni chripky, ktera umi sezrat i plice.

380947

4.8.2020 17:46

Uvedomte si kto nás najviac chráni proti epidémii ktorá nebola - POLITICI!

lubosmat 212.?.?.?

POLITICI táto nevzdelateľná chátra, ktorá všetko dokáže len kaziť sa v súčasnosti pasuje do úlohy ochrancov národov pred neviditeľným nepriateľom.

Na Slovensku títo géniovia dokonca vystrojili pred verejnosťou akúsi hitparádu kto z politikov má akú hlúposť vyštudovanú a kto odovzdal pri obhajobe najpodivnejší, navyše odkiaľsi z polovice odpísaný výtvor.

Najnebezpečnejší mor, ktorý ovládol krajiny pod vplyvom korporátneho fašizmu je všadeprítomné politikárčenie, ktoré renomovaných hlupákov a arcihlupákov tlačí do vysokých postov v politických štruktúrach štátov.

Máme tu kopec nahých cisárov, a len malé deti vidia holú pravdu.

Domnelý krízový stav, a máme tu dôvod na skrátené legislatívne konanie, prijímajú a schvaľujú sa v rámci legislatívneho procesu také hovadiny, akoby tvorcovia legislatívy nemali rúška na hubách ale na očiach a v hlave miesto mozgov pokrčené handry.

Keďže politici sú všade rovnakí, budeme ešte dlho nosiť nezmyselné handry na hubách, len preto, že musíme ísť na úrad, do obchodu a niekedy dokonca do práce.

380964

4.8.2020 19:33

Vsechny prispevky jsou bludy a propaganda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Jedina Pravda je : .. co se rika doma, to se venku nerika.

380967

4.8.2020 20:49

RE: Vsechny prispevky jsou bludy a propaganda.

vvv 206.?.?.?

Reakce na 380967

No jasne. Jako za totace.
Proste novy totac. Rousky a dej pokoj! A sklapni s nejakyma nazorama. Haha. To jsem to dopracovali.

Mozna ze plan je, panikovat s virem, ktery je malym problemem, a potom, az prijde to opravdove, co je v zaloze, tak to nechat proletet, a vinit z toho ty, co ted chteji normalni svet. Jejdanka, to je radost! Uz se tesim na svet s jenom pul milionu lidi. [oči v sloup]

380968

5.8.2020 9:02

RE: Vsechny prispevky jsou bludy a propaganda.

ping789 91.?.?.?

Reakce na 380968

bezpochyby názor má i kráva, koza, ovce a i muj pes, je zábavné sledovat jak toto pseudotéma odkopalo kdo je kdo i zde, vy s tim hadrem na xichtě si ho užijte a udržujte od nás zdravých lidí bez hadru alespoň 5m odstup[mrknutí jedním okem]
jinak druhou vlnu už máme a neni to váš milášek c19 ale jsou to mraky svinstev, co jste si vypěstovali a zmutovali v těch vašich hadrech a prskáte to na nás, takže nachcípaná je polovina populace a všichni nachcípaní dělají že nic, aby nechcipli hlady - to je čuryna - kolik miliard že to zdravotnictvi ušetřilo když tam nikdo nechodí ?

380982

5.8.2020 9:31

Hlavní funkce hadru na hubě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

je ta, že se v tom blbě dýchá, všichni bez rozdílu vypadají jako lupiči, a proto většina sedí doma na pr.eli a chodí mezi lidi jen pro to nejnutnější. To je ta hlavní funkce samodomo roušek proti koronaviru. Koronavirus je pravděpodobně dílko genetických inženýrů z nějaké vojenské laboratoře (kontrolní otázka: který stát jich má po celém světě zdaleka nejvíce ?), které se vyznačuje docela vysokou nakažlivostí. Je pravděpodobně splácaný z virů SARS a HIV. Není tady na měsíce, nýbrž na roky a možná na pořád. Pokud by lidstvo a ekonomiky států dostatečně nezdecimoval, mají zločinci se světovládnými ambicemi ještě další podobné "dárečky" pro lidstvo ve svých kloboucích (laboratořích). Jak by řekl Švejk, nový světový řád musí bejt, vy kluci pitomí.A globální krize a z ní plynoucí konflikty jsou přesně to, co nosatí světovládci potřebují k nastolení svého globálního diktátu známého jako NWO ( zesnulý D. Rockefeller ).

380985

5.8.2020 11:30

RE: Hlavní funkce hadru na hubě

Lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 380985

Dávnejšie som čítal krátku poviedku o svete, kde došlo k takým klimatickým zmenám, ktoré vynútili jednotlivé mestské štáty schovať sa pod kupoly zo silových polí, ktoré chránili mesto pred toxickou atmosférou a tvrdým kozmickým žiarením. Pravdaže boj o zdroje stále pokračoval a po mestách behali stroje, ktoré identifikovali náhodných okoloidúcich, občas sa stalo, že niekto sa snažil pred strojmi márne utiecť, tie ho dolapili a po neplatnej identifikácii ho označili za neznámeho špióna s oznamom, že Vaše telo bude termicky zlikvidované, hop šup a zo špióna bola kôpka popola. Náš hrdina - rozprávač počul z odposluchu o nejakých nových bombách "N" a v noci čoraz častejšie výkriky v susedstve a kôpky popola. Nové bomby "N" mesto fyzicky nelikvidovali, keďže po rozrušení infraštruktúry by sa stali prakticky neobývateľné, bomby miereným EMG impulzom napádali pamäťové centrá miest a vymazávali tak identifikačné údaje o obyvateľoch. Záver bol jednoznačný po nejakom nočnom záblesku nášho hrdinu opäť zobudil hluk a krik na chodbe a zároveň nástojčivé vyzváňanie pri dverách. Prosím legitimujte sa vyzval stroj, Vaše identifikačné údaje sa nenachádzajú v databanke informácií o obyvateľoch mesta, ste vyhlásený za špióna, Vaše telo bude termicky zlikvidované, nasledoval vysoko energetický lúč a príznačná kôpka popola.

380989

8.8.2020 13:13

Bezmocnost oveček.

Bronislav 85.?.?.?

Ůstava tohoto státu pláče. Už ji nerespektují ani vláda, ani sami zákonodárci a justice. Občan je bezmocný. Ozvat se, protestovat? Psi štěkají a kapitál vládne. Cesta z toho ven?

381077

Příspěvků: 74

04.08. 02:06 Rudolf_K  Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 04:36 Josef Kouba  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 11:51 Qwe  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 05:30 Firdos  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 10:15 Joseph Chlor  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 13:53 libertarian  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 06:54 wes  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 07:52 Rudolf_K  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 07:45 Berenice  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 11:53 Qwe  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 08:05 omar  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 08:28 libertarian  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 16:08 Rudolf_K  Patriots Wear Face Masks
04.08. 09:18 Jacob  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 16:11 Rudolf_K  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 21:02 Josef Kouba  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 08:20 libertarian  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 09:26 WAZARI  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 09:56 rosco  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 13:46 vladimir7  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
06.08. 18:30 rosco  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
06.08. 19:20 rosco  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 19:20 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Jine zeme na tom tak dobre nejsou
04.08. 03:34 vvv  K smichu nebo k placi?
04.08. 11:56 Qwe  RE: K smichu nebo k placi?
04.08. 18:08 RomanTička  RE: K smichu nebo k placi?
04.08. 21:52  RE: K smichu nebo k placi?
04.08. 13:44 thomason  RE: K smichu nebo k placi?
04.08. 22:03 vvv  RE: K smichu nebo k placi?
04.08. 23:54 thomason  RE: K smichu nebo k placi?
05.08. 02:37 vvv  RE: K smichu nebo k placi?
05.08. 09:27 outrata  RE: K smichu nebo k placi?
05.08. 10:22 thomason  RE: K smichu nebo k placi?
06.08. 02:00 vvv  RE: K smichu nebo k placi?
06.08. 15:50 thomason  RE: K smichu nebo k placi?
07.08. 01:06 vvv  RE: K smichu nebo k placi?
07.08. 12:26 thomason  RE: K smichu nebo k placi?
08.08. 04:00 vvv  RE: K smichu nebo k placi?
04.08. 07:35 Jacob  Pán nemá ani tucha o čem píše
04.08. 14:27 rosco  RE: Pán nemá ani tucha o čem píše
05.08. 19:32 Jacob  RE: Pán nemá ani tucha o čem píše
06.08. 21:04 Jacob  RE: Pán nemá ani tucha o čem píše
04.08. 08:37 libertarian  politický vírus
04.08. 09:57 R.E.  To je asi takhle s tím koronavirem:
04.08. 10:19 JanN  Kde udělal soudruh Dvořák chybu??
05.08. 10:06  RE: Kde udělal soudruh Dvořák chybu??
04.08. 11:12 Peter Bezemek  "pak fakta dokládají úmrtnost 0,156%"
04.08. 21:29 Josef Kouba  RE: "pak fakta dokládají úmrtnost 0,156%"
04.08. 11:53  No a teď si představte...
04.08. 13:06 Jan Hanuš  Je to marný..
04.08. 16:29 libertarian  RE: Je to marný..
04.08. 13:17 Erwin  Když někdo kýchne
04.08. 15:06 simonx  RE: Když někdo kýchne
04.08. 15:31 Erwin  RE: Když někdo kýchne
04.08. 15:50 Jacob  RE: Když někdo kýchne
04.08. 22:11  RE: Když někdo kýchne
05.08. 19:28 Jacob  RE: Když někdo kýchne
05.08. 00:19 simonx  RE: Když někdo kýchne
05.08. 00:29 simonx  RE: Když někdo kýchne
05.08. 12:43 Erwin  RE: Když někdo kýchne
05.08. 14:08 simonx  RE: Když někdo kýchne
05.08. 15:38  RE: Když někdo kýchne
05.08. 08:42 libertarian  RE: Když někdo kýchne
05.08. 14:12 simonx  RE: Když někdo kýchne
04.08. 15:10 outrata  RE: Když někdo kýchne
04.08. 15:29 anonym  RE: Když někdo kýchne
04.08. 13:44 wes  nevadi,
04.08. 17:46 lubosmat  Uvedomte si kto nás najviac chráni proti epidémii ktorá nebola - POLITICI!
04.08. 19:33  Vsechny prispevky jsou bludy a propaganda.
04.08. 20:49 vvv  RE: Vsechny prispevky jsou bludy a propaganda.
05.08. 09:02 ping789  RE: Vsechny prispevky jsou bludy a propaganda.
05.08. 09:31  Hlavní funkce hadru na hubě
05.08. 11:30 Lubosmat  RE: Hlavní funkce hadru na hubě
08.08. 13:13 Bronislav  Bezmocnost oveček.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,94 Kč
Euro
26,24 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 153,71 Kč
1 unce stříbra
501,25 Kč
Bitcoin
426 318,99 Kč

Poslední aktualizace: 1.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 922