Diskuze k článku

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Příspěvků 69

24.3.2004 16:41

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

dub 193.?.?.?

ano souhlasím, je třeba udělat cokoliv a obvinit kohokoliv (obzvláště když většina špinavé práce je už odvedena), jen aby lidi nezačali přemýšlet nad tím, kdo za tím vším opravdu stojí - úzka skupinka finančníků, dům windsorů, zkrátka všichni, kteří se nazývají "black nobility".
jsem zvědav, jestli jsou lidé stále ještě tak hloupí, že tyto hrátky a odvádění pozornosti zbaští[smích]

26989

24.3.2004 17:36

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 26989


>jsem zvědav, jestli jsou lidé stále ještě tak hloupí, že
>tyto hrátky a odvádění pozornosti zbaští[smích]

Já zvědav nejsem, jsem přesvědčen, že drtivá většina populace nad věcma nepřemýšlí a prostě jednoduše hltá veškeré informace, které jim servírují noviny, časopisy, televize, internet a knihy.

26990

24.3.2004 21:03

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Aiki jfojtik (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 26989

Z toho nic nebude, vzpomeňte na to jak chtěli a měli vyšetřovat to, že Irák vlastí ZHN, pro které byl napaden.

27000

24.3.2004 21:21

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na ku

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

ta Kundoliza Ryzova skutocne vypada jak stelenenie zla a vidiet na nej, ze mohla byt niekedy davno pekna zena. lenze pre mna je stelesnenim zla Madelajne Olbrajtova-Korhelova, ktora nikdy peknou nebola. ta sa uz zrejme narodila s takym ksichtom. to je rozdiel medzi skutocnymi diablami a ich posluhovacmi.
najviac sa mi pacilo, ked tvrdila pred senatom, ze nevedela o tom ze je zidovka. to nemali doma zrkadlo? jej otec predsa nejake drahocenne zrkadla, v zlatych ramoch, ukradol prazskym Rakusanom.
http://www.prop.sk/albrightovej_otec.htm

27001

25.3.2004 1:11

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ze se ve Washingtonu lze ,to vi cely svet,ze Washington slouzi Israelu,to take neni tajemstvi,ale s cim nepocitali ve svych planech na svetovou podporu sveho zionistickeho imperialismu je jednani Spanelska,ktere poznalo,ze byt pritelem "zlodeje koni" ma take sve nevyhody,takze Polsko vyjadrilo svuj nazor ,ze bylo obelhavano,Honduras odvolava sve vojaky,Australie ,pokud dojde k politicke zmene ,odvola sve vojaky,coz,uz se snazi prekazit vyslanec USA a jini,ale takova je situace,ze svet poznava ,ze se nenencha zatahnout proxi USA-Israel politiky do nabozensko-politicke-hospodarske(olej&dragy)valky- olej-opiove valky pro dobro Israelu,takze muze vzniknout retezova reakce a spojenci USA-Israelu se rozprchnou na plan na jednu svetovou vladu padnea nebo bude odlozen,nemejte strach,Ceska republika ve svem lokajstvi by byla tou nejposlednejsi,ktera by odvolala sve vojaky,naopak v techto dnech posila do zeme se kterou nema prakticky nic spolecneho sve vojaky,je to zase ukazda poddanosti politiku trpiticimu se dollaru,ktery je zadluzen az beda,takze ty cisla ,uz se ani nepisou.

27008

25.3.2004 2:27

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lez a propaganda se stala celosvetovou zalezitosti,tato cesta vede jen a jen k valce,to zejmenavedi ti ,cona tom vsem vydelavaji,tak ,jak v Americe ,ktera bohatla ze vsech valek.Nakonec prece jen pohledneme pravde do oci,tak ,jak zidovsky profesor Makow nam rika o pozadi druhe svetove valky.
War
Illuminati Created and Manipulated Hitler
By Henry Makow, PhD
3-21-4


Hitler didn't want a world war, and had no stomach for fighting England, according to Pulitzer Prize winning journalist Louis Kilzer, author of "Churchill's Deception" (Simon & Schuster, 1994).

Hitler believed the future of Western civilization depended on the cooperation of Germany and her Aryan cousins: England and the United States. His territorial demands were limited to conquering Communist Russia, which he regarded as a proxy for Jewish world ambitions. He was determined to avoid fighting a war on two fronts.

The "miracle at Dunkirk" was in fact an extraordinary peace overture to England. We don't normally associate Hitler with such magnanimity.
In May 1940, the British were on the verge of defeat. The English army was trapped at Dunkirk. Rather than take them prisoner, Hitler halted his generals for three days allowing 330,000 men to escape.

"The blood of every single Englishman is too valuable to shed," Hitler said. "Our two people belong together racially and traditionally. That is and always has been my aim, even if our generals can't grasp it." (Kilzer, p.213)

27012

30.3.2004 18:14

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Erik 194.?.?.?

Reakce na 27012

No, z úzce českého hlediska můžeme být docela rádi, že ti ilumnáti, sionisté, zednáři, templáři a já nevím kdo dál vmanipulovali Hitlera do války, nemyslíte? Co by se asi dělo, kdyby okupací Čech a Moravy skončil?

27276

25.3.2004 3:35

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

pavel 65.?.?.?

Mám moc rád články pana Stwory. Díky za ně a hodně víc!!!V tomhle smutném světě je to opravdu obživení!!!Světélko na konci toho zkorumpovaného tunelu.

27013

25.3.2004 3:48

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Neslapla.......to si mysli jen naivni hloupaci.

27014

25.3.2004 6:06

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

ina 199.?.?.?

Pane Stwora,
neni nahodou chyba ve jmenu min. obrany USA?
Pokud vim, tak to neni Wolfowitz, ale Rumsfeld.
Nebo se mylim??

27017

25.3.2004 15:43

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 27017

Jo, tak tím si není jistej ani Rumsfeld.

27033

25.3.2004 20:11

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě n

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 27017

Ooops. Sorry. Chybička se vloudí. [zahanbení]

27039

26.3.2004 6:15

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě n

ina 204.?.?.?

Reakce na 27039

P. Stwora,
vidim, ze jste to v clanku jiz opravil.

27069

25.3.2004 9:36

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kveta Borikova 193.?.?.?

Ja celkem tady s nazory souhlasim, ale porad mi neni uplne jasne, kdo toho Bushe, Kerryho a Wolfowitze ovlada. Znate nejaka jmena? Jake narodnosti jsou ti lide?

27020

25.3.2004 9:46

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

forby 195.?.?.?

Reakce na 27020

Jmena ne [smích] oni si je dost casto meni [smích] ale narodnosti(nebo virounebo co jsou to oni zac) bych poslouzit mohl [velký smích]

27021

25.3.2004 10:10

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

ludva 195.?.?.?

Reakce na 27020

Národnost neznám, ale mají určitě velký nos, aby ho mohli všude strkat.

27023

25.3.2004 15:40

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 27020

Mno, to není tak úplně jednoduché a jména mnoha těch, kteří tahají za špagátky, veřejnosti známa samozřejmě nejsou. To by byla hovno konspirace.

Kromě toho jste si vybrala tři americké "představitele", kteří nemusí být nutně přímo ovládáni stejným loutkářem. Lze ale říci, že všichni patří jedné loutkářské společnosti.

Na první pohled by se mohlo říci, že Wolfowitz je ovládán jeho šéfem Rumsfeldem, že jo? Mno, tam to je ale víc než jinde jako s tím ocasem, co vrtí psem. Kolem Pentagonu je ovšem těch ocasů, co vrtí Rumsfeldem víc, mají jen tak trochu rozdělené scény. Wolfowitzem zase vrtí především už neskryvatelné sionistické zájmy.

Kdo vrtí Kerrym dnes není tak důležité, ocasy mu budou přiděleny, až bude prezidentem. A je úplně buřt, byl-li jeho dědeček rakouský Žid nebo irský bootlegger; židovský čmrnc v americkém kečupu může být dokonce politicky zajímavá příchuť v otázce Středního Východu.

Bush mi připadá už úplně vyvrtěnej. Za koule ho ale vždycky držel nejpevněji Alan Greenspan a ten taky rozhodne, zda Bushe držet nad hladinou nebo nechat padnout tvrdě na hubu. Neptejte se mě, který ocas jmenovitě vrtí Greenspanem; řekl bych, že je jedním z hlavních ocasů toho ocasatého monstra.

27032

25.3.2004 21:16

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě n

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 27020

Není jednoduchá odpověď. Nejde o žádný konkrétní klub nebo něco podobného. Zjednodušeně řečeno je to svět kapitálu a financí. Svět korporací a bank. Ten, kdo disponuje obrovským jměním, má také možnost v pozadí ovlivňovat politiku.

Tak to bylo vždycky, ale posledních pár desítek let se zdá, že se rozevírají nůžky mezi těmi nejbohatšími a těmi ostatními. Ti nejbohatší bohatnou mnohem rychleji, než zbytek světa, dochází ke koncentraci kapitálu a tím se soustřeďuje obrovská moc do relativně malé skupinky. Čím menší je skupinka, tím větší pravděpodobnost, že se shodnou. Je to svět, do kterého my nevidíme, a o kterém se málo kdy píše konkrétně v novinách. Nemyslím ty trapné články o celebritách a jejich výstřelcích. Svět bohatých, který nám noviny zprostředkovávají, je jen špička ledovce. Skutečná moc je jinde. O těch lidech se málokdy dočteme. Jedno jméno tady uvedl pan Táborský a já s ním souhlasím. Allan Greenspan, šéf federálních rezerv. A za nim stojí majitelé obřích bank a korporací. Šedou eminencí je např. rodina Rockefellerů, která podle žebříčků není nejbohatší, ale soustřeďuje obrovskou moc, aniž by to dávala příliš najevo.

Nevěřím, že existuje nějaké pevné seskupení, něco jako skupina Bilderberg (i když oni existuji, já si jen nemyslím, že skutečně vládnou) nebo Svobodní zednáři (i oni existují). Tyto organizace zpřejmě mají svůj vliv, ale nejsou jednoznačnými vládci světa. Pravdu hledejte někde uprostřed. Snažte se nepodléhnout příliš konspiračním teoriím, i když jak říkavaly naše babičky, není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu.

27042

30.3.2004 7:20

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 27020

War in Iraq was started because Israel was afraid of more Scud misiles from Sadam.Look at Israel Defence League website to see who is controlling USA representatives and senators.

27254

25.3.2004 10:29

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdo ovlada , tak zvanou "americkou vladu ?"
Arial Sharon verejne prohlasil pred stovkami novinaru toto:Kde ,kdo se mne pta ,co tomu rekne Amerika,tak ja Vam neco povim,Amerika .to jsme my zide !!!!
Toto prohlasil 3 zari 2001 na verejne tislove konferenci a pozdeji jeste jinde opakoval.Takze ,vsichni zide pracujici v americe ve vladnim postaveni jsou patou kolonou zidu z Jerusalemu,Bushem pocinaje,kdo chce toho vedet vic?
Sam senator William Fulbricht pred americkym senatem doslova rekl ,ze Israel kontroluje USA a USA kontroluje dalsi staty,nektere ani necekaji na kontrolu a uz jsou tam ,kde je chce Amerika-Israel mit.

27024

25.3.2004 11:45

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

merc petr_04 (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 27024

zde je odkaz na Sharonuv vyrok a nekolik desitek zajimavych dukazu o tom, ze Israel ma v USA neskutecny vliv.
http://www.mediamonitors.net/khodr49.html

27026

25.3.2004 13:50

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

LACO 81.?.?.?

Tak ta poslední věta je velmi výstižná. Bohužel...

27029

25.3.2004 20:39

Je Condoleezza Rice ztělesněním zla?

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Taky věřím, že lidi mívají na ksichtě napsáno, co mají uvnitř. Ale v tomto konkrétním případě je to poněkud zjednodušené. Doufám, že ne účelově, ale na tom už moc nezáleží ...

27041

26.3.2004 16:03

RE: Je Condoleezza Rice ztělesněním zla?

Bolo S. 212.?.?.?

Reakce na 27041

dve nevinne neviestky zla:
http://www.spiegel.de/img/0,1020,341282,00.jpg

madlena si nechavala posielat mladych karierychtivych
chlapcov na noc do appartmanu. kto odmietol, mohol postup zabudnut. tomu vravim kariera zaplatena vlastnou dusou a spermiou.
http://news.bbc.co.uk/olmedia/315000/images/_315053_albright300.jpg

a este raz mala madlena v Srbsku, kde sa skryvala so svojou rodinou pred Hitlerom. neskorsi povel k bombardovaniu Srbska je zidovska vdacnost gojimom v praxi.
http://www.srpska-mreza.com/library/facts/Mad-02.jpg

27097

27.3.2004 2:25

RE: Je Condoleezza Rice ztělesněním zla?

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27097

http://news.bbc.co.uk/olmedia/315000/images/_315053_albright300.jpg

Další případ tkzv."Šílené krávy"!

27123

26.3.2004 0:34

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

karel karel4u (zavináč) cz 205.?.?.?

Clarkova kniha pouze accelerovala pocinajici Americkou nechut k zionismu. Je to zacatek konce Bushovy administrativy. Tato diskuse neni zajimava svym obsahem ,ale tim ,ze se deje. Republikanska administrativa ocekavala slepou obedience .Tim ,ze bude hrat na patriotske city. Tyto emoce ale rychle zestarly a Americane se popravu zacinaji questionovat pravo sve politiky jit pres mrtvoly za svymi cily.

27044

26.3.2004 0:48

Chování U.S.vojáků šlápne Bushovi na kuří oko

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

http://www.propagandamatrix.com/240304picture.jpg

To je ale hrdina,co?

27045

26.3.2004 1:06

Hrací karty šláply Bushovi na kuří oko

Čertíkbertík 24.?.?.?

http://www.propagandamatrix.com/shopcards.html

27046

26.3.2004 3:31

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Clark tu knizku vydal a mohl vydat, protoze zije v demokraticke zemi. Nesouhlasi s Bushem a s tim jakym zpusobem soucasna administrativa bojuje proti terorismu, tak o tom napsal.
A to je vse.
Uvahy o nejakych konspiracnich planech na ovladnuti sveta je jen zmatene blaboleni jedincu kteri nepochopili zakladni toho, jak demokraticka spolecnost funguje.
At uz vyhraje volby v Americe Bush nebo Kerry, Spojene Staty budou pokracovat v boji proti terorismu. Protoze jine reseni neexistuje.
A slusni lide budou americanum drzet palce a podle svych moznosti pomohou.
Kaja

27047

26.3.2004 3:50

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27047

A slusni lide budou americanum drzet palce a podle svych moznosti pomohou.
Kaja
________________________________________________

Takze Kajo, kolik dollcu prispejete ? Zacnete jako slusny obcan od sebe a poslete mi prosim Vasi fysickou adresu, at i ja vim, jako slusny obcan USA, kde penize poslat. Jinak muzeme udelat i garage sale. Co rikate ? Pro politiku USA - vsechno ! [vyplazený jazyk]

27049

26.3.2004 17:47

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27049

Mozna se Lve mylim, ale mam pocit, ze se zde pokousite o jakousi ironii. Dost tezkopadnou. [mrknutí jedním okem]
Podivejte, ja jsem nemel na mysli financni pomoc, lidem jako vy svou adresu posilat opravdu nehodlam a krome toho mam clovicku pocit, ze vy svoje penize posilate nekam jinam. Jako anonymni darce [cool]

27106

26.3.2004 18:01

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27106

>Mozna se Lve mylim, ale mam pocit, ze se zde pokousite o
>jakousi ironii. Dost tezkopadnou. [mrknutí jedním okem]

>Podivejte, ja jsem nemel na mysli financni pomoc, lidem jako
>vy svou adresu posilat opravdu nehodlam a krome toho mam
>clovicku pocit, ze vy svoje penize posilate nekam jinam.
>Jako anonymni darce [cool]
____________________________________

Jezisi, Marianko Kutnohorska, trefil jste do cerneho Kajo. Zijeme v "demo-gracii", takze sve krvave vydelane penize mohu poslat kdekoliv. Ale stale jsem proto, abychom podporovali Vami navrzenou politiku Spojenych Statu Severoamerickych. Takze Kajo, kdy uz konecne udelame tu spolecnou garage sale,( mam zde paru ohnutejch hrebiku na prodej ) jako slusni lide a pak vytezek budeme pred CNN TV slavnoste predavat Mr. pres. Bushovi a jeho vynikajici vlade. [mrknutí jedním okem]

27107

26.3.2004 3:53

Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27047

1-americans are ruled by the jewish lobby, and think that America is a democracy.

2- americans vote for puppet presidents because of their looks.

3- americans love cheese burgers with bacon and "DIET COKE."

4- americans women are fat but guys find them sexy because both are so average.

5- americans love shit clothes and shit food.

6- americans are couch potatos. They love TV. Their favourite show is jerry springer.

7- americans use prozac to feel happy.

8- americans truly believe that they are smart because they know that the capitol of Germany is Barcelona.

9- americans are adopted. Some say they each have 8 fathers.

10- americans watch opra winfry to feel proud.

11- americans’ role model is Pamela Anderson and their kids role model is Britney Spears and Christina Aguilabia.

12- americans hate Germans, Muslims, Canadians, Arabs, and Latinos

13- american women are liberated because they wear short skirts and show their fake, sagging boobs to guys.

14- americans blame Muslims if their system doesn't work.

15- americans had to attack iraq because its part of their oil-driven foreign policy.

16- non-americans aren't jealous and don't want to be americans.

17- americans say "god bless america" alot because they’re so terribly afraid it just might not be true.

27051

26.3.2004 4:32

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27051

ČerťoBerťo, sedmnactero prikazani. Jak se Vam to ale povedlo ? Nezbyva, nez souhlasit. Kdo nesouhlasi, bud je debil, nebo zaslepenec.

27054

26.3.2004 9:16

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27054

Love Love, rabine ... debil ses ty a zaslepenej? No kdo o tom ma jeste pochybovat. Vypadni do sinagogy a dej si tam par facek.

27078

26.3.2004 13:04

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27078

Love Love, rabine ... debil ses ty a zaslepenej? No kdo o tom ma jeste pochybovat. Vypadni do sinagogy a dej si tam par facek.
___________________________________________________________

Pane Serezmrde, jako "novic", jak jste se sam nazval, jste se uvedl na Zvedavci dobre, ale pak jste zavahal s tim Vasim vymyslenym titulem "Dr." a k tomu jeste potouchle jmeno "Fcelicka". No a nyni se z vas vuklubalo pekne prase. Ale presto vsechno se mi libi Vase uprimnost Serezmrde.

27086

26.3.2004 9:14

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27051

Certiku bertiku akorat mi neni jasne, kdyz jsou Americane piece of shit, why the fuck all you fucken foreigners want to come to America.

27077

26.3.2004 11:17

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27077

We dont,mudafuka,hehehe.

27080

26.3.2004 13:12

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27077

Akorat mi neni jasne, kdyz jsou Americane piece of shit, why the fuck all you fucken foreigners want to come to America.
_________________________________________________

Because You - Serezmrd.

27087

26.3.2004 14:26

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 27077

>Certiku bertiku akorat mi neni jasne, kdyz jsou Americane
>piece of shit, why the fuck all you fucken foreigners want
>to come to America.
mily nemserete fas anebo serete?,
'cause we came in trust for better society and we are finding out that those motherfuckers are laying, cheating and brainwashing our minds and souls!! and mainly, after we find out
the truth WE WANNA GET SOME FUCKING CHANGES IN HERE!!!!
THAT'S WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!

stefan

27092

26.3.2004 17:22

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27077

To mas tak Szeremede.
Lide se kterymi se bavis do Ameriky prisli, protoze si mysleli ze jim budou litat peceni holubi do huby.
K tomu pochopitelne nedoslo a tihle chudaci nedosahli naprosto niceho. At uz kvuli sve lennosti, tuposti nebo proste proto, ze je komunisticke vzdelani na to co je ceka nepripravilo.
Tak ted hledaji, na koho by vinu za svoje prohry hodili. A je to tak snadne - jednou je to zlocinec Bush, podruhe Zidi, potreti nadnarodni monopoly,poctvrte globalizace, pak zase Zidi a tak dal az do uplneho zblbnuti. [oči v sloup] [zmaten]
A my se jim muzeme akorat smat. [velký smích]

27100

26.3.2004 17:33

Jo, Kájo Maříku,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 27100

Vám se to se zápecí se Seremedem směje - máte vocamcaď dobrej výhled do světa, s nadhledem.

27101

26.3.2004 17:40

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27100

A my se jim muzeme akorat smat. [velký smích]
__________________________________________

To byl ftip Kajinku a nebo hola skutecnost ? [mrknutí jedním okem] My se budeme asi smat jen Vam Kajo. Koho jineho by to mohlo napadnout, nez Vas Kajo. ..... Serezmrdovi neradte prosim, on je tady tak rikajic "novic", takze marna Vase snaha, on to stejne nepochopi. [vyplazený jazyk]

27103

27.3.2004 0:50

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 27100

>To mas tak Szeremede.
>Lide se kterymi se bavis do Ameriky prisli, protoze si
>mysleli ze jim budou litat peceni holubi do huby.

>K tomu pochopitelne nedoslo a tihle chudaci nedosahli
>naprosto niceho. At uz kvuli sve lennosti, tuposti nebo
>proste proto, ze je komunisticke vzdelani na to co je ceka
>nepripravilo.

>Tak ted hledaji, na koho by vinu za svoje prohry hodili. A
>je to tak snadne - jednou je to zlocinec Bush, podruhe Zidi,
>potreti nadnarodni monopoly,poctvrte globalizace, pak zase
>Zidi a tak dal az do uplneho zblbnuti. [oči v sloup] [zmaten]

>A my se jim muzeme akorat smat. [velký smích]

kajiku, ze ty jsi proti mne osobne zaujaty??? a smat se muzes jen sam sobe, ze vubec takovy paskvil muzes napsat! patrne si take zaujat vuci veskerym uteceneckym vyvrhelum, kteri se nepodileli na vystavbe socializmu a zderili se poohlednout po
svobodnem svete. ten sice nasli, ale pozdeji zjistili, (co vy jste tam v cr uz vedeli davno!!!), ze neni vse tak jak vypada, ze zidko je jablkem svaru, ze bolsevizmus je vymysl take yarmularu a ze vse je strasna komedie jen otom, kdo koho oskube vice!
ano my jsem banda, ktera niceho nedosahla, tupi a lini, peceneho holuba v hube nemaje!! zkratka a dobre, jeste , ze jsi, kurva, neutekl TY!!!!!
stefan
[mrknutí jedním okem]

27116

27.3.2004 2:50

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27116

Jenze ja jsem Stefane utekl tak jako ty. Mam se tady dobre a kdyz se obcas neco nepovede, na zidy to nesvadim.
Jak je to prislovi o potrefene huse ?
Ha, ha. Taborskej a Lev se pekne rozkejhali. [velký smích]
Kaja

27125

27.3.2004 3:26

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27125

Jenze ja jsem Stefane utekl tak jako ty. Mam se tady dobre a kdyz se obcas neco nepovede, tak na zidy to svadim.
Jak je to prislovi o potrefene huse ?
Ha, ha. Taborskej, Lev a ja !! Kaja jsme se pekne rozkejhali.
Kaja

27127

28.3.2004 5:06

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 27125

>Jenze ja jsem Stefane utekl tak jako ty. Mam se tady dobre a
>kdyz se obcas neco nepovede, na zidy to nesvadim.

mily kajo, s potesenim, konstatuji, ze jsi take zdrhnul, lec nevim jestli ne v novodobe epose emigrantske, urcite tomu napovidas!! pokud se mylim, pak dodavam, ze jsi urcite prinosem pro zapadni civilizaci, zejmena pro lid z celedi obrizkovitych!

stefan

27197

28.3.2004 20:38

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27197

Stefane ty hlavo pomazana, ty jsi urcite prinosem kazde spolecnosti akorat jeste nevis kam patris...no poradim ti.
DO PRDELE, cau prolhanej chytroline a utikej si sednout na zachod at si nepomocis nohy.

27211

28.3.2004 23:35

RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 27211

>Stefane ty hlavo pomazana, ty jsi urcite prinosem kazde
>spolecnosti akorat jeste nevis kam patris...no poradim ti.

>DO PRDELE, cau prolhanej chytroline a utikej si sednout na
>zachod at si nepomocis nohy.

mily seremtebe(promin jestli jsem to zkomolil),diky za radu, velmi trefna a duchaplna!!! v pripade tapani kam se pricmrndnout, budu se te dotazovat!!! do prdele nemohu, tam uz jsi asi ty se svymi sympatizanty!!! navrh na moceni v poloze sedaci jsem jiz zde referoval obsirneji v jine pasazi, takze pozde, seremtetez!!!
stefan

27216

26.3.2004 7:19

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

ina 204.?.?.?

Reakce na 27047

Jen mne prekvapuje a to nemalo, ze v Cesku neni mozno
vydat ani knihu napsanou ve tricatych letech minuleho stoleti.

Jsme tedy zemi demokratickou a nebo si na neco jen hrajeme?

Nesporne vite o jakou knihu jde.

27074

26.3.2004 15:21

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Aja 69.?.?.?

Reakce na 27047



>At uz vyhraje volby v Americe Bush nebo Kerry, Spojene Staty
>budou pokracovat v boji proti terorismu. Protoze jine reseni
>neexistuje.


Je to porad dokolecka,ale znovu.Muzete mi,Kajo,vysvetlit,jak valka v Iraku,prispela a prispiva k odstraneni terorismu?
Diky.Aja

27095

26.3.2004 17:39

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27095

Draha Ajo,
ostraneni nejhorsiho diktatora na strednim vychode bylo dulezite nejen proto ze ten lump daval primou financni pomoc rodinam palestinskych sebevrahu. Bylo to dulezite hlavne proto, ze destabilizoval celou oblast, vyvrazdoval obyvatele sve vlastni zeme, zacal dve valky - pockat, vy mate pravdu. Je to porad do kolecka.Jako u blbejch, zejo ?
O tom jsme tady prece uz psali stokrat. Vy uz jste si svuj nazor udelala a svou otazkou chcete akorat nasrat.
Vite co, Ajo ? Bezte se bavit se Lvem ! [oči v sloup]

27102

26.3.2004 17:43

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27102

Vite co, Ajo ? Bezte se bavit se Lvem ! [oči v sloup]
_____________________________________________

Kajo, uz zase zarlite ? [cool]

27105

26.3.2004 18:26

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Aja 69.?.?.?

Reakce na 27102

>Draha Ajo,
>ostraneni nejhorsiho diktatora na strednim vychode bylo
>dulezite nejen proto ze ten lump daval primou financni pomoc
>rodinam palestinskych sebevrahu. Bylo to dulezite hlavne
>proto, ze destabilizoval celou oblast, vyvrazdoval obyvatele
>sve vlastni zeme, zacal dve valky

..ja jsem se vas ptala,jak tahle agrese prispela a prispiva k odstraneni terorismu,a vy mi odpovidate ve smyslu,ze Saddam "nebyl hodnej hoch"-o tom neni ani sporu,ani reci.

- pockat, vy mate pravdu.
>Je to porad do kolecka.Jako u blbejch, zejo ?

Presne tak.

>O tom jsme tady prece uz psali stokrat. Vy uz jste si svuj
>nazor udelala a svou otazkou chcete akorat nasrat.

Ano,mozna i vickrat,ale porad se mi nedostalo odpovedi.
Nechapu,jak vcelku jednoznacna a jednoducha otazka muze nekoho tak "vyzout z boticek",ze se zacne chovat,nooo,rekneme,jako hulvat.

>Vite co, Ajo ? Bezte se bavit se Lvem ! [oči v sloup]

Proc?Pokud si neprejete,abych se na vas v budoucnu obracela,staci rict,budu to respektovat.
P.S.Pripominate mi Mikina,ale ten se mnou nemluvil "timhle tonem".

27109

27.3.2004 0:59

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 27109


>
>>Vite co, Ajo ? Bezte se bavit se Lvem ! [oči v sloup]
>
>Proc?Pokud si neprejete,abych se na vas v budoucnu
>obracela,staci rict,budu to respektovat.

>P.S.Pripominate mi Mikina,ale ten se mnou nemluvil "timhle
>tonem".

ajo, pozor, kajinek je moc dobry, na nej nikdo nestaci, ano boli tu uz aj taki, mali zme gottou a este budemem mat...(gustav husak, citat leta 70, kdyz kaja pretahl turne v nemecku a vsichni mysleli , ze zdrhnul!!!) ako ste povedali, ale uz su tu neni leboze argumentacie chybaju!!! aj tento dlho nevydrzi!!!
stefan

27117

27.3.2004 1:41

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Aja 69.?.?.?

Reakce na 27117


>
>ajo, pozor, kajinek je moc dobry, na nej nikdo nestaci, ano
>boli tu uz aj taki, mali zme gottou a este budemem
>mat...(gustav husak, citat leta 70, kdyz kaja pretahl turne
>v nemecku a vsichni mysleli , ze zdrhnul!!!) ako ste
>povedali, ale uz su tu neni leboze argumentacie chybaju!!!
>aj tento dlho nevydrzi!!!

>stefan

[smích]....nemate vic podobnych citatu?
Uz dlouho jsem se tak nezasmala.Aja

27120

27.3.2004 2:42

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27109

Jo Ajo, na tu otazku ani jinak odpovedet neslo.
To opakovani je opravdu jako u blbejch a furt dokola. V tom s vami naprosto souhlasim. Takze nechapu, proc jste s tim zacla. [oči v sloup]

27124

27.3.2004 2:50

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Aja 69.?.?.?

Reakce na 27124

>Jo Ajo, na tu otazku ani jinak odpovedet neslo.
>To opakovani je opravdu jako u blbejch a furt dokola. V tom
>s vami naprosto souhlasim. Takze nechapu, proc jste s tim
>zacla. [oči v sloup]

Cekala jsem argumenty,vas to rozcililo.

27126

27.3.2004 4:37

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27126

No, rozcililo, rozcililo. Znate Ajo termin "sisifovska prace". Sakra, nediskutovalo se tady o tom dost ? Nepadly tady uz vsechny argumenty ? Chcete opravdu zacit znovu ?
Ajo,verte si cemu chcete. Ja si nejsem jisty skoro nicim. Jen jednou veci - kdybych byl obyvatel Iraku, byl bych americanum setsakramentsky vdecnej, ze me toho hnupa a jeho debilnich synku zbavili.
A jako obcan zeme ktera je ohrozena terorismem (vsechny zeme na svete) smyslim napodobne.
Nechtejte znovu vsechny argumenty, pan redaktor by se mohl opet rozzurit, O.K. ? [mrknutí jedním okem]
Kaja

27133

27.3.2004 5:46

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27133

Prominte Kajo, ze Vam skacu do psani, ale nepochazite nahodou z Dawsonu, Yukon Territory ? [mrknutí jedním okem]

27136

27.3.2004 8:21

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27136

>Prominte Kajo, ze Vam skacu do psani, ale nepochazite
>nahodou z Dawsonu, Yukon Territory ? [mrknutí jedním okem]

Ne Lve, to vam neprominu. Do psani si muzete skakat tak leda sve babicce.
Krome toho nema vase slabomyslna otazka nic spolecneho s tematem o kterem se zde bavime.
Navic - vy jste se ze me uz jednou snazil vypacit moji fyzickou adresu. To bylo vcera. Podivejte se - ja proti homosexualum a lesbickam nic nemam a s nekolika z nich se kamaradim. Sam jsem ale straight, tak se mnou prosim vas neztracejte cas.
A navic - nepochazim z Dawsonu, nybrz z Brna. To je jedno z mala mest v Cesku, kde komousi prohrali volby dokonce i v roce 1947. Takze sorry, dude. [smích]
Kaja

27141

27.3.2004 8:35

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Lev 68.?.?.?

Reakce na 27141

Hele Kajo, tak se uz nerozcilujte. Vzdyt Vy dude, pochazite pet centimetru od prdele [mrknutí jedním okem]

27142

27.3.2004 15:04

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 27142

>Hele Kajo, tak se uz nerozcilujte. Vzdyt Vy dude, pochazite
>pet centimetru od prdele [mrknutí jedním okem]

Nemejte peci Lve. Me hulvat jen tak nerozcili.
Jen trosku lituji, ze neni naprosto nic, co byste mohl rici o knizce kterou napsal jisty pan Clarke.
O te ta diskuse -vcetne meho prvniho prispevku- totiz puvodne byla. [pláč]

27151

28.3.2004 20:24

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

oji 194.?.?.?

Reakce na 27142

Pane Lev mate vzdycky trefne argumenty, ale proc to casto pokazite nejakou "prdeli"???

To Kaja
Jo a me by taky zajimal nejaky ten argument jak agrese v Iraku (a jinde) vyresi problem s terorismem. Tvrzeni jak jsou iracane radi pro me neni dost padne. Podle me agrese plodi agresi. A pokud se porad odvolavame na nejakou tu "krestanskou tradici", tak myslim, ze agresivita do ni moc nepasuje.

27210

27.3.2004 18:04

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Aja 69.?.?.?

Reakce na 27133

>No, rozcililo, rozcililo. Znate Ajo termin "sisifovska
>prace". Sakra, nediskutovalo se tady o tom dost ? Nepadly
>tady uz vsechny argumenty ? Chcete opravdu zacit znovu ?

Ale ne,zadne argumenty uz necekam,vy nejspis zadne nemate.
Trvale mi odpovidate,jako bych zpochybnovala existenci terorismu,ci chvalila Saddama...a pritom ta moje otazka je tak jednoducha.

>Ajo,verte si cemu chcete. Ja si nejsem jisty skoro nicim.
>Jen jednou veci - kdybych byl obyvatel Iraku, byl bych
>americanum setsakramentsky vdecnej, ze me toho hnupa a jeho
>debilnich synku zbavili.

To neni otazka viry.
Nepochybne bude vetsina Iracanu rada,ze je Saddam v hajicku.
Jen je otazka,zda se jim libi,co se deje v soucasnosti,jestli nejste slepy,vidite,ze teprve ted se stal Irak rejdistem pro ruzne frakce a teroristy.

> A jako obcan zeme ktera je ohrozena terorismem (vsechny
>zeme na svete) smyslim napodobne.

Z cehoz vyplyva,ze si myslite,ze obsazeni Iraku pomohlo v likvidaci terorismu?

Vzpomente si na vyvoj postoje USA k tehle zemi po 9/11.
Nejprve ZHN,posleze terorismus,Osa zla a pak prislo osvobozeni irackeho lidu a to vsechno v pomerne kratkem casovem obdobi.A vysledek?

>Nechtejte znovu vsechny argumenty, pan redaktor by se mohl
>opet rozzurit, O.K. ? [mrknutí jedním okem]

Nemuzu mluvit za druhe,ale myslim,ze by pana redaktora padne argumenty nerozcilily,mozna na ne take ceka. Aja

>Kaja

27160

26.3.2004 5:44

Cena války v Iráku šláplne Bushovi na kuří oko

Čertíkbertík 24.?.?.?

http://costofwar.com/

27066

28.3.2004 4:35

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Or as Madeleine Albright, Bill Clinton's last Secretary of State put it when she testified on Tuesday: "History happens forward, but is written backwards."

Vsechno,co se deje kolem nas ted ,je uz predem planovano i ten AIDS byl nejdriv v rukach odborniku-vyskumniku-inteligentu,nez nam jejnasadili do spolecnosti,nic se na svete nedeje nahodou a z toho bychom meli vychazet a posuzovat vse ,co se kolem nas deje.

Official figures show a 20 per cent in new HIV diagnoses in the year to 2003, with around 4,300 new cases transmitted heterosexually - most acquired in Africa. African women are being diagnosed at twice the rate of African men, but this could be because antenatal testing is now routine. The rate of infected pregnant women virtually doubled in inner London between 1993 and 2002, says the HPA, despite staying almost unchanged elsewhere in England.

Phillips said there was no point in sweeping such facts under the carpet simply for fear of encouraging the anti-immigration lobby.

Johnson will hold talks with Max Sesay, chief executive of the African Health Policy Network. Some London boroughs are already using community and religious leaders to push safe sex messages. Experts say there is evidence that condom use is less widespread among black Africans.

The Government is planning measures to combat imported infection, including forcing visa applicants from some countries to take an HIV test there. But Phillips said the public health crisis must be separated from controversy over 'health tourism'.

The London Assembly report, which took evidence from Sesay among others, warned that on current trends there could be 50,000 HIV patients needing treatment in London alone in less than five years - each costing up to £181,000.

Pro mnohe ,co je katastrofa ,je pro mnohe velmi dobry busineess-obchod ,nebot i na mrtvolach se da dobre vydelat.Dnes je kdejaky politik namoceny v kdejakemobchodnim podnikani velkych koncernu,jez si osvojuji pravo na rizeni vaseho zivota,tak ,jak psychiatri si shaneji pacienty tim ,ze reknou ,ze na 60% deti ve skole potrebuje jejich dragy a "peci".

27195

29.3.2004 6:22

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Moc je opium,tak se to rika,ja nemyslim,ze by BUsh aten jeho Kabal kolem neho si ,delali starost z nejake knihy,ti jsou si jisti svou moci a svym postavenim ,ze je nic nemuze ohrozit,tak ,jak vsechny skandali Clintona,to je jen pro tisk a lide na cteni vecer pod lampou.Za presidentem jsou velke multinationalni kompanie a ty ,takove male prohresky,jako je kniha vubec nevzrusi a navic je to videt na samotnem
" americkem" presidentovi ,ktery si z lidi dela sasky hledanim zbrani hromadneho niceni ve svem urade v Bilem Dome,tak ,jak komunistisi delali sasky z Ceskeho naroda ,kdyz nam ukazovali,tak zvanou veselohru kde stranici s a jejich sit prekupniku-sejdiru u masa a zeleniny okradala ty "otroky" rezimu ,kde se dalo a my jsme se tomu jeste meli smat v kinech.To ,co Bush dela ,to je na defenestraci,tak ,jak vyhazeli konsele z budovi prazskeho hradu,ale on vi ,ze na to Americani nemaji,ze jsou kultivovany materialismem a poslusny zakonum,v kazde poradne putice by s nim vyrazili dvere,za to ,co dela z americkeho naroda pred ocima celeho sveta,rovnez muslimove se musi dobre bavit take.
Nostradamus wrote in 1555 :Come the milenium, month 12 in the home of greatest power,the village idiot will come forth to be acclaimed the leader."
-----------------
From Deserter to Commander-in-Chief
By WILLIAM D. McTAVISH
Feb 4, 2004, 08:02

As Campaign 2004 continues to heat up, George W. Bush finds himself under scrutiny for what he did or did not do while avoiding military service in Vietnam.

Bush graduated from Yale in 1968 and faced an immediate draft into active military service. But, as the son of a congressman from Texas, he was able to walk into the offices of the Texas Air National Guard two weeks before graduation and bypass a long waiting list.

After jumping over others on the list, Bush also won a spot in pilot’s training, even though he scored only 25 percent on the pilot’s aptitude test. In May, 1972, he requested a transfer to an Alabama guard unit so, he claimed, he could work on a Senate campaign in that state.

Alabama is where serious questions arise over whether or not Bush fulfilled his obligations to the Guard. According to military records, his request for transfer was never approved. In June, 1972, the Guard’s personnel records center notified him by mail that he was “ineligible” for the Air Reserve Squadron he requested and he remained assigned to the reserve unit in Texas.

Bush, however, says he went to Alabama anyway and claims he attended guard meetings there.

27224

20.7.2005 7:58

online sofort kredit

Frank 218.?.?.?

Hi ! Currently we have big Problems with mosquitos.
If anybody know what to do against mosquito bites,please let us know.

Thanks ! Frank



62400

Příspěvků: 69

24.03. 16:41 dub  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
24.03. 17:36 Martin Suchý  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
24.03. 21:03 Aiki  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
24.03. 21:21 Bolo Sinsaev  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na ku
25.03. 01:11 Robert Nohejl  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 02:27 Robert Nohejl  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
30.03. 18:14 Erik  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 03:35 pavel  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 03:48 Bohuslav Danek  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 06:06 ina  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 15:43 Jiří Táborský  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 20:11 Vladimír Stwora  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě n
26.03. 06:15 ina  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě n
25.03. 09:36 Kveta Borikova  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 09:46 forby  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 10:10 ludva  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 15:40 Jiří Táborský  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 21:16 Vladimír Stwora  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě n
30.03. 07:20  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 10:29 Robert Nohejl  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 11:45 merc  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 13:50 LACO  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
25.03. 20:39 Paranoicus Maximus  Je Condoleezza Rice ztělesněním zla?
26.03. 16:03 Bolo S.  RE: Je Condoleezza Rice ztělesněním zla?
27.03. 02:25 Čertíkbertík  RE: Je Condoleezza Rice ztělesněním zla?
26.03. 00:34 karel  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 00:48 Čertíkbertík  Chování U.S.vojáků šlápne Bushovi na kuří oko
26.03. 01:06 Čertíkbertík  Hrací karty šláply Bushovi na kuří oko
26.03. 03:31 Kaja  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 03:50 Lev  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 17:47 Kaja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 18:01 Lev  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 03:53 Čertíkbertík  Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 04:32 Lev  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 09:16 Vcelicka  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 13:04 Lev  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 09:14 Vcelicka  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 11:17 Čertíkbertík  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 13:12 Lev  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 14:26 stefan  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 17:22 Kaja  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 17:33 Jiří Táborský  Jo, Kájo Maříku,
26.03. 17:40 Lev  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
27.03. 00:50 stefan  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
27.03. 02:50 Kaja  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
27.03. 03:26 Lev  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
28.03. 05:06 stefan  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
28.03. 20:38 Vcelicka  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
28.03. 23:35 stefan  RE: Jak smýšlí svět o americko-židovských dobrodárcích
26.03. 07:19 ina  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 15:21 Aja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 17:39 Kaja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 17:43 Lev  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 18:26 Aja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 00:59 stefan  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 01:41 Aja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 02:42 Kaja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 02:50 Aja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 04:37 Kaja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 05:46 Lev  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 08:21 Kaja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 08:35 Lev  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 15:04 Kaja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
28.03. 20:24 oji  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
27.03. 18:04 Aja  RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
26.03. 05:44 Čertíkbertík  Cena války v Iráku šláplne Bushovi na kuří oko
28.03. 04:35 Robert Nohejl  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
29.03. 06:22 Robert Nohejl  Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko
20.07. 07:58 Frank  online sofort kredit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 449