Diskuze k článku

Co americké zpravodajské služby skutečně věděly o „čínském“ viru?

Příspěvků 31

1.5.2020 3:03

Vědět, kde hledat původ "čínského" viru, a sponzory "vědců"

Gój 46.?.?.?

...test na Covid-19 je infikován (konkrétně testovací "balíčky" od některých "milosrdných" zaoceánských "partnerů"[mrknutí jedním okem].
Murad Rakhimov na Parlamentní listy.cz (arena 30.4.2020)
2015: výzkumný ústav Pirbright, sponzorovaný "lidumilem" Gatesem, spáchal mutaci koronaviru. Patentoval tuto biologickou zbraň nejspíš jako blaho u Mezinárodního úřadu Světové organizace duševního vlastnictví, a to v lednu 2016. Patentovaný vynález se týká živého atenuovaného (se sníženou patogenitou) koronaviru, obsahující mutaci v několika nestrukturálních proteinech...způsob podání; oční kapky...vdechnutím, vodou..."

Byla zde stať Ladi Větvičky, Pohadka o pokaženych netopyrach...,kde popisoval podobné záhady jako Murad Rakhimov.
Event 201 v New Yorku, 18.10.2019, a jakýsi nácvik na virovou pandemii s 65 miliony mrtvol.
Pak VII. Světové letní vojenské hry ve Wu Chanu, kde prý jindy úspěšní žoldáci USA příliš neuspěli, tedy co se týče sportovních výsledků.
Četl jsem i články o košer globalistického sponzoringu právě "mezinárodní" laboratoře ve Wu-Chanu.
Takže to shrnu; Gates a "jeho" sponzorování "vědců", vnucení očkování dalším košer upraveným jedem, a jako bonus čip (čipy) do organismu každého ovčana v moci "lidumilů". A báječná spolupráce Gatese s nadací banksterů (& Big Pharma) Rockefellerů!

379051

1.5.2020 8:51

Pozoruhodná zhoda s kauzou Skripal :

libertarian 31.?.?.?

Pozoruhodná zhoda s kauzou Skripal :
- najnebezpečnejšia bojová látka, ktorá obete nezabíja
- najnebezpečnejší vírus, ktorý fakticky nezabíja, a jediné obete vytvárajú novinári z úmrtí na rakovinu.

Tí Rusi aj tí Čínania sú fakticky fušeri. Nedokážu ani kvalitne zabíjať.

Ale tá najväčšia absurdnosť nie je v tých fraškách samotných. Je v tom, aké vysoké percento ovčanov tie frašky považuje za pravdivé.
===

Tie propagandistické protiruské a protičínske vojny sú absolutna groteska. O to viac, že svet životne závisí od ruských energií a od čínskeho nakupovania dlhopisov a čínskej výroby skoro všetkého.
.

379055

1.5.2020 12:15

RE: Pozoruhodná zhoda s kauzou Skripal :

ID 93.?.?.?

Reakce na 379055

No, nějaký nárůst úmrtí tam vidím, ... https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps#excess-mor...

379066

1.5.2020 9:58

Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna

JanN 2a02:x:x:x:x:x

Kvíz: Zvolili by si obyvatelé Donbasu dosavadní roky nejistoty, rozbombardované vesnice a smrt svých bratrů, synů a otců? Nebo by to vyměnili za náhradní možnost strávit jeden měsíc v karanténě v míru, s plně zásobenými supermarkety, rychlým internetem, a rouškou na puse?

Rozmazlenost individualismem, liberalismem a konzumerismem překvapivě nezachvátila většinovou populaci, jak se před koronakrizí dokola strašilo. Ta místo dětinského záchvatu hysterie a vzteklého třepání ručiček přistoupila k nenadálé situaci vyzrále, s vědomím že "v životě se nám přece můžou stát i daleko horší věci". Rozmazlenost se naopak roky šířila nekontrolovaným tempem mezi "konspirátory" a samozvanými bojovníky za pravdu. Kteří umí sáhodlouze žvanit o Palestině, Sýrii, Donbasu nebo třetí světové. Ale z křesílka ve vytopeném bytě, v teplých bačkůrkách, s kafíčkem v ruce a s plnou ledničkou za zády. Oni ještě nepřišli na to, že subjektivní pocit štěstí opravdu není žádné státem garantované lidské právo, jak nám to poslední dekády tvrdí různé lidskoprávní nátlakové organizace. Dokud si tedy někteří jednotlivci na Zvědavci či D-fensovi (a nejen tam) pořádně nevymáchají ústa ve sra...., výkalech, dokud si nesáhnou v životě na samotné dno, neuvědomí si nikdy, že štěstím může být třeba i jen možnost vstát ráno zdravý z postele.

Pokud to bylo globální cvičení, má většinová populace za jedna. Kritici "ovčanů" naopak propadli na celé čáře.

379060

1.5.2020 11:15

RE: Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 379060

>................ dokud si nesáhnou v životě na samotné dno,
>neuvědomí si nikdy, že štěstím může být třeba i jen možnost vstát
>ráno zdravý z postele.

- miliony väzňov na celom svete vstávajú každé ráno zdraví z postele. A vôbec si neuvedomujú toto svoje šťastie. A mnohí z tých neuvedomelých sa napriek svojmu šťastiu pokúšajú o útek, riskujúc pritom toto svoje nekonečné šťastie.

A sú aj takí extremmne neuvedomelí väzni, ktorí si omotajú špagát okolo krku, aby sa dobrovoľne zriekli tohoto svojho ranného šťastia.

379064

1.5.2020 22:40

RE: Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 379064

Jo je to na 1 plus hvězda, učitelskej. Debilizace je holt v plným proudu. Stačí otevřít goj-debilizér a koukám, že se stále buší do ovčanů. TV je plná zarouškovanejch mumií, možná je brzo navlíknou do nikábů. Protože jelikož v nikábu nedojde k nestejnoměrnému opálení obličeje jako v roušce.... [oči v sloup]

379076

1.5.2020 12:28

RE: Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna

ping789 31.?.?.?

Reakce na 379060

...tak pravil minimálně duśevně obřezaný muezzin přesně podle manuálu "protokolů" , tohle verbální blití je dokonalé, hovno je čokoláda a otroctví je svoboda, tak si to gojská zvířata natlučte mezi uši, bučely a bučíte přesně a dobře - pochvala stájníka a trochu granulí, jediné co je jisté , že autor těchto zvratků mezi 333 vyvolenými rody ve finále nebude ...
p.s. po tomhle c19 spektáklu se poslední iluze o gojích vypařily a zbyly jen hospodářská zvířata , těch několik zoufalců s vhledem už neznamená nic - máme demo_grácii farmy zvířat na věčné časy

379067

1.5.2020 10:26

Odkaz k businessmanům

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ

379062

1.5.2020 10:27

Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Dookola pocuvam len reci o korone. Virus som doteraz nevidel. Len jeho ilustraciu. Doteraz som nikde nevidel ani biochemicky rozbor obete covidu. Ake mikroorganizmy a chemicke zlozenie obsahovali pluca. Ale za to som pocul reci Pekovej, ze virus je umely. Aky virus? Kde? Ked nieco tvrdim, tak to snad vedecky podlozim. Ukazem ludom to, ako virus vyzera k mikroskope. Ukazem DNA ci RNA, o ktorej tvrdim, ze sa netvori priridzene a presne popisem na konkretnom obrazku dovody. Ved mnoho ludi je vzdelanych, tak to snad niektori z nich aj pochopia a vysvetlia to ostatnym. Mikrobiologia nie je raketova veda. Funguje na jednoduchych principoch, lebo mikroorganizmy su daleko jednoduchsie ako clovek. Chemia je zasa zalozena na zakonitostiach, ktore sa daju overit. Tak, kde su tie informacie? Nie su. Su len reci.
Denne sa testuje. Testuje sa uz v dopredu nakupenych testoch a testuju laboranti. Vlastne len vlozia ziskane stery do nejakeho testeru a cakaju. To ma byt ta uzasna veda? To nie je veda. Nikto z nich predsa neskuma kazdy jeden tester este pred pouzitim. Ten tak moze obsahovat cokolvek. Pokojne moze byt cast testov vyrobena ako "pozitivna" a cast ako "negativna". A kto to zisti? Nikto. U nas uz pred istym casom zrusili temer vsetky laboratoria, Ostalo ich len par sukromnych a par statnych. Tie sukromne patria bohvie komu a tie statne su pod spravou najskor tajnych sluzieb, kedze sa tam pracuje s rizikovymi materialmi. Je teda vysoko pravdepodobne, ze aj tie sukromne spravuje nejaka tajna sluzba, cudzia. Takze informacie o "nakaze" podavaju tajne sluzby. Tak to budu urcite pravdive.
Neverim v ziadny covid. Chcem vediet, na co ti ludia presne umieraju. Ci je to len chripka alebo nejaka bakterialna infekcia a kde ma svoj povod, ak je naozaj nova.
Jedine, co je pravda, ze nam vzali pracu a obzivu, iba tak. Vzali nam peknu buducnost. Nam aj nasim detom. Za to musia byt vsetci do jedneho potrestani.

379063

1.5.2020 13:32

RE: Stale iba reci, nic viac

Luko 91.?.?.?

Reakce na 379063

Hovoríš pekne, súvislo, tak presvedčivo a s nasadením - skoro ako Gréta ... (vzali nám budúcnosť - heh)

Od začiatku až do konca potvrdzuješ, že tak, ako iní, ani ty o tom nič nevieš, len sa domáhaš informácií a dôkazov. Ale kde ich pre teba vziať, keď ich ešte nik nemá? A či veríš a či nie - koho to zaujíma?

379069

1.5.2020 17:45

RE: Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379069

To mozes napisat ludom, ktori investovali do podnikania alebo uz stihli prist o pracu, lebo karantena. K dnesnemu dnu prisli u nas o pracu uz tisice ludi. Ale, ved staci si precitat tvoje reci a hned ako sa karantena skonci, vsetkych do jedneho vezmu naspat. Podnikatelia znovu otvoria prevadzky a vsetko pojde presne tak isto ako do karanteny. Aspon podla tvojich infantilnych predstav.
Skutocnost vsak bude trochu ina. Pocas dvoch mesiacov domasedenia mnohi prisli o cast svojich uspor. Budu si musiet velmi dobre rozmysliet ako hospodarit. To sa prejavi na kupyschopnom dopyte. Menej penazi sposobi zasa pokles pracovnych miest. Prevadzky uzivia len minimalny pocet zamestnancov. Mnoho malych prevadzok sa rozhodne potiahnut len vo vlastnej rezii bez zamestnancov. Ani toto vsak nemusi stacit. Rast nezamestnanosti a slkatky uverov a poziciek opat znizi mnozstvo obeziva a tym aj kupyschopnost. Roztoci sa spirala, ktora nebude mat konca kraja.
Stale sedime doma. Sedime doma, i ked nikto nakazu nevidi. Vlastne, vsetci sa stretavame v jednych potravinach a ani za tu potvoru tam este nikto na nakazu neumrel. Urcite je to preto, ze nosime ruska a packame si ruky dezinfekciou. Len by sa potom bolo dobre spytat, preco sa v biolaboratoriach minaju uplne zbytocne peniaze na drahe ochranne odevy a pomocky spolu s drahym bezpecnostnym vybavenim, ked by pohodlne stacili doma usite ruska s parcentovou dezinfekciou.
Onedlho zmudries aj ty. Budes musiet.

379073

2.5.2020 11:08

RE: Stale iba reci, nic viac

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 379063

Víte, já jsem otevřený všem možnostem, ale tato vaše litanie založená na absolutním popření reality je poměrně úsměvná.
Vaše teze by dávala smysl jedině tehdy pokud by se tak dělo například na území jednoho státu či v jednom mocenském bloku. Pak by se dalo spekulovat o tom, že jde o nějakou konspiraci či podvod.

Nebo vy vážně věříte tomu, že všechny státy světa a jejich vlády jsou součástí nějaké masivní globální konspirace? Že všichni ti vědci a odborníci kteří se tím zabývají jsou také součástí nějaké masivní konspirace a všichni lžou? Tomu snad ani sám nevěříte.

379088

2.5.2020 12:09

RE: Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379088

Ktore vlady mate na mysli? Tu vasu, ktora ani nemoze emitovat peniaze, lebo CNB je na nej nezavisla a tuto moznost potiera samotny zakon? Alebo tu nasu, ktora v programovom vyhlaseni spomenula slovo narod jeden jediny raz a s nazvom Slovensko sa tiez prilis nepretrhla? Navyse si tiez len poziciava cez kratkodobe pokkadnicie poukazky alebo dlhopisy, cize nemoze priamo vydavat vlastnu menu. Take vlady ste mysleli? Alebo take staty, ktore nie su schopne obyvatelstvo z vlastnych zdrojov ani nakrmit, nieto im zabezpecit pracu?
Naivny ste tu Vy, nie ja. Moc je centralizovana a vlady su len spravcovia a lokaji pre cudzie riadenie. Hovori sa tomu globalizacia, ak ste ten vyraz este nepostrehli. Napokon, ten co chce riadit globalizaciu, musi davat ako prvy veci do pohybu. Len tak zabezpeci, aby ostatni robili, to co chce on a na ten cas upustili od vlastnych planov, ak vobec sa ich za takej situacie podari naplnit. Ked niekto cloveku na detskej izbe rozbije okno, tak ho bude musiet dat zasklit, ci chce alebo nie, Na to bude musiet minut cas, ktory chcel pouzit na nieco ine. Cize niekto mu zaruadil program.
Momentalne prebieha vo svete boj medzi tym, kto tu tahal doteraz a novym nadejnym nastupcom Cinou. A tak zacal boj na vsetkych frontoch s cielom za kazdu cenu zabranit, aby sa Cina stala svetovym lidrom c.1. Proti Cine stoja vsetci, ktori sa v Svatom meste stretavaju v jarmulkach. Cina sa sice tvari, ze bude hrat ich hru, ale musela by byt padnuta na hlavu, aby svoju poziciu nevyuzila na svetovladu. Urobi preto vsetko a tak si jarmulkaci cvrkli do gati. Zaiahli do Europy haldy migrantov, aby obsadili pred Cinanmi uzemie. No ani to im nepomoze, lebo povodni Europania su na ustupe a tak pridu o inteligenciu. Cinania su naopak dost inteligentni na to, aby si s tym zbytok poradili. Staci ich zaplavit lacnymi tovarmi a potravinami, uplatit politikov a budu im zobat z ruky tak ako v Afrike.
Preto jarmulkaci vymysleli plan s covidom, ktory ma ukazat, ze za to moze Cina. Ze Cina moze za vsetky tie obete a znicenie hodpodarstva. Vybudovat tak nenavist voci Cine. Ale ani to im nevyjde, lebo ludia dobre vedia, ze karantenu nevyhlasili v ich krajinach Cinania ale jarmulkaci. Jarmulkaci su jednoducho neschopni a nezasluzia si riadit ziadnu spolocnost.

379091

2.5.2020 12:55

RE: Stale iba reci, nic viac

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 379091

Nemáte tak docela pravdu, ti "jarmulkáři" jsou naopak schopní všeho a právě proto se děje to, co vidíme okolo a co se jim vice méně daří..., neb ta biomasa hlavně v Evropě je tak zkažená a líná myslet, že si z ní můžou uhníst cokoli budou chtít a ona jim k tomu ještě nadšeně tleská a uklízí po nich bordel, co při tom nadělají...

379095

2.5.2020 16:17

RE: Stale iba reci, nic viac

ping789 91.?.?.?

Reakce na 379095

schopní všeho, to ano, ale svinstva, tím to taky končí, jak hezky dokumentuje příspěvek toho propagandisty satanovy synagogy , na který Ante Portas odpovida ve stylu házení perel sviním, identifikovat to prašivé rádoby "myšlení" je čím dál snadnější podle přesného plnění protokolů, p.s. jak tu před časem někdo zmínil největšího proroka všech dob - carská policie musela mít fantastický vhled , když předvídala covid19 na jaro 2020 a jeho řešení - to je to kouzlo, co my dokážeme, jak zpívá Demo, my carská policie právě dnes a někteří naši 145 letí agenti v OSN a WHO a ....v česnekových pohádkách

379101

2.5.2020 16:28

RE: Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379095

Nie, len sa nas snazia presvedcit, ze to maju pod kontrolou.
Svet sa vsak stale riadi prirodnymi zakonmi a nie recami. Jarmulkaci buraju pyramidu hierarchie. Podarilo sa im rozdelit stupen strednej vrstvy. Cast z nej schudobnela a z casti sa stali zbohatlici, ktori prestali dodrziavat akekolvek pravidla. Tym sa zvysil tlak na plochu. Z tohto by sa pomerne lahko dalo vybrdnut metodou cukru a bica. Postupne zavadzat odmeny, ale najma tresty pre zbohatlikov, ktori skodia ludom. Tym by zbohatlikov presunuli scasti do strednej vrstvy a navyse by tym ochranili chudobnych, z ktorych by sa zasa cast mohla k strednej vrstve vratit.
Nanestastie, pristupili este k niecomu ovela horsiemu. Postupne presuvaju tlak priamo na jednotlivca. Nielenze ho cez IT technologie sleduju, ale este ho zapojili do elektronickej komunikacie so statom, kde sa na niom moze vyburit ktokolvek v akomkolvek mnozstve. Tento tlak jednotlivec dlhodobo neunesie. Stane sa apatickym a strati motivaciu. Tak im zostane v rukach len masa nespokojnych. Cast z nich sa bude burit a cast cakat. co sa bude diat. Svet ovladli premnozeni vlci a to je pre ovce aj bacu pohroma. Bud baca tych vlkov zneskodni alebo ich vyzenie. Inak mu zozeru cele stado a nakoniec aj jeho sameho.

379102

3.5.2020 9:44

RE: Stale iba reci, nic viac

Baduan 82.?.?.?

Reakce na 379091

Aha.

Souhlasím s vámi s první částí vašeho příspěvku. Rozhodně nejsem naivní a uvědomuji si, jak současný globalizovaný svět, finanční systém atd. fungují.

Já ale reagoval na něco jiného a tak trochu jste nepochopil na co jsem reagoval. Ve svém původním příspěvku jste naznačil, že virus neexistuje, že je to podvod. Ale on existuje. A reagují na něj vlády po celém světě. Vy vlastně popíráte to co píšete. V jednom příspěvku píšete, že virus neexistuje, že je to jakési spiknutí jakýchsi jarmulkářů proti celému světu. Na straně druhé adorujete Čínu, tu stejnou Čínu, která jako první zavírala do karantény milionová města a zavedla v celé zemi dosti represivní opatření. Tam za to mohou taky ti vaši jarmulkáři? Nebo jak to tedy je? Tam ten virus také neexistuje? Je to výmysl? Poněkud se ve vašich myšlenkových pochodech ztrácím.

A mimochodem adorace Číny je úsměvná. Tento totalitní systém, sen všech globalistů, nebo chcete-li těch vašich jarmulkářů. Systém kde je státem řízen každý aspekt života, kde panuje tuhá cenzura, sledování a kontrola obyvatel, kde existují už celá města založená na bezhotovostní ekonomice, s tím v ruku v ruce připravovaný kreditní sociální systém který vás prostě společensky i ekonomicky zlikviduje pokud nebudete "poslušný". Tohle je ta vaše naděje?
No to děkuji, ale o takovou naději tedy rozhodně nemám zájem.

379120

3.5.2020 12:22

RE: Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379120

Mozno nerozumiete preto, ze ste si spojili dve rozne veci dokopy, ako by spolu urcite suviseli.
Koronsvirusy su zvieracie. To vsak neznamena, ze ich clovek nema. Ma, lebo je s tymi zvieratami v kontakte. Tu sa vsak spomina koronavirus, ktory sposobuje covid. Teda ku koronavirusu vraj pribudla nova vlastnost. Doteraz vsak nikto to vraj vedecky nepodlozil. Pekova hovori o umelom viruse a lekari a media o covide nim sposobenym. Dokonca britske noviny pisu, ze testy su pozitivne na covid, teda na chorobu. V tomto pripade vsak nie je dolezite, ci je virus prirodzeny alebo umely, ale ci s istotou sposobuje nejaku novu chorobu. A to nie je vedecky podlozene. No je tu zjavna snaha presadit reci za stopercentnu pravdu.
Keby nebolo galaxie, tak tu nie sme ani my. To ona nakopila hmotu a dala jej moznost co najstabilnejsieho vyvoja. To ona dala moznost spajat sa casticiam a vytvarat tak konkretne usporiadania, ktore by inak nemali ako vzniknut. Z toho vyplyva, ze hierarchia je prirodzenou vlastnostou vesmiru a jej atributom je veci spajat a tym tvorit. Pracovity, tvorivy, clovek nepotrebujete riadenie. No je si vedomy prirodzenej hierachie, ktora mu vsak ma prinasat moznost spajania sa, moznost spoluprace, moznost nieco tvorit. Jednoducho, prinasat mu prospech.
Mate dojem, ze uvalit na takeho cloveka karantenu a tym mu vziat moznost spolupracovat a tvorit, je pre neho prospesne? Nie je. Tak na co je mu take riadenie?
Cina je alternativou pre spolupracu. Pracujuci nepotrebuje, aby v jeho prostredi aplikovala svoje mocenske zamery. Jeho zaujimaju moznosti kooperacie za ucelom tvorby a z nej plynuceho prospechu. To nie je o laske ci uctievani, ako to nezmyselne popisujete, je to o tom istom, co vytvorila nasa galaxia, o priestore vhodnom pre zivot. Ti doterajsi zlyhali a zamedzili tvorivosti, preto je racionalne ponuknut moznost kooperacie Cinanom ci inym.

379124

3.5.2020 12:46

RE: Stale iba reci, nic viac

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 379124

Rád bych vás upozornil, že toto je váš 9. příspěvek a dnes je teprve 3. Do konce měsíce máte už jen jeden příspěvek. Tak si ho šetřete.

379125

3.5.2020 14:13

RE: Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379125

Asi mate pravdu pan Stwora. Je cas dat si pauzu. Tesilo ma.

379127

3.5.2020 19:59

RE: Stale iba reci, nic viac

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 379124

S tématem to souvisí pouze okrajově, omlouvám se za odbočení. Pokud má někdo chybné vstupní, prvořadé premisy, vývody z nich budou většinou též chaotické. Vaše vývody v této sérii příspěvků mi připadají jaksi zmatené.

... hierarchia je prirodzenou vlastnostou vesmiru a jej atributom je
>veci spajat a tym tvorit.

A vy někde pozorujete v neživé hmotě, že by se sama organizovala a něco tvořila? Mám dojem, že lze denně a úspěšně spíše pozorovat účinky 2. termodynamického zákona. Vím, možná budete operovat dodávanou energií. Jenže taková energie musí být užitečná. Slovo užitečná bych chtěl podtrhnout. K čemu bude např. kusu šutru, když na něj bude 12 hodin denně svítit sluneční energie? Jak tu energii využije? Nijak. Časem se rozpadne na prach.
Já si naopak dovoluji tvrdit, že přirozenou vlastností vesmíru je nárůst entropie. Dokonce se mi zdá, že celá flóra, fauna i člověk, ačkoliv se zuby nehty brání, pomalu spěje k degeneraci.

379134

2.5.2020 18:15

RE: Stale iba reci, nic viac

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 379063

Zrušeno. Nic, kromě urážek diskutujícího.

379107

2.5.2020 20:05

RE: Stale iba reci, nic viac

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 379063

no teda...takú 3,14-vinu bez štipky povedomia z lekárskej vedy som ešte nečítal!
Mikrobiologia že nie je raketová veda??? Ty si padnutý na hlavičku či ako?? Ved to je raketová veda na tretiu!
Hlavne chceš vidieť vírusy v mikroskope...ale len v elektronovom, nakoľko sú vírusy menšie ako vlnová dlžka viditeľného svetla...
jááj, taký hlúpy laik ako Ty sa fakt hľadá ťažko! .-)
/škoda niečo k tomu ešte písať [pláč]/
Moderátore...toto že je urážanie diskutujúcich???
Prosím o uverejnenie tohoto príspevku...TNX.

379108

3.5.2020 0:00

RE: Stale iba reci, nic viac

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379108

Mikrobiologia nie je raketova veda. Fyzika popisuje prirodne zakony, ktore platia dnes a budu aj zajtra. U zivych organizmov ide len o predpoklad ich spravania sa, ktore je plne zavisle od prostredia, kedze ide o zlozite formy. To je ta vraj raketova veda na tretiu, rozumej mozno, asi, keby, pravdepodobne, ak, vcera mi to vyslo a dnes to zasa volajako nejde.
Su len dve skutocne vedy. Fyzika a chemia. Ziadna ina disciplina nedokaze popisat prirodne zakonitosti detajlnejsie ako tieto dve skutocne vedy. Korona ma velkost 60-220nm t.j 60-220 miliontin milimetra, teda ju mozes vidiet akurat tak v tom elektronovom mikroskope. Ale zdatny mikrobiolog ako ty ju urcite vidi aj volnym okom. Pokial neuvidis koronu ako sa pohybuje v prostredi, ako reaguje na organy bunky, na chemicke latky ci na ine mikroorganizmy, tak potom vyhodnocujes javy len ex post, teda len pravdepodobne. Iba priebehovy jav mozes vyhodnotit s istotou, lenze to ti elektronovy mikroskop neumozni.
Invektivy si nechaj do debaty s mikrobiologmi, toto je slusna diskusia.

379116

3.5.2020 11:41

RE: Stale iba reci, nic viac

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 379116

vidíš...zasa máš len primitívne reči ako malé decko..."určite koronu vidím voľným okom, lebo som zdatný mikrobiolog" [smích]
Ja som nanobiolog, preto ju vidím voľným okom [smích])
Ty si fakt XXX! /domysli si!/
A vied je viacej, nie len fyzika či chémia, takisto je aj matematika a véééľa dalších...sú skutočné vedy [smích], Ty si ale mudrc!

379122

2.5.2020 20:14

RE: Stale iba reci, nic viac

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 379063

Registrování čtenáři mohou každý měsíc vložit deset příspěvků bez cenzury. Každý další jejich příspěvek bude procházet moderováním. Čím více příspěvků jste tento měsíc vložili, tím přísněji bude každý váš další příspěvek posuzován a častěji odmítnut. Opatření má za účel omezit tlachavost některých diskutérů.

Som registrovaný čtenář, ale momentálne či mentálně nechcem príspevky vkladať pod svojou ajdentity [smích]
A v ústave ČR je asi tiež klauzula, že "cenzúra se zakazuje", tak to prosím dodržiavajte aj Vy, hoci ste súkromný web. Ste zodpovedný za obsah webu, to ale neznamená, že budete povoľovať príspevky hlúpeho obsahu, že napr. " som ešte ten vírus nevidel apod." čo sú s prepáčením drísty.

379109

3.5.2020 19:31

RE: Stale iba reci, nic viac

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 379109

Myslím, že to chápete nesprávně a pan Vladimír již zřejmě nemá sílu to tu každému opakovat po stopadesáté.
Platící čtenáři mají "nárok" na 50 příspěvků měsíčně. Ostatní 10. Pokud pan Vladimír sám uzná za vhodné, pustí vám i jedenáctý či dvacátý. S cenzurou to nemá nic společného.

379133

3.5.2020 22:59

RE: Stale iba reci, nic viac

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 379133

chápem to správne...nie som síce platiaci čtenář, ale ak vidím sprostosti typu:
" ešte som ten vírus nevidel" [smích]
tak mi nedalo nereagovať, AntePortas sa tu pasuje za virologa [smích]
Ospravedlňujem sa za nevhodné slová, ktoré editor zhodnotil ako urážanie, ale
"dvě věci jsou nekonečné-Vesmír a lidská blbost"
Pekné dni a čo najmenej nakazených ako v Čechách tak vo svete!

379138

2.5.2020 20:18

Četli tento článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

A vydali prohlášení pěti bezpečnostních služeb anglosasů: USA, VB, NZ, Austrálie a Kanady. Proti Číně. Stačí číst jen tuto větu a je to jasné. Anglosasům teče voda, slušně řečeno, do bot. Loď se potápí. V klidu vyčkejme, je to obrovský koráb, ten než se potopí, to trvá. Jen se divím, se se nepřipojil generál-čekatel Koudelka. Jsem si jist, že má stejné, stejně jisté a stejně přesné poznatky jako anglosasové. Je jejich žákem.

379110

3.5.2020 22:34

RE: Četli tento článek

PavelSam 85.?.?.?

Reakce na 379110

Reálně to prohlašují pouze dvě skupiny - britská dominia + USA [smích] .

Takže opravdu nic nového, už od r.1919, vzniku US CFR a britské RIIA. Příběh se pro znalé historie vyvíjí zatím naprosto logicky. Uvidíme, kam s ním pohne hospodářská krize.

379137

4.5.2020 10:52

Květiny jsou lepší než kulky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

"Květiny jsou lepší než kulky." Jak americká národní garda před 50 lety zastřelila studenty
https://aif.ru/society/history/cvety_luchshe_pul_k...

379149

Příspěvků: 31

01.05. 03:03 Gój  Vědět, kde hledat původ "čínského" viru, a sponzory "vědců"
01.05. 08:51 libertarian  Pozoruhodná zhoda s kauzou Skripal :
01.05. 12:15 ID  RE: Pozoruhodná zhoda s kauzou Skripal :
01.05. 09:58 JanN  Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna
01.05. 11:15 libertarian  RE: Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna
01.05. 22:40 J_Pitralon  RE: Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna
01.05. 12:28 ping789  RE: Pokud to bylo cvičení, má většinová populace za jedna
01.05. 10:26  Odkaz k businessmanům
01.05. 10:27 AntePortas  Stale iba reci, nic viac
01.05. 13:32 Luko  RE: Stale iba reci, nic viac
01.05. 17:45 AntePortas  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 11:08 Baduan  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 12:09 AntePortas  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 12:55 R.E.  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 16:17 ping789  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 16:28 AntePortas  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 09:44 Baduan  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 12:22 AntePortas  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 12:46 Vladimír Stwora  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 14:13 AntePortas  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 19:59 Erwin  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 18:15  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 20:05  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 00:00 AntePortas  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 11:41  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 20:14  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 19:31 Erwin  RE: Stale iba reci, nic viac
03.05. 22:59  RE: Stale iba reci, nic viac
02.05. 20:18  Četli tento článek
03.05. 22:34 PavelSam  RE: Četli tento článek
04.05. 10:52  Květiny jsou lepší než kulky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 2

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 244