Diskuze k článku

Heja, heja, Sverige!

Příspěvků 30

29.4.2020 1:35

Oprava přepočtu úmrtí v ČR!

CS 188.?.?.?

Czechia - Deaths/1M pop: 21 ! Malé přehlédnutí.

378984

29.4.2020 3:18

Odpoveď je jednoduchá, skrýva sa vo výbere politika

lubosmat 95.?.?.?

Kým vo Švédsku výnimka potvrdzuje pravidlo. Vo väčšine ostatných krajín sa do politických štruktúr dostali také hovädá, že s nimi logika nepohne.

Riadenie, ktoré je založené viac na politických fantasmagóriách, než na reálnych potrebách spoločenstiev ľudí, ani ináč dopadnúť nemohlo, česť výnimkám.

To čo nás má pred negatávami hierarchických od základov budovynách systémov chrániť, nás paradoxne potápa.

Na výber volených zástupcov, resp. "reprezentantov" ľudu nie sú kladené prakticky žiadne kritériá, výber sa odráža len od toho, že asi bude najlepšie ak rómsku osadu bude zastupovať nejaký trebárs nevzdelaný ale všetkým dobre známy róm, no a potom takí "rómovia" riadia celú spoločnosť.

378985

29.4.2020 7:22

HEJA HEJA SVERIGE

DODO SLAVJAN 91.?.?.?

V CESKU ZOMRELO 10 KRAT MENEJ LUDI
HADAM TO STALO ZA TO

378987

29.4.2020 7:40

Uvidíme Sverige

Jacob 193.?.?.?

Tak jsem se podíval na statistiku Swerige heja, heja ze dne 28.4.2020.
Počet nakažený SW/CR : 19621/7504 tj. 2,61 x více
Přírůstek nakažených dne 28.4.2020 SW/CR: 695/59 t.j 11,8 x více
Celkem mrtvých SW/CR: 2355/227 t.j 10,4 x vice
Mrtvých na 1 milión obyvatel SW/CZ: 233/21 tj. 11.1 x více
Počet obyvatel v obou zemích kolem 10 miliónů tudíž srovnatelné (Švédu je asi 0,5 mio méně).
Tak v čem si teda Swerige vede lépe ve srovnání s ČR, já jsem to nenašel a vzhledem k tomu, že mají zachycený denní nárůst téměř 700 ks tak to je katastrofa, což může být i s těmi nezachycenými denně 1000 ks a to je + 30 000 ks nemocných za měsíc a s tím související komplikace. Střední doba léčení nemoci Covid 19 při normálním průběhu 3 až 6 týdnů. Komplikace znamená delší dobu.
Představte si dvoučlennou rodinu - jeden člen onemocní a druhý povinná karanténa během i po nemoci (+okolí, které bylo ve styku má 14-ti denní), za pár dnů onemocní druhý člen atd. Tato situace může vyřadit z běžného života dva členy domácnosti minimálně na dva měsíce zcela určitě.
Je potřeba se ptát: v případě onemocněn jaká je minimální doba léčby. Co to znamená pro členy domácnosti a okolí nemocného (spolupracovníci, přátelé se kterými byli ve styku) a pak je potřeba to promítnout jaký dopad to bude mít na vaše příjmy, příjmy vašich blízkých (karanténa) a příjmy vašich přátel a spolupracovníků když budou sedět v karanténě doma, případně sociální dopady - vztahy mezi partnery, rodiče vs děti, sousedské, pracovní a podobně. Co při velkém počtu nemocných bude omezeno - zdravotní, veřejné, sociální a jiné služby apod. Tak heja, heja Swerige pokud tak dál budou postupovat možná budeme vidět podobné scény, které jsou teď vysílány z USA a za mne si přeji, abych neměl pravdu.

378988

29.4.2020 7:57

s článkem souhlasím s jedinou výhradou.

Franta Jouda 2a00:x:x:x:x:x

Porovnávat počty mrtvých, když není stanovena jednotná metodika je nesmysl.

Česko: Máš vir, umřel jsi na něj.
Belgie: Máš vir, umřel jsi na něj. Jsi důchodce v důchoďáku a umřel jsi, umřel jsi na něj
USA: Nikdy jsme dotyčné netestovali na přítomnost viru, ale pravděpodobně na něj zemřeli. (tuhle pitomost jsem nevymyslel já, to řekl starosta New Yorku)
...
Některé země zvedají své nesmyslné statistiky testováním mrtvých na přítomnost viru, bez ohledu na příčinu umrtí.

Jak proboha v tomhle bordelu, chce někdo porovávat počty mrtvých?

378989

29.4.2020 8:46

RE: s článkem souhlasím s jedinou výhradou.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 378989

>Porovnávat počty mrtvých, když není stanovena jednotná metodika je
>nesmysl.

- ale tá metodika JE URČENÁ. !!!! Za obeť koronavírusu sa počíta KAŽDÁ mŕtvola, ktorá mala v sebe vírus. Teda aj človek, čo zahynul v utrhnutom výťahu, aj obeť strelená do hlavy - pokiaľ mala v tele vírus.
Politici musia napočítať obrovské kvantá obetí, aby vystrašili debilných ovčanov, a aby im ovčania tolerovali tú buzeráciu. A funguje im to.

Vlastne nebol zverejnený ANI JEDEN prípad úmrtia na koronavírus u osoby BEZ NEJAKEJ smrtelnej diagnózy.

378992

29.4.2020 21:36

RE: s článkem souhlasím s jedinou výhradou.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 378992

Určená je, ale ještě musí být dodržována. Třeba v Anglii až dodnes počítali za koronavirová úmrtí pouze zemřelé v nemocnicích, ale ne třeba v jejich "domovech důchodců". Jakmile je započítali, mají druhá nejvyšší počet mrtvých v Evropě.

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/v-britan...

379012

30.4.2020 10:55

RE: s článkem souhlasím s jedinou výhradou.

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 379012

V Itálii je to to samé. V oficiální statistice úmrtí na ten koronavir jsou zahrnuti jen lidé, kteří prošli špitálem a ti, kteří "marodili" a zemřeli doma a neprošli žádnou špitální márnicí, v ní zahrnuti nejsou, Těch zemřelých "mimo špitál" je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku skoro 5x víc...
Kapacita špitálů je na tu pandemii naprosto nedostatečná jak počtem lůžek, tak lékařským personálem a proto spousta nakažených se léčí jen doma a někteří až přímo "do mrtva"...
Tyhle informace mám od dvou tamních doktorů, které velmi dobře a už dlouho znám, přičemž jeden slouží u "pronto socorzo", který je sváží a ten druhý přímo v nemocnici, která je využívaná především na záchranu pacientů s koronavirem. Ten drží 12-ti hodinové služby a v tom špitále i spí...
O italském zdravotnictví se oba vyjadřují jako o systému na úrovni rozvojové země 3.světa s rozbujelou byrokracií a korupcí...

To, že nejde jen o nějakou "chřipečku", jak se nám snaží namluvit někteří notoričtí ignoranti, svědčí i to, že za období té nákazy zemřelo jen v Itálii na koronavir už 106 doktorů a 36 sester a jiného zdrav. personálu a to nikoli proto, že by to byli špindírové a nemyli si ruce anebo, že by příliš holdovali nezdravému způsobu života...

Jeden můj kamarád lehl se zápalem plic způsobeným koronavirem a přestože byl svého času jako velmi zachovalý mladý důchodce řidič dobrovolník u záchranky "croce rosso", kde má známé, první návštěva doktora proběhla až 12 dní po prvním telefonátu na pohotovost...
Po měsíci léčení v mučivých horečkách atd. se zdál být vyléčený, ale po dalších dvou týdnech to začalo nanovo a jeho stará to mezitím chytla taky...

Takže, "kdo uteče, ten vyhraje"!!! Kdo tomu unikne svojí disciplínou a opatrností, nemusí podstupovat to týznivé "léčení" a může být ušetřen eventuálních následků prodělání nákazy, které jsou už zaznamenány.
Spoléhat na to, že jde jen o "chřipečku" a věřit v lehký průběh a následnou získanou imunitu je více než pošetilé a hodné pouze lehkomyslného debílka.

379029

29.4.2020 8:23

Švédsko, náš vzor?

JanN 2a02:x:x:x:x:x

Celé roky je Švédsko konspirátory označováno za nejodpornější evropskou zemi, jejíž nepřátelská politická elita (aktuálně rudo-zelená koalice) má za úkol nahradit původní nordické obyvatelstvo neevropskými migranty. A najednou heja, heja, Sverige? [oči v sloup]

Pan autor by si měl také napříště zjistit rozdíly mezi mortalitou (úmrtností) a letalitou (smrtností), než se opět pustí do vlastní verze statistických údajů.

378990

29.4.2020 13:48

RE: Švédsko, náš vzor?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 378990

To ako chcete tvrdiť, že keď je niekto debil,
nemôže niekedy urobiť aj niečo dobre??

Čo ste sliNiečKár??? [smích]
Bo to neoliberálni fašisti jačia,
s kým budú spolupracovať a s kým nie,
aj keby mal recept na záchranu planéty.
Sú holt "zásadoví"..

379003

29.4.2020 8:25

počty úmrtí na milion obyvatel

Dragounová 217.?.?.?

Vážený autore, jak jste přišel na údaje v tabulce? ČR má na milion obyvatel 22.2 úmrtí a nikoliv 222 !!! Švédsko 574, tj. 26 krát více než ČR.

378991

29.4.2020 8:56

RE: počty úmrtí na milion obyvatel

Dragounová 217.?.?.?

Reakce na 378991

Omlouvám se.
Švédsko má 10.2 milionů obyvatel a 2355 úmrtí, zatímco ČR má 10.6 milionů obyvatel a 222 úmrtí. Závěr: Švédsko má tedy 231 úmrtí na milion obyvatel a ČR pouze 21, tj. 11 krát méně.

378993

29.4.2020 11:09

RE: počty úmrtí na milion obyvatel

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 378993

Ale to je přece úplně jedno. Nezáleží, jaká čísla si kdo do nějaké tabulky nasází. Všechna jsou pravdivá. Vždycky se najde nějaký trouba na nějakém oficiálním místě, který bude podobné nesmysly obhajovat bez jakýchkoliv důkazů. A debilové jim stejně uvěří, poněvadž věřit chtějí.
Co mi vadí je to, že to autor s tou tabulkou skutečně přehnal. Na to mu (doufám) neskočí ani volič Babiše. Tabulka má název Umrtí v milionech. V Belgii dle této tabulky zemřelo 621.08 milionu lidí. A poněvadž nejsem Babišův volič, hned mi to zapálilo ( s malou, ale opravdu drobnou nápovědou od osoby, co mi čumí přes rameno), že tolik obyvatel snad ani Belgie nemá, i když je fakt, že tam hodně „lidí“ přibylo. Ale snad ne zase tolik.
Švédsko, jakkoliv nám může být odporné (jak píše JanN), je důkazem, že to tajtrlíkování okolo viru u nás je úplně k hovnu. Zcela jednoznačně obviňuje naše představitele z toho, že jsou to idioti. Opatření či neopatření – výsledek totožný: nula mrtvých jako PŘÍČINA zabití koronavirem.
To, že ve Švédsku za určité období zemřelo 10 více lidí s virem než u nás, je zajisté přímým důkazem hrdého nošení roušek našimi občany.
Autor nepíše, na co ti Švédové a mohamedáni ve Švédsku zemřeli. Už musím bohužel psát Švédové a mohamedáni, abych vyjádřil souhrnně obyvatele Švédska. K příčině úmrtí je stanovena jedna metoda – pitva. Pitval je někdo? Pitval o nás někdo mrtvé s virem?
V Německu a Švýcarsku provedli pitvu na 85 mrtvých, u kterých byl zjištěn tento vir. Příčinou úmrtí nebyl ani v jednom případě vir.
Zajímavé.
A tak si pište tabulky, veďte si statistiky, dělejte blbiny co hrdlo ráčí. Doporučil bych ovšem nejen autorovi, aby občas nezapomínali používat i mozek.

378999

29.4.2020 9:02

Možná by pan Vítek...

Joseph Chlor 89.?.?.?

...mohl svůj článek přednést na nějakém setkání (potenciálních ?!) pozůstalých nebo na setkání pracovníků ve zdravotnictví. Vysvětlit jim, že by pro ně bývalo mnohem lepší, kdyby těch pozůstalých bylo desetkrát víc a že by zdravotníci (nejen zdravotníci) jistě uvítali desetkrát více práce.
Pokud má dobrého a ochotného zubaře a chirurga...tak proč ne ?
Vždyť je přeci svobodným člověkem !!!! Neměl by tedy strpět šikanu a omezování !!!

Douška.
Teď ještě Belgii a Velkou Británii. Nějaké zkušenosti s tamními pozůstalými a s tamními zdravotníky.
Mimochodem - J. Stiglitz v nedávném rozhovoru řekl něco v tom smyslu, že se předražené zdravotnictví země, ve které zítra znamená již včera, ukázalo být ve vztahu k obyčejným lidem zhruba na úrovni některých zemí Třetího světa. Kolik tamních lidí pak zemře jen díky tomu, že se budou bát jít k lékaři teď už nejen z důvodů ekonomických, ale i z důvodu obav z nakažení....to bude zřejmé až z pohledu zpětným zrcátkem. Sázím na to, že proporčně na tom opět bude lépe naše zdravotnictví, naše populace.
A protiruské sankce opět nic, žádné aspoň dočasné jejich přerušení. Co když se tak stanou papaláši (např. europapalášky prominou) Západu novodobými Mengely ? Nebo Eichmanny ? Mají žaludky i NA TO ? ...asi jo....za peníze v Bruselu psí bouda....nebo aspoň šedivý premovanej kabát v CEVRO....

378995

29.4.2020 9:08

Čo to ?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Čo to je za hodnotenie článku prepánakrála - 2,8 ?! Nejaká chyba? [velký smích]

Perlička: Švédi okrem toho, že sú rezervované nátury od prírody, aj priamo fyzicky si kde sa dá udržujú odstupy, sú zvyknutí na svoj životný priestor, neradi sa kdekoľvek tlačia ( vo frontách..)

378996

29.4.2020 10:42

Opravit alespoň hlavičku tabulky

Lovec idiotů 194.?.?.?

Když už máme špatně údaje v tabulce, určitě by stálo za to opravit alespoň tu hlavičku, protože to opravdu nejsou milióny, ale počet úmrtí / 1 milion.

Dle aktuální statistiky obsadilo Švédsko s 233 úmrtími / 1 mil. "pěkné" 12. místo, zatímco ČR je s 21 úmrtími na místě 50.

Dále tu máme pořád vcelku znepokojivý poměr u uzavřených případů, kdy 19% lidí to nerozchodí. Povzbudivé nejsou ani zprávy z Jižní Koree, kde dochází k reaktivaci viru u osob uznaných za vyléčené.

Nevím, kolik lidí zemře na selhání plic a kolik na zhoršení předchozích nemocí, ale pokud nebudeme tyto úmrtí přisuzovat COVID, nemusíme ani počítat oběti chřipky.

V ČR je otestováno téměř 22 tisíc lidí / 1 mil. Ve Švédsku 11.833 / 1 mil.

V ČR je 701 případů/ 1 mil. Ve švédsku 1.943 / 1 mil.

Procentuálně je tedy dle testování nakaženo cca 3 populace % v ČR a ve Švédsku 16 %. Přičemž tato čísla budou jistě vyšší, neboť se testují zejména lidi s příznaky.

378998

29.4.2020 11:10

Opravil jsem...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

...některá zjevně chybná čísla v článku a omlouvám se, že jsem si to neověřoval před uveřejněním. Chybka se vloudí.

Ale i po opravě to pořád nevychází pro Švédy tak špatně. Ke konečnému zhodnocení bude nutno přičíst i obrovské finanční škody, krachy firem a malých živnostníků, strašlivé zadlužení států, které budou platit ještě naši vnuci (a nikdy nezaplatí) a počet mrtvých, kteří zemřeli z depresí a žalu z života-neživota v totální izolaci, kde jediní živí, které občas vidí, mají na sobě atom bordely a masky a dotýkají se jich jen v odporných modrých rukavicích. Týká se to především nešťastníků v různých domovech důchodců. Ty ztráty a tu bolest nikdo nevyčíslí.

379000

29.4.2020 14:12

RE: Opravil jsem...

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 379000

Ano, přesně tak. Navíc neuvěřitelně roste napětí mezi lidmi. Jeden na druhého kouká a priori podezřívavě, se strachem, vztahy se hrotí, bude víc rozvodů, hádek. Rozděl a panuj. Funguje to.
Porovnávání mezi státy je ošidné, statistiky jsou děvky pro všechno. Virus už několikrát zmutoval, stejně jako u chřipky. Nikdo neporovnává stejné věci u sezónní chřipky. Žádný lék na žádný virus, který by fungoval, neexistuje.
Pokud se takhle děsíme a rozdělujeme u Covidu, měli bychom to pak dělat u každého viru, dokud z toho úplně nezblbneme a nechcípneme z těch nerváků.
Dostal jsem pekelně vynadáno i za to, že jsem řekl, že to beru v klidu. Ani nepomohlo, když jsem vysvětlil, že z nervů mi neuvěřitelně stoupá tlak.
Sekne to se mnou, když mi z nervů stoupne tlak a šup - další mrtvej na virus.

379004

29.4.2020 16:18

RE: Opravil jsem...

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 379004

Kecy v kleci. Lidi jsou v pohodě. Kam jsem na svých výletech došel všude lidi s rouškami i bez (uctivá vzálenost) úsměv na tváři. U hladových oken plno spořádaně ve frontě. Všicko gro. Enem tukani sedící na prdeli (omluva všem kdo nemohou se hýbat sami) maj problém. Vcera sum byl na pivko - lesni hospůdka blízko asi km od města.Lidi v pohodě, rodiny spolu, ostatní rozeseti, smích se nesl a děti dováděli jak to šlo. Kolem kol lítali kolisti a na pivo zme čekali ve frontě spořádaně jak za komárů. Kolem se mihli cajti a rukou pokynuli (přes roušku nebylo vidět úsměv) Takže jenom blbci a politici mají problém, především Pražská havěť prudí bo jak nemůžou po večerech nasávat jsou v pasti.

379008

29.4.2020 15:40

RE: Opravil jsem...

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 379000

Tie čísla - pred opravou, aj po oprave - sú o hovne. Žiadne čísla nevystihujú REALITU - teda nie sú o osobách zabitých vírusom. Sú o osobách, ktoré zomreli na kadejaké smrteľné choroby, a ten koronavírus mali iba tak akosi pomimo. Vlastne som nečítal žiadnu informáciu o človeku, ktorý by zomrel jedine vplyvom koronavírusu.
Reálne pribúda ľudí, ktorí zomrú na nedostatok lekárskej starostlivosti v dôsledku toho, že väčšina lekárov bojuje (na príkaz vlády) jedine s koronou.

379006

29.4.2020 12:25

Nemůžu se zbavit dojmu,

R.E. 46.?.?.?

...že ten sajrajt decimující staré konzervy je pomocníček z dryjáčnických laboratoří Billa Gatese a jeho kolegů z deep state k urychlení a zefektivnění "Velké výměny" a právě na tom posraném Švédsku, kde je ve vládě z 15 ministrů 12 ženských se šátky, se to jen potvrzuje...

Je to ideální doplněk ke zbavení se nejvíc držkujících a v životním stylu zkřenčelých, idiotskému liberalismu vzdorujících důchodců a k ušetření spousty peněz za jejich důchody k rozdání mezi nadržené mohamrdánské invazory..
.
Je to daleko nenápadnější a snesitelnější metoda, než ta vnucovaná euthanásie a následné ecklhaftní zpracovávání to konzerv pro ty nemožné všežravce, co se nechtějí vzdát požírání masa ze zvířecích mrtvol a následného prdění do atmosféry (jak navrhoval už před časem nějaký pampeliškářský vědátor/chytrák ve švédské TV), se kterými si to Gréta & Comp. vyřídí posléze, než ji nějaký pomatený, nebo zfetovaný Afghánec pošuká a podřeže, jako ovci, jak se začíná stávat dobrým zvykem i ostatních zemích EU...

379001

29.4.2020 15:37

2. termodynamicky zakon

AntePortas 188.?.?.?

Prvi, kto mal reagovat proti karantene, mali byt fyzici s odvolanim sa na 2.termodynamicky zakon. Je to zakon prirody, ktory sa s uplnou istotou naplni. Zakon hovori, ze v izolovanom prostredi, rozumej karantene, sa bude zvysovat entropia, teda bude neustale klesat mnozstvo energie pre uzitocnu pracu. 2 mesiace karanteny posle ludi na psi tridsiatok. Po dvoch mesiacoch nie je fyzikalne mozne, aby sa vratili spat do prace ci podniiakania vsetci, ktorym bola tato cinnost pozastavena. Energiou su v tomto pripade peniaze ktore stat od ludi vzal protizakonnou karantenou a temer ziadne peniaze im nekompenzoval. Za karantenu by mali byt trestne stihani vsetci ti, ktori o nej rozhodli a to bezodkladne. Skody budu obrovske a z velkej casti nezvratne, najma u malych, strednych podnikatelov a ich zamestnancov. To, co si politici dvolili v demokracii, si dovolil len Hitler, preto je nevyhnutne ich vsetkych do jedneho postavit pred sudny tribunal.
Dalsou protizakonnou vecou je povinne ockovanie na Covid. Kazdeho koho naockuju chcu zabit! Zabiju vas aj vase deti. Zabiju! Preto sa nikto z vas v ziadnom pripade za zuadnych okolnosti nesmie dat ockovat! Nikto! Kto to urobi, treba ho ihned spolocensky vyclenit!
To iste plati o 5G sietach. V ziadnom pripade nesmiete dovolit instalaciu 5G sieti. Je to ohromne skodliva vec pre organizmus. Je ako mikrovlnka ktora vas uvari zaziva. Vas aj vase deti. Nedovolte v ziadnom pripade, za ziadnych okolnosti, aby instalovali vo casej blizkosti 5G siet, lebo vas to zabije!
Snad necha admin tento moj prispevok viditelny, lebo ide aj o neho, jeho zivot a zivot jeho deti.

379005

29.4.2020 16:24

Těžko komentovat něco, co není samo o sobě moc jasné a diskusi, která tím pádem nemůže být jasnějí

Velekněz Ratata 90.?.?.?

Statistiky na prd (přesněji řečeno, nesrovnatelné) mají všichni. Tedy i Švédi. Mají například cca už tři čtvrtiny DD ve Stockholmu "promořených" a smrtnost v příslušné věkové kohortě tam není významně nižší než jinde. Tady by bylo dobré znát aspoň absolutní počet lidí v domovech, ale pokud vezmete v úvahu tamní všeobecně vysoký věk dožití a zároveň to, že poměrně velký podíl z toho je v domovech, začnete dosazovat a aritmetika z prvního stupně ZŠ vás sama přivede dovede k určitým pochybnostem. Jasně, nebyl to virus, byl to jen zápal plic, v extrémním případě. (Ad absurdum vzato ten virus sám nezabíjí skoro nikdy, to jen imunitní systém pacienta.) Samozřejmě, budou i opačné extrémy popsané i v diskusi. Má to asi ale své dost konkrétní a pojmenovatelné důvody - jedno i druhé. Švédské důvody ale nejsou principiálně lepší než americké (včetně vyšší úhrady za případy s virem) nebo třeba babišovské.

Dle známého sloví, že je kdo paranoik, naprosto nevylučuje, že po něm opravdu nejdou. A kdo se bojí viru víc než zdrávo, klidně na něj pořád může umřít. Ostatně i ten, co se nebojí. S jakými pocity či přesvědčením to bude, už je celkem vedlejší.

Je velmi ošidné pomáhat si konkrétním švédským příkladem - i bez jeho přikrašlování - na obhajobu takového nebo makového stanoviska. Že je ta situace využívaná a zneužívaná, o tom žádná. A ona snad nějaká mimořádka v dějinách nebyla??

379009

29.4.2020 22:42

Při běžné sezonní chřipce v ČR onemocní (ne se nakazí !!) až 2.mil. lidí a až 2.tis. jich zemře.

zdeněk412 2a00:x:x:x:x:x

Opakuji se, ale je třeba stále připomínat - při běžné sezonní chřipce v ČR onemocní (ne se nakazí !!) až 2.mil. lidí a až 2.tis. jich zemře .. Covidem se (zatím) nakazilo (ne onemocnělo!!) něco přes 7 tis. a zemřelo něco přes 2 stovky !!

379015

30.4.2020 0:53

RE: Při běžné sezonní chřipce v ČR onemocní (ne se nakazí !!) až 2.mil. lidí a až 2.tis. jich zemře.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 379015

Ne, je to trošku jinak. Cituji:

V sezoně na přelomu let 2018 a 2019 vyhledalo v Česku praktického lékaře s akutní respirační infekcí a chřipkou 996 000 lidí. Z toho 625 muselo být hospitalizováno na jednotce intenzivní péče a 195 z nich zemřelo. Lékaři odhadují, že každoročně s chřipkou souvisí zhruba 1500 až 2000 úmrtí.

Zdroj: V Česku je plošná chřipková epidemie, od začátku sezony nemoci podlehlo 14 pacientů z 31.1.2020

379016

30.4.2020 15:21

Pravda a Láska řeší vzajemny vztah

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

A není se co divit. Mají společného milence.
Jmenuje se Covid a je mu devatenáct. [cool]

379043

30.4.2020 17:02

Švédsko je pokusná laboratoř NWO

Andrej Vyšinskij 2a00:x:x:x:x:x

Švédsko je pokusná laboratoř realizace plánu NWO.

379044

2.5.2020 9:42

MAlbi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Dobry den,

Co je uzasneho na tom, ze Svedsko je v umrtnosti az (nebo hned) za zememi jako italie, holandsko, belgie svycarsko, francie ? to jsou zeme kde epidemie mela/ma tragicky prubeh.
Svedske ministerstvo zdravotnictvi testovalo a dost dobre ze doted testuje zdravotnicky personal se symptomy a ohrozene skupiny, tohle selektivni testovani ovlivnuje cisla. Ceska republika ma do ted vice nez 2x vice otestovanych.
Neni nic hezkeho na tom ze subklinickych(bezpriznakovych) pacientu v CR je asi asi odhadem 10 procent. To neni dobra zprava a vubec bych nejasal nad tim, ze maji prijemny prubeh nemoci. To je malo.
Tohle neni chripka, tohle je koronavirus prinejmensim.
Temer nic o tom nevime, existuje hromada otazek a dalsi pribyvaji. Opravdu s pobavenim sleduju lidi, kteri tvrdi ze neco vi a ze na tech poznatcich jsou schopni postavit model predpovidajici stav v budoucnosti.

Umyvejte si ruce, chodte v rousce, distancujte se, budte trpelivi tohle bude velmi pravdepodobne trvat roky.

379084

2.5.2020 11:39

RE: MAlbi

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 379084

Neberiete ohlad na jednu zakladnu vec. Na zmenu prostredia. Posledne roky su suche. Chybaju zrazky. Tym sa vzduch presycuje roznymi casticami ktore tam predtym neboli. Tie potom clovek vdychuje a to meni prostredie v jeho tele.
Novymi zlozenim vzduchu a ludskeho tela sa meni aj zlozenie podzemnej vody. Je naivne si mysliet, ze dazd zo vzduchu nevyplavi teie necistoty. Staci sa pozriet po dazdi na kapoty aut.
V ludskom tele su desattisice druhov mikroorganizmov. Tie sa niecim musia zivit. Zivit sa mozu len tym, co im organizmus ponuka. Pokial im vsak ponuka neustale nieco ine, musia sa tomu prisposobit. Meni sa vzduch, meni sa voda, meni sa zlozenie potravin a tak sa zakonite menia aj mikroorganizmy.
Lenze to nie su vsetky zmeny. Dalsimi zmenami moderneho prostedia su zmeny v elektromagnetickom ziareni a radioaktivnom ziareni. Ich podstatou je vlnenie. Vplyv vlnenia si mozno detajlne vsimnut na hladine vody. Vysoke vlny maju iny vplyv na lode ako nizke. Avsak pri vlnach nejde len o ich vysku, ale aj o ich hustotu a frekvenciu. Ak ma lod dlzku 10m a mala by presjt vlnami vysky 2m v hustote 5/m tak ju to pravdepodobne privelmi rozkyve alebo rovno rozlame.
Dnes sa siri uz temer vsetok signal vzduchom. Radio, Tv, internet. Najma internet je stale silnejsi. Aby mohol preniest viac dat, musi zvysit frekvenciu vln. Mame 4G siete a chcu ich zvysit na 5G teda na 100 nasobok a viac.
Kazda bunka ma epitel, teda tkanivo, ktore ju chrani. Je to ako latka, ktorou sa nieco prikryje ako pokozka u cloveka. Tento epitel, tak ako bavlnene tricko, tvoria vlakna. Ak zacne tymi vlaknami prechadzat vlnenie, zacnu vibrovat. Roztahovat sa a stahovat. Teda v nich zacnu na urcitu dobu vznikať otvory. Do tých otvorov potom moze vniknut cokolvek, co sa tam zmesti.
Zaver je taky, ze netreba ziadny virus sposobujuci nakazu. Zmena prostredia je na tolko zasadna, ze sama osobe bude sposobovat zmeny v ludskych telach, Bude nutit mikroiorganizmy prisposobovat sa novemu prostrediu, mutovat. Pisat o tom, ci je korona umela akebo prirodzena je z tohto pohladu nezaujimave. Ak by sa aj nasiel blazon, ktory by virus vytvoril umelo a rozniesol ho medzi ludi, toho, coby sa mal obavat nie je samotny virus, ale zmeny, ktore jeho posobenim nastanu v ludskom tele. Zmeny, ktore mozu vyvolat mutacie inych mikroorganizmov.
Moj nazor je taky, ze ziadny covid neexistuje a teda aj ockovanie nan je len drahym placebom. To, co sledujene su dopady sposobene zmenou ovzdusia, vody, potravin a vlnenia v prostredi. Na to nam ziadny liek nepomoze. Jedina moznost je zamedzit suchu, cim sa obmedzi znecistovanie ovzdusia a obmedzit ekektromagneticky smog.

379089

2.5.2020 12:30

RE: MAlbi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 379089

Dobry den,
Dekuji za podnetnou reakci.

Ten vyvoj bych s dovolenim nazval evoluci, ve vesmiru je staly stav nebo klid kacirsky receno anomalie. Jako pravy uhel. To uz jsem ale odbocil. Stale mame hardware ze stredoveku, jen misto drevenych vidli nosime mobilni telefony a kvalitnejsi obuv. Zde se ale bavime o koronaviru covid 19, ne o nejake mlhave predstave vsemocnych zmen stylu svet se zmenil, citim to ve vode. Zmenil, jak pro zdravi lidi tak pro PR netopyru mezi lidmi.
Dle meho nazoru se na to divate z jineho pohledu, asi tak jako byste chtel z jedouciho vlaku pocitat mravence v mravenisti, pricemz stezi objektivne zaznamenate byt jen existenci mraveniste.
5G to bych s dovolenim nechal na jiny clanek, verte si cemu chcete. To je jako tvrdit ze venku prsi, protoze jsem nezalil fikus.
Kdyz uz mluvite o bunce, nezminil jste mitochondrie, to je docela zajimavy tvor.
Ale to jsem opet odbocil.
Mam dojem, ze to co nam zatim jako lidstvu doslo, je ze na co se koronavirus v plicich vaze je ACE2 receptor. Nikdo ale nevi jiste jak my "cesi" to s tim receptorem mame a co to vazani ovlivnuje. Tady mluvim napriklad o geneticke vybave.
Nase chovani je jen akceptovani rizik a to jen tech, ktere muzeme dobrovolne akceptovat ci nikoliv. Napriklad je hloupost jit na pivo k okenku nebo predzahradky. Takove riziko si mohu dovolit nepodstoupit. Je hloupost neposlat male dite do skolky. Takove riziko si ale rodic musi rozhodnout a zde uz je sance ze podstoupit jej je nutnejsi. Vstupuje zde do hry vyvoj ditete. Ne moje chut na pivo. Kdyz mi zamestnavatel prikaze jit do prace, mnoho moznosti nezbyva.
Svym chovani se vystavujeme stale existujicimu riziku nakazy a jen zvusujeme ci snizujeme pravdepodobnost.
Hodne stesti, ja vas nutit nosit rousku nebudu. Klidne mi kazdy muze rict, ze jsem panikar, netvrdim ze to rikate Vy. Tahle situace je kazdy sam za sebe v te nejcynictejsi podobe, kterou jsem za svuj zivot zatim videl.

379093

Příspěvků: 30

29.04. 01:35 CS  Oprava přepočtu úmrtí v ČR!
29.04. 03:18 lubosmat  Odpoveď je jednoduchá, skrýva sa vo výbere politika
29.04. 07:22 DODO SLAVJAN  HEJA HEJA SVERIGE
29.04. 07:40 Jacob  Uvidíme Sverige
29.04. 07:57 Franta Jouda  s článkem souhlasím s jedinou výhradou.
29.04. 08:46 libertarian  RE: s článkem souhlasím s jedinou výhradou.
29.04. 21:36  RE: s článkem souhlasím s jedinou výhradou.
30.04. 10:55 R.E.  RE: s článkem souhlasím s jedinou výhradou.
29.04. 08:23 JanN  Švédsko, náš vzor?
29.04. 13:48 udo1  RE: Švédsko, náš vzor?
29.04. 08:25 Dragounová  počty úmrtí na milion obyvatel
29.04. 08:56 Dragounová  RE: počty úmrtí na milion obyvatel
29.04. 11:09 Erwin  RE: počty úmrtí na milion obyvatel
29.04. 09:02 Joseph Chlor  Možná by pan Vítek...
29.04. 09:08  Čo to ?!
29.04. 10:42 Lovec idiotů  Opravit alespoň hlavičku tabulky
29.04. 11:10 Vladimír Stwora  Opravil jsem...
29.04. 14:12 Jan Hanuš  RE: Opravil jsem...
29.04. 16:18 Jacob  RE: Opravil jsem...
29.04. 15:40 libertarian  RE: Opravil jsem...
29.04. 12:25 R.E.  Nemůžu se zbavit dojmu,
29.04. 15:37 AntePortas  2. termodynamicky zakon
29.04. 16:24 Velekněz Ratata  Těžko komentovat něco, co není samo o sobě moc jasné a diskusi, která tím pádem nemůže být jasnějí
29.04. 22:42 zdeněk412  Při běžné sezonní chřipce v ČR onemocní (ne se nakazí !!) až 2.mil. lidí a až 2.tis. jich zemře.
30.04. 00:53 Vladimír Stwora  RE: Při běžné sezonní chřipce v ČR onemocní (ne se nakazí !!) až 2.mil. lidí a až 2.tis. jich zemře.
30.04. 15:21  Pravda a Láska řeší vzajemny vztah
30.04. 17:02 Andrej Vyšinskij  Švédsko je pokusná laboratoř NWO
02.05. 09:42  MAlbi
02.05. 11:39 AntePortas  RE: MAlbi
02.05. 12:30  RE: MAlbi

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 1

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,53 Kč
Euro
26,74 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,10 Kč
Australský dolar
16,49 Kč
Švýcarský frank
24,76 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 007,15 Kč
1 unce stříbra
605,29 Kč
Bitcoin
246 731,13 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 096