Diskuze k článku

Covid-19: propaganda a manipulace

Příspěvků 24

31.3.2020 1:44

Marnost...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Tento článek mne přesvědčuje, jak marné je bojovat proti lidské hlouposti. Nezbývá, než počkat a přesvědčit se na vlastní kůži, co vlastně byla pravda.

Podle teorie, podané v tomto článku a zastávané mnohými diskutujícími na Zvědavci, včetně pana editora, se státy, které epidemii neomezují, chovají zřejmě nejrozumněji. Údajně nejlepší je koronavirus ignorovat. Prymula je fanatik a foneticky vyslovovaná Uršula "Lejnová" je potom génius, když byla proti uzavření hranic a omezení pohybu. Tak tedy uvidíme, jak to celé skončí.

Připouštím, že se mýlím. Omyl je lidský a normální, takže mi to v tomto smyslu nevadí. Nicméně pro mne končí tato série příspěvků. Už na nic v této souvislosti reagovat nebudu, přinejmenším do doby, než uvidíme nějaké to rozuzlení.

378123

4.4.2020 18:24

RE: Marnost...

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 378123

Ale nemýlíte se, izolace skutečně brzdí nákazu kolektivu, k té skutečně nakonec dojde, ale pacienti nebudou naštosovaní na chodbách (zas tak moc). Virus je skutečný, skutečně přírodní s úpravami vyvolených nemehel.
Jakákoliv velká událost se stane, chce jí k svému prospěchu využít kde kdo. Ani to, co to spustili nemají vliv na všechny přilepené aktéry a nakonec se porvou.
Mně spíš sere, že v našich nemocnicích lidi neléčí tak jak by mohli, aby se vyléčili a netrpěli.
Poměr uzdravených a zemřelých je u nás velmi podivný.

378346

31.3.2020 7:20

Je tu další faktor...

siky 190.?.?.?

Vedle falešných informací, zatajování pravdy nebo ospravedlnění drakonických zákonů a diktatury je tu ještě další věc, kterou mají 'elity' k dispozici. Samozřejmě, možnost šíření těchto infekcí z jimi kontrolovaných laboratoří je již na pořadu dne a lidé o tom již diskutují - neuvěřitelné se stává běžným a další konspirační teorie je pravda, ale...

Ta další možnost, o které mluvím, je ta, že psychotronické zbraně (které jsou nikoliv nesmrtící, ale naopak velice smrtící) mohou šířít vybrané infekce nebo jejich příznaky ELEKTRONICKY. Je to jedna z metod likvidace nepohodlných osob. Dostane buď infekci, na kterou nezaberou antibiotika, popř. onemocní rakovinou, apod. Lze zaměřit konkrétního jedince anebo sofistikovanější zbraní vyvolat epidemii v celém městě nebo zemi.

Technologický princip jsou Kaznačejevovy modulace indukované pomocí skalární zbraně a jejich existenci a funkčnost potvrzuje vedle dalších také Thomas E. Bearden. V ČR máme řadu svědectví o zneužití této technologie a také již hezkou řádku mrtvých. Pokud s tím něco neuděláme, stačí vyvraždit pách schopných a neúplatných lidí a jsme všichni v háji, protože nez nich elitám nebudeme moci čelit a oni to vědí. [naštvaný]

378128

31.3.2020 10:07

černá labuť

Ali-ste BEL 185.?.?.?

No divné to je pro ty, kteří dokáží přemýšlet v souvislostech a skládat si obraz svět z malých dílků (událostí, puzzlíků,..). Na hladinu dosedla černá labuť a svými křídly poněkud čeří vodu. Většina lidí čučí výhradně na ni a uniká jim vše okolo. Vidí jen jeden (dva, tři) puzzlíky a z nich si věrohodný obraz světa/dění nesestaví.

Ale možná je to i dobře, neb pak mohou proběhnout jiné procesy, které by vyvolaly ještě větší paniku a kvílení a to skoro bez povšimnutí.

Tahle záležitost s koronakrizí je dle mého vidění jen jeden dílek v celé mozaice a jeden úsek ve vývojovém diagramu událostí, resp. řetězu příčin a důsledků.

Časy se mění [smích] a globálně třeba i k lepšímu, i když třeba naše grupa bílého muže (náš civilizační okruh) bude muset z hrušky dolů

378132

31.3.2020 10:22

Nechutné. Kritizovat Prymulu

trol 195.?.?.?

umí každý politikařící b...c. Každý odborník využívá v dnešní své znalosti k zabezpečení především k zabezpečení své rodiny. Co je na tom špatného? Žijeme přece v kapitalismu - v moci peněz. Když nemáš peníze, jsou Ti v jakémkoliv rozhodovacím procesu špičkové odborné znalosti k ... Každý současný kritik s historií politika je za vodou (finančně). Sám zde publikujete články s mnoha otázkami stran koronavirové krize. Problém zasahuje a je evidentně zneužíván v mnoha etážích lidské společnosti. A rozhodnutí Prymuly jako VOJENSKÉHO epidemiologa prostě počítá především se zdravotním rizikem. Co kdyby se skutečně jednalo o umělý virus s neznámým potenciálem...Miliardář Babiš,nedostudovaný Hamáček nebo Ken Vojtěch, MHC to zařídí. Braavo.
Třeba za několik let zjistíme, co to znamená z dlouhodobého hlediska žít novým koronavirem v populaci a budeme rehabilitovat současné snahy odborníka eliminovat totální promoření populace. Ale to bude pozdě.

378133

31.3.2020 11:12

340 obětí chřipky a 5 obětí koronaviru

libertarian 31.?.?.?

Jedna vec je istá : Väčšina ovčanov zdebilnateľa, a takýto ovčania CHCÚ byť politikmi šikanovaní, pretože to šikanovanie im dáva pocit, že POLITICI NIEČO DOBRÉ pre ovčanov robia. Potom sú celkom bežné názory typu :
> Ale možná je to i dobře, neb pak mohou proběhnout .......

V tomto roku vedie klasická chrípka počtom 340 obětí chřipky nad koronavírom s počtom 5 obětí koronaviru. Ale ovčanom toto porovnanie nič nehovorí.

Pokiaľ by tých 5 obětí koronaviru. bolo nakazených chrípkou, zomreli by taktiež, a koronavírus by v tom prípade vypadal ako totálny neschopák.

Zhrnutie :
Katastrofou pre ľudstvo nie je koronavírus, katastrofou je zdebilnatenie ľudstva.

378136

31.3.2020 14:15

RE: 340 obětí chřipky a 5 obětí koronaviru

Ali-ste BEL 185.?.?.?

Reakce na 378136

Zřejmě jste nepochopil přesně to, co jsem psal. Ta neschopnost většiny lidí rozpoznat v jakých změnových procesech se právě nacházejí umožňuje v následných krocích kupříkladu sesadit dolar ze své pozice, což by vyvolalo bez téhle kouřové clony taky dost obtíží, paniky a opatření všeho druhu prováděná i těmi, pro něž je dominance dolaru životním zájemem.

Ale ano, myslím si, že všichni ještě uvidíme, co bude následovat až skončí tato fáze, tj. koronakrize a nastoupí další již kolapsová fáze provázená globálním finančním kolapsem. S náhradou dolaru košem měn, přičemž v tomto ohledu ani není potřeba vymýšlet nic nového - jen ho upravit/rozšířit, bude souhlasit (někdo nadšeněji, někdo méně) kde kdo.... a svět bude úplně jiný.

Ale aby nedošlo ještě k dalšímu omylu/mylnému výkladu - netvrdím, že vidím všechny fáze a aspekty tohoto procesu a že mu rozumím ve všech souvislostech - jen na své úrovni chápání - nic víc [smích]

378142

31.3.2020 13:03

Vojín Jonson, krize-nekrize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Vy ale asi nevíte, co se stalo vojínu Jonsonovi, příslušníkovi speciální jednotky „Mořští kocouři“. Ta jednou startovala na bojovou misi. Velitel vyhlásil poplach a za několik minut byla celá jednotka nastoupena v plné zbroji, jen vojín Jonson chyběl. Když přišel, seržant ho seřval: „Jonsone, všichni naši chlapci jsou dávno připraveni natrhnout prdel těm grázlům a ty jdeš pozdě!“ – „Seržante,“ vysvětloval Jonson, „dostal jsem signál o poplachu když jsem byl v posteli. Vyskočil jsem, rychle jsem si oblékl maskáče, nasadil přilbu a nabarvil si tváře maskovacími barvami. Opásal jsem se řemenem, na něj dozadu připevnil granáty, vlevo zavěsil tesák a napravo pistoli. Navlékl jsem si neprůstřelnou vestu a nasadil ochranné brýle. Do kapsiček u vesty jsem si nacpal náhradní zásobníky s náboji, do podpažních pouzder zasunul finský nůž a Beretu a na záda přehodil batoh s minami. Na pravé rameno jsem si pověsil samopal a na levé bazuku. Na levé předloktí upevnil minivysílačku, na pravé škrtící struny a bombičku s paralyzujícím plynem. Do zubů jsem vzal dýku, do pravé ruky M-16, do levé kulomet. Už jsem byl na odchodu, když jsem uviděl něco strašného. Pak mi sice došlo, že jsem to byl já v zrcadle, ale tak jsem se vylekal, že jsem se musel obléci celý znova.“

378138

31.3.2020 13:17

A že toho nejsou TV celého světa plné??

ls 86.?.?.?

https://www.opojisteni.cz/spektrum/na-chripku-uz-l...

Raději se zeptám:
https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clan...

Opravdu? A nebo nechtěl být součástí komplotu?

378139

31.3.2020 13:40

Na co chcete zemřít dříve?

ls 86.?.?.?

Jak toho Klause nemám rád za jeho zlodějny, tak tady asi má pravdu:

https://literarky.cz/civilizace/1024-nelze-prijmou...

378140

31.3.2020 13:47

Protipanikarskou propagandu respektujme. Je zadouci.

Joseph Chlor 89.?.?.?

"...Celá ta epidemie je čím dál divnější. A to včetně chování samotného viru, který tu zaútočí likvidačně, onde jen tak, aby se neřeklo, ačkoliv se jedná o srovnatelné země jak co do populace, tak zdravotního vybavení a zeměpisné šířky...."

V tom pripade by byla divna i epidemie (dle zdejsich zvyklosti je epidemii az kdyz je nakazeno cca 1 500 a vice osob na 100 000 obyvatel) spanelske chripky.

Apropo - zkuste take tabulku "List of countries by age structure" (age over 65 years).
Kdy potencialne nejbezpecnejsimi, z hlediska likvidacnich ucinku viru na jednotlive populace , byly by zejmena mnohe africke zeme. Nejhure by na tom naopak melo byt Japonsko, pak Italie, Portugalsko, Nemecko....
Zatim je fenomenalni Belorusko (150 nakazenych , temer 50 vylecenych, nula mrtvych), ovsem jak tam delaji statistiky - to je vec jina.


Co se tyce mozne prehnanosti , az hysterie v oblasti prevence, at uz je ta prevence skutecne postavena na bazi vedecke, ci je spise jen takovou "prevenci" (bezpecnostnim opatrenim) , jakou jsou napr. plovaci vesty na palubach letadel (viz pristani letadla na vodni hladine - je vzacnou vyjimkou takove pristani, aby ty vesty vubec k necemu byly).....tak jsem si znovu pripomnel Pascalovu sazku. Tedy - ze pomerne male usili muze byt odmeneno velkou odmenou, avsak pomerne lehke ignorovani muze zapricinit totalni katastrofu (coz jiste nemoznost spasy - pri existenci spasy, je).

378141

31.3.2020 14:29

Ano-propaganda a manipujace...

R.E. 46.?.?.?

a je politováníhodné, že se do ní zapojil i sám Thierry Meyssan, jindy celkem akceptovatelný...
Oč jde je potřeba zjišťovat nikoli od dobře placených pisálků a zkorumpovaných úředníků WHO, ale přímo od aktérů z místa dění. Tady je jedeno takové zhodnocení:

https://www.youtube.com/watch?v=9q7hU9Wn5gI&fe...

378143

31.3.2020 19:50

Již před několika lety jsem ....

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 378143

...psal, že " rezervami" nejsou nuly a jedničky na HD počítačů. Ale : přístup k nezávadné vodě, potravinová (ale i energetická) soběstačnost, krajina plnící své funkce (i les zasažený kůrovcem je stále funkčním krajinným prvkem, vytěžená holina je naopak RIZIKEM), vlastenectví (ne úprk za mamonem či dovoz otroků), obecně pak vzájemnost mezilidská na bázi socioability, skutečná vzdělanost (a ne např. velmi nákladné produkce různých příslušníků zahálčivé třídy)....atd. atd.
Ti, které si naše republika platí (podle mě docela solidně) za to, aby právě že dbali na tvorbu, udržování a rozvíjení rezerv, by pak měli uvažovat i rizika taková , která právě rozvinula se do vážné hrozby, respektive do možné katastrofy. Četné signály zde byly, reálné, odvozené ze skutečnosti, ne z holywoodských filmů.

Jistě, i těch nul a jedniček (peněz)je třeba. Zatím zcela určitě.
Je ale morbidně paradoxní, že právě že peněz lze vytvořit během několika minut na miliardy korun, avšak výrobní linku na dýchací přístroje (3 D tiskárenské manufaktury jistě za stávající situace ano, ale kam se tedy poděl ten Průmysl 4. 0 - o kterém zde panstvo z vedení HK řeční už roky ?) apod. výrobní prostředky jen tak ze dne na den nevymyslíš, natož abys je vyrobil. Penězi ty lidi , které nyní odpojují od přístrojů, nezachráníš, penězi bys je spíše ještě rychleji udusil.
No a ČNB nemá ve svých "rezervách" haly vybavené těmito výrobními linkami (do nedávna ale vlastnila akcie např. Apple).

Vážnou hrozbou může být nedostatek (zejména potravin, pokud by se neurodilo).
To je také velkým rizikem. Plus možná (hyper)inflace.
Podvýživa a demotivace (nač se starat, když vás o všecko hned oberou) - a máme zde ne katastrofu, ale rovnou kolaps. Možná že celé civilizace.

Peníze mají být prostředkem.
Při moudré administraci peněz (včetné jejich distribuce) by se otázka řešení mnoha nynějších skutečných a potenciálních problémů a rizik mohla smrsknout na to, JAK ZABRÁNIT VYSOKÉ INFLACI.
Jde ale bohužel (" díky" fiasku vzdělávacího systému) i o problém filosofický. Snad až na výjimky, je obyvatelstvo uvyklé soutěži o fiat měnu zatíženou úrokem takovým způsobem, že vůbec není schopno uvažovat tak, źe peníze nejsou cílem.
A tak budou otrokáři volat o pomoc k státu (tedy ať se složí otroci) a otrokům se bude tvrdit, že nejsou peníze na to a ono.

Douška.
A proto i ti z vás, kteří si myslíte, že to někdo z hlavounů odnese , zapomeňte na to. Dokonce i v Norimberku nepověsili žádného bankéře, natož centrálního. V pohodě dál kšeftovali , Hermann Josef Abs dokonce stal se hlavním administrátorem Marshallova plánu pro Německo.

378160

31.3.2020 14:38

Na hodnocení je brzy, zatím je to baby virus....

Simba 46.?.?.?

According to the mayor's office, 400 people died in Bergamo and neighbouring towns last week - that's four times the number who died the same week the previous year - yet only 91 of them had tested positive for the virus.

https://www.euronews.com/2020/03/21/italian-mayor-...

Takže přímé a nepřímé oběti Covid způsobily nárůst úmrtnosti o 300 procent.

378144

31.3.2020 16:00

RE: nepřímé oběti jsou snad všechny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 378144

Pokud zemře někdo "zcela zdravý", obvykle to vyvolá samostatný článek.
Jistě běžnější vydávat za oběť viru muže s finálním stadiem rakoviny či pokročilého věku s pestrou paletou chorob.
Vedlejším účinkem ovšem může být omezení kapacit pro léčbu " nemódních" chorob ...

378149

31.3.2020 15:02

Díky, Zvědavče

JanN 2a02:x:x:x:x:x

Nejprve jsem se měl díky konspirátorům bát, že mě chtějí všehoschopné elity tímto smrtelně nebezpečným virem zahubit při plánované redukci světové populace. Dnes už mě naštěstí chtějí za pomoci tohoto neškodného viru jen omezovat a kontrolovat. Vědí to samozřejmě všichni čtenáři tohoto webu. Protože jenom oni jediní nejsou hloupé ovce a nemění každý týden své predikce jako své ponožky.

Mimochodem, nejtvrdší antivirová opatření přijímá asi Čína, ČR, Maďarsko, Rusko. Že by tajný plán Číny a Putina na ovládnutí světa? Nebo přitahování šroubů čínsko-ruské populaci a následné předání moci nad těmito zeměmi elitám Západu? V tajné kooperaci s Babišem a Orbánem?

Škoda, že nežiju někde v Palestině, Jemenu nebo Sýrii. Řešil bych pouze směšné, marginální starosti tamních rozmazlených, zhýčkaných lidí, kteří propadají hysterii kvůli každé prkotině. Na ty naše životně důležité, existenční problémy Středoevropanů už by mi nezbývaly čas, peníze, chuť, zdraví nebo internetové připojení.

Nemůžu se dočkat dalších článků na toto téma. Člověk se během té nudné karantény aspoň od srdce zasměje. Za to patří Zvědavci dík.

378145

31.3.2020 15:24

Agrese Světa Kapitálu

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Svět Lidí, který podle některých myslitelů a téměř libertariánů sestává hlavně z ovčanů a nevyčíslitelného promile občanů je ohrožen psychopatickými Vůdci a Všivými Šedivými Eminencemi. Lépe by jim slušelo pojmenování Šedivé Myši. Tito obsadili téměř všechny důležité řídící posty a zparchantili náš svět, počínaje Vládou USA a jejich služky OSN/UN a další jejich služky tzv.EU. Jejich zázemí tvoří celé hejno nenažraných korporátních systémů,
S takovým odporným systémem světovlády se bojuje nesmírně těžko, když neuznávají Rozum a nemají žádný smysl bytí kromě jejich Vlastní Moci a pohlco-vání a požírání jiných států a národů. Rozvíjejí smrtící zbraňové systémy pro vygenerování co největšího počtu otroků a mrtvol a mrtvého světa.
Žádný jiný smysl výše vyjmenované entity Moci Minotaura nemají. Jsou prázdní jako Smrt a Smrt kráčí v jejich šlépějích. To je jejich princip vlády nad světem a nad Světem Lidí. Oni vytvořili zázemí také pro vznik laboratoří pro vývoj smrtících modifikovaných virů.
Svět Lidí ví, že metodou diskuse s Hlavou Hada světovládního Monstra, kterého hlavní sídlo je v USA nelze nad tímto Monstrem zvítězit.
Žádné libertariánské výzvy vyhrát neumožňují. Žádné partyzánské výzvy k boji nefungují. Proti agresi Světa Kapitálu lze bojovat jenom za pomoci vlád národních států. K tomu měla sloužit bývalá OSN/UN, ale tato "mírová" entita se změnila a zparchantila se a zpronevěřila se svému poslání. Dnes jistí mluvčí této služky USA (konkrétně WHO) také podporují systém nebojování se smrtí a s koronavirem...

378146

31.3.2020 15:40

RUSKÁ VLÁDA SE Z KORONAVIRU TAKY POSRA.A:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Mičurin chce karanténu pro celou zemi, zničit ekonomiku po vzoru západních hajz.ů, president Putin je bezmocný. KUR.Y kam se podíváš. Nasaď si náhubek, ještě ti chybí vodítko, blbe!

378147

31.3.2020 16:37

fízlovací aplikace mapy.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b:x:x:x:x:x

Nejhorší je ta fízlovací aplikace od Seznamu vlastnícího mapy.cz - udej svého žida, vlastně nabonzuj kulaka, pardon, správně je to nabonzuj nakaženého. A nejsmutnější je že si to nainstalovalo třičtvrtě milionu tupých ovcí zcela dobrovolně.

378153

31.3.2020 18:30

Virus je skutečný

Baduan 77.?.?.?

Ale on ten virus je skutečný. To všichni ti lidé u nás a ve světě lžou? Nebo to jsou nějaké hologramy, roboti? To asi těžko že.
Kolabující nemocnice a systémy zdravotní péče v nejvíce zasažených oblastech jsou taky výmyslem? To lze možná ututlat někde v Číně, ale rozhodně ne v Evropě. Ono mimochodem, Čína pravděpodobně o svých číslech lže jako když tiskne. Mrtvých tam bude reálně 50-150 tisíc.
Média sice mají slušnou moc, ale nemají tu moc absolutní. Bez reálného strachu nelze vyvolat globální paniku takového rozměru.
A ta panika je pravděpodobně v jistém smyslu oprávněná. Ve Španělsku už vás nechají umřít pokud je vám víc než 65 let, pouze vám podají léky proti bolesti, v Itálii zatím mají hranici 75 let. Brzy budou podobné dilema řešit v Londýně a New Yorku. I ten Trump, který celou dobu hovořil o hoaxu, dnes rychle obrací a přiznává, že v USA zemře 200 tisíc lidí pokud se situaci podaří zvládnout. Pokud ne, některé scénáře počítají s 1 milionem mrtvých.
A hledat konspiraci v tom, že je to nějaký výmysl je řekl bych až nebezpečné. To, že u nás zatím nekolabuje zdravotnictví je díky tomu, že naše země zareagovala poměrně rychle a kupodivu i lidé u nás jsou daleko více disciplinovaní, než ti na Západě.

To o čem si můžeme klidně a reálně zakonspirovat je původ viru. A ten pravděpodobně není přírodního původu. Byl vytvořen lidmi. Kde a proč se asi nikdy nedozvíme.
Je možné, že tento virus odněkud utekl a už někdy od poloviny minulého roku koluje po planetě.
Pokud bych zašel ještě dál, byl vypuštěn záměrně a jako počáteční epicentrum se zvolil Wuhan. Dopravní tepna celé Číny, navíc začátek před příchodem oslav nového roku, kdy miliony Číňanů cestují po celém světě. Pravděpodobně by se nenašlo lepší místo kde rozpoutat pandemii globálního rozměru.
Pokud to bylo záměrně, už existuje i vakcína nebo účinná léčba.
Pouze se čeká až pandemie splní své cíle. Jaké to jsou, můžeme taky pouze hádat. Rozhodně to není nějaká depopulace. Na to je vir málo smrtící. Půjde pravděpodobně o nastolení nějakého nového světového uspořádání, tlak na likvidaci hotovosti a snaha o kontrolu obyvatelstva v globálním měřítku.

378159

31.3.2020 22:48

RE: Virus je skutečný

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 378159

Vě většině s Vámi spíše souhlasím. Jen v tom že je virus umělý, to ne.

Co hovoří proti této teorii: Umíme sice vytvořit virus, to ano, ne ale nastavit jeho vlastnosti, jaké bude mít. Umíme třeba zrekonstruovat neštovice, ale ne je vymyslet (míněno aby měly zadané/žádané vlastnosti. Slovo "žádané" je v téhle souvislosti dost děsivé).

Souhlasím v tom smyslu, že určitě po světě běhá dost blbů, kteří by to rádi udělali. Hlavně v různých parlamentech a podobně. Ale ti na to nemají a většina vědců, kteří se podobnými věcmi zabývají nejsou vyložení idioti. Vědí, co by se stalo/mohlo stát. A nabídka typu: dostaneš 100 miliard dolarů, když vyhubíš 99.999% lidí, včetně sebe samého...?

Takže takhle: nemáte pravdu, bude to vytvořené přírodou a není to první ani poslední. Zkuste nevidět za každým rohem agenta a používat víc selský rozum.

Jiná věc je ovšem to, jak dlouho bude trvat, nežli takovéhle věci zvládneme. Může se stát, že za 20 let... nechci domýšlet. A další věc, že i když to bude přírodního původu, tak se toho určitá skupina pokusí využít.

Takže bude nakonec jedno, jeslti to vzniklo v přírodě nebo v laboratoři - čemuž z výše uvedených důvodů nevěřím. Výsledek ale bude stejný

378166

1.4.2020 11:01

RE: Virus je skutečný

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378166

Nechci s vámi nějak polemizovat, ale napadla vás možnost, že ten vir byl vyroben uměle a prostě z té laboratoře unikl? Nevím, jestli jste četl tento článek, ale je podivná náhoda, že se jednalo zrovna o ten samý virus.

>Někteří virologové vyjádřili obavy, zda informace získané tímto experimentem vyvažují potenciální riziko. Například Simon Wain-Hobson, virolog z Pasteurova institutu v Paříži, poukázal na to, že vědci vytvořili nový vir, který „roste pozoruhodně dobře“ v lidských buňkách. "Pokud vir unikl, nikdo nemohl předvídat trajektorii," řekl v roce 2015.

378193

1.4.2020 21:54

RE: Virus je skutečný

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 378193

Ano, četl, i když přiznávám že jen zcela zběžně. Osobně si myslím, že na to aby někdo zkoušel vytvořit bojový virus ještě nemáme. Alespoň ne v tom smyslu, že to někdo bude dělat v tajné armádní laboratoři záměrně jako zbraň. Nejsme ještě tak dobří aby jsme tohle mohli riskovat.

Potřebujete na to hodně znalostí a asi by se to neutajilo. Ostatně to potvrzuje i výše uvedený odkaz, protože kdyby to bylo možné dělat v malém týmu utajeně, nikdy by o tom "někteří virologové" žádné obavy nemohli vyjadřovat, protože by to buď přímo oni vyráběli (a tedy by drželi zákonitě zobák) a nebo by se o tom nikdy nedozvěděli.

Ne že bychom nevyráběli zbraně a i dost ohavné. Ona taková kobaltová bomba byla také dost ohavná zbraň, o otravných plynech ani nemluvě. [bliji]

Ale virus, to je jiná. Vyrábět virus na zakázku, nový virus, jako zbraň je skoro nemyslitelné, to by udělal jen šílenec. A šílenců s potřebnými dovednostmi moc nebude. Je to jako objevit zceka novou, vysoce citlivou citlivou třaskavinu a jako první pokus z ní vytvořit rovnou desetitunovou bombu. Hm..

Jiná věc je omyl při nějakém výzkumu. Ten vyloučit nelze, ta možnost jak říkáte tu je. Je to možné. Ale IMHO se budou podobní "výzkumníci" sakra snažit aby se to nestalo. Proč také mají virus neštovic k dispozici jen dvě laboratoře na světě..

A bez výzkumů těhle malých potvůrek nebude poznání a bez toho nebude možnost vytvořit lék. Takže zakázat ty výzkumy nelze. Ostatně jak by jste to kontroloval. [mrknutí jedním okem]

378218

3.4.2020 20:15

RE: Virus je skutečný

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 378218

Škoda, že jste ten článek nečetl... Protože jinak byste nenapsal toto:

>A bez výzkumů těhle malých potvůrek nebude poznání a bez toho nebude možnost vytvořit lék. Takže zakázat ty výzkumy nelze.

Je zapotřebí kvůli léku nejdřív uměle vytvořit chimérický vir, tak, aby byl co nejlépe přenositelný na člověka? A to tak, že použijeme obal z netopýřího koronaviru SHC014, který má schopnost vázat se na klíčový lidský receptor, a jako vnitřek zušlechtěný SARS-MA15?

Přičemž zjištění bylo: "přinejmenším jeden z běžných netopýřích koronavirů (SHC014 ) dokáže infikovat lidskou buňku a způsobit slabé onemocnění u myší, ale bylo by zapotřebí dalších úprav genu viru, aby způsobil epidemii podobou epidemii SARS"

Tou další úpravou bylo právě nahrazení vnitřku SHC014 a vytvoření chimérického viru SHC014-MA15 (spojené dvě rozdílné RNA).

A teď mi prosím vysvětlete, proč byl tento vir vytvořen, když zkoumáním SHC014 bylo zjištěno, že nepředstavuje nebezpečí pro člověka? Nechcete mi doufám tvrdit, že nejdříve je nutné vytvořit vir, který se v přírodě nemá šanci vytvořit sám a pak na něj vymýšlet lék. Nebo ano?

378303

Příspěvků: 24

31.03. 01:44  Marnost...
04.04. 18:24 r.m.  RE: Marnost...
31.03. 07:20 siky  Je tu další faktor...
31.03. 10:07 Ali-ste BEL  černá labuť
31.03. 10:22 trol  Nechutné. Kritizovat Prymulu
31.03. 11:12 libertarian  340 obětí chřipky a 5 obětí koronaviru
31.03. 14:15 Ali-ste BEL  RE: 340 obětí chřipky a 5 obětí koronaviru
31.03. 13:03  Vojín Jonson, krize-nekrize
31.03. 13:17 ls  A že toho nejsou TV celého světa plné??
31.03. 13:40 ls  Na co chcete zemřít dříve?
31.03. 13:47 Joseph Chlor  Protipanikarskou propagandu respektujme. Je zadouci.
31.03. 14:29 R.E.  Ano-propaganda a manipujace...
31.03. 19:50 Joseph Chlor  Již před několika lety jsem ....
31.03. 14:38 Simba  Na hodnocení je brzy, zatím je to baby virus....
31.03. 16:00  RE: nepřímé oběti jsou snad všechny
31.03. 15:02 JanN  Díky, Zvědavče
31.03. 15:24 svatoslav.butora  Agrese Světa Kapitálu
31.03. 15:40  RUSKÁ VLÁDA SE Z KORONAVIRU TAKY POSRA.A:
31.03. 16:37  fízlovací aplikace mapy.cz
31.03. 18:30 Baduan  Virus je skutečný
31.03. 22:48 Kosk  RE: Virus je skutečný
01.04. 11:01 Lovec idiotů  RE: Virus je skutečný
01.04. 21:54 Kosk  RE: Virus je skutečný
03.04. 20:15 Lovec idiotů  RE: Virus je skutečný

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 0

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 2

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
21,92 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,17 Kč
Kanadský dolar
16,88 Kč
Australský dolar
16,19 Kč
Švýcarský frank
24,22 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 127,31 Kč
1 unce stříbra
495,98 Kč
Bitcoin
368 553,71 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 480