Diskuze k článku

David Icke: koronavirus je monstrózní podvod elit

Příspěvků 36

30.3.2020 2:10

Ono je to složité

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Podle mého názoru je virus reálný, jeho nebezpečnost spočívá především v rychlosti šíření a schopnosti mutovat (i když to druhé je jen domněnka, zatím bez věrohodného důkazu). To, že na koronavirus umírá množství lidí v krátkém čase, včetně lékařů a zdravotních sester, je také varující a nevídané. Například i u nás:

https://www.novinky.cz/zahranicni/koronavirus/clan...

Že by toto vše bylo mediálně zinscenované, nepovažuji za možné. Naopak, aby bylo možné utáhnout lidstvu otěže a omezit svobody, je potřeba reálná hrozba, jelikož na mediální humbuk jsou už všichni zvyklí.

Co bylo první, jestli pandemie a pak nápad ji zneužít, nebo naopak, je těžko říct. Osobně se domnívám, že na počátku byl nápad jedné velmoci "zatopit" jiné velmoci, přesně v politickém stylu těch prasáren, které se dějí už několik staletí, od vyvražďování původního obyvatelstva a zabíjení vyjednávačů až do dnes. Tak proč by měli mít skrupule s vyvoláním jedné malé, lokální pandemie. No a náhodný faktor, Murphyho zákony, anebo skrytý protiúder napadené velmoci způsobily tento celosvětový průšvih.

Proč si myslím, že celosvětová pandemie nebyla v plánu? No protože je příliš náhodná, nepředvídatelná, prostě Pandořina skřínka, která nejde jen tak zavřít. Taky karma, chcete-li. Boží trest nikoliv, ale empirický zákon, že špatné věci se ději občas i dobrým lidem a těm špatným se občas i vyhnou.

Z hlediska Nejvyšší bytosti nám daná šance změnit se, rozvinout v sobě to nejlepší. Jako třeba rakovina. Výzva, která chce celého člověka a plné nasazení, prostě dát boje všechno, i s tím, že není jistý výsledek. Ale přesně to patří k věci, jinak by to byla jen fraška. Má to i nemnoho výhod - když si zachraňujete život, konečně děláte něco smysluplného, namísto tisíců blbostí, které na vás navalili ostatní - nadřízení, společnost i nejbližší okolí.

Nechci vnucovat svůj pohled, ale mám za to, že teď jsme před takovou výzvu postaveni všichni a tou "rakovinou" není jen koronavirus (je jen "poslední kapkou" ). Jako odpověď potřebujeme najít především vlastní autentičnost. Víc než nějaké imaginární společenské hodnoty. Ano, nechceme, aby nás někdo špehoval, fízloval a nutil nás, co si máme myslet. Ale jsou tu i další "ale". Níže je odkaz na jistý rozbor toho, proč dnes západní společnost selhává:

http://www.novarepublika.cz/2020/03/america-first-...

V pozadí se rýsuje otázka, co je správnou mírou našeho pojetí "svobody" a jestli ji vůbec známe.

378082

30.3.2020 9:10

RE: Ono je to složité

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 378082

>Podle mého názoru je virus reálný, jeho nebezpečnost spočívá
>především v rychlosti šíření a schopnosti mutovat (i když to druhé je
>jen domněnka, zatím bez věrohodného důkazu). To, že na koronavirus
>umírá množství lidí v krátkém čase, včetně lékařů a zdravotních
>sester, je také varující a nevídané. Například i u nás:

- Akurát to NIE JE PRAVDA. Čísla sú pravdivé, ale absolutne zle interpretované.

Počet obetí koronavíru sa musí porovnať s obeťami podobných chorôb. A v porovnaní s týmito OFICIALNYMI číslami je počet obetí koronavíru prakticky ZANEDBATEĽNÝ. Silne pod jedno percento napr. obyčajnej chrípky.
Čísla sú verejne dostupné, google ich nájde za sekundu, nebudem ich opakovať.

Na celom probléme je naozaj nepochopiteľný iba JEDINÝ problém :
PREČO väčšina ovčanov tak odmieta vidieť PRAVDU ???? A prečo tak radi veria trápnym a PRIMITÍVNYM lžiam ???

378092

30.3.2020 12:15

RE: Ono je to složité

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 378092

Nechci být hrubý, ale já bych zase řekl, že někteří lidé s naprosto minimálním matematickým vzděláním stále nechápou, co je to exponenciála, případně aspoň geometrická řada. Tak se bude epidemie vyvíjet, nebude-li omezováno její šířeni.

Uvažuji, zda tito lidé vůbec navštěvovali aspoň střední školu - zopakovat si látku by bylo pro ně mnohem užitečnější, než tu stále něco dokola vykřikovat o "ovčanech".

Porovnávejte ta čísla s jinými chorobami, ale nejen dnes, ale také za měsíc, za dva, za půl roku. Případně si to zkuste vypočítat odhadem už teď, nebo požádejte někoho, kdo to umí (mně prosím už ne, napsal jsem to na různých místech Zvědavce nejméně pětkrát).

378097

30.3.2020 13:28

RE: Ono je to složité

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378097

Exponenciální nárůst je možný v omezeném světě jen po určitou dobu a pak vždy narazí na limity.
Úroky jsou také exponenciála, proto každé dlouhodobé spoření spoření nekončí nekonečným majetkem, ale měnovou reformou.

Exponenciála 1. řádu má jeden kladný pól: y(t) = exp(-t/tau)
a časovou konstantu.

Jediné,co teď umíme je zpomalovat nárůst a doufat, že narazí na limit. A že překmit (počet současně nakažených lidí) bude menší i za cenu, že plocha pod křivkou bude větší. Mám ale spíše pocit, že vláda spíše řeší jak udělat z lidí poslušné ovce.

Podívejte se na obrázek:
Vložený obrázek

378102

30.3.2020 14:28

RE: Ono je to složité

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 378102

Máte pravdu a je samozřejmé, že exponenciální růst počtu nakažených narazí na limit, když je populace lidí konečná. Jde ale o to, co přesně tím limitem bude.

Podle obrázku, Covid-19 je na 2-3. místě, pokud jde o nakažlivost, u spalniček je navíc také inkubační doba srovnatelná. Je zde ovšem významný rozdíl v proočkovanosti obyvatelstva proti spalničkám i ve smrtnosti. Proočkovanost výrazně snižuje možnost podobné epidemie.

S léčbou spalniček a dalších srovnatelných nemocí (zarděnky, příušnice,...) existuje i velké množství zkušeností, s Covid-19 bohužel nikoliv, což zvětšuje nejistotu kolem této nemoci.

378105

30.3.2020 19:15

RE: Ono je to složité

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 378102

Ještě taková technická poznámka. Ve tvaru, ve kterém exponenciální funkci uvádíte, by asi popisu epidemie moc neodpovídala - kdyby v exponentu bylo to "mínus", funkční hodnota by klesala (při rostoucím t) k nule. Všiml jsem si toho až po odeslání své odpovědi.

Kromě toho, uvádíte exponenciální funkci při základu e (základ přirozených logaritmů), ale ten základ je právě důležitou charakteristikou rychlosti růstu. Není to přímo chyba, jelikož platí vztah a^b =e^(b. ln a), tj. každou exponenciální funkci můžeme na tento přirozený základ přepočítat.

Ale názornější asi bude označit q jako poměr počtu nakažených v sousedních dvou dnech a pak počítat s přibližným odhadem růstu

q^t = e^(t.ln q) = exp (t.ln q).

Samozřejmě, v reálném případě nebude q konstanta a čím bude epidemie více tlumena, tím bude q menší. Pokud q bude menší než 1, počet nakažených bude klesat. Naopak velké q, o hodně větší než 1, znamená prudký růst.

Např. v ČR bylo q po několik minulých dní o něco málo méně, než 1,2. Na kalkulačce si může kdokoli snadno spočítat, kolik dní při tomto kvocientu je potřeba, aby se počet nakažených zvětšil zhruba 100 krát. Je to o něco málo méně, než 1 měsíc (přesněji 25 až 26 dní). V zemích, kde nechali epidemii volný průběh, je q mnohem větší.

Kdyby se toto dělo, v krátké době by koronavirus předhonil počtem nakažených většinu známých chorob, včetně zmiňovaných spalniček (které brzdí právě proočkovanost obyvatelstva), nebo chřipky, kde růst brzdí za mnohá léta získaná částečná imunita.

Každý myslící člověk jistě uzná, že takový vývoj by byl katastrofický v libovolně vyspělé zemi a pokud ta choroba není přímo banální (tj. taková, že si prakticky každý pacient poradí sám), je čeho se obávat.

To samozřejmě nic nemění na možnosti a chuti některých lidí epidemie zneužít.

378114

31.3.2020 0:30

Podívejte se, nemoc není nějaká objektivní danost

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378114

Lidská psychika reaguje na přijímání informací z médií. Pokud na nás mádia trvale chrlí informace o zlém koronaviru, tak spousta lidí bude mít ve výsledku daleko horší průbeh z důvodu autosugesce.

V tom nejlepším případě se naše vláda chová stejně jako za povodní, co zatopily Prahu. Bylo dokázáno, že 2/3 celkových škod bylo naprosto zbytečných a vznikly v důsledku naprosté nekompetence. Nikdo nevěděl kdo má oprávnění vydat příkaz k uzavření hermetických vrat v metru. Nikdo ta vrata netestoval atd.

Teď dělá vláda rozhodnutí podobného typu.

Určitá opatření jsou třeba, ale připadá mi, že se tu děje spousta naprosto nelogických věcí.

V tom horším připadě se jedná o plánované kroky aby se Babiš svezl na vlně epidemie a smetl svoji opozici. A smetl současně s tím všechny drobné firmy. Pak vyjde z krize jediný posílený Agrofert: https://www.svobodny-svet.cz/9858/rozdejme-lidem-p...

378119

10.4.2020 17:22

RE: Ono je to složité

Alena 85.?.?.?

Reakce na 378102

Když jste tak "důsledný" tak jste tam zapoměl proočkovanost a rozdíl mezi pandemií a epidemií

378531

30.3.2020 19:45

RE: Ono je to složité

rosco 185.?.?.?

Reakce na 378097

trosku naivni pristup, podobne blbeckove klima sekty linearne promitaji do budoucnosti soucasne oteplovani a vysledek jsou desitky az stovky metru o ktere hladina more udajne stoupne. Pritom hraji roli tisice dalsich faktoru ktere je nemozne odhadnout. U virovych onemocnenich je jasne ze jde o nemoci sezonalni protoze virum vadi intenzivni UV zareni. Porovnavat s jinymi nemocemi je naprosto spravne, prinejmensim u posouzeni opravnenosti radikalnich opatreni jako omezovani osobni svobody.
Jestlize v Nemecku rocne zemre 25000 lidi na chripku a 40000 na resistentni bakterie a nikdo nevola po stannem pravu, je soucasna praxe prinejmensim podivna. V porovnani s tuberkulosou je corona vylozeny trpaslik, na tu umira celosvetove 1.5 milionu lidi rocne.
Jak Icke spravne rika je to zcela jasne zneuziti z jinych duvodu. Politicti tajtrlici potrebuji paniku aby tupci zacali verit, ze ekonomika se hrouti kvuli viru, coz je nesmysl, do kopru uz to slo pred tim, pouze to maskovali falsovanim bilanci.
Potentati pochopili ze jejich sny o NWO se hrouti a zcela detinsky veri, ze nadchazejici kolaps, ktery ted urychlili, udrzi pod kontrolou a usmerni podle svych predstav.[velký smích]

378115

30.3.2020 15:50

RE: Ono je to složité

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 378082

Ano, určitě je to složité. Souhlasím s tím, že před společnost i jednotlivce klade mnohé výzvy. Ale na rozdíl od vás si myslím, že ta pandemie nejenže byla v plánu, ale že byla též dlouhodobě a vysoce profesionálně připravována. Ať už jsou důvody pro její vyhlášení oprávněné (z ryze zdravotního hlediska) nebo nikoli.
A hlavně chci zdůraznit, že byla naplánována odpornými zrůdami! Rozhodně ne lidmi!

378109

30.3.2020 22:35

RE: Ono je to složité

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 378109

židia nie sú ľudia? Nie je to trochu antisemitské?

378116

30.3.2020 5:01

ZKUSTE ZVEŘEJNIT WEB MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVI

HVzV? 2003:x:x:x:x:x

a máznou vás komplet jako to udělali prý webu www.nwoo.org

https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19

378083

30.3.2020 7:13

Složité to není

Mika 46.?.?.?

Článek je dobře napsaný a správně naznačuje budoucí následky koronavirové paniky, kde samotný virus nenapáchá tolik škod jako spíše opatření s ním spojená. Vše pod heslem - akce rovná se reakce.

A konspirátorům s touto panikou nahrává další fakt a tím je celoplanetární zavádění nového internetu 5G. Šílenec Musk ( pracuje pro globalisty) a jeho desetitisíce satelitů nad našimi hlavami dokoná nakonec dílo zkázy a diktátu. Budeme pod permanentní kontrolou, něco jako stádo ovcí na pastvě obehnaným elektrickým ohradníkem..........vše do sebe krásně zapadá.

Virus existuje, to se popřít nedá ale jak se v článku píše, není tak nebezpečný jak se nám to snaží vnutit média a politici.

Případ koronavirus: Dobrá záminka k manipulaci? Rotačky na nekryté peníze už opět jedou naplno. Kdo na krizi nejvíc vydělá? Potřebovala si Čína "odfrknout"? Kdyby virus nebyl, musely by si ho trhy vymyslet, píše Sergej Latyšev.
https://www.protiproud.cz/politika/5006-pripad-koronavirus-dobra-zaminka-k-manipulaci-rotacky-na-nekryte-penize-uz-opet-jedou-naplno-kdo-na-krizi-nejvic-vydela-potrebovala-si-cina-odfrknout-kdyby-virus-nebyl-musely-by-si-ho-trhy-vymyslet.htm

378084

30.3.2020 9:03

RE: Složité to není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 378084

Kdyby to bylo tak, jak to vidí pan Icke, lidé ze Západu by byli velice moudří a zodpovědní v obraně svých demokratických hodnot (možná jsem měl dát úvozovky), už jenom tím, že koronavirus ignorují. Číňané by byli ty nejhloupější, totalitou zmanipulované ovce, když manipulaci globalistů "sedli na lep" nejvíce a jako první.

Čas brzy ukáže, jak je to doopravdy a prověří, čí hodnoty a vidění světa je více pravdivé a v souladu s přírodou.

378090

30.3.2020 9:09

RE: Složité to není

omar 147.?.?.?

Reakce na 378084

Ešte bude "zábava", aj "Hladné správy" zaradili spiatočku:


https://www.hlavnespravy.sk/blamaz-svete-vsetky-do...

378091

30.3.2020 7:32

Světový řád Covid se blíží

Mika 46.?.?.?

Faktické stanné právo … je „nový běžný stav“

Přitvrdí cenzura na sociálních sítích

Cestování už nikdy nebude stejné

Hraniční kontroly budou přísnějš

Povinné vakcíny se blíží

Nárůst distančního vzdělávání a práce na dálku

Zavedení 5G je nevyhnutelné

Společnost je závislá jen na několika málo oborech

Zestátnění může být za rohem

„Základní nepodmíněný příjem“

* Rozlučte se s hotovostí[[

378085

30.3.2020 8:55

Co si myslím o Zvědavci, (a ostatně i Davidu Icke)

anti-anti 185.?.?.?

Vložený obrázek
Díky internetu je možné být dobře informován a úplně vedle v jednom okamžiku

378088

30.3.2020 15:31

RE: anti anti-anti

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378088

Pokud nedokážete myslet vlastní hlavou a jednáte jako tupý dav, tak Vás nezachrání ani oficiální sdělovací prostředky jako česká televize. V nich bohužel fake-news přetéká ještě více než tady na Zvědavci.

Kdysi existovala duchovní žumpa zvaná Osud. Tam byly ukradené články všude možně z webů. Ale i v dezinformačním balastu tohoto typu se dalo najít něco zajímavého a užitečného.

Musíte mít a současně zvládnout metodiku práce s informacemi, jinak budete ztracen!

378106

1.4.2020 11:01

RE: anti anti-anti

anti-anti 185.?.?.?

Reakce na 378106

Spiknutí... Až bude skutečné spiknutí pro spoustu lží, které už tu byli publikovány nikdo tomu nebude věřit. Nikdo nebude probírat zprávy zda jsou pravdivé nebo ne. Všechny se zahodí. Orbán zrušil parlament a zavedl despocii kvůli koronoviru, něco podobného se děje v Izraeli, Babiš nebo jeho poskoci by to také chtěli takhle (ministr Lubomír Metnar a jeho návrhy na krizový stav).

Ale napsat titulek, byť s komentářem, že je to citát někoho je: KORONAVIRUS JE MONSTRÓZNÍ PODVOD ELIT je prostě nepravda, spíše lež. Koronovirus je fakt, manipulátoři politici ho obratně využívají.

Možná si říkáš, ostatní média lžou, neříkají pravdu. Ostatně ČT mělo pořad Detektor, pro podobný segment diváků jako Osud.cz.

Ale Média jsou ne od toho, aby informovali jen pro tebe, ale i od toho, aby informovali ostatní. A když dávají ostatním lež, tak není odpověď, NEDÍVEJ se na to. Ne ty, ale ostatní jsou obelháváni.

378194

1.4.2020 13:28

RE: anti anti-anti

F&T 45.?.?.?

Reakce na 378194

Já se na to nemohu nedívat, protože lež je způsobem řízení společnosti. Minimálně té současné davově elitární. Musím být schopen číst mezi řádky a snažit se odhadnout trend směřování. Podle odhadnutého směřování společnosti musím sám manévrovat.

Pokud je v prvním plánu informace lež, tak pod touto lží se skrývá užitečná informace. Nedívat se na lži je pštrosí politika. Vždy je potřeba se ptát, proč byla taková lež vypuštěna a komu slouží.

Někdy se ve vyhodnocení informací mohu kompletně mýlit. Ale je to vždy moje hodnocení. Souhlasím s Vámi, že samotný koronavirus není podvod, ale byl mistrně využit k utažení šroubů.
A to ještě nevíme, jestli v Itálii/Španělsku/Wu-Chanu skutečně lidé umírají kvůli koronaviru nebo kvůli nějaké jiné neznámé biologické zbrani.

Pokud jsou ostatní obelháváni, tak nikdo z nás nežije ve vakuu. A když stát zbankrotuje, tak budu trpět nejen já, ale i všichni ostatní včetně Vás.

378200

2.4.2020 19:03

RE: anti anti-anti

Nelida 178.?.?.?

Reakce na 378106

A to je právě ona fatální chyba, která se dnes tak důležitě zdůrazňuje - tj. tzv. myslet vlastní hlavou a práce s informacemi. Všichni to dnes zdůrazňují, ať to myslí upřímně (naivně) nebo zlomyslně.
Na takovou metodiku lze každého nachytat. Informace podává zprávu o nějakém relativním jevu, o absolutním nejevu nelze podat informaci žádnou. Jev sám o sobě je lživý, natož informace, která o něm informuje. Tzv. důkaz pravdy je pouze důkazem lži.
Dokud budeme stále myslet tak hloupě, tak si s námi "oni" mohou dělat co chtějí. Vlastně nás pitomce tím obelháváním vychovávají.

378267

30.3.2020 8:59

Video som ešte nevidel, ale ku článku mám jasný názor :

libertarian 31.?.?.?

Video som ešte nevidel, ale ku článku mám jasný názor :

V zásadných výrokoch s článkom musím PLNE SÚHLASIŤ, nakoľko som už pred cca dvoma týždňami mal veľmi podobné názory , a tiež podporené podobnými indíciami.
Takže vlastne pre mňa skoro nič nové.

Takže už som o krok ďalej, už ma zaujíma iba odpoveď na otázku :
PREČO si väčšina svetovej populácie nechá takto kurviť život, srať na hlavu a ničiť svoju budúcnosť ???
Mám jednoduchu odpoveď, lenže táto moja odpoveď nie je exaktná, je skôr iba iba iným pomenovaním : Väčšina svetovej populácie zdebilnateľa. Výrazné zvýšenie tejto debility pozorujem už niekoľko rokov.

Autor to píše jasne : KORONAVIRUS JE MONSTRÓZNÍ PODVOD ELIT.

Žiaľ, v tomto článku nie je odpoveď na otázku :
PREČO väčšina svetovej populácie verí tomuto PODVODU ?????
Možno bude v tom videu.
===
Z osobnej skúsenosti viem, že ovčania ÚPRIMNE VERIA tomuto podvodu. A ochotne ten podvod prijímajú. Svetové "elity" nemusia robiť žiadne násilie, na ľuďoch. Ovčania si doslova VYŽADUJÚ byť klamaní.

378089

31.3.2020 0:32

RE: Video som ešte nevidel, ale ku článku mám jasný názor :

wes 81.?.?.?

Reakce na 378089

Vzdy zasnu, kdyz vidim, jak lidi veri, ze i podvadeny je ten druhy a ne on sam.

378120

30.3.2020 10:57

Obrana hranic

Erwin 194.?.?.?

Ti, kteří považují případ koronavirus za skvělý způsob k omezení práv lidí a zlikvidování celé ekonomiky a společnosti, možná opomíjejí ještě jednu drobnost, která do této teorie zapadá.
Vláda ČR, která měla bezpochyby množství informací o průběhu případu koronavirus v Číně, tak měla s rozhodností přistoupit k radikálním a účinným opatřením v okamžiku, kdy první případ koronavirus dorazil do Evropy. Mohli klidně i dříve.
Okamžitě zatarasit hranice, všechny vstoupivší na naše území uložit do karantény a propustit, až po prokázání, že osoba není nakažena. Desinfikovat všechny vlaky, letadla a vozidla. Okuřovat rozsáhlé prostory, stejně jako to dělali ti kluci tam v Číně. Má to jednu velkou výhodu. Buzerace by byla jen na hranicích a ne na celém území.
Asi se ti naši kluci báli mobilizovat zálohy a provést skutečně účinná opatření. Nebo je to vše naplánováno, jak se mnozí oprávněně domnívají. Možná bude někdo souhlasit, že s nepřítelem se lépe bojuje na linii dotyku než v hloubi na rozsáhlém území. Babišova opatření se tak podobají honbě blechy po strništi.
Myslím, že většina osob povinnosti branné by bez problémů uposlechla. My, starší ročníky, bychom mohli, pokud by nám dali například do ruky pilníky, ostřit hroty na ostnatém drátě.
Nedokážu samozřejmě domyslet všechny důsledky a způsob provedení takového opatření, přesto jsem do této chvíle přesvědčen, že za pokus to stálo.
Zabily by se tím dvě mouchy jednou ranou, spíše viry. Koronavirus a mnohem nebezpečnější koránovirus.

378095

30.3.2020 12:32

RE: Obrana hranic

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 378095

Potrhlý Babiš a celý ten jeho "krizový tým" jedná zmatečně, bez koncepce, neúčinně a chaos jen zvětšuje...viz. ta omezení v kontrastu uvolnění pohybu pendlerů, kteří evidentně veškeré snahy o izolaci a její výsledky hatí a to jen na základě telefonátu od té svině Merklové, před kterou se staví do pozoru celá Evropa.
Ona sama má největší zásluhu na rozšiřování koronaviru nejen tom posraném a zcela zblbém v Německu, ale i okolo něj, když o možné hromadné nákaze věděla už od minimálně konce minulého roku...
Přestože byl už před třemi nedělemi umrtven provoz mezi jednotlivými státy šengenského prostoru ze stran národních vlád, přeprava a přijímání imigrantů bylo oficiálně z moci úřední v reichu zastaveno až dnes...
Ten některými cvoky za neškodný označovaný sajrajt, kosící lidi po tisících, je ze stejné dílny, jako ta imigrace a ta skrčka 911...
Názor a obavy Ickea plně sdílím.

378099

30.3.2020 12:18

Co je mi divné:

ls 86.?.?.?

- ZPOČÁTKU se skoro v každém koutě světa NAJEDNOU objevil aspoň jeden nakažený Covidem19
- uveřejňují se údaje vytržené ze souvislostí (např. počet nakažených chřipkou, TBC, rakovinou se takto neprezentuje)
- ti, co zemřeli v ČR zcela zjevně nezemřeli na Covid19, ale S COVIDEM19
(zemřeli by na svou nemoc tak jako tak, maximálně jim covid přitížil, pokud takové údaje uvádí každá země, pak je to cílené přispění k panice)
- vlády udělaly bezprecedentní krok v uzavření škol (když údajně dětem hrozí nákaza nejméně)
- bezprecedentní uzavírání podniků - s podivným zdůvodněním, že zdraví lidu je přednější (kdyby to tak bylo, proč se dělaly tak zdraví lidu neprospěšné změny ve zdravotnictví? proč stát nezasáhl, když vyhazovali lidi z práce "pro vysokuo nemocnost"? proč lidé byli nuceni chodit do práce nemocní, jen proto, aby si ji udrželi? to předtím nikdo nevěděl? proč se předtím snižovaly nemocenské dávky?)
- všechna veřejnoprávní média se mohou přetrhnout s informováním o postupu nákazy, prakticky nic jiného je nezajímá .. a kdo ta média v naprosté většině ovládá???(to byla jen řečnická otázka)

378098

30.3.2020 15:46

RE: Co je mi divné:

ls 86.?.?.?

Reakce na 378098

Někdo, s pravděpodobností hraničící s jistotou, lže:

https://literarky.cz/civilizace/1018-pochybnosti-o...

378107

30.3.2020 16:00

RE: Co je mi divné:

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 378098

>- uveřejňují se údaje vytržené ze souvislostí (např. počet nakažených
>chřipkou, TBC, rakovinou se takto neprezentuje)

- počet zomretých S COVIDEM19 je stále zanedbatelný oproti počtu zomretých na všetky ostatné príčiny (aj zomretých na klasickú chrípku) . Porovnanie s chrípkou by ukázalo absurdnosť ich tvrdení.

>- ti, co zemřeli v ČR zcela zjevně nezemřeli na Covid19, ale S COVIDEM19
>(zemřeli by na svou nemoc tak jako tak, maximálně jim covid přitížil,
- Presne tak. A takto to bolo upresnené aj u väčšiny konkretnych zomretých.

>pokud takové údaje uvádí každá země, pak je to cílené přispění k
>panice)
- podľa globálnych štatistík používa takéto nelogické - demagogické interpretácie prakticky každý štát.

378110

30.3.2020 12:33

Český lékař ve Francii

ls 86.?.?.?

https://www.nasezdravotnictvi.cz/aktualita/cesky-l...

378100

30.3.2020 13:09

Arfa upozornuje aj na sucasne statistiky

Rusky Troll 151.?.?.?

umrtnosti a obete chripkovej sezony v celej europe. Oboje, ako umrtnost celkova, tak umrtnost v sucasnej chripkovej sezone je nizsia, nez za posledne roky.
Odvolava sa na https://www.euromomo.eu/.
Podla webu - sekcie O nas, v rade zasadaju ludia z WHO a oficialnych institucii EU, takze sa da povazovat za doveryhodny zdroj dat.
https://www.euromomo.eu/about_us/advisory_board.html.

378101

30.3.2020 22:54

KORONAVIRUS JE MONSTRÓZNÍ PODVOD ELIT.

ping789 91.?.?.?

KORONAVIRUS JE MONSTRÓZNÍ PODVOD ELIT.

Co na tom nechápete vyděšené koblihy ?

Potřebujete k pochopeni exekutora a bičem ? Budete to mít. Vrchovatě.

378117

31.3.2020 0:24

co tak misto fantasie

wes 81.?.?.?

se zkusit zamyslet, proc nahle zemrela ta 48 leta sestricka Thomayerovy nemocnice. Proc si jeste den predtim stezovala na FB, a pak to zabalila, sama nakazena COVIDem? Pry ani cizi zavineni, ani sebevrazda.
Pochybuji, ze by si doma pestovala konspirace. Trochu brzo na ten vek. Tech mladsich je nejspis vic, nez se stava.

378118

31.3.2020 16:39

Britský,

Kouba 2001:x:x:x:x:x

na faktech nezávislý novinář...

378154

2.4.2020 9:31

Ksindl kvičí

Fanda drůbeží paštiky 94.?.?.?

Nic nového, ale sem tam humorné.
Např. poslední odstavec je velmi legrační: "Dnes dokud trvá epidemie se proti tomu stěží dá něco dělat. Většina lidí je přesvědčená, že je vláda chrání a myslí na jejich dobro. Je ale třeba co nejvíce rozšiřovat informace a připravovat se na odpor po skončení epidemie. Ještě nikdy v dějinách nebyla naše svoboda ohrožena tak jako dnes a pokud se my, i ostatní evropské národy nepostaví na odpor, staneme se otroky Rothschildů, Rockefellerů, Gatesů, Sorosů a jejich domácích poskoků."
Jsou to dosti hloupé předpoklady. Informace působí duševní zpoždění, které jako občané vyžadujeme (!!) a oni nám jenom vyhovují (nejdou proti proudu). Případný odpor by museli připravovat zase jenom oni. A tohle je úplná blbost: "Ještě nikdy v dějinách nebyla naše svoboda ohrožena tak jako dnes." Proboha, jaká svoboda? Jak může být ohrožena, když žádná neexistuje. Tento vesmír ji vylučuje ze své podstaty.
Např. je přece u nás 30 let jasné, že zlikvidují maloburžoazní střední třídu, která leze do zadku každé vládnoucí třídě (kapitalistům, komunistům, fašistům a komukoliv), a která pohrdá nižšími třídami - nesolidárně je ignoruje, marginalizuje, a vytváří z nich sociální odpad a zubožené lidské trosky, jen když si může sama hrabat. Když mouřenín posloužil a mouřenín může jít. Když na ten střední ksindl přijde řada, tak jako podřezávané podsvinče najednou zděšeně kvičí.
Neměli bychom raději těm Rothschildům, Rockefellerům, Gatesům, Sorosům a jejich domácím připrdlým poskokům fandit? Někdo ten globální Augiášův chlév přece musí vykydat.

378234

2.4.2020 15:27

RE: Ksindl kvičí

Duchud 178.?.?.?

Reakce na 378234

Napáchali jsme už dost zločinů na této planetě, a vůbec jsme si nedělali s mutováním, internováním a vyvražďováním nějakých domorodců, zvířat a rostlin žádné starosti. Bylo to správné, protože se nám to v naší nenažranosti hodilo. Proč bychom se měli najednou podělat, když přijde řada na nás?
Rodičům např. vůbec nevadí, že z jejich dětí vychovávají média a školy kretény a idioty. Nevadí jim to, protože jsou sami také tací, a protože tací chtěli být a o trochu vychytalejší šmejdi toho využili...

378250

4.4.2020 18:33

státy se budou muset zadlužit

r.m. 31.?.?.?

bezúročně od svých centrálních bank nesmějí, jen prodat dluhopisy na zaxidovaném penežním trhu, dolarovém trhu.
Mrtvolami odvrátili krach systému na jehož vrcholu sedí FED 12ti satanských dynastií.
Jak se i Hollyúd snažil v předstihu umístit do populace mýtus o Wuhanském trhu. Film Nákaza nedostal prachy na scénář jen tak, o ně je vždycky bitva. Byl hotový v roce 2011, rok po zprávě Rocfellerovy nadace. To je ta, která ve svých biobankách chová neuvěřitelná svinstva, prý pro výrobu vakcín, Snad.
Byli to oni, kdo prodával kontejnery s virem Zika. Znelíbilo se jim, že firma jejich kámoše dostala padáka a nezískala zakázku na ostrahu Olympiády v Riu.[zmaten][oči v sloup][bliji]
Americký pistolník tasil a střelil se do nohy. Smůlička. [velký smích]

378347

Příspěvků: 36

30.03. 02:10  Ono je to složité
30.03. 09:10 libertarian  RE: Ono je to složité
30.03. 12:15  RE: Ono je to složité
30.03. 13:28 F&T  RE: Ono je to složité
30.03. 14:28  RE: Ono je to složité
30.03. 19:15  RE: Ono je to složité
31.03. 00:30 F&T  Podívejte se, nemoc není nějaká objektivní danost
10.04. 17:22 Alena  RE: Ono je to složité
30.03. 19:45 rosco  RE: Ono je to složité
30.03. 15:50 kolokol  RE: Ono je to složité
30.03. 22:35 maršal Žukov  RE: Ono je to složité
30.03. 05:01 HVzV?  ZKUSTE ZVEŘEJNIT WEB MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVI
30.03. 07:13 Mika  Složité to není
30.03. 09:03  RE: Složité to není
30.03. 09:09 omar  RE: Složité to není
30.03. 07:32 Mika  Světový řád Covid se blíží
30.03. 08:55 anti-anti  Co si myslím o Zvědavci, (a ostatně i Davidu Icke)
30.03. 15:31 F&T  RE: anti anti-anti
01.04. 11:01 anti-anti  RE: anti anti-anti
01.04. 13:28 F&T  RE: anti anti-anti
02.04. 19:03 Nelida  RE: anti anti-anti
30.03. 08:59 libertarian  Video som ešte nevidel, ale ku článku mám jasný názor :
31.03. 00:32 wes  RE: Video som ešte nevidel, ale ku článku mám jasný názor :
30.03. 10:57 Erwin  Obrana hranic
30.03. 12:32 R.E.  RE: Obrana hranic
30.03. 12:18 ls  Co je mi divné:
30.03. 15:46 ls  RE: Co je mi divné:
30.03. 16:00 libertarian  RE: Co je mi divné:
30.03. 12:33 ls  Český lékař ve Francii
30.03. 13:09 Rusky Troll  Arfa upozornuje aj na sucasne statistiky
30.03. 22:54 ping789  KORONAVIRUS JE MONSTRÓZNÍ PODVOD ELIT.
31.03. 00:24 wes  co tak misto fantasie
31.03. 16:39 Kouba  Britský,
02.04. 09:31 Fanda drůbeží paštiky  Ksindl kvičí
02.04. 15:27 Duchud  RE: Ksindl kvičí
04.04. 18:33 r.m.  státy se budou muset zadlužit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 232