Diskuze k článku

Coronadeprese 2020

Příspěvků 51

24.3.2020 6:55

Uměle vyvolaná hysterie...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Vieme, aký dosah na zdravotnícke systémy po celom svete má Svetová zdravotnícka organizácia, americké CDC či ďalšie korporácie z oblasti Big Pharma a „charitatívne“ nadácie. CDC zverejnila video o nácviku možnej koronavírusovej epidémie, ktorý prebehol v minulom roku. Z neho vzišli nápady, nalinkované postupy, ktoré vlády postupne akoby „decentralizovane“ prijímali. Ešte pred vypuknutím tejto epidémie EÚ mala v pláne do roku 2022 zaviesť cestovné pasy len pre očkovaných.

Argentína ako prvá krajina už povinné očkovanie má ako podmienku získania nielen vodičského preukazu ale aj cestovného pasu. Vznikla nová iniciatíva ID 2020, ktorú spustili Rockefellerovci a Gatesovci a výrobcovia vakcín tzv. GAVI na zavedenie identifikačných preukazov, ktoré by obsahovali informácie o očkovaní. Medzitým už beží výskum nano-znaku, ktorý by sa zavádzal do kože a uschovával dáta o očkovaní. Čo by pomohlo týmto projektom viac naštartovať, aby ich ľudia prijali?

Treba si pripomenúť, že po najväčších krízach v minulom storočí, či to boli vojny, či ekonomické depresie, vždy to využili tí pri moci na presadenie väčšej štátnej kontroly nad našimi životmi. Na toto sa treba pripraviť aj po tejto kríze. Tzv. aliancia ID 2020 má už pre svet pripravený scenár novej kontroly nad našimi životami, ktorý ohlásili v januári v Davose na Svetovom ekonomickom fóre.

O zrušení hotovosti sa už hovorí ako o epidemiologickom opatrení. Keď všetky peniaze budú len elektronické, kontrola populácie bude už jednoduchšia, vyššie zdaňovanie bezproblémové, poslušnosť vynútená.

https://naseveru.org/2020/03/21/koronavirus-trvale-obmedzenia-slobody/

377879

24.3.2020 7:14

Vážený pán Vítek,

omar 147.?.?.?

veľká vďaka za Váš článok. Ja ako lekár so skoro 40 ročnou praxou len "zíram". Všetko, čo ma učili na "infektoch", epidemiológii, hygiene, zrazu neplatí.
Hrozné ochorenia (tbc - 2 milióny mŕtvych ročne, nezastaviteľná pandémia AIDS, malária, chrípka) zrazu zmizli... Päť miliónov mŕtvych detí ročne (na podvýživu a bežné, liečiteľné ochorenia) sa zrazu "vyparilo". Existuje len "soplík", spôsobený "päťdesiathaliernikom", ktorý spôsoboval ročne 15-30% všetkých "chrípkoidných" infekcií.
Márnosť šedivá, čo sa to deje?

377880

24.3.2020 7:20

1,25 milionu američanů zahyne v automobilových nehodách

gippius 213.?.?.?

za rok? Fakt?

377882

24.3.2020 8:40

RE: 1,25 milionu američanů zahyne v automobilových nehodách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 377882

WHO uvádí 1,25 mil. za rok - všech na celé planetě - ne američanů

377892

24.3.2020 7:55

samozrejme

rosco 185.?.?.?

ze virus bude pouzit jako vymluva pro zkolabovany financni system, soucasna debilni opatreni pouze sireni viru odsune dopredu, lepsi by bylo nechat mladou generaci nakazit aby ziskala immunitu, tak jak to kazdorocne funguje u chripky.
Ostatne na chripku umira v Nemecku rocne vice nez 20000 lidi a na rezistentni bakterie kolem 40000,na tenhle virus zatim asi 120. Na tom je videt mira korupce politickych tajtrliku.
Pokud jde o mnozstvi umrti v Iranu, k tomu je treba vedet, ze temer vsichni muzi starsi 60 let tam maji poskozene plice americkym bojovym plynem pouzitym Irakem ve valce proti Iranu.[pláč]

377887

24.3.2020 12:57

RE: samozrejme to není SARS

Adam.......... 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 377887

Tohle není SARS,takže se opravdu nemůžete "lehce nakazit a přežít.Normálně zemřou ti kdo jsou už nakažení a jejich imunita nebude již nikdy v životě fungovat.Proto je informační embargo.

377903

24.3.2020 16:22

RE: samozrejme to není SARS

rosco 185.?.?.?

Reakce na 377903

co to meles? Umrtnost je jen nepatrne vyssi nez u chripky, naprosta vetsina to prezije bez problemu, umrou jen ti kteri jsou oslabeni jeste jinou nemoci.[chechtot][chechtot]

377907

25.3.2020 15:02

RE: samozrejme to není SARS

Adam.......... 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 377907

"S nákazou může svět bojovat nejméně do léta. Virus mutuje..

Jste bohužel mimo realitu.Ta věc bude probíhat 5 let.Již začne mutovat a 3-4 vlna bude smrtící.
Nyní jsme někde na první vlně.Teprve začne zabíjet mladé lidi.Uvidíte pokosení mladých až zmutuje.To všechno mě ukázal Bůh JAHVE.
Musí se přejít na výrobu potravin dříve než všichni onemocní v dalších vlnách.Tohle je genocida.

377946

26.3.2020 7:23

RE: samozrejme to není SARS

rosco 185.?.?.?

Reakce na 377946

spise ti to ukazal buh lahve, co tomu rika Dr. Chocholousek? Pokud vubec neco mutuje, tak je to lidska blbost, a sice poradne.[chechtot][chechtot][chechtot]

377967

24.3.2020 8:01

chocholoušek na druhou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Šestnáctiletá dcerka od známých pár týdnů zpátky dostala oboustranný zápal plic po návratu z lyžovačky. Vyléčila se v nemocnici, ale málem tam umřela strachem z té pakárny když kolem ní běhali v atombordelech jako v nějakém americkém katastrofickém filmu.
Samozřejmě že žádný virus jí nenašli, natož koronavirus.

Co je ale mimořádně komické, že ceny zlata klesají, zatímco dle logiky by teď měly raketově vystřelit nahoru. Teď vidíme co je to všechno za švindl ten "volný trh".

377888

24.3.2020 16:45

RE: chocholoušek na druhou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 377888

> Co je ale mimořádně komické, že ceny zlata klesají, ...

Na to jste přišel jak, pane "89"? Citujete nám třeba následující zprávu? [chechtot]

https://www.kurzy.cz/zpravy/536130-zlato-dnes-popr...

377909

25.3.2020 17:47

RE: chocholoušek na druhou

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 377909

Ale jo, byl tam pokles jako hrom, už to leze zpět.

Graf viz - https://zlato.kurzy.cz/

377951

24.3.2020 8:15

bez parametru

bezny ctenar 37.?.?.?

Pokud clanek uvadi nekolik jinych pricin umrti vyvstava zasadni otazka .. srovnavame srovnatelne?
Clanek neuvadi ani kriteria ani vahu jakou jim v sobe autor prirazuje. Mely by byt obsahem clanku. Bez nich se pak pohybujeme jen v oblasti dohadu. Skoda.

377890

24.3.2020 8:31

Pane Vítku, jste dost mimo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

To byste pochopil, pokud byste proti vzoru kolaborantských médií, která se jako Vy soustřeďují na medicínské hledisko (a na náhubky), soustředil na příčinu akce koronavir. A tu příčinu Vám mohla objasnit slečna Greta. Ta už je ticho. Proč? Ne proto, že to co říkala a dělala už neplatí. Ale "slečna Greta", to bylo Znamení. Znamení toho, co přijde. Ona sama a její řeči nemohla a neměla změnit nic. Ona byla jen znamením. A to toho, co začalo akcí koronavir. Má se změnit a bude změněn svět. Jednak ekonomicky, zastavení růstu a jeho zvrat v obrovský pokles a bídu dosavadních pohodářů, jednak o razantní úbytek počtu lidí a jednak o zvrat industrializace v deindustrializaci, ovšem jen pro 90 %, i nových, chudých.
Vy jste, pane Vítku, zůstal na vlně náhubků a jejich šití, na vlně debat o formách karantén, a rádoby lékařských úvah. Možná Vám nedošlo, že jde o cosi úplně jiného, dokonale světodějného. Pohodáři jsou v klidu. Čím dýl v klidu vydrží, tím víc si budou zoufat. Schválně: kdy budou prvně uzavřeny banky?

377891

24.3.2020 9:35

Jednim z hoaxu ...

Joseph Chlor 89.?.?.?

....ktery usilovne siri masmedia jiz radku let, je, ze USA vybredly z krize 1929 a nasl. diky New Deal. Ale neni to pravda, az predvalecna, zejmena valecna a take povalecna konjunktura znamenaly obrat. Existuje na to spousta literatury, vcetne prislusnych grafu poukazujicich na transformaci korporatnich dluhu ve fiskalni a diky tomu generovani zisku korporatnich a zsku domacnosti - to nastartovalo a provedlo zmeny k lepsimu.
Proc o tom pisi ?
Nu protoze meli by vsichni lide dobre vule chtit zabranit opakovani takovych scenaru - kdy ruzne zeme " resi " sve problemy tak, ze se pousteji do valek, samozrejme s vyjimkou tech zemi, jejichz valecne usili je ciste obranneho charakteru, zde uz neni zbyti, zde samozrejme nejde o zadnou zamernou socializaci ztrat a privatizaci zisku.
Neprejme si mit v chaosu ani USA...ani Rusko...ani Nemecko....natoz Cinu.
Kdy zejmena USA hospodarstvi je do znacne miry stale provalecne kvazikomunisticke (verejne zdroje jdou velkou svou merou na zisky rodin angazujicich se investicne v provalecne vyrobe).
Svetova pandemie (znovu podotykam, ze u nas tradicne je povazovan za epidemii takovy stav, kdy je nakazeno 1500 a vice lidi - na 100 000 obyvatel...cimz nechci nijak zpochybnit vaznost stavu, jde totiz aktualne o virus velmi snadno siritelny , bez moznosti vakcinace) plus nejaka velka valka rovna se mozny civilizacni kolaps, vcetne krvavych revoluci apod.

377894

24.3.2020 10:01

Neco na odlehceni.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Další obět nového koronaviru v Česku!
Na ženu z Plzně spadla police ve špajzce s 80 kily hladké mouky a 120 kily rýže.

(pro pracovniky MV ci BIS - jde o vtip, ne o sireni poplasne zpravy)

377895

24.3.2020 10:08

Další habaďůra. Lidé v panice přijmou cokoliv...

Miroslava 46.?.?.?

Mockrát děkuji za tento článek. Autor mi přímo hovoří z duše. Všechna tato habaďůra s koronavirem má s velkou pravděpodobností zcela jiné cíle. Když to začalo, hned jsem si vybavila 11.09. a C. Powella třepat se zkumavkou jako důkaz, že vlastní Sadám zbraně hromadného ničení. Tehdy také massmédia stádu říkala, co si mají myslet, ne dumať, co za tím divadlem stojí. Domnívám se, že dnes je tomu podobně, zvláště pak, panikaří-li téměř celý svět.

377896

24.3.2020 11:56

Plno kecu

izak 80.?.?.?

1) Na chripku neumrel jediny clovek, kazdy zemre na neco jineho a k tomu dostane chripku.
2) SARS-CoV2 je biologicka zbran z laboratore a umiraji na ni i zdravi a mladi lide bez jine nemoci.

Chripka je vysoce nakazliva, ale musi na vas nekdo pciknout a vy to musite vdechnout, sahanim na infikovane mista ji moc neprenasi, nebot mimo telo umira, zabije ji uz teplo, ne jen UV zareni.

Tahle chemcika zbran ma vyskou nakazlivost i po X dnech mimo telo, v uzavrenem prostoru se nakazi naprosta vetsina lidi. Treba chripku jsem v zivote nemel [mrknutí jedním okem])

Jo tahle nemoc nechava trvale nasledky, plice uz se neopravi, zpusobuje to neplodnost muzu, nebo dokonce mortalitu srdce.

Cina ma chripku kazdy rok, klasika praseci chripka, ptaci chripka, nebot tam mnoho lidi chova zvirata "doma" a z tech se to pak siri, ale nedelaji z toho vedu, nedesinfikuji kvuli toho ulice, nepali bankovky, neuzaviraji mesta ... zde tohle udelali po 1. analyze kterou provedli mikrobiologove ... a nemam Cinany za blazny, vedi proc to delaji

377898

24.3.2020 12:26

RE: Plno kecu

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 377898

Ano, vidím to taky tak, jen namísto "chemická zbraň" bych dal "biologická..."


PS: a všem idiotům, co stu vykládají něco o chimérách a dívadlu doporučuji zajet si do Bergama....[velký smích]

377900

24.3.2020 18:12

RE: Plno kecu

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377898

Vaše smělá tvrzení jsou něčím podložená?

> umiraji na ni i zdravi a mladi lide bez jine nemoci
>vyskou nakazlivost i po X dnech mimo telo
> nechava trvale nasledky, plice uz se neopravi, zpusobuje to neplodnost muzu, nebo dokonce mortalitu srdce

Můžete sdělit alespoň jeden jediný zdroj ke každému z těchto tvrzení? Pokud ne, jen jste to někde slyšel, případně přečetl od někoho, kdo si to vymyslel a pak to dal do diskuze, tak to prosím nešiřte dál. Někdo by tomu mohl uvěřit, když to říkáte s takovou jistotou.

Já osobně jsem nezaznamenal ani náhodou něco, co by tyhle blbosti potvrzovalo.

377911

24.3.2020 23:00

RE: Plno kecu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377911

Pokud jde o přežití viru Covid-19 mimo tělo, takovou studii, americkou, jsem nedávno četl, spolehlivá bezpečná doba, po které už virus není aktivní na všech površích, má být až 3 dny. Informoval o tom i nějaký český server, možná Novinky. Předchozí údaje, pocházející z Číny, byly až nějakých 8-9 dní, což byly spíš nepřímé odhady, vycházející z vysoké nakažlivosti.

Také byl publikován rtg snímek poškozených plic. Poškození zřejmě vyvolává zánětlivá (imunitní) reakce, podobně jako u Lymské boreliózy (i když v jiných tkáních - u boreliózy např. v kloubech). Pokud vím, šlo o člověka v produktivním věku, žádný "děda". V možnost poškození srdce bych také věřil u těžšího průběhu.

Neplodnost - to by nejspíš musela nastat zánětlivá reakce i v reprodukčních orgánech. Kdyby to bylo běžné, jistě by se o tom psalo víc. Co jsem se ale dočetl z poměrně solidního zdroje, Covid-19 napadá i tenké střevo.

Na nějaká vyhodnocení, jak často a nakolik poškozuje různé orgány a je-li toto poškození nevratné, je určitě příliš brzo. Tyto účinky jsou ale pravděpodobně zatím nedoceněné, když to nezabíjí, tak co, že... Lymská borelióza nezabíjí prakticky vůbec, ale znepříjemnit a zničit lidský život dokáže téměř dokonale.

Že má Covid-19 pravděpodobně umělý původ, vysvětluje např. dr. Soňa Peková v některém z videí, zveřejněných na You Tube. Netvrdí, ani nevyvrací, že je to biologická zbraň. Můžeme o tom jen spekulovat.

Na první pohled nízká smrtnost by svědčila proti teorii biologické zbraně. Jenomže požadavky na vysokou nakažlivost i smrtnost jsou navzájem dost protichůdné. Pokud by virus rychle zabil většinu svých hostitelů, šířil by se pomaleji, nebo vůbec. Bylo by snadnější epidemii zastavit. Zatímco Covid-19 je z hlediska šíření naprosto dokonalý.

Kromě toho, může jít o zbraň tzv. "humánní", či "humanitární". Co když prostě hodně zabíjet ani nemá, jen má působit škody. Těžko se mi například věří, že tato choroba nějak záhadně přeskočila z netopýrů, hadů či jiných zvířat na člověka, když Číňané své stravovací návyky prakticky neměnili ne desítky, ale spíš stovky nebo i tisíc let. Jak to, že taková nákaza teď najednou?

Můj odhad tedy je, že může jít o zoufalý "polibek smrti" od bývalého hegemona budoucímu, který ale ve svém původním určení selhal a vymkl se kontrole. A nebo jde o "humanitární" náhradu světové války, která by byla příliš riskantní. Původce - viník - se hledá velmi těžko a ještě hůře se vina prokazuje. Na rozdíl od světové války naprosto ideální světová katastrofa, za kterou (skoro) nikdo nemůže. A největší filantropové světa se při ní mohou vyřádit v přišívání svého knoflíku hladovému a ještě sklidit i patřičný vděk...

377921

25.3.2020 1:47

RE: Plno kecu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377921

Podle mého názoru, jde o (koronavirové) divadlo - nikoli o komedii - ale zcela vážné a napínavé divadlo, ve kterém si ještě rádi zahrajeme, protože nehrát vypadá jako velmi riskantní. Virus je totiž reálný a nikdo - ani jeho tvůrci - přesně nevědí, co udělá a jaké budou škody, ani kdo přesně umře. Případně, kdo jako "hlavní cenu" vyhraje zbytek života ve zmrzačení.

Jelikož virus mutuje a to je náhodný proces. Může sice zmizet v létě, ale moc pravděpodobné to není. Spíš se bude ve vlnách vracet a benigní se může stát třeba až po mnoha letech. Takže nás pravděpodobně čekají nová a nová kola této "hry".

Když někdo argumentuje tím, že na jiné nemoci, kromě chřipky třeba TBC a další, umírá ve světě mnohem víc lidí, nebere v úvahu exponenciální průběh nákazy. Tímto tempem bude za měsíc až dva nemocných mnohem víc lidí, než kdy najednou bylo na TBC. Totéž s chřipkou o pár měsíců později.

To je, podle mne, největší nebezpečí. Zdravotní systém to nemůže unést v žádné zemi, pokud bude mít epidemie volný průběh. Sociální a ekonomický dopad na celý svět bude nedozírný, a jistě toho bude i pořádně zneužito k napakování se mnohých.

Na druhou stranu, lidstvo by se teoreticky mohlo víc spojit k nějakému užitečnému cíli, což snad dojde do té doby idiotským vládám a vládnoucím klanům, které posouvaly svět ke globální válce. A snad už nebude tolik plýtvat vším možným (zdroji, intelektem, časem,...) na hlouposti.

377923

25.3.2020 10:17

RE: Plno kecu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377923

Po zmínce o divadle se mi vrátila vzpomínka na zajímavý film Sergeje Strižaka, Hry bohů. Zde je odkaz na jeden z mnoha dílů:

https://www.youtube.com/watch?v=1MeqyLcDJlk&fe...

Film mi kdysi velmi pomohl v hledání odpovědi na to, kdo nebo kým vlastně jsme. Je to stále aktuální, i když se to přímo netýká epidemie. Doporučoval bych nebrat tento film úplně doslova. Sergej Strižak je režisér, umělec a tedy vidí svět prizmatem divadla, v němž lidé jsou herci. Jde o symbolický jazyk, Strižakovi vlastní. Teoretický fyzik nebo odborník na informatiku by zase volili přirovnání a termíny ze svého oboru. Podobně třeba i nadšený hráč počítačových her...

377932

25.3.2020 22:43

RE: Plno kecu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 377923

Můj odhad tedy je, že může jít o zoufalý "polibek smrti" od bývalého hegemona budoucímu, který ale ve svém původním určení selhal a vymkl se kontrole.

To může sedět velmi dobře.

377961

25.3.2020 9:51

RE: Plno kecu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377921

Odkaz na jednu ze mnou jmenovaných studií:

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2004973

Po novém přečtení vidím, že jsem si dobu přežití viru nezapamatoval zcela přesně, na plastech a železném povrchu přežívá i déle než 72 hodin, i když ve velmi zredukované koncentraci.

Také je ze studie patrné, že Covid-19 se chová sice podobně, ale je výrazně odolnější, než původní SARS.

377930

24.3.2020 12:27

celkom pekne vystihnuté

čitateľ 194.?.?.?

uvedený článok celkom trefne korešponduje s článkom o nemeckom pneumológovi:a jeho informáciách o prístupe a politike WHO, vyhlasovaní pandémie a koronavíre:

https://www.armadnymagazin.sk/2020/03/23/ako-sa-ro...

377901

24.3.2020 12:53

SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Jako malé dítě,dospívající a posléze dospělý jsem byl chráněn nejen svými rodiči ale také systémem do r. 89 před současným marasmem doby, ktrá úspěšně vyrábí jako o závod duševní mátohy,lidi,kteří neví čí jsou,....,aby ne, když příkladem dnes pro ty mladé, "pokrokovější" existuje přes několik desítek druhů pohlaví.....jeden by se z toho zbláznil.
Jsem vděčný Bohu,že jsem měl to štěstí vyrůstat v socialismu a poznat, že se dá žít více v klidu a radostněji.....a coronavir??? někomu to náramně hraje do karet! asi tak jako rybě voda[smích]))) brzy se to ukáže![chechtot][velký smích][vyplazený jazyk]

377902

24.3.2020 20:58

RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA

zarathustra 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 377902

Vy v tom mate poradnej gulas pane. Socialismus a diky bohu nejak se me to nezda.
Pokud vim tak rezim nemel pana boha v agende.
zdravi Zarathustra

377917

25.3.2020 14:50

RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 377917

p.Zarathustra, soc.rezim sice nemel pana boha v agendě, leč jeho úradkem jsem měl to štěstí, že značnou část svého života jsem mohl v něm prožít a užít si.... a co povědět k Vám samotnému? snad tuto Nietzscheho slavnou větu:
Ó Zarathustro, tvé plody jsou zralé, ty však nejsi zralý pro své plody!“
Hezký den , nechť je váš dech,Zrathustro,svěží jako Vaše mysl.....

377945

25.3.2020 20:52

RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA

zarathustra 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 377945

Dekuji anonyme zdravim a preji i Vam vse nejlepsi
Zarathustra

377957

25.3.2020 18:03

RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 377917

Ono to samozřejmě není tolik "o socialismu", jako o té době - život byl pomalejší, jaro i podzim byly delší a zimy tvrdší, žilo se skromně ale potraviny byly kupodivu sezónní a tím zdravější (nikoliv dovážené a plné chemie), méně stresu, atd.

Sociologicky to byla vlídnější doba, podle mě i na tom západě .-) .

377952

25.3.2020 19:07

RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377917

Neměl to v agendě natolik, že opravoval kostely a platil všechny duchovní.

377954

24.3.2020 12:57

STÁŘÍ DNES NENÍ PRO ZBABĚLCE !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

SVĚT ŘÍDÍ BUĎ LIDÉ MOUDŘÍ, KTEŘÍ SI Z NÁS DĚLAJÍ BLÁZNY, NEBO BLÁZNI, KTEŘÍ TO MYSLÍ VÁŽNĚ![chechtot][chechtot][chechtot]

377904

24.3.2020 13:10

Vrtění psem a kouřová clona

janmax 78.?.?.?

“Brzy nastane globální transformace. Vše co potřebujeme je velká krize a národy uznají nový světový řád.”
David Rockefeller

“Hledajíc nepřítele, který by nás spojil, přišli jsme s myšlenkou globálního oteplování: nedostatek vody, hladomory atd. jsou dostačující.”
Club of Rome, The First Global Revolution

“Není kolaps industriální civilizace jediná naděje pro tuto planetu? Není naší odpovědností tomuto napomoct?”
Maurice Strong, iniciátor environmentálního programu pro UN

“Individuum je handikapováno v momentě, kdy se setká s konspirací tak monstrózní, že nemůže uvěřit tomu, že existuje.”
J. Edgar Hoover

“Jestli do této země přijde tyranie a útlak, přijde pod rouškou války proti vnějšímu nepříteli.”
James Madison, prezident USA

„Toto, a ne jiný, je původ všech tyranů: když se poprvé objeví, tváří se jako ochránce.“
Platón

„Budeme mít Globální vládu, ať se nám to líbí nebo ne. Jedinou otázkou je jestli globální vlády bude docíleno skrze dobývání, nebo skrze konsensus.“
James Paul Warburg

Vědomá a inteligentní manipulace organizačních návyků veřejnosti je důležitý element v demokratické společnosti. Ti, kdo manipulují neviditelné mechanizmy společnost tvoří neviditelnou vládu , která je skutečným vládcem naší země.
Edward Bernays, zakladatel moderní propagandy (PR), Freudův synovec

http://srsen.wordpress.com/2010/02/21/citaty-o-konspiraci-a-novem-svetovem-radu/

377905

24.3.2020 13:16

okamžitá karanténa na několik měsíců zákaz pohybu osob

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a02:x:x:x:x:x

My bychom mohli epidemii zastavit, ale za cenu velmi nákladných ekonomických opatření,“ řekl náměstek ministra zdravotnictví Roman Prymula.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/veda/cesko-plan-nakaza-koronavir.A200324_090859_veda_mla

Pokud okamžitě nedojde ke kompletnímu zastavení státu,tak hrozí,že se to vymkne z rukou celé.

Zdravotníci onemocní a zemřou

Vláda brzy onemocní a zemře

Mobius brzy zemře

377906

24.3.2020 20:42

Trochu nespravna data...

Kosk 37.?.?.?

Jak to, že z obou koronavirů západní vlády označily... Možná by jste si o tom měl něco přečíst, když tu píšete moudra. Ona totiž chřipka není koronavirus ale myxovirus. Pro Vás asi nepodstatný detail... Tím to ale celé trochu shazujete, nezdá se Vám?

377914

25.3.2020 8:21

Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...

Miroslava 46.?.?.?

https://m.youtube.com/watch?v=vu-hZsGC384

Tento mediálně známý ruský lékař tvrdí, že koronavirus je pouze akutní respiračni onemocnění a prý 2/3 všech akutních resp. onemocnění tvoří koronavirus. Ten současný je ze 75% podobný ostatním koronavirům. U starších lidí je koronavir často vysokým rizikem. Každýn rokem prý umírají miliony na infekční choroby a nemluví se o tom...
Co se týče roušek, ty moc nepomohou, je to jen čistě psychologické uspokojení. To je mnohem lepší přestat kouřit...
Udivuje se rovněž, komu tato panika slouží, že je přehnaná...
Říká, že když už se rozjela panika ve společnosti, tak vláda je vlastně nucena přijímat opatření. Vyzývá lidi nepanikařit, projevit vůli, víru. Říká, "proč umírat dřív? Nezabíjejte se strachem!"

377927

25.3.2020 11:50

RE: Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 377927

Mediálně známý lékař uvádí jen to, co je dlouhodobě známé. Běžná "rýma" či "nastydnutí" jsou skutečně vyvolané koronaviry ale z trochu jiné skupiny nežli je tento a jejích onemocnění je skutečně v drtivé většině lehké. Čivava a pitbul jsou taky oba dva psí plemeno ale rozdíl je nebetyčný. Zkuste zašlápnout pitbula...

A ten údaj o 75% je také dobře zavádějící. Nás od šimpanze dělí asi 2% a od krysy asi 10%. Máte dojen, že jste nějak nápadně příbuzný s potkanem? Řekl bych, že si to nemyslíte. A přece tomu tak je. Ona taková matka Tereza měla s Mengelem skoro všechny geny stejné, ale asi by to jejich "klientům" tak nepřišlo.

Hlavní problém je, že tato "chřipka" (píši v uvozovkách, protože to je jiný virus nežli chřipka) má potenciál nakazit i mnoho milionů a může jich být i mnoho milionů mrtvých. Takže panika na místě není, opatření na místě jsou. Nechal bych to na epidemiolozích. Kritizovat je můžeme potom a budeme mít možnost srovnat s jinými zeměmi. Teda ti z nás co neskončí v hrobě. Budu Vám přát aby jste to Vy nebyl.

377940

25.3.2020 22:57

RE: Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 377940

Tak v hrobě můžete být kdykoliv a nemusi to nutně být na koronavir. Můj strejda zemřel na anginu kvůli slabé imunitě. Ta panika, kterou rozehrála massmédia je skutečně přehnaná a mnozí lidé se chovají jako nenormální. Kolikrát jim média lhala a opět jim sedli na lep. Jsem zvědavá, co z toho zase vyleze....

377962

26.3.2020 12:05

RE: Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 377962

To máte pravdu. Ale výše udávané choroby, malarie, TBC a tak dále jsou spíše v rozvojových zemích a zemích tropických. Zdejší zdravotnictví (a to máme docela stále dobré) je nastavené na "normální" počet pacientů +- dejme tomu 20%. Ne na násobná množství naráz.

A protože právě tohle teď občas nastává, dostanou se zdravotní služby do situace, kdy budou muset pacienty třídit jak ve válce a "neperspektivním" dát nějaké hypnotikum a nechat je někde v koutě bez dalšího zemřít. Čím více jich bude ve stejné době naráz, tím více nebožtíků. A počítejte i s možností že bude ubývat zdravotníků a to rychleji nežli zbytku populace.

Ani naši rodiče už nic takového nepamatují. Proto se toho budeme bát až tehdy kdy bude pozdě. Možná je to panika, ze stran medií určitě přiživená, ale opatření která doporučuje Primula jsou asi na místě. Respektive na rovinu - zhodnotit je bude možno až s dlouhým odstupem.

A BTW já jsem lékař. Raději se smířím s faktem že budu chudej, než s tím že bych dělal haura a pak měl za sebou pěkný hřbitůvek svých pacientů. Ono tohle povolání je i o tom že si pamatujete své omyly - alespoň já ano a není na světě nikdo kdo by byl neomylný - a někdy to je těžké. Jistě, existují lidé bez svědomí... ale já se tak nenarodil.

377980

25.3.2020 15:20

Aktuální vysvětlení.

Jan Hanuš 77.?.?.?

Překvapilo mě, jek někdo vysvětluje nebezpečnost toho viru. Prý není důležité, že se nedá statisticky prokázat větší úmrtnost nebo nakažlivost, než má chřipka, ale nebezpečí spočívá v tom, že jsou přeplněné nemocnice a systém kolabuje. Tohle chřipka nedokáže.
Že by ty nemocnice byly přeplněné kvůli panice, kterou vyvolávají politici a novináři ani zmínka. Evidentně se dá zdůvodnit cokoli.

377947

25.3.2020 22:16

RE: Aktuální vysvětlení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377947

Promiňte, ale nakažlivost větší než u chřipky je naprosto a jasně prokázaná.
Kvůli ní se epidemie velice rychle šíří, a počet nakažených exponenciálně vzrůstá, což může mít za následek, že zkolabuje nejprve celý zdravotnický systém a po té i celá společnost (stát). K vysoké nakažlivosti přispívá také bezpříznakový počátek nemoci.

Bohužel to byli právě někteří mediálně známí lékaři, kteří neměli správné informace, vytvořili si (mylný) úsudek podle své zkušenosti a Covid-19 bagatelizovali. Tím spolu s médii přispěli k rozšíření nesprávného dojmu, že jde jen o novou variantu jakési "chřipky" (jejíž původce nepatří mezi koronaviry) nebo "rýmy" (kterou způsobují jiné druhy benigních koronavirů).

Úmrtnost je v dané souvislosti pravděpodobnost, že náhodně vybraný člověk z celé populace zemře na koronavirus. Smrtnost udává pravděpodobnost, že náhodně vybraný člověk z množiny všech nakažených zemře na koronavirus.

Úmrtnost je zatím nízká, protože epidemie je v začátku a počet nakažených je v dané chvíli relativně malý (vzhledem k jiným chorobám). Smrtnost u Covid-19 je mnohonásobně vyšší než u chřipky, udává se, že je kolem 3,7 procenta (podle toho, z jakých zdrojů je čerpáno) a přesné vyhodnocení zatím nikdo nestíhá.

Smrtnost také velmi závisí na tom, jestli zdravotnický systém stíhá, nebo ne. Pokud budou nemocní bez pomoci, smrtnost se dramaticky zvýší - viz např. Itálie.

Viz také:

http://www.szu.cz/tema/prevence/chripka-versus-kor...,

kde je všechno velmi dobře vysvětleno.

377960

26.3.2020 9:38

RE: Aktuální vysvětlení.

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 377960

Pane, vím, že nemám šanci obhájit svůj názor v současné situaci, ale stejně si ho ponechám. Neřídím se množstvím odkazů a informací, ale převážně vlastní zkušeností. Pohyboval jsem se v prostředí nemocnic řadu let a vytváření jakési zprávy jsem i pozoroval a editoval. Nevyžadovalo to ani velké úsilí. Podpis lékařské kapacity pod takový papír není nijak náročné získat. Ale to víte, už si to moc nepamatuju, stárnu, je to v mlze. A mlha houstne. Snad si to vysvětlíte správně.

377973

26.3.2020 12:11

RE: Aktuální vysvětlení.

Kosk 62.?.?.?

Reakce na 377973

Že by ty nemocnice byly přeplněné kvůli panice, kterou vyvolávají politici a novináři ani zmínka. Evidentně se dá zdůvodnit cokoli... No ono by stačili zajet do zemí kde to brali tak jak to berete Vy a mrknout se nikoliv do nemocnic ale do márnic. Ony budou taky přeplněné.

No a pak můžete v chladném sále naplněném pytli s mrtvolami c klidu a přítmí zapřemýšlet jestli to bylo hlavně tou panikou. Panika je sice reálný jev, ale jako příčina smrti se napsat nedá. [pláč]

377981

26.3.2020 17:37

RE: Aktuální vysvětlení.

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 377981

Doporučuji přečíst a pak počítat a přemýšlet:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/trump-chrip...

http://www.khsstc.cz/dokumenty/zhodnoceni-chripkov...

https://www.info.cz/magazin/znepokojiva-statistika...

Proč se tehdy nikdo neděsil a nemluvil o márnicích? Proč nebyla žádná opatření?

377993

26.3.2020 22:00

RE: Aktuální vysvětlení.

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 377993

No, proč nebyla opatření... to snad je jasné už v prvním odkazu. Vládce nejmocnější země říká že neměl tušení, že na chřipku se umírá. Když je Trump idiot, neznamená to, že my musíme být nutně stejní. Nikde jsem alespoň o takové povinnosti nečetl.

Problém u tohohle koronaviru je, že na rozdíl od běžné chřipky je zcela nový, asi jako ta "španěloská chřipka" Ona byla uvnitř toho viru v zásadě stejná jako chřipky před ní, ale obal měla jiný a tak jí naše imunita včas nedokázala rozpoznat. A tak se mohl v klidu realizovat její potenciál - dokázala spoustu hostitelů zabít dříve nežli jejich imunita mohla vytvořit protilátky a nad virem zvítězit.

Chřipka, co byla třeba loni, by to dokázala taky - ale je hodně podobná té z minulých let, některé skupiny se na "pravděpodobné verze" očkují a tak vyhrajeme obvykle my. Ne v případě, že jsme staří a nemocní - ale zemřeme spíše na kombinaci nemocí než jen na chřipku.

Navíc chřipka nastane rychle, inkubační doba je den či dva. Covid19 asi 8 dní a po celou dobu to nikdo neví a pacient to rozšiřuje== problém. Jeho smrtnost je také trochu vyšší.

Ale uvažujte: kdyby přišla znovu chřipka podobná té španělské, taky by byly podobné opatření. Možná ještě přísnější - chřipka je takřka ultimátně nakažlivá. Udává se že stačí 2-3 viry aby jste se nakazil (Covid19 těžko muže být horší, nejvýše 2x [mrknutí jedním okem] ). A úmrtnost by taky byla násobně vyšší. A z principu jednou určitě přijde...

378001

26.3.2020 22:30

RE: Aktuální vysvětlení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377993

Domnívám se, že je to proto, že při současné rychlosti (exponenciálního) růstu počtu nakažených Covidem-19, tedy pokud opatření vlády dostatečně nepomohou, bude přibližně do 1 měsíce větší počet nakažených, než na chřipku za celý rok, při násobně větším počtu mrtvých. Vždyť se stačí podívat do jiných zemí, kde epidemii téměř neomezovali a bude to jasné.

Pokud to stále někdo nechápe - počet nakažených se v České republice každý den zvětší přibližně 1,2 krát. Vezměte si kalkulačku a násobte 1,2 x 1,2 x1,2 x... Kolik těch 1,2 musíte mít, aby celkový součin překročil stovku? Takže když nyní máme necelé 2000 nakažených, za tento počet dní by to bylo 200 000. A ještě jednou za tu stejnou dobu 20 miliónů. Prostě do pár týdnů máme nakažené úplně všechny, s množstvím lidí, kteří potřebují intenzivní péči, např. plicní ventilaci a které zdravotnictví nevládne. Tedy následně mnoho mrtvých. Co je ještě potřeba vysvětlovat?

V zemích, kde epidemii neomezují, je koeficient mnohem větší, než 1,2. Tedy k "průšvihu" dojde ještě mnohem dříve.

U obyčejné chřipky se tolik nemocných najednou nikdy nenakupí v krátkém čase a jejich potíže budou i méně vážné.

378002

26.3.2020 10:17

RE: Aktuální vysvětlení.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 377960

Máte pravdu, ale zapomínáte na jednu věc. Nákaza je pravdepodobně mnohem vyšší, než se předpokládá. V grafu je vidět, že počet lidí s prokázanou nákazou (růžová barva) COVID-19 roste v závislosti na počtu provedených testů (modrá).

Vložený obrázek

Takže pokud k dnešnímu dni bylo provedeno 26698 testů a nakažených bylo odhaleno 1775 (toto číslo ale může být vyšší vzhledem k značné chybovosti rychlotestů), statisticky to znamená, že je nakaženo minimálně 6 % populace (osobně odhaduji minimálně 10% vzhledem k tomu, že mnoho lidí nemá vůbec žádné příznaky, případně lehkou rýmu, atd.).

Ale dejme tomu těch 6 % je 600.000 lidí. Mrtvých je 6. Což je 0,001 % (smrtnost)
Úmrtnost je v současné chvíli 0,00006 %.

Ale i kdybychom vycházeli z toho, že v celé republice je pouze 1775 nakažených, pořád je smrtnost jen 0,34 %!

To nám jaksi neodpovídá k těm 3,7 %. Na chřipku (resp. komplikace, které způsobí již nemocným nebo slabým) u nás umře ročně cca 2000 lidí.

Takže je pravda, že nový virus je zřejmě extrémně nakažlivý. Je rozšířen mnohem více, než je předpokládáno, protože lidé jsou zavření doma a buď nemají příznaky vůbec, nebo velmi slabé. Tito lidé si testy dělat nepůjdou, dokud jim nebude opravdu špatně. A máme 6 mrtvých, přičemž většina z nich byla vážně nemocná.

Oficiální údaje

377975

26.3.2020 15:44

RE: Aktuální vysvětlení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377975

Také bych řekl, že vaše úvahy jsou téměř správné, ale ve srovnání nového viru s chřipkou se snažíte porovnat dvě neporovnatelné veličiny. U chřipky je to také tak, že mnoho lidí chřipku přechází (např. u nás na fakultě prakticky všichni, jelikož není za ně náhrada) a k lékaři v takovém případě ani nemá smysl chodit, prostě odučíte a jdete si lehnout domů. Stejně Vám lékař u chřipky nemá jak pomoci, kromě napsání neschopenky v případě, že je vám opravdu velmi zle. (Samozřejmě právě takto tomu bylo i v době začátku koronavirové epidemie.)

Mimochodem, já neměl neschopenku ani na léčbu rakoviny ani Lymské boreliózy. Na všechno jsem měl buď dovolenou, nebo jsem si domluvil všechny zákroky a vyšetření tak, aby výuku nenarušily. Na VŠ je dnes docela běžné, že je-li to s někým opravdu špatné, vynesou ho z pracoviště rovnou v rakvi.

Takže těch registrovaných případů chřipky je, podobně jako u Covidu-19, jen nepatrná část. Máte pravdu že, skutečná smrtnost je u obou nemocí mnohem menší, ale neexistuje žádný rozumný způsob, jak obě tato čísla přesně získat a porovnat. Snad přes nějakou anonymní dotazovací studii, jenže tam zase nebude jistá diagnóza. Domnívám se (ale nevím to jistě), že smrtnost se v medicíně vždy počítá z počtu registrovaných případů daného onemocnění a ne z nějakého nejistého odhadu.

Stejně tak i uváděných 80 % případů s lehkým průběhem je "hausnumero", protože počet skutečně nakažených nikdo nezná. A otestovaní lidé možná vůbec nepředstavují náhodný výběr. Když tohle uvážíme, jeví se i velmi rozšířená domněnka o velkém počtu neregistrovaných případů s lehkým průběhem jako nedostatečně podložená.

Pokud jde o to číslo 3,7 %, sám jsem to nepočítal, zapamatoval jsem si je z nějakých dřívějších údajů z Číny, které byly zveřejněny, když se u nás ještě nic nedělo. Počítat to z dat České republiky je ale dost zavádějící, jelikož epidemie je zde na samém začátku a je zde velmi silně omezována. Například tentýž poměr pro Itálii vychází 10 %, Španělsko a Írán přes 7 %, Francie a Británie přibližně 5 %, ... To jsou země, kde epidemie byla omezována jen málo nebo vůbec. Jakmile dostatečně naroste počet nakažených, bude to podobné všude. Pro celou Čínu to v současnosti dává 4 % a jelikož nové případy skoro nepřibývají, číslo už bude blízko své finální hodnoty.

Údaje pro tento příspěvek jsem čerpal odtud:

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboa...

377987

26.3.2020 17:00

RE: Aktuální vysvětlení.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 377975

Ještě poznámka k počtu testovaných případů a počtu záchytů onemocnění.

Potenciální nakažení jsou testováni podle kontaktů s už prokázaně nakaženými, což evidentně pravděpodobnost záchytu zvyšuje. Náhodný výběr to tedy určitě není a skutečný počet nakažených, podle mého názoru, klidně může být i značně menší, než odhadujete.

Pak by se ani smrtnost nesnížila tak dramaticky, jak vyvozujete.

377990

25.3.2020 16:35

Strach, panika, chaos, krize, konflikty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

jsou přesně to, co zločinecké "elity" Západu potřebují k nastolení své globální diktatury zvané New World Order. Pro opravdu přemýšlivé dám pár otázek :
1. Kolik miliónů lidí zemře ve světě každý rok na malárii, tuberkulózu, tyfus, choleru aj nakažlivé nemoci ?
2. Kolik lidí umírá na celém světě ročně hlady, nedostatkem pitné vody, na běžné infekční nemoci, podchlazením ? Viděli jste v médiích nějakou podrobnou a dlouhodobou statistiku, která se týká otázky 1. a 2. ? Jak často ?
3. Kolik tzv. vyspělých států Západu je nesplatitelně zadluženo ?
4. Jak velké jsou tyto dluhy (vzhledem k jejich HDP) ?
5. Čím jsou dnes kryté peníze ?
6. Je rozdělování peněz spravedlivé a odpovídající vynaložené námaze a práci ?
7. Kteří konkrétní jedinci mohou emitovat bilióny peněz jen svými klávesnicemi, manipulovat s cenami komodit, akcií, realit ?
8. Co mají tito jedinci společné ?
9. Je možné, že za peníze pro tyto "elity" pracují mnozí politici, média, vědci a další profese ?
10. Je toto ještě demokracie nebo už diktatura, kleptokracie či plutokracie ?
11. Věříte tomu, že genetické inženýrství ještě nedokáže manipulovat s DNA nebo RNA virů ?

377950

Příspěvků: 51

24.03. 06:55  Uměle vyvolaná hysterie...
24.03. 07:14 omar  Vážený pán Vítek,
24.03. 07:20 gippius  1,25 milionu američanů zahyne v automobilových nehodách
24.03. 08:40  RE: 1,25 milionu američanů zahyne v automobilových nehodách
24.03. 07:55 rosco  samozrejme
24.03. 12:57 Adam..........  RE: samozrejme to není SARS
24.03. 16:22 rosco  RE: samozrejme to není SARS
25.03. 15:02 Adam..........  RE: samozrejme to není SARS
26.03. 07:23 rosco  RE: samozrejme to není SARS
24.03. 08:01  chocholoušek na druhou
24.03. 16:45  RE: chocholoušek na druhou
25.03. 17:47 PavelSam  RE: chocholoušek na druhou
24.03. 08:15 bezny ctenar  bez parametru
24.03. 08:31  Pane Vítku, jste dost mimo.
24.03. 09:35 Joseph Chlor  Jednim z hoaxu ...
24.03. 10:01 Joseph Chlor  Neco na odlehceni.
24.03. 10:08 Miroslava  Další habaďůra. Lidé v panice přijmou cokoliv...
24.03. 11:56 izak  Plno kecu
24.03. 12:26 R.E.  RE: Plno kecu
24.03. 18:12 Lovec idiotů  RE: Plno kecu
24.03. 23:00  RE: Plno kecu
25.03. 01:47  RE: Plno kecu
25.03. 10:17  RE: Plno kecu
25.03. 22:43  RE: Plno kecu
25.03. 09:51  RE: Plno kecu
24.03. 12:27 čitateľ  celkom pekne vystihnuté
24.03. 12:53  SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA
24.03. 20:58 zarathustra  RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA
25.03. 14:50  RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA
25.03. 20:52 zarathustra  RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA
25.03. 18:03 PavelSam  RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA
25.03. 19:07 Lovec idiotů  RE: SOCIALISMUS VE STÍNU SOUČASNÉHO SVĚTA JEVÍ SE JAKO RAJSKÁ ZAHRADA
24.03. 12:57  STÁŘÍ DNES NENÍ PRO ZBABĚLCE !
24.03. 13:10 janmax  Vrtění psem a kouřová clona
24.03. 13:16  okamžitá karanténa na několik měsíců zákaz pohybu osob
24.03. 20:42 Kosk  Trochu nespravna data...
25.03. 08:21 Miroslava  Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...
25.03. 11:50 Kosk  RE: Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...
25.03. 22:57 Miroslava  RE: Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...
26.03. 12:05 Kosk  RE: Proč umírat dřív? Neumírejte od strachu...
25.03. 15:20 Jan Hanuš  Aktuální vysvětlení.
25.03. 22:16  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 09:38 Jan Hanuš  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 12:11 Kosk  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 17:37 Jan Hanuš  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 22:00 Kosk  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 22:30  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 10:17 Lovec idiotů  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 15:44  RE: Aktuální vysvětlení.
26.03. 17:00  RE: Aktuální vysvětlení.
25.03. 16:35  Strach, panika, chaos, krize, konflikty

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Prague Pride bude stát astronomické peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 0

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 0

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Zajímavý projev poslankyně Sary Cunialové v italském parlamentu 14.5.202018.07.20 12:50 Itálie 0

Ve Francii už zase hoří katedrála18.07.20 11:04 Francie 10

Měnové kurzy

USD
22,24 Kč
Euro
26,16 Kč
Libra
29,04 Kč
Kanadský dolar
16,64 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,29 Kč
100 japonských jenů
21,00 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 365,08 Kč
1 unce stříbra
564,83 Kč
Bitcoin
249 367,85 Kč

Poslední aktualizace: 4.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 423