Diskuze k článku

Filipika proti gayům a lesbičkám

Příspěvků 130

8.3.2004 0:53

Filipika proti gayům a lesbičkám

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Článek je rozumný,ale přeci jenom homosexualita není
jenom něco tak. Jako houska na krámě.
Je to jisté postižení - oni ti lidé za to nemohou.
Měli by být chráněni před většinou.
Jenom ta propagace a hlavně veřejná není zdravá.
Když je někdo takto postižen, nechť požívá ochrany
a možná i sňatek za určitých okolností by si zasloužili.
Ale to dnes veřejné vytrubování - já jsem homosexuál a kdo
je víc , je velice trapné, sprosté a odpudivé.
Snad se časem najde forma i pro jinak orientované spoluobčany,
aby se necítili nějak utlačováni a naopak, aby oni svými
projevy nepobuřovali většinu.
Všechno je v lidech. Jeden hloupý homosexuál nadělá více
škody, než všechna církevní osvěta dohromady!

26311

9.3.2004 13:22

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 26311

>Všechno je v lidech. Jeden hloupý homosexuál nadělá více
>škody, než všechna církevní osvěta dohromady!

Nesmysl! Církevní osvěta zabíjí desetitisíce lidí, když v africe křesťanští blbouni zakazují prezervativy s tím, že nechrání proti AIDS.

Gáááááá! Grrrrrrr!

26394

12.3.2004 9:15

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 26394

Také není zcela odpovědné tvrdit, že kondomy poskytují dokonalou ochranu, jak to činí "protistrana". Četl jsem rozklad (pravda, křesťanský), který odhadoval účinnost takové ochrany na cca 80%, což v případě smrtelné choroby je na pováženou.

26515

13.7.2005 11:45

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

NTPT 84.?.?.?

Reakce na 26515

No, uprimne, redukce rizika o 80 procent to je VELMI podstatny uspech. Ze ne ? Tak jsem zvedav, jak by jsi se tvaril kdyby ti o 80 procent nekdo zredukoval vyplatu nebo delku muzstvi [chechtot]

61466

8.3.2004 4:58

Filipika proti gayům a lesbičkám

Rado 24.?.?.?

Suhlasim. Velmi trefny je hlavne odstavec o Biblii ako navode na zivot. Tiez som si vsimol zurivu kampan proti krestanstvu a dost ma to znepokojuje.
Nie som veriaci, ale ku krestanstvu a k jeho hodnotam mam podobny postoj ako je vyjadreny v clanku. Skoda, ze stado nedokaze rozumne uvazovat. Viac mu je vlastne lahke prijimanie novych a zahadzovanie starych myslienok.

26314

8.3.2004 6:32

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Alena P. Hagen 68.?.?.?

Reakce na 26314

"Skoda, ze stado nedokaze rozumne uvazovat. Viac mu je vlastne lahke prijimanie novych a zahadzovanie starych myslienok."

Niezeby som s vami suhlasila alebo nesuhlasila co sa tyka celeho prispevku - ale historia ludstva je o tom, ako my ludkovia tazko zahadzujeme stare a este tazsie prijimame nove...
a nazyvat ludi stadom, popricom sa sami vyclenujeme zo stada, to znie arogantne. Aj ked casto citime, ze sme ini - nemate vnutri pochybnost? Viete vsetko uplne jasne a mate zretelne nazory - bez rozpakov?

26320

8.3.2004 20:12

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Rado 24.?.?.?

Reakce na 26320

Asi som arogantny, lebo zo stada sa vyclenujem...

>historia ludstva je o tom, ako my ludkovia tazko zahadzujeme
>stare a este tazsie prijimame nove...
Skor naopak. Ludia znesu vela. Lahko prijali komunizmus, az na zopar vynimiek vytrcajucich zo stada, lahko prijali aj kapitalizmus. Najma dnes ked je svet urcovany modou a marketingom je celkom jednoduche to stado (sorry za vyraz) o niecom presvedcit. Najma lavicovy liberali su v tom majstri.

>nemate vnutri pochybnost? Viete vsetko uplne jasne a mate
>zretelne nazory - bez rozpakov?

Zretelne nazory bez rozpakov ma jedine stado a politici (aj ked ich skutocne nazory sa lisia od proklamovanych - su totiz dane hlavne ich hrabivostou)

26351

12.3.2004 9:30

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 26320

Podivuhodná je zejména sebedůvěra těch, kteří "stádo" manipulují. Co se týče "zbytku světa" mimo křesťanských fundamentalistů a pravicových republikánů, islám pokládá homosexualitu za trestnou činnost (i v relativně umírněném Egyptě je trestána jako "urážka náboženství"[mrknutí jedním okem]- homosexuálové jsou adorováni fakticky jen v euroamerických mediích v rámci blahodárné diversifikace. To, že homosexuálové (hlavně ti politicky aktivní) podvrací tradiční rodinu není žádný chabý nebo nedostatečný argument - rodina je základem státu, to není žádný komunistický výmysl, ale holá skutečnost.

26516

12.3.2004 15:57

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26516

Vazeny pane - pani. Pisete velmi vystizne a rozumne, ale moc prosim, misto toho ciselka "212", nam dejte nejake Vase osloveni - nickname. Prosim ..... [smích] Lev

26521

13.3.2004 14:32

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

Reakce na 26516

Nejvetsim rozvracecem rodiny je demokraticky stat. Divne, ne??

26543

13.3.2004 14:44

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

Reakce na 26516

Jo, a neznam homosexuala, ktery by podvracel tradicni rodinu.
Prece kazdy, kdo nejake zna a neni zrovna obtezovan jejich "chutemi", tak musi uznat, ze to jsou dobri lidi. Narozdil od urputnych moralistu.

26544

8.3.2004 5:44

dotaz

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

zajimalo by mne, je-li vzdy homosexualita vrozena, jak jsem se dostal do argumentu onehdy. ja osobne se domnivam, ze je hlavne vrozena a muze se projevit pozdeji, ale zaroven si myslim ze muzou byt i preorientovani z duvodu zklamani s opacnym pohlavim, lehciho navazani kontaktu a "de facto" se stanou "homo" z nich pozdeji. jinymi slovy zastavam nazor, ze ne vzdy je homosexualita vrozena! mam pravdu?????
stefan

26315

8.3.2004 21:10

RE: dotaz

Petr, Londyn 80.?.?.?

Reakce na 26315

Na Idnes.cz se dnes v rubrice Veda a technika objevil tento clanek:

http://zpravy.idnes.cz/vedatech.asp?r=vedatech&c=A040308_163731_vedatech_jpl

Jen uvodem: Američtí vědci zjistili, že se liší mozky beranů s homosexuálními sklony a beranů, kteří upřednostňují ovce. Studie vědců z univerzity v Oregonu tak podporují práce, které i u lidí odhalily anatomické rozdíly v mozcích homosexuálních a heterosexuálních mužů.


Nesoudim, pouze uvadim zdroj. Zajima-li vas tato tematika, muzete se na vyse uvedeny clanek podivat sami.

Petr

26357

8.3.2004 23:50

Ovce teplokrevne

jan 67.?.?.?

Reakce na 26357

http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=scienceNews&storyID=4514020

26374

30.3.2004 20:17

RE: dotaz

Druid 212.?.?.?

Reakce na 26315

Vzhledem k tomu, ze jsem gay a problem me odjakziva zajimal, snad dokazu po mnoha letech vyptavani svych znamych na tuto otazku sobe i Vam objektivne odpovedet: Jsem presvedcen, ze homosexualita je vzdy vrozena. Sexualni pokusy mezi stejnym pohlavim jsou v detstvi a mladi pomerne caste, ale nikdy to nevede k homosexualite, tj. ke stavu kdy clovek presvedcive a jasne citi, ze jej mentalne i fyzicky bytostne zajimaji (dokaze se zamilovat!!) stejnopohlavni.
Za sebe muzu rict, ze bych radeji volil zeny kdyby to slo, jelikoz bych chtel mit rodinu a vlastne obecne pro jednodussi zivot. Zeny se mi libi, ale sexualne me ani trochu nepritahuji, nebo jeste lepe receno mi neimponuji jako Zeny, jako lidi mnohe samozrejme ano.

27279

8.3.2004 5:56

Filipika proti gayům a lesbičkám

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

co se tyce obecneho nazoru na "homosexaky", pak je mi to v podstate jedno at si sve sexualni orientace uzivaji, ale at nam nerikaji, ze tak to je spravne a hlavne "normalni".
stefan

26316

8.3.2004 6:06

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 26316

Homosexualita neni spravna ani nomalni - tak jak neni ani nespravna ani nenormalni. Zij a nech zit...to by asi melo platit i v tomto.
A oni obcas provokuji, to ano. Ale....
Kdyz jsou slepice zavrene na delsi dobu a pak je vypustite - budou skakat a kdakat a vypadaji moc blbe.
Homosexualni vztahy byly tak dlouho tabu, ze kdyz uz jsou konecne vyjadritelne tak to nekteri prehaneji.

26318

8.3.2004 23:04

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 26318

No právě, do toho kurníku musíte dát taky kohouta. A vo tom to je!

26366

8.3.2004 18:36

Normalni

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 26316

Mozna tim, Stefane, maji na mysli, ze existence urcitych abnormalit v prirode je vlastne normalni/bezny jev/ukaz, jenom lide existenci tech abnormalit bereme jako neco nenormalniho. Z urciteho hlediska by se mozna dalo mluvit v pripadech nekterych abnormalit o pokracovani vyvoje prirody, ktera neni obecne nemenna. Mno nevim, jen tak si dumam [smích]

26345

9.3.2004 3:56

RE: Normalni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26345

>Mozna tim, Stefane, maji na mysli, ze existence urcitych
>abnormalit v prirode je vlastne normalni/bezny jev/ukaz,
>jenom lide existenci tech abnormalit bereme jako neco
>nenormalniho. Z urciteho hlediska by se mozna dalo mluvit v
>pripadech nekterych abnormalit o pokracovani vyvoje prirody,
>ktera neni obecne nemenna. Mno nevim, jen tak si dumam [smích]

mne jenom zajima, a to byl muj dotaz, jestli se uz vsichni homosexualnici, s tim rodi anebo, je mozna alternativa ta, co uvadim, tedy ze se nekdo preorientoval z duvodu zklamani, lepsi seznamovaci moznosti ci porozumeni se stejnym pohlavim???
ja osobne tvrdim, ze i takovi jsou, ale

26378

9.3.2004 4:00

dokonceni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26378


tam mi to uteklo, tak dokonceni

>ja osobne tvrdim, ze i takovi jsou, ale chci vedet, jestli tu nekdo je, kdo si mysli totez co ja???
stefan

26379

9.3.2004 5:05

Máte to správně, Štefane.

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26378

Kdyby byla homosexualita genetickou vlohou, tak by homosexuálové vymřeli v první generací. Jak by se asi rozmnožovali?

26383

8.3.2004 5:57

Filipika proti gayům a lesbičkám

Alena P. Hagen 68.?.?.?

Pane Stwora,
castokrat souhlasim, anebo aspon jsem myslenkove blizko k tomu, co pisete. Ted uz ale podruhe v kratke dobe vidim veci uplne jinak.
Proc je snatek dvou lidi toho sameho pohlavi proti prirode?
Jak jste to vy vyjadril "není to v souladu s duchem přírody" a
"Pamatujme, že příroda se krutě pomstí těm, kteří opovrhují jejími zákony". Bohuzel jste skoncil prave na dulezitem bodu, kde by jste mel predestrit sve nazory o tom, jak se priroda vymsti.
Pracuji pro spolecnost, kde majitel je gay. Je to jeden z ne tak mnoha lidi, ktere si hluboce vazim. A ne proto, ze mi vyplaci mzdu.... [smích] Jeho partnerem je uz po 17 let tentyz muz. Ja nevydrzela tak dlouho ve svem manzelstvi, proc ja by jsem mela vetsi pravo na snatek? Byt straight me dela vicepravnou? Jsem casti velke vetsiny?
Bydlim v Bay Area, v San Jose. San Francisco se da citit vsude okolo. Je tady celkem dost gay-people. Obcas jsou nevkusni, obcas jim vycitam prilisnou hlucnost o sve sexualni orientaci. ale pak se zamyslim - oni to maji tezsi nez straight people,ke sve sexualni orientaci se musi "dopracovat" a vyrovnat se s tim, ze jsou jini. Neni to vetsinou moc lehke, mit problemy sam se sebou, vyrovnat se s rodinou, matkou, otcem, prateli. Znam dost takovych lidi - a jak vidim, vetsinou to fakt neni jednoduche, aspon ne zpocatku. Mozna proto jsou pozdeji vic "vyrazni".
Ale tech duvodu by bylo vice.
Spis me zajima, jak jste to myslel s pomstou prirody?
Deti? Takova kupa deti je odhozena v sirotcincich sveta zplozena vhodnymi "natural" pary.
Byt vychovavan v gay-family neni az tak spatne. Je lepsi mit dva tatinky ci maminky nez nemit zadne rodice. Neni to ideal - ale je decak ideal? Mluvil jste nekdy s detmi z detskeho domova, nebo s dospelymi, kteri tim prosli?
Videla jsem dokument o detech z gay rodin...nevypadalo to tak zle jak decak...opacne, vypadalo to prekvapive "normalne". Take mezi mymi znamymi mam moznost videt jak to funguje...zase jsem to nevidela extra negativne a nijak proti prirode.
Kdyz priroda, presne ta sama Priroda s velkym P na kterou se odvolavate, nechala vzniknout homosexualitu - mozna to nebylo az tak obrovska chyba, jinak by se asi neco v prubehu staleti muselo vygumovat a dnes by Bush nemusel mavat plapolajicim mecem a snazit se doplnovat ustavu.
Je ale polovicate reagovat na Vas clanek - protoze si doopravdy neumim, cim jsou homosexualni svazky proti Prirode a jak nam to Priroda spocita....

*Ja by jsem spis videla problem v uzavirani manzelstvi a la Britney Spears.




26317

8.3.2004 21:21

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Petr, Londyn 80.?.?.?

Reakce na 26317

Zde se podle meho jedna spise o to, ze uzavrenim manzelstvi, tak jak ho chapame my ostatni, by dostaly homosexualni pary vsechna prava, ktera s souviseji s manzelstvim uzaviranym mezi muzem a zenou (ruzne podpory, urcite chranene prostredi od statu apod.), coz se mnohym (i me) pramalo libi.

Jiz dnes je mozne pro tyto homosexualni pary, ktere chteji mit vse tzv. pravne posveceno, moznost uzavrit urcity druh smlouvy (napr. informovani druheho partnera pri nehode a tak podobne, co se stane s majetkem v pripade umrti druheho partnera apod.).

Skutecne ale nechtejme, aby meli homosexualni pary vsechny pravni vymozenosti, ktere maji klasicke pary. Zde uz se skutecne dostavame k tomu, ze by tyto snatky skutecne mohli rozvratit status manzelstvi, tak jak ho chapeme dnes.

26358

8.3.2004 21:52

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 26317

Zde se nabízí velmi jednoduché přirovnání.
Děti obecně jsou tvorové, jejichž hlavní "pohonou látkou"
je láska.
Tak jako auto jezdí na benzín, tak děti jezdí na lásku.
Když ji nemají, chřadnou a obyčejně v přeneseném slova smyslu
přestanou jezdit.Konce takových dětí bez lásky bývají různé, až někdy hrůzné.
Ve vztahu dvou lidí - třeba lesbických žen - může být dostatek
tohoto paliva - lásky - i pro dobrou výchovu dítěte.
Jinak se také dívám na vztahy lidí stejného pohlaví
z takového divného úhlu. Asi budu zaujatý!
Ale to je můj problém. Ne jejich!!!

26361

8.3.2004 23:12

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 26317

Je to proti přírodě a jen z jednoho jednoduchého, ale zcela základního důvodu - příroda se vyvíjí ( na to přišel už pan Darwin ) a to dělá tím, že se rozmnožuje. To je ovšem u buzerantů dost zásadní problém.

26367

8.3.2004 6:14

Filipika proti gayům a lesbičkám

Lev 68.?.?.?

Teplousi at si delaji v !!soukromi!! co chteji, ale at s tim nelezou ven a vubec mezi normalni lidi a HLAVNE deti - fuj ! pardon. Co kdyby MY !! normalni lide, "jim" zacali verejne vnucovat, jak spravne, zdrave a slusne zit !?! Bylo by to v dnesni dobe snad nezakonne ?, hm, prozatim ne, ale blizi se asi doba, ze kdyz bude verejne poukazovano na homiky, tak to bude rasova diskriminace, jako dnes vsechno ostatni.

26319

8.3.2004 8:08

Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

V budhistickych zemich jihovychodni Asie nikdy homosexualove nebo transsexualove pronasledovani nebyli. Vznikla tak spolecnost, kde jsou toto lide povazovani za jakesi treti pohlavi a za neco zcela prirozeneho. Nikdo se nad jejich chovanim nepozastavuje a nikdo je ani dnes nepronasleduje.
A oni zase jakoby za odmenu [smích] nepochoduji v pruvodech ulicemi, neotravuji svou odlisnosti sve spoluobcany a nedozaduji se zadnych zvlastnich vyhod.
Ten clanek tady ukazuje naproste nepochopeni celeho problemu.

26322

8.3.2004 8:52

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Saša astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 24.?.?.?

Reakce na 26322

Souhlasím s Kájou. Ovšem nevím jestli je to případ zrovna vzorový ač snad nikomu neubližuje - samozřejmě ani teplým, ani heterosexuálům. Na našem liberálním přístupu k homosexualitě nejvíce provokuje, že (alespoň v Kanadě) teplouši jsou hrdí a v zásadě si mohou dovolit daleko víc než heterosexuál. Snad nikdo nechce ubližovat homosexuálům (stejně jako židům), ale měl by mít právo vyjádřit svůj názor zvláště když je pravdivý. Mohu snad říci, že homosexualita je abnormální nebo sexuální úchylkou? Stejně bych měl mít právo říci, že mezi právníky v Severní Americe je mnohokrát více židů než ve všeobecné populaci. Nejsem si zcela jist jestli tato práva mám a nedopouštím se "hate crimes"/ zločinné nenávisti (zde trestné). Ovšem můj názor je "žij a nech žít", nic proti jedněm ani druhým nemám! Snad to bude polehčující okolnost [pláč].
Článek "Filipika proti gayům a lesbičkám" byl zřejmě vyprovokován místním bombardováním zprávami o jejich sňatcích. Z daňového hlediska sňatek je v Kanadě nevýhodný (stejně jako daňové přiznání druh a družka), snad alespoň v jednom ohledu si budeme rovnocení [smích]. Nastává snad jediný problém s výchovou případných dětí (adoptovaných, z jiného manželství atp.).

26323

8.3.2004 9:55

Filipika proti gayům a lesbičkám

Šárí 62.?.?.?

Příroda netvoří zmetky, pane Stworo. Příroda má dokonalý program. To jen my lidé ve svých hlavách označujeme za zmetek to, co se nám nehodí do krámu, čemu ve své omezenosti nerozumíme nebo z čeho máme podvědomý a nelogický strach.

26324

8.3.2004 17:08

Dokonalý program?

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 26324

K tomu by snad ani nebylo třeba nic dodávat, kdyby tomu lidi rádi nevěřili. S rukama v kapsách nechat věcem "volný průběh", to chce buďto pevný charakter nebo alespoň neprůstřelné argumenty ...

26343

9.3.2004 16:08

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 146.?.?.?

Reakce na 26324

Jednoduše a dokonale vyjádřeno.
Souhlas.

26401

10.3.2004 16:03

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26324

"Příroda netvoří zmetky, pane Stworo. Příroda má dokonalý program. To jen my lidé ve svých hlavách označujeme za zmetek to, co se nám nehodí do krámu, čemu ve své omezenosti nerozumíme nebo z čeho máme podvědomý a nelogický strach."

No to byste se divila, paní Šárí. Příroda tvoří zmetky jak na běžícím pásu v socialistické fabrice! Říká se jim malignat mutations [špatné, škodlivé mutace] a drtivá většina mutací je takových. V přirozených podmínkách ale takové mutace nepřežijí, a když vyjimečně ano, tak se rychle "vydarwinují" nebo časem "vymendlují".

Jenže v naší současné "humánní" západní civilizaci je taková přirozená eugenika považována za nehumánní a děláme všechno možné, aby nám defektivní, často i života neschopné abnormality zůstaly nejen zachovány, ale byly i rozmnožovány v našem genetickém tanku pro příští, "šťastnější" generace. A máme přitom již zcela humánní prostředky (na rozdíl od starých Sparťanů), jak tomu zabránit a přispět ke zdravějšímu vývoji lidstva. A v tom má zase pan Stwora pravdu, že se současné "humánní" praktiky mohou naší civilizaci zle vymstít.

Jen s výhradami srovnávám zvířata s lidmi, ale něco podobného, často i zvrhlejšího, se provádí v chovech domestikovaných zvířat. Zmiňuji se o tom jen proto, že sem někdo postoval ten link na teplé berany, kterými se někdo diletantským a demagogickým způsobem snaží "dokazovat", že homosexualita je normální. To je mičurinština.

26445

10.3.2004 16:14

Oprava

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26445

sorry za nedoklep - správně má být malignantmutation.

A když už se opravuji, chtěl bych se důrazně distancovat od konfese pana Stwory, že se dal k Bushově kohortě. Právě Bushova mutace fundamentalistického náboženství přispívá, podle mého nízoru, k degeneraci lidstva.

26447

10.3.2004 16:18

RE: Oprava

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26447

Zatracenej strejda alchajmr, v té opravě má být, samozřejmě, mezera mezi slovy. To jenom, aby po mně zase nevyletěl Kája, jde po mně jak slepice po flusu.

26448

10.3.2004 18:53

RE: Oprava

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 66.?.?.?

Reakce na 26448

> To jenom, aby po mně zase nevyletěl Kája,
>jde po mně jak slepice po flusu.

Nejdu, vzdyt jsem s vama tady zrovna souhlasil. [smích]

26457

15.3.2004 7:15

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Šárí 62.?.?.?

Reakce na 26445

Normální je to, co pokládáme za normální. Pokud si někdo ve své hlavě vytvořil myšlenkovou konstrukci, že něco normální není, a dokonce to i odborně latinsky nazval špatnou a škodlivou mutací, udělal to proto, že se mu to nelíbilo. Nelíbilo se mu to proto, že to nebylo životaschopné, roztomilé ani příjemné, prostě se to tomu člověku nehodilo do jeho obrazu "normálosti". To ale ještě neznamená, že by to byl zmetek jen proto, že se to lidstvu nelíbí a že to nepochopilo.

"Zmetkovité" myšlení lidstva nadělalo v historii už dost velkou paseku.

26580

15.3.2004 17:09

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26580

Paní Šárí,

Vaše logika - "normální je to, co pokládáme za normální" - se mnou zacloumala. Máte možná pravdu, že dvouhlavé tele by mohlo pokládat dvouhlavost za normální, ale mluvíte-li v první osobě množného čísla (my; vylučme pluralis majesticus), pak se domnívám, že nemluvíte za dvouhlavá telata, ale za skupinu lidí. Protože jste nespecifikovala, za jakou skupinu lidí, musí se předpokládat, že pluralizujete ve smyslu převážného množství lidí. A protože převážné množství lidí nepokládá homosexualitu za normální, Váš logický postup mi připadá jako kontraproduktivní.

Podobně, Váš komentář jste uzavřela myšlénkou: " ´Zmetkovité´ myšlení lidstva nadělalo v historii už dost velkou paseku." A v předcházející větě jste napsala: "To ale ještě neznamená, že by to byl zmetek jen proto, že se to lidstvu nelíbí a že to nepochopilo." Máte snad na mysli některou určitou politickou ideologii?

Pociťujete-li apologetická nutkání, pak by snad bylo vhodnější apelovat na společenskou toleranci k homosexualitě než najíždět na ujeté normalizační hypotézy nebo operovat na tenkém ledu ošemetné logiky.

26599

16.3.2004 18:51

Dodatek

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26599

Paní Šárí,

následujícím bych chtěl jen doložit, že dobrou vůlí a tolerancí se dá dokázat víc než homosexuální agresivitou:

V radnici San Francisco:

"Další."
“Dobrý den. Rádi bychom povolení k sňatku.“
“Jména?“
”Tim a Jim Jones."
”Jste příbuzní? Vidím podobnost."
"Ano, jsme bratři.”
”Bratři? Nemůžete být oddáni.”
“Proč ne? Nevydáváte licence párům stejného pohlaví?”
“Ano, tisíce. Ale nevydáváme licence sourozencům. To je krvesmilstvo!”
“Krvesmilstvo? Ne, my nejme homo.”
”Nejste homosexuálové? Tak proč se chcete vzít?”
“Pro finanční výhody, samozřejmě. A taky se máme rádi. Ostatně, nemáme jiné vyhlídky.”
“Ale my vydáváme licence jenom gay a lesbickým párům, kterým bylo porušeno právo rovné ochrany před zákonem. Když nejste homosexuálové, můžete se oženit se ženou.” “Tak to tedy počkejte! Homosexuál má stejné právo se oženit se ženou jako mám já, ale jenom proto, že nejsem homo neznamená, že se chci oženit s ženou. Já chci být oddán s Jimem.” “A já chci být oddán s Timem! Chcete nás diskriminovat, protože nejsme homo?
“OK, OK, vydám vám licenci. Další!
“Jména?”
"John Smith, Jane James, Robert Green, and June Johnson."
”Kdo si chce vzít koho?"
"My všichni chceme být oddáni každý s každým.”
“Ale vždyť jste čtyři!”
“To máte správně. Podívejte se, my jsme bisexuálové. Já miluji Jane and Roberta, Jane miluje mne a June, June miluje Roberta a Jane, a Robert miluje June a mne. Být oddáni dohromady je jediná cesta, jak může být vyjádřena naše sexuální preference v manželském svazku.”
”My ale vydáváme licence jen gay a lesbickým párům.”
“Tak vy diskriminujete proti bisexuálům, co?
”Ne, to jenom, že, víte, mno, tradiční idea manželství je jenom pro páry, jo?
“Od kdy se bere ohled na tradici?”
“No, jako já myslím, že se jako někde musí udělat jako dělící čára, tak to jako, no.”
“Dělicí čára! Co je to za blbost? Není žádný logický důvod omezovat sňatky na páry. Čím víc, tím líp. Ostatně, my žádáme naše práva! Starosta říká, že nám ústava zaručuje stejnou ochranu před zákonem. Naval licenci!“
“OK, OK, další."
”Nazdárek, chtěl bych licenci k sňatku.”
“Pod jakými jmény, prosím?”
"David Deets."
"A jméno druhého muže, prosím?”

"To je všechno. Chci být oddán sám se sebou.”
“Oddán sám se sebou, co tím myslíte?”
”No, můj psychiatr mi řekl, že mám dvě personality, tak je chci spolu oddat. Budu tak kvalifikovat na společné daňové přiznání a pěkně ušetřit.”
“To je velmi rozumný důvod, pane Deets. Tady je licence, prosím pěkně, já už chápu, že na ni má ústavní právo každý s každým. Mnoho štěstí v manželství přeji.
Další, prosím – ta dáma s jezevčíkem, prosím. Jména?”

26642

15.3.2004 17:11

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

djb 62.?.?.?

Reakce na 26580

Nelíbilo se mu to proto, že to nebylo životaschopné, roztomilé ani příjemné
neroztomile a neprijemne budiz, ale pokud je neco zivotaneschopne, tak to normalni neni, to zavrhla jiz priroda sama, to se nezlobte

26600

8.3.2004 11:44

Filipika proti gayům a lesbičkám

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

I dont understand this whole fagot thing.To me thats common sense.I dont see how a guy lies on the beach,looks at another guys hairy ass and says....Oh yeah,I´ve gotta have that,I aint leaving the beach ´till I see him!
And they are too sensitive,they dont know if they wanna be called gays,homosexuals or fairies,I call ´em cocksuckers,I think it spells it out! Whats the big debate about,already?
Yeah they want their rights,I´ll give them rights - 10% off a vaseline and geta fuck back in the closet!Its unbeleivable,I cant deal with it no more and you got all kinds,its not just the regular,you know- two arms,two legs fags.
Its these transtesticles,you know,you ever see one of them?Thats a nice sunday surprise,ha?Meet the girl of your dreams,you wine her,dine her,you take her home,you put your hand up her skirt and you're holding a tree trunk!What do you say?Hey,for a chick,you've got some set of balls!
And bisexuals???Let me explain something,there is no bisexual!No such thing!You either suck dick or you do not suck dick!I mean,what do these guys do?Get up in the morning and flip a coin to decide?Heads - I want hairpie,tails - balls across the nose!Ohhh!What a choice ha?

26326

8.3.2004 11:50

Filipika proti gayům a lesbičkám

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Být gajem,je prý zcela normální věc,jako v přírodě..............
http://blazen.cz/data/169.jpe

26327

8.3.2004 11:52

Filipika proti gayům a lesbičkám

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Opravdu,zcela normál,jak to myslela matička příroda..........
http://blazen.cz/data/180.jpe

26328

8.3.2004 11:53

Filipika proti gayům a lesbičkám

dub 193.?.?.?

v každém případě jde o sexuální deviaci stejného druhu jako zoofilie, nekrofilie etc. tyto úchylky se liší pouze objektem vzrušení. (argumenty, že se o úchyku nejedá jsou stejně stupidní, jako např. tvrzení talmudu, že vražda je sice vražda, ale pokud se zabije nežid tak to vlastně žádná vražda není).
z tohoto pohledu je pak ale v rámci férového zacházení nutno přistupovat ke všem takto postiženým stejným způsobem. takže pokud jsou diskriminování jedinci trpící jinou úchylkou, stejným způsobem by se mělo přistupovat i k teplým bratřím a sestrám. a vice versa, jak k tropickému bratrstvu tak ke všem ostatním.
a nabízí se otázka, zda je někdo ochoten žít ve společnosti, kde by byl legální sňatek s ovcí a takový pár mohl dokonce vychovávat děti (a na fantazii každého jsou kombinace dalších možností). v každém případě by ale mělo platit, že všichni mají stejná práva a není přípustné aby v rámci nediskriminace bylo jinak přistupováno k jedné úchylce a jinak k ostatním.
a včíl si mudrujte[smích]

26329

8.3.2004 18:53

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 26329

Asi jste nepochopil, ze se bavime vztazich mezi zivymi lidmi a ne o ovcich?

26347

10.3.2004 14:49

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

kombajn.bloguje.cz kombajn (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 26329

ale to jste nam pekne zuzil svazek dvou lidi jen na sex... [naštvaný]
a srovnavat kluka s ovci??? nemate o muzskem pokoleni nic moc mineni [mrknutí jedním okem]

26443

8.3.2004 11:53

Filipika proti gayům a lesbičkám

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Jó,jó.........anything goes!
http://blazen.cz/data/227.jpe

26330

8.3.2004 11:56

Filipika proti gayům a lesbičkám

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Gaj je nemoc.Dostalo ji ale zvíře od člověka anebo naopak?
http://blazen.cz/data/283.jpe

26331

8.3.2004 12:00

Filipika proti gayům a lesbičkám

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Kája,jak ho neznáme...........
http://blazen.cz/data/7415.jpg

26332

8.3.2004 18:58

Souloz

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 26332

CERTIKUBERTIKU, doslo Vam, ze se nebavime jenom o soulozeni, ale tez o lasce? Nerekl bych. Skoda.

26349

8.3.2004 20:15

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Rado 24.?.?.?

Reakce na 26332

Čertíkbertík rulez!
[chechtot]
[chechtot]
[chechtot]

26352

8.3.2004 12:42

Filipika proti gayům a lesbičkám

kavol 195.?.?.?

mno, pokud si vzpomínám, to o té barikádě jsem kdysi použil já, a rozhodně to nebylo myšleno jako zaškatulkování do nějaké skupiny politické, byl to pouze nesouhlas v rámci jednoho konkrétního sporu (když v roce 1945 v Praze lidi stříleli po Němcích, asi nediskutovali, jestli mají přijet Rusové či západní spojenci, prostě jenom chtěli, aby už konečně někdo nácky vyhnal, ne?)

tento článek na mě působí poněkud zmateně, jasná je mi pouze jedna myšlenka: nechť nejsou houmíci nijak glorifikovaní a zvýhodňovaní - s tím musím souhlasit

celkově mi to vyznívá zbytečně tvrdé a odsuzující, pokusím se o oposituru, jak to vidím já:
- předně homosexualita není žádná anomálie, je to jev sice menšinový, ale nikoliv nepřirozený
- přírodní regulace je zajištěna už jenom tím faktem, že se nemohou sami množit, další nemá valného smyslu rozebírat
- z výše uvedeného - kdyby příroda (nebo Bůh) o tyto jedince nestála, neprodukovala by je ("zmetky"[mrknutí jedním okem] v takovém množství - viz teorie o diversitě druhu, podíly genetických defektů atp.
- většina humbuku kolem homosexuality vyplývá z nárůstu "spotřebního" sexu; stal se z toho kolosální zábavní průmysl, lidé provozující sex pro potěšení a nikoliv k plození potomků hledají nové alternativy, v takovém případě je tělo degradováno na úroveň "hračky" ... je v principu jedno, jestli je potěchy dosahováno třeba mechanickou hračkou, elektřinou nebo druhým člověkem, jenomže lidé se staví proti tomu, aby byl člověk chápán jako kus masa pro zábavu, a snaží se to šoustání povyšovat na vztah
- v návaznosti na uvedené, skutečně pevných vztahů je mezi houmíky poměrně málo, většina se odehrává na sexuální úrovni, spousta lidí osciluje mezi heterosexualitou a bisexualitou, čistě homosexuálních jedinců je málo (nemám v ruce oficiální statistiku - vycházím ze svého okolí ...)
- pokud už se najde pár, který si ten pevný vztah vybuduje, nechť není nijak omezován; když se bude starat o cizí mládě, je to pořád lepší, než aby vyrůstalo v ústavu
- největší škoda je imho způsobena právě tím, že se houmíci neustále nějakým způsobem vyčleňují - ať už positivně nebo negativně, vždy je tam ten negativní efekt vymezení určité skupiny

... ehm, tímto příspěvkem lehce sám sobě odporuju v tom posledním bodě, v rámci své filosofie bych neměl říkat jací jsou nebo nejsou či co s nimi ... prostě jsou ... bohužel nedalo mi to neozvat se v duchu citátu, který byl nedávno uveřejněn na titulní stránce ("Když přišli pro ..."[mrknutí jedním okem] - taky bych se mohl zaškatulkovat do určitých menšin, takže se prostě bráním tomu, aby v obecném případě bylo s někým zacházeno zvláštním způsobem jenom na základě příslušnosti k nějaké skupině

26333

8.3.2004 23:31

Kavole,

Vodník 212.?.?.?

Reakce na 26333

s Vaším názorem se ztotožňuji téměř bez výhrady; ta jediná by byla asi to, že já homosexualitu považuji za nejen menšinovou, ale i nepřirozenou: je "přirozené" když se člověk narodí (barvo)slepý nebo hluchý? nebo je to jen menšinové?

Jinak celý ten humbuk kolem homokultury je způsoben tím, že se doposud nevyrovnala s pronásledováním v minulosti, a čím dřív se o ně okolí přestane starat, tím dřív s tím přestanou - nebo se aspoň nebudou nijak vymykat konzumnímu modu sexu heterosexuálního.

26370

9.3.2004 3:48

RE: Kavole,

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26370

>s Vaším názorem se ztotožňuji téměř bez výhrady; ta jediná
>by byla asi to, že já homosexualitu považuji za nejen
>menšinovou, ale i nepřirozenou: je "přirozené" když se
>člověk narodí (barvo)slepý nebo hluchý? nebo je to jen
>menšinové?

to je do značné míry filosofická otázka ... proto se odkazuji na ta procenta ostatních "defektů" - kde je ta hranice, co je "omyl", a co je funkční odchylka od standardu?
jak se píše na jiném místě této diskuse, šance na přežití jedince (nikoliv zachování druhu) nejsou u homosexuála nijak omezeny, narozdíl právě od zrakově či sluchově postižených (odhlédněme od faktu, že naše společnost se již dokáže uspokojivě postarat o všechny)
v přírodě nalezneme spoustu příkladů, kdy určití jedinci neplní sexuální-rozmnožovací funkci, ale přesto jsou naprosto nepostradatelní pro přežití druhu (např. včelí dělnice) ... na druhou stranu, přidržíme-li se lidské společnosti, neplodný člověk také není schopen splnit svoji funkci pokračovatele druhu, přesto na něj "skrz prsty" (jako na méněcenného) povětšinou pohlíženo není - proč?
taktéž spousta zdravých jedinců odmítá splnit svoji "biologickou povinnost" a volí raději život v osamění ... je cílená samota přirozenější přístup k životu, nežli orientace na partnera stejného pohlaví? podle mého názoru ne, přesto se nad tím málokdo pozastavuje, narozdíl od soužití lidí stejného pohlaví ...

může se zdát přespříliš zjednodušující redukovat homosexualitu na problém nezpůsobilosti k plození potomstva ... podle mých zkušeností ovšem o nic jiného nejde (míněno v daných souvislostech), mezi houmíky je spousta významných osobností, ať už kulturně či vědecky, což snad svědčí o tom, že jejich myšlení méněcenné není, a o předpokladech k citové vyspělosti se zde již také psalo ...

nicméně zbytečně to rozebírám ... chtěl jsem říci, že nikomu neberu jeho právo na to, aby si sám utvořil názor na to, co je či není přirozené; je-li někdo zvyklý mluvit česky a (jako muž) milovat ženy, individuum užívající svahilštinu mu zřejmě přijde stejně nepřirozené, jako muž milující muže ... důležité je, aby byl smířen s existencí "těch odlišných" a chápal, že jako lidské bytosti bychom měli těžit z toho, co máme společné, a nikoliv protěžovat (či zavrhovat) někoho pro jeho specifika, neboť jako lidstvo - živočišný druh - můžeme fungovat jedině jako celek

mimochodem, četl jsem kdysi výbornou sci-fi povídku, ve které právě slepec zabránil invasi poměrně nepříjemných mimozemšťanů - sice nereálné (kdo ví?), leč krásný modelový přiklad, jak může být právě zdánlivě méněcenný jedinec užitečný

26377

8.3.2004 13:38

Teplym jde hlavne o financni vyhody..

Peter Veliky 205.?.?.?

ktere prinasi manzelstvi.
Time magazine z 8 Marce 2004 obsahuje clanek zabyvajici se tlaku teplych na urady povolit a zrovnopravnit jejich ,manzelstvi'.
Prekladam malej uryvek:
Manzelstvi je dulezite pro teple z tech samych duvodu jako je pro heterosexulay, tedy normalni pary.
Svatebni licence jim otevre dvere k mnoha federalnim a jinym vyhodam,ktere maji normalni manzelske svazky v USA.
Jsou to dedicka prava, social security pozustalych prava a dalsi a dalsi vyhody.
O tom v jejich zurive kampani tepli a teple nemluvi moc. Media se o tom nezminuji.
Autori clanku se ptaji:
Proc by pak nemohli tepli vstoupit v manzelske svazky s dvouma, tremi partnery?
Jak to bude s rozvody?
Clanek se zabyva mnoha alternativama.
Pozn by Peter Veliky:
Co ty deti, ktere se do tech svazku dostanou? Uz i tak v skolach jsou obtloustle a jinak poznamenane deti vystavene sikanovani jinych spoluzaku. Co teprve az spoluzaci deti s teplouskych rodin zjisti ze jsou mezi nimi i mama/mama anebo tata/tata 'rodice'?
Kolik Columbine style horroru uvidime?
Uz to vidim jak teplousky se v honbe za detmi nechaji hromadne umele oplodnovat..
Nedivim se ze muhamedani opovrhuji moralkou zapadniho sveta.

26335

8.3.2004 17:55

RE: Teplym jde hlavne o financni vyhody..

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26335

Nedivim se ze muhamedani opovrhuji moralkou zapadniho sveta.
________________________________________________

Ano Petre, velmi spravne podana veta. Mate prozatim me sympatie [mrknutí jedním okem] Nekdy i jednou vetou se dokaze vysvetlit vse Lev [smích]

26344

8.3.2004 14:05

Filipika proti gayům a lesbičkám

malva 213.?.?.?

Četla jsem, že lékaři prohlásili, že homosexualne-lesbická orientace je psychická úchylka, která se dá léčit jako jakákoliv jiná psychická nemoc. To je názor odborníků a ten by měl být směrodatný. Pokládat homosexualitu za přirozenou věc je v tomto světle zvrhlost. Nehledě jaký katastrofální následek to nechá na celé příští generaci, když se bude každý domnívat, že to je normální. Na mě to nechává dojem, že jen každý tzv. „civilizovaný“ člověk už neví roupama coby. Sex mu je předkádán denně ve všech možných zhovadilých formách a dávno ztratil normální aspek. Takhle homosexuálů a lesbiček přibývá, což je statisticky dokázáno, nevidím žádný důvod k vysvětlení, proč to tak je, nikdo se tím, kromě zuřivé obhajoby, seriozně nezabývá.
Takhle si vážní oponenti uvědomte, že bílá rasa má už minimum dětí, a pokud ty budou muset přicházet na svět hlavně jen genovým inženýrstvím (klonováním), tak si uvědomte, v jakém to podivném světě bude lidstvo žít. Znuděné, zdegenerované, nemající žádný smysl života. On sex je jeho zpestření, příjemným doplněním, které bylo dáno přírodou k přežití druhu. Pak taková společenství, která si zakládají na náboženství (napr.ten tolik obáváný islám, jehož věřících je mnoho miliard, tak jen ty přirozenou cestou přežijí. S tím byste, nelogičtí a impulzivní obránci lidských úchylek, měli počítat. Čím víc toho bude přibývat, tím více budete sami ohroženi!

26336

8.3.2004 16:05

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

malva 213.?.?.?

Reakce na 26336

Omlouvám se za tiskovou chybu, samozřejmě muslimů není několik miliard, ale miliónu, celkem se všemi (Filipinami atd.) jich má být snad až 600 miliónů.

26339

8.3.2004 20:15

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 66.?.?.?

Reakce na 26336

>Četla jsem, že lékaři prohlásili, že homosexualne-lesbická
>orientace je psychická úchylka, která se dá léčit jako
>jakákoliv jiná psychická nemoc
.

Jacipak lekari to byli ? Nebyl to nahodou Dr. Mengele ? [velký smích]

>homosexuálů a lesbiček přibývá, což je
>statisticky dokázáno,

A kdopak to statisticky dokazal ? To musel byt nekdo tak tolerantni, jako vy.

26353

8.3.2004 23:40

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

m 80.?.?.?

Reakce na 26336

Mila Malvo(Malvarika?) takova OSN potazmo WHO povazuji homosexualitu za vrozenou geneticky danou...nechapu kam chodite na na hlasky..zveda se pocet hohosexualu....doporucuji si prostudovat treba historii Rima...jsem zvedav s cim byste prisla...[smích]

26372

9.3.2004 13:48

RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 26340

Mám pocit, že dneska lidi blbnou. Je to jasná dezinformace.

Terorista nikdy nepoužije slovo "terrorist". To tam dali pro vás, aby jste si mysleli, že špehují "ty druhé".

Ach... lidi já z vás pláču [pláč]

26396

9.3.2004 13:51

RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 26396

Nějak se mi zbláznily linky na Zvědavci, tento příspěvek patří jinam.

26397

8.3.2004 16:38

Filipika proti gayům a lesbičkám

albert 216.?.?.?

Svět není černobílý, ani život není černobílý. To jen primitivové si myslí, že ano. I já mám jistou zkušenost se sexem stejného pohlaví. A nebylo to tak nepříjemné...[překvapení]
--------------------------------------------------------
Nevim, jest-li jsem vyse opsane vete dobre rozumel. Pak-li ze ano, jsem tedy prekvapen [oči v sloup] [zahanbení] [zmaten]

Fotografie dvou nahych sodomitu je - znak NECHUTNE PERVERZE.

Homosexualita byla kriminalizovana Mojzisem ve Starem Zakone -
Leviticus 20:13
"If a man lies with a man as one lies with a woman, both of them have done what is detestable; they must be put to death; their blood will be on their own heads."

- a osouzena Sv. Pavlem v Novem Zakone -

Romans 1
[24] Wherefore God also gave them up to uncleanness through the lusts of their own hearts, to dishonour their own bodies between themselves:
[25] Who changed the truth of God into a lie, and worshipped and served the creature more than the Creator, who is blessed for ever. Amen.
[26] For this cause God gave them up unto vile affections: for even their women did change the natural use into that which is against nature:
[27] And likewise also the men, leaving the natural use of the woman, burned in their lust one toward another; men with men working that which is unseemly, and receiving in themselves that recompence of their error which was meet.

1 Corinthians 6
[9] Know ye not that the unrighteous shall not inherit the kingdom of God? Be not deceived: neither fornicators, nor idolaters, nor adulterers, nor effeminate, nor abusers of themselves with mankind,

1 Timothy 1
[9] Knowing this, that the law is not made for a righteous man, but for the lawless and disobedient, for the ungodly and for sinners, for unholy and profane, for murderers of fathers and murderers of mothers, for manslayers,
[10] For whoremongers, for them that defile themselves with mankind, for menstealers, for liars, for perjured persons, and if there be any other thing that is contrary to sound doctrine;

Ne vsichni jedinci jsou stastni tim, ze byli pri narozeni obdareni plnym zdravim. Je mozne, ze nekteri homosexualove se s takovou mentalni uchylkou rodi. Takovi, pokud jsou soudni k tomu aby si svou uchylku uvedomili, meli by mit narok na lecbu.
Homosexualita, predevsim v posledni dobe, se ale stala "modou", predevsim v arogantnich "osvicenych a progresivnich" spolecnostech, a tato hnusna perverze je dominovym efektem propagovana hostitelskou tradicni spolecnosti. V takovem pripade HOMOSEXUALITA je vedomy KRIMINALNI CIN, a jako s takovym, by spolecnost mela nalozit !

Homosexualita toho, kdo ji provozuje, je naprosty disrespekt nejen ke Stvoriteli, nybrz i ke svym vlastnim rodicum a vsem predkum, bez jejich prirozene heterosexuality by sodomita nemohl existovat.

Citi-li homosexualove ci semi-homosexualove choutky po perverzi, necht ji bud NEPROVOZUJI (bez toho nikdo nuemira), a nebo at zalezou do svych hermetickych PERVERZNICH KLOSETU!

Spasa je jedna: REPENT



26341

8.3.2004 18:51

Filipika proti gayům a lesbičkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

At si homici delaj co chtej, kdyz neobtezuji ostatni. A jestli krome vysoke spotreby lubrikacniho gelu vychovani nekolik odlozenych deti, tak jen dobre.

26346

8.3.2004 19:46

Filipika proti gayům a lesbičkám

Jan Zelený groupx (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Celé je to o tom, že rodina je posledním místem, které chrání člověka před působením totalitní ideologie, je posledním místem, kde bolševici ještě nezvítězili. Je to prostředí nezištných citů, rodina drží pohromadě navzdory ekonomické potřebě. Postavení sodomistických svazků na roveň rodině je pokus o její destabilizace a vydání jednotlivce k totalitní manipulaci. Dojde tak k atomizaci společnosti na osamělé jedince pářící se podle potřeby - snaha marxistů o výchovu dětí ve státních ústavech je víc než výmluvná. První linii - národ jsme vydali po značných obětech, ale tady je nutné bojovat do posledního dechu!

26350

8.3.2004 20:31

Filipika proti gayům a lesbičkám

Jiří Táborský 209.?.?.?

Nazazlívám panu Stworovi, že nemá sympatie pro homosexualitu, jen jsem se podivil, že ji odsuzuje víc než zneužívání mladistvých. Obyčejně, homosexuálové, na rozdíl od pedofilů, provádějí svoje radovánky k obou(či více)strannému potěšení (ano, ano, já znám ten případ, kdy toho čínského lodního kuchaře při tom museli držet čtyři námořníci).

Nemohu ale jinak, než s panem Stworou souhlasit, že homosexualita je “proti Přírodě”. Vyskytne-li se snad někdy nějaký mimořádně vzácný případ v přírodě, pak je to případ patologický, s počtem pravděpodobnosti v kvadriliontinách, nikoliv v údajných deseti procentech jako v lidských populacích, které nevědí co dělat roupama.

A co ta Čertík-Bertíkova fotodokumentace, může čtenář namítnout? Pozornější čtenář si může všimnout, že v triu jelenců viržinských je dobrovolně držícím spoluaktérem jen laň; první, zesendvičovaný jelenec do toho bije podle přírodního zákona, že si musí vrznout, i kdyby měl zmrznout; a druhý (ten poslední v alpské kombinaci), se pokouší o totéž, ale vadí mu v tom pohotovější kolega. Kdyby se mu ale přece jen nějakou náhodou dostal na bobky, to by ho ten parohatější hnal svinských krokem. Stejně tak v tom vlčím threesome, či přesněji double whammy.

Každý kovboj ví, že když kolem není bejk, tak kráva, která se honí, skáče na ostatní. To ale naprosto neznamená, že je lesbička (a také ostatní krávy reagují na její milostné narážky výrazně negativně) - když je v dohledu, v doslechu nebo dočuchu bejk, tak si žádné krávy ani nevšimne. A to by bylo rodeo, kdyby skočil omylem bejk na bejka!

V přírodě je sexuální atrakce k druhému pohlaví kontrolována čichem (čuchám, čuchám feromóny), vzhledem (hergot, ten má ale paroží!), pohybem (panebože, ta kroutí krásně prdelkou), zvukem (cvrkáním, vrkáním, pískáním, čiřikáním - avšak pozor na volání kukaččího samečka “Kuku, kuku, kde jsi můj kluku"[mrknutí jedním okem], a i víceúčelovými, quasimilostnými signály, jako je třeba močení na strom. Nikdy ale bezúčelnými, extravagantními homosexuálníámi choutkami, to je jen člověčí špecialita.

26354

8.3.2004 23:33

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Teplomilny LodiVod 80.?.?.?

Reakce na 26354

Ze Vy jste Cinan...[smích]

26371

8.3.2004 20:36

Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 66.?.?.?

Rad bych s dovolenim napsal nekolik slov k tomu blahoprani k MDZ nad timhle clankem.
My jsme doma tenhle svatek nikdy neslavili. Ani za nejhnusnejsiho komunistickeho utlaku.
Slavili jsme tak jako vetsina sveta Svatek Matek. Matky rodici a vychovavajici deti si svuj svatek totiz zaslouzi.
Zeny, muzi nebo treba transsexual devil worshipers zadny svatek nepotrebuji. Proto podle me MDZ byl a bude ultralevicova, politicky korektni zhovadilost.
Napsat to jednou vetou - Mezinarodni Den Zen can kiss my ass !!! [cool]

26355

8.3.2004 22:43

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26355

A proc by nemely mit zeny svatek ?? To uz je jedno, kdo to vymyslel a za jakych okolnosti. Myslim si, ze zeny si ho plne zaslouzi. Prijdou utahany ze zamestnani a huz se staraji o nakupy, domacnost, deti - pokud je maji a leniveho, mozna i pivniho manzela. Dnes, v dnesni civilizovane dobe, se oslavuje kdejakej prd, i to, kdo si to vubec nezaslouzi. Podle me, si zeny zaslouzi daleko vic pekneho. I my chlapi, si to musime skromne priznat, abychom vubec nejakymi chlapy byli !! Cili: Vivat zensky !! [smích]

26363

8.3.2004 22:56

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 26363

on sa zastava Dnu matiek a pise proti mdz a pripad ktory ste opisali je matka [smích]

26365

8.3.2004 23:24

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26365

>on sa zastava Dnu matiek a pise proti mdz a pripad ktory ste
>opisali je matka [smích]
_______________________________________________

Ne, ne, ne, pane jedinecny. Nepozorne jste cetl muj prispevek a nebo, jste si jej spatne vysvetlil. Dokonce pisu o tom "pokud je maji" ( mysleno - deti ), cili to neni JEN o matkach, ale o zenach, jako takovych. At jsou stare, nebo mlade, at jsou matky, nebo i bezdetne, ale jsou to zeny, cili opacne pohlavi nasemu a Ty si zaslouzi nas respekt ( uctu ). Zcela jednoduse: respektuj a budes respektovan - neni to krasne ?
[smích]

26369

10.3.2004 10:27

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 26369

na to ale predsa nepotrebujem nejaky radoby sviatok, to predsa clovek dokazuje zitim
urcite si nemyslite ze kvety na MDZ dokazu nieco zachranit

26436

10.3.2004 20:46

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

jednorozec> kupredu (zavináč) vsemi (tečka) smery 81.?.?.?

Reakce na 26363

>Podle me, si zeny zaslouzi daleko vic
>pekneho. I my chlapi, si to musime skromne priznat, abychom
>vubec nejakymi chlapy byli !! Cili: Vivat zensky !! [smích]

Tak jo.
A jak se ženský vivaji?[vyplazený jazyk]

26463

10.3.2004 21:42

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26463


Tak jo.
A jak se ženský vivaji?
______________________________

Prave to vysvetleni, jsem ocekaval od Vas - jednorozci [vyplazený jazyk] [oči v sloup]

26467

8.3.2004 22:07

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Rado 24.?.?.?

Reakce na 26362

1. maj zacal v USA niekedy okolo 1880 a suvisel s bojom za 8 hodinovy pracovny cas. Dnes uz v USA nikto nevie, ze sa nieco take dialo.
8. marec je den ked zeny v Rusku ziskali volebne pravo.

Tazko povedat, ci je jeden alebo druhy sviatok bolsevicky. Komunisti dnes na ne maju "vlastnicke prava", ale historicke udalosti, ktore viedli k obom sviatkom viedli k stavu, ktory dnes povazujeme za samozrejmost.

26362

8.3.2004 22:45

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Rado 24.?.?.?

Reakce na 26364

Sorry, to bola reakcia na prispevok, ktory medzitym zmizol...
[zmaten]

26364

8.3.2004 23:12

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26368

Jo, to jsem si zcenzuroval svůj vlastní příspěvek, protože jsem porušil etiketu.

Jenom bych chtěl tedy doplnit: Když můžeme mít Gay Parade (http://www.pridetoronto.com/), tak můžeme stejně dobře - a ještě lépe - mít i svátek žen.

26368

9.3.2004 2:16

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 66.?.?.?

Reakce na 26375

Me porad dava vetsi smysl Den Matek nebo Den Otcu.
Oslavovat zeny, muze nebo sexualni orientaci zavani politickou korektnosti.
Navic si vzpominam na oslavy MDZ kdysi v zamestnani. Zeny dostaly od soudruha reditele bonbonieru a kytici, pak jsme se vsichni vozrali jako dobytek a hadejte kdo ten svincik musel druhy den uklizet ?! [velký smích]

26375

9.3.2004 3:44

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26376

naopak, oslavovat ženy je velice politicky nekorektní (stejně tak, jako je pouštět do dveří nebo je zjevně obdivovat) [velký smích]

26376

8.3.2004 23:45

Filipika proti gayům a lesbičkám

djb 62.?.?.?

Psat, ze manzelstvi osob stejneho pohlavi je proti prirode mi prijde jako absolutni nesmysl. Priroda, tusim, ma zhusta mezipohlavni relaci ve smyslu - osoulozit - porodit - odkopnout, pripadne sezrat - osoulozit jinde...
Manzelstvi jako takove je ciste lidsky vymysl, zatimco homosexualita ciste prirodni produkt. A to prezivajici v nemennem procentualnim zastoupeni. Podobne, zatimco slepci, hlusi, bezruci a nejak retardovani by v prirode neprezili, homosexualni jedinec, klidne me opravte, myslim muze dozit v klidu. Tyto dve veci ve mne vzbuzuji dojem, ze jejich existence ma sve misto a duvod, i kdyz nechapu jaky. Mozna abysme se meli o cem hadat.
Nicmene, jednopohlavni manzelstvi mi prijde take nesmyslne. Z definice je to vec vymyslena pro snatek mezi muzem a zenou. Je otazka, kdo jak je ochoten definici rozsirit. Ja osobne se zastavam toho, aby tento pojem byl rezervovan pro to, cim je dnes. Myslim, ze rozsireni na kohokoli s kymkoli by tomu vzalo posledni zbytky "romantickeho nadechu" a definitivne by se to degradovalo na akt danoveho zvyhodneni, moznosti ziskat pujcku s mensim urokem ci neceho podobneho. Ale manzelstvi by melo byt i o necem jinem.
Diskuze o registrovanem partnerstvi a co vsechno do toho zahrnout je uz zase jina...

26373

12.3.2004 18:46

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 26373

To se musím poklonit, hezká myšlenka!

26523

9.3.2004 4:08

Filipika proti gayům a lesbičkám

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jojo, to tu jeste neni, den buzerantu, to je napad!!!! jen ktery den jim vybrat?????
stefan

26380

9.3.2004 4:35

Filipika proti gayům a lesbičkám

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mam ,nekolik bodu k uvazeni,za prve,homosexualita neni vrozena v mnoha pripadech ,nebot by jinak homosexualove nedelali tak hlucnou kampan a nesnazili by se dostat se do skol k ovlivneni det.
Za druhe ,moha homosexualita je kriti sodomie a sadismu.
Za treti ,homosexualove nezustanou jenom mezi svymi ,ale jdou "otravovat " druhe ,jestli si nekdo mysli,ze normalni lidi nechaji na pokoji ,tak to se znacne mili.
Za ctvrte,obrazky o tak zvanych homosexualnich zviratech ,kteri jsou rizeni pudem a na rozdil od cloveka ,ktery udajne je inteligentni a pouziva rozum,tak ,kterym smerem lidstvo jde,ke zviratkum a nebo k lidstvi.
Za pate,homosexualove ,ne ,ze jenom chteji snatky,ale chteji take adoptovat a vychovavat deti,otakzou je k cemu.
Nakonec to shrnu do "Bavorskeho dokumentu ,kde v roce 1919 je receno ,ze pomoci homosexuality znici krestanske rodiny".
Mam silny dojem ,ze kdyby se homosexualum vymezilo uzemi,velky ostrov ,napriklad ,tak by tam homosexualove stejne nechteli byt sami se sebou,nakonec ,muzem jeste pripomenout chovani homosexualu ve vezenich ,kde ,jakile se dostavi novy vezen ,tak si s privrenim oka vezenske instituce svoje uzije,coz zacina byt casti -formou ,k zniceni lidske dustojnosti,vzdyt i komunisti pouzivali teto methody,takze zamer je mnohem hlubsi ,nezli si mozna vetsina ctenaru mysli.
Dnes ,tento svet ma na 35 milionu plne nakazenych AIDS,coz ani tak nestaci na nektere mozecky,aby prehodnotili ,co je pro lidstvo prospesne a co ne.

26381

9.3.2004 5:49

To bylo EXCELLENT!!! Keep douing good JOB

Peter peternitro (zavináč) msn (tečka) com 216.?.?.?

To bylo EXCELLENT !!! Keep "duing" GOOD JOB
Peter

26384

9.3.2004 10:48

Filipika proti gayům a lesbičkám

qwe 193.?.?.?

Pokud chtějí být homosexuálové užiteční, mohli by si páry brát k sobě děti, které v 18 letech vyjdou z dětských domovů a nemají kam jít.

26390

9.3.2004 13:33

Filipika proti gayům a lesbičkám

Dramenbejs 195.?.?.?

Pardon, ale tady se mluví o tom, že chcete někomu něco zakazovat! Co kdyby zakázali sňatek heterosexuálům? Jaký je v tom kurva doprdele pičo rozdíl?????? [naštvaný] [zmaten]

Jestli se chcete nad někoho povyšovat, tak si na to najděte něco, k čemu jste se sami dopracovali!!!!!

Chcete být "lepší" a nevíte jak to zdůvodnit!

Kdo nemá mozek, může se chlubit, že je heterosexuál.

26395

9.3.2004 14:35

Filipika proti gayům a lesbičkám

Aja 69.?.?.?

Jako Stefan,i ja se chci poptat.
Byly doby,kdy se na homosexualitu pohlizelo,jako na trestny cin,posleze jako chorobu a v posledni dobe,jako na normu.
Jak to tedy je a hlavne cim to je, vyvoj pohledu spolecnosti na
homosexualitu?

26399

9.3.2004 17:13

Inu, Ájo,

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 26399

na prohřešky proti víře se taky pohlíželo nejdříve jako na nejtěžší trestné činy, později nemorálnost a dneska už jsou v normě. To je prostě pokrok, čím je společnost vzdělanější, tím hůře se v ní prosazuje neodůvodněná nenávist k jinakosti.

26404

9.3.2004 18:08

RE: Inu, Ájo,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26404

To je moc pěkný pocit, paní Kubová, moci s Vámi jednou souhlasit!

Myslím, že ve se svobodné, nebo alespoň v relativně svobodné, společnosti nemá nikdo morální právo někomu bránit "to persue the happiness". Pokud ovšem při svém snažení o štěstí nešlape po štěstí, svobodě nebo právech někoho jiného.

Něco trochu jiného je snaha některých skupin homosexuálů mít nějaká výhradní práva a nároky, na které má doplácet celá společnost. Nedovolil bych třeba placení ze společné kasy umělé oplodnění ženám, které nemají fyzické zábrany normálního početí. Stejně jako by si z vlastního měli platit spravení nakřápnuté lebky bandží skokani, tak by se z vlastního mělo platit sešití natrhnuté prdele.

Jinak mi homosexuálové, pokud něčím vysloveně nepoškozují společnost nebo neohrožují veřejné zdraví, nevadí. Občasné historické připomínání, že homosexuálové přivedli k pádu římské imperium (mno, zapříčinili tam jednou ženské povstání) je samozřejmě nesmysl. To byl jen symptom úpadku, podobně jako lukulské přežírání.

26405

10.3.2004 13:17

RE: Inu, Ájo,

Aja 69.?.?.?

Reakce na 26404

>na prohřešky proti víře se taky pohlíželo nejdříve jako na
>nejtěžší trestné činy, později nemorálnost a dneska už jsou
>v normě. To je prostě pokrok, čím je společnost vzdělanější,
>tím hůře se v ní prosazuje neodůvodněná nenávist k
>jinakosti.


Nestojim na barikade ani nestavim ghetta pro homosexualy.Jsem zastancem-Zit a nechat zit.
Jinakost me nijak neznepokojuje,jen me zajima,kdy se ta nase vzdelana spolecnost rozhodla,ze se nejedna o sexualni deviaci,ale o jinou formu,ci jiny druh sexualnich vztahu.Co ji k tomu vedlo a dovedlo.

26440

9.3.2004 16:18

Filipika proti gayům a lesbičkám

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ano, ajo, to me taky zajima proc najednou takovy humbuk s "buznama". jak pise nohejl, a vy nekteri ostatni, kdysi se schovavali do der, dnes se olizuji na verejnosti a chteji nam vychovavat deti?? jaka vysvetleni tem "svym" detem chteji dat, ze vsechny ostatni deti maji mamu a tatu a ony bud tatu a tatu anebo mamu a mamu???
"spolecnost" se usnesla, ze by konecne meli dostat sva prava!!!
je nam tim rikano, ze se legalizuje aids, respective, ze zacina byt take "normalnim jevem"???
a ze by nam veda vymyslela, aby kluci/holky zacali ovulovat???,
tedy produkovat svou "vlastni", fucking, lihen?? kam jsme to dospeli??? tot ma otazka, mozna i na nekoho, kdo je zde "homo"?
stefan

26402

9.3.2004 18:27

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Bolo S. 212.?.?.?

Reakce na 26402

tot ma otazka, mozna i na nekoho, kdo je zde "homo"?
----------

Stefane"kurva doprdele pičo", mam taky pocit, ze tusim koho tym myslis![zmaten][naštvaný]

26407

9.3.2004 16:29

Filipika proti gayům a lesbičkám

albert 216.?.?.?

Je snad zajimave pozorovat, kolik diskuze, racionalizace a ospravedlovani se v teto dnesni arogantni dobe objevuje, a to i na tomto schmoozu - na tema takove praseciny jako je buzerantstvi.

S jakou by se asi potazal jeden, dejme tomu pred 30 - 40 lety, ktery by se v Cechach, predevsim nekde na venkove, napr. v hospode, na tanecni zabave, pozarnickem plese, v tanecnich, ve skole, v praci, v JZD, na fotbale, behem sjezdu zahradkaru, na schuzi Cerveneho Krize, apod. - dal do reci s druhymi na tema "jestli je buzeranstvi lepsi, spravne, rozumne, progresivni, moderne rozdilne orientovane, a pod." ?
Obavam se, ze neco tak idiotickeho by tehdy nekoho normalniho ani nenapadlo. A hypoteticky, kdyby ano - dovedu si predstavit jak rychle by byl preorientovan: bud by dostal po drzce, pulitrem do hlavy, a nebo by na takoveho v duchu vsi humanity zavolali (sdruzeni Cerveneho Krize) sanitku k odvozu do Kosmonos k psychiatrickemu vysetreni.

Buzeranti v te dobe urcite take existovali; ale zajiste ne v takovych mnozstvich a militantne se projevujicich jako dnes. Jejich buzeranstvi bylo nasledkem mnentalni poruchy, ne nasledkem korupce spolecnosti (jako predevsim v dnesnich tzv. "osvicenych" a "progresivnich" spolecnostech, na nez je destruktivni sila nositelu satanismu ve vsi intensite planovite zamerena).
Buzeranti byli tehdy hezky HERMETICKY UZAVRENI VE SVYCH ZATUCHLYCH SODOMITICKYCH KLOSETECH - a beda jak by vysli ven na verejnost !
Jak rikavala ma babicka: "To by je roupi presli!" (rozumej, dostali by radnou "nakladacku"[mrknutí jedním okem].

26403

9.3.2004 18:17

ad albert

Olga Kubová olgakubova (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 26403

S jakou by se asi potazal jeden, dejme tomu pred 100 - 150 lety, ktery by se v Cechach, predevsim nekde na venkove, napr. v hospode, na tanecni zabave, pozarnickem plese, v tanecnich, ve skole, v praci, v JZD, na fotbale, behem sjezdu zahradkaru, na schuzi Cerveneho Krize, apod. - dal do reci s druhymi na tema "jestli je bezvěrectví lepsi, spravny, rozumne, progresivni, a pod." ?

Obavam se, ze neco tak idiotickeho by tehdy nekoho normalniho ani nenapadlo. A hypoteticky, kdyby ano - dovedu si predstavit jak rychle by byl presvedcen: bud by dostal po drzce, pulitrem do hlavy, a nebo by na takoveho v duchu vsi humanity zavolali (sdruzeni Cerveneho Krize) sanitku k odvozu do Kosmonos k psychiatrickemu vysetreni.

Bezverci v te dobe urcite take existovali; ale zajiste ne v takovych mnozstvich a militantne se projevujicich jako dnes. Jejich ateismus byl nasledkem mnentalni poruchy, ne nasledkem korupce spolecnosti (jako predevsim v dnesnich tzv. "osvicenych" a "progresivnich" spolecnostech, na nez je destruktivni sila nositelu satanismu ve vsi intensite planovite zamerena).

Bezverci byli tehdy hezky HERMETICKY UZAVRENI VE SVYCH ZATUCHLYCH SODOMITICKYCH KLOSETECH - a beda jak by vysli ven na verejnost ! Jak rikavala Albertova babicka: "To by je roupy presly!" (rozumej, dostali by radnou "nakladacku"[mrknutí jedním okem].

26406

9.3.2004 19:18

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26403

To mám dneska smolný den! Zase musím souhlasit s paní Kubovou; doufám, že toho nebude zneužívat.

Pane Alberte, lidská společnost se od té doby změnila, alespoň v postoji vůči alternativnímu miliskování, k mnohem tolerantnějšímu.

Pamatuji si, že v té době, o které mluvíte, nebo ještě o pár let dřív, byla v ČSR homosexualita trestná a v Praze byly dva gangy, Vyšehradští Jezdci a Letenská Šlechta, které toho zneužívali, pro srandu i ilegální obohacování (je to ten správný legální termín?). Ten první gang byl dost primitivní, jen fakultativně antihomo a terorizoval všecko, co se nebránilo; ten druhý byl byl sofistikovanější a specializoval se na zámožnější homosexuály. Vyslali do parku pohledného hošíka jako volavku a ten po krátké slibné předehře navrhl přesun do soukromí, otevřel potom společníkům zevnitř dveře od bytu, homosexuála trochu pomuchlovali a vybílili mu byt. Homosexuál samozřejmě, protože se také dopustil trestného činu, policajty nevolal.

Až jednou jeden homosexuál strhnul na obranu se zdi šavli a v nastalé strkanici ho tou šavlí jeden šlechtic proklál a spadla klec. K zabití už policajti nemohli jen tak škodolibě přihlížet.
Šlectici, a s nimi se svezli i Jezdci, z toho vyklouzli poměrně dobře s přihlédnutím k polehčujícím okolnostem, jako ohrožení panictví a socialistického soužití zabitým. Dneska by to byla nejen loupežná vražda, ale přívažkem i terorismus, spiknutí a pytel paragrafů o lidských právech.

26410

9.3.2004 19:59

Dneska by to byla zase jenom loupežná vražda

Olga Kubová olgakubova (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 26410

Přesněji loupež s následkem smrti (trestní sazba 10-15 let) nebo krádež spáchaná vloupáním v souběhu s úmyslným ublížením na zdraví s následkem smrti (3 až 8 let) nebo ještě něco úplně jiného, v závislosti na důkazní situaci.

Homosexualita oběti nespadá ani do kvalifikované skutkové podstaty vraždy (tam figuruje rasa, etnická skupina, národnost, pol. přesvedčení, vyznání) ani do skutkové podstaty násilí proti skupině obyvatel či jednotlivci (opět rasa, etnická skupina, národnost, pol. přesvedčení, vyznání). Zase ten náš Parlament tak nepřeceňujte.

26411

9.3.2004 20:24

RE: Dneska by to byla zase jenom loupežná vražda

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26411

Mno, tak to tedy náš Kongres je na míle napřed před Vaším parlamentem. A ještě víc napřed jsou některé legislativy jednotlivých států Unie. Ale nezoufejte, k Vám se to taky dostane.

26415

10.3.2004 1:19

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 26410

Jenom takovou malou poznámečku.
Ke kterým jsi Táborský patřil?
Já teda chodil spíš mezi Vyšehradské. Ale už jsem je ani
moc nepoznal. Jenom nějaké zbytky. Oni byli starší.
Ale gauneři to byli jako noha.
Když je soudili, tak se u soudu projednávali takové věci,
že by se zde otrlci všeho druhu museli červenat.
Třeba seděli na pískovišti a plivali malým dětem do písku,které si tam hráli.
Když se děti ohradili, šli je před zraky jejich matek pomočit!!!
Tomu se říká čistá zloba. To ani nejde vymyslet.
To sám život činí!

26424

10.3.2004 8:26

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 66.?.?.?

Reakce na 26410

>To mám dneska smolný den! Zase musím souhlasit s paní
>Kubovou; doufám, že toho nebude zneužívat.

To mam dneska smolny den! Zase musim souhlasit s panem Taborskym [smích]
a litovat chudaka Alberta. Ty stare dobre casy netolerantniho komunismu jsou pro neho asi navzdy ztraceny [pláč]
Kaja

26431

25.8.2005 16:21

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Decadent.t 147.?.?.?

Reakce na 26410

Dobrý den
zaujal mě Váš příspěvek ne pro ten laitmotiv diskuse, ale pro zmínku o partách Vyš. jezdců a Let. šlechtě. Já se o tematiku páskovské etapy soukromě zajímám. Narážím však na absolutní nedostatek pramenů a pamětníků s detailní pamětí. Víte nějaké podrobnosti o těch dvou partách a zejména Vyš. jezdcích? Budu vděčný za jakoukoliv vzpomínku.
Díky Decadent.t

67684

9.3.2004 18:31

Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 158.?.?.?

To ze se homosexulalove hlasi o sva prava patri k selhanim demokracie. Stejne tak se hlasi o sva prava feministky, cikani a dalsi. A cim vice se bude brat ohled na tyto skupiny tim mene svobody bude. Mocna ruka demokracie za par let bude zasahovat do nejhlubsiho soukromi. Nejvice diskriminovani budou pracujici heterosexualni bili muzi. Pak se to vsechno zhrouti a zacne to zase nanovo. Je to blbej svet [naštvaný]

26408

9.3.2004 19:08

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26408

Jak to "za pár let"? To už se snad děje teď, ne? Nebo myslíte, že může být hůř?

26409

9.3.2004 20:20

Pane Stworo,

Olga Kubová olgakubova (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 26408

dovoluji si upozornit na tento příspěvek v souvislosti s Vaším vyjádřením, že na tomto fóru nebudete tolerovat osobní výpady.

Autor příspěvku má jistě právo nesouhlasit s názory feministky (třeba mě), Roma (třeba K. Holomka) nebo homosexuála (třeba O. Wildea). Neměl by ale prohlašovat, že bychom měli být zbaveni možnosti hlásit se o svá práva.

Ať si klidně napíše protest proti prosazování našich přiblblých požadavků. Já mu to přeju. Ale upírat mi prosazování mých zákonných práv, to se mi hrubě nelíbí. Takže jeho vyjádření "že se osoby jako Kubová hlásí o svá práva, je selhání demokracie" extenzívně interpretuji jako osobní útok a žádám o jeho vymazání.

P.S. Samozřejmě to píšu ze srandy, ale mohl byste se nad tím aspoň zamyslet.

26414

9.3.2004 20:57

RE: Pane Stworo,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26414

>Takže jeho vyjádření "že se osoby jako Kubová hlásí o svá
>práva, je selhání demokracie" extenzívně interpretuji jako
>osobní útok a žádám o jeho vymazání.

Já tam žádnou takovou osobní formulaci nevidím. Nikoho nejmenuje a už vůbec ne vás. Je tam napsáno: To ze se homosexulalove hlasi o sva prava patri k selhanim demokracie. Stejne tak se hlasi o sva prava feministky, cikani a dalsi.

26416

9.3.2004 21:02

No vždyť říkám,

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 26416

že to interpretuju extenzívně [mrknutí jedním okem]

26417

10.3.2004 20:36

RE: No vždyť říkám,

oji 194.?.?.?

Reakce na 26417

Jen jsem chtel upozornit, ze demokracii casto zneuzivaji "cerni pasazeri", kteri na ukor ostatnich cerpaji ze spolecnosti vice nez ji poskytuji.
Dalsi zajimavou veci je, ze bily pracujici heterosexual nema zadnou organizaci, ktera by hajila jeho zajmy.

26461

9.3.2004 21:48

RE: Pane Stworo,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26416

Jo, pane Stwora, Vy nerozumíte srandě. Takový tý lido-demo prokurátorský. Ale to se tak teď už žertuje i u nás. Prokurátor navrší na hlavu žalovaného všechny možné nesmysly a pak mu navrhuje "deal" s tím, že mu z nich něco sleví. Může Vás obvinit z čeho chce, protože má prosekutoriální imunitu a když je eventuálně chycen s kalhotama/kalhotkama dole, nemusí říct ani Oooops. Znamená to jen $200/hod přesčasy pro tu advokátskou verbež, udajně na Vaší straně.

(Sakra, sakra, neplácnul jsem zase něco, z čeho by paní Kubová mohla zadělat na nějakou srandu?)

26419

9.3.2004 21:27

RE: Pane Stworo,

Sidonius zdenekm (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 26414


>P.S. Samozřejmě to píšu ze srandy, ale mohl byste se nad tím
>aspoň zamyslet.
----------------------------------------------------------------
No díky Bohu, už jsem se lekl paní prokurátorko, že jste taky následovnice básnířky Sapfó, ačkoliv ty mě nevadí, pokud to nejsou extrémní feministky.

26418

10.3.2004 2:34

RE: Pane Stworo,

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26414


>P.S. Samozřejmě to píšu ze srandy, ale mohl byste se nad tím
>aspoň zamyslet.

ne, to nepisete urcite ze srandy!!! ani "radoby" srandy, chcete, vlastne ani nevim co chcete ???
stefan

26425

10.3.2004 20:51

RE: Pane Stworo,

oji 194.?.?.?

Reakce na 26414

Premyslim o tom, proc reagujete tak hystericky. Ja jen vyjadruju nazor pracujiciho heterosexualniho muze. [zmaten]

26465

11.3.2004 8:49

No a já vyjadřuju

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 26465

názor bílé heterosexuální pracující ženy, že je hodně vošajstlich chtít někomu zabránit, aby se "hlásil o svá práva".

26481

11.3.2004 15:07

RE: No a já vyjadřuju

oji 158.?.?.?

Reakce na 26481

Pani Kubova Vy me chcete i zavrit??? [chechtot] Jinak si vas vyraz vosajstlich neumim vysvetlit.
A konec koncu v nicem vam nebranim. Jen poukazuju na to, ze pokud je nekdo diskriminovany, tak pracujici chlap.

26493

11.3.2004 15:36

Takže neděláte

Olga Kubová olgakubova (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 26493

nic jiného, než že se hlásíte o svá práva. Jako pracující bílý muž. Tak proč Vám přijde jako selhání demokracie, když to dělají jiní?

26494

11.3.2004 16:34

RE: Takže neděláte

oji 158.?.?.?

Reakce na 26494

Pani Kubova, co mate porad s tim hlasenim?? [překvapení] Vy jste byla asi svedomita studentka.
Selhani demokracie je napriklad pozitivni diskriminace, financni lobby, mediokracie, freeriders a dalsi.

26498

11.3.2004 17:54

Já s ním nemám nic,

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 26498

je to Váš termín.

26499

11.3.2004 18:08

RE: Já s ním nemám nic,

oji 158.?.?.?

Reakce na 26499

tak jo... [smích]

26500

11.3.2004 16:04

RE: No a já vyjadřuju

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26493

>Pani Kubova Vy me chcete i zavrit??? [chechtot] Jinak si vas
>vyraz vosajstlich neumim vysvetlit.

>A konec koncu v nicem vam nebranim. Jen poukazuju na to, ze
>pokud je nekdo diskriminovany, tak pracujici chlap.
___________________________________________________

Prominte pane oji, musim Vas poopravit. I kdyz hodne soucitim s dnesnimi zenami, tak a to jste pane oji zde opomenul dodat, ze v dnesni dobe, je nejvice diskriminovany BILY !!! muz, nejen ten pracujici. Urcite to muze znit pro nekoho rasisticky, to "bily", ale proc ??? mame stale ustupovat ?? Musime si to uz konecne verejne priznat, ze jsme diskriminovani - a pak, nase priznani "nic" nestoji, ze ano [mrknutí jedním okem] Lev

26497

9.3.2004 20:00

Filipika proti gayům a lesbičkám

albert 216.?.?.?

S JIDLEM ROSTE CHUT
Cim vice budou buzeranti ziskavat podporu, "toleranci", budou povzbuzovani a bude jim dodavana duvera druhymi (humanisty, liberaly, obdivovateli, etc. - tzv. "Fan Club"[mrknutí jedním okem] k tomu, aby vylezali z klozetu, vyhlasovali a nucovali svoji "pride" verejnosti, domahali se "snatku", vynucovali si prava a privilegia, dale rozsirovali sve rady - tak tim jednoho mileho dne, "ABRECHNUNG" (tj. trest), ktery na ne zakonite dolehne, at jiz je to clovekem, prirodou (napr. AIDS) ci STVORITELEM - bude tvrdejsi a nemilosrdnejsi.
To by si meli uvedomit nejen buzeranti sami (ZUSTANTE SI VE SVYCH KLOSETECH, a drzte sve uchylnost v tajnu!), ale i jejich "supporters". Jejich "Fan Club".
Nebot to nebude exekutor UCTOVANI, ale bude to prave tento "Fan Club", ktery diky sve idiotske "podpore a toleranci" si pak muze pricist tragicke nasledky konecneho ABRECHNUNGU na sve triko.

Podobna situace je i se zidovstvem: Cim vice zionisticti "krestane", pro-zioniste, prostitutni politici, liberalove, humaniste, levicaci, ex-komuniste, ateiste, Jedno-Svetci, Necoztohomuzekapnout-ci budou bastit zidovske lzi, budou podporovat (slovem ci financne), dodavat odvahu a stimulovat rust sebevedome arogance a intensitu kriminalnich cinu internacionalniho zidovstva, tim ABRECHNUNG (tj. TREST), ktery jednoho dne na zidostvo, jako celek, bude seslan, a to at jiz clovekem ci Stvoritelem, bude nemilosrdnejsi. A to i pro multitudy nevinnych, jak z rad z zidu, tak z rad nezidu.
I v takovem pripade, "Fan Club" - si muze pricist podil na tragickych nasledcich na svuj ucet.
Dnesnim prikladem takoveho "Fan Club" je USA, ktery si postupne, diky tomu komu se zapujcil, diky tomu kym se nechava manipulovat, kontrolovat a pritom sam sebe zevnitr nicit - vytvoril radu nepratel. Predevsim ve svete mohamedanu, ale nejenom tam. A dnes, diky sureriorite tohoto "Fan Clubu", do vravy je vtahovan i tzv. "Zapadni Svet". A co je ovocem jejich sklizne, at jiz na polich exotickych, ci na polich domacich ? To jeden soudny muze videt dnes sam.

26412

9.3.2004 23:37

Nebudme sroubophoby !

albert 216.?.?.?

Snad vetsina lidi slysela vyraz - "sroubovy spoj".
Takovy sroubovy spoj, kterych je po celem svete miliony a setkavame s nima na dennim poradku, se obyvkle sklada ze dvou casti: z matky, ktere se rika anglicky "female part", a ze sroubu, anglicky nazyvaneho "male part". Cili, tradicne, "male part" a "female part", za predpokladu kvalitnich materialu ze kterych jsou obe soucasti vyrobeny, drzi alespon dve veci hezky pekne dohromady. Cili vytvari pevnou unii.
Ale jelikoz zijeme v dynamickem a modernim svete, plnem novych vynalezu, objevu a inovaci, tak - kde jinde jak v USA, a ke vsemu tam, jak se zpiva v oblibene piseni zname po celem svete -
"If you're going to San Francisco
Be sure to wear some flowers in your hair
If you're going to San Francisco
You're gonna meet some gentle people there"...

,v milem San Fransciscu, byla novo-manzelskym parem Adamem a Stevem zalozena minoritni spolecnost "A&S Inc." na vyrobu sroubovych spoju o vysoke pevnosti a unavove trvanlivosti. Snad na tom by nebylo az nic tak neobvykleho: Novych spolecnosti, i minoritnich, je po celem svete dnes plno. Co bylo na spolecnosti "A& S Inc." unikatniho, ze jejich patentem chraneny koncept srouboveho spoje se skladal ze dvou - sroubu navzajem sesroubovanych do sebe.
A&S Inc. pojmenovala svuj unikatni vytvor DOJ, coz byla zkratka pro "Differently Oriented Joint".
Jelikoz "A&S Inc." se specializovala na vyrobu spojovacich casti z materialu letecke kvality, tak za silne podpory z ostatnich minoritnich lobb (na zaklade hesla "United we stand!"[mrknutí jedním okem], A&S Inc." vyhralo multimilionovy minoritni kontrakt pro navrh a vyrobu Zavesu Motoru (Engine Mount) pro do vyroby prave schvalene civilni letadlo nove generace, Boeing Dreamliner.
Po urcite dobe, prvni prototyp Boeing Dreamliner byl konecne sestaven, a pripraven k prvnimu testovacimu letu z Everett, stat Washington, na Hawai.
"A&S Inc." si vymohla (opet za silne politicke podpory ruznych minoritnich lobb), ze jejich DOJ pro Zaves Motoru letadla Dreamliner bude prekvapenim na posledni chvili: spoj bude uveden do funkce v dobe, kdy Dreamliner se bude nachazet nad Pacifickym Oceanem, ve vysce 10000 m. V tom okamziku, docasny (tj. zastaraly) spoj bude pilotem remotne rozpojen, a DOJ plne prevezme cele zatizeni.
Navic, aby minoritni lobby, s dominujici gay komunitou ze San Francisca, dokazala svoji naprostou konfidenci v schopnosti a kvalitu vyroby "A&S Inc.", tak se nabidla, ze se stanou prvnimi cestujicimi v prototypu Boeing Dremliner. Letadlo bude plne.
A po priletu na Hawai se udela obrovska Rainbow Party nemajici historicke obdoby! A bude se zpivat a tancit "Aloha, Aloha! Hula-Huly, do papuly!", plne tri dny a tri noci!
At zije Adam & Steve! S DOJ na vecne casy a nijak jinak !!!
--------------------------------------------
Ale panove... Ze vy tomu neverite? S vama, jako se Stefanem a panem Taborskym - neni vubec zadna sranda.
Prosim vas, nebudme prece sroubophoby! Vzdyt zijeme v moderni dobe ! [mrknutí jedním okem]


26421

10.3.2004 1:09

Filipika proti gayům a lesbičkám

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Tedy pane Albert Vy úplně záříte!
Děkujeme velmi pěkně za takovou úsměvnou naturální poezii!!!
Takhle by se měli psát příspěvky!

26423

10.3.2004 2:47

Filipika proti gayům a lesbičkám

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

At se to vezme z jednoho konce a nebo z druheho a jak se to omlouva,tak stejne v jadru veci je tato cinnost nemoralni a je to proti zakonum prirody,nebot snimky zvirat jsou propagovany ve prospech homosexuality,ale ty zvirata sama o sobe jsou vedena cichem a jim prirodou vrozenym pudem ,proto ,vzdy vidite samici a potom samce a druheho poblouzneneho samce ,ktery chce tu samici take ,tezko kdo bude reprodukovat obrazek jen samotnych samcu ,bez pritomnosti samice.Jedno je jasne ,ze v minulosti ,zde bylo neco zcela podobneho,nemoralnost ,prostituce ,alkoholismus a jine a nakonec pro bezmocnost lidi udrzet poradek vypukla prirodni katstrofa,mor,cerna smrt a kdyz lide videli ,jak kolem nich ,kde kdo umira,tak se jim nakonec vratil i rozum ,tem par ,co prezili.Hnizdo neresti -Londyn byl pomalu zcela vypalen a jinde se delo podobne a opet se vratil nejaky rad,ktery usmernil spolecnost.Kdyz sadismus ,homosexualita a podle nekterych naseptavacu-odborniku se prida sex se zviraty,tak ,jak to propaguje profesor Singer,tak se muze stat ,ze vznikne novy bacil,nova nemoc ,jez srovna vsechny ty nemoralne i s mnoha obetmi nevinnych do urciteho radu ,kteremu dnes oponuji v ramci sveho nemravneho a sobeckeho zivota,nejdive musi umrit miliony lidi ,aby lide opet dostali rozum,jakoby jim nestacili prirodni katastrofy a jine.Politici jsou poplatni a vysledkem jsou v TV porady ,jez by nikdy nebyly pripusteny k vysilani ,pred takovymi deseti roky,dnes vidime ,jak se buzeranti miluji na vladnim kanalu a proc ne ,kdyz verejnost ponechava politikum volne ruce.Celkova svetova dekadence ,dojde jen jednoho cile=katastrofy,kdo chtel mit ze zivota vsechno,nakonec nebude mit nic a bude bojovat o holy zivot,pokud bude mit vubec nejakou sanci-doktori nemusi vzdy najit neco,co nam pomuze.

26426

10.3.2004 2:58

Filipika proti gayům a lesbičkám

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

byt gay je uz pry "normalni", tzn.,ze za chvili bude "normalni" se zenit se svym domacim zviretem? zletilost bude v desti letech a pak bude "normalni" si nekoho takoveho vzit? kdyz dnes se toto zavrhuje dokonce je i trestne, tak jako byla kdysi homosexualita???
co nas jeste ceka v tom vyjebanem technickem, zivotnim a celkovem progresu, na co se mame tedy pripravit???, pani kubova??? zeby bylo zase "normalni" tasit kolty na ulici, kdyz vas nasere kolega ridic?? anebo bude "normalni", ze kdo neni zid je ztracen???(to uz tu vlastne mame, ja zapomnel!)
co je to vlastne "byt NORMALNI"?????
stefan

26427

10.3.2004 20:43

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

Reakce na 26427

bude "normalni" se zenit se svym domacim zviretem?

bude to normalni, az se vynalezne zpusob komunikace se zviraty. Ta se svazkem pochopitelne budou muset souhlasit. [mrknutí jedním okem] Ale nevim jak to dopadne s adopci... [mrknutí jedním okem]

26462

10.3.2004 22:18

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26462

Zapomněl jste na kapitolskou vlčici? A na Mauglího? A co Tarzanova pěstounka? A to ani nemluvím o Lindě Lovelace s chrtem nebo Ledě s labutí!

26471

11.3.2004 0:13

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

Reakce na 26471

a jo.. [chechtot]

26472

10.3.2004 4:20

Filipika proti gayům a lesbičkám

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Kdyz jsem zacala pracovat v mistni bance, zdala se mne tam jedna pani docela sympaticka. Zacala jsem se s ni kamaradit, pak jsme spolu sly na obed. Pri obede jsem se ji zeptala, jestli ma manzela, deti nebo treba jenom nejakeho pritele. Ona mne odpovedela, ze nema ani manzela, ani deti a ani pritele, protoze ma jiny zivotni styl, ze je lesbicka.
Musim se priznat, ze jsem byla timto sdelenim uplne sokovana. Vypadala a chovala se docela normalne! Jak jsem byla v tom soku, tak jsem zacala neco nesouvisle blekotat o tom, ze sice vim, jak to delaji teplousi, ale ze by mne zajimalo, jak to delaji lesbicky!
Bylo mne to vysvetleno, dokonce mne ta pani pujcila i nejake knihy, ktere vsechno popisovaly tak dokonale, ze mne z toho bylo malem nanic.
S tou pani se kamaradim dodnes. Kdyz jsem se ponekud vzpamatovala z toho puvodniho soku, tak jsem usoudila, ze je mne to srdecne jedno, jestli je lesbicka nebo ne. Zalezi na tom, jaky je clovek, jestli si mame o cem povidat, jestli je mne sympaticka. Jeji sexualni zivot je jeji soukroma vec, zrovna tak jako muj, a na nase pratelstvi to zadny vliv nema.

26428

10.3.2004 6:15

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

albert 67.?.?.?

Reakce na 26428

ale ze by mne
>zajimalo, jak to delaji lesbicky!

>Bylo mne to vysvetleno, dokonce mne ta pani pujcila i nejake
>knihy, ktere vsechno popisovaly tak dokonale, ze mne z toho
>bylo malem nanic.

Jak je psano v Koranu, dela se to to po ranu.
Proste a jednoduse: ta jedna (foukaci) harmonika se prilozi na tu druhou (taky foukaci). Pekne skvirou na skviru. A pak se obe harmoniky nechaj foukat, aby se videlo, ktera bude vyfukovat silnejc.
Jak vy na to koukate (tim nemyslim - foukate), pane Taborsky?



26429

10.3.2004 14:45

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26429

Mno, to teda koukám. BTW, Vy fifláte?

26442

10.3.2004 10:22

Filipika proti gayům a lesbičkám

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Jirinka si neuvedomuje ,ze tichym kamaradstvim ,vse nekonci,staci se podivat do Ameriky,kde homosexualove maji sve rozhlasove stanice a sve TV a sve casopisy amagaziny a tlaci se na stranky internetu,pokud se tyce lesbicek.tak ,ty ve vetsine jsou tiche a svym zpusobem i nenapadne,ale ,co homosexualove ,co se tlaci do skol ke skolni mladezi ,ziskat je pro svou cinnost,"jiny druh lasky" ,jak tomu davaji nazev. V Australii se jim to malem podarilo a jinde se jim podarilo dat velmi lakave knizky detem do materske skolky a v posledni chvili si nekdo vsim celkoveho zameru,"laskavosti" navstevniku,co se jim dnes nepovedlo ,tak budou zkouset znova,kdyz lesbicky nepotrebuji muze ,tak ,at nemaji deti ,tak ,jak homosexualove a neeexistuje,aby nas presvedcovali ,ze vlastne my svou normalitou jsme nemocni a potrebujem se lecit ,abychom se prispusobyli "pokroku",jestli takovy pokrok by semel stat celosvetovym zakonem,tak v pekle bud e,jako v raji.Mezi nami ,at si se svymi zadky delaji ,co chteji,ale at nenuti druhe k teto ohavnosti a zejmena ,ta nemaji v zadnem pripade moznost "otravovat" deti a at jim je znemozneno mit media k propagaci jejich nemoralnosti,dejte kazdy z Vas svemu poslanci otazku o homosexualite,pokud dostanete "pokrokovou "odpoved ,tak je nevolte,tam to totiz vsechno zacina.

26435

26.5.2004 8:50

Filipika proti gayům a lesbičkám

Roman 82.?.?.?

Přečetl jsem si článek i reakce a nemohu, jako gay, říci, že bych byl nějak zvlášť rozhozenej. Jediné co se mě trochu dotklo bylo to, že jsem "zmetek přírody" - ale chápu to od autora jako určitý příměr. Rd bych řekl, že již 9 let žiju v partnerském svazku s jiným mužem, kterého mám velmi rád a velmi si ho vážím. Je to člověk, o kterého se mohu opřít a vedle kterého chci zestárnout. Nechci být ve stáří sám jenom proto, že nemohu utvořit šťastný svazek s ženou, byť si žen (a kamarádek mám víc než kamarádů) velmi vážím. Je slušné podotknout, že jsem se o to pokusil - byl jsem ženatý - a prostě to nebylo možné. Z manželství mi zůstaly děti, které nakonec celou touto, poněkud nestandardní situaci, pochopily a věřte - není jim špatně ani pokud trávíme čas společně s mým partnerem (a trávíme ho opravdu hodně). Psalo se to zde-děti "jezdí na lásku". Nakonec to je to hlavní, o co by nám asi mělo všem jít. Celé mé "přijetí" mě navíc přivedlo i k tomu, že nikoho neodsuzuji a vše, s čím se v celé té moudré Přírodě s velkým P setkám, se snažím pochopit. Možná i proto se mnoho mých známých gayů angažuje při ošetřování invalidů, lidí s různými nemocemi...Jinak souhlasím s tím, že mi také moc nevoní takové to halasné projevování své odlišnosti na různých gay parade, každý jsme jiný, ale možná se tak někdo potřebuje prezentovat určitý odpor ze strany většinové společnosti chápu. Ale tedy závěr: byl bych velmi rád, kdybych mohl v tichosti a bez jakéhokoliv halasu se svým dlouholetým a životním partnerem uzavřít nějakou formu soužití (nemusí to být "svatba"[mrknutí jedním okem], byť fakticky spolu stejně žijeme. Prostě tak, aby nezůstal třeba jednou (stát se může cokoliv) bezprizorně na ulici. Abych občas nemusel mít pocit, že jsem ilegál. Abych mohl od pošťačky převzít jeho doporučený dopis. Abych mohl s lékařem pohovořit (bude-li potřeba) o jeho zdravotním stavu. Abych za něho nesl já a ne stát právní bnebo finační odpovědnost (bude-li to potřeba). Věřte mi, budeme-li moci uzavřít nějaký takový svazek, nic se nezmění.Nic se nenaruší. Legalizuje se to, co stejně je a pouze to dostane "lidskou tvář". Přeji všem, aby dříve, než něco, nebo někoho odsoudí, dokázali přistoupit k té věci s pokorou a pochopením.

29223

Příspěvků: 130

08.03. 00:53 Peleška Milan  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 13:22 Dramenbejs  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
12.03. 09:15  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
13.07. 11:45 NTPT  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 04:58 Rado  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 06:32 Alena P. Hagen  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 20:12 Rado  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
12.03. 09:30  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
12.03. 15:57 Lev  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
13.03. 14:32 oji  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
13.03. 14:44 oji  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 05:44 stefan  dotaz
08.03. 21:10 Petr, Londyn  RE: dotaz
08.03. 23:50 jan  Ovce teplokrevne
30.03. 20:17 Druid  RE: dotaz
08.03. 05:56 stefan  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 06:06  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:04  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 18:36 Dan  Normalni
09.03. 03:56 stefan  RE: Normalni
09.03. 04:00 stefan  dokonceni
09.03. 05:05 Jiří Táborský  Máte to správně, Štefane.
08.03. 05:57 Alena P. Hagen  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 21:21 Petr, Londyn  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 21:52 Peleška Milan  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:12  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 06:14 Lev  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 08:08 Kaja  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 08:52 Saša  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 09:55 Šárí  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 17:08 Paranoicus Maximus  Dokonalý program?
09.03. 16:08  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 16:03 Jiří Táborský  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 16:14 Jiří Táborský  Oprava
10.03. 16:18 Jiří Táborský  RE: Oprava
10.03. 18:53 Kaja  RE: Oprava
15.03. 07:15 Šárí  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
15.03. 17:09 Jiří Táborský  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
16.03. 18:51 Jiří Táborský  Dodatek
15.03. 17:11 djb  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 11:44 Čertíkbertík  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 11:50 Čertíkbertík  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 11:52 Čertíkbertík  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 11:53 dub  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 18:53 Dan  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 14:49 kombajn.bloguje.cz  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 11:53 Čertíkbertík  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 11:56 Čertíkbertík  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 12:00 Čertíkbertík  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 18:58 Dan  Souloz
08.03. 20:15 Rado  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 12:42 kavol  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:31 Vodník  Kavole,
09.03. 03:48 kavol  RE: Kavole,
08.03. 13:38 Peter Veliky  Teplym jde hlavne o financni vyhody..
08.03. 17:55 Lev  RE: Teplym jde hlavne o financni vyhody..
08.03. 14:05 malva  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 16:05 malva  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 20:15 Kaja  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:40 m  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 13:48 Dramenbejs  RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a
09.03. 13:51 Dramenbejs  RE: Tři sta slov, která přivolají pozornost FBI, CIA a
08.03. 16:38 albert  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 18:51  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 19:46 Jan Zelený  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 20:31 Jiří Táborský  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:33 Teplomilny LodiVod  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 20:36 Kaja  Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 22:43 Lev  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 22:56 Jedinecny  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:24 Lev  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 10:27 Jedinecny  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 20:46 jednorozec>  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 21:42 Lev  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 22:07 Rado  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 22:45 Rado  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:12 Vladimír Stwora  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 02:16 Kaja  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 03:44 kavol  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
08.03. 23:45 djb  Filipika proti gayům a lesbičkám
12.03. 18:46 Dramenbejs  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 04:08 stefan  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 04:35 Robert Nohejl  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 05:49 Peter  To bylo EXCELLENT!!! Keep douing good JOB
09.03. 10:48 qwe  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 13:33 Dramenbejs  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 14:35 Aja  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 17:13 Olga Kubová  Inu, Ájo,
09.03. 18:08 Jiří Táborský  RE: Inu, Ájo,
10.03. 13:17 Aja  RE: Inu, Ájo,
09.03. 16:18 stefan  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 18:27 Bolo S.  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 16:29 albert  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 18:17 Olga Kubová  ad albert
09.03. 19:18 Jiří Táborský  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 19:59 Olga Kubová  Dneska by to byla zase jenom loupežná vražda
09.03. 20:24 Jiří Táborský  RE: Dneska by to byla zase jenom loupežná vražda
10.03. 01:19 Peleška Milan  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 08:26 Kaja  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
25.08. 16:21 Decadent.t  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 18:31 oji  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 19:08 Vladimír Stwora  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 20:20 Olga Kubová  Pane Stworo,
09.03. 20:57 Vladimír Stwora  RE: Pane Stworo,
09.03. 21:02 Olga Kubová  No vždyť říkám,
10.03. 20:36 oji  RE: No vždyť říkám,
09.03. 21:48 Jiří Táborský  RE: Pane Stworo,
09.03. 21:27 Sidonius  RE: Pane Stworo,
10.03. 02:34 stefan  RE: Pane Stworo,
10.03. 20:51 oji  RE: Pane Stworo,
11.03. 08:49 Olga Kubová  No a já vyjadřuju
11.03. 15:07 oji  RE: No a já vyjadřuju
11.03. 15:36 Olga Kubová  Takže neděláte
11.03. 16:34 oji  RE: Takže neděláte
11.03. 17:54 Olga Kubová  Já s ním nemám nic,
11.03. 18:08 oji  RE: Já s ním nemám nic,
11.03. 16:04 Lev  RE: No a já vyjadřuju
09.03. 20:00 albert  Filipika proti gayům a lesbičkám
09.03. 23:37 albert  Nebudme sroubophoby !
10.03. 01:09 Peleška Milan  Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 02:47 Robert Nohejl  Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 02:58 stefan  Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 20:43 oji  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 22:18 Jiří Táborský  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
11.03. 00:13 oji  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 04:20 Jirina Kokesova  Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 06:15 albert  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 14:45 Jiří Táborský  RE: Filipika proti gayům a lesbičkám
10.03. 10:22 Robert Nohejl  Filipika proti gayům a lesbičkám
26.05. 08:50 Roman  Filipika proti gayům a lesbičkám

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 693