Diskuze k článku

Symfonie o Novém světě

Příspěvků 25

4.3.2004 3:28

Symfonie o Novém světě

Rado 24.?.?.?

Hmmm... Niektore casti davaju zmysel, ale ako celok mi to pride strasne nekonzistentne - takmer ako bluznenie.

26156

4.3.2004 8:09

Symfonie o Novém světě

Jiří Táborský 209.?.?.?

Mno, když jsem se tím textem prokousal, tak jsem si nebyl jist, zda autor ten mýtus o jejich nepřekonatelné moci těm jeho "Filištýnským" sežral i s navijákem anebo si dělá srandu. Vlastně mi ani nedošlo, proč jim říká "Filištýnští".

26164

4.3.2004 10:42

RE: Symfonie o Novém světě

Sidonius Někdy mám, někdy ne 24.?.?.?

Reakce na 26164

>Mno, když jsem se tím textem prokousal, tak jsem si nebyl
>jist, zda autor ten mýtus o jejich nepřekonatelné moci těm
>jeho "Filištýnským" sežral i s navijákem anebo si dělá
>srandu. Vlastně mi ani nedošlo, proč jim říká "Filištýnští".
----------------------------------------------------------------
Maestro Táborský, řečený převýtečný,
doporučuji nahlédnout do Bible = Kniha První Samuelova, kapitola 4. až 9. Je to určitě jen jakási alegorie, ale slovy malé násobilky, bych z toho článku usuzoval, že proti větru se jen velmi špatně čůrá. Jinak se to vlastně taky dá brát, jako že vlastně moc šancí, my obyčejní gójové nemáme. Ale jak hlavně říkají "ONI" ( vlastně ten jejich rábi, co už měl na kahánku ), "fšechno je jinak". A podle délky, a i obsahu elaborátu, pokud by to bylo slovensky, bych usuzoval, že se Debugger přejmenoval na Wojnara. Jinak přeju dokonalé a příjemné vyprazdňování.

26167

4.3.2004 12:57

RE: Symfonie o Novém světě

nitram nitram (tečka) r (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 26164

>Mno, když jsem se tím textem prokousal, tak jsem si nebyl
>jist, zda autor ten mýtus o jejich nepřekonatelné moci těm
>jeho "Filištýnským" sežral i s navijákem anebo si dělá
>srandu. Vlastně mi ani nedošlo, proč jim říká "Filištýnští".

"Filištínští" jim, domnívám se, říká z toho důvodu, že nechce být perzekvován dle trestního zákona, platného v ČR. A že by ho rádi chapadla "filištínských" zašili, tomu věřím.

26171

4.3.2004 9:07

Symfonie o Novém světě

bývalý antikomunista 195.?.?.?

Již první komentáře ukazují na dobrý úsudek čtenářů. Po přečtení článku jsem měl na chvíli také mírný chaos. Nechtěně po čtyřicet let mi byla vštěpováno nové učení, které se opíralo skutečně o pravdivé, vědecké poznatky, které si nic do přírody nebo společnosti nepřimýšlí a odmítá všechno, co nemůže být vědecky ověřeno a potvrzeno. I když, některé části článku mohou být pravdivé, jsou i podložené skutečnostmi, celek je však zavádějící, ba poblouzněný.

26165

4.3.2004 10:45

Symfonie o Novém světě

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

> názor mediálně známé osoby platí za "důkaz", byť otázka jí >položená směřuje do sféry, o níž nemá ani ponětí.
> Ovšem to, co tyto konformní osoby vypouštějí z úst, přesně >odpovídá pravidlům s goebbelsovskou vytrvalostí opakovaného >vzorce. Hlasy uměle nafouknutých "celebrit" z prostředí sportu >a showbyznysu mají dnes větší váhu

Tak s timhle souhlasim. Nazoru levicackych, antibushovskych hollywoodskych celebrit jsou skutecne casto plne noviny. Tato skutecnost ovsem popira vetsinu dalsich tvzeni pisatele clanku.
Clanku prilis dlouheho,nesouvisleho a hlavne paranoidniho [zmaten]
Kaja

26168

4.3.2004 14:18

Symfonie o Novém světě

djb 62.?.?.?

to je tedy trochu mimo misu, ale kdyz se podivate na fotku s napisem "Ohrozí Češi britské studenty?" na
http://www.novinky.cz/02/70/10.html
muze mi nekdo objasnit, co je to za studenty na ty fotce? Nejak nevim, jestli to maji byt briti ci cesi??? [smích]

26172

4.3.2004 14:56

RE: Symfonie o Novém světě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26172

Ještě jste nikdy neviděl PC (politicky korektní) snímek, že?

26175

4.3.2004 15:08

Symfonie o Novém světě

Penguin pouzivam (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

O čem je tento Svět ?

Narodili jsme se do něj a věřili jsme tomu, že naši otcové a dědové, matky a babičky, učitelé a profesoři nás o jeho povaze pravdivě informovali a dobře nás připravili na vlastní a svébytný život v něm. A v tomtéž duchu pak sami jednáme vůči
svým vlastním potomkům.
Je však tomu skutečně tak ? Skutečně jsme byli správně seznámeni s povahou Světa? Proč potom
v podstatě nerozumíme tomu co se na světě děje ? Proč nedokážeme sobě ani svým potomků vysvětlit prakticky cokoliv z toho, co netriviálního se kolem nás děje. Ale nejenom CO se,
děje, ale ani JAK se to děje a už vůbec ne PROČ se to děje. Proč je na naše, tentokrát již dospělé (nikoliv školácké)
otázky, odpovídáno mlčením státních, vojenských, obchodních a dalších všech myslitelných tajemství ? Proč je nám
nejen neodpovídáno, ale dokonce je nám lháno, zatajováno, mystifikováno a konečně i ubližováno za tyto naše otázky a
hledání jejich odpovědí ? Kdo, kdy, jak a proč dal "právo" některým lidem se takto chovat k lidem jiným ? Nebo se snad
předpokládá, že tomu CO je nám odpovídáno musíme věřit a na nic víc nárok nemáme, jinak konec dobrot ? Ale jak jsem již uvedl, my již
nejsme školáci, abychom se nekriticky a s důvěrou v učitele spokojili s odpověďmi, jejichž formální i obsahová úroveň
je spíše než vysvětlením urážkou lidského intelektu. Máme vlastní úsudek, který nám, říká, že s onou
rodičovsko-školskou přípravou do života není něco v pořádku. Ne že by nám tito naši vychovatelé říkali něco, o čem
sami nebyli přesvědčeni. Toto ideologické násilí, když museli, nám vždy dokázali sdělit v odlišné podobě od svého
přesvědčení.

Chyba je jinde, chyba je v tom, že i oni sami již byli vychováni a vyškoleni v mylném interpretačním
rámci, v mylném a dezinformačním systému. Nicméně v jejich době zde nebyly takové prostředky k šíření informací,
které máme k dispozici dnes my, takže jim nemůžeme mít za zlé, že sami podlehli, či lépe řečeno byli převálcováni. Ale i tak
snad odvedli dobrou práci - nejsme přece lidmi, kterým lze apriori nakukat cokoliv a když nám něco nehraje, hledáme odpovědi jejichž platnost či jalovost soudíme vlastním úsudkem a ne výsledkem veřejného průzkumu či blábolem užitečného idiota. A když nenalézáme, necháváme věc otevřenu, aniž bychom se demagogicky, přiblble
či pod bičem přiklonili k nesmyslu či polopravdě. My sami jsme přece ve svých vlastních životech museli přijmout a strávit již nejednu všelidovou lež, která se nás pokoušela přesvědčit o tom, že není lží, ale vzácnou, pravdivou
a dlouholetou trvalkou. ... Pokračování

26176

4.3.2004 15:09

Symfonie o Novém světě

Penguin pouzivam (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

A právě proto, že jsme se na vlastní kůži přesvědčili o tom, že tyto domnělé pravdy nebyly žádnými pravdami, ale přinejlepším omyly a nejspíše záměrnými
mystifikacemi, právě proto jsme o to víc ve střehu (se kterýmžto
stavem se již nejsme schopni rozloučit), když se nám starými známými a tedy apriorně nedůvěryhodnými a
zdiskreditovanými formami sdělují "pravdy" nové. Ale jsme nejenom ve střehu, jsme i v procesu "dolování
a rýžování", v dolování informací, které pak v rýžovací misce a mlýnku našeho úsudku nahrazují ony zdiskreditované prameny. My již přece víme, že tento proces
nám daleko lépe než cokoliv jiného (oficiálního zejména) přináší nové a lepší, koheznější odpovědi. U těchto odpovědí totiž platí, že 1+1=2 a nikoliv 2,1
nebo třeba tři a půl.
A proto jsem zneklidněn, nikoliv povahou těchto odpovědí (které samy o sobě jsou
samozřejmě stejně tak zneklidňující), ale tím, co pan J.Wojnar ve svém starším
článku správně neopomněl připomenout. Jsem zneklidněn procesem, který má ambice,
vzít lidem v konečném důsledku to, co je dnes jejich hlavním poznávacím nástrojem - svobodný internet. To s jakou arogancí
a cílevědomostí, si řekněme stát i u nás v České republice, prostřednictvím
Ministerstvem informatiky připravovaného "Zákona o některých službách informační společnosti" osobuje právo, zcela
privátně podnikajícím subjektům ukládat šmírovací povinnosti na jimi vlastněné a svobodně a dobrovolně provozované technické prostředky
a aktivity je až neuvěřitelné potvrzení infa z
rovněž staršího článku pana Stwory. Alespoň mně můj mlýnek mele výsledek beze zbytku (jedna a jedna je zase jednou dvě).
A tak mj. i panové Jiří
Wojnar, Mel Gibson či Henry Ford vynášejí na světlo světa interpretace Světové reality, které po příslušném promletí zcela jistě aspirují na transcendenci ve fakta. Přimíchejme k nich smysluplné
a racionální interpretace jevů kolem UFO či pohledů na Svět pana Zecharia
Sitchina, možná kousek od J.R.Tolkiena a třeba se v roli dědečků nebudeme muset obávat, jestli svá vnoučata budeme opět a cyklicky nevědomě
(tak říkajíc - v dobré víře) balamutit, či jim budeme do života schopni dát pár dobrých a užitečných
pravd (samozřejmě za předpokladu, že Svět ještě nebude jeden velký a po
všech stránkách zdevastovaný ... ?). ... dokončení

26177

4.3.2004 15:10

Symfonie o Novém světě

Penguin pouzivam (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Dokončení ...
Pokud se týká nás - ví snad někdo z nás co s tím, když i pan prezident
Klaus (a ten má určitě víc utajovaných informací k dispozici než my) říká,
že cesta je nezvratná (cituji: ...česká
republika nemá v žádném případě možnost se vymknout tomuto procesu...)?

P.s. O předmětných "Filištínských" z článku
pana J.Wojnara si lze více počíst např. tady nebo
tady.

26178

4.3.2004 17:13

RE: Symfonie o Novém světě

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26178

Hm, pochutnal jsem si na Vasem prispevku v diskuzi "Symfonie o Novem svete", pane Penguin. Skutecne dobre.

26184

4.3.2004 23:14

RE: Symfonie o Novém světě

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26178

Myslím, že Váš příspěvek by měl být ještě jednou postován jako článek na hlavní stránce a ne pouze jako komentář, který se za pár dní ztratí do pozadí. Pan Stwora by to mohl jistě a ochotně zařídit.

26199

4.3.2004 23:47

RE: Symfonie o Novém světě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26178

Až příště příjdete s podobnou úvahou, pošlete mi to jako email, namísto abyste to tady vkládal po částech. Myslím, že by si to zasloužilo samostatný článek.

26203

5.3.2004 4:01

Symfonie o Novém světě

Josef 12.?.?.?

Kdyz si clovek dosadi za ty Filistinsti marxisty tak clanek teprve zacne mit nejaky smysl.

26208

5.3.2004 11:56

RE: Symfonie o Novém světě

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 26208

a ked si dosadis za komunistov: Mordechaja, Apfelbauma, Israela Blanka a vsetkych innych, znamych to autorov a siritelov tejto (a nielen tejto) ideologie, tak skoncis znova pri vyvolenych a kvadratura kruhu je uplna.
zda sa, ze to je uplne jedno ako ich clovek nazve, ci Filistinci, alebo talmudisti, alebo komunisti, alebo vyvoleni, vzdy to konci pod horou Sion.

26221

5.3.2004 16:35

RE: Symfonie o Novém světě

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26221

zda sa, ze to je uplne jedno ako ich clovek nazve, ci Filistinci, alebo talmudisti, alebo komunisti, alebo vyvoleni, vzdy to konci pod horou Sion.
______________________________________

Nic vic, nez to Bolo, ze mas pravdu !



26231

5.3.2004 4:05

Symfonie o Novém světě

Ancoram 193.?.?.?

Děkuju autorovi za tento článek. V podstatě shromáždil do jednoho koherentního výkladového celku střípky budoucí světové diktatury. Mezi paranoiou a kritickým myšlením je totiž ten rozdíl, že kritické teorie lze ověřit. A pokud se skutečně někdo je ochoten zamyslet nad nedávnou historií po skončení studené války (případně ještě dál), nemůže než dát obsahu tohoto článku za pravdu.

26209

5.3.2004 4:27

Symfonie o Novém světě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vsichni zradci a hostaplerove rikaji,ze neexistuje jina cesta ,nez ta po ktere nas vedou,coz je prostredek jez sveti ucel.I pan Aron Sharon a jeho generalove rikaji,ze at chceme a nebo ne ,tak se treti svetove valce nevyhnem,ackoliv techto samovyvolenych neni ani jedno procento svetove populace.Uz v roce 1947 rikali atomovy vedci ve svem casopisu americke spolecnosti ,ze neni vyhnuti ,at chteji a nebo ne ,tak budou miy jednu svetovou vladu,tedy zajiste plnou maskovanych a odmaskovanych "vyvolencu",jez budou "vnuknutim od boha" ridit dalsi osud zeme,tak ,jak pred senatem pronesla jista pani ,ktera na rovinu rekla,ze to bude jenom otroctvi a nic vic.Takze ,je na tech 99% ,co si nechaji ,kde libit od tech "proroku" ,jez agituji pro svou snadnejsi cestu k moci a kontrole nad lidmi ,at uz za jidassky baksis a nebo jen "z boziho vnuknuti".Amerika je takovou ,jakou si ji americky volic udelal,Cechy jsou takove ,jake si je u piva lide udelali a Australie je rovnez takova,jakou si ji lide vytvorili,tedy tech zotpovedne nezotpovednych a nebo linych myslet na vec budouci,co predaji svym detem,pokud nemysli jen ajen na sve materialni potreby.Adolf Hitler rekl: lide, jez nebojuji za svou svobodu ,tak si ji nezaslouzi.
jest-li mate historicky "komplax" na Hitlera ,tak doporucuji vyjadreni britskeho predsedu vlady David Lloyd George ,ktery rekl o Hitlerovi:Hitler was never happier and more relaxed than when in the commpany og young people."I have never met a happier people than the Germen and Hitler is one of the greatest men.The old trust him,young idolise him.It is the worship of a national hero who has served his country".
Jestli ,jeste mate pochybnosti,tak Vam pripomenu ,ze Hitler byl dvakrate jmenovan TIME-magazinem ,jako muz roku a v roce 1938 byl navrzen na Nobelovu Cenu MIRU o ,kterou se ted uchazi George BUsh.

26211

5.3.2004 8:11

Symfonie o Novém světě - trochu inak

Yeegmen 195.?.?.?

Autor sa pokúsil analyzovať súčasnú situáciu vo svete, pri čom skladá jednotlivé čriepky mozaiky. Je to metóda, ktorá sa používa na utriedenie základných informácií. Dovedie nás k zisteniam, ktoré sa zdajú byť na prvý pohľad veľmi prekvapivé a nesúrodé. Avšak nič nového pod slnkom. Prístup autora k téme je dosť nazeravý. Chýba mi to, že v menšej miere analyzuje „filištíncov“. Podľa môjho názoru vo svete funguje jeden druh politického zvieraťa a tým je človek. Ten je potencionálne nositeľom všetkých spoločenských vzťahov. Autorom popisovaný podfuk na zvyšku populácie je po tomto konštatovaní možné zhrnúť do jedného problému. Koho záujem sa vydáva za všeobecný záujem. To je aj základná časť mechanizmu ideologického pôsobenia všetkých vykorisťovateľských systémov. Druhá časť tohoto ideologického mechanizmu je manipulačná. Táto umožňuje odkloniť človeka od pôvodných zámerov a cieľov, ktoré by napríklad vychádzali z jeho najvlastnejších potrieb
Nedávno som po dlhom čase opäť nakukol takpovediac cez plece deduškovi Marxovi. Jeho ekonomické vzorce reprodukcie individuálneho a spoločenského kapitálu poskytujú dostatočnú odpoveď o závislosti „filištíncov“ a tých druhých. Vzorce zároveň vypovedajú o osudovom vzťahu „parazita“ k „hostiteľovi. „Parazit“ rozumej „filištínec“ je bez svojho hostiteľa neschopný života. Hostiteľ však vôbec nie je životne determinovaný parazitom. A ak sledujeme tento dej v prírode, nastáva nasledovná situácia: hostiteľ buď podľahne parazitovi a parazit hynie zarovno s ním, alebo sa hostiteľ parazita úspešne zbaví a prežije. Keďže človek je tvor mysliaci, má v danom prípade o máličko väčšiu šancu pred ostatnou prírodou. Problémy vzdelania, ktoré autor uviedol bránia väčšine populácie kritickému mysleniu a pohľadu na svet. Dnešný, podotýkam „úspešný parazit“, aby mohol prežiť necháva žiť aj svojho nositeľa. Presne tak, ako to popisuje autor. A práve tu je najcitlivejšie ohnivko reťaze a zároveň možnosť urobiť prielom v spoločenskom usporiadaní. Ale dosť tohto „sociálneho darwinizmu“ V polemike doktora Marxa s filozofom Feurbachom je obsiahnutá ďalšia odpoveď na tento pálčivý problém „nestačí svet len vysvetľovať, je potrebné ho zmeniť “. Cením si autora článku že prvú časť tohto kréda naplnil.

http://www.marxists.org/archive/marx/works/1845/theses/theses.htm

26219

5.3.2004 10:29

Symfonie o Novém světě

kosta boneman (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Děkuji pánům Wojnarovi a Penguinovi za pastvu pro mozek i oči. Mám velice rád polemizování o konspirační teorii evoluce lidské společnosti ve všech jejích verzích (i přes interpretační neshody u některých událostí, a pojmenování hybatele, u Vás Filištýnských[smích] Zdá se mi stejně těžce vyvratitelná jako dokazatelná, což má samozřejmě svou přitažlivost.

26220

5.3.2004 12:41

Symfonie o Novém světě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

[chechtot]

26223

9.3.2004 4:39

Symfonie o Novém světě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je ta symfonie v zakladu "Kdyz ptacka chytaji,pekne mu zpivaji"?
-----------
Symfonie Noveho Sveta.

Seven Jewish-Americans Control Most US Major Media

From John Whitley

11-21-3

How would people feel if it was Muslims who owned the major media?

Today, seven Jewish-Americans run the vast majority of major U.S. television networks, the printed press, the Hollywood movie industry, the book publishing industry, and the recording industry. Most of these industries are bundled into huge media conglomerates run by the following seven individuals:

Gerald Levin, CEO and Director of AOL Time Warner
Michael Eisner, Chairman and CEO of the Walt Disney Company
Edgar Bronfman, Sr., Chairman of Seagram Company Ltd
Edgar Bronfman, Jr, President and CEO of Seagram Company Ltd and head of Universal Studios
Sumner Redstone, Chairman and CEO of Viacom, Inc
Dennis Dammerman, Vice Chairman of General Electric
Peter Chernin, President and Co-COO of News Corporation Limited

These seven Jewish men collectively control ABC, NBC, CBS, the Turner Broadcasting System, CNN, MTV, Universal Studios, MCA Records, Geffen Records, DGC Records, GRP Records, Rising Tide Records, Curb/Universal Records, and Interscope Records.

Most of the larger independent newspapers are owned by Jewish interests as well. An example is media mogul is Samuel I. "Si" Newhouse, who owns two dozen daily newspapers from Staten Island to Oregon, plus the Sunday supplement Parade; the Conde Nast collection of magazines, including Vogue, The New Yorker, Vanity Fair, Allure, GQ, and Self; the publishing firms of Random House, Knopf, Crown, and Ballantine, among other imprints; and cable franchises with over one million subscribers.

I could add that Michael Eisner could depart Disney tomorrow but the company will remain in the hands of Shamrock Holdings, whose principal office is now located in 'Israel'."

How would people feel if it was Muslims who owned the major media?

26382

7.7.2004 11:23

Symfonie o Novém světě

auro 194.?.?.?

Sileny spisovatel se zase ukazal! [velký smích]

30543

12.7.2004 8:15

Symfonie o Novém světě

auro 194.?.?.?

Wojnar zil od 1979 - 89 ve Svycarsku. Hned po sametu se vratil do vlasti a byl soucasti Havlovy ochranky a zamestnal Cibulku ve sve firme (sam to tvrdi). Ten clovek je jasne stbak!

30766

Příspěvků: 25

04.03. 03:28 Rado  Symfonie o Novém světě
04.03. 08:09 Jiří Táborský  Symfonie o Novém světě
04.03. 10:42 Sidonius  RE: Symfonie o Novém světě
04.03. 12:57 nitram  RE: Symfonie o Novém světě
04.03. 09:07 bývalý antikomunista  Symfonie o Novém světě
04.03. 10:45 Kaja  Symfonie o Novém světě
04.03. 14:18 djb  Symfonie o Novém světě
04.03. 14:56 Vladimír Stwora  RE: Symfonie o Novém světě
04.03. 15:08 Penguin  Symfonie o Novém světě
04.03. 15:09 Penguin  Symfonie o Novém světě
04.03. 15:10 Penguin  Symfonie o Novém světě
04.03. 17:13 Lev  RE: Symfonie o Novém světě
04.03. 23:14 Jiří Táborský  RE: Symfonie o Novém světě
04.03. 23:47 Vladimír Stwora  RE: Symfonie o Novém světě
05.03. 04:01 Josef  Symfonie o Novém světě
05.03. 11:56 Bolo Sinsaev  RE: Symfonie o Novém světě
05.03. 16:35 Lev  RE: Symfonie o Novém světě
05.03. 04:05 Ancoram  Symfonie o Novém světě
05.03. 04:27 Robert Nohejl  Symfonie o Novém světě
05.03. 08:11 Yeegmen  Symfonie o Novém světě - trochu inak
05.03. 10:29 kosta  Symfonie o Novém světě
05.03. 12:41  Symfonie o Novém světě
09.03. 04:39 Robert Nohejl  Symfonie o Novém světě
07.07. 11:23 auro  Symfonie o Novém světě
12.07. 08:15 auro  Symfonie o Novém světě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

8

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 27 čtenářů částkou 2 645 korun, což je 8 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zákaz shromažďování platí jen pro někoho - chvilkaři mají výjimku05.06.20 23:12 Česká republika 1

Poskokové a hlupáci ve vládě dále poškozují vztahy s Ruskem, teď vyhostili ruské diplomaty05.06.20 19:33 Česká republika 1

Video: Běloši líbají černochům nohy jako akt pokání05.06.20 18:22 USA 0

Poděkování NATO za ochranu? A před kým?04.06.20 17:20 Česká republika 4

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 5

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 21

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 13

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
26,55 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
21,43 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
34,34 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 437,93 Kč
1 unce stříbra
407,11 Kč
Bitcoin
228 147,18 Kč

Poslední aktualizace: 5.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 377