Diskuze k článku

Kacíř z Hollywoodu

Příspěvků 94

3.3.2004 4:24

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To ,coudelal Mel Gipson,tak tomu se rika cesky "cara pres rozpocet".Zide si delali generacni plan na ovladnuti krestanskych dusi pomoci holocaustu,kdy svet mel zapomenout na utrpeni milionu obeti zidovske persekuce,jako je tak zvana a zejmena v byvalych komunistickych zemi ,neustale propagovana"Ruska revoluce",ktera ,vubec nema nic s rusaky (coz se ovsem nerikalo,vsichni zide ,totiz byli jen soudruzi)spolecnehp,ale ma hodne spolecneho se zidy ,co prijeli do Ruska z vychodni casti New Yorku,kteri ani rusky neumeli.Krestanska vychova byla doposavad zakladnim kamenem mnoha evropskych narodu ,cele roky se snazili zide rozdelit nabozenstvi do mnoha ruznych odvetvi za jeden jediny cil,znicit biblickou legendu Krista ,prepsat bibli,vzit mnoha lidem nadeji v lepsi zivot i kdyz dnes prodelava krestanstvi krisi,tak stale zustava ve svem jadru krestanstvim bile populace i se vsemi nedostatky ,jez mnohe jsou dilem lidi jez se vloudili do krestanskych cirkvi za ucelem sabotaze,takze film Mel Gipsona lidem opet pripomene koreny praveho krestanstvi,jez nemusi byt representovano temi nejvyssimi,ale mnoha poctivymi krestany ,kteri jsou v obrannem postaveni a vystaveni neustalym utokum cela desetileti.
Krestanstvi neni stoprocentnim vzorem,zejmena pri takove zaskodnicke cinnosti mnoha parazitu,ale stale je lepsi ,nez pripravovany program jedne svetove vlady a jednoho nabozenstvi holocastovych musei rozsetych po celem svete.

26100

5.3.2004 12:19

RE: Kacíř z Hollywoodu

klement danda dandak (zavináč) shaw (tečka) ca 68.?.?.?

Reakce na 26100

>Vynikajici film. Jeden z nejlepsich, ktere jsme kdy videl. Dalsi filmy jsou "Saving private Rayen" a "Schindler list". Zidi nejsou blbi a proto s tou jejich blbou kritikou totalne prestali protoze zpozorovali ze se tim jenom zesmesnujou. A film Oscara v pristim roce stejne vyhraje. Protoze jak jsem se zminil Zidi nejsou blbi. Jenom vobcas trosicku paranoid. Ja bych byl taky po tom co se jim stalo za Hitlera.

26222

3.3.2004 7:56

Kacíř z Hollywoodu

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Proslýchá se,že v židech se pění krev,když vidí že Melův film,který shodou okolností všechna Holywoodská studia bojkotovala,vydělal už během prvních pěti dnů asi 126$ milliónů.
Prý přišli žídácí za Melem a ptali se,jestli by mohli udělat "sequel"!
hehehehehehehehe!

26105

3.3.2004 15:01

RE: Kacíř z Hollywoodu

P.Peshmerga 24.?.?.?

Reakce na 26105

Jenom by me zajimalo o cem by ten sequel byl. Pokud si pamatuji, Jezis po pohrbeni vstal z mrtvych, pak jeste navstivil apostoly. Tam pokud vim k nejakym srdcervoucim scenam nedochazelo (snad az na toho nevericiho Tomase), a od te posledni navstevy apostolu je na nebesich, sedi po pravici Pane. Na tom se zadne prachy nedaji vyrazit.
A i kdyby chteli natocit nejaky "prequel", tak to tady uz mnohokrat bylo. Jo, takhle nejaky ten sequel "Gladiatora", o osudu levobocka toho rimskeho generala, pridat tam nejake ty organizovane namorni bitvy, na to by se pan J. Katzenberg mel zamerit.

26121

3.3.2004 8:36

Od Izraelců bychom se měli učit

Paranoicus Maximus paranoik (zavináč) c-mail (tečka) cz 213.?.?.?

Za pozornost ale stojí i skutečnost, že je jen velice obtížné najít Izraelce, který by se styděl za své židovství nebo sebemrskačsky odsuzoval judaismus a potažmo celou židovskou kulturu. Dokonce ani ti piloti, co nedávno odmítli splnit rozkaz nadřízených, nikdy neřekli nic ve smyslu "jsem žid a stydím se za to".

To je - zdá se - běžné jen u kultury euroamerické, vytrubovat do světa, že jsme špatní, že naše kultura je špatná, že naše dějiny jsou nepřetržitou řadou zločinů ... et cetera. Internet je takových názorů plný.

Stránku Izraelce, který obdivuje orientální nebo africké kultury (a zavrhuje kulturu vlastní), jsem na webu dosud nenašel. Je to tím, že neumím hebrejsky?

26106

5.3.2004 19:16

RE: Od Izraelců bychom se měli učit

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 26106

To není o tom jestli bychom se něco měli naučit nebo ne.

Jen nám vládnou lidi, kteří za třicet stříbrných prodají reputaci všech lidí v republice.

26238

3.3.2004 11:19

Kacíř z Hollywoodu

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

zoznam miest, kde bol zidom zakazany volny pohyb

Jews claim they have always been the innocent victims of local bigots throughout history, that in itself is a monstrous racist calumny against non Jews throughout time.
http://www.aztlan.net/jewexpulsions.htm
Year and region where Jews
have been expelled since 250 A.D.


--------------------------------------------------------------------------------

YEAR . . . . . . . . . . . . . . . . . . PLACE

250 - - - - - - - - - - - - - - - - - Carthage
415 - - - - - - - - - - - - - - - - - Alexandria
554 - - - - - - - - - - - - - - - - - Diocese of Clement (France)
561 - - - - - - - - - - - - - - - - - Diocese of Uzzes (France)
612 - - - - - - - - - - - - - - - - - Visigoth Spain
642 - - - - - - - - - - - - - - - - - Visigoth Empire
855 - - - - - - - - - - - - - - - - - Italy
876 - - - - - - - - - - - - - - - - - Sens
1012 -- - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1182 -- - - - - - - - - - - - - - - - France
1182 -- - - - - - - - - - - - - - - - Germany
1276 -- - - - - - - - - - - - - - - - Upper Bavaria
1290 -- - - - - - - - - - - - - - - - England
1306 -- - - - - - - - - - - - - - - - France
1322 -- - - - - - - - - - - - - - - - France (again)
1348 -- - - - - - - - - - - - - - - - Switzerland
1349 -- - - - - - - - - - - - - - - - Hielbronn (Germany)
1349 -- - - - - - - - - - - - - - - - Saxony
1349 -- - - - - - - - - - - - - - - - Hungary
1360 -- - - - - - - - - - - - - - - - Hungary
1370 -- - - - - - - - - - - - - - - - Belgium
1380 -- - - - - - - - - - - - - - - - Slovakia
1388 -- - - - - - - - - - - - - - - - Strasbourg
1394 -- - - - - - - - - - - - - - - - Germany
1394 -- - - - - - - - - - - - - - - - France
1420 -- - - - - - - - - - - - - - - - Lyons
1421 -- - - - - - - - - - - - - - - - Austria
1424 -- - - - - - - - - - - - - - - - Fribourg
1424 -- - - - - - - - - - - - - - - - Zurich
1424 -- - - - - - - - - - - - - - - - Cologne
1432 -- - - - - - - - - - - - - - - - Savoy
1438 -- - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1439 -- - - - - - - - - - - - - - - - Augsburg
1442 -- - - - - - - - - - - - - - - - Netherlands
1444 -- - - - - - - - - - - - - - - - Netherlands
1446 -- - - - - - - - - - - - - - - - Bavaria
1453 -- - - - - - - - - - - - - - - - France
1453 -- - - - - - - - - - - - - - - - Breslau
1454 -- - - - - - - - - - - - - - - - Wurzburg
1462 -- - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1483 -- - - - - - - - - - - - - - - - Mainz
1484 -- - - - - - - - - - - - - - - - Warsaw
1485 -- - - - - - - - - - - - - - - - Vincenza (Italy)
1492 -- - - - - - - - - - - - - - - - Spain
1492 -- - - - - - - - - - - - - - - - Italy
1495 -- - - - - - - - - - - - - - - - Lithuania
1496 -- - - - - - - - - - - - - - - - Naples
1496 -- - - - - - - - - - - - - - - - Portugal
1498 -- - - - - - - - - - - - - - - - Nuremberg
1498 -- - - - - - - - - - - - - - - - Navarre
1510 -- - - - - - - - - - - - - - - - Brandenberg
1510 -- - - - - - - - - - - - - - - - Prussia
1514 -- - - - - - - - - - - - - - - - StrasbourKráceno (Editor)

26109

3.3.2004 17:34

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26109

Pane Sinaev,

uniká mi souvislost mezi článkem a Vámi postovaným seznamem míst, ze kterých byli Židé v minulosti vykázáni nebo omezováni ve volném pohybu. Dohaduji se, že jste chtěl upozornit na minulou perzekuci Židů a racionalizovat jejich hysterickou reakci na uvedení filmu Utrpení Krista.

Žádného soudného člověka ani nenapadne popírat, že Židé byli v minulosti čas od času perzekuováni, častěji než jiná etnika, někdy i hrůzným způsobem a většinou z příčin, které jsou v zásadním rozporu s principy civilizované lidské společnosti, jak si je dnes vykládáme. Pro jejich utrpení a ponižování v minulosti bych měl nepochybně vřelé sympatie, kdyby v současnosti tytéž principy arogantně nepošlapávali a nechovali se hůř a barbarštěji než ti, kteří se proti nim kdy provinili.

Mám takový nezapuditelný dojem, že si v historii Židé svým bezbřehým chucpe, arogancí, neskrývaným pocitem nadřazenosti, nesnášenlivostí a nenávistností opakovaně serou do vlastního hnízda a jak to tak vidím, mají ho už zase naplněné skoro až po okraj.

26125

7.3.2004 12:25

RE: Kacíř z Hollywoodu

Franco franco (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 26109

[naštvaný]
pane Editore,

nechápu smysl vašeho počínání když jste zkratil tento velice zajímavy prispevek. Rad bych znal pravdu celou. Nejen polopravdu kterou nám zde předkládate !

26288

7.3.2004 12:27

RE: Kacíř z Hollywoodu

Franco franco (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 26109

UZ JSEM SJEL DOLU. OMLOUVAM SE.

26289

3.3.2004 11:33

Kacíř z Hollywoodu

P.Peshmerga 24.?.?.?

Gibsonuv film "Kristovo utrpeni" jsem videl minulou nedeli, takze vim o cem mluvim. Za tu odvahu natocit podobny film jenom Mel Gibsonovi preji, aby jeho film vydelal tolik penez, aby uz do konce sveho zivota zadne nepotreboval. Podle prohlaseni zidovskych majitelu vsech trech hlavnich studii, si totiz velice dlouhou dobu Gibson ani neskrtne. "We won't hire him" rikaji J. Katzenberg, D. Geffen a D. Spielberg ze spolecnosti Dreamworks (stejna spolecnost, ktera je zodpovedna za velice "mirumilovny" film "Gladiator" a jine "nekrvave" ukazky americke filmove produkce). Podobnym zpusobem se pripojil i D. Hoffman a dve dalsi nejmenovana studia. Jejich nenavist nezna mezi, pocinaje tim, ze nejvetsi americke biografy odmitly film promitat, takze se Gibson musel uchylit k nezavislym spolecnostem, neco na zpusob byvaleho kina Alma ci Vysehrad v Praze, pokracujice radou nenavistnych clanku ve vsech moznych casopisech (ktere mimochodem Zide tez vlastni).

26110

3.3.2004 12:46

Zidobijci rehtaji rozkosi

peter veliky 205.?.?.?

Pan Taborsky (presto ze neni nejak moc podle jeho tvrzeni na filmy) se honem rozhodl zucastnit se velkych front na listky na Gibsonuv film. Urcite ho nalakaly protesty zidu proti tomuhle filmu o kterych slysel a nemoh se dockat si ten 'protizidovsky dokument' shlednout.
Je zajimave ze jeho trademark antizidovske plantani se dostalo na vyznamne misto v Zvedavci. Robert Noha nemeskal a hned prispechal se svoji troskou do mlyna v koments rubrice..
Muhamedi vcera zavrazdili kolem stovky svych bratrskych muhamedu v Iraku a to se na tyhle stranky nedostalo.
Vite ja tez moc nemam rad Zidy, ale takhle bezpricetne na ne spilat je odpuzujici.
Dovedu si predatavit jak by se chovali pan Taborsky anebo Nohejl v koncentraku, kdyby byli ustanoveni kapem na zidovskem bloku.

26113

3.3.2004 14:50

RE: Zidobijci rehtaji rozkosi

Lev 64.?.?.?

Reakce na 26113

Dovedu si predatavit jak by se chovali pan Taborsky anebo Nohejl v koncentraku, kdyby byli ustanoveni kapem na zidovskem bloku.
_________________________________________________

Zdravim Petricku. Proslycha se, ze nejhorsi kapove v koncetracnich taborech, byli prave zidi. Rekla mi to jednou jedna stara zidovka, ktera prosla kon.taborem. A pak to nase stare zname: neni zid, jako zid, neni Nemec, jako Nemec ..... atd.

26118

3.3.2004 15:31

RE: Zidobijci rehtaji rozkosi

P.Peshmerga 24.?.?.?

Reakce na 26118

Mam tu (v Kanade) znameho, starsi clovek, ktery nejakym zazrakem prezil varsavske gheto. Nejhorsi kapove v tech malych tovarnach, ktere Nemci zorganizovali, a jako poradkova policie, byli - podle jeho vypraveni - nikoliv Nemci, Polaci ci Litevci a Ukrajinci, ale zide. Nejenomze vyzadovali - telesnymi tresty - plneni vysokych pracovnich norem (predchudci prvnich uderniku) a vsech nesmyslnych narizeni nacistu, ale okradali soukmenovce o potraviny, penize, sperky a cokoliv jineho, co se dalo na "cernem" trhu zpenezit. Nakonec je to, bohuzel, nezachranilo pred stejnym koncem.

26122

3.3.2004 18:15

RE: Zidobijci rehtaji rozkosi

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26113

Poslyšte, Vy Šáronova troubo,

co kdybyste místo zkoumání v hloubi mé židobijské duše (BTW, mohl bych Vám dát hint, kterým otvorem byste mohl do mých niter nahlédnout) napsal něco k věci? Třeba o tom otřesném antisemitismu v Gibsonově filmu? Nebo i třeba něco mimo mísu - to Vám jde ze všeho nejlíp - na příklad o těch muhamedech, co se mlátěj´ s bratrskými muhamedy? Nejlepší by to bylo ve formě článku, aby to pan Stwora mohl dát na významné místo ve Zvědavci.

26127

3.3.2004 14:46

zkouska vstupu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

vcera jsem prispival, ale nejak se mi ztratila registrace?? vidim, ze to nedoslo!!!
stefan

26117

3.3.2004 15:00

RE: zkouska vstupu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 26117

Stefane,

registrace je uložená v cookies, které jsou platné 30 dnů od poslední návštěvy. Někdy se stane, že cookies vymažete sám nebo to udělá některý čisticí program. Není to žádný problém. Prostě log in a máte-li povoleny cookies, máte zase 30 dnů pokoj.

26120

3.3.2004 15:38

Kacíř z Hollywoodu

Bolo S. 212.?.?.?

druha cast pohybu (a jeho obmedzenia)vyvolenych historiou:
1514 -- - - - - - - - - - - - - - - - Strasbourg
1515 -- - - - - - - - - - - - - - - - Genoa
1519 -- - - - - - - - - - - - - - - - Regensburg
1533 -- - - - - - - - - - - - - - - - Naples
1541 -- - - - - - - - - - - - - - - - Naples
1542 -- - - - - - - - - - - - - - - - Prague & Bohemia
1550 -- - - - - - - - - - - - - - - - Genoa
1551 -- - - - - - - - - - - - - - - - Bavaria
1555 -- - - - - - - - - - - - - - - - Pesaro
1557 -- - - - - - - - - - - - - - - - Prague
1559 -- - - - - - - - - - - - - - - - Austria
1561 -- - - - - - - - - - - - - - - - Prague
1567 -- - - - - - - - - - - - - - - - Wurzburg
1569 -- - - - - - - - - - - - - - - - Papal States
1571 -- - - - - - - - - - - - - - - - Brandenburg
1582 -- - - - - - - - - - - - - - - - Netherlands
1582 -- - - - - - - - - - - - - - - - Hungary
1593 -- - - - - - - - - - - - - - - - Brandenburg, Austria
1597 -- - - - - - - - - - - - - - - - Cremona, Pavia & Lodi
1614 -- - - - - - - - - - - - - - - - Frankfort
1615 -- - - - - - - - - - - - - - - - Worms
1619 -- - - - - - - - - - - - - - - - Kiev
1648 -- - - - - - - - - - - - - - - - Ukraine
1648 -- - - - - - - - - - - - - - - - Poland
1649 -- - - - - - - - - - - - - - - - Hamburg
1654 -- - - - - - - - - - - - - - - - Little Russia (Beylorus)
1656 -- - - - - - - - - - - - - - - - Lithuania
1669 -- - - - - - - - - - - - - - - - Oran (North Africa)
1669 -- - - - - - - - - - - - - - - - Vienna
1670 -- - - - - - - - - - - - - - - - Vienna
1712 -- - - - - - - - - - - - - - - - Sandomir
1727 -- - - - - - - - - - - - - - - - Russia
1738 -- - - - - - - - - - - - - - - - Wurtemburg
1740 -- - - - - - - - - - - - - - - - Little Russia (Beylorus)
1744 -- - - - - - - - - - - - - - - - Prague, Bohemia
1744 -- - - - - - - - - - - - - - - - Slovakia
1744 -- - - - - - - - - - - - - - - - Livonia
1745 -- - - - - - - - - - - - - - - - Moravia
1753 -- - - - - - - - - - - - - - - - Kovad (Lithuania)
1761 -- - - - - - - - - - - - - - - - Bordeaux
1772 -- - - - - - - - - - - - - - - - Deported to the Pale of Settlement (Poland/Russia)
1775 -- - - - - - - - - - - - - - - - Warsaw
1789 -- - - - - - - - - - - - - - - - Alcace
1804 -- - - - - - - - - - - - - - - - Villages in Russia
1808 -- - - - - - - - - - - - - - - - Villages & Countrysides (Russia)
1815 -- - - - - - - - - - - - - - - - Lubeck & Bremen
1815 -- - - - - - - - - - - - - - - - Franconia, Swabia & Bavaria
1820 -- - - - - - - - - - - - - - - - Bremen
1843 -- - - - - - - - - - - - - - - - Russian Border Austria & Prussia
1862 -- - - - - - - - - - - - - - - - Area in the U.S. under Grant's Jurisdiction
1866 -- - - - - - - - - - - - - - - - Galatz, Romania
1880s - - - - - - - - - - - - - - - - Russia
1891 -- - - - - - - - - - - - - - - - Moscow
1919 -- - - - - - - - - - - - - - - - Bavaria (foreign born Jews)
1938-45 - - - - - - - - - - - - - - Nazi Controlled Areas
1948 -- - - - - - - - - - - - - - - - Arab Countries

26123

3.3.2004 16:17

nejhorsi kapove v koncetracnich taborech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 205.?.?.?

byli prej zidi. To je mozne. Pud sebezachovy ucinkuje na kteroukoliv rasu pane Lev.
Ja cet (a precetl jsem jich mnoho) knizku o 'zivote' v koncentracich kterez autor poukazal na donasetstvi, v kterem hlavne premahali narodnosti Polske a Ceske.
Zajimave je ze moc mala vetsina Ruskych zajatcu se podle ruznych autoru sklonila k udavacstvi na sve kamarady.

26124

3.3.2004 19:08

RE: nejhorsi kapove v koncetracnich taborech

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26124

"Pud sebezachovy ucinkuje na kteroukoliv rasu"

Mno, ne tak úplně. Někteří lidé, ba i celé kultury, a dá se říci i rasy, cení, nebo alespoň do nedávna cenily, morální hodnoty nad vlastní život.

Samozřejmě, ne všechny rasy jsou tak úzkoprsé. Není to dávno, co Arnošt Lustig s úplně vážným ksichtem líčil v tisku a v televizi, jak je krmili v koncentráku soukmenovským masem a jak se jim z pudu sebezáchovy dělali boule za ušima; dokonce nonšalantně vzpomenul, že bylo nasládlé.

No tak co takhle navočkovat tenhle kanibalskej židovskej pud sebezáchovy těm sebevražednejm machometánům a nechat je navzájem, úplně dobrovolně mezi sebou sežrat? To by si svět voddych´.

26130

3.3.2004 18:53

Kacíř z Hollywoodu

albert 216.?.?.?

Vykriky "antisemitismus!" jsou velmi efektivni soucasti spolecenske strategie, zname coby zidovstvi ci judaismus. Jakmile se vymyka neco jejich dabelske agende, tak zacnou vrestet jako paviani "antisemitismus"! Pritom zastrasuji, vyhrozuji, persekuuji ci se kriminalne msti.

Snad ale nejkrasnejsi na veci je to, ze dnesni zidstvo, jako celek, nejsou Semite (nemaji primy puvod ze Shema): Zhruba 95% modernich zidu jsou potomky Chazaru (asiaticka smes turko-monoglskych kmenu konvertovanych v 9. stoleti AD na babylonsky talmudismus-judaismus) s neco jednotlivcu tech hostitelskych narodu, mezi nimiz tito chazari, predevsim za poslednich 1200 let, parazitovali.

Ani v dobe Jezise Krista vetsina Judeancu, (obyvatel zeme Judea, ci nasledovniku nabozenstvi judeanskych rabinu) nebyli semitickeho puvodu. Jak svedci sam Josephus Flavius (37 AD -100 AD) ve svych "Judeanskych Antiquitach": Vetsina obyvatel zeme Judea, prelozeno jako Zide, byli Edomite (vcetne Heroda a jeho dynastie zidovskych kralu), kteri kolem roku 135 BC byli nasilim donuceni Johnem Hyrcanusem se nechat obrezat, stat se Zidy, a zeme Edom byla pripojena k zemi Judea.
Edomite byla smisena hybridni smes Canaanitu, Ishmaelitu, Hittitu, mezi nez se zhruba o 1700 let drive primichal Semita a Hebrejec Esau, bratr Jacoba-Israele. Za tento prestupek byl Esau vyloucen z hebrejskeho klanu, a odesel ze zeme Canaan na jih, do Seir, kde pro svuj hybridni klan zalozil zem, kterou pojmenoval Edom (Cerveny).
Co o judeanske luze, prelozeno Zidech, rekli Rimani v prvnim stoleti naseho letopoctu si jeden muze precist na
http://www.fordham.edu/halsall/ancient/roman-jews.html#Strab
Zajimava jsou predevsim pozorovani Rimanu Straba a Tacituse. Nejen ze spekuluji o jejich puvodu (necht ctenar si vsimne, ze tam neni jedina zminka o tom, ze by pochazeli ze 12 kmenu Israele! Ani Zide-nepratele Krista to o sobe netvrdili. Sam Kafias - Caiaphas v Janovi, 11. kapitola, rika ze Zide musi Krista zabit, jinak On by sjednotil Deti Boha rozptylene v zahranici a oni, vladnouci elita Zidu, by prisli o zem a nadvladu. Ve Starem Zakone Israelite byli nazyvani Detmi Israele, Detmi Boha. Neni pochyb o tom, ze ani Caiaphas nebyl Israelita, protoze se obava navratu vetsiny Israelitu, kteri se nikdy do sve zeme Israel z assyrskeho zajeti 722 BC nevratili), jsou zhnuseni jejich zpusoby a aroganci, ale jsou pohorseni i jejich vzhledem! Zrejme na zaklade jejich neestetickeho vzreni veri (a v tom v tu dobu nebyli sami), ze Zide jsou rasa, ktera kdysi byla postizena chorobou, ktera je provzdy fyzicky znetvorila.
Aplikoval-li bys se dnes termin "antisemitismus" korektne, tak to byli prave nepratele Krista, v cele s Kafiasem, kteri Krista, cisteho Semitu (Kristova genelogie v Matyasovi a Lukasovi svedci ze jeho matka i otcim vzesli ze Shema) nenavideli, zabili ho. Stejne tak by se mel termin "antisemitismus" aplikovat na dnesni zidy, kteri v dabelske doktrine svych ideologickych patriarchu pokracuji az dodnes.

26129

3.3.2004 19:37

Kacíř z Hollywoodu

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

pan Taborsky,

neviem ako moze niekto tento zoznam povazovat za racionalizaciu ich hysterickych reakcii? nemyslite si, ze ak by tomu tak malo byt, tak by sme ho mali kazdy den na tanieri. naopak tento zoznam patri medzi nekorektne dokumenty, a preto starostlivo schovavany.

chcel som tym zoznamom poukazat na neuveritelnu nepoucitelnost vyvoleneho naroda. chovaju sa totiz podla vzoru nasich byvalych komunistickych vodcov: vlada je v poriadku, vymente narod.
vyvoleni zase zastavaju nazor:
my sme v poriadku, vymente planetu.
ono je ale tiez pravda, ze komunisticka ideologia a jarmulkarska pochadzaju z toho isteho zapachajuceho zdroja, takze to ani tak neprekvapuje. co prekvapuje je fakt, ze ta listina je tak neuveritelne dlha.

a preco som ju tu umiestnil, je ina vec.
hladam pricinu, preco zrusili Bakalara www.ivtt.net
tato listina bola jednym z poslednych prispevkov na jeho fore. ak teraz zrusia Zvedavca, budem vediet, ze to bolo kvoli tomu zoznamu. nazyva sa to vylucovacia metoda alebo alchymia. sorry Vladimire [velký smích]

inac super recenzia

26131

3.3.2004 23:05

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26131

Pane Sinsaev,

děkuji za vysvětlení, nemohl jsem tušit, že to byl experiment na zavření pana Stwory.

Ten seznam mi bez Vašeho dodatečného vysvětlení jen připadl bez souvislosti s tématem diskuse. Tak, jak to tedy je, by se měla kauza Bakalář otevřít jako samostatné téma, což pan Stwora, s případným riskem bytu a stravy na státní útraty, už učinil.

Nepochybuji, že byste dokázal doplnit seznam také důvody, které k onomu postihu Židů vedly, ale snad byste to, s ohledem na pana Stworu, neměl zatím škrábat.

26140

3.3.2004 23:22

RE: Kacíř z Hollywoodu

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 26140

uz mi trochu zamrzol usmev[zahanbení]

26141

3.3.2004 20:39

Kacíř z Hollywoodu

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Podle nejnovější teze,of the jewish money-crazed butchers,
.......prý Jesus spáchal sebevraždu!

26134

3.3.2004 22:19

RE: Kacíř z Hollywoodu

P.Peshmerga 24.?.?.?

Reakce na 26134

Pane Certiku-Bertiku,
nekazte tady bludy, heretiku, kaciri, na hranici s Vami. [smích]
Dovedete si predstavit, kolik by to stalo penez, prepisovani a tisteni vsech tech svatych i mene svatych knih, dizertaci, filmu, TV poradu, novych kazani, atd., kdyby to - co tady rozsirujete [tj. sebevrazda] - bylo historicky dolozitelne. To by ani Swiety Ojciec Karol Wojtyla neprezil, a ze ten toho prezil uz dost. Odstup Satane!

26137

3.3.2004 23:04

Kacíř z Hollywoodu

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

Mno, mel bych skromny dotaz k zastancum teorii o zidovskem spiknuti a o udajnem stoprocentnim vlastnictvi Hollywoodu nenavidenymi zidaky:
jak to, ze byl ten film vubec natocen ? Rad se necham poucit.
Kaja

26139

3.3.2004 23:48

RE: Kacíř z Hollywoodu

P.Peshmerga 24.?.?.?

Reakce na 26139

Film byl natocen, protoze nekdo mel tu myslenku ten film natocit, dokazal sehnat herce a stab, a nebal se obetovat 25 milionu vlastnich americkych dolaru (plus dalsi miliony na propagaci). Tak daleko, aby Hebrejci mohli vsechno zakazat, jak o tom pisete, jeste Zide americky filmovy prumysl (vcetne USA)neovladaji; ale rozhodne se na tom jiz vehementne pracuje. Jen preji panu Gibsonovi co nejvetsi uspech a co nejvice dolaru, bude je v budoucnosti potrebovat.

26144

4.3.2004 1:53

RE: Kacíř z Hollywoodu

Aja 69.?.?.?

Reakce na 26139

>Mno, mel bych skromny dotaz k zastancum teorii o zidovskem
>spiknuti a o udajnem stoprocentnim vlastnictvi Hollywoodu
>nenavidenymi zidaky:

>jak to, ze byl ten film vubec natocen ? Rad se necham
>poucit.

>Kaja

Nevim,jak mnoho ma Hollywood spolecneho s timhle filmem.
Mel Gibson reziroval,byl produkcnim a spolupodilel se na scenari.

26148

4.3.2004 6:51

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26148

Přesně tak, paní Ajo. A natočil ho v Itálii a většina herců a technického personálu byli Evropané, kterým je šumafuk, jak Hollywood dští síru a prská žluč.

26160

4.3.2004 14:55

RE: Kacíř z Hollywoodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 26160

Nevite nekdo nahodou, kdy bude film uveden v CR? Mel Gibsonovi prislusi jiste velke uznani za odvahu a ostatni posoudim, az to uvidim, na coz se moc tesim...
Blanka

26174

4.3.2004 16:43

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26174

Gibsonův film bude mít v ČR premiéru 8. dubna. V Polsku byla před ním uváděna ještě Gibsonova předmluva. V ČR bude ale spíš film doplněn politicko korektními vysvětlivkami z Majzlovky.

26182

11.3.2004 10:31

RE: Kacíř z Hollywoodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 26182

Diky za informaci.

Jeste maly vzkaz "Zvedavcum" - neposilejte mi nevyzadanou postu!!! Od p. Ross Hedvicka ani od nikoho jineho. Pokud si budu chtit newsletter objednat, tak o udelam sama. Navic to, co ten clovek k filmu napsal byla nechutna slatanina, o to hur...

26485

4.3.2004 10:11

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

Reakce na 26148

Aha, a film je ted v zidaky ovladane americe distribuovan takovym zpusobem, ze vydelava miliony. Dekuji za pouceni [mrknutí jedním okem]

26166

4.3.2004 17:09

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26166

Kájo Maříku,

Vám je zřejmě prdlajz platný něco opakovat nebo vysvětlovat. Gibsonův film distribuje v Americe nezávislý distributor, protože židáci, jak jim říkáte, jeho distribuci odmítli a vší silou ji sabotovali.

Když teď vidí, jaký prachy jim utekly, a Gibsin jim asi nedá licenci na sequel, jak tady vtipně poznamenal Bertíkčertík, oprášili teď jakýsi starší, propadlý film "Jidáš" a doufají, že si tím trochu finančně šmrncnou zaparazitováním na Gibsonově úspěchu. Film má nejdříve běžet nějak teď na televizi a zabývá se důvěrným vztahem Krista a Jidáše. Nepodivil bych, kdyby homosexuálnám, když jim jejich propaganda neklapla s tou Maří Magdalenou.

26183

4.3.2004 17:56

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

Reakce na 26183

Drahy pane Taborsky,
za prve se nejmenuji Marik a za druhe jsem se
pokusil pouze naznacit, ze to s tim udajnym ovladnutim sveta a filmoveho prumyslu zidy nebude tak horke. Bud to dokazete pochopit, nebo ne.
Jinak se osobne priklanim k nazoru tech kritiku, kteri na filmu stejne jako vy nenasli nic antisemitistickeho ale maji za to, ze jakekoliv poselstvi lasky a odpusteni se zde zcela ztratilo v potocich krve a nasili.
Argumentovat existenci jeste krvavejsich a nasilnejsich filmu je v tomto pripade nehorazna pitomost a demagogie.
Vami zminovany Rambo totiz nebyl film o zivote Jezise Krista, ale klasicky action film zalozeny na vymyslenem pribehu. [oči v sloup]
Kaja

26187

4.3.2004 20:59

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26187

Pane Kájo,

já se Vám tedy za toho Maříka omlouvám. Čert ví, čím to je, že se mi Vy dva pořád pletete, zrovna jako ten Zdenek se zmatouškem. Kája Mařík je kladná dětská postava ve starší české literatuře pro děti, tak by Vám to zase tolik vadit nemělo.

To víte, taky ten strejda Alzheimer, ale to jsou na tom ještě hůř ti, kteří o něm nevědí. Proto Vám nějak nedošlo, že tady už delší dobu mluvím o mýtu ovládnutí světa židy a nikoliv o nějakém skutečném ovládnutí a že jim ten mýtus o "ovládnutí sveta a filmoveho prumyslu" Gibson exemplárně naboural (myslím, že jsem původně, pro zapamatování pro alzheimeristy, napsal "natrhnul od prdele k nosu"[mrknutí jedním okem].

Děkuji současně za užitečnou informaci, že Rambo nebyl film o živote Ježíše Krista. Pošlu to dál.

26195

6.3.2004 8:26

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

Reakce na 26195


>Děkuji současně za užitečnou informaci, že Rambo nebyl film
>o živote Ježíše Krista. Pošlu to dál.

Neni zac, anytime my good man.
Kdyz vidim jak nekdo micha jablka a pomerance, tak rad pomohu a rozdil vysvetlim. [mrknutí jedním okem]

Kaja

26263

4.3.2004 1:56

Kacíř z Hollywoodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Alberte
někdo vás na internetu "shrnul". Mrkněte se na to.

http://www.google.ca/search?q=cache:EYVxq5elRCQJ:www.zvedavec.org/show_name.php%3Fname%3Dalbert+ford+vecny+zid&hl=en&ie=UTF-8

26149

4.3.2004 3:29

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dovedu si predatavit jak by se chovali pan Taborsky anebo Nohejl v koncentraku, kdyby byli ustanoveni kapem na zidovskem bloku.
Ja si to take neumim predstavit ,ale za to mame zaznamy ,jak se chovali zidovsti kapove proti zidujm a doposavad zadny ritirsky lovec nacistu nedotahl jedineho z nich pred soudcovsky stul a nebo aby Spilberg natocil film,ktery by ukazoval tuto krutost zidu na zidech,mam dojem ,ze cely svet by se sel na to podivat a Mel Gibson by bledl zavisti a nebo takovy film z Terezina ,kdyz zid udal ceske policisty ,kteri zidum propasovali chleba a byli za to popraveni.Petr Veliky je Petrem Malym,nebot nevi ze zidovsky kongres uz v roce 1933 vyhlasil Nemecku valku,takze si zide pomoci Ultermaiera o koncentraky rekli,jak podotkl pan Taborsky a jak si o nej rikaji dnes v Israelu v bezmeznem vrazdeni Palestincu v jejich vlastni zemi a jeste jim rikaji terroristi-zlodej ,vola ,chytte zlodeje-nebo takovy film o opiove valce v Cine ,kde cela Sasson ,zidovska rodina dostala cely opiovy obchod do rukou,myslite ,ze takovy film-nevinne narceni-dostane Oscara.Tady nejde vubec o to ,zda lide maji rady zidy a nebo ne,tady jde o to ,jak se zide chovaji v zemich ,kde jsou prakticky hosty-pristehovalci.Pan Petr by si mel dat otazku,zda valku proti Iraku vedli "Americane" a nebo zidovske vedeni ve vlade Ameriky ,nebot i Bush ma zidovske pozadi a pristi Kerry je zid take,takze pro koho umiraji Americane?

26157

4.3.2004 3:56

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide nejsou tak zabijeni zbranemi,jako svou bezmeznou hlouposti.
----------------------
Arizona Daily Star, Tucson Saturday, April 27, 2002

WWIII Is Coming 'Whether They Like It Or Not': Top Sharon Aide

By STEPHANIE INNES

TUCSON ­­The terror attacks on Sept. 11 and extreme turmoil in the Middle East point to one thing ­­World War III, a spokesman for Israeli Prime Minister Ariel Sharon said Friday during a visit to Tucson.

"We've been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not. I'm sure,'' Ra'anan Gissin, a senior adviser to Sharon, said in an interview Friday.

"Sept. 11 was a watershed event, and things will never be the same. The battle lines have been drawn.''

Gissin, 53, is in Tucson this weekend as part of a 12-day tour of the United States to promote the purchase of Israel Bonds. The bonds are part of a program that began in 1951, in which securities are sold to individuals and corporations to finance economic growth in Israel.

26158

4.3.2004 6:57

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26158

[/i]"Lide nejsou tak zabijeni zbranemi,jako svou bezmeznou hlouposti."[/i]

Kdyby tohle byla pravda, pane Nohejle, tak by musel mít už hrobník Bushe na lopatě.

26161

4.3.2004 4:58

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nakonec ,necme zidy, aby sami vysvetlili Petru velikemu,jak se divaji na krestany.
Many talk about Jews marrying non-Jews as if it was the reincarnation of the Nazi gas chambers. "The intermarriage process will take everything Jewish in its wake," declared Rabbi Pincher Stolper, the Executive Vice President of the Orthodox Union, "it will grow until it engulfs the entire community. It is another Holocaust." [GOLDBERG, p. 66] "Intermarriage," says Rabbi Sol Roth, "is a holocaust of our own making." [SILBERMAN, p. 286] "We will destroy ourselves," worried Rabbi Morris Shapiro, "not through the gas chambers but the love chambers." [RITTENBERG, p. 8] "There are no barking dogs and no Zyklon-B gas," declared Rabbi Ephraim Buchwald, founder of the National Jewish Outreach Program, "... but make no mistake: this is a spiritual Holocaust." [TOBIN, G., 1999, p. 1] In England, where Jews fight their own intermarriage battle, the United Synagogue Chief Rabbi Jonathan Sacks "reportedly said that intermarriage could complete the work of annihilation attempted by Hitler." [BAADEN, p. 7] Paul Cowan recalls what his non-Jewish wife faced when they visited Israel: "Israelis and Jewish-American tourists accused her completing Hitler's work by marrying a Jew." [COWAN, P., 1987, p. 7] ("When I see those direct-mail envelopes screaming 'Another Holocaust ... here in America,'" says Zev Schwebel, "and then find inside an appeal for money to fight the 'holocaust' of intermarriage, it makes my blood boil. This is an obscenity ... How dare they equate the horror of a Nazi with a couple that intermarry? This sort of talk is morally reprehensible." [HALBERSTAM, p. 130] )

Zatimco nam "kosher Valey" nabizi kulturu,kde se blondata divka zamiluje do slusneho cernouska,tak ,tento Holywood zapomina na film ,kde by zidovka byla v rozpolozeni s nejakym cernouskem a nebo tyto ,tak nemoralni filmy jsou jen pro ostatek sveta a ne pro zidy?
At teda nekdo natoci film mimo Holywood,ktery by pojednaval o takove romanticke lasce noveho Israelu,rad bych se na takovy film podival.Nakonec ,rasove nazory ,ktere udajne mel Hitler,tak je znamo ,ze to byli zide ,ktere mu k nim gratulovali,nebot se schodovali s jejich rasovymi nazory,jak muzete cist vyse na vlastni oci,nakonec ,vlajka zidu byla jedinou ,ktera byla povolena ve vyveseni na verejnosti,dokonce i ve fotbalovem utkani v koncentracnim tabore ,vitezni zide vyvesili vlajku Israelu na znameni vitezstvi,ale to je neradostna pripominka zidum,ze vsechno neni tak,jak nam opakovane rikaji do nekonecna.

26159

4.3.2004 7:51

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26159

Tak to byste se teda mejlil, pane Nohejle. Já jsem už před dlouhou dobou viděl jeden film, už se na to přesně nepamatuju, ale jeden esesák se v něm zakouká přes štachldráty do jedné krásné židulinky a ona mu tu lásku horoucně opětuje, no a jednou se dozví, že ji odvezli do fabriky na mejdlo a on se z toho přestane mejt a holit a nakonec se zasebevraždí esesáckou kulkou do hlavy. Mno, kdyby to nebylo od antisemity Shakespeára, tak bych řek´ úplnej Romeo a Jůlie.

Jo a taky se podobně v jednom filmu jeden árijskej Slovák zamiluje, nějak né úplně nezištně, do židovský babičky s obchodem na korze, ale z toho si už pamatuju jen jak se spolu ruku v ruce vznášejí do nebe a jak tak zpomaleně šlapou po obláčcích, tak se zamilovaně usmívaj´ (mám dojem, že on si předtím hodil šlajfku). No prostě takovej doják, že za to režizér dostal Oskara.

Tak to né, pane Nohejle, to byste jim zase křivdil, nemůžete to s tím mezirasovým stykem tak generalizovat.

26163

5.3.2004 5:16

RE: Kacíř z Hollywoodu

Alena P.-Hagen 68.?.?.?

Reakce na 26163

Ten film se jmenuje "Obchod na Korze" a Slovak v nem (Pan Herec - Mistr Kroner) nebyl arijskym Slovakem, pouze Slovakem. Take se do te zidovske babicky nezamiloval - ale zblizil se s ni jako clovek s clovekem. Ale atmosfera strachu pocas valky a hlavne odvoz Zidu z mesta do koncentraku vyvrcholili v tom, ze ji chtel umlcet, no a tak ji pred koncentrakem sice zachranil, ale zaroven ji zabil. Nakonec jsou v nebi, kde uz nejsou Zide a Slovaci a arijci - ale jenom krasni a vzneseni lide. Film je to vskutku nadherny - ale tezko se da pouzit jako priklad v prozidovske ci antizidovske diskusi.

26215

5.3.2004 7:18

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26215

Děkuji za upřesnění, a hlavně za ujištění, že to nebyla žádná propaganda. Asi mne k tomu svedlo to, že jsem to tenkrát viděl povinně se školou. Vzpomínám si teď, když jste mi osvěžila paměť, že když se k sobě tak přibližovali jako člověk s člověkem, tak on ji přitom chtěl zárizovat kšeft s knoflíkama. A to mě svedlo k mé další zřejmě mylné domněnce, že k árizování musel být Árijec. Ale byl to vskutku nádherný a dojemný film, proč by jinak jako produkt bolševické kinematografie dostal v době studené války nejvyšší uznání v Americe, žejo.

26216

5.3.2004 18:44

RE: Kacíř z Hollywoodu

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 26215

mila Alena,
nechcem vam odporovat, ale nedalo mi to. Obchod na Korze je klasicky pripad ideologickeho umenia s pohyblivymi obrazkami a la Holocaust Industry. na jednej strane bezmocna, dobra zidovska majitelka obchodiku, na druhej strane, nie az tak dobry gojim, ktory zapasi medzi svojou lakomostou a svedomim (podmienene pravdebodobne jeho nedobrou, netalmudistickou vychovou).
fazit filmu je, ze cokolvek ten neborak podnikne (pokus ju zachranit) konci to pre zida zle (jej smrtou, posolstvo: nespoliehaj sa na gojima).
je to film z oddelenia typickych vitaznych oscarovych filmov ako The Pianist, alebo Schindlers list. kazdemu na tomto sirom svete je jasne, ze ak sa taky film objavi na filmovom nebi, nema ziadna ina produkcia sancu na Oscara, ani keby sa film nazyval:
The Brave Heart of Rings

PS.: existuje napriklad prekrasny slovensky film Zahrada, ktory vyhral v Benatkach, v Berline a aj v mojom srdci ale o Oscara ani nezavadil. preco asi?

26236

4.3.2004 7:36

Kacíř z Hollywoodu

Tom 24.?.?.?

Hezký článek. A dlóóóóuhýýýýý .... Mám rád pohádky pro děti i dospělé s náboženskou tematikou. Již jako dítěti mě učarovala pohádka Čert a Káča, Bible a Kralická, nebo ta o bábě Plajznerce, jak usekla čertovi Matýskovi ocas a udělala z něj člověka. Po letech jsem se s čertem Matýskem setkal o Velikonocích v Římě. Dotáhl to až kardinálovi na biskupa. Nestěžoval si. Říkal, že měl vlastně kliku. Kdyby bába sekla vedle, tak mohl skončit jako eunuch v harému u padišáha. Vínko rozjařilo a s úsvitem se zrodila tato úvaha:

Nebylo by už načase, aby se Bůh zjevil a všem, kteří v jeho jménu jidášsky profitují, konečně a mohutně nakopal prdel?

Každá víra, od vatikánských přes muchojedánské až po sektářské cestáře, vykládá jakési svaté písmo jinak. Co jedna preferuje, druhá zakazuje a třetí jebe obě dvě. Pravdu mají všechny a žádná. Každá z nich má tuny modlitebních třísek z jediného kříže, řetízky, špagátky, důtky, kolovrátky, hábity, čepičky, holý lebky - prostě každá má ty svoje špekbuřty a jak k tomu já, nevěřící pes, ďaur, kacíř a padlá ovce přijdu? Je toto všechno to, čemu se říká svoboda náboženství? No, mně to připadá spíš jako bordel na kolečkách.

Napadlo mě tak, kde ti tvrdí byznysmeni vatikánští, či ti obřezaní pod jarmulkou, berou tu nebetyčnou drzost - vydávat ty svoje kydy za Svatou pravdu. Pramení jejich suverenita z jistoty, že Bůh nikdy nebyl, není a nikdy je nepřijde potrestat?

Kristovo utrpení? Snad utrpení obětí pokryteckého naboženství, ne?

26162

4.3.2004 20:01

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26162

Jo, tak s tímhle Vaším starým trikem tentokrát neuspějete, Tome. Hodíte sem dlóóóóóuhej a blllllbej článek o Ježíškovi a pak, protože spoléháte na to, že si nás i mistři písemnictví jako pan Zeman pletou jako Ducha Dvojjediného, si z toho v komentáři děláte náramnou srandu, která se Vám tedy zase nadobyčejně povedla.

Já tady tedy místopřísežně prohlašuju, aby se rozptýlily všechny poťouchlé či nezáměrné mýlky, že s Matýskem s useknutým ocasem nic nemám. I kdyby byl papežem. A taky, že neříkám něco jako “Tak nám zabili Ferdinanda, paní Millerová”. Zabili si svýho a ani tím si teď nejsem jistej, protože mi Čertíkbertík nasadil brouka do hlavy tou sebevraždou: počítám hřebíky a jeden, ten do té ruky s kladivem, by nám v tom případě měl přebejvat.

Jenom nevím, proč si tak stěžujete, že na Vás nevyšly špekbuřty a jak k tomu Vy, nevěřící pes, ďaur, kacíř a padlá ovce přijdete? Prosimvás, smilnit můžete do úpadu, hrdlo ankaholem prolévat, šňupat co nozdry stačí a já nevím co ještě – a to všechno bez obav, že přijdete do pekla! A brečíte tu o nějakých špekáčcích. A i ty by Vám možná v Armádě Spásy dali i bez modlení.

A taky si nejsem tak jist, že náboženství přineslo jen inkvizici a křižácké výpravy (a tak mě, jen tak mimochodem, zrovna napadá otázka, kdo vlastně nasadil do hlavy Richardovi Lvímu Srdceti osvobozovat Svatou Zemi od machometánů a kdo to nasadil do hlavy Bushovi). Mno, to je ale mimo mísu, to uznávám, protože ten článek nebyl o náboženství, ani o existenci nebo neexistenci Bohů, prohřešcích církví a tak podobně, jako spíš o tom, že Gibson měl k takovému kacířství odvahu a pěkně naboural hollywoodský mýtus o sekulární židovské nedoknutelnosti a moci. Co z toho bude mít, to se uvidí samozřejmě až později. Rozhodně mu přeji aby přežil a nakazil svým odporným kacířstvím i jiné. Jinak si myslím, že ještě překvapí ty, kteří ho podezírají z honby za penězi. Jak jste správně napsal v článku, je to cvok. Bacha na něj. Takoví jsou nejvíc nebezpečný.

Ale i tak jsem moc rád, že jste se po dlouhé době ozval, už jsem se obával, že Vám přestaly hřát Eskymačky, a že Vám, nedej Pámbů, zamrzlo péro.

26192

5.3.2004 7:36

RE: Kacíř z Hollywoodu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 26192

"... nedej Pámbů, zamrzlo péro."

Neměl jste na mysli celého páka? No, tak pokud jste měl na mysli toho, tak ten zmrznul a upadnul. Jen to břinklo!

Je to už drahně nějaký pátek, co tady po Kanadě chodil, a snad ještě chodí, jeden pojišťovák s úděsnou historkou o zmrzlém ptáku. Slyšel jsem tu historku vyprávět dvacetkrát a je krátká; proto si ji dobře pamatuji.

To tady v Kanadě byla jednou tak strašná zima, že si to ani nedovedete představit. Si představte, že ta zima byla tak strašná, že jeden pták seděl za komínem a tisknul se k tomu komínu aby nezmrznul. Tak byl ten pták chytrej - on se o komín zahřejval! Pak najednou vzlítnul a v ten moment padnul k zemi na kost zmrzlej a mrtvej."

Při té dvacáté {premiéře
, která byla zároveň derniérou, jsem dodal:"A poučení, které z toho plyne: Opustíš-li v Kanadě hřejivý komín, pták zmrzne a ty padneš mrtvej k zemi."

To už bylo na pojišťováka moc. Vylítnul jak bodnutej včelkou:"Co ty jsi za člověka?! Vykládám ti tu historku podvacátý a ty se furt tváříš jakobys ji slyšel poprvé! To se mi ještě nestalo!" Sklapnul péro a už jsem ho víckrát neviděl. Bylo mi ho docela líto. Fandím lidem, kteří jdou vytrvale za kšeftem. Kdyby udržel nervy na uzdě, tak jsem s ním tu pojistku uzavřel.

Tak to vidíte, pane Táborský, jaké jsou tady v Kanadě kruté zimy a Vy si furt budete dělat srandu z mých erosniček.

"Prosimvás, smilnit můžete do úpadu, hrdlo ankaholem prolévat, šňupat co nozdry stačí a já nevím co ještě – a to všechno bez obav, že přijdete do pekla!"

Tak to jste mě nepotěšil. Počítal jsem s tím, že jakožto nevěřící pes se zcela automaticky dostanu do pekla! Je tam teplo. A také jsem se utěšoval hříšnou myšlenkou, že jedině tam doženu všechny neřesti, které do konce života nestihnu ani náhodou.

A Vy se těšíte do nebíčka, jo? A víte co s Vámi udělá, už jenom když se povznesete, takových - 80C pod nulou? No, to pak už bude pozdě Bycha honit ...

26217

7.3.2004 7:48

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26217

Tome,

předvedl jste jasně (málem jsem napsal “nad slunce jasněji”, ale včas jsem si vzpomněl, že vy tam nahoře máte ještě furt polární noc), že Vám těch Vašich šest Eskymaček drží péro v teple. Nechci z Vás tahat Vaše inspirační tajemství a ptát se, čím je krmíte, že to dokážou v igloo tak rozhicovat – Vy byste se stejně zase pokoušel nás balamutit, že jim jen dáváte žužlat kůžičku. Po tom by Vám přece péro nemohlo psát takové pregnantní komentáře.

Néže bych Vám nepřál se tam dostat, ale to mě nemohlo napadnout, že se těšíte do pekla kvůlivá teplu. My jsme tady totiž dneska (pozdravy všem zvědavým ženám k MDŽ!) měli ve stínu 28 (toho vašeho Celsia). Ale nemyslete si, že toho tam dole kromě tepla nějak moc doženete. Takovej mylnej sen měl i Bush a ani mu proto tolik nevadilo, když ho svatej Petr hnal od brány svinským krokem. Dole ho přijal hlavní čert přátelsky, protože Dubya pro něj na Zemi nadělal spoustu dobrejch skutků, a že mu prej mu za to nechá vybrat kotel. Dubya nakoukne pod poklici prvního kotle a tam na něj dělá bububu frigidní ženská s transparentem HILLARY FOR PRESIDENT. “Fuj, ty mrcho škaredá,” odplivne si Dubya a přibouchne poklici. V druhém kotli klátí Ben Ladík nahatýho Rumsfelda, vohnutýho přes srolovanej afgánskej koberec. Panebože, to je hrozný, sténá Dubya v úděsu. Čert mu dá pohlavek, že takhle se v pekle nekleje a strká ho k dalšímu kotli. V něm stojí Bill Clinton s kalhotama napůl žerdi a Monika, celá zpocená, mu dává blow job až jí pěna vod huby lítá. “Jó, tak tohle, to beru všemi deseti!” zaraduje se Dubya. “OK”, otočí se čert na vyčerpanou Moniku, “vypadni, máme tady náhradníka.”

Vy jste mě s tím nebíčkem taky nepotěšil. Já se třesu zimou, když teplota klesne pod dvacet a Vy na mne s mínus 80 a to to může nahoře klesnout taky až na těch -273, žejo.

Jo, to se může stát každýmu, že něco nedomyslí. Nejenom Vám s tím doháněním pozemských radovánek v teple v pekle. Jako taky třeba ti dva Irové třetí den v záchranném člunu. Připlave k nim zašpuntovaná prázdná flaška od rumu a jak ji jeden z nich v zamyšlení hladí, vyletí špunt a za ním džíný a ptá se, co pán poroučí, ale že prej může mít jen jedno přání. “Udělej ze vší tý zatracený slaný mořský vody to nejlepší irský pivo,” vyhrkne ten s prázdnou flaškou v ruce. Moře zabouří a z vody je natotata irskej ležák s pěnou na čtyři prsty. “To byl bloody dobrej nápad, co?” otočí se hrdě na kolegu. “To byl bloody blbej nápad,” povídá ten druhej, “teď budeme muset chcát do člunu.”

26287

4.3.2004 16:16

Kacíř z Hollywoodu

albert 216.?.?.?

>Alberte
>někdo vás na internetu "shrnul". Mrkněte se na to.
>
Jo, shrnout muze, a treba i naslinit, nejsem totiz obrezanej. Nerikalo se snad - "vohrnout a naslinit"?
Kvanta lidi se dnes tesi na film Mela Gibsona; asi doufaji, ze se tam snad dozvi nejake tajemstvi. Dnesni generace dava prednost obrazkum (ty pro masovou konzumaci samozrejme musi byt schvalene, tj. politicky korektni), se vsemi temi high tech efekty, ktere konsumni Pepik & Eliska muzou v pohodli pozorovat s hubou dokoran, v ruce pytlik s popcorn ci bramburkama, ready pro vsechny ty akce, se vsemi zvukovymi Hi-fi efekty (ackoliv ty byly ve filmu na prani rabinu tak silne, ze Kafias ani nebyl slyset s vetou co mel rict: "At je Jeho krev na Zidech!"[mrknutí jedním okem] zamerene predevsim k vyvolani iluzi a emoci v hlubinach gojimskych dusi.

Pravda, zda se ze Gibson mel chutzpa s takovym filmem prijit. Ale jeden by nemel zapomenout, ze nakonec to byl jak zidovsky rabinat tak i Vatikan, kteri rozhodli co ve filmu muze byt a co ne.
Dnes film produkuje velike $$$, a aby si jeden nemyslel, - zide nejsou out, jsou in: sefem Gibsonova marketingu, starostlive opatrujici Jidasuv pytel s penezi, je zid Rob Schwartz.

Podle zprav, Mel a jeho otec patri ke katolikum, kteri se v 60. letech odtrhli od zkorumpovaneho Vatikanu, ktery dnes zapira Krista (popira to, co rika Novy Zakon). Vatikan by dnes Jezis Kristus bezpochyby rovnez nazval "den of thiefs" (doupe lupicu).
Tak jak pred 2000 lety nazval tu dabelskou luzu, ktera se zakony svych otcu, tzv. babylonske "tradic starsich" (krome jinych perversi tvrdici ze sami jsou bozi) infiltrovala jeruzalemsky Temple, chram Jezisovych predku a Jeho Otce Boha,- z chramu si udelali wechselstube a svymi zakony a tradicemi (jak je obvinil Kristus) zpusobili neplatnost Zakonu Boha (Mojzise).

Chce-li se jeden dozvedet pravdu, kdo skutecne zavrazdil Krista, ktera satanska luza se nejenom spikla ale sama povesila Syna Boha, Boha sameho na kriz, - proc si neprecist svedectvi primo v Novem Zakone?
Jelikoz staroceska Bible Kralicka je velmi nepresna, az nepravdiva ve svem prekladu, daleko presnejsim prekladem reckeho textu je Original King James Version. Napr. v:
Jan 11. kapitola,vers. 45-54; Jan 18:12-40; Jan 19:1-22; Matous 26:1-4; Matous 27:1-2, 20-25
Existuje skvela publikace jednoho nejlepsiho biblickeho ucence, americkeho pastora Sheldon Emry, "Who killed Christ?"
Zde jeden muze nalezt podlozenou odpoved. Skvele !
http://www.israelect.com/reference/Willie-Martin/WhoKilledChrist.html

26181

4.3.2004 17:29

Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Poslyšte Sidoniusi, nebo jak se pátým pádem voláte,

Vás musel ten Gibson taky pěkně vzít, když jste se teď dal na Bibli.

Samuelovu knihu znám, zpívali jsme ji v kostele. Samuelova kniha nám povídá, jak na Žida přišla veliká bída, jak ti bídní Filištíni válku vést nebyli líní, až přili na Davida. David šel do války nevolky (protože všichni Izreaelité jsou, jak známo, od přirození ten nejmírumilovnější Volk ohne Raum na Zemi chtěl jenom ve Filištýně štípnout nějakou truhlu) a po cestě si vzal tři šutry do tobolky (úplně čirou náhodou, z důvodů jak zpředu uvedeno. A kromě těch tří šutrů si vzal ze stejných důvodů taky třicet tisíc zbrojnošů z židovského Peace Corpsu). Héééj, kam se valej, dyž sou malej, tak se nikam nedovalej, tak Goliáš ho provokuje, David slušně salutuje (a zase, protože jsou učiněný holubičky a furt chtěj´ mírový řešení i když jim furt někdo ubližuje). Když mu ale obr plivne do očí (no, řekněte, koho by něco takovýho spravedlivě nenasralo), David se otočí, prakem zatočí (zase jen jako preventivním akt), já sem malej, tysi velkej, já mám kuráž, no tak tumáš a jakej byl Goliáš.

Jenže, "fffšecko je jinak", jak jste správně citoval moudrého rabína (sakra, není ten Váš rabín ten současnej českej koktavej srandista?). Ten filistýnský problém začal tím, že Samson Filistýncům ukrad´ fortnu od jejich města Gaza. Když se pak připravoval šlohnout ještě něco jinýho, tak špatně dopad´, protože se nedržel židovské věrouky smilnit jenom v rodině a filištínská Delajla, nebo jak se ta mrcha, co ho svedla, jmenovala, mu ušmikla vlasy (jó, vlasy, to bylo asi taky jinak) a tím z něj vyprchala všecka síla. Filištínci mu pak eště vydloubli voči a zavřeli ho otročit do mlejna. Když mu pak dorostly vlasy a voči a mužnost, tak zdemoloval někde nějaký sloupy a společně s mnoha bídnými Filištínci hrdinně zahynul v troskách baráku a vstoupil tak do dějin Středního Východu jako první sebevražednej terorista. Až teprve potom přišel ten David s prakem.

Mno, dejte nám zase vědět, až vyštudujete ve Starém Zákonu zase něco nového, Vy náš newborn písmáku.

26185

4.3.2004 18:03

RE: Kacíř z Hollywoodu

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26185

já myslím, že
1. Sidonius
2. Sidonia
3. Sidoniovi
4. Sidonia
5. Sidonie
6. Sidoniovi
7. Sidoniem
podle vzoru Zeus bez Dia [mrknutí jedním okem]

jinak jelikož shodou náhod Osvobozence dneska poslouchám už od rána, nedá mi to, abych sem nepřiložil originální text (staženo ze Sítě a opraveno dle poslechu - mám pocit, že zpěvníky produkují totální ignoranti se všemi možnými poruchami z rodiny dys-, jinak to snad není možné, tolik chyb, často i měnících význam textu [pláč] )


David a Goliáš

Lidi na lidi jsou jako saně,
člověk na člověka jako kat,
podívejte se na ně,
musíte naříkat.

Obr do pidimužíka mydlí,
domnívaje se, že vyhraje.
Klidně seďme na židli,
čtěme Bibli, tam to všechno je.

Samuelova kniha nám povídá,
jak na žida přišla veliká bída,
jak ti bídní Filištíni válku vést nebyli líní,
až potkali Davida.

David šel do války volky nevolky,
z velké dálky nesl bratrům homolky.
V pochodu se cvičil v hodu,
dal si pro strejčka Příhodu
tři šutry do tobolky.

Hej, hej, kam se valej, vždyť sou malej!

Takhle GoliṚho provokuje,
David slušně salutuje.

Když mu ale obr plivnul do očí,
David se votočí, prakem zatočí.
Když začínáš, no tak tu máš,
byl jsi velkej, já měl kuráž.

A jakej byl Goliáš!

26188

4.3.2004 22:14

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26188

Pane kavole,

diky za deklinaci Sidonia (sakra, nemělo by to být podle vzoru "Zeus" Didonia?), ale jste si jist, že je to je Sidoniova preference?

Ještě větší díky za originální text Samuelovy knihy a omlouvám se za nedokonalou interpretaci, činil jsem tak zpaměti a už dlouho jsem nebyl v kostele. Pro pořádek přikládám omluvenku, podepsanou strejdou Alzheimerem. Také jsem to, jak jste si mohl všimnout podle absence uvozovek, neuvedl jako přesnou citaci. Celou Samuelovu knihu by se mi také nepodařilo vtěsnat do tří tisíc znaků, povolených pro komentáře. Rovněž nám tady nehrejí v radiu Osvobozence (dvojice V+W se tu neujala, protože tu měli už dva vlastní šašky, kteří se na jevišti kopali do prdele) a tak nemám, čím si osvěžit paměť, jak to vlastně podle historické skutečnosti bylo.

26197

4.3.2004 23:47

RE: Kacíř z Hollywoodu

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26197

>diky za deklinaci Sidonia (sakra, nemělo by to být podle
>vzoru "Zeus" Didonia?), ale jste si jist, že je to je
>Sidoniova preference?

já se domnívám, že jeho preferencí bude spíše zůstat nesklonný, aby se snad před někým nepatřičně neohnul, leč jakožto úkaz životný končící souhláskou si to v jazyce českém nesmí dovolit ani v pádě pátém

>Ještě větší díky za originální text Samuelovy knihy a
>omlouvám se za nedokonalou interpretaci, činil jsem tak
>zpaměti a už dlouho jsem nebyl v kostele. Pro pořádek
>přikládám omluvenku, podepsanou strejdou Alzheimerem. Také
>jsem to, jak jste si mohl všimnout podle absence uvozovek,
>neuvedl jako přesnou citaci.

strýčka Alzheimera že nechám pozdravovat [smích]
můj povzdech nebyl namířen proti němu, nýbrž proti mojemu zdroji ... a koukám, že mi při opravách uniklo jedno zdvojené "š", ach jo [pláč]

>Rovněž nám tady nehrejí v radiu Osvobozence

kdybych se spoléhal na to, co hrají v rádiu, asi bych se nedočkal žádné kvalitní produkce ... naštěstí moje sbírka čítá přes 150 nahrávek, takže si mohu kultury dopřávat plnými doušky

26204

4.3.2004 18:35

RE: Kacíř z Hollywoodu

Zdenek 24.?.?.?

Reakce na 26185

>
>Mno, dejte nám zase vědět, až vyštudujete ve Starém Zákonu
>zase něco nového, Vy náš newborn písmáku.

>
ze zrovna Vy, radoby "funny komentator" nekoho nazyvate newborn pismakem.

26189

4.3.2004 19:18

RE: Kacíř z Hollywoodu

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 24.?.?.?

Reakce na 26189

Zdenku, ty humoru pana Taborskeho nerozumis ? Tak to nejsi sam. Psssst, nesmime to dat najevo, nebo nas bude mit za tupce.

Moooc ftipne pane Taborsky, moooc ftipne, he, he, he. [velký smích]

Kaja

26190

4.3.2004 20:48

Kacíř z Hollywoodu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Velmi zajímavé čtení.
Vzláště pan Táborský svítí!

26194

5.3.2004 4:25

ASI TO VYSLO!!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

PO NEKOLIKA POKUSECH REGISTRACE SNAD VYSLA!!!
STEFAN

26210

5.3.2004 4:32

Kacíř z Hollywoodu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

JO, REGISTRACE VYSLA!!!
TAKZE I PRESTO, ZE JSEM PSAL JIZ NA ZACATKU ZVEREJNENI "KACIRE" MUSIM ZDURAZNIT, ZE GIBSONUV FILM ZA PRVNI TYDEN VYDELAL REKORDNI SUMU! JE I ZDE SE TEZKO DOSTAT DO KINA, ALE POCKAM SI AZ TO "OPADNE"!! ZE JSOU SPILBERGOVE A JINI ZIDOVLADCI HOLLYWOODU NASRANI, JE NABILEDNI. A JAK TAM NEKDO PISE, ZID O ZIDOVI NIC SPATNEHO NEREKNE, NATOZ "NATOCI", TO BY SI NASRALI DO VLASTNIHO HNIZDA.
STEFAN

26212

5.3.2004 4:40

Kacíř z Hollywoodu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

SIDONIUS BY KONJUGOVAL NEJLEPE DLE DEBILIUS!!! ALE NASLY BY SE NA ZVEDAVCI I JINE "VZORY"!!!HEHEHE
STEFAN

26213

5.3.2004 14:26

RE: Kacíř z Hollywoodu

Zdenek 24.?.?.?

Reakce na 26213

>SIDONIUS BY KONJUGOVAL NEJLEPE DLE DEBILIUS!!! ALE NASLY BY
>SE NA ZVEDAVCI I JINE "VZORY"!!!HEHEHE

>STEFAN

kazdy nemuze byt tak inteligentni jak ty, musis mit s nami trpelivost, mozna po letech taky budem takovi. Uz se toho ted bojim.

26226

5.3.2004 15:26

prvni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26226


> kazdy nemuze byt tak inteligentni jak ty, musis mit s nami
>trpelivost, mozna po letech taky budem takovi. Uz se toho
>ted bojim.
prvni vzor uz se sam ohlasil!!! bravo pane zdenulius!!!!
stefan



26229

5.3.2004 17:00

RE: Kacíř z Hollywoodu

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26226

Hej chlapi, "Zdenus Zeus" versus "Stefanus Akropolitus", uz zase se do sebe serete ?! [velký smích] [zmaten] , jen pozor, at si nerohnevate Bohy, nezapomente, ze kazdy mate jen jednoho ...... [mrknutí jedním okem]

26232

5.3.2004 18:31

RE: Kacíř z Hollywoodu

Zdenek 24.?.?.?

Reakce na 26232

>Hej chlapi, "Zdenus Zeus" versus "Stefanus Akropolitus", uz
>zase se do sebe serete ?! [velký smích] [zmaten] , jen pozor, at si
>nerohnevate Bohy, nezapomente, ze kazdy mate jen jednoho
>...... [mrknutí jedním okem]

tak si koupime jineho, nejakou improved version.

26234

5.3.2004 19:20

RE: Kacíř z Hollywoodu

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26234

tak si koupime jineho, nejakou improved version.
_____________________________________________

jo, pravda, "za penize v Praze dum". Koupit se da asi vsechno - i Boha ?? [zmaten] [překvapení] [zmaten]

26239

6.3.2004 1:21

RE: Kacíř z Hollywoodu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 26239

>tak si koupime jineho, nejakou improved version.
>_____________________________________________
>
>jo, pravda, "za penize v Praze dum". Koupit se da asi
>vsechno - i Boha ?? [zmaten] [překvapení] [zmaten]

jo, zdendovi to zidlkove dovoli, vzdyt je dobra ritkolizka!!!
stefan

26257

5.3.2004 5:10

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pokud se budeme venovat nabozenstvi ,jako takovemu,tak zjistime ,ze krestanstvi,jez knam prislo ,jako nova ideologie vystridat starou ideologii "pagansismu",klanet se na Radhosti Perunovi a jinym,jez se stali timto okamzikem nepohodlni novemu rezimu ,jez zmenil stranu viry.Vsichni vykladaci noveho nabozenstvi vzdy nejdrive navstivili vladare,nebot vedeli,jestlize on je premluven a ziskan pro novou viru,jez pred tim trestal poddane za nedodrzovani "stare" viry,tak zapusobi tim samym prostredkem na zbytek naroda ,"pomoci politicke korektnosti".
Recka kultura mela bohy na Olympu,kde vladnul Zeus ,ale Vatikan-katolicka cirkev si nasli Boha na nebesich,jak vysoko? podle toho ,jak postupovala technika v pronikani do vesmiru,dnes uz Vam tezko velebnicek rekne,jak vysoko je Buh na nebesich.Ve staroveku mezi Eufratem a Tigrisem se rovnez veci menily,ti ,co si rikali zide ,kdyz se dostali jinam,tak museli prijmout nabozenstvi mistni,takze i mnozi "arabove" se stali zidy a mnozi zide se stali v ramci politicke korektnosti araby,mnozi zide jsouv dnesnich dnech v katolicke cirkvy ,jako ten parissky biskup,co ma byt pristim papezem,ale doposavad jsem nenasel zadneho kardinala jez by se mel stat rabbinem.Politicky i nabozensky vzato ,tak dnesni Francie a nejenom tam zapasi o sebeurceni ,sat se moslimskou zemi a nebo zustat krestanskou,kdyz se stane moslimskou ,tak ,jake "prave" nabozenstvi bude tama ktere stare a to spatne odejde,tak ,jak nasim predkum odesli pod politickym vlivem jejich bohove ,kterym se klaneli mozna staleti,mozna,ze jejich bohove jsou silnejsi,nez ti dnesni,bebot ,kdyz ztratime boha slunce a more a vody a jine ,tak zanikne zivot na teto planete i s temi tisici kosteli,mesitami a synagogami,nakonec ,ani zemetreseni si nevybira a bori vse,tak ,jak smrt ukoncuje vse zivemu,bez rozdilu vyznani,takze ,Mel Gipsonuv film bude pro mnohe predmetem s hlubokym zamyslenim,zatimco v zakulisi bude probihat boj o celosvetovou spravnost volby nasich bohu.

26214

5.3.2004 19:10

Kacíř z Hollywoodu

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 212.?.?.?

Dneska na Osud.cz vyšel tento článek s názvem Obřízka:
http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=2447
Je to trochu netradiční pohled na tuto záležitost. Jenom mě tam zarazila tato věta: A teď další šokující údaj: v USA je dodnes obřezáváno 60% novorozených chlapců! To se v poslední době rodí v USA děti jenom muslimům a hebrejcům, nebo je to nějaká blbost? Ptám se těch co za velkou louží žijou.
A taky mě napadla docela srandovní myšlenka. Až nějakýho dospělýho mužskýho napadne žalovat o miliony svý rodiče, nebo nemocnici za trvalé zmrzačení. To se asi pak budou dít věci?!

26237

6.3.2004 5:44

obrizka vysvetleni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 26237

A teď další šokující údaj: v USA je
>dodnes obřezáváno 60% novorozených chlapců!
To se v
>poslední době rodí v USA děti jenom muslimům a hebrejcům,
>nebo je to nějaká blbost? Ptám se těch co za velkou louží
>žijou.
ja, co za velkou louzi ziji odpovidam: ve spitale se ptaji vsech rodicu jestli nechteji svemu synu udelat obrizku, beztoho, je-li zidko, brother, cheng or honky!!!
i ptalo se LP 1985 pri zrozeni meho syna a se zlou se potazalo!
stefan

26261

6.3.2004 5:50

RE: obrizka vysvetleni

Lev 68.?.?.?

Reakce na 26261

ja, co za velkou louzi ziji odpovidam: ve spitale se ptaji vsech rodicu jestli nechteji svemu synu udelat obrizku, beztoho, je-li zidko, brother, cheng or honky!!!
_______________________________________________________

stefane, slysel jsi tu ranu ?? [chechtot] [chechtot] to jsem od smichu upad pod stul - ulicniku [chechtot]

26262

6.3.2004 19:38

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26237

Pane Novotný,

Vaše myšlenka o legálních krocích proti rodičům a nemocnicím je moc zajímavá a dnes už ani ne tak moc srandovní.

Jinak bych chtěl jen poznamenat, že současná šedesátiprocentní obřezanost u nás “za velkou louží”, má svůj původ v Zálouží n/N. – (tam za louží v rákosí, kde našli plout košík s malým Mojšlíkem, který později pod hrozbou smrti udělal za všechny Židy s Jehovou dohodu o povinné obřízce.

Obřízka je běžná u celé řady primitivních kmenů, údajně jako náboženstvím moudře krytá propagace hygieny, protože mytí považují za zdraví škodlivé. Některé kmeny provádějí obřízku i z důvodů kosmetických a jejich penisy potom vypadají jako bizarní latexová šidítka pro neukojitelné ženy a dívky (při nezdařilé operaci taky třeba jen jako po skautsku opečený špekáček, prošpikovaný dřivky a kůstkami).

Jako nejpravděpodobnější mi připadá důvod ekonomický, podle kterého povinnou obřízku v antickém Izraeli prosadila lobby výrobců kozího sýra na vyřazení konkurence.

Vaším příspěvkem se však diskuse poněkud odklonila od daného tématu a proto by snad bylo vhodné, kdyby někdo otevřel samostatným článkem diskusi na Vámi nastíněnou problematiku. Kdyby si Tom tolik neekloval náboženské praktiky – a těm by se nebylo lze vyhnout – navrhoval bych, aby se toho, jako osoba nanejvýš povolaná, toho ujal on.

26271

7.3.2004 7:43

RE: Kacíř z Hollywoodu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 26271

"Kdyby si Tom tolik neekloval ..."

E-kloval E-nekloval, pane Táborský. Abych se alespoň na chvilku přidržel tématu Vašeho článku. Já si z náboženství nedělám srandu. Na to je to příliš velká tragikomedie. Já ten profesionálně vedenej Balšoj tyjátr svým způsobem obdivuji. To, co předvádí náboženství na otevřené scéně, to je snem každého režiséra, každého herce - vtáhnout diváka do děje tak, aby imaginární rolí doslova žil. To se podaří málokomu. A ty náklady, žejo. Kterému jinému divadlu se podaří sehnat miliony platících diváků, že? Ještě že tu máme ten celuloid-fluidoid. Ale k tomu mám důvěru asi tak, jako k Šáronově špásné troubě. I když, jak oni dokáží zobrazit lidské dušičky v nebíčku v té rampouchové průhlednosti, to skoro odpovídá těm -80C+.

Osoba nanejvýš povolaná k tématu obřízky je Superstár českého internetu NECKÁŘ. Když bylo toto téma promrskáváno na fórovém psu, tak tento Velikán nazýval ten malý kousek kůže předkožek. Slovutní písmáci inetu, Zemana nevyjímaje, se ho (Neckáře, ne Předkožka) snažili vědecky usměrnit, že se říká předkožka, ne předkožek. S paličatostí jemu vlastní používal ten jeho předkožek tak dlouho, až jsem pojal podezření, jestli mu ta předkožka nedorůstala jako hlodavcům zuby. Což se hnedtak nevidí, že? K přímému dotazu, kolik že jich po odborných zákrocích má, když furt používá to množné číslo, se Mistr nevyjádřil. Když jsem zašpičkoval, jestli mu z těch předkožek komorná neušila šrajtofli, tak mě poslal rovnou do prdele.

Tak tam bych hledal, pane Táborský, osobu nanejvýš povolanou.

Až Neckáře najdete, tak ho sem můžete pozvat. Co já vím, tak na Vás dycinky trpěl.

Snad bych si tady dovolil jenom připomenout, že se panu Táborskému a jeho druhým houslím, po četných vědecko-tecnických pokusech, podařilo definovat předkožku jako předchůdkyni pístních kroužků pístu ve válci spalovacího motoru - roztírací, stírací a těsnící.

26286

8.3.2004 4:26

RE: Kacíř z Hollywoodu

albert 67.?.?.?

Reakce na 26286


>Osoba nanejvýš povolaná k tématu obřízky je Superstár
>českého internetu NECKÁŘ. Když bylo toto téma promrskáváno
>na fórovém psu, tak tento Velikán nazýval ten malý kousek
>kůže předkožek. Slovutní písmáci inetu, Zemana nevyjímaje,
>se ho (Neckáře, ne Předkožka) snažili vědecky usměrnit, že
>se říká předkožka, ne předkožek. S paličatostí jemu vlastní
>používal ten jeho předkožek tak dlouho, až jsem pojal
>podezření, jestli mu ta předkožka nedorůstala jako hlodavcům
>zuby. Což se hnedtak nevidí, že? K přímému dotazu, kolik že
>jich po odborných zákrocích má, když furt používá to množné
>číslo, se Mistr nevyjádřil. Když jsem zašpičkoval, jestli mu
>z těch předkožek komorná neušila šrajtofli, tak mě poslal
>rovnou do prdele.

>
>Tak tam bych hledal, pane Táborský, osobu nanejvýš
>povolanou.

>
>Až Neckáře najdete, tak ho sem můžete pozvat. Co já vím, tak
>na Vás dycinky trpěl.

>
>Snad bych si tady dovolil jenom připomenout, že se panu
>Táborskému a jeho druhým houslím, po četných
>vědecko-tecnických pokusech, podařilo definovat předkožku
>jako předchůdkyni pístních kroužků pístu ve válci
>spalovacího motoru - roztírací, stírací a těsnící.

Tome, nepopletl jste to trochu?
Je mozne ze ne, ale alespon ja si osobne nevzpominam, ze by kdy se Neckar zminil slovem "predkozek" (snad spravne predkozka).
Neckar psal, jak vzpominam. termin "obrizek" (snad spravne obrizka).
At tak, ci onak, Necky je hvezda, psal (a doufam ze stale nekde jetse pise) zajimave informace, vetsina lehce overitelne (i na Internetu) ze jsou - PRAVDA !
Proto: Klause-Pruzinskeho do Klausovy synagogy jako rabina (ci alespon jako kantora), a Neckare na prazsky hrad jako krale Kocourkovskych Buliku!
Hail Necky - The King of Czech Katz Buliks!

26313

8.3.2004 15:58

RE: Kacíř z Hollywoodu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 26313

Hlavu za Neckářův "předkožek" bych na špalek nedal. Nějak mi ale vyplývá z meritu věci, že "obřízka" je samotný košerácký akt, zatímco "předkožka" je věc doličná. Tedy, šrajtofle byla pravděpodobně slátána právě z těch předkožek, nikoliv ze samotného aktu.

Neckářova komorná je samozřejmě pouze snaživá amatérka, která nemá šanci konkurovat Obřezávacímu průmyslu, který ůspěšně buduje Pahorek předkožek, jak je možné dočíst se třeba tady,

http://pes.internet.cz/veda/clanky/20162_0_0_0.html

kde jsou k vidění i další špeky z ekumenického překladu Bible.

Namátkou vyjímám:

Rozličné zmínky o předkožce, některé vulgární. Kuriózní je např. Joz 5:3: "Jozue si tedy zhotovil kamenné nože a obřezal Izraelce u Pahorku předkožek."

Nu 31:31-40: Lup Izraelitů sestával z 675 000 ovcí a koz, 72 000 kusů skotu, 61 000 oslů a 32 000 "žen, které nepoznaly muže a neobcovaly s ním. " Dávka pro Hospodina v případě poslední skupiny činila 32 osob.

Dt 21:10-14: Hospodin Izraelitům dovoluje vzít si "ženu krásné postavy", která se stala zajatkyní poté, co Izraelité zabili její rodiče, souložit s ní a když se pak "znelíbí", propustit ji.


Neckář je občas k vidění pod Sprchou, kde tamější písmácké intelikenty rozpaluje doruda.

http://www.sprcha.com/user/neckar/diary

26338

8.3.2004 16:47

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26286

Tome,

píšete: “Já si z náboženství nedělám srandu.”

Než se přidržím předkožky (rozuměj: jako tématu Vašeho komentáře), tak bych Vás chtěl ujistit, že vím už odedávna, že si srandu z náboženství neděláte. Naopak, vím z Vaší veřejné konfese před oltářem velekněze Chewleaka, že se zanícenám vzýváte různé canucké bůžky, především šest eskymáckých Venuší a plnou pětilitrovou flašku canuckých Erosenek se studenými stehýnky. Vím také, že s nimi konáte bohoslužby i za třeskutého mrazu a přinášíte jim oběti v podobě kousku kůže k žužlání. Vím také, že z toho neděláte “Bolšoj tyjátr”, ale rituály provádíte v soukromí na tři zámky zamrzlého igloo. (Podrobnosti obřadů jste, bůžkůmžel, nikdy neprozradil a necháváte to poťouchle na fantazii závistivých jinověrců).

Hledaje experta na předkožky, na pana Neckáře jsem trestuhodně zapomněl, až jste mi ho, v skromnosti Vám vlastní, navrhl jako předního kandidáta. Samozřejmě si vzpomínám; nelomcuje-li však se mnou strejda Alzheimer, prepuciální téma se tehdy promrskávalo na Britských Listech - pro Psa by to bylo přece jen trochu citlivé. Že Vás tehdy pan Neckář poslal do prdele pro snižování jeho velikosti, to se vůbec nedivím. Na Vaši zlehčující narážku, zda mu z toho předkožku neušila komorná šrajtofli, se tehdy ohradil v tom smyslu, že toho materiálu bylo na dvě bačkory s velkejma bambulema.

Já si ale umím představit, že v té canucké zimě máte zkreslené představy o možnostech velikosti. To k nám jednou přišel na kafe jeden známý, taky žijící v teplém kraji, a mezi řečí povídá:
"Tak jsem se dneska ráno nechal obřezat."
"Jó?" povídám, protože jsem myslel, že k tomu musím něco říct, "a jak se cejtíš?"
"Hned jsem se spad´o dvě kila."

Ale i v mírném pásmu jsou jiné dimenze než ve studené Kanadě. Můžeme se o tom dočíst i v Miráklu, kde Škvorecký vysvětluje, proč se dal obřezat. Chytil prý od své učitelky ruštiny kapavku a předkožka mu z toho naběhla do velikosti pneumatiky. Když šel ke krejčímu, aby mu udělal něco s kalhotama, tak ten ho přeposlal na přístřih k rabínovi.

Pan Albert tady připomněl nějaké nedorozumění ohledně gramatiky, jakože v případě pana Neckáře nešlo o předkožek ale o obřízek. Mno, to maskulinum se tam připletlo asi z jidyš, když povídal ten rabín studentu Škvoreckému: "Tak sem dal, Pepíček, ten předkožek, já jim udělám obřízek a ten odřízek pak můžou odnýst do traktorový stanice."

26342

8.3.2004 18:54

RE: Kacíř z Hollywoodu

albert 216.?.?.?

Reakce na 26342


>
>Pan Albert tady připomněl nějaké nedorozumění ohledně
>gramatiky, jakože v případě pana Neckáře nešlo o
>předkožek ale o obřízek. Mno, to maskulinum se
>tam připletlo asi z jidyš, když povídal ten rabín studentu
>Škvoreckému: "Tak sem dal, Pepíček, ten předkožek, já jim
>udělám obřízek a ten odřízek pak můžou odnýst do traktorový
>stanice."

Pane Taborsky, tak me napadlo - mozna ze to je hovadina - ale je mozne, ze p. Neckar pouzival OBRIZEK (rodu muzskeho) pro zida, a OBRIZKU (rodu zenskeho) si reservoval pripadne pro zidovku. Treba si nebyl tak zcela jisty, jestli zidovky nahodou taky neobrezavaj. A kdyby ano, tak aby tu obrizku mel pri ruce, aby bez nejakeho sahodlouheho vysvetlovani bylo jasne o koho vlastne slo.





26348

8.3.2004 20:44

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26348

Jo, tomu se říká komplexní myšlení.

26356

9.3.2004 6:28

RE: Kacíř z Hollywoodu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 26342

"...materiálu bylo na dvě bačkory s velkejma bambulema."

Tak tohle mi nedělejte. Šel jsem zrovna kolem píčatoče s hubou plnou hřebíků - horkometr vokazoval přihřátých + 5C a tak jsem šel stloukat letní daču - když mě nenapadlo nic pitomějšího, než si kliknout na Váš komentář. No, hřebíky se zabodly do zdi těsně nad monitorem. Jakoby ta konkurence s kozím sejrem nestačila. No, hlavně že jste zdráv a vesel. Příště Vám pošlu účet za škody na majetku.

"... bohoslužby i za třeskutého mrazu a přinášíte jim oběti v podobě kousku kůže k žužlání."

Poslyšte, Vy jste z ňákýho hodně levnýho kraje. Vy si s takovou obětí vystačíte? Bez kaviáru a jen tak halabala a ne na sametové kožešině ledního medvěda? No, možná mezi tou 60% vobřezaností máte s tím pístním kroužkem úspěch. A jak se říká:"I s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo." Což je také jedna z možností velikosti.

Tak to vidíte, on ten zatracenej Alchajmr leze už i na mne - bylo to na foru BL. A to mě onehdá doktor Koenig ujišťoval, že ho od Vás nemůžu chytnout!

To byl krásnej fór, ti dva Irové ve člunu. Přišel mi emailem typycky česky blbější:"Rybář vytáhne zlatou rybku a ta mu hned sděluje, že jim vodník krátí výdaje a tak jenom dvě přání. "Chci aby se voda v tomhle rybníku proměnila v pivo!" Stane se. "A to druhé přání?" "Abych tady na břehu měl pár lahváčů na ráno."

Ty český palice musej bejt už dočista vychlastaný ...

26385

9.3.2004 16:07

RE: Kacíř z Hollywoodu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 26385

Tome,

píšete: "I s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo. Což je také jedna z možností velikosti.”

Vy mi už s tím okecáváním scvrkajícího vlivu canucké zimy začínáte lízt na nervy. My tady dole máme jiné problémy, které potřebujeme řešit. Soused chtěl jít onehdá na maškarní ples za Adama (jestli jsem Vám tohle už psal, tak mě zadržte). Jde si tedy koupit fíkovej list do našeho jediného květináství na okrese, vysvětlí slečně za pultem o co jde, ona mu přinese fíkovej list, on si ho vyzkouší a prej, že není dost velkej, jako ten fíkovej list. Slečna mu přinese větší a furt je malej. A třetí, ten největší na krámě, jakbysmet. Slečna je chvíli v rozpacích a pak povídá: “Poslyšte, co kdybyste šel místo za Adama za benzínovou pumpu?”

Už Vás čtu, jak mi píšete, aby k Vám do Canucka přijel na letní byt a může pak jít za Kašpárka. Vy si vždycky dělate z vážných věcí demagogickou srandu a jste v tom nepřekonatelnej. Já to vzdávám. Taky proto, že se tematický článek už přesunul někam dozadu a i s pomocí strejdy Alchajmra těžko hledám Vaše komentáře. To na Sprše je to jiné, mnohem přehlednější. Tam je nový článek tak jednou za dva měsíce, vydrží tam dva roky a je tam jen rozumný počet pěti a půl stejných, navzájem se známkujících komentátorů. Jeden ví na čem je a nic se mu neplete. Akorát jsem tam nenašel to oznámení, že jste ode mne chytil Alchajmra.

26400

5.3.2004 23:35

Trosku mimo misku, ale aspon pro zasmani

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Pta se student rabina: "Rebe, smi se pri studiu Talmudu kourit?"
"Ne, nesmi!"
Student zklamane odejde, ale kamarad ho utesuje: "Zeptal ses spatne, to musis jinak: Rebe, smi se pri koureni studovat Talmud?"
"Ano, smi....."

26254

6.3.2004 5:36

Kacíř z Hollywoodu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jo, film je vlastne o tom, ze ukazuje, kdo vlastne krista ukrizoval, ze to nebyli rimane, ale zidkove, kteri sveho vlastniho krale podvrhli Pilatusovi(Pilatovi?), aby jej potrestal za sebeprohlasovani se za krale zidu. tak se to az doposud vsichni ucili, zidkove byli cisti a ted to vsem zacina vrtat hlavou a zarazeji se, ze to s temi zidy neni vzdy az tak, fucking, kosher!!!!!!!!
gibson si mozna uz v hollywood neskrtne, ale recordni "money" uz udelal, tak ho muze pan spielberg i se svojim sdruzenim, "vyfajcit"!!!
have a nice weekend, stefan

26260

6.3.2004 19:24

Kacíř z Hollywoodu

mikeš 82.?.?.?

...jak postupovala technika v pronikaní do vesmíru,dnes už vám velebníček těžko řekne,jak vysoko je bůh na nebesích...
náš soudruh učitel (potom asi rok pan učitel,poté nějakých 20 let opět soudruh učitel,no a dnes? hádejte)nám prvňákům ve škole tvrdil(tady se strejda alzheimer ještě nedostavil,za to ručím):pánbíček neexistuje,protože ho sovětští kosmonauté ve vesmíru neviděli [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

26270

7.3.2004 0:52

RE: Kacíř z Hollywoodu

kavol 195.?.?.?

Reakce na 26270

připomnělo mi to ten často citovaný ...

Vrátí se takhle Gagarin z vesmíru, načež si ho zavolá nejvyšší výbor KS a ptají se: "Ty, poslyš Jurku, kdyžs byl tam nahoře, neviděls náhodou takový malý hošíky s nahatejma prdelkama a s křidýlkama, jak poletujou všude kolem?" - "No, viděl, bylo jich tam spousta..." - "Ajajajaj, toho jsme se báli, toho jsme se báli ... tak to hlavně nikomu neříkej!"
I stane se, že Gagarin se dostane i do Vatikánu a papež si ho pozve k rozhovoru. "Pane Jurij, když Vy jste byl v tom vesmíru, nepoletovali tam náhodou kolem Vás takoví chlapečci s křidýlkama a s nahatejma prdelkama?" - "Ne Svatý otče, nikoho takového jsem neviděl." - "Ajajajaj, to jsem se obával, to jsem se obával... Tak to hlavně nikomu neříkejte!"
[chechtot]

26275

7.3.2004 7:28

RE: Kacíř z Hollywoodu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 26275

Další verze. Ptají se Gagarhina:"Tak řekni, je Bůh, nebo není?" Až k papežovu povzdechu se to shoduje a pak se ho ptá ještě americkej prezident. Odpověď je:"Bůh je, ale je negr!"

Připodotýkám, že začátkem šedesátých let, kdy ten fórek běžel, nebylo obyvatelstvo planety tak politicky korektně předposrané jako dnes a ftípek měl svůj kalibr.

26285

7.3.2004 4:17

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja nevim ,proc je takoveho "cvrkotu" kolem toho filmu o ukrizovani Krista a ze,jsou ,tak zvani "zide " tim podrazdeni,kdyz staci ,aby prohlasili,ze za to nenesou zotpovednost protoze jsou ve zkutecnosti Chazari,potomci "zlatych hord"mongolsko-tureckych kmenu ,co tak zuzovali Evropu a meli by to zs krku.Kdo neveri,tak at si od Kostnera precte"Trinacty kmen" a nebo navstivy chazarskou internetovou linku a dozvi se ,ze tak zvani zide ,zidy vlastne nejsou a jen si na ne hraji,tak ,jak mnozi byli jen u komunistu ,ale ve zkutecnosti komunisty nebyli a jak se ted prosazuje prijmout jednu viru v utrpeni zidu,kteri zidy nejsou a nikdy uz nebudou,protoze takovy DNA ukaze ,ze Kurdove maji vic vic k irackym-babilonskym zidum ,nez tahle tlupa hercu z Evropy,kdyz z pocatku mluvili jen zidovsky a pozdeji se zacali uzit hebrejsky ,aby se jeste vic prispusobyli sve uloze "vyvolenych" samovyvolencu,tak ,proc takovy poprask.
*Ty tvrdis ,ze s chudy,ale jsi bohat,ty tvrdis ,zes zid,ale nejses jim.......Novy Zakon.

26278

7.3.2004 4:28

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jednoho dne vysilali praci jednoho rabbina,ktery tvrdil,ze Jezis vubec neexistoval.
----------------
The Holocaust will remain a fundamental part of modern Jewish identity in the same way that the story of Exodus became a part of Jewish identity." -- Jenni Frazer, participant at the Jewish Chronicle's round table, Jewish Chronicle, London, 13.9.1996, page 41)

What are deadly sins to Christians according to the New Testament are for Jews, god like deeds according to the Old Testament. "Ancient Roman historian Tacitus said: 'To the Jews everything is unholy that is holy for us'. ... He wondered why Jews hate 'all other human beings as enemies'." --Focus, Munich 38/2001, page 130. What is called the Jewish Religion, in other words the manual for deeds which are branded as deadly sins by other Religions, are explained by Egyptologists as "A new type of religion, as a Counter Religion." --Focus, Munich 38/2001, page 130

The Christian Redeemer called the followers of the so-described "Counter Religion" the children of the devil (Anti-Christ): "Jesus said to [the Jews]: 'Why is my language not clear to you? Because you are unable to hear what I say. You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father's desire. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies'." (John 8:43-44)

The dogmas of the leading Jews are defined by the doyen of Bible-Criticism, Julius Wellhausen, as "spiritual acquisition of history". The German weekly magazine Focus called it: "An invention to create a tradition for establishing an identity."--Focus, Munich 38/2001, page 130

Focus claims that Moses isn't a figure of history, but "of remembrance". This reminds many people of Holocaust-Priest Elie Wiesel who explained his holocaust tales as follows: "Things are not that simple, Rebbe. Some events do take place but are not true; others are - although they never occurred." --Legends of Our Time, Schocken Books, New York, 1982 p. viii)

26279

7.3.2004 4:35

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

When the word Judaism was born, there was no longer a Hebrew-'Israelite' state. The people who embraced the creed of Judaism were already mixed of many races and strains; and this diversification was rapidly growing...

Perhaps the most significant mass conversion to the Judaic faith occurred in Europe, in the 8th century A.D., and that story of the Khazars (Turko-Finnish people) is quite pertinent to the establishment of the modern State of 'Israel'. This partly nomadic people, probably related to the Volga Bulgars, first appeared in Trans-Caucasia in the second century. They settled in what is now Southern Russia, between the Volga and the Don, and then spread to the shores of the Black, Caspian and Azov seas. The Kingdom of Khazaria, ruled by a khagan or khakan fell to Attila the Hun in 448, and to the Muslims in 737. In between, the Khazars ruled over part of the Bulgarians, conquered the Crimea, and stretched their kingdom over the Caucasus farther to the northwest to include Kiev, and eastwards to Derbend. Annual tributes were levied on the Russian Slavonians of Kiev. The city of Kiev was probably built by the Khazars. There were Jews in the city and the surrounding area before the Russian Empire was founded by the Varangians whom the Scandinavian warriors sometimes called the Russ or Ross (circa 855-863).

26280

7.3.2004 4:56

Kacíř z Hollywoodu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co Hilkhoth Maakhaloth Christians are idolaters, must not associate.
Abhodah Zarah (22a) Don't associate with gentiles, they shed blood
Iore Dea (153, 2). Must not associate with Christians, shed blood
Abhodah Zarah (25b). Beware of Christians when walking with them.
Orach Chaiim (20, 2). Christians disguise themselves to kill Jews.
Abhodah Zarah (15b) Christians have sex relations with animals.
Abhodah Zarah (22a) Suspect Christians of intercourse with animals.
Schabbath (145b) Christians unclean because they eat accordingly
Abhodah Zarah (22b) Christians unclean because not at Mount Sinai.
Iore Dea (198, 48). Clean female Jews contaminated by Christians.
Kerithuth (6b p. 78) Jews called men, Christians not called men.
Makkoth (7b) Innocent of murder if intent to kill Christian.
Orach Chaiim (225, 10) Christians and animals grouped.
Midrasch Talpioth 225 Christians created to minister to Jews.
Orach Chaiim 57, 6a Christians to be pitied more than sick pigs.
Zohar II (64b) Christian idolaters likened to cows and asses.
Kethuboth (110b). Psalmist compares Christians to unclean beasts.
Sanhedrin (74b). Tos. Sexual intercourse of Christian like beast.
Kethuboth (3b) The seed of Christian is valued as seed of beast.
Kidduschim (68a) Christians like the people of an ass.
Eben Haezar (44,8) Marriages between Christian and Jews null.
Zohar (II, 64b) Christian birth rate to be diminished materially.
Zohar (I, 28b) Christian idolaters children of Eve's serpent.
Zohar (I, 131a) Idolatrous people (Christians) befoul the world.
Emek Haschanach (17a) Non-Jews' souls come from death and its shadow.
Zohar (I, 46b, 47a) Souls of gentiles have unclean divine origins.
Rosch Haschanach (17a) Non-Jews souls go down to hell.
Iore Dea (337, 1). Replace dead Christians like lost cow or ass.
Iebhammoth (61a) Jews called men, but not Christians called men.
Abhodah Zarah (14b) T. Not to sell religious works to Christians.
Abhodah Zarah (78) Christian churches are places of idolatry.
Iore Dea (142, 10) Must keep far away physically from churches.
Iore Dea (142, 15) Do not listen to church music or look at idols.
Iore Dea (143, 1) Must not rebuild homes destroyed near churches.
Hilkoth Abh. Zar. (10b) Jews must nor resell broken chalices to Christians.
Schabbath (116a) Tos. Gospels called volumes of iniquity, heretical books.
Schabbath (116a). Talmudists agree that books of Christians to be burned.
Abhodah Zarah (2a). Festivals of Christians called days of calamity.
Abhodah Zarah (78c). Christian feast days despicable, vain and evil.
Abhodah Zarah (6a). Forbidden to observe Christian Christmas day.
Hikoth Akum (ch.IX). Forbidden to celebrate Easter and Christmas.
Chullin (91b) Jews possess dignity even angels cannot share.
Sanhedrin, 58b To strike Israelite like slapping face of God.
Chagigah, 15b A Jew considered good in spite of sins he commits.
Gittin (62a) Jew stay away from Christian homes on holidays.
Choschen Ham. (26,1) Jew not sue before a Christian judge or laws.
Choschen Ham (34,19) Christian or servant cannot becomKráceno (Editor)

26281

29.4.2004 11:45

Kacíř z Hollywoodu

salo 62.?.?.?

Ten dokumentární film s Vanessou Redgrave se jmenuje The Palestinian (viz http://www.imdb.com/title/tt0076521/), nikoliv The Palestinians. Pokud se mi jej podaří sehnat, určitě se na něj podívám.

28448

20.5.2005 16:51

Kacíř z Hollywoodu

vran 193.?.?.?

takovou píčovinu sem dlouho nečet

53165

20.5.2005 16:52

Kacíř z Hollywoodu

vran 193.?.?.?

kokotina non plus ultra

53166

13.10.2005 22:26

Můj dojem

Emma Bovary 62.?.?.?

z této recenze je že autor má o současném filmu i filmové historii velmi mlhavé povědomí a kdyby nebylo těch aktivit ADL a dalších podobných spolků tak na to ani do kina nepůjde. Jinak si myslim že toto téma bylo v minulosti ve filmu již několikrát zpracováno a mnohem lépe než ultrakonzervativním katolíkem Gibsonem.

74185

Příspěvků: 94

03.03. 04:24 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
05.03. 12:19 klement danda  RE: Kacíř z Hollywoodu
03.03. 07:56 Čertíkbertík  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 15:01 P.Peshmerga  RE: Kacíř z Hollywoodu
03.03. 08:36 Paranoicus Maximus  Od Izraelců bychom se měli učit
05.03. 19:16 Dramenbejs  RE: Od Izraelců bychom se měli učit
03.03. 11:19 Bolo Sinsaev  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 17:34 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
07.03. 12:25 Franco  RE: Kacíř z Hollywoodu
07.03. 12:27 Franco  RE: Kacíř z Hollywoodu
03.03. 11:33 P.Peshmerga  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 12:46 peter veliky  Zidobijci rehtaji rozkosi
03.03. 14:50 Lev  RE: Zidobijci rehtaji rozkosi
03.03. 15:31 P.Peshmerga  RE: Zidobijci rehtaji rozkosi
03.03. 18:15 Jiří Táborský  RE: Zidobijci rehtaji rozkosi
03.03. 14:46  zkouska vstupu
03.03. 15:00 Vladimír Stwora  RE: zkouska vstupu
03.03. 15:38 Bolo S.  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 16:17  nejhorsi kapove v koncetracnich taborech
03.03. 19:08 Jiří Táborský  RE: nejhorsi kapove v koncetracnich taborech
03.03. 18:53 albert  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 19:37 Bolo Sinsaev  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 23:05 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
03.03. 23:22 Bolo Sinsaev  RE: Kacíř z Hollywoodu
03.03. 20:39 Čertíkbertík  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 22:19 P.Peshmerga  RE: Kacíř z Hollywoodu
03.03. 23:04 Kaja  Kacíř z Hollywoodu
03.03. 23:48 P.Peshmerga  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 01:53 Aja  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 06:51 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 14:55  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 16:43 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
11.03. 10:31  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 10:11 Kaja  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 17:09 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 17:56 Kaja  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 20:59 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
06.03. 08:26 Kaja  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 01:56  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 03:29 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 03:56 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 06:57 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 04:58 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 07:51 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 05:16 Alena P.-Hagen  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 07:18 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 18:44 Bolo Sinsaev  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 07:36 Tom  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 20:01 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 07:36 Tom  RE: Kacíř z Hollywoodu
07.03. 07:48 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 16:16 albert  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 17:29 Jiří Táborský  Kacíř z Hollywoodu
04.03. 18:03 kavol  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 22:14 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 23:47 kavol  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 18:35 Zdenek  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 19:18 Kaja  RE: Kacíř z Hollywoodu
04.03. 20:48 Peleška Milan  Kacíř z Hollywoodu
05.03. 04:25 stefan  ASI TO VYSLO!!
05.03. 04:32 stefan  Kacíř z Hollywoodu
05.03. 04:40 stefan  Kacíř z Hollywoodu
05.03. 14:26 Zdenek  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 15:26 stefan  prvni
05.03. 17:00 Lev  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 18:31 Zdenek  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 19:20 Lev  RE: Kacíř z Hollywoodu
06.03. 01:21 stefan  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 05:10 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
05.03. 19:10 v.novotny  Kacíř z Hollywoodu
06.03. 05:44 stefan  obrizka vysvetleni
06.03. 05:50 Lev  RE: obrizka vysvetleni
06.03. 19:38 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
07.03. 07:43 Tom  RE: Kacíř z Hollywoodu
08.03. 04:26 albert  RE: Kacíř z Hollywoodu
08.03. 15:58 Tom  RE: Kacíř z Hollywoodu
08.03. 16:47 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
08.03. 18:54 albert  RE: Kacíř z Hollywoodu
08.03. 20:44 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
09.03. 06:28 Tom  RE: Kacíř z Hollywoodu
09.03. 16:07 Jiří Táborský  RE: Kacíř z Hollywoodu
05.03. 23:35 Dan  Trosku mimo misku, ale aspon pro zasmani
06.03. 05:36 stefan  Kacíř z Hollywoodu
06.03. 19:24 mikeš  Kacíř z Hollywoodu
07.03. 00:52 kavol  RE: Kacíř z Hollywoodu
07.03. 07:28 Tom  RE: Kacíř z Hollywoodu
07.03. 04:17 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
07.03. 04:28 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
07.03. 04:35 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
07.03. 04:56 Robert Nohejl  Kacíř z Hollywoodu
29.04. 11:45 salo  Kacíř z Hollywoodu
20.05. 16:51 vran  Kacíř z Hollywoodu
20.05. 16:52 vran  Kacíř z Hollywoodu
13.10. 22:26 Emma Bovary  Můj dojem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 4

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 0

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,47 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 037,40 Kč
1 unce stříbra
393,60 Kč
Bitcoin
198 354,98 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 153