Diskuze k článku

Kdo je dnes víc? Vláda a stát nebo ČT?

Příspěvků 37

23.1.2020 1:01

Asi spíš běžná snaha tlačit ho k Válkové...

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

hranici to podle mě nepřekročilo, i když chápu, že to vypadá divně, ale oni se redaktoři takhle blbě prostě dnes chovají. Skáčou do řeči, neposlouchají úplně, co jim ten zpovídaný říká, reagují, jako když mají svůj scénář "odkud a kam" rozhovor povedou, a jsou zpupní, když to směřuje jinam. Drtinová se k tomu jednou přiznala, navíc mají v uchu sluchátko, kde "analytik" (s volnou kapacitou mozku) jim radí - do něj, teď ho tam drž, jdi dál, atd.

Bohužel, takto je to nyní tady běžné, hlavně rychle, dynamicky skákat do řeči, vést rozhovor (neposlouchat), to je přímo učí.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-uda...

376323

23.1.2020 6:19

Přitlumování německých zločinů dávno probíhá.

gippius 213.?.?.?

Za pár dní se bude připomínat Osvětim. Nejenže se nebude nijak zdůrazňovat, kdo tento tábor osvobodil, ale ani se nebude moc omílat, kdo ho provozoval. Postačí se s neutrálními výrazy, jak "nacisté", nebo "hitlerovská totalita". O tom, že vrahy a mučiteli byli hlavně Němci, popř. Rakušané se bude samozřejmě cudně mlčet. Možná se připomene světodějná a nikdy zcela doceněná invaze v Normandii.

376324

23.1.2020 9:58

muž = sexuální pedofilní predátor (MeeToo 2.0)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b.?.?.?

Tohle je naprosto neuvěřitelné co si tem obřezaný zmetek Klusák dovoluje.
Najal si 3 kurvy, nalíčil je aby vypadaly jako nezletilé a pak je poslal flirtovat na internetu i v reálu s chlapy, aby mohl natočit dokument o tom, jací jsou češi "pedofilní prasata".
To vše placené z našich peněz na podporu "české" obřezané kinematografie.

https://www.youtube.com/watch?v=leWE9YAkd5g

A zatím si vyvolení košer zmetci v tajnosti pořizují lolita expresy, aféry pizzagate a podobně.

376326

23.1.2020 13:33

Brzy bude nacistický režim zcela očištěn

Lovec idiotů 91.?.?.?

Televize každý den vysílá dokumenty o nacistickém Německu a panu Hitlerovi. Jsou to pořady typu: architektura nacistického Německa (krásné), zbraně nacitického Něměcka (krásné), tajemství nacistického Německa (krásné) atd, atd. Je to jistě fascinující téma, když to ČT a jiné stanice denně vysílají. Člověk by až zaplesal nad tou nádherou.

A teď už zbývá změnit historii tak, že se Německo jen bránilo zlému SSSR, který se chystal každým dnem napadnout Evropu a za pár let je dílo dokonáno a můžeme znovu vytáhnout na zlého Rusa. Základní kameny pro přepis historie už soudruzi (za ČR snaživá soudružka Jourová za ANO, budu se mít líp - váš Bureš) v EU parlamentu položili.

376328

23.1.2020 21:42

RE: Brzy bude nacistický režim zcela očištěn

DeBe 37.?.?.?

Reakce na 376328

No, ano, jistě!
Německo prostě učinilo preventivní úder proti státem připravovanému terotistickému útoku na demokratickou Jewropu a všechny ty miliony nesovětských/nebolševických mrtvých byly jen "collateral damages".
A v tomto úderu bylo podporováno všemi demokratickými silami, co se jich jen podařilo najít.
"To azda chápete, vojín Kefalín!?"

Podobnost se současnou zahraniční "politikou" toho NEJ... státu bohem předurčenému (a nemyslím tím biblicky předurčenému, ale výroky jeho představitelú) k vládnutí světu není náhodná. Z mého pohledu už jsou to čistě fašistická vyjádření následovaná stejně fašistickými činy.

Blbý je, že fakt netuším, jak z toho ven. A musím tímto, bohu/přírodo žel souhlasit s výroky libertariana o debilitě lidstva. O to je to pro mě bezvýchodnější.
(tím netvrdím, že jsem nějaký super myslitel, ale to, co si lidi volí - a to nemyslím jen volby - je fakt neuvěřitelný)

376342

23.1.2020 16:04

Pro autora

uzivatellll 2a0b:x:x:x:x:x

Měl byste číst diskuse, už jsem vás informoval, že Stalin ve svém projevu z 19.8. 1939 vylíčil důvody pro podepsání dohody s Německem místo s Francií/Británií: aby tím vyvolal válku, ke které by jinak podlě něj nedošlo, válku, ve které se tyto mocnosti navzájem vyčerpají a Sovětský Svaz pak bude moci uděřit ve správný čas a bolševizovat, v duchu jejich vysněné světové revoluce. Německo bylo do dohody dotlačeno politikou Západu, to je fakt, který potvrzuje britský velvyslanec Henderson ministru zahraničí Halifaxovi, v jeho dopisu z 22.8. 1939 ohledně paktu M-R: "Ale nemohu říci, že jsem byl překvapen, jelikož jsem vždy cítil, že naše politika vůči Polsku skončí jedině tím, že přivede Německo a Rusko dohromady. Jeden alespoň nemůže vinit Německo." (Dokumenty britské zahraniční politiky, 1919-1939, svazek VII, dokument 158, str. 138.), takže kromě ukázání prstem na Sovětský Svaz, což je pravdivé, zbývá ukázat prstem na Západ, snad k tomu časem také dojde.

A Západ? Západ se chtěl se Svazem domluvit dávno před Němci a tím Německo obklíčit, v zájmu toho tlačil na Polsko a Rumunsko aby dovolily Sovětům operovat na jejich území v případě německé agrese, i když věděl jaké to s sebou nese riziko dovolit Sovětům pobyt na cizí půdě, ale prý je to lepší než riskovat s Německem. Polsku bylo jasné, že bolševika by se už nezbavili a s takovým paktem by mohlo dojít k okamžitému vyhlášení války ze strany Německa, s Německem prý riskujou ztrátu svobody, s Rusy ztrátu duše. Francouzi lhali, že mají polský souhlas a chtěli podepsat dohodu se Svazem, ale ten jim na to neskočil. Západ byl také motivován tím, aby zatáhl Svaz do případného konfliktu, protože jinak hrozilo, že si buď rozdělí kořist s Německem nebo si v případě neutrality počká, až si ostatní "podřiznou hrdla" a pak bude po válce představovat největší nebezpečí, přesně jak zamýšlel Stalin. Tak je psáno v dobových dokumentech. Hitler poslal do Moskvy Ribbentropa a vojenské alianci proti Německu zabránil, jaká byla motivace Stalina už bylo řečeno nahoře.

Pořád o tom píšete, jako by někdo lhal o tom jakou roli měl Sovětský Svaz, přitom jde o uvádění věcí na pravou míru. Místo toho, abyste se o to zajímal a věci si ověřoval, tak se pořád zlobíte, že vám EU nabourala dlouho přetřásanou pohádku o zlém Německu co může za všechno, a hodných spojencích a kamarádech Británi, Francii, Sovětském Svazu a USA co zabránili zlému Hitlerovi ovládnout svět, což je klasický blábol hodný Rooseveltova projevu z 27.10 1941, kde s pomocí zfalšovaných dokumentů mluvil o Hitlerově Novém řádu a nastolení jedné nacistické církve ve světě. Kdybyste se zlobil, že to dělají jen kvůli protiruskému postoji a ne pravdě, souhlasil bych, ale stejně jako jim, i vám nejde o pravdu, ale o udržení vašeho vidění světa.

376331

23.1.2020 16:56

RE: Pro autora

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 376331

Samozřejmě. A Irák byl zničen, protože mohl do 20 minut zasáhnout ZHN Londýn a Saddám vyhazoval novorozence z inkubátorů. Kaddáfí pro změnu krmil své vojáky Viagrou, aby se jim lépe znásilňovalo. Oběti Novičoku, jedu desetkrát jedovatějšího než VX, byly naštěstí zachráněny, protože v sanitce, která k nim přijela, měli protijed. V Sýrii Assad zase házel na lidi strašlivé barelové bomby s chlorem... Atd, atd, atd.

Zkuste zlovolné Stalinovy plány ještě rozvést, je to hodně zajímavé.

376334

23.1.2020 18:51

RE: Pro autora

uzivatellll 2620:x:x:x:x:x

Reakce na 376334

Zapomněl jste například na plynové komory, které měli mít Iráčané připravené pro všechny Židy v roce 1991 (připomíná vám to něco?), na Katyňskký masakr co měli spáchat Němci, elektrický dopravní pás v Osvětimi, který usmrtil oběti proudem a pás je pak dopravil do obří pece, na vakuové, elektrické a parní komory k vraždění v táborech akce Reinhardt, na obří německou továrnu na zpracování těl během první světové války, na uřezávání ručiček belgickým dětem německými vojáky, kteří je měli i jíst,...atd. atd. atd.

Stalin své záměry dostatečně popsal.

376336

23.1.2020 19:14

RE: Pro autora

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 376331

Užívejte dál uživateli, taky jsem zvědavý, co ještě objevíte. Co vlastně šňupete?

376338

23.1.2020 21:01

RE: Pro autora

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 376331

No třeba toto se fakt povedlo:

"A Západ? Západ se chtěl se Svazem domluvit dávno před Němci a tím Německo obklíčit,...."

A což tak napsat kdo to Německo - Hitlera financoval a kam ho pořád směroval?

376339

23.1.2020 21:28

RE: Pro autora

uzivatellll 2620.?.?.?

Reakce na 376339

Dosud jste snad nevěděl, že před paktem M-R probíhala vyjednávání mezi Západem a Sovětským Svazem?

Tak něco napište, rád se něco dozvím, a doložte to důkazy, dobovými dokumenty atd.

376340

24.1.2020 8:27

RE: Pro autora

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 376340

23. července 1939
Na návrh SSSR začalo jednání o uzavření vojenské úmluvy mezi Velkou Británií, Francií a SSSR. Jednání bylo neúspěšné pro nezájem o spolupráci se SSSR a 17.8.1939 skončilo – Rumunsko ani Polsko nemínily se SSSR spolupracovat.

Za odmítnutím sovětské pomoci byla naděje, že se Hitler napřed vrhne na SSSR. Jeho předválečné výkřiky byly hlavně o tom, jak je nutné zničit "židobolševismus" a jeho baštu, SSSR.

23. srpna 1939
Podepsána německo-sovětská smlouva o neútočení.

3. září 1939
Velká Británie a Francie vypovídají válku Německu. Za polského tažení zůstalo cca 110 francouzských a britských divizí, které stály proti 23 německým divizím, zcela pasivní.
Od září do konce roku 1939 ztratila Francie na západní frontě 1.430 lidí, britský expediční sbor ve Francii 3 muže.

17. září 1939
Sovětská armáda překročila hranice Polska. Bylo obsazeno území k tzv. CURZONOVĚ LINII, na tomto území žilo cca 12 mil. obyvatel, z toho cca 9 mil. Bělorusů a Ukrajinců.

376347

24.1.2020 15:46

RE: Pro autora

uzivatellll 88.?.?.?

Reakce na 376347

Dokumenty dokazují, že Západ chtěl, ale Polsko ani Rumunsko Sověty nechtěly a to ani jako pomoc proti případné agresi Německu, kterou Západ argumentoval, bylo jim jasné co "sovětská pomoc" znamená, už by se jich nezbavily. Doumenc a Vorošilov jednali po 17.8. 1939 jak dokazuje protokol z jednání ze 22.8. 1939. Při tomto jednání Doumenc tvrdil, že má souhlas vlády a vláda v jiném dokumentu tvrdila že Poláci souhlasili, což nebyla pravda a Sovětům to bylo jasné, Západ tak neměl co nabídnout. Západ neodmítnul, jestli máte dokumenty dokazující opak, tak se rád podívám, Stalin sám řekl (projev 19.8. 1939) z jakých důvodů pošlou západní delegaci domů, aby došlo k válce a tyhle státy se vyčerpaly a Svaz pak mohl ve vhodnou dobu zaútočit.

Ano, to souhlasí, 110 proti 23, byla to Francie kdo napadl Německo ve své nepovedené ofenzivě na západní hranici.

376361

24.1.2020 17:16

RE: Pro autora

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 376361

Doporučuji přečíst: Starikov - Kdo přinutil Hitlera přepadnout Stalina.

376365

24.1.2020 19:53

RE: Pro autora

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 376365

Chcete toho liberasta zabít? [chechtot]

376372

23.1.2020 21:41

RE: Pro autora

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 376331

Víte co, už si Kobu neberte bez prominutí do huby...

Tohle si můžete zkoušet někde u Fridrichové nebo Schwarzenberga. Proč neoblažujete svými nacistickými žvásty sortu lidí, která má stejně pokřivenou morálku?

Např. z jednáních v SSSR cca 2–3 týdny před podepsáním R-M je naprosto jasné, že západ (Francie a Anglie) se s SSSR vůbec dohodnout nechtěl. Západ do SSSR poslal nezpůsobilé figury, které ani neměly pověření svých vlád jakékoliv smlouvy podepisovat. Co měla diplomacie SSSR dělat? Měli donekonečna bez výsledku lézt do prdele prolhané Anglii? Přičemž západní státy smlouvy s Německem již dávno měly podepsány.

Naopak okamžitě po napadení SSSR Německem 22.6. měl Hitler možnost celá jatka ještě zastavit, Stalin dal Německu šanci – okamžitě začali rádiově vysílat, že SSSR napadení bere jako provokaci a vědí, že německý národ nechce válčit a přejí si dodržet vzájemnou smlouvu o neútočení.

Bohužel Němci vsadili na koně světového zákulisí a na to doplatili...

376341

23.1.2020 23:41

RE: Pro autora

uzivatellll 185.?.?.?

Reakce na 376341

Nevím co nebo kdo je Koba. Ty "nacistické žvásty" jak tvrdíte, jsou z britsko-francouzsko-sovětských jednání a dokumentace.

O čem to mluvíte, dokumenty dokazují, Západ vyjednával se Svazem a tlačil na Polsko a Rumunsko, potřeboval dohodu se Svazem. Že nebylo pověření? Při setkání generála Doumenca s Vorošilovem 22.8. 1939: "...vláda mě pověřila podepsáním vojenské dohody umožňující sovětským jednotkám pochodovat přes oblasti, které jste určili, jmenovitě přes Vilniuský koridor a, pokud to budou okolnosti vyžadovat, Halič a Rumunsko." SSSR udělal to z čeho měl největší prospěch, to byl pakt s Německem, Stalinovy motivy viz jeho projev, motivy proč podepsat s Německem a anglo-francouzskou delegaci poslat domů.

Stalinovo prohlášení přes TASS je datované na 13.6., tedy před operací Barbarossa, ne poté. Dojde k úderu podél celé hranice, Stalin je informován, Němci sami je informovali krátce poté o tom, že jde o válku, a podle vás Stalin vydal zprávu, že jde jen o provokaci aby dal Německu šanci operaci zastavit, protože si myslí, že válku nechtějí? Tenhle nesmysl vás měl trknout abyste si uvědomil, že jste s datováním toho prohlášení vedle.

376343

24.1.2020 3:17

RE: Pro autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 376343

Jediný kdo prokoukl Hitlera i nacisty na západě byl Churchill a byl ostře proti politice ústupků nacistům. I když premiér Baldwin měl k frajtrovi s knírkem nechuť a odmítl se s ním setkat. Těsně po mnichovské zradě to vyjádřil Churchill velmi jasně i veřejně. ..."Měli jsme na výběr mezi hanbou a válkou. Zvolili jsme hanbu a válka nás nemine! "... Těžko obviňovat tohoto pána ze sympatií k Stalinovi, SSSR nebo komunismu. Viděl jednoznačně, že jisté kruhy v Evropě i v USA ( nevydařený pokus o puč, potopil je generál Buttler ) si přejí konflikt nacistického Německa a SSSR. Ale protože Churchil prošel Sandhurstem, úcastnil se jako mladý důstojník koloniálních válek a to v první linii, působil jako válečný dopisovatel, první lord admirality ( přechod na dieslový pohon 1911 ), zažil velké neúspěchy jako Gallipoli, odešel bojovat na frontu a návrat do vlády minsterstvo pro výrobu válečného materiálu, ministr války prohra i ve volebním okrsku a krátký odchod z politiky, řadový poslanec .... a nakonec v opozici vůči vládní straně vystřídal Chamberleina jako premiér UK během války. Tak tento pán chápal velmi dobře, že ekonomické, geopolitické, otázka některých surovin i technologický pokrok ve vojenství si vynutí primárně útok nacistů na západní Evropu.

Nacismus chápal TGM mimochodem ČSR dávala na zbrojení 20% ekonomického výkonu, šlo o to přežít a uhájit samostatnost. Když náckové udělali 1937 velké manévry, tak jsme provedli částečnou mobilizaci a ukázali jsme ve filmovém týdeníku pevnosti. Museli počkat až TGM zemře, Beneš byl diplomat v jeho pamětech jsou poznámky, že polský ambasador v Praze se k němu choval arogantněji než německý, napsal mimo jiné, že SSSR když ztroskotala jednaní mezi Moskvou UK a Francii, tak byl připraven splnit svoje spojenecké závazky nad rámec dohody. Evidentně Stalin chápal jakou hru západ hraje a nepřál si, aby se Hitler dozbrojil v ČSR ( každý 4-tý granát, patrona nacisty kontrolované výroby v Evropě byli z ČSR! ). Beneš odmítl pomoc SSSR, protože by jsme Západem byli obviněni ze vpuštění komunismu do Evropy. Ale odmítl i bojovat. Hrozilo, že by jsme byli napadeni Polskem, Maďarskem, de facto Rakouskem a Hitlerem. Jodl před tribunálem v Postupimi řekl, pokud by nedošlo k Mnichovské zradě nikdy by jsme se neodvážili zaútočit na ČSR.

376346

24.1.2020 15:18

RE: Pro autora

uzivatellll 2605:x:x:x:x:x

Reakce na 376346

Začal jste jiné téma. Proč zrada?

"sovětská pomoc", ano, jistě, i tak k nám ale byl dodán sovětský materiál včetně letadel.

Tohle měl povědět "Jodl u tribunálu v Postupimi"? Kde jste to vzal?

376360

25.1.2020 2:30

RE: Pro autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 376360

Citoval jsem sira Winstona Churchilla a dal jsem to tam tučným písmem, už z toho by i těm pomalějším mohlo být jasné, proč se tomu v ČR zatím stále říká mnichovská zrada. Moje generace ještě zdaleka nevymřela! [velký smích] [velký smích] A ten zbytek jsem vědomě provázal s Churchillem, oni jsou na něj Britové dost haklivý a já se jim nedivím. Vedl je ve válce na život a na smrt a vždy s neotřesitelným přesvědčením v konečné vítězství. A to jim ve své slavné řeči mohl nabídnout na počátku pouze krev, pot a slzy. Teď se budu opakovat po Johnu Hancockovi,aby jste to snad nepřehlédl. NELZE PŘEPSAT DĚJINY WWII BEZ TOHO, ABY SE NĚKDO NETREFIL DO CHURCHILLA !! A až se to stane, tak nepochybuju, že v Londýně mají už něco připraveného, co uvolní z archivů. Sic informační embargo britská vláda prodloužila po druhé na 50 let, nevím která a kdy přesně a nemíním se tím zatěžovat. Koho to zajímá ať si to najde. Ale není problém uvolnit několik pečlivě vybraných dokumentů. Před pár lety mě udivilo, proč se v UK produkuje tolik filmů s tématikou WWII, teďka už to dává smysl. Nepochybuju, že Londýn odpoví s anglickým klidem a suchým humorem a "meine herren" si z toho naserou do gatí. Čistě na okraj zatím platí Postupim a Německo jako stát de jure neexistuje, aby na to soudruzi v Bruselu i jinde nezapoměli. [velký smích] [velký smích]

376377

23.1.2020 23:44

RE: Pro autora

uzivatellll 185.?.?.?

Reakce na 376341

Už jsem si vzpomněl, Koba = Stalin.

376344

24.1.2020 9:18

RE: Pro autora

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 376331

Už v Mein Kampfu z roku 1923 Adolf píše, že německý národ potřebuje životní prostor a ten je třeba hledat na východě.

376348

24.1.2020 13:40

RE: Pro autora

uzivatellll 185.?.?.?

Reakce na 376348

Zapomněl jste čtenáře informovat v jakém kontextu to napsal, kontextem bylo očekáváné zhroucení Ruska a zánik tohoto státu v důsledku vymýcení schopného jádra a neschopnosti současných židovských vládců tuto ohromnou říši udržet pohromadě. Takže Hitler tím nemyslel plán na napadení Ruska k zabrání jeho území, ale zapojení Německa do dění, až se Rusko rozpadne a mocnosti si budou dělit rozpadlou říši. Otázkou je zda jste to četl a lhal jste, když jste ignoroval kontext, nebo je to jen neznalost a papouškování téhle populární dezinformace.

Vždy mi přijde směšné, když vidím tuhle dezinformaci uváděnou jako důkaz Hitlerova zlého plánu k napadení Ruska, ale když jde o Rusko a komunisty a jejich plán na světovou revoluci, která je starší než Hitlerův MK, tak to najednou důkaz zlého plánu na ovládnutí světa není. Možná byste chtěl tenhle dvojí přístup vysvětlit, jak to uvažování za tímhle funguje.

376354

24.1.2020 19:03

RE: Pro autora

Joachim Argon 89.?.?.?

Reakce na 376354

Odkud ty nesmysly berete ?
Od Krystlika ?
Tak to je nevycerpatelna nadoba, to je pravda. To mate vystarano na cely zivot.[velký smích])))
Ty vase " kontexty " jsou taky hodne srandovni.

376369

23.1.2020 16:36

Dejiny píše víťaz.

libertarian 31.?.?.?

- A momentálnym víťazom a vládcom europy sú Nemci. A Rusko je označené za nepriateľa - takže dejiny sa narýchlo prepisujú podľa momentálneho víťaza.

Nebude dlho trvať, a v učebniciach dejepisu sa dočítame, že v bitke pri Viedni v r. 1683 habsburská císařská a polská vojska zákerne prepadla a vytlačila oslobodzovaciu osmanskú armádu. A až Eurounia v 21 storočí dokázala napraviť historickú krivdu a zbaviť europske obyvateľstvo kresťanskeho zločineckého náboženstva.
Zvykajme si.

376332

23.1.2020 17:56

Velmoc (média a spol.) může prosazovat zájmy....

Joachim Argon 89.?.?.?

....nikým nevolených skupin bez ohledu na názory veřejnosti, naopak - Velmoc sama může tyto názory de facto vytvářet, což je velké absurdum . Dochází pak totiž někdy k tomu, že kontrolní funkce, jaké mají média mít a jakými mají působit ve vztahu k postojům, návrhům a činům, které má iniciovat a přes své zastupce demokratické prosazovat lid (tedy veřejnost) ....že ty funkce de facto splývají s postoji, návrhy atd. které vytvořila právě že Vemoc (tedy tato média a spol.).
Trošku to připomíná situaci, kdy si za vlády komoušů u nás člověk stěžoval na úřady ovládané místní komoušskou byrokratickou strukturou, na " vyšší" místa...a stížnost se vrátila k řešení právě že do rukou té dotyčné byrokratické struktury. No prostě středověk, ta jeho zhoubnějši realita.

Někdy to vypadá tak, že nebýt holokaustu (se všemi výhradami k jeho občasnému rasistickému narativu - kdy takjaksi je zde židovské utrpení nadřazovano např. slovanskému) , tak by prostě Němci (a spol.) byli těmi, kteří nás měli zachránit před komunisty a Rudá armáda byla tou zločinnou sebrankou, která jim to bohužel překazila.
Párkrát jsme zaznamenal dokonce i takový názor, že mongoloidní sebrankou.
Kdy ovšem by si měl dotyčný uvědomit, že v řadách RA bojovalo cirka půl milionu osob židovského původu, tito pak patřili k nejvíce vyznamenávaným vojákům a důstojníkům (pokud vememe v potaz jejich %. zastoupení).
Viz např. : The historiography of the holocaust, pasáž s názvem The holocaust and the Soviet Union.

Ještě jedna věc.
A sice možný fakt, že potomků různých pronacistických kolaborantů či dokonce přímých vykonavatelů moci protektorátní....u nás může být mnoho. Možná více jak potomků těch, kteří si za Němců vytrpěli své. A možná že obsadili právě že ta místa ve Velmoci....nevíme, jde jen o dohady....každopádně je dnes v této oblasti zřejmě nemožné provést nějakou seriozní sociologickou studii. Bez nebezpečí vystavit se pronásledování, nejen ze strany Velmoci.

376335

23.1.2020 18:54

Špatná otázka !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Vláda ČR je jen výkonný orgán Bruselu, Brusel bez bojeschopných armád je zase výkonný orgán chazarského kaganátu za velkou louží, jemuž oddaně slouží žoldáci mnoha zemí v americkém klacku zvaném NATO, vláda chazarského kaganátu za velkou louží je zase výkonný orgán většinou chazarských vlastníků největších západních bank, nadnárodních korporací,investičních fondů, médií (včetně ČT) atd. Správná otázka zní úplně jinak : Jak dlouho budou ještě miliardy neuvěřitelně podváděných, ždímaných, obelhávaných a naivních otroků snášet chazarskou tyranii, vydávanou prohnanými a pokryteckými zločinci, za demokracii a pokrok ?

376337

24.1.2020 13:55

Koba

Erwin 194.?.?.?

Číst příspěvky má význam, pokud jsou k věci. Je dobře, že je tato debata vedena víceméně v oblasti argumentů a ne napadání a nálepkování autorů myšlenek. Nechť jsou zpochybňovány myšlenky a závěry opět pouze na základě argumentů a důkazů.
Období, těsně před podpisem smlouvy Ribbentrop-Molotov, je vskutku zajímavé. Lze na ně pohlížet různými úhly pohledu. Snad se debatující shodnou alespoň v základních bodech :
1. Před příletem Ribbentropa do Moskvy probíhala jednání mezi zástupci Anglie a Francie (ne na příliš vysoké úrovni) a nejvyššími představiteli SSSR
2. Jednání skončila neúspěšně. Neúspěšně z pohledu získání podpory SSSR pro britskou tzv. „obkličovací politiku Německa“
3. Úkoly a cíle britsko-francouzské delegace nebyly příliš vysoké, šlo jim o to získat v případě konfliktu neutralitu SSSR a možnost prodeje nějakých zbraní
4. SSSR nabídl více, než bylo požadováno – zapojení se do bojů na straně spojenců přes území Polska příp. Rumunska
5. Poláci samozřejmě odmítli
6. Sovětská Svaz prohlašuje, že tím pádem nemohou nic dělat a jednání jsou ukončena
Hitler by zřejmě nezahájil útok na Polsko, pokud by bylo oznámeno, že v případě konfliktu se SSSR přidá ke spojencům a bez ohledu na to, zda si to Poláci přejí či nikoliv, se bude Sovětský Svaz napadením Polska cítit ohrožen a bránit je jako vlastní území. Stalin tak mohl zabránit válce.
Naopak byl Hitler povzbuzen pro útok, poněvadž SSSR nejen že zůstal neutrální, ale slíbil, že budou kámoši a že mu pomůže s dobytím Polska.
A co získal Stalin a čeho skutečně dosáhl? No přece války v Evropě bez účasti SSSR, po jejímž rozpoutání toužil (J.V.Stalin – Sebrané spisy, svazek 6, strana 158) : „ Je třeba zatáhnout Evropu do války a sami setrvat v neutralitě. Poté, co se nepřátelé navzájem vyčerpají, vhodit na misku vah veškerou moc Rudé armády”
Pro tuto pozici získal podpisem smlouvy R-M velmi důležitý strategický cíl – společnou hranici s Německem.

376355

24.1.2020 18:09

RE: Koba

uzivatellll 185.?.?.?

Reakce na 376355

Ta citace je špatně a na na straně 158 svazku 6 není. Svazek 7, s. 14, projev z 19.1. 1925 (poprvé publikováno 1947) a řekl: "Náš prapor je stále praporem míru. Ale pokud vypukne válka, nebudeme sedět se založenýma rukama. Budeme jednat, ale jednat jako poslední. A uděláme to proto, abychom na misky vah vrhli váhu, která rozhodne".

376367

24.1.2020 22:02

RE: Koba

uzivatellll 77.?.?.?

Reakce na 376355

Stalinova citace je špatně a na na straně 158 svazku 6 není. Svazek 7, s. 14, projev z 19.1. 1925 (poprvé publikováno 1947) a řekl: "Náš prapor je stále praporem míru. Ale pokud vypukne válka, nebudeme sedět se založenýma rukama. Budeme jednat, ale jednat jako poslední. A uděláme to proto, abychom na misky vah vrhli váhu, která rozhodne".

376375

28.1.2020 1:34

Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Denne slysime dnes o Cine,nebot nas zivot je orozen smrtelnou a lehce prenosnou nakazou vedouci k smrti mozna milionu.Tak zvana CORONA Virus vypukla v Cine a zde se vkrada otazka,kdo byl prvni nakazeny a nebo,a nebo jak, nakaza vubec vznikla.
Byl to nezadouci unik zvladnich laboratori zabyvajici se zbranema hromadneho niceni a nebo, nekdo,doma provadel nebezpecne pokusy?
Samozrejme jsou zde i jine otazky zda, to nebyla akce utoku proti Cine ze zahranici. Je, tezke dokazat komu ta epidemie muze nalezet, kdo je vlastnikem, prikladem je embola jez je patentovana v USA. Amerika take vystavila na vice jak osmitisic licenci, pro vyzkum doma, mimo laboratore,treba v kuchyni.
Epidemie tohoto druhu nevznikaji sami, prvni zpravy jsou ,400 nakazenych, pristi den je to vice, jak 1200 lidi v isolaci, znova dalsim dnem, vice jak 2 000, padesat mrtvych, rovnez deset vetsich mest a pres 40 lidi mrtvych a cisla pomalu narustaji. Nakaza se obevila v Japonsku,Thajsku,Jizni Koreou, v Australii, zatim zemrelo vic jak ctyricet lidi. Dalsi hodinou v radiu,3.000 nakazenych a 80 mrtvych.cisla rostou kazdou hodinou,dnem. Kdo, tedy bude patentovat tento smrtelny virus,tak,snadno prenosnym z cloveka na cloveka.
To cele mne pripomina Julius Werne knihu,Dve mesta,kdy jedno mesto chce znicit to druhe a nakonec to konci tragicky a utocici mesto se stane obeti svych vlastnich nebezpecnych planu na zotroceni jinych, prakticky co spisovatel Werner napsal, se splnilo.
Ted uz australska vlada provadi evakuaci z Wuham australskych cinanu,celkem sto deti. Rovnez 50 lety muz je v Melbourne a je positivni. Znovu otazkou je, zda isolaci obyvatel bude sireni Corona infekci zastaveno.Mesta maji zablokovany cesty ven a dovnitr, zatim se nakaza stale siri, v prelidnene oblasti,hlava na hlave vede k hromadnemu umirani.
Svet , uz mel v minulosti dost nehod,kde doslo k umrti a i uniku bakterii z laboratori. Pri dnesnim poctu obyvatel a turistickeho ruchu muze dojit k likvidaci cloveka na teto planete ,kdyz , dukazem je to, ze zde byly jine civilisace a zmizeli bezestopy.
Z historie vime, jak byli decimovani severoamericti indiani infikovanymi satky s nestovicema
a vysledkem bylo zniceni 5 milionu obyvatel na pouhych 250 000. Dnes,"Chytre" hlavy pracuji na geneticke bombe, vrazebny prumysl bezi na plne obratky,dnes Cina ,zitra , nekdo jiny.Uz se ozval jeden,jez rekl,ze vakcina-serum,musi byt universalni,tak,se ,zamyslete,co tim ve zkutecnosti, myslel.

376425

28.1.2020 16:40

RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 376425

Věděli jste, že ve Spojených státech se od loňského října vyskytla chřipková epidemie, která postihla nejméně 15 milionů lidí, a 8200 lidí už zemřelo? Toto jsou oficiální údaje publikované americkými středisky pro kontrolu nemocí.

https://www.cdc.gov/flu/weekly/index.htm

Mimochodem, v posledních dnech se incidence mírně zvýšila.
Ale nikdo z americké nákazy ve světě nedělá show s lidmi v respirátorech, jako ve "Star Wars".

376454

28.1.2020 18:21

RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 376425

Vzpomene si tady ještě někdo na zásilku tzv.protichřipkových vakcín od firmy Baxter infikovaných smrtícím virem ptačí chřipky? Byla rozeslána do 5 středoevropských zemí. Naštěstí byl český technik,který s vakcínami manipuloval
zodpovědný a vyzkoušel tu vakcínu na 17 fretkách. Všechny byly do rána mrtvé !
Jasný pokus o vyvolání obrovské středoevropské pandemie. Osobně jsem se
zeptal tehdejšího hlavního hygienika Víta co udělal po zjištění,že mělo dojít k
masovému zločinu. Trochu koktal a protože jsem i dalšími otázkami zústal důsledný,nakonec z něho vypadlo,že on v reakci na to,co se stalo,“zrušil objednávku“. Na otázku a pak ? Už nic , vážení odborníci na tzv.konspirační
teorie,což jsou prozatímní názvy konkrétních útoků globalistů proti lidstvu do
doby,než se stanou historickou pravdou ,neudělal vůbec nic ! Později šel do basy
za nějakou zlodějnu,ale to už není zajímavé. Zato Dr.Buergermeister z Vídně ,
vakcíny byly určeny i Rakousku,když podala trestní oznámení na Baxter a její
skutečné vlastníky,byla rakouskými úřady šikanována,zbavena svéprávnosti a
dokonce i souzená… Takový vliv na vlády zemí nejen o velikosti Česka,Rakouska, ale i větších, mají bankéři,do jejichž portfolia většina laboratoří vyrábějících
vakciny bohužel patří. Možná by nebylo marné přečíst si tento zdroj :

http://stateofthenation2012.com/?p=132568

376457

31.1.2020 3:10

RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 376425

Dnes,30 Unora,uz zpravy rikaji,ze zemrelo na 170 lidi a nakazeno je kolem 7.500 a v Cine uz neni provincie,kde by nemeli infekci CORONA, takze,nez se vyspime,pres noc jich pribude arimetrickou cestou.V Australii tento moment vysetruji 41 lidi ve Queenslandu,ale media uz pres den nereknou cisla pripadu,az,teprve navecir.V NSW ctyri pacienti byli propusteni z nemocnice,oznamil Greg Hunt,ministr zdravotnictvi, tisku.Dnes 31 svetova organizace UN oznamila emergenci,to uz je odhad nakazenych v Cine na 11.000-12.000 lidi a nakaza je vkazdem kantonu.Stale nikoho nezajima ,jak zacal virus prichazet na svet,kdyz ,predtim neexistoval.Mame moderni media a stejne se nic nedozvime,kdo byl ten prvni kdo prinesl tento "darecek" na svet,tak,k cemu ty media jsou?
Nakonec "holubi posta" by to svedla lepe .V Australii z 41 podezrelych ,ctyri propustili domu,jakoznamil ministr zdravotnictvi,coz je dobra zprava,ale ,epidemie je stale na pochodu a kazdym dnem roste.
Vzpomenme "Spanelske chripky" , jez vzala na 60 milionu zivotu a zde je treba pripomenout,ze ,nedavno studenti vzali vzorky zezmrzlych tel horniku na Spilberskych ostrovech,aby,"prostudovali"moznost dnesnich dnu k teto nakaze apopripade,laboratorne upravili k prani "zakaznika".Spanelskou chripku prinesli vojaci USA poslani do Evropy.Rovnez ,ockovani je podporovane Bill Gate a majitel Facebook, pan Soros nezustal stranou., takze muzem najit souvislost v mnoha smerech,k tomu,co se deje dnes.Vypnout televisi s fotbalem a zamyslet se !

376518

1.2.2020 0:35

RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 376518

Co,ted a co potom?
Malou ukazkou je dnesni system s imunizaci deti,ktera matka neda dite ockovat,tak se krati pridavky na dite,statni skolka jej nevezme a dokonce se ustanovy pokuta,po,"ozebraceni" Vas potom nechaji na pokoji.Ti,jez stoji ve vyvoji serum,si nenechali ockovat jejich rodiny a kamarady,laboratore-vyrobce, nedavaji zaruku,zaruku neda lekar.Avsak,jsou skupiny lidi,jez byli zapojeny rozdelit stat a nabozenstvi dostat katoliky a jine ze skol,avsak tyto skupiny proti krestanum si chrani sve nabozenstvi a ma sve separatni skoly a byvaly krestansky skolaci-ted politici, schvaluji a provadeji odluku statu od nabozenstvi,ackoliv sami tim prosli, jako zaci-studenti krestanske vyuky.Politici-vlada, hlasuji pro hromadne a povinne ockovani.Takze,dnes svetova nakaza muze mit nedozirne nasledky pro nase zdravi,z jine strany "podnikani" a pro nekoho horentni prijem penez,tak jak se stalo v USA s minulou chripkou,ktera se nekonala,ale,stat,danovy poplatnici,zaplatili sera ,jez po prosle dobe zkoncily na smetisti,nebot chripka se "nedostavila", v hodnote bilionu dolaru.
Proc se vedeni skolky brani vzit neockovane deti,kdyz oni maji ockovane
deti,proti vsem nemocem, to se vymyka logice zdraveho mozku,prozatim,nez zakazou o tom mluvit.Nez jsem dopsal,tak je tu hlaseni na pocet umrti,jez dosahlo 213 pripadu,a nakazenych uz neuvadeji,mozna pozdeji.Nikdo neinformuje ,jaka je situace v Rusku a v Evrope: ticho po pesine,tak,rikajic.
1.den unora,rono se jiz mluvi o 45 novych umrti,jen tak mezi reci,dulezita zprava na cele hodiny je udalost v Britanii,vse,ostatni je uz druhorade.Takze,TV Vam sama vybere ,co mate videt a co ne, zadny prehled,jak se infekce siri.
Mala perlicka cenzury:videl jsem komentar,ze president Trump uzna Palestinu i s Jerusalemem jako hlavni mesto a hned zprava ,ze Israelsky ministr priletel narychlo do Washingtonu,od te doby, zadny komentar,kdyby nekdo neco nasel tohoto druhu zprav,zverejnete to!
Jak to vse ma souvislost?

376524

3.2.2020 3:09

RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 376524

-------------------
Posledni vyvoj nakazy,ted ,uz rozsirene po cele Cine,v kratkem upozorneni se dozvime,ze, mrtvych je 259, novych ztrat na zivotech v poctu 55,ale,chybi,kolik lidi je v osetreni nemocnic.V Australii z nemocnice v NSW propustila ctyri pacienty,ale,Jizni Australie oznamila dvou lidi nakazu, takze,prijdou velka opatreni ,karantera dvou tydnu vsech,jez prileteli z Ciny.Stale,doposavad,nikoho nezajima jak,epidemie,bacil,vznikl. Zpravy hlasaji jen utrzky,jaoze prvni umrti na Filipinach, a ze v Huhan Cina zvysila tempo budovani –rozsireni nemocnice a ze australsti obcane z Wuhan leti do karateny na Chrismas ostrov,nikdo uz neukazuje celkovy pocet mrtvych a celkovy pocet nakazenych obyvatel,ale,TV ukazuje tenis a zpravu od politiku,jez se vzdali sveho uradu,kdyz ve vzduchu je 100 miliony dolaru vrazenych do s[portu,kolik musi politici mit penez,na ty jez vsechno ztratili a nejsou pojisteny a nebo GREEn party jez vybojovala vsechny podminky na lesni pozar v ramci “ochrany prirody” a uz maji na rejstriku oteplovani planet,co by celosvetovy problem,opet do kapes jedincu.Touto dobou lesy stale hori,uz dve mesice a nejvetsi skody budou zaplevelenych lesich,od “ochranaru”.
Takze,mame elektroniku,technicky jsme vyspely,ale,zpravy jsou mizerne a nebo zadne.Napise a zverejni se jen to,co se milostive povoli,udajne sest rodin kontroluje vic jak 90% svetoveho tisku.Australska TV se nejak utrhla a zverenila,ze nekolik rodin vlastni 50% prirodnich zdroju, to se nam asi chteli pochlubit a nebo smat do tvare.

376567

28.1.2020 15:34

V tzv.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

https://cz.sputniknews.com/svet/2020012711315516-v...

V tzv. České televizi se komentátoři dopouštěli orgií trapnosti, kde pořád naráželi na věkové limity, změnu pravidel, podjatost rozhodčích s cílem dehonestovat Rusko. U závodnic jiné než ruské národnosti vychvalovali výkony rozhodčími oceněné na 3. desítku a u Rusek se nehodily ani na hnůj ani výkony medailistek.
Navíc ta licoměrnost v hodnocení byla až do nebe volající. Na jednu stranu se komentátoři pokoušeli dehonestovat sportovní odvětví jako takové, kvůli subjektivnímu hodnocení rozhodčími, ale na druhou stranu, když sportovec uspěje ne kvůli tomuto subjektivnímu hodnocení, ale objektivnímu změřitelnému výkonu – ( krasobruslaři = provedení a obtížnost skoků a jejich kombinací), začnout ohrnovat nad tím nos a rozjímat nad tím, že umělecký dojem neruských závodnic byl lepší…

376451

Příspěvků: 37

23.01. 01:01 PavelSam  Asi spíš běžná snaha tlačit ho k Válkové...
23.01. 06:19 gippius  Přitlumování německých zločinů dávno probíhá.
23.01. 09:58  muž = sexuální pedofilní predátor (MeeToo 2.0)
23.01. 13:33 Lovec idiotů  Brzy bude nacistický režim zcela očištěn
23.01. 21:42 DeBe  RE: Brzy bude nacistický režim zcela očištěn
23.01. 16:04 uzivatellll  Pro autora
23.01. 16:56 Lovec idiotů  RE: Pro autora
23.01. 18:51 uzivatellll  RE: Pro autora
23.01. 19:14 Jan Hanuš  RE: Pro autora
23.01. 21:01 Alfred  RE: Pro autora
23.01. 21:28 uzivatellll  RE: Pro autora
24.01. 08:27 Alfred  RE: Pro autora
24.01. 15:46 uzivatellll  RE: Pro autora
24.01. 17:16 Alfred  RE: Pro autora
24.01. 19:53 Sugar  RE: Pro autora
23.01. 21:41 Sugar  RE: Pro autora
23.01. 23:41 uzivatellll  RE: Pro autora
24.01. 03:17  RE: Pro autora
24.01. 15:18 uzivatellll  RE: Pro autora
25.01. 02:30  RE: Pro autora
23.01. 23:44 uzivatellll  RE: Pro autora
24.01. 09:18 WAZARI  RE: Pro autora
24.01. 13:40 uzivatellll  RE: Pro autora
24.01. 19:03 Joachim Argon  RE: Pro autora
23.01. 16:36 libertarian  Dejiny píše víťaz.
23.01. 17:56 Joachim Argon  Velmoc (média a spol.) může prosazovat zájmy....
23.01. 18:54  Špatná otázka !
24.01. 13:55 Erwin  Koba
24.01. 18:09 uzivatellll  RE: Koba
24.01. 22:02 uzivatellll  RE: Koba
28.01. 01:34  Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.
28.01. 16:40  RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.
28.01. 18:21  RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.
31.01. 03:10  RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.
01.02. 00:35  RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.
03.02. 03:09  RE: Budeme muset prehodnotit situaci dneska,jine hodnoty prichazeji.
28.01. 15:34  V tzv.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 84 čtenářů částkou 18 584 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Slovenský lekár objednal pre svojich covidových pacientov Ivermectin. Colníci mu zásielku zabavili20.01.21 19:05 Neurčeno 1

Na Seznamu se rozmáhá cenzura jako rakovina20.01.21 08:06 Česká republika 5

Sbohem, Kalousku. A zavři za sebou z druhé strany19.01.21 19:17 Česká republika 7

Chcete, aby skončil Lockdown? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit19.01.21 10:14 Česká republika 3

Helena Duke poté, co udala vlastní rodinu, žebrá o peníze18.01.21 14:28 USA 3

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 3

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Obnovitelná energie mohla způsobit totální výpadek rozvodné sítě13.01.21 09:36 Rakousko 14

Smlouvy s výrobci vakcín jsou tajné, nemohou je vidět ani europoslanci12.01.21 19:03 Evropská unie 3

Probuďte se: Uzamčení jsou navržena tak, aby vydržela navždy12.01.21 16:01 Neurčeno 4

Současné prodlužování nouzového stavu je porušením mnoha zákonů12.01.21 11:46 Česká republika 0

Velký reset, krátký distopický film s čs titulky11.01.21 23:11 Neurčeno 0

Síť Parler přestala existovat11.01.21 19:03 USA 5

Policisté v Německu protestují proti povinnému očkování proti COVID-1911.01.21 16:39 Německo 4

Další krůček k otroctví11.01.21 11:42 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,55 Kč
Euro
26,10 Kč
Libra
29,44 Kč
Kanadský dolar
17,05 Kč
Australský dolar
16,69 Kč
Švýcarský frank
24,22 Kč
100 japonských jenů
20,81 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,76 Kč
100 maď. forintů
7,31 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,35 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 242,18 Kč
1 unce stříbra
553,76 Kč
Bitcoin
747 059,38 Kč

Poslední aktualizace: 20.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 496