Diskuze k článku

Omluva Milana Kundery Kohouta

Příspěvků 92

13.1.2020 1:10

Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

A to, že principy socialismu a kapitalismu porovnává skrze prizma prolhané politické navíc neomarxistické ideologie, kterou je "člověkem způsobené globální oteplování (neboli AGW - antropogenic global warming)". Masová produkce samozřejmě vede k drancování přírodních zdrojů a ke znečišťování životního prostředí a na to bychom se v budoucnu měli zaměřit. Ale poslouchat úchylné plány EU na uhlíkovou vyrovnanost, zavádění nesmyslných technologií jako jsou auta na baterky a slunečníky a větrníky, pěstování energetických rostlin místo jídla, to se nám už vrací v podobě drahého jídla a pokud se budou všechny ty zhovadilosti realizovat, tak bude daleko hůře. Navíc bych rád připomenul: komunisti zasírali průmyslovými odpady řeky, ovzduší i přírodu daleko více než my nyní. Bydlím v Ostravě, pamatuji se jak Ostrava páchla a co to byla Ostravice: černá, olejnatá, smradlavá stoka a to samé pak byla i Odra jakmile se do ní Ostravice v Muglinově vlila. Dneska se lidi v Ostravici v létě koupou. Neumím si to jinak vysvětlit, než že panu Kunderovi přeskočilo nebo už nám senilní.

375937

13.1.2020 9:17

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 375937

Nie, nepreskočilo mu a nie je senilný.
Otázka je, ako vždy, v čom konkrétne má pravdu,
v akom kontexte(interpretácii)
a v čom asi menej a prečo?
V tomto poradí.
To isté sa týka aj Vás.

Inak nejde o konštruktívnu diskusiu,
ale nedospelý výlev emócii, cieliaci na konflikt.
Cui bono?
Chcete konflikty, alebo skôr riešenia?

375947

13.1.2020 10:00

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 375947

>Nie, nepreskočilo mu a nie je senilný.
>Otázka je, ako vždy, v čom konkrétne má pravdu,

-nemá pravdu absolutne v ničom.

Hlavne nemá pravdu v predpokladoch, z ktorých vychádza. Ten dnešný šialený "kapitalizmus" totiž vôbec NIE JE kapitalizmus. Ten dnešný "kapitalizmus" je práve tým "opraveným" socializmom - podľa jeho poslednej vety v článku : "Stačilo opravit předcházející režim. Umožnit cestování, studijní pobyty a drobná řemesla."
Ten pán proste je senilný.

375951

13.1.2020 10:27

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 375951

Nemyslím, že ten pán je senilni a nemá pravdu s tou "opravou socialismu". Mám za to, že ten experiment, který tady chtěl zavést Dubček v r. 1968 byl naprosto nepřijatelný pro oba tábory, tj. jak pro Západ tak i Východ. On totiž fungoval v Jugoslávii. Tam si lidé mohli cestovat a pracovat kde na světě chtěli. Vydělali, přinesli zkušenosti a postavili si pension na pobřeží. Vzpomeňte si, jak se demontoval komunistický systém. Nešlo o spontánnost, ale o organizovaný pád jednoho režimu po druhém. Pokud by to mělo být spontánní, tak to propukne ve všech zemích a kandelábry by byly ověnčeny (včetně dnešních boháčů - bývalých soudruhů). Jediná země, kde se systém nedařilo takto "mírovým způsobem" demontovat byla Jugoslávie. Tam to bylo nutno provést silou.

375957

13.1.2020 12:56

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 375957

Isto.. a podobný scenár, ako neskorší precedentný trest Juhoslávie
za tú opovážlivosť, bol v prípade nepodvolenia sa diktátu, pripravený aj pre nás.
Tak aj exemplárny trest pre Causeska od banxterov za to, že nechcel brať úvery od MMF a zbavil štát počas extrémneho šetrenia(okrem štátneho paláca a pár víl pre súdruhov..) prakticky vśetkých závislostí-dlhov.

Cieĺom kapitalizmu, bezbrejhej formy oligarchie je vźdy nejaká forma fašizmu
a najefektívnejšia forma faśizmu je zatiaĺ médiokracia(=davokracia).
Obabreš, paralyzuješ mentálne väčšinu a ostatní sa s tým musia zmieriť,
vládneš rukou bezprízorného davu a okrajových "nespokojencov" nemusíš tak, ako v inej forme diktatúry, riešiť.

Marxizmus je roznako formou faśizmu, len s mierne odlišnou sociologickou mechanikou. Podobne, ako neoliberalizmus - najmodernejśia a asi zatiaĺ najstrašnejšia, najefektívnejšia forma fašistickej totality.

Egocentrizmus ako globálna doktrína.
A potom sa dementi ćudujú, že pod tým tlakom príroda skapína.
Neukojiteľné jelitá hore sami seba neobmedzia a tak sprísńujú umelú depriváciu, debilizáciu opíc dole.
Egocentrizmus maskujú za InDiviDualizmus.
Pojmy a dojmy, pojma a doj ma..

375969

13.1.2020 10:54

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

jjj 46.?.?.?

Reakce na 375951

S tím se dá pouze souhlasit. Minulý týden jsem zrovna četl, že sociální výdaje v EU jsou více jak 50% celosvětových výdajů na sociální sféru. Tedy státy se v EU angažují opravdu socialisticky - Šikovy reformy socialistické ekonomiky v roce 1968 by nedopadly jinak než je současná realita v EU.

375960

13.1.2020 19:48

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 375960

Ota Šik v rozhovoru pro National Geographic, v únoru 1968 řekl redaktorovi, který se v rozsáhlém rozhovoru zjišťoval detaily reforem zhruba toto:
že sice se dělají reformy, zavádějící konkurenceschopnost, ale stále zůstává rozdíl mezio východem a západem a kapitalismem a Socialismem, protože podniky zůstávají ve vlastnictví státu (lidu). Tedy ne v rukách soukromých investorů, ale stále se jedná o společenském vlastnictví výrobních prostředků.

Čili šlo, alespoň podle jeho tehdejšího názoru a vyjádření o jiný typ společnosti, než současný korporátní socialismu Bruselského typu.

Mimochodem ten redaktor naprosto evidentně na vedlejšák poskytoval informace některé ze zpravodajských služeb a i prostřednictvíém časopisu byly předávany jisté vzkazy. Ale to už je jiný příběh.

375996

13.1.2020 11:36

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 375951

Kecáš a tentokrát už hodně moc!! Měl by ses z toho tvýho kapitálistickýho romantickýho snu už konečně jednou probudit !!

To, čemu ty říkáš" opravený socialismus", žádný socialismus a už vůbec ne "opravený" není, je to korporátní fašismus a to se vším všudy, neb výrobní prostředky nejsou společné, zde nevládnou žádné vlády, nýbrž nadnárodní korporace v souručenství s židovskou finanční mafií, které naprosto pevně a do detailu ovládají celý ten šaškec s názvem parlamentní demokracie a zbytek volného manévrovacího politicko-společenského prostoru aktuálně zabraly nevládkami a řádně znehybnily/zafixovaly...
Měřit to všechno sociálními výdaji, bez jejich zkonkretizování a řádného zanalyzování, zkombinovanými s rozsáhlou korupcí a úplatky k udržení "klidu pro práci", je pitomost!
Kdy už to konečně pochopíš, mrazem přešlej romantiku !!??
Asi nikdy, protože ten senilní jsi právě ty...a pořádně !![naštvaný]
[chechtot]

375963

13.1.2020 14:35

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Alva 31.?.?.?

Reakce na 375951

Považujete-li dnešní stav za "opravený socialismus", pak jste vůbec nic nepochopil.
Asi nikdo by za "opravu" považoval několik multimilionářů, mnoho tisíc lidí v exekuci, stovky bezdomovců, za hubičku prodané podniky monstrózní a stále stoupající zadlužení. etc.

375978

13.1.2020 21:18

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375951

To je samozřejmě hloupost... Ten současný kapitalizmus je nyní ve své nejryzejší finální podobě. Spekulativní, korporátní, nic nevytvářející kapitál. Máte v tom opravdu velký zmatek.

Ten člověk má naopak pravdu, a já si dobře pamatuji, že při/po "revoluci" lidé socialismus chtěli.

To co bylo na západě předtím, to byl kapitalismus se sociální tváří, který byl regulován. Regulace bank skončila a teď to vypadá tak, jak to vypadá.

375999

14.1.2020 12:47

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 375999

Kapitalismus může mít lidskou tvář jedině tehdy, když jsou vlastníci bank a výrobních prostředků natolik vyděšeni, že je to k té lidskosti donutí. Např. východní blok. Sami to neudělají nikdy.
Skutečná změna může nastat jen výměnou této party za jinou, tedy změnou vlastnictví. V rámci kapitalismu, který se cítí silný, nemůže nastat žádná podstatnější změna. Nemluvím o návratu k tomu, co jsme už zažili, ale nějaký podobný směr to nabrat musí. Ostatně se to i leckde probouzí, ale zatím slabě.

376033

13.1.2020 21:50

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2600:x:x:x:x:x

Reakce na 375951

A kdy byl ten kapitalismus tym spravnym kapitalismem?

376003

13.1.2020 13:47

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375937

Pan Kundera mi vždy připadal jako rádobyelitní komunistický kecal. Je také značně zajímavé zjišťovat si, kdo ho celá ta léta buď četl a nebo dokonce podporoval. Ovšem pravá syfilis společnosti nové doby je někde mírně jinde:

http://imgworld.cz/PFtjgowbjs.jpg

Samozřejmě že socializmus nebo spíše ve vyšších vrstvách společnosti již čistý komunizmus se v roce 1989 nepoložil, ale právě naopak, poprvé tvrdě zlegitimizoval. Tzv. "Majetek lidu" byl hned prvními zákony privatizován většinou do rukou vrchních komunistů. Dnes je všechno v čechách komunisty dokonale prolezlé, a to nejen starými, ale již i někdy i druhou generací jejich potomků. Tato společenská syfylis je již perfektně a od malička poučena o svých možnostech od svých rodičů a prarodičů, a nikdy už třeba nebudou dělat takovou amatérštinu, aby třeba nekradli přesně podle zákona, který si předem napíší, a nebo koupí. Vědí, že nejlevnější je, koupit si lobbistu , policistu a nebo soudce. Pokud ta jména jako třeba Klaus, Topolánek, a pod. již třicet let známe, můžeme se nesprávně domnívat, že svéprávný člověk si může dát pozor. Nejhorší jsou ale ti, co neznáme, a kterých je většina, a znenadání se k našemu úžasu objeví ve vysokých funkcích, které jim samozřejmě zařídili jejich rodiče...





[velký smích]

375973

14.1.2020 11:53

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Lovec idiotů 91.?.?.?

Reakce na 375973

Máte v tom zmatek. Ti, co se zmocnili majetku, nebyli komunisté, ale oportunisté, tedy ti, proti kterým komunisté celou dobu bojovali (přinejmenším slovně). To, že měli průkaz KSČ, ještě neznamená, že byli komunisté. Nejsem si jistý, že jste schopný tento drobný, nicméně podstatný rozdíl pochopit, ale je to něco podobného, jako kdybyste říkal, že účetní lyžařského oddílu, který neumí lyžovat, je lyžař. Tvrdit, že děti "komunistů" jsou též "komunisté", to už je úplně mimo mísu. Kdybyste věděl, kdo je komunista, nikdy byste podobný nesmysl nenapsal.

376030

14.1.2020 13:02

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 376030

Doufám, že nejste také potomek komunistů...

[velký smích]

376034

15.1.2020 10:01

RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 376034

Lovče idiotů, mně se strašně líbí, ale nevím proč to děláte, jak mluvíte o kapitalizmu, socializmu a komunizmu jako o třech různých věcech, a snažíte se a ještě k tomu precizně definovat pakárny . Kapitalizmus, socializmus i komunizmus jsou jen postupná stádia vývoje jedné a jediné společenské nemoci, stejného vředu, který vždy vyraší na hromadě něčeho, co je možno snadno a beztrestně žrát a nebo rozkrádat. Uvědomte si, že parazitizmus je základní princip čehokoli na Zeměkouli. Byl, je a bude do jejího zániku, což ostatně ten parazitizmus nakonec ve své poslední fázi zajistí lidstvu i sobě groteskně také.

[velký smích]

376063

13.1.2020 1:11

Taky se omlouvám

Jan Hanuš 77.?.?.?

Přesně takhle to cítím taky. Vytiskl jsem tisíce letáků pro OF v Praze s pitomými kecy Havla a jemu podobných. Věřil jsem, že to pak bude lepší. Nebylo a není. Každý den si říkám: " Kéž bych to neudělal." Bojím se o děti a o vnoučata. Sám si to nikdy neodpustím

375938

13.1.2020 18:56

RE: Taky se omlouvám

Rudolf_K 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 375938

Pane Hanus, pisete hlouposti. Neni to tak, ze je system A a system B a my si mame mezi nimi vybrat. To, co je spatne, ma konkretni priciny. Ani neni pravda, ze zde vladne nejaka "kavarna". Vladnou tu nasi spluobcane. Naleteli na Ceskou Televizi a podnecovani neziskovek. A nikdo za Vas nic neudela. Prinejmensim nesmite verit Sorosovcum, CT a musite volit strany, ktere jsou nejmensim zlem, napr. Trikolora, SPD.

PROGRAM POLITICKÝCH REFOREM V ČR
https://www.keepandshare.com/doc9/21055/ceskerefor...

375991

13.1.2020 19:33

RE: Taky se omlouvám

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 375991

Nepochopil jsem Váš příspěvek. V tom, co zmiňujete se celkem orientuju, ale vůbec jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat. Sdělil jsem jen své pocity, které vycházejí z vlastní zkušenosti. Je mi jedno, jestli se takhle vyjádřil Kundera nebo Kohout, nebo nějaký důchodce. Je to nakonec jedno, jestli spisovatel nebo agitbásník, jsou to taky jenom lidi a mají právo se mýlit.
A co se týče těch stran, tak sice ty Vaše doporučované právě nyní vypadají sympaticky, ale nerad bych se opět dočkal nějakého zvratu. To se teprve ukáže. A že bych věřil chorošovi, nebo TV, no fuj. Ale občané nevládnou zcela určitě.
Stát A ani B neexistuje, to je snad jasný. Nálepky se stejně vymýšlejí až nakonec. A volby od zdi ke zdi už vůbec nedělám, to je právě ta největší chyba.
Pocity si ale ponechám, jsou jen moje.

375995

14.1.2020 16:59

RE: Taky se omlouvám

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 375995

Tak Vam se nechce chodit k volbam a proto byste byl radeji kdyby Vam vladli komunisti.

376042

14.1.2020 17:11

RE: Taky se omlouvám

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 376042

To je to "od zdi ke zdi", zmýlil jsem se , myslel jsem, že to pochopíte. Dál reagovat nemá smysl.

376044

14.1.2020 18:11

RE: Taky se omlouvám

Havlíček 89.?.?.?

Reakce na 376042

A co jako?

376049

15.1.2020 16:52

RE: Taky se omlouvám

Joachim Argon 89.?.?.?

Reakce na 376042

Nejde o volby, ale o pouhe hlasovani.

376081

13.1.2020 1:13

Cestování do satanska?

Gój 46.?.?.?

>Umožnit cestování, studijní pobyty
Cestování bylo umožněno, jen na "svobodný západ" se značným omezením. Kdyby komunisti opustili bludy a srozumitelně objasňovali realitu, způsoby a cíle banksterů, byli by socialističtí mocipáni lidem blíž. Jenže jak v SSSR tak u nás byli na mnohých místech lepšolidé, a navíc i rozvratné, bankstery podporované spolky jako Chátra 77.
>řemesla
A využívat tvůrčí možnosti lidí. To by bylo přima.
Základy systému byly podivné. Kominismus byl, je a bude podvod. Dělník je od slova dělat, ne řídit. Když už za socialismu lidé vymysleli dobrá řešení nebo výrobky, tak to mnohde soudruzi zkazili nebo zakázali.
Nyní sice někteří víme, která skupina je zlem, ale mnozí naši spoluobčané zase netuší, ani nic rušivého vědět nechtějí. Zbývá vymyslet jak to vylepšit. Začal bych agitkou za obnovení hranic. Státu, ale i v ohlupování. Omezme množství pohlaví na dvě!

375939

13.1.2020 2:11

Omlouvani na zapade je zneuzivani.

favela 103.?.?.?

Reakce na 375939

Opakovane vrazeji do lidi, slapou po detech , napriklad a pak reknou SORRY a ma to byt v poradku. Obcas zarvu: Fuck your sorry, stop doing it ,bloody fuckwit !!

Zvedavec potrebuje financni podporu k pokracovani sve uzitecne cinnosti,ale vymenou poskytne velmi omezeny prostor komentaru, velmi omezeny pocet prispevku na minimum /treba pouze jednovetnych/ a svevolne zahazovani /random,arbitrary/prispevku bez spetky respektu k jejich autorum pokracuje , bez ohledu na jejich usili o kvalitu a usili o zlepseni pomeru nas vsech. Bez jedineho slova vysvetleni, nebo moznosti nevyhovujici komentar upravit a opravit. Tedy vztah poze jednim smerem , jako na Zamku v Kafkove romanu, ,pouze jednim smerem, beze stopy ,snahy a moznosti vybudovat samozrejme nezbytne vztahy oboustranne v oblasti dulezite informacni cinnosti , kdy dobra vule je hodne podrobena zkouskam , kazdodenni nejistotou ,co vzdaleny Zamecky cenzor tentokrate zase /vetsinou bez priciny/,vyvede a jsem si jist ze po zkusenosti mnoho lidi , vahani je namiste. Byt loajalni bez jistoty a absence oboustranne spoluprace tak a vzdy dulezite a nepostradatelne vede jen do nicoty prazdna ..
"Vladce" tehle neomezenosti je prilis vzdaleny a byrokraticky suverenni ale vzdy nedosazitelny. Navic jsou prispevky zadrzovany , ztraceji aktualitu, bezprostrednost dopadu , casove tedy zpozdeny..
V prubehu vyvoje je pak smer a zamer cinnosti ,Vzdy cas od casu treba korigovat neco opravit ,zlepsit a vliv neproduktivnich zavad pokud mozno snizovat
.Pavel Prucha

375942

13.1.2020 9:19

RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 375942

>...,ale vymenou poskytne velmi omezeny prostor komentaru, velmi omezeny pocet prispevku na minimum /treba pouze jednovetnych/ a svevolne zahazovani
>/random,arbitrary/prispevku bez spetky respektu k jejich autorum pokracuje ,
>bez ohledu na jejich usili o kvalitu a usili o zlepseni pomeru nas vsech. Bez
>jedineho slova vysvetleni, nebo moznosti nevyhovujici komentar upravit a

Velmi omezený počet příspěvků? Máte jich tady 1189. Patříte k nejukecanějším, rád tlacháte, navíc váš projev je často nekultivovaný až hloupý. Komentujete každý prd a pokud mi paměť sahá, jestli jsem vám zrušil 2-3 příspěvky za ty roky, tak to je moc. Tak shut up. A ode dneška poznáte, co je "omezený prostor příspěvků na minimum", či co to je za formulace.

375948

13.1.2020 10:15

RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 375948

Ja by som na Vašom mieste zmazal cca polovicu príspevkov, ktoré tu sú uverejňované.
- mnohé absolutne o hovne
- irelevantné
- absolutne nezrozumiteľné obsahovo
- nezrozumiteľné formálne,

375954

13.1.2020 14:46

RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001.?.?.?

Reakce na 375954

[chechtot] Kýho šlaka od koho? Stejně najde imai procesoru bez podpisu ale minimálně původního majitele a to by při výkonech kliftonů mohla být psina božské komedie.

Věru za pravdu se zabíjelo a to trvá a zřejmě bude, pokud bude koho. Jsem jeden z těch co s planoucím vědomím si jako spolupachatel je schopný zlámat vlastní nohy, omylem. [překvapení]
https://tadesco.org/ozonova-dira-pobliz-jizniho-po...
Ale dělají to z různých pohnutek a blbosti mnozí.

To co někteří tvrdí že planeta je pseudointeligentní je omyl. Je inteligentní a přes vše co lidé blbnou je chrání s flórou i faunou. Akorát to s našimi jepičími životy nejsme s to registrovat a nabubřelejší kabinetníci idiocií nejsou schopní připustit. To zoo které si drží je kvůli tomu aby nebyla nuda a koneckonců to zná každý sběratel že se sbírkou se nezachází tak že se zlikviduje.

375980

13.1.2020 21:22

RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375954

Vyčerpán počet příspěvků tento měsíc. Nashledanou v únoru. Editor

376001

13.1.2020 11:29

RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 375948

Pravda, U toho pána mám problém dohledat, co chtěl vlastně sdělit. V poslední době už čtu jeho příspěvky ob několik vět, a obsah zůstává stejný. Je to moc do široka. Takhle mluvila moje bejvalka. Usínal jsem u toho.

375962

15.1.2020 0:15

RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.

favela 61.?.?.?

Reakce na 375948

On second thought vase reakce v odpovedi pak uz dokazuje pravdu a skutecnost, popsanou v mem prispevku a v dobre vire a nadeji. Neposkytnuti me odpovedi v diskusi /tvrdy zakaz ? Nero by se nestydel za takove jednani a z a hrozby popmsty, kde to jste ?/, presne informuje. Proti cemu vlastne bojujete a nebo predstirate. Svoboda slova je pro vas cervenej hadr pred bejkem. Hypocrisy, burzoasni malomestacka pretvarka, frustrovana nerealizovana chtivost , sliby pomsty a za co vlastne, vas vycet tisicu prispevku je absurdni , musel bych psat od rana do vecera a denne abych splnil vase vypocty.
Kritika velmi nizka a uboha..Spiske snuska vypenenych nadavek
Kdo jste pane Stvora ? Do ceho jste se Odhalil. Zamyslete se .
Poznej sebe ,byl napis na Plato Akademii a stale je velmi platny a uzitecny..
Vyhruzne sliby ,/ berserk/, vymrtsteny za obycejnou a beznou kritiku kterou by leckdo prehledl ,nebo reagoval pozitivne aspon pochopil odkud prisla a kam miri..

376060

13.1.2020 7:36

RE: Cestování do satanska?

ObcaneCR.cz 94.?.?.?

Reakce na 375939

(k textu bych měl malou výhradu, ale..)
Dokud lidi budou říkat nemám čas....
Někdo jiný to zařídí, já mám moc práce...
(v obou případech, ale současně chodí na fotbal-hokeje, hospod apod.)
Nějak to dopadne...
Ale mně se vede dobře, mám dobrou práci, tak co bych něco měnil...
Dokud budou hokejisti hrát v dresu, na kterém není ani státní znak... odkaz
Dokud budou volit strany:
... které podvedli voliče...
... které se nebyly schopny vypořádat s usvědčenými lháři, plagiátory a rychlostudenty...
Dokud se společnost nebude ochotna vzdát některých "výdobytků"...
SEZNAM BY MOHL POKRAČOVAT MNOHEM DELŠÍM VÝČTEM
tak se nic měnit nebude. Uvedené hraničí s idealismem - bohužel.

Pokud si uvědomíme proti čemu stojíme - organizačně, institucionálně, mediálně a finančně - tím jen vystoupí důležitost prvních dvou bodů. Společnost už je na té úrovni, že nelze začít argumentaci 3x3=9, ale je třeba začít od 1+1. Školství je totálně rozvrácené. Stačí si popovídat s učiteli. Ti starší, v penzi se už o současném školství nechtějí ani bavit, nechtějí se rozčilovat....

Pane Stwora, můžete doplnit zdroj?

375944

13.1.2020 9:37

RE: Cestování do satanska?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 375939

Problém bol v marxizme, nie v komunizme.
Treba si uvedomiť, že marxizmus je opakom komunizmu.
Na to bol i vyvinutý, na diskreditáciu komunizmu.

Komunizmus je prakticky identický s prvotným kresťanstvom,
ktoré jelitá postupne vykuchali
a nakoniec, keď ľudia už začali, chápať,
že v cirkvi Boha takmer niet, vyrobili asociálni inžinieri na kolene marxizmus
a vybrali z komunizmu (common-spoločný-vśeobecný- po grécky: katholikos)
Boha, alebo teda Vis Maor, vyšší princíp úplne..
Teda, okrem ďalších mín(manipulatívnych triggerov) marxizmu, ako je zámerne chybný pojmový aparát,na základe ktorého nemožno funkčné účtovnístvo vytvárať, ekonomiku, trh riadiť, čím ho vydávam do rúk nepriateľa, atď. apod..

No hlavne, konštruktéri marxizmu sa snažili schovať hlavný problém generátora asociálnych nožníc - úroku a fiat mobney, čo sa pokúsili za fikciu nutnosti tzv. triedneho boja a pojmu "nadhodnoty" zamaskovať, múdrejších zo strihaného a rezaného stáda na falošnú stopu z(a)viesť.
(Marx bol vnukom dvoch vysokopostavených rabínov a patril k superbohatej kapitalisticko-bankárskej elite, podobne, ako Engels)

Marxizmus je rovnaká totalita, ako tá západná, finacistická (pseudodemokratická), len na ideologickej báze.
Diktarúra ideologickej kliky jelít ÚV.
Samozrejme, ak by sme tých par mín, vírusov z marxizmu, či biblie, koránu apod. odstránili, mohli by to byť pomerne funkčné sociologické operačné systémy..

375949

13.1.2020 16:43

RE: Cestování do satanska?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 375949

Mluvíte o původním kmenovém uspořádání ve kterém žili Slované a dodnes žijí jihoameričtí indiáni.
Marxizmus i komunizmus je jen chazarská zpitvořenina která dělá v reálu opak toho co slibuje.

I Stalin si to uvědomoval a volal po masivní revizi sovětské ideologie, což by znamenalo návrat ke slovanským hodnotám.
Pár měsíců na to byl zavražděn chazarskými doktory.

375986

13.1.2020 19:15

RE: Cestování do satanska?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 375986

Kde máte ty původní hodnoty Slovanů a jak je chcete aplikovat na dnešní globalizovaný svět? Chcete se vrátit do starověku, lézt po stromech a čekat na Conquistadory?

Nepleťte si komunismus s marxismem. Již jsme to tu rozebírali snad 100x. Komunismus (Commune Niké) je myšlenka stará jako lidstvo samo. Reálně je opakem toho, co vyznává židovstvo, pokud použijeme objektivní terminologii. Tak to prosím opět nepleťte dohromady.

Stalin se celý život snažil o nastolení opravdového komunismu! Akorát používal terminologický aparát marxismu. Jiná teorie nebyla vypracována, což si sám uvědomoval ke konci svého života a bral ji jako další etapu jeho práce. Tím vystoupil nad úroveň marxismu a podepsal si ortel u světového zákulisí.

375993

13.1.2020 1:15

Navíc jsem si pořádně přečetl poslední odstavec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

a tak chci panu Kunderovi připomenout, že opravený režim mají prakticky v Číně (umožnili podnikat a povolili cestování a snad i studium v zahraničí). A Čína je největším znečišťovatelem spolu s USA....

375940

13.1.2020 1:47

krutý omyl

Daniela8 109.?.?.?

tak jsem si myslela, že se konečně dočkám omluvy za to, že autor tady budoval totalitní režim, využíval ho, snad i nahlašoval nepřátele režimu. krutě jsem se zmýlila, stále zůstal zapšklým osmašedesátníkem, který tu přeci pro nás všechny chtěl ráj. lágry, uran pro ti, co novým pořádkům nepřáli, to klidně. vždyť to chtělo jen pár kosmetických změn, a dál bychom tu mohli mít ráj. nemohli, v totalitě se ráji nedaří.

375941

13.1.2020 11:53

RE: krutý omyl

Jan Hanuš 77.?.?.?

Reakce na 375941

Ano, proto tu taky teď žádný ráj není a nebude.

375964

13.1.2020 8:14

zrozen, aby škodil ( za všech režimů )

ping789 91.?.?.?

Hloupý, nenávistný komentář. Zrušeno

375945

14.1.2020 0:27

RE: zrozen, aby škodil ( za všech režimů )

ping789 91.?.?.?

Reakce na 375945

ach, sorry bude líp, komunistická prasata je třeba milovat, ok , nebudu dále košer stezku pravdy a lásky otravovat milý editore

376007

14.1.2020 11:46

RE: zrozen, aby škodil ( za všech režimů )

Lovec idiotů 91.?.?.?

Reakce na 376007

Závidím vám váš jednoduchý černobílý pohled na svět. Jistě jste pak schopen chápat vše v širších souvislostech. [chechtot] Tenhle server je pro přemýšlivé vzdělané lidi, kteří nemají hlavu strčenou v jednom ideologicky omezeném šuplíku, jestli jste si nevšiml.

376029

14.1.2020 18:15

RE: zrozen, aby škodil ( za všech režimů )

Havlíček 89.?.?.?

Reakce na 376007

Vem si domu uprchlika!

376050

13.1.2020 8:26

je to k popukani

rosco 185.?.?.?

Hloupý, nenávistný komentář. Zrušeno

375946

13.1.2020 10:03

Třebaže mám trochu pochybnosti, zdali to fakt napsal Kundera,

gippius 213.?.?.?

do značné míry s tímto textem souhlasím. A k té dnešní čisté Ostravě. Je možné a dokonce pravděpodobné, že i tzv. komunisté by se nakonec k čistší Ostravě propracovali. A výsledkem by třeba nebyl totálně zakopaný region, jakým je Ostrava dnes za demokratury. Hlavní příčina prohlubující se ekologické a celolidské krize je systém, pro který je na nejprvnějším místě ZISK. Takže jestli se bude provozovat fotovoltaika, větrné elektrárny, elektromobily, roboti, atd. atd., je to všechno prd platné, furt to bude o růstu růstu růstu, o trvalé spotřebě zbytných věcí a o opomíjení důležitých věcí. Neb co je důležité: žádná auta, zážitky, čtyřkolky, elektrokoloběžky, život v satelitní části, nebo ty barevné sodovky v PETu, ale zdraví, štěstí, spokojenost a vděčnost. Tahle prasárna, která tu dnes je, neskončí se zavedením zelených technologií, to je zcestná iluze. Ta může skončit jen tehdy, když se na úkor zisku bude preferovat člověk a to každý člověk - a vlastně každá živá, cítící bytost.
A ještě k těm zlým komunistům, kteří /a to souhlasím/ tolik zaneřádili Ostravu: podívejte se, kolik staveb, komunikací a zařízení po nich zbylo. Co zbyde po tomhle nejlepším ze všech systémů? Jen problémy, které možná už ani nebudou řešitelné.

375952

13.1.2020 10:31

Zdroj?

Rusky Troll 151.?.?.?

Ze to pan Kundera skutocne napisal? Nasiel som to iba na nejakych pochybnych strankach KSCM.

375958

13.1.2020 10:44

Milan Kundera slaví 90 let.

libertarian 31.?.?.?

Milan Kundera slaví 90 let, a toto ho omlúva za jeho naivitu. Desaťročia si užíval (aký-taký) kapitalizmus vo Francii, a v tom kapitalistickom blahobyte si nestihol všimnúť, že ten kapitalizmus sa nenápadne premenil na "komunizmus z ľudskou tvárou". (z NEľudskou ???).

Je fakt otrasné, aké vysoké percento ľudí rozoznáva kapitalizmus vss. socializmus jedine podľa jeho POMENOVANIA, a absolutne nie podľa jeho fungovania a jeho zákonov. Táto "diskusia" je tiež dôkazom toho. A nemá zmysel vysvetľovať, pretože ovčania dnes nedokážu ani interpretovať jasne napísanú vetu - pretože majú bordel už v samotných definíciach, vo význame slov.

375959

13.1.2020 12:00

RE: Milan Kundera slaví 90 let.

gippius 213.?.?.?

Reakce na 375959

Kapitalismus se proměnil v komunismus s lidskou tváří. To se přiznám, že tomu nerozumím. Nemám fakt pocit, že by se kapitalismus proměnil v komunismus, dokonce si myslím, že takto řečeno je to nesmysl.

375965

13.1.2020 14:22

RE: Milan Kundera slaví 90 let.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 375965

Dnes používané pojmy "kapitalismus , komunismus" už každý chápe inak, ako bol ich pôvodný význam. Takže diskusia je vopred k ničomu.

375977

13.1.2020 10:56

Hoax?

kzach 89.?.?.?

Chtělo by to spíše prověřit, zda se nejedná o hoax.

375961

13.1.2020 12:25

co tají demokratura ? podnikání za socializmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b:x:x:x:x:x

Současná demokratura utajuje mj. skutečnost, že v 80. letech už bylo možné drobné podnikání. Já jsem si u takového socialistického živnostníka nechal spravovat boty už počátkem osmdesátek.
Dokonce byly možné i větší "firmy" !!
S jednou drobnou podmínkou. Že je kolektivně vlastnili zaměstnanci a o odměnách a platech se rozhodovalo taky kolektivně. Tedy nebylo možné rozkrádání a okrádání.

Čili nebylo možné to co tu nastolili v devadesátkých, že podnikatel jezdil s celou rodinou na Bahamy a zaměstnanci čtvrt roku neviděli výplatu.

Podle Pjakina za Stalina vznikala řada malých podniků které založily party nadšenců a odborníků, čímž pružně pokrývaly výrobu v maloobchodním zboží. Chruščov to pak zlikvidoval a zrušil a nařídil "čínské" velkovýrobny a velkotovárny úplně na všechno. Takže všeho byl vždy nedostatek a vše bylo enormně unifikované. A to stejné pak bylo u nás.

375966

14.1.2020 17:18

RE: co tají demokratura ? podnikání za socializmu

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 375966

Kdyz ten komunisticky rezim je tak skvely, jak je mozne, ze po hodnem Stalinovi pripustil zleho Chruscova?

376045

14.1.2020 17:56

RE: co tají demokratura ? podnikání za socializmu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 376045

Studujte Rudolfe a jistě se to dozvíte.

Stalin = komunista (bolševik)
Chruščov = marxista (trockista)

376047

13.1.2020 12:56

Vidím to naprosto stejně jako Kundera

Qwe 37.?.?.?

A to od cca 1993. Do roku 1990 jse považoval komunisty za zlo a někdy v roce 1995 jsem se jim omluvil (mailem).

375968

14.1.2020 1:20

RE: Vidím to naprosto stejně jako Kundera

Rudolf_K 192.?.?.?

Reakce na 375968

A Vy si neumite vladnout sam? Vy se musite doprosovat komunistu, aby Vam vladli?

376010

14.1.2020 6:28

RE: Vidím to naprosto stejně jako Kundera

gippius 213.?.?.?

Reakce na 376010

Člověk ať chce nebo nechce podléhá, nebo přinejlepším musí reagovat na systém zvenčí. Kdybych si vládnul, dal bych si průměrný příjem, navýšil počet přijímaných mediků zubařů, neurologů, ortopedů. Do důchodu bych šel v šedesáti za dvě třetiny svého příjmu. Ale protože si opravdu nevládnu, je to nesmysl. A nesmysl je i to, co píšete.

376017

13.1.2020 13:26

Já s tím pánem nesouhlasím

kosk 62.?.?.?

Myšlenka socializmu je hezká, pokud do toho nedosadíte skutečného člověka. Běžný jedinec/člověčinec má spíše vlastnosti pro kapitalizmus - chce hodně, včera bylo pozdě a ať pracují jiní - ale ne každý to dokáže skutečně realizovat - ten pak (jakoby)chce socializmus -. Bohužel ten druhý se v případě "socializmu'" bude ke svým bližním chovat podobně ohavně jako se většina kapitalistů chová k proletariátu.

On totiž nechce socializmus proto aby pomohl i jeho bližním, on ho chce proto, že chce mít svůj vlastní úspěch a stejně jako ten kapitalista, chce k výšinám lézt po zádech druhých. Tím pádem je myšlenka nerealizovatelná a také proto to všude na světě zkrachovalo. A podle mě zkrachuje i kdykoliv v budoucnu. Nemáme pro to vlastnosti.

V reálu si to ti mladší z nás budou moci ověřit. Blíží se (je tu už) nová vlna socializmu šmrcnutá ekoterorizmem a následky pak uvidíme přímo kolem nás.

Upřímě doufám, že já budu v té době už pod drnem. [mrknutí jedním okem]

375970

13.1.2020 13:43

Ale kdo tuto " omluvu" napsal ?

Joachim Argon 89.?.?.?

Opravdu pan Milan Kundera ?

375972

14.1.2020 11:06

RE: Ale kdo tuto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 375972

Samozrejme , že to nenapísal Kundery. Určite to napísal nejaký zakuklený stalinista , alebo lepšoludový bolševik. Škoda len , že je to názor drvivej väčšiny ľudí.

376028

15.1.2020 23:13

RE: Ale kdo tuto

Joachim Argon 78.?.?.?

Reakce na 376028

To je Vas nazor. Opreny asi o Vase zbozne prani.
Ten clanek ma racionalni jadro, at uz ho napsal kdokoliv.
Jedna masinerie proste drti druhou, nove zakopy byly vykopany aby nahradily ty stare. Nekdy starymi kurvami v novych satickach.
Pokud pisete, ze takovy nazor zastava vetsina lidi, tak byste se mel zamyslet proc, zde pak nestaci se vymlouvat na dedictvi " komunismu", to by bylo dost infantilni a povysenecke.

376091

13.1.2020 13:52

Mnohokrát jsem si všiml

Erwin 194.?.?.?

u různých článků a diskusí (Kunderu tímto též nevyjímaje), že příznivci toho či onoho režimu zastávají s jistou dávkou zuřivosti postoje, které připomínají zákopy na jedné nebo druhé straně. Výjimečně (jako Kundera) přecházejí do zákopů protilehlých.
Ode zdi ke zdi. Kundera by rád socialismus a povolit nějaké to drobné podnikání. Demokraté všechno státní rozkradli a o výrobních prostředcích ve vlastnictví státu hovoří s pohrdáním jako o něčem absolutně nefunkčním.
Proč takové extrémy? Copak by nešlo zvolit jiná kritéria? Například využívat a používat ty metody a postupy, které budou zemi a národu ku prospěchu.
Proč by třeba ve státě nemohly vedle sebe žít soukromé, státní a družstevní firmy? Demokraté se budou pohrdavě ušklíbat nad termínem státní podnik, socialistům se zase nebude líbit to, že by suroviny a lidská práce měly být v rukou soukromých. Je to nekončící debata, ale myslím, že by bylo možno v mnoha oblastech najít společnou řeč a prospěšnost různých řešení.
Proč by nemohly státní podniky konkurovat soukromým? Copak státní podnik potřebuje děvky, každý rok nová auta a jachty?
Na téměř nulu lze omezit korupci tím, že na státních zakázkách budou pracovat pouze státní firmy atd atd.

375974

13.1.2020 13:59

Jeden citát, k zamyšlení se. Nad sebou samým především.

Joachim Argon 89.?.?.?

„Le socialisme sans la liberté n'est pas le socialisme, la liberté sans le socialisme n'est pas la liberté“
(Charles Rappoport)

375976

13.1.2020 14:39

Zjistěte si fakta

uzivatellll 2a03:x:x:x:x:x

Text neni od Milana Kundery ale od Milana Kohouta, který ho v březnu 2019 uveřejnil na youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=CYU7vgbD4xM

Čest nějakým dvoum výjmkám v diskusi co měly pochybnosti, jinak je to hrozná úroveň.

375979

13.1.2020 16:13

RE: Zjistěte si fakta

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 375979

Dobře, vypadá to, že máte pravdu. Změnil jsem titulek a čtenářům se omlouvám.

375982

13.1.2020 18:03

RE: Zjistěte si fakta

rosco 185.?.?.?

Reakce na 375982

jak dojemne ale alespon jste se odkopal a priznal barvu, kolik kabatu na prevleknuti mate jeste v zaloze?[bliji][bliji][bliji][bliji]

375988

14.1.2020 6:29

RE: Zjistěte si fakta

gippius 213.?.?.?

Reakce na 375988

Sám to nevidím na převléknutí kabátu. Vy ano? A v čem?

376018

13.1.2020 17:13

RE: Zjistěte si fakta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 375979

Škoda té chyby. Ale nesouhlasím s vámi, že úroveň diskuse je hrozná. Naopak, posuzuje reálný stav naší společnosti.

375987

13.1.2020 16:20

Vyplod silence

Rudolf_K 158.?.?.?

Komunisticka indoktrinace pusobi v myslich nekterych lidi jako sleeper agent. Znetvorene mozky si nedovedou predstavit nic jineho nez dichotomii "socialismus" - "kapitalismus". Za kazdy soucasny nesvar zodpovida "kapitalismus". Resenim je vzhuru zpet k "socialismu" tj. ostnatym dratum, rusickam, jedine spravne ideologie, stvani ve sdelovacich prostredcich, ekonomicke stagnaci, nedostatku spotrebniho zbozi. To vynechavam skutecne excesy jako Gulagy, popravy, mucirny StB apod.

Slovo "nesvar" je slabe na nektere veci, co se dnes deji. Jenomze za temi nejhorsimi vecmi, jako rozvraceni zemi pomoci neziskovek a valek, stvani proti Rusku atd. jsou neoconi - zakukleni marxiste.
https://www.keepandshare.com/doc9/22901/neoconi-tr...

375983

14.1.2020 6:35

Nesmysl

gippius 213.?.?.?

Reakce na 375983

To je demagogie. To je jako bych napsal, že kapitalismus znamená drancování chudých zemí, vojensko- průmyslový komplex, koncentráky, IG Farben, od kdejaké firmičky tyjící z konečného řešení až po Švýcarsko, které pak přepralo zubní zlato, Pinochet, válka proto terorismu, jejiž výsledkem je rozsáhlá oblast v chaosu, migranti a vzestup islámského terorismu. A budu mít taky svým způsobem pravdu.

376019

14.1.2020 10:47

RE: Vyplod silence

Lovec idiotů 91.?.?.?

Reakce na 375983

Máte v tom opravdu hodně, hodně velký zmatek. Většina lidí chtěla socialismus s bezproblémovým drobným podnikáním, svobodou slova a možností cestovat (což se povedlo v roce 67-68). V kterém roce naposledy byly nějaké mučírny, gulagy a popravy, prosím vás? Já jsem nic takového během života v "socialismu" nezaregistroval. Jestli mluvíte o poválečném období, tak podobné věci se děly po celém světě, například ve spojenci okupovaných oblastech. Navíc se nejednalo o socialismus, ale spíše státní kapitalismus. Byl bych rád, kdybyste si nevymýšlel hloupé nesmysly.

376025

14.1.2020 20:16

RE: Vyplod silence

Rudolf_K 176.?.?.?

Reakce na 376025

Jestlize většina lidí chtěla socialismus s bezproblémovým drobným podnikáním, svobodou slova a možností cestovat, tak v demokracii si obcane takovou stranu mohou zvolit. A co kdyz vetsina socialismus nechtela? Proc obhajujete diktaturu?

376054

13.1.2020 18:52

Omluva Milana Kohouta - Kundery přeškrtnuto - viz nadpis

Ali-ste BEL 185.?.?.?

tak asi přece nejde o omluvu Milana Kundery, ale o omluvu Milana Kohouta a to je asi přece někdo jiný, než se mnoho diskutérů domnívá

375990

13.1.2020 19:05

Kohout

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=ICF36xjK5HM

jen abyste věděli s kým souhlasíte[smích]

375992

13.1.2020 21:23

RE: Kohout

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375992

Ano, je to on, "Přijměme 1 000 000 uprchlíků." Nicméně v této věci má pravdu.

376002

14.1.2020 0:44

Nájezdníci do každé rodiny, podívejte se na šíleného xenofila Kohouta

Gój 46.?.?.?

Reakce na 375992

Lepšočlověk a prý profesor Kohout Hahn:
"Součástí evropské kultury a civilizace jste i vy, pane Carda. A víte, co udělala civilizace západních zemí za posledních set let v Africe, na Střeaním východě? Ty stamilióny mrtvol. A co dělá dodnes, útočit na Irák, kde je milion a půl mrtvol, z toho polovina dětí. Utrhaný tělíčka, nožičky. A vy tady sedíte v tom svym zaprděnym domečku a nechtěl byste vzít žádného uprchlíka z konfliktu, které jste sám pomohl způsobit.
Vy jste prasák, se mi zvedá žaludek. Vy jste odpornej hnusnej rasista. Cardo, Cardo, táhněte do své vesnice a zavři se tam do své xenofobní komůrky.
..co to říkáte, černoušků, to je něco odporného, to je jako byste říkala bělouškům, co mají tu evropskou kulturu tady, kterou po staletí tady z nakradenejch peněz budujou."
Divák shrnul Kohoutovo poselství; Musíme přijmout co nejvíc uprchlíků, abysme vyvážili svou historickou vinu.
Kohout pokračoval ve vyřvávání, Kalergiho agitaci; "..své zločiny příšerné, co jsme těm zemím udělali..Georgem Bushem, kterého považuju za válečného zločince. Dneska budeme odmítat kvóty uprchlíků..Vy jste odpornej rasista, hnusnej dobytek. Naše kultura je tak strašně pokrytecká. Když sem přijde příliv uprchlíků z Afriky, tak se to aspoň prolne, otlumí se ty hroty, té evropské sebestřednosti šílené, náboženské, křesťanské. Na nárustu porodnosti v Africe má zásluhu papež Pavel II., který tam vykládal, že nemají si brát ani kondomy. Já ho považuju za masového vraha, papeže.."
OPU?

376008

14.1.2020 11:00

RE: Kohout

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 375992

Tak to není jak podsouváte. Většina diskutujících reálně a odborně hodnotí současný stav společnosti. Jednotlivec pan Kohout, je zanedbatelný proti politice strany pirátů a nevládním organizacím. To je skutečné nezpečí pro naši společnost.

376027

14.1.2020 4:23

Milan nenavstivil Sokolovsko

Simon 70.?.?.?

Milan je inteligentni clovek o tom nemuze mit nikdo zadnych pochyb. Jen bohuzel asi nikdy nevytahl paty z domu ven do zacouzene odumirajici prirody severnich Cech . Ona to tam v tom hnedouhelnem regionu nebyla za Husaka vubec zadna ozdravovna ,ale to sikovne tihle levicaci zapominaji . S takovym Milanem by si nevedel rady ani Zikmund Freud a natoz aby mu porozumnel bezny clovek.

376014

14.1.2020 5:30

ČSSR, EU a dnešní Čína.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

ČSSR vycházela z velmi průmyslové části Rakouského imperia, které v Evropě hrálo významnou roli od 1648-1918, Rakušani si skutečně od svých vazalů brali ekonomický desátek, umožňovali jistou míru autonomie..., proto na rozdíl od Němců měli imperium. ČSR si vynutila přesun vedení firem z Vídně do Prahy, šlo o placení daní a tím o přímou i sekondarní reinvestici do průmyslu a infrastruktury ČSR. Stál zatím A. Rašín a to byl skutečný důvod vraždy, že šlo o levicového pomatence... 1945 byla ČSR v nesrovnatelně lepší ekonomické pozici než Vídeň, kde sovětská okupace skončila 1955. V roce 1990 jsem na tom byli nesrovnatelně hůř.

Po čistkách v 50. letech vedení KSČ rychle pochopilo, že to není způsob, který na Čechy bude fungovat efektivně. Dále si uvědomili, že kriminalizovat nižší střední třídu je hluboký ideologický omyl Marxe. Legálně existovali výrobní družstva, JZD, komunál... JZD Služovice 1988 vyrábělo počítače taková vykladní skříň pro RVHP i západ a byl tolerován s rostoucí korupcí zvětšující se černý trh. Nešlo povolit otěže úplně, protože při skoro nulové nezaměstnanosti a tabulkových platech, by jim většina schopných lidí začala podnikat na sebe, museli si odbouchat svých 40 hodin a pak... Přeplatili technické, vědecké špičky a vysoce kvalifikované dělníky. Třeba tabulkově měli špičkový svářeč Škoda Plzeň plat na úrovni ředitele, jistě se mu nemohle rovnat, ale.. Aby schopní lidi nezdrhli musela být zavřena hranice, důvod obrany a diverze byl sekundární. VS měla na západní hranici 5000 tanků a milionovou armádu ve zbrani.

Aby nešlo paratizovat na sociálním systému byla uzákoněna povinost pracovat. Samozřejmě to šlo zneužít proti "nepřátelům socialismu" (stagnace). Bylo vytvořeno tuším 12 státních megakorporací, která měli privelegium obchodu na mezinárodní úrovni, plus veletrh v Brně, kde se uzavírali velké kšefty mezi východem a západem a velmi důležité vazalové východního bloku měli na mezinárodním úrovni skutečně podporu SSSR. Když nějaký kšeft šel zostra a bylo kolem toho pár mrtvol, tak ruský ambasador šel na pohovor třeba na francouzskou ambasadu i s tím českým, a muselo to být samozřejmě zdůvodněné, byla to vysoce profesionální a velmi opatrná hra. 1989 ČSSR 5-tý největší vývozce zbraní na světě, a to jsou vždy ostré kšefty. Vyzadují kvalitní tajnou službu a u malé země obrovskou militarizaci, což je nákladné. Totalitní systém je více nachylný v dlouhodobém běhu na korupci a vytvořila se rudá šlechta a víceméně klientský systém na všech patrech státní zprávy - masivní korupce a stagnace.

Zahraniční migrace minimální (museli uzavřít sňatek ), studenti oficiálně studovali zdarma, ale platilo se kšeftama s ropou, cukrovou třtinou..., navíc šlo o vybrané velmi inteligentní lidi a do budoucna byla vazba s jejich mateřskou zemí, pro obě strany v

376015

14.1.2020 5:34

ČSSR, EU a dnešní Čína.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Zahraniční migrace minimální (museli uzavřít sňatek ), studenti oficiálně studovali zdarma, ale platilo se kšeftama s ropou, cukrovou třtinou..., navíc šlo o vybrané velmi inteligentní lidi a do budoucna byla vazba s jejich mateřskou zemí, pro obě strany výhodné pro kšeft. Početnější byla a je pouze vietnamská komunita, jejich děti patří i dnes většinou mezi výborné studenty, mluví česky nekonfliktní s domácí kulturou. Vietnam je momentálně montovna Číny, takže... Pokud nějakého blbého Vietnamce při nějakém černém kšeftíku "rozčílíte" může vám se srandovním akcentem "joo blbej Vietnamec" třeba ukázat rouru z UK, jak se stalo kámošovi.

Jugoslavie měla jako jediná otevřenou hranici, zhruba 25% obyvatel jezdilo pracovat ven. Ve srovnání s ČSSR agrární země chytře s ohledem na své podmínky řešila svou ekonomickou situaci, byli samozřejmě provázáni s ekonomickými cykly v zápádní Evropě. Moskva chtěla tohle ideologicky skončit, což by znamenalo ekonomický kolaps i politický rozklad, což Tito věděl. Jugoslavie je extremním případem, provázanosti socialistických ekonomik na "tržně orientované" v záp. Evropě. Bez této vazby by nedokazali nastavit ani rozumně ceny zboží, surovin, energií, služeb... ve vlastních socialistických ekonomikách, kde trh jako regulátor nefungoval a direktivně to dávali dohromady s ohledem na kurzy k cizím měnám a struktuře mezinárodního obchodu. Za kvalitní zdravotní systém, bezplatné vzdělání, sociální systém byla zaplacena cena ve formě de facto likvidace střední třídy a neexistuje bohatá země v historii bez silné střední třídy.

V EU neměli neomarxisti tuchu jak fungoval východní blok ! A i kdyby dnes chtěli zestátnit privátní korporace, kriminalizovat masivní sociální parazitismus, uzavřít hranic vůči nežádoucí migraci. Tak z různých důvodů to není možné. Korporace neplatí de facto žádné daně, takže hlavní zátěž ekonomicky za socialní parazitismus, migraci a zlodějinu fiat money nese střední třída, kterou to zlomilo. V Pekingu se zamyslili jak to, že ČSSR při své velikosti byla tak ekonomický efektivní a začali s tím něco dělat od roku 1980, generálové umravnili vdovu po "velkém vůdci" a kliku kolem ní, vytáhli z basy premiéra a začalo s reformami v Číně. Ekonomicky jsou na tom líp než zbankrotovaný západ, ale musí řešit problém sociální a ideologický. Jak zajistit loajalitu střední třídy k režimu? Sociální kredit se mi nelíbí, ale nevím nic o čínské mentalitě a až se fiat money zhroutí, tak to bude fičák, co svět nezažil. Mimořadné situace vyžadují schopnost improvizovat a často mimořádné opatření.

376016

14.1.2020 12:07

Otázkou stále zostáva čo nám "ONI" dovolia urobiť ?

Lubosmat 212.?.?.?

V predchádzajúcom príspevku cítiť že všetko je otázkou možností a vzájomných väzieb.

Pán Kohút sa vo svojej podstate ani nemá za čo ospravedlňovať, je to ako keby sa za nesprávny čas na hodinách ospravedlňovala sekundová ručička.

Výsledok je vždy v nastavení celého systému:
1) hodiny idú pozadu,
2) hodiny stoja,
3) hodiny idú dopredu.

Jednotlivé súčiastky spoločenských mechanizmov svojím vlastným pričinením usmerňujú želaným alebo neželaným smerom energiu, ktorú celý systém predstavuje.

Pri podrobnejšom skúmaní predvojnových, povojnových a "mierových", zmlúv paktov a dohôd, sa ako na objednávku zväzky štátov rozpadali a štiepili, čo prinášalo stratu pozícií na trhoch a v mnohých prípadoch aj absolútnu stratu suverenity.

Z tohto pohľadu bolo rozbitie Česko-Slovenska tragédiou hlavne pre Slovensko, keďže strata spoločných trhov mala pre pôvodnú výrobu likvidačný charakter (Taký mali "ONI" plán).

Dnes po kompletnom preoraní ekonomiky, je to cítiť hlavne v tom, ako úžasne málo je schopné Slovensko vyčleniť na rozvoj školstva, športu a kultúry, v porovnaní s ostatnými členmi Vyšehradskej štvorky.

"ONI" všetko ovládli na ekonomickom základe, nádherný príklad neokolonializmu na "zelenej lúke". Určujú nám, koho si máme voliť za lídrov, od úžerníkov po atlantickú ... , čo máme počúvať v rozhlase a sledovať v televízii, čo sa máme učiť a čo si správne myslieť.

Lebo, keď sa "ONI" rozhodnú, žiadne pravidlá a dohody neplatia.

376031

14.1.2020 13:54

Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo

AntePortas 109.?.?.?

Pan Kohout by si mohol urobit poriadok v pojmoslovi. Pise o socializme, ale v skutocnosti zil v komunizme.

Komunizmus je zriadenie postavene na vyvlastnovani. Jeho podstatou je vziat ludom vsetok majetok a tvarit sa, ze je spolocny. Tym, z ludi urobi bezzemkov. Komunizmus je protipolom rodovej, kmenovej, spolocnosti. Snazi sa spolocnost vystavat na komune, komunite, teda skupine ludi bez potencialnych rodovych ci pokrvnych prepojeni. Komunizmus je cudzi element a ma podobu feudalizmu. Komunizmus bol typicky pre Vychodny blok. Komunizmus je vsak uzavtrety sytem, ktory vdaka tomu nemoze vydrzat dlho. U nas bol 40 rokov a po 20 uz musel pustit zilou a nechat najvacsich buricov odist do zahranicia. Nakoniec sa zosypal, pretoze je to neprirodzeny umely paskvil bez buducnosti.

Socializmus to je uplne ina kava. Socializmus je system, kde sa sukromne vlastnictvo spaja s verejnymi sluzbami. V socializme na seba stat prebera ulohu patrona, kde ponuka verejne sluzby neuspokojene sukromnym sektorom. A to najma masove zdravotnictvo, skolstvo, poriadok a udrziavanie kulturneho dedicstva a zvykov atd.. Socializmus bol rozsireny v severskych statoch, Francuzsku, Grecku a v mensom aj v inych zapadnych krajinach. Panovi Kohoutovi sa tak cnie za niecim, co ani nezazil. Prepadla ho taka fantomova clivota. Treba to pripisat jeho veku.

Kapitalizmus je system postaveny na sukromnom vlastnictve. Jeho slabinou su verejne sluzby, ktore nedokaze hodnotne pokryt Preto sa casom modifikuje na socializmus, pokial je k tomu vola alebo skonci v komunizme, pretoze ti najbohatsi zisky privaitzuju a straty rozdelia medzi ten zbytok.

V celku plati, ze kapitalizmus rozdeluje nerovnomerne bohatstvo a komunizmus sice rozdeluje rovnomerne ale len chudobu. Preto, ak zacne niekto verejne v kapitalizme rozpravat o komunizme, treba spozorniet, lebo dotycny chce navzdy urobit ludi chudobnymi.

A teraz k riadeniu spolocnosti. Tu nikto nic neriadi. Z fyziky vyplyva, ze hmota si v kazdom okamihu hlada rovnovazny bod, na ktorom participuju vsetky jej kusky. Cize vzdy a zakazdym ide len o prisposobovaniu sa rovnovahe. Ak vam niekto nakuka, ze to tu riadi,je to len preto, aby ste tomu uverili. Dlhodoba moc je totiz postavena na dobrovolnosti, symbioze. Tlacit na ludi nema zmysel, lebo uzitok je len kratkodoby. Ludia si musia dobrovolne vybrat. A presne k tomu sluzi demokracia, kde si idu ludia nohy dolamat, aby mohli odvolit tych svojich a tym vlozit zodpovednost za svoj zivot niekom,u inemu.

Potrebuje niekto z vas, aby mu ini riadili zivot? Ak ano, tak je nesvojpravny, dieta.

376036

14.1.2020 18:28

RE: Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 376036

No, sepsal jste to sice obsáhle, ale už dlouho jsem nečetl takové hlouposti.

> V celku plati, ze kapitalizmus rozdeluje nerovnomerne bohatstvo a komunizmus sice rozdeluje rovnomerne ale len chudobu.

Mí prarodiče vyrůstali za první republiky a pokud mluvíte o chudobě, nikdy jste ji nezažil. Musel jste se dělit se sourozenci o boty? Neměl jste někdy co jíst? Nemohl jste jít lékaři, protože na to nebyly peníze? Nemohl jste chodit na střední a vysokou školu, protože jste neměl peníze?

> Jeho podstatou je vziat ludom vsetok majetok a tvarit sa, ze je spolocny. Tym, z ludi urobi bezzemkov.

Já jsem naopak kolem sebe viděl lidi, kteří vlastnili byty, domy a hlavně měl každý svoji chatu nebo chalupu, takže byl vlastníkem půdy. Na vesnici fungovali soukromí zemědělci, ke kterým jsme si chodili pro mléko.

O čem to vůbec mluvíte? Že jste se nemohl přežrat sračkami ze supermarketu? Že jste si nemohl kupovat věci za pár šupů, které vydrží týden? Doporučuji opravdu nejdříve přemýšlet, než začnete psát úplné nesmysly.

376053

16.1.2020 14:30

RE: Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo

AntePortas 109.?.?.?

Reakce na 376053

Aby sme komunizmus naplno popisali, tak by mali Cesko zasa obohnat ostatnym plotom a kazdeho, kto sa pokusi ho prejst zavriet alebo mu rovno vpalit gulku.

Bolo by lepsie zmenit cinnost uvedenu v prezyvke, lebo prostredie formuje cloveka. Nikdy nie je neskoro.

376113

15.1.2020 17:07

RE: Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo

Joachim Argon 89.?.?.?

Reakce na 376036

Nesmysl.
Neslo o komunismus. system byl kapitalisticky, avsak centralne byrokraticky , trzni prvky jen schematicke povahy, byt take plne monetarizovane vnitrni a vnejsi procesy (az na externality, ale ty se vyskytuji i v kapitalismu globalne trznim, ten take vyplodil dve velke valky ).
Kazdemu nekdo ci neco nejak ridi zivot, nikdo neni kapkou vody na Sahare.
Zalezi na kvalite a mire toho rizeni.
Demokracie takto plne nefungovala ani v epose radikalni athenske demokracie. Natoz v dnesni epose oligarchizovane konzumentaristicke mentalni a nekde dosud i fyzicke bidy.
Komunismus je pomerne funkcni v nekterych oblastech Severni Ameriky, tamni spolecenstvi pak maji svuj historicky vztah i ke zdejsimu geografickemu prostoru, pres Moravske Bratry az k taborskym husitum. Spolecenskym tmelem je nabozenstvi. Jde samozrejme o dobrovolny komunismus.
I u nas je nekolik takovych komunit, jde vesmes o velmi hodne a pratelske lidi, coby nesvepravneho by videli Vas, ale nerekli by Vam to, na to jsou moc slusni a pratelsti.
Hezky den.

376082

14.1.2020 16:57

To tady jeste nebylo!

Rudolf_K 185.?.?.?

Omlouvat se komunistum za to, ze jejich diktatura skoncila, tak to tady jeste nebylo. A navic pan redaktor vydava jakehosi Kohouta za Milana Kunderu.

376041

15.1.2020 0:01

Zase dementní Kavan

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 376041

Docela by mě zajímalo, jak editor přišel k tomuto článku, ale vypadá to, že vzbudil značný zájem. Klasicky se v diskuzi musí vždy objevit nějaký podle mě oblbovač. Jako tenhle Rudolf Kavan.

Komunistická diktatura byla zavedena xido bankstery za účelem pozdějšího loupení. Pro blba – loupení pod cizí vlajkou, okrást všechny pod žvásty znárodnění, a pak loupit z naloupeného, jakoby národního. Tuhle zrůdnost xido-banksteři páchali v Rusku už od přelomu století, až jí za jimi spáchané války pomocí sajanů, xidáků dokončili. Nějak se ale banksterům ten lupičský otrokářský zlořád vymkl. Přetavení do socialismu, tedy do zachování rodin a rodinného života, pětidenní pracovní týden po osmi hodinách, mnohde s vlažným pracovním tempem, příjmy lidí postačující k obživě, přídavky na děti, bezplatné zdravotnictví, školství – s tím xido-banksteři asi nepočítali.
Diktatura neskončila, dementní Kavane, banksterským převratem nastalo loupení zdrojů i moci. Prý máme k dispozici asi dva miliony různých zákonů, nařízení a vyhlášek. Xidáčtí právníci vesele žvatlají, že když se sejdou dva, tak mají tři právní názory na jednu věc. Můžeme to pozorovat na protlačování agendy genocidy původního obyvatelstva, kdy žoldáci kalergismu jsou zváni uprchlíky. Nebo nějaká černá blbka ze Somálska byla poslána xidovskou sebrankou na střední zdravotní školu v Praze jako uchazečka o studium, přičemž měla vymytý mozek islamismem a na kebuli přikrývku, prý jako symbol víry. Islám není podle mě náboženství, ale otrokářský zlořád, který umožňuje jedinou cestu, oddat se debilizaci v neviditelného xidáckého boha, Alláha. Takže sice už neposloucháme žvásty o vedoucí úloze strany a cestě ke komunismu, kde si každý vezme, co bude potřebovat, ale banksteři si zde lstivě loupí, co dovedou. Navíc nám diktují prostřednictvím zákonů a nařízení kdejaké zrůdnosti proti naší vůli, a k tomu multikulturalismus. Furt nám vnucují nějaké „sirotky“ ze Sýrie, kterou zničili, a z kterých to „sirotků“ se klubou islamističtí žoldáci z Pákistánu a Afghánistánu!
Ekonomická stagnace je proti genocidnímu zlu bezvýznamná maličkost. Tady nejde o kapitalismus a svobodu, ale zrůdný podlý xidácký banksterismus s xidáckou, sajanskou, kolaborantskou sebrankou jako podpůrnou neuniformovanou armádou - toho lstivého otrokářského zlořádu.
Řešení je samozřejmě zpět k ostnatým drátům, protože xido-fašisti pašují pořád černochy Afriky. Cestovka je zisková, obchodníci s otroky inkasují několik tisíc dolarů za kus. Tady je lstivě vydávají za uprchlíky. Černoušci pak splácí za propašování do Evropy lichvářům ze sociálních dávek obdržených přerozdělením z daní zdejších pracujících bílých otroků.

376059

15.1.2020 10:17

RE: Zase dementní Kavan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 376059

Zdá se že již staří egypťané a nejen oni věděli jak realizovat genocidu biologickými zbraněmi. Stačí vyrobit i třeba malou ale účinnou rychle se množící pátou kolonu a vhodně ji nasměrovat a vybavit třeba žvásty o předurčenosti k vládě nad lidstvem, a je vymalováno. Je známo, že již kapka dehtu zkazí chuť sudu medu. V konečném stádiu pak naopak řve sud dehtu jak mu kazí chuť zbylá kapka medu. Pokud se to povede, o genocidě ani jí vyhubených dějiny za pár let ani nevědí. Jindy se na tom dá samozřejmě opačně masivně staletí vydělávat. Rychlost postupu ale ve větších rozměrech akce výrazně škodí. Musí se dlouhou dobu relativně nic nedít, a znenadání je v každé německé ulici minimálně jeden krámek s tureckým kebabem. Je groteskní, jak třeba turci dostali ještě na začátku minulého století přes držku pod Vídní, a dnes osmanská říše pevně drží za koule nejen německo...

Samozřejmě, moderní doba přináší moderní rychlé postupy. Stačí pár odborníků, pár krabic nejlevnějších plastových injekcí a lahviček vakcíny ZEBOV, a pak očkovaným zapálit prales nad hlavou a nebo je nechat vyschnout na poušti, a už se může těžit nafta, dolovat a nebo stavět na pohnojené zelené louce...

[velký smích]

376065

15.1.2020 12:50

RE: Zase dementní Kavan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 376065

Kdysi třeba v emerice stačily na indiány darovaný deky nakažený neštovicema, ale bylo to pro kolonizátory nebezpečný. Moderní farmaprůmysl přináší konečně tu geniální možnost, prodat v oblasti epidemie vakcíny , pokud fungují, kolonizátorům, a pokud nefungují, tak likvidovanému obyvatelstvu.

[velký smích]

376070

15.1.2020 14:38

Má pravdu

Antiseptik 107.?.?.?

Rozdíl mezi Kapitalismem a Socialismem je v cíli. Socialismus ač kostrbatě přece jenom se postupně zlepšoval, to nelze popřít. Bohužel Kapitalismus nemá kromě obohacování několika nahoře žádný cíl. Všechno je založeno pouze na do nekonečna vyrábění laciného zboží a současně předraženého vojenského materiálu k zajištění nadvlády. Oblbující reklamou je to celé podpořeno a kam to vede vidíme dobře sami. Bohužel většina lidí než aby pochopila že budování spravedlivé společnosti vezme spoustu času a námahy, si raději koupí na dluh něco co včera ještě vůbec nepotřebovali. Za víc než století existence kam nás ten kapitalismus přivedl, jen se podívejte kolem sebe. Jo zvenku to vypadá dobře ale uvnitř není nic co by mělo nějakou cenu. Zamyslete se nad tím všichni co si myslíte že Pan Kundera kecá nesmysly. Pravda nemá ani hezký obal ani slevu a ke všemu docela bolí.

376075

15.1.2020 15:56

RE: Má pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 376075

Rozdíl mezi kapitalizmem, socializmem a nebo komunizmem delší dobu neexistuje, stejně neexistuje rozdíl mezi panem Kunderou, a panem Kohoutem, protože jsou to oba / nejmenovat !!!/ agenti - kolegové. Vezmeme li nějakou ještě neosídlenou zemi, a začneme do ní vyhošťovat nezaměstnané, zločince a zlatokopy, proběhne tam naprosto standartní výšepopisovaný společenský vývoj, který začne po ustálení stavu vyvražděním původního obyvatelstva nejprve kapitalizmem, a skončí komunizmem, samozřejmě pro ten na místě vzniklý horní vládnoucí vřed, samozřejmě ne pro ty, na kterých ten vřed parazituje. Groteskně je však pro všechny společnosti tohoto typu maprosto standartní, že jim ve skutečnosti vládne stále spodní lůza, pro kterou platí kapitalizmus jako řemen, ale současně které musí jí nadřazená socialistická "obslužná elita" neustále něco prodávat , a která je pak za jakýsi "blahobyt zadara" čímž je asi míněn zde stále nesprávně uváděný "komunizmus", každých pár let znovu zvolí jejich sluhy / obslužnou elitu / do funkce, a ti pak znovu na pár let mohou již legitimně / "demokraticky zvoleni lidovou většinou padesáti procent" sloužit svým horním / zde již skutečně komunistickým pánům/. Pokud by dolní lůza nebyla dostatečně koupěschopná, pak vládnoucí vřed na vrcholu společnosti nemůže principielně na tom parazitovat, a logicky se přesune na nějaké pro něj výhodnější místo. Je i groteskní, že zatímco jakémusi "socialistickému" bílému otrokovi ve východním bloku zprvu stačí k plné spokojenosti trabant a satelit, namířený západ, v západním bloku již černý otrok vyžaduje obrovská moderní auta, v nich bílé plavovlasé kurvy a kufry plné kokainu, a reprezentuje se tím před východním otrokem, který po něm rozčileně pošilhává, a nakonec ten východní otrok své horní zloděje třeba i násilím časem přiměje k tomu, aby jim ty fára, děvky a kufry kokainu sehnali a dovolili také. A tak nakonec přestane opět rychle ideový rozdíl mezi západními a východními otroky, a zůstane jen rozdíl v počtu lůzy, která je na východě a na západě právě "u lizu". Právě tohle se stalo i v čechách od roku 1989 dodnes...



[velký smích]

376079

15.1.2020 23:32

RE: Má pravdu

Joachim Argon 78.?.?.?

Reakce na 376079

Neni od Vas hezke oznacovat pracujici lidi " dolni luzou".
Ale mate pravdu, ze je zatim tech lidi dole treba, aby nejen vyrabeli, ale i konzumovali, za penize, ktere kontroluje horni luza pri pomoci sve servisni tridy.
Nepotrebnymi (z hlediska onech antispolecenskych sil) se stanou az v momente, kdy budou nahrazeni masove roboty. Neb ty klidne bude mozno naprogramovat i takovym zpusobem, aby se stali socasti trhu, pokud tedy by se vladnouci grazlove rozhodli, ze to tak chteji (napriklad kvuli zabave) . To by pak bylo mozne nazvat praktickym socialismem (poptavka i nabidka jsou exaktne naplanovany, nedochazi k porucham trznich vztahu a procesu, ani k zadnym prekvapenim v oblasti zmen vyrobnich sil a vztahu, panuje dokonala harmonie, existuje jen jedna trida, v maxime takove reality - samozrejme ze by se s postupem casu zacli vladnouci grazlove nejak vymezovat proti sobe navzajem a vzniklo by nove trideni, pokud tedy by nedoslo k programove likvidaci tech slabsich, pudy se jen tak odparat nedaji).
"Dolni luza" by pak byla jen na obtiz, z pohledu tech nahore, pouze by vyzirala tolik potrebne a omezene zdroje. Nicmene i toto by se mohlo stat nametem zabavy tech nahore (pokud by se ti dole pouze vrazdili mezi sebou, neobratili by svuj hnev proti vladcum), napriklad by mohli sazet na to, kdo vyhraje a kolik bude pobito tech ci onech.

376092

16.1.2020 14:02

RE: Má pravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 376092

Já nenazývám pracující lidi "dolní lůzou", /už protože jsem také byl celý život užitečný pracující idiot/ i když jsou dnes na samém vrcholu potravinového řetězce ostatních příživníků, a v podstatě se nemají kvůli otrocké práci ani čas a sílu dostatečně množit. Měl jsem na mysli daleko náročnější a všežravé menšiny, které nikdy o skutečné práci ani neslyšely a přesto se dotováni z mé kapsy, rychle stanou většinami, a ještě rychleji obdrží volební hlas, rovný mému...

[velký smích]

376112

16.1.2020 18:13

Nerozumiem.

Gaba 188.?.?.?

Prečo sa teda pán Kundera nevrátil do toho spravodlivého raja na zemi, ale roky kruto trpel a dodnes trpí vo Francúzsku?

376115

Příspěvků: 92

13.01. 01:10  Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 09:17 udo1  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 10:00 libertarian  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 10:27 Alfred  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 12:56 udo1  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 10:54 jjj  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 19:48  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 11:36 R.E.  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 14:35 Alva  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 21:18 Lovec idiotů  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
14.01. 12:47 Jan Hanuš  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 21:50  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 13:47  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
14.01. 11:53 Lovec idiotů  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
14.01. 13:02  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
15.01. 10:01  RE: Já s pánem nesouhlasím v jedné věci
13.01. 01:11 Jan Hanuš  Taky se omlouvám
13.01. 18:56 Rudolf_K  RE: Taky se omlouvám
13.01. 19:33 Jan Hanuš  RE: Taky se omlouvám
14.01. 16:59 Rudolf_K  RE: Taky se omlouvám
14.01. 17:11 Jan Hanuš  RE: Taky se omlouvám
14.01. 18:11 Havlíček  RE: Taky se omlouvám
15.01. 16:52 Joachim Argon  RE: Taky se omlouvám
13.01. 01:13 Gój  Cestování do satanska?
13.01. 02:11 favela  Omlouvani na zapade je zneuzivani.
13.01. 09:19 Vladimír Stwora  RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.
13.01. 10:15 libertarian  RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.
13.01. 14:46  RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.
13.01. 21:22 Lovec idiotů  RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.
13.01. 11:29 Jan Hanuš  RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.
15.01. 00:15 favela  RE: Omlouvani na zapade je zneuzivani.
13.01. 07:36 ObcaneCR.cz  RE: Cestování do satanska?
13.01. 09:37 udo1  RE: Cestování do satanska?
13.01. 16:43  RE: Cestování do satanska?
13.01. 19:15 vousy13  RE: Cestování do satanska?
13.01. 01:15  Navíc jsem si pořádně přečetl poslední odstavec
13.01. 01:47 Daniela8  krutý omyl
13.01. 11:53 Jan Hanuš  RE: krutý omyl
13.01. 08:14 ping789  zrozen, aby škodil ( za všech režimů )
14.01. 00:27 ping789  RE: zrozen, aby škodil ( za všech režimů )
14.01. 11:46 Lovec idiotů  RE: zrozen, aby škodil ( za všech režimů )
14.01. 18:15 Havlíček  RE: zrozen, aby škodil ( za všech režimů )
13.01. 08:26 rosco  je to k popukani
13.01. 10:03 gippius  Třebaže mám trochu pochybnosti, zdali to fakt napsal Kundera,
13.01. 10:31 Rusky Troll  Zdroj?
13.01. 10:44 libertarian  Milan Kundera slaví 90 let.
13.01. 12:00 gippius  RE: Milan Kundera slaví 90 let.
13.01. 14:22 libertarian  RE: Milan Kundera slaví 90 let.
13.01. 10:56 kzach  Hoax?
13.01. 12:25  co tají demokratura ? podnikání za socializmu
14.01. 17:18 Rudolf_K  RE: co tají demokratura ? podnikání za socializmu
14.01. 17:56 vousy13  RE: co tají demokratura ? podnikání za socializmu
13.01. 12:56 Qwe  Vidím to naprosto stejně jako Kundera
14.01. 01:20 Rudolf_K  RE: Vidím to naprosto stejně jako Kundera
14.01. 06:28 gippius  RE: Vidím to naprosto stejně jako Kundera
13.01. 13:26 kosk  Já s tím pánem nesouhlasím
13.01. 13:43 Joachim Argon  Ale kdo tuto " omluvu" napsal ?
14.01. 11:06  RE: Ale kdo tuto
15.01. 23:13 Joachim Argon  RE: Ale kdo tuto
13.01. 13:52 Erwin  Mnohokrát jsem si všiml
13.01. 13:59 Joachim Argon  Jeden citát, k zamyšlení se. Nad sebou samým především.
13.01. 14:39 uzivatellll  Zjistěte si fakta
13.01. 16:13 Vladimír Stwora  RE: Zjistěte si fakta
13.01. 18:03 rosco  RE: Zjistěte si fakta
14.01. 06:29 gippius  RE: Zjistěte si fakta
13.01. 17:13  RE: Zjistěte si fakta
13.01. 16:20 Rudolf_K  Vyplod silence
14.01. 06:35 gippius  Nesmysl
14.01. 10:47 Lovec idiotů  RE: Vyplod silence
14.01. 20:16 Rudolf_K  RE: Vyplod silence
13.01. 18:52 Ali-ste BEL  Omluva Milana Kohouta - Kundery přeškrtnuto - viz nadpis
13.01. 19:05  Kohout
13.01. 21:23 Lovec idiotů  RE: Kohout
14.01. 00:44 Gój  Nájezdníci do každé rodiny, podívejte se na šíleného xenofila Kohouta
14.01. 11:00  RE: Kohout
14.01. 04:23 Simon  Milan nenavstivil Sokolovsko
14.01. 05:30  ČSSR, EU a dnešní Čína.
14.01. 05:34  ČSSR, EU a dnešní Čína.
14.01. 12:07 Lubosmat  Otázkou stále zostáva čo nám "ONI" dovolia urobiť ?
14.01. 13:54 AntePortas  Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo
14.01. 18:28 Lovec idiotů  RE: Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo
16.01. 14:30 AntePortas  RE: Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo
15.01. 17:07 Joachim Argon  RE: Co sa panovi Kohoutovi chcelo, to sa mu aj prisnilo
14.01. 16:57 Rudolf_K  To tady jeste nebylo!
15.01. 00:01 Pátá Mojžíšova 7:24  Zase dementní Kavan
15.01. 10:17  RE: Zase dementní Kavan
15.01. 12:50  RE: Zase dementní Kavan
15.01. 14:38 Antiseptik  Má pravdu
15.01. 15:56  RE: Má pravdu
15.01. 23:32 Joachim Argon  RE: Má pravdu
16.01. 14:02  RE: Má pravdu
16.01. 18:13 Gaba  Nerozumiem.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 884