Diskuze k článku

Pavel Novotný: Když si Žid přeje smrt Čechů, je to zcela v pořádku

Příspěvků 71

6.12.2019 1:58

Chazari

Rudolf_K 2a00:x:x:x:x:x

Teorie o chazarskem puvodu Zidu je nesmysl. Tady se o tom muzete docist na Wikipedii
https://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_studies_on_Jews
pripadne si zgooglovat dalsi zdroje. To, ze je to nesmysl, psal i Kevin MacDonald. Zidi pochazi ze Stredniho Vychodu.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

375119

6.12.2019 2:38

RE: Chazari

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 375119

Rudolfe, strč si tu Wikipédii i s Chazarama víš kam, ale něčím si ji namaž, ať tě to moc nebolí...[velký smích]

375121

7.12.2019 4:04

RE: Chazari

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 375121

Na vyzvu nereflektuji. Ja si zasadne nikam nic nestrkam. Zadek pouzivam vyhradne k vylucovani nezadouciho materialu, tedy nikoliv pro vstup predmetu.

375158

7.12.2019 17:23

RE: Chazari

rosco 185.?.?.?

Reakce na 375158

Vazne? Zatim to vypada ze ti ten "material" leze ven horem. [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

375178

6.12.2019 6:10

RE: Chazari

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 375119

Vladimír ve své poznámce pod článkem píše o Chazarech a jejich rozlezení do Evropy v období řekněme 1000 let zpět. Vy jste to nepochopil a asi máte na mysli jiný národ a jinou dobu před 3000 lety.

375122

6.12.2019 12:16

RE: Chazari

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375119

Je vidět, že o tom víte naprosté kulové... Velmi bych doporučoval si o tom něco dozjistit, začít můžete zde: ŠLOMO SAND ANEB MAJÍ VŠICHNI ŽIDÉ STEJNOU DNA?. Do té doby si raději ponechte své "zasvěcenné" komentáře pro sebe.

Další otázkou je, nakolik jsou východní jidové Chazaři a nakolik Slovani. Dle určité studie mají na východě žijící rabíni nejčistší slovanskou DNA.

Už od pohledu je zrůda Novotný "typický" Žid, že?

V dnešní době naprostá většina tzv. Židů nemá geneticky s obyvateli Palestiny (tamními Židy) vůbec nic společného.

375129

10.12.2019 9:24

RE: Chazari

zdezek 213.?.?.?

Reakce na 375129

Někdy kolem roku 2010 jsem na Netu narazil na Leherensuge Blogspot na článek : Jews are "Phoenicians",Palestinians are "Jews" i s rozborem DNA různých etnik. Zaujala mne informace kdy u jedné haploskupiny (měl jsem zafixováno G1 a G2 ale nemohu to dohledat) byla ta s označením jedna definována jako Židé, turkotatarské kmeny a dvojka jako Semité a Arabové.Prolétl jsem to ale neuložil si adresu.Informace následně z Netu zmizela.Orientuje se zde někdo v haploskupinách?

375243

6.12.2019 16:52

RE: Chazari

rosco 185.?.?.?

Reakce na 375119

nesmysl, uz jen veta zidi pochazi... je kapitalni volovina, zidi nejsou ani narod ani etnikum pouze mafie maskovana nabozenstvim, faktem je ze puvodni zidovska populace v Palestine, ktere tam 1900 nebylo ani 6 % se geneticky nelisi od Palestincu. totez plati o zidech v evropskych zemich ktere maji genom shodny s lokalni populaci bez ohledu na to odkud tato prisla, jedna se vylucne o konvertity kteri v Palestine nikdy nemeli predky. Bachorky o zidovskem narodu si uz pred 1900 vymyslela sionisticka sebranka za ucelem kradeze uzemi v Palestine. [bliji][bliji]

375144

6.12.2019 21:48

RE: Chazari

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 375144

To se ti Zidi z Izraele maji nastehovat zpatky do Evropy?

375154

7.12.2019 10:54

Xidi a xido-Chazaři a další konvertiti a "košer" míšenci, vyznavači lupičsko - genocidní strategie

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 375154

DO Evropy? NE! Do uSSa, kde původní obyvatelstvo téměř vyhubili a kde jejich SSouvěrci mají zaplocená obrovská území. Nechť si tam nechají postavit spoustu půlkilometrových věžáků, budou tak už v Ráji nebeském. U nás je této lstivé zločinecké SSebranky přespříliš. Kromě právě slavného zmrda řeporyjského Novotného, škodili nebo škodí další košer SSpravedliví (zajisté stejného, středovýchodního původu - kdo by si dovolil pochybovat, je antisemita a prašivý pes křížený se špinavou sviní - talmudké pohrdání gojimy).

Seznam nadlidí, kteří na gojimy působili nebo působí a někteří lstivě blekotají o solidaritě a lidskosti:
Divadlo a film
Josef Abrhám, Radek Holub, Václav Lohniský, Jiří Somr, Zlata Adamovská, Eva Holubová, Zdeněk Mahler, Jiří Sovák, Jaroslav Balík, Jiří Holý, Jiří Macháček, Simona Stašová, Jiří Bartoška, Miroslav Horníček, Michaela Maurerová, Martin Stropnický, Bohumil Bezouška, SSoudruh Jan Hrušínský, Taťána Medvecká, David Suchařípa, Josef Bláha, Rudolf Hrušínský, Jiří Menzel, Dušan Suchařípa, Pavel Bobek, Bára Hrzánová, Alexandr Minajev, Leoš Suchařípa, Mahulena Bočanová, SSoudruh Jan HřeBejk, SSoudružka Martha iSSová, Bořivoj Navrátil, Jiří Suchý, Jiřina Bohdalová, Vlasta Chramostová, Oldřich Navrátil, Jan Svěrák, Nela Boudová, Ivana Chýlková, Bohumil Nekolný, Zdeněk Svěrák - to také kus konfidenta, Jana Brejchová, Věra Chytilová, Miloš Nesvadba, Václav Svoboda, Zdeněk Brynych, Vojtěch Jasný, Oldřich Nový, Libuše Šafránková, Tereza Brodská, Milada Ježková, Jiří Ornest, Miroslava Šafránková, Vlastimil Brodský, Jiřina Jirásková, Ota Ornest, Alena Šeredová, Otakar Brousek, Jarmil Jireš, Jana Paulová, Anna Šišková, Kateřina Burianová, Ivana Jirešová (ta zrovna vypadá jako dcera snědých kudrnatých xidů "vyhnaných zlým Titem" od Jordánu), Rudolf Pellar, Milan Šteindler, Petr Čepek, Zdeněk Junák, Luboš Pistorius, Petr Štěpánek, Lucie Černíková, Jan Kačer, Jaromír Pleskot, Jana Šulcová, Petra Černocká, Oldřich Kaiser, Jan Plouhar, Monika Švábová, Helga Čočková, Miriam Kantůrková, Zdeněk Podskalský, Josef Švangmajer, Martin DejDar (tomu středovýchodní geny věřím), Jaroslav Kepka, Josef Polášek, Tomáš Töpfer, Dušan Klein, Boleslav Polívka, Pavel Trávníček, Michaela Dolinová, Boh. Klepl, Viktor Preiss, Eva Trejnarová - (Hudečková), Miroslav Donutil, Miloš Kopecký, Jana Preissová, Ladislav Trojan, Marek Eben, Luděk Kopřiva, Jan Přeučil, Ondřej Trojan, Vlast. Fišar, Josef Kořán, Ilja Racek, Jan Tříska, Stanislav Fišer, Lubomír Kostelka, Ivan Rajmont, Petr Vacek,
Ota Koval, Saša Rašilov, Ondřej Vetchý ( ten má k původním SSpravedlivým geneticky blízko), Miloš Forman, Jan Kraus, Josef Vinklář, Saša Gedeon, Linda Rybová ( "košer černá", nebo od Volhy? [smích]), Jan Grosman, Jiří Lábus, Pavel Landovský...

375166

8.12.2019 20:20

RE: Xidi a xido-Chazaři a další konvertiti a

RomanTička 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 375166

Tak jinak... Kdo z "českých" célebrit je ne-žid?

375205

10.12.2019 13:29

RE: Xidi a xido-Chazaři a další konvertiti a

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 375205

Zaznobin o židech:
https://youtu.be/M8f5xz9TR2k

V zásadě, ve věku Vodnáře se dostali do slepé uličky, kdy již nemají monopol na tvorbu informačního prostředí a nezvládají odpracovávat svůj program globalizace dostatečně skrytě. A pro svého pána se tak stávají nepotřebným nástrojem.

Proto ty výbuchy emocí z podvědomých úrovní psychiky u energeticky vybuzených jedinců jako Novotný & Co...

375246

6.12.2019 17:46

RE: Chazari

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 375119

Rudolfe, přečti si toto, tvoji Wiki si strč někam a neztrapňuj se. Vzdělej se. Hlavně si všímej, kdo je autor, tady to máš.

https://www.enbook.cz/catalog/product/view/id/4075...

375147

6.12.2019 21:43

RE: Chazari

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 375147

To jsem cetl davno. Autor je Zid. Teorii o chazarskem puvodu vytvorili Zidi.

375153

7.12.2019 12:04

RE: Chazari

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 375153

Maska extrémně agresivní podoby „etnocentrismu“ - ukrývá strach z potenciálního nebezpečí od zbytku lidstva, kdyby došlo k odhalení podvodu. To je druhý paradox xidovství: xidé otevřeně hlásají svou univerzální lásku, a současně bědují, že jsou „lidmi, kteří byli vybraní k tomu, aby byli všeobecně nenáviděni.“ Tato zvláštní formulace Leona Pinskera je krédem sekulárního sionismu a poměrně dobře odráží pocit, který je rozšířený mezi xidy a iSSraHellci, jak je zdokumentováno ve vynikajícím dokumentu Yoava Shamira Hanobení (2009). „Lidé si myslí, že šo.h [holo.aust] skončil, ale to není pravda. Celou dobu pokračuje,“ prohlásil Benzion Netanjahu, otec iSSraHellského premiéra vlády, před zvolením svého syna v roce 2009.
Diskriminace se stala základem iSSraHellské „národní“ identity, jak uvedl Idith Zertal, profesor na Hebrejské univerzitě v Jeruzalémě. iSSrahell byl přeměněn
na nehistorickou a apolitickou šedou zónu, kde Osvětim (IG Farben, Rockefelleři, Warburgové…) není událostí z minulosti, ale hrozivou přítomností a neustálou možností. Prostřednictvím Osvětimi - který se v průběhu let stal hlavním odkazem iSSraHell v rámci vztahů se světem, opakovaně definovaných jako antisemitské a navždy nepřátelské - se iSSraHell stal imunní vůči kritice a nepřístupný rozumnému dialogu s okolním světem.
Ovládat ze strachu, aby nebyli vyhlazeni. A ovládat stále více, aby se chránili před záští, kterou vzbuzuje jejich nadvláda. Takový je psychopatický bludný kruh, v němž se xidé pohybují pomocí komunitní paranoie. Jedinou volbu, kterou jim nabízí jejich kognitivní elita, je: Jeruzalém jako hlavní město světa nebo cesta zpět k holo.austu. Průzkum veřejného mínění Pew 2013 ukázal, že na otázku „Co je zásadní pro to, být xidem?“ odpovědělo 73% respondentů, že na prvním místě je to „vzpomínka na holo.aust“. Na druhém místě byla „péče o iSSraHell“.
Michael Walzer vzpomíná: „O xidovských dějinách jsme se učili jako o dlouhém příběhu, který je protkaný vyhnanstvím a pronásledováním - historie hol.austu čtená pozpátku.“
Perzekuce je pro xidovskou identitu tak zásadní, že pokud chybí, existuje naléhavá potřeba ji vytvořit. V myslích xidů musí být obsedantní strach z antisemitismu stále udržován, neboť je jako lepidlo, které udržuje komunitu pospolu - jediná věc, schopná odolat účinku asimilace.
Yosef Hayim Yerushalmi ukázal v knize Zachor: Nezapomeňte! xidovská historie a xidovská paměť (1982), že příkaz „pamatovat“ a „nezapomenout“ je jádrem xudaismu. To, jak tvrdí, činí z xidů "národ", který je zásadně nehistorický:…
mýtus místo dějin

Rudolf Kavan je podle mě košer prolhaný šmejd.

375171

6.12.2019 18:04

RE: Chazari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 375119

aha - wikipedie = nekonečná studnice nepoznání a mechanismus kolektivně utvrzované neznalosti

375150

7.12.2019 4:06

RE: Chazari

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 375150

Multidimenzionální škála umístila šest ze sedmi židovských populací do relativně těsného shluku, který byl rozptýlen s blízkovýchodními nežidovskými obyvateli, včetně Palestinců a Sýřanů. Testy párové diferenciace dále naznačovaly, že tyto židovské a blízkovýchodní nežidovské populace se statisticky nelišily. Výsledky podporují hypotézu, že otcovské genofondy židovských komunit z Evropy, severní Afriky a Středního východu pocházejí ze společné populace předků na Středním východě a naznačují, že většina židovských komunit zůstala během diaspory a po ní relativně izolovaná od sousedních nežidovských komunit.

https://www.pnas.org/content/97/12/6769

375159

7.12.2019 8:13

RE: Chazari

Gój 46.?.?.?

Reakce na 375159

Ještě že jsou mezi námi lepšolidé, kteří vysvětlí, že černá je bílá. Všechno je relativní. Pravda může být cokoliv. Dva lepšolidští právníci mají beze studu i tři právní názory, nebo jeden neměnný na "holokaust".

375160

6.12.2019 18:34

xido-Chazaři

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 375119

Zrůdný otrokářský systém spáchali kněžouři v Mezopotámii. Za Flaviovců se rozhodli, že donutí nižší souvěrce k opuštění xidácka, aby naplnili mocenskou strategii. Zrůdnou, podlou, lupičskou a genocidní: "Přejdeš Jordán a podmaníš si pronárody...vyhubíš je jako klaté."

Chazaři byli lupičskou nomádskou tlupou ještě před poznáním SSvatého mojžíšismu. Chazaři snad konvertovali v osmém století. O tom píše i xid Šlomo Sand.
Že Aškenáz, bílý, zrzavý xid (Chazar) se liší od snědého černovlasého Xida, Sefarda, pozná i dítě, jen magor Rudolf Kavan oblbuje jako přitroublý Vojtíšek! Také za jidášské papírky?

Snědý Xid, původem ze Středního východu, se i u nás dochoval. V košer podobě vypadá přibližně jako kudrnatý cikán, ale má užší lebku a šikmé čelo. Od cikána se liší vyšší inteligencí, na úrovni průměru populace, a schopností mluvit na dobré úrovni i více jazyky. Bílí xidé jsou inteligentnější, někteří výrazně, snědými nebo černými xidy mnohdy pohrdají. Asi jako milionchvilkaři (Chazaři Minář nebo Roll) snědým xidem Ovčáčkem, mluvčím prezidenta. V tomto případě hraje v nenávisti SSvatých hlavní roli Zemanův a Ovčáčkův odpor proti některým zrůdnostem a organizované mohamedánské krimigraci.

Zmrd Novotný má také geny po snědých kudrnatých Xidech. Leč jeho předka asi uhranula modrá barva očí ženy. Šílené slintání po modrých očích u některých vítězí i nad SSvatými rasisticko-genocidními nařízeními. V Německu za druhé světové chovali modrooké blonďáky. Ti se "ztratili". Klimov tvrdil, že deset tisíc dětí z toho chovu se objevilo v iSSraHelli. "Košer Semita" = modrooký blonďák z "árijského" chovu [mrknutí jedním okem]

Rudolf Kavan je podle mě konfident a jeho bláboly jsou na úrovni fašistické definice 71 pohlaví.

375151

8.12.2019 0:02

RE: Chazari

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 375119

pane Kavane (doufám, že ne bývalý šéf OSN, což by mnohé vysvětlovalo)!

Chazaři skutečně nejsou Židé, dokonce ani židé aškenázy. Jsou turkickým kmenem jako (avaři, azaři, turkmeni, uzbeci). V 7. století n.l. se vyskytovali v povolží mezi Donem a Volgou, kde v té době končila hedvábná stezka. Živili se olupováním a vražděním kupců z Evropy i Číny, byli odporní, násilní, podlí a zbabělí. Proto je ruský kníže Vladimír rozprášil po stepi a likvidoval jako satanskou sběř. Pokud vy a řeporyjské hovado jste potomky těchto zrůd, tak vám doporučuji se nezviditelňovat. Jinak dopadnete jako vaši zrůdní prapředci!

375186

8.12.2019 17:55

RE: Chazari

Rudolf_K 176.?.?.?

Reakce na 375186

"Chazaři skutečně nejsou Židé, dokonce ani židé aškenázy. Jsou turkickým kmenem."

To vim. To prave rikam.

375199

8.12.2019 18:28

RE: Chazari

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Reakce na 375199

Zase oblbování nadčlověka Kavana!
Chazarská sebranka je bandou aškenázskou, bílí xidáci. Xidáctví není o národu, ale o zločinném spolčení. Původní sektě fašistů se nedařilo vyhubit pronárody podle zločinecké mojžíšské strategie, neviditelný nepoznatelný žárlivý JHVH jim nemohl pomoci, když byl jen mýtem, proto vzali do party další lupičskou sektu, Chazary. A pak obě v mojžíšismu sjednocené bandy přibírali další zmetky, ale už v menším množství. K poškozování nebo až ke zničení jiných společenství zevnitř.
Synagogy nehyzdí jen Evropu, ale jsou v Číně, v Japonsku, v Indii, v Africe, v Americe, Austrálii...
Dovolím si ještě připomenout černé faláše.

375201

6.12.2019 2:35

Na doplnění bych připomněl,

R.E. 46.?.?.?

...že ten předseda ODS, ten připitoměle se usmívající lepšočlověk ověšený milionem titulů před i za jménem měl babičku židovku, kvůli které byli jako kluci jeho otec a strýc v koncentráku a on dnes jakožto bývalý předseda Kalergiho Panevropské unie kryje Novotnému záda při jeho adorování zločinců z řad ruských jednotek SS...

Není to paradox? No samozřejmě že není, je to sice na první pohled pro někoho poněkud skandální, leč zcela logické a mě jen zajímá, jak se k tomu všemu oficiálně před veřejností postaví ti ukvičení a věčně ukřivdění z Pražské židovské obce a taky ta pí.Židlitátová a taky nedávno AIPACem oceněný hrdina obrany práv židů, Moše Zeman, když jen před pár dny přijal náš prdlament po vzoru německého a slovenského to tolik potřebné prohlášení na obranu židů a Izraele před nenávistí a antisemitismem...

Chtělo by to co nejdřív volby a konečně zvolit takové poslance, kteří vypracují a už konečnčně schválí i prohlášení na obranu České republiky a hlavně budou konečně namísto cizích zájmů hájit ty naše, je nejvyšší čas a hlavně před takovými, jako je tenhle Novotný a jeho šéf a taky ta sestava např. v tom ASPENu, kde je má pan min.vnitra Hamáček všechny pohromadě a přímo pod nosem.. .[bliji]

375120

6.12.2019 17:59

RE: Na doplnění bych připomněl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 375120

Pořád nemůžu přijít na to, co je tohle za agendu.
Rozeštvat slovany mezi sebou?
Protiputinovský boj podpindosníků. kdy se čeká, že Putin "chrabře zasáhne", a když ne, tak bude označován za protiruského?
(to by docela odpovídalo tomu, že Žirinovský je falešná podpindosnická opozice, stejně jako všichni kdo tuto kampaň v Rusku rozdmýchávají)

375149

6.12.2019 8:52

Terminologie...

vousy13 84.?.?.?

Pěkně od konce... [smích]

Židé = občané jakékoliv národnosti, kteří vyznávají židovskou ideologii zapsanou v Tóře, Talmudu. V dnešní době se na veřejné scéně jedná hlavně o Chazary, kterým jejich říši rozprášil kníže Svjatoslav I.

Hebrejci = kočovný sémitský kmen ze starověku, který byl pěstován jako chrámoví otroci a použit kněžími Egypta pro jejich globalizační cíle. V dnešní době se jedná hlavně o Palestince, kteří konvertovali v minulosti na Islám.

Z určité úrovně chápání globalizace, co spojilo Svjatoslava, Trajána a Hadriána?

375123

6.12.2019 17:49

židé=chrámoví otroci z Egypta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 375123

Přesně tak. Židé byli vytvořeni ze vzdělaných chrámových otroků v Egyptě. Pak byli posláni jako "válečná kořist" do Chattuše chetitům. Ve skutečnosti za účelem toho aby zevnitř rozložili chetitskou říši. Což se taky stalo.
To je vysvětlení "záhady" jak mohla tato nezničitelná silná říše zcela zaniknout.

A pak tito chrámoví otroci pokračovali další tisíce let v ničení tradičních civilizací a kultur v celém euroasijském prostoru.

To vše pod vedením globální dynastické elity.

375148

6.12.2019 10:13

Najde se mezi námi hrdina?

vj66 88.?.?.?

Najde se mezi námi hrdina který by na pana Novotného podal toto trestní oznámení? Srovnání jeho výroků s Heydrichem je totiž zccela na místě!![naštvaný]

375124

6.12.2019 12:07

RE: Najde se mezi námi hrdina?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375124

Trestní oznámení by se stalo jen další PR. Co se týče jeho ambic, stát se prezidentem, ani bych se moc nedivil. Kdysi byli herci a komedianti považováni za nespolehlivé, a museli na noc před uzavřením bran opustit město. Postupem času si je pouliční lůza "demokraticky" zvolila do funkcí, a dnes nám vládnou. Krásně je to popsáno v románu Guliwerovy cesty. Oblbit a zkasírovat na kost. Také snad jen tři nebo čtyři čeští prezidenti od roku 1918 nebyli basmani, a z nich stejně minimálně dva nebo tři byli masoví vrazi. S tím panem Heydrichem bych byl krajně opatrný, protože i on zřejmě patřil do toho záhadného v podstatě choromyslného bratrstva ambiciozních nadlidí, kteří se jmény neliší v komunitách, které infiltrují, málokdy je někdo uvidí u poctivé práce, a které nám tu jen již od vzniku ČSR, ale samozřejmě nejen nám, nepřetržitě vládne, aniž to většina z nás ostatních, / pracujících / tuší. Když slyším například výraz "české dějiny", musím se tiše děsit, protože pokud začneme pátrat v dějepisu, nic takového v podstatě od dob Jana Husa neexistuje. Jsou to jen periodické vzájemné většinou krvavé spory oné menšiny na evropském i jiném území, při kterých padne vždy i naprostá většina ostatních, kteří to odnesou aniž vědí, jak do toho vůbec přišli...

[velký smích]

375128

6.12.2019 15:07

RE: Najde se mezi námi hrdina?

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 375128

K té Vaší poslední větě bych dodal, že ten jev je velmi dobře možno sledovat na dnešní nešťastné a bratrovražednou válkou zmítané Ukrajině, kde se u moci střídají jewrejské gangy, zatímco hloupí občané slovanského původu se na sebe zběsile vrhají ke vzájemnému zabíjení, zatím co jewreji si jen zlomyslně, jako ten hnus Novotný, mnou prackami a ždímají zbytek národního majetku a nešťastné příbuzné padlých na obou stranách...

Sleduji tu strašnou událost už od samého začátku a ještě nikdy jsem nezaregistroval žádný srdcervoucí pohřeb jediného heroje Ukrajiny ŽIDOVSKÉHO původu...Zatím to vždy byl nějaký chudák obsluhovaný popem...

Ke cti sion-jewreje Porošenka musím zmínit, že svůj slib těm blbým Ukrajincům válčícím proti vlastním bratrům pod prapory německo-nacistických divizí SS za blahobyt židů o odměnění jejich hrdinství pozemky v Donbasu vždy dodržel ač ne v plném rozsahu. Dislokace těchto pozemků není totiž nikde jinde, než na Dnepropetrovském hřbitově a rozloha je jen 1x2 m, ale svůj slib dodržel, zač mu jsou i nadále, jak vidno, velice vděčni a nový šašek v p-residentském paláci, tentokrát z opačného gangu chasidů, má možnost prodat ty černozemní pozemky vybojované těmi nešťastníky těm správným zákazníkům nikoli za životy, ale mikimaus poukázky od jeho FEDáckého bratrance...no není to báječné...

No a tenhle odpudivý opocený opruz z Rypákova na j-z od Prahy, ten hnus Novotný, má stejný úkol i zde u nás, aby nás Čechy vyprovokoval rozbíjet si ty hloupé palice navzájem, jak to dělají ti Ukrajinci a pak se dívali na zánik naší státnosti a národa i našich životů o čemž není pochyb a on se tím vůbec netají...

375135

7.12.2019 12:56

RE: Najde se mezi námi hrdina?

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375135

Tak, tak, podepisuji v plném rozsahu.

375173

6.12.2019 13:26

RE: Najde se mezi námi hrdina?

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 375124

Je potřeba si říct jak by asi vše probíhalo. Klaun z Řeporyja by se kasal, že se postaví všem a dotyčného by nazval trollem a samozřejmě ruským švábem. Všechni prestituti by měli o čem psát a komentovali by dotyčného oznamovatele. Nějakou dobu by se nic ze strany PČR nedělo, čas by byl využit ke špinění oznamovatele. Možná pak by SZ toto zamítl nebo poslal dál atd. Celá věc by se táhla roky a klaun z Řeporyja by se smál....co mu asi tak hrozí.....Pokuta? Jak velká???..... Na webu je dost videí jak si dělá prdel z toho, že dostal dva flastry od soudu………….jo kdybyste něco nekorektního napsal na webu Vy...…….Lepší je tohoto klauna ignorovat, nechat jej vycukat a pokud prudí poslat jej do prdele kam patří.

375132

6.12.2019 22:52

RE: Najde se mezi námi hrdina?

Zdeněk 413 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 375132

Neurážej klauny, bývají to moudří lidé kteří pod maskou klauna sdělují to, co by jako občané beztrestně nemohli .. ten magor, je jen magor ..

375155

6.12.2019 10:23

Řeporyjský kalun

Jacob 193.?.?.?

No proč to nebrat takto: Klaun z Řeporyjí pro svoji slávu a politické body jde tak daleko, že otevřeně propaguje fašismus a nacismus. Buďme si jistí, že odveta nás Českou republiku nemine. V budoucnu nikdo nebude spojovat řeporyjského klauna se ztrátou obchodních kontraktů a tímto se ztrátou pracovních míst a ožebračení rodin. Často se budou obchodníci jiných zemí ptát Rusů a Vám nevadí obchodovat s těmi Čechy co na Vás tak drze plivou jak si to nedovolí ani Ukrajinec? Řeporyjský klaun moc rozumu nepobral a jeho ambice stát se předsedou mu kouká jak sláma z bot, ale to předtím musí svou minulost překrýt něčím drsňáckým což dělá. Sami si položme otázku kdo by se z nás s tímto klaunem bavil a kdo by se bavil s tímto klaunem v budoucnu jako s politikem. No takový Kalousek, Gazdík, Němcové a jiné politické mrtvoly určitě, protože on by jim jako užitečný idiot posloužil dost dobře.

375125

6.12.2019 12:32

RE: Řeporyjský kalun

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375125

Profesionální politika musí být bilaterální, to znamená, že každý skalní straník i každý fanatický odpůrce strany musí být ve skutečnosti oddaným agentem jediné jediné komunity. Na sloupech na ulici jsou pak pro lůzu vyvěšena, pokud tam nevisí ideozločinci, na plagátech co největších rozměrů jen jména nejznámějších užitečných idiotů strany. Skuteční vládci strany jsou lůze neznámí, a většinou ani nemají stranický průkaz. Padne li režim, vymění si ideozločinci formálně před lůzou funkce se svými bývalými šafáři, ale pro skutečné vládce se naprosto nic nemění, protože se jich to v podstatě ani netýká...

Jen zcela naivní hlupák celý život promarní prací pro zločince, volí své dráby, a nebo dokonce "padne za vlast", to je za zištné zájmy někoho, koho v podstatě vůbec nezná, a netuší o koho jde...

[velký smích]

375130

6.12.2019 13:37

RE: Řeporyjský kalun - souhlas i když to moc povzbudivé není

Ali-ste BEL 37.?.?.?

Reakce na 375130

Pořád se na ČT najdou koukatelné věci, i když povětšinou na ČT2 a ČTart. Před nedávnem mně zaujala předlouhá série všech trezorových filmů (vysíláno v dlouhém sledu jeden za druhým) a ještě více nedávno i filmový přepis Orwelova 1984. No a to jsem si před lety musel tento román přečíst znovu, jsa k tomu nutkán právě onou podobností dnešní reality s onou fikcí. Nejen, že to není vůbec povzbudivé, ale až to tak trochu děsí.

375133

7.12.2019 11:14

RE: Řeporyjský kalun - souhlas i když to moc povzbudivé není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375133

Výše zmiňovaný George Orwel, který byl v mládí tajný indický policista patří též do oné vysoce ambiciozní party nadlidí, a jeho román " 1984" a pod. mohou být pro goje kouzelné a atraktivní do té doby, než začneme pátrat, o čem se v nich vlastně nikdy nepíše. Přečteme li si však po románu "1984" ještě román "Aleksandrijský kvartet", nejlépe několikrát po sobě, / i když je to tlustá kniha /, pootevřou se nám oči...

[velký smích]

375168

6.12.2019 13:13

Není Ž jako Ž...

P.A.Semi 79.?.?.?

K závěru - pane editore, mýlíte se, palestinci nejsou potomci biblických Židů. Již v bibli jsou v českém překladu zkomolení jako Filištýni a dnes jsou kal arabů,ani do Jordánska je nechtěli přijmout a poslali je zpátky. (Možná Kurdové jsou potomci biblických Ž?) Filištýn (Palestinec) znamená hebrejsky "migrant",a i tato z větší části nespravedlivá podpora Palestinců ze Západní Evropy je jeden z důvodů,proč Ž poslali migranty právě do těch zemí,které se nejvíc stavěly na podporu Palestinců. Jsou jiné mnohem horší zločiny Ž než je Palestina a je v zájmu nás všech ostatních,aby někde měli nový domov,když poslat je na Mars není možné.

Našel jsem zajímavou informaci. Že byla Sovětská revoluce téměř zcela židovská se ví leckde,ale někoho je těžké o tom přesvědčit.Jeden z nejhorších válečných zločinců 20 století,Winston Churchill,jehož tu leckdo obdivuje,podal zajímavé svědectví
http://www.fpp.co.uk/bookchapters/WSC/WSCwrote1920...
http://archive.org/download/ZionismVsBolshevismByW...

Pro ty,kdo se nebojí Pravdy a mají čas na delší články,viz https://www.unz.com/runz/american-pravda-understan... a dole další ze série "American Pravda". Ron Unz je mimořádně vzdělaný a sečtělý recenzent a ty stránky jsou plné zajímavých informací. Odkaz na Churchillův článek z roku 1920 je v "American Pravda: the Bolshevik Revolution and Its Aftermath"

Dle Churchilla jsou Ž Národní, kteří jsou jedni z nás. Mně nevadí Zeman a Kalousek mi nevadí proto, že je Ž. Pak jsou Ž Zionističtí, kteří se přihlásili ke své národnosti a budují si svůj vlastní národní stát a i toto je zcela v pořádku. Pak jsou ale Židé Internacionální, dnes se jim říká "Globalisté" (a Neocons, Neoliberals atd) a ti jsou skutečný problém, neboť jsou pátá kolona, cítí se být spojeni víc s ostatními Ž celého světa, než se svými spoluobčany, mezi kterými žijí, a jsou všude jako vlastizrádci. (Ale je bezpečnější termín "Globalisté" než "International Jews" )

Prý tu je svoboda slova a demokracie? Dřív jsme také směli svobodně opěvovat úspěchy SSSR a nadávat na USA,ale nesměli jsme kritizovat Komunisty,leda doma v soukromí. Dnes nesmíme kritizovat Židy,je to stejná ale důkladnější cenzura. Prý máme svobodu slova,ale svůj zcela legitimní a pravdivý rasistický názor (třeba že černoši jsou jiný živočišný druh než eurasijští lidé a že jsou na půl cesty evolucí mezi opicí a eurasijským (auriánským ve významu "světlým" ) člověkem - rozumíte evoluci a sociálnímu darwinismu?) svobodně vyjádřit nesmím? Dnes máte svobodu být bezvýznamné čuňe (alkohol,drogy,porno,konzumerismus atd) a dokud jste malý šedý kal na dně společnosti,nikdo se nestará o to,jak se zčuníte. Ale zkuste něco říct nahlas veřejně a poznáte,že ta svoboda je jen iluzorní vějička pro bezvýznamný plebs.

375131

6.12.2019 14:06

Skopová hlava z Řeporyjí

Radim Lhoták ammianus (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?

Nikdo snad nemůže být takový blbec jako řeporyjský exot z radnice:

https://vk.com/video-139280193_456239090

Jediná pozornost, jakou si zaslouží - dlouho jsem se tak nenasmál.

375134

6.12.2019 15:38

RE: Skopová hlava z Řeporyjí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 375134

Řeporijský exot je pouze tupý a primitivní nástroj. Za nenávistnou propagandou proti Rusku stojí ve skutečnosti vlastníci světových masmédií a znalosti dávných věků. Něco je také v bibli-mýtus o Enochovi a také obelisk faraona Ramsese II.

Enoch ,praděd Noe,znaje o budoucí velké potopě, vyhloubil v poušti devět kamenných podzemních sálů a nedaleko nich postavil dvě cihlové věže. V jedné schoval vše,co se týkalo minulé epochy,druhou věž postavil budoucnosti, ve které skryl tajné vědění pro ovládnutí popotopního světa jeho potomky.

V roce 1274 př.nl. proběhla bitva u Kadeše dnešní Tell Nebi v Sýrii, kde utrpěl faraon Ramsese II porážku. Ale to byla pouze jedna prohraná bitva. Faraon nás prostřednictvím obelisku informuje, že za dalších 3000 let se teprve ukáže kdo zvítězil. V této době právě žijeme.

375138

6.12.2019 16:58

RE: Skopová hlava z Řeporyjí

Radim Lhoták ammianus (zavináč) seznam (tečka) cz 37.?.?.?

Reakce na 375138

Ten řeporyjský blb zajisté nemá o takovýchto historických souvislostech ani ponětí a dokonce bych si troufal tvrdit, že není ani ničím nástrojem. Jen další blb a primitiv by se chtěl nechat zesměšnit takovou kreaturou, proto se ho chytají zase jen podobní blbové z našich politických a novinářských chlívů.

Veškerý efekt z vystoupení řeporyjské skopové hlavy je ten, že se nyní všichni máme za co stydět, když někdo soudný začne takovéhoto dementa spojovat s českým národem jako takovým. To video by bylo vhodné šířit, aby bylo jasné, s jakým trapným a směšným ubožákem tu zbytečně ztrácíme čas.

375145

6.12.2019 17:37

RE: Skopová hlava z Řeporyjí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 375145

Ano, sranda to ani zdaleka není. Uvidíme jaké to bude mít následky.

375146

6.12.2019 16:18

V kamenolomu? To snad ne!

siky 181.?.?.?

To poněkud nesedí pro demokracii, spíš pro komunisty, ale taková osoba nemůže reprezentovat lidi, pokud to nejsou úplní ignoranti. Ať si myslí a říká, co chce, ale za svoje peníze a mimo veřejné funkce. V těchto situacích je také efektivní řešení seskupit lidi a vyhnat ho fyzicky (za bezmocného přijhlížení policie) z jeho postu - v zahraničí se tomu říká tzv. 'destituce', v ČR to asi neznají, protože jsou zvyklí držet hubu a krok a zobat těmhle sociáním parazitům z ruky drobky z toho, co jim nakradou. Dalším stupněm efektivního nátlaku je tzv. defenestrace - i na to češi taky zapomínají, máme to v historii.

Lepší patolízalové dostanou miliónové dotace a pokud v něčem neposlechnou, snadno o ně přijdou, jako se to děje teď. Na ty vespod se už nedostane, ale jsou tu finanční a jiné úřady, sociálky a exekuce - toť pro gojímy. Takže opět - všichni drží hubu a krok a klepou se strachy.

I v Rusku vládnou židi a troufám si spekulovat, že toto bylo sehrané divadlo, aby nakonec ospravedlnili zábor naší země, jinak to není možné aby dělal do TV takovéto ksichty.

http://www.zvedavec.org/vezkratce/16643/

A mám návrh na řešení: odstranit sochu Koněva (pro nás v podstatě zrádce) a nahradit ji sochami anonymních ruských vojáků, kteří nemohli za zločiny komunismu, ale zemřeli za osvobození Evropy.

375140

7.12.2019 13:46

RE: V kamenolomu? To snad ne!

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375140

Ukidněte se, soudruhu Siki. A zkuste si obalit hlavu alobalem, je vidět, že lejzrové psychotronické zbraně vám vysušily mozek na troud, protože jinak si nedokážu vysvětlit, jak někdo může šířit takové hovadiny. A znovu opakuji, zkuste jiný server, třeba Neviditelného psa nebo něco podobného, kde najdete vám podobné oběti psychotronických zbraní.

375176

7.12.2019 19:51

RE: V kamenolomu? To snad ne!

siky 181.?.?.?

Reakce na 375176

A hele, jako potrefená husa zas kejhá tento špatně placený trollík... antikomunistům říká soudruhu a vadí mu odlišné názory a pravda, co? Jenom nemůže říci jaké. Už zase se tu vybarvuje jeho snůška špatných vlastností a liga, za kterou kope. A umlčet mě? To byste rád trollíku, co...? [vyplazený jazyk]

375183

7.12.2019 21:05

RE: V kamenolomu? To snad ne!

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375183

"Antikomunista" možná, ale neobolševik jak poleno zcela jistě. To, co tu melete, nejsou názory, ale hovadiny. Umlčet rozhodně ne, ale přesunout na odpovídající server ano. Vy sem prostě nepatříte, sem chodí lidi, co mají v hlavě mozek. Nepoškozený psychotronickými zbraněmi.

375185

8.12.2019 9:14

RE: V kamenolomu? To snad ne!

siky 190.?.?.?

Reakce na 375185

Skutečně? A co tu tedy děláte!? A na jaké ...'hovadiny' se odkazujete? Nebo to asi nikdo nesmí větět, co? Taky si myslím, že většina lidí nechápe, co to je 'antikomunista-neobolševik' - to je dost divný termín. Ale žádný problém, trollové si můžou protiřečit.

375189

6.12.2019 16:27

Sviněryje

Josef Popelka 85.?.?.?

Video, tuším z Itálie bylo fantasticky pravdivé. Teď už mají občan é pouze dvě možnosti. Buď se přejmenovar na Sviněryje, a nebo, požádat o zásah Bivoje!

375141

6.12.2019 16:31

P. Novotný je jen duševní chudák a ubohá Sorosova děvka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Pokud by ten ubohý a sebestředný žid plácal ty svoje nesmysly, sprostoty a ubohosti jen na radnici v Řeporyjích, myslel bych si své o něm a o jeho voličích v Řeporyjích. Nebylo by to nic hezkého. Když se však po svém, a to opravdu výrazně "zviditelnil" v ruské televizi v nejsledovanějším zpravodajském programu, zatrnulo mi. Jak může takovéto exhibicionistické prase oslavující fašisty a jejich kolaboranty jako hrdiny, vystupovat jako mluvčí občanů ČR, z nichž mnozí ještě dosud neztratili paměť, soudnost, nezahodili svědomí jako balast v honbě za mamonem a nezaprodali se za jidášský groš jako on ? Jaká je to vizitka celému světu o stavu a smýšlení českého národa, jehož příslušníky byli i takové světové osobnosti jako Mistr Jan Hus nebo Jan Amos Komenský ? Jedním slovem strašná !

375142

7.12.2019 13:30

Císař je nahý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375142

Charakteristické vlastnosti těchto v podstatě potenciálních psychiatrických pacientů je:

- všehoschopnost
- ziskuchtivost.

Dnešní doba bezvládí je v podstatě charakteristická stále častější vzpourou nesvéprávných bláznů. Rozpadající se a nebo již dávno rozpadlý režim jim to beztrestně dovoluje. Existuje přísloví, které tvrdí, že:

Pokud je Císař nahý, je drzé čelo lepší než poplužní dvůr....

[velký smích]

375174

6.12.2019 19:27

Je to psychicky utok na Putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ovsem kdo je vinen je Putinuv system !!! & spol!!
Nekolik myslenek:
Kdyz si pustim nekoho na televisi a necham na to se divat 100.000.000 lidi , tak si musim toho cloveka proklepnout a prostudovat!!! co bude na televisi delat. Ne typu pana Novotneho!! pro Boha??!!

Postavim proti nemu spravne "vychcaneho protivnika " , ktery udela z nej blbce!!
ne nejakou prumernou slepici!! Chyba ruske televise!! neco jako : Nikdo Bily na US televisi nemuze kricet "Negri jsou ...!!?? "

Je to psychologicky utok proti ruske dnesni politicke psychologii: My Rusove jsme schopni poctivy lidi nedelame chyby !!
Rusove maji sve mrtve ve velke ucte jak zjisti kazdy kdo navstivi Rusko , a tak pan Putin by mel lepe hajit svuj informacni prostor , je to jeho naivnost , ale Rusove byli vzdy prilis primy na Evropany.

375152

7.12.2019 10:21

RE: Je to psychicky utok na Putina

Kolokol 185.?.?.?

Reakce na 375152

Taky jsem se zamýšlel nad tim, jak někoho takového mohla ruská televize pozvat. Ale nejen Novotného, ale i ty oponenty. Vcelku to byl paskvil. A tak se nabízí otázka, zda právě to nebyl záměr. Tak asi, jako když naše ČT "háji" české národní zájmy.

375164

7.12.2019 11:02

Šoker potraviny

maršal Žukov 195.?.?.?

skúste založiť firmu a rozbehnúť projekt Šoker potravín. Boli by to potraviny, pri ktorých vypestovaní a výrobe by sa ich nedotkol žiadny žid.

375167

7.12.2019 11:20

Výsedek multi kulti hrátek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Matka židovka,otec goj. ALE matka gojka a otec žid,to je pruser.

375170

9.12.2019 16:18

RE: Výsedek multi kulti hrátek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 375170

gojka? nic takovýho není. ŠIKSA[smích]>Matka židovka,otec goj. ALE matka gojka a otec žid,to je pruser.

375228

7.12.2019 13:38

Nátlak menšin a směřování k násilí

Petrski 88.?.?.?

Bezprostřední reakcí (i mou) je znechucení nad projevy bezskrupulózního řeporyjského hovada a jeho loutkovodičů. Jiné diskusní reakce jsou argumentační od více či méně trefných postřehů z historie až po zevšeobecňující rasistické názory. Dle mého názoru argumentace s bytostmi typu P.Novotný z pozic alespoň průměrně slušného člověka není možná, příp. vede pouze k propagaci a naplnění cílů tohoto slouhy a jeho pánů - bohužel v tomto plní řada médií od veřejnoprávních (!) až po bulvární to, co bylo záměrem těchto vykalkulovaných exhibicí. Naděje nevkládám ani do trestních oznámení. Nátlakové akce menšin bohužel nutně vyvolají dříve či později násilí - zdůrazňuji bohužel. Sílící totalitní manýry různých a stále bizarnějších menšin mohou skončit nástupem nové (euro-) totality nebo také otevřeným násilím, kdy dosud mlčící většina přejde od slov k činům. To, že "nejsme jako oni", nám nepomůže - stejně jako nám to nepomohlo před 30 lety.

375175

7.12.2019 17:12

novičok

ping789 91.?.?.?

odvaha pana starosty je veliká, james bond a lâhvička čehosi by mohli řeporyje dostat na titulní strany i východoafrických bantustanů a nora f. by to mohla konečně nandat Putinovi, potenciál užitečného idiota roste [mrknutí jedním okem]

375177

7.12.2019 19:08

ŘEPORYJSKÝ RYCHTÁŘ.

sahosek s (tečka) a (tečka) hosek (zavináč) tiscali (tečka) cz 80.?.?.?

Kolem starosty jedné pražské miničtvrtě se v posledních dnech strhla mediální mela, dokonce mezinárodní. Pozornost onen politický extravagant vzbuzoval již několik týdnů před tím. Musím doznat, že jsem se o tento zjev vůbec nezajímal, dokud mne kolega neupozornil na text v Parlamentních Listech ze dne 5. 2. 2017. Jde o poměrně obsáhlý rozhovor již tehdy v ODS známého politika. Zaujalo mne v něm dost věcí.

V prvé řadě že několikrát zdůraznil své židovství, což je ten menší problém. Horší je jeho tvrzení, že ostatní jsou tady proto, aby Židům sloužili. To už není jenom rasismus, to je návrat do starozákonní ho přesvědčení, že Židé jsou bohem vyvoleným národem a jednou se zrodí jejich král, který bude vládnout světu. Před víc jak půl stoletím jsem se rozhodl, že si přečtu Starý Zákon. Přečetl jsem první tři knihy Mojžíšovy a nechal jsem toho. V mých očích se tehdy stal Bůh Židů tak nenávistným, že jsem dospěl k přesvědčení, že je to vlastně Satan, který zavlekl celý národ do svých tenat pýchy, mocichtivosti, nadřazenosti a nenávisti k jiným . Druhým dojmem z toho čtení bylo, že Židé knihami Starého Zákona přinesli do naší kultury ten nejhorší typ rasismu, a totiž přesvědčení, že oni jsou cosi lepšího. Proto jsem již na začátku šedesátých let minulého století dospěl k přesvědčení, že Židům se v podobě hitlerovské genocidy vrátila jejich, před tisíciletími zasetá Ďáblova setba. Tyto dávno již potlačené myšlenky ale ve mně oživil zmíněný rozhovor.

A nejen tyto. V uvedeném rozhovoru mnohokrát uráží celý český národ, devadesát procent občanů našeho státu, všechny voliče Zemana a Babiše, veškeré obyvatele venkova a čtenáře Parlamentních listů. Dokonce i samotnou jejich redakci, přestože mu poskytla tribunu pro jeho …

A to je třetí prozatímní problém, o němž dneska budu psát. Nedovedu vůbec slovy postihnout odpornost vyjadřování toho zjevu, který nehodlám vůbec považovat za člověka. To „oné“, jak říkají Slováci, už totiž není pouze nějaký lidský odpad, to je skutečně nelidský zjev. Snad sice jenom mutant člověka, ale možná dokonce něco horšího.

Včera jsem to „oné“ viděl v jedné internetové televizi. Vystupovalo to skoro nahé v jakémsi skeči, který jsem nepochopil, což ale není podstatné. Jde mi jen o obludnost onoho zjevu. Zmíněné „oné“ mne doslova vyděsilo. Kdysi dávno jsem cosi slyšel o tom, že člověk pochází z opice. Nyní jsem se lekl, že tento proces může být i reverzibilní a že snad z člověka se může zase stát opice, což by pro lidstvo mohlo být velice nebezpečné. Pak jsem si ale vzpomněl, že kdysi existoval jakýsi Novotný Petr, který se v jednom ze svých pochabých klauniád přiznal, že doma chovali opici. Tak mi došlo, že je docela možné, že se kdysi tak opil, že se spustil s tou opicí a hle, to „oné bylo na světě. Spadl mi kámen ze...Automaticky kráceno

375180

7.12.2019 19:10

POKRAČOVÁNÍ

sahosek s (tečka) a (tečka) hosek (zavináč) tiscali (tečka) cz 80.?.?.?

Spadl mi kámen ze srdce, jak se říká, přestal jsem mít strach o budoucnost lidstva. Úplně jsem byl úkol=ébán vědomím, že z člověka se nemůže stát opice, ale že „oné“ skutečně může z opice pocházet.

Pokud by někdo považoval předešlý odstavec za urážlivý, tak jenom připomínám, že by v prvé řadě musel prohlásit, že skoro celý, mnou komentovaný rozhovor, považuje za odsouzeníhodnou urážku. Jelikož ani za dva roky jsem nenašel text, který by jakoukoliv i maličkost „onému“ z rozhovoru vytýkal, tak si osobuji nárok tvrdit o „oném“, to co píši.

V mých očích je člověku podobný zjev, pojmenovaný kýmsi jako Pavel Novotný cosi, o čem se Bolek Polívka zmiňuje ve své Aréně, když v závěrečné písni zpívává o obludáriju.

Nakonec jenom poslední dvě konstatování. Dovoluji si tvrdit, že jen v zemi, v níž byl prvním „králem“ jakýsi Václav Absurdiján, se mohla stát, že taková, člověku podobná obluda, je starostou, i když jenom kdesi v polích řepy v Praze.

Za druhé. Nesouhlasím s těmi novináři, kteří obludnosti „oného“ považují za tak absurdní, že se k nim ani nechtějí vyjadřovat a jasně se nim postavit. Jim všem vzkazuji. Pozor! Pozor! Pozor!. I k Hitlerovi měli jeho současníci podobný vztah.

375181

7.12.2019 20:17

RE: POKRAČOVÁNÍ

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 375181

Tak jste mi připomněl dílko jeho bratra v triku, který mimo Das Kapital aj.napsal i velmi zajímavé dílko "Kterak práce polidštila opici" a hned mě napadlo, že se přece musí najít další někdo bohem nejen vyvolený, ale i nadaný s "jejich obce" inteleguánově nadlidských, který hned zareaguje na poslední excesy toho idiota z přesvědčení a bude hledat na jeho omluvu nějaké argumenty a shrne je v práci s přibližným názvem "Kterak touha po prosazení se poopičila dědičného šaška s kupírovanou oháňkou" a ono nic. A přitom je mezi nimi tolik mudrlantů, kteří každý den mají ke všemu tisíce kritických a někdy až velmi kritických připomínek ke všemu a ke každému..[velký smích]

375184

9.12.2019 12:59

RE: POKRAČOVÁNÍ

Kolokol 185.?.?.?

Reakce na 375181

A proč kámen ze srdce? Vždyť taková degradace člověka ve zvíře je opodstatněná, pokud o ni dotyčný usiluje. Ostatně buddhismus toto zná. Ale jsou tu i jiné (soudobé) zdroje. Například involuční teorie. Ta též mluví o degradaci člověka do druhů živočišné říše. Připomenu práce znamenitého paleoantropologa Alexandra Bělova.

375219

8.12.2019 0:16

Jsou Cikáni 13tým kmenen?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Záhada třináctého židovského kmene
https://www.youtube.com/watch?v=4BR2NUAZIuMi

Testy DNA prý nezvratně prokázaly, že Cikáni, v Indii “nedotknutelní”, jsou židovským třináctýmn kmenem.

Článek v angličtině
The Jewish-Romani connection: Are Gypsies descendants of tribe of Simeon?
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-5248902,00.html

Pro jedny sem Gójové, pro ty druhé Gádžové.
Jedni jsou "vyvolení", druzí "nedotknutelní".
Jedni parazitují zhora, druzí zdola.
...

375187

8.12.2019 17:37

Cikáni

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 375187

Slovo nedotknutelní někteří "antisemité" používají pro xidáky.
Cikáni podle různých zdrojů poznání pochází z Indie, z tamní nejnižší kasty. Označováni byli jako nedotýkatelní, prý odklízeli mršiny, možná se jimi i živili.
Na naše území je podle mě dopašovali xidáci počátkem patnáctého století, včetně lstivých doporučujících dopisů a blábolů, že prý musí za trest putovat, protože ukovali hřeby pro ukřižování Jéžíše, a podobné debility. Pro SSvaté to byla banda na špinavou práci, na záškodnictví, poškozování gojimů. Kradli, loupili...
Cikánům se před patnácti lety věnoval Petr Bakalář. Jeho práce se jmenuje Psychologie Romů. Souvisí s jeho spisem Tabu v sociálních vědách, tam se věnoval xidákům.

375197

8.12.2019 0:41

Chazaři a Ukrajina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Tohle by možná stálo za překlad. Nebo alespoň za výtah.
Co říkají o Chazarech židovské zdroje.

Leaked report: Israel acknowledges Jews in fact Khazars; Secret plan for reverse migration to Ukraine
blogs.timesofisrael.com/leaked-report-israel-acknowledges-jews-in-fact-khazars-secret-plan-for-reverse-migration-to-ukraine/

Těch článků o Chazarech a Ukrajině je na Times of Israel víc.

Prý to zpochybňuje jejich morální nárok na Palestinu...
... ale zato mají nárok na Krym a Ukrajinu ... !

A nějaký ukrajinský rabín někde psal, že Ukrajina je jejich, a že židům stačí na Ukrajině pár milionů otroků... Ten článek byl v Ukrajinštině, kdyby ho chtěl někdo hledat.

Začíná to zapadat do kontextu toho co se děje na Ukrajině.

375188

8.12.2019 16:03

RE: Chazaři a Ukrajina

Nobody 37.?.?.?

Reakce na 375188

https://www.youtube.com/watch?v=dYjOxSTDCQw

375195

8.12.2019 13:46

Skopová hlava z Řeporyjí :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Následující video vyjadřuje přesně, jak je třeba nahlížet na řeporyjského starostu:

https://vk.com/video-139280193_456239090

Dlouho jsem se tak ne- [chechtot]

375194

8.12.2019 19:31

Každému myslícímu člověku je jasné,

Erwin 194.?.?.?

že své otrokáře nelze veřejně beztrestně kritizovat. Každý gój tak musí pouze držet mordu. Toť osud řadového góje. Tuto otázku pomiňme.
Nicméně tento článek pěkně ukazuje, jak je nutná svoboda slova a že autor článku, který si myslí, že popisuje nejspravedlivěji a nejobjektivněji své myšlenky, je vedle a ukazuje, jak by si přál všem co možná nejvíce omezit možnost svobodně se projevit.
Měl jsem pouze jednou možnost kdysi vidět tohoto Novotného. V Debatním klubu. Jednou opravdu stačilo. Už nevím s kým tam debatil. Ze způsobu vyjadřování, vulgarit a řeči těla nebylo složité uhodnout, co je to za člověka. Velmi dutý a primitivní člověk. U nás se jim říká prvoci.
Neupírej ani těmto nižším živočichům, Valentine, jejich pomatené myšlenky a nápady. Nechť si přeje vystavět pomník Vlasovcům nebo komukoliv jinému. Možná k takovému nápadu někoho demokraticky získá. Pokud mu lidé pomohou jej postavit či mu dají přes držku, ponechej na jejich demokratickém rozhodnutí.
Nechť si tento člověk hlásá nenávist k Čechům, ať zatíná pěstičky. Lidé se mu budou smát, ignorovat jej nebo opět může dostat přes držku.
Denně ve stovkách sdělovacích prostředků si lze přečíst nenávistné výroky vůči národům – nejčastěji Rusům, Němcům, Američanům. Denně stovky trestních oznámení Valentine?
Snaž se trošku povznést se nad svůj národ. Nechci říct, že neexistuje možnost spáchání trestného činu slovem, ale rozhodně bych se osobně snažil posunout tuto hranici co nejdále a nesnažil se kohokoliv omezovat jen proto, že se mi to zrovna nelíbí.
A nediv se. Žijeme v demokratické společnosti. Pokud si lid demokraticky odhlasuje např. pomník Sorošovi, berme to jako vůli lidu. Lidu, který je nositelem moci ve státě, jak píše Ústava.

375204

8.12.2019 20:37

Řeporyjský Majdan

RomanTička 2a00:x:x:x:x:x

Komu že chce to řeporyjské prase stavět pomník? Mimo jiné "Brigádě Kaminski"? Pogooglete, počtěte si a nepoblejte se. To byla parta, ze které se dělalo blbě i hodně otrlým esesákům....
To jsme to dopracovali, že zahraniční politiku státu zhruba na měsíc převezme primitivní bulvární prase nenávidící právě ten stát, který ho živí, a které je přesvědčeno o své beztrestnosti...
Jak z toho ven? Já bych věděl.........

375206

8.12.2019 20:52

RE: Řeporyjský Majdan

RomanTička 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 375206

Ještě dovětek:
Řeporyjské prase chce stavět pomník právě těm, kteří masově a hodně brutálně vraždili právě jeho etnické soukmenovce.
To jsou mi ale paradoxy...

"Nepřítel mého nepřítele je můj přítel."

Je zajímavé, koho tohle pravidlo dá dohromady, když je to potřeba.. Třeba i židle a hnuslimy. Když je to proti NÁM....

375207

9.12.2019 10:01

"Žid" Novotný?

svt 193.?.?.?

Obávám se, že pohlížet na Pavla Novotného jako na představitele typického příslušníka židovského národa je zavádějící (a to je slabé slovo).
Jemu jde ve skutečnosti jen to to, aby na sebe upoutal dostatek pozornosti (odtud např. jeho rozvíření debaty o zásluhách ROA a RA na osvobození Prahy) a aby provokoval. Ostatně i negativní reklama je reklama (a mnohdy velice úspěšná) - podstatné je, že se o daném politikovi (výrobku, události apod.) mluví a ne jak se o nich mluví...
Nakonec si myslím, že se oba Novotní (otec i syn) považují za Čechy (s židovskými kořeny) a že ve skutečnosti nemají potřebu nějak ostouzet náš národ.
Pavel Novotný prostě chce jen a jen provokovat, chce "naštvat" své názorové oponenty (ať už jde o různé zastánce Rusů, o pana Zemana a jeho spolupracovníky na Hradě, sympatizanty ANO či SPD apod.).
Pokud na něj pohlédneme touto optikou a pokud mu nebudeme věnovat pozornost tak velkou jako doposud, v podstatě po něm "neštěkne ani pes" - koneckonců kolik z nás by vědělo něco o starostovi Řeporyjí, pokud vy nespustil svou provokativní rétoriku? Koho z nás zajímá, kdo konkrétně je starostou Prahy 6 (nebýt odmítání Koněvova pomníku)?
Zdá se, že někteří komunální politici mají potřebu na sebe neúměrně upozorňovat - zřejmě ve snaze získat mezi svými spolustraníky určitou podporu či alespoň popularitu po případ, že by snad usilovali o postup ve stranické struktuře té které strany.
Nepochybuji o tom, že podobné týpky, kteří na sebe chtějí přitáhnout pozornost (nejlépe celostátních) médií, mají i v jiných stranách či hnutích. Uběhne půlrok - po Novotném třeba pes neštěkne a objeví se jinde někdo jiný, kdo přijde zase s něčím jiným dostatečně provokativním jen proto, aby to byl pro změnu on/ona, o kom se bude mluvit.
Jestli to těm lidem nějak pomůže v jejich snažení, je otázkou. Myslím, že ne, ale jak dlouho to bude trvat jim, aby to pochopili - to je opravdu ve hvězdách.

375210

9.12.2019 10:50

RE:

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 375210

Termín "židovský národ" je asi stejný nesmysl jako "křesťanský národ". Židé jsou po celé planetě, např. existují i čínští židé (Kaifeng).

Židovstvo = společnost lidí sjednocená na základě ideologie. A tou ideologií je Tóra a Talmud. Židem může být představitel jakékoliv národnosti.

375212

12.12.2019 9:08

Tenhle názor na Píčuse Novotného stojí za přečtení...

R.E. 46.?.?.?

...myslím, že ten Novotný je skvělý dárek pro běžné Rusy a pronárodní politiky zvlášť a taky takové hezké zrcadlo naší židovské obci, pražské fekální kavárně a sionistickému pelechu zvanému ODS:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Pr...


[velký smích]

375289

Příspěvků: 71

06.12. 01:58 Rudolf_K  Chazari
06.12. 02:38 R.E.  RE: Chazari
07.12. 04:04 Rudolf_K  RE: Chazari
07.12. 17:23 rosco  RE: Chazari
06.12. 06:10 Erwin  RE: Chazari
06.12. 12:16 Lovec idiotů  RE: Chazari
10.12. 09:24 zdezek  RE: Chazari
06.12. 16:52 rosco  RE: Chazari
06.12. 21:48 Rudolf_K  RE: Chazari
07.12. 10:54 Pátá Mojžíšova 7:24  Xidi a xido-Chazaři a další konvertiti a "košer" míšenci, vyznavači lupičsko - genocidní strategie
08.12. 20:20 RomanTička  RE: Xidi a xido-Chazaři a další konvertiti a
10.12. 13:29 vousy13  RE: Xidi a xido-Chazaři a další konvertiti a
06.12. 17:46 Alfred  RE: Chazari
06.12. 21:43 Rudolf_K  RE: Chazari
07.12. 12:04 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Chazari
06.12. 18:04  RE: Chazari
07.12. 04:06 Rudolf_K  RE: Chazari
07.12. 08:13 Gój  RE: Chazari
06.12. 18:34 Pátá Mojžíšova 7:24  xido-Chazaři
08.12. 00:02  RE: Chazari
08.12. 17:55 Rudolf_K  RE: Chazari
08.12. 18:28 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Chazari
06.12. 02:35 R.E.  Na doplnění bych připomněl,
06.12. 17:59  RE: Na doplnění bych připomněl,
06.12. 08:52 vousy13  Terminologie...
06.12. 17:49  židé=chrámoví otroci z Egypta
06.12. 10:13 vj66  Najde se mezi námi hrdina?
06.12. 12:07  RE: Najde se mezi námi hrdina?
06.12. 15:07 R.E.  RE: Najde se mezi námi hrdina?
07.12. 12:56 Lovec idiotů  RE: Najde se mezi námi hrdina?
06.12. 13:26 Jacob  RE: Najde se mezi námi hrdina?
06.12. 22:52 Zdeněk 413  RE: Najde se mezi námi hrdina?
06.12. 10:23 Jacob  Řeporyjský kalun
06.12. 12:32  RE: Řeporyjský kalun
06.12. 13:37 Ali-ste BEL  RE: Řeporyjský kalun - souhlas i když to moc povzbudivé není
07.12. 11:14  RE: Řeporyjský kalun - souhlas i když to moc povzbudivé není
06.12. 13:13 P.A.Semi  Není Ž jako Ž...
06.12. 14:06 Radim Lhoták  Skopová hlava z Řeporyjí
06.12. 15:38  RE: Skopová hlava z Řeporyjí
06.12. 16:58 Radim Lhoták  RE: Skopová hlava z Řeporyjí
06.12. 17:37  RE: Skopová hlava z Řeporyjí
06.12. 16:18 siky  V kamenolomu? To snad ne!
07.12. 13:46 Lovec idiotů  RE: V kamenolomu? To snad ne!
07.12. 19:51 siky  RE: V kamenolomu? To snad ne!
07.12. 21:05 Lovec idiotů  RE: V kamenolomu? To snad ne!
08.12. 09:14 siky  RE: V kamenolomu? To snad ne!
06.12. 16:27 Josef Popelka  Sviněryje
06.12. 16:31  P. Novotný je jen duševní chudák a ubohá Sorosova děvka
07.12. 13:30  Císař je nahý...
06.12. 19:27  Je to psychicky utok na Putina
07.12. 10:21 Kolokol  RE: Je to psychicky utok na Putina
07.12. 11:02 maršal Žukov  Šoker potraviny
07.12. 11:20  Výsedek multi kulti hrátek.
09.12. 16:18  RE: Výsedek multi kulti hrátek.
07.12. 13:38 Petrski  Nátlak menšin a směřování k násilí
07.12. 17:12 ping789  novičok
07.12. 19:08 sahosek  ŘEPORYJSKÝ RYCHTÁŘ.
07.12. 19:10 sahosek  POKRAČOVÁNÍ
07.12. 20:17 R.E.  RE: POKRAČOVÁNÍ
09.12. 12:59 Kolokol  RE: POKRAČOVÁNÍ
08.12. 00:16  Jsou Cikáni 13tým kmenen?
08.12. 17:37 Pátá Mojžíšova 7:24  Cikáni
08.12. 00:41  Chazaři a Ukrajina
08.12. 16:03 Nobody  RE: Chazaři a Ukrajina
08.12. 13:46  Skopová hlava z Řeporyjí :-)
08.12. 19:31 Erwin  Každému myslícímu člověku je jasné,
08.12. 20:37 RomanTička  Řeporyjský Majdan
08.12. 20:52 RomanTička  RE: Řeporyjský Majdan
09.12. 10:01 svt  "Žid" Novotný?
09.12. 10:50 vousy13  RE:
12.12. 09:08 R.E.  Tenhle názor na Píčuse Novotného stojí za přečtení...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 1

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 5

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
297 863,35 Kč

Poslední aktualizace: 24.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 684