Diskuze k článku

Technológie ovládania mysle

Příspěvků 34

5.10.2019 9:26

Nodopiči!

maršal Žukov 87.?.?.?

Nodopiči!

373937

5.10.2019 11:49

???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Článek by měl zřetelně oddělit sypání psychofarmak do pitné vody, které odedávna funguje, od jiných fantasmagorií, za které zájemci jistě vysolí miliadry dolarů, ale výsledkem je jen zbožné přání, že něco možná někdy trochu funguje. Jinak se dostaneme do současné všeobecné v fantasmagorie, kde každý umělec čaruje, každá prostitutka má doma oltář s vlasy Děda Vševěda / nebo paní N. oltář a zkumavku s vlasy MZ/, a státní , bankovní a podnikatelské záležitosti ovlivňuje nuselská cikánka se skleněnou koulí...

[velký smích]

373939

5.10.2019 13:23

RE: ???

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 373939

Čo sa ti na tom nezdá?

Tu to máš z oficiálnych zdrojov (oficiálne odtajnené dokumeny tajných služieb)
- https://sigint.files.wordpress.com/2008/02/bioeffe... (elektromagnetické vysielače)
- http://documents.theblackvault.com/documents/mindc... (hypnóza)

A z poloficiálnych zdrojov (neodtajnené, ale uniknuté tajné dokumenty)
- http://stopthecrime.net/COMM%2012%20BRIEFING001%20...

O zdravotnej škodlivosti mikrovlnných zdrojov americká armáda vie tiež už riadne dlho:
- https://www.orsaa.org/uploads/6/7/7/9/67791943/__u...

Neviem, čo chceš rozporovať. Oficiálne výsledky výskumu americkej armády? Máš pocit, že pre americkú armádu pracovali hlupáci?

A nezaškodí pripomenúť aj toto, od Johna Colemanna, bývalého agenta britskej MI6

Výňatek z knihy Conspirators Hierarchy: The Story of the Commitee of 300 , z roku 1992

4. Vybudovat systém řízení každé jednotlivé osoby prostřednictvím kontroly mysli, tedy systém, jemuž dal Zbignew Brzezinski název technotronika. Tato technika má za účel stvořit lidi, kteří by se podobali robotům a vytvořit takový systém, vedle něhož by teror Felixe Dzeržinského působil jako dětská hra.

14 Tlačit na vytváření náboženských kultů jako je například Muslimské bratrstvo, muslimský fundamentalismus, sikhové a provozovat experimenty s kontrolou mysli.

http://www.freeglobe.cz/Articles/1958-21-cilu-ilum... (celý úryvok: 21 cieľov Výboru 300)

http://www.otvoroci.com/uploads/3/8/0/5/38053843/c... (celá kniha)

Terminologická poznámka: tzv. "spiknutie vodnára", ktoré je v článku spomínané (Aquarius Conspiracy) sa priamo týka vyššie linkovaného dokumentu memoranda COMM-12 zaoberajúceho sa aktivitami skupiny nazvanej AGO (Aquarius Group Operations)

373941

5.10.2019 16:16

RE: ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373941

Mně se líbí Vaše trvalá píle, vždy proklikám a přečtu všechny odkazy, ale protože v podobném oboru leta bádám, / indikace nových podprahových signálů spojených s například ovlivňováním prodeje například v obochodních domech /, chtěl bych najít konečně ve Vašich odkazech něco, co by mne nějak podstatně překvapilo. Pokud člověk pročítá odkazy a podobná youtube, seznámí se třeba s konstruktértem konkrétní subliminální techniky, a dokonce schématy přístrojů, ale vše co jsem zatím zahlédl, a netvrdím, že znám všechno, tak mi to konkrétní uvedené připadá dosti primitivní. Pokud pak člověk čte různé z textu vytrhané výroky nějakých starších příslušníků různých služeb, kteří se s tím zabývali, citoval bych zde jeden často uváděný výrok penzionovaného ruského generála / Ivanova /:

V těchto službách přežijí delší dobu jen úplní podivíni a nebo naprostí debilové...

[velký smích]

373944

6.10.2019 1:25

RE: ???

siky 181.?.?.?

Reakce na 373944

Léta bádáte a kde máte výsledky? Že jste skeptikem v dané oblasti? Pak je zde něco špatně! Tyto technologie nejen, že fungují, ale dnešní úroveň a účinnost jsou doslova vražedné, takže zde žádný prostor ke 'skepticismu' nevidím.

Zajděte si na ČVUT, nebo jinam, kde se můžete setkat se schopnými studenty, jež provedli mnoho úspěšných experimentů - na lidech. Mnoho pokusných lidí takto zemřelo! Naneštěstí zde existuje spolupráce s BIS, takže budete muset mít opravdu dobré kontakty, abyste něco zjistil. Jeden z úspěšných projektů byla implementace hlasu přímo do hlavy, kde se lidé mnohdy doslova zbláznili, jiní zemřeli na rakovinu nebo zástavu srdce či infakrt.

Jinak si můžete přečíst o práci Kazačejeva a Beardena. Informace jsou šokující a já potvrzuji doslova vražednou účinnost především ruských skalárních/psychotronických zbraní. Zde končí legrace! Toto zničí naši civilizaci, pokud to nezastavíme! [naštvaný]

373949

6.10.2019 10:59

RE: ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373949

Vidíte, Vy nebádáte, a dle Vašich vyjádření víte všechno. Je to stejný jako Got a Matuška:

Karle, já tě obdivuji jak jsi pilný, ty cvičíš celej tejden, přijdeš a jsi první, a já nic nedělám, přijdu a jsem vždycky druhej...

To že na CVUT a nejen tam je mnoho schopných studentů, z nichž mnozí jsou schopni dělat pokusy třeba na svých spolužácích docela věřím, taková je doba, a každý mladý člověk přece potřebuje peníze. To, že mnoho pokusných lidí zemřelo Vám věřím také. Dnešní výzkumník se musí nebát, a zejména pak se nestydět za nějaké bezvýznamné padlé v rámci sponzorované Vědy. Abyste se dneska zbláznil, případně zašel na rakovinu, či dostal infarkt, Vám ale zřejmě nepotřebuje být implantován do hlavy žádný Hlas to stihnete během pár let dnešním degenerovaným životním stylem, a odnesou to pak "čučkové" z BIS.

========================================================
Jako cíl ruských skalárních psychotronických zbraní o tom však jistě víte své...
========================================================

/ Z hlediska utajování mám zkušenosti, že buď všichni v tomto oboru již leta rutinně pracují s Mimozemšťany, a nebo jsou to jen učení podvodníci, kteří občas najdou nějakého solventního hejla, kterého oškubou o dotace a jdou dál, a z tohoto důvodu přísné utajení jak od těch podvodníků, tak od toho oškubaného solventního hejla plně chápu...

[velký smích]

373954

6.10.2019 17:00

RE: ???

rosco 185.?.?.?

Reakce na 373954

Souhlas, o tom ze vymyty Amrdol financuje kdejake zhovadile projety neni treba pochybovat, stejne tak jako o tom ze vetsina tech pitomosti nikdy nebude fungovat.
Jede to na stejnem principu jako US zbrojni prumysl, hlavni zasada je prodat tem magorum v kongresu co nejvice nefunkcniho srotu za co nejvice.[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

373955

7.10.2019 9:48

RE: ???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373955

Obávám se že dodnes se od cirkusovýho kouzelníka - hypnotizéra, a nebo gestapácký injekce thiopentalu a panáka THC v podstatě nic nezměnilo. Možná že je jen podstatně vyšší vstupný, a víc padlejch pokusnejch objektů. Vše jen rychle upadá v zapomění, maximálně si za to pár podvodníků postaví baráky, a nebo získá další vědecký tituly. Kdyby tu nebyl internet, tak nakonec skříně papírů skončí ve skartovacím zařízení, nebo shoří někde na skládce...

[velký smích]

373961

7.10.2019 14:42

proč to dělat jednoduše, když to jde složitě?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 373961

Psáno přes proxy nebo TOR. Zrušeno.

373965

5.10.2019 15:50

RE: ???

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 373939

perfektně ilustrujete svým projevem kontrolu mysli resp. prostoru mezi ušima a za tuto vaši oběť vám patří potlesk
p.s. v podřipsku metoda s nejlepšími výsledky, formátování idiotů na základce za účelem vzniku přechytralých čecháčků sršících "argumenty" ve frontě na chcíplou sousedovu kozu

373942

6.10.2019 2:01

RE: ???

siky 181.?.?.?

Reakce na 373942

Vsugerovaný skepticizmus v oblasti psychotronických zbraní je jedna z nejdůležitějších forem vlivů, kterým udržují populaci mimo dosah pochopení tohoto principu. Jakmile dojde k vyšetření zneužití a vývoji protiopatření - jak technicky, tak legislativně, oni skončí a vědí to.

Na jedince určité úrovně je ale efekt omezený a tam nastupuje jediná možnost destruktivního působení, přesně, jak je naznačeno ve článku. Samozřejmě, že toto se týká těch nejlepších a nejschopnějších jedinců ve společnosti, takže editor by měl být na pozoru vzhledem k některým publikacím.

Nebo trvrdíte i to, že za pravdu nikdy nikoho nepronásledovali? [zmaten]

373950

6.10.2019 20:07

RE: ???

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 373950

Já od té doby, co jste sem začal chodit, naprosto věřím, že lejzrové psychotronické zbraně existují! A že jejich vliv na lidský mozek je extrémně ničivý. Vy jste například dokonalým příkladem, jak dlouhodobé působení lejzrových psychotronických zbraní dokáže z mozku udělat nemyslící houbu. Je to šílené a nechtěl bych být ve vaší kůži. Samozřejmě chápu, že to na vás namířil zlý Putin a zlí Rusové, případně nějací jiní komouši! Možná Maduro, protože jste odhalil, jak prodává ropu Rusům pod cenou...

373957

7.10.2019 17:10

RE: ???

siky 181.?.?.?

Reakce na 373957

Teď jste se ukecnul - já jsem řekl, že o rusech nemám žádné informace, že by tam ropu kradli také, psal jsem něco jiného, ale děkuji za informaci. Také jsem psal, že zneužití probíhá ze strany vícero velmocí, konkrétně Rusko, Čína a USA a další. Na Zvědavce chodím možná už více, než 10 let, to vy jste tu nový.

No a já bych taky nechtěl být ve vaší kůži - kdyby byli všichni, jako jste vy, tak by žádně takové zbraně nebyly zaspotřebí. A kde máte jednu jedinou publikaci, která prokazuje tu vaší avizovanou inteligenci? Sám jste řekl, že je pro návštěvníky zde zapotřebí...

373967

5.10.2019 20:05

RE: ???

Petr S 89.?.?.?

Reakce na 373939

Ale tak ono to přes ty elektromagnetické vlny fakt funguje. Takovejch blbostí se dá do lidí dostat přes televizi, rádio nebo i ten internet. To si myslím je celkem efektivní nástroj na manipulaci lidí.
Mikrovlnama ak možná někoho popalite na kůži, možná oslepite, při větším výkonu možná zvládnete uvařit první 2-2,5cm, ale že byste někomu přímo vnukli myšlenku, to je fakt nesmysl. Pokud teda se nebavime o telefonech nebo vysilackach.

373945

5.10.2019 20:49

RE: ???

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 373945

Zopár úryvkov, iba anglicky...

- - -

Dr. Ross Adey experiments with EM control of emotional states

In his pioneering work, Dr. Ross Adey determined that emotional states and behavior can be remotely influenced merely by placing a subject in an electromagnetic field.

By directing a carrier frequency to stimulate the brain and using amplitude modulation to shape the wave to mimic a desired EEG frequency, he was able to impose a 4.5 CPS theta rhythm on his subjects.

Adey and others have compiled an entire library of frequencies and pulsation rates which can affect the mind and nervous system. (21)

...

With a Dr Bob Beck, he proved that the Soviet transmissions were a weapon. He found that a 6.65 Hz frequency would cause depression and an 11Hz frequency would cause manic and riotous behavior. Transmissions could indeed entrain the human brain, and thereby induce behavioral modification such that populations can be mind controlled en masse by ELF transmissions.

http://stopthecrime.net/wp/category/mind-control/

- - -

I refer to Operation Pandora Joint CIA/MI6 Operation since the 1960s, Operation Woodpecker USSR 1976, Operation HAARP still running in USA; they are able to define specific pulse frequencies to cause specific brain malfunctions or illnesses. For instance:

Frequency / Illness Caused
4.5 Paranoia
6.6 Depression/Suicide
11 Manic behaviour/Anger
25 Blindness if aimed at the head/Heart attack if aimed at the chest

Other consequences of frequencies used but not listed here are hysteria, trauma, lust, murder and cancer, and may all be induced.

http://www.tetrawatch.net/papers/trower_report.pdf

- - -

(google translate z holandštiny)

These weapons work with very low frequencies of around 3-30 KHz. When these are aimed at a person's brain, it can paralyze the nervous system and cause emotional stability. The human body remains extremely sensitive to these low frequencies:

Brain Waves (0.1 to 30Hz)
-Taking decisions (0.01 to 7Hz)
-Headache (13-30Hz)
-Speech disturbance (13-20Hz)
-Selecting pain (6-8Hz)
-Pain chest (5-7Hz)
-Muscle pain (4.5 - 10Hz)
-Drive for stools (10.5 to 16Hz)
-And urge to unrinate (10 to 18Hz)

https://www.electronischewapens.nl/

- - -

Ďalšie frekvencie

Vložený obrázek

zdroj: https://www.muckrock.com/news/archives/2018/apr/18...

- - -

Väčšina informácií k tejto téme je stále v režime utajovania, keďže sa jedná o technológie využiteľné a využívané americkou armádou...

373946

5.10.2019 21:16

RE: ???

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 373945

ad: "Mikrovlnama ak možná někoho popalite na kůži, možná oslepite, při větším výkonu možná zvládnete uvařit první 2-2,5cm, ale že byste někomu přímo vnukli myšlenku, to je fakt nesmysl. Pokud teda se nebavime o telefonech nebo vysilackach."

Niekedy netreba mikrovlnami vnuknúť myšienku, stačí ak človeku znemožnia správne rozmýšľať...

- - -

The following are some of the effects stated in this military document. This list
represents some of the many bio effects of selective non-lethal weapons:
• Electromagnetic fields influence biological systems and cause adverse affects on
human health (cancer, reproduction, etc.)
• Microwave body heating mimics a fever which is the nature of RF incapacitation.
Under fever conditions, the target becomes much less aggressive, however, some
people become more irritable.
•Increase in brain temperature causes disruption of working memory
resulting in disorientation.
•Prolonged high temperatures can cause severe brain damage. Cerebral
edema damaged neurons cause the victim to exhibit
disorientation, delirium and convulsions.
•Every human is subject to affects of microwave heating, and the
predictability is 100 percent. Slow onset of such frequency heating
can be unrecognized by the person being irradiated.
•Uncomfortable high body temperatures have been found to be useful in
negotiations or crowd control.
•Inability to consolidate memory of the recent (minutes) past.
•Buzzing, ticking, hissing, or knocking sounds can originate "within" or
immediately behind the head to distract the targeted individual.
•Voice to skull communication. Not only is it disruptive to the sense of
hearing but it is psychologically devastating to suddenly hear
“voices in one's head.”
•Thermoelastic expansion of the brain.
•Aiming devices can send microwave energy great distances. Signals can target
individuals from long distances, even hundreds of meters.
•Some loss of consciousness and intense muscle spasms can occur.
•Frequency variation causes different physical effects—muscle weakness,
involuntary muscle contractions, or muscle spasms.
•Pulsed electric fields affect heart beating and breathing.
•Electromagnetic pulse can be used for seizure induction.
•Targeted individuals can be incapacitated very quickly—one hundred
percent of the population is susceptible.

zdroj úryvov:
DEPARTMENT OF THE ARMY. United States Army Intelligence and Security Command: Bioeffects of Selected Nonlethal Weapons, 1998
https://sigint.files.wordpress.com/2008/02/bioeffe...

373948

6.10.2019 5:44

Primlouval bych se, aby nekteri /vlastne vsichni/,z elity

favela 203.?.?.?

Reakce na 373945

byli ovladani a jsem si jist,ze je to nanejvys nutne..Operace Phoenix ve Vietnamu bylo vrazdeni desitek tisicu nevinnych rodin a melo se to svest na Vietcong. Dale ve vezeni Hoa vrtali zajatcum do hlav sondy dali jim noze a dalkovym ovladanim je nutili aby se navzajem vrazdili. To se nepovedlo a zajatci museli byt strileni..
Ale ovladani se darilo v pripade Mansona a jeho rodiny , dale Rubinstejna, Chapmana/Lenon/,Hinckey /Reagan/...A mozna i Oswalda..
Operace Chaos .A prosluly dr. Gottlieb a dalsi za nim...
Papez Pius XII sedel ve Vatikanu a velice veril ze Stalina SSSR je nejvetsi zlo. To ze italska vlada vyhlasila valku skoro celemu svetu, ze Italie je prave okupovana Wehrmachtem, SS a gestapem , kteri muci a vrazdi po tisicich , ze na Rim a celou Italii padaji americke bomby a pres 200 tisic italu zahynulo prave u Stalingradu, jemu nejak nevadilo. Ve volnych chvilich se zabyval vyhnanim
zlych duchu z Hitlera..
Od zacatku sve kariery Adolf stale kricel ,ze nejhorsi zlocin vubec, je Zrada.
Ze v 1934 nechal popravit sveho verneho pritele Rohma a cele vedeni SA , kteri umoznili uchopeni moci pro nej..Bez soudu,/Noc dlouhych nozu/. Zradne, podle a zakerne, to jaksi nevadilo...
Delsi dobu jiz francouzska policie ubiji , nezakonne, pokojne demonstranty , masakruje a zabiji sve vlastni spoluobcany.. Na misto aby branili svoji zem pred zbesilymi ,fanatickymi okupanty...Coz je vlastne jejich nejdulezitejsi povinnost.
Nebo aspon ubranili sami sebe. Kdyz si vychovavali 20 let na svem velitelstvi silenyho fanatika.... Cas od casu se zrejme porusi rovnovaha kosmicke spravedlnosti a vyssi moc /na kterou verim jen proti sve vuli ale mohl bych vypravet/,vymrsti se silenstvi uprostred nejvyssi civilizace ...A neni obrany.
Pouze miliony obeti a tech nevinnych nejvice...Jednou z tech obeti je Trump. Sledoval jsem TV asi 3-4 hodiny..Trump je Strasak v zeli. Vede pouze silne reci,to je dulezite si uvedomit !!, ale zaroven neni schopen se ubranit ani trochu. Ani nekoho vubec postrasit. Jeho nepratele to vedi a moc dobre. vedi,ze muzou proti nemu spachat cokoliv a beztrestne..Pomoci , lzi, podvodu, krivych obvineni , muzou vsechno !!, bez konce..Delaji co umi. Od doby, kdy vyhlasil
svoji ucast na volbach US presidenta..
Pak jsem pomyslel i na druhou moznost, ze je k tomu donucen Vydiranim..
A mozna kombinaci tech dvou veci..
Vypadaji jako my , jsou zamaskovani aby vypadali jako my, ale ve skutecnosti jsou to krvelacne nestvury z jineho sveta..
A ovladnout je za kazdou cenu je zivotne dulezite pro cely svet a vse zive v nem...

373952

5.10.2019 16:14

Ovládání mysli? Cha, cha,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Proč se tomu titulku posmívám? Je to totiž stejná fantasmagorie, jako byl komunistický blud "poručíme větru dešti".

Proč? No protože NELZE OVLÁDAT NĚCO, O ČEM ANI ZDALEKA NETUŠÍME, JAK TO FUNGUJE. Kdybychom to totiž alespoň částečně věděli, dávno bychom už měli umělou inteligenci, dokonalá autonomní vozidla, univerzální roboty, ...

Přeji pěkný den [smích]
Vojta

373943

5.10.2019 21:01

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 373943

ad "poručíme větru dešti":

Stovky geoinžinierskych patentov na všetky možné témy, od vytvárania dažďa až po riadenie pohybu hurikánov:
- https://climateviewer.com/2014/03/24/geoengineerin... (chronologický zoznam geoinžinierskych patentov)
- https://climateviewer.com/2013/11/08/hurricane-hac... (riadenie hurikánov)
- https://climateviewer.com/about/ (prehľad odbornej literatúry)

Weather As A Force Multiplier: Owning The Weather In 2025 (by USAF Air University, Air Command and Staff College, 1996)
- https://archive.org/download/WeatherAsAForceMultip... (dá sa vygooglovať aj link priamo na oficiálne stránky amerického letectva, stále to tam niekde visí)

To že o niečom neviete, resp. že tomu nerozumiete, ešte neznamená, že je to nemožné a že to nikto medzičasom nezačal používať...

A presne rovnaká vec platí aj v súvislosti s technikami ovládania mysle. Ľudia bez znalostí elektromagnetickej a kvantovej fyziky nemajú ani len šancu pochopiť, ako to funguje...

373947

7.10.2019 16:05

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 373943

NELZE OVLÁDAT NĚCO, O ČEM ANI ZDALEKA NETUŠÍME, JAK TO FUNGUJE?
Tak si vezměme jako příklad elektřinu - mluvíme o elektrickém proudu, o toku elektronů vodičem apod, princip nám doposud uniká (možná Nikola Tesla věděl) a fyzici prozatím odhalují poněkud jiný obraz přenosu energie prostřednictvím elektronů ji předávajících ze souseda na souseda, aniž by se podstatně hnuly ze své pozice. Přesto jsme prakticky ovládli velkou šíři implementací elektrických jevů.

Obdobně je to v oblastech dotčených článkem včetně kontroly mysli.
Obecně však panuje představa, že každá myšlenka, která se u mně objeví, je má vlastní. Toto obecné převědčení pak ztěžuje identifikaci "nevlastních" myšlenek a ústí v popření cizí ingerence.

Pokud je nějaký jedinec schopen zastavit při plném vědomí chod myšlenek, přijde na to, že jeho skutečně vlastních myšlenek je jen malé množství. Ostatní je zprostředkováno, přejato ze sdíleného "thought prostoru", indoktrinováno. To samo ulehčuje vnuknutí jakékoli myšlenky komukoli, aniž by dotčený detekoval cizí ingerenci.

373966

7.10.2019 18:44

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 373966

Díky oběma pánům za reakci. Ani jedna mě bohužel nepřesvědčuje o dosažení významnějšího pokroku v ovládání cizí mysli. Proč?

1. Ve vašich argumentech chybí FAKTA. To, co nám sdělujete, jsou jen vlhké sny.

2. Kdyby ovládání mysli (či alespoň cizí ingerence) fungovalo, určitě by bylo někde použito. Třeba k osvobození Severokorejců od Kimů, k osvobození Venezuelanů od Madura, k likvidaci vůdců Islámského státu, k zastavení nesmyslné nenávisti miliardy muslimů vůči ostatním lidem, v jejich očích "nevěřících psů, ...

V důsledku užití podobných technologií by už bylo ve světě vyřešeno obrovské množství problémů. Ukažte nám nějaký příklad. [mrknutí jedním okem]

Díky
Vojta

373969

7.10.2019 19:02

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 373969

Poslyšte, vy s oblibou trollujete. Už jsem vás varoval dříve. Toto je poslední varování. Další podobny příspěvek, kde popichujete, zpochybňujete, zlehčujete, už vám neprojde.

373970

8.10.2019 14:52

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 373970

Ačkoliv v mnohém s panem Vojtou po řadu let nesouhlasím, zde bych si dovolil se jej zastat. Pokud tím ovšem neporušuji nějaká pravidla Zvědavce.
V samotném článku píší autoři, že se jim moc nedaří, že si lidé po hypnóze pamatují, ačkoliv by neměli, výmaz paměti také není bůh ví jaký a tak se přirozeně našel někdo, kdo si pokládá ptázku, zda to celé není jen humbuk a vysavač prachů. Také by mě osobně zajímalo, zda byl např. při nějaké historické události či při nějakém chování lidí prokázán vliv těchto ovladačů mysli. Nehodlám se do studia těchto jevů vrhat, ovšem nějaký odkaz na jasně prokázaný vliv bych si přečetl.

373981

8.10.2019 15:37

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373981

Na v podstatě triviální použití lidských ovladačů se můžete zajít podívat například do kostela při mši. Dnes ovšem námezdné pracovní síle sebrali církevní kostely, a postavili jim místo toho O2 arény a nebo obchodní centra. Místo oltáře tam kraluje buď nějaký " umělecký" idiot, a nebo je tam pult s obchodníkem. Hypnoza a davové efekty kdy když někdo něco koupí, tak se na to shrnou všichni a koupí to taky, a nebo když někdo začne vřeštět, za chvíli vřeští celý prostor taky. Je zajímavé, že kdysi to bylo ještě uspořádáno na základě estetiky a víry, dnes je to jen profesionální oblbování, a následné okrádání na kost. Kdo může považovat za ekvivalentní čtyřem pracně vydělaným tisícům pohled na zfetovaného Mareše, a těžce již klátícího se Karla Gota ? Možná že jen někdo zakomplexovaný, kdo chce vidět ještě větší idioty, než je on sám, a ukázat že on ty prachy může hodit do kanálu, jen je nutný aby to všichni ostatní viděli, a nebo ostatní, kteří si tam jsou zavřískat, stejně jako třeba na fotbal, na "demonstraci", pohřeb, a nebo na něco jiného...

[velký smích]

373984

8.10.2019 18:31

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 373984

To máte jistojistě pravdu, ale stádu stačí 100x denně sdělit, že náš výrobek je ze všech nejlepší. Nebo jej různými triky ubezpečit, že pouze naše víra je ta jediná pravá. Na to přece netřeba utrácet miliardy na projekty Moonstruck, MK-Ultra a MKULTRA, Project Orion, MKDELTA, PANDORA, PHOENIX II, TRIDENT, TOWER, GRILL-FLAME a ostatní "vědecké" obory. Šikovní kluci to zvládli i bez mikro či makrovln, zaříkávání či vpichů.

373986

8.10.2019 18:46

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373986

Nejgeniálnějším průkopníkem těchto nových masových technologií které navazovaly na tisk a knihtisk byl kdysi pan Gebels se svým levným a jednoduchým lidovým rozhlasovým přijimačem, zvaným "goebelsova tlama", kterým se před televizí a podobnými dalšími metodami dostal doslova a do písmene do obýváků a ložnic. Všechny tyto metody měly však tu nevýhodu, že nebyly bilaterální / obousměrné/, jako třeba dnešní mobily a počítače, které dovedou přenášet signály nejen k nám, ale i od nás. Docela bych měl zájem vědět, co bude následovat za další generaci nových přístrojů, protože bilaterálnost se zdá být jistou slepou uličkou, za kterou již / možná že jen zdánlivě / nic nového nemůže existovat.

[velký smích]

373987

8.10.2019 20:06

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 373986

zajímalo by mne, jestli nás sugerujete a hypnotizujete vědomě nebo nevědomě pouze opakujete cizí sugesci či hypnózu [mrknutí jedním okem]

373990

13.10.2019 20:08

RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...vězení bez mříží ale jsou z útoků na podstatu, ..ano bytosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b:x:x:x:x:x

Reakce na 373966

Psáno přes TOR nebo proxy. Zrušeno

374052

6.10.2019 18:45

Nelze ani chvíli pochybovat o tom,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

že mocní a zároveň psychicky velmi nemocní "světovládci" rádi zaplatí z peněz vyždímaných z otroků nejrůznější vynálezy k ovládání mysli otroků. Tisk, rozhlas, televize, internet, sociální sítě jsou zcela jasné. Mobily, e - maily, pohyb peněz na platebních kartách a bankovních účtech, kamery na ulicích, čipy u vstupů na pracovištích či do domů atd. zase můžou sloužit ke kontrole otroků (mimo jiné). Psychofarmaka, LSD, HAARP, chemizace potravin, nápojů, ovzduší, magnetická pole šířící se kolem všech do elektrické sítě zapojených domácích spotřebičů, mikrovlnné záření kolem zapnutých mobilů a mikrovlnek ad. jsou sice částečně zahalena tajemstvím, ale pro vzdělané lidi by neměl být problém jejich nesporný vliv na lidskou psychiku pochopit.Stačí si uvědomit, že podstatou nervové činnosti je vznik mozkových potenciálů v důsledku pohybu iontů přes membrány neuronů a přenos nervových vzruchů na další neuron je zprostředkován chemickými látkami (neurotransmitery). Někdo v tom vidí pouze nezištný vědecko - technický pokrok usnadňující život a práci, ale každá mince má rub a líc. A každý vynález se dá, bohužel, zneužít. Navíc přináší výrobcům a distributorům nemalé zisky. O tom, nemocní mocní využívají vynálezy ke kontrole a k ovlivňování naivních otroků podle svých záměrů, ani na chvíli nepochybuju. Stačí si pustit zprávy a komentáře v televizi. Navíc jim otroci za své šmírování a vymývaní svých mozků nemálo platí. Z hlediska "elit" je pokrok velice výhodný a ziskový, z hlediska otroků už to tak jednoznačné není.

373956

7.10.2019 20:18

RE: Nelze ani chvíli pochybovat o tom,

DeBe 37.?.?.?

Reakce na 373956

100 bodů, kytičku a tuš (myšleno hudební (-[mrknutí jedním okem]!
A to mysím vážně, bez jakéhokoli vedlejšího významu.

Jenže vykládejte jim to ...

373972

7.10.2019 2:44

Zajímavý článek.

Maximus1 37.?.?.?

Musíme si uvědomit, že ovlivňovat či ovládat jiné lidi tady bylo oddedávna a s rozvojem techniky a vědy tady zcela určitě existují skupiny, které mají zájem v této oblasti se prosazovat a využívat ji. Jde především o mocenské skupiny od velkého byznysu (třeba marketing aj.), o vojenskou oblast, tam je to nepochybně zcela jasné dále jsou tady skupiny od lékařské vědy, farmacie atd. atd. Pokud by někdo o tomto pochyboval, je pak naivní prosťáček.
No a my bychom si měli uvědomovat, že svět kolem nás a my jsem jen nepatrnou součástí vesmíru, existující za velmi úzkých specifických podmínek, je zatím naprosto námi lidmi neprobádanou veličinou a myslet si, že svět máme zmáklý, je velmi hloupé, asi tak chytré jako kdyby vaše rybičky v akváriu tvrdily, že znají svět mimo akvárium. Kolik promile ze 100% možného vědění o vesmíru my lidé známe? Na to není asi odpověď! Jedno je jasné, ve vesmíru probíhá neustále obrovské množství v kontextu miliard let (měřeno naším časem) fyzikálních a chemických procesů, z nich spoustu ani nemusíme ještě znát (kdo znal např. před x-lety rentgenovo záření?) a tudíž zákonitě nahodile musí docházet neustále k mixu anorganických látek a pak náhle i ke vzniku nahodilých jednoduchých organických seskupení a náhle je tady život! A z toho plyne jasné tvrzení, že život je daný hmotě jako takové a samozřejmě může být organizován na seskupení jiných prvků než je ten náš pozemský, kde hrají prim prvky a látky jako je uhlík, voda, kyslík atd. za úzce vytvořených fyzikálních, energetických atd. podmínek daných naší sluneční soustavou a samotným Sluncem, zdrojem ohromné energie.
Takže co, víme kulové a jen tušíme rozměry toho prostoru a hmoty ve které se nacházíme a že tady existují magoři a idioti (mocní od velkých peněz v pozadí, vlády, armádní kreténi apod.), kteří se snaží pomocí výsledků vědy a techniky změnit a ovlivnit chování ostatních lidí je zcela nepochybné! Z tohoto pohledu je pak jejich snažení ovlivňovat ve svůj prospěch ostatní lidi, prostě ubohé a svinské......

373959

7.10.2019 14:19

nesmysly pro hlupáky z pera CIA ghostwriterů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Psáno přes proxy nebo TOR. Zrušeno.

373963

8.10.2019 19:24

Reakcie na skeptické komentáre:

pozorovateľ 109.?.?.?

ad: https://www.zvedavec.org/nazory_8071.htm#ptr373969

1. "Ve vašich argumentech chybí FAKTA. To, co nám sdělujete, jsou jen vlhké sny."

Fakty existujú, len ich treba vedieť správne hľadať, resp. v horšom prípade treba mať prístup k utajovaným spisom armád a súkromných korporácií. Vyššie som dal niekoľko linkov na odtajnené a uniknuté dokumenty z americkej armády. Popri tom existujú rôzne výpovede odborníkov, napríklad ruského generála Ratnikova http://myslenkyocemkoli.blogspot.cz/2015/10/genera... , ktorý sa výskumu venoval v dobách ZSSR. Všeobecne známy (a nespochybniteľný) je projekt MK-Ultra, ktorý čelil rozsiahlemu vyšetrovaniu americkým senátom a dochovalo sa z neho 20 000 strán dokumentácie.

Ďalej existujú rôzne voľne prístupné práce z oblasti odborníkov neurobiológie, psychológie a psychiatrie, hlavne z počiatkov éry výskumu, kým ešte nebola celá téma uzavretá pod pokličku utajovania "národnej bezpečnosti". Stačí googlovať mená ako Ross Adey, Jose Deldago, Ewen Cameron, Allan Frey a ďalší. Mnohé ich práce budú určite niekde dostupné, ale na mňa sú moc odborné.

Rovnako v téme mikrovlnných vysielačov je k dispozícii dostatok nepriamych indícií, čisto na základe ich zdraviu škodlivého efektu, o ktorom sa (zatiaľ) smie písať verejne.

2 "2. Kdyby ovládání mysli (či alespoň cizí ingerence) fungovalo, určitě by bylo někde použito. Třeba k osvobození Severokorejců od Kimů, k osvobození Venezuelanů od Madura, k likvidaci vůdců Islámského státu, k zastavení nesmyslné nenávisti miliardy muslimů vůči ostatním lidem, v jejich očích "nevěřících psů, ... "

Ono použité bolo. Prinajmenšom jedno veľké nasadenie je spomínané z roku 1991 z doby Vojny v zálive, kedy Američania nasadili proti Iračanom technológiu nazývanú "Voice of God" (t.j. diaľkový prenos hlasov do hlavy obete). Texty udávajú, že američania takto vysielali irackým vojakom do hlavy správu: "Hovorí k vám Alláh, vzdajte sa". Vydesení irackí vojaci následne bez boja vybiehali zo zákopov a skladali prekvapeným americkým vojakom svoje zbrane k nohám. Od tej doby americká armáda technológiu uložila k ľadu, aby sa nestala príliš známou: https://www.veteranstoday.com/2018/10/08/secret-an... , kapitola 6 . Neoficiálne mám túto správu potvrdenú z dvoch ďalších zdrojov.

Čo sa týka toho zbytku, "oslobodzovania" kórejcov, venezuelanov a islamského štátu. 1) tie zbrane sa nedajú obvykle nasadiť na veľké vzdialenosti a prakticky vôbec nie nad územím nezávislého štátu. 2) účinnosť ovládania mysle pri týchto zbraniach nie je dokonalá, ide skôr o čiastočnú manipuláciu resp. sabotáž mysle než o plnohodnotné riadenie celého správania. 3) osobne si myslím, že techniky ovládania mysle používa USA a EU primárne voči domácim obyvateľom v rámci kombinácie chemických stratégií (chem...Automaticky kráceno

373988

8.10.2019 19:26

pokračovanie

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 373988

(chemtrails, fluór, hliník, prímesi v potravinách) a mikrovlnných (wifi, mobilné veže, chystané 5G). Nenávistná moslimská agenda je zo strany američanov úmyselne rozdúchavaná a podporovaná. Niektoré zdroje udávajú, že islamský terorizmus je v skutočnosti vytváraný a riadený pomocou mind control techník, hlavne psychotropnými drogami a technikami hypnózy vybraných jedincov (tzv. šialení atentátnici)
- -

ad: https://www.zvedavec.org/nazory_8071.htm#ptr373981

1. "V samotném článku píší autoři, že se jim moc nedaří, že si lidé po hypnóze pamatují, ačkoliv by neměli, výmaz paměti také není bůh ví jaký a tak se přirozeně našel někdo, kdo si pokládá ptázku, zda to celé není jen humbuk a vysavač prachů."

Treba vziať do úvahy, že článok popisuje stav technológií, aký bol pred niekoľkými desiatkami rokov (hypnóza 1940te roky, psychotropné drogy 1970te roky, mikrovlnné vysielače 1990te roky). Informácie o najnovšom technologickom pokroku v týchto oblastiach nie sú k dispozícii, sú kryté vojenským tajomstvom. Dajú sa odvodzovať iba nepriamo.

Ďalej treba vziať do úvahy, že žiadna technológia nie je 100% dokonalá a to, že niektorí ľudia odolajú účinkom hypnózy alebo vymazávania pamäte neznamená, že tieto technológie nie sú účinné, ale iba že: 1) daný jedinec bol z nejakého dôvodu voči účinkom odolnejší než bežná populácia a 2) proces programovania mysle bol daným pracovníkom odfláknutý.

Vysavač peňazí to určite nie je, pretože projekty sú často realizované úplne mimo štátny rozpočet a štátny dohľad a sú financované z "čiernych fondov".

2. "Také by mě osobně zajímalo, zda byl např. při nějaké historické události či při nějakém chování lidí prokázán vliv těchto ovladačů mysli. Nehodlám se do studia těchto jevů vrhat, ovšem nějaký odkaz na jasně prokázaný vliv bych si přečetl."

Ako som už písal vyššie:

- použitie v roku 1991 proti Irackým vojakom. Oficiálna dokumentácia samozrejme nie je.

- projekt MK-Ultra z rokov 1953-1973 https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra , kto by veľmi hľadal, určite by sa dopátral aj k celej dochovanej dokumentácii (tá, čo nestihla byť skartovaná).

- početné príbehy jedincov, ktorí boli obeťami pokusov s ovládaním mysle a pod rôznymi úrovňami anonymity ropzrávali svoje príbehy: https://archive.org/details/OperationMindControlRe...

373989

Příspěvků: 34

05.10. 09:26 maršal Žukov  Nodopiči!
05.10. 11:49  ???
05.10. 13:23 pozorovateľ  RE: ???
05.10. 16:16  RE: ???
06.10. 01:25 siky  RE: ???
06.10. 10:59  RE: ???
06.10. 17:00 rosco  RE: ???
07.10. 09:48  RE: ???
07.10. 14:42  proč to dělat jednoduše, když to jde složitě?
05.10. 15:50 ping789  RE: ???
06.10. 02:01 siky  RE: ???
06.10. 20:07 Lovec idiotů  RE: ???
07.10. 17:10 siky  RE: ???
05.10. 20:05 Petr S  RE: ???
05.10. 20:49 pozorovateľ  RE: ???
05.10. 21:16 pozorovateľ  RE: ???
06.10. 05:44 favela  Primlouval bych se, aby nekteri /vlastne vsichni/,z elity
05.10. 16:14  Ovládání mysli? Cha, cha,...
05.10. 21:01 pozorovateľ  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
07.10. 16:05  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
07.10. 18:44  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
07.10. 19:02 Vladimír Stwora  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
08.10. 14:52 Erwin  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
08.10. 15:37  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
08.10. 18:31 Erwin  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
08.10. 18:46  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
08.10. 20:06 ping789  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...
13.10. 20:08  RE: Ovládání mysli? Cha, cha,...vězení bez mříží ale jsou z útoků na podstatu, ..ano bytosti
06.10. 18:45  Nelze ani chvíli pochybovat o tom,
07.10. 20:18 DeBe  RE: Nelze ani chvíli pochybovat o tom,
07.10. 02:44 Maximus1  Zajímavý článek.
07.10. 14:19  nesmysly pro hlupáky z pera CIA ghostwriterů
08.10. 19:24 pozorovateľ  Reakcie na skeptické komentáre:
08.10. 19:26 pozorovateľ  pokračovanie

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 0

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 2

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 738