Diskuze k článku

Jak válka ochránila americký dolar

Příspěvků 77

6.2.2004 8:16

Čistá pravda!

Alan 193.?.?.?

Zbývá jen dodat:

1. Muslimští fundamentalisté jsou také produktem zahraniční politiky USA. Byli podporováni v rámci "studené války". Nyní jsou potlačováni v rámci "trvalé svobody".

2. USA potřebují nízké úrokové sazby aby dlužníci (vělšina lidí a firem) byla schopna zajišťovat servis svých dluhů. Dalším cílem je podpora ceny akcií a nemovitostí. V zásadě toho mohou dosáhnout monetizací státního dluhu. (Odkupem státních dluhopisů centrální bankou USA). Z tohoto důvod nevěřím hodnotě dolaru ani náhodou.

3. Země OPEC zvažují též prodej ropy za zlatý dinár. Tzn. za zlato. Je to rozumný přístup - komodita za komoditu.

4. Zdá se, že světová ekonomika k smrti předopovaná papírovými penězi a dluhy je v konečném stádiu svého expanzního vývoje.

Vše díky laskavosti dementních finančních a vládních kruhů v USA, keynesovo učedníkům a podobné havěti.



25445

7.2.2004 2:59

RE: Čistá pravda!

Jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 25445

tebe sa to zda nerozumne ale dobre vedia co robia

25459

6.2.2004 12:24

Jak válka ochránila americký dolar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Tak toto jsem cetl uz na jare (nebo casne v lete) v roce 2003 v tydeniku EURO pod nazvem clanku "Valka za zachranu dolaru". je tam stale jeste v archivu.
Mohl by mi nekdo z fundovanych ekonomu potvrdit ekonomicke vztahy v tomto clanku nastinene?

25448

6.2.2004 12:26

Jak válka ochránila americký dolar

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

President Saddam Hussein so opravdu provinil,ze zacal prodavat olej za eurodolary,aniz by se zeptal Washingtonu,v tom spociva jeho nejvetsi vina ,dalsi duvod ,jej osobne ocernit a zaroven toho vyuzit byl v tom ,aby jej arabske zeme nenasledovali,protoze ,Washigton by mel problemi udusit tento projev financniho vzdoru,stejne i tak se nadelalo spousty skody na dolaru,nebot jine zeme jiz nasleduji kurs mezinarodniho obchodu z jednoho jedineho prosteho duvodu ,neveri uz americkemu dolaru ,vedi ,ze Amerika je zadluzena a tak neni jistota ,co by se stalo s jejich usporami,kdyby to prasklo ,jako v letech dvacatych.
Samozrejme ,ze zde je i politicky vliv ,ale ten ve spinavych obchodech byl odjakziva,jenze ,tentokrate to je valka proti terrorismu na -prinejmensim -padesat roku a politicti representanti jinych narodu vidi ,ze svetu vladne bezvladi ,ze si silny napadne kohokoliv ,kdykoliv se mu zachce a jakymkoliv zpusobem,proste ze sveta zmizela urcita lidska moralka a prisel zakon pesti-kdo neni s nami je proti nam a tak nikdo ze svetovych politiku nechce riskovat "Chicago garaze",zpusob ,vyrizovani si uctu mezi ganstery.Tyto veci ,jeste maji pozadi ke statu Israel,ktery v teto oblasti pusobi ,jako "Trojsky kun" a olej je jeho zajmem predevsim.

25449

6.2.2004 15:12

Jak válka ochránila americký dolar

dub 193.?.?.?

každá pyramidová hra jednou musí skočnit, protože narazí na svůj vnitřní limit. blaho finančního systému, který umožňuje vydávání nekrytých peněz a je založený "fractional reserve banking" (a kdo že tento systém vymyslel?), se tak projeví v plné kráse své poslední fáze, kdy v momentě kdy už není koho okrádat, se zhroutí.
nicméně účel byl splněn - majetek byl přerozdělen požadovaným způsobem, nenahraditelné zdroje jako půda a vše pod, na i nad ní patří úzké skupině elit, tak proč tento systém nepoložit a nenabídnout řešení návratem ke zlatému standardu (obzvlášť, když veškerý cyklus produkce a distribuce drahých kovů ovládá tatáž úzká skupinka). zloději tak pro ty prostodušší budou vypadat jak spasitelé a může se klidně jet dál s tím, že v sedle tito dobrodinci světa zůstanou nadále.
a ovce budou nadšeně bečet a bečet a bečet...

25453

6.2.2004 16:17

Jak válka ochránila americký dolar

merc petr_04 (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Myslim, ze hranice za kterou OPEC a ostatni zeme produkujici ropu nezajdou bude to, ze budou prodavat ropu za kos EUR/USD 50%/50%. Da se rici, ze tak na tom nikdy neprodelaji.

Je pravdou, ze vladni dluh USA je z naproste casti vlastnen vladami/centralnimi bankami Japonska, Ciny a take EU, ale ti nemaji zajem na tom, aby se status quo polozil, protoze by tim polozili take sebe. Obavam se, ze by po vyhlaseni statniho bankrotu USA nastala doba obcanskych valek a ti co by mely majetek by byli nejvice byti. Spise nez obcanske valky by to byly tridni valky. Proletariat by nemel co ztratit, ale ti bohati ano, takze v jejich vlastnim zajmu je udrzet to co tu je nyni. USA + EU + Japonsko ziji na ukor ostatniho sveta a tak to bude pokracovat dale alespon do te doby dokud budou mit USA vojensky navrh.

25455

6.2.2004 17:58

Jak válka ochránila americký dolar

albert 216.?.?.?

Situace se zacina v posledni dobe krasne vybarvovat ...
Dnesni masove sdelovaci prostredky prinasi na svych predni strankach tucne nadpisy:
"Tenet: CIA NIKKDY neoznacila Husseina za 'hrozici nebezpeci".

Sef CIA George Tenet je ZID, a jako zid se chova.
Tenet v mediich prohlasil, ze "v inteligencnim byznysu, nikdy nemuzete mit kompletne pravdu, ale stejne tak se nemuzete kompletne mylit".
Typicka zidovska odpoved, na zaklade jejich "teorie relativity": spravne je jen to, co se prave hodi zidum.

Dnes Tenet poukazuje prstem na Dubayu Ba-Bush-ku, ze to byla jeho volba. Uvidime, jestli se Dubaya na ne nas-re ...
Podobnym stylem se zidovske sily zachovaly v Rusku, kdy prisli s komunismem a pak, kdyz se jim podarilo vyhubit na 50+ milionu bilych krestanu a kdyz se Svet zacal bourit - tak se to svedlo na "Rusaky".
Toto udelali i Nemcum: zidovsti fanaticti zioniste a financnici spolupracovali s nemeckymi nacisty, vypracovali plan pro odstraneni zidu z Nemci okupovanych uzemi do koncentracnich taboru (tech zidu, kteri po radu let nechteli dobrovolne emigrovat do Palestiny), aby po valce tyto vystrasene a vycepovane zidy (stare a nemocne nechteli, ti at si pomrou) premistili do Palestiny a s jejich pomoci byli schopni premoci puvodni (arabske) obyvatelstvo, a nakonec, se proti nemeckemu narodu obratili a jako pijavice z neho cucaji miliardy $ az dodnes.

Podobnym stylem se zachovali pred 9-11, a stejne udelali i dnes. Uvidime, zda-li take Paul Wolfowitz, Richard Perle a dalsi jejich soukmenovci, tzv. "neocons", "think-tank" planu invaze Iraku z roku 1998, budou ukazovat jejich krvi potrisnene prsty na Duabayu Ba-Bush-ku a budou kricet: "Ukrizovat, ukrizovat!"
Ne nadarmo se rika: "Za dobrotu, na zebrotu".

25456

6.2.2004 19:49

Jak válka ochránila americký dolar

Patria 80.?.?.?

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/komentare_zobraz.asp?ka=1143989

25458

7.2.2004 21:03

Jak válka ochránila americký dolar

Josef 12.?.?.?

Ujistuji vas, ze ten problem dolaru chapete vcetne autora vsichni uplne spatne.
Tvrdit, ze olej se prodava jenom za dolary je chybne, protoze na bursach v Londyne a Chicagu si muzete koupit ropu i za koruny, nebo ruble. Dolar v mezinarodnim obchode figuruje jako koeficient pro sjednoceni prepoctu svetovych cen nejen ropy, ale vsech komodit od zlata az po semtex. Na priklad kdyz si Ceska republika koupila od Sadama ropu, dodala za to do Iraku treba lustry do jeho palacu zarizeni pro rafinerie a semtex tak dolary v teto transakci figurovaly ciste jako meritko vymeneho obchodu. V dnesni dobe nizky dolar zvyhodnuje Euro a to je nahore proto, ze ECB plati o 2% vyzsi uroky nez Fed. Reserv Bank a o 3% vice nez japonska centralni banka. Penize v ECB parkuji hlavne Japonsko a Cina. A ti drzi bumazky (notes)od ECB a kdyz se zavazi , ze ty Eura nevyzvednou z banky na priklad pet let tak banka jim za to pleti vyzsi urok (5-6%). Pomer kratkodobeho ulozeni penez a dlouhodobych vkladu sleduje Soros a podle toho je schopen urcit pohyb financi dopredu a na zaklade toho je ve strasnem baliku penez. Nizky dolar je zpuseben hrozici deflaci v USA a s tim spojenou nezamestnanosti.
Bushovym snizenim dani se rapidne zvysily investice do novych zarizeni (stroju, pocitacu atd.), na ktere se budou muset take prijmout zamestnanci a za druhe se zvysila i kupni sila obyvatelstva. A za druhe, nizkym dolarem se ozivi export a tim se ziska vice zamestnani.Tento Bushuv postup se uz zacina projevovat nejen na zvysenem rustu ekonomie, ale i na klesani nezamestnanosti. Ze sveho vrcholu pred pul rokem 6.8% nezamestnanost klesla k dnesnimu dni na 5.6%. Zvysena ekonomiscka aktivita prilaka zahranicni investory a zvyseny zajem o dolar zvysi jeho hodnotu na idealni euro-dolar 1:1 coz je idealni pro EU i USA stabilitu.

Vysoka nezamestnanost v USA by zajistila kopacky kteremukoliv presidentovi. Bush je obliben i v Kanade, 60% Kanadanu, kdyby mohli, by volili pro Bushe. Asi je to tim, ze vidi pres hranici a jsou lepe informovani nez treba Evropane kde popularita Bushe je na bodu mrazu. Bush neni ani politik, ani ideolog, a to asi Evropanum chybi. Ameriku Bush vede spise jako sef velkeho podniku, jehoz ukolem je zajistit prosperitu a obranu. Odstraneni Sadama pro neho je spise jako odstraneni budoucich finacnich ztrat nez ideologie. Sadam ZHN mel a kde se ztratily se zjisti a jeho finacni podpora teroristum je uz prokazana. Demokracie v Iraku pomuze rozlozit sousedni totality tak proc tolik protestu hlavne v Evrope? Je to jasne jako sachy, rozumet pravidlum je lehke,ale hrat je dobre daleko obtiznejsi.

25465

8.2.2004 19:07

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Rastik r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 25465

Tvoja uvaha by mohla byt spravna, len za predpokladu, ze oficialne prezentovane informacie su uplne a pravdive. Lenze tomu moze verit len hlupak. A kedze nevies, ktore fakty chybaju, a ktore su skreslene, nemozes robit logicke zavery.
Navyse aj keby sme predpokladali, ze pozname vsetky potrebne fakty, aj tak su v tvojej uvahe podstatne nedostatky:
- to, ze sa cena ropy prepocitava na dolar de facto znamena, ze sa ropa obchoduje v dolaroch, a to mal zrejme aj autor clanku na mysli
- znizenie dani sice pomaha vnutornej ekonomike USA, ale vedie to k rapidnemu zvysovaniu vonkajsieho zadlzenia a myslim, ze negativny dopad zvysovania zadlzenia je omnoho vacsi ako pozitivny prinos vacsieho exportu kvoli nizsej hodnote dolaru
- keby ziskat take bohatstvo ako ma Soros bolo take jednoduche ako pises, tak by dnes bol kazdy inteligentny clovek milionarom
- aj keby mal Husajn ZHN, nie je mi jasne ako ohrozoval bezpecnost USA (na vyvoj balistickych rakiet urcite nemal prostriedky). Bezprostredne ohrozoval tak maximalne Izrael a tym padom utok na Irak je len dalsim dokazom toho, kto v skutocnosti ovlada USA
- nezda sa mi, ze by bol Bush v USA taky popularny ako uvadzas. Podla poslednych oficialnych prieskumov su jeho preferencie pred volbami okolo 40%. Ale myslim, ze na tom aj tak malo zalezi, lebo zmanipulovat volby nie je ziadny problem...

A este mam jednu otazocku - o ake "okolne totality" mas na mysli? Mas azda patent na urcovanie toho, ktory rezim je totalitny a ktory nie? [oči v sloup]

25486

8.2.2004 21:58

RE: ABB (Anybody But Bush).

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25465

Pane Josefe,

jenom proto, že máme na návštěvě mého přítele z Prahy, Bushova advokáta, jsem spustil dneska TV s Bushovo interiew na programu “Meet the Press” a v duchu jsem se Vám potom celou tu hodinu omlouval za to, že při čtení Vašich politických a hospodářských postřehů jsem si o Vás myslil, že jste blbec.

Byla to hodina nostalgického zavzpomínání na projevy Antonína Zápotockého a Milouše Jakeše, tedy v pozitivním hodnocení jejich intelektu. O to nejlepší jsme přitom přišli, protože – v rozporu s tradicí programu přenášet nepřipravená interview – program s Bushem byl natočen a editován den předtím (i když ho Tim Russelt ze zvyku uvedl “Sedíme tady dnes ráno v Oval Office…&#8221[mrknutí jedním okem].

Já jsem sice zdrženlivej dělat si z Bushe srandu pro jeho připitomělé škleby, zámlky ve filozofickém zamyšlení, mizernou angličtinu, trapná opakování se, otřepané blboučké bonmoty, průhlednou demagogii a tak, protože někteří jeho příznivci to omlouvají jeho údajnou dislexií a posmívat se mentálně postižené osobě není pěkné, ale já jsem se při nejlepší vůli (a dokonce v přítomnosti cizince) nemohl zdržet smíchu a občasného nelichotivého komentáře.

Pane Josef, když Vy napíšete: “Ujistuji vas, ze ten problem dolaru chapete vcetne autora vsichni uplne spatne”, tak Vy jste proti němu učiněná skromnost. Já chráním svobodu a demokracii, svět proti hrozbě terorismu, já vím jak na to všechno, Ben Ládíka chytíme (mno, moc bych se nedivil, kdyby ho měl už u ledu a vypochodoval s ním jako s předvolebním trumfem), dvě třetiny známejch teroristů jsme už pochytali (což jsou tedy geniální počty, když nevíme kolik je těch známejch a neznámejch dohromady), ZHN najdeme (a to se divím, že už nám CIA nějaké nearanžovala) a volby vyhraju. Když ho takhle slyším, tak bych volil snad i pro Líbrmana.

Když jsem se Vám už omluvil za toho blbce, tak mi snad dovolíte, abych uzavřel Vaším citátem: “Je to jasne jako sachy, rozumet pravidlum je lehke,ale hrat je dobre daleko obtiznejsi.” Do kamene vytesat! Ať už bude zvolen kdokoliv, tak takhle Bushem rozesranou partii těžko zahraje alespoň na pat. Ale budeme moci doufat alespoň na nejistotu.

25497

9.2.2004 13:05

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 25465

Strašně nerad někoho kritizuji, ale tento příspěvek na mě působí nedůvěryhodně. Když jsem četl první půlku o tom, jak obrovské věci Bush udělal, když snížil daně, a proto je skvělý prezident, nemohl jsem se ubránit v duchu značným pochybnostem o osobě pana Bushe.

Předesílám, že ať je můj názor jakýkoli, tak na misku vah se dává více věcí z působení prezidenta. Prostě hodnocení prezidenta podle tohoto jediného kritéria je značně jednostranné.

Podle mých informací třeba za vlády pana Bushe značně narostl deficit USA, stejně tak jako došlo k přijetí dalších, dosti diskriminujících zákonů. Dále došlo k vyvolání války ve více zemích, a použité záminky jsou mnohdy značně nedůveryhodné.

25520

9.2.2004 17:49

RE: Jak válka ochránila americký dolar

H.A. 195.?.?.?

Reakce na 25465

Diky,
Zda se, ze na kazdou nehoraznost se najde alespon jedna vecna odpoved, ze ktere se clovek alespon malinko pouci. Ostatne, i puvodni clanek ma svuj vyznam. Spon clovek nekouka s otevrenou klapacko, kdyz to na cloveka nejaky intelektual rozbali...

25527

8.2.2004 2:46

Jak válka ochránila americký dolar

albert 67.?.?.?

Strategicka funkce americke pomoci Izraeli, aneb jak internacionalni zide delaji penize z cisteho vzduchu [chechtot]

Od roku 1992, vlada Spojenych Statu "nabidla" [cool] statu Izrael dalsi miliardy v rocnich garantovanych pujckach.

Americti vladni experti oznamili, ze mezi lety 1974 az 1989, $16.4 miliard v americkych pujckach byly pozdeji po "pujceni" konvertovany na tzv. "grants" (tj. dary), a ze tento konecny plan "konvertace" byl znam jiz od zacatku pujcky.

Skutecne, vsechny americke pujcky Izraeli byly nakonec prominuty americkym Kongresem, co bezpochybne pomohlo Izraeli k jejich casto opakovanemu chlubeni, ze "Izrael se nikdy nezpozdil se splatkou vuci US vladni pujcce".

Americke zakony od roku 1984 jsou takove, ze ekonomicka pomoc Izraeli musi byt alespon stejna ci vyssi, nez jsou izraelske rocni splatky na americky dluh.

Na rozdil od jinych zemi, ktere obdrzuji americkou pomoc ve ctvrtletnich sumach, tak pomoc Izraeli (Pzn., "chosen people"[mrknutí jedním okem]je od roku 1982 ve sve celkove sume vydavana na zacatku fiskalniho roku. To ma za nasledek to, ze americka vlada, nemajici fondy, k takove pujce si musi vypujcit z budoucich prijmu (Pzn., vypujci si od "americke" Federalni Reservy, ktera je 100% vlastnena a kontrolovana internacionalnimi zidy. Ti z techto pujcek, na zaklade principu "penize vytvorene z cerstveho vzduchu", diky vznikle lichve, generuji do svych kapes astronomicke zisky takove, ze i internacionalni zid Kozeny s jeho irskym obcanstvim zijici na [vyplazený jazyk] Bahamach [vyplazený jazyk] se muze jevit jako nejaky pan Maly-Klein).

Ke vsi dobrote, Izrael nakonec "pujcuje" cast teto americke pomoci zpatky vlade USA, prostrednictvim tzv. "treasury bills", a vybira z teto "pujcky" tucny interest. [chechtot] [cool] [velký smích]

http://www.whatreallyhappened.com/osamatape.html

25468

8.2.2004 19:41

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25468

Pane alberte,

rozhodně nechci kibicovat do Vašeho příspěvku, chtěl bych jen, zcela vážně - i když to zní supersrandovně, poznamenat, že onu "půjčku" Izaeli na začátku fiskálního roku (nebo její značnou část) Izrael tradičně obratem půjčoval na úrok Spojeným Státům.

Protože ona pereniální několikamiliardová "půjčka" Izraeli je v porovnání se současnými a budoucími výdáními na válku (mimochodem, v exkluzivním zájmu Izraele) jak prdnutí ve stodole, přestal jsem to sledovat a nevím, zda se tento kšeft stále praktikuje.

V zájmu objektivnosti se však domnívám, že je na místě přiznat, že na nás Židi neparazitují tak úplně bezohledně a když potřebujeme, tak nám na tu "pújčku" půjčí.

25488

8.2.2004 2:53

Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Bush je obliben i v Kanade, 60% Kanadanu, kdyby mohli, by volili pro Bushe. Asi je to tim, ze vidi pres hranici a jsou lepe informovani nez treba Evropane kde popularita Bushe je na bodu mrazu. Bush neni ani politik, ani ideolog, a to asi Evropanum chybi. Ameriku Bush vede spise jako sef velkeho podniku, jehoz ukolem je zajistit prosperitu a obranu. Odstraneni Sadama pro neho je spise jako odstraneni budoucich finacnich ztrat nez ideologie. Sadam ZHN mel a kde se ztratily se zjisti a jeho finacni podpora teroristum je uz prokazana. Demokracie v Iraku pomuze rozlozit sousedni totality tak proc tolik protestu hlavne v Evrope? Je to jasne jako sachy, rozumet pravidlum je lehke,ale hrat je dobre daleko obtiznejsi.


Pane Josef,nevim,kde cerpate informace,zejmena ty,ktere se tykaji oblibenosti "reditele zemekoule" v Kanade.
Na tohle tema zverejnil Macleans sondaz(4.2.04):
15% kanadanu by volilo Bushe
40% by volilo s jistotou nekoho jineho
28% mozna nekoho jineho

43% kanadanu se domniva,ze Bush Kanade skodi
12% si mysli,ze je Kanade prospesny
P.S.Jak se mohou zbrane hromadneho niceni jen tak vytratit?Ze vy vite,kde je ma?

25469

8.2.2004 4:28

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25469

>
>
>Pane Josef,nevim,kde cerpate informace,zejmena ty,ktere se
>tykaji oblibenosti "reditele zemekoule" v Kanade.

>Na tohle tema zverejnil Macleans sondaz(4.2.04):
>15% kanadanu by volilo Bushe
>40% by volilo s jistotou nekoho jineho
>28% mozna nekoho jineho
>
>43% kanadanu se domniva,ze Bush Kanade skodi
>12% si mysli,ze je Kanade prospesny
>P.S.Jak se mohou zbrane hromadneho niceni jen tak
>vytratit?Ze vy vite,kde je ma?

ono s tou podporou am. presidenta to muze byt sporne. Nevim kdo odpovidal na anketu Macleans, ale kdybych mel soudit podle nazoru lidi s kterymi prijdu bezne do styku, jak pracovne, tak ve volnem case, tak bych se nebal tech 60% pana Josefa jeste snad trosku zvednout.

25472

8.2.2004 18:25

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25472


>
> ono s tou podporou am. presidenta to muze byt sporne. Nevim
>kdo odpovidal na anketu Macleans, ale kdybych mel soudit
>podle nazoru lidi s kterymi prijdu bezne do styku, jak
>pracovne, tak ve volnem case, tak bych se nebal tech 60%
>pana Josefa jeste snad trosku zvednout.

Vsechno muze byt sporne,Zdenku.Ani ja nevim,kdo na anketu odpovidal a nepovazuji to za dulezite,vcelku nemam ankety v oblibe,byla to jen reakce na pane Josefovych 60%.
Udelam vam radost,Zdenku.I ja si myslim,ze by mel Mr.Bush prezidentske volby vyhrat.Mel by si malery sve zahranicni politiky vylizat az do konce.Jenze to nerozhodnete ani vy,ani vasich vic jak 60% Kanadanu,ale Americane a ti ho budou(doufam)hodnotit nejen z hlediska katastrofalni zahranicni politiky,ale i vnitrostatni a ta se nejevi o mnoho uspesnejsi,nez ta venkovni.

25483

8.2.2004 22:12

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25483

Paní Ajo,

zatímco se snažíte udělat zdeňkovi radost, tak jste neudělala svou připomínkou radost nám Američanům: ty maléry si nevylíže Bush, ale schytáme to my.

25499

8.2.2004 22:28

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25499

>Paní Ajo,
>
>zatímco se snažíte udělat zdeňkovi radost, tak jste
>neudělala svou připomínkou radost nám Američanům: ty maléry
>si nevylíže Bush, ale schytáme to my.

Tak si to tak neberte,pane Taborsky.Zdenek ma radost a vy vite,ze si to s Bushem vyridite vy,americti volici a nikoliv 60 a vice% jeho kanadskych priznivcu.[mrknutí jedním okem]
Na druhe strane uznejte,ze pokud reditel zemekoule prohraje,demokrati to nebudou mit moc jednoduche.At uz Kerry,ci nekdo jiny,co s tim bordelem nadela?

25503

8.2.2004 22:46

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25503

Paní Ajo ("Na druhe strane uznejte,ze pokud reditel zemekoule prohraje,demokrati to nebudou mit moc jednoduche.At uz Kerry,ci nekdo jiny,co s tim bordelem nadela?"),

jo, to bude těžká partie, jak jsem už kousek výš napsal panu Josefovi.




25504

8.2.2004 21:26

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Josef 12.?.?.?

Reakce na 25472

Zdenku mate pravdu ja slysel 68%, ale vzhledem k nalade na Zvedavci jsem napsal 60%. Mel jsem napsat 51%! Bush nejede do Kanady , protoze mu tam nadavaji ze je moran. Poradce ministerskeho predsedy to rekl novinarum a na vic , kdyz jeho popularita podle Aji je jenom 15%, tak by v Kanade rozpoutal obrovske demonstrace a tim ze tam nejede usetri mestum penize za ochranu verejneho poradku a vydaje za opravy roztriskanych vyloh a znecistenych ulic.

25492

8.2.2004 22:19

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25492

>Zdenku mate pravdu ja slysel 68%,
...vy jste slysel,pane Josef,ja jsem cetla...

ale vzhledem k nalade na
>Zvedavci jsem napsal 60%. Mel jsem napsat 51%!

A jaka ze je nalada na Zvedavci?Vy ta procenta tahate z rukavu podle nalad vaseho okoli?

Bush nejede
>do Kanady , protoze mu tam nadavaji ze je moran.

Kdyz politik nejezdi tam,kde o nem nekdo rekl neco nehezkeho,pak ma dve moznosti 1)Prestat delat politiku.
2)Nevylezat z Bileho domu.

Poradc
>ministerskeho predsedy to rekl novinarum a na vic , kdyz
>jeho popularita podle Aji je jenom 15%,

..ne podle Aji,pane Josef,ale podle pruzkumu verejneho mineni.

tak by v Kanade
>rozpoutal obrovske demonstrace a tim ze tam nejede usetri
>mestum penize za ochranu verejneho poradku a vydaje za
>opravy roztriskanych vyloh a znecistenych ulic.

Podle me se nemylite,Zdenek to vidi jinak.Chtelo by to praktickou zkousku.

25501

8.2.2004 22:02

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25472

No jo, ale jak my zase můžete vědět, s jakými lidmi se stýkáte? Akorát se můžeme domýšlet.

25498

9.2.2004 4:09

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25498

>No jo, ale jak my zase můžete vědět, s jakými lidmi se
>stýkáte? Akorát se můžeme domýšlet.

Z meho hlediska jsou uplne normalni, je sice pravda, ze nikdo z nich neni "cesky vseved" ale nejaky prehled maji.
Vy asi budete chtit napsat, ze prehled nemaji, protoze maji jiny nazor nez Vy, tak si timto zaroven odpovidam.

25517

10.2.2004 17:59

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25517

Pane zdenku,

kdyby nebyl bejval v Čechách Slepej Mládenec, tak by musel Jirásek dát do svejch Starejch Pověstí Českejch dát Vás. Vy jedinej tady víte, co si kdo jinej myslí nebo chce napsat.

BTW, rači nechtějte vědět, co si vo Vás vopravdu myslim já.

25541

10.2.2004 20:54

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 25541

>Pane zdenku,
>
>kdyby nebyl bejval v Čechách Slepej Mládenec, tak by musel
>Jirásek dát do svejch Starejch Pověstí Českejch dát Vás. Vy
>jedinej tady víte, co si kdo jinej myslí nebo chce napsat.

to uz je takovy talent, kdyby jste se ve skole dobre ucil, tak bych Vas nahiroval a mohli jsme vystupovat jako slavne duo
" Slepy mladenec a Ded Vseved"

>
>BTW, rači nechtějte vědět, co si vo Vás vopravdu myslim já.

to mi moc starosti nenadela

25542

10.2.2004 22:30

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25542

Pane zdenku s přáním zalézt do anonymity,

proč najednou tolik skromnosti? Vždyť Vy to duo Slepého Mládence a Děda Vševěda zmachrujete bez pomoci levou rukou; a už to tu delší dobu předvádíte.

25544

11.2.2004 0:28

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25544

>Pane zdenku s přáním zalézt do anonymity,
>
nevim kam ten podpis zmizel, moje chyba mam to kontrolovat.

>proč najednou tolik skromnosti? Vždyť Vy to duo Slepého
>Mládence a Děda Vševěda zmachrujete bez pomoci levou rukou;
>a už to tu delší dobu předvádíte.

ja jsem si vzdycky naivne myslel, ze na duo musi byt dva. Pokud jsou v tom nejake zmeny, nejaky downsizing nebo co, tak o tom nic nevim. My tady v te Kanade jsme krome socializmu se vsim trochu pozadu.

25549

11.2.2004 5:53

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25549

"ja jsem si vzdycky naivne myslel, ze na duo musi byt dva."

Z toho si nic nedělejte, pane zdenku, normálně jo. Duo ale může provozovat třeba břichomluvec. Někdo to může mít od split personality syndrómu. Podle toho, jak pěkně Vám to jde, bych hádal, že Vy to máte od přirození. Jenom s tím tady nemrhejte.

25556

11.2.2004 8:17

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25556



>
>Z toho si nic nedělejte, pane zdenku, normálně jo. Duo ale
>může provozovat třeba břichomluvec. Někdo to může mít od
>split personality syndrómu. Podle toho, jak pěkně Vám
>to jde, bych hádal, že Vy to máte od přirození. Jenom s tím
>tady nemrhejte.

to split prirozeni jsem konzultoval s manzelkou a s nekolika pritelkynemi a zadnou zmenu k dobremu nezaznamenaly, ze by technika? Dychtiv dalsich instrukci cekam Vasi odpoved.



25558

11.2.2004 16:05

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25558

Jo, pane zdenku,

koukám, že máte víc problémů, než by si jeden doved´ představit. Rozštěpené přirození si nejdřív musíte dát sešít od pana doktora a teprve potom se můžete pustit do zkoušení technik s manželkou a přítelkyněmi - jinak žádnou změnu k lepšímu nemohou zaznamenat (pokud ovšem nejsou suprkinky). Budete mít pak sice nejistou naději na normální sexuální uplatnění, ale zahodíte tím jistý flek v panoptiku jako Slepý mládenec/Děda Vševěda s rozeklaným přirozením.

25574

10.2.2004 14:51

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Josef 12.?.?.?

Reakce na 25469

Ajo!
Jestli tohle vykladal americky vyslanec,tak uz mel byt davno odvolan. Vyslance prace je vztahy mezi narody zlepsovat a ne zhorsovat. Vcera jsem videl na TV jak se novinar ptal Bushe, co s tim bude delat, ze USA nenavidi 70% Nemcu a 67% Francouzu. A on odpiovedel , ze nic, ze on je presidentem americanu a ti budou mit prilezitost v listopadu ve volbach projevit mu prizen anebo neprizen. Ty procenta jsem si zapsal, protoze jsem si vzpomel na vas komentar o prizni Kanadanu. Vyhoda ale je, ze kdyz o dovolene navstivim prirodni perlu jako je Britska Columbie, nikdo nepozna, odkud jsem, kdezto v Parizi se mi muze stat, ze me v hospode neobslouzi a kdyz tak pomalu. V nedelni priloze novin "Travel" doporocuji kdo jede do Francie se zdrzovat v Parizi, co nejmene a vypadnout na venkov, kde je situace uplne obracena a turisti z USA jsou vitani. Kandidat na presidenta Kerry slibuje, ze kdyz bude zvolen, ze Americane budou moci do Parize, protoze jeho manzelka je narozena ve Francii. Takze ty cisla mate asi dobre a tech 68% kanadske prizne si moje TV vycucala z prstu. Ale ve skutecnosti je to kazdemu jedno, nikdo v tisku se s tim nijak vazne nazabyva.

25538

10.2.2004 17:42

RE: Opětovné zamlouvané kopnutí do vlastní brány

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25538

Pane Josef ("Takze ty cisla mate asi dobre a tech 68% kanadske prizne si moje TV vycucala z prstu. [/b]Ale ve skutecnosti je to kazdemu jedno, nikdo v tisku se s tim nijak vazne nazabyva.[/b]"),

Tak v tomhle máte asi pravdu, ale ten číselný vycucanec jste sem zatáhl s vážným ksichtem Vy, jinak by se s tím tady také nikdo nezabýval, ani ve srandě.

25540

11.2.2004 1:18

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25538

>Ajo!
>Jestli tohle vykladal americky vyslanec,tak uz mel byt davno
>odvolan. Vyslance prace je vztahy mezi narody zlepsovat a ne
>zhorsovat. Vcera jsem videl na TV jak se novinar ptal Bushe,
>co s tim bude delat, ze USA nenavidi 70% Nemcu a 67%
>Francouzu. A on odpiovedel , ze nic, ze on je presidentem
>americanu a ti budou mit prilezitost v listopadu ve volbach
>projevit mu prizen anebo neprizen. Ty procenta jsem si
>zapsal, protoze jsem si vzpomel na vas komentar o prizni
>Kanadanu. Vyhoda ale je, ze kdyz o dovolene navstivim
>prirodni perlu jako je Britska Columbie, nikdo nepozna,
>odkud jsem, kdezto v Parizi se mi muze stat, ze me v hospode
>neobslouzi a kdyz tak pomalu. V nedelni priloze novin
>"Travel" doporocuji kdo jede do Francie se zdrzovat v
>Parizi, co nejmene a vypadnout na venkov, kde je situace
>uplne obracena a turisti z USA jsou vitani. Kandidat na
>presidenta Kerry slibuje, ze kdyz bude zvolen, ze Americane
>budou moci do Parize, protoze jeho manzelka je narozena ve
>Francii. Takze ty cisla mate asi dobre a tech 68% kanadske
>prizne si moje TV vycucala z prstu. Ale ve skutecnosti je to
>kazdemu jedno, nikdo v tisku se s tim nijak vazne nazabyva.

Ja jsem vam,pane Josef,rikala,ze dav na ulici je malokdy civilizovany.
Otazka je polozena spatne.Myslim,ze lidi maji spis vyhrady k Mr.Bushovi a jeho roztomile administrative,a nikoliv k Americanum,jako takovym.
Nedivejte se tolik na TV a zkuste si precist neco z francouzskeho tisku(oficielniho i jineho) ,nejen informacemi Made in CNN,clovek je ziv.
To,ze americky turista nemuze strcit nos do Parize, je opet prehnana informace( najde se par "necivilizovanych" individui, jiste).To mate jak s tim prejmenovanim francouzskych bramburku v USA(..a nakonec to neni kulinarsky vymysl Francouzu,ale Belgicanu)...inu ale,tak jde zivot....

25550

8.2.2004 5:36

Jak válka ochránila americký dolar

Josef 12.?.?.?

Ajo !
Klidne se priklonim k vasim cislum, protoze na tom stejne nezalezi, a kdyz tvrdite, ze:" 43% kanadanu se domniva,ze Bush Kanade skodi" me vubec neudivuje, protoze kdyz je v zime zime a v lete horko, za vsechno muze Bush a USA. To je nyni v mode hlavne v Evrope. Na schuzi ministru zahranicnich veci v Mnichove doporucili americkym turistum , aby se v centru mesta vubec neukazovali. Schuzi hlidalo 3500 policistu a to tam byl za USA jenom Rumsfeld. Nepokladam to za civilizovane chovani. Nemci rocne prodaji pres milion automobilu v USA. Co kdyby se zacli tak necivilisovane chovat Americani a zacli bojkotovat nemecky produkt. Japonske Lexus a Acura jsou stejne tak luxusni jako Mercedes.

25474

8.2.2004 17:05

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 25474

Nesmysl! Bush je ovniňován z konkrétních věcí na které se zdráhá zpříma odpovídat a nikdo ho neviní ze změn počasí. Naopak, jeho nekritičtí nohseldové mu odpouštějí závažné prohřešky, které by naprosto nebyly už v zárodku tolerovány třeba u takového Clintona.

Téměř vše co Bush navrhl a předvídal se ukázalo být nepravdivé, od předpovědí ZHN v Iráku, po předpovědi o tom, jak nás tam budou vítat k předpovědím o ekonomice, deficitu, počtu vytvořených pracovních příležitostí, spolupráci doma i ve světě, apd.

Pokud by dnes zmizel z politické scény, zanechal by nám zemi v mnohonásobně horším stavu, než když ji přijal. To vše jsou neoddiskutovatelná fakta a jednoznačně smutná vizitka selhání tohoto lžipresidenta a mělo by být varováním pro všechny politiky, kteří se chtějí dostat na tento úřad s minimálními kvalifikacemi, ale podporou mocných...

25480

8.2.2004 18:17

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25474

>Ajo !
>Klidne se priklonim k vasim cislum, protoze na tom stejne
>nezalezi, a kdyz tvrdite, ze:" 43% kanadanu se domniva,ze
>Bush Kanade skodi" me vubec neudivuje, protoze kdyz je v
>zime zime a v lete horko, za vsechno muze Bush a USA. To je
>nyni v mode hlavne v Evrope. Na schuzi ministru zahranicnich
>veci v Mnichove doporucili americkym turistum , aby se v
>centru mesta vubec neukazovali. Schuzi hlidalo 3500
>policistu a to tam byl za USA jenom Rumsfeld. Nepokladam to
>za civilizovane chovani. Nemci rocne prodaji pres milion
>automobilu v USA. Co kdyby se zacli tak necivilisovane
>chovat Americani a zacli bojkotovat nemecky produkt.
>Japonske Lexus a Acura jsou stejne tak luxusni jako
>Mercedes.

Pane Josef,s procentni oblibou Bushe v Kanade jste prisel vy a ja se pouze poptala,kde ze jste vzal tech 60%.
Vam se jevi chovani Nemcu necivilizovane?Dav na ulici se zridkakdy chova civilizovane.Ja bych radeji slusne chovani ze strany politiku,ale takove prani zjevne patri do rise pohadek.
Kdyz Kanada odmitla podporit americky utok na Irak,Mr.Bush zrusil dlouho planovanou navstevu Kanady,americky velvyslanec v Kanade vykladal kazdemu(tisk,TV),kdo ho chtel poslouchat,jak neblahy vliv bude mit tohle kanadske rozhodnuti na vztahy obou zemi...proste vydirani podle Bushova oblibeneho-Kdo neni s nami,je proti nam.-To se vam jevi civilizovane?A ted to vsechno muzete prevest do ekonomicke sfery na pocet vyvezenych a dovezenych aut.

25482

8.2.2004 22:17

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25482



>Kdyz Kanada odmitla podporit americky utok na Irak,Mr.Bush
>zrusil dlouho planovanou navstevu Kanady,americky
>velvyslanec v Kanade vykladal kazdemu(tisk,TV),kdo ho chtel
>poslouchat,jak neblahy vliv bude mit tohle kanadske
>rozhodnuti na vztahy obou zemi...proste vydirani podle
>Bushova oblibeneho-Kdo neni s nami,je proti nam.-To se vam
>jevi civilizovane?A ted to vsechno muzete prevest do
>ekonomicke sfery na pocet vyvezenych a dovezenych aut.

chovani am. velveslance bylo v naprostem poradku. Nebo si snad myslite, ze kdyz Vas nekdo bodne do zad, tak je nejlepsi se na nej usmat a pripadne ho pohladit ?

25500

8.2.2004 23:40

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25500


>
> chovani am. velveslance bylo v naprostem poradku. Nebo si
>snad myslite, ze kdyz Vas nekdo bodne do zad, tak je
>nejlepsi se na nej usmat a pripadne ho pohladit ?

>
>

Prevedme to do "lidske podoby".
Tedy,nebudu-li se svym kamaradem bezvyhradne ve vsem souhlasit a nasledovat ho v jakemkoliv dobrodruzstvi,je to "nuz do zad"?Mate divne predstavy o kamaradstvi a vztazich mezi lidmi a zememi.

25505

9.2.2004 0:11

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25505

>
>Prevedme to do "lidske podoby".
>Tedy,nebudu-li se svym kamaradem bezvyhradne ve vsem
>souhlasit a nasledovat ho v jakemkoliv dobrodruzstvi,je to
>"nuz do zad"?Mate divne predstavy o kamaradstvi a vztazich
>mezi lidmi a zememi.

ja ani tak moc divne predstavy o kamaradstvi nemam, no rozdil od tech "kamaradu", kteri kdyz jde o povalecne kontrakty uplne zapominaji, ze nekdy byly nejake rozdilne nazory, nadavky ap.
Chcete rict, ze tak nejak bych si mel kamaradstvi predstavovat.To snad nepropagovaly ani Rychle sipy.

25508

9.2.2004 13:15

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25508


>
> ja ani tak moc divne predstavy o kamaradstvi nemam, no
>rozdil od tech "kamaradu", kteri kdyz jde o povalecne
>kontrakty uplne zapominaji, ze nekdy byly nejake rozdilne
>nazory, nadavky ap.

> Chcete rict, ze tak nejak bych si mel kamaradstvi
>predstavovat.To snad nepropagovaly ani Rychle sipy.

>
>

S tim se neda nic moc delat,Zdenku,moje predstavy vztahu dvou rovnocennych partneru(statu)se vam nelibi,dobre.Nemusi byt nutne nejspravnejsi.Ovsem vase predstava tehoz se spis blizi bezpodminecne lasce na vecne casy a nikdy jinak.A to uz jsme kdysi zazili,ze?
P.S.Myslite,ze mela Kanada pomoct nejdriv rozflakat Irak v preventivni valce a pote si zaslouzit kontrakt,jako odmenu?

25521

9.2.2004 13:29

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25521


>P.S.Myslite,ze mela Kanada pomoct nejdriv rozflakat Irak v
>preventivni valce a pote si zaslouzit kontrakt,jako odmenu?

ja to vidim driv z pozice, kdyz kamarad krade svestky a ja nechci ani hlidat, protoze co kdyby nahodou, tak se asi tezko bude chtit delit. No a je na Vas abyste posoudila kdo tomu kamaradstvi dal vetsi ranu pod pas.

25522

10.2.2004 1:35

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Aja 24.?.?.?

Reakce na 25522



>
> ja to vidim driv z pozice, kdyz kamarad krade svestky a ja
>nechci ani hlidat, protoze co kdyby nahodou, tak se asi
>tezko bude chtit delit. No a je na Vas abyste posoudila kdo
>tomu kamaradstvi dal vetsi ranu pod pas.

>
>

A to si ten kamarad nevsiml,ze uz tam zadny svestky nerostou?

Jezisi Kriste, kdy uz pochopite, ze tady jde o stret dvou rozdilnych svetu, bud my nebo oni a najaka lez nebo pravda kolem toho je jen druhorada pomucka.

Tuhle vasi vetu jsem,Zdenku,okopirovala z vaseho rpispevku pro nekoho jineho.
Vidite tuhle agresi jako stret dvou svetu,kultur,potazmo nabozenstvi.Pak je ale zase vsechno nakrivo.Irak byl sekularni.Jestli zasluhou valky neco ziskal,pak je to nabozenska svoboda.Jak to asi dopadne,az jednoho krasneho dne americka armada Irak opusti,co myslite?

25533

10.2.2004 2:08

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 25533


>A to si ten kamarad nevsiml,ze uz tam zadny svestky
>nerostou?

tady nejde o to jestli tam svestky jsou nebo nejsou. Tady jde o to, ze kdyz me nekdo pozada o pomoc a ja odmitnu, tak nemam narok, aspon z meho hlediska, po nem pozadovat podil na jeho vydelku. Tak to praktikuju ja, proste stare dobre heslo nedas - nemas. Mozna jste zvykla jinak.

k tomu Iraku, at byl jaky byl, v teto oblasti jsme nenavideni. Ockovat se proti necemu kdyz uz nemoc vypukla je zbytecne, proto mame nejake preventivni programy.

25534

8.2.2004 18:35

Jak válka ochránila americký dolar

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Josef ma pravdu !!!!

25484

8.2.2004 20:37

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 25484

Pane Daňku, ukažte mi tuny ZHN připravených k okamžitému použití a ohrožující USA a uznám, že máte pravdu.

Takhle jste jen, dnes již skutečně ubozí, lháři (konstatování faktu, ne urážka...) seroucí si do vlastní kapsy. To platí pro Bushe, Josefa, Daňka a všechny jiné obhájce preventivních válek.

Líbí se mi také "strohost" Vašeho příspěvku, která je očividně přímo úměrná nedostatku argumentů, kterými byste mohl podpořit Vaše stanovisko. To je samo o sobě velkým zadostiučiněním. [smích]

Ubozí proto, že nedokážete uznat vlastní chybu.

25490

8.2.2004 21:40

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Josef 12.?.?.?

Reakce na 25490

Danek ma pravdu!
Vite pane Juchellka, jak se to pozna? Jeho prispevek je jasny a ktatky, proti vasemu , kdy musite , abyste obhajil svoje osobni nazory napadat osobne ucatniky diskuse a zlehcovat jejich inteligenci, jen abyste obhajil sve pokroucene nazory. Obhajujete neobhajitelne. Prectete si v novinach jak to vytmavil Rumsfeld evropskym politikum v Mnichove! Padaly jim brady, ja to videl na televizi i ty demonstrace - same rude vlajky s CheGuarou nebo jak se ten hrdina Kastra jmenuje.

25493

8.2.2004 23:43

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Che sculeeto (zavináč) centrum (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 25493

Je to Ernesto Che Guevara. Che znamena kámoš, ale to len tak.
Je to vystudovany lekar (teda ma VS), narodil sa v Argentine, celkom solidne a solventne zazemie. Asi preto, ze nemal problemy s peniazmi mu doslo, ze nieco nie je na tomto svete poriadku...

Jeho revolucia bola nie cervena, ale humanisticka (od cervenych pokrok). Bol guvernerom narodnej banky Kuby, ale vystupoval proti komunistom, takze ho odstavili...

Pred revoluciou bol dokonca pekne nakratko ostrihany... By ste neverili... Vedeli ste to? Ci to v mediach moc nefici?
A tak nejak to je aj s Bushikom a jeho economy...

25506

9.2.2004 1:29

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 25493

Josefe, Daňkův příspěvek je sice krátký ale jediné co vystihuje je jeho i Vaše zjevná nemohoucnost vysvětlit nepřítomnost ZHN a jediní kdo obhajují neobhajitelné jste jednoznačně Vy!

BTW, takhle krátce a "výstižně" souhlasili komunisti na kongresech... Bush by si s nimi a jejich metodami výborně rozuměl.

25510

9.2.2004 15:03

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 25493

JASNA A KRATKA JE PROPAGANDA

25523

9.2.2004 18:14

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Ouak 81.?.?.?

Reakce na 25523

>JASNA A KRATKA JE PROPAGANDA

Jistěže, to věděl už Macchiavelli.

Ale ten výrok je pravdivý jen podmínečně, a to tehdy, je-li to jasné a krátké použito záměrně k matení lidí.
Není-li to takto použito, pak musí jít o některý z druhů tuposti mysli.

25529

8.2.2004 21:50

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25490


>
>* Ubozí proto, že nedokážete uznat vlastní chybu.
>

vy to dokazete ? Anebo jste tak idealni clovek, ze chyby proste nedelate.
a co je podle Vas chyba, to, ze clovek nesdili Vas nazor ?

25494

9.2.2004 1:35

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 25494

Člověče, vemte rozum do hrsti - mám na mysli Vaši podporu a nedůstojné mlžení kolem ZHN, kterými jste Vy a Vám podobní přímo, či nepřímo přispěli ke smrti mnoha nevinných lidí. To, že jste stoupenci naprosto podprůměrného presidenta, hloupého Honzy a kriminálníka bych Vám i odpustil, i když na pivo bych s Vámi nešel...

Všechny moje předpovědi ohledně Iráku se bohužel vyplnily, rozhodně bych se ale raději mýlil! Co v této věci můžete spolehlivě pronést VY?

25511

9.2.2004 2:36

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25511

>To, že jste stoupenci naprosto podprůměrného presidenta,
>hloupého Honzy a kriminálníka bych Vám i odpustil, i když na
>pivo bych s Vámi nešel...

samozrejme, ze ho podporuji.
Presidentu "mirotvurcu" jsem se napodporoval dost v 50. letech. I kdyz jsem se akci nezucastnoval, vzdycky jsem se docet', ze vsichni zaci nasi skoly, odsuzuji, podporuji, nasbirali atd. Takze se nedivde, ze jsem jaksi ten dres vymenil.

>
>Všechny moje předpovědi ohledně Iráku se bohužel vyplnily,
>rozhodně bych se ale raději mýlil! Co v této věci můžete
>spolehlivě pronést VY?

jakepak predpovedi, do Iraku se slo, protoze, se slo. Co jste ocekaval ? Vzdyt historie dava dost ponauceni, jak se valky zacinaji a proc. Nebo jste tak naivni.



25512

9.2.2004 3:18

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 25512

Tady nejde o to, podporovat presidenty mírotvůrce, i když mír je jednoznančně hodnotnější cíl než válka. Mlátit kolem sebe holí ale umí každý blbec a Bush to navíc neumí... Jde o to, že president Američanům v tak závažné věci lhal a jeho cílem bylo od počátku jít do války. To je neodpustitelný a závažný precedens a pokud nedojde k jeho silnému odsouzení, vyšetření a potrestání viníků, bude to mít pro USA dalekosáhlé důsledky. Pokud to nevidíte, je mi Vás upřímně líto. To, že jsme měli v minulosti presidenty mírotvůrce, jak se pohrdavě vyjadřujete, by nám mělo později umožnit lépe aplikovat sílu...A nebo možná ne? Co myslíte? Já vidím Bushovu válku jako poslední útočiště podprůměrného pitomce!

K vynucení těchto věcí (odstranění vládnoucího lžipresidenta - válečného zločince a jeho vlády ve volbách) a ke změně je zapotřebí jisté naivity, pokud tomu tak chcete říkat. Jaká je ale aleternativa? Váš cynicysmus? Děkuji, nechci!

25514

9.2.2004 3:39

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Lev 172.?.?.?

Reakce na 25514

Vazeny pane Juchelka. Nedovedu pochopit, jak s Vama muze vubec nekdo nesouhlasit. Vzdyt je to uz videt v komercnich US TV kanalech, kde vsichni tito lide - oponentni, sledovali a fandili temto TV poradum. Ze by je i toto zklamalo? O co teda bojuji? Uz i kdyby samotny Bush verejne priznal, vsechny ty lzi ( coz se nestane, jelikoz NIC !! nejde primou cestou ), takze by nasi oponenti tomu verili? ...... Jsme asi moc naivni.

25515

9.2.2004 3:57

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25514

>
>K vynucení těchto věcí (odstranění vládnoucího lžipresidenta
>- válečného zločince a jeho vlády ve volbách) a ke změně je
>zapotřebí jisté naivity, pokud tomu tak chcete říkat. Jaká
>je ale aleternativa? Váš cynicysmus? Děkuji, nechci!

>

Jezisi Kriste, kdy uz pochopite, ze tady jde o stret dvou rozdilnych svetu, bud my nebo oni a najaka lez nebo pravda kolem toho je jen druhorada pomucka.


Panu Lvovi, je to stara ohrana pisnicka, ze nejlepsi obrana je utok, tolik k Vasemu pudu sebezachovy.

25516

9.2.2004 15:57

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Lev 172.?.?.?

Reakce na 25516

Jezisi Kriste, kdy uz pochopite, ze tady jde o stret dvou rozdilnych svetu, bud my nebo oni a najaka lez nebo pravda kolem toho je jen druhorada pomucka.
________________________________________________

Zdenku, libi se mi Vase otevrenost. Pokud Vas tady tak sleduji - na Zvedavci, byval jste dost uzavreny clovek a snazil jste se vetsinou jednou vetou sve oponenty zprazit. Nyni ale, nastala jina situace u Vas. Dal jste se do psani a tim vice, jste se nam otevrel, jak smyslite a co ve Vas vezi a to, co ve Vas vezi, je nekompromistni nasili a to, co jsem shora vyznacil tucne z vaseho vyjadreni vyplyva. Resite vse takto ve Vasem zivote ? Valky jsou to posledni a hlavne PRIMITIVNI. Myslim si, ze jsme dost inteligentni na to, abychom ruzne spory, resily diplomatickou cestou a ne valecnou. A pak mily Zdenku, jak sam urcite Vite, tak Spojene Staty severoamericke, nemaji "prozatim", valecneho konkurenta. To se pak nekomu valci, proti velbloudum.

Jsem taktez velice potesen, ze priznavate, ze na lzich nejak nezalezi a to uz zni dost nesvedomite a brutalne. Tu silu, kterou maji dnes "prozatim" Spojene Staty, tak v te sile, nepotrebuji lhat, staci jen diktovat. Ale bohuzel, teto spatna politicka vlada ( USA ), pouzive bezostysne, vsechny prostredky, nevyjimaje lzi, natlaku, teroru a nakonec vrazdeni nevinnych civilistu. Pro me jsou to dalsi sionistike, krizacke a dobyvatelske vypravy, k cemuz nam zehnej sionisticky Buh.

25524

9.2.2004 17:11

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25524

samozrejme, ze valka je ta posledni moznost, nebo aspon by mela byt, ale pokud by jsme ji nezacali my, stejne by nam byla po case vnucena souperem, ktery, nas od prvopocatku nenavidi a s pribyvajicim casem muze ziskat na sile.
spolehani se na diplomaticka reseni, jak jiste vite z historie, uz dovedly svet do mnoha pruseru, ke kterym nemuselo dojit, kdyby se objevila nejaka tvrda ruka.
V zadnem pripade nejsem zastancem nejakeho bezduvodneho nasili, ale prave ten pud sebezachovy na ktery poukazujete,mi rika, ze stojim na spravne strane.
Verte, ze v pripade "vitezstvi" druhe strany, nikdo z nich nebude zjistovat kdo jim delal 5. kolonu, oni to vezmou z jedne vody. A ze oni chteji zit v miru ? Opet bych kouknul trochu do historie. On by totiz ten Sobieski mohl dorazit k te Vidni pozde, anebo vubec.

25526

9.2.2004 20:20

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Lev 172.?.?.?

Reakce na 25526

Diky Zdenku, za strizlivou odpoved. Ale stejne si myslim, ze kdyby se nestouralo do Arabu, tak by dnes mohlo vse vypadat jinak, myslim tim hlavne to lepsi. Neni to ani tak valka politicka, ale, vicemene valka o prirodni zdroje, kterych ubyva a snad i dalsi duvod je ten, ze je to valka o pozice ve Svete, pokud to napiseme "vulgarne", tak se jedna o nadvladu ve Svete. Pochopitelne, ze tou jsou jen uvahy, jelikoz nikdo, mimo vyvolenych nezna pozadi, ale da se to i vycitit. [smích]

25530

9.2.2004 22:27

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 25526

Válka v Iráku JE ukázkovým příkladem bezdůvodného násilí a uspěchané války bez vyčerpání všech diplomatických možností...

25531

9.2.2004 23:26

RE: Jak válka ochránila americký dolar

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25531

>Válka v Iráku JE ukázkovým příkladem bezdůvodného násilí a
>uspěchané války bez vyčerpání všech diplomatických
>možností...

>

jak daleko podle Vasich predstav by ta diplomacie mela jit, kde je ten limit vycerpanosti. Pokud si vzpominam tak Saddam dostal tesne pred zahajenim valky moznost odejit a tim valku odvratit. Jak mu zalezelo na vlastni zemi je videt z nasledku.
v '38 se to taky resilo diplomacii a kde jsme dosli. Ze by taky nebyla vycerpana ?

25532

8.2.2004 20:27

Jak válka ochránila americký dolar

Lev 172.?.?.?

08.02.04 18:35
Josef ma pravdu !!!!
Bohuslav Danek -- 216...*
____________________________________

Ale Vy ne !! Bohuslave Danku [oči v sloup]

25489

8.2.2004 22:23

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 25489

Pan Daněk nemá možná vůbec žádnou pravdu, ale furt lže míň než Bush.

25502

9.2.2004 3:13

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Lev 172.?.?.?

Reakce na 25502

Vite pane Taborsky, ze ti nasi oponentni kamaradi, nebudu je radeji jmenovat, at nenadavaji, ze je to osobni utok, ze i kdyz uz vsichni budou kricet, ze je to bile, tak oni musi mit to posledni slovo a rvat, ze je to cerne. Je to jejich prestiz - privilegium maius. Takze je nechame radeji plavat v kalnych vodach, jelikoz oni o zachrane vubec nepremysleji, jelikoz jim schazi, pud sebezachovy. [smích]

25513

8.2.2004 23:56

Jak válka ochránila americký dolar

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Jak jsem si přečetl malicherné spory o tom, kdo má pravdu -
zdali Zdeněk nebo Josef - kecají oba dva dobře,
tak učiním malou poznámku k Iráku,ale k dnešnímu stavu!
Není dnes podstatné, zda měl Irák ZHN, či nikoliv.
To jsou již omšelé politické tahanice v USA a Británii
a zcela jistě budou Bush a Blair po zásluze odměněni
ve volbách.
Naprosto rozhodující je samotná situace v Iráku.
Tam se totiž schyluje k něčemu, co si dovolím nazvat
velkým "průserem". Vývoz "demokracie" se zjevně nepodařil
a spory mezi známými třemi /sunité,šiité,kurdové/ protivníky jsou zcela zřetelné.
Nevím,zdali to nebyl nakonec záměr, rozbít Irák, ale něco
na způsob občanské války je na spadnutí.
To je ta nejhorší varianta "osvobození" Iráku od zlého Saddáma,
která mohla poválečné uspořádání země potkat.
Myslím,že již i takový slovutný Izrael má z vývoje v Iráku
strach a bude chtít situaci uklidnit.
Jenomže jednou špatně navařenou kaši do hrnce vrátit nelze.
V ohrožení je celý region, protože do takového konfliktu
mohou být zataženy okolní země a výsledek je nejistý.
A válka v Iráku dolar neochránila.
Dolar ještě spadne / říkají experti o 20% / - nechci se
přít a také je možné, že vývoj nabyde těžko kontrolovatelnou
podobu. To by potom byla ta nejhorší zpráva pro celý svět.
Paradoxně byla válka vedena spíše z ekonomických důvodů
- oživení hospodářství,ochrana investic / viz. dolar /
a vlastně je možné,že efekt bude opačný.

25507

9.2.2004 0:49

Jak válka ochránila americký dolar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Jaksi porad nechapete ze pro USA je slaby dollar vice nez zadouci...
a cisla z poslednich mesicu k dispozici jsou rijen , listopad naznacuji ze se
,neco deje'...rozdil mezi dovozem a vyvozem byl v techto mesicich nejmensi za poslednich
13 mesicu.Je evidentni pokles dovozu z EU a mirny narust vyvozu.

Kdesi jsem cetl srovnani s rokem85- 88 a zacatkem 90 let..mezi lety 85-88 dolar spadl(ef.kurz) dollaru o 37% a v roce 91 ucet platebni bilance se dostala do prebytku...analogii na tuto situaci je ze by se dne musel dollar propadnout o cca 53%(ef.kurz) aby se doslo k vyrazne redukci deficitu...dnes je v cca druhe polovine cesty propad 30%.

Ted do celkove situace zapocitejme zpozdeni a zlepseni muzeme sledovat v horizontu 20 mesicu(strilim) podle ekonomu se horizont pohybuje v rozmezi 15-25 mesicu.

mimochodem-podle analytiku apreciace Eura ubira z rustu HDP eurozony 2% body...

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/komentare_zobraz.asp?ka=1143618

25509

11.2.2004 11:22

Jak válka ochránila americký dolar

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nic na svete nemuze zachranit americky dolar ,kdyz je vse stavene na podvodu rady cisel a neexistujicich vysledku,Amerika muz ehrat tuto roli jeste nejaky cas ,ale prijde den pravdy a ani tisic Greenspanunezachrani Ameriku od toho ,ze bude muset makat a ne zit na ukorjinych statu,zit na dlud se da nejaky cas ,ale neni to naveky,dluhy politiku ,nejsou jejich dluhy ,ale dluhy vsech obcanu ,coz znamena ,ze zakonne znehodnoti vysledky jejich celozivotni prace,ceny stoupaji a s nimi i poplatky ,papirove penize se stanou jen pairem a nicim vic ,coz je ukazka v hodnotach zlata a stribra.Roosvelt okradl Americany o jejich stribro a zlato,komunisti rovnez,cena americkeho dolaru je umele drzena na vyssi,ale ,jak dlouho ,kdyz zbytek svta neverici americkemu vydridusstvi prejde na eurodollar,kdyz jen Cina prijme eurodollar,tak to Amerika velmijasne pociti na sve ekonomii a bude jedno ,co Greenspan za varovani posle do verejnosti,Amerika bude bankrupt v jedne hodine,tak hrozne,ze se ani dny roku 1920 nebudou k tomu moci prirovnak,zpozdit tento zakonity vyvoj je jenom valka,ale na jak dlouho ?

25567

11.2.2004 12:21

Jak válka ochránila americký dolar

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nic nezachrani USA ,pravda jednou vyjde najevo a dollar bude jen kus papiru nic vic!

U.S. DOLLAR SLIDES TO NEW LOWS AGAINST OTHER WORLD CURRENCIES
AMERICANS OBLIVIOUS TO PENDING DEATH OF THE DOLLAR!
When the bottom finally falls out, those of us who have paid attention will gladly direct the violent anger of the American people in the right direction. It will be a real pleasure to incite action against those who will have caused the collapse! When that time comes, all the armed security in the world won't do them any good.

25569

12.2.2004 5:13

Jak válka ochránila americký dolar

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je pozoruhodne ,jak se historie opakuje,ale oresto,prezevsechno je lidstvo nepoucitelne,coz nemam na mysli politiky,George Bush rekl"Kdo neni s nami je proti nam"!
To neni nic noveho,to se praktikuje uz tisici roku pred nasi generaci,ale ty konce?
Zide si take uvedomuji,tedy nekteri,ze toto heslo muze byt pocatkem jejich konce.
For the Jews, as you are aware, are a sensitive Community, and thus very suspicious of any Gentile who tries to approach them with a critical mind. They are always inclined -- and that on account of their terrible experiences - to denounce anyone who is not with them as against them, as tainted with 'medieval' prejudice, as an intolerant Antagonist of their Faith and of their Race.

Nor could or would I deny that there is some evidence, some prima facie evidence of this antagonistic attitude in your pamphlet. You point out, and with fine indignation, the great danger that springs from the prevalence of Jews in finance and industry and from the preponderance of Jews in rebellion and revolution.

25587

13.2.2004 3:36

Jak válka ochránila americký dolar

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V ramci svetoveho miru a kontroli nad zbranemi hromadneho niceni,coz je hlavni naplni presidenta Bushe ,tak zkuste poslat mezinarodni komisi do skladu nuklearnich zbrani v Israelu,zde ,totiz prava Spojenych Narodu a vsemocne Ameriky zcela konci.
Opacny projev ,podpory,se najde u kazdeho "americkeho politika" ,ako je Perl a nebo Rumsfeld ,asi tito panove neposlouchaji snahy mirotvurce Bushe o atomovych bombach.
* U.S. Secretary of Defense Donald Rumsfeld defended Israel’s assumed nuclear stockpile.
Speaking at the Munich Conference on Security Policy on Saturday, Rumsfeld suggested Israel needs atomic weapons because it is a small state with a small population. “It’s a democracy and it exists in a neighborhood” whose members have “opined from time to time that they’d prefer it not be there and they’d like it to be put in the sea,” Rumsfeld said. “And Israel has opined that it would prefer not to get put in the sea, and as a result, over a period of decades, it has arranged itself so it hasn’t been put in the sea.”
Switzerland wants fence hearing

25615

13.2.2004 3:44

Jak válka ochránila americký dolar

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef,zde mate primy dukaz o udalostech v Tonkinskem zalivu,kde si "Amerika" zorganisovala valku ,kterou potrebovala.
------------------------
The U.S. plan to rescue a unitary state in Iraq with Iowa-type caucuses in 18 provinces was also doomed to failure — if only because Iraq is not Iowa. It also demonstrated one-person-one-vote elections are not the sine qua non of democracy the way they are in India, Western Europe and North America.
President Bush says, "I want the American people to know that I, too, want to know the facts" about what happened to WMDs in Iraq. Apparently, the president, too, was disinformed about WMDs being the reason he ordered U.S. troops into harm's way. Because this was no more the provocation given by the war's architects than the one put forward by the Gulf of Tonkin resolution that led to escalation of the Vietnam War — and 58,000 American servicemen killed in action.
North Vietnamese gunboats did not attack U.S. warships in the Gulf of Tonkin, anymore than Saddam threatened to attack us with his nonexistent WMDs.
So the leitmotif for Operation Iraqi Freedom was not WMDs, but the freedom of Iraq in the larger context of long-range security for Israel. Mr. Bush is right to change the rationale for war to isn't-the-world-a-better-place-without-Saddam? Of course it is. Was Iraq ever a threat to the U.S. homeland? Of course it wasn't.
-------------------
Shodou okolnosti jsemna to narazil a tak jsem to pro Vas okopiroval,pro jistotu diskuse.

25616

15.2.2004 21:00

RE: Jak válka ochránila americký dolar

Josef 12.?.?.?

Reakce na 25616

Roberte vzdavam to ! Kdyz si upravujete dejiny, aby se to hodilo vasim theorijim, proti tomu nenachazim argumenty a musim diskusi jednoduse vzdat. Jestlize si myslite , ze kazdou valku zavinli zide tak si to myslete dal, a jestli si myslite , ze Americane jsou blbci, tak si to myslete dal. Muj nazor je , ze zide najsou schopni neco takoveho co existuje v USA vytvorit. Ze je USA nejsilnejsi a nejbohatsi stat na svete mohou dekovat osobni svobode a zarukou osobnich prav a svobody dane Constituci a nikoliv zidama. pro zajimavost par cisel:
Co se poklada za chudobu podle scitani 2000.
46% chudych vlastni svuj dum, prumerny dum chudych ma tri loznice , jednu koupelnu, garaz a patio. 76% chudych rodin vlastni airconditioning, pro srovnani v r. 1970 pouze 36% obyvatelstva vlastnilo klimatizaci. Jenom 6% chudych zije ve stisnenem prostoru s jinymi osobami 66% chudych ma vice zivotniho prostoru nez stredni klas zijici v Parizi, Londyne nebo ve Vidni. 75% vlastni automobil,31% vlastni 2 automobily. 97% vlastni barevnou televizi, vice jak 50% vlastni dva nebo vice TV. 78% ma VCR nebo DVD player, 62% ma cable nebo satelit prijem. 73% vlastni mikrovlnovou troubu, 35% vlastni mycku na nadobi.
Spotreba protejnu , vitaminu a mineralu je stejna jako u vyzsich vrstev a ve vetsine pripadu nad doporucovanym prumerem. Prijem protejnu je dvojnasobny nez rekomended a deti jsou az 5 kg tezsi nez je norma, trpi obezitou. A za to vsechno mohou zidi! (podle Vas)!

25681

17.2.2004 2:04

Jak válka ochránila americký dolar

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef,je jen na Vas,jak vidite svet a jakou informaci vezmete v potaz ,nakonec nemusite chodit daleko,vemte si priklad z ceskych dejin,z nedavneho komunismu,kolik komunistu zidu nam vladlo ,a jake meli pekne baraky,auta a jak jezdili kazdy rok k mori a jejich deti kazdy rok na hory a jejich panicky kazdy rok do lazni a to vsechno v duledku sovetske nadrazenosti,kterou mel v rukach ,kdo ?Proc si myslite ,ze z achivu zmizelo cast zeznamu komunisticke-zidovske registrace?
Jdete a zeptejte se ,kdo to byl zid Andropov a nebo Breznev,jehoz prave jmeno bylo Pinklstein,ja nemusim za vsim videt zidy,oni tam zkutecne jsou,takovy Wesley Clark ,co nechal v ramci NATA nechal bombardovat Jugoslavii-Belehrad,to je zkutecnost,v Americe na nej vzpominaji na jeho akci ve WACO ,kde nechal pouzit jedovatych plynu a tanku proti vlastnim obcanum ,ze nam a detem.Zeptejte se nasich muklu ,co prosli "Domeckem-v Ruzini,kde vladl tak zvany HORA-zid ,jak tam zachazel s nasimi lidmi,nebo takovy Bejkovsky jez byl za komunismu nacelnikem politickeho oddeleni karlovarskeho kraje,ja jenehledam ,oni ,tam jsou a oni regulovali a reguluji nas zivot dodnes,proc Vam nereknou ,jak zidovsky kongres uz v roce 1933 zahajil valku na Nemecko,proc to nikde nenajdete ve vasich knihovnach,protoze si to zide nepreji ,abyste to cetl a nedostal neco navic do hlavy ,co tam nema byt,takze je jen na Vas ,jak prijmete argumenty jinych lidi,nakonec "bolsevicka revoluce" byla tak bolsevicka ,ze tam 85% vsech komisaru bylo zidu a Rusko to stalo na 100 milionu zivotu,co nevideli za kazdym rohem zida.

25708

17.2.2004 10:18

Jak válka ochránila americký dolar

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nakonec ,co patrioticti Americane tvrdi o svem problemu s vladou a jejich chlebodarci-bankou.
----------------
WE NEED LEADERS TO BEGIN THIS ACTION. WILL YOU HELP?

Consider this fact. Most of the given sources in this booklet show how the bloodline of family bankers who own the FED funded both sides of all major wars. They created fake colonial money to destroy the Americans during the Revolutionary War and tried to finance both sides in the American Civil War. Abraham Lincoln refused and the South accepted. Many publications show that these bankers financed World War I, World War II, and the Russian Revolutionary War, which helped Napoleon, Lenin, and Hitler come to power. They financed both sides from money created from nothing and profited greatly. These same bankers created a number of American depressions to change the U.S. legislation and seize our wealth. Read the sources for details. This is why our forefathers wrote in the Constitution that only Congress can issue money - not private banks (Reference 18).
-------------
National Bank of Commerce, New York A.D. Jiullard

Hanover National Bank, New York Jacob Schiff

Chase National Bank, New York Thomas F. Ryan Paul Warburg William Rockefeller Levi P. Morton M.T. Pyne George F. Baker Percy Pyne Mrs. G.F. St. George J.W. Sterling Katherine St. George H.P. Davidson J.P. Morgan (Equitable Life/Mutual Life) Edith Brevour T. Baker (Reference 4 for above, Reference 22 has details, P. 92, 93, 96, 179)

25713

25.1.2005 14:40

Jak válka ochránila americký dolar

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

"Jezisi Kriste, kdy uz pochopite, ze tady jde o stret dvou rozdilnych svetu, bud my nebo oni
zdenek"

Velmi poucna diskuze. Zdenku, kdyz i CIA priznava, ze Irak nikdy nebyl hrozbou, kde jste vzal to "bud my, nebo oni"...? [oči v sloup]

Nejak me to nejde do hlavy.
Mimochodem, Irak se stal rajem teroristu:
http://www.novinky.cz/04/77/95.html
...to je ten vysledek, co jste chtel? Saddam je dokazal udrzet na uzde, ale Amici muci a vrazdi a bombarduje evidentne jen civily a ty neprave, protoze jinak neni mozne, ze je tam tedka takovy BORDEL!!!
...ale co, tyhle vysledky vam nestaci?

http://www.bendib.com/black/10-04-Take-THAT-Osama.jpg

41367

Příspěvků: 77

06.02. 08:16 Alan  Čistá pravda!
07.02. 02:59 Jedinecny  RE: Čistá pravda!
06.02. 12:24  Jak válka ochránila americký dolar
06.02. 12:26 Robert Nohejl  Jak válka ochránila americký dolar
06.02. 15:12 dub  Jak válka ochránila americký dolar
06.02. 16:17 merc  Jak válka ochránila americký dolar
06.02. 17:58 albert  Jak válka ochránila americký dolar
06.02. 19:49 Patria  Jak válka ochránila americký dolar
07.02. 21:03 Josef  Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 19:07 Rastik  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 21:58 Jiří Táborský  RE: ABB (Anybody But Bush).
09.02. 13:05 Miloslav Ponkrác  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 17:49 H.A.  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 02:46 albert  Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 19:41 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 02:53 Aja  Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 04:28 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 18:25 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:12 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:28 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:46 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 21:26 Josef  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:19 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:02 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 04:09 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 17:59 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 20:54  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 22:30 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
11.02. 00:28 Zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
11.02. 05:53 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
11.02. 08:17 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
11.02. 16:05 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 14:51 Josef  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 17:42 Jiří Táborský  RE: Opětovné zamlouvané kopnutí do vlastní brány
11.02. 01:18 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 05:36 Josef  Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 17:05 Alex Juchelka  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 18:17 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:17 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 23:40 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 00:11 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 13:15 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 13:29 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 01:35 Aja  RE: Jak válka ochránila americký dolar
10.02. 02:08  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 18:35 Bohuslav Danek  Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 20:37 Alex Juchelka  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 21:40 Josef  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 23:43 Che  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 01:29 Alex Juchelka  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 15:03 Dramenbejs  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 18:14 Ouak  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 21:50 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 01:35 Alex Juchelka  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 02:36 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 03:18 Alex Juchelka  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 03:39 Lev  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 03:57 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 15:57 Lev  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 17:11 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 20:20 Lev  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 22:27 Alex Juchelka  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 23:26 zdenek  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 20:27 Lev  Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 22:23 Jiří Táborský  RE: Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 03:13 Lev  RE: Jak válka ochránila americký dolar
08.02. 23:56 Peleška Milan  Jak válka ochránila americký dolar
09.02. 00:49  Jak válka ochránila americký dolar
11.02. 11:22 Robert  Jak válka ochránila americký dolar
11.02. 12:21 Robert  Jak válka ochránila americký dolar
12.02. 05:13 Robert  Jak válka ochránila americký dolar
13.02. 03:36 Robert  Jak válka ochránila americký dolar
13.02. 03:44 Robert  Jak válka ochránila americký dolar
15.02. 21:00 Josef  RE: Jak válka ochránila americký dolar
17.02. 02:04 Robert Nohejl  Jak válka ochránila americký dolar
17.02. 10:18 Robert Nohejl  Jak válka ochránila americký dolar
25.01. 14:40 trodas  Jak válka ochránila americký dolar

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 980