Diskuze k článku

Adolfe vstaň, tohle je tvůj den!

Příspěvků 40

4.9.2019 0:46

Už Pjakin říkal, že dochází k nebývalému nárůstu fašismu i v Rusku

F&T 212.?.?.?

Lidé by se správně měli s fašismem seznámit včetně Hitlerových projevů. Ale to pouze s tím účelem aby byli schopni rozpoznat fašizmus, který na sebe bere každou chvíli jiný převlek.

Fašismus už nebude takový jako v minulém století. Přesto je i dnešní podoba fašismu neméně zhoubná a může mít nasvědomí milióny nevinných obětí.

373439

4.9.2019 1:22

Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D

Ten zlý 185.?.?.?

Je v naprostém pořádku, když jsou vydávány historické dokumenty a můžu se s nimi seznámit bez otravných komentářů, které mi dopředu napovídají, co si tak asi mám myslet. Zakazovat a cenzurovat je cesta do pekla. Jestli je ten člověk vydává, protože si myslí, že Hitler byl fajn parťák na tenis, když s ním nebudete mluvit o politice, tak je to jeho věc a ne věc trestního práva. Za mě - dobrý počin.

373440

4.9.2019 9:26

RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 373440

Komentář si ale jednoznačně zaslouží fakt, že veřejné projevy Hitlera byly jeho piárem pro zblbnutí mas Němců, kteří by bez víry v Hitlera, ve spravedlivost svých "Německých nároků" a vítězství Německa nešli do války, kterou by pak Hitler nebyl schopen rozpoutat. Tragické by bylo - a reálně to hrozí - že čtenář projevů uvěří tak jak Němec před 80 lety, že Hitler je správný a smělý chlápek, který říká pravdu. Pak zbývá jenom se omluvit za odsun/vyhnání, uznat nároky sudetoněmeckého landsmanšaftu a požádat o trvalé připojení "území českých Němců" od Asche po Bretzclaw k nikdy nekončícímu Svätému Reichu.

373443

5.9.2019 21:55

RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373443

V čom Hitler nemal pravdu?

373477

5.9.2019 23:43

RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373477

Zveřejnil své sponzory? Kde ? Kdy?

373485

5.9.2019 23:55

RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373485

Nerozumel si otázke?

373486

4.9.2019 2:18

No a co?

Rohir 109.?.?.?

Přiznám se, že jsem nějak nepochopil smysl tohoto článku... Asi nemám autorův vhled do problematiky, ale nechápu, proč by se vydavatel pan Kamas měl zaobírat tajnými proslovy Hitlera, když kniha má obsahovat jenom ty veřejné. No a pokud byl projev tajný, pak je otázka, jak lze ověřit jeho pravost... Také jsem nějak nepochopil, proč by měl čtenář knihy zkoumat pohnutky, které pana Kamase k vydání knihy vedly? Mění to snad něco na znění Hitlerových slov? Mění to něco na historických okolnostech? Mění to něco na dopadu těchto projevů na tehdejší posluchače nebo na dnešní čtenáře? Mění to vůbec něco na něčem? Co je autorovi článku do toho, jaký má pan Kamas politický názor a co si myslí o historickém dopadu Hitlerova působení nebo o Hitlerovi samotném? Pokud se páně Kamasovo působení odvíjí v rovině argumentace a klidné diskuse, pak s jeho názory můžeme intuitivně nesouhlasit, můžeme proti nim postavit svoje argumenty, nebo si prostě můžeme myslet něco o lezení a o zádech, ale určitě bychom se měli povýšit nad úroveň komunistických aparátčíků s jejich cenzurou, osočováním, umlčováním, dehonestováním a kriminalizováním každého, kdo se odvážil myslet nějak jinak, než je stranou a vládou uznáno jako jediné správné. Divím se, že byl tento článek na Zvědavci zveřejněn, protože svým stylem připomíná nejspíš Rudé právo z roku 1988 v době perestrojky, zatímco jeho autor působí dojmem zapáleného politruka, nebo iniciativního svazáka toužícího po placeném místečku v sekretariátu. Rozumný člověk ale ví, že pokud chce poznat pravdu, nebo se jí aspoň přiblížit, musí se držet klasického audiatur et altera pars.

373441

4.9.2019 9:32

RE: No a co?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 373441

Já mám opačný názor. Autor článku má na mysli sofistikované formy vedení mysli- především nastupujících generací. Neboť již tisíce let je známo:
Veliké zlo může způsobit tobě nepřítel,
nebo i nenávist.
Mnohem však větší zlo způsobí mysl,
která je špatně vedena.

Heydrich by nemohl bez předchozího zavěcení do strategie proti Rusku a Slovanům- po nástupu do funkce, veřejně pronést známý projev.
Strategie eliminace Ruska a Slovanů je stále prioritou. Více viz článek na Zvědavci ze dne 27.8.2019 s názvem Staronová strategie USA vůči Rusku

373444

4.9.2019 6:50

Fašizmus je metóda vládnutia ,

Libertarian 80.?.?.?

prejavy sú iba formou, nie príčinou fašizmu. Príčinou je ochota ľudí dať svoju slobodu vlãde. Presne ako dnes.

373442

6.9.2019 7:04

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 373442

Národný socializmus bojoval proti vláde bankárov.
A inak - každá firma musí mať riaditeľstvo.

373489

6.9.2019 22:32

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 373489

„Je povinností národního státu osvobodit veškeré, především však nejvyšší politické vedení od parlamentního principu majority, tedy rozhodování masy, a namísto toho zajistit jednoznačně právo osoby.
Z toho vyplývá na sledující poznání: Nejlepší pojetí státu a státní formy je
takové, které s přirozenou jistotou vynese nejlepší mozky národní pospolitosti k vedoucimu významu a k vedoucímu vlivu. “(s.241)

„Marxismus představuje pokus xxxa vyřadit ze všech oblastí lidského života
rozhodující význam osobnosti a nahradit ji davem.“

Marxismus/komunismus byl úmyslně páchán a někde i spáchán bankstery, stejně tak světová válka, a vydírání a olupování Německa za „vinu“ na rozpoutání války, až do tragické bídy a hyperinflace ve dvacátých letech. Cíle byly obvyklé; růst moci a zdrojů! Závislost otroků!

Zfetovaný šašek s talmudistickou přezdívkou Hitler byl jen loutkou banksterů. „Mein“ Kampf a „jeho“ projevy však nebyly z mozku šaška, ale z mozků talmudistických „osobností“, lstivých ničivých zmetků. „Kádry řeší vše,“ v marxismu, v „národním socialismu“- fašismu! Kádry dosazovala, za špagátky tahala, a případně likvidovala talmudistická mafiánská sebranka s banksterskou lupičskou vrchností.
Zfetovaný šašek papouškoval bludy podle scénáře a nácviku otrokářských talmudistických SSvatých, na zadání banksterů!

373507

7.9.2019 18:42

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373507

V tomto sa mýliš a uveril si klamstvám ktoré sa v poslednej dobe hojne šíria.
Hitlera nestvirili a nefinancovali bankári. Boli to bieli nacionalisti ako Henry Ford. On sám poskytol NSDAP obrovské sumy.

373517

8.9.2019 6:17

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373517

Klamstvám??? Ford byl pod správou J.P.Morgan!

373527

8.9.2019 11:52

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 373527

Ford byl navíc zednářem vysokého stupně zasvěcení, snad dokonce 33. Takže Ford patrně napsal Mezinárodního žida jako vějičku, na kterou se blbec Hitler chytil a sežral to i s navijákem. Normálnímu člověku by nikdy ta kniha neprošla. Za mnohem menší odhalení sionisté takového člověka uvláčejí k smrti. Ford zemřel v klidu a v pohodě bohatý.

373532

8.9.2019 15:42

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373532

...a zanechal po sobě "Fordovu nadaci", která je stejně tak filantropická a přispívá na stejné žido-projekty, jako ty od těch Gugenheimerů, Sorosů, Kochů atd. atd....[velký smích][velký smích]

373535

8.9.2019 17:53

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373532

Zednářem 33 stupně zasvěcení byl prý i Václav Lahev, ale k čemu mu vlastně celá ta fantasmagorie byla ? Byl to takový chudý Karel Got / asi 1 miliarda /. Zabezpečil sice ambiciozní a chtivé příbuzné minimálně půl miliardou dědictví, ale o jeho poslední vypité dvě basy piva Bráník se mu na Hrádečku poprali funebráci...

[velký smích]

373539

9.9.2019 21:46

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373532

Pane Stworo, nebuďte smiešny.
Židia poverili Forda aby napísal čistú pravdu o nich samých?
Prečo tak urputne bojovali proti Protokolom?
Prečo Ford postavil svoj Európsky závod v Nemecku a celý zisk daroval NSDAP?
Netreba všetko za každú cenu prekombinovat.

373558

9.9.2019 21:42

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373527

Čo je to "bol pod správou"???

373557

10.9.2019 5:41

RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 373557

Zázračný rozvoj automobilky Ford zajišťoval Morgan. V Americe, později v Německu, ale i v Rusku!

373565

4.9.2019 10:28

Reklama zdarma

Kolem_jdoucí 178.?.?.?

Pokud si tento článek nenapsal přímo pan Kamas, tak autor mu udělal celkem slušnou reklamu... a zdarma [oči v sloup]

373445

4.9.2019 11:43

Raději historii než propagandu

Petr Urban 90.?.?.?

Pan Kamas vydává knihy, které vychází z historických, době nepohodlných, reálii. Jde o žádoucí reakci na jednostranný výklad dějin a propagandu.
Teď jsou například media plná recenzí na film Nabarvené ptáče, který vykresluje Slovany jako tupá a surová hovada. Pan Wiesel tuto sadisticko pornografickou fikci ve své recenzi vyzdvihl jako pravdivé svědectví malého dítěte v kontextu holokaustu.(sic)
Myslím, že pan Hitler neměl o Slovanech horší mínění než pan Wiesel, nositel Nobelovy ceny za mír.

373447

6.9.2019 0:03

RE: Raději historii než propagandu

Gój 46.?.?.?

Reakce na 373447

Lepšočlověk Hitler/Schickelgruber neměl vlastního míněni. Vyřvával, co mu nejlepší z lepšolidí vštípili do jeho nemocné hlavy.

373487

4.9.2019 13:15

Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a "nacistům" k moci

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Hitler byl zfetovanou loutkou korporátních fašistů, talmudistických banksterů. "Jeho" projevy byly páchány jejich, banksterkou SSvatou čeládkou, včetně slátaniny Můj boj (viz Klimov nebo Deschner). Nestyďte se, rozebírejte tu mistrovskou davovou debilizaci otroků. Každý projev šaška, každou větu z davové debilizace!

Alexander Benesch
Filmový režisér Oliver Stone (Wall Street – Peníze nikdy nespí) uvedl v rámci interview pro Canadian Press v roce 2010, že „bankéři pomohli Hitlerovi a nacistům k moci“. Michael Casey k tomu poznamenal:
„... Adolf Hitler...k moci díky pomoci vlivných osob z oblasti hospodářství... že zničí komunismus a získá kontrolu nad pracujícími“.
Oliver Stone zamlčel několik důležitých detailů. Bankéři podporovali nejen Hitlera a "nacisty", ale stvořili rovněž základy komunismu, jenž chtěl "německý diktátor" zničit. Bez podpory „německého“ průmyslového kartelu I.G.Farben (Rockefellerové, Warburgové) by Hitler zůstal pouze obskurní marginálií v dějinách a miliony lidí by by nepřišly o život během druhé světové
války...
Antony C.Sutton uvedl ve své knize ‚Wall Street a Hitlerův vzestup‘:
„Bez kapitálu, jenž dala Wall Street k dispozici (Dillon, Read & Co., Harris, Forbes & Co., National City a Kuhn, Loeb & Co.) by nevznikl koncern I.G.Farben a nedošlo by k uchopení moci Adolfem Hitlerem a k druhé světové válce“.

Dodd napsal: “DuPontové ...obchodu se zbraněmi...
Standard Oil (Rockefelleři), International Harvester, General Motors a Ford (J.P.Morgan), International Telephone and Telegraph, General Electric, International Business Machines, Alcoa a Dow Chemical...
Bankéři a průmyslníci nejen že vytvořili... Hitlera, ale rovněž od samého počátku financovali a podporovali Sověty. ‘Wall Street and The Bolshevik Revolution’ , Antony Sutton popsal vztah, jenž mezi bankéři, průmyslníky a bolševiky panoval. ...nechávali čelní Morganovi bankéři zlato (a obilí) pocházející od bolševiků ... do Spojených států,
Anthony J.Hilder:
Komunismus není /a nikdy nebyl/ něčím co vychází z lidových mas a neslouží k tomu, aby bylo možné svrhnout nadvládu bankovní vrchnosti, ale je daleko spíše výtvorem samotných bankéřů, jejichž cílem je prostřednictvím komunismu podrobení a zotročení lidu”.
R.E.McMaster poznamenal v časopise ‘The Reaper’:
“Cílem mezinárodního komunismu není zničení kapitalismu západního světa, jenž je založený na dluhu, ale zotročení lidstva z pověření právě tohoto na dluhu založeného kapitalismu západního světa”.
Ve své knize ‘Western Technology and Soviet Economic Development’ vysvětluje Sutton ... jak bankéři po revoluci nadále financovali a pomáhali s výstavbou (a zbrojením) Sovětského svazu.

373448

4.9.2019 13:15

Zajímavé...

ObcaneCR.cz 94.?.?.?

mám dojem, že tento článek bude vnímán rozporuplně, ano i ne. Nic není jen černé a nic není jen bílé. V textu je také věta: "Začteš se a zapomeneš na miliony lidí, ..." To, že se změnil číselný údaj v řádu milionů je fakt, ale kouzelná číslice je historická konstanta, které se ona změna z nějakého důvodu nedotkla.
Jaký je asi názor autora článku na toto v konfrontací s §405 tr.zákoníku?

Společnost volá po kritickém myšlení, ale:
- když je aplikujete na tzv. demokratické zřízení této podoby - jste extrémista
- když je aplikujete na EU-Afro invazi - jste pravicový radikál, xenofob, extrémista aj.
- když je aplikujete na vznik státu Izrael a spojené události - jste antisemitista
- když je aplikujete na 2WW - jste neonacista
- když je aplikujete na určitou událost minulosti veřejně - ... však víte.

Shrnuto - Systém od nás chce kritické myšlení, ALE jen v tom rozsahu, aby zapadalo do "Systémové minulosti". Nebo-li se vyžaduje kriticky myslet na systémových postulátech Tvůrců veřejného mínění a minulosti.

Osobně mám obavu především z jedné věci - kvality překladu, že nebude straněno na jednu či jinou stranu účelu. Volba slova překladu někdy skutečně záleží na širokém pochopení souvislostí. A domnívám se, že tyto texty budou obzvlášť náchylné.

Na celé 2WW je důležité, proč k ní došlo (velmi stručně zapsáno široké spektrum informací). Představa mnohých je, že se jednoho rána AH probudil a zjistil, že nemá rád jisté lidi a proto je třeba se jich zbavit. A skončili tak, jak píše autor, a v počtu, který uvádí, ale ... viz. úvodní odstavec.

Lze doufat, že ti, co je budou číst vezmou v potaz také předcházející období, 1.WW, důsledky pro Německo aj.

Další kapitolou je průběh po konci 2WW, "soudy" (a nejen Norimberk, bylo jich mnohem víc). Jak by jejich průběh hodnotili studenti práv pokud jde o procesní postupy? Byli to soudy nebo "soudy"? Co o nich společnost vlastně ví...?

Otázek je mnoho, pravda jen jedna. Snahou je se k ní dobrat a pochopit, neboť minulost je klíčem k současnosti i budoucnosti. Přál bych překladatelům, aby odvedli kvalitní práci, k čemuž nemůže stačit pouze znalost němčiny... Kdo ověří kvalitu překladu - toť otázka. Nebo budou dány k dispozici i zdroje?

373449

4.9.2019 15:03

Nechte tu zrůdu raději v zapomnění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Říká se ale, že na každém šprochu pravdy trochu. Smutným faktem je, že dnes lezou mnozí Češi potomkům nácků a gestapáků do zadku jak jen můžou, četné politiky nevyjímaje. Peníze přece nesmrdí a kšeft je kšeft. Hlupákům a naivkům stačí, když vlastní nějaký výrobek Made in Germany (auto, domácí spotřebiče,nářadí, nábytek, hadry atd.), aby velebily a oslavovali Němce, zcela zapomněli na zvěrstva nacistů páchaná na českém národu a také na to, kdo nejvíce přispěl k porážce německých nacistů ve druhé světové válce. Pak se nesmíme divit, že mnozí Němci námi pohrdají.A Rusové jakbysmet. Nacismus zdaleka není mrtvý, pouze vyčkává na vhodné podmínky, aby znovu začal řádit. Těmito podmínkami jsou hospodářské a politické krize, národnostní, etnické a náboženské konflikty, rozvírající se sociální nůžky mezi boháči a chudými. A na tyto jevy je alespoň v Evropě pěkně zaděláno díky rozšíření neoliberalismu, krátkozraké a agresivní politice Západu k zemím, které se snaží vymanit z jeho diktátu a područí. A takových zemí rapidně přibývá.

373450

4.9.2019 20:06

Nesouhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Pointa článku mi přijde zvrácená. Bránit lidem k informacím v jejich původní podobě nebo poskytovat výklady ? To je výuka k ovcoidnosti. NAOPAK. Lidé by si vše měli projít v původní podobě a bez komentářů. A pokud nebude jejich kritické myšlení potlačeno, měli by si pak ověřit jaké jsou další verze. Jen tak se lidé naučí hodnotit informace a ubrání se manipulaci.

373451

4.9.2019 21:35

RE: Nesouhlasím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 373451

Já vás chápu a normálně bych s vámi souhlasil. Ale v tomto případě je to jinak. Já totiž Pavla Kamase znám osobně. A mohu potvrdit, že jsem nikdy nepotkal tak fanaticky oddaného Němce a tajného obdivovatele Hitlera. Je to dovedný a nebezpečný manipulátor, který své skutečné názory dokáže velmi obratně skrývat.

U každého jiného bych byl pro uveřejňování bez vysvětlivek, ale v jeho případě, protože vím, proč to dělá, jsem ostře proti.

373455

5.9.2019 3:53

RE: Nesouhlasím - NESOUHLASIM

coinageboy 2605:x:x:x:x:x

Reakce na 373455

Ja jsem myslel ze subjektem jsou Hitlerovy proslovy - jestli je vydal Kams anebo Matka Tereza je, z tohoto uhlu, mimo misu...

373458

5.9.2019 10:07

RE: Nesouhlasím - NESOUHLASIM

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 373458

Není. Když dva dělají totéž, není to totéž. Měl byste se ptát, kdo je za tím a co tím sleduje.

373463

5.9.2019 14:34

Musím s Vámi souhlasit.

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 373455

Sám si v poslední době všímám jednoho velice nepříjemného fenoménu. Stále více a více se v různých zprávách objevuje a skloňuje termín „Sudety“. Zaznívá to natolik často, že se obávám, že se otevírá další Overtonovo okno (pokud již tedy není otevřeno prakticky dokořán). Mám několik článků (kupodivu i z tisku), co zde dělali Němci před i za války a jde z toho mráz po zádech. Ostatně i já sám jsem zde dnes téměř zázrakem. Kupodivu dnes, jako by to nebylo a jediné, co se skloňuje, jací jsme to byli barbaři a jak jsme chudáčkům Němcům ubližovali.

Upřímně, je mi z toho, co se děje a co předvádí vládnoucí garnitura, k zblití.

Sice mohu říci, že jsem pro to, aby Hitlerovy projevy byly vydány, byl bych ale rád, kdyby byly vydány ideálně dvojjazyčně, to znamená jedna stránka v němčině, druhá v českém překladu. To pro všechny případy, aby se v tom překladu náhodou něco neztratilo. Pokud to totiž bude vydávat dle všeho přesvědčený neonacista, nehodlám si drásat nervy čtením polopravd, či vyložených lží a zamýšlet se nad glorifikací kreatury, která přivedla svět do pekla druhé světové války.

373470

8.9.2019 9:57

RE: Musím s Vámi souhlasit.

disident 83.?.?.?

Reakce na 373470

Máte pravdu v tom,že se otevírá Overtonovo okno s názvem Sudety.Poslední návrh,aby se další Sudetoněmecký den konal v Česku se nesetkal s takřka žádným odporem,takže páté koloně zavazí jen Zeman a Babiš a proto ty zuřivé pokusy o pražský Majdan.Je všeobecně známo,že jedním z typických znaků českého národa je nedostatek národního uvědomnění.Hlavně Praha je příkladem bezpáteřnosti a lokajství vůči cizákům,typická je absolutní absence národních zájmů.Znovu a znovu je pliváno na slavnou minulost českého národa,na husitství,kdy česká vojska porážela žoldáky t.zv.sjednocené Evropy.Pokud budou otvírána další a další Overtonova okna,český národ se pomalu rozplyne v t.zv.Panevropě,jehož dorozumívací řečí se stane angličtina a němčina.Blouznění o tom,že v kritické chvíli zase pomohou Rusové,je scestné, jelikož Putinovo Rusko dnes sleduje svoje národní zájmy a pro pomoc nástrojům jeho nepřátel nemá sebemenší cenu obětovat lidské životy.

373528

8.9.2019 15:46

RE: Musím s Vámi souhlasit.

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373528

Ano, skončíme jako Palestinci, nebo irští katolíci v Severním Irsku....

373536

5.9.2019 22:15

RE: Nesouhlasím

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373455

Kamas bude potom asi podobný hlupák ako Henry Ford, alebo J.F.Kennedy, ktorý Hitlera obdivoval natoľko, že využil svoje postavenie a 4.6.1963 cez Executive order 11110 začali USA tlačiť svoje štátovky mimo židovského FED-u.
To bolo aj príčinou jeho vraždy by CIA
A čo si o Hitlerovi a rasizme myslí rabín Josef Tzvi Ben Porat? Hitler mal vo všetkom pravdu, len bol na zlej strane. Nech sa páči:

https://archive.org/details/TGSNTtv.CZ/TGSNTtvPart09.mp4

373480

6.9.2019 20:53

RE: Nesouhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 373455

Jde o princip a ne vydavatele. Buď se lidem bude servírovat pravda čistá nebo poupravená dle něčího vzorce. Není nic mezi. Pavel Kamas může být jakýkoliv ale pokud nedoplní knihu svými komentáři a poskytne ji v původním znění, nemám problém. Pravda je prostě pravda bez ohledu na to jestli ji servíruje čert nebo Matka Tereza

373505

5.9.2019 16:44

koho zajímá rakouský malíř

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Koho ještě dnes zajímá ten agent britské MI5, financovaný wallstreetem?
Snad jen lidi napojené na holohoaxový průmysl.

Proč raději místo jeho blábolů které mu beztak napsal někdo jiný, nevydá nějakou knihu kde by popsal finanční toky z wallstreetu do NSDAP kterou tehdy před volbami nikdo nebral vážně. To tehdy byla alternativní strana asi jako dnes Piráti financovaní Sorosem.
Holt řízená opozice, nebo užitečný idiot. Banderovština a dalších tisíc odstínů hnědi, jsou dnes v kurzu. Cokoliv co lze použít proti Rusku.

373473

5.9.2019 21:53

Pane Stworo

maršal Žukov 87.?.?.?

Vy ste takýto bolševický výgrc nechali zverejniť ako recesiu?

373476

5.9.2019 23:23

Dějiny píší vítězové

P.A.Semi 79.?.?.?

Dějiny píší vítězové a tak leccos po válce doplnili, co původně němci neřekli, aby ospravedlnili své zničení Germánů...

Druhá světová válka začala v podstatě již roku 1933, kdy židé vyhlásili Jihád (řekl bych svatou válku ale u těchto synů ďábla nic svatého není) proti Germánii. Rovněž bojkot obchodů napřed začali židé proti Německu, až potom němci proti židovským obchodům. Známá Kristallnacht - to Lid spontánně rozbil výlohy obchodů poté, co židé již opakovaně zavraždili populárního německého velvyslance, tentokrát v Paříži, ale SA a Goebbels ten hněv Lidu zastavili (doloženo soudobými články z židovských NYT) - ale dnes si to přečtete naopak, že to SA naplánovali a provedli... Až do roku 1938 byl Hitler mírotvůrce a zrekonstruoval svůj národ poté, co ho Versailleská dohoda a židovští revolucionáři a pak bankéři totálně zruinovali. Jenže poté, na Mnichovské konferenci na Shmitah 1938 jim skočil do pasti a nechal se od ž-zednářů z Anglie přesvědčit, aby napadl východní Evropu, takže pak obrátil nacionalismus ven proti sousedům, což byla největší chyba, kterou na velmi dlouho zničil Ideu Národního Socialismu, kterou předtím tak skvěle uplatnil - ostatně měl demokratickou podporu přes 90% svého Lidu ne nadarmo... Jenže pak to zkazil...

A ovšem koncem války utrpení německého národa neskončilo, prý snad i miliony jich následně zahynuly v táborech, jak se jim ž-bolševici východu a ž-zednáři západu pomstili... (A ovšem ze čtyř milionů Ž, co jich ve všech oblastech ovládaných němci před válkou žilo, se po válce prý sešlo sedm milionů žádostí o reparace...?)

Nedávno jsem narazil na zajímavou gramatickou souvislost - slovo שואה Shoah je odvozené od slova Shave שוא, "falsehood,idolatry,lie" https://www.blueletterbible.org/lang/lexicon/Lexic..., a je třeba použité v desateru jako slovo "falešné": Nepromluvíš proti bližnímu svému falešné svědectví... Dt 5:20 ולא תענה ברעך עד שׁוא ... (ovšem v Ex20:16 je použité jiné synonymum שקר "lživé" v této větě...)
https://archive.4plebs.org/pol/thread/224200223/#2...
V tom threadu je mimo jiné zajímavý také předposlední příspěvek od nějakého Němce s odkazem, jak se EU paktuje se zednářskými lóžemi v otázkách migrace, dobře ozdrojované až na tiskové zprávy EU...

373484

6.9.2019 8:15

Není třeba oživovat hitlerovský mor

Miroslava 2a02:x:x:x:x:x

Podobné knihy mohou provokovat určité psychopatické osobnosti k oživení temných myšlenek Hitlera. V současné době má i tak lidstvo velmi mnoho problémů a není třeba přilétat další problémy boje s hitlerovským morem.

373492

7.9.2019 18:46

RE: Není třeba oživovat hitlerovský mor

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 373492

Ak sa chceš k niečomu vyjadrovať, najprv sa s tým poriadne oboznám ty nešťastník

373518

7.9.2019 18:48

TGSNT

maršal Žukov 87.?.?.?

https://archive.org/details/TGSNTtv.CZ/TGSNTtvPart09.mp4

Má to vyše 6 hodín a je tam pravdy sto krát viac ako v učebniciach dejepisu.

373520

Příspěvků: 40

04.09. 00:46 F&T  Už Pjakin říkal, že dochází k nebývalému nárůstu fašismu i v Rusku
04.09. 01:22 Ten zlý  Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D
04.09. 09:26  RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D
05.09. 21:55 maršal Žukov  RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D
05.09. 23:43  RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D
05.09. 23:55 maršal Žukov  RE: Uf, to se ale soudruh rozhořčil :D
04.09. 02:18 Rohir  No a co?
04.09. 09:32  RE: No a co?
04.09. 06:50 Libertarian  Fašizmus je metóda vládnutia ,
06.09. 07:04 maršal Žukov  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
06.09. 22:32 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
07.09. 18:42 maršal Žukov  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
08.09. 06:17  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
08.09. 11:52 Vladimír Stwora  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
08.09. 15:42 R.E.  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
08.09. 17:53  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
09.09. 21:46 maršal Žukov  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
09.09. 21:42 maršal Žukov  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
10.09. 05:41  RE: Fašizmus je metóda vládnutia ,
04.09. 10:28 Kolem_jdoucí  Reklama zdarma
04.09. 11:43 Petr Urban  Raději historii než propagandu
06.09. 00:03 Gój  RE: Raději historii než propagandu
04.09. 13:15 Pátá Mojžíšova 7:24  Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a "nacistům" k moci
04.09. 13:15 ObcaneCR.cz  Zajímavé...
04.09. 15:03  Nechte tu zrůdu raději v zapomnění
04.09. 20:06  Nesouhlasím
04.09. 21:35 Vladimír Stwora  RE: Nesouhlasím
05.09. 03:53 coinageboy  RE: Nesouhlasím - NESOUHLASIM
05.09. 10:07 Vladimír Stwora  RE: Nesouhlasím - NESOUHLASIM
05.09. 14:34 L.C.  Musím s Vámi souhlasit.
08.09. 09:57 disident  RE: Musím s Vámi souhlasit.
08.09. 15:46 R.E.  RE: Musím s Vámi souhlasit.
05.09. 22:15 maršal Žukov  RE: Nesouhlasím
06.09. 20:53  RE: Nesouhlasím
05.09. 16:44  koho zajímá rakouský malíř
05.09. 21:53 maršal Žukov  Pane Stworo
05.09. 23:23 P.A.Semi  Dějiny píší vítězové
06.09. 08:15 Miroslava  Není třeba oživovat hitlerovský mor
07.09. 18:46 maršal Žukov  RE: Není třeba oživovat hitlerovský mor
07.09. 18:48 maršal Žukov  TGSNT

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 70 čtenářů částkou 9 592 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 1

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Co peklo pohltí, nevydá: Brusel je připraven obejít Johnsona, odklad brexitu by mohl schválit i bez žádosti03.10.19 14:39 Evropská unie 3

Karel Gott a státní pohřeb? V katedrále sv. Víta? Den smutku? Proboha, proč?02.10.19 18:27 Česká republika 28

Měnové kurzy

USD
23,37 Kč
Euro
25,79 Kč
Libra
29,76 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,79 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,47 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 621,77 Kč
1 unce stříbra
406,89 Kč
Bitcoin
193 324,30 Kč

Poslední aktualizace: 15.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 675