Diskuze k článku

Zamyšlení nad demonstrací na Hradčanském náměstí

Příspěvků 41

10.8.2019 11:55

Hodnotím za 1, ale...

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Autor celkem trefně popsal stávající stav politicko-hospodářské situace v ČR. K té minulosti bych ještě poznamenal, že o L.I. Brežněvovi se v mainstreamu nepíše a nemluví proto, neboť to byl ukrajinský Žid - a ti patří (jak známo) mezi "nedotknutelné".
Úloha Trockého (Bronsteina) se v mainstreamu rovněž zbytečně nerozmazává...
Zato Džugašvilli (Stalin) - to byl ten arcizloduch...! Neboť hodil do plánů světovládců vidle - alespoň na nějaký čas.
Vrátím se k autorově článku: Škoda jen, že se v něm také nezmínil, že před většinou toho co popisuje, již mnohem dříve varovali někteří občané i politici (vč. pol. stran) u nás - dávno před vtažením ČR do NATO a EU. A nabízeli alternativní řešení. Nebyli národem vyslyšeni a ve volbách byli mnohokrát odmítnuti...
Národ dával (především u voleb) opakovaně a většinově najevo, že si PŘEJE být v EU a NATO. Takže teď, když se většina rozhodujících křižovatek projela špatným směrem, jsem velmi zvědav, kdo přijde s nějakým racionálním a účinným řešením nápravy daného stavu. A pokud vůbec přijde, jestli za tu svou odvahu draze nezaplatí. [naštvaný]

372975

10.8.2019 13:14

Extrémně dobrý článek, i komentář.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 372975

Ke komentáři. Zatím nikdo nepřijde, národ ještě nic nepoznal, ale kyvadlo se valí.
K článku.
1. Je mnoho lidí, kteří v Rusku vidí zločinný stát, za stejně zločinný, jako SSSR. Připisují mu i stejné zločiny.
2. Zeman vidí obrovský rozdíl a tak demonstranti, kteří reprezentují skupinu ad 1., jí mluví z duše: jsou proti Zemanovi.
3. Ale Zeman je normálně uvažující člověk a nehrabe. To je ještě víc s.re.
4. Babiš má u nich dvě vady: a) Respektuje Zemana. b) Hrabe pro sebe a ne pro oligarchy demagobloku. Jeho kladem u nich je, že je internacionální socialista – národ jej nezajímá a nechce měnit socialistický režim. Oni jako podřizená masa musejí mít to procento, co jim vládnou. Jde o to, aby oni měli co žrát. To on zajišťuje dobře, stará se jen o ekonomiku. Že hodně jde do Německa, to ho nezajímá. Stačí mu, aby byl ekonomický klid.
5. Proto je na obzoru spojení Babiše s demagoblokem, už se děje v Praze. Jde jen o to, aby jim hodil ne kost, ale pořádnou kýtu.
6. Přiznivé pro Babiše může být to, že nikdy nebyl komunistou, vždy byl socialistou, dříve u KSČ. Už tehdy ho zajímala jen ekonomika.
7. Demagoblok udělal velkou chybu s Čapím hnízdem, že Babiše obvinili. Už dávno mohlo být spojení socialistických Ano + ODS. A zřejmě si to už uvedomují. A v politice lze všechno napravit.
8. Ale pak půjde ANO ve volbách dolů. A půjde tak jako tak. Nemá program, ekonomiku mohou děšlat a budou dělat mnozí jiní. Že půjde ještě víc do Německa? Když lidi mají co žrát, to nevadí.
---
Závěr: Jediná naděje, že lidi nebudou mít co žrát. Už je republika skoro vyžraná, je sucho, voda není, dřevo není, žrádlo se musí vozit internacionálně, internacionálně smrdí migranti. Teď ještě začnou blbonout s CO2, dieslama, biopaliva, řepka, fotovoltaika. Půjde to rychle.

372977

11.8.2019 12:49

==RE: Extrémně dobrý článek, i komentář.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 372977

Oligarcha, který háže / musí házet /někomu kýtu místo obvyklé ohlodané kosti je u mně chudák, a nebo idiot, který končí. Již soudruh Gotwald v padesátých letech minulého století tvrdil na sjezdu komunistů:

Pouštět hladová prasata ke korytům je sabotáž, soudruzi...

[velký smích]

372997

11.8.2019 20:06

oligarcha z východního bloku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Reakce na 372997

Zřejmě vám uniklo, že každý oligarcha z východního bloku musí posílat tučné kýty směrem nahoru svým americkým páníčkům kteří mu zajišťují naprostou beztrestnost. Bakala, Kellner, to jsou chudáci ve srovnání s těmi ruskými.

Taky musí nějaké to masíčko hodit i dolů, protože by jim jejich nevolníci pochcípali hlady.

Máte naivní názory ohledně fungování oligarchie a podobných forem feudalizmu. Oni ani ti feudálové to neměli lehké.
Víte vy vůbec jaké ohromné částky takový oligarcha/feudál vydat na luxus a sebeprezentaci aby ho ostatní oligarchové/feudálové brali vážně?

Jen takový český milionářský žebrák vlastnící 2-3 činžáky v Praze si nemůže pořídit nic levnějšího než Jaguár, aby ho jeho společenskà třída brala na vědomí. BMW už je pro pracující chudinu.

373004

11.8.2019 21:31

Olygarcha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373004

Hovořil jsem o kýtách, házených dolů, a nezabýval jsem se kýtami, házenými nahoru. Jinak, pokud se musí oligarcha reprezentovat před ostatními, připadá mi jako chudák, a nebo dítě, které se dožaduje pozornosti u rodičů a kamarádů. Být oligarchou, vyžadoval bych, aby se všichni rerezentovali přede mnou. Mluvit například o první generaci českých nebo dokonce slovenských zlodějů či zbohatlíků jako o oligarchii mi připadá groteskní až tragikomické, protože například druhá nejnižší společenská třída v anglii, takzvaní "gentlemani" vznikali až ve třetí generaci. Stejně se za američana považuje až přistěhovalec, který má amerického dědečka. Reprezentovat se autem, to mi připadá také dosti tristní možná že to funguje u bezdomovců, zejména pro oligarchy mi to připadá směšné , a myslím že bych se reprezentoval, pokud bych měl potřebu se reprezentovat, a nebo znal někoho, před kým bych se reprezentovat musel, třeba soukromým tryskáčem, a ne třeba koupí nějakého rozlehlejšího sádrokartonu v Holyvůdu s pěti koupelnami, či atypického rasantně předraženého koně za čtvrt miliardy, na kterém se mi následně přizabije potomek...

[velký smích]

373008

12.8.2019 8:30

RE: Olygarcha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 373008

Uvedl jste brity a přitom netušíte, jak to tam staletí funguje. Co asi dělali ty 3 generace než byli vpuštěni mezi nejnižší elitu gentlemanů? V podstatě podlézali a sloužili této třídě až si vnuci získali jejich důvěru. Což obsahovalo spoustu různých groteskních rituálů včetně dělání podržtašky při pitoreskních nesmyslech jako je hon na lišku. To je zase jeden mocenský rituál.
Kdo na honu neměl špičkového koně z vlastní stáje, neznal do detailu patřičné rituály, nebyl opklopen 3. generací vycepovaných podržtašků, ten se před ostatními lordy nadobro znemožnil. Tohle všechno umět a mít, vyžadovalo nesmírné množství peněz. Ale bylo to nutné k udržení se na dané společenské příčce.

Princip je pořád stejný, jestli jde o hon na lišku s nákladným koněm z vlastní stáje nebo o létání na srazy miliardářů tryskáčem z vlastního letiště, či u těch nejchudších dojet bavorákem do nejdražší restaurace v Praze.

373010

12.8.2019 10:38

== Olygarcha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373010

Pokud bych byl skutečný oligarcha, jistě bych nelétal na srazy miliardářů vlastním tryskáčem z vlastního letiště, protože bych neměl proč se "reprezentovat" před sloužícími, ale předpokládal bych automaticky že všichni kteří něco potřebují, nebo se jen chtějí pobavit, přiletí za mnou. Zkuste se na to už konečně jednou podívat seshora, a ne pořád zezdola, jak vzhlíží na své vzory námezdná pracovní síla dle továrníka Engelse a jeho sponzorovaného kámoše, Karla Marxe, podlézavým, závistivým a nenávistným pohledem " z pod koně"....



[velký smích]

373014

13.8.2019 8:52

RE: == Olygarcha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 373014

To vy spíš nechápete, že jakýkoliv oligarcha, ať ruský nebo americký, je jen otrok ve zlaté kleci obložené diamanty. A že dole šlape a nahoře se hrbí úplně stejně jako ten nejnižší podržtaška. A v noci nespí hrůzou z toho, že ho zlikviduje někdo mocnější nebo že bude vyobcován ze společenství jeho třídy a propadne se do třídy nižší.
Být oligarchou, to je neustálý boj o udržení se nahoře. A ten boj je vedený i na frontě enormě nákladné sebereprezentace která je však naprosto nutná!

Kdysi si mi posteskl jeden docela inteligentní milionářský synek jak ho žere že aby neznemožnil svoji rodinu, tak nemůže jezdit v ničem jiném než je Jaguár, když ho přotom mnohem víc baví laciné ojeté youngtimery pod milion.

Takže ne, automaticky nic nefunguje. Všechno je dřina a neustálé úsilí. Protože vám jde pořád někdo po krku. A když nd konkurence, tak ti co jsou nad vámi, bohatší a mocnější.

Ostatně, VÝCHODOEVROPŠTÍ OLIGARCHOVÉ ZBOHATLI JEN PROTO, ŽE JIM TI AMERIČTÍ UMOŽNILI ROZKRÁDAT VLASTNÌ ZEMI a tudíž jsou všichni ti východoevropští šašci obklopení zlatem a přepychem jen vazaly a slouhy těch amerických - tzv. PODPINDOSNÍCI. A američani kohokoliv z nich můžou ze dne na den zlikvidovat a udělat z celé jejich rodiny žebráky lusknutím prstu.

Kde mají ti oligarchové uloženy všechny prachy? Přece v západních bankách. Stačí ty účty zmrazit a poštvat proti nim zkorumpované soudnictví a jsou vyřízení.
Jak dopadli takoví Weinstein a Epstein? A to jsou američani.

373019

13.8.2019 13:24

RE: == Olygarcha.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373019

To někde šroubujete ve škodovce na dvanáctkách, že Vám jde pořád někdo po krku ? Už jste byl letos aspoň jednou na dovolené ?

[velký smích]

373024

13.8.2019 14:18

Oligarchové s tvrdým? No nevím, zeptal bych se radši manželek

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 373019

Neustále trolujete nebo se do někoho navážíte. Vaše příspěvky mají informační hodnotu nula. Zrušeno. Toto je druhé varování. Další už nebude. Editor

373029

10.8.2019 12:42

Vektor směřování ČR

Croix 94.?.?.?

S článkem pana Tichého velmi souhlasím, stejně jako s jeho doplněním poznámkou v diskuzi od pana ROMAN1a, k jehož třetímu odstavci bych chtěl dodat, že o změně směřování ČR nebude rozhodnuto na úrovni ČR, ale na úrovni nadnárodní, taže poněkud "o nás bez nás", nicméně konkrétní parametry pro nás připravené budou patrně zohledňovat naši vnitřní situaci, resp. většinové očekávání, protože na jeho domácí realizaci tu musí být nějaké pozitivní očekávání, aby na to "byli lidi", kteří to zrealizují ve formě každodenní drobné práce. V tomto směru už český lid trošku napravil svá nesprávná rozhodnutí na předchozích křižovatkách (daná ale také naprosto bezprecedentní 30 letou masivní propagandou, kterou až v posledních letech poněkud prokoukl), když do domácího rybníku hodil proatlantickým hráčům (Bakala, Dědek, Winkler, Wichterle a spol., "demokratický blok" v parlamentu, kavárna...) hned dvoje vidle, byť to nebyla volba ideální. Taková ale ani nebyla po ruce. Zeman a spol. plus Babiš podle důsledků jejich působení začali působení těch v závorce viditelně blokovat, ale to už bych se opakoval po autorovi původního článku.

Je tedy šance, až bude měněn definitivně vektor směřování pro ČR (ve zkušebním režimu se tak už částečně děje, viz výše a článek p. Tichého), že bude v zájmu nejsnáze dosažitelného výsledku parametrován podle většinového domácího očekávání. A tomu, podle volebních výsledků, nevadí vícevektorová politická a ekonomická orientace ČR, a zároveň nepovažuje za přednost jednostrannou orientaci na Západ. Proto budou síly v závorce dále ztrácet síly. Reálnému většinovému očekávání totiž více odpovídá Babiš a Zeman (Kellner, Strnad, Zach, ...).

372976

10.8.2019 15:20

RE: Vektor směřování ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 372976

Babiš je šmejd. Soustavně lže a krade, v tom mají šmejdi lepšolidští pravdu. Je jako oni. Jaký je rozdíl mezi podporovatelem NATO a dodavatelem zbraní pro NATO, neoconem a globalistou? První jinak lže, ale všichni se klaní u Zdi nářků?

372979

11.8.2019 8:58

RE: Vektor směřování ČR

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 372979

Přesně tak: Babiš je šmejd a je jen z konkurenčního, stejně parazitického a vyděračského gangu, jako je "pražská kavárenská"...
A kolonií jsme a to především Izraele a židovstva obou skupin, které se mezi sebou rvou o vládu nad světem a situace na naší politické scéně to jen dokazuje tím svárem mezi prochasidskými leštiči klik tandemu Zeman-Babiš a jejich prosionistickými podpindosy z "pražské fekálistické havloidní kavárny"...[bliji]

372990

11.8.2019 13:27

česko ano, ale bez čechů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 372976

Česko je pro globalisty důležité a potřebují jeho zachování.
Což už ale neplatí o českém národu, ten je pro ně zcela postradatelný.
Otroky do montoven i hezké slovanské šlapky si dovezou sem z Ukrajiny. Už teď se jich sem valí statisíce.
Plus statisíce vietnamců, nějací číňani, černoši, indové... to vše bohatě stačí k rozložení tohoto malého národa, ani na to nepotřebují muslimy.

Takže naše přežití je jen v našich rukou.
Vzhlížení ke "spasitelům", ať už šlo o tatíčka Masaříka, Václava Láhveho a Pružinského, nebo dnes o Babiše či Okamuru, bylo pro český národ vždy sebevražedné.

372999

10.8.2019 16:49

Zenou nas do valky proti Rusku jako ovce na porazku

Rudolf_K 2620.?.?.?

Sorosovci a neoconi se zmocnili medii. Chrli do eteru masivni dezinformace ze vsech tlampacu. Financuji a ovladaji tez neziskovky. Agituji, poradaji Majdany a barevne revoluce, zasevaji chaos, rozvraceji spolecnost. Zenou nas do valky proti Rusku jako ovce na porazku. Hodime se jim jenom jako kanónenfutr. My jim pomuzeme znicit Rusko a oni potom znici nas!

Neoconi jsou zakukleni marxiste. Marxisti Rusko odjakziva nenavideli. Proto tam vyvolali tu bolsevickou revoluci.

https://voxpopuliblog.cz/neokoni/

PROGRAM POLITICKÝCH REFOREM V ČR
https://www.keepandshare.com/doc9/21055/ceskereformy-pdf-21k?da=y

372980

10.8.2019 17:57

Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Dobrá zpráva, češi nejsou hloupí a nedají se opít rohlíkem ohledně "sebevraždy" bordeltáty Epsteina s tím jeho létajícím hampejzem pro prominentní americké politiky.
Viz diskuze na Hovinkách, rychle se tam koukněte než ji zruší:
https://www.novinky.cz/diskuze/40292747

Fakt rozumné názory. Už i obyčejný občan ty fake news mainstreamu nežere.
Ani té slovenské pilotce to nežerou, jak se snaží ze sebe udělat oběť.

372981

10.8.2019 20:52

RE: Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 372981

Poprvé ho včas odřízli. Je to zajímavá zpráva proto, že všichni "sebevraždu" s jistotou čekali, protože nebylo jiné řešení. A je to podstata USA: nic se nevyšetří, Američani jsou na to zvyklí a vůbec jim to obecně nevadí. Holywood už jistě připravuje oblbovák, který dokonale odkrývá, jak to ve skutečnosti bylo. A dřepnou si před TV a budou rádi, že už vědí, jak to bylo. Hned nato to uvede ČT a i Češi už budou vědět, jak to bylo. Pak bude diskuse, nastoupí Mitrofanov a Pehe a naznačí, kdo ví, co ten Putin ...

372985

11.8.2019 0:27

RE: Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 372981

Otrok či zaměstnanec může být, když se rozsvítí. Občas někomu vyjimečně. Ne každý mění postoje získáním znalostí. A vědomí prostě nenabude blahoslavený chudý duchem. Jak prosté watsone. [chechtot]

372987

14.8.2019 8:05

RE: Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?

disident 83.?.?.?

Reakce na 372981

Vládnoucí elity USA reagovaly na hrozící nebezpečí v podobě Epsteina přesně dle jedné ze Stalinových pouček:není člověk,není problém.Autor stati má pravdu v tom,že Stalin "hodil vidle"do plánu globalistů kolonizovat Rusko.Toto zjištění je dnes v Rusku všeobecně známé,a proto popularita Stalina v Rusku rok od roku stoupá za neutuchající zuřivosti tamní páté kolony USA.Stalinovy výroky by měly být vydány knižně,jelikož z nich pramení zkušenost světového státníka.Zároveň nelze popírat zločiny,které se za vlády Stalina děly.Nenávist Západu vůči Stalinovi pramení z toho,že se Západem jednal vždy bez jakékoliv korektnosti.Co se týče našeho koloniálního statutu,tak jsme ekonomickou kolonií Německa,ale politickou kolonií jsme USA.Brusel zde vynechávám,jelikož dle starého komunistického vtipu telefon z Washingtonu do Bruselu má v Bruselu jenom sluchátko.

373038

10.8.2019 18:35

zajímavé zamyšlení

Jan Čáka 2a00:x:x:x:x:x

No zamyšlení je pravdivé a je to popsáno celkem slušně.OK Problém je v tom že drtivá většina těch co tam šli ,těch sluníčkářů,havlojdů a tak podobně mají kapky na očích.Vidí jen to jak je Zeman a Babiš špatný a jiný názor je nezajímá[zmaten]

Snad někteří z nich časem dostanou rozum.Ačkoliv náš pan prezident a premier udělali řadu chyb a věcí s kterýma rozhodně nesouhlasím.Například že stále ještě jsou pro EU a NATO.Tak vyvolávaná nenávist vůči nim vede do přímo apokaliptických rozměrů.

Přežene se to stejně jako úchylné průvody Prague Pride.
Díky Bohu je spoustu rozumných voličů SPD a dalších vlastenců.

372982

10.8.2019 19:17

RE: zajímavé zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 372982

No já vám nevím, to co teď provádí SPD je stejná vlastizrada jako u demobloku. A pokud je pravda co píšou na Aeronetu, tak je SPD jen fake opozice.
Koukněte se na okamurovy bráchy, co jsou zač. Čistá esence NWO. Že by se Tomio tak odrodil? Skutečně?

Ne že by v řadách SPD nebyli nějací opravdoví vlastenci. Ale rozhoduje ten, kdo má prachy a je u koryta, ne řadoví členové.

372983

10.8.2019 20:35

RE: zajímavé zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 372983

Člověče, úkolem aeronetu je rozvrátit SPD, tos ještě nepoznal? Kolotočář má daleko nejlepší zdroje ze všech webů, odkud asi. Člověče, vzpamatuj se. Je ale fakt, že to dělají nejlepší profesionálové, takoví manipulátoři se můžou zahrabat. Velice citlivá a promakaná práce. Myslím dokonce, že to jde zvenku, Češi na to nemají. Slováci mají výraz: prefíkané.

372984

11.8.2019 20:37

RE: zajímavé zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 372984

Be komentáře:
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/399899...

https://www.kdu.cz/aktualne/archiv/2018/hayato-oka...

Povedení bráškové, jen co je pravda.
Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina?
Není bez zajímavosti, že na první pohled vypadají jako japonsko-židovští míšenci.

373005

10.8.2019 22:46

RE: zajímavé zamyšlení

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Reakce na 372983

SPD snad ještě nespadla tak hluboko, aby si zasloužila srovnání se SSvětoparchantským dekadentním blokem. Co jen schytali od světozmrdů útoků kolem pracovního, cikánského tábora v Letech (který byl spáchán za chazarské světové války pro tuláky, otročili na Schlafenbergově panství).

Na rozdíl od fašistických partají dementbloku zatím Okamurova banda tvrdí, že nechce obohacení mohamedánskými krimigranty - to je podle mě zásadní rozdíl. Je to právě Tomio Okamura, který zveřejňuje zlo páchané krimigranty.

Znáte snad nějakou jinou potenciálně parlamentní partaj (schopnou získat alespoň 5% hlasů), která označí zlo a zločince na plno?

---
Moc SSvatých zde byla a je. Beneš byl zednář. SSvatý Viktor Fischl byl tajemníkem Jana Masaryka. Zmetek Topolánek (nyní poskok banksterů a loutky Křetínského) kdysi v televizní debatě, kdy byl předsedou vlády, si dovolil talmudistické jakoby kritizovat. Zmínil schopnost návštěvníků synagog dát se včas podle větru. Kam hlavní vítr, tam plášť parazitů. (Snad srovnával přizpůsobivost nedotknutelného s buzeranty.) A SSvatí zrušili vládu pod jeho vedením ("padla vláda" !

372986

11.8.2019 18:43

RE: zajímavé zamyšlení

Jan Čáka 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 372986

Souhlasím s vaším komentářem.

373003

11.8.2019 10:00

RE: zajímavé zamyšlení

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 372983

Přesně naopak - Aeronet je fake opozice.

372992

11.8.2019 10:22

RE: zajímavé zamyšlení

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 372992

Aeronet není žádná opozice, Aeronet popisuje dění a podává nekorektní informace, které neprošly korekturou eskimáckých oblbovacích agentur a jak si s těmi informacemi naloží jeho čtenáři, je věcí každého z nich...
Tam žádná agitace neprobíhá, jen vztahovační a předpojatí jsou z něj nervózní a to hlavně když jim jsou bořeny mýty a iluze, které si pěstují, nebo nechávají vnutit různými zručnými manipulátory...[velký smích]

A názor některý "expertů", jako je např. Kapal, že je Aeronet řízen BIS je "pí.ovina na eN-tou" ....[chechtot]

372993

11.8.2019 12:44

RE: zajímavé zamyšlení

Jan Čáka 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 372993

Areonet bezesporu Biskou řízen je.Hodně jsem o tom přemýšlel a časem to dáva smysl.Jestli tomu tak není tak je V.K opravdu blbec.Ať je to jak chce Areonet vlastenecké scéně více škodí než pomáhá.Jistě že mnohé články jsou dobré a že x věcí dokáže V.K pojmenovat pravým jménem jenže těch útoků na SPD je tam opravdu mnoho. Naláká čtenáře nějakým materiálem co je opravdu zajiamvý a podmětný a pak tu udělá tak aby to vyznělo tak aby lidi nevolili SPD.

Dalo by se to pochopit i částečně omluvit kdyby Areonet kopal za jinou partaj a třeba by se oficiálně hlásil k DSSS nebo Národní Demokracii to by mělo smysl ale tohle co poslední dobou V.K dělá tak to smysl nemá.

372995

11.8.2019 15:31

RE: zajímavé zamyšlení

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 372995

BIS jsou slouhové slouhů anglosionistů (viz. Koudelka a jeho stáže u MI6 a CIA) a ti by předci nic netušícím troubům v české kotlině na sebe a na jejich konkurenty ve snaze ovládnout planetu nevyprdolovali oč tu vlastně jde, zvlášť, když o tom valná většina z toho po zadních hnátách toporně se pohybujícího lidského dobytka nic neví a ani o tom nechce přemýšlet!!!
Kritická část veřejnosti teprve zásluhou Aeronetu začíná chápat souvislosti oč tu jde těm eskimákům a v jakém rozpoložení jejich reprezantace vůči sobě a zbytku světa jsou...

A co se týče toho Okamury, kterého jsem v posledních asi 7 letech vždy volil, tak z něj nikdo blbce dělat nemusí, on si v tom bohužel vystačí sám...

Co se týče "vlastenectví a upřímné snahy pomoci národu", ze kterého vzešel, je potřeba brát inspiraci a naslouchat lidem např. jako je třeba vylizovač poševního sekretu Madeline Albrightové Čulík & Comp....[chechtot]

373001

11.8.2019 20:49

čučkaři z BIS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 372995

BIS a podobné složky jsou jen banda komiků jak vystřižená z filmu "Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky". Ti by nedokázali rozkrýt ani cikánský kapsářský gang.
Proto se realizují ve šmírování a šikaně bezúhonných jednotlivců veřejně nesouhlasících se systémem. A v podržtaškovství zahraničním rozvědkám.

A taky v organizování "neonacistů" a podobných extrémistických fake hnutí, protestů proti Babišovi a Zemanovi apod. Ale s tím jim pomáhají nejspíš nadřízené služby z USA. To by sami zpackali.
Přinejmenším tam jezdí na podpindosnické školení, jako dříve do Moskvy.

373006

11.8.2019 17:14

RE: zajímavé zamyšlení

Rudolf_K 2a0b.?.?.?

Reakce na 372983

Aeronet fantaziruje.

373002

13.8.2019 5:10

RE: Okamura vcelku otevřeně řekl, že to vedou fízli. Hafo vcelku kvalitních článků a pak ptákovina,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 373002

kterou mainstream s gustem rozmázne. Navíc mu svého času téměř dělal reklamu.
Toho tajemného VK by museli odhalit levou zadní, kdyby chtěli. Poslouchal jsem ho jen jednou a v podstatě kňučel, že je všechno ztraceno a nemá cenu něco podnikat.
I ta ikona Paroubka, nenáviděného produkty našeho popřevratového školství, o lecčem vypovídá. Tvrdí, že působí v SRN a neovládá ani německou výslovnost jmen známých politiků. Když jsem toto zmínil na PL, okamžitě mi zrušili účet, tam jsou rovněž pozoruhodné poměry, zejména ta třídenní diskuse ...
Možná, že je SPD spíše marketingovým projektem, ostatně je ve frakci sionistických vrtichvostů, ale nic co by více štvalo lumpenkafírnu tu asi dlouho mít nebudeme ...

373015

13.8.2019 16:25

RE: zajímavé zamyšlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 373002

Mně je taky podivné, a to tu ještě nikdo neřekl, že toho rozvratného nezjistitelného guru poštějí na Svobodný vysílač. To jsou na tom vysílači tak zabednění?
A potom je taky divné, že pan nezjistitelný guru může volně jakkoliv osočovat Xindly. To kdyby zkusil – a po pravdě, ne z poloviny fantazijně – někdo jiný, tak má předvolání.
A konečně, je podivné, že když úplně všichni čekají jistou sebevraždu, tedy všichni kromě překvapeného sebevraha, má pan nezjistitelný guru do 12 hodin tak detailní informace, že celý ansámbl Putina i Xiho údivem zírá. Kde to inkognito guru tak naráz všechno bere a kdo to během těch 12 hodin i dokonale redakčně propracuje?

373030

11.8.2019 3:54

Že nejsme ruskou kolonií?

siky 181.?.?.?

Rusové mají na to jiný názor! Např. kauza Torubarov, a mnoho dalšího. Rusové s ukrajinci jsou nejpočetnější menšinou, zapojenou do organizovanéhop zločinu, násilí a tunelování - tam těch miliard může být ještě více, neoficiálně. Dříve, či později nás budou chtít zabrat, ovšem evidentně společně s němci. Ano - můžeme být a jsme kolonií obou, resp. vícero zemí - mají z nás prospěch mnozí, vč. USA a zmíněné Číny. A jakéže výhody plynou z obchodu s Čínou? Pouze lidé, jež jsou zadobře s komunisty smějí vyvážet a v praxi se to projevuje také nebezpečnými šmejdy na trhu, krom toho, že takto financujeme komunizmus. Obchodní deficit s Čínou je 1:10, takže v našem zájmu to rozhodně není. Ovšem polopravdu má autor v jednom: ano - ti, jež chtějí sundat zmíněné politiky, jsou horší, než oni.

372988

11.8.2019 9:05

RE: Že nejsme ruskou kolonií?

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 372988

...měl by ses léčit, jelene !!![velký smích]

372991

11.8.2019 11:57

V r. 2017 to bylo již 8,3 % HDP (cca 420 mld. Kč)

kucir 149.?.?.?

ze tyto penize chybi je jasna vec. Neco podobneho se muselo odehravat i pred 89, pouze opacnym smerem. Me by zajimalo, kolik tenkrat "odtekalo" smerem na vychod, predevsim asi do SSSR. Tenkrat se nejednalo o dividendy, ale o mnozstvi produktu smerujicich na "vychod" vymenou za urcite suroviny. Vlastne to same. Existuji o tom informace?

372994

11.8.2019 13:01

Poučné shrnutí

kolokol 93.?.?.?

i dost podnětných informací. Ne se vším musí člověk souhlasit (např. Stalin byl evidentně zloduch), ale vcelku beru. A taky pěkné rozkrytí té licoměrné politiky ANO. Jenže zatím asi není rozumnější varianta, než Babiše podporovat.
A že ČT rozmázne pár křiklounů jako by mluvili za půl národa, to už snad lidi berou jako za těch komančů - tlesky tlesky, ať žijí světlé zítřky pod vedením KSČ - a myslí si své (tedy aspoň ti venkované se zdravým selským rozumem).

372998

12.8.2019 8:41

RE: Poučné shrnutí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 23.?.?.?

Reakce na 372998

Stalin evidentně překážel těm největším siozloduchům.
Podobně jako dnes Putin a nebo Ivan "hrozný" kterému přezdívku dali právě anglosionističtí padouši kteří pomocí nastrčeného anglického doktora otrávili celou jeho rodinu aby mohli na trůn nastolit svoje germánské poskoky Romanovce.

Ale ani to jim moc nevyšlo, protože vždy se objevil nějaký romanovský car který Rus spíš pozvedl. Což se nedá říct o posledním ruském carovi, který dopadl jak si zasloužil. Sám svými kroky připravoval půdu pro nadvládu trockistických chazarů, a revoluce ho smetla.

373011

11.8.2019 15:08

USA komanduje v Evropě, NE Německo!

Miroslava 46.?.?.?

Když si pročítám slova, že naše země nebo jakákoliv jiná evropská země se nachází pod vlivem Německa, vyzývá to úsměv. Buď nás autor uvádí v omyl nebo dosud spí. Včele západního světa stojí USA a USA stojí nejen včele, nýbrž i striktně komandují, s kým se přátelit, koho bombardovat, proti komu vvést sankce... Žádná evropská vláda nemá možnost podporovat dobré vztahy s někým jiným, pokud to není vůle strýce Sama. Pokud si někdo dovolí nějakou samostatnou politiku, tak okamžitě bude mit v zemi ohromné protesty jako u nás Babiš se Zemanem.

373000

11.8.2019 21:07

Ruská gubernie ČR není,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

ale kolonie, montovna a skladiště západních,většinou nosatých "světovládců" s veskrze zločineckou minulostí už od devadesátých let ano. Díky naivitě zdejších otroků a vlastizrádcům, schopným pro vlastní profit a kariéru, úplně všeho.

373007

13.8.2019 17:42

Bomba článek!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Opravdu autorovi panu Tichému hluboce smekám.

373032

Příspěvků: 41

10.08. 11:55 ROMAN1  Hodnotím za 1, ale...
10.08. 13:14  Extrémně dobrý článek, i komentář.
11.08. 12:49  ==RE: Extrémně dobrý článek, i komentář.
11.08. 20:06  oligarcha z východního bloku
11.08. 21:31  Olygarcha.
12.08. 08:30  RE: Olygarcha.
12.08. 10:38  == Olygarcha.
13.08. 08:52  RE: == Olygarcha.
13.08. 13:24  RE: == Olygarcha.
13.08. 14:18 Antinatalista  Oligarchové s tvrdým? No nevím, zeptal bych se radši manželek
10.08. 12:42 Croix  Vektor směřování ČR
10.08. 15:20  RE: Vektor směřování ČR
11.08. 08:58 R.E.  RE: Vektor směřování ČR
11.08. 13:27  česko ano, ale bez čechů
10.08. 16:49 Rudolf_K  Zenou nas do valky proti Rusku jako ovce na porazku
10.08. 17:57  Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?
10.08. 20:52  RE: Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?
11.08. 00:27  RE: Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?
14.08. 08:05 disident  RE: Epstein byl zasebevražděn - co na to češi?
10.08. 18:35 Jan Čáka  zajímavé zamyšlení
10.08. 19:17  RE: zajímavé zamyšlení
10.08. 20:35  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 20:37  RE: zajímavé zamyšlení
10.08. 22:46 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 18:43 Jan Čáka  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 10:00 vousy13  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 10:22 R.E.  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 12:44 Jan Čáka  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 15:31 R.E.  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 20:49  čučkaři z BIS
11.08. 17:14 Rudolf_K  RE: zajímavé zamyšlení
13.08. 05:10  RE: Okamura vcelku otevřeně řekl, že to vedou fízli. Hafo vcelku kvalitních článků a pak ptákovina,
13.08. 16:25  RE: zajímavé zamyšlení
11.08. 03:54 siky  Že nejsme ruskou kolonií?
11.08. 09:05 R.E.  RE: Že nejsme ruskou kolonií?
11.08. 11:57 kucir  V r. 2017 to bylo již 8,3 % HDP (cca 420 mld. Kč)
11.08. 13:01 kolokol  Poučné shrnutí
12.08. 08:41  RE: Poučné shrnutí
11.08. 15:08 Miroslava  USA komanduje v Evropě, NE Německo!
11.08. 21:07  Ruská gubernie ČR není,
13.08. 17:42  Bomba článek!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 3

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
27,33 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,59 Kč
Australský dolar
16,58 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,26 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,97 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 276,20 Kč
1 unce stříbra
565,94 Kč
Bitcoin
319 049,46 Kč

Poslední aktualizace: 28.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 853