Diskuze k článku

Apollo – jedno velké výročí

Příspěvků 118

18.7.2019 5:08

Je to jako s lékem

Jarda z Brna 185.?.?.?

na rakovinu. Neustále nějací tajtrdlíci polykají miliardy dotací na výzkum léčby a tak se očekává, že aspoň pomatenci budou hulákat do světa, že už jsou kousek od léku, jenom ho ještě musí otestovat. Tak se skutečně chovají.
A pacoši chcípaj jak mouchy na mucholapce a ještě se nechají dorazit chemií, která je vodkrouhne v přesně spočítaném čase.
Videa se samozřejmě ztratila, sondy, vypuštěné k Plutu, a jiným údajným tělesům nedokážou unést kameru, která by ten vesmír a cestu ukázala zvědavému lidstvu.
A zpracované davy čučí na neskutečně škaredé záběry v ČB na údajné přistání na měsíci a není jim divné, že vozítko na měsíci je větší jak přistávací modul, že se nezvířil prach při přistání a podobné ptákoviny.
Do kosmu letí raketa nakřivo a zmizí v zatáčce, a spadne někde do moře... co to je? Nebeskou klenbu jak uvádí Bible totiž ti blboni ještě neprorazili, ani na severním pólu ani nikde jinde.
Jakou klenbu? tu, co udržuje vzduch na zemském nebíčku, jinak by při údajném točení odpochodovala přetížením
Odpochodovala by i tak, vakuum vesmíru by si ji přivlastnilo.
A přestože mají zprávu v písmu že země má čtyři rohy a klenbu jako dekl na syrečky, stále melou svoje moudra pro nadšence, kteří žasnou, jak jsme se z těch pokakávajících se opic bez svěrače vyšvihli do atomového věku.
Jenom ty videa na Měsíc a ty záhadné postavy a tvorové jsou stále tak škaredě natočeny, v době kvalitních mobilů si někdo dovolí uveřejnit neskutečně rozmazané záběry létajících talířů. Směšné a hloupé.
Přitom si stačí pročíst Bibli, kde se dočteme, že bůh tohoto systému neustále zaslepuje mysl nevěřících, aby nikdy neprozřeli. Skutečný Bůh to již dávno odpískal, říká se tomu konec času pohanů a poslední dny a soud.
Nakonec se dozvědí všichni, jak to bylo všechno doopravdy, píše se, že nebude jediná záležitost, která by zůstala utajená a všechno bude odhaleno.
Takže blboni z NASA by měli rychle najít ty ztracené záběry z Měsíce.
A tu zeměgulu by měli hoši z NASA zaplacatit, protože na gulaté zeměguli nenajdeš rohy, ani konce nebo končiny země, jak uvádí písmo. Bible je pravda a NASA je Satanská organizace, zavádějící lidstvo do nevědomosti.

372546

18.7.2019 7:19

RE: Je to jako s lékem

Marek 85.?.?.?

Reakce na 372546

Mmm, rano si das ku kave tabletky a ficis. Super. Co to je za matros?

372550

18.7.2019 14:04

RE: Je to jako s lékem

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372550

Nepiji, nekouřím, neberu drogy, nepřejídám se, nesmilním, nesloužím systému.
Je něco špatně? Bible odhaluje dopady poznání z ní.
,,Poznáte pravdu a pravda vás osvobodí,,.
Byl jsem světák, kouřil jsem, ožíral se, holky jsem moc nehonil ale smilstvo to bylo.
Po prostudování historie lidstva a pochopení, kam vše směřuje jsem se rozhodl být jiný, nebýt částí davu. Protože jsem do studia Bible šel opravdově a s chutí, bylo mi otevřeno, protože jsem klepal. Nevěřící hyne podle písma proto, že zahodil lásku k lidem, k Bohu. Jeho nadějí je jen jáma, která čeká všechny, kteří odmítají dobrou zprávu o Království. Brzy se budete divit.

372570

18.7.2019 15:44

Hýření je kořením života!

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 372570

Drahý člověče, pokud bych nepil, nekouřil, nebral drogy ani nesouložil, natož nesmilnil, nekradl ani nezneužíval bližního svého, co bych z toho života vlastně měl? Zážitky jsou to jediné, co se počítá. A prachy jsou od toho, abychom si jich dopřávali v míře nikoli dostatečné, ale vrchovaté až to bude přetékat. Musíte se dostat do stavu římských patriciů, kteří při svých orgastických lukulských hodech a bakchanáliích nechávali umučit mladé krásné panny a jinochy, zatímco jim otrok dráždil patro pavím pérem, aby mohli vyzvrátit staré a nacpat se novým, čerstvým, šťavnatějším.
Dneska už nikdo neumí žít...

[velký smích]

372573

18.7.2019 19:35

RE: Je to jako s lékem

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 372570

se ti povedlo být jiný? to se ti skutečně povedlo, nepochybně [chechtot]

372582

18.7.2019 13:18

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás líto!

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372546

Je mi Vás líto!
Bohužel takoví jako Vy jsou ještě větším nebezpečím než sluníčkáři.
Jste pravděpodobně produktem moderní kultury a konzumace všeho možného včetně např. LSD a hulení. (pokud tomu, co jste napsal i věříte).

Přestože máte načerpané zčásti rozumně vypadající informace z fiat-alternativních zdrojů, tak vzhledem k vašim nulovým znalostem technických oborů budou vaše závěry vždy chybné. A nepředstavujete pro elitu žádné nebezpečí. Takové jako vy elita vítá, protože jí nemůžete nikdy nahradit ani sesadit.

372567

18.7.2019 14:21

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás líto!

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372567

Hodit slinu umí kdekdo. I bezdůvodně. Místo toho mi vysvětlete, jak mohu být horší jako sluníčkář. Ten vítá svou záhubu. Já vítám Boží řád, který podle Zjevení Jana bude vynucen a všichni odpůrci, zločinci, vrahové, zloději budou ukončeni, aby mohlo dojít k nápravě a obnovení rajských podmínek na zemi.
Sluníčko se raduje, když přichází zhouba.
Já se raduji, že se lidé mohou zachránit v přicházejícím soužení, které má vypuknout.
Místo negování mi tedy vysvětlete, jak se může otáčet země, údajně kulatá a přitom se nevylije ta obrovská masa atmosféry do kosmu?
Bible jasně říká že je deskou, mající čtyři rohy. Pro nevěřícího hloupost, Nasa má jedinou pravdu, že?
Nrepotřebuji vysokoškolské diplomy k tomu, abych pochopil, že když Bůh posunoval sluneční oběh zpět, tak nepotřeboval zastavovat stojící zemi. Takže hýbal sluncem, aby šlo o pár stupňů zpět. Udělejme to s roztočenou zeměgulí a hle, co se stane. Takovej mixér jste ještě neviděl, pokud se opravdu zeměgule otáčí a s ní všechny vrstvy (atmo strato iono sféra).
Bible vám vědcům a chytrým dává jasně na vědomí, že země je rovná.
Důkazy s měřením laserem na míle do oceánu ukazují stejnou výšku laseru nad mořem na stovky mil.Oko je blbec a vidí lodě za obzorem klesat, ale laser neklesá. Ten se nedá ošálit. Ve školičce se ale učí blbosti, aby ovčani nezlobili. Musí mít předepsaný jednotný názor, protože vymykat se tradici je na vodstřel. Jako s tou Biblí. Když jste si ve středověku něco přečetl z Bible, hned jste mohl poznat rozdíl mezi pravdou písma a lžemi inkviziční mafie.

372571

18.7.2019 15:06

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu líto!

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372571

Jak může být takový člověk ve svém výsledku horší? - protože pokud máte jasného nepřítele, tak se můžete bránit.
Jenže to, co produkujete, je výsledkem oblbování lidí - vy to tu hájíte a takových nevzdělaných ubožáků je dle dnešní výuky stále více.

Nemá smysl dokazovat jaká je odstředivá síla působící na 1kg hmoty - tedy i oceánu a gravitační síla. Měl by jste si fyziku nastudovat a ne tady inzerovat svoji neznalost na úrovni základní školy.

Třeba systém GPS by nemohl vůbec fungovat na placaté Zemi.
Těch věcí je mnohem více a létají i Cube satelity nadšenců.
Třeba tlak vzduchu klesá s výškou přesně tak, jak slábne gravitace - i tohle je důkaz.
Důkaz je i ohnutí vodní hladiny, ale pokud někdo vidět nechce tak ho ničím nepřesvědčíte.

>Bible jasně říká že je deskou, mající čtyři rohy.
Pokud nerozumíte fyzice, tak nebudete už vůbec shopen pochopit něco symbolického. Symbolické sdělení nemůžete brát doslova. Třeba čtyři živly mohou být čtyři skupenství všech pevných látek - pevné, kapalné, plynné a plazma.

Bůh je největší podvod moderní manipulace pokud si ho představujete jako nějakého dědečka na nebíčku. Pokud pochopíte Bůh=bytí, pak ano, Bůh jsou zosobnělé zákony vesmíru a potom opravdu Bůh pohybuje planetami.

A Bible především byla a je trvale přepisována a cenzurována. Jak mi může něco poskytnout text, který už nemá nic společného s tím původním?

372572

18.7.2019 18:00

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu líto!

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372572

,,Jenže to, co produkujete, je výsledkem,,
Já nic neprodukuji. Pouze interpretuji to, co nám Stvořitel nechal zapsat. Vy jste světskej a nikdy neuznáte Boha a jeho existenci a proto jste jak říká Bible:,,Zaveden na scestí satanem, který jakožto bůh tohoto systému zaslepil mysl nevěřících, aby ji neprozářilo světlo pravdy a aby jste nebyl zachráněn,,.
To je Bible, ne moje produkce.
Moje produkce včil je:,,Kdo chce zhebnout ať poslouchá ty co mávají diplomama a spolkli celou moudrost světa. Jáma pro mrtvoly je veliká, vejdeme se všichni.

,,Nemá smysl dokazovat jaká je odstředivá síla působící na 1kg hmoty,,
Že je země gulatá je plk těch nevěřících chytrolínů, kteří trpí moudrostí světa. Že vás to učili ve škole neznamená že je to pravda.
Atmosféra je zadržována poklopem, je napsáno v 1.Mojžíšově, že je nad zemí umístěna klenba s propustěmi.
Když čtete, že :,,Slunce vychází a slunce zapadá, tak je to tak, že se pohybuje slunce. Že se vyučuje opak neznamená že tomu slepě musíte uvěřit. Nezapomeňte že země je pod vládou satana který oblbuje blbce. Vědci všechno tají a sami jsou v područí démonů a mnoho vládců světa je rovněž pod satanovým vlivem, herci a zpěváci, umělci, všichni slouží a uctívají satana.
Vy o tom nevíte?
A kdysi jeden válečník jménem Jozue vykřiknul
12 A Jozue potom přistoupil k tomu, aby mluvil k Jehovovi, v den, kdy Jehova zanechal Amorejce izraelským synům, a přikročil k tomu, aby řekl před očima Izraele: ]„Slunce, buď nehybné nad Gibeonem,a měsíci, nad nížinou Aijalon.“ Slunce proto zůstalo nehybné a měsíc se opravdu zastavil, dokud se národ nemohl pomstít nepřátelům. Není to napsáno v knize Jašar?* A slunce zůstalo stát uprostřed nebes a nechvátalo zapadat asi tak po celý den.r 14 A žádný den se neprokázal být takový jako onen, ani před ním, ani po něm, v němž Jehova naslouchal hlasu muže,s neboť Jehova sám bojoval za Izrael,,.

Kdyby musel zastavovat točící se zemi, to by byl hukot! Oceány by se vylily. A tou rychlostí, kterou se údajně točíme, by trvalo zastavení beze škod asi několik let vy jeden chytrej.
Bible osvětluje, že se točí slunce a měsíc a ty byly zastaveny, ne země, která je nehybná, pane. Ale to váš světský intelekt nedokáže pojmout, lidé jako vy mají Boha za blbost a věřící za chudáčky.
Pavel byl nazván šílencem, a sám se za blázna pro Krista označil. Ano, je to pro lidi bláznivé, ale pro ně je to do budoucna důkazní břemeno, že Boha a pravdu z Bible zavrhli.
,,Důkaz je i ohnutí vodní hladiny,,
Ohýbá se světelným optickým klamem, ne ve skutečnosti, když je změřeno laserem z jednoho ostrova na druhý ve vzdálenosti 80 mil že je laser stále ve stejné výšce..
Letadla taky nekloní čumák dolů ale letí rovně, protože letí nad rovnou zemí., jinak by u kulaté země museli piloti stále klesat k zemi, jinak by ...Automaticky kráceno

372579

18.7.2019 18:02

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu líto!

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372572

jinak by ulítli do kosmu.
Vy jste prostě sežral světskou moudrost a podporujete tu, kterou sežrali ostatní vědátoři. Tudy cesta nevede. Nepijte vodu z kohoutku, nejezte ty polotovary a jídlo v hliníkových obalech a vyhýbejte se očkování, snad se vám mozeček trochu opraví a šišinka začne fungovat a sama vás navádět do boží náruče.

372580

18.7.2019 19:40

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372580

A kterápak sekta Vám asi vymyla mozek? Že by adventisté 7 dne?


Mimochodem u letadla vůbec nepoznáte úhel stoupání nebo klesání, pokud je vzhledem k velikosti Zeměkoule malý. Ale tak daleko už uvažovat nedokážete.


Bohužel produkujete - to, co, papouškujete. A je to úmysl z lidí udělat nevzdělané hlupáky, patřící někam hluboko do středověku. S takovými se pak dobře manipuluje a skvěle se jim vládne. Úmyslně jsem napsal, že iniciativní hlupák je horší než třídní nepřítel.

Vložený obrázek

372583

18.7.2019 23:09

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372583

Nikdo mi hlavu nevymyl, sám jsem si jako kluk koupil po pádu režimu ekumenický překlad a po pár čteních mi bylo jasno. Vám jasno bude teprve až z nebe začnou padat šutry a objeví se na nebi znamení syna člověka, Ježíše. A potom šup do stoupy.

372589

19.7.2019 8:47

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372589

Jenomže Bible je plán Globálního Prediktora na zotročení lidstva - tak zvaný Biblický projekt. Že podle toho jedou je pravděpodobné.

A Vaše doslovná víra Vás nespasí. Pokud vybouchne Yellowstone, tak ty šutry padat skutečne budou, ale pod Bibli se neschováte.

372597

19.7.2019 18:20

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 372589

A jak se Jardo srovnáváte s tím, že Bůh je v bibli jednou vyobrazen jako všemilující a ve starém zákoně jako fašista, upřednostňující jednu rasu nad ty ostatní?

Slovo Člověka Ježíše není bible, která byla mnohokrát redigována, to vám je doufám jasné. Nehledě na to kolik procent informací od Ježíše bible obsahuje, když se zaštiťuje jeho jménem? Většina kompilátu je od Saula, agenta sanhedrinu.

I samotný Ísa při svých kázáních poukazoval na zkreslenost informací zapsaných člověkem a aby se lidé obraceli k přírodě a samotnému Bohu, kde je vidět harmonie (míra)...

372607

20.7.2019 0:21

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

fooggyy 178.?.?.?

Reakce na 372589

Člověk se těší, že si počte něco o Apollu a pak mu to nějaký věřící pablb zkazí

372614

20.7.2019 2:41

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372614

Tak si zkoukněte video v čase 8:25-8:54, opravdu to netočili ve studiu?
Pablb je ten kdo tomu věří, nazdar.
https://www.youtube.com/watch?v=GpYM6eLSCMg&fe...

372615

20.7.2019 9:57

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372615

Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci:
1, NASA pravděpodobně podváděla při přistání lidí na Měsíci
2, Přistání na Měsíci nikdy nebylo možné (protože Země je placatá)

Na tom prvním se částečně shodneme, ale to druhé je absurdita. Tady máte fotografie ze skutečného měsíčního povrchu: https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/1682047-nefrito...

372621

20.7.2019 10:06

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372621

Pokud by NASA podváděla - skutečně myslíte, že by na to v SSSR nepřišli?

372623

20.7.2019 10:26

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372623

Samozřejmě, že na to v SSSR přišli, přesně o tom hovořil politolog Pjakin. Ale šlo o to, že když se američanům oficiálně přizná přistání na Měsíci tak se ukončí nepředstavitelná černá díra na peníze na obou stranách.
A zadarmo to mlčení také nebylo.

372624

20.7.2019 11:44

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372624

No on to Pjakin klasifikoval jako zradu sovětské věrchušky (ještě v roce 1968) za příslib příslušnosti k budoucí globální elitě.
A předpokládám, že pádné důkazy o tom, že projekt Apollo byl podvodný, sověti měli. A dnes ho tedy mají Rusové. Bylo by krásné k tomu 50.výročí ten podvod představit v plné parádě. Ale asi si budeme muset počkat.

372627

21.7.2019 20:20

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

JB 185.?.?.?

Reakce na 372627

Podle mne se načekáte....

372655

27.7.2019 19:48

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

Sláva 5 90.?.?.?

Reakce na 372655

Když to tenkrát US ukazovali, tak na Měsíci přistál pouze takový maličký modul. Když startuje raketa ze země, tak má váhu víc než sto padesát tun a je to obrovské monstrum. Když ten maličký modul měl odletět z Měsíce, tak k tomu nepotřeboval žádné obrovské monstrum, jak je to možné? Ano na Měsíci je přitažlivost 6x menší než na zemi. Takže to monstrum, které vynese ten modul na oběžnou dráhu kolem Měsíce by mohlo být 6x menší než na zemi. Ale potom by ten "modul" nevážil cca 1 tunu. ale minimálně třeba 40 tun. A dovedete si představit, jaké monstrum by muselo vynést tuto 40-ti tunovou raketu na Měsíc? A taky jsem viděl snímky skafandrů z tehdejší a dnešní doby z ISS. Na oběžné dráze kolem Měsíce se tehdy pohybovali vystoupivší kosmonauti jako rybičky, v lehounkých nenafouknutých skafandrech, zatímco u ISS jsou skafandry objemné a kosmonauti jsou naprosto nemotorní.
Chcete ještě další argumenty na tu tehdejší šaškárnu z Hollywoodu?

372777

28.7.2019 11:39

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 372777

Přesně tak, už jsem to tady někde napsal. Když ten šaškec začal a všichni padali na prdel, tak jsem, jako 13-letý školák v rámci vyučování dostal za úkol udělat na to téma nástěnku. Tak jsem posháněl z časopisů z čekárny u místního holiče barevný fotky toho zázraku a při to si všimnul toho křiklavého rozdílu mezi nosnou raketou a tím herberkem, tím "lunárním modulem", co měl nejen z oběžné dráhy Země doletět k Měsíci, ale tam bezpečně přistát a pak odstartovat a doletět zpátky a přitom vypadá, jako štafle potažený staniolen a vevnitř strčeným koupacím míčem z igelitu....
Když jsem to řekl fotrovi, učiteli dějepisu, tak ten mi řekl, že to nemůže posoudit, neb není technik, což byla pravda. I klíňák na větrák chlazení a dynamo naší Š 100 mu vždy nasazovala máti...
Jednou jsem dostal od úči za úkol během vyučování odnést něco do ředitelny a když jsem se tou chodbou s nástěnkou vracel, tak jsem si to neodpustil a na tu svojí nástěnku napsal, že "kdo tomu přistání věří je vůl"...
Bylo z toho velký vyšetřování a jediný, který nebyl podezříván, jsem byl já...

Když se má lhát, tak pořádně a musí se to umět, ale v tomhle se soudruzi moc nepředvedli, ale vzhledem k celkové doblblosti ovčanstva si to dovolují flákat a ono jim to prochází a to čím dál tím víc...[velký smích]

372789

22.7.2019 5:57

Podezrely je na tom, ze

favela 103.?.?.?

Reakce na 372623

si Usaci dodnes pujcuji motory na vylety do vesmiru prave z Ruska. No to sankce bejt nesmeji.. Ale drive,tenkrat , Breznev a spol. Nepujcovali.. Prave z duvodu sankci na Kapitalistu. Aby tridni nepritel nevodletel a nemohl..

372661

22.7.2019 11:24

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

P9 178.?.?.?

Reakce na 372623

Tohle je zajímavý názor k tomu, který by to mlčení mohl vysvětlit pokud to tak opravdu bylo...
"Že Američané na Měsíci nebyli, vůdci ruského Sovětského svazu věděli, ale mlčeli. Protože západní společnosti postavily v Sovětském svazu chemické závody výměnou za hotové výrobky z těchto továren. Sovětský svaz získal moderní podniky, ale nedal na jejich stavbu ani kopějku. Za aktivní účasti USA byl postaven automobilový gigant "KAMAZ" a mnoho dalších. Jednalo se o ekonomický přínos mnoha desítek miliard rublů ročně."

372668

22.7.2019 13:03

RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372668

Holubičko skákavá! To mě klovni!

372675

22.7.2019 14:46

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

fooggyy 178.?.?.?

Reakce na 372615

Akorát nechápu, proč si nějaký Jarda myslí, že objevil Ameriku

372678

20.7.2019 10:04

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372583

Neurážejte papoušky. Co do létání a inteligence jsou na tom líp, než mnozí lidé.

372622

21.7.2019 1:11

RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás líto!

Jochen 70.?.?.?

Reakce na 372571

Blahoslaveni chudi duchem.

372635

21.7.2019 6:15

Debilizace je síla

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Reakce na 372546

Přistání na měsíci museli fašisté spáchat, protože to tlachají ve všech svých debilizačních prostředcích hlavního útoku, včetně Československé pravdoláskařké televize Praha. Propaganda je silná jako za socialismu s jiným fašistickým programem, Leninem. Pokud nějaký goj jediné zaručené pravdě neuvěří, tak je antisemita, dobytek, a na příště bude možná terorizován, jako když nevěří v zaručenou pravdu o šesti miliónech ...

Víra a debilizace musí být po fašisticku nařízena, jinak by si gojimové mohli dovolit svobodně myslet. A tím se dostávám k tebou zmíněné fašistické příručce, Bibli.

Zaujalo mě tvoje vysvětlení, že země je chráněna klenbou jako krytem na syrečky. Vzduch a voda by bez deklu kvůli odstředivé síle odpluly, jo? Nemá náhodou odstředivá síla úměru k rychlosti otáčení. Jako třeba ve ždímačce, čím vyšší otáčky, tím sušší prádlo? Z jakého materiálu je kryt nad Zemí, jak je silný a kde je ukotven? A v jaké se nachází výšce, když některé hory jsou osmitisícové?

Čemu už vůbec nerozumím;
>bůh tohoto systému neustále zaslepuje mysl nevěřících, aby nikdy neprozřeli. Skutečný Bůh to již dávno odpískal, říká se tomu konec času pohanů a poslední dny a soud
Bůh netoužil a netouží, aby všichni uvěřili v jeho zázraky a moc? Proč tedy je ve fašistické příručce, Bibli, tolik výhrůžek?
Otrok by se mohl domnívat, že všemocný trojjediný siónský Bůh JHVH/Hospodin/Alláh vše šmíruje a košer řídí, ale ty tvrdíš, že mocenské šílenství odpískal? A mě napadá - přenechal ji talmudistickým banksterům?
Stále mě baví tvoje zaujetí věčným životem v ráji. Ten je prosím kde? Na stejném místě, kde ho očekávají SSvatoválečničtí bodači do lidí a uřezávači hlav, pardon - evropskou kulturu obohacující mohamedánští polodebilní "doktoři"?

>Bible je pravda
Ta snůška fašistických lží a zrůdností je tedy pravda? Včetně Starého a Nového zákona, i pastorálních epištol? Jako; "Všichni, kdo nesou jho otroctví, ať mají své pány v náležité úctě...Jestliže někdo učí něco jiného a nedrží se zdravých slov Pána Ježíše Krista a učení pravé zbožnosti, je nadutý, ničemu nerozumí..." (1Tm6,1)

"Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný...Ježíš řekl: 'Moje království není z tohoto světa...každý, kdo je z pravdy, slyší můj hlas." (Jan18,36)

Neviditelný Bůh, neviditelný Ježíš a neprokazatelný "věčný zaslíbený život v ráji"...

Nikdo ti tolik nedá, kolik ti podvodník naslibuje. A slib neviditelného, nepoznatelného, to je teprve mistrovství!

372637

18.7.2019 5:38

Známe

MiroKales 193.?.?.?

Prioritizace.
Se zjištěním, že to lidstvo dokáže, následovalo zjištění, že tam nic racionálně využitelného není. Proč by tam lidi létali, když by to byly jen utopené prachy? Zvlášť poté, kdy SSSR vzdal závod na Měsíc. Pardon, oni se o to vlastně nikdy nesnažili. Oficiálně.
Podobná situace: Na dno Mariánského příkopu sestoupil člověk poprvé r. 1960, následně až roku 2012. Proč ta mezera, když technologie pokročila? Protože není racionální se tam potápět. Anebo je a oni nám něco tají.

372547

18.7.2019 7:31

RE: Známe

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 372547

NASA sama priznala ze nejen ze stratila veskerej filmovej material ale i veskerou technickou dokumentaci a tak to musej vymejslet vsechno znovu vcetne novyho uber stitu proti radiaci z van alenovejch beltu aby astronauti tu radiaci prezili. Videl jsem o tom dokonce video produkovane samotnou nasou o vyvoji toho stitu urite je dohledatelne na jejich strankach ! Coz je samozrejme dukaz zenstiloti lidskeho druhu pac ti astronauti pred 50 lety to byly jiny kabrnaci tem proti ty radiaci stacilo par milimetru hlinikovyho plechu [smích]

372551

21.7.2019 10:06

RE: Známe

RChPz 78.?.?.?

Reakce na 372551

Preletieť cez Van Allenove pásy nie je problém. Teda nakríž. Slušne vysoká rýchlosť, krátka expozičná doba, rovná sa nízka pohltená dávka. Orbita s parametrami keď sa posádka zdrží vo Van Allenových pasoch, druhá vec. Hlavne v dobe zvýšenej slnečnej aktivity. Problém pravdepodobne nie je v kozmonautoch. Pred piatimi - šiestimi rokmi som sa dočítal, že NASA robí zbierku starých procesorov i386, i486 pre potreby konštrukcie prístrojov pracujúcich vo vesmíre. Vtip je v tom, že vzhľadom na tlak vyrábať mikroprocesory čo najmenšie, s čo najmenšou spotrebou a tepelným odpadom, sú obvody v procesore tak malé, že ich je schopný poškodiť i zásah časticou kozmického žiarenia. A staré procesory, vyrábané pomerne hrubým výrobným procesom, kde možno veľkosť jeho súčastí merať v mikrometroch, prípadne stovkách nanometrov, znesú podstatne viac ako moderné procesory vyrábané procesom ktorý dáva súčiastky o rozmeroch maximálne desiatok nanometrov.

372641

21.7.2019 22:36

RE: Známe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 372551

V prvé řadě Američané neměli motor s potřebným tahem. Pro misi na Měsíc s lidskou posádkou je nutné dostat na vysokou oběžnou dráhu náklad přes 100 tun, dodnes nebyla sestrojena raketa těchto možností, pokud nebereme v úvahu sovětskou N1, která by to zvládla, kdyby nebyla administrativně zaříznuta před svým dokončením.
Motor F1 (to není Formula 1 [smích] ), který údajně poháněl raketu Saturn 5, je výjimečný snad v každém ohledu. Do té míry vybočující z pravidel a tehdy i dnes dosahovaných parametrů, že do té doby ani od té doby nic obdobného nevzniklo. Ve světle faktu, že téměř vše z „měsíčních misí“ NASA ztratila nebo bylo ukradeno, že „měsíční kamení“ byly USA schopné Sovětskému svazu poskytnout až poté, co Sovětský svaz daroval svůj měsíční prach USA, a ve světle faktu, že „plod konstruktorského génia“ v podobě motoru F1 nezanechal, stejně jako vlastně celý program Apollo, v technickém pokroku jakoukoliv stopu, můžeme mluvit o tom, že to byla opět jen imitace funkčního motoru a imitace funkční rakety.
To je zhruba totéž, jako kdyby například Škoda auto prohlásila, že vyvinula revoluční motor s výkonem 100kw a spotřebou 1 litr na sto kilometrů, který byl úspěšně nasazen v jednom případě a pracoval bezchybně, a následně se vrátila k vývoji motorů s spotřebou 5-7 litrů, a veškerou dokumentaci k převratnému motoru ztratila a zapomněla v čem ta převratnost spočívala, takže to nejde zopakovat.
Podobným způsobem „vyčnívá“ oproti veškerým tehdejším i dnešním raketovým motorům svými parametry „motor-zázrak“ F1, který údajně umožnil cesty na Měsíc, a následně všichni zapomněli jak se vyrábí a technická dokumentace „se ztratila“.
Podobně se „ztratily“ nebo „byly ukradeny“ veškeré hmotné artefakty, týkající se letů Apollo s lidskou posádkou. NASA se povedlo úspěšně ztratit jak „měsíční kamení“, tak veškeré originály filmů a fotek, tak veškerou dokumentaci k raketám Saturn a motorům F1. Jak pohodlné.[smích]

372659

18.7.2019 8:35

RE: Známe

Lovec idiotů 91.?.?.?

Reakce na 372547

[chechtot][chechtot][chechtot]

Jasný, tak jsi zatrollil a teď honem zpátky na lehožumpu, Kálesi. Ale možná bys mohl vysvětlit, proč se všechno ztratilo. Jo, ty vlastně věříš i tomu, že Kaddáfí rozdával Viagru, aby se jeho vojákům lépe znásilňovalo, případně tomu, že Saddám vyhazoval nemluvňata z inkubátorů. To pak mnohé vysvětluje.

Samozřejmě že tam byli. To bylo poznat i dle přenášeného přenosu, dle radosti a nadšení, které projevovali a zejména na tiskové konferenci, kde překypovali štěstím.

Apollo 11 Press Conference

Taky bys byl tak nadšený, že se ti povedlo něco tak úžasného, Kálesi, nebo bys taky čuměl do země?

[chechtot][chechtot][chechtot]

372556

18.7.2019 11:04

RE: Známe

Universal humanist 62.?.?.?

Reakce na 372547

Tohle je tady bohužel boj s větrnými mlýny. Zdejší diskutéří "VĚDÍ" a těžko s nima něco hne. Ale aspoń je nějaká sranda ne?

372562

18.7.2019 6:55

stratené filmy

Malý a zvedavý 185.?.?.?

Na originálnych filmoch by sa dalo zistiť, či boli vystavené kozmickému žiareniu alebo nie. Na kópii to nikto nezistí.

372548

18.7.2019 7:11

Kolónia na Mesiaci

RChPz 84.?.?.?

Mesiac je technické peklo. Vákuum a tepelné rozdiely nie sú až taký problém. No mesačný prach je zabijak. Prachové zrnká ktoré vznikli pri extrémnych podmienkach meteoritických nárazov, alebo rozpadom hornín v dôsledku tepelných rozdielov, preniknú všade. Niektoré vyzerajú ako klbko ostnatého drôtu, len s tvrdosťou kremeňa, s hrotmi ostrými na molekulu. Na Zemi je len jeden chlapík v USA, ktorý vyrába približný ekvivalent, za pomoci dvoch prúdových motorov. A derú nielen techniku. Je prakticky nemožné ich dostať z pľúc.
No a samozrejmá otázka. Dá sa na Mesiaci zarobiť? Nezabúdajme staré americké príslovie: "Rýchly cent je lepší ako pomalý dolár." A kolonizácia, to je na dlho. Naviaiac, keby sa kolonisti pohli ďalej? Kolónie s vlastným spoločenským systémom, nezávislé na Zemi, jej ekonomike, finančníkoch? Kapitalizmus vám v de facto dedine lietajúcej vo vesmíre veľmi fungovať nebude,

372549

18.7.2019 7:44

Jo to bejval velkej Hit americkýho zábavního průmyslu

J_Pitralon 178.?.?.?

No Amici jsou trošku namachrovaný, tak pro ně nebyl problém prohlásit se za dobyvatele Měsíce, i když tam samozřejmě nebyli ani náhodou. Telemetrie letů Apollo neexistuje, taky jí jakože "ztratili". Každopádně tenhle americkej hoax bych už dál mezi lidi moc nešířil.

"Apollo 11 Press Conference" https://youtu.be/BI_ZehPOMwI?t=52
"Vietnam War music" https://www.youtube.com/watch?v=Z6UqfbjOhQs

372553

18.7.2019 8:18

Podvod projektu Apollo

Mika 46.?.?.?

http://www.nwoo.org/2019/06/18/podvod-projektu-apollo/

372554

18.7.2019 8:36

RE: Podvod projektu Apollo

Mika 46.?.?.?

Reakce na 372554

https://youtu.be/_-03RjbxKhM
Zároveň pridávám neopakovatelné a všem pamětníkům historické záběry 1.amerického astronauta na Měsíci. Vždy se mi derou slzy do očí. ...

372557

18.7.2019 9:14

RE: Podvod projektu Apollo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 372557

Tobě se derou slzy do očí,přestože přiznání apola na měsíci je fake news. Je na case stát se dospělým pro vsechny, co ten film pojali jako dokument. Jako king kong a godzilla.

372558

18.7.2019 10:46

RE: Podvod projektu Apollo

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372557

Naprostý souhlas. Mimochodem Američané museli dlouho platit Rusku držhubné takže "let na měsíc" byl i pro SSSR velmi výhodný.

V době sankcí proti Rusku a vyschnutí penězovodů budou sami rusové zkoušet navázat na stávající penězovody. A když Američané definitivně přestanou platit tak už se postarají o to, aby se tento výbušný kompromitující materiál prosákl i do mainstreamu a deklasoval celé spojené státy z celosvětové na regionální velmoc.

372560

18.7.2019 8:18

Gratuluji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Vynikající článek. Krátký, ani slovo nazmar. A úder na hlavičku.
A tak jen skromnou poznámku: Víte, co teď dělá NASA? Pátrá po ufounech, po mimozemských civilizacích. Vzhledem k tomu, že nic takového neexistuje, ani nemůže existovat, jde o svědectví amerikánského blbství. A navíc pořád kupují ruské raketové motory. America first. V blbství.

372555

18.7.2019 21:08

RE: Gratuluji.

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 372555

Už několik let nesleduji žádné dokumenty o vesmíru. Důvodem je to, o čem píšete. Samé mimozemské civilizace a spousta nesmyslů. Každá druhá věta je o tom, že vědci předpokládají, že by atmosféra té či oné planetky či nějakého měsíce mohla obsahovat vodu. No a to už je pochopitelně jen krůček k životu a mimozemšťanům. Stupidní tlachy. Dělají z lidí ještě větší pitomce než před 20 lety.
Před 20 lety, ačkoliv jsem jim nevěřil skoro ani slovo, dokázali alespoň takový vesmírný dokument udělat zajímavě.

372586

18.7.2019 23:30

RE: Gratuluji.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 372586

Až budete v přírodě, kde nebe je plné hvězd...

Koukněte na něj a dle svého vnitřního svědomí si řekněte - je možné, aby v takto obrovském prostoru jsme my byli tou nejvyspělejší rasou?

Důkazy nejsou, ale cit pro míru, a názor na problematiku z hlediska pravděpodobnosti je poměrně důležitá schopnost dospělého jedince. [smích]

372590

19.7.2019 8:49

RE: Gratuluji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 372590

Nic proti Vašemu vnitřnímu svědomí, ale bylo by vhodné, aby si tato "vědecká" a mediální zkoumání platilo samo. Moje vnitřní svědomí do toho, prosím, finančně netahejte. Díky!

372598

18.7.2019 9:51

Tenkrát by něco takového nikoho nenapadlo ani v nejhorším snu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Kdyby někdo v době letů Apollo tvrdil, že po ukončení projektu v roce 1972 nastane minimálně padesát let dlouhá pauza, tak by byl pokládán za blázna.
Podle tehdejších předpovědí mělo už v roce 2000 stát na Měsíci několik kolonií, jejichž návštěva měla být pro pozemské turisty naprostou rutinou.
V současnosti by pak podle tehdejších představ neměl být problém dostat lidskou posádku bezpečně na Mars a zase zpět. Tak byli lidé tenkrát naivní.[chechtot]

372559

18.7.2019 11:50

RE: Tenkrát by něco takového nikoho nenapadlo ani v nejhorším snu.

RChPz 84.?.?.?

Reakce na 372559

Nikdy. NIKDY nenechávaj nič riadiť ekonómom. NIKDY! Keď necháš voľnú ruku ekonómom, budeš mať peniaze. Apollo, to bolo riadené inžiniermi. Možno naivnými inžiniermi. Ale schopnými. Schopní inžinieri pod vedením špičkových inžinierov, vás dostanú na Mesiac. Alebo i ďalej, ak im poskytnete prostriedky. Schopní ekonómovia vám prinesú veľa peňazí a ešte viac peňazí. Pravda, aj mušličky kauri boli preniaze. Hoci dnešní ekonómovia by v systéme používajúcom mušličky fungovať nemohli, lebo mušličky nemožno lámať. A moderný finančný systém funguje tak, že vytvára množstvo peňazí no znižuje hodnotu peňažnej jednotky. Len sa pozrite, koľko stál program Apollo a porovnajte to povedzme s cenou vývoja F-35. Inžinierov treba vychovávať. Špičkoví inžinieri nasledujú po generácii minimálne schopných inžinierov. Vezmite si nemcov. Môžu ospevovať svoju techniku do neba, ale nie sú schopní vypustiť jedinú družicu. Momentálne nie sú schopní vyrobit ani len slušnú stíhačku. Lebo inžinierov takej odbornosti treba vychovávať a ozajstné výsledky dostanete v druhej, možno dokonca tretej generácii. Napríklad v Rusku sú najväčšie obavy, že generácia konštruktérov ktorá odchádza do dôchodku alebo vymiera, nestihne byť nahradená novou, lebo vznikla medzigeneračná medzera odlivom schopných mozgov do "biznesu" a finančných služieb. V USA je to podobné. Deväť z desiatich žiakov schopní univerzitného štúdia sa derie na práva alebo financie. A tak maximum čoho sme schopní je udržať zo desiatku ľudí nažive na tú hrúbku šupky, ak porovnáme Zem s jablkom, od nej (orig. S. Lem). Nič viac. A to je smutné. V sedemdesiatych boli ľudia naivní? Je lepšie byť naivný ako tak upadnúť.

372564

18.7.2019 13:25

Experiment k jedné fotografii z Měsíce

juvi 77.?.?.?

Jistě ji všichni znají - krásný otisk bot, hrany ostré, no nádherně to nafotili...
A když máme léto, udělejte si u vody pokus - zkuste si udělat podobný otisk, čímkoliv, třeba bábovičkou. A potom posbírejte ten nejsušší písek - a zkuste to znovu. Budou hrany také takové ostré? ...
Nebudou? A proč? Protože Van der Waalsovy síly drží zrna písku pohromadě - a k tomu je potřeba voda. Ale na Měsíci se voda nedrží...

372568

18.7.2019 17:00

RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 372568

No vysvětlujte to lidským dobytkům, které zformovala pod satanem vláčená moudrost světa. Chazaři jim říkají dobytek, ale ten dobytek aspoň má od Boha přirozený nerozum.

372577

18.7.2019 17:32

RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 372577

O otec Wernera von Brauna / konstruktéra amerického Apola /Magnus, pruský baron, který v šedesátých letech minulého století emigroval do USA za svým synem mu řekl:

„Demokracie je jen přechodný fenomén, než se zase vlády chopí silná ruka“...

[velký smích]

372578

18.7.2019 20:18

RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 372577

Samozřejmě to je podvod jak Brno. [smích]

Už jen měsíční hornina, které "prý přivezli" stovky kilogramů a nikdy žádná laboratoř nedostala ani gram. Nebo jak kluci američtí na filmu z přistání na zemi vyskákali před kamery, jak kdyby byli měsíc na dovolené v Karibiku. Atd...

Možná tenkrát šlo dav oblbnout, ne dnes kdy informační procesy jsou na úplně jiné úrovni rychlosti/objemů díky netu.

Tady je to celkem srozumitelně a faktologicky popsáno:
http://leva-net.webnode.cz/products/zapad-a-sssr-j...

Tehdejší již trockistické vedení SSSR (po zabití Stalina) pracovalo v tandemu pro USA, které se musely stát NO.1 za každou cenu.

372584

21.7.2019 10:27

RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce

RChPz 78.?.?.?

Reakce na 372568

Nie je mi celkom jasné ako Van Der Vaalsová sila súvisí s vodou, čo viem je to medzimolekulárna sila ktorá môže byť i odpudivá (Pauliho repulzia) a pôsobí na suchom povrchu. V prechádzajúcom príspevku som spomenul, že mesačný prach pozostáva z množstva ostrých čiatočiek. Jednoducho zapadajú do seba tak, že i kolmé zárezy do prachu, do určitej hĺbky, nespôsobia jeho zosunutie. Zistili to, keď sonda Surveyor rýpla lopatkou do prachu. Mimochodom, pekné snímky sondy Surveyor 3 urobila posádka Apollo 12. Sadli blízko nej a mierne ju zvandalizovali odmontovaním pár súčiastok pre materiálový výskum.

372644

18.7.2019 16:13

Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Schopnosti lidských mozků mě neustále překvapují. K těm největším řadím schopnost uvěřit spíše internetovým bludům, než vlastním očím. Patří mezi ně i víra ve studiově zfalšované přenosy z Měsíce. My ostatní jsme na vlastní oči v TV přenosech viděli:

- starty Saturnů s jednotlivými misemi Apollo,
- přenosy z přistání měsíčních modulů,
- přenosy z pobytu a činností amerických astronautů na Měsíci,
- přenos ze startu lunárního modulu z Měsíce,
- přenos z přistání návratového modulu do oceánu,
- ...

Dnes si můžeme prohlédnout i slušně ostré nové fotografie míst přistání. Jsou na nich dobře patrné zbytky vybavení, ponechaného astronauty na Měsíci. A také stopy astronautů v měsíčním prachu. I tyto fotky jsou zfalšované? Že by na nich ani ti nejlepší odborníci na fotografická falza nic nenašli? [mrknutí jedním okem]

Vojta

372574

19.7.2019 6:15

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 372574

V židovizi jste viděl jen to, co tam můžete vidět i dneska když to zapnete - propagandičku pro kanonenfutter, kterej je občas třeba něčím nabudit.

https://www.youtube.com/watch?v=nRTN7oYrSP0 [smích]

372593

19.7.2019 12:24

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Cormel 93.?.?.?

Reakce na 372574

já jsem v TV viděl 9/11 na vlastní bulvy. Dokonce za pár hodin našli záběry letadla, které narazilo do WTC (i do Pentagonu). Jindy ukazovali Sadámovu továrnu na bojový plyn, nebo demonstrantům na místě rozmlouvali, že tohle není schůzka Bidelbergu, protože ten neexistuje. Jako malý si pamatuji jak jeden pán vytáhl králika z klobouku. Viděl jsem to, věřím tomu všemu oko není blbec. [mrknutí jedním okem]

372606

21.7.2019 11:57

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Venny 185.?.?.?

Reakce na 372574

V televizi, na vlastní oči, jsme také mohli vidět dokonalý přenos ze startu jedné kosmické lodě, její úspěšné přistání a plnění letového programu posádkou... Jmenovalo se to Kozoroh 1. Myslíš si, Vojtí, že šlo opravdu o dokument o přistání na Marsu? "Dokument" byl o falzu, podvodech na světové veřejnosti, lhaní a dolování prachů. O falešné slávě pro jednu organizaci a stát. I tam bylo vidět vše a velmi ostře. Zrovna tak jak v mnoha dalších filmech a seriálech od Startreku přes Vetřelce, Vesmírnou odysseu a mnoho dalších. Podle tvého důvěřivého nahlížení na svět a dění v něm mám obavu, že podobná dílka Holywoodu a různých TV studií bereš asi dost vážně. A i přes to, že jistě znáš možnosti dnešních trikových zařízení. Shrneme to: podle tebe "dávali to v televizi, tak to musí být pravda" (volně podle filmu Vrtěti psem).

372646

21.7.2019 17:18

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 372646

Děkuji, pane Venny za krásné familární oslovení. Podobně mě oslovovali před mnoha léty moji rodiče. Film Kozoroh 1 jsem samozřejmě viděl. Je to zdařilé sci-fi.

Vy opravdu věříte, že americká Nasa opakovaně vypouštěla 3000 tun těžké a 110 m vysoké Saturny 5 jen tak "na oko"? Dovedete si představit, jak obrovské peníze to muselo stát?

Nebo i ty starty byly jen fikcí a miliony diváků, kteří je ne v TV, ale NA VLASTNÍ OČI viděli jsou dle Vás totální hlupáci, kteří se nechali oblafnout jakýmsi vizuálně-akustickým podvodem?

Opravdu věříte, že regolit, zažraný dodnes do vystaveného Armstrongova skafandru je umělý? I středoškolák pod mikroskopem pozná, že podobný prach se v pozemských podmínkách prostě nevyskytuje.

Umíte vysvětlit, pane Venny, jak se dostaly do míst přistání všech výprav Apollo přístroje, které tam dodnes zůstaly? O tom, že tam opravdu jsou se můžete přesvědčit i na kdejaké malé české hvězdárně. Stačí na místo přistání namířit malý teleskop se spřaženým laserem. To zvládne i amatérský astronom. Vyslaný laserový záblesk můžete po odrazu koutovým odražečem po malém zpoždění sám spatřit. Ani tady neuvěříte vlastním očím? Nebo ten koutový odražeč dopravili na Měsíc UFOni?

Opravdu věříte, pane Venny, že by se dal ututlat podvod, na jehož realizaci se musely podílet statisíce lidí? Že by se ANI JEDINÝ z účastníků tohoto vele-podvodu s názvem Apollo nenechal svést vyhlídkou na nesmírně tučnou odměnu, kdyby vše odhalil zahraničním médiím?

Jste sám se sebou spokojen, pravda? [mrknutí jedním okem]

372652

21.7.2019 21:45

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 372652

Když jich tam těch odrážečů vyhodili z vejšky dvacet, tak minimálně jeden musel spadnout vrstvou nahoru. Zkuste si to s namazaným chlebem. Co se týče té Vaší malé české hvězdárny, abyste něco zahlíd odrazem, tak by ten laser musel mít tak padesát watů. Věřím, že pokud tam tehdy někdo z lidí opravdu vylezl, tak na tom Měsíci určitě ještě bude...

[velký smích]

372656

21.7.2019 22:28

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 372652

Tak se lže, jako když FED dolary tiskne [smích] Až to není hezké. Nutíte mě požádat admina, aby diskuse na zvedavec.cz byly zabezpečeny heslem, které prolomí pouze individuum s IQ > 30. Pak by byl s Vámi ámen.
Diskuse o Apollo se zastánci verze "byli tam" může mít málokdy racionální charakter, neb připustit, že program Apollo byla psychologická operace, pro ně znamená "přehodnocení všeho", změnu stereotypů myšlení, svého osobního modelu světa. Situace je v něčem podobná například sporu o kulatosti Země na konci středověku, i když v menším měřítku a menší intenzity. I obdoba inkvizice se při troše hledání najde.
Podvod "Apollo" v kontextu globální politiky vidím takto:
V 60. letech Západ defakto prohrál socialistickému bloku:
- ve vědě
- hospodářsky
- nebyl schopen držet krok s kosmickým programem SSSR, který se mu vzdaloval stále větší rychlostí.
Za této situace reálně hrozilo, že Západ ekonomicky nevydrží a celý globální systém řízení zkolabuje, hrozila katastrofa řízení, což GP nemohl dopustit za žádnou cenu. Nějaký fenomenální, oslnivý úspěch USA byl prostě "ale úplně akutně třeba" pro navrácení Západu a volnotržnímu modelu obecně ztracené prestiže. A ten také přišel. Program Apollo je pravděpodobně největší psychologická operace 20. století, iniciovaná a podporovaná z globální úrovně řízení pro zajištění udržitelnosti řízení v rámci dané koncepce a plánu likvidace SSSR, o níž už bylo tehdy dávno rozhodnuto.
Pro chápání operace "Apollo" je třeba si uvědomit minimálně následující:
je to úroveň globální politiky
SSSR se na úspěchu podílel stejnou měrou jako USA, byla to společná operace (USA + SSSR pod patronátem GP, který tehdy už opět kontroloval procesy v SSSR) hlavní cíle byly dva: předat USA kosmické technologie SSSR (realizováno programem Sojuz-Apollo); vrátit USA ztracenou prestiž, s níž celý Západ stojí a padá, a tím umožnit přežití Západu a v perspektivě likvidaci socialistického bloku.
Jakou měly sovětské "vrchy" motivaci se na té operaci podílet, nebo minimálně mlčet? V roce 1953 proběhl v SSSR státní převrat, kdy se k moci opět dostali trockisté, a proběhla tichá změna koncepce. Mezi SSSR před a po roce 1953 je mnohem podstatnější rozdíl, než mezi SSSR roku 1990 a Ruskem roku 1992 - po roce 91. proběhla jen změna formy, kdežto v roce 53 proběhal změna koncepce = cílů, ideálů civilizace a prostředků jejich dosažení. Po smrti Stalina se v SSSR už napevno zakořenila nomenklatura jako parazitická třída, podniky atd. byly v korporativním vlastnictví "věrchušky", která jezdila na Západ, viděla, jak se žije tam, a chtěla totéž. Klany a straničtí potentáti sice vlastnili podniky a bohatství SSSR, ale nemohli s ním volně nakládat. Krach r. 1991 byl o tom, že mocenská věrchuška převedla "své" neformální vlastnictví do svého soukromého vlastnictví.

372657

22.7.2019 9:48

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 372657

Souhlasím, aby zvedavec.cz byl vybaven heslem které by odfiltrovalo jedince s IQ menším než 30. / ale jen zvedavec.cz / Vaše konspirace o SSSR a USA mi připomíná starší anglický film "Myš která řvala"...

[velký smích]

372667

21.7.2019 22:29

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 372652

A jak to souvisí s podvodem Apollo? Nejpřímějším způsobem. V 60. letech si "elita" SSSR uvědomovala, že pokud nebudou spolupracovat na záchraně USA, nemusí být časem komu se vzdát a převést majetky do soukromého vlastnictví. Od 70. let tak v reálu pozorujeme jak SSSR, později Rusko, surovinami uměle udržuje Západ při životě.

372658

22.7.2019 7:49

RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372658

Pěkně rozkryté politického pozadí projektu Apollo. Jenže ještě chybí nějaká masivní pečeť pod tím vším. Ale pro vytváření jasnější představy tehdejší situace a možností určitě moc dobré zamyšlení [překvapení]

372663

18.7.2019 18:34

Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.

gippius 213.?.?.?

Nemá cenu si cokoli přimýšlet. Letět nyní na Měsíc není na pořadu dne. Není tam nejspíš nic, pro co by stálo zato tam letět. Rusko je stále soupeř, jako tehdejší SSSR, ale už není třeba si něco dokazovat, ledaže by se Rusové totálně zadlužili a poslali třeba nějakou tu sondu k nějaké blízké hvězdě, ale ani to nemá takový náboj, jako kdysi Sputnik a Gagarin. Takže tu zjevně chybí důvod, který v šedesátých letech v USA byl. A fakt nemá cenu nějak pochybovat o tom, že tam ti američané fakt byli. Kdo se o věc trochu zajímá, ten nepochybuje, ten ví. Stejně jako u tzv. holokaustu, nebo Darwinovy teorie, která není teorie, ale fakt.

372581

19.7.2019 11:25

RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372581

O schopnosti podvodného jednání člověka, lidí, společností i států snad nemusíme pochybovat. Proto je legitimní pochybovat o čemkoliv, dokonce i o vlastním názoru na zpochybňovanou událost. Prohlásit - přistání Apolla 11 je fakt, Darwinova opičí teorie je fakt, znamená jen potvrzovat si vlastní pozici a sám sobě o ní nepřipouštět pochybnosti. Ale to pak není diskuse, to je samomluva. Navíc zpyšnělá samomluva, která si žádá jen jedno - být slyšena a vyslyšena.
Já mám jiný názor jak na přistání Apolla tak na Darwina. A mám ty názory něčím podepřeny. Ale stále jsem schopen vyslechnout protinázor a nezabetonovat se na tom "svém".
Ve prospěch mého pohledu přidávám odkaz na ruský článek o podivných okolnostech letu Apolla 13:
https://oko-planet.su/phenomen/phenomenday/page,4,...

372604

21.7.2019 6:17

RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.

gippius 213.?.?.?

Reakce na 372604

O kosmonautiku se dost zajímám po několik desítek let, na projektu Apollo neshledávám nic podezřelého, navíc i při tehdejší úrovni techniky to bylo v možnostech /nejen/ USA, taky při tehdejší úrovni techniky bylo snadné zjistit, že ti lidé opravdu letí k měsíci a od něj, což kdyby se ukázalo jako fake, Sověti by byli první, kdo by na to poukázal, ledaže by s Američany jeli v nějakém konspirativním spiknutí, což už je samo o sobě mimořádně prdlé. Sověti souboj o měsíc sice prohráli, ale kdyby přesto pokračovali dál, svého člověka by tam taky nejpíš dostali. Darwinova teorie není teorie, ale fakt, všechny organismy se vyvíjí, nic nezůstává stejné a není na ní nic opičího, tak ji můžou nazývat jen fundamentalističtí a fanatičtí křesťané, jejichž povrchní, primitivní hypotéza stvoření světa značně pokulhává i za jinými náboženskými mýty. Tady je situace ještě mnohem víc jasnější, než s Apollem.

372639

21.7.2019 13:30

RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372639

Ovšem. Já mám takový názor, ten zase jiný. Já shledávám ono a ten zas cosi jiného. Nejsem odborník ani na globální politiku ani na raketovou techniku ani na evoluční teorii. Ano, mé názory se opírají především o vyjádření autorit, a pak o moji schopnost či neschopnost zdravě myslet. To druhé ponechám stranou.
O politcké situaci té doby (studené války) něco vím od V.V. Pjakina. Sleduji jeho pravidelné relace už tři roky a velice si jeho znalostí a schopnosti analýzi cením. Taky otázce politického pozadí podvodu s Apollem (takový je jeho postoj k projektu) se podrobně věnoval. Pochybností kolem projektu je víc než dost (i z americké strany). Jakýsi ucelený pohled dává včerejší článek na Protiproudu. Ale asi nezbývá než vyčkat, až USA ztratí své dominantní postavení ve světě. Pak bude možné vynést důkazy - opět jen můj pohled.
Pokud jde o kritiku Darwinovy evoluční teorie, vycházím především z hypotéz paleoantropologa A. Bělova. Seznámil jsem se s nimi jednak v jeho internetových přednáškách, jednak v jeho knihách - Тайна происхождения человека раскрыта а Тайна кеменной летописи Земли. Ta druhá dává komplexnější pohled na tématiku evoluce X involuce. Ale "odhalit" Darwina bude zřejmě daleko složitější než s tím Apollem. Ale opět jen můj názor.
Proč se tedy vlastně tolik rozepisuju, když můžu předkládat jen své (ne příslušnou odborností podepřené) názory? Snad proto, abych doložil, že lidé mohou mít různé názory, a přitom nemusí mít ty s jinými (opačnými) názory za hlupáky nebo fanatiky.

372648

21.7.2019 14:28

RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.

gippius 213.?.?.?

Reakce na 372648

Ale jo, jistě nelze mít hodně věcí za definitivní, ano, časem se může ledacos vyjasnit, ale u těchto věcí bych to moc nečekal. Ale co se ztráty dominance USA týče, možná, že ta doba už klepe na dveře. Nebo ne, ta doba už začíná. Snad to svět přežije bez větších dramat. Na článek v Protiproudu mrknu, i když Hájkovy biblické teorie mne teda moc neoslovují.

372649

21.7.2019 20:17

RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372649

Ano, Hájek tam má tři rubriky. Mě zajímá převážně ta s názvem politika, tam je i ten zmiňovaný článek. Jinak dík za korektně vedenou diskusi.

372654

18.7.2019 20:52

21. století

Antimon 89.?.?.?

To co se zde děje snad není pravda, ale zlý sen … [zmaten]

372585

19.7.2019 1:25

No, kdo v tom ještě nemá jasno a měl v životě v rukách alespoň Merkura (tu stavebnici)

R.E. 46.?.?.?

...nechť se laskavě pořádně podívá na ten křáp, co je nazýván "lunárním modulem" a bude mu to hned jasný, jak je to s tím přistáním soudruhů Američanů na Měsíci, jestli taková věc mohla doletět tak daleko, přistát a odstartovat a zase se bezpečně vrátit.... pouze od Vojty se dá očekávat jen tvrdohlavé opakování těch do nebe volajících píčovin oficiálních us. míst...[chechtot]

372591

19.7.2019 9:32

RE: No, kdo v tom ještě nemá jasno a měl v životě v rukách alespoň Merkura (tu stavebnici)

gippius 213.?.?.?

Reakce na 372591

Ta věc tam fakt doletěla, pak její horní část zase z měsíce odstartovala, ale bezpečně se ta část vrátila pouze k orbitální části, sama o sobě se na zemi už nevrátila. USA nemám příliš v oblibě, ale o programu Apollo něco málo vím.

372602

19.7.2019 22:09

RE: No, kdo v tom ještě nemá jasno a měl v životě v rukách alespoň Merkura (tu stavebnici)

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 372602

Ano pane, je dobře, že se v tom na rozdíl od nás vyznáte a něco o tom víte. My hlupáci, co o tom nic nevíme, na to jen nechápavě koukáme a kroutíme makovicemi...byl to pro nás naprosto stejný zázrak a ze stejné kategorie, jako to skvělé neposkvrněné početí a ze strachu se složivší budova č.7....[velký smích]

372612

19.7.2019 9:22

Odpověď na jednoduchou otázku...

svt 193.?.?.?

Ta odpověď je skutečně jednoduchá - ideologie a propagace společenského systému, který "to dokáže", zatímco ten druhý (tehdy socialistický) to nedokáže (dokázal ale poslat dříve člověka do vesmíru).

A tato snaha "se předvést", shrnutá mimochodem již ve vyhlášení J.F.K. ("Rozhodli jsme se letět na Měsíc… Chceme letět na Měsíc a dokázat ještě víc. Ne proto, že je to snadné, ale právě proto, že je to obtížné.", zdroj https://cs.wikiquote.org/wiki/John_Fitzgerald_Kenn...), byla tím hlavním motivem, proč tam doletět.

Samozřejmě se ukázalo, že ekonomicky to bylo i pro tehdy nejvyspělejší ekonomiku světa neúnosné, takže lety na Měsíc byly ukončeny. Podle dostupných údajů se na celém projektu letů na Měsíc podílelo na 400.000 lidí! To je opravdu ohromná masa lidí. A i když některé poznatky a objevy či vynálezy získané během tohoto projektu byly později aplikovány i v běžném životě a měly tak pozitivní ekonomický přínos, náklady byly opravdu ohromné.

To vše samozřejmě nevysvětluje, proč se ztratily originály záznamů z přistání na měsíci (skutečně se ztratily všechny nebo jen ty z prvního přistání na Měsíci?). To pochopitelně zavdává příčinu k tomu, aby si někteří mysleli, že Američané na Měsíci nebyli. Nicméně mám dojem, že během let již bylo několikrát dokonce i pozorováním (#1) míst. kde došlo k přistáním na Měsíci, doloženo, že tam skutečně byli.

(#1) pozorování pomocí družice LRO, zdroj: http://vtm.e15.cz/clanek/zajimalo-by-me-zda-je-moz...)

372601

19.7.2019 10:10

RE: Odpověď na jednoduchou otázku...

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 372601

Jo stopy astronautů byly na tom sopečným poli v Arizoně, Flagstaff...

https://www.theatlantic.com/technology/archive/201...

372603

20.7.2019 4:02

RE: Odpověď na jednoduchou otázku...

Murkoslav 82.?.?.?

Reakce na 372601

NASA priznala už okolo roku 2006, že originál videá z prvého pristátia na Mesiaci sú stratené. Najprv to hodili na zamestnanca, ktorý odišiel na dôchodok a údajne zle odovzdal firemnú "agendu". A teda nikto nevedel kde sú záznamy..
Ale potom o 3 roky NASA deklarovala, že original video footage proste nechtiac zmazali...
Jediné čo dnes v NASA majú, a čo zdigitalizovali nedávno, sú archívne záznamy televíznej spoločnosti CBS, ktorá snímala v daný okamih plátno na ktoré robili v NASA projekciu videa.

https://www.reuters.com/article/us-nasa-tapes/moon-landing-tapes-got-erased-nasa-admits-idUSTRE56F5MK20090716

372616

20.7.2019 7:50

RE: Odpověď na jednoduchou otázku...

RChPz 78.?.?.?

Reakce na 372616

Stratili? Aké stratili? Tak sa "stratili" ako kilá a kilá mesačných hornín. UKRADLI!!! Už len zberatelia meteorov si vedia prísť na pekné sumy. Originál materiál nasnímané na mesiaci? Alebo priamo Armstrongom dvihnutý šuter? Ruky až od r_ti odtrhnú!

372618

20.7.2019 10:38

RE: Odpověď na jednoduchou otázku...

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372601

Ano, motivace jasná, projekt ohromný. Přes všechny jakože viditelné a zaznamenané nesrovnalosti, zůstává tím nejpádnějším argumentem pro to, že projekt Apollo byl podvod to, že v té době američané neměli (nemohli mít) výkonnou raketovou techniku ke splnění takového úkolu. A to je argument, který není laické veřejnosti na očích. K tomu by se museli vyjádřit odborníci. A to lze opět jen za nazrálé globální politické situace. Dnes ještě ne, ale snad to bude otázka už jen jednotlivých roků.

372625

22.7.2019 12:58

RE: Odpověď na jednoduchou otázku...

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372601

Mam dojem, ze jedna vyprava tam instalovala laserovy odrazec, ale prisahat na to nemuzu
Je zde popirano pouze Apollp, nebo sama existence Mesice? Ze totiz mame fotky a filmy ze sovetskych Lun a i mesicni horninu, kterou jedna z Lun privezla.

372673

20.7.2019 9:06

ganz egal

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Sry, je to úplně jedno esli tam byli nebo nebyli, na měsíci, byl-li Calhounův experiment manipulován nebo ne, není na planetě síla , která by naučila goje myslet a sledovat svoje zájmy a podle toho se zařídit, slepá větev evoluce, mějte se tu jak chcete.

372619

20.7.2019 10:49

RE: ganz egal

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 372619

Přestupuješ k židlím?[chechtot]

372626

20.7.2019 11:59

Konečně gój, co na to kápl...

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 372619

Aplauduji a gratuluji! Teď už zbývá jen obřízka, ženitba s Ester nebo Ráchel a šup k nám do kšeftu. Vítej, souvěrče.

[velký smích]

372628

20.7.2019 22:09

RE: Konečně gój, co na to kápl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 372628

Když přestárlá námezdná pracovní síla příliš vykřikuje o vášni a podtlaku, nalistoval bych : www.upsychiatra.cz/schizoafektivni-porucha - popis čísel a diagnoz MKN-10 . Bylo by zajímavé, nechat se včas vyšetřit odborníkem....



[velký smích]

372634

20.7.2019 9:32

Civilizace jde vážně do háje

Qwe 37.?.?.?

Když lidé zcela vážně myslí, že program Apollo byl podvod. USA silně nemám rád, ale, "amicus Cato, sed veritas amica magis". To by pak znamenalo, že SSSR a USA byly tajní spřeženci. Ostatně tehdejší Rudé právo psalo, že tam amíci byli, tak tam prostě byli. Tečka.

372620

20.7.2019 13:16

RE: Civilizace jde vážně do háje

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372620

Pak to znamená, že USA a SSSR byly tajní spřeženci. Ano odsud je třeba vycházet. Šlo v první řadě o politickou záležitost. Rudé právo pak samozřejmě nemohlo psát nic jiného. Tečka.
A nechtělo by to dvojtečku a něco si nastudovat o tehdejších politických poměrech? Především pak v Sovětském svazu? :

372629

20.7.2019 17:10

RE: Civilizace jde vážně do háje

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372629

Nechtělo, protože to dost dobře znám a nemá s kosmickým programen mnoho společného. Pak musíte ještě přidat Velkou Britanii, jistě Vám něco říká Jodrell Bank? A dál dnešní ČLR, a koneckonců i další í země. Takže holt Vy sice znáte pravdu, ale spolčilo se proti Vám celé OSN.

372631

21.7.2019 6:16

RE: Civilizace jde vážně do háje

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 372631

Tu pravdu znáte Vy, já tečku nedělal. A že politika neměla (nemá) nic společného s kosmickým programem je zřejmá nepravda. Alespoň tuto nepravdu holt poznám.
A pokud jde o pochybnosti i vážné námitky k programu Apollo - je jich opravdu dost. Píšete, že USA nemáte silně rád. Tak Vám snad nebude proti srsti přečíst si na dané téma nedávný článek na Protiproudu. Vcelku souhrnný, chybí v něm snad jen zamyšlení nad tehdejšími (ne)možnostmi raketové techniky.

372638

22.7.2019 12:53

RE: Civilizace jde vážně do háje

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372638

Dobrá, každej víme svý.

372672

20.7.2019 13:32

RE: Civilizace jde vážně do háje

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 372620

Sry, ale fakt sbohem.
P.S. usa a sssr byli vždy spřeženci, jsou a budou, minimálně od doby prodeje Aljašky. Klidně spolu budou válčit, ale majitelé obou držav byli vždy jedné víry a cíle.
Ch á p e t e ?

372630

22.7.2019 12:49

RE: Civilizace jde vážně do háje

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372630

Ne.

372671

20.7.2019 17:52

Jak je to všecičko tajemné...

Abbe 74.?.?.?

Vysvětlete prosím toto...

https://www.youtube.com/watch?v=qejYOsrWoXw

Vysvětlete prosím fakt, že mezinárodní váhový standart 1KG "přesný" na pět desetiných míst, neinformuje kde... Rovník? Pól? Díky odstředivé sile na rovníku by rozdíl dělal něco přes tři gramy... Což je pro mezinárodní standart poněkud nepřijatelné, že...? Takže, opravdu se točí...? Odmítat slepě rozdílný názor je známka ignoranta...

372632

21.7.2019 3:25

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372632

Hmotnost je jedna věc a gravitační síla něco jiného.

1kg je stále to samé. Ale na 1kg působí v každé nadmořské výšce jiná síla. A samozřejmě i na rovníku nebo pólu. A na oběžné dráze ve stavu beztíže podle Vás to není kilo?

Když vám bude padat kilogram na hlavu, tak na něj nebude působit žádná síla, ale až dopadne tak snad se Vám rozsvítí.

Pokud to nevíte, tak to je ovšem základní neznalost. Vraťte se do základní školy.

372636

21.7.2019 17:55

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

Abbe 74.?.?.?

Reakce na 372636

F&T... Je uklidňující, že existují lidé jako vy, kteří vědí vždy a za všech okolností vše... Já vzhledem k tomu, že nemám vaše "zdělání", používám selský rozum a v mém světě je hmotnost plně závislá na gravitaci... Tedy, pokud se do toho nemixuje odstředivá síla, o což zde jde... Navíc, kilo je jenom slovo, gravitace a hmotnost taktéž...
Jen pro vaši informaci, hmotnost byla kdysi váha, tíha je platná dodnes ve spojení s hmotností... Všechno jenom slova a varianty zdůvodnění... Původ gravitace dodnes nikdo stoprocentně nevysvětlil a navíc, absolutně jste nepochopil moji otázku...

Finální otázky za pět set... Zhlédl jste video? Vysvětlení?

Pokud chcete pokračovat ve stejném tónu, vzhledem k tomu, kam mne posíláte, nechtějte vědět kam vás v příštím příspěvku pošlu já...

372653

22.7.2019 9:19

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372653

Tak jsem se na video kouknul a nevidím na tom nic divného. Pokud se vám nelíbí vlnění v obraze,tak to je standardní jev v zemské atmosféře, vlní se Vám obraz i nad rozehřátou silnicí. Vzduch vytváří jakési bubliny s různou teplotou a jiným indexem lomu. Proto byl třeba instalován Hubleyův teleskop na oběžnou dráhu, kde k těmto jevům nedochází.

Tohle není fyzika pro ZŠ. Dá se to vypočítat parciálními diferenciálními rovnicemi.

Pokud máte základní neznalosti ve fyzice, a budete třeba navrhovat domy nebo mosty, tak potom začnou padat. Poslat mě můžete kam chcete, ale fyziku se za Vás nikdo nenaučí.

Jeden bigot si v této diskusi zase myslí, že země je placatá. (Ve 4D placatá země klidně být může, ale to je jen matematická abstrakce.) Pravděpodobně se někdo naprosto pokusil rozvrátit celou naši zemi ohlupujícím školstvím produkujícím nevzdělance.

372665

22.7.2019 12:47

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 372653

Nezapomeňte na souvislost se zakřivením časoprostoru.

372670

22.7.2019 15:54

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 372653

Douč se základy fyziky než se budeš zase rozepisovat. Gravitaci vysvětlil už Newton, ale toho ty asi znát nebudeš.

372680

22.7.2019 21:23

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

Abbe 74.?.?.?

Reakce na 372680

Nevysvětlil... Popsal projevy a celkem logicky vygeneroval zákony... Na jeho dobu úctyhodné, proto je v historii...

Ty ses taky poved...

372685

27.7.2019 9:35

RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372685

Objevené přírodní zákony bohatě postačí na to dostat raketu na Měsíc. A nebo jestli pod Vámi spadne most nebo ne. A také třeba na vyvraždění lidstva.

Sice to nevysvětlí podstatu vesmíru a nebo kvantové jevy, ale to v tomto případě ani nepotřebujete. Také současné znalosti nestačí na vyléčení všech nemocí.

372763

20.7.2019 18:32

Američania neboli na Mesiaci prví.

Šoty 178.?.?.?

Boli tam už Sumeri, ale zánikom ich ríše zmizla aj dokumentácia.

372633

21.7.2019 16:54

Ja mam problem s necim jinym.

Qwe 37.?.?.?

V tv jsou stale porady na oslavu Apolla 11. OK, nic proti tomu. Ale nejak si nevzpominam, ze by v roce 2011 se vzpominal stejnou merou Gagarin. A ten byl v kosmu, marna slava a kdyby se i Armstrong na Mesici na usi postavil, v kosmu prvni. A byt prvni znamena proste byt prvni. Kolumbus v Americe take zas tak mnoho nedokazal, ale proste byl prvni.

372651

22.7.2019 13:06

Mohl by mi nekdo z neverocich na program Apollo

Qwe 37.?.?.?

nastinit, jak byl technicky podvod zprocesovan?

372677

22.7.2019 18:35

RE: Mohl by mi nekdo z neverocich na program Apollo

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 372677

Dobrý den,
zkusím Vám to popsat z jiného úhlu:
1) Existují fanouškové, které zajímá jenom jejich klub. Těm jsou fakta ukradená a vidí jen to, co chtějí. V této diskusi se fanoušků jednotlivých klubů najde spoustu.
2) Existují fanouškové, kteří se za svůj klub z nějakých důvodů stydí a tak se k němu oficiálně nehlásí, tak alespoň dehonestují soupeře a fakta jsou jim také většinou ukradená.
3) Existují lidé, kteří jsou zvědaví a nemají potřebu fandit. No a ti naráží na obrovské množství informací předkládaných a upravených různými fanoušky.

Ale k Vaší otázce. Přemýšlím, jak bych to dělal já... A kladu si tyto otázky:
a) měl by někdo zájem o takhle enormní podvod?
b) bylo by možné ho zrealizovat?
c) jaké prostředky by musely být použity?
d) kdo všechno by se musel podílet?
e) jak dlouho by musel být udržován?

Někteří zdejší diskutéři mají naprosto jasné odpovědi. Bohužel se spolu navzájem neshodnou.
Někdy protože fandí odlišným stranám, někdy protože mají odlišné znalosti v různých oborech.

Osobně netuším, jestli na měsíci američani byli. Moje pochybnosti však daleko více souvisí s množstvím pozorovatelných lží, které jsou v USA produkovány dnes.
Sekundárně souvisí se zasazením situace do kontextu událostí té doby - američané skutečně toto vítězství ve vesmírném programu nesmírně potřebovali.

Takže bylo by možné nějak přimět špičky SSSR, aby to potvrdili? Pokud ano (což netuším), pak by to možná šlo. Jakmile politbyro řeklo, že se něco stalo, tak nebyla v SSSR síla, která by to mohla popřít. Gulag je veliký a odpůrci se tam vejdou.
No a na straně západu by to lidé, kteří se podíleli (a chápali), zpočátku vnímali jako pomoc vlastnímu mužstvu. Něco, co je třeba udělat i když to není správné.
Pak ta obrovská euforie a představa, že za pár let tam stejně budeme lítat. No a pak už bylo pozdě něco přiznávat. A jestli se to někomu rozleželo, kdo by ho poslouchal. Doba byla jiná.

A o tom to je. Doba byla jiná. Lidé byli nadšení a v USA byla spousta velmi schopných lidí. A já nemám dostatečné znalosti, abych řekl, jestli to mohli nebo nemohli dokázat.
Mohu soudit jen podle drobečků, které zůstaly. A i ty jsou rozporuplné. Nejpřevratnější technologie a zmizely v zapomění. Na druhé straně aktuální snímky z odvrácené strany měsíce.
Asi to není tak důležité. Tenkrát to USA neskutečně pomohlo. A nikdo nepochyboval.
Dnešní USA jsou na sestupné křivce a proto bude čím dále více lidí pochybovat i o jejich největším úspěchu (a úspěch to byl v každém případě, buď technický nebo jiný). Copak lidé potřebují na vytváření svých názorů nejprve znát všechna fakta? Podívejte se na zdejší diskusi...
Pokud chcete snadné odpovědi, vyberte si tým a začněte fandit. Jinak se smiřte s neznalostí. Jen jí musíte přijít na chuť [smích]

Salimon

372682

22.7.2019 20:59

RE: Mohl by mi nekdo z neverocich na program Apollo

Tom 50.?.?.?

Reakce na 372677

Také bych rád viděl nástin, jak ten podvod ti amickí čerchmanti technicky a procesně zpytlíkovali. Já se tenkrát tou dobou díval na Měsíc a nikoho jsem tam neviděl … [překvapení]

372684

22.7.2019 18:59

Nevím, jestli to už někdo tady poznamenal,

Kouba 37.?.?.?

ale nejsou peníze. Měsíc podle všeho není prozatím ekonomicky využitelný, už samotný geologický průzkum by byl příliš drahý. Takže peníze jsou podle mě hlavním důvodem.

372683

27.7.2019 13:11

RE: Nevím, jestli to už někdo tady poznamenal,

F&T 212.?.?.?

Reakce na 372683

Což o to, peníze by snad byly: https://vtm.zive.cz/clanky/elon-musk-zustava-optim...
Nejdříve se na Měsíc dostanou roboti a až po mnohem delší době i lidé. Není ekonomicky zajímavé, aby se lidé po Měsíci procházeli, analýzu hornin udělají roboti lépe.

372773

27.7.2019 21:08

RE: Nevím, jestli to už někdo tady poznamenal,

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 372773

Proboha, hlavně nezačínejte s pohádkou o Muskovi a jeho úžasných technologiích. Projekt Musk je již ukončován, i ten poslední investor SpaceX vidí, že je to bublina a bezedná jáma na peníze. [chechtot]

372778

22.7.2019 22:52

Myslím, že ten příspěvek mohl napsat jen opravdu technicky nevzdělaný člověk

Karel Tv 89.?.?.?

Jinak si to nedovedu vysvětlit. Že se na měsíc dnes nelítá, je o penězích a prioriátch. Proč dnes nelítají nadzvuková dopravní letadla, když Concorde lítal už před 50ti lety ? Proč nemají pilotovanou kosmonautiku Japonsko či ESA ? Technicky by to zvládli už dávno.

372686

23.7.2019 13:31

RE: Myslím, že ten příspěvek mohl napsat jen opravdu technicky nevzdělaný člověk

MiroKales 46.?.?.?

Reakce na 372686

Zde návod, jak uvěřit. Nejdůležitější je mít prvně názor, potom až fakta.
https://www.idnes.cz/technet/veda/pristani-na-mesi...

372694

23.7.2019 15:26

RE: Myslím, že ten příspěvek mohl napsat jen opravdu technicky nevzdělaný člověk

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 372694

Jistě by si to nadějnej redaktor Kasíků z technetu lajsnul bez testů do radiačního pásu... Tenhle učí lidi myslet. Já bych ho asi využil jako pokusnýho králíka a šup s nim do Van Allenových pásů. Put your money where your mouth is. Rusové si tam nejdřív poslali želvu, ovocný mušky a červíky.

372695

23.7.2019 1:03

kluci jdete na pivo

Simon simeonreuben (zavináč) rocketmail (tečka) com 70.?.?.?

Videli jste ve skutecnosti ty veliky nalesteny fara v 60satych letech co v nich Amici jezdili ? Tak preci uz nepochybujte o tom ze pristali na Mesici a na druhe odvracene strane maji i McDonlad s drive in , a basta fidli , jdu na pivo

372689

23.7.2019 8:48

RE: kluci jdete na pivo

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 372689

No právě - fára, autokina a soudruh inžinýr viděl všechny díly Ramba, Rockyho a 6 dílů Astronautů na vlastní oči.

Detroit dokument CZ 2017 https://www.youtube.com/watch?v=7wBZH_SyYx4

[oči v sloup]

372690

24.7.2019 12:33

... ale prý existují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Manželka poručíka Colomba, střízlivá Bartošová, mrtvé tělo Usámy bina Ládina, přistání na Měsíci... aj., to jsou záhadné úkazy, které sice nikdy nikdo neviděl, ale prý existují [smích]

372706

24.7.2019 15:02

No comment

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Světoznámý americký režisér Stanley Kubrick: „V tzv. „přistání“ na Měsíci bylo všechno falešné a já jsem byl ten muž, který to celé divadlo natočil.“

Zde je stenogram rozhovoru s renomovaným filmařem Stanleym Kubrickem před jeho smrti, ve kterém podrobně a důkladně popisuje, že všechna ta „přistání“ na Měsíci byla vyrobena NASA a jak snatáčel všechny snímky amerických lunárních výprav na Zemi, ve studiu Hollywoodu…

https://newspunch.com/stanley-kubrick-confesses-to-faking-the-moon-landings/

Rozhovor mohl být publikován až 15 let po smrti S.Kubricka. Režisér T. Patrick Murray vzal u Kubricka interview jen tři dny před jeho smrtí, v březnu 1999. Předtím byl nucen podepsat 88-stránkovou dohodu o mlčenlivosti (NDA) kvůli utajování, až do uplynutí 15 let od data Kubrickovy smrti. Rozhovor Kubricka v jeho posledních dnech se stal skutečnou senzací po celém světě. Abychom porozuměli jeho rozsahu, stačí pogooglovat a najdeme 45 tis. výsledků:

Stanley Kunbrick Admits He helped NASA fake moon landings…
Stanley Kunbrick confesses to faking the moon landings…

Neupravené záběry z natáčení režiséra Stanleya Kubricka, Nevada, vojenský polygon, 1969:

https://www.youtube.com/watch?v=_-03RjbxKhM

V roce 1971 Kubrick utekl ze Spojených států do Velké Británie a už nikdy se neobjevil v Americe. Všechny jeho následující filmy byly natočeny pouze v Anglii. Po mnoho let vedl režisér samotářský život a obával se vraždy. Režisér se „bál zabití americkými zpravodajskými agenturami podle příkladu dalších účastníků televizního supportu lunárního podvodu Spojených států“. Moc dobře věděl proč: po prvním neúspěšném pokusu v r. 1979 ho 07.03.1999 přece jen zabili.
Dne 16. listopadu 2003, vdova režiséra, německá herečka Christiane Kubrick (Christiane Susanne Harlan), veřejně v programu „The Dark Side of Moon“ (CBC Newsworld TV channel) učinila vpřiznání, jehož podstatou bylo:

„V době, kdy SSSR již plně ovládal kosmos, americký prezident Richard Nixon se inspiroval epickým sci-fi-filmem Kubricka, jedným z vůbec nejlepších hollywoodských děl „2001: Space Odyssey“ (1968). Nixon vyzval režiséra Kubricka spolu s dalšími hollywoodskými profesionály, aby „zachránili národní čest a důstojnost Spojených států“. Což mistři „továrny snů“, vedené St. Kubrickem, svědomitě splnili. Rozhodnutí o podvodech přijal osobně prezident Spojených států“.

Podobná prohlášení od účastníků „projektu“ byla učiněna i dříve, např. Вillem Kaysingem, inženýrem firmy Rocketdyne, výrobcem pohonů pro «Apollo» – («We Never Went to the Moon: America’s Thirty Billion Dollar Swindle» 1974, „Nikdy jsme neletěli na Měsíc. Americký podvod za 30 miliard dolarů“)
Nebo americký astronaut Brian O’Leary: „Nemůžu na 100% potvrdit, že Neil Armstrong a Edwin Aldrin skutečně cestovali na Měsíc“.

372709

25.7.2019 10:12

RE: No comment

JB 185.?.?.?

Reakce na 372709

Zajímalo by mne, jak autor této poznámky vysvětlí logický rozpor svých tvrzení.
Na jedné straně podle něj Kubrick v roce 1971 opustil navždy USA, přitom ale všechny výpravy programu Apollo točila NASA v Hollywoodu. Přitom program Apollo skončil v prosinci 1972..... trochu divné, nichtwar? Nebo že by měli předtočeno???
Hlavně mne ale zaráží další věc - na "produkci" oněch výtvorů by se musely podílet stovky, ne-li tisíce pracovníků nejrůznějších profesí (počítačové triky ještě jaksi nebyly). A že by se za padesát let ani jeden neozval, byť je zřejmé, že by jeho výpověď byla značně honorována, to je obzvláště v Americe kde si každá baba pamatuje kdo ji šáhl na kolena před 40 roky, velmi nepravděpodobné.
Takže suma sumár - v tomto případě konspirativci vaří zřejmě z ničeho, IMHO.

372724

25.7.2019 11:27

RE: No comment

MiroKales 46.?.?.?

Reakce na 372724

Logický rozpor není závadou, ale katalyzátorem konspirací! Chytí se jen ti, kteří upřednostňují víru (nehovořím o náboženství) před raciem.

372728

24.7.2019 21:51

Tajné zábery z projektu Apollo!!!

maršal Žukov 87.?.?.?

už neviem, odkiaľ to mám, ale uložil som si to už strašne dávno. Tak si to poriadne pozrite:

https://www.youtube.com/watch?v=o8VqlySX5RE

372714

26.7.2019 22:49

Nejvyšší tvrdí v písmu toto:

Jarda z Brna 185.?.?.?

,,Moudrost moudrých chci odstrčit,,.
V očích blboňů jsou tkzv vědci něco extra a ty jejich vědecké objevy úžasné.
A tak uvěří kdejakému blábolu. Země je gulatá, vždyť ty fotky z photoshopu jsou tak pěkný, ale pokaždý je ta zeměgula jiná, kontinenty jinde, to je prča, a ty mraky jsou kopírovány do různých míst gule, to je psina ale blboňům to nedošlo.
A jak by si mohli strhnout sami ty dvě věže? Přece nejsou padlí na hlavu! A určitě ti Amrdolci nejsou zrůdy a vrazi a potomci xindlů, přece indiáni tam prostě tak nějak zavazeli.
A páté kolony jsou povinny platit a držet hubu, páč je to i v Bibli, že jsou divoké zvíře a kdo se šprajcuje, toho drásá a hltá a co nesežere zašlapává.
Blboni jsou totiž zpracováni přímo satanem. O něm je řečeno, že zaslepuje mysl nevěřících. Že je Bohem tohoto systému.
Proč by měli věřit v Boha, v podvody s přistáním na měsíci, proč by měli věřit že se práškuje z letadel jako by všichni byli Jožini?
Proč by měli věřit v plochou zemi, když za jejich víru zaplatil Giordano Bruno? A přece se točí!
Až se to všesvětové zlo a podvod provalí, bude již pozdě. Teď můžou lidé vzdávat za stvoření čest tomu, komu poprávu náleží. I ti největší blboni se budou před Nejvyšším plazit a uznávat ho ale už bude pozdě.

,,Říkáš, že věříš? I démoni věří ale přece se třesou,,.

372757

Příspěvků: 118

18.07. 05:08 Jarda z Brna  Je to jako s lékem
18.07. 07:19 Marek  RE: Je to jako s lékem
18.07. 14:04 Jarda z Brna  RE: Je to jako s lékem
18.07. 15:44 Antinatalista  Hýření je kořením života!
18.07. 19:35 r.m.  RE: Je to jako s lékem
18.07. 13:18 F&T  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás líto!
18.07. 14:21 Jarda z Brna  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás líto!
18.07. 15:06 F&T  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu líto!
18.07. 18:00 Jarda z Brna  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu líto!
18.07. 18:02 Jarda z Brna  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu líto!
18.07. 19:40 F&T  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
18.07. 23:09 Jarda z Brna  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
19.07. 08:47 F&T  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
19.07. 18:20 vousy13  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
20.07. 00:21 fooggyy  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
20.07. 02:41 Jarda z Brna  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
20.07. 09:57 F&T  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
20.07. 10:06 Qwe  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
20.07. 10:26 F&T  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
20.07. 11:44 kolokol  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
21.07. 20:20 JB  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
27.07. 19:48 Sláva 5  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
28.07. 11:39 R.E.  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
22.07. 05:57 favela  Podezrely je na tom, ze
22.07. 11:24 P9  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
22.07. 13:03 Qwe  RE: Je to jako s lékem - Diskutujeme tu dvě naprosto rozdílené věci
22.07. 14:46 fooggyy  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
20.07. 10:04 Qwe  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás opravdu, ale opravdu líto!
21.07. 01:11 Jochen  RE: Je to jako s lékem - Je mi Vás líto!
21.07. 06:15 Pátá Mojžíšova 7:24  Debilizace je síla
18.07. 05:38 MiroKales  Známe
18.07. 07:31 Kadlik  RE: Známe
21.07. 10:06 RChPz  RE: Známe
21.07. 22:36  RE: Známe
18.07. 08:35 Lovec idiotů  RE: Známe
18.07. 11:04 Universal humanist  RE: Známe
18.07. 06:55 Malý a zvedavý  stratené filmy
18.07. 07:11 RChPz  Kolónia na Mesiaci
18.07. 07:44 J_Pitralon  Jo to bejval velkej Hit americkýho zábavního průmyslu
18.07. 08:18 Mika  Podvod projektu Apollo
18.07. 08:36 Mika  RE: Podvod projektu Apollo
18.07. 09:14  RE: Podvod projektu Apollo
18.07. 10:46 F&T  RE: Podvod projektu Apollo
18.07. 08:18  Gratuluji.
18.07. 21:08 Erwin  RE: Gratuluji.
18.07. 23:30 vousy13  RE: Gratuluji.
19.07. 08:49  RE: Gratuluji.
18.07. 09:51  Tenkrát by něco takového nikoho nenapadlo ani v nejhorším snu.
18.07. 11:50 RChPz  RE: Tenkrát by něco takového nikoho nenapadlo ani v nejhorším snu.
18.07. 13:25 juvi  Experiment k jedné fotografii z Měsíce
18.07. 17:00 Jarda z Brna  RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce
18.07. 17:32  RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce
18.07. 20:18 vousy13  RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce
21.07. 10:27 RChPz  RE: Experiment k jedné fotografii z Měsíce
18.07. 16:13  Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
19.07. 06:15 J_Pitralon  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
19.07. 12:24 Cormel  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
21.07. 11:57 Venny  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
21.07. 17:18  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
21.07. 21:45  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
21.07. 22:28  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
22.07. 09:48  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
21.07. 22:29  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
22.07. 07:49 kolokol  RE: Čerstvé fotografie z míst přistání na Měsíci jsou také falešné?
18.07. 18:34 gippius  Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.
19.07. 11:25 kolokol  RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.
21.07. 06:17 gippius  RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.
21.07. 13:30 kolokol  RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.
21.07. 14:28 gippius  RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.
21.07. 20:17 kolokol  RE: Hledal bych v tom jen to, co tam fakt je.
18.07. 20:52 Antimon  21. století
19.07. 01:25 R.E.  No, kdo v tom ještě nemá jasno a měl v životě v rukách alespoň Merkura (tu stavebnici)
19.07. 09:32 gippius  RE: No, kdo v tom ještě nemá jasno a měl v životě v rukách alespoň Merkura (tu stavebnici)
19.07. 22:09 R.E.  RE: No, kdo v tom ještě nemá jasno a měl v životě v rukách alespoň Merkura (tu stavebnici)
19.07. 09:22 svt  Odpověď na jednoduchou otázku...
19.07. 10:10 J_Pitralon  RE: Odpověď na jednoduchou otázku...
20.07. 04:02 Murkoslav  RE: Odpověď na jednoduchou otázku...
20.07. 07:50 RChPz  RE: Odpověď na jednoduchou otázku...
20.07. 10:38 kolokol  RE: Odpověď na jednoduchou otázku...
22.07. 12:58 Qwe  RE: Odpověď na jednoduchou otázku...
20.07. 09:06 ping789  ganz egal
20.07. 10:49 RomanTička  RE: ganz egal
20.07. 11:59 Antinatalista  Konečně gój, co na to kápl...
20.07. 22:09  RE: Konečně gój, co na to kápl...
20.07. 09:32 Qwe  Civilizace jde vážně do háje
20.07. 13:16 kolokol  RE: Civilizace jde vážně do háje
20.07. 17:10 Qwe  RE: Civilizace jde vážně do háje
21.07. 06:16 kolokol  RE: Civilizace jde vážně do háje
22.07. 12:53 Qwe  RE: Civilizace jde vážně do háje
20.07. 13:32 ping789  RE: Civilizace jde vážně do háje
22.07. 12:49 Qwe  RE: Civilizace jde vážně do háje
20.07. 17:52 Abbe  Jak je to všecičko tajemné...
21.07. 03:25 F&T  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
21.07. 17:55 Abbe  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
22.07. 09:19 F&T  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
22.07. 12:47 Qwe  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
22.07. 15:54  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
22.07. 21:23 Abbe  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
27.07. 09:35 F&T  RE: Jak je to všecičko tajemné... - vraťte se do základní školy
20.07. 18:32 Šoty  Američania neboli na Mesiaci prví.
21.07. 16:54 Qwe  Ja mam problem s necim jinym.
22.07. 13:06 Qwe  Mohl by mi nekdo z neverocich na program Apollo
22.07. 18:35 Salimon  RE: Mohl by mi nekdo z neverocich na program Apollo
22.07. 20:59 Tom  RE: Mohl by mi nekdo z neverocich na program Apollo
22.07. 18:59 Kouba  Nevím, jestli to už někdo tady poznamenal,
27.07. 13:11 F&T  RE: Nevím, jestli to už někdo tady poznamenal,
27.07. 21:08 vousy13  RE: Nevím, jestli to už někdo tady poznamenal,
22.07. 22:52 Karel Tv  Myslím, že ten příspěvek mohl napsat jen opravdu technicky nevzdělaný člověk
23.07. 13:31 MiroKales  RE: Myslím, že ten příspěvek mohl napsat jen opravdu technicky nevzdělaný člověk
23.07. 15:26 J_Pitralon  RE: Myslím, že ten příspěvek mohl napsat jen opravdu technicky nevzdělaný člověk
23.07. 01:03 Simon  kluci jdete na pivo
23.07. 08:48 J_Pitralon  RE: kluci jdete na pivo
24.07. 12:33  ... ale prý existují
24.07. 15:02  No comment
25.07. 10:12 JB  RE: No comment
25.07. 11:27 MiroKales  RE: No comment
24.07. 21:51 maršal Žukov  Tajné zábery z projektu Apollo!!!
26.07. 22:49 Jarda z Brna  Nejvyšší tvrdí v písmu toto:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 814