Diskuze k článku

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Příspěvků 44

2.2.2004 5:38

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Jiří Táborský 209.?.?.?

Já tedy nevím, zda Moshe Dajan řekl, že "Izrael musí být jako vzteklý pes. Příliš nebezpečný, aby se někdo odvážil ho obtěžovat." Nevím ani, jak reprezentativní je pro Izraelce výsledek veřejného průzkumu, že 44% Izraelců je pro deportaci Palestinců. Také nevím, zda vyhrožování izraelského profesora zničením evropských měst je autentické.

Kdyby to byla pravda, tak by bylo na místě tu epidemii vztekliny v zájmu světového zdraví co nedřív zlikvidovat. Nechci chytat Mojše za slovo a nenavrhuji nechat to vyřídit s Izraelem pohodnému, který ví, co se se vzteklými psy musí udělat. Začít ale sypat Izraelcům místo dolarů hranolky s protivzteklinovou vakcínou by bylo naprosto humánní a účinné řešení. Úspěšně se to u nás dělá mývalům.

25311

2.2.2004 13:09

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

dub 193.?.?.?

Reakce na 25311

nelze než souhlasit s tvrzením, že vzteklí psi jsou, právě pro svoji nebezpečnost a nemožnost jiného zacházení, patřičnými specializovanými subjekty likvidování a z bezpečnostních důvodů pak následně za vysokých teplot páleni v kafileriích.
tož aby se vyvolené rase to jejich přání nevyplnilo a nezačali být považováni za vzteklé psy se všemi důsledky, které z toho plynou[smích]))

25321

4.2.2004 11:51

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 25321

......hehehehehe,
jste trefil hřebíček na hlavičku!

25399

11.2.2004 13:16

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

jecminek 211.?.?.?

Reakce na 25399

>......hehehehehe,
>jste trefil hřebíček na hlavičku!

tato ukradena enclava na palestinskem uzemi je rakovinny nador na tele cele planety.Sionisti hnani satanistickym bludem v jejich dabelske knize talmud,sepsana senilnimi dedky v Babylonu po 300 letech v civilisaci,kteri si legendy a bachorku starych narodu privlastnili a sepsali smes vykalu ktere Turko-mongol.najezni Chazari omylem povazuji za svou historii.Je dokazano,ze bachorka o Mojzisovi je opis zivota babylonskeho krale Sargona 2000 let starsiho nez jejich zvast.Rovnez zakony CHamurabiho jsou doslova opsany a udelali z toho desatero.Bludy o Zidech v Egypte jsou o narode Hyksos.Kdo veri na to,ze nekdo sel po dne morskem,ten uz uveri vsechno.Nejen ze zidi nikdy v Egypte nebyli,/dokazano zid.archeology a.i. prof.Felnstein a kolegove/ale legendarni David byl asi jako cesky BAJAJA a Salomoun-dalsi bluff,oba neexistovali.Jerusalem bylo prastare mesto v Cananu,kde nikdy zidi nebyli a Jericho nikdy nepadlo Joshuovi,nebot bylo zniceno 500 let drive,nez nejaky zid vubec tyto konciny videl.
Za vyroky o atomovych utocich na Evropu,NATO uz by melo zacit jako proti Srbsku,OSN vyslat inspectory na odzbrojeni Israele a Bushik by mel zacit s bombardovanim jako to bylo v Iraku.Stejne mezinarodni akce plati pro vsechny narody bez vyjimky.Chci videt jak tahaji Sharona s diry a jak US-UK-Nato okupacni armady prinesou chazarum svobodu jako do Iraku a Kosova.

25570

2.2.2004 18:07

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Ludek Burianek 81.?.?.?

Reakce na 25311

Snad neni nemozne, aby Izrael znicil atomovymi bombami mnoho mest, otazka je pouze, proc by to delal. On ma dost problemu s Palestinci, hazet atomovky po svete zadne reseni tech problemu neprinese. A jeste neco, tak blbi ti Izraelci prece nejsou aby sve potencialni umysly vytrubovali do vsech stran. Spise bych kvalifikoval jako dusevne menecenne ty, kteri podobnym pohadkam veri.

25328

2.2.2004 6:06

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Presto si myslim ,ze prozidovskym hlupakum ,by ani atomovy utok nestacil zmenit jejich nazor na vecne ublizovane a tisici roku pronasledovane jakoby zidy,protoze ve zkutecnosti jsou to potomci mongolske-tureckych kmenu ,zbytky ,tak zvanych zlatych hordBritove jim vydatne "pomohli do sedla" ,tak by to meli byt Britove ,kteri by meli byt prvni "odmeneni".Kolem let padesatych se prislo na to ,ze nejvyssi britsky vojensky sef vypracoval navrch na invasi do Israelu ,pokud by byl ohrozen Jordan a tou dobou konsevartivni vlada Lorda Churchila s tim byla plne srozumena,Britove po terroristickych zkusenostech s David Hotelem a to ,ze Pan Begin byl vedoucim clenem terroristicke organisace Irgun jez uz jim v roce 1946 vyhodila do povetri vyslanectvi v Rime v dobe kdy tam byl ministr zahranici.Dokument vysel na svetlo sveta s tim ,ze by britsti vojaci vpadli z jihu do Israelu a tim pomohli Jordansku.
Ovsem ,tohle vse je jiz zapomenuto,ale mnozi Britove nezapomeli,zejmena Ti ,jez svou sluzbu prodelali v Palestine a pamatuji terroristicke utoky zidu,od prepadavani letiste ,nadrazi a policejnich stanic.Vyhrozovani zidovskeho profesora neni jedine a nazory zidu si muzeme precist v poslednim vydani knihy,jez prave vysla v New Yorku ,kde se zminuji ,ze zide jsou nadrazena rasa.

25314

2.2.2004 7:58

Izraelský profesor a Kuře Napipi

Jiří Táborský 209.?.?.?

Jo, a kdyby se jim sypaly ty hranolky proti vzteklině, tak by se jim do nich mohly přidávat i vakcíny proti kleptománii a bullshitování. Pan Jan zde v příspěvku Nahaté kuře postoval link (http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/2000003.stm) na článek o nahatých broilerech, udajně vyvinutých na Hebrew Universitě v Izraeli. Je s podivem, že taková hovadina byla uveřejněna v seriozním britském populárně věděckém časopisu.

Částečná nebo celková absence peří, chlupů a šupin je mutace, známá odedávna u domestikovaných zvířat. Z některých byly vyšlechtěny (a to je tedy v tomto případě kapitální misnómer) zcela, nebo částečně lysé standartní chovatelské rasy (psi, kočky, slepice, myši, ryby). Kromě ryb, takoví mutanti ve volné přírodě nepřežijí. Pathologická absence vlasů, řas a chlupů je známa i u lidí.

Ovšem, některé ženy považují umělou totální bezchlupost za atraktivní módní “doplněk”, což mi připomíná paní Novákovou, která měla samičku vzácného papouška a přinesla ji jednou k majiteli papouščího samečka za účelem zachování druhu. Za úkon se domluvili, v přítomnosti papoušků, na čtyřech stovkách. Nechali je potom v soukromí, ale za chvíli se ozval za dveřmi příšerný krával a když vyděšení chovatelé vběhli do pojímací místnosti, viděli, jak papoušek oškubává peří s papouščice a křičí: “Kurrrvo zatrrracená, za čtyrrry stovky tě chci celou nahou!”

Vědci z Hebrejské Univerzity ale neukradli jen nahatou slepici (v Československu byla vystavována v šedesátých letech minulého století a na jedné floridské výstavě jsem ji viděl na začátku sedmdesátých let pod šlechtitelským označením “Nude Dancer”. Mimochodem, již tehdy bylo o ní známo, na rozdíl od tvrzení vedoucího izraelského vědce, že je naprosto nevhodná pro hospodářskou produkci). Jiná šlechtitelská krádež izraelských vědců je například izraelský kapr; ten byl vyšlechtěn už dávno v několika formách (lysec, modrák, zrcadlový kapr) v Třeboni, Lnářích, Vodňanech, Telči a na Hlubocku.

25316

2.2.2004 8:13

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Freud 195.?.?.?

Nemám slov a raději nebudu komentovat, aby mě neobvinili z antisemitismu.

25317

2.2.2004 11:27

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

teofil 195.?.?.?

Páni, chcelo by napísať kedy to povedal ten tzv. profesor a ešte jednu skutočnosť, že informáciu spracovala Islamic Association for Palestine (IAP)

25319

2.2.2004 13:31

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

js 194.?.?.?

hmmm, jestli to je pravda tak at si pomuzou, stejne by jim tam neco prilitlo zpatky a muzou se na sklenenym skraloupu v pousti pak klouzat [naštvaný]

25322

2.2.2004 15:46

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

at to napsal "islamic nebo izraelic", je to uplne jedno a zcela zrejme, ze izrael by toto mohlo udelat. osobne si myslim, ze kdyby jim skutecne nejaky ada zase slapal na prsty (uz aby to bylo a myslim, ze to pomalu zacina!!!), pak by to ty "slechetne"
duse, nestastne, asi udelaly!!!
stefan

25325

2.2.2004 15:59

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ano, a posledni odstavec v clanku pana profesora mluvi za vse a nepotrebuje komentar!!!
stefan

25327

2.2.2004 18:51

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

No to je tedy síla! Ale už mám aspoň konečně jasno,při vhodných příležitostech na to budu myslet.

25331

2.2.2004 19:12

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Jakou reakci něco takového vyvolalo v Evropě?

25332

2.2.2004 19:34

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 25332

Evropa bude takticky dělat, že o ničem neví, že nikdo nic neslyšel, aby ji náhodou někdo neoznačil za antisemitskou. Na druhé straně bušíkovci budou tvrdit, že Izrael jen brání svá nezadatelná práva vyvoleného národa, když Evropa není ochotna dobrovolně Izraeli přikyvovat.

25333

2.2.2004 22:52

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 25333

I kdyby to rekl je to pouhy historik neni to politik....nechapu proc by se k tomu mela Evropa vyjadrovat?

25340

2.2.2004 19:50

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 25332

A co ma vyvolat?Prosim zadejte si klicova slova do googlu a zjistite ze se tato informace neda vubec overit a kdyz si prectu neco na iap.org nepripada mi to jako blizko-vychodni reuters...nehlede na to ze "pry" vysel v Jerusalem Friday(mate v clanku chybu pane Stwora) a ja zadny Jerusalem Friday neznam.

25334

2.2.2004 20:13

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Jediny korektnejsi link-
http://observer.guardian.co.uk/comment/story/0,6903,1046411,00.html

25336

4.2.2004 10:09

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 25336

No hladal som na stranke Hebrejskej univerzity meno a nasiel som to tu http://www3.huji.ac.il/htbin/people/newsegele/9935 je tu nejaky Martin Van-creveld, Department: Institute of Languages, Literature and Art
[oči v sloup]

25397

4.2.2004 20:52

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 25397

coz mu takhle poslat mail a zeptat se ho, co je na tom jeho interviewu pravda

25416

2.2.2004 21:19

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

martin mařák martinmmarak (zavináč) yahoo (tečka) fr 213.?.?.?

Vzhledem k tomu,že váš článek je zpracován Islamic Association for Palestine,nemám nic,co bych k tomu dodal.Leda snad,že jako Evropan a dědic židovsko-křesťanské kultury své místo nevidím mezi islámskými teroristy.

25338

2.2.2004 21:56

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

K článku,jež vydala Islamic Association for Palestine,nemám,co bych dodal.Leda snad že jsem Evropan a tudíž vychován židovsko-křesťanskou kulturou.Nebo možná dozvuky keltského dědictví.Rozhodně se neztotožňuji s islámským terorismem,ať už se praktikuje v USA,Evropě,Asii,nebo kdekoliv jinde.

25339

2.2.2004 23:54

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

koze 147.?.?.?

Reakce na 25339

s islamskym terorismem se ztotoznovat nemusite, ale mozna byste se taky nemusel ztotoznovat s zidovskym terorismem ( o kterem media mlci )
ale kdo chce kam pomozme mu tam

25343

4.2.2004 11:40

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Čertíkbertík 24.?.?.?

Reakce na 25339

....teroristé jsou židácí a nikdo jinej.
Je zajímavé,jak už asi půl roku,ty krvelačný,žídácký hyjeny řvou,aby nadcházející film Mela Gibsona - Passion of Christ,byl editován a sestříhán,aby prý nerozdmíchával anti-semitické nálady.
Mezitím ale ministerstvo zahraničí Israele uveřejnilo ke ztáhnutí z jejich webové stránky video o posledním výbuchu autobusu v Jerusalému.Video je pěkné,bohužel né - live!Já jsem ho pojmenoval-Autobuch,hehehe!Hmmmmm,nevzbudí tohle,proti-Palestinské nálady???Mimochodem ten výbuch autobusu považuji pouze jako malou ochutnávku židům,jejich vlastní medicíny,kterou se snaží léčit Palestince už od roku 1948!!!!!!!!!!!!!!

25398

3.2.2004 0:04

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

P. Tsahal 66.?.?.?

Po nekolikerem precteni celeho clanku, mam takovy dojem, ze je tak trochu za vlasy pritazeny, a pravdepodobne podstrceny nejakou tou arabskou agenturou. Je to cele na urovni zpravy o tom, ze Zide dodavali do Egypta zvykaci gumu, ktera mela udajne zpusobovat neplodnost Egyptanu, ci jine podobne arabske "zarucene zpravy". Arabove maji vyvinutou schopnost verit kazde blbosti, zejmena ti mene vzdelani.
Nektere ty vyroky mohly byt proneseny na internich poradach vlady, ci v generalnich stabech, a cas od casu se dostanou na verejnost, protoze z ruznych duvodu se navzajem nemaji radi.
Ale Zide nejsou blbi, aby neco tak hloupeho prohlasovali verejne, to by si - s odpustenim - srali do vlastniho hnizda a zabijeli tu husu, ktera snasi zlata vejce, tez zvanou "Holocaust". [zmaten]

25344

3.2.2004 1:04

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 25344

Arabove maji vyvinutou schopnost verit kazde blbosti, zejmena ti mene vzdelani.

Chapem ze byvajuc niekde v USA na otazku a kde ti Arabi vlastne byvaju, je zvycajna odpoved "Na vychod v pusti" a inak samozrejme v USA su vsetci vzdelani a urcite neveria hlupostiam .. a to je dovod preco tam podomovy obchod predavajuci najvacsie hluposti a nezmysly nema sancu prosperovat, takisto tam preto neexistuje ziadna kultura strachu zalozena na African killer bees, Antraxu, teroristoch .. a strach z vlastneho vyzoru a samozrejme co si o mne ini myslia (a o mojom aute , dome ..) a pod.


atd.

25346

3.2.2004 0:18

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Pan profesor nemusí být rozhodně hloupý nebo opilý, aby takový článek prošel cenzurou. Odhlédnuto od židovského paranoika: zajímavější je, že sám cenzor vůbec takovou výhružnou větu povolil vystavit. Schizofreniky tedy jsou oba: autor výroku (schizofrenie - stihomam - není urážka, je to nemoc, jak webmastře na sobě pozoruješ) a ruku v ruce s ním i cenzor (Webmaster). Co by se asi stalo se státem Izrael po činu, který zmíněný "profesor" (a zřejmě i sám autor stránek) tak chrastivě demonstroval? A tohle že má být člen vyvoleného národa? Pane, v tom případě se modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a modlete, a .....

25345

3.2.2004 1:10

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Hezká paka přispívají!
To jsem se modlil a modlil, až jsem se umodlil k smrti.
A s prohlášením pana profesora to asi nebude tak horké.
Copak by s toho asi tak Izrael měl,kdyby napadl nějaký
stát v Evropě nebo někde jinde - mimo své okolní
tradiční válečné země?
Izrael jistě má dostatek zbraní,ale jak je vidět jsou mu doposavad málo platné.
A nějaké urovnání ,které stejně jednou bude muset být
se nebude odehrávat zbraněmi.

25347

3.2.2004 5:09

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

joshua chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 25347

Jsem rad ze jsem vas zase objevi mate nekde vzkaz. Ale neco co napsal nezid Mark Twain : Vsechny zeme se nenavidi navzajem ,ale vsechny nenavidi ZIDY, jinak porad vam tak stoji?

25359

3.2.2004 16:59

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 25359

Žádám pana Stworu ,aby umravnil dopisovatele Chroust,
protože jeho výroky o "prcání studentek" nejsou dostatečně
košer!!!

25366

3.2.2004 22:11

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

joshua chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 25359

Pane Peleska asi jste jiny Peleska . Ale na druhou stranu byt Vami tak jsem pysny na to co se o vas koluje Zdravi Joshua t.c. v Velkem a milovanem IISSRRAAEELLUU.Miru zdar

25375

4.2.2004 1:36

Joshuovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25359

Poslyšte, joshuo nebo jak si říkáte, snažte se psát kultivovaněji a méně osobních výpadů. Vám to možná připadá vtipné, ale řadě lidí už méně. Včetně mě. Pokud máte co říct k článku, tak to řekněte. Pokud ne, tak... snad by bylo lepší mlčet.

25384

4.2.2004 11:57

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 25347

.....ba,ba.Urovnání přijde,ale v podobě SARSU,anebo ptačí chřipky a pak si ty atomovky můžou vrazit do zadnice kterou maj žídácí vylízanou do krvava od Chimpa George,hehehehe!

25400

3.2.2004 3:54

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nezapomente ,ze atomovou bombu vynalezli zide a ,ze v roce 1946 atomova-zidovska komise se nechala slyset v odbornem casopisu,bud svet prijme jednu (zidovskou )vladu a nebo nic!!!
Rovnez nezapomente ,ze otcem atomovych ponorek byl rovnez zidovsky admiral,ktery takto ovladal z more vsechny kontinenty a na zcenu prislo "atomove vydirani" ve jmenu Ameriky ,ale u knofliku jsou zide,Poustni bouri-Swarczkow vedl zid a bombardovani Jugoslavie ve jmenu NATA zid Novomesky-Clark,takze staci nahlednout do historie a najit si vyroky mnoha pokrokovych lidi zapadni civilisace,kteri nas varovali pred zidovskymi intrikami vedouci k valkam jimi organisovanymi.
Voltaire-1771 ,rekl:V budoucnosti se Vam zide stanou smrtelnou ranou pro celou lidskou rasu !(strana 81-Six Millions )
Nakonec ,nechme slyset zidovsky vedouci zionisty sami o sobe.

‘When we sink, we become a revolutionary proletariat, the subordinate officers of all revolutionary parties; at the same time, when we rise, there rises also our terrible power of the purse.’ *

Theodor Herzl, The Jewish State
Nakonec receno ,vyhrozovani zidovskych atomovych vedcu nebylo plane recneni,kdo tak mysli ,tak se dozije nemnoheho prekvapeni,ktere uz ted se zacina projevovat,na uzemi Iraku,Afganistanu a Jugoslavie je pouzito uranoveho-plutonioveho streliva jez ma ucinnost zamoreni 4.5 bilionu roku,lide budou umirat ,geberace za genaraci na rakovinu.

25350

3.2.2004 4:16

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ja to na chvilku prerusil, to modleni a pisu, aby jste vedeli, ze to beru vazne!!! tak jdu zase do sepjatych rukou!!!nemam cas!
stefan

25351

3.2.2004 22:52

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Hele Chrouste můžeš být kde chceš,ale takové nechutné
kecy o "prcání studentek" si nech někam jinam.
Jenom předvádíš co jsi zač!

25378

4.2.2004 1:22

RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Sidonius 24.?.?.?

Reakce na 25378

>Hele Chrouste můžeš být kde chceš,ale takové nechutné
>kecy o "prcání studentek" si nech někam jinam.
>Jenom předvádíš co jsi zač
----------------------------------------------------------------
Já si teda vůbec nemyslím, že je to nechutné, spíše naopak. Zato to bude asi trošku dražší ( soudě podle toho věku ). Doufám ale, že jsou to aspoň studentky gymnázia, nebo vysoké školy. [smích]

25381

4.2.2004 1:11

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Joshua Chrousteinstein chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

Znate me tu jako Chroust. Moje meno fsak je Joshua Chroustejnestein. Zivym se jako fsichny zidi ruznymi slusbami pro me pratele za malou uplatu.Take casto nafstevuji Velky Israel dokonce jsem mjel tu cest potkat pana Natanahu a Baraka . Nechteli mne fsak pustit k Vudci Saronovi ktery je pritelem moji babycky.. Chci tu nabidnout svoje sluzby pro vas fsecky treba preklady a tak.Take muzu pomoct sestrojit fselijake stroje moje hlavni poslani je fsak ekonomye a takk rad sesrtojim ruzne programi jak rychle zbohatnoout. Sam jsem toho prikladem a kazdemu rad pomuzu za smesne malou komision.Necham prespat napiste J chrousteinsten

25380

4.2.2004 4:02

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika plati Israelu billionove castky,prakticky , nikdo nevi proc ,je snad Amerika Israelskou kolonii?
Cast poplatku ,jde na zbrojeni a cast se vraci do Ameriky k uplatkam politiku ,aby souhlasili se zakony ,ktere jsou prospesne statu Israel,takze ,danovy polatnik v Americe ,tech 98% obyvatelstva ,plati to 2% zidovske lobby,jez se nesmi uz verejne vyslovit,nebot to je "antisemiticke".Co si o tom mysli zide-zionisti lze najit na nekterych linkach,kde projevuji "vdecnost" americkym poplatnikum touto myslenkou.

Remember 9-11 Israel's enemies are America's as well!

Nakonec Lenin :Scrul mel pravdu ,ze si kapitalisti uletou opratku na ,ktere je nakonec povesi.

25392

4.2.2004 17:58

To je dobře.

Saša 195.?.?.?

Je nezbytné, aby Israel byl dobře vyzbrojen. To nás všechny chrání před štvavým rasismem, na který Slované vždy dopláceli.
A Židům bych doporučoval důsledný transfer čili odsun čili vyhnání stejně, jako jsme to my udělali se "sudetskými" Němci. Sice to byla lumpárna, ale pomohlo nám to.

25413

7.2.2004 5:55

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdo nezna svoji historickou minulost ,tak nemuze tvorit ani svou budoucnost.

‘We shall drive the Christians into war by exploiting their national vanity and stupidity. They will then massacre each other, thus giving room for our own people.’ Rabbi Reichorn in Le Contemporain, July 1, 1880

25463

8.2.2004 2:56

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel ma opravdu "dlouhe prsty" ,jez ovlivnuji beh sveta a Amerika to poznala vrazdou Lincolna a Kennedim konce,tak ,jak carske Rusko ,strelbou a bombami proti carum a jeho ministrum,Stolipin a vrazdou cele carske rodiny ,kde za kazdym atentatem byli zide i na Lenina :Scrul byla nasazena zidovka-Kaplanova ,aspon se ji tak rikalo,tahle mafie si vyrizuje ucty i mezi sebou vsemi prostredky.


Sadly, history shows that American presidents are afraid to say "no" to any Israeli demand. No American chief executive, since John F. Kennedy, has dared to take on the Zionist Cartel. JFK had insisted that the Israelis not develop nuclear weapons (Rense.com, 09/28/03). Shortly after his protest, he was assassinated in Dallas, Texas, on Nov. 22, 1963, supposedly by a "lone nut," Lee Harvey "The Patsy" Oswald. Oswald, in turn, was quickly silenced by one Jacob Rubenstein, a/k/a Jack Ruby.

25470

8.2.2004 4:44

Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Na zniceni sveta ,nemusi byt jenom Israelsky profesor,ale muze to byt katolicko zidovsky a nebo zidovko katolicky,president USA.



Hi Jeff,

A friend received an email from Ross and in it he revealed some interesting information about Kerry's background - beyond his Skull and Bones membership.

John Kerry is a practicing Catholic - but his Grandfather lived in the Czech Republic and his name was Fritz Kohn, a Jew, who changed his name to Kerry in 1902.

(Note - Kerry's allegience to Skull and Bones...and potentially to Israel...are important issues for voters to consider as the primary season advances.)

This information is from Robert Gaylon Ross:

Who's Who of the Elite : Members of the Bilderbergs,
Council on Foreign Relations, and Trilateral Commission

25473

2.4.2011 1:10

To já znal jednu paní na Žižkově...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Pána bych povzbudil, ať odpálí ty své hlavice. Přesně podle hesla, že se bláznům nemá odporovat, a dál se s ním nebavil.

Izrael tohle ve skutečnosti nikdy neudělá, protože se má příliš rád. Co mu brání aby například sám začal konflikt s Čínou nebo Ruskem a vtáhl do války USA na své straně. Nic, vůbec nic, kromě problému vlastního přežití. Takže v tomhle směru můžeme být klidní, tohle se nestane. Pan profesor to buď nemá v hlavě v pořádku (nejpravděpodobnější varianta), nebo se snaží odvést pozornost jinam.

30642

Příspěvků: 44

02.02. 05:38 Jiří Táborský  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 13:09 dub  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 11:51 Čertíkbertík  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
11.02. 13:16 jecminek  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 18:07 Ludek Burianek  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 06:06 Robert Nohejl  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 07:58 Jiří Táborský  Izraelský profesor a Kuře Napipi
02.02. 08:13 Freud  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 11:27 teofil  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 13:31 js  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 15:46 stefan  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 15:59 stefan  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 18:51  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 19:12 Alex Juchelka  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 19:34 Karel z Čech  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 22:52  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 19:50  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 20:13  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 10:09  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 20:52  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 21:19 martin mařák  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 21:56  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.02. 23:54 koze  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 11:40 Čertíkbertík  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 00:04 P. Tsahal  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 01:04 Jedinecny  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 00:18  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 01:10 Peleška Milan  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 05:09 joshua  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 16:59 Peleška Milan  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 22:11 joshua  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 01:36 Vladimír Stwora  Joshuovi
04.02. 11:57 Čertíkbertík  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 03:54 Robert Nohejl  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 04:16 stefan  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
03.02. 22:52 Peleška Milan  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 01:22 Sidonius  RE: Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 01:11 Joshua Chrousteinstein  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 04:02 Robert Nohejl  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
04.02. 17:58 Saša  To je dobře.
07.02. 05:55 Robert Nohejl  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
08.02. 02:56 Robert Nohejl  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
08.02. 04:44 Robert Nohejl  Izraelský profesor: Můžeme zničit všechna evropská hlavní města
02.04. 01:10  To já znal jednu paní na Žižkově...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 13

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 531