Diskuze k článku

Demonstracia na Vaclavaku ocami nepriatelsky naladeneho pozorovatela

Příspěvků 64

23.5.2019 6:23

udávat se nemá, ale hlásit se to musí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Jestlipak dotyční z té muziky od Nohavici, Kubišové apod. zaplatili poplatek Ochranému Svazu Autorů?

Když pořádáte grilovačku na zahradě s přáteli a máte při tom puštěnou hudbu tak vám od OSA přijde faktura za veřejnou produkci hudby.

Tohle by chtělo nahlásit [smích] Důkazů o jejich veřejné produkci je natočeno dost.
To je ten problém lidí, fňukají jak je to špatné, ale že by přiložili ruku k dílu, podali trestní oznámení apod, tak to ne. Přitom leckteré výroky politzmrdů jsou jasným vyhrožováním a šířením nenávisti ke skupině obyvatel nebo podněcování k trestnému činu.
Viz:
http://www.nwoo.org/2019/05/22/obesit-je-ho-treba/

371639

23.5.2019 6:44

Kolik jim platí?

siky 181.?.?.?

Zadarmo se mi to nezdá, zkuzte se zeptat, kolik jim platí. 80% pohledných dívek? To je jasné!

371640

23.5.2019 11:13

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371640

A. Je fakt, že sa platí tzv. "jadro" (kernel)
Systém platieb ide väčšinou cez firmy ("ne"ziskovky, ale veľa aj cez s.r.o.)
Účtovné vydeklarovania sú rôzne "kreatívne".
Detaily si každy účtovník, ekonóm, či konateľ
vie už isto aj sám doplniť, tak to tu asi netreba zatiaľ
pre ostatných podrobnejšie rozoberať.. ich prílišnými detailami zaťažovať.

ďalej..
B. Základnú kostru tvoria "profesionálni revolucionári", či odborne tzv. "podsádka", ktorí sú v "biznise" aj 5-10, či viac rokov.
Majú dohodnuté identifikačné znaky, heslá a povely,
ktoré sú cyklicky z bezpečnostných dôvodov menené.
Sú rekrutovaní z rôznych vrstiev a vytipovaných cieĺových skupín.

Ponúknu im najprv nejaké školenia "zadarmo",
prípadne postupne aj s preplatenou zahranićnou cestou, letenkou, hotelom,
pravidelnejšie konferencie pre tých, ktorí sa "osvedčia"
a nakoniec dostanú možnosť aj prednášať nováčikom.
Za to dostávajú honoráre.
Cca. 3 - 5 000 € ročne + výdavky na cesty, hotely, stravu, drobné vreckové,
telefón, kreditka s prečerpacím limitom, atď..

títo podprahoví "agenti" si následne založia mladé rodiny, zoberú hypo
a na tento vedľajší príjem si zvyknú.
Sú tak cez svoju rodinu a životný štandard vydierateľní.. pardon.."motivovateľní" [smích]

Potom príde trebárs aj za 3-5, či hoc i 10 rokov pre týchto "spiacich"
povel, rozkaz, "odporúćanie" na možnú "vhodnosť" organizovania demošky na nejakú tému, nejakú "akciu" apod., s konkrétnou úlohou
+ možnosťou na prejavenie tzv. "proaktivity", ako "variabilnej zložky hodnotenia"(dnes "assessment" - kedysi "kádrový posudok" + odmeny), prejavu "lojality", schopnosti "kreatívne myslieť", atď..t.j, iniciatívne konať a organizovať, v rámci "kolektívneho ducha", ktorého sa stali súčasťou..
Ďalej nasleduje celá paleta sprievodných techník a technológii vytestovaných a zozbieraných po sektách kde-kade po svete. (Asi nebudem opakovať, bo je to skôr OFF TOPIC a sme sa tu o tom bavili podrobne a opakovane pri iných náväzných témach)
Teda..zhrnuté a podčiarknuté, je toto časť tzv. "sanitary mode".

Tieto osoby navyśe zo svojho vedĺajšieho príjmu
financujú rôzne stretnutia, źúrky, výlety, na "podporu ducha komunity", kde sa zúčastňujú rôzni ich mladí kamoši, známi, budúci potenciálni ašpiranti,
ktorí tak majú z akcie aj síce materiálny,
zatiaľ však nie priamo finančný úžitok.

Ide o tzv. "prikrmovanie tím-spiritu" (interne: prikrmovanie, resp. vykrmovanie "veriacich" - cynizmus internej komunikácie kmotrov a predákov farebných revolúcii na adresu "opíc" a "dobytka" tam dolu, žiaľ zatiaľ stále asi ešte nepozná hraníc..)
Tak si členovia kostry osvedčeným guru-systémom
budujú svoje vlastné frenčízové "akčné pyramídky",
včítane sprievodného komparzu,

Ďalej..
C. Tzv. spontánni umelci.
Honoráre od 400-500 €, až do 3-4000 € pre organizované skupinky a kapely.

371649

23.5.2019 11:16

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371649

Ďalej..
C. Tzv. spontánni umelci.
Honoráre od 400-500 €, až do 3-4000 € pre organizované skupinky a kapely.
Fakturácia prebieha pod hlavičkou slobodných umelcov,
ale aj rôznymi inými vyššie uvedenými spôsobmi, výnimočne i "na drevo".
Jednotlivci dostávajú podĺa stupňa ich publicity od niekoľko stoviek, do niekoľko tisícov €, resp. sú im veĺmi často poskytnuté tzv. "barterové služby".
T.j., sú protežne obsadzovaní do rolí v divadle, fimoch a hlavne seriáloch,
prípadne navrhnutí do politických funkcii za odmenu, že sa osvedčili a majú doslovne "ten správny názor".
(Vzory podobných faktúr na tému nájdete na nete.)

Pre najakčnejších predákov sú po nastolení nového, poSlušného režimu a zvrhnutí starého, nedostatočne poSlušného, k dispozícii lukratívne fleky v budúcej administratíve za odmenu. Pre tých, ćo robili aj tú špinavśiu a "zodpovednejśiu"prácu v zákulisí, sú miesta v dozorných radách, prípadne lukratívnejšie prednášanie i na renomovaných západných univerzitách, či dokonca nejaký ten titul s príslušnou rentou.
Ostatne tento systém nepriamej a priamej legalizovanej korupcie je na Zapade asi najdetailnejšie prepracovaný, rozšírený a vśadeprítomný.

D. Paušáloví kontraktori
Ide o dlhodobejšie spolupráce rôznych organizácii a firiem na báze hlavne 1-2-ročných, no ich dlhších zmlúv.

E. Technical crew
(pódium, jeho prenájom, postavenie, zvukár, bezpečnosť, hasiči, zachranka, vybavenie povolení, celkový vydeklarovaný a nepriamo deklarovaný pracovný čas pomimo naivných "dobrovoľníkov", rôzne poplatky, atď..vśetko dokopy cca. do 10-15 000 € na akciu, pri väčších akciach, podĺa ich dimenzovania i viac.

Teda..
Priame náklady na JEDNU demonštráciu sú rádovo niekoľko desiatok tisíc €
a nepriame niekoľko stotisíc..

Na 1. uroveň maskovania reálnej schémy financovania robili kedysi aktivisti a ich študenti akožezbierky dokonca priamo, no hlavne cez tzv. sociálne siete, až pokiaĺ to bolo už príliš priehľadné a ďalej sa to "zhora" prestalo ako spôsob kamufláže odporúčať..

2.úroveň maskovania finanćných schém je cez tzv. inštitút 2%
T.j., hlavne veĺké zahranićné korporácie z IT, automotive, potr.-chem., apod.
dávajú v marci pred robením daňových priznaní interným finanćným oddelením každý rok zamestnancom (v rámci svojej v neposladnom rade i politickej činnosti "feudálov voči kráľovi - bánk" ) akože na výber, kam chcú dať svoje 2%. Dane vysokozárobkových osôb, dividendy a drvivá väčšina DPH ide do materských firiem a štátov na financovanie ich Sozialstaatu z kolónii (iná téma..).

Avšak v drobných platoch masy robošov zostáva aj tak z pohľadu politického marketingu istý "potenciál vyťažiteĺnosti". "White niggas" dostanú teda akoženavýber väčšinou z TROCH "ne"ziskoviek (napr. Pontis, National Endowment for démoncracy, Človek v ohrození), ktoré majú de-facto rovnakého majiteĺa..

371650

23.5.2019 11:19

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371650

Avšak v drobných platoch masy robošov zostáva aj tak z pohľadu politického marketingu istý "potenciál vyťažiteĺnosti".
"White niggas" dostanú teda akoženavýber väčšinou z TROCH "ne"ziskoviek (napr. Pontis, National Endowment for démoncracy, Človek v ohrození), ktoré majú de-facto rovnakého majiteĺa..resp. politického správcu
Opičáci majú vśak v pseudodemokrací aj fiktívnu 4.možnosť, a síce, že sa dohodne min.300 osôb(limity sú podĺa korporácie rôzne, no v zásade v stovkách) a môžu NAVRHNÚŤ inú nadáciu. Vedenie ale vie, źe to je takmer nemožné, vysoko nepravdepodobné, že by to niekto dokázal a keby aj, je veĺa spôsobov, procedúr, ako takú "nepriateĺskú politickú činnosť" sabotovať.

Ďalej..keby si aj niekto chcel urobiť manuálne vlastné dańové priznanie a deklaráciu 2% na účet iného subjektu, je to administratívne, časovo finančne (popri iných povinnostiach, ktorými je opičák nad hlavu zavalený), tak zložité požiadať vo firme o výnimku a ju násedne prepísať, že to drvivá väčšina oviec vzdá, s čím bossovia štatisticky rátajú.
Zvyšok "odpadlíkov" je takto už masovo-štatisticky prijateľný,
ako pravdepodobnostne predurčená prijateľná odchýlka riadenia procesu financovania zvyšovania efektivity samosprávy cucania kolónie, prípadne priamej integrácie jej zdrojov do "matky".
Navyśe to, aby zostala ohrada dostatoćne uzavretá "odpadlíkom"(negatívnym precedensom pre ostatné ovce) skrz ďalšie interné účelové procedúry "zrátajú".

3.úroveň: rôzne typy nielen EU grantov, reálne financovaných hlavne cez DPH, čiastočne dividendy a okrajovo cez "dary" z príjmov v.z.o.

4.úroveň: fiat-money odvody

5. atď..sme tiež tu rozoberali neraz

Metodiky tzv. "spin-doktoringu"(ovplyvnovania, riadenia verejnej mienky v rámci prijateĺných štatistických odchýliek zakontrahovaných "názorových" "cestovných máp" z bodu A do bodu Z cez medziciele B,C,D,..), realizovaného prostredníctvom partnerských PR-agentúr snáď ani netreba znova rozoberať, bo sme to tu tiež rozpisovali už toľko krát..či?..
(t.j., základy sociologickej mechaniky a (a)sociálneho inžinierstva.)

Tak v skratke na úvod do témy aspoň niektoré body trochu podrobnejšie,
inak v zásade naozaj podstatou starej, veľmi primitívnej a dokola recyklovanej mafióznej schémy [smích]

371651

23.5.2019 14:10

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371651

Jaaaj a že čo s tým? [smích]
Veď to sme tu tiež veľa preberali..

Postupne potichu im obrezať zdroje.
Našťastie uź je na to spoločenská objednávka.
Porobili priveľa sprostostí a väčšina občanov
má sliniečkárov dávno v zuboch.

Zodpovednejší politici sú tak vo svojom konaní
na ochranu demokracie pred démonkraciou davokratov
krytí tak zdola, ako aj zhora.

Tie jelitá, ktoré tu robia bordel, totiž dostali od svojich zahranićných fírerov
globálnej mafie jasný rozkaz na ukľudnenie svojho hormónu, na stabilizáciu situácie. Nie vždy však rozkaz (znel jasne) delegovali svojim dozorným psíkom na námestiach a okrem toho boli nenažrané.
Nielen, že robili chaos, ale ešte ani riadne neodvádzali z oviec vyššie uvedenými spôsobmi vyžmýkané šekely, používali ich svojvoľne, mimo čierneho účtovníctva a chceli vládnuť sami bez fírerov, čo sa v žiadnej "serióznejśej" mafii neodpúšťa..

Stará garnitúra pochopila rozkaz lepšie,
i keď tu a tam tiež niečo lopla..
Má ale viac skúseností s globálne zodpovedným riadením,
čo v tejto vyhrotenej situácii z pohľadu Vrchných najviac treba.

Jadrové elektrárne, zbrane a červené knoflíky sú kde-kade
a najvyššie poschodie nadnárodnej mafie dobre vie,
že keď sa kuca-paca dnes uź raz spustí, ťažko ju riadiť bude a zahučia i oni.
A to sa im fakt moc nechce.

T.j., rozumnejšia časť "vrchnej komisie" vsadila
na Zemana, Fica, Babiša a spol.

Sliniečkárskych bossov síce neodstráni vśetkých a hneď,
aby časť "kontrolnej hrozby" a jej štruktúr zostala,
no príliš proaktívni dementi budu likvidovaní.
Možno nie úplne vźdy i fyzicky, no o to dôkladnejšie..
Horná obriezka má tradične totiž formy rôzne.

Čím skôr pochopia miestni kmotri, ktorí sú viazaní
na z reťaze utrhnutú časť u.s.-lokálky,
že i za Veĺkou mlákou boli rozdané karty nové,
tým menej z nich bude nutné
z pozície ich staro-nových überbossov
exemplárne potrestať (väčšinou i s rodinami).
A zbytočné násilie predsa nikto triezvy nechce.
Ok, okrem možno tých zopár úchylov, čo sa asi vźdy a vśade nájdu..

Čiže..silové zložky už začali konať i napriek
zatiaľ nedokonćeným vnútorným čistkám..
(pre zachovanie demokracie nevyhnutným)

371656

24.5.2019 17:51

RE: Kolik jim platí?

siky 190.?.?.?

Reakce na 371656

Díky ze vyčerpávající informace, ovšem myslím, že hlavním problémem je tu samotný finanční systém - jinými slovy to, že ta tahle banda parazitů má tiskárnu peněz (+ moc nad politikou centrální banky a vysokou míru infiltrace ve světové ekonomice a politice, samozřejmě). To je hlavním zdrojem jejich moci a naší bezmoci. Je to pro mě tak absurdní, že nedokážu pochopit, jak to ještě může někdo tolerovat. Z toho taky financují přechod k neokomunizmu (alias postdemokracii) a jestli se jim to povede, pak už ani změna finančního systému nepomůže, protože budeme svázaní psychotronickými zbraněmi do komunit bez soukromého vlastnictví a za absurdních zákonů (Evropa regionů alias komunitní socializmus - z obou stran to samé). Bude to odpověď na "krizi kapitalizmu", která sama o sobě neexistuje, ale finanční krizi vyvolají právě těmito jejich penězi, rep. tiskárnou, resp. manipulací makroekonomických faktorů, v první řadě úrokovou mírou a směnným kurzem. V praxi se to projeví tím, že nebude ani na chleba a lidi akceptujou cokoliv, co jim nabídnou - paradoxně za jejich vlasní peníze. Pracovat budou prakticky zadarmo - viz. Venezuela.

Tyhle exekuce, zázazy mluvit a všemožné intervence ve firmách a domácnostech, jsou jen slabým odvarem toho, co přijde. Nedokážu pochopit tuhle ignoranci, když ve finále na to dojede každej, vlstně i ti, co to dneska pomáhají organizovat.

Babiše taky nesnáším, ale nesundavají ho dobráci a už vůbec ne z dobrých důvodů. Mám podezření, že se chystá poslední Kalouskova vláda, jež bude programově totálním pravicovým fiaskem, aby se ovečky poučily, že ,,kapitalizmus je špatný." Kalouskovo lidi si nakradou, podnikatelé, jež mu věřili, dostanou přes nos, no a cesta ke komunismu bude otevřená, protože i kdyby se jim do cesty postavil opravdovej poctivej pravičák, po zkušenostech s následující vládou už mu nikdo neuvěří... [pláč]

371687

24.5.2019 19:24

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371687

Pravice, levice, zednice.. fikce [smích]
Opice sediace na jadrovej hlavici.

Problém, je, že miera spotreby na Západe je globálne neúnosná.
USA (black&white niggas) opice spolu (5% globálnej populácie) spotrebovávajú
cca.45% globálnych zdrojov.
T.j. spotreba "majáku západného štýlu života" je cca.19x vyššia,
ako zvyšku (95%) planéty. (priama úmera cca. 5:45, 95: 855, 855:45 = 19)
Zdrojov pre všetkých pri americkej spotrebe proste niet,
resp. by boli behom zopár rokov úplne vyčerpané
a planéta by bola ako po útoku kobyliek.
Čísla, obmedzené zdroje nepustia.
Aj preto nadnárodné jelitá postupne i USA i celý Západ postupne demontujú.

A preto nás Západ nikdy k jeho miere spotreby nepripustí,
aj keď sú naše fabriky, výroba dnes už cca.7x efektívnejšia na mernú operačnú jednotku. Sme proste jeden veľký Arbeitslager, kolónia "Východných bielych negrov", určená na spomalenie ich pádu na úkor vlastného zdravia a detí samotných bielych negrov.
Starý známy Ostscheißeweiterleitungsgesetz..

Tzv. voľný trh neexistuje, neexistoval a v princípe existovať nemôže.
Ide o bullshit-mýtus.
Trh je odvždy NÁSTROJ, riadený politicko-ekonomický proces distribúcie tovarov a služieb.
Áno, presne ako vravíš: súkromná nadnárodná mafiózna organizácia tlačiarní na Západe, úrokové sadzby, fiat money systém (ako som hore uvádzal zdroje financovania tzv. farebných revolúcii), médiami riadená verejná mienka a ďalšie položky palety NÁSTROJOV riadenia kolektívneho podvedomia davu, stáda opíc.
NÁSTROJOV Kulturologicko-, klimaticko-špecificky, podľa miery hustoty osídlenia a ďalších základných parametrov nastavovaných, optimalizovaných.
Viď simulátory (a)sociálneho inžinierstva postavené kedysi eśte na softwérových prostrediach napr. typu MATLAB a MATLAB-Simulink.

ok, nazad k jadru témy..
Ten trend, hrozba spotreby je odborne známa už od čias tzv. priemyselnej revolúcie.
Preto banksteri vymysleli marxizmus.
(ok, i pre diskreditáciu pôvodných myšlienok komunizmu,
čo je vlastne pôvodne kresťanstvo-katholikos-common, islam, budhizmus..
ich PôVODNÝCH, v podstate rovnakých myšlienok,
nie dnešných zvrátených verzii )

Teda, inžinieri vyvinuli a propagovali tzv. marxizmus
cez príslušníka vtedajšej bankovej európskej superelity
K.Marxa. Ako dnes Sereš.
Pre obmedzenie spotreby.
Dnes hipsterizmus [smích]
Ok, ich snaha o recykláciu, zníženie spotreby, atď je ok.
Energeticky náročné cestovanie je vśak už problém,
podobne ich transformácia na sliniečkárov a absurdných
kolektívno-samovražedných ekoteroristov
bez základného technicko-prírodovedného vzdelania, atď.. taktiež.
Preto tá nutnosť metodického samovzdelávania po celý život dnes,
keď času v podstate niet, bo rýchlosť informačnej výmeny dosiahla hranicu,
keď čas v jeho starom, sociálnom zmysle, v podstate prestal existovať.

371692

24.5.2019 19:25

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371692

A áno, to, źe peniaze tlačí banda súkromných neukojiteľných asociálnych sociopatov na Západe, čim si zdroje celej planéty pre seba a svojich lokálnych negrov-záhradkárov uzurpuje, je jeden zo základných problémov dnešnej globálnej civilizácie. Kapitáni sa mocou do nepríčetnosti ožrali a z reťaze utrhli.
Všetko sa dá ale pekne riešiť. Sme to tu toľko krát rozoberali.
Základné body..

A ďalšie áno k Vaśim poznámkam,
patrí tomu vyjadreniu, že z ich "jelít" pohľadu,
je viacero variánt riešení, z ktorých ste niektoré celkom pekne naznačil.

Nie vśetci z nich "jelít" sú vśak úplní krátkozrakí dementi.
Ich rozumnejšie nápady treba podporiť
a hlavne vlastné varianty riešení globálnej ekologickej, ekonomickej, sociálnej-..atď krízy, varianty objektívne pre vśetkých lepšie, bezpečnejśie treba vypracovávať. Aby videli jelitá, źe nemajú na kľúče od miešačky už monopol.

A tieto vedomosti, schopnosti v dave šíriť, sa o ne deliť.
Ako o prsteń moci.
Spiacich ľudí(zombíkov) prebudiť.
Zombík, keď sa prebudí, prirodzene sa chce Človekom stať.
Akurát čas po prebudení býva trochu kritický.. ako vidíme po naśich námestiach.
Opičky sú chvíľu (ako) nafetované... tož treba ich ako decká trochu ráznejšie usmerniť, aby pod kolesá vlaku-času nevbehli a tam svoje okolie nevtiahli.

Decká oddávna boli nástrojom 1.voľby padlých inžinierov asociálnych.
Viď prakticky vśetky tzv. recvolúcie, čo ako prvé dietky svoje požierali
a operačný systém pre stratu kontroly adminom resetovali..
Viď infernálny kruh, ohrada pre ovce-nedoľudkov, kóšiar.

371693

24.5.2019 21:16

RE: Kolik jim platí?

siky 190.?.?.?

Reakce na 371693

Nesouhlasím presentovat životní úroveň západu jako světovou tragedii - je to přesně naopak a čísla jsou podle mě mimo skutečnou realitu. Problémem jsou tu tihle zmrdi-komunisti-ilumináti, to oni vyvraždili protagonisty volné energie a dalších technologií - vč. Tesly a mnohých dalších, přesunuli výrobu do Číny, takže kupujete 10x ten samej šmejd a chtějí, abychom pracovali skoro zadarmo - pro ně. Nějaké povídky o zlém západu jsou vytržené z kontextu, protože veškeré zlo, které západ způsobil, zorganizovali oni.

A levice-pravice... ano to opět oni prohodili role levicových a pravicových stran, aby zmátli veřejnost, zdiskreditovali samotnou pravici a v podstatě docílili implementace neokomunismu - to je to, co doopravdy chtějí. Takže z jejich strany jednoznačně levice!

Jo a mimochodem, kdyby tu nebyli, tahle planeta by nejenže neměla problémy uživit 8 miliard lidí, ale i klidně 80 nebo víc, tím netvrdím, že bychom to měli zkoušet. Co ale tvrdím, že oni jsou problém a vše, proti čemu nás štvou, nebo naopak, vytvářejí oni!

A bez nich... by mohla být životní úroveň celosvětově o mnoho lepší, než na západě.

371697

24.5.2019 22:46

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371697

Jein..
V čom áno a v čom nie..
Ok, poďme teda ďalej a zvýšme sázky..

Áno, životná úroveň by mohla byť lepšia,
ale nie pri konzumnom štýle života
s primárnym vytváraním výrobkov s krátkym životným cyklom,
aby sa točili úvery. Snáď to ďalej nemusíme znova rozpisovať..
(..a ide o to, čo konkrétne chápete pod pojmom "vyššia životná úroveň" )

Áno jedným z prímárnych problémov(výziev, príleźitostí) je nevyhnutná transformácia bankového, finančného systému na prakticky bezúročný, resp. úrok max. do výšky rastu HDP. Obeživo kryté energopotenciálom danej krajiny, resp. planéty celkovo. T.j. menový invariant kWh.
Ostatne preto i banky skupujú energetiku a viaceré koncerny si už dávno vo vzájomných zúčtovaniach faktúry v kWh i vystavujú.. a nie primaŕne v €, či v $..
Ročná produkcia elektriny a energonosičov totiž najlepšie zodpovedá potrebám reálnej ekonomiky (produkcii tovarov a služieb).
Viď voľakedajší "petrodolár".
Aby sa prostriedky nevyberali z obehu a nebol ich nedostatok, aby sa zásadne zmenšil priestor na špekulácie, tak sa môźu každý rok emitovať nové.
Ako gastráče.

(Krytie zlatom by bolo za daných okolností samovraźedné
a vyvolalo by skokovo silno deflačnú ekonomiku.
Môźe slúžiť len ako dočasný lokálny doplnok. Je ho len cca. okolo 200 000 t, ak chápete a potreby reálnej ekonomiky sú niekde úplne inde. Okrem toho je silno nadhodntené.)

Dnes je 97% obeživa globálne v špekulatívnych operáciách na burze (= organizovaná kriminálna činnosť ) a občania vśetkých krajín túto genocídnu činnosť (strelivo na svoju popravćiu čatu a hlavne svojich detí, vnukov) financujú cez "košík konvertibilných mien" infláciou, ktorú vźdy zaplatí masa spodku danej pyramídovej "hry" o život.

Patenty na DOSTUPNÚ.. nie "voľnú" Energiu (čo vôbec neodporuje II.termodynamickému zákonu) z ionosférických dynám, tzv. vákuovo-frekvenčných menićov apod. sú zatiaľ držané pod zámkom preto,
že pri aktuálnej morálke a miere chápania davu, by bezprízorné stádo
planétu takto zožralo ešte rýchlejšie.. ako tie kobylky.

T.j., s takmer neobmedzeným zdrojom energie pre každého.
Čo myslíte, čo by tu nastalo? [smích]
Ako keď deckám dáte v tmavej miestnosti nože do rúk,
že nech sa hrajú.. alebo ich posadíte za volant rovno na cestu do mesta
bez vysvetlenia a osvojenia akýchkoľvek pravidiel cestnej premávky.

V tom majú žiaľ jelitá čiastočne pravdu.
Ide o čisto politický problém.
Znova.. riešenie snáď nemusím opakovať, či?

Ďalej..
Obávam sa, źe si ale zásadne pletiete dva pojmy:
Komunizmus s marxizmom.
Komunizmus a marxizmus sú antagonizmy.
Nie je možné na báze tzv. marxistického sociologického operačného systému samoriadenia spoločnosti vygenerovať ako produkt komunizmus.
Marxizmus je metrologicky nestabilný, neudržateľný systém.

371699

24.5.2019 22:48

RE: Kolik jim platí?

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371699

Marxizmus je metrologicky nestabilný, neudržateľný systém.
Nemôžte pomocou pojmov ako nadprodukt, nadhodnota, nadčas, apod. viesť funkćné účtovníctvo, t.j, nemôžte riadiť ekonomiku a trh.
Neriadené systémy z prísne vedeckého hľadiska neexistujú.

Samoriadenie je len automatický reźim,
ktorý má nevyhnutne taktiež svoju koncepciu riadenia (Istwet - Sollwert).
Akurát dočasne neviete dostatoćne presne identifikovať subjekt riadenia,
programátora a admina systému.
(sociologická mechanika typu: prediktor/korektor)

ok, eśte ďalej..
Pravdu máte aj v tom, že problémom je konkrétna časť tzv. výkonného aparátu superjelít.
Konkrétne ide o niektoré lokálky hlavne v USA a na Západe celkovo.
Zachcelo sa im hrať sa na Boha, uverili svojej roli, ktorej nie sú majiteĺom,
prestali si zodpovedne plniť svoje úlohy v oblasti riadenia spoločnosti
a zaćali proste šialene konzumovať. Hlavne ich decká a vnuci.
Prestali sa vzdelávať atď..

Samotné tzv. globálne, či "super"jelitá,
nemajú v zásade väčšinou aź takú veľkú spotrebu a skôr dlhodobo kontrolujú, riadia finančné toky, médiá apod.. a sami oficiálne naozaj nejak moc toho nevlastnia. Akurát know-how (knowledge is power)
Časť západnej lokálky, ako segment pyramídy,
sa vsak snaží "starých.. mafiánov" akože nahradiť, pričom moc na to inteligenčne(sk.:chápavostne) nemá.

Zároveň podĺa Zákona miznúceho času stráca nevyhnutne moc i samotná globálna (j)elita. Rast rýchlosti informačnej výmeny, obnovy dosiahla také hodnoty, že nielen že nestíhajú poriadne plánovať, no ledva reagovať.
Globálne dominantné socionaturálne procesy sa im proste vymykajú z rúk
a MUSIA siahnuť na potenciál kolektívnej osobnosti más(nielen jedincov).
Vyzerá, źe ide o časť bezpečnostného mechanizmu evolúcie kultúry myslenia druhu Homo sapiens sapiens a jeho pravdepodobne postupnému prechodu k..
to je už ale ďalší príbeh.

Samozrejme materialne nosiče (telo) treba adekvátne zabezpečiť aj na aktuálnej úrovni vývoja spoloČnosti..ok, eśte ďalší príbeh.

Jou a čo sa týka max. kapacity planéty, tam sú rôzne analýzy,
no krivky sa pretínajú, kulminujú niekde pri 16 mld okolo r. 2150,
ak sa dobre pamätám.
Populus sa za ako-tak NORMÁLNYCH okolností prirodzene stabilizuje
ako mravenisko, mišia kolónia apod. v druhovo PRIRODZENOM prostredí.

Proces vidno pekne aj na prakticky skoro vśetkých krajinách,
kde prišlo k dostatoćnej materiálnej saturácii.
Populácia sa bez zbytoćnej umelej deprivácie mierne prepadne a stabilizuje.
Eko-nika je na daný proces optimalizovaná,
len ju treba v kľude "čítať"

ok..ešte raz teda k tej lavici-pravici..opici
Existujú len politické koncepcie
a ideológie, náboženstvá, filozofie, bezštruktúrne a štruktúrne systémy riadenia.. sú iba aplikáciou zvolenej Koncepcie samoriadenia danej kultúry
v danej kultúre(kolektívnej osobnosti, podvedomiu) prijateľných formách.

371700

24.5.2019 22:49

RE: Jain

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371700

Ľudovo: Aplikácie sa proste iba šijú danej cieľovej skupine, národu, kultúre, civilizácii na mieru.
Inžiniermi projektantami.
Kedysi v staroveku boli na to špecialne urćené tímy kňazov
v rámci operaćného vedenia studenovojenských operácii bežiacich tisícročia..

To sme už ale pri Dejinách globalizácie a Základoch sociologickej mechaniky
a Sociálnom inžinierstve, vyučovanom na lepších prírodovedno-technických školách a kurzoch pre vyšší strategický manažment ..

371701

25.5.2019 9:15

RE: Jain

siky 190.?.?.?

Reakce na 371701

Víte opět nemohu souhlasit, že vražda Nikoly Tesly a dalších géniů byla správně. Pokud by volná enerige uškodila, tak jen opět za jejich parazitizmu. Samozřejmě, že ekonomicko-energetický růst, za posílení myšlenky reálného volného trhu (tedy ne pro Rotchildy, ale pro nás všechny), by musela být doprovázena mohutným posílením ochrany životního prostředí a všeobecné morálky. Zde bych nasadil ony drakonické zákony! Ale kde je problém? Opět oni, jež soustavně pošlapávají lidská práva, morálku a právě ochranu životního prostředí. A opět - jimi vytvořený inflační systém zase a znovu zvyšuje tlak na ničení životního prostředí - vidím to tedy naopak. Oni si pak rozdávají koncese na těžbu a ničení a je to pro ně výnosný kšeft. To samé nám dávají za vinu? Jak absurdní!

Co se týká marxizmu a komunizmu - já pouze dokážu rozlišit třeba Německo či Skandinávii 80. let, kde lze pojmenovat systém jakýmsi socializmem s volným trhem a rel. svobodou, jímž ale až tak není, nebo třeba Lybijský socializmus. Nejsem jeho zastáncem, ale funguje. A pak další - legislativní sračky, jež jsme měli my, legislativní sračky, jež protagonizují satanisté typu Marx a legislativní sračky, jež nám připravují ilumináti ve formě neokomunizmu (alias postdemokracie/postkapitalizmus). Tentokrát je trvanlivost opět zvýšena 10x, tedy 400-700 let. Čím déle, tím více škod a potenciálně mnohem hůře, než plánovaná 3. světová...

371712

25.5.2019 20:56

RE: Jain

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371712

1) Azda tu niekto obhajoval vraždu nejakých šikovných technikov a vedcov?
Čo to tu manipulatívne kecáte a podsúvate Siky??

2) ľudia sa musia najprv vzdelať a až potom im môžete dať do rúk také mocné nástroje. Samovzdelávanie hlavne v oblasti riadenia ľubovoľných dejov. Jednoduché procesné inžinierstvo na úrovni vedomostí II.stupňa ZŠ vám úplne stačí. Na to máte net. Nie na kvakotanie na facebooku, gamesovanie a péčko. To snáď chápete, ći?

3) Ešte raz. Voľný trh neexistuje a ani existovať nemôže. Vždy ide o riadený proces, nástroj, ktorý treba presne nastaviť, korigovať.
Za výraz "voľný trh" by ste na akejkoľvek serióznejšej škole vyletel rovno zo zápočtu a ani k skúške by vás nepripustili.

4) V otázke odstránenia jelít súhlas v tom zmysle, źe musíte mať za nich dostatoćne gramotnú náhradu, ktorá by bola sama osebe nahraditeĺná. Inak vždy podľahne prsteňu moci, ako dnešné globálne jelitá(mafia).
GO TO POINT 2

5. re: reálny socializmus, Nemecko, Škandinávia, Lýbia, atď.
V tom tiež do veľkej miery súhlas, akurát tzv. "postdemokracia", "postkapitalizmus", neoliberalizmus a pod. má v situácii zrýchľujúceho sa času životnosť maximálne niekoľko rokov. Oproti III. svetovej sú ale rozhodne dočasnou alternatívou na preskupenie a dovzdelanie populácie.

Je Vám snáď jasné, že po III.svetovej tu nebude nielenže ľudstvo, ale ani potkany.
Planéta bude niekolko stotisíc rokov neobývateľná.
Evolúcia začne prakticky od nuly, ak vôbec.
Nejaké tie liśajníky apod. možno ostanú, keď tak pár švábov apod..
To chcete?

371721

26.5.2019 3:37

RE: Jain

siky 181.?.?.?

Reakce na 371721

Co se týká Tesly, nic nepodsouvám, ale pokud někdo odmítá nutnost zavedení volné energie, tak to znamená toto a vyvražďování vynálezců každopádně pokračuje. Ve výsledku to napomáhá právě sociálním parazitům - iluminátům, protože oni z tohoto stavu profitují. Každopádně lidstvo není připraveno na spousty dalších věcí, které už tu jsou, takže volná energie by byla (pokud) zlem, tak tím nejmenším. Hrozivým příkladem je jaderná energetika - ta nás přímo ohrožuje existenčně a globálně. Můj názor na toto není osamocen.

Co se týká vzdělání - tento proces nikdy neskončí a je v pořádku, že existují lidé na různých úrovních. V ekonomice bez iluminátů to vůbec nebude problém a není kvůli tomu důvod blokovat vývoj společnosti. A volný trh? No jestli už soudruzi došli tak daleko, že mě na vyslovení tohoto vyhodí, pak ještě slovo holokaust, lidská práva a nakonec to bude obsáhlý slovník všeho, co se nesmí vyslovit. Zhovadilost. Jsem jednoznačně pro volný trh a to i přesto, že jsem již zmínil, že Rotchildové nebo jejich akademici mají na toto jiné názory než já!

Je to stejné jako svoboda - komunisti vám řeknou, že skutečná svoboda existovat nemůže a že je to mýtus a kvůli tomu vám zakážou mluvit, pak podnikat, pak cokoli naznačovat a pokud se podřídíte, stejně vás obviní z něčeho, co jste neudělal. Já jsem i nadále antikomunistou a budu prosazovat myšlenky svobody a volného trhu. Já totiž vím, že za současným napadáním myšlenky volného trhu je jejich snaha o ovládnutí distribučních sítí a vyřazení konkurence - tedy (zotročení) nás všech.

A co se týká 3. světové - to podsouváte vy mě, i když na druhou stranu přesto mohu otevřít otázku, zda-li bychom na tom nebyli lépe. Byl jsem to já, kdo jsem vedle několika málo dalších upozorňoval na nebezpečný vývoj po 9/11 a byl jsem za to napadán co by konspirační teoretik. Na mnohých serverech jsem názorově nebyl vítán. Dnes už to tak není, protože to řekl Putin. A proč to řekl? Především proto, že to již není pravda, ale byla to pravda po 9/11. Tehdy on řekl, že to prý nebylo spiknutí a vystavoval se s Bushem jako s nejlepším kamarádem, aby uklidnil svět, zatímco jejich šéfové nás hnali do jaderné apokalypsy a on (resp. jeho předchůdce) to věděl a Bushe to evidentně nezajímalo.

371726

26.5.2019 20:35

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371726

1. Áno, jadrová energetika je z dlhodobého hľadiska problém. Riziká, odpad,..
Prechod na globálne objektívne celkovo funkčnejší a hlavne z prognostického ("Riadiť znamená predvídať" N.B.) hľadiska bezpečnejší ekonomický model, je ale lepšie vykonať plynule.
T.j., pomalým riadiacim manévrom.
Nie skokovou zmenou. T
ak robustný systém, ako je hospodárstvo už zglobalizovanej planéty, sa vám inak môže proste na nejaký čas rozpadnúť a asi viete, ćo by to znamenalo, čo by až príliś reálne hrozilo..
(Opice sediace na jadrovej hlavici)

Opakujem: Neklamme si. Miera chápania populácie nie je zrovna ideálna.
Ak dáte stádu do ruky takmer neobmedzené zdroje energie, zničia behom pár rokov, alebo mesiacov celú eko-niku, kde taký pokus vykonáte.
Či so strelenými jelitami, alebo bez nich.
Riziko takého kroku vyzerá byť ZATIAĽ neakceptovateľné.
Podmienky nastolenia prijateĺnej miery jeho rizika sme si povedali hore vyššie.

Pravdu máte v tom, že tieto technológie by sa postupne mohli sprístupniť civilistom, ale za predpokladu, že budú títo dostatoćne dovzdelaní.
Resp. na ohranićených a zatiaĺ prísne kontrolovaných polygónoch.
Inak je to ako vypustiť džina z lampy..
Potenciálne ešte väčšie riziko, ako jadrovky.

2. Vzdelanie. Špecializácie zostanú rôzne, ako doteraz.
To netreba meniť. V zásade ani sylaby, ako také.
Jediné, ćo sa zmení, je náplň predmetu "Náuka o spoločnosti", alebo "Relígioetika", či ako to uź kde nazvú.
Behom jedného semestra(cca.20 vyučovacích hodín) sa tam decká na druhom stupni ZŠ naučia základy riadenia ľubovoľného systému.

SCHOPNOSŤ RIADIŤ JE GRAMOTNOSŤ 21. STOR.

Dostatočne univerzálny model tvorenia(=riadenia) je koncipovaný ako bezpečnostný "patch" aktuálneho sociologického operačného systému.
Decká, ďalšia generácia bude tak proste podstatne menej manipulovateľná
hlavne médiami, sociálnymi sieťami, atď.
Budú sami vediet objektívnejšie hodnotiť, navigovať v ľubovoľnom infopoli, pri akejkoľvek ich ďalšej špecializácii.

Následne sa kurz môže zopakovať na vyššej úrovni v 1.semestri SŠ
(ďalej: Frekvenčná analýza - goniometrické funkcie - podrobnejšie preberané na Matematike a Fyzike pre Stredné školy - 2.ročník; frekvencia, amlitúda, fázový posuv, atď..)
Prípadne fixáciu učiva v podvedomí(viď učebné cykly a pedagogické štandardy kognitívnych procesov), pri nástupe na VŠ (detto 1.semester).
T.j., pre tých, u ktorých sa na vstupnom teste preukáže, že si bázu obćianskej gramotnosti osvojili nedostatoćne.

Inak súhlas, vzdelávanie nikdy nekončí.
Rovnako, ako v prírode.
Resp. končí exitom infopoľa z jeho aktuálneho nosiča..

3."volný trh". Asi sa potom nerozumieme.
Čo si sakra pod pojmom "volný trh" predstavujete?
Opakujem: Neriadené systémy zatiaľ v praxi a ani téorii nepoznáme.
T.j., žiaden podobný precedens v doteraz známom univerze.

371735

26.5.2019 20:38

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371735

3."volný trh". Asi sa potom nerozumieme.
Čo si sakra pod pojmom "volný trh" predstavujete?
Opakujem: Neriadené systémy zatiaľ v praxi a ani téorii nepoznáme.
T.j., žiaden podobný precedens v doteraz známom univerze.
Absolútny chaos neexistuje. Vždy je z dostatoćného nadhľadu štatisticky vyjadriteĺný a teda aj riaditeľný s prísluśnými definovanými odchýlkami.

Trh je nástroj distribucie tovarov a služieb.
Čo chápete pod pojmom "voľný nástroj"?
Ide o účel nastavenia nástroja a jeho parametrov(množstva obeživa, investičnú lokalizáciu, úrokové sadzby, atď apod).
Čo má nástroj zabezpečiť?
Bohatstvo a moc, maximálny mozný konzum superjelít a ich poskokov,
keď stádo často nemá ani základné materiálne potreby (bývanie a normalne zdravé jedlo,..) - t.j., väčšina spoločnosti proste nemôže napĺňať svoj individuálny jedinečný potenciál, ale je umelo deprivovaná svojvôľou jelít, iba prežíva zo dňa na deň, bojuje o život, spláca hypo , atď..a tak nemá čas na samovzdelávanie, infonáskok jelit sa cielene zachováva, či dokonca zámerne zvyšuje systematickým vytváraním podmienok debilizácie davu?
Asi nie, že?
To sa taktiež isto zhodneme

Áno..máte pravdu aj v tom, že pri akoževoĺnom trhu, je snahou každej väčšej firmy, mafie, vźdy monopol a ovládnutie trhu, jeho riadenie.
Občania = štát musia preto tento nástroj dôsledne strážiť a nastavovať jeho parametre tak, aby pracoval v 1. rade pre vséobecné blaho = pre zabezpečenie základných potrieb celej popuácie. T.j., najprv definujeme 1. súbor(vektor) základný potrieb pre aktuálnu úroveň vývoja danej spoločnosti a potom 2. tzv. "nadštandard".
Teda..zmeníme iba poradie dvoch položiek cieĺového vektora.
Dnes 2. a 1., zmeníme na normálne poradie 1..a 2.
V hodnotovom manažmente: redefinovanie cieľového vektora nastavenia systému samoriadenia zvoleného objektu.
Ako prvé.Nasledujú ďalšie kroky, ktoré sme si povedali..

Ak chápete pojem "voľný trh" vo vyššie uvedenom zmysle (ako nástroj distribúcie pod dozorom občanov), máte samozrejme pravdu.

Ostatné vaše vysvetlenia sme si tiež tu už v iných diskusiách rozobrali, tak ich snáď netreba komentovať, opakovať.

Jou..inak mi kľudne napíste na mail pod nikom
a môžeme si skúsiť vysvetliť body, ktoré Vás zaujímajú,
aby sme nešli príliš mimo tému a nenaštvali admina [smích]

371736

27.5.2019 0:19

RE: Jein

siky 181.?.?.?

Reakce na 371736

Otázku volného trhu už jsem zodpověděl. Přirovnal jsem ji k lidským právům, jež jsou také velmi těžko definovatelné, čehož zneužívá protistrana k jejich likvidaci. Znova opakuji, že je strategií sociálních parazitů také likvidace volného trhu za účelem ovládnutí distribučních sítí. Lidská práva a volný trh jsou tedy spíše otázkou jistých minimálních garancí, tj. např. listina základních lidských práv a svobod + myšlenka kapitalizmu volné soutěže, s tím, že obě se musí za chodu SPÁVNĚ dolaďovat s ohledem na přežití a blahobyt společnosti, morálku a hlavně EKOLOGII + zdravý vývoj obecně. Říkám to proto, že v současnosti jdeme přesně opačným směrem!!!

A volná energie - já bych řekl, že je tu hodně lidí, jež nejsou "zralí" ani na mobil, atd., ale zase taková katastrofa to není, jak vidět. Katastrofa je spíše komunikační systém a nastupující 5G, tam vidím (fatální) problémy. Nyní žijeme ve stavu, kdy byl zavražděn Nikola Tesla & spol. a jejich systémy násilně(!) nahrazeny jadernou energetikou a ropnými nesmysly. A teď (kdy ekosystém doopravdy trpí) máme tento stav tolerovat? Já v tomto s vámi skutečně nesouhlasím. Taky chci dodat, že tento odpor proti volné energii je motivován nejen petrodolarem, ale také zájmy Ruska, jež by přišlo o zisky z ropy a plynu. Pro tyto korporace a zájmové sklupiny by to byla katastrofa, ne pro nás a naši planetu.

A utéct od veřejné diskuze není můj styl. Jen ať si to lidé přečtou. Admini se naštvou kůli tomuto jen pokud se dostanou pod vnější vliv, tohle není samo důvod k naštvání a diskuze se přirozeně odvíjí od zmíněných témat směrem k řešení otázek, jež jsou pro toto vše klíčové.

371738

27.5.2019 9:11

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371738

Ok, trochu sme spolu aproximovali, iterovali, špecifikovali, spresnili
a vyzerá, že sa blížime ku kontexte, kde by sa možno dalo s Vami už viac-menej súhlasiť.

Tak, ako je SLOBODA v podstate VEDOMA NEVYHNUTNOSŤ
a kto nevie aspoň približne rozlíšiť pravdu od lži,
nemôže byť slobodným a zostáva chytený v kóšiari ilúzie jej projektantov,
je celospoločensky prospešné, ba nevyhnutné, keď si občianske z(a)riadenie (fr. état..štát) dôsledne dohliada..riadi trh tak, aby sa nedostal reálne pod kontrolu egocentrizmu, osobných záujmov nejakých jednotlivcov a/alebo skupín.

Ostatne tak, ako aj politika, ktorá vždy s ekonomikou, ekológiou a sociológiou nerozlučne previazaná.
"A government for the people, by the people"
"Kto nie je spoločensky aktívny, ten si slobodu nezaslúži"
"Nie je nič strašnejšie, ako keď si otrok myslí, že je slobodný"
..apod.. toľko k niektorým z vyjadrení velikánov dejín na tému

Všetko s Mierou.
Energia znamená moc podobne, ako inFormácia.
Známe "Knowledge is power"
platí ako rovnica z oboch strán,
ak chápete..

371742

27.5.2019 17:43

RE: Jein

siky 181.?.?.?

Reakce na 371742

OK, zdravím... Určitě se shodneme na tom podstatném i když ne nutně na všem, což je přirozené a není důvod to brát nějak negativně. Čas každému z nás ukáže, kde se mýlil...

371753

1.6.2019 13:23

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371753

Čo myslíte, v ktorej krajine "uvoľnia" príslušné patenty
pravdepodobne ako v prvej, prečo a kedy cca.?

Netreba nejaký presnejší váhovo-štatistický výpočet
s definovanými mierami neurčitosti(odchýlkami),
stačí hrubý odhad [smích]

371824

1.6.2019 17:25

RE: Jein

siky 181.?.?.?

Reakce na 371824

Jaké pateny? Volnou energii? Kdyby američani byli chytří, byli by to oni, ale patrně nejsou. Kdyby opravdu chtěli porazit Rusko, to samé, ale oni nechtějí. Může se stát, že to uvoní právě Rusko, ale to nevíme a rozhodně bych na to nespoléhal. Lidi tohle mají po celém světě, jen je problém ta stínová vláda - banda sociálních parazitů...

371830

1.6.2019 17:54

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371830

Nejdete na to zle [smích]

371831

1.6.2019 22:01

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371830

Teraz už len rozlíšiť zoznam(vektor) primárnych faktorov,
ktoré budú rozhodovať o pravdepodobnostnom predurčení
nastania danej situácie v bode x+n na časovej osi
a následne metrologicky definovať ich
aktuálny stav(Istwert), tendenciu vývoja.
Identifikovať ich optimálne etalóny,
iteračne definovať ich vývojový algoritmus
a nahodiť všetky konštanty a premenné danej
matrice(a/alebo tenzoru) do jedného grafu, et voilà ! [smích]

Keďže sme si ale spolu hovorili o približnom odhade
(s dostatočne "benevolentnou" odchýlkou,
lebo sa, dajme tomu, proces nechystáme..zatiaľ..riadiť(sollwert))
stačia nám prvé 2 body..

Je to prakticky rovnaké,
ako hrozba nastania výbuchu pri úniku plynu
v jednej konkrétnej polouzavretej šachte v bani,
v závislosti od jeho koncentrácie(hustoty),
tlaku a teploty, vznikne na časovej osi spomínaný bod x+n.
Teda.. v ktorom konkrétnom bode parciálneho systému
vznikne prvotná "iskra", nie je podstatné.
Podstatné je, źe určite s odchýlkou napr. 10 min +- vznikne.
Viď princíp riadenia mediálnych kampaní,
mnohých káuz "na zakázku", až po nejaký ten "náhodný" atentát,
či "spontánny" teroristický útok.
Metódy bezštruktúrneho, nepriameho, či tzv, dištančného riadenia
v rámci základov sociologickej mechaniky a technicko-sociálneho inžinierstva.

Na prvý pohľad zložité sociologické supersystémy
(s tisícmi a stámiliónmi ľudí) sa riadia v princípe
takmer úplne rovnako, ako akýkoľvek pseudostochastický
model v prírode.
Tečenie vody..hydromechanika, elektrický obvod, burza, trh, kasíno,..

Samozrejme, źe najlepšie granty dostanete,
za "vedecké" dôkazy akoženemoźnosti existencie podobných modelov,
exponenciálny rast ich odchyliek atď apod.
V tomto dnešna veda nadobudla žiaĺ v mnohom
takmer charakter stredovekej formy cirkvi..

S prísne vedeckého hľadiska vśak
apriori NEriaditeľné modely NEexistujú.
Aspoň zatiaľ žiaden taký v doteraz
známom Univerze nepoznáme.

..ok, nazad k téme:
Ostatne preto majú sliniečkári takú paniku z fyziky, matiky..
z vyššej štatistiky.. lebo by boli nútení si pripustiť,
ako ľahko a efektívne sú riadení.. títo "homo solaris" [velký smích]

Na pár sto tisíc tupých oviec M(a)g(o)r. genderstudies & pseudofilosophy
tak stačia 2-3 inžinieri(so svojou perifériou úchylných presstitútiek).
T.j., tím 2-3 bačov a stádo bude s piesňou na perách
veselo do priepasti pochodovať.
I každého, kto mu čo i len
naznačí, že idú na jatky, sa bude bezprízorný dav,
riadený akoźevlastnými emóciami mocnými,
snažiť v autopilotážnom reźime fanaticky rozdupať..

Decká, čo chceli bez rozumu svet zachrániť.
Emócie(extrémne nahustene predspracované informaćné moduly)
sú ako oheň - dobrý sluha, ale zlý pán.
Blokujú um, pilota, triezve vedomie.
Na život oheň i vodu treba.

Ok, dosť bolo definovania operačného prostredia..
Ktoré faktory by ste teda navrhoval?

371835

1.6.2019 22:11

RE: Jein

siky 181.?.?.?

Reakce na 371835

Nechápu, mám jiný způsob uvažování. Co ale vím, že to teď není možné, snad zítra, nebo pozítří. Impuls k odstranění sociáních parazitů přijde zvenku a shora. Pokud ne nebo ne včas, bude to znamenat na 100% konec naší civilizace nebo i planety, min. ze střednědobého hlediska. Stačí?

371836

1.6.2019 23:51

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371836

Myslíte zhora, či Zhora?

V tom súhlas, až na to,
že Boh(ak naozaj existuje) nebude konať zázraky,
bo už samo stvorenie, strojenie zázrakom je.
Za zrakom je to, čo Zatiaľ dostatočne nechápeme.

Boh neurobí za nás to, ćo sami urobiť máme.
Áno, vskutku hrozí, že ak nepoužijeme rozum
a budeme na God..ota čakať,
Boh svoj projekt zopakuje
inde, alebo v inom čase, či oboje.

Tykve sme nedostali Zhora len na okrasu,
či aby nám do krku nepršalo..
Včera bolo možno skoro
a zajtra bude neskoro.

Kto sa pýta, KEDY má zaćať o budúCnosť bojovať,
boj svoj za spoluformovanie osudu svojho
a detí svojich, vnukov už prehral.
Spoluformovanie s Vis Maior..
v relígiách nazývanej aj Bohom,
odborne, z pohľadu modelovania,
HNNR (Hierarchicky najvyšším, najobjemnejśím riadením).

Bezpečnosť riadenia akéhokoľvek systému
je definovaná hlavne nekonfliktnosťou jeho algoritmiky
s cieľovým vektorom HNNR.
Preto je tak potrebné snažiť sa metodicky rozlíšiť
pravdepodobné ciele HNNR vzhľadom
na konkrétnu riešenú situáciu(problém-výzvu-príležitosť).

1. Svet existuje,
2. má svoje objektívne pravidlá,
3. tie nemôžu existovať bez cieľa a
4. ten zasa musí niekto definovať.

Nemáme právo ten potenciál premrhať,
ktorý Vis Maior a tisíce generácii našich predkov
vytvorili, tesne pred parciálnym cieľom závod
o život, evolúciu Homo sapiens sapiens vzdať.

Všetci sa rodíme ľuďmi, no žiaľ nie každý z nás sa stane Človekom.
Parafráza cit. - spomínaný Dio-génes.
Homo solaris je v tomto zmysle motiváciou, ako nedopadnúť,
mementom dementom.

Ľudia musia na jelitá tlačiť,
GRAMOTNE a konkrétne žiadať.
Dať jelitám ponuku, ktorá sa neodmieta.
Nech si aj oni konečne odpočinú.
Na koniec začiatku aspoň ob-čas [smích]
Veď nenahraditeľných sú plné cintoríny,
ako sa na dedine vraví..

371837

3.6.2019 8:44

RE: Jein

siky 181.?.?.?

Reakce na 371837

Prosím vás, už tady příliš zdlouhavě teoretizujete, čímž nic nevyřešíte. Vykopejte sociální parazity z finančního systému a bude to. Pokud to nedokážete, máte smůlu. Nějaká diskuze o faktorech a bohu nikam nepovede.

371865

3.6.2019 11:06

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 371865

..išlo o upresnenie rámca.
Chcel som iba výlučiť, že tým výrazom "zhora" nemyslíte,
že to za nás poriešia dáke jelitá, dáky "tí tam hore".

Predpokladám taktiež, že pod "sociálnymi parazitmi"
myslíte banksterov a ich nadnárodných kápov
a nie "tých tam dole".

V tom zmysle súhlas.
Otázkou teda zostáva, ako konkrétne (bod po bode)
úchylných sociopatických kriminálnych "elitárnych"
na boha sa hrajúcich asociálov z toho sociálneho
(spoloćenského) systému vykopať?
(..zostanú mementom, t.j. tí, ktorí neprehodnotia)

T.j., alternatívna spoločenská koncepcia "samo"riadenia ..ekonomiky.

Oni sa hrajú na to, źe riadia systém.
Musíme ich nahradiť niečim lepším.
Samoriadenie systému(autopilotáž) je nastavená totiž tak,
že ak ich odstránite, naskočia na ich post ďalší idioti.
Moźno väčší, ako tí doteraz.
Aktuálny operačný systém je tak naprogramovaný.
Vidíte to prakticky v akejkoľvek korporácii,
či organizácii, vćítane štátu.

Tá algoritmika je z pohľadu programátora pomerne jednoduchá.
Stačí v podstate malý "patch"(záplata).
Na jadro OS.
Takéto "hračky"..tool-kity sú pre manažment
strategických korporácii a podnikov v odbornej verejnosti
k dispozícii už minimálne 20 rokov.
Vďaka netu už i pre laickú verejnosť.
Stačí hľadať pod prísluśnými heslami.
I poslanci to majú v šuflíkoch.

Akurát ľudia, občania musia žiadať konkrétne použitie týchto modulov.
Na to netreba ani zákony nejako meniť.
Stačí existujúce reinterpretačne použiť.
I preto ten boj o US.
Všetko je dávno pripravené.

Vox populi = vox dei
platí vśak taktiež z oboch strán, ak chápete..
To je posledná brzda rekonštrukcie.
Fanatický strach davu začať zdravo sedliacky myslieť
v dejoch, procesoch aspoň 3-4 kroky napred.
Ako sedlák, keď grúle na jar sadí,
žeby na jeseň bolo čo do huby.

371867

3.6.2019 19:08

RE: Jein

siky 181.?.?.?

Reakce na 371867

Ne skutečně, shora myslím duchovně vyzrálé jedince a zvenku myslím ty, jež již nejsou nebo nikdy nebyli součástí našeho reinkarnačního procesu. Bez toho to nepůjde, protože toto zlo taky pochází odtamtud. A sociální parazité jsou rozsáhlá hierarchická skupina, navazující na zmíněné vermírné parazity, kdy tisk a kontrola peněz je, vedle černé magie a dalších metod konspirace a infiltrace, jejich jádrem. Přečtěte si publikace od Nikolaje Levašova a Franze Erdla.

371880

3.6.2019 22:31

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 371880

Ak existujú nejaké mimozemské, či iné civilizácie,
riešia na príslušných etapách vývoja podobné
problémy ako my.

Musíme si to vyriešiť samy,
inak sa evolučne nekvalifikujeme
a viete dobre, čo to pre daný druh znamená.
Ako vidíme, aj proces sociálnej hygieny je v tom nápomocný.

371887

6.6.2019 4:28

RE: Jein

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 371887

To nejsou mimozemské civilizace, jak se snaží světová debilisace navodit.
Do nebes čučí překvapení lidi a myslí si že vidělí UFO ale uniká jim jedna věc, že celý svět ovládá Satan a jeho démoni a snaží se zdebilizovat a zotročit všechny a navždy.
Naštěstí mu to nebude dovoleno. Bible popisuje nejen jeho pád na hubu ale také konečný tvrdý dopad v Armagedonu do jámy a potom po tisíci letech navždy zničení, bez milosti.
To co vidí lidi na nebi jsou věci, co vyrobili lidi, mnohdy inspirováni právě démony.
Viz Zjevení a čipy, inspirované tři nečisté výroky jako žáby.
Na čipech jisté generace je nanotechnologií vyleptán obraz tří žab.
PC technologie je proti lidem, ne pro lidi.
Únosy do UFO, to je možné tak, že ti démoni pracují s myslí lidí, kteří jsou pro to otevření.
Vzpomeňme přirovnání nebezpečného vyprázdnění kebule meditací, kdy v hlavě je vymeteno a do vyčištěného domečku se vrátí původní démoni ale ssebou přitáhnou mnohem větší a zlejší entity než jsou sami. No na východních praktikách se nelze ničemu divit, zapřeli majitele a jedou si své ale bez Krista.
A ty filmy s mimoušama, vše je to podvod, a to co vypadá důvěryhodně, může být falešné, dnes se dá udělat film i s nepřítomným hercem, vymění se hlas i postava.
Nebo jde o naklonované lidi se zvířaty, občas něco z těch tajných laboratoří uteče, něco vyplaví moře a podobně.
V Asýrii tyto věci - lidi klonovaní se zvířaty byly běžné v dobách před potopou, proto je Jahve zničil i s lidmi.
Vše je zaznamenáno pro naše poučení, bude to i v závěru systému podobné. Není tajemstvím, že se tyto pokusy dělají a rodí se hybrydy a hnusy.

371933

7.6.2019 22:51

RE: Jein

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371933

Na to, že ste si dali dokonca aj českú prezývku,
ste dosť priehľadný provokatér "Jarda".

371967

24.5.2019 15:24

Bartoš z Pirátů a kněžka chaosu (sorosu)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 371649

Mě bylo vždycky záhadou, jak to že na těchhle "spontánních demonstracích" jsou vždycky aspoň mobilní hajzlíci, eh hajzlíky, aby se jim "demonstranti" nerozlezli po okolních putykách a nezůstali tam remcat u piva. Ten pronájem mobilních toalet je řádově za desetitisíce.

Plus profi transparenty a plakáty taky za desetitisíce.

Ono nakonec takový absolvent fakulty sociálních studií zjistí že může buď škemrat u strýčka sorose jako bílej negr v neziskovce, nebo u mekáče fritovat hranolky.

Viz. Adam Bartoš z Pirátů. Tak jeho kur... ehm manželka, "kněžka chaosu" už ho dokázala přesvědčit že s protiNATO agendou na peníze strýčka sorose nedosáhne a tím pádem ani na prachy na hypošku, založení rodiny...
To jste popsal zcela trefně.
V Praze 3+1 za 7 milionů. Kde by na to dredatá smažka vzala?

371682

24.5.2019 18:02

RE: Bartoš z Pirátů a kněžka chaosu (sorosu)

siky 190.?.?.?

Reakce na 371682

No jo, to je to, co říkám panu kolegovi - oni maj tiskárnu a na hajzliky jim nikdy chybět nebude. Problém je, že těch peněz vycucávají víc a víc a krize je tak neodvratná.

Bartoš - Adam B. B. je ND, Ivan Bartoš je Pirát, ne? S Adamem sympatizuji, s Ivanem nikoliv.

371688

23.5.2019 7:11

ve zkouškovém období

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Je náhoda že se ta demonstrace uskutečnila zrovna ve zkouškovém období vysokoškoláků?
V Praze potenciálně desetitisíce mladých lidí co nemají zrovna pevný rozvrh, vystresovaní ze zkoušek. Někde tu nervozitu a stres potřebují vybít.

Ještě k tomu na jaře se přidá sexuální frustrace mladíků, feminizované náročné fifleny jim nedají, protože těm "bohyním" není nikdo dost dobrý, možná tak princ na bílém koni (hezounek, synek podnikatele co dostal k osmnáctinám od tatínka luxusní sporťák).

Jen by mě zajímalo jak tam nahnaly ty hezké holky, před kterýma se frustrovaní honimírové budou naparovat a předvádět kdo je větší protibabišovský hrdina.
Podobně jako na žádné komeřční prezentaci nesmí chybět dvacetileté sexule.
Symbolem puče v 68. se kromě vytlemeného Dubčeka taky stala mladá naivní sexbomba Kubišová.

Všechno mají promyšlené do detailu.

371642

23.5.2019 7:12

agrofertovo

ping789 2a00:x:x:x:x:x

má korespondenta i na zvedavci [chechtot]

371643

23.5.2019 8:23

Tak se mi zdá, že

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

demonstrace toho stáda si režírují Andrej Babiš a Miloš Zeman sami. Pokud dosud někomu snad ještě nebylo jasné, oč v ČR běží, Milión chvilek blb.ů to jasně zjevuje. A musí to posílit každého rozumného člověka.

371645

23.5.2019 9:47

Transparentý účet

pozorovateľ 109.?.?.?

Tak som sa zo zvedavosti pozrel na transparentný účet "Milionového chlívku"...

https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=20201117

Čo ma zaujalo, sú vysoké darcovské sumy. Alternatívne weby sú rady, ak im ľudia posielajú 100 Kč mesačne.

Tu boli darcovské sumy bežne v tisíckorunách, ale neboli zriedkavé ani dary v sume 10 000 Kč či dokonca 20 000 Kč.

Evidentne milionový chlievik podporujú ľudia, ktorí nie sú práve chudobní.

Deklarované výdavky na posledné akcie:

17.05.2019 _ -28 089,00 CZK Technické zajištění akce 6. 5. 2019 - doplatek

17.05.2019 _ -60 000,00 CZK Technické zajištění akce 13. 5. 2019 - záloha

17.05.2019 _ -65 000,00 CZK Bezhotovostní platba LED obrazovka - 2x - Praha 13. 5. 2019 - Milion chvilek

17.05.2019 _ -24 260,50 CZK Vlajka České republiky 10 x 15 metrů - Milion chvilek pro demokracii

16.05.2019 _ -1 588,00 CZK Výroba banneru 2x - Ostrava

16.05.2019 _ -100 000,00 CZK Letáky A6 1 000 000 ks - Milion chvilek

11.05.2019 _ -600,00 CZK Banner A1 - akce 13. 5. 2019

09.05.2019 _ -45 000,00 CZK Letáky A4 100 000ks oboustranný - akce 13. 5. + 21. 5. 2019

Kto chce sledovať, o čom sa rozpráva "nepriateľ", môže tu:

https://href.li?https://www.milionchvilek.cz/

371646

23.5.2019 9:56

Aplikace vám najme demonstranta

Mika 46.?.?.?

Zajímavý článek o tom co se prý děje ve Francii při demonstracích Žlutých vest ale myslím si ,že se to vztahuje i na naší kotlinu. Po přečtení článku si kladu otázku - Kolik lidí chodi na demonstrace z přesvědčení?
http://extrastory.cz/aplikace-vam-najme-demonstran...

A ti převažující mladí lidé na manifestacich jsou ukázkou toho, jak snadno se dá ovládat a manipulovat mladá generace,která ví o politice velké PRD!
I když Babise nemusím tak musím souhlasit s jeho výrokem na adresu demonstrantů a organizátora, že pakliže nejsou spokojeni se současnou vládou, tak ať si založí vlastní partaj a síly pak změří ve volbách tzn. demokraticku cestou.
Že nějakých 50 tisíc lidí požaduje odstoupení premiéra, ptezidenta, div ne demisi celé vlády nemá s demokracií, kterou mají plnou hubu, absolutně nic společného!
Pokud vim tak v České republice je přes 8 milionů voličů a ti mají hlavní slovo a ne dav z Václaváku!

371647

23.5.2019 11:12

RE: Aplikace vám najme demonstranta

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 371647

No a s těma mladýma holkama je to taky zajímavé. Podobný postřeh uvádí i Hájek na Protiproudu. Budha říkal - přichází věk ženy. Ale ať už je věk ženy nebo muže, to, jak se to projevuje záleží na duchovní úrovni společnosti. A zdá se, že není valná. Chápu, že za aktivitou mladých může být i jistý idealismus. Snaha o lepší svět. Ale jak snadno se dají oblafnout a jak snadno se dají přimět k podpoře fašistických choutek. Možná by někdo mohl namítnout - jakýpak fašismus, ten je přece z jiné politické líhně. Ale v posledním vydání Otázek - Odpovědí o tom jasně mluví Pjakin. Fašismus se může skrývat za jakoukoliv ideologickou fasádou. Jen když se za správné označí cokoliv nemorálního a pak se táhne tvrdě proti všem odpůrcům nebo jen jinak smýšlejícím. Stojí za to, si ho poslechnout. A za fašistickou označil i tu naši západní liberalistickou se všemi jejími nechutnými aktivitami.

371648

23.5.2019 12:54

RE: Aplikace vám najme demonstranta

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 371647

Babiš je gauner a plácá nesmysly...
Právě on a ta jeho partaj je (její předstupeň je popsán v těch 4 komentářích od UDO1) ta vyšší forma řízení-vlastnění politického subjektu a jeho osobního vlivu na celostátní dění.
Je to kopie ukrajinského řízení-vlastnění tamního chazarského kaganátu...on si zainvestoval partaj, aby se nemusel s nikým jiným z nadnárodní mafie dělit o moc, ale té nadnárodní moci patřící nevládky mu plivou do polívnky, neb s nimi netáhne jako oligarcha za jeden provaz, ale chce být jediným majitelem České kotliny bez nich a "pražské kavárensko-kafilérní smetánky pohrobků Vency Flašky", která si na Českou kotlinu dělá nárok pro své nadnárodní páníšky..
Aby si je, ty nevládky, držel od těla, platí jim miliardy z rozpočtu na úkor sirotčinců a starobinců ve stejně naivní představě, jako pokrytecký hlupák Fico, že ho nechají vládnout, ale ony samy nevládky se svými majiteli chtějí nikoli podíl na moci, ale moc celou, neb doba si to žádá, je potřeba zvýšit tempo a řádně a nekompromisně nasměrovat celý ten cirkus podle plánu, neb má zpoždění...
A ty nevládky mu budou kroutit krkem stejně, jako Ficovi, dokud mu jím nezakroutí i kdyby ji z rozpočtu dával i to, co má vyhrazené na nákup těch nepotřebných 16 vrtulníků, které soudě podle ceny, jsou zhotoveny z ryzího zlata a osázené diamanty....
[velký smích]
Ony totiž ty nevládky (ta zosobněná absurdní havloidní nepolitická politika) vůbec nejsou závislé na zákonech o politických stranách a hlavně vrtoších voličů a proto si s ním i tou jeho partají vytřou prdel, jako to dělají i s parlamentem i vládou, které si za naše prachy v nich a jejich kádrech obsazovaných do svých poradních sborů a na ministerstva pěstují vlastní katy i katy celého parlamentního systému, který ony navrtávají a naprosto paralyzují činnost státu a přetvářejí jej do podoby postavy ztvárněné hercem P.Čepkem ve filmu "Petrolejové lampy" -syfilídou ve finálním stádiu se potácejícího šílence neschopného cokoli smysluplně řešit a ohrožujícího vše okolo....
To chce nasadit FARA-antibiotika a hodně silná a co nejdřív, jinak nepomůže ani ta chirurgie, která nás už asi nemine...

371654

23.5.2019 16:55

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371654

Dokiaľ si nevytvoríme ideál,
vždy budeme voliť menšie zlo.
Aj keď je to cesta dlhšia..

T.j., dnes hocičo, len nie sliniečkári
(ultraliberáli, lgbteroristi, multikultifašisti lačniaci
po genocíde európskych domorodcov a ich zdrojoch).
To všetkých spája.
Ďalej bude hocičo, len nie to najhoršie na scéne.

Ide o jednoDuchý aproximatívny alGoRytmus samoriadenia
dominantných procesov(dejov) sociologických cyklov,
urýchliteľný jedine samovzdelávaním a osvetou,
ponúkaním objektívne pre vśetkých najlepších, najfunkčnejších riešení.

Riadiť ľudí je robota ako každá iná.
Je nutné zlomiť monopol (a)sociálnych inžinierov,
vytvoriť masovú konkurenciu jelitám,
aby bola každá kuchárka schopná riadiť.
Čo samozrejme neznamená, źe každá kuchárka i riadiť musí..

Riadenie sociálnych systémov(manažment)
patrí k základnej gramotnosti 21.stor.
Alternatívnou je (akľudia fanaticky odmietajú myslieť),
vźdy nejaká forma fažizmu.
Odozva Zhora.

Sloboda je vedomá nevyhnutnosť.
Nič viac, no ani nič menej.
Kto je mimo reality, vyberá si vźdy z ilúzii,
ktoré mu predkladá ich projektant.
Kritériá rozlíšenia reality od vźdy smrteľnej iluzie,
sme rozoberali.. "Po ovocí poznáte ich"

Sú Fico, Zeman, Pelé, Babiš menšou hrozbou pre demokraciu,
ako vodcovia davokracie - sliniečkársky démonkrati?
Myslím, źe odpoveď je jasná.

Navyše, keby sa modernej ultraliberálnej forme fašizmu
niekto ešte donedávna príliš otvorene postavil
v ich meédiách, či tým zrúdam prirýchlo financovanie stopol,
v lepšom prípade by na neho presstitútky žoldnierske honbu spustili,
alebo by ho ich komandá fanatikov a profeSionálnych vrahov
zavraždili. Mal by niekto z jeho rodiny, alebo on sám "nehodu"..

Tak, ako podĺa potreby hlavne svojich vraždia, aby ich krvou nepriateľov svojich postriekať, označovať mohli.. a naraz vo svojej zaslepenosti prsteňom moci, i krvou vlastných detí.. psychopati.
(Obetní baránkovia kultu..baala, amena rohatého, či rasistického boha vojny jahve, z "vlastného stáda" )

Toť klasický rukopis našich zahranićných partnerov,
ako už toľkokrát, keď sa na jednotlivé kauzy európskej a americkej
politiky hlavne posledných desaťročí pozrieme.

Samé samovraždy, autonehody, infarkty,..predrogovania,
pošmyknutia v nemocniciach, vo väzeniach, "spontánne"
záhadné rakoviny apod.
Ako sa v akademickej obci vravieva:
Priveľa "náhod" vo vede pravidlo vytvára..

Ktokolvek chce niečo pre záchranu a rozvoj vlastného národa urobiť,
ktokoľvek nebezpečne pridlho ich metódy, reálne ciele prekukne..

Najviac ho chráni to, že je nahraditeĺný,
že je mnoho ďalších občanov, ktorí ešte priamejśie
na jeho mieste smerom rozvoja národa, spolupráce naŕodov pôjdu,
prekážky v lepšom prípade aktívne ignorujúc,
do pozície mementa ďalším generáciam ich stavajúc.

To dáva zodpovednému politikovi oveľa väčší priestor
na tlak voči katom

371658

23.5.2019 16:56

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371658

To dáva zodpovednému politikovi oveľa väčší priestor
na tlak voči katom národov, prisluhovačom multikultifašizmu.

Bo hady, hadice do terária patria, na štúdium deťom [smích]

371659

23.5.2019 22:27

RE: Aplikace vám najme demonstranta

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 371659

tak popišete pregnantně tolik papiru abyste to pak nakonec pokakal

371664

23.5.2019 23:58

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371664

V čom konkrétne podľa Vás?
Jestlipak nejde jenom o klasické mělké nedorozumění..

371666

24.5.2019 7:24

RE: Aplikace vám najme demonstranta

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 371666

nedorozumění? -možná jde, já jsem neviděl zodpovedného politika už 30 let a předtím ta odpovědnost byla cizí moci jako je dnes, za to vidím jen dýlery různých firem, zodpovědný politik v demokracii je protimluv, nelze aby existoval i kdyby chtěl existovat a házet perly sviním, svině ho nakonec zničí, je to jako v Sodomě,
ukažte alespoň jednoho , nemožné , jak řekl jeden zednářský zloděj : státy existují na principu na kterém vznikly - na zlodějně

371671

24.5.2019 10:00

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371671

To, čo popisujete, je nihilizmus.
Snaha o dôkaz fikcie bezvýchodnosti - a teda podpora tohto režimu.

Áno, temná stránka tu existuje a je motivačná.
V prípade pasivity väčšiny totiž vždy vyhráva.
To je princíp démonkracie = zvrhlej formy demokracie(A government for the people, by the people.)

Je tu ale aj
1. dobro, snaha o dobro(všeobecný prospech) a tá je determinovaná
2. mierou chápania objektívnych socio-naturálnych
procesov(=dejov) ..a teda ich hodnotenia a následne riadenia,
t.j., schopnosťou konať =
3. vôľou

Je vôľa, je Človek, niet vôle, niet Človeka.

To je jeden z bazálnych algoritmov BIOSu funkčnej spoločnosti
s rozvojou perspektívou, ktorá je pravdepodobnostne predurčená mierou objektívnej morálky.

Praktické riešenia aktuálnej krízy Západnej kultúry sú dávno vypracované
v šuflíkoch, len ich ľudia musia GRAMOTNE žiadať, aby ich politici mohli použiť.

Ein Politiker bekleidet ja nur das Amt und sei bei Weitem nicht dessen Inhaber.
Das ist der Programmierer mit dem Admin.
In einer Geselschaft mit Zukunft ein Jedermann..

Alebo navrhujete ísť do krčmy, sa poriadne ožrať
a prípadne následne "orientačne" utekať
dietkam svojim, vnukom, rovno preventívne hroby kopať??
WTF???

Ani murkovia tu na lodi nechcú zahučať,
čo sa stane, keď opica sediace na jadrovej hlavici
začne gombíkmi šťukať..

Chápete už momentálnu urgentnú motiváciu vašich murkov
a tlak na nich Zhora, aby sa situácia stabilizovať mohla?
To je príležitosť pre obćana, prebudeného ex-ovčana.

Akurát sa nebáť..myslieť.
Avśak aspoň 3-4 kroky vopred
a nie ako fetky jačiace na námestiach,
iba o krok-dva..

371675

25.5.2019 10:23

RE: Aplikace vám najme demonstranta

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 371675

už dávno mi došly volné sloty, tak je ve hře soucit editora, vidět věci reálně není nihilismus, zato víra na Červenou karkulku je konstruktivní? druh homo se reálně projevuje jako divá zvěř , stačí něco od Sokrata a to máme pár tisíc let, potřeba věřit zástupným blbinám a touha po biči kterým je víra v blbiny vynucována - to je pravý xicht soudruha v metru, vy tomu říkáte ideály, druh který "potřebuje" ke své existenci politiky a šamany stojí za hovno, a příroda/vesmír se s ním mazlit nebude

371716

25.5.2019 21:12

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371716

Popis reálneho stavu bez návrhu
objektívne lepšej funkčnej alternatívy nemá zmysel.
Na tom sa asi zhodneme, či?

V opačnom prípade ide skôr o "Maľovanie čerta na stenu".
Ľudovo povedané.
T.j., privolávanie, projektovanie katastrofických scenárov.

Súhlasím v tom zmysle, že koniec absolútnych autoritiek,
guru a podobných tunelových scenárov už dávno prebehol.
Informácie sú dnes dostupné vśetkým,
kto zrno od pliev rozlíšiť vie.

Teda..kto má buď zdravý sedliacky rozum,
alebo nejakú funkčnú metodológiu práce s informáciami,
ich filtrácie. Najlepśie samozrejme oboje.
Kritériá funkčnosti sú prax, resp. čas(pro vhodne zvolenom frekvenčnom etalóne,
čo je dlaší príbeh, ktorý sme tu neraz rozoberali).

To ale zároveń samozrejme neznamená, źe keď je niekto v niečom šikovnejší, skúsenejší, že si nemám dať od neho poradiť a sám systémom pokus, omyl dokola hlavou proti múru búchať.

Toľko k rámcu platnosti váško vyjadrenia.
Ale to asi viete aj sám.
Preto to len pre ostatných, hlavne nových návštevníkov stránky upresňujem.

O Sókratovi, ak Vás naozaj zaujíma, tak Vám inak odporúčam prečítať si Xenofóna "Rozhovory so Sókratom". Myslím, že potom by ste také niečo o Sókratovi isto nenapísal.
Po slovensky aj Mierovládca (Só-Kratés)
Miera je inak kľúčové slovo.
V starom Egypte pero Maat, v Grécku Thémis

371722

27.5.2019 13:45

RE: Aplikace vám najme demonstranta

AntePortas 95.?.?.?

Reakce na 371722

To, co nazyvas nihilizmom, nie je nic ako riadenie sa slobodnou volou. Preco ma ist clovek volit, ked nechce? Nechce, lebo ma k tomu nejaky dovod. Ak by za takychto okolnosti isiel volit, potom sa bude riadit volou niekoho ineho. A ako potom moze nieco sam riadit, ked sa riadi volou niekoho ineho?

Ak chce clovek pochopit, ako to tu funguje, mal by sa vzdelavat v oblasti prirodnych vied. Priroda funguje na vzajomnych vyhodach. Ak teda niekto chce, aby som isiel volit, nech mi ponukne nejaku vyhodu. Vyhodou pre mna nie je ist volit proti niekomu. Vyhodou je ist volit pre nieco. Politici vsak po novom uz nic neponukaju. Preto by ich ludia, ktorym neponukaju vyhody, nemali chodit volit.

Ako si napisal, ak chce clovek predvidat, musi sa vzdelavat. Jeho vzdelanie vsak stoji na stabilite urcitych javov. Nazvali sme ich prirodne zakony. Su to udalosti, ktore sa za konkretnych podmienok urcite udeju. Su teda zachytnymi bodmi, na zaklade ktorych je mozne predikovat buducnost. Ako moze clovek predikovat buducnost pri politikovi, ktory mu nic neponukne?

Sam teraz mozno vidis, ze to co tvrdis, nie je celkom pravda. Politik musi tiez dodrziavat urcite pravidla. Tie pravidla su prave tymi zachytnymi bodmi pre rozhodovanie a planovanie. Ak politik nic neponukne alebo svoj slub nedodrzi, clovek by ho nemal volit vobec, lebo pri nom nic nemoze naplanovat a tak nemoze ani nic riadit. Ak politik nedostane hlasy, hodia ho cez palubu. A presne to je pre volica dolezite. Aby sa polltik naucil plnit sluby, aby vobec nieco ludom ponukol.

System funguje jednoducho. Vzdy je nutne vytvorit interval. Pokial su vytvorene hranice intervalu, potom sa riadenie vobec nemusi zaujimat tym, co sa deje vnutri intervalu. Riadenie sa stara len o to, aby boli pevne hranice intervalu. Tymi hranicami su v demokracii peniaze a slobodne volby. Inrevaly si totiz ludia musia zvolit dobrovolne. Len dobrovolnost prinasa dlhovekost, tak ako je to v prirode. Musi to ist bez nasilia, lebo nasilie prinasa smrt a ta je koncom vsetkeho.

To, ze politici uz neponukaju prakticky nic, je velmi zle a je to predzvestou zmien. Jednym z dovodov moze byt to, ze ludia prestali mat samych seba radi a su ochotni dat nieco za nic. Tento format napoveda, ze mozu davat len, dokym budu nieco mat a potom? Druhou moznostou je, ze niekto sa snazi vymenit jednu hranicu intervalu za inu. Teda demokraticke volby vystrieda nieco ine. Islam? Ak by to bol islam, bol by krok spat, strata pokroku a tym aj mozna strata moci. Ale za to by sa ziskala hruba sila. Jej vyustenim je vsak opat smrt teda zanik.

Preto, ak chcu ludia udrzat pilier demokracie, musia prestat volit, dokym im politici nieco neponuknu a nesplnia to. Az potom moze system opat fungovat na baze vzajomnych vyhod, co je snahou o rovnovahu.

Demonstracie, o ktorych pise autor clanku, su samozrejme riadenie. Ich dovodom je podporit pilier volieb. Chodte volit, ale inych, hlavne chodte. Cize ich cielom nie je zmenit sucasny stav, ale zachovat ho. Stav, pri ktorom sa radenie s ludmi uz temer o nic nedeli. Len berie.

Ak sa pozriem na dnesnu s...Automaticky kráceno

371746

27.5.2019 17:18

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371746

V aktuálnej situácii môžete buď:
1) voliť čokoľvek okrem najväčšeho zla
(dnes ultraliberalizmus - buzifašizmus s genocídnym multikultiterorizmom)
2) voliť najmenšie zlo
3) sformulovať vlastnú alternatívu, návrhy konkrétnych objektívne celkovo lepších riešení rozlíšených primárnych problémov=výziev=príležitostí (sekundaŕnych 95% sprievodných komplikácii sa tak automaticky porieši samo)

Resp. naprojektovať pre všetkých lepší systém (sociologický operačný systém, kultúru myslenia), kde bude môcť čo najviac ĺudí napĺňať svoj optimálny jedinečný potenciál.

O krok ďalej..
Oficiálni tzv. politici Vám v podstate nikdy nič neponúknu a ponúknuť nemôžu.
Chcete sa baviť
B) čo sa deje v divádle na pódiu, alebo vás zaujíma
A) réžia, scenáristika, produkcia, atď.?
To sú dva veĺmi odlišné prístupy.
Aj keď sa samozrejme v krčme..v kaviarni o výkone hercov baviť možno.
Je to ale hodné Človeka, ktorého zaujíma budúCnosť, riadenie..vytvorenie predpokladu šťastného osudu svojich detí a vnukov, spoloČnosti?

Aby Boh, ak je, mal čo podporiť,
bo to, čo sami robiť máme,
nebude veru za nás robiť..

Áno pravdu máte aj v tom, že učiť sa rozlišovať objektívne socio-naturálne javy(zákony, deje) a ich kľúčové parametre, s cieľom ich riadenia podĺa zvolenej koncepcie vzhľadom na želaný cieľový vektor, je pre obćana nutné.
Ostatne préve to ho odlišuje od ovčana, ktorého moc nezaujíma, kam rieka tečie ..a hlavné max. tak, že tečie.. rachot vodopádu fanaticky ignorujúc.
Tupá rybka, vyberajuca si jeden z háčikov, slobodne na konzervu cakajúc..

Ľudia sa rodia iba s potenciálom stať sa Človekom,
no žiaľ zďaleka nie každý sa ním nezvratne i stane..
Mnohí na pól ceste zombíkmi-konzumentíkmi, zvieratkami, či ojebabrávčskými deámoníkmi zostanú, alebo dokonca fetkami nižšie zverov..

Diogénes:
"Hľadám Človeka!!!"
čeloVEKa, celoVEKa

371752

28.5.2019 8:29

RE: Aplikace vám najme demonstranta

AntePortas 178.?.?.?

Reakce na 371752

Nie je treba vymyslat ziadnu novu alternativu. Stale je tu predsa funkcna alternativa. Pozadovat na vsetkych stupnoch rozvinutej delby prace kvalitu. Ak politik nie je kvalitny, tak by nemal dostat hlas.

Keby ludia pozadovali od politikov kvalitu, volebna ucast by klesla na uroven ucasti nedavnych eurovolieb, teda na uroven politickych zakladni a ich posluhovacov. Tym by nastala v krajine situacia, kde by zostal 30-35% potencial nezaradenych volicov. Teda masa, s ktorou sa da vladnut a riadit penazovody. To je velke riziko.

Tato situacia uz nastala. Do priestoru sa vsak dostali extremisticke strany. Liberali a extremisti. Zasa uzavrety interval, ktory tuto skupinu nezaradenych prakticky celu absorboval. A to vsetko napriek tomu, ze ti nominanti nemaju pre svoje posty casto ani minimalnu kvalifikaciu.

Odpoved nato, preco to tak je, je nutne hladat v spolocnosti. Tym problemom je asi jedna zasadna vec. U ludi sa celoplosne prestala vyzadovat kvalita. Pocnuc vzdelanim az po zaplnanie manazerskych funkcii nekvalifikovanymi zelenacmi. Vysledkom je upadok kvality v krajine, nielen v tej nasej, a z nej plynuci minimalny narok na kvalifikaciu kohokolvek teda aj politikov.

Spolocnost upada a ani o tom nevie. Pritom ten upadok je markantny. Aby sme upadok zvratili, je nutne vstepovat mladym generaciam zdopovednost. Jednoducho ziadat od nich maximum, neprivierat nad nimi oci. Prinutit ich k vacsej spolahlivosti, pedantnosti a nepovolit aj za cenu ich neuspechu. Lebo, ked ich dokazeme naucit zodpovednosti a spolahlivosti, stane pre nich prirodzenou a budu ju potom vyzadovat od kazdeho.

Zial, toto rodicia dnesnych mladych podcenili. Dali im vsetko, ale v skutocnosti im vsetko vzali. Dnes sa mlady clovek pokojne uchadza o zamestnanie, na ktore nema kvalifikaciu a nikto s tym nic nerobi. Mladi maju prehnane sebavedomie, co prinasa mnozstvo latentnych chyb. Spolocnost tak travi vacsinu casu ich opravou, co brzdi rozvoj. Dnes uz preslapujeme na mieste a zajtra sa zacneme vracat spat.

Preto by ludia nemali politikov volit, pokial nemaju prislusnu kvalitu. Lebo prave maju byt vzorom pre spravanie sa ludi.

Pre dnesnych mladych riadenie krajiny znamena demonstrovat. A tak to aj so spolocnostou vyzera.

371760

28.5.2019 21:40

RE: Aplikace vám najme demonstranta

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 371760

To je síce fajn, no ako správne hovoríte,
nemožno od murára požadovať kvalitnú robotu,
ak nie je vyučený..
Schopných manažérov niet, sú už takmer IBA tupí egocentrickí mannaŽeri.
CUI BONO?
V politike je naša chyba vždy zámerom oponenta..nepriateľa.

Žiaľ cieľom Západu je výchova zákonoposlušných konzumentov, tupých zombi.
Tých pár špecialistov si vďaka svojmu démonkratickými bombami hájenému
globálnemu monopolu na tlačenie peňazí kúpia.
A zákony, resp. presnejšie ich súdmi dominujúca interpretácia, len vládnucu otrokársku koncepciu "samo"riadenia spolonečnosti chráni.

Dnešný priemerný západný študent je prakticky úplný idiot, ktorý je ako narcis schopný odprezentovať sa prakticky v akejkoľvek roli, lebo sám jej rýchlo uverí. T.j., ak mu ju jeho méédiá a autoriťky do podvedomia pridelia.. slepo Pánom svojej ilúzie verí. Globálna sekta chrámov konzumu.

Za predchádzajúceho reźimu zasa do decák tlačili vedomosti, ktoré vśak väčšinou nevedelo hneď tak použiť.
Je to ale asi predsa len trochu lepší prípad, ako byť dnešným debilom,
pre ktorého je vśetko súvisiace s matikou, fyzikou, chémiou a s hľadaním zákonov objektívnej reality celkovo - "TOŤ DÍLO ĎÁBLOVO!" - viď jačiace stádo vyfúkaných fanatikov na namestiach..

Musíme si proste novú generáciu politikov pracne vychovať.
Pravdu máte aj v tom, źe musí byť konkurencia.
Dnes hlavne v manažmente.
Inak opice nedonútite učiť sa.
Myslenie na začiatku trochu bolí, i keď výsledky bývajú príjemné.

Proste dnes zatiaľ stále niet feťošov tam hore na pyramíde moc kým nahradiť.
A preto tu máme ten bordel..keď je celý nadnárodný kapitánsky mostík totálne ožralý. Ak tam dáte proste iba dobrákov, čo o riadení zložitých sociálnych supersystémov ani páru nemajú, je možno niekedy naozaj na chviľu lepšie,
keď je tam pilot, čo aspoň niečo vie, kde dáka tá páčka, budíček je, hoc by aj bol v úplnom delíriu.

Času moc nezostáva, i keď hrá pre nás.
Keď ho vśak nebude, ani ten nám už moc nepomôže..
Výhodou je, źe dnes vďaka netu v dobe inFormačnej,
i jeden človek bez finanćných prostriedkov,
môže veľmi veľa hoc aj globálne urobiť.
Aj sám v poli je vojak.
Preto dávno neplatí výhovorka,
že "A čo ja sám?", či kolektívno-samovražedné čakanie na GodOta..

371765

23.5.2019 11:50

To jsou super informace,

Robin 185.?.?.?

takhle se to má dělat, hezky do nich zpříma [cool].
Autor článku i doplňujících komentářů má můj velký obdiv.
Jsou to informace dohledatelné na netu, nebo snad dokonce whistleblowing?
Ať tak či tak, to je ono to je ono [cool]

371652

23.5.2019 11:51

12 policajtů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

V článku se uvádí groteskní doměnka že Pozorovatel napočítal při demonstracích v horní části Václaváku "jen dvanáct policistů". Samozřejmě asi v uniformách. Pokud by se mu samozřejmě podařilo vyprovokovat nějakou "nevhodnou akci", asi by byl šokován, kolik by na něj okamžitě odevšad naskákalo těch neuniformovaných, kterých musejí být na takovýchto obrovských akcích, kdy jsouplacení demonstranti sváženi nějakou zájmovoupolitickou skupinou jistě nejen stovky ale i tisíce, a odhaduji že tvoří ve větších akcích i 20- 30 procent přítomných "demonstrantů". V podstatě, pokud to dnes režim potřebuje, pak například jen policejní prezídium má v Praze desítky tisíc civilních zaměstnanců, a tak kdyby si umanulo, tak i kdyby neexistovali žádní skuteční demonstranti, tak na jakoukoli akci je zřejmě schopno i pouhou polovinou svých vyzvaných zaměstnanců neprodleně zaplnit jakékoli pražské náměstí, v podstatě i Václavák.

[velký smích]

371653

24.5.2019 14:36

RE: 12 policajtů...

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 371653

Také bych to tak viděl. V zemi svobody a demokracie, kde zítra již znamená příští týden, či dokonce rok, se při Occupy Wall Street otevřeně přiznávalo, že agentů různých policejních složek a třípísmenkových agentur je tam cca 15-20% a že tato politika je identická při pořádání jakékoli jiné podobné a hromadné akce.

371678

24.5.2019 19:54

RE: 12 policajtů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 371678

V čechách jsou v tomto případě vysoce zajímavé různé někdy i překvapivě početné soukromé armády, které nemají s policií naprosto nic společného, a jsou většinou vybaveny / vyzbrojeny /daleko lépe než česká policie. Ještě překvapivější je, když zjistíme, komu slouží, a kdo to všechno platí. Ovšem nahlédneme li jako v podsatě neznalí do obchodního rejstříku s překvapením zjistíme, že i například krajské pražské policejní ředitelství Zbraslav je s.r.o., a má IČO a DIČ. V malém to tak trochu připomíná americkou firmu Bundesrepublik Deutschland g.m.b.h. ...

[velký smích]

371694

24.5.2019 22:40

RE: 12 policajtů...

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371694

Vy ale ráčíte mít frapantní znalosti pane rado...
To je stejné jako když jste naprosto vážně tvrdil, že se pod pražským metrem staví další metro a že to práskli ukrajinci v hospodě na Kulaťáku.
[chechtot]

371698

25.5.2019 10:08

RE: 12 policajtů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 371698

Když čtu Vaše příspěvky, vidím v duchu všudypřítomného tajného agenta "Condor de la Passa" tajné Světovlády. Připadá mi od Vás však již delší dobu překvapivé, pokud to samozřejmě není rafinovaný úmysl, že zřejmě nejste trvale schopen ani přesně opakovat co kdo řekl, i když stále něco opakujete. Je nutno dodat, že například ti "ukrajinci" jsou zřejmě také z informací z Vašich "tajných sejfů".

[velký smích]

371715

24.5.2019 15:17

RE: 12 policajtů...

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371653

Co dodat k tomuto nesmyslnému příspěvku? Snad jen: pane vrchní, repete...
Uvědomte si, že nebýt Policie jako ozbrojeného bezpečnostního sboru, Češi by se už dávno vzájemně sežrali. Na chudej lid musí být přísnost a zvlášť na tuhle hloupou holotu!
[smích]

371680

23.5.2019 14:04

Dotace na sociální byty

vigo 37.?.?.?

Demonstranti řeší Benešovou kde se nic neděje, spíše ale Babiše, neb se kavárníci nesmířili s jeho demokratickou výhrou.
Aa zatím např. "podnikavci" z MMR a jejich kamarádi rozkrádají dotace na bydlení pro sociálně slabé spoluobčany, kdy stát platí podnikavcům 95 % nákladů na pořízení nemovitosti, když na 5 let ubytují sociálně slabého. Třeba příbuzného[smích])) Tam jde o miliardy a dobrý vývar pro vyvolené ale tohle kavárna neřeší.

371655

24.5.2019 8:03

Židovládky

gogo 89.?.?.?

A nejsou ty "mimovládky" spíš Židovládky.

VIDEO: American activist Barbara Lerner Spectre calls for destruction of European ethnic societies

"Europe has not yet learned how to be multicultural ..."
"Evropa se dosud nenaučila jak být multukulturní ..."
... a my židi ji to naučíme !

Activist Barbara Lerner Spectre školí židy v Paideia – The European Institute for Jewish Studies in Sweden

"Paideia was created in 2000 through grants from the Swedish government and the Marianne and Marcus Wallenberg Foundation as a non-denominational academic and applied institute of excellence, with the mandate of working for the rebuilding of Jewish life and culture in Europe, and educating for active minority citizenship."

Neškolí ty protikorupční, multikulturní, demokratické,... "revolucionáře" ty Institutes of Jewish studies ? Je jich po světě spousta.
https://www.google.com/search?q=Institute+for+Jewi...

Nestačí jen financovat. Někdo je musí školit, koordinovat, dělat strategii, ...

371672

24.5.2019 8:44

Zvláštní znamení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

https://rutube.ru/video/b586692f28cbd6d099207c644d518f2c/[oči v sloup]

371674

Příspěvků: 64

23.05. 06:23  udávat se nemá, ale hlásit se to musí
23.05. 06:44 siky  Kolik jim platí?
23.05. 11:13 udo1  RE: Kolik jim platí?
23.05. 11:16 udo1  RE: Kolik jim platí?
23.05. 11:19 udo1  RE: Kolik jim platí?
23.05. 14:10 udo1  RE: Kolik jim platí?
24.05. 17:51 siky  RE: Kolik jim platí?
24.05. 19:24 udo1  RE: Kolik jim platí?
24.05. 19:25 udo1  RE: Kolik jim platí?
24.05. 21:16 siky  RE: Kolik jim platí?
24.05. 22:46 udo1  RE: Kolik jim platí?
24.05. 22:48 udo1  RE: Kolik jim platí?
24.05. 22:49 udo1  RE: Jain
25.05. 09:15 siky  RE: Jain
25.05. 20:56 udo1  RE: Jain
26.05. 03:37 siky  RE: Jain
26.05. 20:35 udo1  RE: Jein
26.05. 20:38 udo1  RE: Jein
27.05. 00:19 siky  RE: Jein
27.05. 09:11 udo1  RE: Jein
27.05. 17:43 siky  RE: Jein
01.06. 13:23 udo1  RE: Jein
01.06. 17:25 siky  RE: Jein
01.06. 17:54 udo1  RE: Jein
01.06. 22:01 udo1  RE: Jein
01.06. 22:11 siky  RE: Jein
01.06. 23:51 udo1  RE: Jein
03.06. 08:44 siky  RE: Jein
03.06. 11:06 udo1  RE: Jein
03.06. 19:08 siky  RE: Jein
03.06. 22:31 udo1  RE: Jein
06.06. 04:28 Jarda z Brna  RE: Jein
07.06. 22:51 udo1  RE: Jein
24.05. 15:24  Bartoš z Pirátů a kněžka chaosu (sorosu)
24.05. 18:02 siky  RE: Bartoš z Pirátů a kněžka chaosu (sorosu)
23.05. 07:11  ve zkouškovém období
23.05. 07:12 ping789  agrofertovo
23.05. 08:23  Tak se mi zdá, že
23.05. 09:47 pozorovateľ  Transparentý účet
23.05. 09:56 Mika  Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 11:12 kolokol  RE: Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 12:54 R.E.  RE: Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 16:55 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 16:56 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 22:27 ping789  RE: Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 23:58 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
24.05. 07:24 ping789  RE: Aplikace vám najme demonstranta
24.05. 10:00 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
25.05. 10:23 ping789  RE: Aplikace vám najme demonstranta
25.05. 21:12 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
27.05. 13:45 AntePortas  RE: Aplikace vám najme demonstranta
27.05. 17:18 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
28.05. 08:29 AntePortas  RE: Aplikace vám najme demonstranta
28.05. 21:40 udo1  RE: Aplikace vám najme demonstranta
23.05. 11:50 Robin  To jsou super informace,
23.05. 11:51  12 policajtů...
24.05. 14:36 L.C.  RE: 12 policajtů...
24.05. 19:54  RE: 12 policajtů...
24.05. 22:40 Antinatalista  RE: 12 policajtů...
25.05. 10:08  RE: 12 policajtů...
24.05. 15:17 Antinatalista  RE: 12 policajtů...
23.05. 14:04 vigo  Dotace na sociální byty
24.05. 08:03 gogo  Židovládky
24.05. 08:44  Zvláštní znamení

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 3

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
25,35 Kč
100 japonských jenů
21,79 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,70 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 946,95 Kč
1 unce stříbra
546,29 Kč
Bitcoin
274 000,63 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 774