Diskuze k článku

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Příspěvků 43

28.1.2004 6:38

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

zdenek 24.?.?.?

vybijeji se nemocna zvirata, ne pro pro nejakou zvrhlou kratochvili, ale i pro Vasi bezpecnost. Mate snad nejake jine reseni ?

25084

28.1.2004 6:46

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Vy jste ten článek asi nedočetl, že? Mám řešení. Hned dvě. (1) Přestat si hrát na Bohy a přestat vyvíjet ve nové nemoci, které mohou přeskakovat ze zvířat na lidi, (2) Neumožnit lobbying politiků a omezit moc obřích koncernů, kterým jde jen o profit.

A pro vás mám ještě radu. Zadarmo. Přestat poslouchat a papouškovat, co vám říkají ve zprávach a v novinách a pokusit se vzpomenout si, že mám vlastní hlavu a v té hlavě - světě div se - mozek. Nebo jste vážně tak naivní, že si myslíte, že to dělají pro naše zdraví?

25085

28.1.2004 15:14

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25085

>
>A pro vás mám ještě radu. Zadarmo. Přestat poslouchat a
>papouškovat, co vám říkají ve zprávach a v novinách a
>pokusit se vzpomenout si, že mám vlastní hlavu a v té hlavě
>- světě div se - mozek. Nebo jste vážně tak naivní, že si
>myslíte, že to dělají pro naše zdraví?

prave proto, ze pouzivam mozek, tak tady na Zvedavci jsem v opozici.

25104

28.1.2004 15:25

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25104

Omlouvám se, trošku jsem ujel. To, že jste v opozici, je v pořádku. Jen mi vadí, že papouškujete ty nesmysly z masmedií.

25105

28.1.2004 15:40

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25105

Jen mi vadí, že papouškujete ty nesmysly z
>masmedií.

to je cely nas oportunisticky leader zdenula, mele jen to co nekde slysi a jako ze nam tim tady "oponuje"!!!
no ale uz to s nim asi lepsi nebude!!!
stefan

25108

28.1.2004 19:39

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 25105

ono s tim papouskovanim to zase neni tak horke, Jestli jste si vsiml, tak v minulosti jsem v nekolika pripadech souhlasil i s Vasimi " neoficialnimi " nazory. Napr. na tema feminismu, fanatickemu boji proti koureni ap.
Akorat mam vyhrady k clankum, kde do poloviny to vypada pravdepodobne a pak narazite na vetu : na kanadskou ambasadu ve statech se uchyluje mnoho americkych emigrantu.Tomu snad neverite ani Vy. Takove ruzne " seky" na duvere ke zbytku clanku moc nepridaji.
Myslim, ze by jste taky nemel prekladat vsechno co v tom kterem clanku je a vylozene smyslenky proste z toho vyhodit.

25120

28.1.2004 7:45

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Achmed Turec Kej 207.?.?.?

Pokud je mi znamo, vybijeni zvirat je casto jediny zpusob jak zastavit sireni nemoci a nutnost vybit vsechny zvirata dotycneho druhu.
Odkud je ta uzasna informace o tom, ze AIDS nekdo upatlal ve zkumavce ?!

25089

28.1.2004 21:15

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Tom 24.?.?.?

Reakce na 25089

"vybit vsechny zvirata dotycneho druhu"

Možná by stačilo jenom vybít všechny lidi určitého druhu?

25125

28.1.2004 21:48

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Cygnus 213.?.?.?

Reakce na 25125

To je složité ... rozdělování na druhy trvá dlouho.

25126

28.1.2004 9:53

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

JNIP max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Možná až příliš, příliš paušalizujete pane Stwora. Možná také přeháníte, když napadáte příspěvek pana Zdeňka, aby si vzpomněl, “že má mozek“. Jeden můj známý jezdí kamionem a v cisternách vozil roky do Čech z Německa masokostní moučku z nějaký kafilerky od Drážďan tuším. Když začaly nálezy BSE u skotu v Čechách, tak mi říkal, že tam všude to vozili. Prostě dávali páni zemědělci krávám do žrádla sežrat rozemletý a usušený krávy a prasata.

Žádné monopoly, ale jezeďáci z normálního kravína si objednávali tu masokostní moučku a krmili s ní krávy. Nepřipadne mi úplně od věci zlikvidovat stádo, které bylo roky syceno škodlivou stravou, až se u nějaké krávy vyskytla BSE.

Docela mě překvapilo, že se masokostní moučka dováží dál. Prej to vozej do drůbežáren a do vepřínů. Vy by jste si dal s chutí biftek, nebo tatarák z krávy, která byla roky krmena masokostní moučkou?

Jestli ano, tak Vám přeji dobrou chuť.

PS: Mor, rýmu, angínu, lepru, syfilis, BSE, Ebolu, boreliozu, malárii, nilskou horečku a další nemoci lidé taky upatlali ve zkumavkách jako AIDS? Nebo tyhle nemoci upatlala příroda? Mohl by jste dát nějaký seznam nemocí, které udělala příroda a které upatlali Americké vojenské laboratoře? Vo tom se dost málo ví a tak by informace které máte zajímaly určitě víc lidí.

25090

28.1.2004 10:30

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Dkeuji Vam za tento clanek. Padla v nem totiz konecne myslenka, ktera mi hlavou vrta uz par let-ze tyto nemoci nevznikly prirozenou cestou.Muj tata byl veterinar, takze jsem se mel moznost o virech dovedet trochu vic. Viry dokazi mutovat velmi rychle,ale tohleto je prirodni cestou temer nemozne.
Nevim napriklad, jak dlouho trva vysetreni kravy na nemoc solenych krav, ale aby se kvuli nelzu nemoci u jedne kravy vybilo cele stado mi pripada nesmyslne.Co se tyce velkochovu,tak se mi rozhodne nelibi,jakym zpusobem je se tviraty nakladano. Na druhou stranu by se rozezranost lidstva tezko ukojila produkci z normalniho chovu...

25091

28.1.2004 18:43

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 25091

Víte toho možná hodně o virech, ale nemoc šílených krav není způsobena virem, ani jiným mikroskopickým organismem. Je to chyba v syntéze bílkovin, který vzniknul díky prionu. Prion je špatně postavená bílkovina, která je používána jako vzor při stavbě dalších bílkovin a tak se chyba ve stavbě chemické látky reprodukuje v organismu dál a dál.

Prion může vzniknout samovolně, to jest náhodně, a nebo, což se dnes stává nejčastěji, je přijmut jakožto chemická látka z jiného zvířete. Třeba rozemletého v masokostní moučce.

Prion je značně odolný, takže přežije i běžné dezinfekční prostředky, obrovský tlak, velmi vysokou teplotu a běžné metody při výrobě masokostní moučky prion nezlikvidují. Přežike i mnoho chemických dezinfečních látek.

Při konzumaci zvířete nakaženého nemocí šílených krav si koledujete o tutéž nemoc. Nemoc se projeví za dlouhou dobu, záleží na stáří člověka. Mladý člověk roste rychle, a i nemoc propuká dříve, u starého člověka nemoc déle. I tak se nemoc šílených krav projevuje klidně za 10 let, takže dnešní opatření proti nemoci šílených krav mohou ochránit lidi až za léta.

Kromě toho je přeons nemoci šílených krav u člověka prokázán i při operacích mozku, kdy použitá dezinfekce nástrojů nestačila zlikvidovat priony, které se na nástroj dostaly při předchozí operaci.

Nemoc šílených krav nenapadá jen krávy, ale dříve ovce, a i další zvířata.

Pokud kráva z jednoho stáda má zjištěnou nemoc šílených krav, je pravděpodobné, že celé stádo je nakaženo, jen se zatím neprojevily příznaky. Bylo totiž krmeno masokonstní moučkou, nebo jinou potravou, pro všechny kusy stejnou.

Nemoc šílených krav je neléčitelná, kdo ji dostane, má rozsudek jistý.

25116

28.1.2004 20:30

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 25116

Dekuji za poopraveni, mrzi me,ze jsem podal milnou informaci.

25123

28.1.2004 10:33

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Mark valachma (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Suhlasim s autorom;tiez mi je zle z toho zbytocneho vrazdenia nevinnych zvierat>Hold co sa da robit;clovek sa citi na najvyssom stupni v potravinovom rebricku(tych par ludi za rok co zozerie tyger v lese neratam [smích] )a na nizsiepostavenych spoluobyvateloch zemegule vykonava nechutnu genocidu.Asi je to v "sulade" s prirodou [pláč]

25092

28.1.2004 11:03

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

dub 193.?.?.?

obávám se, že jedním z hlavních důvodů pro takovéto vybíjení je světová nadprodukce úplně všeho. ne nadarmo se nám všude všemožně snaží vnutit úplně všechno, na co si vzpomenete.
a protože dneska by neprošlo to co ve třicátých letech, kdy se to pálilo či topilo, museli přijít nemoci, aby se tak dal "legitimní" důvod pro likvidaci nadměrných zásob a nemuselo se s cenou dolů nebo dokonce přestat vyrábět to, co už nikdo nechce.
místo, aby se řešila změna systému a orientace z bezduché spotřeby do jiných oblastí, ve jménu mamonu a zlatého telete je třeba udržet současný systém plundrování a po nás potopa.
a pokud se to nezmění, bude hůř, a o to se klidně vsadím[smích]

25093

28.1.2004 11:06

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Slintavka a kulhavka (potažmo prasečí mor, kvůli kterému se tč. vybíjejí stovky, snad tísíce, prasat na Slovensku) jsou choroby preventabilní očkováním. Bývalé Československo (a další soc. státy) tohle mělo bez problémů vyřešeno a žádné vybíjení zvířat se nekonalo (resp. v 50. letech se likvidovaly chovy s brucelou a TBC v době, kdy očkování proti těmto chorobám nebylo pro zvířata dostupné).
Celé to vzbuzuje dojem, že především EU má snahu záměrně vytvářet situace, kdy dochází k rozsáhlému vybíjení chovů. A z toho důvodu také zakazuje očkování proti běšžným veterinárním nákazám.
I to vybíjení v souvislosti s BSE je dost problematická záležitost; ono to neskáče, takže ty ostatní krávy tak nebezpečné nejsou. To trvání na vybití všech zvířat široko daleko spíše svědčí pro snahu zamaskovat zdroj té nákazy.

25094

28.1.2004 18:59

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 25094

Uznávám, že chování EU velmi přispívá k tomu, aby bylo nutno vybít celá stáda. Ale otázkou je, jestli to také není spíš činností obchodníků, byť pod záštitou EU.

Na druhé straně BSE není TBC, ani nic ijného. U TBC jsou příčinou mikroorganismy, u BSE, tedy nemoci šílených krav je příčina "chemická". Odkázal bych na příspěvek viz výše.

Vzhledem k dlouhé inkubační době je celkem jasné, že pokud se prokáže onemocnění u jedné krávy ze stáda, je více, než jisté, že je jen otázkou času, kdy se prokáže u všech kusů.

Kráva je totiž býložravec a nedisponuje samoopravnými mechanismy v metabolismu některých látek. A pokud se krmí něčím, co ona neumí dost dobře zpracovat, vznikají neopravitelné chyby v syntéze bílkovin, které se nazývají BSE. Dost pochybuji, že by každý kus ze stáda se krmil něčím jiným.

25119

30.1.2004 0:56

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

djb 62.?.?.?

Reakce na 25119

Dost pochybuji, že by každý kus ze stáda se krmil něčím jiným.
No, to preci mate jedno, ze se cele stado krmi ze stejneho zdroje. Z niceho neplyne, ze cely zdroj musi byt nakazeny, treba ten "jediny vadny prion" v hromade masokostniho humusu poobedvala prave ona krava. Bylo by porad rozumne ty kravy pred porazenim vysetrit, pripadne pracovat na nejakem lepsim testu.

25201

28.1.2004 11:34

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdysi jsem cetl clanek o tovarne na delani psich konzerv v Americe,kde pouzili vsechna uhynula zvirata ke zpracovani,tedy i uhynulych psu-to je ta obchodnicka lakota,ktera vyvolava tyto katastrofy, clanek byl tak strasny ,ze jsem se v duchu divil ,ze vubec mohl byt otisknut a mam dojem ,ze by se jeste nasel na internetu,byl napsan kratce po vypuknuti nemoci silenych krav,ktera vlastne zpusobyla ,ze nekdo nasel odvahu a zverejnil neco ,co melo byt utajeno v ramci "uspesne" vyroby ,v Anglii to byla moucka delana ze zvirat ,rovnez uhynulych a nebo urcenych na porazku,tuto ,tak zvanou vyzivu ,kterou pridavali bylozravci-krave k jidlu a nutili ji byt vlastne zvirecim kanibalem.Slepice jsou krmene hormony ,aby rychle pribyvaly na vaze a rovnez dostavaji ruzna antibiotika,takze,jejich prirodni obranny system je zcela narusen a virus se zcela prispusobuje antibiotikum natolik,ze driv lidstvo bud ecelit katastrofe,nebot antibiotika i ta nejsilnejsi nebudou ucinkovat.

25095

28.1.2004 12:13

Technická poznámka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Nějak se mi nechce zobrazit část textu pod tou fotkou kamiónu. Před ní vidím "ať mají něco hezkého ke čtení před spaním." a pod ní "před rokem." Nic mezi tím. Mám IE 5.0.

25098

28.1.2004 14:31

RE: Technická poznámka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 25098

Když se něco takové stane, pošlete mi prosím obrázek obrazovky, popis jak na to najdete zde: http://www.zvedavec.org/zvedavecSQL.php?clanek_id=771, spolu se jménem a verzi prohlížeče. Mělo by to být už všechno vychytáno.

25101

28.1.2004 14:37

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Lone 193.?.?.?

S názory vyjádřenými v článku v podstatě souhlasím - k hospodářským zvířatům se chováme trestuhodným způsobem, epidemiologická opatření spojená s vybíjením tisíců zvířat jsou daleko spíše motivována komerčně než racionálně (zdravotnicky). Naproti tomu si nemyslím, že hlavním důvodem zvýšeného výskytu "nových" chorob je působení biologických laboratoří (jakkoli o jejich existenci nepochybuji)
- spontánní mutace jsou časté (konsensuálně jsou dnes považovány za hlavní motor evoluce)
- mutagenní potenciál životního prostředí narůstá (chemické mutageny, ionizující záření)
- vliv nových selekčních tlaků (podoba Země se působením člověka dramaticky mění a nové prostředí si vynucuje vznik nových druhů mikrobů)
- nezbytnou podmínkou šíření infekcí je kumulace dostatečného počtu jedinců v malém prostoru (velkochovy zvířat i lidí jsou pro dnešní dobu symptomatické)
- přeprava hospodářských zvířat na velké vzálenosti rovněž napomáhá epidemickému šíření
- moderní diagnostické metody umožňují určit dříve etiologicky neodlišitelné jednotky

Vznik nových infekčních agens v patologicky hustých populacích je zcela zákonitý, je to do jisté míry obranný mechanismus přírody, jehož smyslem je náprava nepřirozeného stavu (redukováním počtu jedinců).

25102

28.1.2004 15:11

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,

mitra 62.?.?.?

Filozofický náhled a praktické řešení této problematiky v kostce:
Je zde ještě karma, neboli zákon akce a reakce, objeven Isaakem Newtonem, který platí pro všechny lidi, kteří zde na této planetě žijí. My všichni jsme částicemi přírody, která funguje dle určitých daných zákonů a řádu. V přírodě není chaos, je to pouze naše necitlivost, nevědomost a sobecká tendence exploatovat ty slabší, která ten chaos vytváří. Pokud človek netouží být upřimný vůči sobě a druhým, pak ani tuto jednoduchou pravdu nebude schopen chápat a přijmout. Tento svět a prostředí ve kterém se v nynejším životě nacházíme, je jako velká dílna, pro každého specificky určené prostředí, kde každý pracuje na sobě pro pokrok svého bytí.
Vše, živé i neživé, co je kolem nás, jež je nám dáno v této dílně, jsou jen praktické pomůcky na naší cestě. Čím větší je tendence exploatace v nás, tím víc se bude v nás projevovat necitlivost k druhým, slabším tvorům. Načež si můžem položit jednoduchou otázku? Je možné aby společnost takovýchto jedinců byla harmonická? Přirozeně nikoli. Neboť reakci na toto sobectví a tencenci exploatace je necitlivost, nevědomost, disharmonie.
Ten, kdo tuto disharmonii a utrpení druhých vytváří se tedy nevyhne reakci i když reakce nemusí přijít ihned. Jen pošetilý člověk nebo dítě si může myslet, že když se mně nic hned nestalo, tak je asi vše v pořádku a tudíž mohu dál bez reakce pokračovat.
Tato tendence k exploataci druhých je v nás všech již od nepaměti, dříve však byla ovladána - do určité míry - danými náboženkými, mravními zasadami a strachem před Bohem, což dnešní člověk sekulární společnosti prakticky necítí, neboť jeho zájmy a radosti o které usiluje jsou a omezené a pomíjivé. Tím nemyslím pouze ty ovečky u televize, ale predevším ty nahoře, kdo zde nám všem dnes vládnou. Běžný dnešní člověk o těchto věcech nemá ani čas uvažovat. Jen si stále stěžuje a naříká, hledaje vinníky mimo sebe. A tak věci jdou dál, až dojde k naplění onoho hrnce hromadné karmy a nastane nezvladatelná reakce. Lze tomu však zabranit? Jistě! Jednoduše když se každý jedinec přestane podílet na konzumaci produktů z masokombinátů. Avšak, aby se tak mohlo stát, je třeba, aby si každý človek uvědomil, že tímto činem přispěje nejen společnosti jako celku, ale hlavně i sobě. A tak pozitívní alternativa, vůči bezcitnému zachazení se slabšími tvory tu je, a ta začíná u každého z nás, pokud opravdu chceme alespoň v jednom apektu zlepšit naši vlastní situaci i společnost k lepšímu. [smích]

25103

28.1.2004 15:58

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

uz pred 20 lety jsem videl zabery z kureci farmy franka perdue,
kde se kuratka krmila hormony, bobulemi a chemii tak, ze byla velikosti dospela, ale rostla tak rychle, ze se nestacila operit

stefan

25109

28.1.2004 17:37

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Lev 172.?.?.?

Reakce na 25109

>uz pred 20 lety jsem videl zabery z kureci farmy franka
>perdue,

>kde se kuratka krmila hormony, bobulemi a chemii tak, ze
>byla velikosti dospela, ale rostla tak rychle, ze se
>nestacila operit

>stefan
________________________________

Svata pravda stefane, svata pravda, ale vis, co by me snad zajimalo vubec nejvic ? Jaky potencialni vliv, ten chemicky humus, vcetne hormonu, ktery my jime v takto "upravenem" mase a vubec ve vsech potravinovych vyrobcich, kde se jeste mimo jinych chemikalii dodavaji BARVIVA !! jen snad proto, aby hrasek byl jeste vice zelenejsi a citron jeste zlutejsi !?!

Myslim, ze nejlepsi ( snad ) odpoved na toto tema, by nam mohl dat pan Lone, ktery, si myslim, pracuje ve zdravotnictvi. A jeste malinka podotazka: maji vliv hormony dodavane zviratum, ktere my pozirame, na lidsky organizmus ? Predevsim me zajima, obezita. Predem dekuji za odpoved. Lev

25112

28.1.2004 18:51

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 25112

Na to je celkme jednoduchá a přímá odpověď, kterou však sotva uslyšíte.

Veškeré šlechtění zvířat je k tomu, aby co nejrychleji rostla a přibývala na váze. Už samotné šlechtění zvířat v podstatě nedělá nic jiného, než vypěstovává u zvířat hormonální poruchy, které způsobují, aby zvíře rychleji tloustlo. Takže i bez hormonálních přípravků se šlechtí tak, aby zvíře bylo hormonálně narušené.

Když k tomu přidáte hormonální přípravky přidávané do stravy apod.., tak je to podobné.

Závěr si udělajte sám.

25118

29.1.2004 4:42

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 25112


>
>Svata pravda stefane, svata pravda, ale vis, co by me snad
A jeste malinka podotazka: maji vliv hormony
>dodavane zviratum, ktere my pozirame, na lidsky organizmus ?
>Predevsim me zajima, obezita. Predem dekuji za odpoved. Lev

lve, krali to zvirat, jsem rad zen kolega ponkrac vyplnil odpoved na tvou otazku, zaroven mu timto dekuji!!!napsal bych neco obdobneho!!!
stefan

25156

28.1.2004 17:37

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,

Veget 62.?.?.?

Rad bych podekoval "nicku" Mitra za jeho moudry a citlivy prispevek.

Diky, Veget

25113

28.1.2004 18:36

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Je tu takový malý problém.
A to je velkochov.A ještě "nenažranost" podnikatelů.
Bohužel u BSE není znám způsob přenosu, takže žehrat
na zkrmování masokostních mouček je trochu mimo.
Nikdo dnes neví,co to vlastně ten prion je.
Jsem proti znásilňování přírody - kráva má žrát seno
a ne nějakou moučku!!!
Praseti je to jedno.To má v žaludku totální "kyselinu" -
PH O ,takže tam dojde k úplnému rozdělení bilogického
materiálu.
Vybíjení zvířet je úzce spojeno ze snásilněním přírody
vůbec.Když už ale jsme tuhle cestu jako lidstvo nastoupili,
těžko se couvá.Je řešení ubrat "plyn" a tolik nevyrábět.
Bohužel chov zvířat je dnes výroba. Je to hrozné,ale je to fakt.
Jsem proti těmto postupům a existujou řešení,ale to musíme
chtít všichni takový stav změnit.
Třeba změnou potravních zvyklostí.
Nejíst tolik masa. A jde to a dokonce je to zdravější.
A názor pana Stwory je poněkud "laický".
Příkladně u vybíjení drůbeže - drůběží chřipka -
je obrovské nebezpečí v mutaci tohoto typu chřipky
a masivního přenosu na člověka!!!
Modlete se,aby se tak nestalo!
Bohužel znásilnili jsme přírodu a ona nám teď ukazuje,
jak nám to vrátí a dostaneme "přes držku"!!!!
Pokuď se nám nelíbí "vybíjení" a další nechutné
zacházení se zvířaty, musí každý začít u sebe!

25115

29.1.2004 3:36

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 25115

Co je to ten prion se samozřejmě ví. Testy na zjišťování BSE se opírají právě o důkazy prionů, a to prionů specifických právě pro BSE. Každý druh zvířete má trochu jiný prion, ale pokud se přenese prion jednoho druhu zvířete na jiný druh, tak nemoc se vyvolá nakonec také, jen je nutná mírně větší dávka prionů, než pokud se jedná o stejný druh zvířete. Každopádně dávky jsou prý jen zlomky gramu.

Co se týká mechanismu přenosu, jsou tu samozřejmě nejasnosti. Samotné onemocnění BSA se týká poruchy syntézy bílkovin, která zase docela úzce souvisí s genetickým vybavením. Proto existují zvířata, ale i národy, které jsou velmi odolní vůči BSE a naopak.

Přesný popis všech detailů přenosu není ještě vyjasněn. Ví se, že prion je nesmírně odolný.

25153

27.1.2006 2:54

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

catsmom catsmom (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 25115

vyzýváte k motlitbě, aby se tak nestalo(mutace genu a přenos na člověka)
Já se modlím, aby se už konečně něco takového stalo,ale pořádného a lidstvo konečně vyhynulo. Když mi bylo asi 13, a to už je více než 30 let,dostali jsme ve škole slohovou práci na téma "Co bych dělala, kdybych všechno mohla".Já, která měla odjakživa obrovskou touhu bojovat proti zlu, jsem se rozepsala o tom, jak bych přestavěla ZOO. Milovala jsem zvířata a návštěva ZOO ve mě vyvolala,myslím oprávněný, pocit,že trpí.Jen namátkou, šelmy, celé dny chodící sem tam pár metrů. Můj tehdejší rozum možná dál nesahal a přišlo mi to asi to nejhorší, co se dělo zvířatům, nevím ? Kéž by to bylo tak jednoduché! Kdybych tu práci psala dnes, mohla si zahrát na pánaboha a udělat všechno ,co můžu, věděla bych neco lepšího! Vzala bych lidstvu zvířata !!!!! A snad by tím konečně dostalo možnost nastoupit cestu k opravdovému lidství. Podle mnoha myslitelů a velikánů, dokud bude člověk dělat se zvířaty to , co dosud, není šance na to, aby ze světa zmizelo nasílí a krutost mezi lidmi. Píši to sem jako člověk, který trpí strašnými depresemi z vědomí, co prožívají každou sekundu na této zemi miliony zvířat vinou člověka a já jako jedinec nic proti tomu nezmohu. Tedy, to co dělám, je bohužel méně než kapka v moři. [pláč] Věřte mi, nemohu s tím žít, nemohu před tím utéct...

30490

28.1.2004 18:46

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

oksy 212.?.?.?

Zabijanie nic nevyriesi ak sa neprestanu vyrabat geneticky modifikovane potraviny, neprirodzene krmit zvierata a pod. Inac, je to tragedia upalit zaziva. Zaraza ma, ze to nevadi niekomu len "preto, ze su to zvierata".

25117

28.1.2004 21:14

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Jan Zelený groupx (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Zkusme si položit otázku - je ta krutost a lhostejnost k bolesti a životu náhoda? Nebo je to gigantická pohanská motlitba - obětiny božstvům? Vidím okultní rituál smrti - tisíce zvířat jsou obětovány pod hloupou záminkou, že šíří nemoci a my chápavě přikyvujeme ano, ano, co jiného se dá dělat. A vidím výsledky naší racionality - miliardy mrtvých nevinných lidí, miliardy obětovaných zvířat. Kterému božstvu patří tato modlitba? Není to jen o zvířatech - každou minutu jsou nevinní lidé mučeni, zabíjeni - lhostejno kým, jestli "státní" mocí, či v našich podmínkách kriminálními strukturami. A my se jen tiše modlíme, Bože, ať nás to mine. Mohu vás ujistit, že nemine. Králíci jsou na maso a my jsme ti králíci.

25124

29.1.2004 9:56

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

dub 193.?.?.?

Reakce na 25124

nemusíte být vůbec daleko od pravdy...
http://www.prisonplanet.com/120603darksecrets.html

25167

29.1.2004 21:29

RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 25124

Velmi zajímavý pohled.

25197

28.1.2004 22:15

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Cygnus 213.?.?.?

Jen taková drobnost. Když budeme všichni (nebo minimálně významná část z nás) jíst pouze zeleninu a maso omezíme na minimum, případně vynecháme zcela, zvýší se spotřeba zeleniny. Zeleninu sic nelze trápit v doslova pekelných (pro zúčastněná zvířata nepochybně) podmínkách chovů, ale přecpávat hnojivy a chemikáliemi lze stejně dobře jako cokoliv jiného.

Otázka tedy nezní jak zlepšit podmínky zvířat, ale jak vytvořit takové podmínky, aby si žádný producent potravin (kdokoliv z celého řetězce) nemohl něco podobného dovolit. Nikdy. Ani se zvířaty, ani se zeleninou. Ale jak to udělat, to nevím.

Existuje pár chovatelů/pěstitelů, kteří se snaží produkovat zdravé potraviny (alespoň je jako zdravé = nezasažené chemií nabízejí), ale to nelze dělat v prostředí, které zdravé není. Takového prostředí rychle ubývá, pokud vůbec ještě nějaké takové existuje. Konkurence je tvrdá, takže není divu, že zdravé potraviny jsou často velmi výrazně dražší. Nemohla by tedy vést cesta skrze znevýhodnění potravin vyráběných za účasti nadměrné chemie?

A co to je chemie v potravinách? Jak rozhodnete jestli je chemikálie neškodná (vápník v krmivu) a nebo kriticky nebezpečná (hormony, které zvířeti urychlí růst, ale mohou způsobit poruchy plodu lidí a v podstatě zdravotní poškození až další generace, takže souvislost nemusí být zřejmá).

Existuje vůbec možnost cokoliv prosadit, když se Evropa bouří proti geneticky modifikovaným potravinám, ale vlivní je stejně postupně a nenápadně prosazují, až nakonec bude pozdě?


Jak to řešit? Jestli na tohle nepřijdeme, pak je to diskuze s prominutím "vo hovně".

25127

28.1.2004 22:28

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Jedinecny 80.?.?.?

ked to niekoho zaujima:

http://www.bseinquiry.gov.uk/

25128

28.1.2004 23:50

Pán tvorstva a nahe kure

jan 67.?.?.?

http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/2000003.stm

25134

29.1.2004 10:02

K tomu AIDS

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Když se objevil AIDS vyšel v sovětském tisku (Izvestija?) dost velký článek na téma: "AIDS - metla na prohnilé imperialisty".
V USA tisku vyšly zase články na téma: "AIDS - mor na zvrhlé homosexuály".
A potom se zcela vážně a dost dlouho hádali, jestli to někomu z nich neuteklo z laboratoře.

Oficiální verze: Dlouhodobě existující opičí forma HIV - > přenois na domorodce konzmující opičí maso -> konverze na HIV2 - > zavlečení s černými otroky do karibiku - > konverze na HIV1 - > zavlečení se sexuální turistikou do USA.
je vcelku také vnitřně konzistentní.

25168

29.1.2004 18:55

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Miro miroslav (tečka) kovac (zavináč) eei (tečka) ericsson (tečka) se 194.?.?.?

Rad si precitam taketo clanky. Vyjadruju rovnako moj odpor k tomu, aki ludia casto vedia byt. Uz dlho nepouzivam na bestie prirovnanie, ze sa chovaju ako zvierata. To by zvierata nikdy nedokazali...

25189

30.1.2004 2:59

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejvetsim nepritelem vsech tvoru ,je clovek sam o sobe.Nedavno,tady v Australii dva mladici holemi utloukli na stovku kurat na farme,daleko pred tim mladici umlatili nekolik exemplaru v zoo zahrade a te dcteme ,ze na golfovem hristi nekdo strili kangaru z luku a nebo z kuse,proste ,co chcete od spolecnosti ,jez se od rana do vecera koukana holtwoodska nasili,pod veselohrou ,udajne propagovanou vidite znasilneni,krev kam se podivate vybuchy,rozmlacena auta,rvacky,kde tvar protivnika se zmeni k nepoznani a v dopolednich poradech ze loutky rezou mezi sebou v kreslenych filmech jeden potira druheho ,jednou je to i v zajmu zachrany planety ,ale vzdy tec e krev,proste svet se uz neumi bavit,den Australie zkoncil v rvackou sedmdesati usastniku,kde noze a rozbite lahve do obliceje protivnika byla zcela zrejma odezva techto,tak zvanych zabavnych poradu.Nase TV je plna nasili,to je jed do nasi spolecnosti,z ceho si maji vzit mladi priklad ,kdyz ten priklad neexistuje dnes,kdy zlodej je dnes chytrym obchodnikem,ma-li dost nakradeno a umi v tom chodit,tak se mu klani kde kdo a ma vice prava ,nez kdokoliv jiny.Takze,se nedivme nasili kolem nas ,kdyz kazdy k nemu prispivame svym hlasem v dobe voleb,co sejem ,to sklizime.

25206

31.1.2004 4:15

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Joshua chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?

pane stvola to je jako z irakem .prevense,tet klidne spime vi ste opravdu proti fsem. Dabel je v base mozna v izraelu na vyslechu a me ted se hesky klydne spi.Tady tomu se rekne preamtualni stryke

25242

27.7.2004 12:47

Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Jarka 160.?.?.?

Re[vyplazený jazyk]an tvorstva...........

Potes buh nase potomky, pripravili jsme jim "hezkou" budoucnost a to jeste nevime, co potka nas..Nevratime se k plnym dvorkum vlastnich jatecnich zvirat??Vim, ze je to v mestech neuskutecnitelne, ale hruza mne s toho jima..Souhlasim s autorem clanku, je to tak, jsou v tom zase penize.....
Zvirat, jakychkoliv, je mi lito, ale to nestaci.Uz se napsalo hodne, v televizi toho take bylo dost, jak je videt....nestaci to!!!!

30138

Příspěvků: 43

28.01. 06:38 zdenek  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 06:46 Vladimír Stwora  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,
28.01. 15:14 zdenek  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,
28.01. 15:25 Vladimír Stwora  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 15:40 stefan  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 19:39 zdenek  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 07:45 Achmed Turec Kej  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 21:15 Tom  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 21:48 Cygnus  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 09:53 JNIP  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 10:30 SKiD  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 18:43 Miloslav Ponkrác  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 20:30 SKiD  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 10:33 Mark  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 11:03 dub  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 11:06 Jan ŠŠimůnek  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 18:59 Miloslav Ponkrác  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
30.01. 00:56 djb  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 11:34 Robert Nohejl  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 12:13  Technická poznámka
28.01. 14:31 Vladimír Stwora  RE: Technická poznámka
28.01. 14:37 Lone  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 15:11 mitra  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,
28.01. 15:58 stefan  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 17:37 Lev  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 18:51 Miloslav Ponkrác  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
29.01. 04:42 stefan  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 17:37 Veget  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch,
28.01. 18:36 Peleška Milan  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
29.01. 03:36 Miloslav Ponkrác  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
27.01. 02:54 catsmom  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 18:46 oksy  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 21:14 Jan Zelený  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
29.01. 09:56 dub  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
29.01. 21:29 Miloslav Ponkrác  RE: Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor tě
28.01. 22:15 Cygnus  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 22:28 Jedinecny  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
28.01. 23:50 jan  Pán tvorstva a nahe kure
29.01. 10:02 Jan ŠŠimůnek  K tomu AIDS
29.01. 18:55 Miro  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
30.01. 02:59 Robert Nohejl  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
31.01. 04:15 Joshua  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit
27.07. 12:47 Jarka  Pán tvorstva opět řeší svůj problém na úkor těch, kteří se nemohou bránit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 694