Diskuze k článku

Když hoři symboly, přichaza blba doba

Příspěvků 57

17.4.2019 1:44

Je to na povzdech a znechucení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

K tomu dám výsek z AE. +

weissbach
Jen v loňskem roce proběhlo ve Francii 1063 útoků na kostely a svatostánky.
V Německu neznámý pachatel urazil padesáti křesťanským sochám hlavy.
Ve Vestfálsku neuplyne jeden den, aniž by nebyla zničena alespoň jedna křesťanská socha.
V sousedním Bavorsku je každý druhý den poškozen kostel.
Dost mi vrtá hlavou, že v Evropě tohle křesťani moc neřeší, papá se jezdí podbízet imámům do Afriky, hřímá z kazatelen jaká je to příležitost a obohacení, když sem muslimové dělají nájezdy jak v 16. století, Halík se tetelí, že islám je jen jiná cesta k bohu, biskupové ve Švédsku odstraňují kříže, aby to nepobuřovalo machometány…
Tak si říkám, co je to za křesťany, takový pasivní opovrženíhodný materiál, který by zapřel i nos mezi očima, natož Krista…. Kdo se jako onuce chová, bude s ním jako s onucí zacházeno. Nic jiného si ani nezaslouží.

32-1 OdpovězDub 16, 2019 18:47

No tak zase je to jen hra korekcionistů? Nebo si s vámi hrají jak kočka s myší? Ve prospěch víte koho a nedělejte že nestraní proti evropanům. Kdy už si to konečně uvědomíte že tak se nechová ani otčím a macecha pokud nejsou v pásmu debility. Bojíte se uvažovat o syrové realitě?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=251&am... time 29.30

371035

17.4.2019 9:12

Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce

senil1 94.?.?.?

Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce, k útokům na kostely dochází v celé Evropě, jenom o tom média mlčeli. Jsme ve válce s islámem.

371038

18.4.2019 8:08

RE: Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 371038

"Jsme ve válce s islámem" je fakticky i logicky stejná hovadina jako Bushovo "jsme ve válce s terorizmem".

Takovým frázím podléhají většinou jednodušší, snadno manipulovatelní stádoví ovčani.

Já například nevím proč bych měl být ve válce s nějakým afghánským pasáčkem koz, který donedávna nevěděl jestli je Evropa nějaký vzdálený ostrov nebo bájná země. A o nějaké České republice tam donedávna neměli ani ponětí, než si tam banda zelených blbečků přišla hrát na vojáčky.

Přesněji řečeno, než se ti blbečci rozhodli zahrát si na divizi Totenkopf a zavraždili několik afghánských občanů místo toho aby je předali místním soudům.

371067

21.4.2019 15:24

RE: Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce

Asi já 213.?.?.?

Reakce na 371038

Omyl. My jsme ve válce s židy. Kteří tuto nenávist islámu vůči křesťanům organizují.

úkolem je aby se obě náboženství vzájemně bily, zatímco židovská hrůzovláda bude přebírat vládu nad světem.

371107

22.4.2019 8:22

RE: Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 371107

Vše bude dobré, pokud si lidé budou pomalu zvyšovat úroveň svých znalostí řídících procesů a mravnosti, jiné cesty není. Autority za nás nikdy nic nevyřešily.

Islám, křesťanství i původní judaismus jsou téměř identické filosofické názory na život. Ovšem jako vždy je inteligentní sociopatické oko převrátilo v opak...

https://www.youtube.com/watch?v=t6-cyNkgeyA

371121

17.4.2019 10:30

Tragédie v přímém přenosu

svatoslav butora 88.?.?.?

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Za roztahování se Pustošící Ohavnosti v Evropě může Velká Německá Černá Paní - mohamadenská aktivistka Merkelová a spol. A ten spol. - to je celá nemravná z kloubů vymklá tzv. EU. A tzv. naši politici - když budu trošku smělý, tak napíšu "našy polytyci" jako pan Větvička - lezou jako mouchy kolem a tváří se tajemně jako ti mohamedáni, co všechno ví, protože to tajemno jim dal ten jejich "bůch". Až to tajemno Pustošící Ohavnosti bude eliminováno a když to svinstvo bouchne, zmizí i ten mohamedánský "bůch" i jeho trojjediný protějšek...a také jejich Globální Vůdce... Nashledanou v lepším světě, to pan Werich napsal přesně.

371040

17.4.2019 10:40

Jak jednoduché

Jacob 193.?.?.?

No a pokud to propojíme s videoklipem Ramsteinu "Deutchland" máme další část obrazu.

371041

17.4.2019 11:16

Nemá cenu obnovovat katedrálu

Asisii 195.?.?.?

Stejně jim ji opět zapáli, leda že by byla přestavěná na mešitu a tu nech si postaví za své.

371042

17.4.2019 12:17

A teď co?

Salimon 84.?.?.?

Teď přijde ten moment pro rozšíření vlastní paralýzy.

Hoří Notre-Dame. To vyvolá šok. Většina lidí v ČR ho ani osobně neviděla. Netuší jaké to je před ním stát nebo být uvnitř. Ale znají ho. Je to známé jméno. Není to pro ně fyzická stavba, ale právě symbol. Nenadechli se vůně jeho zdiva, pouze o něm slyšeli nebo četli. Vždyť je to Chrám Matky Boží. A proto i tady v ČR bude většina lidí vnímat takovou zprávu primárně skrze emoce. Takže hoří Notre-Dame = šok.

Jakmile v nás vzplanou emoce, máme obvykle tendenci něco s tím dělat. Emoce jsou spouštěč činnosti. Až opadnou, začneme možná přemýšlet, ale hybnost získáváme z emocí.

Kam se podívám, všude (včetně ateistické ČR) mají tendenci oplakávat tento symbol křesťanství. Někteří se pokusí poslat nějaké peníze na jeho obnovu a doufají, že tím něčemu pomohou. Jiní by mohli začít hledat viníka. Naštěstí ten byl identifikován minutu poté, co se požár rozhořel. Takže tímto směrem se emoce nevylijí (nějaký restaurátor není vhodný subjekt a jiný viník nepřichází v úvahu, to by byla konspirační teorie). Takže šok, pocit ztráty a následně neshopnost něco udělat. Tahle emoce vyhoří, aniž by dodala čemukoliv hybnost.

Nepleťte si to s Říšským sněmem nebo Dvojčaty. Tam byly vytvořené emoce velmi pečlivě směrovány, aby vytvořily hybnou sílu. Tahle záležitost je kompletně jiná. Jejím výsledkem nemá být ospravedlnění nějaké činnosti. Tato záležitost vede k přehlušení aktuálních problémů, které se následně úplně vytratí.
Neboť, čím jsou mé aktuální problémy v porovnání s požárem Notre-Dame. Ničím. Co mohu dělat s tím požárem. Vlastně nic. Mohu se domnívat, že za to někdo může, ale říkat to nesmím a ani to nebudu riskovat. Šok ze ztráty Notre-Dame opadne. A já neudělám nic. Ostatní neemotivní (nebo méně emotivní) okolí se sice opět za čas opět přihlásí o mou pozornost, ale já jsem se mezitím naučil zase trochu lépe emoce utlumit bez efektu. Bez využití jejich schopnosti rozhýbat věci. Vždyť co je nějaký zavřený člověk proti ztrátě symbolu jako je Notre-Dame.
A co žluté vesty - opravdu jsou jejich požadavky nečím ve srovnání s Notre-Dame.

Takže pokud bych měl uvažovat o požáru Notre-Dame jako o plánovaném aktu, pak jeho účel není ve vyburcování, ale v rozšíření paralýzy. A i jako neplánovaný akt, to bude mít tento efekt. V dnešní Francii není vhodná doba pro vyvolávání dalších emocí a sjednocování některých částí populace. Cílem dne bude naučit Francouze (a částečně i zbytek křesťanského světa) ignorovat své emoce. Nevěnovat pozornost vlastním ztrátám. Nevěřím, že by někdo v dnešní Francii riskoval povstání a sjednocení davů, aby je někam nasměroval. Notre-Dame není Reichstag. Nyní se od Vás očekává, že budete hezky sedět na prdeli a naučíte se akceptovat ztráty - a NIC nedělat

371043

17.4.2019 22:55

RE: A teď co?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 371043

Jakmile SSpravedlivé tlampače zčerstva šíří zaručenou zprávu o vině, tak je v podstatě vyšetřeno, přiznali se.
Byla spáchána paralýza, odklonění zájmu otroků, kvůli znesvěcovači košer tajemství (otrokářského zlořádu) Asangeovi, žlutým vestám, každodennímu "multikulturnímu obohacení" - teroru svatoválečníky? Nebo kvůli nové, připravené vlně okupantů? Prý černých mohamedánů SSpravedliví SSoudruzi nasáčkovali třičtvrtě milionu na severu Afriky, k exportu do Evropy.
Přece si od nějakých bílých gojimů (prašivých psů/špinavých prasat) nenechají banksteři rozvracet kalergismus, takovou SSpásnou ideologii.

371061

18.4.2019 4:44

RE: A teď co?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371043

Pokud ani pozar v Chramu matky Bozi v Parizi nevyburcuje lidi v Evrope z letargie, pak uz nevim, co by to mohlo byt? Jestlize se narody v Evrope rozhodnou postavit islamizaci, pak lidi jako ja pomuzou, co bude v jejich moznostech. Jestli budou narody v Evrope cekat, ze to nejak vyhnije, dopadne, rozplizne se to v kvotach... Ono to proste nedopadne!! Bude mi to lito, protoze k tomu mam vztah, jedna se o koreny moji kultury, moji osobni viry v Boha, o pad civilizacniho okruhu, ktery vysoko postavil svobodu, osobni, politickou i ekonomickou. Zustanu tam, kde krestanska kultura bude vzdorovat a jsem presvedceny, ze neztratila svoji zivotaschopnost ani do budoucna.

Pred 10-15 lety jsem zastaval vytrvale nazor, ze odepisovat Rusko je pitomost. Dnes budu tvrdit to same o USA. Az praskne kreditni bublina dojde k velmi tvrdemu vystrizliveni jak se ma ekonomicka situace a USA prestanou byt exportnim konzumnim trhem pro zahranici specialne Cinu. Budou si moct bez problemu vytvorit obchodni ochranne bariery, kdyz to budou potrebovat, drasticky propad zivotni urovne zvysi konkurenceschopnost, vice uzavrena ekonomika umoznuje aplikaci nekterych vojenskych technologii ve verejne sfere a stale silny zakladni vyzkum dava potencial na nove technologie a objevy do budoucna. USA jsou stale zeme s velkou rozlohou, zdroji surovin, a pomerne mladou populaci, kde se da investovat ostre do urovne vseobecneho vzdelani. Krize navic vymete prerostly soudni i byrokraticky aparat.

A nasilna islamizace v USA? Naprosto nepripada v uvahu, aby tady muselmani zkusili nicit kostely a hrbitovy ze sportu. Velmi tvrde by narazili a mohli by byt radi, kdyby policajti prijeli opravdu rychle. 300 milionu zbrani ma svoje pro i proti a dohromady s Ustavou je prave o tom, ta prakticka demokracie. Ma to blahodarny vliv i na smirovaci techniky. V Cine je problem, ze goverment zlegalizoval a ma monopol na elektronicky dohled a navic se ho snazi vtlacit do socialnich struktur spolecnosti. V USA to same musi delat "privatni" korporace v utajenem rezimu, protoze ozbrojeny narod s dlohodobou tradici a mentalitou svobodne spolecnosti by se mohl zvejknout. Neunavujte se hamburgozrouty. V soutezi o nejvetsiho tlustocha Cesi vedou v Evrope a jsou ctvrti na svete, decko neumi kotrmelec a pri behu pozadu to smrdi urazem. Pak rodice zjebou reditele, ten si poda telocvikare a pulka decek misto telocviku cumi do ajfounu. Kdybych nebyl Cech, tak bych se docela i zasmal, ale ...[zahanbení] [oči v sloup]

371065

17.4.2019 13:46

Pan Větvička vystihol podstatu problému

libertarian 31.?.?.?

Pan Větvička vystihol podstatu problému : Nie je problém, že vyhorel nejaký ĎAĽŠÍ chrám. Problém je, že v prípade požiara Notre Dame nie je možné požiar ututlať. A preto je TÝMTO požiarom tak rozhorčený Macaron, hoci zničenie INÝCH kostolov ignoruje.
V europe sa rozpadajú zvyšky kresťanskej CIVILIZÁCIE, a iba málokomu TOTO vadí. Popri rozpade samotnej duchovnej, morálnej a kultúrnej PODSTATY našej civilizácie je zničenie jedného chrámu iba čerešničkou na torte. Akurát je problém - túto čerešničku hodne vidieť.

371045

17.4.2019 19:40

RE: Pan Větvička vystihol podstatu problému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 371045

Nechytlo to náhodou jen proto, aby Macaron mohl snadno a rychle ještě než bude vymeten vstoupit do dějin ? Přitom se mu to ani moc nepovedlo, protože do dějin a před ním okamžitě a neprodleně vstoupili daleko větší pracháči než je on. Požár tý katedrály to je daleko větší a mastný džob na desetiletí dopředu pro spoustu firem, daleko lepší než zřejmě úmyslně zatopená Praha za povodní v roce 2002.

[velký smích]

371052

17.4.2019 18:23

Notre Dame,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

mimochodem stavba opravdu impozantní, hořel jako symbol křesťanství a dosud všemocného Západu docela hodně a dlouho. Kdo jej zapálil nevím, ale jenom tuším. Je to symbol toho Západu, který velice dlouho neuvěřitelně kolonizoval, zotročoval, vykrádal, intrikoval, lhal a podváděl celý svět pod líbivými a falešnými hesly. Nyní Západ a jeho dominance nad zbytkem světa shoří stejně rychle jako střecha Notre Dame. Že to bude naivní otroky a poprvé i západní "světovládce" hodně bolet, o tom ani na vteřinu nepochybuji. Světovládci konečně sklidí to, co celá staletí kvůli své patologické touze po moci a mamonu po světě bez skrupulí a soucitu seli.

371048

17.4.2019 19:58

Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Miroslava 46.?.?.?

Naprosto souhlasím s autorem. Ruský filozof P. Čaadajev napsal, že přichází doba, kdy se Evropan zcela bezduchýma očima bude dívat na velké Boží chrámy minulosti a bude se podivovat, proč je tak dlouho stavěli, vkládali v nich tolik sil, proč dosud stojí a co v nich dělat?
Ano, dnes postávají u chrámů hordy turistů a fotografují, jakoby přišli k nějaké budově, a ne ke svatyni. Ale ne proto se stavěli Boží chrámy!
Vnitřní smrt chrámu se může konat mnohá léta před koncem vnějším. Ztratit ho lze, přestože ještě stojí. A až poté i fyzicky. Protože ztratí-li sůl svou slanost, nebude už potřebná. Vysypeme ji a budeme po ní šlapat, neboť ji už nikdo nepotřebuje. Na to je nutné pamatovat. Evangelium by mělo být normou našeho myšlení a chování. Kořeny naší civilizace vyrostly na evangelském slovu! Když na to zapomeneme, nemůžeme očekávat světlé zítřky, ale jen neřád!

371054

17.4.2019 23:33

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371054

Můžete, prosím, jmenovat aspoň jediný čin našich (českých, evropských, světových...) bývalých nebo současných vládců, králů, císařů, prezidentů, politiků, který by byl podle Evangelia, inspirovaný učením a činy Ježíše z Nazareta? Jak pracně a dlouho musíte hledat? Slyšel či ví někdo o něčem a někom takovém? Vzpomeneme si? Aby tam zároveň nebyly války, milióny mrtvých lidí, znásilněných žen, pohnutých osudů obyčejných lidí, na jejichž životě vládcům nezáleželo, kteří byli pro ně jen asi jako smetí, střelný prach do jejich kanónů a levný zdroj otrocké práce? Copak to bylo, v základech naší civilizace, někdy jiné, než dnes? Opravdu stojí tato civilizace na Evangeliu? A co všechno se páchalo křivě v jeho jménu?

Když vládcům a politikům nevadí vraždění vlastních lidí a znásilňování žen svého vlastního národa, můžeme se pak divit, že hoří katedrály? Který chrám má, podle Evangelia, větší cenu? Ten, kterým je Člověk a v němž má přebývat Duch, nebo ten, do kterého se člověk chodí modlit? Když pro ně nemá cenu ani ten prvně jmenovaný, jakou cenu může mít nějaký kostel?

A co třeba takoví církevní představitelé - někteří téměř kopulují se světskou mocí a penězi - používají svůj vliv, aby zachránili lidské chrámy pro Ducha (v něhož prý věří) i ty kamenné na modlení? Chrání před nebezpečím ty, na jejichž pastýře se pasovali? Všichni dobře vidíme a slyšíme, jak to je. Lidé prostě přicházejí o to, na čem jim nezáleží. Je mi líto Notre Dame, ale bohužel to nebude poslední chrám, který shoří...

Mnoho lidí si myslí, že Podstata všech věcí, která dělá všechno tím, čím je, které někteří říkají Bůh, není. Já myslím, že je to jinak. Už jen nemůže poslouchat to skuhrání pokrytců. Ani takové to "Pane, dej, ať se stane to, či ono...". Prostě manipulace. Nějaký mimozemský automat na splněná přání ze Star Treku či Star Gate by zde posloužil lépe. Prostě se odstřihne, nemůže to už vystát, ani ty bláboly o sobě, jaký či jaká prý vlastně je. Nikoho neutopí potopou ani nespálí ohněm, jenom už (tolik) nenaslouchá.... Čím jiným než praktickými a autentickými činy bychom jej mohli přesvědčit o vlastní upřímnosti?

371062

19.4.2019 6:28

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371062

Na razidle peceti Carolina kleci cesky kral Karel pred muzem se stitem a kopim a svatozari kolem hlavy, to byl ten nejvice pobozny, pouze vevoda. Jinak roku 1348 doslo k zalozeni university, Noveho mesta prazskeho, a polozeni zakladniho kamene Karlstejna. Samozrejme pro nemeckou burzoazni historickou skolu to byl nemecky panovnik. Mozna mi to nekdo z panu historiku pripomene. Docela sranda, aby nemecky panovnik s korunou na hlave klecel pred jenom ceskym vevodou. Jak si mohl nemecky kral Karel dovolit vyjednat povyseni prazskeho arcibiskupstvi (svemu otci tim pekne diplomaticky zavaril) a tim se zbavit nadrazenosti Mohuckeho arcibiskupistvi 1344 a ve stejnem roce pocatek chramu sv. Vita. U papeze argumentoval slovanskym starodavnym jazykem naprosto odlisnym od nemciny.

Pokud jde o snahu vykreslit Karla jako nejakeho pobozneho blbecka, tak to prr . Urcite se k nemu doneslo dost o templarich a velmi rychle si uvedomil, ze nelze vest primy boj proti universalisticke cirkvi zapadni Evropy, Byzanc jeste existovala a k papezskemu schizmatu doslo v roce umrti Karla 1378. Sice rozdal cirkvi dost majetku, ale do vyznanich pozic dostavil predstavitele domaci slechty, takze papez odstrihl od zasahovani do vnitrnich zalezitosti ceskeho kralovstvi. Coz bylo prozirave, papez totiz usiloval, aby Karel vedl za jeho zajmy valky v Evrope, ale cisar se mu vzdy vymluvil, ze zemsky snem nepovolil vyjezd zemske hotovosti mimo hranice kralovstvi a rissky snem? Uplatit si hlasovani na pouhou hodnost rimskeho krale bylo politicky i ve zlate drahe, prece jenom mocnych a nenazranych kurfirstu bylo 7. Ani osobne to nebyla zadna trasoritka, po koronuvaci v Bonnu na rimskeho krale ( Cachy mu napoprve odmitli otevrit brany, tak si to 1349 zoopakoval) vyhodnotil rizika a odjel zpatky do Prahy inkognitu sam bez doprovodu jako potulny rytir, tehdy to trvalo asi dva tydny, to byli casy kdy francouzsky kral vyjizdel v zime bojovat s vlky 20 mil od Parize.

Notre-Dome nebyla prvni katedrala ( ta byla v Chatree) , ale svateho Vita byla posledni katedrala postavena v Evrope, napr. chram sv. Ludmily o 500 let pozdeji je pouha kopie. Pravou gotiku poznate taky podle vitraze oken. Mistri sklari ve stavitelskych bratrstvech templaru meli pravo nosit mec, coz byla vysada slechty. Technologii gotickeho skla nezname, ale prej uvnitr kostela za jakekoliv denni doby i pocasi je stale stejne svetlo prochazejici okny. Jenom na okraj okna v Chatree nechal vymlatit o par stoleti pozdeji nejaky biskup, aby uvnitr kostela nebylo priseri, ale vice svetla. Cim prazdnejsi hlava, tim mene se do ni vleze.

371075

19.4.2019 6:33

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371062

dokonceni

Tech katedral postavili asi za sto let nekolik desitek, naklady byl astronomicke, i kdyby nasli templari Salamounuv poklad, tak by to nepokrylo ani zlomek. Nasli neco vice, znalosti od Mojzise po Salamouna, v zemedelstvi prinesli trojpolni hospodareni, zavedli sit opevnenych bodu na obchodnich cestach do 24 hodin cesty od sebe, zacali konkoruvat zidum a benatcanum v bankovnictvi, zavedli neco jako cestovni seky, nove technologie jako sklo, ve stavebnictvi,... a 100 let kontrolovali obchod mezi orientem a Evropou, meli vlastni zpovedniky. A vse co cinili, tak k zlepseni zivota tech obycejnych lidi v Evrope a vedli je k Bohu, byli stavitele katedral. Odmitli dat infrastrukturu, kterou vytvorili do sluzeb kralu i papeze, tak byli zniceni. Ve Francii masove vrazdeni, V Cechach pouze rozpusteni a prijizdi Matyas z Arrasu a jejich stavitelska bratrstva, odtud zacina slava ceskeho skla..., nenaucili nas vsechno, ale lecos nam za azyl dali. Jejich flotila odplula z la Rochelle a skoncila ve Skotsku.

Ze zbidacene Evropy po padu antickeho Rima, na krestanskych universitach a v ramci soupereni rozdelene Evropy, vznikala technologie ,ktere nikde jinde nevznikly od Galilea, pres Newtona, osvicence az po atomove fyziky. Utek casti intelktualni elity pred nazismem a fasismem, akceleroval technickou revoluci v USA, v hudbe, literature, vytvarnem umeni stovky zvucnych jmen, to vse vychazi z krestanstvi, pokud toto nejste schopen pochopit a takovych vas je v Evrope vetsina? Pak nevyhnutelne probehne islamizace Evropy, a to bude hluboky temny stredovek bez knihtisku. Ani komunisti se nikdy nedokazali odetnout od krestanskych zakladu kultury, islamisti se citi nadrazeni !! Bude treba v ramci bezpecnosti sveta vyvezt nuklearni arsenal mimo Evropu a spickove mozky taky uklidit nekam mimo a islamisti zaruci, ze nic jako svobodne mysleni do budoucna nebude, takze se neni treba obavat revolucnich vynalezu.

371076

19.4.2019 13:11

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 171.?.?.?

Reakce na 371076

Zajímavé. Ale Karel IV. byl vychovaný ve Francii. A odtud mezi slovany nikdy nic dobrého nepřišlo. Já za tím vidím mocenský tah, udělat ze střední evropy stabilizující prvek. Podobný jako bylo později rakousko-uhersko.

Němce od 2.světové taky vykrmovali jako vepříky až si chrochtali v luxusu a blahobytu. A teď na ně nemilosrdně zavolali muslimské řezníky a znásilňovače, když už z Německa nepotřebují dělat výstavní skříň kapitalizmu, aby na něj hladoví mužici z východu hladově slintali.
To že někoho vykrmují nic neříká o tom, za jakým účelem a jak dotyčný nakonec dopadne.

To templáři jsou zajímaví, jen se mi nechce věřit že by 100 let prosperovali nezávisle na globálních vládcích ovládajících mj. i církev. Spíš bych řekl že to byla jakási verze proto-iluminátské společnosti, nástroj globálního řízení, který už nebyl potřeba a tak ho sami zlikvidovali.

Jistá podezřelá podobnost templářů s pozdějšími zednáři je jasně patrná v symbolice i jinde.

371081

19.4.2019 15:28

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 371062

Všichni jsme hříšní, proto očekávat od lidí absolutně čistý, počestný, bohabojný život je skutečně nereálné, a zvláště pak, od těch, kteří ve svých rukou drží otěže moci. Skutky vládců a politiků musíme soudit jako výsledek světlých a temných plodů v jejich životě. Vytvářel-li vládce systémové podmínky, při nichž mravnost národa vzrůstala, takového vládce je třeba ocenit jako pozitivní osobnost, přestože se dopouštěl ve svém životě i amorálních skutků.

Obecně, vývoj lidstva lze přiznat jako pozitivní, pokud mravnost ve společnosti vzrůstá. Tak bylo do konce 19. stol. Samozřejmě, evropská civilizace kráčela cestou mravní růstu s těžkostmi, s odstoupeními, křivolakými cestami, ale přesto šla. Poté nastala v I. pol. 20. stol. strašná porážka, a poté opět nedlouhý vzestup a opět ztroskotání - duchovně-mravní rozklad, který dnes nabral kolosální rychlost, kdy skutečně nepřeháníš, vybavíš-li si Sodomu Gomoru a nemáš důvod nesouhlasit s duchovními starci, kteří předpovídají, že stojíme na prahu časů antikrista.

Psala jsem, že evropská civilizace získala všechny velké úspěchy díky křesťanským kořenům. A dnes, přímo před našimi zraky, vidíme, jak se hroutí spolu s odvržením křesťanství.
Ano, souhlasím s Vámi, chrámy budou i nadále hořet v obecném smyslu (příčinou nemusí být jen požár), kdy nemodernističtí šílenci mohou s podporou mocných vše přeměnit v hromadu smetí a masmédia nás budou s nadšením utvrzovat v tom, že je to velké umění.

JEŠTĚ JEDNOU ZDŮRAZNÍM, ŽE BEZ KŘESŤANSTVÍ NEMÁ BÍLÁ CIVILIZACE ŠANCI NA SEBEZÁCHOVU JAKO VEDOUCÍ ČÁST LIDSTVA.

Můj pesimismus vyzývá absence sil, které by byly schopné zastavit proces sekulární politiky, která vědomě likviduje na Západě křesťanství a zároveň řád. Jakousi maličkou naději snad vidím v Rusku, kde za poslední dvacet let dochází k obrození křesťanství. Právě v tom možná tkví i příčina, proč Rusko najednou vstalo jako bájný Fénix z popela a zaujímá přední místo v geopolitice.

Ne zcela souhlasím s Vašimi slovy „Který chrám má, podle Evangelia, větší cenu? Ten, kterým je Člověk a v němž má přebývat Duch, nebo ten, do kterého se člověk chodí modlit? Když pro ně nemá cenu ani ten prvně jmenovaný, jakou cenu může mít nějaký kostel?“takové srovnání není správné, jsou to totiž dvě části jednoho celku. Nepřítomnost jedné z nich poškodí celek. Boží chrám je nezbytný ke kolektivní modlitbě, kdy vzniká synergie modlících a síla modlitby mnohokrát vzrůstá. Ne náhodou je sekulární politika směřována na likvidaci chrámů právě jako místo kolektivní modlitby a nejstrašnější je, že i uvnitř křesťanských konfesí probíhá proces zjednodušení bohoslužeb, postupnou přeměnu na jakýsi formální akt.

V našem světě dominuje ďábel. Právě on zkazil všechny zákony společenského živo...Automaticky kráceno

371084

19.4.2019 16:55

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 371084

V našem světě dominuje ďábel. Právě on zkazil všechny zákony společenského života tak, že tvořit zlo je mnohem snadnější, a dokonce příjemnější než činit dobro. Dnes za pomoci amorální masové kultury ďábel nanáší úder po tom, co činí člověka člověkem, co vyzývá u všech z nás touhu k dobru. Právě on likviduje svědomí - hlas Boží- v každém z nás, on se snaží pošlapat stydlivost už z raného dětství. Zhoubné procesy infikují všechny společenské mechanismy, včetně křesťanských konfesí, někteří mediální kazatelé se poddávají tomuto vlivu a ve svých veřejných kázáních ospravedlňují neřesti tohoto světa.
Velkým problémem v současném křesťanství je připisování Bohu, že právě On je zdrojem všeho neštěstí, utrpení, nemocí,… v našem světě kvůli špatně pochopené všemohoucnosti Boha. Avšak Bůh se NEÚČASTNÍ lidského neštěstí a běd našeho světa. Vše jsou to skutky ďábelské. Bůh je světlo a není v něm žádná tma. (1 Janův 1:5)

371085

19.4.2019 18:33

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371084

Rád bych odpověděl paní Miroslavě a diskutujícímu 108.?.?.?, který vzpomněl Karla IV a templáře. Psal jsem úmyslně provokativně a jsem rád, že někdo příklady takových lidí našel. Možná jsou to víc legendy než fakta, ale aspoň něco. Souhlasím s paní Miroslavou, že nikdo není bez poskvrny a dodávám, že žít v tomto světě a neušpinit se není možné. Možná poněkud zapadlo jádro mého příspěvku. Chtěl jsem jej postavit na tom, že nejcennější je (podle mne božská) podstata všeho existujícího a hned po Ní její obraz, kterým máme být my.

Tudíž, když někdo nectí a nechrání jedinečný Boží obraz (a ničí jej, vraždí, znásilňuje a zotročuje), nelze čekat, že mu bude záležet na něčem jiném, byť velmi hodnotném, jako jsou třeba lidmi postavené chrámy. Pokud tvrdí, že ano, je pokrytec. Bohužel, příklady takového jednání lze najít i ve "svatých" náboženských knihách, jejichž protagonisté jednají s jinými lidmi jako s bezduchými věcmi, a ne jako se stejně hodnotnými bytostmi, které mají svoji stejně nekonečnou vnitřní podstatu, kterou mají možnost hledat, nalézt a získat k Ní osobní vztah.

Zde jsou kořeny násilného obracení na víru (kterého se dopouštěli i křesťané) a islámského podřezávání nevěřících. Bůh vás nikdy nebude nabádat, abyste někoho zabili, například vlastní dítě nebo "nevěřícího". A má k tomu přinejmenším dva důvody. Především sám sebe a to, že je podstatou druhého člověka stejně jako vás. A za druhé, nebude zpochybňovat a zavírat komunikační kanál, kterým jej vnímáte. Jen blázen by si myslel, že když ho nějaký vnitřní hlas nebo puzení nabádá, aby vzal své dítě a podřízl je jako dobytče, že to po něm chce Bůh. To mne přesvědčuje, že "svaté" knihy jsou vylhané přinejmenším v tom nejdůležitějším - ve své výpovědi o Bohu.

Když se někdy objeví člověk, s kterým Bůh obousměrně komunikuje, je to proto, že se Boha nesnaží zneužít (pro posílení moci, věhlasu a splnění svých přání), ale záleží mu na Bohu samotném. Jako třeba Ježíšovi z Nazareta. A není možné, aby někomu záleželo na Bohu, ale nezáleželo mu na lidech. Tak můžeme odhalit mnohé falešné proroky (nejen v náboženském smyslu) a naopak najít "boží" lidi, kteří ani, podle běžných měřítek, věřící být nemusí.

371088

20.4.2019 11:56

Debilizace je síla, kam se na ní hrabe nevědomost

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 371084

Tlapkáte debility;
>Všichni jsme hříšní, proto očekávat od lidí absolutně čistý, počestný, bohabojný život
K bohu se chodí zkroušeně, že? Hřešíte určitě, jinak byste byla mrtvá, protože ta mrzácké SSvatá nařízení;
„Nemějte tedy starost a neříkejte; co budeme jíst? Co budeme pít?..(Mt 6,31), není možné přežít bez „hříchu“.
Bohabojný život – bát se nějakého imaginárního deprivanta, mocenské zrůdy, když nám vládnou docela živí deprivanti, mocensky choré psychopatické bestie? Celý ten mojžíšismus, z něj vycházející jakoby spasitelský ježíšismus pro gojimy, a později SSvatoválečnický mohamedánismus, je otrokářský zlořád!

Vy jste ukázková bytost, která i přes slušnou přirozenou inteligenci a schopnosti, má silně vymytý mozek. A vymytost mozku, debilizací pro otroky, vám brání v chápání mocenského zla. Celé té zrůdné pyramidy zla, od samovyvolených banksterů, přes ideology, poskoky, loutky, SSajany, kolaboranty…inkluzí a bezhraniční rozmanitostí „obdařené“ vzdělávací systémy, SSpravedlivé sdělovací (debilizační) prostředky, zas-tupitelskou démonkracii…

Pro snadnější pochopení
>…mravnost ve společnosti vzrůstá. Tak bylo do konce 19. stol...mravní růstu… nastala v I. pol. 20. stol. strašná porážka
„Revoluce demokratické“ (a později „socialistické“-marxismus) byly spáchány bankstery, kvůli růstu moci SSvatých banksterů. Změna feudálního otrokářského zlořádu ke svobodě korporátního fašismu, banksterismu, ovládajícího loutkové vlády států.
Zlo deprivantů nevyřeší modlení se, oddávání se imaginárnímu bohu, ukřižovaná „mravnost“, ale snaha o přesné chápání dějů mocenského hierarchického a lstivého zlořádu, domnívám se.


>evropská civilizace
Jakákoli civilizaci by bylo prospěšnější, kdyby byla ušetřena moci deprivantů, mocensky chorých magorů a jejich …ismů.

>JEŠTĚ JEDNOU ZDŮRAZNÍM, ŽE BEZ KŘESŤANSTVÍ NEMÁ BÍLÁ CIVILIZACE ŠANCI NA SEBEZÁCHOVU JAKO VEDOUCÍ ČÁST LIDSTVA.
Vaše vymytost mozku vám automaticky vnucuje zrůdnost o vedoucí úloze bílé civilizace? Co si to vůbec dovolujete, vy „moralistko“?
Proč by měla být bílá civilizace vedoucí částí lidstva, ovládat, terorizovat, zotročovat jiné?
Proč by si třeba Křováci v Africe nemohli žít podle svých zvyků?

371092

20.4.2019 14:18

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 371084

Madam, ta Vaše disputace mi připomíná básničku, kterou jsem jako dítě slýchával u mého dědečka a mj. tam stálo: "...abatyše prdí tiše a každý prd si zapíše a sto prdů do roka osvobodí otroka..."
Tak takhle nějak asi funguje ta vaše křesťanská synergie při modlení v těch kostelech k nápravě světa, ale za celých svých víc, než šedesát let svého života jsem si toho nevšiml...Jestli to náhodou nebude tou synergií, nebo spíš synergiemi konkurence v synagogách, mešitách a okultních místech rituálů všelijakých satanistů a jiných blbistů, kterých je okolo čím dál víc..., kterým jde zas naopak o něco úplně jiného, než vám křesťanům...[oči v sloup]

Mám za to, že synergii je potřeba začít hledat nikoli v halíkovsky-františkových kostelech, nýbrž na koordinačních schůzích Národní domobrany a Zemské domobrany a mezi lidmi zajímajícími se problematikou přežití a odhalování sil a osob a jejich organizací zodpovědných za to prudké zhovadění se poměrů na Zemi...
Žádné pokoutní mumlání modliteb a žmoulání amuletů nám nepomůže, pokud nebude podpořeno jediným na tento svět platným argumentem, který se začal hromadně vyrábět kdesi v Rusku na počátku 50.let v ráži 7,62x39 a kterému jedinému jsou ochotni vždy naslouchat všichni...

371094

21.4.2019 15:32

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 371084

Mluvte o sobě. Pokud jste hříšná, půjdete nadosmrti do pekla. To tzv. Křesťanství vytvořilo mnoho generací poslušných otroků. Církev je zločinná organizace, kterou zajímá jen vaše poslušnost a peníze. Lidi jako vy vždy dokázali tolerovat vraždění milionů, když jim to fráteři v katedrálách, které pro ně otroci postavili, hezky vysvětlili.

371108

21.4.2019 17:36

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 371108

Ateista, to je jen negramotný člověk. Tito lidé nemohou odpovědět na nejprostší světonázorové otázky, např. proč mám být dobrým, když se mi líbí konat špatné věci? Ateisté nemohou rozlišit, co je dobré a co špatné, co je dobro a co zlo, protože nemají žádné kritérium. Došlo to do směšného. Za staletí epochy osvícení nemohli ateisté vytvořit definici, co je dobro a co zlo a čím se od sebe odlišují. V žádné encyklopedii nenajdete ateistickou definici těchto fundamentálních pochopení, a tudíž to vede k absenci přesvědčivých ateistických učení o mravech a morálce. Z tohoto důvodu, když z mravních pozic radikální ateista začne obviňovat věřící a křesťanství, nic kromě smíchu to vyzvat nemůže.
Pokud je ateista člověk negramotný, tak radikální ateista je HŇUP, který netuší, co tvrdí a činí a jaké budou následky jeho konání.

371110

21.4.2019 18:33

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 371110

A ještě jsem chtěla obrátit pozornost na všechny antikřesťany. Už jsem MNOHOKRÁT psala, že spolu se ztrátou křesťanství odchází z národa i síla ducha. TO JE ZÁKON!!! U BEZBOŽNÝCH NÁRODŮ SE ZTRÁTOU DUCHA NEVYHNUTELNĚ DOCHÁZÍ K DEGRADACI, JEŽ JE DOVRŚENA pohlcením národa cizí kulturou. Tato katastrofa probíhá přímo před našimi zraky v zemích starého Západu.

Představitelé našeho národa mají ještě tu kuráž otevřít hubu na internetu proti Bohu, proti migrantům, proti všemu, co se jim nelíbí.
Avšak i drogově závislí aspoň vyjdou na demonstraci za legalizaci drog, avšak zaštítit mravnost, národní kulturu, národní hodnoty nevyjde nikdo. Když reálně začnou migranti zachvacovat naši zemi jako v Německu, Rakousku, když začnou reálně zachvacovat moc jako ve Francii a v severních evr. zemích, tak všichni tito internetoví bohoborci se budou tiše schovávat doma, nemluvě už o soc. sítích, kde budou jako myšky.

371112

22.4.2019 12:10

Hoří-li symboly, hledejme skutečné pachatele, na vrcholu zla

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 371112

Paní Miroslava vynalezla nálepku; „radikální ateista“. A přidala moudro;
>Ateista, to je jen negramotný člověk.

Negramotnost se projevuje tím, že výplody mocensky chorých magorů, lstivých starověkých kněžourů, farizejů, nevěřící (v debility) nepovažuje za Slovo Boží?

Můžeme „pravdoláskařskou“ příručku, Bibli rozebírat od začátku, od jednoho výplodu chorého mozku k dalšímu. Občas se tam vyskytne i kloudná myšlenka, ale ta je uvedená na SSprávnou míru (gojim není člověk, ale …prase…) v další „pravdoláskařské“ příručce, v několikasvazkovém Talmudu.

>…nemohou odpovědět …proč mám být dobrým, když se mi líbí konat špatné věci? Ateisté nemohou rozlišit, co je dobré...protože nemají žádné kritérium. Došlo to do směšného...

Pokud se vám líbí páchat zlo, pak jste možná psychopat-ka. Jinak je to poměrně jednoduché, vztahy vychází z potřeby přijatelného soužití usedlých sousedů. Ale jakmile nějaký SSvatý posel zaseje do vztahů ismy, zvláště ty otrokářské, předělávky egyptských a mezopotámských otrokářských zlořádů, nastává v lepším případě chaos, v horším - koncentrované zlo.
Lidé by se snadno obešli bez mojžíšismu/ ježíšismu/ mohamedánismu, otrokářských zlořádů. Vztahy i „ateistů“ jsou založeny na sousedských vztazích. Ateista nemusí souseda milovat, to ale neznamená, že má potřebu sousedovi škodit. Lidé jsou různí, někteří jsou si bližší, proto si třeba i pomáhají. Takže si vás, uvědomělá šiřitelko gramotnosti, dovolím poučit; usedlí ateisté se mnohdy řídí definicí; nečiň jinému, co nechceš, aby činil on tobě. Když ale melete farizejské nesmysly a ulítáváte až do pohrdání a mocenské otrokářské zrůdnosti, jako vyznavači SSvatého mojžíšismu, zasloužíte si i jiný názor, od „radikálního ateisty, HŇUPa“. Ten kacíř si totiž myslí, že nejen tuší, co tvrdí, ale dokonce svá tvrzení může logicky zdůvodnit. „A jaké budou následky jeho konání.“ Tím snad nestrašte ani malé děti! Gojimy poučené celou SSvatou příručkou s názvem Bible, nebo výběrem z Talmudu od různých „antisemitů“, nedojmete.

>MNOHOKRÁT psala, že spolu se ztrátou křesťanství odchází z národa i síla ducha. TO JE ZÁKON!!! U BEZBOŽNÝCH NÁRODŮ…pohlcením národa cizí kulturou. Tato katastrofa probíhá přímo před našimi zraky…v zemích starého Západu.
Jakápak cizí kultura? Mohamedánismus je ovládán taktéž SSvatými svého nepoznatelného všemocného JHVH /Hospodina /Alláha.
Závěrem; oblbujete, relativizujete! Podstata zla není v Satanovi, ale ve SSvatých banksterech, docela živých pozemských deprivantech.

371133

21.4.2019 20:15

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371110

Skoro neznam cloveka at vericiho nebo ateistu, ktery by v "kostech necitil" co je dobro a co je zlo, ti co jsou bez schopnosti empatie jsou psychopati. Pozor je treba rozlisovat od lidi, co jsou schopni posoudit situaci chladkokrevne a vysoce objektivne a docasne "vypnout" city, s timto pristupem lze udelat velmi presnou analyzu a vytycit spravnou cestu. To slovicko docasne je dulezite, protoze clovek je multidimenzionalni bytost se tremi hlavnimi slozkami za prve inteligence, za druhe moc konat, a za treti srdce- emotivni vnimani skutecnosti. A je dobre drzet tyto slozky ve "zdrave" rovnovaze. A dle meho nazoru by ateiste meli opravdu dukladne hloubat nad moralkou, nad tim odkud se bere a proc lidi casto jednaji altruisticky ke skode v uspechu te osobni evoluce, ale preziti v konci lidske rasy bez jakekoliv rodove blizke pribuznosti, jak treba pise Dawkins v knize Sobecky gen. Mozna nekteri dojdou dle meho nazoru k chybnym zaveru jako treba Dawkins, ale v kazdem pripade narazi na spoustu velmi zajimavych otazek? A uz to, ze si je kladou svedci o tom, ze jsou vice nez produkt pouze evoluce.

371114

22.4.2019 12:50

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371114

Promiňte, soudruhu, ale mám takový zvídavý dotaz. Vy s defektní křesťankou Miroslavou /existuje křesťan, který by defektní nebyl? co takoví hoši od bobří řeky v sutanách?/ , kterou zřejmě v dětství zneužil nějaký mlsný fráter o polednách v sakrístii, pořád plácáte jakési iracionální nesmysly o dobru, zlu, morálce, bohu a podobných hovadinách.
Teď jste tomu nasadil korunu prohlášením, že skoro neznáte člověka, který by "v kostech necítil" co je dobro a zlo. Chtěl bych se vás zeptat, jaké je vaše vzdělání, váš inteligenční kvocient, vaše příjmy, vaše statky /stačí pouze obecně, nemusíte říkat konkrétní částky/ a společnost, ve které se pohybujete.
Já se pohybuji, dovolím si tvrdit, mezi elitou a když se bavíme na podobná témata, vždy to po chvilce skončí hromadným smíchem starých semitských bankéřů, kteří své manželky poslali do butiku aby si udělaly radost, a zatím se ukojí na křesťanských služkách. Není to humorné?
Je jasné, že není a nebylo odpornějšího protispolečenského režimu než je křesťanství. Taky je jasné, že islám v Evropě a na Západě zvítězí, to je dějinný vývoj. Narozdíl od pokryteckého, slabošského a dekadentního křesťanství, které stejně jako komunismus přitahovalo pouze slabé, méněcenné, sluhy a jinou spodinu, má islám mnoho pozitivních aspektů - mnohoženství, stále praktikované otroctví, boj, pohrdání lidskými právy /právo se nedává - právo se bere, víme?/ a mnoho dalších zajímavých prvků.
Jestli budou muset padnout nějaké přiblbé katedrály a kostely, tak ať. Jakou mají hodnotu? Je to jenom na sobě naskládaný kámen a prý nějaká duchovní hodnota uvnitř nich? Směšné.
I když jsem starší ročník, jsem si jistý, že se dožiju pádu a zničení Vatikánu. Desetisíce muslimů s bodnými, řeznými, sečnými a úderovými zbraněmi půjdou vykonat svaté dílo a tím bude z pokožky Země odstraněn nechutný melanom křesťanství. A ještě než se tak stane, bude posledním papežem zvolena africká lesbička s HIV. To bude ten pravý fór ale skutečně důležité bude jenom to, že kšeft poběží dál a peníze se budou točit. A o to přeci jde, ne? Prachy mluví...
Pokud byste snad měli chuť zazpívat si na poslední cestu, doporučuju tohle. U toho, s prominutím, seru smíchy.
www.youtube.com/watch?v=MOrFCS4KNZ4

371134

22.4.2019 19:11

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 371134

Vystihl jste to i 5.Mojžíšova.
Já jsem té Eulálii Čubíkové odpověděl hned včera, ale vrozený stud a slušné vychování vedoucího zájezdu znemožnilo zveřejnit mojí odpověď, odpověď ateistického HŇUPa...

Jinak při tom zpěvu těch jeptišek mi nikoli jich, ale celé zbývající Francie přišlo trochu líto, vzpomněl jsem si při tom na vlastivědný výlet povodím Loiry, kdy jsme s kamarádem na motocyklech objížděli ty vyhlášené producenty vín...To všechno co nevidět skončí a málokdo si mezi těmi všemi chytráky uvědomuje proč...[pláč]

371144

22.4.2019 22:01

Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 371134

Pán je nadčlověk
>Já se pohybuji...mezi elitou a když se bavíme na podobná témata, vždy to po chvilce skončí hromadným smíchem starých semitských bankéřů
Proto ty mrzácké žvásty oslavující SSvatoválečnický islám, další nástroj to penězokazů k zotročování gojimů. Mohamedánští zdebilizovanci po vymývání mozků několikrát denně ani neví, čí jsou. Natož aby chápali, kteří šmejdi je zotročují pod falešnou vlajkou nepoznatelného JHVH/ Alláha.

>Jestli budou muset padnout nějaké přiblbé katedrály a kostely, tak ať. Jakou mají hodnotu? Je to jenom na sobě naskládaný kámen a prý nějaká duchovní hodnota uvnitř nich? Směšné

Pohrdání SSamovyvoleného magora. Křesťanství bylo provozováno xidáky, celý Vatikán byl banksterům zotročen, za SSvětových válek s účty u Credit Swiss a Morgana.
Kostely byly postaveny z dřiny gojimů. Cenu mají pro jejich potomky. Kromě jiného jako důkaz otrokářského zlořádu. Kdo se v nich touží modlit ze zvyku, ať tak činí. Jiní se mohou dívat nebo fotit, jak ti asijští turisté. Také by v kostelech mohly býti desky s texty Bible. A možná i s kacířskými otázkami. Kostely mohou sloužit i jako muzea.

371146

23.4.2019 14:18

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371146

Katedrály a kostely mohou mít mnoho využití. Jejich boření nebo pálení považuji za zbytečnou a hlavně neekonomickou práci. Jednoduchými stavebními úpravami se dají předělat na skladiště nadnárodních korporací nebo, a to by mělo určitě velký úspěch, na veřejné domy. Proč se musí chudinky a chudáčci vydělávající si na chlebíček se šunkou tísnit v privátech nebo klubech, o postávání na ulici nebo prostocvicích v autech nemluvě?
Dejme prostituci konečně legální formu, uzákoňme ji jako řemeslo s cechovními pravidly a zkouškami z toho vyplývajícími. "Svatostánky" duchem chudých křesťanů se na to budou přímo skvěle hodit. Kříž se nalakuje na červeno a osvítí se pětistovkou se širmem. To bude jak maják přitahovat všechny mrduchtivé v okolí. Slečny cvičitelky budou oblečeny do řeholních rouch sester a chlapci zase budou nosit kutny mnichů. Jednotlivé procedury by mohly dostat netradiční pojmenování jako třeba Longinovo kopí nebo Neposkvrněné početí. Fantazii se meze nekladou ale důležité je, aby to sloužilo svému účelu, lidé byli spokojení a dostali, co chtějí. Samozřejmě ne zadarmo, za všechno se musí platit!!

371159

24.4.2019 4:44

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371159

Drahy lokaji z bankerskych kruhu jsem velmi zklaman, ze jste si na me nevzpomel. Oznamte panstvu, co se plazi pred Mamonem, ze ten kdo je ve sluzbe Bohu neni na prodej! Hanobeni kostelu. Muslim by ho max. srovnal se zemi. Predelat na bordel - typicke pro bolseviky hrubeho razeni, jen v prvni fazi. Svobodne remeslo pro damy-nedamy je jaksi kapitalisticky prezitek a s tim soudruzi zatocili. Lepsi kurvy pasli na stranickych sekretariatech na telefon a ty hloupejsi byli na ulici, semtam nektera putovala do haremu jako dolozka mezinarodniho kseftu o ropu s nejakym sejkem. Nejprve chteli zbrane a pozdeji k tomu pridali zenske nejlip blond. Proste se sebrala chudak kurva z ulice, ktera nemela postarsiho manzela jako kryti, naparilo se ji 10 let a vejs flastr, za pul roku za ni prisel estebak a udelal ji zivotni nabidku. Mne jsou takove manyry silne proti srsti, ale soudruzi vedeli, ze ucel sveti protredky a penize nesmrdi. Tolik k prakticke socialisticke moralce.

Dluhy jako penize penezokazcu jsou v naprostem poradku ty nemaji s kapitalismem lautr nic spolecneho, semtam se souhrou nahody a stastnych okolnosti mohou v kapital premenit, takze ty vydrzi soudruhum bankerum az do posledni faze, kdy kreditni bublina praskne. Lhotan vcelku vystizne popsal situaci, ponevadz byl muslim a pak se stal katolikem. K tomu idealitickemu popisu kultivace Germanu bych mel vyhrady az do 15. stol si sli nemilosrdne Vatikan po krku s Byzanci, ale ohledne muslimu zajimave postrehy. Ignorovat narodni citeni v Evrope je mimo realitu, vyhrady bych mel i jine, ale...Asi ma taky z kostela vymytej mozek jako ja. [velký smích]

Ja bych k tomu pouze dodal, i kdyby treba bankovni ci jina panska rasa v Evrope do budoucna mela v planu konvertovat k islamu, tak jim to krk nezachrani. Ve chvili, kdy demograficky muslimove prevazi v zapadni Evrope, prevezmou kontrolu nad bezpecnostnim aparatem statu ci imperia a z tech co nezdrhnou v hornich patrech do zahranici nezustane ani mastny flek. Nejde ani tak o hluboke pohrdani muslimu ateisty, "vyssi vzdelane" vrstvy spolecnosti se pouze derou k moci, teologicke a moralni otazky prilis neresi. Lhotan vystizne vystihl, ze odseknout se od duchovniho fundamentu kultury a venovat se pouze jidlu sexu a zabave, konci vzdy desintegraci dane kultury. "Barbari" mohou byt i primitivni, ale krome toho, ze umi bojovat jako jednotlivci i komunity, vzdy maji nejaky duchovni koren, za ktery jsou ochotni dat zivot. Kdezto i elitni zoldak velmi dobre zaplaceny ve zlate, kdyz bude moc horka puda, tak si rekne ze je treba zmenit zamestnavatele a pri tom se nemusi hnout ani z mista. Pokud by slo o nejaky eurosojuz, tak by muslimove asi nemeli ani nejmensi vycitky svedomi. Konec koncu soudruzi by to meli chapat, ponevadz na jejich miste by se zachovali stejne, ale nemaji porodnost 7.5.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Na...

371173

24.4.2019 9:56

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371173

Ale naopak, drahý nedouku. Blahořečil jsem vás /nemůžete něco udělat s pravopisem? nemíním tím jenom diakritiku, ale napsat "nevzpomel" je do nebe volající!!/ při čtení těchto řádků "...Diky Bohu ve jmenu vteleni Ziveho Boha Pana Jezise Krista ma mnoho jmena Pan Panu, Ucitel ucitelu, Mistr mistru, Kral kralu... a nejenom v krestanstvi, budhiste maji pro nekoho s temito jmeny a tituly jmeno Buddha Maietrea..." Váš humor je mnohem účinnější než glycerínový klystýr! Ze mě vám to lítalo, až si chudáci potkani v pražských kanálech mysleli, že přichází poslední potopa.
Ale teď vážně. Vaše předchozí souvětí v kombinaci s paranoiou o tom, že bych vás měl nechat vysledovat /proč asi?/, hovoří ve prospěch hypotézy duševní nemoci. Symptomy jsou zřetelné. Buď změnťe medikamenty, nebo lékaře. Mám o vás obavy!
Věřím totiž, že máte v zásobě plnou nůši vtipů. Plivněte si do dlaní a sázejte to sem!

[velký smích]

P.S. O prostitutkách nemluvte jako o kurvách. Tak nazývejte ten dobytek v kostelích, chrámech a na Ústředním výboru strany.

371178

24.4.2019 15:00

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371178

Poskocy potrebujou myt vylestenej livrej, predpisova mluva aspon pred nase dobra baron. [velký smích] [velký smích] Furt se vyzaduje 2000 uhozu za 10 minut a vejs bez preklepu a gramatickych chyb a kdyz to na milostpana prijde tak sundat gate ci sukni a vystrcit rit ci jiny organ? Jo, kazda otrocina ma svoje a tezce vydelany prachy jsou holt tezce vydelany prachy. Posloucham-li provokatery vaseho druhu, tedka se nam treba ozvalo prasatko Novotny, ktere se rozhodlo pro par opileckejch facek udelat, az se dozvi identitu hate krime proti pravdolasce, tem dvema ze zivota peklo na internetu a asi i jinde. Z bulvaru bude mit pan staroste Reporyje dost dlouhe prsty. Muzu ho jako taky moravak ujistit, ze Morava se pro nej stane po tomto vicemene velmi nebezpecna zahranicni zeme, a uz nepujde o par opileckych facek pres cunu za blbe kecy. Vypada to, ze s lidmi vaseho charakteru se nam situace vyhroti na ulici daleko rychleji. A ja vam damy a panove z vysokych kruhu fandim, zatim demografie mluvi pro puvodni obyvatelstvo Evropy. Akorat jsem jako clovek z tech nizsich kruhu dospel k zaveru, ze misto krasomluvy, diakritiky a pravopisu se bude rozumnejsi venovat jinym cinostem, jako treba fitko, strelba a tak. Pro vaseho sefa doporucuji odjet nekam, kde bude bezpecno treba NZ. Nikdy nevi, kdy elitni zoldak, coz je chlap s IQ okolo 130 a vejs vyhodnoti situaci jako, je cas odejit. A najmout si nekoho jako ja? Na to panstvo nema dost penez. I kdyby dali veskery majetek, tak Boha preplatit nedokazou!! A nejvetsi chudak v nouzi muze mit moje sluzbu az do uplneho konce, kdyz to bude treba. Staci, aby mi pouze zavelel ten spravny sef skrze moje svedomi.

P.S. Ale musim uznat, ze penezokazci se furt vytrvale snazi, aby za penize mohli koupit vsechno. Ted treba ma bezet ve Svedsku a Dansku projekt, kdy se zrusi hotovost a veskere platby maji byt elektronicke. Dokavad lidska psychika nedokaze byt rezistni vuci lzim, podvodum a korupci, tak hotove penize nepujdou vymytit. Odhaduju, ze Svedi a Danove zacnou jako urychlovac ekonomickych transakci, osklivym slovem se tomu rika korupce, uzivat barter a zlato se stribrem. Za socialismu to byla seda ekonomika vekslaku, taxikaru, zelinaru, rezniku a nizsi nomenklatury strany. Jenom na okraj Gorbacev uspesnym bojem proti korupci poslal do kytek sedou ekonomiku a tim de facto zlikvidoval jedinou funkcni smenu v mikroekonomice, ve statnich obchodech zakoupene boty si proste lidi museli spravnou velikost vymenit na ulici. Musim uznat, ze korupce je extremni flexibilita na mikroekonemicke urovni, a pokud se drzi na rozumne nizke urovni, tak celkovy efekt je pozitivni. No, vysledky ve Svedsku a Dansku mi napovi vice, co z toho pochopi elity vaseho typu si jaksi nejsem prilis jisty. [velký smích][velký smích]

371188

24.4.2019 16:55

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371188

Chlape, vy mě bavíte a to není málo.

Cože? Fitko, střelba a tak? V 21. století? Zaspal jste dobu, kulturisto. Se svaly a flintičkami daleko nedojdete. Na vesnici o počtu deseti chalup to v první fázi stačit asi bude, ale potom z vás nějaký na první pohled nenápadný soused udělá kebab a ožere na kost, i morek vyssaje. Nebo jste Šuk Norris a spíte s otevřenýma očima? Furt ve střehu a připraven jako pijaněr? Ale jděte, stačí obyčejný tyfus a budete mít plný kaťata starostí.
Přesto vám fandím nejen já zde na zemi, ale v nebíčku vám určitě drží palečky i nejznámější nemanželský syn světových dějin, parchant Krucifix /čti Ježíš Kristus/, známý to opilec, podvodník, násilník a lapka.

Do Pavla Novotného se nenavážejte. Kopat můžete pouze do těch, co jsou pod vámi a on vás hluboce, ale hluboce přesahuje. Mnoho lidí si myslí, že je to jen jeho image, ale kdepak, on takový skutečně je a to je ten pravý fór. Pavlík to má v hlavě spočítaný a nic nedělá z nějakého rozmaru.
O Moravu nemusíte mít starosti, na tu se každý může zvysoka ...... Co je to vlastně Morava? Primitivní a nekulturní oblast Přední Asie, druhořadá vína, nechutné dialekty a laciné prostitutky poněkud vepřových rysů. Humorista pan Hašek se o Moravě kdysi vyjádřil jako o hnojišti, které plodí nevídané koňstvo.

O tom, kdo si vás jednou koupí nebo nekoupí, se můžeme jenom nezávazně bavit. Až ta doba nastane, prodáte i svojí starou. Nechme se překvapit, ale moc se nepřeceňujte. Opravdu kvalitní výcvik vám mohou dát jenom státní ozbrojené složky, a to ještě musíte patřit mezi několik procent nejlepších. Ti mají nějakou a vcelku jasně danou tržní hodnotu. Ostatní jsou kanónfutr nebo chodící konzervy, nemáte-li žádných námitek proti kanibalizmu...

A ještě na závěr ohledně toho, když vám zavelí svědomí. To je právě projev té duševní nemoci, o níž jsem mluvil. Bludy, iluze a halucinace jsou nejčastější symptomy schizofrenie nebo psychózy!

371191

25.4.2019 2:39

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371191

Taliban s kalachem a bombama. Britsky pyrotechnici meldovali nahoru, a doslo ke stazeni jednotek. Uz se tam vyhrava dvacet let, a o rok pozdeji az se zpakujou to bude jako roku 1979. Ze by americani neumeli vycvicit armadu? Kdepak oni vojenske remeslo umi velmi dobre. Nasi me zaujali tim, ze kdyz po nich mistni vyrostci mazali moc kamenim, tak je nabarvili "vzduchovkama". Copak asi fotr rekne mladymu s barevnym flekem na zadech, tihle vojaci neco umi a Alah Akbar jsi na zivu, protoze te usetreli. Velmi rozumne, ponevadz je pak nelovi mistni strelci jako treba francouzske legionare v Jugoslavii v 90. letech, museli je stahnout.

V Jugoslavii byli snajperi"dovycviceni"armadou, kluci kteri na 100 m beznou seriovou zbrani trefi ze 100 ran 99 do petikoruny a jedna jim ulitne ze napul bude z toho kolecka ven a reknou sorry sefe to jsem minul. Se zbrani na miru? ....S timhle se musi narodit a pak to jenom doladit. Tohle se vycvicit neda ! Vycvicit muzete jenom ten kanonfuter, ale pokud se takto vyjadrite o mancaftu, tak o nacelnikovani vite pekny hovno, to bude tema prachama. Jsou dva druhy generalu jedni maji na rameni par frcek a jsou jedna ruka s bankovnimi kruhy, politiky apod. A kupovat je netreba, ti se prodali sami doprovolne. A druzi tam maji generalske hvezdy a kdyz zaveli tak mancaft za nima pujde do horoucich pekel, ale tihle generalove nejsou na prodej. Zadny strach az pujde do tuheho, tak se vam trzni hodnota i kapesni armady vypari. Vsadim na to klidne svoji hlavu na spalek, za kterymi generaly pujde armada.

Za 40 let trvani CSLA "vytezila" par tisic chlapu. Meli rudo-fialovy baret se sponou se lvem, tem bych se rovnat nemohl. Mimo jine jeden z fyzickych testu byl 85 kliku s 85 kilovym batohem na zadech, to bych nedal, ale jinak si nemuzu stezovat. Kulturistika? [velký smích] [velký smích] Ted jsem ponekdu chro, chro prasatko, ale na jiny zpusob nez vy nebo Novotny-Reporyje, 10 tydnu a budu v kondici primerene veku. Ze by me podrizl nenapadny soused. Mam dobry odhad na lidi, vcetne vas (pripraveny na jakoukoliv prasarnu a patricnou odpoved i preventivne). Situacim se predchazi, nez by to doslo na rabovni vesnice, tak uz jsem davno platna soucast neco jako domobrana. Sahne nekdo na lidi okolo me a vezmu to osobne. Zdejchnu se a budu cekat mesice, roky...

Novotneho predhazujete, aby jsem do nej zaryl a on se zacal venovat Zvedavci ci mne osobne . Tenhle vi o o tomto webu, ponevadz byl top bulvarni pisalek, kontakty na policajty, politiky, celevriti, podsveti... Uz nam Feri zacal brzdit a verdikt zalobce opilecka rvacka. I na te Morave nikdy nevi na koho narazi, kdo ma jake pratele... Slunickari maji ted tezky obdobi, Novotny by mel provetrat sve kontakty a zacit pouzivat vnitrek hlavy, nez zaveli elfo-svazakum do utoku. Elitni vojaci vsude na svete jsou z 99% kluci, ktere nekdo naverboval jako chuligany na ulici velkomest nebo vesnicani. K urazkam Krista. Soudruzi a jini si mysleli prima vykorenime krestanstvi, a pul milionu Zidu uz zdrhlo z Francie.

371199

25.4.2019 14:17

RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371199

Nikdy jsem nechápal, proč mužici obdivují speciální jednotky, různé ty SAS, SEAL a podobné jurodivé. Proč taková stupidita jako Black Hawk Down způsobila orgastické šílenství páriů po celém světě? Vždyť je to tak, že prostí mužici bojují s flintičkami za něco, co nechápou a panstvo jim mezitím obhospodařuje dcery /právo první noci/.

V tomto směru mi přijde jako evolučně nejdokonalejší takový magnát, co se vrátí z greenu, kývne na svého tajemníka, ten zavolá pana jenerála a je vysláno komando, aby vykonalo to, co se dle rozkazu vykonat má. Říká se tomu chytání jedovatých hadů cizíma rukama. Dospějte, chlapče, nebo stále budete fantazírovat o nějakých pohádkách pro dospělé. Naplňte si vlastní kapsu a o druhé se nestarejte. Co je vám do nějakého státu? Co je vlastně stát? Organizovaný zločin na entou, u něhož je jediná výhoda a to že ve svých řadách shromažďuje ty neschopné, je to speciální nanofiltr na nečistotu. I ty státní symboly jsou k smíchu. Přiblblá vlajka hodící se spíš k užití po velké potřebě, hasičské uniformy z Číny, standarta s nápisem Zimmer frei a jako třešnička na dortu ukňouraný chvalozpěv na domov, kde smrdí hnůj. Svatá prostoto...
[oči v sloup]

371210

23.4.2019 0:53

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371134

Vážený pane editore, dovolte prosím, zdvořile bych se zeptal na Váš názor:

Nedochází zde náhodou či úmyslně k porušení zákona? Zcela otevřeně zde příslušník jakési neznámé, blíže neurčené a údajné "elity" schvaluje a propaguje násilí proti skupině obyvatel, dopouští se hanobení jejich názoru, víry a přesvědčení. V jiných svých příspěvcích nazývá příslušníky jiných národů hanlivou přezdívkou, resp. neutrální přezdívkou, ale v hanlivém kontextu (což je nesporné). Staví se k nim do nadřazené role a zpochybňuje jejich inteligenci, demokratická občanská práva, genderovou rovnost i všeobecně uznávané lidské hodnoty. Své úvahy zakládá na rasové příslušnosti a barvě pleti, přičemž příslušníky jedné z lidských ras, shodou okolností té, k níž přísluší většina diskutujících, odkazuje do nerovnoprávného postavení v rezervacích. Ostatním rasám přisuzuje a přeje rovněž otrockou a dehonestující roli.

Kromě toho existuje podezření, že se dotyčný pouze falešně vydává za příslušníka jistého národa nebo etnické skupiny, se záměrem vyvolat k této skupině nenávist a tím jí uškodit. Mohl bych přesně citovat z jeho příspěvků a doložit svá tvrzení, ale myslím, že to není nutné. Jeho výroky si může každý dohledat sám.

Netrvám na zveřejnění této své poznámky, nicméně si dovoluji vyjádřit své mínění, že míra slušnosti a možná i zákona byla překročena, a občanská práva přinejmenším některých diskutujících zde byla dotčena. Jednejte tedy podle svého uvážení.

371147

23.4.2019 14:32

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371147

Vaše právní povědomí je na tak nízké úrovni, že to hraničí s duševní nemocí. Přesto bych vás požádal, abyste se místo kňourání zachoval aspoň jednou jako muž. Neúkolujte pana Stworu, ten má určitě své práce dost, a pokud si myslíte, že došlo k porušení zákona, nahlašte mě OČTŘ. Věřte mi, že vaše TO bude patřit ke zlatému fondu, jakým se policisté baví o Silvestru. Snažte se aspoň napodobit Stalinova syna, který šel v koncentráku k drátům s napětím a předtím než se na ně vrhl, posměšně křičel na stráž: "Střílej ty zbabělče, plň svou povinnost!"

[chechtot]

P.S. Umyl jste si už dnes svou předkožku?

371160

23.4.2019 20:38

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371160

Hlupák a primitiv Vašeho ražení mne urazit nemůže, i když se o to zoufale a marně snaží. Je mi úplně jedno, jestli předkožku máte nebo ne, možná jste se dokonce zmrzačil sám, abyste napodobil Váš ideál, ke kterému se nemůžete ani přiblížit svojí inteligencí, rozhledem ani způsobem vyjadřováním. Několik lidí z národa, k němuž předstíráte svou příslušnost, osobně znám, jsou to univerzitní profesoři z různých zemí a moji kolegové. Zajímavé je, že příslušníky jiných národů nepohrdají. Nikdy by se nevyjadřovali způsobem jako Vy, ale připouštím, že prasata mohou existovat skutečně mezi všemi etniky a sociálními skupinami.

Já vůbec neoslovil Vás, ale pana editora a je úplně jeho věcí, jestli mi odpoví, nebo ne. Vůbec bych se vámi nebavil, kdybyste neoslovil Vy mne. Po té, co s Vámi domluvím, budu se muset očistit od špíny, která tím na mně ulpěla. To, jak se v jednom příspěvku dovoláváte smlouvy s Nejvyšším, abyste jej vzápětí jinde urážel, to se skutečně jen tak nevidí.

Samozřejmě, že porušujete zákon i dobré mravy, když schvalujete násilí, hanobíte různá etnika, případně něčí náboženskou víru a přesvědčení. A to nikoli ze zoufalství, pocitu křivdy nebo vlastního ohrožení, ale zcela záměrně, dělá Vám to radost. Řekl bych, čirý satanismus. Jestli Vám to projde, není moje věc, bonzáctví ode mne nečekejte. Váš špatný odhad odpovídá zřejmě Vašim vlastním morálním zásadám. Pouze pokud by někdo chtěl volat k odpovědnosti zdejší diskutující za svobodné vyjádření svého názoru, alespoň budou dotyční pánové vědět, kde mají zaklepat nejdřív.

371166

24.4.2019 9:36

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 371166

Člověče nešťastná, to vám ani údajně překonaná nemoc /rýma? chřipka? genitální opar?/ nedodala do života odvahy? Proč stále ta typická česká malost a nízkost? Neohýbejte se tolik, ta křivice vám zůstane.
Velice se mýlíte, ale mým cílem nebylo a není někoho urážet. Ne snad proto, že by to odporovalo dobrým mravům, ty jsou mi vcelku u řitě. Ale z toho prostého důvodu, že je mi většina ostatních lidí lhostejná. Jsou to zdroje a ty je třeba vytěžit. Vytěžit do mrtě!

Marně jsem se snažil vyburcovat vás k činu. Inu, z nekvalitního polotovaru dobrý výrobek neuděláš. Jak je vidět, typický představitel takzvané západní inteligence posledních sta let. Jak to psal klasik české filozofie /jeden z mála kvalitních v tomto pronárodě/ Ladislav Klíma: "Žmolek z prdele statného drvoštěpa má větší cenu než celá dnešní česká inteligence."

O akademickém světě se s vámi přít nebudu. Právě poslední století platí, že kdo něco neumí, ten to učí. V praxi nemají tito "giganti ducha" schopnost uživit sebe samé, jsou to prosťáčci čekající na pastýře, který by je vedl. Pasivní, omezení, zkrátka extrakty z exkrementů.
Zkuste si promluvit s těmi, pokud se k nim vůbec dostanete, kteří mají v rukou moc. Moc je to nejkrásnější afrodiziakum, jak říkal Henry Kissinger blahé paměti. A k moci nedílně patří peníze. Ti vaši akademikové si vydělají za rok tolik, co já mám tak za dva týdny s prsty v nose. Jejich životní vrchol spočívá v pořízení sídlištní králíkárny na hypotéku a pak až do konce života dělají své manželce bankéře, taxikáře a sluhu. To je ta vaše inteligence? Aha, já jsem zapomněl, taky velice důležitý je impakt faktor, že?

Ale nechme toho. Pomodlete se a vzývejte třeba Nejvyššího Sultana Kosena, Nejdelšího Roberta Esquivela Cabreru nebo kohokoli jiného. Přesto a nebo právě proto se z bahna nikdy nedostanete.

Děkuji za výborné pobavení. Má vinohradská lóže je vám k dispozici...

[smích]

371177

24.4.2019 14:33

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371177

Marné, trapné a zbytečné. Není kam strčit svůj špinavý dráp a tak vše končí kyselými hrozny. Zde Vám sluchu nepopřejí... Co takhle se obrátit se svými výblitky jinam?

371187

23.4.2019 5:15

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 371134

Vy z radoby vyssi spolecnosti nejste schopen zjistit personalie o cloveku z lidu jako jsem ja? Mozna to neni pouze o penezich. Nemam de facto zadne IT vzdelani, z toho plyne nulove kryti? Tak, kde je problem? Ze by me nekdo prikryl? Kdyz jste nadiktovanim textu jiste nejakemu pohunkovi ztratil tolik drahoceneho osobniho casu, tak nac takovy zajem o mou osobu? Ale nemyslim si ze to je ten pripad, musel jste si to napsat pekne sam, ponevadz pohunka na tuto cinost nemate. Muze byt, ze padne Vatikan, ponevadz tomuhle papezi nezbyva nez zamest Augiasov chlev. Katolicka cirkev stoji pred tim resit moralni i kriminalni zlociny knezi z davnejsi i cerstve minulosti jako svoje spinave vlastni pradlo a ocistit se z moralni krize nebo to udelaji prokuratury z venku. Ja osobne si preju, aby uspeli a zamest tohodle papeze nebude jednoduche, ponevadz se jedna o sefa inkvizice a jezuitu a ke vsemu neni z Evropy, ale z Argentiny. Je to praktik, proto bydli mimo Vatikan a at nikdo nepochybuje, ze jenom pokus o zabiti velkyho Franty, bude znamenat velmi spinave vyuctovani. Vite ono oligarchie neni zdaleka jedine bratrstvo, ktere nejakou tu stovku let chodi po tehle Zemi.

Za druhe na to, ze by muselmani fyzicky vybili Vatikan zapomente. Diky Bohu ve jmenu vteleni Ziveho Boha Pana Jezise Krista ma mnoho jmena Pan Panu, Ucitel ucitelu, Mistr mistru, Kral kralu... a nejenom v krestanstvi, budhiste maji pro nekoho s temito jmeny a tituly jmeno Buddha Maietrea, ze Italie se v hodine dvanacte vzpamatovala a s migraci je amen. To neni ze me, to neprimo rekl rekl clen sanhedrinu rabbi Gamaliel, kde se zrovna rozhodovalo o osudu apostola Petra. Vicemene jim rekl nechte tyto lidi na pokoji, pokud jde o sektu pominou jako jini pred nima, pokud to je z Boha nic se tomu nedokaze postavit a zastavit to. Ubehlo 2 000 let a jmeno Jezis Kristus je vseobecne znamo mezi celym lidstvem. Slusny vykon na chudeho tesare z Galilee, na periferii pohanskeho imperia. At si kazdy sam reknu jestli Kristus byl z cloveka nebo od Boha. A pokud jde o vasi personalni modlu penize, tak ty dulezite veci za ni koupit nelze jsou totiz darem od Boha. Opravdove pratele, moudrost, vnitrni klid, laskave srdce, zdravi dusevni i fyzicke... A pritom nejvetsi chudak je muze dostat zdarma. Zkuste o tom popremyslet osobne, i kdyby jste si zaplatil superinteligetniho pohunka, tak do hlavy vam to nenaleje. A skutecne moudreho myslitele za penize koupit nemuzete, ten by se nad vami jedine musel slitovat.

P.S. Jiste druhy panstva v Evrope i jinde si mysli, ze s Ruskem, Cinou, USA, UK neni treba pocitat. Nevsadili na chromyho kone, ale na rovnou chciplou kobylu. V plne nahote se to ukaze az praskne kreditni bublina sesypou se fiat money. A tem ctyrem s kterymi do budoucna "netreba" pocitat se zislamizovana Evropa geopoliticky nebude libit.

371151

23.4.2019 18:58

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 371151

Tento příspěvek mě velmi pobavil... Je to perfektní příklad, jak náboženství člověku sežere mozek. Úplně. Indoktrinovaný jedinec nemá sebemenší šanci myslet racionálně. Jen opakuje to, co mu do kebule natlačili v kostele.

>Opravdove pratele, moudrost, vnitrni klid, laskave srdce, zdravi dusevni i fyzicke...

Tohle vůbec, ale vůbec není podmíněno nějakou vírou v židovského boha. To si opravdu moc pletete. Souvisí to s něčím jiným, ne se slepou poslušností a "dobrotou" z donucení.

>Ubehlo 2 000 let a jmeno Jezis Kristus je vseobecne znamo mezi celym lidstvem. Slusny vykon na chudeho tesare z Galilee, na periferii pohanskeho imperia.

Tohle si opět velice pletete. To nebyl výkon jeho (pokud taková postava vůbec existovala). Všeobecná známost byla rozšířena mečem. Nepředstavitelné vyvražďování "pronárodů", které proběhlo celou Evropou a později celým světem. "Nevěřící" byli zabíjeni ve velkém, kdokoliv, kdo se nepodvolil, byl mučen, poté zavražděn, často upálen. Jeho žena znásilněna, aby porodila "dobrého" křesťana.

Římská říše potřebovala základní pilíře "civilizace". Čas (kalendář), moc (římské právo - JUDr. - juris utriusque doctor, tedy doktor obojího práva, římského i kanonického) a zlomení ducha "nevěřících" (nahrazeno náboženstvím). Po staletích vybíjení původního obyvatelstva se skutečně podařilo to, co říkáte. Židovský sadistický bůh (čisté zlo) byl prohlášen za jediného boha na Zemi. I když to zlo bylo překryto "jeho hodným synem". Podle toho to tu také vypadá.

Koneckonců poslední největší genocida v dějinách, vybití cca 100 miliónu Indiánů, které bylo placeno křesťanskou federální vládou USA, tedy půl dolaru za skalp, židovského boha zla velmi potěšila. A tím to zdaleka neskončilo, jak koneckonců můžeme vidět každý den.

Samozřejmě můžete věřit v někoho, kdo po celou dobu vybízí své ovečky k vraždění ostatních. Jen to prosím nevydávejte za nějakou jedinou "pravou" možnost. Ale je možné, že se ten židovský bůh polepšil a už je hodný. Možná už neplatí třeba toto:

...dali jsme v prokletí lid těch všech měst, i ženy i děti, žádného nenechavše.

A dá je Hospodin Bůh tvůj tobě, abys je pobil: jako proklaté vypléníš je, nevejdeš s nimi v smlouvu, aniž slituješ se nad nimi.

Neslitovávejte se nad ním ale zahub od muže až do ženy, od malého až do toho, který prsí požívá...

Protož domlouval jsem jim, a zlořečil jsem jim, a některé z nich bil jsem a rval, přísahou je zavazuje skrze Boha...

Padej na ně uhlé řeřavé, a na oheň uvrz je, do jam hlubokých, aby nemohli povstati.
atd...

371163

24.4.2019 12:37

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371163

Vážený pane Lovče pokladů (promiňte malé pozměnění Vašeho ctěného nicku, je to ryze účelové a není tím myšleno nic zlého), dovolte mi malou poznámku. Nakolik se dotýká Podstaty všehomíra, když o ní někdo napíše jakousi knihu? Změní se ve Vesmíru něco, začnou snad platit jiné zákony?

Kdybyste někde objevil šajenskou mluvící kůži, která by prohlašovala, že Veliký Manitou jednoho dne usmrtí všechny lidi, kromě Šajenů, začal byste Podstatě všech věcí, jednotícímu principu celého kosmu, "věčnosti za věčností" (jak říkají Buddhisté), Počátku a zdroji veškeré existence, říkat snad šajenský bůh? Jelikož někteří Šajenové věří v tuto odpudivou a zlovolnou verzi Manitoua?

Kvůli mluvící kůži, kterou možná napsal nějaký zlobou prožluklý a mocichtivý šaman, který buď nic nepochopil a nebo možná částečně pochopil, ale ze zlé vůle zatajil a překroutil, tak kvůli tomu kusu starého hadru, který někteří náčelníci použili k ospravedlnění zotročení jiných kmenů, byste argumentoval, že Vesmír žádný jednotící princip ve své podstatě nemá?

Ať už má, nebo nemá, copak je ta mluvící kůže nějaký argument, nějaký důkaz něčeho? Když tak jedině toho, že Podstata všech věcí (pokud něco takového existuje) nespočívá v tom a není taková, jakou Ji ten šaman popsal.

371182

22.4.2019 0:24

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 371110

Reaguji po příspěvkem paní Miroslavy, ale zdaleka nejen na ni. Myslím, že by bylo lepší se vzájemně neurážet a nedělat předsudky o tom, jaký kdo je. Obě strany by mohly být tolerantnější.

Podle mého názoru, i když nemá křesťanství za sebou jen světlou minulost a za mnohé, co mu lidé vyčítají, si může samo, nikoho dnes neohrožuje. Křesťané vesměs neřežou lidem hlavy, neposílají lidi na hranice a mnoho z nich dokonce ani neposílá nikoho do pekel. Mnoho z nich, třebaže možná neochotně, přesto připouští cestu k Bohu v rámci jiné víry nebo i bezvěrectví, na základě dobrých skutků. Násilím křesťané na víru také už dávno nikoho neobracejí. Existují upřimně míněné pokusy dorozumět se s jinými lidmi dobré vůle.

Myslím, že vše má jistou správnou míru, která se ale někdy dost těžko hledá. Nemohu nezmínit současného papeže Františka, který, podle mne, tuto míru překročil velmi nevhodně. Když myje nohy podle velikonoční tradice zločincům a muslimům (jako Ježíš umýval nohy svým učedníkům), chce tím snad vyjádřit, že jsou to jeho učedníci? Viděl jsem ty týpky na fotce. Podle výrazu to nebyli žádní hluboce pohnutí a proměnění jedinci, kteří se dali na pokání. Skoro jistě se pak papežovi smáli. Pokud to byli ještě i muslimové, jistě mnohé z nich napadne, že tím papež vyjadřuje podřízenost celého křesťanského světa tomu jejich - islámu. Tito lidé vidí všechny domorodé Evropany jako křesťany, mnohé jako odpadlé, což je pro ně ještě víc důvodem k pohrdání.

Islám se svým sklonem k násilí, pohrdáním ženami a netolerancí k individuální duchovní cestě každého člověka i kulturnímu sebevyjádření, nás ohrožuje všechny, věřící, nevěřící, katolíky, protestanty, i ty, kteří se inspirují tradicemi Východu. Je známo, že ke každé jiné kultuře a tradici se chová stejně nepřátelsky a povýšeně. Já sice každému muslimovi ze srdce přeji jeho způsob uctívání Boha, pokud tím nikomu neubližuje, ale bohužel, mnoho muslimů, třeba že asi ne všichni, by o mně smýšlelo jako o nevěřícím psovi, nehodném svobodného života a existence. To není žádná fóbie, ale bohužel, každodenními událostmi doložená realita.

V této situaci mi připadá nemístné se hádat kvůli minulosti a drobným křivdám, které se možná někomu z nás staly. Když jsem zpochybnil, že se naše civilizace opírá (jen) o učení Ježíšovo, ale také stojí na zločinu, hříchu a sobectví, nemínil jsem tím rozpoutat vlnu výpadů proti ní a jejím duchovním základům, byť ne se všemi souhlasím. Když má být zachována, měli bychom být schopni se na ni pravdivě podívat, tj. včetně jejích chyb, a pak vybrat jasné a pádné důvody, proč by přesto měla být zachráněna. Pokud někdo nevěří v sebe, nemá přece už vůbec žádnou naději...

371120

22.4.2019 14:45

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 371110

Vidím, že v tom máte “jasno”. Jste dokonalým příkladem hesla “blahoslavení chudí duchem”. Fascinující je to vaše přesvědčení, že máte pravdu. Podle toho se hned pozná, do které skupiny lidí se řadíte. Staletí jste “ateistům” podřezávali krky a kdykoliv máte tu možnost, pokračujete v tom i nadále. Tak ja to vždy chtěl váš židovský pámbů. Přečtěte si znovu vaši knížku.

371140

18.4.2019 19:28

RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy

Misantrop 85.?.?.?

Reakce na 371054

Idiocie "věřících" je skutečně nekonečná. Spálit jim jejich modly, bůžky a svatyně!!! Nechat je bloudit jako dobytek na úhoru,. Evangelium? Pouhý zápach z řitního otvoru antropoida...

Je třeba se obrátit k rozumu, racionalitě a logice.

Dobijem
tebe,
romantiko světa líná!
Místo věr
v duše
pára a elektřina.
Místo žebráků -
bohatství světů všech topte!
Kdo stár - buď ubit! Jaké křiky!
Lebky na popelníky![chechtot]

371072

17.4.2019 21:32

Zapad by mel byt pythagorejsky.

Joseph Chlor 78.?.?.?

Nic proti totemum a pod. zalezitostem, ale kladu si otazku - co vsecko symbolizuji ?
Nejsou to i zlociny ? Neni to i hubris ? Falesna kmenova soudrznost ? Plytvani vzacnymi zdroji ? Cestu na vecnost - a tak i nikam ?
Kristus rikal , ze chram nejpevnejsi je zbudovan ve vlastnim srdci. Neokazaly, skromny - ale tim pevnejsi.
To je , damy a panove , mozna ta symbolika. Neco shori - a jine se stavi.
Mimochodem- pythagorejcu se zbavili udajne tak ze podpalili jakesi pole s kulturnimi rostllinami. To je taky svym zpusobem symbolicke.
Kolik jen tech totemu povalila ci spalila myslenka jednotne, jedine cirkve. Jeji promoteri, pohunci a bloudi.
To byla blba doba.

371056

18.4.2019 17:39

preboha

Golem matto2 (zavináč) centrum (tečka) sk 95.?.?.?

Toto je tak strašne napísané , že sa mi chce srať.
Nič v zlom [smích]

371071

18.4.2019 23:41

RE: pokusím se o ještě hutnější kompresi dat

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 371071

je to okultní zápalná oběť

371073

19.4.2019 1:18

RE: preboha

Prednohor 95.?.?.?

Reakce na 371071

Kdybys žil chvili v Ostravě, nebo ve Frýdku, nepsal bys jinak, cype.

371074

21.4.2019 23:10

B a nikoliv b

Adam.. 78.?.?.?

To ví přeci i Blbec.[chechtot]

371119

Příspěvků: 57

17.04. 01:44  Je to na povzdech a znechucení
17.04. 09:12 senil1  Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce
18.04. 08:08  RE: Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce
21.04. 15:24 Asi já  RE: Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce
22.04. 08:22 vousy13  RE: Ten požár v Notra-Dame je jenom špička ledovce
17.04. 10:30 svatoslav butora  Tragédie v přímém přenosu
17.04. 10:40 Jacob  Jak jednoduché
17.04. 11:16 Asisii  Nemá cenu obnovovat katedrálu
17.04. 12:17 Salimon  A teď co?
17.04. 22:55 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: A teď co?
18.04. 04:44  RE: A teď co?
17.04. 13:46 libertarian  Pan Větvička vystihol podstatu problému
17.04. 19:40  RE: Pan Větvička vystihol podstatu problému
17.04. 18:23  Notre Dame,
17.04. 18:42 Researcher  Basilej III
17.04. 19:58 Miroslava  Hoří-li symboly, přichází špatné časy
17.04. 23:33  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
19.04. 06:28  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
19.04. 06:33  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
19.04. 13:11  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
19.04. 15:20 ping789  resume
19.04. 15:28 Miroslava  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
19.04. 16:55 Miroslava  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
19.04. 18:33  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
20.04. 11:56 Pátá Mojžíšova 7:24  Debilizace je síla, kam se na ní hrabe nevědomost
20.04. 14:18 R.E.  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
21.04. 15:32  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
21.04. 17:36 Miroslava  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
21.04. 18:33 Miroslava  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
22.04. 12:10 Pátá Mojžíšova 7:24  Hoří-li symboly, hledejme skutečné pachatele, na vrcholu zla
21.04. 20:15  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
22.04. 12:50 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
22.04. 19:11  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
22.04. 22:01 Pátá Mojžíšova 7:24  Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
23.04. 14:18 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
24.04. 04:44  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
24.04. 09:56 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
24.04. 15:00  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
24.04. 16:55 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
25.04. 02:39  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
25.04. 14:17 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, těší to psychopaty?
23.04. 00:53  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
23.04. 14:32 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
23.04. 20:38  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
24.04. 09:36 Antinatalista  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
24.04. 14:33  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
23.04. 05:15  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
23.04. 18:58 Lovec idiotů  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
24.04. 12:37  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
22.04. 00:24  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
22.04. 14:45  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
18.04. 19:28 Misantrop  RE: Hoří-li symboly, přichází špatné časy
17.04. 21:32 Joseph Chlor  Zapad by mel byt pythagorejsky.
18.04. 17:39 Golem  preboha
18.04. 23:41 ping789  RE: pokusím se o ještě hutnější kompresi dat
19.04. 01:18 Prednohor  RE: preboha
21.04. 23:10 Adam..  B a nikoliv b

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 811