Diskuze k článku

Američanky v mnoha ohledech ztratily ženskost víc, než Evropanky

Příspěvků 34

11.4.2019 9:48

Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.

qwe 88.?.?.?

Za Rakouska a 1.republiky to byly domovnice a za socializmu uliční výbory.

370873

11.4.2019 18:44

RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 370873

Přísloví říká, že kam čert nemůže, nasadí babu. Do politiky je jako loutka ideální baba bezdětná, a nebo jako loutka řídící homosexuála nebo senila. Podíváme li se v čechách na manželky multimilionářů a politiků či vyšších úředníků, a nebo jiných řídících funkcí, zjistíme s překvapením, že většinou jsou to slovenky. Co by asi dělali na slovensku, kdyby tento fenomén měl platit recipročně. Je to zajímavá a velice tvrdošíjná kryptokomunita, kderá se zde vyskytuje již od roku 1948, po konci druhé světové války, ale současná převaha zasahuje prakticky všechny podstatné sféry zřízení. Pokud jde třeba o propuštění Kájínka, je to bezvýznamné. Zkusme ale třeba Pteč, a nebo aféru s ostravskými byty....

[velký smích]

370886

11.4.2019 20:29

RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.

Rudolf Krestan 67.?.?.?

Reakce na 370873

Po padesati letech zivota v USA jsem se poprve v zivote docetl ze tu jsou Sousedske Hlidky. Muj koment: To teda cumim.[překvapení][zmaten]

370887

14.4.2019 8:50

RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.

janaz 81.?.?.?

Reakce na 370887

Máš problém pochopiť text?
"Amerika vás brutálně nutila, ať jste přišla odkudkoliv, abyste se chovala jako Američan, protože jinak jste neměla šanci uspět. A to byl ten slavný melting pot, který se tam odehrával. Přitom tento tlak byl jednak formální a ten nejhorší byl neformální, jako různé sousedské hlídky, které kontrolovaly, abyste žila jako správný Američan. Ale tohle se ztratilo." A že susedské hliadky v amíkove existovali, svedčí aj to, že o tom Hollywwod natočil film, v množstve ďaších sú spomenuté. Je jasné, že asi neboli v LA či New Yorku, ale inak existovali v tisíckach miest po USA.

370953

14.4.2019 15:37

RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.

Rudolf Krestan 67.?.?.?

Reakce na 370953

Nemam problem pochopit text. Zkusim to po lopate. S celym clankem vice mene souhlasim, az na ten tvuj odstavec. Amerika te nikdy k nicemu nenutila. Naucit se rec (brutalne???) bylo jedine k cemu se kazdy mel sam. Jak jsi se choval nebo chovas nebo zijes je kazdemu naprosta putna. Sousedska hlidka (Neighborhood watch) je cedule ktera oznamuje zlodejum ze se soused postara aby jsi nevykradl barak kde zrovna nejsou doma. Srovnavat to s udavaci v byvale CSR nejde. Ze by te hlidky KONTROLOVALY jestli ZIJES jako American??. Na takovou blbost nemam slova. Hollywood natocil filmy o Mickey Mouse a prozradim ti ze to nema s realitou nic spolecneho, stejne jako i jejich dalsi tvorba. Kdyz by indiani shledli film Vinetou tak se urvou smichy ale v Evrope tomu hodne lidi veri. Casy se za padesat let zmenily k horsimu, ale asi ziju jako spravny American protoze me do dneska jeste nikdo neprisel zkontrolovat.
Takze MAGA[smích]

370972

14.4.2019 12:33

RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 370887

Vloženo přes TOR nebo proxy. Zrušeno

370963

11.4.2019 11:24

Manipulace davem

Palopalo 89.?.?.?

Generál Peskov na to má jiný pohled.

Úvod do KSB (CZ titulky)
https://www.youtube.com/playlist?list=PL83w55tb_FR...

Prý se tomu říká bezstrukturní řízení (spíš manipulace davem) pomocí informačního pole a peněz.

A prý jsou za tím chytří (česky vychcaní) Globalisté...

Vložený obrázek


Když "TOP 0.09%" manipuluje davem ve svůj prospěch, tak k tomu potřebuje nějaké ty "socio-techniky".

Sociální inženýrství (společenská věda)
Social engineering (political science)

V odkazu zmiňovaný Karl Popper byl prý učitelem a velkým inspirátorem George Sorose ...
[smích]

"Postupné sociální inženýrství je podle Poppera to správné a jediné relevantní..."

Josef Vissarionovič říkal/řekl
"The production of souls is more important than the production of tanks..."
"Výroba duší je důležitější než výroba tanků..."
[smích]

370874

11.4.2019 12:18

RE: Manipulace davem

gogo 89.?.?.?

Reakce na 370874

Hezké obrázky ze stejného zdroje

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek

No radši dám link na celou galerii :]
http://leva-net.webnode.cz/galerie/

370876

11.4.2019 20:39

RE: Manipulace davem

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370876

obávám se, že obrázek s opicemi žádný křesťan a ti druzi -isti nikdy nepochopí [velký smích]
stejně tak tu řeku, je to marné, marné, marné

370888

12.4.2019 12:46

RE: Manipulace davem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 370876

Nějak nerozumím, když to celé za těch komančů tak super fungovalo, že to krachlo[smích]

370902

12.4.2019 13:48

RE: Manipulace davem

somebody 89.?.?.?

Reakce na 370902

Starší generace zapomněli a mladé nezažili kapitalismus, banksterismus, fašismus, nacismus, CK policii, Gestapo, exekuce, nezaměstnanost, střílení do stávkujících, ...

370906

13.4.2019 11:53

RE: Manipulace davem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 370906

Vloženo přes proxy nebo TOR. Zrušeno

370932

15.4.2019 14:38

RE: Manipulace davem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 370906

A ty jsi buď zapomněl nebo nezažil shodu přísudku s podmětem[smích]

370998

11.4.2019 14:34

Tady maj dámy chybu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Prostě si přijdou říct o peníze, a když je nedostanou, tak z vás budou dělat xenofoby, homofoby, rasisty a nevím co všechno. A kapitál se podvolil.


Jak se kapitál může podvolit, když někoho můžete uštěkat jen a pouze pomocí mainstreamových médií a mainstreamová média JSOU kapitál, protože noviny a) kapitál vlastní a platí, protože novináře musej žrát a novinář co neposlechne, tak letí. Zkuste si říkat v ČT, Figaru či NYT něco, co se nelíbí šéfredaktorovi b) noviny žijou z reklamy a kapitál musí poslouchat.



Kapitál a neomarxisti jsou to samé a podle pravidla "kdo platí rozhoduje" je celá tahle agenda stvořením světového velkokapitálu - když na globalizaci vydělává, tak si platí řvouny. Ne výpalné, stvořili je. Je tu dost článků, jak platili Trockého a stvořili komunismus, jak platili Hitlera a stvořili nacizmus.

Kapitál není obětí, ale prvotní příčinou a zdrojem všeho zla. Motorem je jejich chamtivost.

370877

14.4.2019 23:25

RE: Tady maj dámy chybu

rosco 185.?.?.?

Reakce na 370877

"jak platili Trockého a stvořili komunismus, jak platili Hitlera a stvořili nacizmus. "

mate to ponekud popletene, to vsechno podobne jako vsechna svinstva ktera napachali od te doby, mohli financovat teprve kdyz legalizovali penezokazectvi 1913, s kapitalem to nema nic spolecneho pouze s vyrobou obeziva z ridkeho prdu.Veskere valky po r 1900 by nebyblo vubec mozno vest bez tohoto podvodneho systemu, podobne jako Anglie zrusila zlaty standard aby mohla vest 1.sv. valku na sekyru, to postupne udelali vsichni, s vysledkem ze veskere dnesni obezivo nejsou ani kapital ani penize, nybrz dluzni smenky, kapital z toho sice muze vzniknout pokud se kredit pouzije na vyrobu a prodejem produktu se dluh splati, to uz je ovsem pouze mala cast kreditu protoze vetsina jde do konzumu nebo na manipulaci kurzu cennych papiru a kreditni bublina dale roste.Cili s volnym trhem nebo kapitalismem to nema nic spolecneho, pouze s oligarchii, plutokracii a fasismem.Az se cely ten cirkus polozi, prosadi se teprve trh a kapital, potom uz nikdo k nekrytym potistenym papirkum ani necuchne..[velký smích]

370982

11.4.2019 15:05

Co to je

martin bares 2001:x:x:x:x:x

zač, ty dvě tlachající dámy.

Mohl by je někdo blíže představit?[vyplazený jazyk]

370878

11.4.2019 15:36

VŠE ŘÍDÍ GLOBÁLNÍ KAPITÁL

Miroslava 46.?.?.?

Takže aktivisté jsou ti hlavní, kteří řídí tento svět a korporace je musí poslouchat, aby měly klid. Jaké naivní kraviny! Ten, kdo má peníze, platí muziku!!! Z tohoto důvodu VŠE, ve všech západních zemích, včetně médií a včetně naší země řídi nevelká skupina vládců globálního kapitálu, A NE NAOPAK, paní analytičko.

370879

11.4.2019 16:27

zavádějící matoucí nesmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Zvlášť ten o tom jak hrstka umaštěných dredatých špindírů s transparenty donutí obří bankovní korporaci aby financovala jejich aktivity a začala prodělečně investovat do zoufale neefektivních rádoby-obnovitelných a rádoby-ekologických projektů celé miliardy.
A ještě si vytvářela levicové líhně ve vlastní firmě, formou eko-social-homo-pedo-nekro responsible oddělení a environmentálních a multikulturních vnitřních politik.

Kolik mělo hnutí Occupy wallstreet členů a sympatizantů? Desetitisíce? Statisíce? A kde je celé hnutí dnes? Rozmetali ho obuškama a jejich organizátory si podala FBI tak, že mnozí byli rádi že neskončili v kriminále.

A tady mi někdo bude tvrdit že tlupa uřvaných dredatých smažek změnila politiku v mamutích korporacích a celých státech?
Takovéhle polopravdy jsou nebezpečnější a víc zavádějící než čisté lži multikulturalistů a gender aktivistů.

Když se bavíte s někým trochu rozumným, tak to stejně skončí tím, že za všechno to multikulti a LGBT zlo můžou "levicoví aktivisté". A dál s ním nehnete. Kdo ty aktivisty platí, kdo je vychoval a dosadil do všech vedoucích funkcí od ùřadů až po soudy, policii a vládu - to už je mimo chápání dotyčného. A podobné články tomu jen nahrávají.

Podobně jako Šichtařová, Sedláček, Kohout... to je jen řízená opozice co nám odhaluje "šokující pravdu" která už stejně nešla ututlat, zato ty nejdůležitější věci tím zatajuje a zamlžuje.

370882

12.4.2019 11:15

RE: zavádějící matoucí nesmysly

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 370882

Přesně tak, ta zřejmě velice bystrá a poněkud neurotická dáma analytička mainstreamu v tom má krapet zmatek a velmi dobře to ví a proto je taky tak křečovitá v projevu...
Kardinálního omylu se dopouští že zaměňuje příčiny za důsledky a proto je celý její rozbor vadný a její optimismus naprosto neopodstatněný...
Rozhodně by jí prospělo, kdyby se seznámila s problematikou, o které se zmiňuje PaloPalo...pokud to se sebou i ostatními chce myslet upřímně...[velký smích]

Za jistý pokrok lze považovat fakt, že i v mainstreamu občas jsou lidé nedělající stále jen "anállízy", ale že vidí tu shnilost a slepou uličku pro většinu, vnucovanou "odkudsi shora" a protlačovanou lidským fyzickým i mentálním odpadem...a jsou ochotni se o tom veřejně bavit...

370900

11.4.2019 18:15

Oblbování je také cesta, ale dekadence

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

>finanční krize, kterou politici naprosto nezvládli...ani nedokázali skutečné viníky donutit, aby nesli následky svých činů.
Politici jsou často poskoci (zaměstnanci, slouhové) banksterů, pachatelů krize. Hospodářské krize a revoluce jsou cíleným lupičstvím a ne jakýmsi náhodným procesem. Souvisí s otrokářským zlořádem, který je lstivě představován jako demokracie a svoboda.

>různé LGBT agendy…sdíleny…sedmi procenty společností. Ale lidé, kteří je prosazují, sedí na špičkových postech …dokáží být velmi nebezpeční lidem, kteří sedí u velkého kapitálu…
Co je myšleno velkým kapitálem?
Buzerantismus, mohamedánismus, SSankce a další části otrokářské a genocidní strategie podporují SSvato-banksteři.

>Ekologická lobby donutila banky…
[velký smích]
Ta paní se zbláznila, nebo oblbuje za odměnu - od korporátních fašistů, banksterů.

František Koukolík;
znalost povahy problému je pro jeho možné tvůrčí řešení nutnou podmínkou.

Vysvětlím to i pro paní Zlámalovou; Banksteři/korporátní fašisti nejsou oběti, ale pachatelé zla!

370883

13.4.2019 18:48

RE: Oblbování je také cesta, ale dekadence

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 370883

Vkládáno přes TOR nebo proxy. Zrušeno.

370947

11.4.2019 18:17

Feministky hlavně nepochopily,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

že tím, že se vyrovnají mužům (a to i v tom negativním ), přestanou být muži hýčkány, obletovány a milovány a odsoudí se k samotě, čajovým dýchánkům, věčnému drbání všeho a všech,a navíc zůstanou patrně bez dětí. To, co muže na ženách především láká, je jejich odlišnost od mužů. Oženit se s babochlapem,který se snaží vyrovnat mužům v nejrůznějších oblastech, může jen hlupák a masochista. Komu se ale feministky velice hodí do plánů, jsou intrikáni toužící po světovládě (promile lidstva) nad miliardami naivních otroků, kteří se snaží mezi ně zanést chaos, rozkol a paniku jako svoji další tajnou zbraň proti stále početnějším otrokům. Vždyť ženy tvoří více než polovinu lidstva. Proto poštvat je proti mužům, kteří by mohli být jejich životními partnery a otci jejich dětí, je prostě odporné. Stejně jako jsou odporné zločinecké "elity", které dramaticky rychle ztrácejí svoji dosavadní dominanci nad opovrhovanými otroky.

370884

13.4.2019 8:59

RE: Feministky hlavně nepochopily,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 370884

Psáno přes proxy nebo TOR. Zrušeno.

370927

11.4.2019 18:31

Tenkrát na západě,

Jan Hanuš 77.?.?.?

Ten film by si měl každý znovu zkouknout. Mortonové neprohráli, i když jeden zrovna skápnul sám od sebe (dneska se udržují z orgánů mladších, co někde umírají za demokracii, kterou nikdy neuvidí). Jsou na vrcholu pyramidy. Ani padouch Frank neměl sílu to do něj napálit. Možná i ten Frank byl vlastně "klaďas". Ani nevím, kam bych ho do té pyramidy zařadil. Každopádně bych ten film doporučil i do škol a k obecnému vzděláníse. Já mám pocit, že ten Frank by pojal i víc kategorií z té pyramidy a měl moje sympatie v jistém smyslu, protože měl charakter. Má ho někdo teď? A ten Morton taky.
Přemýšlel jsem, kam bych třeba zařadil piráty (ty naše - trávový). Napadl mě ten tlusťoch, co chodil práskat. Ale nevím - je to k diskuzi. A ženský? Typická kurva je tam v tom filmu vlastně vzorem. Skvělá ženská a špičková herečka. Je vůbec možný, že to nafilmovali ti stejní, co nás dnes oblbujou? Je vůbec možný, že takhle změnili názor?

370885

11.4.2019 23:28

Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

Andrej Vyšinskij 90.?.?.?

Velmi prosím, aby nebyl používán výraz neomarxismus. Sám jsem tomu, co je popisováno, vždy říkal xindlo-liberalismus, i když jsem na krátkou dobu sám v diskusích přejal tento pojem. Chaos, popírání hodnot, anarchie opravdu nemá nic společného s myšlenkou sociální spravedlnosti, socialismu nebo komunismu. Jsem bývalý antikomunista, který nevzdělán systémem se stal samoukem a přečetl kde co - Bibli, Talmud, Mein Kampf, Stát a revoluci, Komunistický manifest, Kapitál, Korán, hledal, hledal a nezbylo mu než se stát nihilistou a četl dál a dál, protože uznání nicoty není nic než nicotou, tedy žádným hodnotovým systémem, až začal chápat myšlenky marxismu-leninismu, dovedené do praxe Stalinem, kterými dříve tak opovrhoval. A ty opravdu nemají nic společného s anarchií směřující ke zničení lidstva a jeho hodnot. Opravdu vám někdo za toho tak nenáviděného socíku říkal něco o 3., 4. pohlaví? Rozeštvával ženy proti mužům? Urážel rodinu? Říkal, že rodina je něco jiného, než táta, máma a děcka? Ne, jistě ne. Prosím proto říkejte tomu myšlenkovému odpadu, hnoji, kejdě, co dnes letí, xindlo-liberalismus nebo jakkoliv chcete, ale neurážejte marxismus. Děkuji. A marxismu sofistikovaně oponujte. Třeba i mne přesvědčíte, že je to jen má myšlenková zastávka, dočasný ostrůvek filosofické jistoty. Leč jiné učení, které by mi odpovědělo na tolik otázek, jsem nenašel a dosud nepoznal.

370890

12.4.2019 6:58

RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370890

mi vyvoleni komouši řikali, že nejsem dělnického původu a proto jsem méněcenný, jdi s tou propagandou těch židolbolševiků na Kavčí hory chytráku , prý jsem přečetl všechno [velký smích]

370894

12.4.2019 9:39

RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

martin bares 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 370894

Typická odpověď blba. Když nemám argument, urážím a nadávám, ale jinak nic nepovím.

Neříkám, že pan Vyšinskij má pravdu, ani on to o sobě neříká.

Hledání není trestné, milý blbe. Ale je vás hodně a v davu, či lumpenproletariátu, je síla.

a PS: "S vyvolenými komouši" to nemá nic společného trolle. Nepochopils nic. Ale trollit můžeš vesele dál. Ať se daří.

370896

12.4.2019 10:42

RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 370894

Na jaké úrovni chápaní makroekonomických a sociálních procesů by se dalo s těmi "zlými komouši" souhlasit, že ten, kdo nepracuje fyzicky, tak trochu parazituje na těch fyzicky pracujících?

Tím nehci tvrdit, že není třeba intelektuální práce, samozřejmě té hodnotné bezesporu JE.

Ale porovnejte, třeba důležitost práce popeláře a bankéře. Která z těch činností je více potřebná lidem a která vykazuje čistě parazitický charakter? Oproti tomu pak srovnejte platy v obou profesích.

A nebuďte jak ukřivděné děcko, pokus o nastolení komunismu skončil rokem 1953 po zabití Stalina a Beriji, zbytek už byla jen setrvačnost a přechod k neudržitelnému politickému systému trockismu.

370898

12.4.2019 13:24

RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

Miroslava 2.?.?.?

Reakce na 370890

S tím neomarxismem s Vámi souhlasím. Přesněji bych to nazvala liberálním fašismem, mnohem přesněji to označuje podstatu současného systému a jejich obhájců.
Její apologeti totalitně realizují svůj hlavní princip: MÁTE ABSOLUTNÍ SVOBODU ŘÍKAT VŠE, JESTLI VAŠE TVRZENÍ V NIČEM NEPROTIŘEČÍ NAŠEMU PŘESVĚDČENÍ. Každý, kdo se odváží otevřeně oponovat, bude mít vážné problémy. Bude označen za fašistu, rasistu, homofoba, fanatika a bude vystaven sociálnímu ostrakismu a jeho kariéra bude v troskách.
A co se týče teorie komunismu, rozhodujícím nedostatkem je její bezbožnost. Totiž libovolná teorie odvrhující Boha je odsouzena k zániku. Mimochodem, v současné době odvrhovat Boha je demonstrace negramotnosti.

370904

12.4.2019 17:42

RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 370904

Paní Miroslavo, dokud do svých úvah nemotáte pánbíčka, tak by to ušlo, podle mě. Měli bychom se oddávat přirozenosti, základnímu instinktu. A panem Butorou mnohokrát zmíněnými hranicemi, protože přeshraniční šílenství ( "výzvy" ) , pohrdání hranicemi a gojimy, posedlost mocí - jsou kořeny zla, podle mě.
Kdyby nějaký pánbíček něco řídil, třeba podle těch mrzáckých blábolů sepsaných psychopaty v Bibli nebo v Koránu, tak by si na bohy nehráli SSvato-banksteři neustálým válečným šílenstvím, loupením, ničením, šířením "pravdolásky" , "humanitárním" bombardováním, vražděním...

Komunismus je také zvrácenost proti přirozenosti. Vždyť to pocházelo zase od nadlidí - výplody chorých, šílených, mánických a deprivantských magorů uváděných mezi otroky za velení banksterů (jejich hierarchicky uspořádané zločinné moci). Komunismus, nebo cesta k němu, bylo oloupení všech majetníků a často vykořenění lidí z jejich způsobu života (například zničení způsobu života na vesnicích, rozorání mezí, zničení hranic). Za účelem následného otrokářského zlořádu, banksterismu, „privatizace“ všeho podstatného vrchními deprivanty, zase skrze hierarchii zla.

Cesta k lidství je skrze poznání xindlo-SSvatého zla a návrat k přirozenosti, k uznávání hranic. Potřebujeme využívat své vědomí a používat svůj rozum.

"Svatý" Václav a jeho Blaničtí rytíři nás před bankstery, jejich žoldáky, SSajany, poskoky, slouhy, válečným harampádím a jedy nezachrání, domnívám se.

370913

12.4.2019 20:46

RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 370913

"Potřebujeme využívat své vědomí a používat svůj rozum. " S tím se dá souhlasit.

Ovšem, pokud se budete "oddávat přirozenosti, základnímu instinktu", jste jen zvíře, ne člověk. Instinky jsou potřebné pro elementární přežití, my snad máme navíc. [smích]

370920

13.4.2019 9:26

nikdy nepoužívejte slovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 370890

Psáno přes proxy nebo TOR. Zrušeno.

370928

13.4.2019 6:12

Kdy jsme měli to Togo, nějak jsem si toho nevšiml. A je jistě jednodušší tvrdit, že za vše může pár uřvaných aktivistů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

než že je je všechno jedna velká xidovina. Ale ono to bohužel je tak, neboť média nejsou nezávislá a svým vlastním životem si žijící, naopak, kdo udělá krok nesprávným směrem, letí ...
I ta hra o tavícím kotlíku byla vylhaná, líčící nadšeně se asimulující xidy berocí si nexidy. Kdysi ještě nexidovští majitelé tolerovali opačné politické názory jimi zaměstnávaných žurnalistů, pokud byli úspěšní a přinášeli jim zisk. Nyní si vládci korporací při mediálním krytí svých lumpáren včetně genocidy mohou dovolit i nějakou tu ztrátu ...
Velice mne pobavila v případě "čistky neomarxistů" souslednost výrazů "nesmíte se s tím mazat" a "musíte počkat" - asi až zkorumpovaní soudci umřou - ale mezitím indoktřináři nezahálí, ó ne ...
Třeba ty slavné Piráty kdysi režim udržoval coby partu pošuků, kteří "vás nemusí nemusí zajímat, pokud nemáte zadek otlačený od stahování filmů" - pak se najednou jako návnada pro mladé mutanty hodili, tak dostali mediální prostor, hlavně ve fianční problémy nemajících veřejnoprávích prostředcích, a svými hlasy se přidali i starší diváci - ignoranti, protože ten Bartoš prý hezky žvaní, a to jim asi stačí, neodradí je ani dredy ...

370924

13.4.2019 18:13

Kdo za všechno může?!

Andrej Vyšinskij 2a00:x:x:x:x:x

Židé a cyklisti?

Ale kdeže!? Ne!

Děkuji za vaše příspěvky do diskuse, reagující na můj názor. Vůbec si nečiním nároku na poznání, natož pravdu, jen si dovoluji zareagovat, že největším nepřítelem lidstva je lidská hloupost (blbost) zahrnujíc v to především sobeckost a lenost, a hned pak církve a náboženství, tedy pokroucené zjednodušující ideologie plné ohlupování a zneužívání, a ti, kdož se jimi živí a parazitují na nich, což jsou mnohdy deprivanti. Prosím, rozlište, vůbec nehovořím o víře, natož o Bohu. Pro mne za mne, ať si lidé i za spravedlivé sociální společnosti (nenazývám ji komunismus, ale chcete-li, nazvěte si ji tak), klidně věří v Boha. (Nemyslím si, že by kdy byl Bůh překážkou pokroku technickému nebo sociálnímu, to jen hloupost, tmářské učení církve.) Ničemu to nevadí. Bůh je jakási psychologická opora (možná jen pouhý pojem, možná entita, bytost, kdo ví... - ať se ukáže a předvede, co umí, co zná, jak dovede milovat a pracovat, pokud kdy existoval nebo ještě existuje), zjednodušené vysvětlení těm, kdož nejsou gnoseologickými optimisty (pokud jde o lidstvo, tak jsem velký skeptik, ostatně momentálně to jinak nejde, ale není konec všem časům), pro něž je těžké si připustit, že život lidský je omezený, a proto i poznání v daném čase a prostoru - daném stavu vesmíru, protože poznání to je práce, úsilí, program na staletí, ba celou existenci vesmíru.

370944

Příspěvků: 34

11.04. 09:48 qwe  Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.
11.04. 18:44  RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.
11.04. 20:29 Rudolf Krestan  RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.
14.04. 08:50 janaz  RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.
14.04. 15:37 Rudolf Krestan  RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.
14.04. 12:33  RE: Sousedské hlídky známe i u nás a máme s nimi dobré zkušenosti.
11.04. 11:24 Palopalo  Manipulace davem
11.04. 12:18 gogo  RE: Manipulace davem
11.04. 20:39 ping789  RE: Manipulace davem
12.04. 12:46  RE: Manipulace davem
12.04. 13:48 somebody  RE: Manipulace davem
13.04. 11:53  RE: Manipulace davem
15.04. 14:38  RE: Manipulace davem
11.04. 14:34  Tady maj dámy chybu
14.04. 23:25 rosco  RE: Tady maj dámy chybu
11.04. 15:05 martin bares  Co to je
11.04. 15:36 Miroslava  VŠE ŘÍDÍ GLOBÁLNÍ KAPITÁL
11.04. 16:27  zavádějící matoucí nesmysly
12.04. 11:15 R.E.  RE: zavádějící matoucí nesmysly
11.04. 18:15 Pátá Mojžíšova 7:24  Oblbování je také cesta, ale dekadence
13.04. 18:48  RE: Oblbování je také cesta, ale dekadence
11.04. 18:17  Feministky hlavně nepochopily,
13.04. 08:59  RE: Feministky hlavně nepochopily,
11.04. 18:31 Jan Hanuš  Tenkrát na západě,
11.04. 23:28 Andrej Vyšinskij  Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
12.04. 06:58  RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
12.04. 09:39 martin bares  RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
12.04. 10:42 vousy13  RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
12.04. 13:24 Miroslava  RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
12.04. 17:42 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
12.04. 20:46 vousy13  RE: Prosím nepoužívejte slovo neomarxismus
13.04. 09:26  nikdy nepoužívejte slovo
13.04. 06:12  Kdy jsme měli to Togo, nějak jsem si toho nevšiml. A je jistě jednodušší tvrdit, že za vše může pár uřvaných aktivistů
13.04. 18:13 Andrej Vyšinskij  Kdo za všechno může?!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 9

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 5

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,20 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,97 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,90 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 036,86 Kč
1 unce stříbra
570,52 Kč
Bitcoin
293 037,57 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 633