Diskuze k článku

Americká tajná válka proti Venezuele

Příspěvků 34

15.3.2019 4:22

Kdo to říká, ten to dělá

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Samozvanec mluví o uzurpaci. Vměšovatelé obviňují z vmněšování. Agresoři odsuzují agresi.

370297

15.3.2019 12:58

Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Lovec idiotů 91.?.?.?

Soudruzi z USA mají tyhle věci zmáknuté a jelikož v roce 2005 modernizovala systém řízení elektrárny firma ABB a celé to běží na Windows 95, nebyl problém to hacknout. Hodní demograté jsou na podobné prasárny dobře připraveni, viz například operace Nitro Zeus, kterou chtěli zlikvidovat elektrickou síť v Íránu. Není divu, že Rusové chtějí získat pod kontrolu svůj internet.

370303

15.3.2019 18:34

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 370303

Vůbec nebylo třeba nic vyřazovat. Přečtěte si zprávu z roku 2016 https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/venezuela/r~7... . Už tehdy byla elektrárna Guri v těžkých potížích. Prostě bylo sucho. Když přifázované turbíny za nízkého průtoku vody přetížíte, odpojí je od sítě každá automatika.

Když k tomu přičtete fakt, že na údržbu dlouhodobě nejsou peníze, chybí náhradní díly a z osazenstva elektrárny ti kvalifikovanější emigrovali, je současný stav snadno pochopitelný. Bez jakéhokoliv cizího zásahu. Pakliže vypadne nejvýkonnější zdroj v zemi, nutně to musí skončit celostátním blackoutem.

Nebo snad myslíte, že kdyby bylo tak snadné na dálku nabourat řídící systémy energetických zdrojů, že by něco podobného Američané už dávno nezkusili udělat v Rusku, na Kubě či v KLDR?

Vojta

370314

15.3.2019 19:25

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 370314

Asi nemá smysl ztrácet čas reagováním na tyto nesmysly, takže vás při tom nechám. Ani to snad není vaše vina, že čerpáte jen z propagandy, protože neumíte anglicky a tak je pro vás většina webu nedostupná. To, že hacknutí elektrické sítě je válečný akt, nepředpokládám, že byste vůbec tušil, proto ty hloupé otázky v posledním odstavci. Jestli si myslíte, že by nějaký stát něco takového přiznal, pak jste ještě naivnější, než jsem si myslel.

Nicméně CIA napadla minulý měsíc velvyslanectví KLDR ve Španělsku a ukradla tam telefony a počítače. Jen se ti blbci nechali nafilmovat a španělské policii se to nelíbí.

A přečtěte si více o kognitivní disonanci. Máte s tím dost velký problém. Určitě věříte i tomu, že Kaddáfí osobně rozdával svým vojákům Viagru a Saddám vyhazoval děti z inkubátoru a měl ZHN. Je mi vás docela líto...

370318

17.3.2019 20:06

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Maximus 1 178.?.?.?

Reakce na 370318

Člověče jak jste na to přišel, že řídící systém elektrárny běží na Win95? Máte nějaký odkaz? Pokud vím, tak se tady v tomto oboru používá Linux a jeho odvozeniny. Ale jinak každá elektrárna může být řízena "ručně" nějaký čas jsem dříve v tomto oboru působil ve velké závodní elektrárně a tam jsme když to vše po náhlém odpojení od veřejné sítě museli převzít zatížení závodu našimi alternátory a někdy to třeba selhalo a my museli do několika minut vše najet, dokud kotle ještě byly natlakovány parou. Celé se to fázovalo ručně a to byl horor!
Ale celý problém v elektrizační soustavě země, jako je Venezuela se musí brát vždy komplexně! Jde tady o to, že elektřina, která se vyrobí je ihned spotřebována a je tady rovnováha, pokud chybí zdroj elektřiny např. výpadkem nějakého zdroje, musí toto zatížení okamžitě ostatní zdroje soustavy převzít. Pokud nejsou k dispozici, řeší se to přelivem elektřiny ze zahraničí, tam může ovšem dojít k zapůsobení ochran, pokud je přeliv moc velký, popř. v autonomní soustavě začně klesat frekvence a dějí se další nepředloženosti a soustava se začíná rozpadat! Takže výpadek velké vodní elektrárny mohl být hlavní přínou a zřejmě pán co na vás reagoval bude blíž k pravdě! Výrobu a rozvod elektřiny musí obsluhovat odborníci a těch se zřejmě Venezuele nedostává!

370359

22.3.2019 8:30

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 370359

Upsal jsem se, není to Win 95 ale Win XP. Zde je dokument firmy ABB, která to modernizovala. A nesmíte věřit všemu, co píše protivenezuelská propaganda. Je to něco podobného jako Aeronet a jejich tvrzení, že ve skle auta žádné díry nebyly, přičemž na videu krásně vidět jsou.

https://library.e.abb.com/public/f27f769220adaeaac...

370471

15.3.2019 19:40

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

F&T 212.?.?.?

Reakce na 370314

Američané mohou snadno hackovat všechny země, které používají JEJICH vybavení. To ale není hackování v pravém smyslu slova - to je jen použití již předem připravených zadních vrátek.

Pokud rusové na kritická místa dávají počítače s procesorem Elbrus a třeba Astra Linuxem - speciálně prověřeným na bezpečnost - tak je možnost hacknutí opravdu minimální. https://en.wikipedia.org/wiki/MCST

Nejméně pohodlná situace pro američany je, když Rusové najdou jejich zadní vrátka a pak piští jak pomatení. Ale to si zavinili sami, že si něco takového do infrastruktury dobrovolně přidali.

370320

18.3.2019 16:21

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370314

Dobrý den,
koukám, že pokračujete v tradici provokovat opačným názorem. Naneštěstí to působí, že tak nečiníte, abyste diskusi a sebe obohatil o zajímavé nové informace.

I zde máte koukám jasno daleko dříve, než se k Vám dostala fakta. Přesto můžete mít pravdu. Možná skutečně za výpadek může katastrofální stav údržby. Možná je to opravdu jen náhoda, že v době, kdy američany jmenovanému prezidentovi Venezuely klesají šance na převzetí moci k nule, dojde k takovému výpadku. Nijak s tím nemusí souviset, že rozsáhlý výpadek elektrické energie je považován za spouštěč chaosu. Ani to, že právě celkový chaos by mohl konečně vytvořit šanci na změnu moci.
Jistotu máme v tom, že ať už skutečnou příčinou bylo cokoliv, tak jedni budou obviňovat z neschopnosti "toho socialistu" a druzí budou tvrdit, že je to útok američanů.

A přitom to podstatné není kdo to spustil, ale co se stalo. TMA jako od Neffa nenastala. Ať už to spustila náhoda nebo něčí zlý záměr, chaos nenastal. Mě to říká dvě věci.
1) Průměrný občan Venezuely je zvyklý na těžké podmínky a kvůli výpadku proudu nezpanikaří.
2) Průměrný občan Venezuely nehledá viníka, má na práci důležitější věci. Žít.

Takže, co si myslíte, že nastane teď?
Sám bohužel neznám náturu jihoameričanů, ale působí to na mě velmi podobně jako uvalování dalších a dalších sankcí na Írán, Severní Koreu či Rusko. Působí to na mě stejně jako bombardování Londýna, Tokia nebo Drážďan. Terror na domorodcích dlouhodobě nefunguje. Aby fungoval, musí být okamžitý, překvapivý a krátkodobý. Jen tehdy lidé zpanikaří a jsou ochotni uvěřit čemukoliv, jakékoliv propagandě slibující rychlá řešení. Lidé, kteří dlouhodobě strádají to vezmou jen jako další epizodu, kterou je třeba přežít.

Takže ať už náhoda nebo zločin, výpadek proudu šanci na změnu v rozložení mocenských sil nepřinesl. Co teď? Už přijde vojenská intervence (Guaido už pozvání vojsk vydal)? Ale proti vojenské intervenci je veřejně již i evropská unie (Frederica Mogherini). Máte nějaký nápad?
Protože situace se má tak, že Guaidó vládne všem venezuelským účtům, na které dosáhnou USA, ale nevládne Venezuele. Z pohledu stávající vlády Venezuely je to o nalezení technického řešení, kterak prodávat a nakupovat bez SWIFTu a přes sankční útoky ze strany USA.

Co si myslíte, že tedy amíci vymyslí? Bude pokračovat blamáž, kdy ukradnou účty suverénního státu, dají k nim přístup vyvolené figurce a ignorují fakt, že tato figurka skutečně nikde nevládne? Zatím to vypadá jen na velkou krádež.
Jak dlouho tento status quo může vydržet? Podle mých informací už začalo zastrašování mezinárodního soudu, aby nevyšetřoval řadové US vojáky. Co takhle vyšetřování výše postavených US činitelů?

Zkuste mi, prosím, nadhodit Vaši představu dalšího vývoje.

Salimon

370385

20.3.2019 18:54

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 370385

Máte pravdu, pane Salimone. Pravdu v tom, že o příčinách současných problémů Venezuely se můžeme jen dohadovat. Zkušenost mě naučila, že při hledání příčin libovolného jevu se nejlépe osvědčuje Occamova břitva. A této osvědčené metodě jsou poplatná i slova mého příspěvku, na nějž reagujete.

K Vaší otázce. Venezuela je i přes své ohromné bohatství směrována svými vůdci na cestu k socialismu. Použijme k predikci budoucího vývoje prostou historickou zkušenost.

Jak dopadl pokus o budování socialismu v původně socialistické velmoci SSSR? A všech jejích evropských satelitů? Byla důvodem krachu RVHP nějaká zahraniční ingerence? Ha, ha.

Jak skončil pokus o vybudování socialistické džamáhíríe v Libyi? Co se tam událo? Zadusil tamní socialismus silou vnější agresor? A nebo se tam postavili na odpor Kaddáfímu prostí lidé, kteří už měli po krk jeho propagandy, zvýhodňování příslušníků jeho vlastního klanu a své vlastní mizérie? A postavili se mu i vzdor obrovské (socialistické [chechtot] ) armádě, kterou měl Kaddáfí k dispozici.

V jaké fázi "radostných zítřků" se nalézá budování socialismu v KLDR či na Kubě?

Všechny pokusy o budování socialismu lze hodnotit naprosto stejně. Slovy TOTÁLNÍ FIASKO. Nebo Vy snad, pane Salimone, znáte nějaký úspěšný příklad? Soudím, že na základě těchto historických zkušeností je odhad budoucího vývoje ve Venezuele naprosto zřejmý.

Přeji Vám krásné dny [smích]
Vojta

370450

21.3.2019 17:18

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370450

Dobrý den,
velmi mě překvapil Váš názor na srovnání socialistického zřízení s kapitalistickým.
Domníváte se tedy, že socialistické zřízení, které klade do popředí blaho společnosti je méně efektivní, než zřízení, které klade do popředí zisk osobního majetku? Berete v potaz reálie jako je plánované zastarávání, monopoly a oligarchickou formu vlády? Opět narážíme na základní rozdíly v našich předpokladech.

Ohledně Vašich přirovnání.
Sovětský svaz versus Západní blok. Víte, že od Bretton Woodu platí, že kdokoliv si chce koupit něco za sto dolarů, musí něco za sto dolarů nejprve vyrobit a prodat? Tedy s výjimkou jediné velmoci. Ta si prostě tu stodolarovku vytiskne. Více pojem "panské", rozdíl mezi nominální a vnitřní hodnotou měny. Kdo myslíte, že dostal "panské" za všechny vydané USD v oběhu? Máte představu kolik jich je? A kolik jich bylo v roce 1944? A následně v roce 1968, když prasklo, že jejich objem je takový, že již není možné považovat USD za kryté zlatem? A představte si, že hrajete monopoly proti bankéři. Opravdu se domníváte, že výsledek hry bude reflektovat vaše schopnosti? O závodech ve zbrojení jste asi slyšel, že?

Ohledně Lybie jste mě překvapil ještě více. Asi máte tušení, že před pádem Kaddáfího byla Lybie považována za nejvyspělejší africkou zemi. Slyšel jste někdy o gramotnosti v Lybii před jejím pádem? Nevím podle čeho měříte kvalitu života, ale domníval jsem se, že Lybie byla obecně uznávaná až do momentu, kdy na ní naše média začala jako na povel chrlit špínu. Největší překvapení je Vaše opomenutí vlivu takzvané bezletové zóny na zničení Lybijského režimu.

Ohledně KLDR a Kuby je Vaše projekce asi vhodnější. Je to ukázka životaschopnosti režimů, které tváří v tvář embargu a útlaku centrálního světového bankéře a jeho spojenců dokázaly odolat a přežít.

Nebo se snad domníváte, že by Německo spělo k veselým zítřkům, pokud by byl aplikován Morgenthauův plán? Není náhodou ta prosperita západního bloku dána jako důsledek Marshallova plánu? Který byl mimochodem financován z "panského" při emisi USD. A proč vznikl Marshallův plán až tak pozdě?

Jsem si vědom, že jsem výše pouze naznačoval, ale Vaše zjednodušující odsouzení efektivnosti socialismu v porovnání s kapitalismem je mnohem více vedeno Vaším osobním přáním, aby to tak bylo, než reálnými, dostupnými a ověřitelnými informacemi.

Přesto všechno otázka nezněla, jak se bude vyvíjet Venezuela pod Madurem, ale jak se bude vyvíjet situace ve Venezuele. Pokud odpovídáte vývojem pod Madurem, pak Váš mozek mi již odpověděl. V budoucnost pana Guaidó sám moc nevěříte. Jak se tedy, podle Vás s touto situací Západ vyrovná? Bude následujících 20 let sponzorovat z účtů Venezuely "dočasného prezidenta"? Nebo přizná, že tak jako zůstal Asad, tak zůstane i Maduro? Ale jak z toho vycouvat?

370466

21.3.2019 17:41

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370450

A ještě poznámka ohledně Occamovy břitvy.

Jste si jistě vědom, že princip Occamovy břitvy není v podporování nepodložených domněnek, ale v ořezávání zbytečných argumentů.
Tedy pokud dokážu teorii o tom, že Země je kulatá, vysvětlit jedním pohledem z vesmíru, pak není žádoucí hledat složitá vysvětlení skrze mizející lodě za obzorem.
Problém však je, pokud je zpochybňován zdroj či autenticita té fotografie. Pak budu muset najít takové potvrzení teorie, které vychází z předpokladů, které zpochybňovány nejsou. Bohužel jich pak bude asi více.
A tady je právě problém v používání Occamovy břitvy mnoha lidmi. Vezmou neověřený předpoklad, najdou nějakou domnělou nebo reálnou souvislost s jedním jevem a spokojeni s tím, že našli minimum argumentů pro vysvětlení svého předpokladu, usínají klidně s jistotou, že mají pravdu.
Je zřejmé, že jediná příčina jistě splňuje minimalizaci počtu argumentů pro vysvětlení jevu.
Představte si, že budu chtít Sikymu potvrdit, že Maduro je tyran. Z fleku si dokážu najít jev, kterým to potvrdím a Siky mi to uvěří. Bude to však skutečně potvrzení faktu že Maduro je tyran? Mnoha lidem, kteří o tom nebyly již dopředu přesvědčeni, to stačit asi nebude.

Buďte proto opatrný, když používáte Occamovu břitvu, abyste neskončil s nalezením prvního možného (byť jakkoliv nepravděpodobného) potvrzení Vaší domněnky.
Jestliže Occamova břitva hovoří o minimalizaci argumentů nutných k vysvětlení nějakého jevu, tak rozhodně nerezignuje na zkoumání vícero možností.
Pokud jste nebyl svou argumentací schopen své oponenty přesvědčit, pak jste docela jistě nenašel dostatečné množství argumentů.

Velmi zjednodušeně řečeno, ta tolik opěvovaná Occamova břitva má pouze odstranit nadbytečné či irrelevantní argumenty. Odstranit zbytečnou vatu či mlhu a soustředit se jen na podstatné části.

Opravdu ji používáte takto?

Salimon

370467

22.3.2019 13:19

RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 370467

Děkuji pane Salimone za Vaši obsáhlou reakci. Bohužel Vám ji nemohu oplatit. Editor tohoto webzinu mě opakovaně ze zdejších diskuzí vylučuje. Viz mé zablokované nicky Vojta49, VojtaIL, Censored.

Jsem ochoten Vám objasnit, proč socialismus dosud nikdy nefungoval, nefunguje a fungovat nemůže. Důvod spočívá v základních přírodních zákonech. Navrhuji přenést naši diskuzi na bázi e-mailu. Můj je apear(zavináč)atlas(tečka)cz.

Ještě si Vás dovolím varovat. Jakoukoliv iracionální víru (včetně víry ve správnost socialistických ideí) dokážu poměrně snadno vyvrátit logickými argumenty. Ovšem jistě sám víte, že nejsou příliš oblíbeni ti, kteří pošlapávají "košíčky víry" druhých. A určitě též víte, že víra je obvykle silnější, než všechny logické argumenty světa. Přesto debatu s Vámi uvítám. [smích]

Vojta

370480

15.3.2019 18:05

Válka chazarských zločinců proti Venezuele není tajná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Je zcela otevřená a zjevná. Zámořské "elity" s chazarskými kořeny totiž v poslední době opravdu hoooodně tratily a nezbytné zdroje vykrádáním a zotročováním světa jsou pro ně stále hůře dostupné. Pokud Rusko a Čína pošlou do Venezuely své vojenské kontingenty, a to neprodleně, krach chazarského kaganátu za velkou louží se tím dramaticky a VELMI urychlí. Amíci nebudou riskovat, že skončí jejich země jako radioaktivní poušť jen pro blaho těch, kteří si Ameriku doslova ukradli a tamější obyvatele zotročili skrze úroky z neexistujích peněz. Velkohubá rétorika reprezentantů zámořských zločineckých "elit" je v dramatickém protikladu se zbabělostí a strachem o vlastní luxus a kejkáky skutečných a většinou frňákatých vládců Ameriky ukrytých v bezpečí svých reprezentačních sídel. A tyhle zrůdy v lidské podobě nejsou zase tak hloupé, aby nevěděly, že pokud vydají pokyn ke zmáčknutí červených knoflíků, budou prvními oběťmi nečekaně drtivého a fatálního jaderného protiútoku právě ony.

370312

15.3.2019 18:42

Pravda, polopravda a lez

siky 181.?.?.?

Radikalne nesouhlasim s tvrzenim, že 'Maduro byl vloni zvolen drtivou většinou obyvatel ve svobodných a spravedlivých volbách'... to je tak neuveritelny plk, ze by si pan Cunnigham mozna naslouzil kopanec nekam... Mel jsem clanky techto lidi rad ale posledni dobou opravdu spekuluji, ze jsou to jen 'alternativci' placeni druhou (resp. tou samou) stranou.

Dovolte objasneni situace:

1. USA a Rusko nejsou nepratele ci protivnici, jak nam teatralne predvadeji, ale spojenci (jen to nemohou priznat, to by jim zkazilo ksefty - zcela logicky).
2. I kdyby za utokem byly 'pouze' USA a ne i Rusko, je to jedno, protoze pak ty informace a know-how tajne predaji rusum a ti je vyuziji proti Evrope! (zeptejte se Osvalda)
3. Dochazi k tajnemu (pre)rozdeleni sveta mezi velmocemi na celistvejsi 'sfery vlivu', kdy USA se (pomalu, ale jiste) stahnou z Euroasie, a Rusko z Jizni Ameriky a popr. dalsich oblasti.
4. USA se nesnazi sesadit Madura - oni ho tam naopak dosadili. Pouze reaguji na rostouci odpor obyvatel a armady k nemu a predchazeji (logicky) brzke ztrate vlivu skrze pripadneho 'alternativce', jez neni pod jejich kontrolou.
5. Co chteji USA? Kradez nerostneho bohatstvi a to nyni maji (s pomoci Madura), takze co by tam chteli menit?
6. Venezolanum se tvrdi, ze USA za ropu nic neplati a pry tam ani moc zadna jiz neni, aby se ospravedlnily mzdy v jednotkach USD za mesic!
7. Satelitni zabery pred lety naopak potvrdily, ze se delalo velke mnoztvi vrtu a ropy se evidentne tezi (krade) mnohem vice, nez drive.
8. Ruske tajne sluzby se nesnazi chranit tyto zeme pred americany, jak se uvadi, ale naopak jejich pozice tajne podporuji - jsou to jejich spojenci, nebo dokonce podrizeni, jen to nemohou rici nahlas.
9. Podle odhadu lidi pracujicich v rafinerkach, USA kradou mnonasobne vice ropy, nez rusove... resp. dost mozna rusove zde ropu poctive kupuji a navic v mensim mnozstvi - to poukazuje na jejich (tajnou) podrizenoist USA (resp. iluminatum a jejich korporacim).
10. Neargumentujte informacemi od pana Blumenthala a dalsich zaprodancu. Ptejte se lidi, jez uprchli ze zeme anebo tech, jez zde NEKRADOU ropu (a jine komodity) a POCTIVE pracuji - tedy ZIVORI! Takove ty bohate 'supermarkety' meli u nas i komuniste - pivo za 1 Kcs a tu dostanete zpet, az vratite lahev - to neni zivot beznych lidi...
11. Pokud zde nikdo podporuje tak pofiderni individuum, jako je Guaidó a jeste takto okate spinavymi metodami, je to dukazem, ze oni ve skutecnosti zadnou zmenu rezimu nechteji. Vyhruzky armade jsou umysl opacny, nez uvadeji.
12. To vse je neuveritelne, ale dava to smysl. Jen proste nemohou spolehat na stare triky z 20. stoleto a tak vymysleji nove - nic vic! Proste si uvedomuji, ze ztraceji pudu pod nohama, a tak se spojili, dali dohromady ty nejlepsi mozky a vsechny penize, co maji a vysledkem je toto... vc. nasi migracni krize, a to je jen zacatek... [pláč]

370315

15.3.2019 18:58

RE: Pravda, polopravda a lez

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 370315

Ano, tyhle nesmyslné bláboly jste tu už prezentoval.[chechtot][chechtot][chechtot]

Úplně by stačilo sem dát odkaz na ten server typu "Hrom", odkud čerpáte tato "moudra". Jsem si jistý, že pokud se bude chtít člověk od plic zasmát, najde tam toho mnohem více.[chechtot][chechtot][chechtot]

370316

15.3.2019 22:18

RE: Pravda, polopravda a lez

siky 181.?.?.?

Reakce na 370316

Zadny Hrom. Kdyz jsem byl pozadan o jediny odkaz, uvedl jsem 2 na vcelku bezne zpravodajske servery (z velmi mnoha) a pak byly oznaceny za nesmysl a 'blabol', zatimco uvadene odkazy od vaseho kolegy byly zcela desinformacni a nijak vam to nevadi. Tomu se rika trolling a popiracstvi.

370323

16.3.2019 16:17

RE: Pravda, polopravda a lez

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 370323

> bezne zpravodajske servery

Ano, běžné zpravodajské servery jsou součástí propagandistické mašinérie a tzv. novináři nejsou nic jiného než papoušci, kteří jen dál šíří to, co jim nařídí zpravodajské služby. Pokud nevíte ani toto, snad byste se neměl vyjadřovat ke složitějším otázkám. Ale zatím můžete v klidu dál věřit hovadinám typu Saddám má ZHN, které mohou zasáhnout Londýn do 15 minut, případně blábolům o "masakru" v Srebrenici atd., atd.

370338

17.3.2019 7:09

RE: Pravda, polopravda a lez

siky 181.?.?.?

Reakce na 370338

Prave na desinformace zde upozornuji a vojensky zasah jsem ani v jednom z mych komentaru neobhajoval - naopak poukazuji na jeho nesmyslnost, vedle dalsiho. Nejste nic vic, nez troll.

370346

16.3.2019 15:00

RE: Pravda, polopravda a lez

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 370315

Ano, to co uvádíte v nadpisu svého příspěvku, je přesně to, co jste splácal v těch svých dvanácti bodech.

370333

17.3.2019 7:11

RE: Pravda, polopravda a lez

siky 181.?.?.?

Reakce na 370333

Skutecne? A kde ta lez nebo polopravda tedy je? Snad si muzete dovolit to rict, kdyz jste anonym ne?

370347

15.3.2019 19:32

Přečtěte si tento článek

F&T 212.?.?.?

Přečtěte si tento článek: https://www.theguardian.com/world/2019/mar/14/vene...
V článku se tvrdí, že blackout způsobil požár a nikoliv hacknutí infrastruktury.

Každopádně i ten požár mohl někdo úmyslně založit. Stačí na to jeden vycvičený diverzant, co za pár šupů škrtne sirkou na vhodném místě.

370319

16.3.2019 11:53

RE: Přečtěte si tento článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 125.?.?.?

Reakce na 370319

Snad si nemyslite ze haknutim nemuzete zpusobit pozar ? Na el. velinu jsem delal. Haknutim jde velice lehce udelat pozar.

370331

15.3.2019 22:25

Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?

Pete 84.?.?.?

V zemi jako je Venezuela [smích] Víte jak bz vzpadalo hacknutí infrastruktury v ČR. Jste tadz takoví hlupáci ? možná je to nějaký typ sabotáže, ale hack infrastuktury..... Panebože

370324

16.3.2019 9:25

RE: Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370324

tak nevím, hacknuti mozku je takė možné, buď máme kategorii nebo konkrétní termín, mluvíme-li o hacknutí počítačů jde o kategorii, mluvíme-li o hacknutí počítače Karla Dvořáka jde o konkrétní termín, hacknutí infrastruktury je zobecnění nejširší, hacknutí semaforu na křižovatce ulic Jeremenkova a Budějovická je konkrétní čin taxonomicky spadající do hacknutí infrastruktury, je to přívětivě objasněno i hacknutému mozku Pete ? kontrolní otázka :
konkrétně hacknutí služebního rozhlasu v pražském metru us tasemnicovými houbami k oslavě tetoristické organizace nato je nebo neni hacknutí infrastruktury ?

370329

16.3.2019 16:12

RE: Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 370324

Nic si z toho nedělejte, že absolutně nevíte o čem mluvíte. Pokud je část rozvodné sítě řízená počítačem, který je napojen na internetovou síť, lze snadno způsobit v celé rozvodné síti neuvěřitelnou paseku. Až si o tom něco nabiflujete, pak mluvte o hlupácích. Do té doby raději mlčte.

370336

17.3.2019 3:26

RE: Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 125.?.?.?

Reakce na 370336

Samozdrejme mate pravdu. V dnesni dobe je vse rizeno pocitaci. Elektrikar uz ani nehleda zavady manualne, ale kouka do pocitace.
https://m.youtube.com/watch?v=zlsJxSK8tPE

370345

17.3.2019 9:29

sabotáž podpindosníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Ty sabotáže jsou rozpracované. Putinovi udělali před mnoha lety něco podobného a bylo u toho 75 mrtvých.
Starší hydroelektrárna na Jeniseji, kde vydávali opakovaně příkazy k jejímu zapnutí a vypnutí tak dlouho až toto extrémní namáhání opotřebované staré turbíny nevydržely a explodovaly.
A žádné hackování přes Windows nebylo potřeba. Stačí mít vlastizrádné gaunery na vysokých funkcích.

https://www.youtube.com/watch?v=XJ6G0rxnzbw

Tím se proameričtí podpindosníci snažili umravnit Putina když jim šel po krku. Oni jsou rozlezlí ve všech státních strukturách a jsou schopní udělat spousty takových sabotáží. Na lidských životech jim nezáleží.
Podobně se snaží umravnit Madura ve Venezuele. Ten blackout si vyžádal určitě nepřímo už stovky obětí.

ps: jestli u nás nastane nějaký blackout tak proto že svojí sítí vyrovnáváme německou debilní politiku solárních a větrných elektráren. Tak dobře máme za socializmu nadimenzovanou rozvodnou a vyrovnávací síť. Ale i ta má své limity.

370348

17.3.2019 23:47

RE: sabotáž podpindosníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 370348

Jestli to není řízený rozklad energetiky tak je to nepředstavitelná náhoda. [cool]
Pamatujete jak dopadl šéf v dojčlandu s plynovodem z ruska, taky jen náhoda. A že ukrajincům vozí jako jejich břidličák (když ho mají sami málo, přes propagandu) a testem je plyn z ruska a objel loděmi evropu ani nemám potřebu komentovat.
Snad k tomu téma je koment z PP a poslední odstavec
https://pravyprostor.cz/nato-je-pro-nas-klicove-sp.../ Jonas 15.3.2019 20:08:56

370364

18.3.2019 9:23

RE: sabotáž podpindosníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 370348

Před pár dny jsem měl cestu kolem poměrně malé Brněnské přehrady. Turbína jela snad na 120%, voda vařlila pod jezem a stříkala do výše 5 metrů, kropila všechny co se přiblížili k zábradlí ze kterého je za normálního provozu v klidu možné pozorovat pěnící vývařiště.

Voda v korytě prudce tekla a stav byl vysoký, takže mě ani nepřekvapilo, že na stránkách hydrometerologického ústavu byl aktuální stav řeky pouhých 20 cm pod 1. stupněm povodňové aktivity.

To měla být nějaká sabotáž? Tohle ta stařičká předválečná přehrada nemůže dlouhodobě vydržet.
Nebo se tak moc snažíme zavděčit německým soudruhům s vykrýváním jejich solárů a větrníků?

370370

18.3.2019 12:11

RE: sabotáž podpindosníka

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 370370

Jen se nebojte, ono je plánováno vypnutí elektráren, jen to nikdo nepustí do oběhu ani v meinstreemu, nebo jinde, protože to je něco, co si nemohou dovolit odhalit. Čučkaři ,,nevědí,, že jim tu lítá 300 agentů uSSa a tak ani nevědí ostatní věci.
Pohroma přijde na čecháčka, až mu nepojede telka a nebude moci kouknout na Esmeraldu, ordinaci a další vylízané odpoutávací seriály tupých mas.
Energie se bude pravidelně i nahodile vypínat a budou se nasírat lidičky aby ten chaos byl co možná největší. Nepočítám do toho skutečné výpadky až to tu převezme příroda a andělé vypustí čtyři větry soužení. To se tu teprve začnou dít věci a všichni ti vychcánkové, co mají x metrů pod zemí betonové bunkry budou zděšeni až se jim ta masa kamene otočí dnem vzhůru. Je to ve scenáři, víte kterém.
Pod Brněnským príglem taky bydlím, tož když mne opláchnou, tak opláchnou ale plánuji odchod na vysočinu nebo Boubín, ještě se uvidí.

370379

19.3.2019 12:39

RE: sabotáž podpindosníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 370379

Aspoň záložní lesní chajdu na vysočině mít. Poblíž zdroje vody.
Taky se může stát že nainvestujete preppersky celoživotní úspory do bunkroidního superbaráku a nakonec se to tam tak podělá že odtud budete zdrhat s holým zadkem.

Lepší byt ve městě a 2 chajdy na opačných koncích republiky.
Uvažuju o něčem laciném na slovači, Bureš to tu kurví dost šíleným tempem.

370409

18.3.2019 10:04

Někomu teče do bot

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

18.03.2019
Spojené státy ukládají vízová omezení jednotlivcům zapojeným do vyšetřování vedeného Mezinárodním trestním soudem (ICC). Uvedl to americký ministr zahraničí Mike Pompeo. „Vyhlašuji politiku vízového omezení pro osoby odpovědné za jakékoli vyšetřování ICC s ohledem na americkou armádu,“ řekl Pompeo.

370373

18.3.2019 17:15

sabotáže na vodních systémech v Libyi

Adam.. 94.?.?.?

Obyvatelstvo nemělo vodu,protože vodní potrubí bylo cílem sabotáže řady skupin.Dokonce Kaddáfí,říkal,že to zaplatil draze Francouzským inženýrům a nakonec není voda ve městech.

Většinou se zjistilo,že to bylo poškozené úmyslně.To bude stejný případ.Dneska není problém použít dron v ceně 10 000 USD a poslat ho poškodit potrubí nebo rozvodnou sít.Stačí ,když do toho něco shodí.

Déle ty drony umějí vyslat energetický signál a odstřelit tu sít,nebo její část.Je to v podstatě elektrický paralyzér přimontovaný na dronu.

Umějí také uměle zvýšit napětí až to spadne samo.
Nemusí to být vůbec řízené počítačem.

370387

19.3.2019 3:08

Hackers atd. nekolik poznamek k vyjasneni..

favela 203.?.?.?

Reakce na 370387

Tady jde opet o agresivni utoky , ktere USA zacalo pouzivat a jsou znamky toho , ze svet je predbehl a brani se zpet... Protoze US jsou zdaleka /the first/ a nejvice zranitelni....Tedy Pepicek ,sirky a stodola.. Centrifugy pro procesovani uranoveho mraku,byly sabotovany v Iranu . Vedci byli vrazdeni, bombami prilepenymi na jejich auta, motorkari. Zpatecnicky Iran ale zautocil necekane na Wall St. a zpusobil tam velke skody, treba blokovanim pohybu pemez, ztrat dokumentu atd... Dale , protoze S.Arabie a Izrael krici useknete tomu hadovi hlavu, had zautocil na obrovsky Konglomerat Aramco. A vyradil vsechny pocitace. Trvalo to 6 mesicu zavest nove pocitace a novy system..Kim se rozzuril kdyz USA humor ve Filmu Interwiev. pojednaval o tom ,ze dva odjizdi za Kimem a zaroven maji bomby Kima vyhodit do povetri.. Spolecnost Sonny a dalsi v H.zaplakaly nad velkymi ztratami zpusobenymi utoky Kimovych hackeru. Nove filmy , navic byly za 5 dolaru vsude v Asii i jinde jeste pred premierou...F-35 bylo okopirovano Cinou a jejich nove letadlo ma spoustu ukradenych vymozenosti . Cina nechce znicit svoji dojnou kravu , uroky 900 miliardove rocne , nejsou zrovna k zahozeni...,Pouze se ubranit a ukrast co se da..Protoze je pouze poslanim E mailu moznost vyzvedet vse v napojenych pocitacich systemu, dalsi krok byl izolace od Webu. Napr. Snowden nemel ani pristup k tajemstvim kontraktni firmy a tak si pristup vypujcil od kolegy. Zapojil pak vecicku za 100 dolaru zakoupenou na E bay a vysal skoro 2 miliony informaci. Dale nasly se sticks UBS ,na parkovistich Pentagonu a Min.Obrany a nekdo si ze zvedavosti strcil do pocitace a tak zrejme rusove vi vice nez potrebuji. Take vhodna castka, pro rodice , kteri nemaji na vzdelani svych deti a zajisteni jejich budoucnosti, pred duchodem atd. Pomuze. Dale vsechny zbrojni a dalsi konglomeraty musi pouzivat tisice firem na kontrakt s tisicemi lidmi , jejchz plat neni zrovna k udrzeni se pri zivote..A bohaci tak provokuji byt napodobeni,ze ??... Potom kontrakt skonci a smytec. A muzete jit vsichni domu...Snazi se zajistit si budoucnost pro sebe i sve rodiny. Usa pak logicky musi prohrat, maji tech tajemstvi hodne ale kdyz reditel NSA prednasel , jak hlida Ameriku, zacali se reditele Google, Facebook ,Apple atd., smat , protoze videli ,ze v obrane svych korporaci jsou daleko pred NSA,CIA, FBI a stovky bezpecnostnich uradu, odkud zamestnanci prchaji za lepsimi platy v korporacich....
Utok rusu na Ukrajinskou rozvodnou sit se nezdaril, protoze tam misto pocitacu pouzivaji stale paky a vypinace ,fyzicky obsluhovane.. Ohrozeny jsou pocitacova centra obrany, nebo utoky nejmodernejsich zbrani, letadel a ponorek, ktere nepozorovane mohou byt paralysovany nepritelem..

370399

Příspěvků: 34

15.03. 04:22  Kdo to říká, ten to dělá
15.03. 12:58 Lovec idiotů  Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
15.03. 18:34  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
15.03. 19:25 Lovec idiotů  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
17.03. 20:06 Maximus 1  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
22.03. 08:30  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
15.03. 19:40 F&T  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
18.03. 16:21 Salimon  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
20.03. 18:54  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
21.03. 17:18 Salimon  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
21.03. 17:41 Salimon  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
22.03. 13:19  RE: Stačilo vyřadit řídící systémy hydrolektrárny Guri
15.03. 18:05  Válka chazarských zločinců proti Venezuele není tajná
15.03. 18:42 siky  Pravda, polopravda a lez
15.03. 18:58 Lovec idiotů  RE: Pravda, polopravda a lez
15.03. 22:18 siky  RE: Pravda, polopravda a lez
16.03. 16:17 Lovec idiotů  RE: Pravda, polopravda a lez
17.03. 07:09 siky  RE: Pravda, polopravda a lez
16.03. 15:00  RE: Pravda, polopravda a lez
17.03. 07:11 siky  RE: Pravda, polopravda a lez
15.03. 19:32 F&T  Přečtěte si tento článek
16.03. 11:53  RE: Přečtěte si tento článek
15.03. 22:25 Pete  Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?
16.03. 09:25 ping789  RE: Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?
16.03. 16:12 Lovec idiotů  RE: Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?
17.03. 03:26  RE: Má tu někdo šajnu co je haknutí infrastuktury ?
17.03. 09:29  sabotáž podpindosníka
17.03. 23:47  RE: sabotáž podpindosníka
18.03. 09:23  RE: sabotáž podpindosníka
18.03. 12:11 Jarda z Brna  RE: sabotáž podpindosníka
19.03. 12:39  RE: sabotáž podpindosníka
18.03. 10:04  Někomu teče do bot
18.03. 17:15 Adam..  sabotáže na vodních systémech v Libyi
19.03. 03:08 favela  Hackers atd. nekolik poznamek k vyjasneni..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 646