Diskuze k článku

Na idnes.cz nepříjemnou pravdu nenajdete

Příspěvků 28

7.3.2019 4:36

Neprijemnou pravdu najdete malokde

Rudolf_K 178.?.?.?

Mimochodem, nize uvedeny clanek jsem poslal na nekolik alternativnich webu a vsechny ho odmitly otisknout. Je to asi trochu nekonvencni, nepohybuje se to v obvyklych myslenkovych schematech. A kdyz na pochybach, tak nejlepe potlacit.

http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915...

370115

7.3.2019 6:52

RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde

nn 62.?.?.?

Reakce na 370115

No, kdyby to bylo na mě, tak bych s uveřejněním vašeho článku také váhal. To, co jste napsal, není už ani pro alternativní weby. Doknoce bych řekl, že vaše teorie může být použita i k zesměšnění ostatních, kteří jsou také proti antiruské kampani. Proto bych navrhoval zkusit nějaký anitruský web, který se snaží infiltrovat se mezi ty "proruské" a parodovat je - tam by jste mohl uspět. [velký smích]

370116

7.3.2019 16:15

RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 370116

Jde o to, aby si Cesi poopravili falesne predstavy a miskoncepce. Soude dle Vasi odpovedi, tak Vy ty falesne predstavy taky mate. Miskoncepce spociva predevsim ve ztotoznovani Sovetskeho Svazu s Ruskym Imperiem a Rusu s bolseviky. Vytvari se tak dva FALESNE poly: Rusko/SSSR/bolsevismus/Ruske Imperium versus zapad/rusofobie/hodni lide. Dokud tato falesna dichotomie bude existovat, tak to spis vyhraje ta strana protiruska.

Nejhorsi jsou komunisti. Oni nejen sve posluchacstvo v te falesne dichotomii utvrzuji, ale navic svymi nehoraznymi zvasty (napr. obhajobou Stalina atd.) lidi od sebe odpuzuji. Skodi dodnes. Cim driv spadnou pd 5% a zaniknou tim lip.

370126

7.3.2019 18:55

RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 370126

Stalin se v ničem nelišil od západních "demokratických" politiků. Naprosto nechápu, jak ho můžete odsuzovat, když právě on byl typickým příkladem, jak z někoho udělat zrůdu. Zkuste si o tom něco zjistit.

Pokud ovšem věříte, že Kaddáfí rozdával Viagru, aby jeho lidi mohli lépe znásilňovat, případně že Saddám vyhazoval nemluvňata z inkubátorů, inu pak je možné i to o Stalinovi.

Předpokládám, že mluvíte o českých komunistech, ale ti Stalina zatracují, jak jim jejich vyvolení soudruzi přikázali.

370132

7.3.2019 9:42

RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 370115

"Neprijemnou pravdu najdete malokde"

nuž, váš článok : http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915...
je hodne nekonvenčný. Niekoľko tvrdení by iste bolo reálne spochybniť, ale v podstate je ASI formálne pravdivý.
Lenže dnešný svet nie je schopný počúvať pravdu, pokiaľ nie je absolutne dokázateľná. A hlavne bráni dokazovaniu pravdy. Problém nie je (myslím) v tých , ktorí pravdu cenzurujú. Problém je v tej väčšine, ktorá nestojí o poznanie pravdy. Ľudia dnes chcú počuť iba takú "pravdu" , ktorá im potvrdí ich doterajšie názory.
Pravdu, ktorá im vyvráti ich názory - považujú za ÚTOK NA SEBA.

370120

7.3.2019 16:53

RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde

Rudolf_K 192.?.?.?

Reakce na 370120

Mark Twain udajne rekl: "Je snadnejsi lidi oklamat nez je presvedcit o tom, ze byli oklamani."

370128

10.3.2019 2:49

Je dnes dulezite v jejich zaplavach stupidnich

Favela 203.?.?.?

Reakce na 370128

"zprav" vybrate ty skryte, ktere posunuji dej sveta a zintenzivneni situaci...
Detska hra Chodi Pesek okolo je dnes zopakovana..Tedy snazit se uhodnout s retezu novinek a zaroven tajnosti jejich planu pravy vyznam a neco z toho co bude...Je povzbuzujici jak Venezuela odolava a lide jsou verni odkazu Comandante Chavez , statnika , ktery svet nebude mit zase dlouho...Dle zprav Putin zasahne jako v Syrii , nezmenil se funkce neni silnejsi nez on...Jen trochu zestarl, takova prace ojizdi..Vi ,co si muze dovolit a mozna dostal souhlas od Ciny.
Vidime ze S.Arabia navstevuje Putina, ale Trump dojizdi ,navstevuje /pod zaminkou jinych navstev , zbytecnych v te oblasti/..
To jsou ty Mocenske presuny a ten z Izr. je v Kremlu . uz asi po seste..
Kim si vytrel cast tela s T... A Trumpeta chudak bezel az do Vietnamu ,div se neprerazil . Misto schuzky bylo potouchle vybrano presne a zamerne ponizujici symbol navic...Uz tam bylo s nimi jednou vytreno...
9/11 , skryty ,neviditelny dopad na svet , predevsim na USA a demokraty a hlavne byrokraty, kteri vladnou i bez zakonu, ,zacali uctivat Stockholm Syndrom , sirit do sveta..Trumpuv projev jsem zahlid byl nechutne doprovazeny infantilnimi scenkami jiste Pelosi, Pussy Riot a Femen to pripominalo a kopirovalo.
Hlavni dojem z toho byl , kopnete nekdo do nich at uz se tak netrapi..
Ale degenerace ,vzdy deformovaly uzke elity anglosasu a nyni se natrvalo promenila jiz do 100% do totalniho Sadomasochismu. Tedy 9/11 Bylo brutalni nakopnuti Elity okovanou botou rovnou do jejich ksichtu a ti zacali lizat kopajici botu islamskych fanatiku a svijeji se ponizene v prachu a zadoni o dalsi tresty.
A Prikazy , ktere tak radostne vyplnuji . Merkel behala za Erdoganem a dodavala miliardy. Jeho a arabskym povysenym arogantnim ,hrubym chovanim a nasilim se pak oni ukajeji. nemuzou jinak. Aby slouzili tem, musi uvalit sadisticky teror na druhe strane na nas...Jinak se chovala k slusnym rekum..
Proto analyzy situaci , jejich posuzovani ,kritiky a komentare se miji svoji racionalni povahou se stupnujicim se silenstvim jejich skutku...Kazdy hleda rozum a logiku tam kde neni ani nemuze byt. Nedorozumneni je pak evidentni. Jsou nejen mimo misu ale i nas svet.. proto zmaknuty/zlomeny jiz Trump souhlasi s privalem dalsich emigrantu . tedy take a hlavne plni ukol zaplavit zemi i teroristy a ty predevsim. Dostal rozkazy od tech co se predhaneji predem uhodnout prani islamistu ,splnovat jejich nalady a rozmary a tim i sve vytouzenei ukajeni ,tim ze slouzi mocnym , vrazednym psychopatum...
Nevadi, kdyz se do prelidnenych statu nacpavaji dalsi miliony....Vadilo by kdyby neposlechli...Na prani islamistu to Zacalo to tez terorem soudu a svlikani manzelu u rozvodu do totalni zebroty /zapirani deti otcum/, a nekonecnych provokaci se zamery vyprovokovat jich k reakci a pak stada tezkoodencu se samopaly, granaty atd, helikoptery,kulomety , hejna psu cvicenych na lidi, obrnene vozy s dely , oblehalo pak vyprovokovaneho za ucelem show a demonstrace zbesile moci. Dalsi zbrani byl zurivy antisemitismus a propagandist...Automaticky kráceno

370169

12.3.2019 3:17

Chdi pesek okolo , nedivej se na neho,

favela 203.?.?.?

Reakce na 370169

kdo se na nej koukne toho Pesek s poradnym Pendrekem,a jinymi zbranemi hromadneho niceni , pokojnych demonstrantu , Bouchne...Ti se brani proti vykalum policejnim ,tez vykaly ,lidskymi, ktere take pekne smrdi...Jako policie .
Teror sexpodvodu , kdy jejich pochody, neznamenaji jedinou myslenku,napad , nebo vychodisko k lepsimu,,napodobuji spatne a uboze, Maskarni baly ,kdyz dostavaji stedre desitky milionu dolaru rocne ,miliony letaku nabadajicich tyto ,spolu s absolutni ztratou REALITY..Ale ta prazdnota, neschopnost za tim hlukem je slyset. Jde pouze a jen o zbesile ukajeni a pravo na to, za kazdou cenu, nikoliv tam kde je to urcene prirodou. A ta se msti. Visi prapory nabadajici k prohlidkam porad na Aids, hiv a tuctu jinych infekcnich nemoci.
Kdyz to strci do telefonni budky, mene to tam smrdi a je to to same , pouze bezpecnejsi...Uvelebil jsem se u piva, po obdivovani prirody a pocasi, kdyby vse bylo jako pocasi v A...Nic zleho netuse , lezely tam noviny a z prokleteho zvyku jsem je otevrel...A vymrstily se na mne hruzy, horory daleko horsi tech Hollywoodskych ..Tak jako nelze jiz dlouho svet Odterorizovat a tak nejde ani Odhororovat atd...A tak jsem nenapsal pokr. k tomu vcerejsimu..
Teror se dneska vloudil vsude i lednice skryvaji Monsanto a Dow Chemical a dalsi, ktere jeste nezname , nebo se chystaji...Ani vterinu bez teroru je dnes heslem agitatoru a islamistu , kteri se spojili dle navodu Teroriste sveta spojte se ,dle prikladu bolseviku /14 milionu obeti strasliveho silenstvi /na zacatek.
A je to zpet..Po 80ti letech, ktere se zdaly byl dlouhe tisice roku..Zpravy se hemzili, 1.3 miliardy, 300 a 500 milionu a dalsich nespocet milionu , staby zdravotni, vystavby ubytovani a vybaveni , hlidaci,ubytovani, atd. jedne skupinu, ktera uprchla do Australie z Afganistanu...A ti neprchnou nejblize ,do sousednich statu s totoznym nabozenstvim...Oh , to nemuze nikdo chtit...Jak by se pak stydelo straslive za Australii? A ty nekonecne miliony , by pripadly komu ?
.To v zadnym pripade,nikdo tyhle veci nemuze chtit...Tak. Maji tam v sousedstvi staty, Turkmenistan, Tadzikistan, Uzbekistan, Kazachstan a dalsi stanu,vedle Pakistan, kam prchl Usama, Rusko, Egypt, UAU, Irak, Iran, atd.
Tito zbidaceni uprchlici pres tyhle staty jdou , dostavaji tam zdarma vse ,aby nezhynuli , ale pokracuji dal a dal pred sedmero hor, sedmero mori atd. Jako v pohadkach. A dal jdou...Vsude dostanou potrebne aby nezhynuli az se dostanou /cert vi jak ?/,po dlouhem putovani az do Indonesie. Tam zaplati okolo 10-15 tisic paserakum /to sem v zivote pohromade nevidel, a delal jsem cely zivot/, a lod je veze az do A. Tedy cesta okolo 20 tisic kilometru..V A. je ubytuji na ostrovech se vsim komfortem /mne nikoliv/,zdravotni a psych. peci, o rodiny mnoha manzelek a jeste vice deti ubytovnach....Predstavte si,ze mate dovolenou a velmi dlouhou a prijemnou na ostrovech pod palmami s mnoha plazemi, zadarmo vse, slunce svite kazdy den ,v noci hvezdy v romantickych tmach a v kouzelnych zakoutich, svezi vanek s vuni trop. kvetin a more. Bezstarostny zivot a pece o vse slu...Automaticky kráceno

370210

15.3.2019 11:31

RE: Je dnes dulezite v jejich zaplavach stupidnich

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 370169

Pan Favela má dobré postřehy ale psaní bez háčků a čárek je hnus, a ty gramatické chyby a překlepy jsou taky vopruz.
A do toho ještě NEDOKONČUJE své posty.
Něco strašného se děje s lidmi. Jakoby se vylízali sami a navždy, když ani neumí komunikovat tak, aby to jeden po nich přečet.

370300

16.3.2019 4:18

Jeden je sokovanej denne ,vedomim co dela a

favela 203.?.?.?

Reakce na 370300

nechape. Co slo drive a lehce...To se stava v 75. Dale, zenu pred
sebou" stado" nekolika "potvor". Zvladnout je vyzaduje hodne veci a najednou .
Aby text byl ctivej a mel spad, formu a styl, ,aby tam bylo neco, co nikde neni, nebo veci v neco v kontextu s novym smyslem , aby si ctenar, treba pomoci asociace neco pozdeji z textu zapamatoval, pisu na neperfektnim keyboardu/skace tam kde co/,vybrat z veci, vyhodit pryc jine a nikoliv zrovna spatne namety a napady, a ke konci jiz opravdu a je to videt, nemam sil text poradne zkontrolovat. Vypina mi to pres velkou snahu..Kontrola celeho "stada", pak neni jednoducha ,Coz zase nechapu. Unik koncentrace ,zatmemi kury a/ jsem si jist ze to rusi v chapani napsaneho/...
unava, cokoliv..
Uz se take nenaucim s pocitacem , radne pajtlovat,
tedy nekdy ovlada on mne..
Tohle je samozrejme nemozne sdelit mladsim /a nedivim se a preju si aby nechapali , coz je jejich znameni Nestarnuti/, / a tem kteri ziji normalni zivot , bez nekonecnych /a casto absurdnich / situaci na kazdem kroku a nejsou tak nadmerne unaveni , bez moznosti si odpocinout , stari je hlavne drina se vsim, presto rad bych ujistil,ze vydavam maximalni usili..Jinak dik..

370326

7.3.2019 8:52

"Oni sú na nás zlí "

libertarian 31.?.?.?

To vyplakávanie v článku je trápne.
"Oni sú na nás zlí " . - Ano, sú na vás zlí , ale to je váš problém. Nečakajte od nepriateľa, že bude na vás dobrý.

Posledné veta, ten dovetok editora :
"Pokud je mezi čtenáři bloger, který byl cenzory masmédií umlčen, nabízím mu možnost publikovat zde, ve Zvědavci."

- toto je ten správny prístup. Pri čítaní článku ma od začiatku napadla tato veta, tato myšlienka. PREČO vy sťažovatelia leziete na web svojho nepriateľa - však je niekoľko tých dobrých, slušných !!!
==========
Na Idnes sa nemá chodiť za informáciami, ani za múdrymi myšlienkami. Na Idnes (a im podobné weby) sa chodí za účelom - študovať nepriateľa. Ale až po tom, ako si človek nájde pravdu na slušných weboch, napr. na Zvedavcovi.

370117

7.3.2019 12:49

Tomu se říká bojovat a nejít se stádem

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370117

Rád bych podpořil názor přispěvatele libertarian.
Navíc považuji za správné a velmi prospěšné, že některé úvahy jsou potlačovány. Než se začnou zdejší čtenáři bouřit, zkusím to vysvětlit.

1) Jste bloger a jste přesvědčen o tom, že Váš názor odpovídá realitě. Pak není třeba spěchat, realita má tendenci prosakovat nezávisle na vůli různých ideologů.
2) Vždy si odpovězte na otázku, zda Vám jde o popularitu, nebo o rozšíření a podporu vlastního názoru. Více následovníků či čtenářů neznamená nutně větší dosah. Skutečná práce je odváděna většinou mimo světla ramp.
3) Co je důležitější pro šíření Vašeho názoru, oslovit masy konzumentů nebo získat kriticky uvažující jedince? Domnívám se, že jsou to právě kriticky uvažující jedinci, jejichž získáním uděláte mnohem více pro rozšíření Vašeho názoru. Neb oni budou nacházet zase své posluchače. A pro zisk kriticky uvažujících je rozhodně podstatná vysoká kvalita Vašich úvah včetně zdrojů.
4) Jakým způsobem nejlépe diskvalifikujete svůj názor? Pokud ho začne někdo plytce a bez pochopení podstaty šířit. Obvykle to pak vypadá jako karikatura a mnoho lidí to odpuzuje.
5) Pokud je na nepohodlné blogery vyvíjen tlak z pohledu regulátorů ohledně formalit, pak jim nenasazujte nutně psí hlavu. I kdyby s Vámi souhlasili, musí si krýt vlastní zadek. I oni mají šéfy a Ti mají šéfy. Navíc pokud Vás nutí ke kvalitnější žurnalistické práci a lépe vysvětleným úvahám, pak pomáhají zvýšit Váš dosah právě na kriticky uvažující čtenáře.
6) Chápu, že je nepříjemné narazit na nespravedlnost. Ale právě překonávání překážek má posilující efekt. Stačí se přidat k jinému táboru a blokován nebudete, není to tak těžké. Ale jestli považujete šíření své myšlenky za důležité, pak je síla a schopnost překonávat překážky velmi užitečným spojencem.

Nezapomínete, že jsme národ Švejkův. Říká Vám něco Strana mírného pokroku v mezích zákona? Na pravdu se dá upozornit mnoha způsoby. A jestli něco lidé hájící jedinou správnou pravdu bytostně nesnášejí, pak jsou to situace, kdy jsou posluchačům k smíchu. A právě inteligentní humor, nadhled a nadsázka vám budou vlastní, pokud se nenecháte regulacemi zdeptat, ale začnete ta pravidla respektovat a obracet proti autorům. Chtějí zdroje, dejte jim je. Je to pracné? Ano. Dozvíte se při té práci navíc něco více o sobě a upravíte si a rozšíříte svůj pohled na věc? Tak na to se spolehněte.
Víte jak odlišné budou pak Vaše úvahy proti běžnému konzumnímu žurnalistovi?

Salimon

370122

8.3.2019 6:45

RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem

nn 62.?.?.?

Reakce na 370122

3) Oslovit masy lidí je důležité. Pokud neoslovíte masy, nikdy v demokraii neprosadíte nic. Oslovit pouze nějaký okruh lidí, kteří s vámi souhlasí rozhodně není dostatečné. Pokud oslovíte masy, ten úzký okruh to najde také. Pokud oslovíte jen úzký okruh, můžete se spoléhat na to, že jednou to se to nějak prosadí. Ale spoláhání na to, že se to nějak udělá samo, nebo že problém odložíte často nefunguje.
6) Pokud narazíte na nespravedlnost, je logické snažit se na to upozornit. Není to nějaké brečení, je to prostě upozornění na fakt. A je nutné.

"Chtějí zdroje, dejte jim je. Je to pracné? Ano. Dozvíte se při té práci navíc něco více o sobě a upravíte si a rozšíříte svůj pohled na věc? Tak na to se spolehněte." - - - - Jenže autor článku upozornňuje na to, že si prostě nelze pamatovat odkazy na vše co jse kde četl, a že na tuto prácni prostě nemá čas. Váš argument, že to, že je něco pracné není problém, protože se tím poučíte a budete mít větší váhu je zcela zcestný. Pokud lidé mají málo času, tak se na to při takových požadavcích vykašlou. Snažíte se obhajovat cenzuru, protože tuto cenezuru je teoreticky možné překonat a poučit se při tom. Bohužel tímto způsobem můžeto obhájit centuru libovolnou.

370143

8.3.2019 13:58

RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370143

Nejprve bych rád upozornil, že ač hovořím v obecné rovině, reaguji i na kvalitu a obsah zmíněného článku. Článek nepřinášel převratné informace a i myšlenky v něm byly poskládané tak nějak nahodile.

3) Pokud jsem zmiňoval okruh kriticky uvažujících, pak jsem nehovořil o souhlasících. Ani náhodou nezaměňujte souhlas s Vaším názorem za znak kritického myšlení. Právě nesouhlas s předkládaným názorem je mnohem častěji znak kritického myšlení (a to již z definice pojmu kritické myšlení). A předložit čtenáři již v první chvíli dobře strukturovanou a fakty a odkazy podloženou úvahu má mnohem větší dopad, než nahodilé spojování myšlenek. Nepochybuji o tom, že někomu nedochází ani banální spojení, ale je nutné spojovat informaci o bankami zadržených miliardách s miliónovou cenou nepropuštěných kamionů? Chci říci, pokud uvedete obě informace v jednom článku, není snad nutné ještě na to extra upozornit. Čtenář, který není takového propojení sám schopen, není velkým ziskem. Naproti tomu nedávno uvedený odkaz zde na Zvědavci, na video v GlobalResearch, kde pozorovatel OSN informuje o konkrétních zadržených částkách a za co tyto platby byly, má šanci přesvědčit právě lidi schopné kritického myšlení. Taková informace má mnohonásobně větší váhu. Pokud ji přeložíte do češtiny a uvedete odkaz na zdroj, pak si zvídaví lidé (nikoliv přitakávači) mohou ověřit, kdo na tom videu je, jakou má kvalifikaci o věcech hovořit a tak dále.
6) Chápu, že může být důležité upozornit na nespravedlnost. Má poznámka se týkala posilujícího efektu, pokud se s tou nespravedlností nesmířím. Ale pokud chcete upozorňovat na bolístky světa, jako že Vám v mešitě nedovolí rozdávat Strážní věž, pak máte asi do konce života co dělat. Na celém článku je pro mě zajímavý především fakt, že na iDnes tyto blogery nezaříznou úplně. Že po nich "pouze" vyžadují vyšší standard žurnalistiky, než je obvyklý pro přispěvatele se "správným" názorem. Domníváte se snad, že zde jsou kladeny stejné nároky na kvalitu příspěvků z různých táborů? Pokud někdo provokuje nepodloženými či nedoloženými informacemi v táboře opozice, pak si plně zaslouží být nějakým způsobem omezován. A pokud chcete bojovat za svou pravdu v táboře opozice a nejste připraven na nějaký odpor, pak se vlastně sám diskvalifikujete jako člověk schopný samostatně uvažovat a chápat. Neschopnost pochopit banální pravdu, že správce webu je ten, kdo určuje pravidla a určuje je tak, jak to vyhovuje jemu, mi připadá u komentátora tak komplikovaného tématu, jakým je geopolitika, jako faux pas.

Přesto děkuji autorovi článku zde na Zvědavci za jeho napsání. V každém případě rozšířil informaci, o které bych já a mnozí jiní asi jinak nevěděli.

370150

8.3.2019 14:22

RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 370143

A teď k cenzuře.
Mýlíte se v domněnce, že obhajuji cenzuru. Já říkám, že tento konkrétní způsob vytváření překážek v podobě požadavku na vyšší standard snižuje procento hospodských komentátorů, kterým se do ruky dostala klávesnice. A zvyšuje procento žurnalistů ovládajících řemeslo na straně právě toho "potíraného" názoru.
Žurnalistika je řemeslo a i když si to mnozí blogeři asi nemyslí, vstupují na půdu žurnalistů. Součástí toho řemesla je schopnost udržovat si informace a odkazy na ně, schopnost strukturovaně hovořit či psát a v neposlední řadě schopnost ověřovat si fakta. Ani fakt, že dnes toto řemeslo neovládá ani značná část "profesionálních" žurnalistů, nemění nic na rozdílu v dopadu mezi odfláknutým a dobře napsaným článkem. Pokud někdo po autorech nepohodlných názorů vyžaduje vyšší úroveň řemeslného zpracování, pak je to všeobecně ku prospěchu myšlenek, které tito autoři šíří. Ta poslední věta je krátkým shrnutím toho, co jsem chtěl ve svém příspěvku sdělit, nikoliv obhajoba cenzury jako celku.

My dva se především neshodneme v představě, kdo mění svět. Jestli je to názor mas nebo omezeného množství kriticky uvažujících. Já tvrdím, že přesvědčit krticky uvažujícího člověka, je cennější než přitakání tisíce bezmyšlenkovitých čtenářů. Ten kriticky uvažující si sám bude informace hledat, analyzovat a doplňovat. Ta masa příště přitaká klidně na opačný názor, když bude dobře zpracován a zajímavě nebo emotivně podán.
Možná jsem to však já, kdo podceňováním efektu trollů a neschopných "takyžurnalistů" dělá chybu. Prostě jsem se jenom naučil upřednostňovat kvalitu před kvantitou. Pokud netrváte na okamžitém efektu, kvalita dle mých zkušeností v dlohodobém horizontu vítězí.

A nakonec "malá" otázka. Jsou opravdu potřeba lidé, kteří nejsou ochotni věnovat čas tomu, co dělají? Chcete si Vy osobně číst komentáře lidí, kteří pouze opakují něco, co někde jinde slyšeli nebo četli? Nebo daleko více oceníte komentář, který již od prvního okamžiku navozuje dojem, že si ho autor promyslel, zdroje si ověřoval a případně přiložil i odkazy? Vy máte dostatek času na čtení plytkých komentářů?

370151

8.3.2019 20:17

RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370151

příliš mnoho slov...
svět měni ti, kteří ho vlastní

370159

9.3.2019 0:20

RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 370151

Bloger nemusi splnovat standarty na novinarinu. Pokud jde o etiku. PL listy dle i cenzora Bradacove, jednoho z desinformacnich webu. A s tim bych souhlasil, ponevadz pri navstetnosti 350 000 tisic denne je velci inzerenti "ignoruji". Ve svych Uternich glosach tam Macek soupnul na alternative legendarni text, nejprv s datem 1953, ale pak doslo na zaklade ctenaru k oprave, ze to bylo uz roku 1883, coz je ohledne rakoviny autocenzury sila. Cituji:

John Swinton, bývalý personální šéf novin New York Times, při projevu v rámci přípitku v New York Press Club, v roce 1883 mimo jiné řekl:
"V současné době neexistuje taková věc, jako je nezávislý tisk. Víte to stejně dobře, jako já. Není mezi vámi ani jeden novinář, který by se odvážil upřímně vyjádřit svůj vlastní názor. Víte předem, že kdyby to udělal, nikdy by se to neobjevilo v tisku. Jsem týdně placen za to, že své upřímné mínění nezveřejňuji v novinách, pro něž pracuji. Vy ostatní jste placeni za stejnou věc, a kdo z vás by byl tak pošetilý, aby napsal svůj upřímný názor, brzy by se ocitl na ulici a hledal by si jiné zaměstnání. Kdybych dovolil, aby se v jednom čísle mých novin objevil můj poctivý názor, do dvaceti čtyř hodin bych přišel o místo. Prací žurnalistů je zabíjet pravdu, bezostyšně lhát, překrucovat pravdu, hanobit, plazit se u nohou mamonu a prodávat svou vlast a rasu za svůj denní chléb. Vy i já víme, že věřit v nezávislost tisku je bláznovství. Jsme nástroji a vazalové bohatých mužů za scénou. Jsme skákající tajtrlíci, oni tahají za drátky a my tancujeme. Naše talenty, naše možnosti a celé naše životy jsou vlastnictvím těchto mužů. Jsme intelektuální prostituti."

Dle autora glosy to je prej stale platne. Ja bych osobne nebyl tak prisny, nekteri novinari pisi mezi radky, svejkuji... Chapu, ze ti poctivy s pateri a charakterem se pohybuji po minovem poli. Pokud jde o blogery a reakce v diskuzich, tak kvalita kterou preferujete se vytribi praxi, ktera dela mistry. Ja bych selsky rozum lidicek v masovem meritku nepodcenoval, obycejny lidi nejsou tak pitomi jak si ti, co byli casto "postizeni" vzdelanim mysli. Ciste na okraj po prevzeti novinky.cz Sorosem tam doslo ke zvysene aktivite "elfu-trolu" a odhaduju, ze diskuze spadla tak o polovinu behem nekolika tydnu, ale ponevadz tenhle typ cenzury nemuze dlouhodobe byt vsude, tak si myslim ze casem se lidi zase vrati. Doplnit zdroje na siti neni problem, ale mam dlouhodobou zkusenost, ze zajimave odkazy jsou odfiltrovany vyhledavaci do nicoty. Nejsou smazany, proste se hledaji obtizneji a obtizneji. Pripadne technicka chybka, nenacteni stranky (daji se pouzit viry) Tak proc ulehcovat cenzorovi praci. Uvest jako zdroj neco ve stylu wiki neni problem, pokud uz tam je neco, tak lze lehce editovat text. Ted se chysta cenzura deep fake, cenzura zda nebylo manipulovano s videi a fotkami. To bude sranda kdo si nevylepsi fotku ve "fotoshopu" a jak to slavna UI rozlisi?

370162

12.3.2019 3:39

nejit se stadem, kdyz Pesek chodi okolo.Pokr.

favela 203.?.?.?

Reakce na 370162

Mnoho generaci lidi zije na tech exotickych ostrovech v klidu,miru bez valek..
A povazte,ze prave tam,zavlekly vlady A.tyto uprchliky, bez milosti.
A teror se na ne okamzite vynoril v plne sile hruzy. A my kdo je volime demokraticky jsme jeste horsi pachatele. A denne to vyrvavaji a burcuji svedomi nase, hysterii mnoha set decibelu,ti Co smeji KRICET. O tom jak se stydi za A. Stydi se ve svych palacich , s miliony v bankach, do okoli nesmi uprchlik ani pachnut, daleko od GHETT, ktere authority vytvari, kdyz se zebraci a bezdomovci mnozi do statisic a nemocni bez moznosti osetreni...Stydi se denne a stale vice...
A zoufalstvi uprchliku se stupnuje , masovymi onemocneninmi, nez bude provereni dokonceno.Kdyz nemaji jediny dokument sebou.Tu napadnou lekarsky personal, tu znici do zakladu budovy pro ne vystavene,s nabytkem, lednicemi, TV, pocitaci. nebo je aspon zapali..Tu v zoufastvi ukradnou mistnim dite a vlecou na ubytovnu..Mistni nejsou na to zvykli a nezvyknou si ani pomoci Lidskych Prav !!
A zacali se pro zase zmenu porezavat. jeden 3m rezy , dalsi 10m mereno asi za ucelem informacni propagandy..Na to stydeni,a burcovani naseho zleho svedomi z nasich kazdodennich spatnosti, to asi pomaha? Mala osmi leta holcicka dokonce spachala sebevrazdu, kdyz si nasla potrebny material , v ubytovnach plnych lek. personalem , hlidaci, uprchliky.. Tak tohle uz neberu , kdyz zpravy se hemzi vyvrazdovanim pocetnych vlastnich rodin islamisty..
Tohle male dite nesvede.Tady jsou treba dovednosti.
Emigranti diskriminovani ostre z komunistickych statu ,zili v bidnych podminkach v lagrech a neni znamo , ze by se jeden aspon trochu porezal pri holeni...Ani hajzl nebyl znicen...Rekl bych nakonec, ze budouci tyto obcany cekaji horsi ,dalekohorsi a zhorsujici se existencni potize i pri jejich prednostnim nade vsechny nas , zachazenim. A daleko horsi pro nas samozrejme...

370211

7.3.2019 9:19

Anketa o Czexitu na Novinkách :-)

Universal humanist 62.?.?.?

Aha tak to jo [smích] Ale nezoufejte na Parláčích by to bylo ne 72 ale aspoň 93 procent.

370119

7.3.2019 18:49

RE: Anketa o Czexitu na Novinkách :-)

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 370119

Správně jste na to soudruhu upozornil. Správně. Ve skutečnosti je 99 % lidí pro setrvání, to jste zapomněl napsat. [chechtot][chechtot][chechtot]

370131

7.3.2019 13:52

Legitimita justice

gogo 37.?.?.?

Před 2ma až 3mi lety vydalo CVVM průzkum, který tvrdil, že české justici věří taky jen 50% lidí.

Čili je evidentní, že těch 50% je politicky korektní konsenzus [smích]

Věří-li justici méně než 50% obyvatel, pak ztratila "legitimitu" soudit a zastupovat právo v této zemi !

A v případě obrácení politické korouhvičky, za to můžou být soudci, státní zástupci, kriminalisté, ... "hnáni k odpovědnosti".

Čili za ty sebevraždy a zničené životy a rozvrácené rodiny můžou zase skončit i na popravišti ...

370125

7.3.2019 18:39

RE: Legitimita justice

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 370125

Zákonodárství je pouze posvěcením panující koncepce řízení. Pokud bude řízení společnosti nemravné, zákony budou také nemravné.

Tedy je třeba se ptát: kdo vymýšlí zákony a jakým cílům je podmiňuje?
Soudnictví, advokacie, policie jsou jen hlídacími psy zákonodárství.

370130

7.3.2019 20:44

RE: Legitimita justice

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370130

Tedy je třeba se ptát: kdo vymýšlí zákony a jakým cílům je podmiňuje?
Na zakázku pane kolego. Jen a pouze na zakázku. Tedy účelově - 99,99% , zbytek je chyba metodiky. Takto dokonalý systém je odvozen z většinové hlouposti populace a ta je věčná, zbytek je nasnadě.

370136

8.3.2019 1:44

Kdo je Teflonovej , nebo Splachovaci /to drive/,

Favela 203.?.?.?

Reakce na 370125

tomu nic nevadi , protoze cokoliv sklouzne , nebo se splachne ,stejne do kanalu,
a za 5 minut se jede dal..
Usvedcovat tyhle, je myslim ztrata casu. Vymrsti se na nas s povykem Pravdy /jako padnym argumentem v jejich propagande / ale , kdyz usvedceni ze lzi/ , vymrsti se s dalsi lzi a tak to jde ze dne na den.. Takze , kdyz se zmyli ve sve neschopnosti i pravdou , jede se dal...Nikdo nemuze verit , bez ztraty sve psychicke rovnovahy, sveho ja ....Ani oni neveri, nicemu z toho....
.Ale maji to za ukol najit ty uzitecny ...A kupodivu nachazeji neco robotu ,telefonistu...zenstin se Stockoholm Syndromem, a podobne...
Tedy osoby hledajici vudce, jako pes hleda sveho...
Ale vudce , ktery by zavedl dav ,tam kam potrebuji nabizeji denne , ale zatim se bohuzel zadny neuchytill..Ten ve venezule ma obrovskou dokoran votevrenou hubu, tim neopretrzitym jekotem, ale odpuzuje , jako Macron..
Nejen neveri ,ale nemaji schopnosit rozlisit neco vubec a jako mezkove tahnou .A bojovat a udavat priklady udernymi clanky tam kam system musi smerovat za kazdou cenu...Nez padne..
Tak priklad. V novinach se venuji prvni stranky velkym pripadum zlocinosti muzu.
Pritomnym zlocinum, zlocinnym zaverum vlady, ktera neposloucha ve vsem media /i Trump je nevyhovujici/, zlocinum , ktere se teprve budou odehravat v budoucnosti/vime dobre z medii, kdo je spacha uz napred/, , a tak jiz media vi , v Tramtarii, koho my budeme volit protoze nemame jinou moznost , nez ty spravne...Navnada je chlap v cele a po volbach jest vyhozen ,zmizi a na jeho misto prijde urvany , jekotavy "andel", ktery opakuje, homosexualove se
musi a musi zenit, vdavat atd...
Kdyz nic , tak se zajde do minulosti a zlociny se tam vyberou a najdou , ovsem zlociny bilych..Ty se pak /uplne vsecky/ hodi na nas..
Tedy zlocincem jiz od narozeni a andelem /cokoliv spachas, nebo ne ,nebo jen pouhouexistenci/..
Nasleduje obrovske mnozstvi stranek andelu vselijak i svlecenych a zkraslenych /jako na volbu kraloven krasy, kde krasu obstaravaji make up, collagen, botox a je to vlastne soutez chirurgu plastickych operaci, kdo je lepsi../..
.Higledy , krasa ani dnes neni a nebude zadarmo...deticky , jako doplnek a svedek jejich totalisticke humanity ,tez obstaravaji stastne tvare andelu vseho druhu...I zviratka,se objevi na vydelek zverolekaru atd...Ciny pak andelu bez konce opevovane...Ktere vsak provadi cetne staby posluhu...

370141

8.3.2019 6:52

RE: Legitimita justice

nn 62.?.?.?

Reakce na 370125

"Věří-li justici méně než 50% obyvatel, pak ztratila "legitimitu" soudit a zastupovat právo v této zemi !" - - - - - - Justice ztrácí legitimitu teprve, když ti, kteří jí nevěří, se shodnou na lepším systému. I špatná justice může být lepší než žádná, s výjimkou naprosto extrémních případů, ke kterým jsme zatím nedospěli.

370144

7.3.2019 16:19

Mám už dlouho jasno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

V médiích vlastněnými českými oligarchy Babišem a Bakalou a dálkově řízenými chazarskými "světovládci" z kaganátu za velkou louží (to jsou téměř všechna) už velmi dlouho žádné informace nehledám. Nenašel bych tam to podstatné, co se děje doma a především ve světě, protože vše, co se pánům s křivými frňáky a ještě křivějším charakterem nehodí do plánů, se tam prostě NESMÍ objevit.

370127

7.3.2019 19:21

...otázku: není ta naše verze demokracie z dílny stavitelů „Potěmkinových vesnic“?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Pane Dvořáku, mě spíš překvapí, když ti banksteřští slouhové v nějakém článku uvedou skutečnosti. Nedávno uveřejnili takový článek o „demokratizaci“ Ukrajiny. Ale nikdy pravdu nepíší v době loupení, „demokratizování“.

Naše demokracie není naše. Je to podvod, hra na demokracii. Třeba zmetci „demokratického“ bloku v parlamentu hájí především zájmy banksterů – NATO, sojůzu EU, uSS, iSSraHelle...Jejich „demokracie“ vychází z mojžíšismu - lží, hierarchického pohrdání lidmi, loupení, nemocné moci, evoluční genocidní strategie.

Základní činností banksterů (zneužívající poskoky, kolaboranty a sajany) je slintání po růstu moci a zdrojů, bezohledně. LžiDnes, ANO i Oceánie jsou chucpe chavrus.

370134

7.3.2019 19:40

Patrik Banga, administrátor blogů iDnes.cz

Trevor 90.?.?.?

Blog Vám zrušil Babišův vrchní administrátor blogů na serveru iDnes.cz - Cigán z východoslovenské osady Patrik Banga.

"Adminy blogů jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Karel Boháček a Kateřina Mikovcová. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz"

Jestli si zbabělí Češi nechají i nechat vládnout tunelářskými Židáky ze Zakarpatské Ukrajiny á la Babiš, Bakala, Kožený, Krejčíř, Kellner, Komárek, Tykač, Chrenek, Vítek?

Eurodotace a státní dotace posílat místo na veřejné investice ČR do kapes holdingů Agrofert, PPF, EFH, KKCG, Czech Coal, Excalibur Army, JUTA, CPI Property?
https://dotacni-parazit.cz/konsolidace-holdingy
https://www.irozhlas.cz/ekonomika/kdo-profituje-na-dotacich-web-dotacni-parazit-nabizi-zatim-nejuplnejsi-prehled_1710031000_pek

A ještě Vám poroučí Cigán!

370135

Příspěvků: 28

07.03. 04:36 Rudolf_K  Neprijemnou pravdu najdete malokde
07.03. 06:52 nn  RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde
07.03. 16:15 Rudolf_K  RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde
07.03. 18:55 Lovec idiotů  RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde
07.03. 09:42 libertarian  RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde
07.03. 16:53 Rudolf_K  RE: Neprijemnou pravdu najdete malokde
10.03. 02:49 Favela  Je dnes dulezite v jejich zaplavach stupidnich
12.03. 03:17 favela  Chdi pesek okolo , nedivej se na neho,
15.03. 11:31 Jarda z Brna  RE: Je dnes dulezite v jejich zaplavach stupidnich
16.03. 04:18 favela  Jeden je sokovanej denne ,vedomim co dela a
07.03. 08:52 libertarian  "Oni sú na nás zlí "
07.03. 12:49 Salimon  Tomu se říká bojovat a nejít se stádem
08.03. 06:45 nn  RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem
08.03. 13:58 Salimon  RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem
08.03. 14:22 Salimon  RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem
08.03. 20:17 ping789  RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem
09.03. 00:20  RE: Tomu se říká bojovat a nejít se stádem
12.03. 03:39 favela  nejit se stadem, kdyz Pesek chodi okolo.Pokr.
07.03. 09:19 Universal humanist  Anketa o Czexitu na Novinkách :-)
07.03. 18:49 Lovec idiotů  RE: Anketa o Czexitu na Novinkách :-)
07.03. 13:52 gogo  Legitimita justice
07.03. 18:39 vousy13  RE: Legitimita justice
07.03. 20:44 výjimečné porušení omerty  RE: Legitimita justice
08.03. 01:44 Favela  Kdo je Teflonovej , nebo Splachovaci /to drive/,
08.03. 06:52 nn  RE: Legitimita justice
07.03. 16:19  Mám už dlouho jasno
07.03. 19:21 Pátá Mojžíšova 7:24  ...otázku: není ta naše verze demokracie z dílny stavitelů „Potěmkinových vesnic“?
07.03. 19:40 Trevor  Patrik Banga, administrátor blogů iDnes.cz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 014