Diskuze k článku

Čína zakazuje milionům lidí cestovat letadlem či vlakem v rámci tvrdého systému sociálních kreditů

Příspěvků 50

5.3.2019 8:45

Sraní do vlastního hnízda

egov 89.?.?.?

Lidově se tomu říká "Sraní do vlastního hnízda".

Každá kontrola, špehování, nasírání lidí, ...
... vytváří/buduje aktivní a/nebo pasivní odpor/destrukci

Úřady začnou dávat lidem pokuty ...
... lidi na úřady přestanou chodit ...
... přestanou hlásit úřadům změny, ...
... zaměstnanci sami začnou takové systémy sabotovat ...
... slušní a inteligentní lidé nemají motivaci takové systémy udržovat a rozvíjet, ...
... svoji kreativitu realizují jinde, na chatách, zahrádkách, ...
... svoje postoje vyjadřují pomlouváním, vynášením informací, negativismem, ...

Výsledek je podobný jako informační systémy v českém eGovernmentu [smích]

Předražený systém, obtížně udržovatelný, každá malá změna znamená dlouhodobý projekt, nekompletní a nepřesná data, zaměstnanci kašlou na "security", ...

... nikdo není hrdý na svoji práci
... lidé nemají radost z práce, nebaví je to
... chytří odejdou, zůstávají jen ti co to mají blízko do důchodu

Takzvaný eBordel [smích]

370066

5.3.2019 22:01

RE: Sraní do vlastního hnízda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 370066

Ha, ha, ha. Člověče naivní.
Zjevně jste nezkoušel ignorovat soudní obsílky, exekuční příkazy nebo obyčejné úřední dopisy.

Zkuste si zajít na nejbližší chudinskou ubytovnu a zeptejte se místních pomalu se upíjejících obyvatel, jak se jim ignorace úřadů vyplatila a jak se jim žije když jim exekučně srazí většinu z výdělku.
A nebo se poptejte v nejbližší bezdomovecké kolonii, pokud nějaká ve vašem okolí zbyla, protože policajti se velmi činí a v zárodku každou takovou vymlátí a srovnají se zemí protože socka = novodobý třídní nepřítel.

Lhaní si do kapsy, to je český národní sport.

15 let se směju naivitě lidí kteří si například myslí, že před tím zlým kapitalizmem utečou do důchodu a považují důchod za podobnou jistotu jako je smrt. Pak jen čumí že je po padesátce nikdo nechce zaměstnat a když to přesto nějak doklepou, tak zděšeně zírají že z té almužny nezaplatí ani nájem a jídlo.

Řada lidí se skutečně "realizuje na zahrádkách a chatách" a často celoročně. Protože na přemrštěné nájmy nemají peníze tak bydlí na chatách a chalupách. Pokud jim nebyly exekučně zabaveny.
Dnes už by lidi na václaváku neměli čím cinkat. Žádný svazek klíčů od podnikového bytu, domku na vesnici a ještě chatky v osadě.

370090

9.3.2019 11:21

RE: Sraní do vlastního hnízda

amiourka 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370066

sorry, jde o pomluvu, mělo vás varovat, že se to objevilo i/hlavně v mainstreamu - zde jsou mraky odkazů, ponořte se: http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/po-stopa... západu jde v této kauze o hodně, protože kdyby občané pochopili monetaristiku a chtěli totéž, byl by velký průšvih. Před deseti lety jsem tu spoustu monetaristických článků publikoala, pamatuje si to ještě někdo?

370165

5.3.2019 8:52

Ano u Orwela byli sledování jen členové vnitřní a vnější strany

F&T 212.?.?.?

Ano u Orwela byli sledování jen členové vnitřní a vnější strany. To znamená ti privilegovaní.
Proléti - ti ostatní na těch nezáleželo. Tady jsou šmírováni úplně všichni.

370067

5.3.2019 9:00

k poznámke editora :

libertarian 31.?.?.?

" Přitom jde o nejnebezpečnější útok na lidskou společnost. "

Ta poznámka, to je taká "zhrnutie" celého článku. Lenže ten článok by si zaslúžil ZHRNUTIE oveľa KOMPLEXNEJŠIE. Pohľad z väčšej výšky, a zo širšieho časového pohľadu.

Celá europa je dnes plná KECOV o slobode a o demokracii. Rovnako USA. A táto sloboda je síce nenápadne, ale intenzívne dennodene pripravovaná na zničenie. Sloboda slova už má pri krku cenzorskú sekeru (pan Stwora vie, o čom píšem !). Celá EU je pripravovaná na zničenie muslimskou inváziou. Finančná kríza visí nad hlavami. A globálna vojna vyprovokovaná DEMOKRATICKÝMI USA je denne vnucovaná. A europania sa chovajú ako bezmocné obete.

Z tohto uvedeného pohľadu NIE JE DEMOKRACIA to pravé orechové. Z tohto pohľadu sa dá chovanie čínskych politikov vnímať ako urýchlenie odchodu z nebezpečnej takzvanej demokracie do niečoho stabilnejšieho.
Za pár rokov sa ukáže, ktoré smerovanie vedie k bezpečnejšiemu životu.

370068

5.3.2019 14:47

RE: k poznámke editora :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 370068

Dovolte, pane Libertariane, abych se pokusil o "KOMPLEXNEJŠIE" shrnutí naznačeného problému.

Celá léta řeší účastníci zdejších debat (včetně editora) problém, CO PŮSOBÍ LIDEM ZLO. A docházejí k naprosto mylným závěrům. Pro některé jsou největším zlem společnosti Židé. Pro další jsou to bankéři či "óbrboháči". Pro mnohé jsou zlem obecně všichni vykořisťovatelé (čtěte soukromí podnikatelé). Velká skupina lidí věří, že tím největším zlem jsou ONI (čtěte temné síly). Atd., atp...

Já se zde léta pokouším objasnit, že tím zlem, které nejčastěji devastuje lidské životy, není žádná z uvedených skupin. Tím, kdo legálně zabíjí (ve válkách) své občany, jsou přece státy. A patří mezi ně třeba i Islámský stát nebo ČR.

Také obvykle tvrdívám, že žádná z výše uvedených skupin nedrancuje více naše majetky, než státy. Legální loupení majetků schopných lidí se ve většině států nazývá "daňový systém". Zkuste si vyhledat pojem "den daňové svobody".

A ještě jednu naší hodnotu zmíním. Tou je svoboda. Kdo má pravomoc pomocí nesmyslných zákonů, vyhlášek, nařízení, ... omezovat naše (tedy občanské) svobody? Óbrboháči, banksteři, ONI? Ne! Nýbrž státy s jejich přebujelými byrokratickými aparáty. Zcela bezprecedentní je zde nadstát jménem EU. S nikým nevolenou vládou, parlamentem s nehorázně uplácenými poslanci a obrovskou hordou nicnedělajícího úřednictva.

S touto svou tezí určitě opět narazím na odpor mnohých zdejších debatérů. Ještě dříve, než mi to řádně "nandáte [mrknutí jedním okem] " tak se zkuste zamyslet nad následujícími příklady. Kdo rozpoutal obě světové války v minulém století? Nebyly to náhodou vlády účastnických států? Kdo je odpovědný za krveprolití v Libyi? Nebyl to náhodou Kaddáfí, jako nejvyšší představitel státu? Kdo způsobil útok Iráku na Kuvajt? Kdo způsobil dvojcifernou inflaci v Bělorusku a šesticifernou ve Venezuele? Kdo je s vysokou pravděpodobností objednatelem popravy novináře Kuciaka?

Vždy a všude působí nám lidem nejhorší zlo STÁTNÍ MAFIE.

Vojta

370080

5.3.2019 22:43

RE: k poznámke editora :

actis 185.?.?.?

Reakce na 370080

"přece státy"

To je hodně zmatené. STÁT jsou čtyři písmena. Strčte těm 4 písmenům flintu do ruky.
Ta čtyři písmena mohou za podvody, krádeže a vraždy ze stran korporací, oligarchie, podnikavců, mafie, zlodějů, podvodníků, vrahů, deviantů, psychopatů?
EU řídí korporace a oligarchie. Buď jste tak neinformovaný, nebo angažovaný. Obojí je pro většinovou společnost hrozba.

Řešení kvízu:
Kdo rozpoutal obě světové války v minulém století? - Korporace, oligarchie a podnikatelé prostřednictvím bankovního sektoru?
Kdo je odpovědný za krveprolití v Libyi? - Sarkozy? A domlouval to (mj., světe div se) francouzsko-libanonský PODNIKATEL Ziad Takieddine.
Kdo způsobil útok Iráku na Kuvajt? Bývalý kamarád USA - Husajn?
Kdo způsobil dvojcifernou inflaci v Bělorusku a šesticifernou ve Venezuele? - Ve Venezuele USA embargy a cíleným, vědomým rozvracením?
Kdo je s vysokou pravděpodobností objednatelem popravy novináře Kuciaka? - Podnikatel?

370092

6.3.2019 14:56

RE: k poznámke editora :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 370092

Máte pravdu, pane Actisi. STÁT jsou opravdu jen čtyři písmena. Tak nač ten obrovský zájem, mu vládnout?

Příjmy státního rozpočtu ČR za rok 2018 přesáhly BILION korun (tedy milion milionů Kč). Panečku. Budete-li od píky budovat nadnárodní korporaci či banku, po kolika létech se dočkáte podobných příjmů? S vysokou pravděpodobností nikdy. Ovšem získat do své moci obrovské příjmy států, stojí politiky obvykle jen hory lží, plamenných slibů voličům a pár desítek milionů na volební kampaň. Stane-li se politická strana po volbách třeba jen podílníkem na vládě (v koalici), pokračuje vnitrokoaliční rvačka o ministerstva. Samozřejmě nejvíce o ta, která dle rozpočtu utrácejí největší balíky peněz.

A jací lidé ovládali náš stát v nedávné minulosti? Čeho před získáním postu premiérů ČR dosáhli? Klaus, Zeman, Špidla, Gross, Paroubek, Topolánek, Nečas, Sobotka? Naprosto ničeho! Jen za svých vlád naši zemi nehorázně zadlužili. Čeho dosáhl před svým zvolením prezident Venezuely Maduro? [chechtot]

Ovládnout libovolný stát, pane Actisi, znamená získat neuvěřitelně výnosnou "dojnou krávu". Sice jen na dané volební období, ale v podstatě za nic. A když jeho vládcům daňové příjmy nestačí? No tak si na jméno ovládaného státu prostě půjčí. A když je "jejich" stát natolik zadlužen, že už mu nikdo nepůjčí? No tak se peníze prostě natisknou. A rozdají se těm, kteří za to vládu nad státem podrží. Zeleným mozkům.

Ještě k Vašemu odstavci "řešení kvízu". V něm nepřinášíte žádné relevantní argumenty, žádná fakta. Ukazujete jen a výhradně svou víru. S prominutím poněkud infantilní. Nebo snad umíte vysvětlit, jak USA tak snadno (inflací) způsobily totální rozvrat venezuelské ekonomiky? A zároveň už léta nejsou schopny něco podobného učinit s Kubou, Ruskem či KLDR? Které jim leží v žaludku daleko víc?

Přeji pěkné dny [smích]
Vojta

370106

6.3.2019 15:44

RE: k poznámke editora :

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 370106

Poslyšte, je 6. a máte tu 29 příspěvků. Takže se rozloučíme do konce měsíce.

370107

6.3.2019 9:47

Debilizujou gojimy alespoň za peníze?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 370080

SSpravedlivý, nadčlověk poučuje (oblbuje) gojimy;
>Celá léta řeší účastníci zdejších debat (včetně editora) problém, CO PŮSOBÍ LIDEM ZLO. A docházejí k naprosto mylným závěrům...zlem společnosti Xxdé...bankéři..."óbrboháči"…

Účastníci zdejších debat docházejí k naprosto mylným závěrům, z pohledu talmudistických nadlidí, protože gój je podle jejich SSvaté ideologie, talmidismu, opovrženíhodný dobytek určený k zneužití, následně k vyhubení. Tak je to popsáno ve SSvatých písmech, Talmudech a Tóře (Pěti knihách Mojžíšových). Panáček Vojta zde nedávno chválil šikovnost nepoznatelným mojžíšským Bohem vyvolené sekty, takže chudák přiznal, odkud ty jeho moudra jsou. Má je v sobě, je napuštěn Talmudem jako podobní lepšolidé.

Nyní si dovolím osvětlit zlo výpisem s Deschnerova Molochu;
„Wall Street kupuje Hitlera
Tytéž kruhy na Wall Streetu, které v roce 1917 financovaly bolševickou revoluci v Rusku, pomohly Hitlerovi, s jediným cílem – aby mu umožnily převzít moc, a tedy zbrojit a vyvolat další světovou válku, na které by vydělaly ještě více než na té předchozí. Byly to stejné kruhy, které po roce 1945 podporovaly studenou válku a které později měly největší užitek z remilitarizace Spolkové republiky Německo (která je dodnes uSS/banksterským protektorátem).
Američan H. R. Knickerbocker ve své knize Deutschland So oder So? Trefně shrnuje situaci v Evropě v roce 1932: ‚Americké investice na evropském kontinentu jsou uloženy na bitevním poli‘. A jeden Henry Fordem tradovaný výrok Paula Warburga před jedním senátním výborem říká, ‚že to patří k xxdovské politice sázet na všechny strany, takže jejich zájmy jsou v každém případě zajištěny, lhostejno, která strany bude mít navrch‘…
Zbrojařské firmy (s účastí bansksterů) vypracovaly válečnou politiku a přesvědčily své země, aby ji realizovaly a zvyšovaly zbrojení. Zbrojařské firmy se pokoušely doma i v zahraničí podplácet vládní úředníky. Šířily nepravdivé zprávy o vojenských a námořních programech různých zemí, aby zvedly vojenské výdaje. Kontrolou vlastních a zahraničních novin se zbrojařské (banksterské) firmy snažily ovlivnit veřejné mínění. Zbrojařské firmy vytvářely mezinárodní sdružení, která tím, že stavěla jeden národ proti druhému, podporovala závody ve zbrojení. Byly organizovány mezinárodní zbrojařské trusty, které zvyšovaly cenu výzbroje.“

Protože kniha Moloch má přes tři sta stran, nemůžu jí sem opisovat celou. Doplním některá jména „spravedlivých“ (pachatelů) světových válek; Jakob H. Schiff, Andrew W. Mellon, Morgani, Rothschildi, Rockefelleři, Thyssen, Krupp, Warburgove, J. F. Dulles, Walther Rathenau, Lazar Freres, banka Schroeder, Speyer & Co., Ginzburg & Co., banka Dillon, Read & Co., banka Kuhn, Loeb & Co., banka Nye v...Automaticky kráceno

370098

5.3.2019 9:07

Anonym

Anonym 185.?.?.?

Co Vás vede k domněnce, že to v EU už nefunguje? Jenom to, že se to děje jinými prostředky? Sociální kredit se samozřejmě uplatňuje, jen se o tom nemluví. Chcete příklady? Začneme tím, co je zřejmé - politika a samospráva. Může si politik dovolit říct něco, co se nehodí? Ne, okamžitě je umlčen. Když se lidé ozvou, policie je zmasakruje - viz události v Janově, proti kterým byla Národní třída v roce 1989 selanka. Co třeba pořádání akcí pro děti? Stačí, že ji pořádala skupina "nacistek" a policie je zatkne. Perzekuce za názory na FB, jste odstaven z komunikace. Máte pocit, že do vrcholových pozic se dostávají lidé za své schopnosti? Jak potom vysvětlíte, že ty schopnosti mají jenom "správně" myslící lidé? V ČR existuje systém různých registrů - např. přestupkový. Správní úřady mají systémově nastaveno, že výběr pokut je jejich příjmem. Proto rozdávají přestupky, jak na běžícím pásu. Kdo se brání - dělá obstrukce a má ban. V trestní politice? Všimněte si, kolik nesmyslných trestů se rozdává - Nečesaný, Hala, apod. Tj. vytváří se nástroje na trestání neposlušných. Že neexistuje cenzura? Fakt? Zkuste si něco napsat, co se nehodí a všichni víme, že taková témata jsou a nebudete se stačit divit. To, že špinavou práci dělají udavači z neziskovky, dává možnost se tvářit, že svoboda slova existuje. Stát přece oficiálně nic nedělá. Spočítejte si, kolik lidí má hypotéku - máte pocit, že tihle lidé si budou chtít hrát na hrdinské disidenty? Myslíte, že neexistuje černá listina firem vedená FÚ? Propaganda šikovně vypíchává ježdění vlakem, což u nás není a tím pádem emotivně navozuje závěr - vidíte, žijete ve svobodě, protože u nás nic takového není. Ale je, jen se to dělá jinak a když se zamyslíte, přijdete na další věci.

370069

5.3.2019 11:28

RE: Anonym

kalik 193.?.?.?

Reakce na 370069

Souhlas. Osobně bych byl opatrný na hodnocení podle nějakých kusých informací. To je podobné, jako když se hodnotí v komentářích pod článkem např. o tom, že někdo někoho zabil a byl odsouzen a to jen na základě těch pár informací, co v článku zaznělo. v soudním řízení je těch informací přeci jenom více. Nic není černobílé. Pokud se člověk ponoří trochu hlouběji do problému, většinou zjistí, že není možné jednoznačně říci, kde je vina, protože na problém jsou potřeba dva.

Zpět k článku. Mně by se na jednu stranu zavedení takovéhoto sociálního kreditu líbilo. Svoboda je sice fajn věc, ale svoboda znamená i dělat věci, se kterými nemusím souhlasit. Jak souhlasíte se svobodou házet odpadky na ulici? Jak souhlasíte se svobodou souseda vás rušit při spaní hlasitou hudbou? Dnes spousta vykuků dělá tzv. bordel, protože ví, že se ostatní nemohou nebo nechtějí bránit? Proč se všichni otáčejí, když někdo na ulici někoho napadne? Proč nikdo nepomůže? Nikdo se nikoho nezastane, protože nemá nikde žádnou oporu. Nikdo nevynucuje pořádek. Tak proč by nedělali bordel? Západní svět má problém. Přebujelá svoboda jednotivců ohrožuje společnost. Pravidla se nedodržují, přeci svoboda. Takže, nebyl by onen sociální kredit pro mnohé spíše požehnáním? Na druhou stranu si uvedomuji, že to může být zneužito. Jak ale řešit postupnou dekompozici společnosti?

Na závěr bych tedy ještě zopakoval, bacha na zkratkovitá a unáhlená hodnocení ši dokonce soudy na základě útržkovitých informací, která vám předkládá kdo?

370072

5.3.2019 18:45

RE: Anonym

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 370072

" Jak souhlasíte se svobodou házet odpadky na ulici? Jak souhlasíte se svobodou souseda vás rušit při spaní hlasitou hudbou? "

- Úvahy nevychovaného puberťáka.
Slobodou sa nikdy nemyslelo právo konať zlo inému.
Sloboda je - hádzať odpadky po vlastnej izbe, a tiež pustiť si hudbu pri spaní sám sebe.
Sloboda je tiež - fajčiť marihuanu, a tiež šoférovať bez pásov.

370087

7.3.2019 21:16

RE: Anonym

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 370087

a koho sloboda je keď si ten bez pásu zlomí väz a ja mu musím neslobodne prispievať 30 rokov na liečbu, pretože je ochrnutý? Sloboda každého jednotlivca končí pri slobode ďalšieho, alebo sloboda nesmie mať pravidla?

370138

5.3.2019 13:51

RE: Anonym

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 370069

Přesně tak, a jako součást represivního, šmírovacího a likvidačního systému vláda velice nadšeně používá tzv. nevládek, které štědře financuje, přičemž se cudně tváří, že s tím vším nemá nic společného a že za jejich činnost nezodpovídá a nijak ji nemůže ovlivnit a lidi namísto toho nadávají na ty tlusté brejlaté ropuchy s předkusem a velkou prdelí, ředitelky těch spolků a Aaron Bakšiš jim štědře sype z našich daní jejich jidášské grošíky, no a dnes si jel pro ty od Zdi nářků upřesňující instrukce rovnou do sídla toho eskimáckého gestapa a já doufám, že mu tam ta obergruppenfírerka předvede Waterboarding alespoň ze záznamu...[oči v sloup]

370077

5.3.2019 10:21

Vsak uz dnes jsou i u nas...

Joseph Chlor 89.?.?.?

....nekteri lide, kteri haji ruzne atributy svobody (napr. tkzv. neutralitu internetu) , oznacovani (napr. za extremisty) , evidovani a nekdy uz i dokonce sikanovani , pronasledovani a perzekvovani- organy statnimi ci kvazistatnimi.
Takze onen prsticek ve dvrich uz zapaceny je. Bud ho priskripnem,nebo po nas za nejakou dobu chnapne cela ruka.

370070

5.3.2019 11:19

George Carlin (American stand-up comedian)

funny 37.?.?.?

Američanům to už začíná docházet, tak se "Velký bratr" stěhuje [smích]

(Anglicky, tlačítko CC zapíná titulky)

You Have NO Choice
https://www.youtube.com/watch?v=_7U5JVk_y7U

What they don't want you to know
https://www.youtube.com/watch?v=u7jagVVBciI

George Carlin on some cultural issues
https://www.youtube.com/watch?v=YLuZjpxmsZQ

GEORGE CARLIN - AMAZING STAND-UP
https://www.youtube.com/watch?v=sdYWQ475aEE

...

370071

5.3.2019 11:31

Plést do toho Orwella mně připadá překroucené

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Orwell měl podle mě na mysli choré slintání po růstu moci nadlidí, vyvolených nepoznatelného boha. Psal o Goldsteinovi. Poutavé je žvatlání o Orwellovi zrovna od takových zmetků jako jsou čučkaři nebo světoobčanští „zastánci lidských práv“.

I u nás máme slabší odvar v podobě bodového systému řidičů (12 bodů). Řidič, který by odmítl četníkovi dýchnout do měřáku alkoholu (nebo odmítl odběr krve, případně nadýchal alkohol), odeberou mu nejen sedm trestných bodů, ale i řidičák. Body odsávají za spoustu dalších přestupků proti nařízením, třeba za nezastavení před přechodem, nepoužití bezpečnostních pásů, rychlou jízdu…

Podle mě v Číně usilují o řád, nikoli o otrokářský zlořád. Ale můžu se mýlit.
>Národní informační centrum pro veřejný kredit...podniků bylo...přidáno na oficiální černou listinu bonity...je jim zakázána...výběrových řízení ...aukcích pozemků… Výrobce produktů zdravotní péče Quanjian Group a výrobce vakcín Changsheng...byli umístěni na černou listinu bonity kvůli tomu, že byli zapojení do velkých skandálů ve zdravotnickém sektoru.

Záleží, kdo určuje pravidla a hodnotí, ale jedná se o otrokářský zlořád? Nebo o řád omezující porušování zákonů, a především zvůli nadlidí slintajících po rozvratu, loupení a zotročování?

Někteří lidé tvrdí, že z ČR ročně odpluje na tunelářských přefakturováních (za „duševní vlastnictví“, využití značky) nebo odvodu dividend do daňových rájů stovky miliard korun. Zločinci ovládané firmy (obvykle s nedohledatelnými nebo falešnými vlastníky) jsou přisáté i na státní zakázky, zdravotnictví, loupí suroviny, provozují řetězce, inženýrské sítě…

Problém je, že u nás by byl bodový systém „spolehlivosti“ ovládán nikoli vlastenci, ale světoobčany, takže Orwellovým Velkým bratrem. Ale co si budeme nalhávat, svatošmejdi slídí v telefonech, počítačích, kamerách. Sledují nejen „závadné“ osoby již dávno. Bakšišovo EET šmíruje každou transakci obchodníka, platby kartami…A banksterské korporace dál rostou.

Lidé, gojimové, přečtěte si prosím Orwellovo varování; 1984. Komu by to nestačilo, může pokračovat Pátou knihou Mojžíšovou a Machiavelliho Vladařem. Případně Molochem od Deschnera.

Jak šmírování páchají ti „nejspravedlivější“ nadlidé, popsali Hoy a Ostrowski; Lstí a klamem. Od té doby se s rozvojem techniky jistě zdokonalilo.

Co proti šmírování a zlu? Poudal jeden pán - nebýt zajímavý. To je podobné jako být Blbounem nejapným nebo ovcí. Šmejdi nám ještě dovolují volit. A tak alespoň volme ty „populistické“, „nacionalistické“ a „xenofobní“, strany, které zatím chtějí hájit zájmy lidí, snad gojimů. Přirozenost, evoluci, normální heterosexuální rodiny. A hranice, jak státu, tak jednání!

370073

6.3.2019 2:29

Veci se nedari a je to k vzteku !

Favela 203.?.?.?

Reakce na 370073

Ani sirici se Epidemie Vztekliny nepomaha.I kdyz Leninovi uzitecni idioti se vyvinuli do idiotu a sebevrahu...Na vsechny strany se vyhrozuje , ale to hlavni i s velkou namahou a snahou trapne Selhava.. Jak si vymyslet , vytvorit nejstrasnejsiho Uhlavniho Nepritele ,aby vydrzel byt , ale hlavne , Kdyz ten nynejsitvrdohlave Odmita a Vzdoruje , posedly tvrdohlavou mirumilovnosti svoji povahy, dokonce odmita uspesne byt za nej povazovan.. Beda pak , venuje se rozvoji sveho naroda po vsech strankach..
A to vse vyzkouseno mnohokrat v praxi.. O beda. MIliony hrozeb denne v mediich, vlad , uradu , Pentagonu , hrozeb jsou k zesileni.. Nepritel je za kazdych okolnosti lhostejny , dela pouze co povzazuje za svou povinnost k obrane naroda.
Je "Cool".. Ani Venezuela /take uzitecna na odpoutani pozornosti/,a tezce zkousena , pobihajicima presidentama kolem Washingtonu se nema k tomu nepratelstvi..Nema jine nez mirumilovne umysly , existovat normalne..neco jineho byl Saddam, vezmi si Kuvajt rekli a uz v tom lital..A kolosalni osvobozeni, pak se sestavalo ,kazdej vi....Ale taky hrozby ,ze vsichni zemreme se omrzi. Nakonec stejne umreme a co tedy zmuzeme? Nic. Iran , uz desitky let je narade na Osvobozeni /vdecny namet/,je hlidan mezinarodnimi organizacemi, inspektory a kamerami a nelze pak nic najit. Tak se neco musi vymyslet, zase na ty zatr...mirumilovny vlady..Ani velka drina nepomaha..a Iran dale pomaha porazit mezinarodni teroristy dle navodu USA a jejich Svetove valky na,ten teror /opravdu teror/? Protoze ta Svata valka zbyla na ty co nic nikdy nevyhlasili !!
Pro USA to znamena hon na Zlato. EU spravne !! pochopili a snazi se dovazet teroristicky material v milionech z tech nejvice ter. zemi..Privabit a stedre odmenovat. A nikdy jich nema dost.Nehledat a neodhalovat zadne v zadnem pripade. A tady je tech sto JouroSirotku , ale zadne obavy, vsak se rozmnozi..
Za komunistu byla v CSSR vycvikove tabory pro agenty, pd vladou sl. Husaka a spol. Nic se nezmenilo..Jenom orientace . A jsou v Cechach dodnes pod vedenim vlady zase slovaka, vlady ovsem spolehlive vzdy Slovenske...Rozdelis se od nich a uz jsou zpatky..Nemaji nas nikdy dost ,zatimco my az po krk...Tak CampCamp 2018. sponsorovane the Prague Civil Society Centre , plne financovane take USA pod organizaci the CounteringAmerica Adversaries through Sanctions...
Zni to ovsem jako kdysy Slavne Slanskeho SpikleneckeCentrum a organizace zavrazdeni Heydricha posvecene Viteznym Unorem dohromady..
Zajimave , ze vlada Armenie zvolena miliony , pod tihou nekolika desitek protestantu, rychle prchla z Jerevanu, do neznama... Velky uspech Civilistu. A jsou rozmnozeni vsude...Tedy Jourosirotci se vyskoli patricne ideologii a pouziji a neni jich nikdy dost...Ted uz zbyva ,aby odhalili a vyprovokovali spolehliveho Nepritele na veky , jako v tom Orwellovi ...

370093

11.3.2019 12:52

RE: Plést do toho Orwella mně připadá překroucené

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 370073

Na tom systému je špatné to, že směšuje dohromady kriminální trestnou činnost, s doposud nekriminalizovanými politickými postoji. Kriminalizování politických projevů občanů, je krok špatným směrem. K fašismu, k nevolnictví, k otrokářství? To se nejspíš stále ladí. V každém případě to je cesta pryč od demokracie, ať už kdokoliv velebí její výhody jakkoliv.

370192

5.3.2019 13:19

Jedná se o verbež s kterou se suverénní stát musí vypořádat.

George Dvorak 193.?.?.?

V socialistické společenosti a nejen tam, je nutné převychovávat nepřizpůsobivé jedince. Nechápu čemu se divíte. Může nějaká skutečná státnost nechat vše rozvracet lumpama? Neplatí na ně nic než útlak! Podívejte se na situaci v Česku nebo na Slovensku. Absolutní verbež ovládla všechno – média, kulturu, úřady, vládu – ulici. Jestli má někdo v plánu ustavit skutečné lidské společenství, suverénní rodinu - svůj vlastní plnohodnotný stát a má k tomu sílu a mandát, musí verbeži zatnout tipec. Jestli sníte o znovuzrození české státnost a suverenity, chcete všechny ty svině nechat pokračovat v rozvracení? Pokud jde o vládu v naší zemi, to je vše čistý korporacemi ovládaný fašismus!

370075

5.3.2019 13:26

Tak se ptám,

Kouba 46.?.?.?

jestli je neplacení dluhů, závazků vůči firmám i soukromým osobám v pořádku. Na Youtube lze shlédnout mnohé ,frajery‘, jak se řítí bezohledně po silnicích i v ulicích, sprostě nadávají všem ostatním, nebo jakéhosi mladíka, který se vysmívá ochráncům pořádku a ještě za to sklízí obdiv puberťáků. Neplacení výživného je u mnohých už obvyklé. V některých čtvrtích a ulicích v letních měsících do půlnoci vyřvávají osoby, které nechodí do práce a jen čerpají různé dávky a podpory. Vybydlují se nejen byty, ale celé domy a jejich ,dobyvatelé‘ se smějí stěhovat do nového, cestovat dokonce do zahraničí, aby se poté vraceli a natahovali ruce za ušlými dávkami. Je kouření, pití alkoholu, hra na automatech chválihodným zvykem? Nejde pochopitelně o to, aby letití kuřáci či opilci najednou přestali, ale aby nezačali ti, kteří mají život před sebou.
Přitom do různých seznamů dlužníků upadnete tak snadno. Bodový systém bych ponechal mimo diskusi. Je mnohem spravedlivější než pokuty, kdy pro někoho je tisícovka hodně a pro jiného smítkou v peněžence.
Nehoruji pro šmírovací systém, to ani náhodou. Ale jestli nemalý počet lidí v Číně doplatil své závazky, je to úplně špatně?
Mimochodem, nestačí už dnes se vyslovit o některých ,pravdách‘ na internetu a můžete mít zaděláno na problém? Můžete v zaměstnání vyslovit jiný názor, než ten hlásaný šéfy? Zeptejte se prodavaček v supermarketech, jestli nejsou sledovány na každém kroku, a to pomalu i na záchod. Takže nevím, jestli je Čína o mnoho horší než svět, ve kterém žiji. Ostatně mohu jen spekulovat o tom, že se naši ,moudří‘ vládci jen třesou, až to budou moci pomalu, plíživě zavést také tady.

370076

5.3.2019 14:07

RE: Tak se ptám,

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 370076

Ten čínský systém lze naroubovat jen v Číně, kdyby byl zaveden zde, během krátké doby by skončilo 90%cigánů v praacovních a převýchovných táborech a naše "elita" podnikatelská a politická by vyhynula a do dílem popravy za defraudace, podvody a korupci a dílem by pochcípala hlady, kdyby musela své švindl firmy přeregistrovat domů a začít řádně platit daně...
Pokud někdo nemá firmu registrovanou zde, neplatí daně a dostává státní zakázky a subvence z veřejných peněz, jako např. pořadatel GP Brno, tak je to výsměch daňovým poplatníkům a ti kdož v parlamentu strpí, nebo dokonce vytváří zákony, které to umožňují, si zaslouží napíchat na kůly a nikoli poslanecké platy a imunitu !!!

370078

5.3.2019 14:43

starý dobrý kastovní systém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Ještě někdo pochybuje že drtivá většina zemí je řízena tisíce let skrytou elitou?

Jak je možné že indický kastovní systém byl zavedený mezi svobodné anglosasy na britských ostrovech, kde úspěšně funguje již 400 let?
Jak je možné že ho z indie převzal i britský miláček Hitler?
A jak je možné že se tento systém dnes implantuje v "komunisticko-kapitalistické" Číně?
(do které euroatlantičtí kapitalisté "nedopatřením" přesunuli veškerou výrobu a technologie, zatímco jejich země jsou živelně zaplavovány verbeží z 3. světa)

Nehledě na to že nám svobodným slovanům kastovní fašizmus implantovali před 1000 lety taky v rámci židokřesťanství, viz středověké učení o "trojím lidu".

370079

6.3.2019 14:42

RE: starý dobrý kastovní systém

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 370079

Nám svobodným Slovanům? Vy se, propánajána, považujete za svobodného Slovana? Zajímavý oxymóron. Slované jsou historicky otroci a kurvy, spodina Evropy. Když se podívám na dnešní českou a východoevropskou populaci, musím tomuto faktu přitakat. I když mám české občanství a narodil jsem se jako takzvané Husákovo dítě (naštěstí jen obrazně řečeno) tehdá ještě v socialistické československé republice, nikdy by mě nenapadlo považovat, nebo se dokonce hlásit k slovanství. Dobře to ilustruje starý, ale nezastaralý vtip, kdy lady nabízí lordovi své již poněkud nevábné tělo a on jí s úsměvem odvětí: "Děkuji, již jsem dnes zvracel."

Kastovní systém je naprosto v pořádku. Státy/společnosti/etnika, které ho v minulosti praktikovaly, rostly a sílily. A že to bylo na úkor druhých? No a co? Lepší cizí krev na vlastním noži než cizí nůž ve vlastní krvi! To platilo, platí a platit bude, dokud nás všechny nespláchne nějaká potopa. Nějaké univerzalistické bláboly o tom, že jsme si rovni, že jsme děti jedné planety a podobné zhovadilosti slabých a méněcenných musí být vládnoucí elitě k smíchu.

Po třech letech jsem se vrátil na Zvědavce a připadá mi, jako bych odešel včera. Stále stejné plačtivé komentáře, které spíše než racionální vyjádření mužů připomínají litanie svíčkových babiček před posledním (po/na)mazáním. Až na několik výjimek platí, že většina diskutujících má snahu za své životní neúspěchy vinit buď Židy (ještěže Židé existují, jinak byste si je museli vymyslet), nebo zednáře, oligarchy, korporace, státy, neziskovky, uprchlíky a jiné, ale už se nepodívají do zrcadla na sebe samé. Nemyslíte si, že problém není v elitách, ale ve vás, v mase, davu nebo chcete-li v nekvalitní populaci? Že nemáte co pohledávat v tomto krásném světě?

Když to tady čtu, cítím, že bude opravdu nutné výrazné snížení kvantity populace, kvalita už je vpravdě tragická. Redukce ale musí probíhat zásadně ekologicky, možná by to šlo vyřešit praktickým následováním sloganu "Nejezte zvířata - jezte lidi!"

370105

6.3.2019 20:18

Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 370105

Lepšočlověk přitáhl na kontrolu gojimů!
>Slované jsou...otroci a kurvy, spodina...nikdy by mě nenapadlo...se...hlásit k slovanství

Je na místě připomenout nějakou talmudistickou „svátost“:
„Pouze xxdé hodni jsou názvu lidi, kdežto goj od zlých duchů zplozený, má právo nazývati se jedině sviní.“ – dokazuje rabbi Jakulta
Se slovanstvím je to složitější, protože ta mojžíšská zločinecká sebranka, co vytáhla s Titem a kurvou Berenike od Jordánu, neustále organizuje lidská jatka. Štve „pronárody" proti sobě, chvíli nedá pokoj. Takže v Čechách jsou k vidění lidé různých tvarů lebek, od úzkých a šikmočelých, až po mongoloidní typy, co tu zbyly po genocidních a znásilňovacích nájezdech, po tatarské pohromě (hierarchicky vedené mojžíšsko-chazarskou sebrankou). Vyznavači mojžíšismu byli svou vrchností obdarováni familiantským zákonem. Pro rabínstvo méně hodnotní mládenci museli hledat uplatnění svého vyvoleného sperma u dcer dvounohého dobytka, gojimů. Pak ještě vrchnost (v hierarchii od mlynáře výš, samý xxd/Chazar) si „uzákonila" právo první noci.
Přesto se s radostí hlásím k těm gojimům, slovanským... Psychopatický lepšočlověk mě asi neurazí, neboť chápu, jaký je to mrzák, jak se asi vzájemně trápili jeho předci v ghettech. Život mezi maniodepresivními a deprivantskými blázny musel být náročný.

>Kastovní systém...společnosti/etnika, které ho...praktikovaly, rostly a sílily. A že to bylo na úkor druhých? No a co?

Vyvolenci se i několikrát denně debilizovali. Připomenu alespoň kousek vymývárny chorých mozků; „Budeš požehnaný nad každý jiný lid…Pohltíš každý lid, který ti vydá JHVJ / Hospodin, tvůj Bůh, nebudeš ho litovat…tvůj Bůh ti je však předá ochromené velikým zděšením, dokud nebudou vyhlazeni. Vydá ti do rukou jejich krále a zničíš jejich jméno pod nebem; nikdo se proti tobě nepostaví, dokud je nevyhladíš.“ (Tóra / Bible, Pátá kniha Mojžíšova, kapitola 7.)

>zhovadilosti slabých a méněcenných...
A proč ta xsindlo-fašistická, vysmátá „elita“ šmíruje, nebo dokonce blokuje takové méněcenné gojimy, prašivé psy? A neustále šíří ty své „svaté" lži už od mateřských škol?

>...litanie svíčkových babiček...své životní neúspěchy vinit buď xxdy...korporace...problém není v elitách, ale ve vás...v nekvalitní populaci? Že nemáte co pohledávat v tomto krásném světě?

Z pohledu kazisvětů, hromadných vrahů, mojžíšských deprivantů už měly být pronárody vyhubeny. Ale jak si ta magorská sebranka neustále vymývala mozky svou vyvoleností, tak z toho často bláznila. Někteří ve vyšších patrech hierarchie dokonce pojali podezření, že se můžou pářit příbuzensky, což příroda po zásluze trestala. Takže blázni a degeneráti, přes všechno zlo, co napáchali, gojimy (pronárody) nevyhubili.
Dnes je gojimů přes ...Automaticky kráceno

370110

6.3.2019 20:55

RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 370110

Jsem velice rád, že jste se za ty roky vůbec nezměnil a děkuji vám za to. Z vašich příspěvků i po letech močím smíchy a přemítám, jestli je vaše omezenost a duševní nedostatečnost čistě následkem slovanských genů nebo v tom hraje roli i abúzus alkoholu, cigaret, nedostatek hygieny a celoživotního pobytu mezi chátrou.

Taktéž jsem rád, že se hlásíte k dobytku, protože vaše názory plně korelují s jeho užitkovou funkcí. Ne myšlenkovou, ani estetickou, ale právě a jenom užitkovou. Dobytek má pracovat, táhnout či tlačit, vždy dle příkazů Pána. Dobytek tu ale není na myšlení!

Je dobře, že Židům nezávidíte, trápil byste akorát sám sebe, Vy víte, kde je vaše místo. Dole, u dna...

Nevím, proč bych měl Já nebo ostatní hledat uplatnění svého vzácného semena u dcer, jak sám říkáte, dvounohého dobytka. Češky, Slovenky a Rusky triumfálně kralují nejen pornoprůmyslu, ale nejstaršímu řemeslu obecně. A jak se k těmto hrdým dcerám slavných to národů chovat? Jako ke kapesníku. Upotřebit a do koše.

Pro hezkou noc si dovoluju vám poslat jednu pěknou písničku od mého přítele Martina Krause. Jmenuje se Šikša a gádžo, takže je to i tématické.
youtube.com/watch?v=LJZy_eckbEQ

370111

7.3.2019 0:31

RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 370111

Pravda do 5. stoleti se konal ve velkem vyvoz otroku prevazne do severni Afriky a vychodniho stredomori. Slovo slave treba v anglictine ma vyznam slovan i otrok, takze dneska ani moralne nic migrantum nedluzime. Imperium se nam rozpadlo (478), a pak prvnich 700 let ta uspesnejsi cast Byzanc zazila malou renezanci v 11.stol, ale i tak Konstaninopol musela vybudovat "nedobytne" hradby (dost zoufale na imperium) a platit vypalne turkum. Prezili jsme rimske cisare, papeze, nemecke cisare, germanizaci za Vidne, Hitlera a nase hranice se 2000 let a mozna vice nezmenila. Rimani v dobe sve slavy kopali do riti egyptany, syrany, persany, chaldejce a samozrejme stare izraelity (ty rozprasili do vsech koutu sveta), keltske kmeny, dokonce dobyli Britanii, rezali hlava nehlava germany a pulku pro ne znameho sveta. A zajimave hned par kilaku za Alpama meli na mapach napsano, tam kde rvou lvi. V latine legendum znamena neco ve smyslu co stoji byt zaznamenano, coz urcite nejsou nase slavne prohry, ze ano? Nedokazali udrzet ani vojenske stale posadky na techto uzemich, proste jejich operne body mistni kmeny zplanirovali (Trencin, Vindobona). A ze nekery cesi slapou na ulici i v politice... Prezili jsme horsi veci. Vypada to, ze ty ceske geny nejsou nejhorsi, i kdyz ja jsem takova poulicni smeska, moje ceska rodina puvodem ze sudet, vyrustal jsem na ulici (Privoz) a pak v horach a pak jsem v 90-tych letech vratil do Privozu a musim rict, ze to od detstvi dost upadlo, ale nemel jsem zadny problemy, modrokej s bilym ksichtem a nic co bych musel krome jednoho dobrmana resit. Dam vam jednu radu, prilis bych se v zemich ceskych neohanel ani kudlou ani bouchackou, jenom otazka casu, kdy narazite na opravdu problem. Ale asi zbytecne maluju certa na zed na papire, na internetu i na hube jsou i sráči za ostreho hocha. Takze se vam vicemene muze hovno stat, papir i virtualni realita snesou skoro vsechno. Zasejvujete pozici a mate jeste 9 zivotu. [velký smích] [velký smích]

370114

7.3.2019 13:16

RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

Antinatalista 85.?.?.?

Reakce na 370114

Dobrý den pan anonym, velice vám děkuji za obšírný historicko-sociologický výklad i za radu ohledně "ohánění se kudlou a bouchačkou". Nevím, jak jste k tomuto absurdnu dospěl, ale vzhledem k vaší rodinné sudeťácké anamnéze vás omlouvám. Odsun byl pro vaší famílii zřejmě tvrdý a zanechal následky. Nejste potomkem nějakého revolučního gardisty, co na cestě obtěžkal vaší babičku? Ale jinak to nešlo, to víte, když se kácí les, létají třísky a komu záleží na nějakých špinavých chalupníčcích z vesnic a dědin.

Nevím, jak jste dospěl k tomu, že si hraji na ostrého hocha. Zřejmě máte potíže s chápaním psaného textu, u Slovanů naprosto běžná věc. To budou zřejmě ty kvalitní geny, o jakých mluvíte. Nikdy jsem se za ostrého hocha nepovažoval, ale neměl bych problém si takové najmout. Samozřejmě čistě hypoteticky, jsem přece zákona dbalý občan. Vždy jsem si vážil inteligence, neb jak říkal papá Corleone: Advokáti s aktovkou mohou ukrást mnohem víc peněz než tisíc chlapů s pistolemi.
Ostrých hloupých hochů jsou plné kriminály a chytří žijí venku, v přepychových villách, mají jednu gójku k snídani, druhou k obědu a třetí k večeři.
Pokud alespoň trochu ovládáte cizí řeči, což by vás v tomto pronárodě stavělo do role divu světa, zkuste se podívat na elitu jakéhokoli oboru, ať v Severní Americe a Evropě. Ne, opravdu tam Slovana nenajdete. Slovan patří na traktor, k obědu lahváče a k večeři vepřové. Svůj k svému, prase požírá prasata...

Další reakce jsou z mé strany již zbytečné. Pokud to tady bude fungovat, objevím se zase za tři roky, abych viděl, jestli někteří dospěli sebereflexí k nějakému posunu, a nebo jestli jejich životní vrchol spočívá v urážkách Židů a jiných vyšších společenských skupin. Upřímně vám řeknu, že oni na vás hluboce kálí a jste pro ně míň než špína za nehty...

370123

7.3.2019 17:57

RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 370123

Vyvolený deprivant, nadopovaný pohrdáním.
> Zřejmě máte potíže s chápaním psaného textu, u Slovanů naprosto běžná věc. To budou zřejmě ty kvalitní geny, o jakých mluvíte. Nikdy jsem se za ostrého hocha nepovažoval, ale neměl bych problém si takové najmout.

Panáček 108 písmenkoval; „stare xxraelity (ty rozprasili do vsech koutu sveta)“, v čemž se podle mě plete, protože má myšlenkovou zábranu v chápání mojžíšsko-talmudského zla a Feuchtwangerovy Xxdovské války. Shrnu to – Titovi roztahovala nohy xxdovská princezna Berenike, když už začali s pohrdáním a blekotáním o kurvách. Římskou pokladnu ovládal syn xxdovky. A římské armádě velel zase xid. V Římě už v té době bylo obrovské ghetto, v Alexandrii taktéž. Takže žvatlat o vyhnání nadlidí je podobná blbost jako tvrdit, že druhou světovou a slavný ho…způsobil ten zfetovaný bezdomovec.

Teď k jejich vzorovému chápání. Buď jsou tak blbej, nebo jich zaslepilo pohrdání.

>deprivant tlapkal;...rostly a sílily. A že to bylo na úkor druhých? No a co? Lepší cizí krev na vlastním noži než cizí nůž ve vlastní krvi! To platilo, platí a platit bude

>108;...prilis bych se v zemich ceskych neohanel ani kudlou ani bouchackou, jenom otazka casu, kdy narazite na opravdu problem. Ale asi zbytecne maluju certa na zed na papire, na internetu i na hube jsou i sráči za ostreho hocha.

Pokud ještě nechápou, co umírněný sděloval, čtou si to znovu, znovu…von s nima tož chtěl bejt kamarád, podobně jako s tím šíleným Vojtíškem.

>jak říkal papá Corleone: Advokáti s aktovkou mohou ukrást mnohem víc peněz než tisíc chlapů s pistolemi.

František Koukolík pro takové zmetky vymyslel nálepku – deprivanti. Napsal o nich knihy: Vzpoura deprivantů a Život s deprivanty – zlo na každý den.
Kousek z úvahy o zlu;

„...navštívilo zlo,« prohlásil… »a my nevíme proč. Nechápeme to, a myslím, že to nikdy nepochopíme.«
To je jednoduché, a jak uvidíme, při těchto událostech opakované vysvětlení. Jestliže je lidé přijmou, možná je utěší. Zároveň však sami sobě zabrání, aby pochopili, proč k takové události mohlo dojít. V zásadě stejným způsobem tato snadno pochopitelná »vysvětlení« celá tisíciletí zabraňují pochopení příčin, jádra i souvislostí čehokoli katastrofálního, otřesného, složitého, pro jedince nezvládnutelného - a čím dál častěji zbytečného.
Společnými znaky těchto »vysvětlení« bývají: 1. nepřímo vyřčená nutnost zříci se vlastního…rozumu…"

šalom

370129

7.3.2019 23:45

RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 370123

Na uvod jedno male nedorozumeni, my jsme ceska rodina v pohranici. Zadni zlatokopove a zlodeji po roce 45, barak pradedy a jeho predku hned vedle kostela, aby jsem nebyli za kulaky tak jsem statek i s majetkem dali "doprovolne" do druzstva. Pradeda byl podle toho, co jsem o nem slysel moudry clovek, treba na prastryce Karla padli vsecky prasat na uplatky, ale po mesici se z vysetrovani gestapa dostal. Byl tam na udani nejaka blbost mezi sousedama v sudetech, takze to slo uplatit. Vite, abych poopravil chybne uvahy nekerych zdejsich diskuteru na mou osobu, tak si dovolim jeste naposledy na vas reagovat. Pokud to panu Stworovi nepije prilis krev. Nekeri lide si delaji zbytecne hromady nepratel, ktere by vubec nemuseli mit a ztraci par pratel, ktere maji. Ono opravdovy pritel to je velka vzacnost, toho mate v srdci napsaneho zlatym pismem, nekery jsou i zide u vetsiny jsem si k tomu poznani dosel sam a asi tri mi meli odvahu to rict, ponevadz to povazovali za nutne. Jestli jsou lidi co na kazdem kroku vidi zidospiknuti, tak ja jim nepomuzu. Neverim, ze nahore stejne jako jinych patrech spolecenske pyramidy existuje nejaky monolit, proste dynamicke klubko zajmovych, nabozenskych, ideologickych a narodnich skupin.

A tedka k nasemu malemu osobnimu problemu. Bylo by dobre kdybychom si my dva osobne nikdy nepotkali, ponevadz bych si s vama musel vyjasnit nektere veci osobniho charakteru. To neni nic o zidech nebo cesich, to je spina kterou jste hodil pro moje politicke nazory na moje blizke, kteri s tim nemaji lautr nic spolecneho. Jak vidite delam si hovno z toho, ze jste radoby z geneticke nadrasy ani me nedesi tlupa najatych goril. A na zaver takovy poucny pribeh. Nekdy pred 25 lety potahovali zidovske spolky USA a Francii ohledne odskodneni za holokast u mezinarodniho soudu, coz amiky i frantiky dost nasralo. Predtim svycari radeji mimosoudne vyplatili tusim 10 miliard $.

Doslechl jsem se, ze kdyz s tim prisli do Londyna, tak se vytahli stohy archivnich papiru, kde byli radove stovky tisic jmen lidi v gestapu, SS, wermachtu, konfidenti nacistickych bezpecnostnich slozek, dozorci koncentracnich lagru... zidovskeho puvodu. Britove se suse zeptali, co po nas vlastne chcete? Odpoved byla jestli by na to mohli zapomenout a ty papiry znicit. Britove rekli, ze to nekam zalozi. Coz ma diplomaticky dvoji vyznam. Za prve tohle na nas uz nikdy nezkousejte. Za druhe vase spinove pradlo si laskave vyreste sami a nas do toho nemichejte. Izrael jako zidovsky stat dluzi Londynu opravdu hodne. Na Rusko to radeji nezkouseli, ve Velke vlastencke valce masove krvaceli s ostatnimi narody i sovetsti zidi a ti by zrejme ... Otazka tedy zni, jestli se tedy zide jako vetsina (kazdy narod ma nejakou hnidu) citi byt zavazani i CR nebo maji v planu na cesky narod kydat hnuj, verejne ci skryte?

P.S. Krome male osobni vsuvky to nepisu k zamysleni samozrejme pro vas, ale jsem si jisty, ze kdyz jste s nama diky Bohu rozloucil, tak nejaka placena ci uvedomela vopice touzici se zavdecit vam to donese. [velký smích][velký smích]

370139

6.3.2019 21:15

RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 370110

Dnes je opravdu živo, další ýbermenš, jakýsi Ehud co chtěl být nejen největší borec přes "krvavé" diamanty, ale chtěl mít i největšího pinďoura a jak už bývá zvykem, kdo chce vše často nemívá nic...
Když už chtějí mít i pinďoury ze všech největší, proč si z nich navzájem kousky odeřezávají, může mi to někdo vysvětlit ???[chechtot]

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/499145-di...

370113

7.3.2019 9:00

RE: starý dobrý kastovní systém

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 370105

Pane, Vy nejste "Husákovo dítě" ani náhodou, Vy jste echtovní Kalergiho potrat...[bliji]

370118

7.3.2019 21:06

RE: starý dobrý kastovní systém

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 370118

Je dobře , že pan Antinatalista projevil svá přání a pocity resp. dojmy. Ilustroval vztah vyvolenců ke gojům - a máme důkaz gojské retardace optikou saprofága z první vyvolené ruky.
Asi jako když si liška na farmě stěžuje, že slepice jsou blbé. Slepice ve svém slepičím světě si to nemyslí. Lišky si to ve svém liščím světě o sobě také nemyslí.
Co si myslí slepice o liškách je irelevantní neboť žádná slepice nepřežije debatu s liškou. Tím jsme vyčerpali kombinace vzájemných vztahů.
Dokud se všechny slepice neztotožní s tézí, že po dobrém s liškami žít na farmě nejde, dotud bude slepičí hejno regulováno liškami . To je vesmír farmy a jejího okolí
milí kurovití. Hlavně slušně. [mrknutí jedním okem]

370137

8.3.2019 19:57

RE: starý dobrý kastovní systém

Jarda z aBrna miracle42 (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 370105

No já to vidím tak že už se požiráme,takže budou stačit ty Fema tábory. A kdyby se to nestihlo tak to tu bude vyřešeno tím spuštěním 4.větrů které vanout začnou již brzy, jak se píše ve Zjevení Jana.

370158

5.3.2019 16:24

Čína nie je Európa

pozorovateľ 109.?.?.?

ad: "Všichni cítíme, že západní státy sledují se zájmem čínský experiment a zcela jistě uvažují o něčem podobném. V podstatě jde o test: půjde to tak? Vzbouří se lidé, nebo se v tom naučí žít? Víte, co je nejhorší? Dvě věci: 1) že to bude fungovat. 2) že je to obhájitelné."

Západné vlády by možno chceli podobný systém zaviesť aj v EU, ale má to veľké množstvo zádrhelov:

Mentalita Číňanov je veľmi odlišná od mentality Európanov (a predovšetkým od mentality Slovanov).

Číňania majú veľký rešpekt k autoritám a sú evolučne adaptovaní na poslušnosť voči vláde (evolučný dôsledok veľmi krutého otrokárskeho systému, ktorý panoval v Číne v predošlých storočiach). Aziati sú navyše silne orientovaní na kolektív, t.j. majú tendenciu podriaďovať svoje správanie názorom davu.

V prípade Európanov je to presne opačné. Európske národy sú rebelantské (mimoriadne rebelantské sú slovanské národy), kedy ľudia často vyslovene z hecu robia opak, než po nich žiada ich vláda. Táto vzdorovitosť je veľmi výrazná u Slovanských národov (hlavne u Rusov). Pokiaľ by sa EU pokúšala zaviesť obdobu čínskeho sociálneho kreditu, ľudia to budú všemožnými spôsobmi sabotovať - od otvorených verejných protestov až po obchádzanie systému cez šedú ekonomiku.

Koniec koncov, plány na totálny monitoring občanov, vrátane ich čipovania, označovania vytetovanými čiarovými kódmi a gigantické databázy osobných údajov, existujú v plánoch západných vlád už minimálne od 1980tych rokov. Ich optimistické očakávania predpokladali, že už okolo roku 1999 bude systém plne zavedený. Namiesto toho sa čipovanie stále odkladá, pretože ľudia ho nie a nie prijať, zrušenie hotovosti stále neprešlo, proti štátnemu špehovaniu ľudia začali masívne šifrovať, projekty čipovaných preukazov narážajú na nulové nadšenie atď... Namiesto vybudovania Orwellovského sveta sa systém vlád USA a EU začína rozpadávať.

Skrátka, to že niečo bude fungovať v Číne, ani náhodou neznamená, že sa to podarí globalistom aplikovať aj do európskych podmienok.

370081

5.3.2019 16:39

RE: Čína nie je Európa

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 370081

p.s.

A možno ešte jeden dôležitý faktor, ktorý nás odlišuje od Číňanov a ktorý pre prípadných globalistov predstavuje vážnu hrozbu do budúcnosti.

Tým faktorom je pomstychtivosť. Východoázijci sú fatalisti, prijímajú nespravodlivosť ako súčasť života a osudu. Európania však majú v sebe silne zakorenený pocit spravodlivosti a v prípade, že majú pocit, že im systém nespravodlivo ublížil, presmerujú na neho celú váhu svojej nenávisti a túžby po pomste.

Pokiaľ napríklad zamestnanec má pocit, že bol nespravodlivo prepustený z firmy (alebo ho firma nejak inak poškodila), bude ju po zbytok života nenávidieť, resp. sa s firmou súdiť alebo ju skúšať nejak inak poškodiť. Podobne ak človek má pocit, že mu ukrivdil štát, už navždy bude štát nenávidieť. Skrátka, pokiaľ človek dospeje k názoru, že mu systém spôsobil nejakú vážnu krivdu, ktorá mu natrvalo zmenila jeho budúci život, bude venovať celý zbytok svojho života myšlienkam na nejakú formu pomsty voči systému.

A s tým súvisí aj myšlienka zavádzania "sociálneho kreditu" do európskych podmienok. Pri počítačovo riadenom systéme bude zákonite dochádzať k chybám a nespravodlivým sankciám. Títo ľudia následne začnú bojovať proti systému a to tým viac, čím viac ich bude systém sociálneho kreditu nespravodlivo utláčať.

Do istej miery je to podobné situácii sankcionovania disidentov v dobe normalizácie. Štát ich chcel prinútiť k poslušnosti pomocou mäkkých sankcií (si neposlušný, tvoje dieťa sa nedostane na školu, stále si neposlušný, zabudni na svoj diplom, pôjdeš pracovať do kotolne). Výsledkom však bolo, že títo disidenti o to viac štát nenávideli a ochotne vložili svoje schopnosti k účelu jeho zvrhnutia (k čomu sa objavila vhodná príležitosť v roku 1989). Pozor, vôbec sa nesnažím tvrdiť, že "disidenti" boli automaticky tí "dobrí". Len tvrdím, že ani pomocou mäkkých sankcií nie je možné nasilu prevychovať občanov k niečomu, s čím vnútorne nesúhlasia.

370082

5.3.2019 21:41

vulkanizovaný učitel čínského komunikapitalizmu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 370082

Kdysi se vedly debaty nad tím, že barbarský asiatský (chazarský) komunizmus nemůže najít živnou půdu mimo země s dlouhou represivní a kolektivní tradicí jako je Rusko.

Ale v praxi se ukázalo že veškeré kulturní rozdíly lze snadno překlenout pomocí policejního obušku, a chazarský komunizmus s pejzatou tváří lze pomocí násilí úspěšně implementovat jak západním slovanům tak i němcům či ugrofinským maďarům.

Nehledě na to jak celý svět se zděšením zíral co vyvádí ti tzv. civilizovaní němci pod vedením toho rakouského knírkatého žida.

Takže bych se vůbec nebál o to že čínský kreditový systém u nás nenajde živnou půdu. Ostatně Babiš pro to dělá první legislativně správní kroky. EET je jen začátek a testovací balónek nakolik se češi nechají existenčně likvidovat aniž by proběhla jediná demonstrace.

370089

8.3.2019 7:49

pomstychtivost evropanů ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 370082

Je to zajímavá myšlenka, ale asiati jsou nesrovnatelně pomstychtivější. A nejvíc pomstychtiví jsou stejně chazaři. Ti nám pomocí Hollý údu vtloukají do hlav kult násilí, nenávisti a pomsty. Což je jejich kult, ne náš.

Je vidět že vám taky trochu vymyli mozek.

A k těm disidentům. Dnes už je známo, že ty prominentní si chovala v bavlnce sama STB a jen občas je zavřeli do fešáckého kriminálu aby to divadlo působilo důvěryhodně. Zatímco ty neprominentní co chtěli opravdovou svobodu, umlátili ve vězení (Wonka) nebo v lágrech, případně jejich rodiny existenčně zlikvidovali.

370145

5.3.2019 16:47

RE: Čína nie je Európa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 370081

Takovýto test probíhá v čechách od roku 1989 dosud. Po deseti letech od začátku se sešli organizátoři, byli šokovaní, že je prej možný utáhnout v českým pákistánu šrouby i 10 x a nic se nestane...

/ zkuste google: "Klimov, Pták ohnivák "/

[velký smích]

370083

8.3.2019 11:38

RE: Čína nie je Európa

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 370083

A ještě všichni hýkají, jak je tu skvěle, že můžem jet do Chorvatska.

Samotné globální lichvářské klany se opravdu musí divit, jak člověk služebný otročí za pár šestáků bez jistot, když ještě jeho rodiče pamatují odchod do důchodu v 55 letech.

Holt paměť davu je 14 dní a pak se již jen orientuje dle programů, které mu sociální inženýři vnutí pomocí médiií.

370149

5.3.2019 17:50

Čína si své páté kolony vlastizrádců bez pochybností ohlídá,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

horší je to s evropskými zeměmi a s Amerikou. Tam dosud páté kolony chazarských zločinců toužících po světovládě požívají velkou důvěru naivních a soustavně obelhávaných otroků a příslušníci pátých kolon obsadili hodně výnosná koryta.

370085

6.3.2019 12:21

RE: Čína si své páté kolony vlastizrádců bez pochybností ohlídá,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 370085

Psáno přes TOR. Zrušeno.

370101

5.3.2019 20:49

obstarejte si vízum do Číny a jeďte tam

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

uvidíte na vlastní oči, co jste ještě neviděli, pak tu publikujte své dojmy, protože nic jiného než dojmy neexistuje, a vězte, že eurodobroserství už nikoho ve světě nezajímá

370088

6.3.2019 21:07

RE: obstarejte si vízum do Číny a jeďte tam

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 370088

Dobrý nápad.
Já tvrdím, že o Číně víme leda prdlajs.
Bohužel.
Publikované ekonomistické bláboly nic nevypovídají o čínské mentalitě, která defacto navazuje plynule na systém císařů, takže Číňanům je egál, zda tam šéfuje císařská administrativa nebo byrokracie KSČ.(toto se traduje v odborných kruzích)
Západní neomarxistická demagogie nám valí do hlavy, jak tam údajně sténá pod knutou několik milionů islamistických Ujgurů, nebo pár set tisíc Tibeťanů.
---
Mimochodem Čína ten Tibet vyvedla ze středověku do dnešní tzv. postmoderny.
Tibetští mniši týrali poddané způsobem, který lze pravděpodobně srovnat leda s nacistickými koncentráky.
Na netu lze nalézt fotky preparovaných částí končetin atd. které tato nadřazená kasta nosila ostentativně na opascích. Prameny jsou z doby před autonomií v Číně.
---
Ten dalajláma asi nemá ánunk o vlastní historii, podle toho co po desetiletí blábolí do medií pod taktovkou svých dnešních živitelů.
Čína postavila do průměrně 4500 metrů vysokého Tibetu moderní železnici na pilotách a s tunely ve věčně zmrzlém ledu - o takovém díle si České dráhy mohou leda nechat zdát v divokých snech(v posledních týdnech je u nás na železnici jedna havárie za druhou - infrastruktura jde do háje (růst našeho HDP je kolem 3 procent, v Číně spíše 8 a více procent)).
---
No a naši propagandou zblblí starostové a politikáři zase vytahují tibetské vlajky - tímto se zde vracím opět k první a druhé větě tohoto příspěvku.

370112

5.3.2019 22:31

"A co proti tomu můžeme dělat?"

actis 185.?.?.?

Mluvit, diskutovat, spojovat se, navazovat zpřetrhané vazby.
Zloději, gauneři, devianti a psychopati to již udělali.

Vítejte v papiňáku s ostatními žábami. U dna se již začínají dělat bublinky.
Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!" a ukazuje na východ.

Lidé si díky mainstreamu ani nevšimli, že již "social credit" běží na plné obrátky, a je využíván nejen v USA. Na úřadu projedou čtečkou
Vaši kartu a ... nemáte-li například patřičný kredit, budete bydlet "mezi svými" - na periferii, nebo zapomeňte na to, že budete v konzumní zadlužené společnosti žít jako jiní nesvobodní konformní - "na dluh".

BTW. V ČR jsou již postaveny, ploty a pasti, jen je ve vhodnou chvíli spustit. Odebrání řidičského průkazu za neplacení alimentů je jen jedno z mnoha "Overtonových oken".

370091

6.3.2019 9:35

Je to i na Západě

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

Bohužel podobný systém existuje dávno už i na Západě, jenom to není oficiální.

370097

6.3.2019 10:38

Soběstačnost

svatoslav butora 88.?.?.?

Přeji hezký den v nehezky uspořádaném světě. Dá se poměrně lehce vysledovat, která společnost se vyvíjí a která stagnuje a která se nevyvijí.
Společnost v Číně se vyvíjí a zdokonaluje a roste. Společnost v Rusku se vyvíjí a zdokonaluje a roste. Je to proto, že navzdory všem chybám a nezdarům chtějí být sami sebou a navíc, chtějí být v maximální možné míře soběstační. Navíc mají obě ty společnosti svůj vlastní vnitřní ideový/filozofický základ z vlastní historie.

V kontrastu k těmto dvěma společnostem na Východu Země se nacházejí v našem obzoru společnost USA a spol. a společnost tzv.EU a spol. na Západu Země. Těmto společnostem nadbývá přebytek vojenské síly a přemíra tužeb po světovládě, které mají základ v "přebytku" financí, který je kompenzovan nadměrným zadlužením a nedostatkem zdrojů. Jinak se tato dvě společenství nevyznačují ničím jiným, než neukojitelným hladem po cizích zdrojích. Nemají žádnou vnitřní ideu. Ve vlastní historii vymazali spomínky na cokoliv hodnotné a filozické. Proto se v dnešní době spojili a spojují s nehodnotným ideovým starým zázemím Mohameda a jejich "financí".
Velká německá Černá Paní je ukázkou toho, jak se stala aktivistkou světa mohamedánské středověké ideologie, která má vakuum bezmyšlenkovitosti v tzv. EU vyplnit něčím, co se na ideje podobá...
V společenství USA je to myšlenkové vakuum podobné i když s tím rozdílem, že si tam jejich vůdcové přeci jenom trošku pamatují, že ani v minulosti ani dnes naplnění vnitřních idejí jejich společenství přes cizácké ideologie státní moci (jako je kupř.zmíněná ideologie mohamedánů) není možné.
V tomto ohledu je pro nás blíže společnost USA než to, co se nám předvádí jako tzv.EU s její mohamedánskou aktivistkou v čele Německa.
V každém případě základním problémem pro obě společenství Západu Země je neexistence přiměřené soběstačnosti v hospodářství i v idejích. Proto mají stálou potřebu hladově se sápat po cizích zdrojích.
V celém světě zásadně chybí vědomí, že jsme obyvateli jedné Země a že máme žít vedle sebe jako rodina lidí a států, kteří svou existenci založili na spolupráci a na potěšení ze soběstačnosti. Idea globální Moci Nenažranosti je vadná. Je to zlo. Je to otroctví, zahalené do hávu prolhané OSN a jejích ovládatelů... Je to instrument OSN, prostředníctvím kterého se potlačuje soběstačnost a ideje ve prospěch globálního otroctví. Je to zlo a nic to nemůže zakrýt.

370099

7.3.2019 19:07

No, ja

Qwr 37.?.?.?

bych to asi udelal taky

370133

8.3.2019 14:23

je to bohužel hoax, to vás mělo varovat, že to publikoval mainstream

amiourka 2a00:x:x:x:x:x

Odsud na rozcestník odakzovaný uvnitř - k sociálnímu kreditu:
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/po-stopac...

370152

Příspěvků: 50

05.03. 08:45 egov  Sraní do vlastního hnízda
05.03. 22:01  RE: Sraní do vlastního hnízda
09.03. 11:21 amiourka  RE: Sraní do vlastního hnízda
05.03. 08:52 F&T  Ano u Orwela byli sledování jen členové vnitřní a vnější strany
05.03. 09:00 libertarian  k poznámke editora :
05.03. 14:47  RE: k poznámke editora :
05.03. 22:43 actis  RE: k poznámke editora :
06.03. 14:56  RE: k poznámke editora :
06.03. 15:44 Vladimír Stwora  RE: k poznámke editora :
06.03. 09:47 Pátá Mojžíšova 7:24  Debilizujou gojimy alespoň za peníze?
05.03. 09:07 Anonym  Anonym
05.03. 11:28 kalik  RE: Anonym
05.03. 18:45 libertarian  RE: Anonym
07.03. 21:16  RE: Anonym
05.03. 13:51 R.E.  RE: Anonym
05.03. 10:21 Joseph Chlor  Vsak uz dnes jsou i u nas...
05.03. 11:19 funny  George Carlin (American stand-up comedian)
05.03. 11:31 Pátá Mojžíšova 7:24  Plést do toho Orwella mně připadá překroucené
06.03. 02:29 Favela  Veci se nedari a je to k vzteku !
11.03. 12:52 nazdar  RE: Plést do toho Orwella mně připadá překroucené
05.03. 13:19 George Dvorak  Jedná se o verbež s kterou se suverénní stát musí vypořádat.
05.03. 13:26 Kouba  Tak se ptám,
05.03. 14:07 R.E.  RE: Tak se ptám,
05.03. 14:43  starý dobrý kastovní systém
06.03. 14:42 Antinatalista  RE: starý dobrý kastovní systém
06.03. 20:18 Pátá Mojžíšova 7:24  Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
06.03. 20:55 Antinatalista  RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
07.03. 00:31  RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
07.03. 13:16 Antinatalista  RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
07.03. 17:57 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
07.03. 23:45  RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
06.03. 21:15 R.E.  RE: Po Vojtíškovi další lepšo psychopat navštívil Zvědavce
07.03. 09:00 R.E.  RE: starý dobrý kastovní systém
07.03. 21:06 výjimečné porušení omerty  RE: starý dobrý kastovní systém
08.03. 19:57 Jarda z aBrna  RE: starý dobrý kastovní systém
05.03. 16:24 pozorovateľ  Čína nie je Európa
05.03. 16:39 pozorovateľ  RE: Čína nie je Európa
05.03. 21:41  vulkanizovaný učitel čínského komunikapitalizmu
08.03. 07:49  pomstychtivost evropanů ?
05.03. 16:47  RE: Čína nie je Európa
08.03. 11:38 vousy13  RE: Čína nie je Európa
05.03. 17:50  Čína si své páté kolony vlastizrádců bez pochybností ohlídá,
06.03. 12:21  RE: Čína si své páté kolony vlastizrádců bez pochybností ohlídá,
05.03. 20:49 výjimečné porušení omerty  obstarejte si vízum do Číny a jeďte tam
06.03. 21:07 JanaJ  RE: obstarejte si vízum do Číny a jeďte tam
05.03. 22:31 actis  "A co proti tomu můžeme dělat?"
06.03. 09:35 senil1  Je to i na Západě
06.03. 10:38 svatoslav butora  Soběstačnost
07.03. 19:07 Qwr  No, ja
08.03. 14:23 amiourka  je to bohužel hoax, to vás mělo varovat, že to publikoval mainstream

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
234 998,70 Kč

Poslední aktualizace: 18.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 027