Diskuze k článku

Deset let po první válce v Gaze: Izrael neustále plánuje používání hrubé vojenské síly

Příspěvků 34

25.1.2019 16:30

Nesouhlas

RAF 89.?.?.?

To je Váš pohled a je hrubě zkreslený. Otázka...lze dnes médiím vůbec věřit?
Lži smíchané s pravou, pololži, zkresleniny..atd.

369224

25.1.2019 16:47

RE: Nesouhlas

Alfred 89.?.?.?

Reakce na 369224

A s čím tedy pán nesouhlasí, mohl by vysvětlit? Jsou tam dvě věty: 1. Deset let po válce v Gaze (což je fakt). 2. Izrael neustále plánuje používání hrubé vojenské síly (což je také fakt). V čem je tedy ta dvojvěta tak hrubě zkreslující a lež smíchaná s pravou,....?

369226

25.1.2019 17:34

RE: Nesouhlas

Duudu Woodu woodu1212 (zavináč) gmail (tečka) com 46.?.?.?

Reakce na 369226

Pán to nepochopil a nebo by chtěl ochutnat.Užíval jsem si 20 let cigošů. Vim o cem mluvím.

369227

27.1.2019 19:42

RE: Nesouhlas

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 369227

No, na vašem případě pěkně je vidět, že se pekelníkům daří vymývat gojímům mozky velmi úspěšně. Nebudu to rozvádět, pochybuju, že jste schopný to pochopit. Snad jen naznačím... Žili obyvatelé Palestiny před příchodem samovyvolených ze sociálních dávek?

369259

25.1.2019 19:18

----

Boris bmmr (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 369224

vieš to aj nejako logicky vysvetliť alebo len táraš do vetra

369232

25.1.2019 19:08

História izraelsko-palestínskeho konfliktu

pozorovateľ 109.?.?.?

Stručné poznámky podľa knihy Palestínčana Nidala Saleha Proč se vraždí v Izraeli? (2002) http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/file...

- - -
KAPITOLA TŘETÍ. ZAČÁTEK BEZ KONCE________________________ 35

…táto kapitola je najrozsiahlejšia z celej knihy a podáva pohľad na počiatky izraelsko-arabského konfliktu z pohľadu pôvodného Palestínčana. Pri niektorých častiach textu človek len neveriacky krúti hlavou, ako je možné, že takéto činy sa podarilo Izraelu úspešne utajiť na dlhé desaťročia pred celým svetom a ešte popri tom sa Izrael dokázal pred svetom prezentovať v roli obete a Palestínčanov postaviť do role agresorov a teroristov. Po prečítaní človek výrazne lepšie pochopí frustráciu a bezmocnosť, v ktorej sa ocitli Palestínčania na územiach vojensky okupovaných Izraelom. Občas sa pri čítaní človeku automaticky vynárala paralela so správaním nacistickej okupačnej správy.

1. Jak to všechno začalo? Kořeny konfliktu.__________________ 35

…historický pôvod obyvateľstva palestíny.

…Theodor Herzl a počiatky sionizmu s cieľom založiť etnický židovský štát na území biblickej Palestíny

…spolupráca sionistov a Britov počas prvej svetovej vojny s cieľom vyvolať arabské povstanie v Osmanskej ríši, ktoré by prispelo k jej pádu. Briti prisľúbili miestnym arabom po skončení vojny nezávislosť, akonáhle však vojna skončila, na svoje sľuby zabudli a rozdelili si územie osmanskej ríše medzi seba a Francúzsko.

…Balfourova deklarácia, ktorou Briti prisľúbili sionistom zriadenie židovského štátu v Palestíne, ale ani tú nesplnili.

…po skončení prvej svetovej vojny prevzala Británia Palestínu pod svoju mandátnu správu, zároveň však do istej miery tolerovala židovské prisťahovalectvo do pôvodne čisto arabsky osídleného územia. V medzivojnovom období tvorili židia iba 7% obyvateľstva palestíny, zbytok boli moslimskí a kresťanskí arabovia.

2. Vznik Izraelského státu_____________________________________________39

…sionistické aktivity a výboje na území Palestíny v medzivojnovom období, pod formálnou mandátnou vládou Britov.

…židovské teroristické organizácie Haganah, Irgun a Stern, ktoré pomocou teroru zastrašovali a utláčali miestnych palestínskych roľníkov

…Baltimorský program, v ktorom sionisti požadovali od Británie neobmedzené právo na imigráciu židov do Palestíny

…židovské potopenie lode Patricia s židovskými imigrantmi na palube, ktoré bolo pre svetové média prezentované ako akt hrdej samovraždy, po tom, čo im briti odmietli povoliť vylodenie v Palestíne. Útok zrealizovala židovská teroristická organizácia Haganah.

…židovská teroristická organizácia Stern, ktorá podnikala teroristické akcie proti britským miestnym úradníkom s cieľom vyhnať Britov z Palestíny. V októbri 1945 Haganah, Irgun a Stern koordinovane zaútočili na desiatky objektov b...Automaticky kráceno

369229

25.1.2019 19:10

pokračovanie

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 369229

britskej ekonomickej a administratívnej infraštruktúry v Palestíne a zabili desiatky Britov.

…v roku 1947 Briti rezignovali a prehodili zodpovednosť za Palestínu na novovzniknutú OSN a sami sa pripravili na stiahnutie z územia. OSN následne odsúhlasila rozdelenie Palestíny medzi Židov (56% územia) a palestínčanov (43% územia) s tým, že Jeruzalem zostane nezávislým slobodným mestom.

…v období medzi odchodom Britov (1947) a formálnym vznikom štátu Izrael (1948) podnikli izraelské teroristické skupiny dlhú sériu teroristických útokov proti miestnym arabským roľníckym osadám, pričom početné osady boli kompletne vyvraždené a zbytok osád bezostyšne zastrašovaných hrozbou vyvraždenia. Nasledoval masívny exodus palestínskych rodín z izraelu prisúdeného územia do zahraničia, hlavne na územie palestínskej časti Palestíny. Str. 41-42 popisuje detailne sériu najvýznamnejších incidentov

3. Palestinský exodus____________________________________42

…v nasledujúcich rokoch až do roku 1953 opustili Izraelský štát stovky tisíc Palestínčanov, pričom museli za sebou zanechať všetok svoj majetok, domy a pôdu. Dočasný azyl dostali v utečeneckých táboroch v susedných štátoch, kde prežívali po celé nasledujúce desaťročia v extrémne biednych podmienkach.

…napriek tomu, že OSN vydala množstvo rezolúcií, v ktorých Izrael odsudzovala za dané činy a vyzývala ho k umožneniu návratu palestínskych vyhnancov, Izrael všetky rezolúcie ignoroval.

…politickým cieľom bolo dosiahnuť etnicky čistý židovský štát bez akýchkoľvek palestínčanov.

…sionisti od začiatku plánovali ďalšie zväčšovanie územia Izraela formou výbojných vojen proti svojim susedom. Cieľom bolo zriadenie tzv. “Veľkého izraela” zahŕňajúceho celé územie medzi riekami Níl a Eufrat.

4. Izraelská expanxe_______________________________________ 43

…v roku 1967 Izrael napadol susedné štáty Egypt a Sýriu a anektoval pri tej príležitosti palestínske územia pásma Gazy, západného brehu Jordánu, egyptský sinajský polostrov a Sýrske golanské výšiny. Palestínski utečenci, ktorí v predošlých rokoch utiekli z Izraela do Palestínskeho štátu, sa znovu ocitli pod izraelskou okupačnou vládou.

…od tej doby prebieha pomalá genocída palestínčanov na izraelom okupovaných územiach, s oprávneniami izraelských vojakov kohokoľvek zastreliť, zatknúť, zabaviť mu majetok, zbúrať dom atď.

…praktiky, ktoré izraelská okupačná správa používa proti palestínčanom sa len málo líšia od praktík, ktoré používali na okupovaných územiach nacisti

5. Dvojí metr: volný pro Izrael, přísný pro Araby_____________________46

…izraelu sa vďaka jeho kontrole nad svetovými spravodajskými prostriedkami podarilo vo svetovej verejnej mienke seba situovať do role obete a palestínčanov do role agresorov.

…kapitola popisuje Izraelské vojenské útoky proti Libanonu, kde sa snažili pozabíjať palestínč...Automaticky kráceno

369230

25.1.2019 19:13

pokračovanie

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 369230

palestínčanov v utečeneckých táboroch. Taktiež je popisovaná prax, kedy Mossad pomocou cielených atentátov zabíjal Palestínčanov v zahraničí, ktorí by mohli v budúcnosti organizovať proti Izraelu odboj alebo medzinárodný odpor. Spomínaná je aj teroristická prax zabíjania v zahraničí žijúcich Palestínčanov pomocou balíkových bômb doručených poštou adresátovi.

…izrael okupuje palestínske územia a desiatky rokov ignoruje desiatky vydaných rezolúcií OSN a nikto to nerieši. Autor knihy to dáva do kontrastu s bleskovou americkou inváziou do Iraku, ktorý obsadil Kuvajt a odmietol ho na základe rezolúcie OSN okamžite opustiť. Tiež dáva do kontrastu, ako sa svetová a americká verejná mienka dojemne starala o záchranu a bezpečnosť arabov v Kuvajte a Saudskej arábii, ale bola úplne ľahostajná k osudu palestínskych Arabov.

Zdroje:

Nidal Saleh: Proč se vraždí v Izraeli? (2002)
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/file...

Nidal Saleh: Nedotknutelní (2003)
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/file...

369231

25.1.2019 19:19

o zidy organizovane migraci

rosco 185.?.?.?

nelze pochybovat, zdaleka to neni jen Soros a par zfanatizovanych pomatencu, Soroz to v zadnem pripade nefinancuje ze sveho, tam tecou miliony ze statnich pokladen, napriklad NED, vedeny ropuchou Albright, coz je civilni odnoz CIA. Ma to samozrejme dva hlavni duvody, za prve rozmelnit hommogenitu evropske populace a zlikvidovat narodni staty a jejich hlavni pilir rodinu, za ucelem snadneho ovladani z jednoho bodu v Brusselu, a za druhe pokud mozno vyprazdnit sousedni staty Israele s cilem anexse dalsich uzemi v Iraku a Syrii a zalozeni Velkeho Israele. Roli hraje take chronicky nedostatek vody v Israeli nasledkem debilni agrarni politiky a premeny pouste na "kvetouci" zahradu jejichz nasledkem jsou vodni zdroje oblasti zdevastovany, agrarni sektor prispiva sotva 2% na israelsky BIP, spotrebuje ale 45% vody, ktera, div se svete, pochazi ze 45% z uzemi ukradenych po 1967.
Tato organizovana migracni politika byla planovana uz nejpozdeji od sedesatych let, tady je dobre dokumentovano jak to v ruznych zemich bylo pejzatou sebrankou politicky pripravovano a zaroven "antirasistickymi zakony" osetreno pro umlceni jakehokoli odporu.
http://balder.org/judea/Hate-Speech-Laws-Immigration-Jewish-Influence-Britain.php

369233

25.1.2019 19:31

Vznik Izraelského štátu očami autentického účastníka

pozorovateľ 109.?.?.?

Úryvok z rozhovoru s Nidalom Salehom http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/file...

- - -
Vy jste jako malý zažil vznik státu Izrael. Jak vzpomínáte na tehdejší události?

Podívejte, to je tak. Já jsem se narodil v roce 1936. Když jsem už uměl mluvit a chodit a tak dál, začínal jsem si všímat maringotek, ve kterých bydleli takoví cizí lidé. Bylo to asi jako když tady vidíte černocha, tak víte, že není odtud, že odněkud přišel. My jsme byli pod britským mandátem, můj otec byl ředitel školy a když jsme chodili z Nábulusu za babičkou do Ramlehu, tak jsem se jí ptal: „Co to je za maringotky? Co to je za lidi? Odkud jsou?“ A ona mi odpověděla, že to jsou židé. Že je teď v Evropě válka, že tam mají problémy a Britové je dočasně pustili sem. My jsme pohostinný národ a oni jsou v tísni, tak abychom je tu nechali pár roků, než se to v Evropě uklidní a oni se zase vrátí.

Jenže během doby se začaly maringotky měnit ve vesnice, vesnice na větší vesnice, na městečka a ti chudáci, kteří přišli, už měli zbraně. Pamatuji, že chodili v khaki oblecích jako vojáci a Palestinci už začali cítit, že se děje něco nekalého. Pamatuji si na demonstrace v ulicích za to, že je Palestina naše a tak dál. No a Britové řekli, že celý problém předají OSN. My jsme tomu ani nevěřili. Představte si, vy někde žijete a přijde někdo cizí, bere vám bydlení a vlast a vyhazuje vás… My jsme si mysleli, že to je nějaká povídačka. Ale stalo se. Najednou jsme se dozvěděli, že nějací cizí lidé v OSN zasedli a rozdělili naši vlast na dvě části – jednu pro židy a jednu pro Palestince. To jsme samozřejmě nechtěli a odmítali, ale židé byli najednou ozbrojení. Židé začali dostávat zbraně z Evropy, hlavně z Československa. My jsme zbraně neměli. Odkud? Angličané, když u někoho objevili pušku nebo pistoli, tak ho pověsili nebo zavřeli. No zkrátka ty židovské bandy Haganah a Štern začaly vraždit i celé vesnice jako Dejr Jasín, lidé byli vyháněni z domů a v květnu 1948 vznikl stát Izrael. 800 000 Palestinců bylo vyhnáno z domova. Dodnes jsou jich skoro 3 miliony. Žijí v maringotkách, v chatrčích, v táborech v takových opravdu bídných podmínkách. V samotné Palestině, v Jordánsku, v Sýrii v Libanonu a dalších zemích žijí uprchlíci a návrat jim není povolen.

Jak jsem napsal ve své knize „Svědectví o morálním úpadku“, kolem roku 1820 byly v Palestině jen dvě židovské rodiny. V Balfourově deklaraci z roku 1917 britská vláda vyhlásila, že podporuje úsilí židů o vytvoření národní domoviny v Palestině a udělala všechno pro realizaci tohoto záměru. Velká Británie si přisvojila právo rozdávat naše území, jako by bylo její.

Židé se ale do Palestiny napřed nehrnuli. Roku 1922, kdy Společnost národů svěřila Velké Británii mandát nad územím Palestiny, žilo v Palestině 700 000 obyvatel, z ...Automaticky kráceno

369234

25.1.2019 19:33

RE: Vznik Izraelského štátu očami autentického účastníka

pozorovateľ 109.?.?.?

Reakce na 369234

(pokračovanie)

...z toho víc než 93 procent Arabů. Židů bylo podle sčítání lidu 83 790. Byli to židé, kteří přijeli do Jeruzaléma na pouť, hlavně z arabských zemí, a potom tam zůstali. Například v roce 1919 se do Palestiny nastěhovalo pouhých 1 086 židů. Roku 1926 jen 3 034 židů, roku 1928 jen 2 175 židů. Jenže během druhé světové války se příliv židů do Palestiny zvýšil, takže roku 1944 bylo podle sčítaní lidu v Palestině 1 196 824 Arabů a 528 702 židů.

Já jsem se probral a cítil obrovskou zlost z pocitu nepráva, že cizí lidé rozhodnou o vás bez vás. To je nejhorší pocit, jaký člověk může mít. Ten pocit, že se díváte na svůj dům, na svou zahradu, na svůj pozemek, a tam jsou úplně cizí lidé. Já jsem v roce 1967, když Izrael obsadil Západní břeh, šel do babiččina domu. Ještě tam jsou původní obrazy a visí tam záclony, co babička věšela. Zaklepal jsem a řekl, že se tam chci podívat, že tam žila babička. Teď tam bydleli židé z Iráku a řekli: „Za to my nemůžeme. My jsme v Iráku přišli o dům.“ Zkrátka ten pocit, když člověk přijde a najde ve svém domě bydlet cizí lidi, kteří hospodaří na jeho pozemku a ani nemáte nárok se tam jít podívat, to si nikdo neumí představit.

Jak se cítíte po těch letech, kdy jste donucen žít v cizí zemi a domů se můžete vrátit jenom jako host a ještě s tím, že vás tam Izrael možná ani nepustí?

Chcete pravdu? Je to jako vnitřní oheň, který nikdy nezhasíná a nikdy nezhasne. Teprve až umřu. Protože to vidím dennodenně, to neskončilo! Izrael mě vyhnal, já teď žiji tady a nemůžu jít ani do svého domu. Já jsem šel na návštěvu do svého bytu, tam ještě visí moje šaty! Jsou tam moje boty, moje voňavka, oblečení dětí ve skříni… Po izraelské okupaci udělaly izraelské úřady součet Palestinců. Moje rodina byla v Československu, tak mi řekli: „Přivez svojí rodinu.“ Tak jsem pro ně dojel, vrátil se zpátky a už mě tam nepustili.

369235

25.1.2019 20:29

Hranice jsou dobré

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezký večer v nehezky uspořádaném světě. Neuznávání hranic není znakem svobodné společnosti. Otevřená společnost dle Sorose a tzv.OSN/UN/ je iluze pro otroky. Tento iluzionista a spol. provádí koordinovanou destrukci národních států pod vedením tzv.OSN/UN/ s cílem vytvořit světovládní strukturu Moci ne nepodobnou starobylé babylonské struktuře otrokářské Moci. Ta je modelem otrokářské Otevřené Společnosti (Open Society) dle Sorosa a tzv.OSN:
V "oblacích" na vrcholu Pyramidy Moci jsou řídící struktury nadlidí a v "přízemí" je bezbranná masa lidí žijící v bezbrehém sociálně a bezpečnostně zborceném "otevřeném" prostoru bez hranic, bez identity, bez vztahu ke své Zemi a zemím a bez víry v budoucnost, kterou jim ti v těch "oblacích" Světa Kapitálu sebrali a míní celkem odebrat. Vzniká otázka:
Proč dělají bláznivé struktury státní moci svobodných národů všechno pro destrukci vlastních národů??
Proč se bláznivé struktury státní moci svobodných národů potácejí jako zdrogované politické zombie ve stejném rytmu jako ti, co dělají ze světa lidí svět otevřený pro působení zločinných Nadnárodních Žraloků...

Neomezeni hranicemi si Žraloci vybírají kořist mezi národy bez zábran. A když někdo své hranice - jako kupř.Rusko a Čína, apod. - chrání, tak Žraloci a jejich mluvčí Soros hned ječí a žvaní a z huby jim dští oheň a síra a demokracie...

Když ale v dnešních dnech blázniví Žraloci z Francie a Německa celkem změnili tvář tzv.EU, tak přidružený orchestr otevřeného společenství sardinek a tuňáků (tzv.europoslanců) ani nezašplouchá ploutvičkami. To je otevřená společnost, skvělá a přímo k sežrání....
Uznávání hranic je výsledkem vývoje rozumu a civilizace. Neuznávání a rušení hranic je destrukcí rozumu a civilizace. Hranice jsou dobré.

369236

26.1.2019 3:45

Zase si to zada obvykle shrnuti,

Favela 203.?.?.?

Reakce na 369236

Jednoduse , kam se nacpou, privitani jen malou skupinou vladcu, /jako dnes dalsi podobne vlny fanatiku na svet/, tam je zacatek konce vseho. Uplne vseho.Kultury,tvoreni hodnot, humanity, pokroku,
budovani lepsiho sveta, je to stale dokola...
Jsou to jen mensi skupiny , podobne jako gangy nacistu
v hitlerovskem Nemecku.
Kissinger chodil kolem Washingtonu a rikal. Kdyz zidy odevsud vyhazuji , je to proto, je to znameni ,ze delaji veci spatne..Uz 2000 let.
Dokonce i Dolfovi dodali zaminku na valky atd.
Fanaticky, bezhlave utocili /66, 123/, az rimani rozhodli ,
ze to opravdu nejde dal.. Dnes uz je nemozne je identifikovat a zbavit se jich , jako driv ,neboaspon neutralizovat.
A destrukce civilizace sveta tak pokracuje stale rychleji ...
Nasli si dalsi fanatiky na tu praci.
Prispevky , hlavne z USA , uz fantazirovanim prisuzuji nadlidske vlastnosti zidum a vini je ze vseho, vcetne milionu podezreni z veci , ktere nelze dokazat..
V Syrii chteji a za kazdou cenu a bezpochyby ,konecne ,zacit dalsi svetovou valku !! Vymysleji si duvody k masakrum../Kdo chce psa bit/.
Male tajne organizace s mnozstvimi sluhu...Ale i s obrovskou moci , jako v Rusku,kde rusove chteli jen lepsi zivot jako my ,ale tajna skupina parasitu je ovladla zlocinem a destrukci statu....Propagandou opakovanych lzi .Masakry.
Media, Hollywod, komunikace,zbrojni koncerny, banky a neuveritelna zachrana , kdyz totalne zkrachovali.../Zkuste nezaplatit za kus chleba/. Kdo vas zachrani ?
Neuveritelna, stale se , siri ,zhorsujici destrukcni nenavist, vuci vsemu lidskemu a bez slitovani ,nepochopitelna nam, kdyz trva staleti ...Dodavani nevinnych do hitlerovskych koncentracnich taboru a potom zneuzivani te nelidske tragedie .
Destrukce , niceni a nic jineho. Zbrojeni za tim ucelem..Neschopnost neco vybudovat a cokoliv noveho a vse je vzdy zneuzito proti lidem..
Silene hromadeni nuklearniho arsenalu. A kde to pouziji ? Na Syrii , Libanon,Egypt , aby se jim to ihned vratilo v podobe radioaktivniho zareni , tlakove vlny a v pisecnych radioaktivnich bouri..
.Nikdy nekoncici valky , proti sousedum, sotva ilegalne vznikli.
Bombardovani Egypta uz v 1956 a z jake priciny ? Jenom potvrzuje , nekonecnou ideologii niceni, ktere se svet zoufale brani mnoho let...

369238

26.1.2019 12:30

RE: Zase si to zada obvykle shrnuti,

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369238

Přesně tak a budou to dělat tak dlouho, dokud tu Zeměkouli i s jejími obyvateli nezničí úplně. Teď zrovna budou dělat z Venezuely Sýrii a z Evropy Palestínu a tupci a prodejné děvky jim jim v tom ještě pomáhají...lidi jsou naprosto nepoučitelní a proto se tomu vlastnímu zničení nevyhnou...a přitom by stačilo tak málo, jen tu bandu kazisvětů odstavit od monopolu vlastnit finanční systém světa a vydávat peníze, jenž je zdrojem jejich ničivé síly, nic jiného, jinak je to jen banda proradných zbabělců..

369245

26.1.2019 10:15

Oba články mohou sepsat pouze:

Balvan balvan1 (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

a) ignoranti, kteří nevědí, o čem žvaní,
b) záměrní demagogové.

Ani jedni, ani druzí nejsou hodni byť jen malinké úcty!!

369241

26.1.2019 23:15

V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 369241

Rozvedou prosím pro gojimy důvody;
proč voni pohrdají autory článků o xidáckém (za „x“ si doplní - ž) fašismu?

Trochu jim pomůžu se základem zla, aby zbytečně netlapkali nějakou prolhanou propagandu:
Xidismus je fašistická genocidní strategie sepsaná v bibli, koránu a v talmudech.
Lze to shrnout; xidáci jsou vyvolení k vyhubení pronárodů (a také méně poslušných souvěrců - jak ukázal i neustále propagovaný jakoby holo.aust), prý jim to nařídil prostřednictvím „geniálního“ Mojžíše nějaký neviditelný nepoznatelný magor (označovaný jako bůh, JHVH, Alláh, Hospodin) z jícnu sopky.

Lest, klam, lupičství a teror kvůli růstu moci a zdrojů několika zločineckých klanů na vrcholu pyramidy zla.

369250

27.1.2019 11:30

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

Deuteronomium 37.?.?.?

Reakce na 369250

Žvaníš a ani nevíš o čem.

369252

28.1.2019 0:17

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 369252

Žvaním přece o SSvatých svého neviditelného nepoznatelného boha JHVH (Hospodina, Alláha). K čemu tady jsou kostely, synagogy a s multikulti rozvratem přibývají i mešity?

Čtěte písmo SSvaté;
„Slyš xzraeli…přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody…rychle je vyhubíš, jak ti JHVH/Hospodin slíbil…“
Bible, Pátá kniha Mojžíšova, kapitola 9.

Zločinnými starověkými farizeji přepracované mezopotámské otrokářské zlořády do xidismu.

„Kdekoli se xebrejci usadí, musí se stát pány, a dokud nemají absolutní moc, musejí se považovat za vyhnance a zajatce. A i když se jim podaří národům vládnout, přesto pokud neovládají všechny, nesmějí přestat volat: Jaká to trýzeň! Jak nedůstojné!“ (Babylonský Talmud, traktát Sanhedrin, fol. 104 sl. 1).

Gojimové jsou ale podle xidáckého Talmudu prašiví psi nebo černá, špinavá prasata - nemůžou chápat velikost vyvolenosti a meSSiáše. Nebo SSionismu a xido-fašistických nápověd k jedinému správnému/povolenému rozhodnutí pro nižší „spravedlivé" ve třicátých letech minulého století, vandrování do SSvaté země.

Košer SSionistu poznáme podle pohrdání gojimy, jeho vyznání k SSvatému lidu, SSvaté zemi a „svatému" holo.austu.

Hospodářské krize, revoluce a války slouží k redukci vlastníků zdrojů, sdělovacích prostředků, mocenských organizací, finančních a výrobních prostředků - k růstu korporací ovládaných vrchními bankstery (ne nějakými Křetínskými, Vítky nebo Bakaly). Ovládání velkých majetků se tak koncentruje do rukou výrazně menšího počtu nadlidí.

Obě světové války a mnoho dalšího hromadného zla, včetně teroru na Blízkém východě, spáchali xido-chazarští banksteři se „svatými" SSpravedlivými souvěrci coby SSajany, poskoky (viz Deschner; Moloch)!

369267

1.2.2019 8:34

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369250

Bohužel opravdu vedle. Vy opravdu hledáte žida i ve zkaženém jogurtu.

Odborně se tomu pane říká paranoia. [chechtot]

369355

1.2.2019 19:59

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 369355

Víte o čem je článek?

Kostely jsou v Čechách proč? A synagogy? A neustálé žvásty o holo.austu? Vážně nechápete, kteří, kromě jiného zla, spáchali obě světové války? Nebo štvou proti Sýrii, Rusku, Číně, případně nyní proti Venezuele?

Za komunistů si lidi vyprávěli; pustíš televizi; Lenin, pustíš rádio; Lenin, otevřeš noviny; Lenin. Bojíš se otevřít konzervu.
Lenina nahradil holo.aust, pak ještě vymývání mozků gojimů nejrůznějšíma debilitama; od multikulti obohacení, přes „svobodnou volbu - změnu pohlaví"..., až po zlé nedemokratické nepřátele slídící z každého telefonu Huawei.

Až mě přesvědčíte, že v Gaze vraždí původní obyvatele Eskymáci, „svaté“ texty v Bibli a Talmudech jsou projevem lásky, a xidáci mezi námi jsou pro naše dobro, pak se oddám vnímání všeobjímající lásky.
Zatím si budu myslet, že vám buď strach nedovolí vnímat přátele zločineckého iSSraHelle a mezinárodního otrokářského zlořádu předstírajícího býti demokracií, nebo z nějakého důvodu oblbujete.

369368

2.2.2019 10:39

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369368

Toto: "Xidismus je fašistická genocidní strategie sepsaná v bibli, koránu a v talmudech.", je naprosto nesmyslná úvaha.

Vyjadřujete se k něčemu, co evidentně vůbec neznáte.

369376

2.2.2019 12:21

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 369376

A vy znáte co?
Rozumíte psanému textu, nebo vás strach ochromuje?

Kazatelé xidismu, křesťanství (ovládaného stoupenci xidismu) a islámu (také ovládaného stoupenci xidismu) podle papouškují lži o nařízeních JHVH/Hospodina/Alláha. Zmíněný nepoznatelný neviditelný všemocný mocnář byl podle mě vynálezem a podvodem starověkých farizejů, mocensky chorých „lepšolidí“, kvůli růstu jejich moci. Kořeny zla byly v „božských“ mocenských ideologiích, otrokářských zlořádech, starověké Mezopotámie a Egypta.

Z mocenské a genocidní strategie;
„Všechen lid pozoroval hřmění a blýskání, zvuk polnice a kouřící se horu. Lid to pozoroval, chvěl se a zůstal stát opodál. Řekli Mojžíšovi: ‚Mluv s námi ty a budeme poslouchat. Bůh ať s námi nemluví, abychom nezemřeli.‘ Mojžíš lidu odpověděl: ‚Nebojte se! Bůh přišel proto, aby vás vyzkoušel, aby bylo zřejmé, že se ho budete bát…‘(Ex20,18)

(Nebojte se, protože musí být zřejmé, že se budete bát. Strach a debilizace.)

‚Pošlu před tebou hrůzu a uvedu ve zmatek všechen lid, k němuž přicházíš…‘ (Ex23,27)“
„Slyš xzraeli, dnes přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody…(Pátá Mojžíšova, Dt 9,1)

„Až tě Hospodin, tvůj Bůh, uvede do země, kterou přicházíš obsadit, zažene před tebou početné národy…Hospodin, tvůj Bůh, ti je předá, abys je pobil. Vyhubíš je jako klaté, neuzavřeš s nimi smlouvu a nesmiluješ se nad nimi, nespřízníš se s nimi…“ (Dt 7,3)

Nejlépe zmíněné blízkovýchodní „svatosti“ znají debilizátoři; rabíni, kněží, imámové, a jejich páníčci - banksteři. Ale gój si zatím může dovodit, a vyjadřovat se k „svátostem“, kterým podle „znalců“ „evidentně nerozumí“, že jsou v Bibli, Talmudech a Koránu nařízení ideologů, autorů otrokářských zlořádů, ve kterých jsou nahromaděny lži, sliby, vyhrožování, sankce. A genocidní strategie; „…početné národy…Hospodin, tvůj Bůh, ti je předá, abys je pobil. Vyhubíš je jako klaté…“(Dt 7,2)

A protože gój je podle Talmudu prašivý pes (nebo nějaký nadlidmi opovrženíhodný dobytek), tak se může mýlit. „Vyhubíš je (pronárody) jako klaté…“, může znamenat svatou pravdu a boží lásku…

Podle mě ale jen při řádné porci strachu nebo zdebilizovanosti. Nebo obojího.

369379

5.2.2019 14:25

RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369379

Ano, máte pravdu, strach mě bezpodmínečně ochromuje a jsem plně paralyzovaný. Každou noc se potím strachy, abych se ráno náhodou nevzbudil bez předkožky. [chechtot]

Již jsem vám to psal:
svými neustálými nihilistickými příspěvky, jak je na světě všechno špatně a židé jsou neomezenými vládci všehomíra, akorát matričně programujete, aby to tak zůstalo.

Nečetl jsem od vás, jak by měl nový sociální systém vypadat. Akorát víte, co nechcete. A to je bohužel v dnešní době málo.

Zkuste být více pozitivní, hledat, vidět světlo a pomoci mu proniknout do hniloby současného systému. Pokud jste a-Deo-ista jde to samozřejmě velmi špatně...

369445

27.1.2019 11:46

K tej "poznámke editora"

libertarian 31.?.?.?

Pan editor v tej poznámke šľapol do how.... :
" dovoz afrických a muslimských kobylek do Evropy byl v skrytu podporován právě sionisty jak mezi politiky, tak v médiích."

- nerozoznám "sionistu" v médiách, ani v politike. Fakticky NIK to nerozozná. Takže argumentovať, že to podporujú "sionisty jak mezi politiky, tak v médiích" je proste demagogia.
Používať slovko "sionista" ako nadávku , je trápne, puberťácke. To už radšej používať krčmovú nadávku "kok... ".

FAKTom je, že politikov si volíme my, ovčania, a sami sme zodpovední za to, akých zvolíme. A tí gauneri v médiách by NIČ nezmohli, keby ovčania tie ich médiá ignorovali. Takže - zase sme sami vinní.

Váľať vinu na iných - za vlastnú hlúposť - je populárne. Ľudia radi hodia SVOJU vinu na iných. A tí, ktorí toto ešte podporujú, sú demagogovia.

369253

28.1.2019 13:22

RE: K tej

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369253

pan to ma ponekud popletene, Muppet show alias volby nerohoduji volici nybrz ti kteri vyberou kandidaty, volic ma pouze moznost vybrat si mezi jednou sionistickou loutkou a druhou, viz Ovar a ta zbyvajici parta loutek. Tak to funguje ve vsech NATO statech. Jak to bylo v UK, zid Cameron, s ministrem zidem Milibandem a bracha Milibanda jako sef "opozicni" Labour, pouze jeden priklad z mnohych.
A samozrejme ze sionistickou pakaz lze velmi dobre poznat, jen je treba chtit.
[chechtot][chechtot]
http://balder.org/judea/Hate-Speech-Laws-Immigration-Jewish-Influence-Britain.php

369277

27.1.2019 16:10

Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

vznikl po 2.světové válce pod falešnou záminkou jako Trojský kůň Rothschildů k ovládnutí obrovských zásob ropy a plynu na Blízkém a Středním východě. Izrael, USA a většina zemí západní Evropy mají úplně stejné skutečné vládce, a to převážně nosaté vlastníky bank, korporací, investičních fondů s chazarským rodokmenem, pro něž je dosažení globální světovlády, známé jako NWO, prvořadým cílem. Politici těchto zemí jsou pouze jejich vybranými a privilegovanými poskoky na dobu určitou. Výjímkou je Trump ,ale pouze v tom, že nebyl jejich preferovaným kandidátem a přesto v té velké televizní show zvané volby vyhrál. Ve vztahu Izraele a USA mám často dojem, že David zcela ovládá Goliáše skrze své vlivné a bohaté příbuzenstvo. Goliáš svoji dominanci a hegemonii nad zbytkem světa už ztratil. Pouze to stále odmítá přiznat, stále ještě žije na dluh v luxusní věži z uloupené slonoviny a v mediálních mýtech a pověstech. Goliášoví nahrává i to, čemu se říká setrvačnost myšlení naivních gojimských otroků.Tyto vazby a cíle ale nebude v éře globálně propojeného světa možné už dlouho tajit, stejně jako skutečný stav nesplatitelně zadluženého Goliáše žijícího již velmi dlouho na účet zbytku světa.

369255

28.1.2019 13:07

Nesouhlas-update

RAF 89.?.?.?

Vážení diskutující,

napadlo Vás někdy proč jsou Židé neustále z něčeho obviňování? Proč jim lidé závidí? Staletí se na ně dívá přes prsty takřka celý svět . Přitom jsou mezi nimi velcí myslitelé, nositel Nobelovky, humanisté a samozřejmě i příznivci zlatého telete(podobně asi jak jinde ve světě). Otazka: jestli na ně každý hází vinu za vše co se děje ve světě neznamená to jen, že ostatní nejsou ochotni převzít zodpovědnost za vlastní život a vše co se v něm uděje? Sami si na to odpovězte.

"Pohled z vesmíru"...kolega v práci mi říká: vidím jasný rozdíl mezi Izraelem a Palestinou a to na googlemaps. To mě zaujalo a tak se jdu podívat. Co myslíte, že tam bylo vidět? Na straně jedné zelenající se pláně a na straně druhé poušť.
Do Palestiny teče hodně peněz. Proč to nevyužívají nejakým tvůrčím způsobem? Příklad tam mají a myslím si, že kdyby požádali o pomoc sousedy jak že to vybudovali tu zemi když ji mají na těch mapách tak zelenou určitě by jim tu pomoc s radostí poskytli.
Proč tam pořád teče krev, roní se slzy a panuje nevraživost? Opravdu toho ještě nebylo dost? Máte ten pocit?
Nenávist, nevraživost, závist, nepřejícnost, pomluvy, nezodpovědnost, zla a lži...
to je peklo. Služ mu a peklem se Ti odmění.
Spolupráce, pomoc, ochota, pravda, důvěra...to je nebe a odměna adekvátní.

369276

28.1.2019 17:47

RE: Nesouhlas-update

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 369276

Vážený diskutující, vysvětlení toho zeleného je jednoduché. Když holt někdo ukradne všechnu vodu pro sebe, to se pak zalévá. A tu vodu neukradne jen původním obyvatelům, ale i sousedům (Golany). Nehledě na to, že tu nejlepší půdu zabrali samovyvolení a původní obyvatelstvo nahnali do rezervací podobně jako to udělali demokraté v USA s Indiány.

Předpokládám, že skalpování stále považujete za výmysl zlých Indiánů a absolutně netušíte, že vybití desítek miliónů původních obyvatel USA byla státem organizovaná genocida, kdy federální vláda platila osadníkům půl dolaru za indiánský skalp.

Takže milý diskutující, pokus to byl, ale zkuste s kolegy vymyslet něco, co bude mít třeba hlavu a patu a nebude to prostoduchá siopropaganda, co rvou desítky tisíc placených i neplacených sajánů do internetu každý den.

---------


"Rozdělení Palestiny je ilegální. Nikdy nebude uznáno…Jeruzalém navždy byl a bude naším hlavním městem. Velký Izrael je vytvořen pro Izraelce. Pro všechny a navždy."
Menachem Begin, předák teroristické organizace Irgun a ministerský předseda Izraele v letech 1977 - 83, 1947.

"Arabové žijící na izraelské půdě mají jedinou funkci, která jim zbyla - utíkat pryč."
David Ben Gurion, 1948

"Mezi námi musí být jasné, že není žádný prostor pro soužití obou národů pohromadě v této zemi. Nedosáhneme našeho cíle, dokud jsou Arabové v této malé zemi. Není jiné cesty než odsun Arabů odtud do sousedních zemí - všech Arabů. Ani jedna vesnice, ani jeden kmen tu nesmí zůstat."
Joseph Weitz, hlava Kolonizačního odboru Židovské agentury, 1940

"Musíme použít teror, atentáty, zastrašování, konfiskaci půdy a omezování sociálních služeb tak, abychom zbavili Galileu jejího arabského obyvatelstva."
Koenigova zpráva

"Prohlašujeme otevřeně, že Arabové nemají žádné právo usadit se na jediném centimetru Země Izrael (Eretz Israel). ... Síla je to jediné, čemu rozumí nebo teprve budou rozumět. Musíme použít maximální sílu dokud nás Palestinci nebudou prosit na všech čtyřech."
Raphael Eitan

"Musíme vyhnat Araby a zabrat jejich místo"
David Ben-Gurion, první izraelský premiér, 1937

"Neexistuje ani jedno místo v této zemi, které by nebylo vybudováno arabskou populací"
Moshe Dayan, bývalý izraelský ministr obrany - zahraničí, 1969

"Kdybych já byl arabským vůdcem, nikdy bych nepřistoupil na dohodu s Izraelem… Je to přirozené, zabrali jsme jejich zemi."
David Ben-Gurion, "otec Izraele" 1973

369286

28.1.2019 19:36

Oblbujou pěkně, ale na nevhodném místě, domnívám se

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 369276

>napadlo Vás někdy proč jsou xidé neustále z něčeho obviňováni? Proč jim lidé závidí?…velcí myslitelé, nositel Nobelovky, humanisté

Počkají, to mají tak vymytý mozek nebo jsou za oblbování placen?
Položme si zásadní otázku; proč jsou xidáci rozlezlí po celém obydleném světě? Aby mezi gojimy provozovali humanitu, nebo humanitární bombardování jako ta čůza Madla v Jugoslávii? Nebo ten Rothschildů poskok Sereš, to je také velký „humanista“; podílí se na pašování mohamedánských SSvatoválečníků do Evropy. Proti vůli většiny Evropanů, ale na účet Evropanů!

Velcí myslitelé to xidáci jsou; především v olupování, vraždění, debilizování a zotročování gojimů! Třeba uvalovat sankce jim jde skvěle! Ve vyhrožování jsou mistři, jako např. ten chazarský magor Trump (pokud prý Turci zaútočí na kurdské teroristy, tak fašisti Turecko ekonomicky zničí, Trump mafiánských výhrůžek přednesl už několik).

Pokud bychom uvažovali o nositelích Nobelovy ceny, tak to má dvě strany; jednak xidáci se vzdělávali prý už před dvěma tisíci lety (mezopotámská klínová písma jsou mnohem starší). Vzdělávání sice bylo po xidácku, hierarchicky zrůdné, ale alespoň trochu číst a počítat se naučili i chudší.

Gojimům nechávali xidáčtí mocipáni leda vymývat mozky v kostelech tou otrokářskou ukřižovanou debilizací. Ještě v devatenáctém století byli mnozí gojimové osvobození od zbytečného vzdělávání, rozptylování se od otroctví. Ve Sklářích popisuje Klostermann příběh svého předka, jehož otci bylo „moudrými“ šábes-góji oznámeno, že v Čechách potřebuje vzdělání pouze několik lidí. Pro syny negramotného skláře je však zbytečné.

No a udělování Nobelovy ceny je ovládáno zase xidáky, a ti podle vstřebané ideologie Talmudu chválí góje leda ze lsti.

A cože to ještě tlapkali za debility?

Závist?
Nebo o neochotě (gojimů?) převzít odpovědnost za svoje životy?
Gojimové by se bez xidáků snadno obešli, jenže xidáci se neustále vnucujou. Gojimy i proti jejich vůli ovládají. Jen si to uvědomí; křesťanství, stovky válek (i ten Čingischán nebo loupeživí Švédové byly jen xidácké podvody), nevolnictví (knížata byla takto z xidáckého pytle a xidy obklopena), revoluce, budování socialismu/komunismu (za účelem pozdějšího loupení, ), fašismu/„nacismu“. A nyní ta zastupitelská démonkracie! Ve vládě, v parlamentu a v senátu je spousta kolaborantů, přátel iSSraHelle. Pořád tady SSvatí/lepšolidé propagují holo.aust, multikulti SSvatoválečníky (prý jako obohacení), a ovládají oběživo a zdroje.

A tak než příště začnou oblbovat se závistí, nebo že na xidáky každý hází vinu, začnou tím základním; xidáckou zločineckou ideologií, kterou jsou důkladně penetrováni. Kdyby náhodou chtěli předstírat, že nevědí vo co go, tak - Bible, Talmud (můžou si přečíst Protokoly sio...Automaticky kráceno

369294

1.2.2019 8:56

RE: Nesouhlas-update

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369276

Souhlasím, jsou nejlepší...

dle mě by se mělo schválit v OSN, že už všechny akademické tituly a vědecká ocenění v budoucnu patří jen a jen židům. Proč vynakládat prostředky na hlasování, když stejně víme, jak to dopadne?

Dále nemá smysl, aby kdokoliv jiný měl kontrolu nad emisí peněz a úrokem, protože to dělají nejlépe, řekl jim to přeci bůh. Jasným důkazem je světový blahobyt a mír veškerého lidstva.

Nakonec v rámci možného budoucího nařknutí z antisemitismu prohlašuji, že 2. sv. vyhráli nad fašismem právě židé a na oltář světové svobody přinesli minimálně 600 000 000 obětí.

369356

1.2.2019 11:07

RE: Nesouhlas-update

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369356

...ale jsou to právě a jedině oni, kdo tu druhou Světovou vyhráli, nebo snad ne, všechno, co si předsevzali jim vyšlo??!!

369358

1.2.2019 20:39

RE: Nesouhlas-update

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369358

Dočkej času, jako husa klasu...

A jedna politologická bonusovka:
Proč J.V. Stalin souhlasil s vytvořením Israele, přičemž osobně jej považuji za jednoho z nejgramotnějších politiků 20. století?

369370

1.2.2019 13:28

RE: Nesouhlas-update

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369276

"Přitom jsou mezi nimi velcí myslitelé, nositel Nobelovky, humanisté",
vy jste mel byt komikem, kdyz se mrknu kdo dostal tu Nobelovku (respektive jeji ekvivalent) za ekonomii a za co to bylo valim se smichy a nemuze byt pochyb ze to bylo za obrezaneho fogla.(Krugmann, Stiglitz a dalsi klauni kteri predstiraji ze necemu rozumi).
Pokud jde o tu bajnou vyrobu "kvetoucich" zahrad z pouste, staci mrknout na fakta abych vedel, ze to muze delat pouze magor. Israelsky agrarni sektor prispiva na HDP sotva 2% spotrebuje ale 45% veskere vody a 45 % veskere vody spotrebovane v Israeli pochazi z uzemi ukradenych po 1967.O devastaci veskerych vodnich zdroju v oblasti ani nemluve. Take Obamgutanova Nobelovka za mir je kapitalni diskreditacie toho spolku magoru a korupcniku ve Stokholmu. Pouze hlupaci nechapou, ze penize ktere tecou do koncentraku jsou kontolovany bachari, v tomto pripade IDF SS.

369361

11.2.2019 17:17

Izrael nepřestane dokud je nevyhubí. Někomu to ještě nedošlo?

r.m. 31.?.?.?

Čtyřdílný film The Promise britského režiséra už všechno vysvětlil, že ho lidé neznají je problém. V Protentokrátu za druhý světový se lidem žilo lépe než v koncentráku Gaza. I svobodněji.
Souhlasím s editorovou poznámkou na konci. Sionistický plán dát ochutnat EU muslimskou polívku má ale vážný zádrhel. Bělošky znásilňující Palestinci se k nevůli architektů imigrace vyskytují sporadicky.
Co je to Gaza a kdo v ní žije dnes všichni Evropané vědí. Místním proizraelským podpindosům se to téma povedlo protlačit do obecného povědomí. Ovšem jinak než čekali.
Pomohlo by znásilnění pod falešnou vlajkou. Možná k tomu ti zoufalci nakonec sáhnou. Jen nevím jestli použijí falešného Palestince nebo falešnou bělošku [chechtot]

369559

Příspěvků: 34

25.01. 16:30 RAF  Nesouhlas
25.01. 16:47 Alfred  RE: Nesouhlas
25.01. 17:34 Duudu Woodu  RE: Nesouhlas
27.01. 19:42 Lovec idiotů  RE: Nesouhlas
25.01. 19:18 Boris  ----
25.01. 19:08 pozorovateľ  História izraelsko-palestínskeho konfliktu
25.01. 19:10 pozorovateľ  pokračovanie
25.01. 19:13 pozorovateľ  pokračovanie
25.01. 19:19 rosco  o zidy organizovane migraci
25.01. 19:31 pozorovateľ  Vznik Izraelského štátu očami autentického účastníka
25.01. 19:33 pozorovateľ  RE: Vznik Izraelského štátu očami autentického účastníka
25.01. 20:29 svatoslav butora  Hranice jsou dobré
26.01. 03:45 Favela  Zase si to zada obvykle shrnuti,
26.01. 12:30 R.E.  RE: Zase si to zada obvykle shrnuti,
26.01. 10:15 Balvan  Oba články mohou sepsat pouze:
26.01. 23:15 Pátá Mojžíšova 7:24  V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
27.01. 11:30 Deuteronomium  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
28.01. 00:17 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
01.02. 08:34 vousy13  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
01.02. 19:59 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
02.02. 10:39 vousy13  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
02.02. 12:21 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
05.02. 14:25 vousy13  RE: V čem spočívá demagogie nebo nevědomost?
27.01. 11:46 libertarian  K tej "poznámke editora"
28.01. 13:22 rosco  RE: K tej
27.01. 16:10  Izrael
28.01. 13:07 RAF  Nesouhlas-update
28.01. 17:47 Lovec idiotů  RE: Nesouhlas-update
28.01. 19:36 Pátá Mojžíšova 7:24  Oblbujou pěkně, ale na nevhodném místě, domnívám se
01.02. 08:56 vousy13  RE: Nesouhlas-update
01.02. 11:07 R.E.  RE: Nesouhlas-update
01.02. 20:39 vousy13  RE: Nesouhlas-update
01.02. 13:28 rosco  RE: Nesouhlas-update
11.02. 17:17 r.m.  Izrael nepřestane dokud je nevyhubí. Někomu to ještě nedošlo?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 1

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 1

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
239 503,36 Kč

Poslední aktualizace: 17.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 256