Diskuze k článku

Proč chce Británie zaútočit na Rusko

Příspěvků 56

16.1.2019 0:42

Ne ze bych Ryl

coinageboy 75.?.?.?

Klinde se vsadim 10 ku 1 a vic ze konflikt s Ruskem by Britanii by vymazal z mapy.

369103

16.1.2019 9:31

RE: Ne ze bych Ryl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 369103

Vymaze!

369108

18.1.2019 3:03

preji touto cestou, ze srdce p. Stvorovi brzke uzdraveni,

Favela 103.?.?.?

Reakce na 369103

a rad bych jen pripomnel, ze kdyby se znenadani objevili nejaci laskavi a usmevavi lekari -experti na lidske zdravi atd. a nabizeli zarucen ucinny leky na rychle uzdraveni , aby tez rychle a bez diskusi uprchl pryc...
Lide, Bdete ! J.Fucik.
A nejen britove chteji porad utocit , za polednich asi tisic let..

369140

18.1.2019 9:17

RE: Ne ze bych Ryl

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369103

Omyl, tento konflikt by vymazal celou civilizaci.

Poslední konflikt jaderných velmocí Indie a Pakistánu taktně diplomaticky vyřešil Vladimir Vladimirovič, už tehdy v roce 2002 jsme byli na pokraji globální katastrofy.

Stačil by arsenál pouze těchto dvou zemí a lidstvo by bylo smeteno jako před 12 000 lety. Natož Anglie s Ruskem, kdy by se s velkou pravděpodobností za Anglii postavily USA.

Jaderné zbraně jsou reálně bezpečnostní pojistkou, která funguje jako odstrašující faktor globální války pro válečné štváče. Proto si USA dovolí maximálně na naftové beduíny...

369143

21.1.2019 0:55

RE: Ne ze bych Ryl...ale jako ta váka o ty Falklandy

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369143

Válka o Falklandy (anglicky: Falkland war, španělsky: Guerra de las Malvinas/Guerra del Atlántico Sur) byl válečný konflikt mezi Argentinou a Velkou Británií v roce 1982 o souostroví Falklandy/Malvíny, Jižní Georgii a Jižní Sandwichovy ostrovy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Falklandsk%C3%A1_v%C3%A1lka
Jinak zase a pořád jen ten "uhlovodíkový" byznis, alias žabo-myší šaškárnu.
Už se dnes asi zapomělo, že ta englická létadla za letu futrovaly USA-cké vzdušné tankery naveliko. Inu kámoši na věčné časy (rockefellerovci + rotschildovci), na toto nikdy nesmíme zamínat,
jelikož ZDE tkví jádro pudla alias celý "světový" válečný byznis. (nenechme se mýlit, i v tom Japonsku roschildovci už počátkem minulého století ošéfovali banky (kdesi mám dlouho zasyslené fotky o kohortě banéřů v tom "Nipponu" (asi z http://www.granosalis.cz/ , což je zajímavý pramen z pohledu historie (tendenční současné bláboly nutno filtrovat [smích] ))
---
A ta englická vrásčitá rohožka kdysi v severní Africe pilně hajlovala s celou tou jejich famílií - fotka je myslím kdesi také na tomto serveru (mám to na jednom TB HDD, ale to hledání bere dosti času).
Proto asi Hitler dlouho laškoval s myšlenkou, že by s anglánama mohl jít do holportu, ostatně viz. ten drzý mnichovský prodej českých Sudet(?).
---
Je to už dosti let, kdy byly odkryté USA-cké archivy, kdy z nich vyplynuly jimi naprogramované jaderné-atomové cíle(info je kdesi na netu) mj. i v Evropě město Praha a další velká města v tzv. sovětském bloku (tito USA-čtí dobytkové totiž kalkulovali nikoliv s vojenskými cíly, ale hlavně s velkými CIVILNÍMI aglomeracemi, protože jejich likvidace způsobí obrovský chaos v zásobování/zdravotní pomoci na dlouhé měsíce dopředu, a tak kolaps velké kapacity ekonomických zdrojů).
Je jisté, že tento seznam cyklicky fedrují do dnešních raket s A-bombami jak USA-ci, tak dnes i Rusové i Číňani.
---
Existuje hafo scénářů pro první dny 3.WW,
Rusové mají pro orientaci jejich Vzdušně-kosmických sil min. 3 systémy orientace,
aneb system GPS je jen lacinou berličkou, jinak mají řízení raket podle polohy hvězd(mapy ze satelitů ukládané v počítačích) a další metody řízení.
Takže první odvetný útok bude skrze satelity útok na satelity GPS, kdy řidiči např. kamionů se náhle ocitnou v geografické tmě (důsledek pro zásobování marketů, zdravotní pomoc atd. atd. , je každému snad jasný).
Následovně se budou satelity odstřelovat mezi sebou(je tam hafo laserových a A-bombových zbraňových systémů).
A potom ihned útoky na pozemní/námořní cíle.
Jenom hlupáček z ústavu si může myslet, že takovouto přestřelku může v oblasti tzv. euroatlanticé civilizace přežít.
---
No a přeskočme k těm letadlofkám, že..
Co se týče těch letadlofek, je to jasné,
Rusové např. z bombaderů tzv. "Bílých labutí" vyplivnou několik raket s plochou dráhou letu(které mohou nést(každá)...Automaticky kráceno

369180

21.1.2019 21:57

RE: Ne ze bych Ryl...ale jako ta váka o ty Falklandy

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369180

co se nevešlo:

Rusové např. z bombaderů tzv. "Bílých labutí" vyplivnou několik raket s plochou dráhou letu(které mohou nést(každá) několit hlavic typicky cca 220 kilotun TNT(přepočet na klasický granátový tritol), tj. cca 10x co bylo svrženo na japonské město Nagashaki.
Ikdyž jednu z ruských raket "téměř" sestřelí obrana lodě - ale může se stát, že díky kombinovaným čidlům na raketě(ihned na velkou vzdálenost indikují, možná ve spolupráci se satelitem, trajektorii přiblížení odvetné raketové střely), a tak dojde k řízené - předčasné explozi=rozhoupání oblasti vlivem obrovské vzdušné tlakové/vakuové vlny, pokud se to ukáže jako vhodná účelová taktika
(ovšem tyto ruské rakety umějí také kličkovat, takže? ).
Jinak, vůbec zde primárně nejde o přímý zásah té letadlofky, ale o vypočítanou explozi rakety s několika A-bombami poblíž lodi, kdy nastane obrovský lokální vlnový tzv. tsunami efekt, a tak se ta loď obrátí vzniklou vlnou dnem nahoru.
Nejnověji lze kalkulovat s tzv. supersonickými raketami, které rychlým letem nabírají obrovskou likvidační kinetickou energii i bez použití A-bombové náplně.
Rusové mají i námořní proti-lodní rakety což jim rozšiřuje možnosti odvetné taktiky.
---
Poznámka:
když hovoříme o těch 220-ti kilotunách TNT(tritolu), tak hustota TNT obvyklé takové pěchotní-ženijní náložky je srovnatelná, i podobou, s kostkou mýdla, představme si tedy 1 tunu kostek mýdla na náklaďáku a potom ji vynásobme 220000 x - to je opravdu forota, že? [smích]

369193

19.1.2019 2:14

RE: Ne ze bych Ryl

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 369103

`-Napsal jssem to tady uz jednou pred trochu delsim casem. Ti voli kteri si chteji pokorit Rusko by se meli poucit z historie. Nelze!!! zeptat e Dzingiskhana jak tam dopadnul, pote se otazat Moskevskeho velkoknizete jak dopadli Persane pred 386 letydnesni Iranci nenapadli nikoho 386 let posledni idiot kdo s nimi valcil byl Hussein Samozrejme Napoleon Bonapart a Adolf Hitler to se snad ani nema cenu posuzovat pouze nevzdelani blbci se historickym udalostem vyhybaji Jeskutecne za potrebi zacit poukazovat na historii a pozadovat rozhodnuti

369155

20.1.2019 21:57

RE: Ne ze bych Ryl

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 369155

Nebyť pomoci židov prostredníctvom USA a Britanie, Hitler by Rusko dostal.

369175

16.1.2019 9:34

miliardy dolarů na lodě

nn 62.?.?.?

Británie je příliš slabá na to, aby chtěla zaútočit na Rusko. Proč Británie vynakládá miliardy dolarů na dvě nové super letadlové lodě? Odpověď je mnohem jednoušší - zbrojařské firmy potřebují vydělat a rozdaly pár úplatků. A pokud nemají peníze, aby lidem zajistili slušný život, alespoň jim předvedou pěknou vojensou přehlídku a připomenou údajného společného nepřítele - nejsou první, kdo to tak dělá.

369109

16.1.2019 10:31

Hranice jsou dobré

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezky den v nehezky uspořádaném světě. Nedostatek a absence idejí a vizí a nových myšlenek Anglo-Americkou soustavu řízeného Chaosu žádné zbraňové systémy nenahradí a před pádem do zapomenutí nezachrání.
I když se jejich po světovládě toužící "Minotaurus" usídlil přímo v sídle tzv.OSN/UN/ a i když se po zuby vyzbrojí čímkoliv, tak ten jejich starý přímo plesnivý scénář moci vraždících červenokabátníků a pirátů a vražedných intrik je známý a může překvapit jen Smrt, která si brouká Baladu o Novičoku... Pro život a budoucnost lidí ze Světa Lidí má jejich světovládní Svět Minotaura význam jako Zlomyslná Černá Všechno požírající Bažinová Entita ze seriálu StarTrek... Sice by mohli žít a snít jako lidé, ale jejich duševní spřízněnost se Světem Minotaura jim v tom brání. Musí přijít na to, že hranice jsou dobré.

369110

16.1.2019 11:33

Tam budou ještě minimálně dvě věci

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Předně, tak jak dneska leží karty, klasické letadlové lodě jsou extrémně zranitelné při střetu se silami přibližně rovnocenného protivníka jako Rusko nebo Čína. To se už tak nějak všeobecně ví a i na Zvědavci k tomu ledacos bylo. Takže zdánlivě: k čemu ten šunt, když proti Rusům to nenasadí?? Vynechme ekonomické a politické zájmy, kde i Trump bude mít prostě z objednávek na letadla radost. Ale takové mamutí krámy pak vždycky slouží desítky let, konečně i v článku se říká, jak dlouho se už ty HMS kocábky strojí a určitě to ještě bude trvat. Takže za druhé, po deseti patnácti letech může být spousta věcí jinak. A britské vládnoucí třídy vždycky docela uměly přemýšlet dopředu - minimálně ve srovnání se svými hlavními konkurenty a aspoň v nejlepších dobách impéria (i když dneska to třeba při pohledu na jejich politickou elitu nemusí tak úplně vypadat).

Je například pravda, že teď mají Rusové náskok v některých vojenských technologiích, a to jsou mimo jiné takové, které ty letadlové lodě přinejmenším udrží pěkně na distanc, a tím prudce sníží jejich význam. Za nějakých deset let to Američani asi všechno doženou - s tím ostatně sami Rusové nahlas počítají. To ještě nemusí znamenat, že letadlové lodě - kterékoli strany - na tom budou obecně líp. A může se objevit úplně nový měnič hry.

Jejich úvaha zaměřená na horizont deset a více let ale může jít i tak, že se jim budou ještě hodit, pokud se jim podaří Rusko nějak podlomit zevnitř nebo aspoň podstatně oslabit, nebo i bez toho, pokud budou využity v zástupných "proxy" konfliktech. Bylo to trochu vidět i na Sýrii, kde se šachovalo ohledně možných útoků na nosiče a naopak, ale nakonec to prošlo víceméně jako ve starých dobrých dobách studené války (to jsou paradoxy, co ?). A to, že se tam západní šíf objeví, přece jenom nějakou roli sehraje, viz i teď výsadkové plavidlo prý na podporu Trumpova "stažení". Ani Rusko ani Čína se ale nechystají a nemůžou být všude, dneska například Venezuela, a zítra takových bodů může být deset - když se chce, všechno jde.

369113

16.1.2019 19:25

RE: Tam budou ještě minimálně dvě věci

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 84.?.?.?

Reakce na 369113

za nějakých 10-15 let budou britské vládnoucí síly muslimské...

369125

16.1.2019 12:11

britsti blbeckove

rosco 185.?.?.?

zrejme nepochopili, ze letadlove lode jsou zbrane minuleho stoleti a pouze predrazene cile, s kterymi by si poradil i Iran, to uz pochopili i nekteri hlavouni v Pentagonu. Ovsem zasada vojensko-prumysloveho komplexu zustala stejna, prodat politickym blbeckum co nejvice predrazeneho srotu, bez ohledu na to zda vubec funguje.[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

369115

16.1.2019 18:08

Principialna otázka .......

libertarian 31.?.?.?

Že Británia sa vyhráža Rusku - nič nové autor nepovedal.
Že Británia šialene zbrojí - nič nové.

Že Rusko má rakety a bomby, ktorými by v odvete zničilo Zemeguľu - nič nové, aj keď v článku to nie je.

JEDINÁ principiálna otázka, a odpoveď, ktorú som v článku čakal :

Uvedomujú si Britskí papaláši, že vojna proti Rusku by znamenala KONIEC CIVILIZÁCIE ???

Nechce sa mi veriť, že toto nevedia. To ich harašenie zbraňami má iba JEDINÝ dôsledok : Utvrdzuje Rusov v uvedomení, že na akýkoľvek útok musia odpovedať TOTÁLNYM protiútokom. S vedomím, že ľudská civilizácia na Zemi skončí.

369121

18.1.2019 3:43

Lide Bdete vzkazoval nam J. Fucik i kdyz

Favela 103.?.?.?

Reakce na 369121

vice nez casto casto sam "spaval" ....s mnohymi devcaty, naposledy jako Prof. Horak s Lidou Plachou. A to bdeni tak hrube zanedbaval a jak to dopadlo...
Presto mel pravdu. Atomove zbrane jsou jiz okolo 80 let zastarale a rakety o neco mene v case..To je varovani pro ty, kteri se porad pohybuji mentalne a zaostavaji v case a vyvoji..Je tech starosti nad hlavu a neni cas byt na urovni a casto ani neni motivace. A nemeli by si delat ani skladat nadeje a dokonce i do tech Putinovych zazracnych zbrani..Ktere jsou vskutku neuveritelne beze sporu..
A ze je neco trvaleho aspon na par let v nasich zivotech? Jen na povrchu.
Kdyz se vynalezlo letadlo , hned se zacaly vynalezat moznosti a prostredky jak to letadlo "spadnout". To same s lodemi ...Zakladnami vojenskymi , ponorkami , jak je potopit jeste hloubeji bez sance vynoreni atd..
Jako vzdy v minulosti Zapad miluje nejvice vitezstvi ve zbabelych valkach a bitvach , vsude na svete..Tedy bombardovani stale vetsimi nalozemi z letadel a raket ,del a minometu , napalmu , chemickych zbrani , dronu atd. Boj z velke vysky a dalky , stonasobna presila a hlavne proti civilnimu obyvatelstvu a chude vyzbrojenym obrancum svych malych narodu.. Protoze byl donedavna i velmi bohaty na prostredky /zbrane/ a penize a tim na moc nad svetem.
Protoze jiz neni vsemocny a zacala velka prchavost z bojist US Pseudovojaku ,zacalo USA vyvijet nejdrive ze vsech podobnou zbabelou valku Kybernetickou , Kde mel vyhodu prevahy a kdy zacal vyvoj v tom smeru nejdrive ze vsech...Je to valka v prostoru , ktery neni videt , vlastne neexistuje , valkadigitalnich robotu a vsech moznych vynalezu...Tu se snazi vest zase jako obvykle proti civilnimu obyvatelstvu , utokem na vodarny, elektrarny , dopravy, vseho potrebneho, banky /ATM/ atd.
To ma zpusobit absolutni chaos , hladomor a nedostatek i vody atd.
Dale vyradit vrchni veleni nepratelskych armad. Tim , ze vyrazenim z provozu /zmrzne/ ,vsechny pocitace a vsude . Konec , paralyzou obrany . Ani rakety nefunguji a cokoliv , bez pocitacu, nevzletnou na obranu...naroda, statu..
Kdo chvili stal jiz stoji opodal. J.Neruda.
Mimo Cinu a Rusko , ktere byly zatazeny a museli zacit hledat obrany do teto valky se pridal Iran a zaostala ,zbidacela zeme S.Korea s prekvapive velkymi vysledky v utocich proti USA.
Mnoho udalosti jsou dnes /Huawey napr./ vysledkem tehle tajne valky a nikdo ovsem nevysvetli prave priciny a kdo zautocil na koho , nebo kdo vyprovokoval /US/ , prekvapivy a necekany protiutok na sebe...
Pak zacnou kricet ovsem fake media...A zalhavat skutecnost...

369141

16.1.2019 18:16

Dlužno poznamenat

LS 88.?.?.?

Tzv. Západ vyhrál studenou válku nad tzv. Východem jak?
Pomocí keců. Propaganda, manipulace, dovedná špionáž získáním "východních" lidiček.
Je nesporné, že na Západ nás to téměř všechny lákalo. Tehdy měl velký trumf - spotřební zboží. A tak jsme odmítali vidět - anebo byly velmi dobře skrývány - nedostatky toho systému stvořeného dravci a šmejdy pro dravce a šmejdy.
Dnes je to ovšem jinak. I velcí zabedněnci si uvědomují nedostatky toho, co se nám prezentuje jako "demokracie".
A tak proto je veliký povyk o ruské hybridní válce, o ruské dezinformační kampani, o ruské hrozbě atp. atp. Čína to zatím bere obloukem a prosazuje se obchodem.
Dokud má Rusko atomové a jiné vysoce nebezpečné zbraně, jimiž může lehce ohrozit jejich zemi, žádný potentovaný západní generál si netroufne na nic velkého.
Proto se vyvolávají nesmyslné a nepodložené kauzy typu Skripal.
Západ si ale tentokrát uvědomuje, že kecama to už nevyhraje. Kecy už jsme prokoukli.

369122

16.1.2019 19:08

Británie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

kdysi opravdu velká, duševně zamrzla v 1. polovině 20. století. Pokud by v nynější zoufalosti vyprovokovala vojenský střet s Ruskem, do deseti minut by byla v době kamenné, její neméně namyšlená a po světovládě toužící dcera za velkou louží pak za dvacet až pětadvacet minut. Opravdu to občané Británie a Ameriky chtějí ? O tamějších "elitách" vůbec neuvažuji, protože ty válku jako poslední řešení dramatického úpadku svého vlivu a moci jistě stále ještě zvažují. Asi si ale ve své dosavadní nedotknutelnosti a namyšlenosti nepřipouštějí, že v posledním konfliktu v dějinách lidstva by byly mezi prvními cíli ruských jaderných raket.

369123

16.1.2019 19:19

Zítra jede Putin do Srbska

trevor 88.?.?.?

Macron zrušil svou státní návštěvu v Srbsku, naplánovanou na 6-7. prosince 2018, respektive "posunul kvůli žlutým vestám".

Je tam na Putina chystán atentát, ptá se Ivan Poledník na Protiproudu?

"Jak již jsme na Protiproudu vícekrát upozornili, muslimové již několik let pracují na vytvoření „zeleného pásu“ z Turecka přes Makedonii, Kosovo, Albánii, srbský Sandžak (jižní cíp Srbska obývaný z velké části muslimy - domov atentátníka) do Bosny. Jde o odrazový můstek pro expanzi islámu do Evropy. Kromě toho, že zde budují nástupiště k islamizaci Evropy, slouží též strategickým zájmům NATO a všem dalším protisrbským a protiruským uskupením.

Měli bychom se ptát, zda skutečně Severoatlantická aliance jedná v našem zájmu. A možná otázku rozšířit, protože možná to již nejsou ani Spojené státy, kdo ji chtějí. Nebo přinejmenším současný prezident Donald Trump, který několikrát otevřeně naznačil, že by chtěl NATO opustit. Šance, že se mu to podaří, jsou však malé. Obklopen generalitou a Deep State, kterým zjevně velí někdo úplně jiný, je stále více spíše zajatcem než suverénem.

Odtud bychom měli také posuzovat možnost (je-li pravdivá) o přípravě atentátu na Vladimíra Putina, píše Ivan Poledník.

http://www.protiproud.cz/politika/4219-putin-jede-do-srbska-byl-tam-na-nej-chystan-atentat-krizovatka-zajmu-a-sud-strelneho-prachu-v-kosovu-budou-slavit-a-zbrojit-albanci-buduji-nastupiste-pro-nato-bosnaci-pro-dzihad-proti-tomu-je-brexit-k-smichu.htm

369124

16.1.2019 21:52

RE: Zítra jede Putin do Srbska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 369124

Putin má několik dvojníků-klonů. Jednoho zabijí druhý se objeví v Moskvě.

369129

17.1.2019 4:16

Cerne na bilem,chteji valku sami pro sebe maji zajisteny bunkr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 58.?.?.?

USA doubts its victory in war with Russia
World » Americas
Retired US Army General Jack Keane shared his view of how America's war against the Russian Federation or China could end. In a recent interview with Fox News, Keane said that he had doubts about USA's victory in such a war. The United States would experience great difficulties as both Russia and China have been increasing their military power lately in an attempt to take advantage of USA's weak points
Jsou jak male deti na pisecku a jeden druhemu rozbiji babovicky,nejsou schopni hrat si dohromady a bez rozbijeni.
Svet mel postavena mesta a dediny a prisla prvni sveto valka a vsechno roztriskali,potom po valce zasevsechno postavili,aby v te druhe zase vsechno roztriskali, no a ted mame vsechno zase postavene,takze ,prijde ,co?

369130

17.1.2019 16:51

RE: Cerne na bílé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 369130

Jsem psí komunista, totalitní [smích]
Ráno jedu do práce a na druhé zastávce vidím zlatého retrívra a na svůj kožich mi připadal dost hubený. Koukám ke každému se tam na zastávce má, u poslední paní jsem si říkal kam ho tahá takhle po ránu ale pohladila ho a pes tam zůstal. A to se z autobusu ozývalo chudák, pes chudinka, neviděl jsem zranění a když jsem jel zpátky tak jsem uviděl takový sloup na knihy, byli tam z půlky ale pes už ne. Tak si říkám snad si ho někdo vzal a nesežral. Což ve výskytu halalistů tohle považuji za čirou lehkomyslnost. No ale vystoupím jdu a na náměstí pobíhal typově klinikář nebo čapohnízdivec, no a co myslíte že dělal? Nabízel knížky! Tajenku s domyslením nechám jiným ale je to opravdu divné. Kdysi jako děcko jsem byl u strýce asi týden a měli krásnou fenku. Na řetízku u boudy a tedy jsem ji hladil a vždy když mne viděla tak se samozřejmě ozývala. Ten blb ji surově zbil že nepotřebuje rozmazleného čokla. Za tři dny se bratránka ptal jestli ji chodím hladit aby jim pes nehlídal a ten vůl vlastně oba řekl že jo a věděl jsem to a radši tedy ne a šel ji nařezat znovu. Nic vzpomněl jsem si a tedy inženýr architekt dostane přes držku po půl století protože nejenom sloni mají dlouhou paměť a taky proto aby svět byl lepší. Strejcovi bude stačit sebrat tkaničky. [chechtot]

369135

17.1.2019 17:27

RE: Cerne na bilem,chteji valku sami pro sebe maji zajisteny bunkr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 369130

Konec starých časů, v nichž si konvertovaní sionisti a jejich poskoci intrikami, lhaním, podvody, vydíráním, zastrašováním, bombardováním a vykrádáním světa dělali s naivními otroky úplně vše, co chtěli. Konečně tyto mamonem posedlé zrůdy zaslouženě sklidí to, co tak dlouho úspěšně sely po celém světě, protože jen výše uvedenými způsoby mohla hrstka chazarských rodinných a starých aristokratických rodů ovládat a ždímat miliardy lidí až do 21. století.

369137

17.1.2019 18:08

RE: Cerne na bilem,chteji valku sami pro sebe maji zajisteny bunkr.

coinageboy 75.?.?.?

Reakce na 369130

Naprostej Souhlas
Ja ziju v Jizni Californii - uzemim naprosto pokrytym obyvatelstvem 20+ milionu zijici v raji ale taky v drevenejch baracich.
Kdyz tady pristane atomovka rozptylena v 10 hlavicich, tak je tu vymalovano.
Rusko ma rozptyleny mesta, postaveny z kamene, cihel a betonu......

369138

17.1.2019 14:13

Ja bych to spise videl na nejake protiimigracni namorni akce.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Protoze Britanie neeuroexituje jen tak, ze by tu otazku nastolil " lid" .
Neco za tim vezi, nejaky problem, ktery bude mit v brzke dobe kontinentalni Evropa.
Mozna problem nasobne imigrace - nekolikrat masivnejsi nez byla ta predloni. Plus problem dzihadisticke apokalypsy ?
( Dore Gold ve sve knize " Boj o Jeruzalém" pise, ze dzihadisticti apokalyptiste veri, ze bitva, ktera ma predchazet dnum "poslednimu soudu" , se ma odehrat v severni Syrii. Pote bude islamem dobyt jak Rim , tak i cela Evropa. V tech dnech ma pred mahdim, ktery si v Jeruzaleme zrobi svuj hlavni stan, tam prijit antikrist(dadždžal). Avsak vrati se Jezis , oznami svetu nadrazenost islamu.... a spolu s mahdim porazi i dadždžala. Islam tak ovladne /jen kontinentalni ?/ Evropu)

369133

17.1.2019 21:32

Věřte Britům??

Pepa Schvejk 185.?.?.?

Víme, jak to s Velkou Británií bylo v minulosti. Československo zradila, Německu se sice ubránila, pak zase Churchil vyrukoval se železnou oponou. Někdy v osmdesátých letech vyšlo najevo, že Britové byli připraveni v případě konfrontace západu s východem přepadnout americké základny na svém území, aby z nich nemohly být odpáleny jaderné rakety na Rusko, a Británie tak byla ušetřena jaderného protiúderu. Odchod - neodchod Británie z EU také ukazuje, že se chovají jako chytrá horákyně. Měli by si v té své schizofrenii nejdřív udělat pořádek a ne provokovat se Skripaly a americkým vlezdoriťstvím.

369139

18.1.2019 9:33

RE: Věřte Britům??

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369139

Anglie zradila všechny a vždy, pokud to bylo v jejích zájmech.

Nikdy jí nezajímaly mezinárodní smlouvy. Jediný problém, který z mravního hlediska tamní elita vždy řešila – jak vysvětlit vlatním občanům své křivárny?

Anglie s Německem reálně nebojovala. Z pohledu statistiky 2. sv. se jednalo o nevýznamné boje oblastního významů. Samozřejmě je díky debilizační mašině filmového průmyslu vyšroubovaly do závratných rozměrů, aby nevzdělaný divák div nepadal na prdel před chrabrostí Angličanů. S holohoaxem podobnost čistě náhodná...

369144

18.1.2019 21:11

Anglie s Německem reálně nebojovala.

prednohor 91.?.?.?

Reakce na 369144

Mohli by ste rozviesť tú svoju hlbokú myšlienku?
stačí uviesť pár reálnych faktov ako ste na to prišli, pretože mi to pripadá ako nedávne oslavné ódy mainstreamu na emerickú armádu ktorá div nie že neoslobodila celé Československo spod nadvlády fašizmu.
Aké je to jednoduché pekrúcať históriu.......

369152

19.1.2019 20:10

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369152

Může se stát, že můj pohled na dějiny je jiný než váš...

Ovšem, neměl byste začínat konfrontačním tónem, pokud si u diskuzního partnera vyžadujete objasnění procesů, které sám nechápete. Bez urážky, berte to jako formu diplomacie.

Anglie reálně vstoupila do války, až když bylo jasné, že SSSR na východní frontě porazí Německo a může dojít až k Atlantiku. Do té doby Anglie Německu pouze přihrávala potřebné zdroje a vodila ho jak mopslíka na vodítku. Stačí se kouknout na kroky anglické vlády. Lordi ze City vždy válčili rukama podřízených států.

Nehledě na rozpracované štábní plány Unthinkable a Rankine, kdy Anglie po konci války plánovala úder proti SSSR v tandemu s Německem, Polskem a USA.

369159

19.1.2019 21:02

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

pavt 89.?.?.?

Reakce na 369159

Při vší úctě, možná by bylo dobré si o té II sv.v. něco přečíst.
Anglie reálně jako jediná bojovala s Německem po celý rok od půlky 1940 do půlky 1941, tedy v době, kdy byli Hitler se Stalinem největší kámoši a sovětští a němečtí soudruzi si padali kolem krku, a samozřejmě, CCCP přihrával Německu potřebné zdroje, viz ty vlaky, které přejely hranice ještě 22 června 1941… Zřejmě vám bitva o Británii, boje v Řecku, na Krétě, v Africe atd nic neříkají.
Netvrdím, že Británie udělala pro porážku Německa víc, než CCCP, to je zase druhý extrém, ale tvrdit, že proti Německu nebojovala, to je holý nesmysl.

369161

19.1.2019 23:27

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369161

Nebojte se o mě, mám načteno pravděpodobně více než vy...

Německo se reálně na žádnou válku s Anglií nepřipravovalo minimálně do roku 1945. V prvních fázích zbrojení Hitler poskytoval minimální zdroje na rozvoj námořní flotily, bez které nikdy nemohl ani pomýšlet na obsazení Anglie.

Analýza generálního štábu mu určila potřebné množství cca 300 ponorek pro napadnutí Anglie. Zde máme tempo vyzbrojování německého námořnictva:
1936: 21 ponorek
1937: 1 ponorka
1938: 9 ponorek
1939: 18 ponorek
Takto se chystáte na válku, kde chcete obsadit mlhavý Albion?

Ztráty Anglie ve vámi uvedených bitvách:
Bitva o Anglii (10.7.–15.9.1940): 840 zabitých 2350 zraněných
Invaze na Krétu (20.5–1.6.1941): 790 zabitých 270 zraněných
Za celou válku Anglie ztratila 390 000 obyvatel (0,6% z celkových ztrát 2. sv.)

Porovnejte to s ostatními bitvami a pak si to ještě raději poměřte s celkovými ztrátami ostatních států. Přičemž si uvědomte, že Anglie s Německem jsou od sebe pár stovek kilometrů.

Rudolfa Hesse drželi v lágru 46 let, aby se veřejnost nikdy nedozvěděla, jaké záruky dostal od Londýna před útokem na SSSR. Přitom je evidentní, že tam letěl s mírovou smlouvou. Hitler věděl, že nemůže bojovat na dvou frontách.

Cílem zákulisí byla válka mezi Německem a SSSR. Tak se stalo...

369164

20.1.2019 1:13

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 369164

Ponorky byly urcite zapotrebi, ale nejsou az tolik dulezite - co se tyce invaze v prostoru kanalu La Manche, ve zminovanych casech . Jsou spis ejen podpurnym prostredkem. Ostatne viz invaze Spojencu v Normandii.
Vas oponent ma pravdu - zkuste napr. " Nazi- soviet economic relations" , tam tu dynamiku importu (kveten 1940 - cerven 1941) zretelne vidite. A taky je pravdou to, ze az do napadeni SSSR Nemeckem bojovala Britanie s Hitlerem vicemene sama.
Vy mate taky pravdu, Hitler chtel puvodne tahnout proti SSSR spolu s teutonskym bratrem - s Britanii. Britanie pak spekulovala na vycerpani se obou kontinentalnich velmoci ve vzajemnem konfliktu a na jejich mocenske oslabeni.
SSSR pak na valku Nemecko - Zapad, nasledny rozvrat a revoluci.
Dodnes je pomerne velkou zahadou, proc vlastne rozhodl se Albion garantovat Polsku jeho hranice (proc tedy negarantoval hranice Ceskoslovensku - ktere preci slulo svou zbrojni vyrobou i vybavenim sve armady ???). Jaky byl skutecny duvod, zda nehraly v tom roli spekulace na zisky z valecne konjunktury.
Kazdopadne vsak nevyhlasila Britanie valku SSSR, tak jako Nemecku. Kdyz obe tyto velmoci obsadily casti Polska (leccos ale vyplyvalo z fenomenu existence tkzv. Curzonovy linie). To je take pravda.
Pravdou vsak je i to, ze Stalin Nemecku do posledni chvile duveroval, coz je take zatim ne zcela dostatecne vysvetleno (kazdopadne svou roli sehralo i Japonsko, respektive nebezpeci , ze by SSSR musil bojovat na dvou frontach, takze slo asi jen o drzeni zuriveho psa na voditku).

Souhlasit se vsak da i s Napoleonem, ktery tvrdil, ze " historie jsou jen zvasty".
[velký smích])

Douska.
Zkuste zlousknout THE ORIGINS OF THE SECOND WORLD WAR od A.J.P. Taylor.
Je to pomerne stare, ale dost nestranne.

369165

20.1.2019 19:57

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369165

Obávám se pane Chlor, že jste velmi ovlivněn mocnou Médeou a celý politický projekt 1. a 2. světové války hodnotíte pouze z několika statických údajů, přičemž ty ostatní taktně pomíjíte.

Shodneme se, že cílem projektu 2. sv. bylo, aby Německo a SSSR vzájemně vykrváceli, následně by západní spojenci (Anglie, USA, Francie, Polsko) zbytky obou armád rozprášili a tím by byl završen vysněný "Drang nach Osten".

Jaké možnosti měl Stalin, když chápal, co je cílem zákulisí? Vedení Sovětského svazu vidělo jak západ Německu postupuje jeden zdroj za druhým bez odporu a Německo sílí. Jistě studoval i Mein Kampf a projevy Adolfa Shekel-grubera.

Měl Stalin jinou možnost než podepsání smlouvy s Německem, když Angličané a Francouzi nechtěli vůbec spolupracovat? Sovětský svaz nebyl v roce 1939 připraveno na válku a každý rok byl pro rozvoj armády kriticky důležitý. Přičemž jistě víte, že Německo mělo smlouvy podepsány se západními státy dříve než se Sovětským svazem.

Stalin se vyjádřil naprosto přesně již 10.3.1939:
"Vypadá to, že Německu byly věnovány části Československa jako půjčka k rozpoutání války se Sovětským svazem. Ale Německu se nějak přestává chtít splácet."

369172

20.1.2019 22:00

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 369172

Londyn si od chvile, kdy vytlacil v 16-18. stoleti Francii i Spanelsko, ale taky Holandany ze svych obchodnich sfer vlivu, vzdy daval pozor na rovnovahu v Evrope. I tak prisel Napoleon, proste to s rozvratem Francie prepiskli. Ze Nemci behem dvou svetovych valek jako neuveritelni blbci zhltli navnadu malem i s tim, kdo ji nahodil o tom zadna. Za II.sv. se Nemci ponekud poucili a obsadili Francii se zapadni Evropou jako prvni krok, vedeli, ze bez surovin jsou brzo kaput a snazili se nacpat do Afriky, jeden z duvodu proc si pestovali Petaina ve Vichy, ale neuspeli! A snahu zesilili ve chvili, kdy se jim nepodarilo dobyt Stalingrad ( Stalin musel vymenit generaly, za ty co skutecne vedeli proc musi udrzet mesto za jakoukoliv cenu) a Sevastopol. Odriznuti od sovetske ropy a nedokazali pretnout Volhu.

T-34 je de facto blueprint americkeho tanku z Chicaga, a kdyz nestacilo techniku vozit SSSR lodstvem, tak se proste postavil prumyslovy komplex v Iranu (24/7/365) a obrovske mnozstvi vojenske techniky se valilo pres Kaspicke more do SSSR, fabriky prej z niceho vybudovane na Urale (pouze propaganda, kterou nas krmili za sociku) kryli potrebu castecne. Tedka ideologove z BIS vymysleli novou propagandu, aby vlezli pro zmenu do americke riti. Behem svetovych valek, kdyz horela koudel u zadku, tak UK muselo zavolat na pomoc USA, a vzdycky to bylo na ucet Londyna dost drahe ohledne ztraty vlivu.

Momentalne Amici nadhodili Berlinu 2014 Ukrajinu, a Nemci to sezrali znovu s navijakem. Nemuzu si pomoct, ale bez pazravosti a pitomosti Nemcu by to nefungovalo, do treticeho zrejme vseho nejhorsi. V pentagonu velmi dobre vedi, ze Rusove nemuzou jenom tak pasivne prihlizet, jak se Ukrajina stava clenem EU a NATO, jako napr. Kosovo. Proc Nemci nikdy nebyli schopni vytvorit imperium? Protoze jim chybi jista velkorysost, noblesa, aby to byli schopni novi poddani spolknout. Oni jsou uber alles a kazdemu to daji patricni vyzrat. Francouzi jsou na tom v tomhle ohledu o polovinu mene namysleni, ale i tak vam budou ve spolecnych projektech stat za prdeli a kontrolovat jestli jste to udelali dobre. Britove, kdyz jim ukazete ze neco umite , tak vas nechaji a vezmou si vcelku rozumny "desatek". Amici zatim nepochopili, co to je rozumny "desatek". A Rusove, kdyz vam muzou do jiste miry verit a neco umite, tak vam prihrajou i spickove technologie a posbiraji si co na nich vylepsite. Nechaji vas fungovat, aby do vas nemuseli treba za SSSR nic dotovat. Jak to je s Cinama nemam poneti.

P.S. Desintegrace Evropy zacina byt komlexnejsi a vetsi nez puvodne jiste kruhy planovali a tim chytrejsim zacina dochazet, ze to bude mit silne negativni dopad na Zapad jako celek. Rusove to koupi pouze okrajove, ale predevsim se to negativne prakticky nedotkne Ciny, a pak tu mame nastupujici regionalni mocnost jako Indie, Brazilie a v mensim meritku Japonsko,Turecko, Iran, Korea (kdyz se sjednoti), Pakistan.

369176

20.1.2019 22:11

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 369172

A čo keď to bolo celé inak. Ako napríklad tvrdil Suvorov (Stalin chystal útok na Európu, Hitler ho predbehol o cca 3 týždne, čím v podstate zachránil veľkú časť Európy pred katastrofou)
A čo film TGSNT?

369177

21.1.2019 10:00

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369177

Rezun je lhář.

Celá zvěrstva, která páchaly kádry pod vedením Trockého se celý život snažil hodit na J.V. Stalina. Ovšem, co čekáte od člověka, který zradil svou zemi a přeběhl od GRU do náruče MI-6.

Kdo myslíte, že jej celý život financoval? Nebo myslíte, že jen tak utečete do Londýna a hned vás vezmou k James Bondům, ještě když jste ten "póvl z Ruska"?

369183

21.1.2019 10:43

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 369183

Suvorov nie je jediný čo to tvrdí.

369185

21.1.2019 12:23

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369185

...jo, je tu ještě jeden matěj ze Slovenska, co se mu dědek nevrátil z bicyklovaňja pod vedením gen. Čatloše po Rusku a říká si, nevím proč, "maršál Žukov", zřejmě poněkud složitější případ...[chechtot]

369188

21.1.2019 15:46

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

maršal Žukov 194.?.?.?

Reakce na 369188

Ten váš cyklistický humor je úžasný.
Česi sú národom cyklistov. Idú v predklone, ale nohami kopú. (A.H.)

369190

22.1.2019 2:23

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 369190

Kdepak frajtr s knirkem, ten radil i generalnimu stabu a podle toho dopadli. Jeste v dubnu 45 si veril na vyhru. Heydrich rikaval, ze jsme smejici se bestie. Vzhledem k tomu, ze mu Gabcik s Kubisem pomohli do horoucich pekel, bych Reinharda povazoval za sice peknou nebezpecnou svini, ale vetsiho realistu. Byla to docela vydarena cesko-slovenska spoluprace. Mozna se to bude do budoucna hodit. Tedka ve stredu 22.1. 2019 v Cachach, nekery chteji vyvolat z mrtvych franckou risi. Nemyslim, ze se tato inciativa v Evrope i ve svete setka s nadsenim. Doufejme, ze v Berline, v Parizi a mozna i jinde zvitezi zdravy rozum. Jinak hodne stesti nam vsem, budeme ho potrebovat.

369196

20.1.2019 11:13

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 369164

Tzv. bitva u Dunkerque je krasným příkladem plánovaného divadla, a takových zázračných skečů je v wwII přehršel. Je třeba vzít v úvahu, že propaganda vítězných rypáků a jejich užitečných však bezcenných gojských idiotů působí i zde. Ten zápas o blbou duši lidských zdrojů budoucích válek je dojemný, ale zbytečně nákladný, neb gojové se budou vzájemně podřezávat na povel nadšeně a rádi sami.

369170

20.1.2019 20:53

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

prednohor 91.?.?.?

Reakce na 369164

Môj pohľad na dejiny nie je rovnaký ako ten Váš, ale vynasnažím sa priblížiť k tým úvahám, ktoré ste vo dvoch príspevkoch načrtli . Anglie s Nemeckom reálne nebojovala v r.1940 v Dunkeque, keď Nemci zastavili na pár dní útok a angláni si pri evakuácii hľadeli bližšiu košeľu ako kabát - na úkor fr. a belg. vojska. Útok na Londýn sa tak isto nekonal. Bitku o Britániu, El Alamein, Krétu, Cyprus, Grécko, blízky východ spomínal pán v predošlom príspevku a len doplním že ponorky Nemci využívali hlavne v obchodnej vojne - útočili na zásobovacie konvoje pri blokáde Británie - takže tiež reálne nebojovali keď potápali obchodné lode. Ale Anglicko s Nemcami v r 1940 bojovalo na mori - poslali ku dnu ťažký krížnik Bismarck, Princ Eugen a letectvo - bombardovanie civilných objektov v začiatkoch II.sv. vojny - to si hitler s churchillom ( na konci vojny Hamburg, Dresden) nič nedarovali ale to je už známa história.

369174

21.1.2019 10:42

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369174

Doporučuji si přečíst Mein Kampf

Hitler tam velmi dojemně a s láskou popisuje Anglii. Není se čemu divit, když jeho vychovatelem byl američan operativec Ernst Hanfstaengl. Tajné služby jsou vždy podřízeny globálnímu zákulisnímu řízení. Ani Churchill nechápal, že Hanfstaengl pracuje z vyšší úrovně, než je on sám. Bral ho pouze jako přítele Hitlera.

Samozřejmě, že se svým vychovatelům Hitler občas vyškubl z vodítka, ale celkově šlapal po vymetené cestičce. To vše na úkor Němců a Rusů.

Drážďany, Hamburg, Norimberk, Kassel = válečné zločiny, za které měly být obžalovány odpovědné politické špičky v Norimberku vedle nacistů.

369184

21.1.2019 22:10

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

prednohor 91.?.?.?

Reakce na 369184

"Samozřejmě, že se svým vychovatelům Hitler občas vyškubl z vodítka, ale celkově šlapal po vymetené cestičce. To vše na úkor Němců a Rusů."
Dôležité je spomenúť k roku 1940 aj Severnú Afriku:
1.) operáciu Catapult pri ktorej 3.7.1940 anglani potopili v alžirskom prístave Mers el Kébir francúzske krížniky ( 1300 námorníkov čerčilovskí spojenci zabili ) , a za
2.) púštna líška Rommel dva roky cvičil v Tunisku angl. presilu ale v r. 43 ho vymenil gen. Von Arnim a Rommel sa mal vrátiť do Európy, odvtedy Afrikakorps šiel dolu vodou a bol odrezaný od zdrojov ropy ........ to je ďaľší kiks k tej poznámke "To vše na úkor Němců"
Ktovie, ako by sa vojna vyvíjala, ak by bol úspešný aspoň jeden atentát na hitlera...

369194

20.1.2019 10:29

RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 369161

"Při vší úctě, možná by bylo dobré si o té II sv.v. něco přečíst."

- Dejiny píšu víťazi. Momentálne v europe víťazia euro-USAci, a tak dnes sú napísané dejiny podľa ich potrieb a zámerov. Takto to fungovalo aj za sovietskeho socializmu, a dnešní USA-fili sa z nich hodne poučili. A celé to smeruje k tomu, že aj rovnako neslávne skončia.

Dejiny píšu víťazi. Toto perfektne pochopila česká tajná služba, ktorá dala príkaz, že výuku dejín na školách treba obsahovo upraviť podľa potrieb NATO a EU.

"""""
Zástupci ministerstva školství se sešli s ředitelem Bezpečnostní informační služby Michalem Koudelkou, aby probrali obsah výuky moderních dějin. Právě kontrarozvědka totiž v nedávné zprávě vyhodnotila, že výuka dějepisu na českých školách je stále poznamenána sovětskou interpretací moderních dějin a přetrvává v ní vliv sovětské propagandy. Ministerstvo slíbilo, že proběhnou změny.
"""""
Dejiny píšu víťazi. Noví víťazi = nové dejiny
Orwel v "1984" jasne popisoval budúci stav, keď tajná služba bude tvorcom dejín. Iba sa splietol o 40 rokov.

369167

20.1.2019 22:36

RE: Věřte Britům??

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 369144

Anglie zradila všechny a vždy, pokud to bylo v jejích zájmech.

a kdo ze zrazených si to pamatuje ? [mrknutí jedním okem]

369178

21.1.2019 11:03

RE: Věřte Britům??

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369178

Nepamatuje si to jen ten, kdo zrazuje sám sebe...[velký smích]

369187

20.1.2019 11:10

RE: Věřte Britům??

JB 185.?.?.?

Reakce na 369139

Milý pane, máte v historii hokej[smích]
Churchill železnou oponu nespustil. neboť jednak nemohl, jsa v roce 1946 pouhým minulým premiérem, a druhak ji spustili SSSR and Co. Neboť kdeže byly ony dráty, u nich nebo u nás? U nás. A za nimi byl kdo? Byli jsme my....
Takže než něco napíšete, skuste aktivovat alespoň pár mozkových závitů.

369169

22.1.2019 16:27

RE: Věřte Britům??

marco 37.?.?.?

Reakce na 369169

Tak to vi uz muj syn na zakladni skole, ze Churchil spustil studenou vojnu. Tech informaci je tolika, ze me vzdy fascinuje nejaky lenoch, ktery tomu nechce dat ani cas na studium problemu ale i tak musi mit nazor. Boze, i v rozhlasu v posledni dny valky povidali, ze Nemecku jde na pomoc Britanie a co vim, tak Stalin musel urgovat rozpusteni 1000 000 vojaku wermachtu, kteri cekali na spolecny utok s Anglii na Rusy jeste rok po valce. Nejsem historik ale mam vybornou pamet. Rusove udelali obrovskou chybu, kdyz umoznili vycouvat zemim zapadu z 2svetove s cistym stitem. Pritom si rozparcelovat Rusko nechtelo jen Nemecko ale i Anglie, Francie nebo treba Norsko a Svedsko. Pokud sedite na takove spouste surovin mate jen nepratele, zavist je mocna. Take vlastnim mezi svymi sousedy nejvetsi pozemek a jedina voda tece skrz me pozemky. Pred vanoci mi soused vypustil do meho nove zalozeneho sadu ovce, aby ho znicil. Dalsi soused si na muj pozemek vesele vypousti prepad ze septiku i prez muj nesouhlas. Jini mi zase chodili z jara na snezenky, dalsi na jablka. Proste hamty hamty, at mam vic nez tamti. Jini mi chteli dokonce skrz politiku sebrat cast pozemku, protoze zacali podnikat a nemeli kam rust. Za vsim hledej obycejnou zavist.

369198

19.1.2019 9:26

Nemám pochyb o polovičním času u kocábek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

https://ac24.cz/-/v-pripade-valky-budou-americke-s...

369156

21.1.2019 6:19

Anglie za dobu sve kolonialni politiky neobsadila jenom osm narodu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 58.?.?.?

Co, je podstatou vsech valek, at civilnich anebo nabozenskych a nebo rasovych ? V podstate je to vzdy loupez majetku protivnika.Ve stredoveku zabili nekoho kopim a nebo mecem, tedy, zavrazdili nekoho.V moderni dobe se vzdy najde obzaloba na obet, ale , podstatou je zavist, ze maji neco, co on nema, v modernim veku je to olej a nebo zinkove doli v byvale Jugoslavii, v podstate valecna korist, jez je ziskana, pomoci medii, propagandou a ne vrazdou, ne zabitim, ale tak zvanou "colaterrarni demige", chudak Geobles by se mel toho hodne ucit, nekterym jmenum , by chudak vubec nerozumel. Podtata veci je to, ze se clovek za staleti a tisicileti se v jadru veci, loupezi-valce, nezmenil, zadny pokrok a je jedno pod jakym jmennem a z jakych duvodu Vas zabijou. jedni vrazdi ve jmenu boha, druzi z nabozenske nenavisti a nebo, ze jsou bohem vybrani, jak jim vsugeruji, ze jsou vic nez ty ostatni a vsichni ostatni by jim meli, jen a jen slouzit, az po valecny zajatce moderni doby a nekdy tomu staci teorie "chytrych hlav" , ze jsme premnozeni a musime v zachranu planety se nejak zbavit 85-90 % lidstva, neuzitecnych jedliku po kterych zustane hodne majetku a o to tu jde predevsim.I,komunisti v ramci rovnosti a rovnopravnosti na sebe nezapomeli.
Mnozi "neuzitecny", co dreli a vytvareli hodnoty , jsou na stara kolena v rukou bankeru, kteri jim pohlidaji jejich uspory, tak zmenou cen ve zbozi, ze jim vlastne nic nezbude k zivotu a tak se zaradi do toho tabora "zbitecnych". Takovy texasky profesor Pianka uci sve studenty o zachrane sveta pred premnozenim. Byvaly president GeorgeBush, dostal dokonce vzkaz od Boha , (Irak), ktere staty na svete maji projit ocistnym demokratickym procesem a prohlasil, ze armada USA zakroci , kdekoliv ve svete, proti komukoliv a aby na to nebyl sam, tak, Amerika kontroluje sve spojence v teto planetarni, "Bozi", politice. Takze, zaverem dojdeme vysledku, ze, kdo neco ma , co ma cenu, na cemz se da vydelat hromada penez, tak riskuje svuj zivot, ze se narodil se na spatnem miste, ve spatnem case.
Zidovsky general , jmenem, Ra'anan Gissin, poradce Arial Sherona, rekl verejne do americkeho tisku "Arizona Daily" v Dubnu 2002, ze, at delaji krestane co chteji, tak se svetove valce nevyhnou.
Zavist je rakovinou lidstva.
Tam,kam neprisla Anglie s nasazenym bodakem,tak,to bylo jen tam,kde byl velmi chudy narod a nemel ani sam nic pro sebe, Anglie pan vsech mori, imperium kde slunce nezapada. Anglie vzdy jedla z cizeho a rozdavala uzemi ,jez ji nepatrilo, prikladem je Palestina

369182

21.1.2019 18:38

Protože paníčkům ze Západu docházejí zdroje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Blahobyt Západu je a vždy byl založen na vykrádání, zotročování, lžích, podvodech a násilí. Idioty bez fungujícího mozku a gangstery bez svědomí obdivovaný Západ hlavně vykrádá nejlepší mozky, zotročuje miliardy naivních a hloupých lichvářskými úroky z neexistujících peněz, lže v médiích jako o závod a ani se přitom nečervená, podvádí s hodnotou akcií, firem, s měnami krytými jen strachem, s cenou nemovitostí a komodit a bombarduje nevinné a naivní, vždy pod neuvěřitelně falešnou rouškou šíření demokracie, svobody a lidských práv. Skutečným vládcům Západu,většinou sionistům chazarského původu, vlastnícím banky, korporace a investiční fondy a ukrytým vždy v bezpečí svých rezidencí (jsou to zbabělci a křiváci k pohledání) posluhují zkorumpovaní politici, tajné služby, média,nadnárodní organizace jako OSN, NATO, MMF, WB atd. Dokud tyto zrůdy v lidské podobě toužící po mamonu, moci a světovládě nebudou za mřížemi, nikdy nebude pro 99 procent lidstva lépe.

369191

23.1.2019 4:40

klasická ukázka,že kolonie vždycky sežere svého zakladatele

Adam.. 94.?.?.?

A prý to nikomu jinému nehrozí pomocí přílivu vrahů a zločinců z Afriky.Historie tedy židovské slovo odvozené od his"tora...se opakuje stále dokola.

Původně byla kolonie Amerika a dnes jí musí posluhovat sama královna a její armáda.

369199

23.1.2019 10:02

Londýn, nie Washington je centrum

jan26 195.?.?.?

I keď sa na prvý pohľad zdá, že GB je nesvojprávnym príveskom USA, opak je pravdou. To USA sú filiálkou Britského impéria. O zásadnom smerovaní americkej politiky je stále rozhodované v Londýne tamojším "deep state". USA sú býkom na retiazke, centrálne velenie si sedí naďalej v Londýne. Dôvod výstavby dvoch vlastných lietadlových lodí je zrejme ten, že USA sú už neudržateľné a pôjdu riadene ku dnu a tak si ostrovná monarchia zabezpečuje vlastný kontingent. Pri ekonomických možnostiach a výške verejného dlhu UK to aj tak asi zafinancujú kolónie.

369201

23.1.2019 13:58

RE: Londýn, nie Washington je centrum ?

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369201

Inu to odvisí jednak od Federální rezervní systém (Fed), americká soukromá obdoba centrální banky [smích] , byl založen před 100 lety, 23. prosince 1913,
tedy jestli je tam více těch (USA) rockefellerovců
nebo (EU) rotschildovců,
mimohodem dávno už jde o nová příjmení v mateřských "RO" liniích, že.
Druhý pilíř je Londýnská zlatá burza
a třeti pilíř ten spolek bankéřů dnes v tzv. Basilejské věži ve Švýcarsku - Bank for International Settlements (BIS) - založen v roce 1930.
a tento triumvirát ovládá světové bankovnictví přikazováním povinných rezerv světovým bankám,
a dalšími "kouzlíčky".
Ostatní vlivové oblasti-prostředky jsou only sekundárního významu.

369202

23.1.2019 19:14

Matka brání své dítě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Británie je matka USA a britská královna je stále ještě hlavou Kanady, Austrálie a Nového Zélandu. Zámořský arogantní, namyšlený, loupeživý a násilnický Budulínek zcela evidentně ztrácí svoji dosavadní nadvládu nad světem, a proto vstupuje do hry jeho matka Británie (kdysi opravdu velká) s vyhrožováním Rusku a celému světu dalšími letadlovými loděmi, na které ovšem pohodlně stačí několik velice přesných Iskanderů za promile ceny letadlových lodí, které jsou na odpis ještě dříve než opustí doky s velice předraženým a ne vždy létajícím americkým harampádím na palubách. To už zoufalí "světovládci" ze Západu dobře ví, ví také, že jim zvoní hrana. Rothschildové mají svá hlavní sídla v Británii, Francii a ve Švýcarsku, Warburkové v Hamburku, Rockefellerové a Morganové poblíž New Yorku atd. Game over, pánové "světovládci", většinou s velkými frňáky a chazarským původem. A jejich poskoci z politiky, médií, též nebudou mít v příštích měsících lehké spaní. Na to můžou klidně vzít jed.

369203

24.1.2019 9:47

somarina

listonos 91.?.?.?

Rusko ma najvacsi jadrovy arzenal na svete, takze vsetky uvahy o tom ako ho ide niekto napadnut, su znoska nezmyslov.

369205

Příspěvků: 56

16.01. 00:42 coinageboy  Ne ze bych Ryl
16.01. 09:31  RE: Ne ze bych Ryl
18.01. 03:03 Favela  preji touto cestou, ze srdce p. Stvorovi brzke uzdraveni,
18.01. 09:17 vousy13  RE: Ne ze bych Ryl
21.01. 00:55 JanaJ  RE: Ne ze bych Ryl...ale jako ta váka o ty Falklandy
21.01. 21:57 JanaJ  RE: Ne ze bych Ryl...ale jako ta váka o ty Falklandy
19.01. 02:14 lindsay  RE: Ne ze bych Ryl
20.01. 21:57 maršal Žukov  RE: Ne ze bych Ryl
16.01. 09:34 nn  miliardy dolarů na lodě
16.01. 10:31 svatoslav butora  Hranice jsou dobré
16.01. 11:33 Velekněz Ratata  Tam budou ještě minimálně dvě věci
16.01. 19:25 Kájík  RE: Tam budou ještě minimálně dvě věci
16.01. 12:11 rosco  britsti blbeckove
16.01. 18:08 libertarian  Principialna otázka .......
18.01. 03:43 Favela  Lide Bdete vzkazoval nam J. Fucik i kdyz
16.01. 18:16 LS  Dlužno poznamenat
16.01. 19:08  Británie
16.01. 19:19 trevor  Zítra jede Putin do Srbska
16.01. 21:52  RE: Zítra jede Putin do Srbska
17.01. 04:16  Cerne na bilem,chteji valku sami pro sebe maji zajisteny bunkr.
17.01. 16:51  RE: Cerne na bílé
17.01. 17:27  RE: Cerne na bilem,chteji valku sami pro sebe maji zajisteny bunkr.
17.01. 18:08 coinageboy  RE: Cerne na bilem,chteji valku sami pro sebe maji zajisteny bunkr.
17.01. 14:13 Joseph Chlor  Ja bych to spise videl na nejake protiimigracni namorni akce.
17.01. 21:32 Pepa Schvejk  Věřte Britům??
18.01. 09:33 vousy13  RE: Věřte Britům??
18.01. 21:11 prednohor  Anglie s Německem reálně nebojovala.
19.01. 20:10 vousy13  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
19.01. 21:02 pavt  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
19.01. 23:27 vousy13  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 01:13 Joseph Chlor  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 19:57 vousy13  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 22:00  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 22:11 maršal Žukov  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
21.01. 10:00 vousy13  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
21.01. 10:43 maršal Žukov  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
21.01. 12:23 R.E.  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
21.01. 15:46 maršal Žukov  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
22.01. 02:23  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 11:13 ping789  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 20:53 prednohor  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
21.01. 10:42 vousy13  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
21.01. 22:10 prednohor  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 10:29 libertarian  RE: Anglie s Německem reálně nebojovala.
20.01. 22:36 výjimečné porušení omerty  RE: Věřte Britům??
21.01. 11:03 R.E.  RE: Věřte Britům??
20.01. 11:10 JB  RE: Věřte Britům??
22.01. 16:27 marco  RE: Věřte Britům??
19.01. 09:26  Nemám pochyb o polovičním času u kocábek
21.01. 06:19  Anglie za dobu sve kolonialni politiky neobsadila jenom osm narodu.
21.01. 18:38  Protože paníčkům ze Západu docházejí zdroje
23.01. 04:40 Adam..  klasická ukázka,že kolonie vždycky sežere svého zakladatele
23.01. 10:02 jan26  Londýn, nie Washington je centrum
23.01. 13:58 JanaJ  RE: Londýn, nie Washington je centrum ?
23.01. 19:14  Matka brání své dítě
24.01. 09:47 listonos  somarina

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 875,49 Kč
1 unce stříbra
391,66 Kč
Bitcoin
202 358,96 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 692