Diskuze k článku

Má česká armáda smysl?

Příspěvků 41

14.1.2019 1:24

Už kdysi Napoleón prohlásil,

R.E. 46.?.?.?

...že "kdo nechce živit vlastní armádu, bude živit cizí..."a co tím myslel je doufám všem jasný a vemte na to jed, že věděl o čem mluví...a v našem případě to znamená, že nějakou armádu v každém případě určitě živit budeme a je jen otázkou, jestli nebude muslimská a nebude jí velet Němec, ale pokud se to radikálně nezmění, tak je jisté, že to Čech nebude a už vůbec ne ten matěj, co mlátí palicí do Zdi nářků...

369060

14.1.2019 20:37

RE: Už kdysi Napoleón prohlásil,

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369060

No to je dnes dobré v Evropě jako citát, jenomže:
Podle asociace WIN/GIA (sídlí ve Švýcarsku) jsou lidé v regionu západní Evropy ti nejméně ochotní jít do války v celosvětovém měřítku.
Nejlépe jsou na tom obyvatelé v severní Africe a na Blízkém východě s 77 procenty.
Za nimi následují Asiaté, kteří kývli v 71 procentech.
Průzkumu se koncem roku(2014) zúčastnilo celkem 64 tisíc lidí z 65 zemí.

Jak odpověděly evropské státy?
Finsko 74 %
Ukrajina 62 %
Kosovo 58 %
Bosna a Hercegovina 55 %
Švédsko 55 %
Řecko 54 %
Polsko 47 %
Srbsko 46 %
Lotyšsko 41 %
Švýcarsko 39 %
Rumunsko 38 %
Makedonie 38 %
Irsko 38 %
Dánsko 37 %
Francie 29 %
Portugalsko 28 %
Velká Británie 27 %
Bulharsko 25 %
Česká republika 23 %
Rakousko 21 %
Itálie 20 %
Belgie 19 %
Německo 18 %
Nizozemsko 15 %
(publikováno v lednu 2015)

369079

15.1.2019 1:36

RE: Už kdysi Napoleón prohlásil,

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369079

Ten citát byl dobrý tenkrát a dnes platí taky a bezvýhrad...mě se taky nechce "jít do války v celosvětovém měřítku", ale kopat si do prdele od kohokoli a kvůli kdovíčemu nemíním nechat a jsem přesvědčen, že pokud nepůjde jen o něčí hovniválí kuličku, ale o život (a o ten rozhodně půjde a brzy), tak se ta statistika velice změní...[velký smích]

369083

14.1.2019 5:24

Zmysel armády?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Armáda zmysel má. Teoreticky...
Čo zmysel nemá je celá súčasná česká (a slovenská) politická "elita".
A tak je otázkou - čo s armádou v štáte, kde je vlastenectvo oficiálne považované za sprosté slovo. Súčasná armáda je primárne ideologicky a doktrinálne pripravovaná na dve úlohy: ako pomocné a podporné jednotky rozhodujúcich krajín NATO pre zahraničné intervencie a ako posila policajných zložiek štátu pre zásahy proti vlastným občanom.

369062

14.1.2019 16:36

RE: Zmysel armády?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 369062

Presne takto to je :

Súčasná armáda je primárne ideologicky a doktrinálne pripravovaná na dve úlohy: ako pomocné a podporné jednotky rozhodujúcich krajín NATO pre zahraničné intervencie a ako posila policajných zložiek štátu pre zásahy proti vlastným občanom.

Celý článok je o hovne.

369074

15.1.2019 20:21

RE: Zmysel armády?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369074

Četl si to vůbec intelygente? [chechtot]

369099

14.1.2019 10:03

Opätovné vybudovanie štátnosti - je to vôbec ešte možné?

lubosmat 212.?.?.?

Základné znaky štátnosti:

1) Jazyk (môže ich byť aj niekoľko),
2) Vlastné bankovníctvo,
3) Vlastné súdnictvo,
4) Vlastná politická moc,
5) Vlastná armáda...

Čo možno povedať k:
1) Pustite si rádio a na 99% budete počuť pesničku v angličtine, dôležité obchodné zmluvy týkajúce sa podnikania na Slovensku sú v angličtine a slovenčina je len druhým jazykom, navyše aj vymožiteľnosť práva na základe neplnenia týchto zmlúv je mimo územia Slovenska,

2) Národná banka je v područí dolára (FEDU a MMF), ostatné banky sú len dcérami zahraničných finančných subjektov,

3) Európske právo je priamo nadradené tomu nášmu, za neplnenie preberania európskych smerníc a nariadení do nášho právneho systému nasleduje trest a tvrdé sankcie,

4) Akékoľvek iné politické názory, ako pro-NATO, pro-EU, pro-vedúcu úlohu USA vo svete a na večné časy, sú cez médiá kritizované a verejne pôsobiaci nositelia iných, tzv. pro-národných riešení sú rôznymi formami perzekvovaní a prenasledovaní,

5) Na vybudovanie funkčnej a bojaschopnej armády treba predovšetkým kopec peňazí, nie sme v stave nasmerovať do tohto sektoru zdroje tak, aby boli využité efektívne. Napríklad aj posledná zmluva na nákup lietadiel F16 americkej výroby pre SK armádu, je len bohapusté pchanie peňazí do rovnakého bezodného krátera, iné varianty by boli pre nás oveľa výhodnejšie a aj lacnejšie.
Vybudovanie ČS a SK štátnosti nebolo zadarmo, zadarmo sme bohužiaľ veľa z atribútov štátnosti „dobrovoľne“ odovzdali pod správu cudzej moci. Pokiaľ za nás budú v zahraničí rozhodovať a naše „záujmy obhajovať“ takí ako Kiska, Lajčák a im podobní zapredanci, o obnovení niekdajšej štátnosti už nemôže byť ani reči, a žiadnu bojaschopnú armádu sa nám už nikdy „bez krvavých obetí“ vybudovať nepodarí.

PS: Čo vlastne má vlastne národná armáda u nás doma ochraňovať, keď už si nemôžeme rozhodnúť ani o tom, čo budeme sledovať v rádiu a televízii?

Obete I. svetovej vojny boli vymazané obeťami tej II., a obete II. Svetovej vojny sú na I. úrovni riadenia priamo v školách a kultúre z našej historickej pamäte postupne vymazávané.

369064

14.1.2019 11:23

RE: Opätovné vybudovanie štátnosti - je to vôbec ešte možné?

u 85.?.?.?

Reakce na 369064

Napriek tomu by sme nemali rezignovať, nádej umiera posledná. Okrem toho, je v prípadne priameho ohrozenia určite jednoduchšie "presmerovať" existujúcu armádu, momentálne slúžiacu nesprávnym cieľom, než sa začať brániť z prázdnymi rukami.

369066

16.1.2019 14:48

RE: Opätovné vybudovanie štátnosti - chybí kvalitní školství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 369064

Zapomněl jste na to nejdůležitější, z čeho pak vyplývají ty ostatní body:

0) kvalitní školství

Kde vezmete kvalitní vojáky, soudce, úředníky, diplomaty, národohospodáře atd. když současné amerikanizované školství produkuje akorát pologramotné idioty?

Tento národ se jako celek rozpadá ne všech frontách. Protože staří, zkušení a vzdělaní odešli do důchodu. Na jejich místo nastoupili nezkušení ale sebevědomí blbečci pohrdající zkušenostmi starých.

Bez vlastní schopné inteligence národ jako takový přestává existovat, protože všechny řídící procesy přejme vzdělaná cizí vládnoucí elita. Jako by nás těch 500 let pod němci ničemu nenaučilo.
Vždyť tehdy zanikl i náš jazyk a mluvilo se tu zpitvořenými zkomolenými česko-německými výrazy které pochytili čeští lokajové z rozkazů svých německých pánů.

369119

18.1.2019 13:20

RE: Opätovné vybudovanie štátnosti - chybí kvalitní školství

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 369119

Pôvodne som chcel príspevok nazvať :

"Opätovné vybudovanie štátnosti a boj proti alkoholizmu!"

V ranných dobách budovania štátnosti na hornom Uhorsku (Slovensku) sa vytvárali rôzne spolky a aktivity, ktoré mali naučiť ľudí ako správne žiť. Spolok skrášľovací, čistoty tela, čistoty ducha...

Štúrovci, ako protagonisti národného obrodenia Slovákov v hornom Uhorsku, sa po nejakej alkoholickej šnúre, pod zrúcaninami hradu na Devíne rozhodli ísť cestou osvety čistoty mysli a tela, v skratke striedmo piť a menej súložiť.

Pri pokuse o praktickú realizáciu šírenia takýchto myšlienok medzi pospolitým ľudom slovenským moc neuspeli, keďže tá úroveň vzdelanosti, ktorá sa dostávala im na maďarských lýceách, sa k bežným ľuďom po takmer 1000 ročnom maďarizačnom útlaku moc nedostávala.

Z toho vyplýva, že to národné školstvo pôjde ku dnu do tej doby, pokiaľ budeme prílepkom kolektívneho západu.

Hoci aj mnohí dosiahnu nadštandardné vzdelanie na cudzích školách, pochybujem, že títo ľudia budú chcieť opäť sedlať tátoše a mávať nad hlavami šabľami so slovami na perách „za národ slovenský“.

Už sme niekde inde, štúrovci sú preč a realita „Anglosaského útlaku“ je na stole. Naše deti zabúdajú rodnú reč a často počúvam, že sa im lepšie vyjadruje v angličtine než v slovenčine či inej rodnej reči.

Doby strachu z toho, že po zdvihnutí platov štátnych zamestnancov sa roztočí inflačná špirála sú dávno preč. Bez dobrej pláce kvalitných učiteľov do školstva nedostanete, a hoci sa tam aj nejakí kvalitní zúfalci dodnes nachádzajú, bez kvalitného vybavenia sa ďaleko nedostanú.

Lenže miesto zvyšovania nákladov na vybavenie škôl a platy učiteľov, nakupujeme americké stíhačky, radary, rakety a drahý US personál na ich obsluhu.

369148

14.1.2019 11:20

Palec nahoru

vousy13 84.?.?.?

Zřejmé se stalo ještě jasnějším pro ty, co si nedokáží poskládat mozaiku celostného vidění...

369065

14.1.2019 12:46

Ma. Zatim je bohuzel armad stale treba.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Avsak ne pod fatalnim vlivem rimskym, videnskym, francouzskym, nemeckym, sovetskym ci americkym. Musi byt vice samostatna, co se tyce veleni , lidskych a materialnich zdroju ,ideologie, strategie, operativy....
Maly stat se proste musi chovat jako devka, kdyz se velke staty chovaji jako grazli.
Brat od grazlu to, co nutne potrebuje - ale davat jen naoko.
V tomto svete nelze jinak, takova musi byt prakticka diplomacie malych statu. Pokud uz se neumi (ale neni to jen o umeni, je to samozrejme o realite, o moznem - vcetne umozneneho, konkurenci napr. zapadorimskou ci nemeckou nebo anglosaskou) sjednotit v nejaky prirozeny (napriklad celoslovansky) velky stat.

369070

14.1.2019 15:36

Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

vladimir7 194.?.?.?

No nie je to vidieť, darí sa im tam velice dobre.
V roku 1983 ako vojak by som bránil svoju vlasť zo všetkých síl.
Dnes by som sa to svojim synom snažil vyhovoriť a zabrániť.
Bojovať za anglosionistických bankárov a oligarchov ktorí všetko podstatné u nás, a samozrejme v Česku detto vlastnia, je číro číre bláznovstvo. Pomaly sa už dostávajú aj k pôde. Nám na chod štátu požičiavajú, aby sme si nakúpili nepotrebné, niekoľko krát predražené stíhačky, nakoniec nám ostanú len dlhy.
Bojovať za svoju vlasť, keď sa z toho stalo sprosté slovo má aký zmysel ?

369073

14.1.2019 18:10

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

u 188.?.?.?

Reakce na 369073

Nebojovali by ste ani proti islamskej invázii?

369075

15.1.2019 8:30

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

vladimir7 194.?.?.?

Reakce na 369075

Islam by som postavil samozrejme mimo zákon ako prvú vec. Keď sa postavil mimo zákon nacizmus, tak s islamom by to bolo to isté.

369088

15.1.2019 14:13

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

u 85.?.?.?

Reakce na 369088

Lenže bez reálnej vojenskej sily je postavenie Islamu mimo zákon v prípade invázie len bezmocné formálne gesto...

369090

15.1.2019 20:30

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369088

Ano, postavme všechny ideologie mimo zákon:

Katolické křesťanství, Judaismus, Nacismus, Islám, Liberalismus, Komunismus, Marxismus, Scientologii, Hinduismus, Budhismus...

A pod jakými světonázorovými hodnotami budeme naší civilizaci rozvíjet? Nabízíte řešení nebo jen destrukci stávajícího?

369100

16.1.2019 0:57

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 369100

> Ano, postavme všechny ideologie mimo zákon

Je mi líto, pane Vousy13. Opět s Vámi hrubě nesouhlasím. Proč? Protože už zase navrhujete nesmysly. Proč stavět mimo zákon mírumilovné ideologie?

Mimo zákon je potřeba postavit MILITANTNÍ IDEOLOGIE! Tedy takové, které vybízejí své nositele k páchání ZLA. K vraždění různých skupin lidí. Jakých skupin? Komunisté to nazývají třídním bojem a pod touto záminkou nabádají k vyvražďování tzv. třídních nepřátel (např. vlastníků výrobních prostředků). Nacisté prováděli likvidaci (dle nich) méněcenných národů. Korán opakovaně nabádá své vyznavače k vyvražďování všech, kteří se dobrovolně nestanou vyznavači islámu.

Dokud nebudou pod přísnými sankcemi zakázány všechny militantní ideologie, nebude na této planetě klid.

Vojta

369104

16.1.2019 12:56

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

Lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 369104

Zabúdate na ideológiu "KAPITALIZMU" je to ideológia nadraďujúca tvorbu a akumuláciu zisku nad všetko, čo možno považovať za ľudské, prostriedky si nevyberá a fašizoidne likviduje všetko a všetkých čo jej stojí v ceste.

369116

17.1.2019 16:15

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 369116

Kapitalismus je ideologie, pane Lubosmate? Opravdu? Nebo je jen jednou z lidských společensko-ekonomických formací? Stejně, jako byly společnosti prvobytně pospolná, otrokářská či feudální?

Všimněte si, že každá ideologie má svého autora. Budhismus Gautamu, křesťanství Ježíše, islám Mohameda, komunismus Marxe, GP Pjakina, ... Trváte-li na tom, že kapitalismus je ideologie, bylo by dobré, prozradit nám jméno autora této "ideologie". [mrknutí jedním okem]

Díky
Vojta

369134

18.1.2019 13:56

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 369134

Ideológovia a teoretici hľadajú stále meno toho istého boha. Tým, že pomenujete nejakého nositeľa myšlienky, vymedzíte myšlienkový prúd, nazvete spoločenský pohyb ideológiou?
Kresťanstvo - Kristus,
Judaizmus - Jahve,
Islam - Alah,
Fašizmus - Hitler
Marxizmus - Marx,
Leninizmus - Lenin,
Komunizmus - ???? od komunardov počas francúzskej buržoáznej revolúcie

Kapitalizmus je potom tiež ideológia, hoci nemá konkrétneho menovateľa, stačí sa pohrabať v minulosti a nazvať tento myšlienkový prúd podľa nejakého veksláka, čo začal obchodovať s kapitálom ?

Ideológia sa vyznačuje tým, že má svojich nositeľov – nasledovateľov, ktorí axiomaticky veria určitým princípom a za každú cenu bránia spoločenskému vývoju. Ideológovia kapitalizmu bojujú proti iným myšlienkam názorom na spoločenské usporiadanie "trebárs komunizmu" nevyberanými spôsobmi.

Militarizmus je v súčasnosti markantným znakom všetkých krajín, ktoré vyznávajú ideológiu kapitalizmu, hoci sa hrdo skrývajú pod liberálno-demokratickou maskou.

369149

18.1.2019 9:07

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369104

Dobrá,

tedy definujme si militantní ideologie a popišme ty nemilitantní, pod kterými by lidstvo mohlo vybudovat "Království boží na Zemi vůlí lidí" jak hlásají půvosní slova snad všech proroků.

Víte ono je velmi jednoduché něco kritizovat, ovšem nabídnout objektivně lepší řešení dokáže málokdo...

369142

18.1.2019 15:13

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 369142

V Evrope bych to videl, aby jsem se inspirovali kazdy podle sve narodni mentality Svycarskem. Jestli tedy prezijeme kulturne a demograficky. Jinde ve svete babo rad, na to si vzdycky mistni lidi musi prijit sami! A postupne pozvolna se na tom shodnout. Multikulti jsou "chytry" a nedockavy. Treba prava zen, slo to diky maorske kulture na zapad z Noveho Zelandu. V parlamentu CSR po sobe pantatove pri debatach hazeli i lavicemi. I prvni poslankyni (tusim Jankovcova) jiste ne nahodou posadili vedle Jana Masaryka. Velmi respektovany a oblibeny i doma. Skvely recnik, ktery by pokud by sli nejake reakce za nepsanou mez,by jiste dal vtipnou a zaroven padnou odpoved. Dneska jsme dle feministek a neziskovek ohledne prav zen stale pozadu. Doprdele fakt me uz nebavi, kdyz civilizacni okruh, ktery jednoznacne vede ohledne snahy rovnych prav, si ma sypat masochisticky popel na hlavu. Vsecko je o spravnem nacasovani, kdyz se to nerespektuje vede to ke konfliktum na vsech urovnich. Nechat v Afganu mlade zaby s VS vzdelanim poucovat kmenove nacelniky o zivote...

P.S. Jankovcova: "Prominte Jene, ale rozsedla jsem vam bryle. " JM: "Z toho si nic nedelejte, ty uz videli horsi veci." Preju brzke uzdraveni panu Stworovi. [smích]

369150

18.1.2019 16:06

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 369142

Děkuji Vám pane Vousy13. Za konstruktivní námět k diskuzi. Nejprve zacituji slova pana profesora Zeleného:

Ideologie je berlička, mapa či návod pro nemyslící. Kdo nemá vlastní názor, tak se přiklání k té či oné ideologii. Ideologie omezuje sebevědomí, sebespoléhání, sebeurčení a hlavně tvorbu vlastního individuálního úsudku, ...

Já se s touto definicí zcela ztotožňuji. Ještě bych přidal, že každá ideologie jsou klapky na očích. Které brání postiženému přehlédnout svět v celé jeho šíři.

K Vašemu námětu. Jak zjistit, které ideologie jsou ty nejzhoubnější? Přece podle toho, kolik lidských obětí již za sebou zanechaly.

Na první místo škodlivých ideologií bych postavil komunismus. Překvapen? Ve dvacátém století bylo v Číně a v SSSR ve jménu ideí komunismu vyvražděno víc lidí, než kolik jich padlo v obou světových válkách dohromady. To je neoddiskutovatelný fakt.

Na druhém místě je islám. Za dobu jeho prosazování vyvraždili jeho stoupenci v Evropě a Asii desítky milionů nevinných lidí. Krom toho historikové odhadují, že muslimové odvlekli jen z Evropy do otroctví více než milion obětí. Ono prožít zbytek života jako otrok muslima musí být výrazně trýznivější, než rovnou zemřít.

Teprve na třetí místo bych řadil nacismus. Počet jeho obětí byl nižší, než u ideologií předchozích. Ovšem zřejmě jen proto, že čas jeho působení byl nejkratší.

Další je křesťanství. Netřeba popisovat, Jeho prohřešky známe všichni.

Závěr? Žádnou ideologii nepotřebujeme. Potřebujeme znalosti a kritické myšlení.

Pěkný den
Vojta

369151

19.1.2019 21:05

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369151

Dobrá pokročme na vyšší úroveň, trochu dále za oponu Médea(y).

Opominu, že by bylo třeba definovat termín komunismus, který dle vašeho příspěvku chápete přesně naopak, než etymologicky tento termín znamená. Případně jak byl zneužit Marxistickými pohlaváry světové revoluce...

Zjednodušeně: ideologie (křesťanství, liberalismus, buddhismus atd.) je vyjádřením světonázorových myšlenek v lexikální formě, podle kterých má být řízena společnost.

Realita je taková, že pokud nenabídnete objektivně kvalitnější systém řízení, vždy bude upřednostněn ten, který alespoň NĚJAK řídí a je uveden v praxi.

Co říkáte na jedny z posledních slov J.V. Stalina před jeho vraždou?:
"Problémy v ekonomice vyřešíme díky plánovanému hospodářství i kdyby to stálo miliardy rublů. Ale bez nové ideologie nás čeká smrt, smrt! Bez nové ideologie se nám může stát, že zcela zdiskreditujeme socialistický systém a světlou ideu komunismu."

Zde se již Josif Vissarionovič silně dostal za červenou čáru a to se neodpouští. Do tohoto písečku si světové zákulisí nikoho nepustí.

369162

20.1.2019 23:16

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

lubosmat 178.?.?.?

Reakce na 369151

Len posledný námet na zamyslenie.

"Jedna ruka netlieska."

Pri presadzovaní určitých "ideí" (ideológií) silou sa vždy narúbe veľa "dreva" (obetí).

Len máličko sa nám odkrýva zákulisie vzniku občianskej vojny v Rusku, vo svetle tých udalostí, ktoré predchádzali ideologickým zmenám v riadení ruskej spoločnosti bol projekt "budovania komunizmu" implementovaný zvonka za účelom podlomenia cárskej moci a vyvolania rozpadu cárskeho impéria.

V pozadí týchto zmien bolo anglosaské impérium, dosiahli rozpad Rakúsko-Uhorska a Rusko bolo druhé v poradí.

Aké bolo zákulisie rozvratu Číny a čo vlastne vyvolalo mechanizmy ktoré viedli k "budovaniu komunizmu" v tejto krajine o tom nemáme takmer žiadne informácie.

Jedno je však isté, že v Indočíne sa rozťahovalo britské koloniálne impérium, ktoré zavádzajúc tam svoje poriadky spúšťalo miestne konflikty, prípadne priamo viedlo koloniálne vojny za udržanie si svojej obchodnej dominancie.

Dovolil by si niekto spočítať všetky obete, ktoré má na svedomí kolonializmus britskej koruny a neskôr americký tzv. neokolonializmus?

„Nie horší ten, kto zlo činí, ale ten z koho zlo pochádza.“ Vražda I. a II. stupňa.

Objednávatelia, vykonávatelia a obete.

Jednoducho hodiť obete na nejakú „Ideológiu“ a protagonistov tejto ideológie po už dopredu naplánovanej deštrukcii verejne popraviť, a ak to nejde, tak sa na nich vyhovoriť povestným „Chyťte zlodeja!“.

Všetky pokusy vytvoriť menej chaotický a spravodlivejší systém riadenia, ktoré zotrvali funkčné po nejakú dobu, boli obranou proti vyčíňaniu „objektívneho zla“ a obete boli, a dodnes sú dôsledkom vnútorného boja prívržencov nových myšlienok a ich odporcov (prisluhovačov objektívneho zla) stojacich na strane rozvratu.

Chaos je to objektívne zlo, ktoré vyhovuje vládcom impérií. Posledné impérium, ktoré pod taktovkou západnej finančnej mafie rozosieva po svete chaos je USA. Existujú aj iné finančné mafie, ktorým do určitej miery môže podobný chaos vyhovovať tiež. Stret týchto mafií na bojovom poli môže skončiť pre civilizáciu 21. storočia veľmi tragicky.

Plač nad obeťami ideológií, ktoré sú vo svojej podstate obeťami finančného chaosu a stretov záujmov impérií je falošný a len úbohou obhajobou chaosu klamstiev v ktorých žijeme.

Pravidlá ideológie liberálnej demokracie zlyhávajú, lebo na základnej idei chaosu sú postavené. Skôr alebo neskôr sa bude musieť svet ľudí dohodnúť na pravidlách, ktoré nedovolia finančným mafiám hazardovať so svetovým mierom a prežitím ľudstva na tejto planéte.

369179

15.1.2019 3:47

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

co na tom zalezi 162.?.?.?

Reakce na 369073

Pura vida.
I se vsema problemama co existuji v kazde zemi, Viva Costa Rica!
Pz.: Do dnesni Cechie = Jude Protektorat Shabbez Deckel & Knoedel bych se nenavratil ani kdyby platili zlatem .. A klima - to je dar Boha!

369084

15.1.2019 18:11

RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 369084

Měl byste čestně přiznat , že Pura Vida už není , co bývala na přelomu tisíciletí. Ale to klima je fakt od boha.

369095

14.1.2019 18:57

Ano, jistě má

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Jednak k potlačení nyní ještě nepravděpodobné vzpoury českých otroků proti globálnímu diktátu xidobansterské mafie známého jako NWO, jednak jako poslušný, ochotný a snadno manipulovatelný kanonfutr,naivně bojující za zájmy a zisky xidobanksterů do roztrhání těla. 300 let pod knútou Habsburků vykonalo s českým národním charakterem své. Navíc vyzbrojování české armády žoldáků západním šrotem je velice výhodným byznysem pro západní zbrojovky a slušně se na tom přiživí i dost českých parazitů a vlastizrádců. Samozřejmě vždy pod falešnou vlajkou šíření svobody, demokracie a lidských práv made in USA.

369076

15.1.2019 7:48

armáda má velký smysl pro

ping789 2a00:x:x:x:x:x

- zaměstnance AČR ( od náčelníka GŠ až po uklizečku kdesi v analu vp )
- dodavatele 5 vypr.vozidel za 250 000 000 ,-Kč a tak dále
- zaměstnance dodavatelů AČR a manage_ment dodavatelů
- goje kteří milují pohádky o padlývh hrdinech ve valkách za zisky vyvolených
- pasáčky gojů a vypravěče pohádek
- zaměstnance pohřebních služeb

369087

15.1.2019 19:02

Co s tim muze jednotlivec nebo mala skupina delat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Kartely jsou korporace, maji nad 100 000 clenu. Sianola uplatky v Mexiku 100 milionu $ mesicne. Na ulici ve meste vyrostek 10-15 let dela najemneho vraha. Odejit z kartelu nelze. Do Chicaga z duvodu polohy vstoupil velky kartel, zuri nekoli let valka gangu 2500 mrtvych pri prestrelkach za rok. Co se stane, kdyz se sypou fiat money? USA rychle potrebuji zvysit radikalne ostrahu jizni hranice. A to lidi v USA jsou vyborne vyzbrojeni, policajti maji dost vysoke pocty v ulicich a vseobecne velmi dobrou uroven ohledne vycviku, vybaveni. Na vysoke urovni armada, tajne sluzby, FBI a jako slusna pocetni rezerva Narodni garda. Pro bezpectnosti slozky dostupna top technologie a obrovske financni zdroje.

Druhy trh pro kartely je EU, Cina by byla zajimava, ale tam se uplatnuji drakonicke tresty a seda ekonomika vytvari de facto napul zlocineckou organizaci, ktera bude silne nepratelska. Existuje diverzifikace tras treba drog z j. Ameriky pres zap. Afriku do EU. Neco jde balkanskou cestou, stredomori, jakekoliv velke rusne pristavy, ale taky obrovske mnozstvi pesaku, taktiku urcuje co funguje. V ramci diverze v tom namocene vlady a statni aparat specialne u zemi pod sankcemi na krizovatce tras jako treba Iran. Dukazy nikdo nesezene, prestanou kdyz se upusti od nesmyslnych a nefunkcnich sankci. Muslimske komunity dle meho nazoru budou kompaktnejsi nez kartely v Mexiku. Zatim CR neni ekon. zajimava jako cilova zeme, ale to se meni.

Potrebujeme kvalitni armadu, tajne sluzby (informace) i policii. Jinak dopadneme jako Mexiko, totalni korupce a obcanska valka nizke intenzity. Urcite by pomohlo, kdyby registrovanych zbrani bylo v CR tak aspon 2 miliony. Vytvori to tlak v bezpecnostnich slozkach, aby podporili branou povinost bez ni pocetne ani kvalitativne nedokazeme provozovat bezpecnostni aparat na dostacujici profi urovni. Politicky je branna povinost silne nepopularni krok. Po roce vojny by mladi chlapy byli psychicky vice odolni a mene bych jich skoncilo na ulici, slo by tam odseknout drogy, vice discipliny odpovednosti nad vlastnim zivotem... Zalezi jak se postavi vycvik, urcite netolerovat sikanu. Neradi budou lobisti, pocetnejsi armada neni levna a zakladni vystroj lze realizovat na bazi domaci produkce. Zahranicni investice by meli byt silne vazany na licencni zapojeni domocich vyrobcu.

Tajne sluzby. Nejtezsi bude najit, co zustali verni CR. Vzhledme k financim moznostem, nedostatku IT i druhe kategorie (spicka v privatnim sektoru nebo zahranici) v statni sprave, nulove kyberneticke bezpecnosti na klicovych ministerstev jako MZV. Prejit na nedigitalizovanou techniku pred rokem 1989, dost veci bude stale velmi ucinnych. Pozadat o pomoc experty byvaleho rezimu a to co je pouzitelne dat do vycviku. Vicemene vytvorit 3 vrstvy, klasika, nedigatilni a digitalni. Lidi to naucit pouzivat jako celek. V digitalni vrstve pouzit psychologickou diverzi a desinformace. Problem bude rekrutovat vhodne lidi bez branne povinosti...Principielne opustit zabomysi spory ve spolecnosti brzo pujde do tuheho!

369096

18.1.2019 10:26

RE: Co s tim muze jednotlivec nebo mala skupina delat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 369096

Roční šaškování na buzerplace vám nic moc nezmění.
Zapomínáte na to že v tom byl celý systém kde byl zapojený zvazarm a spousta zájmových a sportovních kroužků.
A všechno to začínalo už na základce tělesnou výchovou a brannou výchovou. Pak různé disciplíny jako orientační běh, dovednosti přežití v přírodě, pionýr atd.

Tím že dnes 18letému adolescentovi seberete iPhone ke kterému je přilepený od 7 let a zavřeteho na rok do kasáren, nic nezískáte. Takové zdechlině nemůžete svěřit do ruky ani sirky natož samopal či granát. Zvlášť když je z počítačových her zvyklý že má 10 životů.
Takový kluk vám dnes ani nedokáže vylézt na strom!

Lidi si dnes vůbec neuvědomují v jakých jsme sračkách že jsme nechali zcela rozložit komplexní a funkční socialistický stát a místo toho máme jen kleptokapitalistický bordel.

369146

19.1.2019 1:48

RE: Co s tim muze jednotlivec nebo mala skupina delat?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 369146

Ja vim, ale stale je branna povinost zdaleka nejlepsi moznost a rychle opatreni, co by slo v nouzi provest. A nouze je slabe slovo! V USA je 270 milionu registrovanych zbrani a specialne vesnicani je velmi dobre ovladaji. Policajti ve slusnych poctech, kdyz se ozve tisnove volani prijizdi opravdu rychle.... A vidite v Chicagu nekolik let po sobe 2500 mrtvych za rok. Kdyz si kus mesta urval kartel, regulerni valka gangu na ulici a mistni galerka klade tuhy odpor. Mene mista pro vsechny a jdou po sobe jako silenci. Ztraty nahrazuji patnactileti vyrostci. Ceska armada ohledne lidskych kvalit mi prijde na dalku po 20 letech, kdy v Afganu se otocilo 7 000 lidi, ze by meli mit na slusny vycvik pro brance. Tak za ctvrt roku by mohlo rekneme 40-50% fungovat, po roce 60-70%, i kdyby jenom pulka. Samozrejme v CSLA fungovali po 3 mesicich skoro vsichni.

Nemci maji slabych 700 000 registraci na zbrane, kdo vi co to znamena, ponevadz oni musi registrovat i peprovy sprej. Mame s nimi dlouho hranici, je tam nekolik milionu legalnich i nelegalnich migrantu, castecne jsou radikalizovani a nebezpecni. Ve Finsku jsou potize s cerstvymi migranty v poctu okolo 40 000. Tedka byli ekonomicky tucne leta, ale to nemuze trvat vecne. Francie zacina pomalu jit do varu, UK odejde z EU velmi mizernym zpusobem, protoze Mayova nedokazala utnout, kdyz jim na kontinente ruzni hlupaci davali vyzrat v osobni rovine vselico. Nebude dohoda, ale druhe pokrytecke referendum znamena podkopat uz tak poskozene zaklady britskeho politickeho systemu. Nedokazu si predstavit, ze Corbyn pro to ziska podporu, celi v tomto bode i silne opozici ve vlastni strane. Navic odmitl setkat s v krizi s uradujici premierkou. Trump sice stopnul vladni lety kongresniku do Bruselu i jinam dokud neskonci krize, ale.... Trpelivost obycejnych Nemcu ma sve meze a az jim bouchnou saze, potrebujeme mit zajistenou hranici. Jak to udelat bez branne povinosti s armadou velikosti jedne bojove divize?

369154

15.1.2019 19:41

Čechy Čechům

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

>Do října roku 1918…, ale československé legie
… vraždili v zájmu xido-fašismu, v Rusku se podíleli na vraždění, a loupení nejen zlata, spolu s dalšími otroky „spravedlivých“. Další legionáři bojovali proti Rakousku, tedy proti krajanům, ó to byla „hodnota“! Aby bylo jasno, světovou válku spáchali xido-banksteři, stejně xido-trockistickou/bolševickou „revoluci“ v Rusku. Vydejte se občas po českých návsích a důkladně si prohlídněte pomníky. Rodiče naplňujíc základní instinkt vychovávali své potomky. A právě plnoletí mládenci a mladí otcové rodin měli tu smůlu, že museli táhnout do lidských jatek zorganizovaných již zmíněnými zrůdami. Ze vsi o sto chalupách i třicet mrtvých za „císaře pána“ nebo za „svobodu“. Ve skutečnosti kvůli xido-banksterským zrůdám a jejich slintání po růstu moci a zdrojů.

>…obsazení Těšínska, na něž na mírových rozhovorech v Paříži prosazovala nárok československá delegace vedená E. Benešem.
V Paříži nebyly mírové, ale válečné rozhovory, příprava na další šílenou válku, a ten šábesgój xido-zednář Beneš byl poskokem Chazara Masaryka, ten zas poskokem xido-banksterů.

>...musela v pohraničí zasahovat a separatistické povstání potlačit ...Mnichovská zrada a postoj vrcholné politické reprezentace, která byla převážně orientována na západní liberální politický systém
„Separatismus“ v Sudetech byl způsoben xido-fašismem s válečným štvaním, falešným oblbováním „vyvoleným lidem“ (jakože Němci měli být ti vyvolení).

Západní liberální společnost? Když tak předstíraná liberální vláda, jinak xido-korporátní fašismus! Trošku přemýšlejte, jak xido-banksteři ztýrali Němce od roku 1914 dodnes. Kupříkladu v roce 1923 inflací patnáct tisíc procent. I ze zámožnějších lidí se stali hladoví žebráci, a xido-korporace rostly!

Mnichovská zrada, co to? Pan autor je jak „naši“ generálové, co dodnes žvatlají o nějakém „hitlerovském Německu“.
Dokud nebudeme události správně pojmenovávat a osvětlovat, budou mnozí z nás podléhat xidáckým lžím, čučkařským „zaručeným pravdám“ (s povinným vymýváním mozků dětí xidáckými a čučkařskými lžemi), bude armáda za naše prachy plnit nařízení xido-banksterů.
„Naši“ hrdinní vojáci považují za vrchol kariéry zahraniční „mise“! Vraždit za naše prachy ve prospěch xido-banksterů někde v tramtárii, je jejich nejvyšší cíl, tím mají vymyté mozky, místo aby chtěli oddaně sloužit vlasti na jejím území.

Naše armáda by měla řádně střežit naše hranice a chránit české území a životy českých občanů, jako za komunistů, protože nepřítel je pořád stejný. Můžeme ho nazývat imperialismem, mně ale vyhovuje přesnější – xido-korporátní fašismus. A tyhle věčně lačné banksterské zrůdy nám velí, a natahali do Evropy statisíce mohamedánských pot...Automaticky kráceno

369098

16.1.2019 14:17

ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Notorickým zvykem české alternativy je pokládání nesmyslných otázek a ztrácení drahocenného času hledáním odpovědí na ně. Správná otázka zní:

V JAKÉ PODOBĚ MÁ ČESKÁ ARMÁDA SMYSL ?

Že v současné podobě rozhodně ne, to je jasné každému kromě žoldáků samotných kteří se momentálně strašně diví, že je v zahraniční okupační misi někdo může i zabít a ne že si budou válet šunky na základně, souložit s vojandami a brát za to desetitisíce měsíčně z našich daní.

Je obecně známo že v současné podobě AČR dokáže sotva ubránit jediný kraj po dobu jednoho týdne. Protivzdušnou obranou nedisponujeme žádnou, tu nám nařídili zlikvidovat hned, abysme byli zcela bezbranní (viz. Kaddáfí).
Takže lze konstatovat že jsme na úrovni bantustánu dispojující nějakou ozbrojenou tlupou, jako bonus pak máme hromadu generálských vyžírek beroucích plat za to že jsou cvičené opice bezmyšlenkovitě plnící rozkazy ze zámoří. Tedy bez nadsázky:

DE FACTO ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !!!

To je velmi důležité si uvědomit a nepodléhat virtuální realitě kterou vytváří ČT když si zve do studia různé generálské mopslíky na vodítku američanů a vytváří nám tu iluzi nějaké armády.
Chazaři jsou mistry iluze, proto vlastní všechny sdělovací prostředky.

369118

18.1.2019 10:08

RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 369118

Dokonce AČR nemá ani žádnou koncepci rozvoje a strategie. A už vůbec ne předpokládané útočníky a nepřátelské státy a z toho vyplývající obranné strategie. Pokud ani tohle armáda nemá tak ji vůbec nelze nazvat armádou. Ale jen tlupou žoldáků.

Miliardy se vyplýtvají na nesmyslné nepotřebné vybavení, kupuje se zrovna to co nějaký americký koncern potřebuje prodat. A pak se v televizi lže, že máme "rakouské" pandury. Přitom firmu vlastní američani.
Těžko říct jestli v tomto státě existuje nefunkčnější organizace v ještě větším rozkladu než AČR. Vyloženě potěmkinovská organizace.

Takže tudy cesta nevede. Ovšem kudy tedy? Socializmus dokázal uživit obrovskou a nákladnou armádu. Jak ji uživí náš zadlužený vykradený stát?

369145

18.1.2019 21:15

RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369145

Přitom nejpikantnější na těch Pandurech je to, že ačkoli nejsou ani vhodné pro přímou bojovou podporu pěchoty, přesto každý kus stál téměř 2x tolik, co stojí špičkový tank T-90 SM s neporovnatelně vyššími bojovými kvalitami, danými odolností a palebnou silou...a kdyby až jednou skončí ve šrotu, tak z nich bude sotva třetina kovů k reciylaci, zato daleko víc ekologicky problematického odpadu...tož asi tak...[velký smích]

369153

19.1.2019 21:40

RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 167.?.?.?

Reakce na 369153

Pandury byly myšleny jako soukromá ochranka pro vládu, parlament a oligarchy, až lidi budou natolik ožebračení že je budou chtít rozvěšet po kandelábrech. K tomu jedinému kromě žoldáckých misí je dobrá ta ozbrojenâ bojůvka jménem AČR. Jinak zcela k ničemu v současné podobě.

369163

20.1.2019 10:46

RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 369153

[smích] když 99% gojů věří totálním bludům , proč by neměli věřit i armadnim bludům o skvělosti plastových plechovek, jde jen o penize, resp. toky peněz , zvířata tu jsou přece pouze jako zdroje vyvoleným, že jsou blbá je jejich know how, maji to i písemně v te jejich bibli [překvapení]

369168

20.1.2019 20:15

Armáda, společnost a podmínky

juvi 77.?.?.?

Osobně si myslím, že volební právo by měli mít pouze ti, kteří jsou vojáky, nebo tvoří vycvičené zálohy A mají děti. To za prvé. A za druhé, nezbytnou podmínkou je vypadnout z NATO - do té doby se nemá cenu bavit o morálce, státní suverenitě a tedy ani o armádě.

369173

21.1.2019 10:48

RE: Armáda, společnost a podmínky

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369173

Ano, s tím volebním právem za daných podmínek naprosto souhlasím, ovšem pravý opak se stává realitou a k volícím v zahraničí přibydou dle volů místních/hamáčkujících i euro-unijně-byrokratických i opice z Afriky, s ještě v ruce s posledním banánem, který si utrhly na cestu, když lezly do gumáku...[naštvaný]

369186

Příspěvků: 41

14.01. 01:24 R.E.  Už kdysi Napoleón prohlásil,
14.01. 20:37 JanaJ  RE: Už kdysi Napoleón prohlásil,
15.01. 01:36 R.E.  RE: Už kdysi Napoleón prohlásil,
14.01. 05:24  Zmysel armády?
14.01. 16:36 libertarian  RE: Zmysel armády?
15.01. 20:21 vousy13  RE: Zmysel armády?
14.01. 10:03 lubosmat  Opätovné vybudovanie štátnosti - je to vôbec ešte možné?
14.01. 11:23 u  RE: Opätovné vybudovanie štátnosti - je to vôbec ešte možné?
16.01. 14:48  RE: Opätovné vybudovanie štátnosti - chybí kvalitní školství
18.01. 13:20 lubosmat  RE: Opätovné vybudovanie štátnosti - chybí kvalitní školství
14.01. 11:20 vousy13  Palec nahoru
14.01. 12:46 Joseph Chlor  Ma. Zatim je bohuzel armad stale treba.
14.01. 15:36 vladimir7  Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
14.01. 18:10 u  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
15.01. 08:30 vladimir7  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
15.01. 14:13 u  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
15.01. 20:30 vousy13  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
16.01. 00:57  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
16.01. 12:56 Lubosmat  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
17.01. 16:15  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
18.01. 13:56 lubosmat  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
18.01. 09:07 vousy13  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
18.01. 15:13  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
18.01. 16:06  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
19.01. 21:05 vousy13  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
20.01. 23:16 lubosmat  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
15.01. 03:47 co na tom zalezi  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
15.01. 18:11 výjimečné porušení omerty  RE: Kostarika tiež rezignovala na svoju štátnosť ?
14.01. 18:57  Ano, jistě má
15.01. 07:48 ping789  armáda má velký smysl pro
15.01. 19:02  Co s tim muze jednotlivec nebo mala skupina delat?
18.01. 10:26  RE: Co s tim muze jednotlivec nebo mala skupina delat?
19.01. 01:48  RE: Co s tim muze jednotlivec nebo mala skupina delat?
15.01. 19:41 Pátá Mojžíšova 7:24  Čechy Čechům
16.01. 14:17  ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !
18.01. 10:08  RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !
18.01. 21:15 R.E.  RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !
19.01. 21:40  RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !
20.01. 10:46 ping789  RE: ŽÁDNOU ARMÁDU NEMÁME !
20.01. 20:15 juvi  Armáda, společnost a podmínky
21.01. 10:48 R.E.  RE: Armáda, společnost a podmínky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 98 čtenářů částkou 15 298 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,29 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
24,32 Kč
100 japonských jenů
21,22 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,88 Kč
100 maď. forintů
7,29 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 464,28 Kč
1 unce stříbra
519,14 Kč
Bitcoin
409 043,85 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 955