Diskuze k článku

Požehnaní jsou váleční štváči

Příspěvků 42

2.1.2019 0:23

v zajetí neoconské rétoriky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Je zvláštní jak málo lidí chápe, že na pokraji 3.světové kterou rozdmýchávají imbecilní neoconi a neoobamovci, není místo pro dělaní ramen a chlapácké výroky. Ale že je potřeba mravenčí diplomatické práce, nekonečných jednání a především 10x zvážit každý veřejný výrok a postoj.

Pravda že díky tomu rusům slovo "partňori" zní už skoro jako nadávka, ale co se dá dělat, když psychopati na druhé straně nechápou že nejsou nesmrtelní a že 100 let se v protiatomovém bunkru z konzerv žít nedá.

Jinak tentokrát vyjímečně rozumný článek od Robertse.

368807

2.1.2019 7:37

RE: v zajetí neoconské rétoriky

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 368807

Souhlasím s vaším hodnocením a rozhodně si nemyslím, že by Putin nastavoval druhou tvář. Udělal pro obnovení suverenity Ruska mnoho a snad ještě udělá. Pjakin už avizoval, že další Majdan je připravován na pochod nesmrtelného pluku. Snad se z patriotů nestanou pitomci. Pokud budou hodnotit Putina stále víc podobně jako Roberts, mohlo by jim to přinést trpké plody.

368811

2.1.2019 12:03

RE: v zajetí neoconské rétoriky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 368811

Ale PCR hodnotí Putina kladně. On jen popisuje chyby, kterých se v jeho hodnocení dopouštějí ruští patroiti.
Do prčic lidi to nerozumíte psanému textu? Jsou tu 4 příspěvky a u dvou jsem zaznamenal chybné hodnocení Robertsových názorů.

368821

2.1.2019 14:23

RE: v zajetí neoconské rétoriky

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 368821

Jo, správně tam mělo být ... jak píše Roberts. Ovšem, ale tím se stejně smys toho, co jsem napsal nemění. A o to mi šlo, ne o Robertse. Ostatně, PCR je často mimo mísu, tak škoda rány, která padne vedle. Ale proto snad tady na sebe nemusíme poštěkávat.

368826

2.1.2019 8:52

Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

Joseph Chlor 89.?.?.?

......pripomina Hitlera , ale takove lidi jako je on ignoruje, potazmo zesmesnuje).
A sice osoby jmenem Karl Liebknecht. A jeho osamelosti, v boji s militarismem (jak priznacne pro dnesni casy, kdy relevantne silne globalni mirove hnuti NEEXISTUJE - pres vsecky ty vymozenosti,jako jsou socialni site a moderni zpusoby premistovani se), viz napr. anglicky preklad casti jeho reci v Reichstagu, kdy KL byl JEDINYM poslancem za socialni demokracii, ktery se postavil proti valce : "This war, which none of the peoples involved desired, was not started for the benefit of the German or of any other people. It is an Imperialist war, a war for capitalist domination of the world markets and for the political domination of the important countries in the interest of industrial and financial capitalism. Arising out of the armament race, it is a preventative war provoked by the German and Austrian war parties in the obscurity of semi-absolutism and of secret diplomacy."
Dale viz jeho osobni angazma pri odhalovani skandalu, znameho pod nazvem " Kornwalzer" - kdy v onech casech mozna jeste obyvatele a obcany pobourilo zjisteni, ze si zbrojarske firmy zakladaji a financuji natlakove-lobbyisticke agentury na zpracovavani politiku a byrokracie ve smeru prosazovani jejich zajmu (obchody se smrti a masovym utrpenim lidi).
Vice napr. na " wirwollenkeinenkrieg" : "Vorkriegzeit 1914: Karl Liebknecht warnte im Mai im Reichstag vor dem großen Krieg und der Rolle der Rüstungsindustrie als treibender Kraft der Spannungen". Z kterehozto serveru jeste jedna citace , slova M. L. Kinga, velmi podstatna, z hlediska dalsiho eventualniho vyvoje v Evrope, ale i jinde na svete :

"„ Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war,“

Pokud si lide nevynuti na svych vladach (tedy na svych otrokarich a jejich poskocich a komplicich) pro zacatek alespon zrizeni Ministerstva pro mir, nebudou mit zadnou sanci - az se zase zacne troubit tu k udajne to spravedlive preventivni utocne vojne, jindy zase k jeste udajne to spravedlivejsi vojne obranne.
Bez ucinne, efektivni a rozhodne organizace to proste nepujde - obcane a obcanky(ale i obcancata) dopadnou jak za toho Liebknechta - par osamelych lidi bude recnit a upozornovat, masy s nima budou souhlasit....ale nebudou mit vsici tito dohromady ZADNOU MOC, jak zmenit rozhodnuti kseftmanu se smrti a masovym utrpenim , respektive jejich poskoku a kumpanu ve statni masinerii - kterekoliv zeme v Evrope.
Vsak jak dopadl osamely dr. Galen ? Zmanipulovane a nevedome masy ho uslapaly.

Douska.
V kontextu vyse uvedenych slov jevi se mi , ze penize vydavane na provoz mnohych politickych fasizujicich neziskovek, jsou vyhazovanim penez panusatanovi do oblak. Ty penize mely by obdrzet takove organizace, ktere pracuji na veci zachovani miru (a ne na veci stvani lidi proti sobe - a lhani, ze toto stvani a lhani jsou " evropske hodnoty" ).
Existuji ale vubec ?
Mozna, ale jsou na ubyte.
Zatimco obskurni , castecne dokonce to promilitaristicke spolky, vzkvetaji. A to za penize danovych poplatniku.

368812

2.1.2019 16:56

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

Rudolf_K 18.?.?.?

Reakce na 368812

Ta valka nebyla pro "capitalist domination" a mezi temi "war parties" byla prave Nemecka Socialni Demokracie. Německá Socialní Demokracie, pod vlivem Marxe, podporovala 1. světovou válku.

"její antipatie vůči Rusku vedla stranu pod Bebelovým nástupcem Friedrichem Ebertem k tomu, aby podpořila válku. Členové parlamentu SPD hlasovali dne 3. srpna 1914 v pomeru 96-14 pro podporu války."

Vice o tom zde.
http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y

368835

3.1.2019 11:46

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

martin bares 46.?.?.?

Reakce na 368835

Malé připomenutí Rudolfe:
Basilejský kongres sociálních demokratů v Evropě v roce 1914 se proti válce nepostavil a své vlády podpořil. To za "á". Je jasné, že prakticky socani akce nebyli schopni a i kdyby byli, úspěch by to stejně nemělo. V průběhu celé války se zmohli na Stockholmskou konferenci, výsledkem které byly nějaké proklamace o sebeurčení národů. A zatím na frontách na západě a východě mřeli doslova statisíce během týdnů. Socani žádným mluvčím a tlumočníkem Marxových myšlenek už nebyli v té době. Odcizili se podstatě (Marx, zase jiná historie sedmdesát let zpět). Hubou někteří mleli a přežvykovali prázdné floskule. To mají v povaze dodnes. Nemíchejte jablka a hrušky. Ti, co byli revoluční, nemohli uspět v situaci, ve které byli, a zemi, kde žili - Luxemburgová, Liebknecht - byli smeteni.

Protože za "bé" válka byla skutečně důsledkem ideologie imperialismu, boje o kolonie a zdroje a dominanci - samozřejmě kapitalistickou - nebo si myslíte, že dominanci proletářů a chudiny vůbec?? Či nějaké "střední třídy", většinou maloměšťáčků a maloburžoazie, jejichž ideologií bylo, je a vždycky bude "držet hubu a krok, vždyť by mohlo být ještě hůř, není to špatný!".

Nebo si snad dokonce myslíte, že dnes nám nabízí nějakou cestu Hájkův Protiproud se svým hejnkem pisálků a klerofašistickými nápady v čele se svými guru Václavy Klausovými starším a mladším?

A tak to stejně bude s válkou třetí světovou a poslední. Kapitalista je nenažraná nestůra. A ten, kdo kapitalismus obhajuje, vidět realitu nechce. Ať se to komukoliv líbí nebo ne. Nastudujte si třeba Lenina. Možná to připadá z dnešního pohledu některým lidem schematické, ale bohužel je to tak, protože je to o nás všech. A trochu historie k tomu, devatenácté století především. Pak už to jelo a jede nějak setrvačně. Imperialismus se nezměnil a nezmění.

368856

3.1.2019 16:16

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 368856

Nemecti socialiste tu valku aktivne podporovali. S tim uz zacali Marx a Engels.

Od 1. července (1848) mohly vycházet “Neue Rheinishe Zeitung” … Šéfredaktorem byl Marx
(Franz Mehring: Život Karla Marxe, Nakladatelství politické literatury, 1962, str. 201)

V zahraniční politice byla osou pro “Neue Rheinische Zeitung” válka proti Rusku.
(tamtéž, str. 205, zdůraznění přidáno )

“Pouze válka s Ruskem je válkou revolučního Německa, válkou v níž Německo může smýt hříchy minulosti, v níž se může vzchopit, v níž může potřít sve vlastní autokraty; je to válka, v níž si Německo, jak se sluší na národ, který svrhává jařmo dlouhého ponižujícího otroctví, obětováním vlastních synů vykupuje právo propagovat civilizaci a osvobozuje se dovnitř tim, že osvobozuje navenek.”
(Karel Marx, tamtéž, str. 206, zdůraznění přidáno)

“nenávist k Rusům byla první revoluční vášen Němců”
(Bedřich Engels, tamtéž, str. 209, zdůraznění přidáno)

368861

4.1.2019 13:40

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 368861

Nu ano, "A" jste zvladl dostatecne (vytrzenim citace nekolika slov z vet a kontextu) , jenze je treba dodat i B.
A sice ze Marx pise z pozice cloveka, ktery byl aktualne svedkem toho, jak caristicke Rusko intervenovalo pri potlaceni madarske revoluce. A obaval se intervence caristickeho rezimu dal na Zapad.
Marx take doufal v povstani Polska proti carskemu ruskemu rezimu. Neveril, ze by v Rusku nekdy mohly etablovat se vnitrni sily, schopne svrzeni cara ( a kdyz uz, tak veril spise inteligenci, nez rolnikum /delnicka trida tehdy v Rusku prakticky neexistovala/.
Tedy jeho slova lze interpretovat i tak, ze Nemecko melo Rusum prinest svobodu, tedy svobodu politickou, urcite zatim ne i svobody ekonomicke. A pokud se skutecne zajimate o Marxe, tak byste mel vedet, ze jeho teorie o revolucnim proletariatu se tyka kapitalistickeho rezimu - ktery tehdy v Rusku prakticky neexistoval. A ktery tedy bylo nutne dle Marxe implementovat zvenci, v tom mela byt spatrovana ona revolucnost nemeckeho elementu, ktery si zrejme idealizoval.

Mimochodem - uvazovani jiste casti pozdeji zijici levicove inteligence nemecke bylo analogicky opacne, verili naopak v import ruske revolucnosti do Nemecka.
Opet si ale skutecnost udealizovali.

A konecne, pozdeji Marx sve nazory na Rusko pry meni, vcetne prehodnoceni sveho usudku o primitivnosti a reakcnosti rolnickych ruskych mas. Ale to mam z druhe ruky, z odkazu na "The Late Marx and the Russian Road" od Teodor Shanina.

Douska.
Me predchozi vyroky nijak nemaji implikovat, ze s Marxem souhlasim. Rozhodne ne ve vsem. Jsme priznivcem amalgamacni, alternativni prace, na zmene skutecne PODSTATY (financni system, kterym se Marx prakticky vubec nezaobiral) systemu politicko-hospodarske organizace moderni komplexni spolecnosti - via takovi lide jakymi byl Unterguggenberger. Ktery snad jednou obdrzi posmrtne Nobelovu dceru za mir i ekonomii.
To jen pro pitomce, kteri me tady osocuji, ze miluji " rudochy".

368878

5.1.2019 2:07

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

Rudolf_K 176.?.?.?

Reakce na 368878

At uz mel Marx duvody jakekoliv a i kdyz svuj nazor pozdeji zmenil, faktem zustava, ze Nemecka Socialni Demokracie valku proti Rusku podporovala a Marx ji k tomu "vyhecoval".

368888

3.1.2019 20:58

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 368856

Inu pane kolego, neberu vám váš obdiv k rudochům a kritický pohled na kapitalismus. Ono je to ale těžké s vámi souhlasit sebeméně, když se oni rudoši ( celého spektra) proslibují a prolžou k moci díky hlouposti davu, chovají se pak pod vedením vyvolenců ještě hůře, než ti vámi proskribovaní kapitalisté ( kteří se vyskytli kdysi skutečně - nicméně krátkodobě ) . Navíc zanedbáváte vývoj 200 let , už se nepíše rok 1848 , i když mnoho zabedněnců si to stále myslí. To, že vyvolenci hrají šachy s národy i uvnitř národů vám totálně ale totálně globálně uniká. VŘSR ani RVHP už nikdy nebude , spadla klec, ostatně se to píše v propozicích různých kongresů a schůzek vyvolenců dokonce veřejně po staletí - ovšem vychází to nastejno, jako kdybyste četl králíkům ve výběhu plamenné úryvky z tohoto webu.
Liou Cch'-Sin tu ignoraci reality králíky ve své trilogii výtečně popsal, až obludně přesně. Kdo slíbí mrkvičku vyhraje, králíci do 10 minut zapomenou, že místo mrkve bylo seno. Jako Brazílie dneška. Dějiny králíků se opakují po kružnici. Po šroubovici se opakují dějiny vyvolenců. Panta rei. Mrkvička zůstává.

368865

8.1.2019 12:55

RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....

Viola 62.?.?.?

Reakce na 368812

Napsal jste to dobře.

368954

2.1.2019 9:20

Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Rudolf_K 185.?.?.?

Paul Craig Roberts dela velkou chybu tvrzenim o ztrate ruskeho uzemi. Rusko, tj. Ruska Republika, neztratila ani pid! Jeste vetsim nesmyslem je ztotoznovani Ruska se Sovetskym Svazem. Na tom je prave proti-ruska propaganda zalozena. Vyvolava to dojem, ze SSSR byl jaymsi Ruskym Imperiem, kteremu Rusove vladli. To je uplna nehoraznost. Rusove zadne privilegovane postaveni nemeli. Naopak po bolsevicke revoluci byli spis narodem ovladanym.

http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y

368813

2.1.2019 11:18

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

vladimir7 194.?.?.?

Reakce na 368813

Ak ZSSR nebolo Impérium, tak ja už nechápem čo Impérium de fakto je.
Sovietske Impérium fungovalo celkom dobre, len keby tam nebolo toľko zradcov platených západom. Najcharakteristickejší je M. S. Gorbačov, žijúci na zámku v Nemecku, ktorý mu kúpili Američania za svoje služby.
Britské Impérium naproti tomu svoje kolónie vykrádalo, no Rusko ich, povedal by som povzdvihovalo na vyššiu úroveň. Napríklad chudobnú agrárnu Ukrajinu Rusi naučili vyrábať lietadlá tým že tam presťahovali svoju leteckú fabriku Antonov, ktorú samozrejme Ukrajinci už sami bez Rusov totálne zničili a zavreli. Naučili ich tiež vyrábať prúdové, raketové motory. V chudobnej rybárskej Litve zaviedli výrobu chladničiek a mrazničiek, a takto by sa dalo pokračovať ďalej.
Takže Rusi to svoje Impérium riadili celkovo vyvážene, ku prospechu celej periférie.

368817

2.1.2019 16:41

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Rudolf_K 18.?.?.?

Reakce na 368817

At uz to bylo cokoliv, Rusove tomu nevladli. Je neuveritelne, jak houzevnate se tato predstava udrzuje. Na tom je prave Rusofobie zalozena.

368830

2.1.2019 17:29

rusko dotovalo svazové republiky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 368817

To je fakt, rusové dotovali okrajové republiky tak jako my Slovensko. Nejen fabriky a průmysl ze kterého žijí dodnes tam postavili. Ale i školství na vysoké úrovni.
Dnes se všechny tyhle republiky vylidňují a vymírají, včetně pobaltí.

My jsme tehdy měli životní úroveň o které si běžný rus jen mohl nechat zdát.
Zatímco dnes nás západ drancuje jak africkou kolonii a německý blahobyt je vykoupený dřinou chudých tschechen otroků v montovnách za 15 000.

368838

3.1.2019 4:44

RE: rusko dotovalo svazové republiky

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368838

Konečně došlo, co?

368848

3.1.2019 4:46

RE: rusko dotovalo svazové republiky

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368848

Teď tu musí přijt miliony z uk - aby tam osvobodily úrodnou půdu - a zde myli prdele přestárlým hovadám z EU

368849

3.1.2019 4:48

RE: rusko dotovalo svazové republiky

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368849

Velmi, velmi zajimavé.

Když jsem tam napsal místo hovad němci - normálně jsem dostal bílou obrazovku a forbidden !

368850

4.1.2019 12:34

RE: rusko dotovalo svazové republiky

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 368838

"Rusové dotovali okrajové republiky tak jako my Slovensko":

Vzhľadom k tomu, že po rozpade ČSR ste sa od nás už bez ďalšieho "dotovania" nevzdialili raketovou rýchlosťou ani na piaď, zrejme to nebolo až také štedré, skôr "chudobnou rúčkou dal a bohatou bral".

Rovnakým spôsobom, nás bohužiaľ v súčasnosti "dotujú" cez eurofondy (ČR, SR a ďalšie krajiny v okupačnej zóne USA ... NATO) aj z EÚ. Z centra moci sa poskytujú dotácie podriadenému politickému systému, aby si mali čo medzi sebou a svojimi blízkymi rozdávať, títo potom svojou lojalitou a cez legislatívou vytvorenými politicko-ekonomickými nástrojmi dovoľujú aby nás "západ" postupne "nestydato" vysával.

Za všetko sa musí platiť, bez Slovenska by s „anšlusom“ Rakúska nacisti obsadili rovnako aj Čechy, nikdy by nemohlo dôjsť k deportácii sudetských Nemcov, tvorili by ste vo Veľko-nemeckej ríši úbohú menšinu, úplne rovnako, ako by to dopadlo vo Veľko-maďarskej ríši so Slovákmi.

Zväzok Čechov so Slovákmi bol obojstranne výhodný. Rozpad ČSR na základe demagogických klamstiev a doplácaní ČR na SR prípadne naopak bol viac alebo menej riadený „západom“ defragmentácia bývalého socialistického bloku po rozpade ZSSR nabrala najväčšie obrátky na Balkáne, kde sa použi na rozbitie viac, či menej výhodných zväzkov západných Slovanov zbrane väčšieho kalibru, než „dlh“ Slovenska za postavenie pražského metra.

Momentálne „Sorošov besný pes Lajčák“ cez predsedníctvo Slovenska v OBSE útočí na Ukrajinsko-Ukrajinské „urovnanie“, ak bude rovnako úspešný, ako v bývalej Juhoslávii, tak nám boh pomáhaj.

368876

4.1.2019 19:06

RE: rusko dotovalo svazové republiky

prednohor 91.?.?.?

Reakce na 368876

"Rusové dotovali okrajové republiky tak jako my Slovensko":

Doplním to len pripomienkou z historického obdobia zpred 100 rokov, keď po skončení I. sv. vojny Praha s Pešťou bojovali o dve kolónie: Slovensko a Zakarpatskú Ukrajinu. Vyhrala to s veľkými stratami Praha len preto, že Pešť obsadili Rumunské vojská. Dúfam, že ten myslitel, ktorý je autorom tej vety v uvodzovkách si je vedomý faktu, že Praha nepriniesla toľké obete len preto, aby nás dotovala ďaľších 60 rokov.
Bruselu zdar !!!

368883

2.1.2019 12:00

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 368813

Ale PCR neztotožňuje Rusko a SSSR. On jen píše o nostalgii Rusů za ním a případně o západní propagandě, která tuto záměnu záměrně používá.

368820

2.1.2019 16:36

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Rudolf_K 18.?.?.?

Reakce na 368820

On pise, ze Rusko ztratilo uzemi. Ktere uzemi Rusko ztratilo?

368829

2.1.2019 16:44

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368829

Pobaltské státy například. Za které poctivě zaplatilo.

368832

2.1.2019 17:16

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 368832

Dále Ukrajinu - banderovsko-chazarský kvazistát na území původní Kyjevské rusi. To nikomu nedochází že předtím žádná ukrajina neexistovala stejně jako ukrajinština?

Až na pár křiklounů s petrodolary v kapsách se ukrajinci považují stejně za rusy.

A řekněte mi vážení, ve kterých že to sovětských republikách se konalo demokratické lidové referendum kde si lidi odhlasovali samostatnost? V Kazachstánu, Azerbajdžánu, Turkmenistánu, Uzbekistánu, Gruzii?

368837

2.1.2019 16:15

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368813

>Rusko, tj. Ruska Republika, neztratila ani pid!

Co třeba pobaltské státy? To území Rusko v minulosti koupilo.

368827

2.1.2019 16:48

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Rudolf_K 18.?.?.?

Reakce na 368827

Co bolo, to bolo. Pobaltske zeme kdysi byly soucasti Ruskeho Imperia. Jaky tam byl narodnostni utlak nebo jestli byl vubec nejaky, to nevim. Ruske Imperium uz 100 let neexistuje.

PCR mluvi o rozpadu SSSR. Dnesni Ruska Federace byla jednou z jeho republik a neztratila ani pid uzemi.

368833

3.1.2019 11:08

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368833

Nesmyslné slovíčkaření.

Byly pobaltské státy součástí Ruska před vznikem SSSR? Byly.
Byly tyto státy součástí Ruska po rozpadu SSSR? Nebyly.

Mluví PCR o "Dnešní Ruské Federaci"? Nemluví.
Mluví PCR o "loss of Russian territory - ztrátě ruského území"? Mluví.

Logika je prostá jak facka a kdo to nechápe, je natvrdlý.

368854

3.1.2019 16:30

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

Rudolf_K 185.?.?.?

Reakce na 368854

Co jste napsal je dobrym prikladem rusofobni demagogie zalozene na SMESOVANI Ruska, Bolsevismu a carskeho imperia.

Carske Rusko prestalo existovat pred 100 lety a v te dobe pobaltske zeme nabyly samostatnosti. Pokud "Ruskem" minime carske imperium, tak by se to dalo nazvat "ztratou ruskeho uzemi" i kdyz to zcela presne neni. Myslim ale, ze o to PCR na mysli nemel..

368862

3.1.2019 21:18

RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!

ignorkazik 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368862

probllém je v tom, že vůbec nemyslíš.

Petr I koupil za zlato celé to uzemí od švedského krále (!), když ten projel válku!

Otázku kdo byl Petr I a kdo byl ta železná máska --- nechám otevřenou.

368867

2.1.2019 11:35

Hranice jsou dobré

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezký den a positivní průběh myšlení a událostí všem, kteří se těší ze života. Život lidí Světa lidí začal být nesprávně a zle usměrňován od času osídlení Bílého Domu jistým usměvavým woodoo presidentem USA, který zahájil řízenou politiku nenávisti vůči Ruské Federaci a Východu Země. Od té doby je ve světě tzv.politiky tzv.Západu všechno nanic. Je úplně jedno, která strana v USA dosadí svého kandidáta do křesla presidenta. Celá USA velká politika je jedna velká woodoo anti-koncepční rošáda jednoho smyslu zbaveného systému vládnutí, založeném na nenávist a nenávisti k jiným, kteří ten smyslu odpovědnosti zbavený USA systém vládnutí "otravují" svou existencí. Jediný smysl, který ten USA systém má je smysl pro válku a vraždění a uloupení cizích území a života lidí na cizím území. Woodoo politika toho usměvavého ...... slaví úspěch. Je to škoda, protože z území Ameriky vzišlo mnoho dobrého a moudrého. Ale to šílené kouzlo woodoo politické nenávisti vůči světu to všechno obrací na prach. Amerika je díky svým naprosto šíleným woodoo post-obamovským politikám pro lidi Světa lidí zaujímavá jenom jako panství elementů z filmu Planeta Opic. To proto, že její establishment zapomněl, že hranice mezi systémy (obchodními, politickými, náboženskými, přírodními a jinými) jsou dobré, že slouží vývoji života. Bezhraniční globální neohraničený vliv a moc jsou dobré akorát tak pro šíření bídy a finančních krizí a válek a nemocí a nedostatku všeho druhu. To je svět Planety Opic, který prosazuje systém vládnutí USA a spol. Proto nenávidí vládu RF a vlády Východu Země a myšlení lidí Světa lidí. Jsou nemocní. Diagnóza: woodoo politika.

368819

2.1.2019 12:11

Souhlasím.

Jan Hanuš 77.?.?.?

Přál bych si, aby se tohle slovo objevovalo co nejčastěji. My dokážeme báječně se vším nesouhlasit a předvádět svojí chytrost a sečtělost, ale tím se nedosáhne ničeho. Putin se snaží zajistit mír a sjednotit lidi. Nejsem tak chytrý, abych dokázal posoudit, jestli právě to, jak to dělá stačí, ale věřím mu. Chápu i lidi, že vzpomínají na Sovětský svaz. Bezpečný život a mír zajistit dokázal. Ale chápu i to, že je spousta lidí, kteří kvůli spotřebnímu způsobu života a tučnému kontu klidně vyvolají válku.

368822

2.1.2019 12:20

Stávající vratkou rovnováhu ve světě udržují hlavně dvě věci

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Ruská uvážlivost a čínská ochota k recyklaci ohromných přebytků v investičních programech, které nemají obdoby. To první zatím předešlo horké válce, to druhé zatím, hlavní měrou, předešlo definitivnímu křachu zfinancializovaného globálního kapitalismu. Přitom důsledky by mohly vyjít nastejno. PCR často přehlíží tento přínos PRC.

368823

2.1.2019 16:54

A co většina "nerusů"?

svt 89.?.?.?

Věřím tomu, že většina Rusů lituje rozpadu SSSR. Ptal se ale někdo na názor neruských občanů bývalého Sovětského svazu?

368834

2.1.2019 17:13

RE: A co většina

Golem matto2 (zavináč) centrum (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 368834

Áno pýtal , ale ešte v minulosti.
Keď sa zhruba 3/4 väčšina ľudí v Sovietských republikách ako Kazachstan a tie rôzne "stany" vyjadrili ZA zachovanie ZSSR.
A môžete si byť 99% istý , že dnes by sa všetky tie republiky do jednej vyjadrili ZA opätovné pripojenie.

368836

3.1.2019 11:13

RE: A co většina

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368834

Pane svt, pořád si myslíte, že "Listopad 89 nebyl podvod"? I s tím "studentem" Šmídem? To také nebyl podvod? Ono to bylo vlastně takové spontánní, když to celé zorganizovala část STB, že? [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

368855

3.1.2019 13:07

RE: A co většina

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 368855

STB byla jen strukturním nástrojem, nebylo by fér to vše házet na tento orgán. [smích]

Tajné služby mají vždy nadnárodní kurátory, stejně jako kapitál nemá vlast. Je to příliš důležitý nástroj řízení, aby jej globální elita nechala bez dozoru danému státu.

A tedy vždy je fajn rozlišovat procesy v jejich uspořádanosti:
globální > nadnárodní > národní

368857

2.1.2019 17:36

Válka je mír, ať žije Orwellovo varování před nadlidmi v myslích gojimů

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Mír je hrozbou, to je jak špatný xidácký vtip!

Mír je hrozbou národní bezpečnosti - leda v chorých mozcích nenárodních/globalistických ničivých SSvětoobčanů/xido-fašistů.

368840

3.1.2019 2:32

Stare zpusoby a technologie versus profizlovany kyberprostor.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Jestli zustane Trump v prezidentskem uradu zalezi, zda za nej existuje vhodna nahrada. Pravdu je, ze si neumi odpustit kopanec, kdyz lidi odchazeji. Treba ted se pta na twitteru co pro nej Mattis udelal? Zbavit se ho znamena o sachovou rosadu mene a uvest do uradu vicepresidenta, dalsi v poradi je ministr zahranici. Kdyz o tom premyslim ohledne profizlovanosti kyberprostoru, tak mozna zacinaji mit smysl i ty jeho vykriky na twitteru. Vybrat nejakou spinu nebude na de facto kohokoliv ve Washingtonu, ale i jinde ve svete problem, a kdyby se nahodou nasla cestna vyjimka, tak lze aferu vycucat z prstu a nechat probehnout skrze medialni kampan.

V CR diky Bohu ma cim dale vice chytrejch lidi odvahu napsat zavazne veci verejne. Situace nam prituhuje a zhruba 75% Cechu ocekava, ze nastavajici rok bude horsi. Hlavni apel je neuhnout v migraci, odmitnout lgbt agendu, osekat vliv neziskovek (cizi propaganda a vmesovani) a vyrazne orientovat vzdelavaci system na technicke a prirodni obory, plus ucnovske obory praktickeho zamereni. Humaniste typu "ferda mravenec" jsou znehodnoceni na urovni jednotlivcu, kteri nebudou mit uplatneni, tak vyhozene penize statu na vzdelani.

Lidi jako Snowden bude pribyvat, protoze profizlovany policejni stat je vzdy znak hlubokeho upadku. My mame vcelku cerstvou historickou zkusenost s padem Rakouska a jeho Bretschneidry. Rusove, Cinani si evidentne vytvorili vlastni komunikacni systemy, ale i KLDR s velmi nizkymi financnimi moznostmi, takze v CR lze vytvorit bezpecnou komunikacni sit, jde pouze vyuzit nas narodni potencial, coz jsou zlate ceske rucicky a vychytrale makovice. Dokud cesti poslanci budou ignorovat treba skoleni o bezpecnosti, tak budou skakat jak jim ajtacky cert bude piskat. V Bundeswehru vedi koho by radi zlanarili. Potom tady mame techniky stare skoly, treba Taliban a jini "primitivove", naprostymi mistry v prenosu zprav a spionazi po staru jsou jezuiti. Vypada, ze v tomhle clanku Roberts miril do cerneho hodne blizko stredu. Doufejme, ze v pentagonu je dost lidi, co jsou si vedomi jak dopadne pokus o vitezstvi v globalni valce. No, ty hypersonicke zbrane budou mit v Cine 2020, stale mi vychazi nejlepe diplomacie a vyhnout se zavodum ve zbrojeni. Nesazel bych, ze vsichni si nakoupi potencionalne hacknutelne zbrojni systemy jako sejkove a jini zbohatlici.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-pet...

368844

3.1.2019 13:22

My rozumní musíme iba dúfať, že sa mu to podarí.

libertarian 31.?.?.?

1. "Putin zaplatil za své sebeovládání velkou cenu. ...... pokud je průzkum veřejného mínění, uveřejněný na fort-russ.com, stále platný. "
- Akýmkoľvek prieskumom netreba dávať veľkú váhu a pravdivosť.

2. "Když průzkum ukázal, že 66% dotázaných cítí nostalgii k Sovětskému svazu, je jasné....."
- každý človek si z mladosti pamätá hlavne to pekné, zabúda to zlé. Takéto zistenie je irelevantné.

3. Putin musí robiť kompromis medzi svojim správaním k veľmociam, a ku vlastným občanom. Takáto je politika.

Svet je bojiskom medzi šelmami a hlupákmi. Putin zachraňuje hlupákov pred šelmami.
My rozumní musíme iba dúfať, že sa mu to podarí.

368858

4.1.2019 11:52

RE: My rozumní musíme iba dúfať, že sa mu to podarí.

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 368858

Zachraňování hlupáků před jimi samými a před pár šelmami je nevděčná činnost popsaná výstižně jako tzv. házeni perel sviním . Je to též výrazně proti přírodě , neb příroda hlupáky nešetří a nepreferuje. Tohle Putin nedělá. Putin pracuje pro chytré, profit pro hlupáky proti jejich " vůli " je jen vedlejší následek.

368873

4.1.2019 17:19

Váleční štváči skončí tam, kam by rádi poslali naivní otroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Tedy na smetišti dějin. Rusko a Čína jsou jaderné mocnosti a na vojenský útok Západu ovládaného chazarskými zločinci jsou schopné odpovědět opravdu rychlým a pro Západ naprosto zničujícím způsobem. Způsobem, který by život na Zemi vrátil do prekambria. Ultimáta, která krachující a na dluh žijící Západ dává Rusku, svědčí o tom, ze politici Západu jsou jen hloupými poskoky tamějších velice namyšlených oligarchů žijících ve věžích ze slonoviny. Asi jim nikdo neřekl, že jaderné mocnosti 1. řádu, a tou Rusko bez jakýchkoliv pochybností je, se ultimáta nikdy nedávají. Stejně tak nepochopili, že sankce na Rusko jsou kontraproduktivní a zbytečné. Rusové jsou zvláštní národ. Pod tlakem zvenčí neustupují, nýbrž naopak sílí. Historie by mohla vyprávět. Kdyby vůdci Západu znali historii, už by věděli, že Rusko války nezačíná, ale zato i za cenu obrovských ztrát vítězně končí. Západ svou agresivní, hloupou a kořistnickou zahraniční politikou navíc spojil Rusko s Čínou, jejíž vedení je chytré a dobře ví, že po případném pádu Ruska by poslední velkou kořistí Západu byla ona sama. Nyní se západní oligarchové a jejich poskoci snaží zničit Rusko a také Čínu především tím, co ovládají úplně nejlépe, tj. intrikami, lží podvody, pomluvami, vydíráním, ničím nekrytými penězi a úroky z nich. Nedokážu pochopit, že i v 21. století jsou lidé na vzdělaném Západě stále ochotní umírat za zájmy a zisky Rothschildů, Rockefellerů, Morganů, Warburků, Habsburků a dalších samozvaných vládců zeměkoule, kteří i vlastními otroky ve skutečnosti jen pohrdají.

368880

Příspěvků: 42

02.01. 00:23  v zajetí neoconské rétoriky
02.01. 07:37 kolokol  RE: v zajetí neoconské rétoriky
02.01. 12:03  RE: v zajetí neoconské rétoriky
02.01. 14:23 kolokol  RE: v zajetí neoconské rétoriky
02.01. 08:52 Joseph Chlor  Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
02.01. 16:56 Rudolf_K  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
03.01. 11:46 martin bares  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
03.01. 16:16 Rudolf_K  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
04.01. 13:40 Joseph Chlor  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
05.01. 02:07 Rudolf_K  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
03.01. 20:58 výjimečné porušení omerty  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
08.01. 12:55 Viola  RE: Male pripomenuti (zfasizovany mainstream neustale.....
02.01. 09:20 Rudolf_K  Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 11:18 vladimir7  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 16:41 Rudolf_K  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 17:29  rusko dotovalo svazové republiky
03.01. 04:44 ignorkazik  RE: rusko dotovalo svazové republiky
03.01. 04:46 ignorkazik  RE: rusko dotovalo svazové republiky
03.01. 04:48 ignorkazik  RE: rusko dotovalo svazové republiky
04.01. 12:34 lubosmat  RE: rusko dotovalo svazové republiky
04.01. 19:06 prednohor  RE: rusko dotovalo svazové republiky
02.01. 12:00  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 16:36 Rudolf_K  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 16:44 Lovec idiotů  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 17:16  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 16:15 Lovec idiotů  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 16:48 Rudolf_K  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
03.01. 11:08 Lovec idiotů  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
03.01. 16:30 Rudolf_K  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
03.01. 21:18 ignorkazik  RE: Rusko neztratilo ani pid uzemi!
02.01. 11:35 svatoslav butora  Hranice jsou dobré
02.01. 12:11 Jan Hanuš  Souhlasím.
02.01. 12:20 Velekněz Ratata  Stávající vratkou rovnováhu ve světě udržují hlavně dvě věci
02.01. 16:54 svt  A co většina "nerusů"?
02.01. 17:13 Golem  RE: A co většina
03.01. 11:13 Lovec idiotů  RE: A co většina
03.01. 13:07 vousy13  RE: A co většina
02.01. 17:36 Pátá Mojžíšova 7:24  Válka je mír, ať žije Orwellovo varování před nadlidmi v myslích gojimů
03.01. 02:32  Stare zpusoby a technologie versus profizlovany kyberprostor.
03.01. 13:22 libertarian  My rozumní musíme iba dúfať, že sa mu to podarí.
04.01. 11:52 ping789  RE: My rozumní musíme iba dúfať, že sa mu to podarí.
04.01. 17:19  Váleční štváči skončí tam, kam by rádi poslali naivní otroky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 410