Diskuze k článku

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Příspěvků 99

13.1.2004 17:22

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

LACO 81.?.?.?

Pane Stwora, doufám, že v tom posledním odstavci kecáte. Ale bojím se, že nekecáte...

24305

13.1.2004 18:09

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Radsej pozde ako nikdy.
Irak mal byt napadnuty uz v 1998 roku ked Saddam nespolupracoval so zbrojnymi inspektormi na 100%. Podla Scotta Rittera, Saddam spolupracoval s inspektormi iba na 98%. http://prop.sk/interview_SR.htm
(chcete aby zo 100 nuklearnych alebo chemickych hlavic zostali sadamovi iba 2? Ja chcem aby mu zostala ziadna) V podmienkach primeria z Dezert Stormu v 1991 roku bola 100% spolupraca zo strany Iraku, ktora nebola dodrzana. Takze invazia Iraku a pokracovanie Dezert Stormu malo byt uz v 1998 roku a nie v az 2003 roku. Clinton si zanedbal svoje povinnosti (bol zaneprazdneny bombardovanim Krestanov v Juhoslavii a Monikou).

24308

15.1.2004 6:49

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

albert 67.?.?.?

Reakce na 24308

>Radsej pozde ako nikdy.
>Irak mal byt napadnuty uz v 1998 roku ked Saddam
>nespolupracoval so zbrojnymi inspektormi na 100%. Podla
>Scotta Rittera, Saddam spolupracoval s inspektormi iba na
>98%. http://prop.sk/interview_SR.htm

>(chcete aby zo 100 nuklearnych alebo chemickych hlavic
>zostali sadamovi iba 2? Ja chcem aby mu zostala ziadna) V
>podmienkach primeria z Dezert Stormu v 1991 roku bola 100%
>spolupraca zo strany Iraku, ktora nebola dodrzana. Takze
>invazia Iraku a pokracovanie Dezert Stormu malo byt uz v
>1998 roku a nie v az 2003 roku. Clinton si zanedbal svoje
>povinnosti (bol zaneprazdneny bombardovanim Krestanov v
>Juhoslavii a Monikou).

Pravda, Sadam bol odjakziva nieprietelom naroda, antisocialisticky zivol (rozumej anti NWO zivol). Ta fotografia, kde si potrepava rukou D. Rumsfelda - odkal to len prislo?
Ale zkratka, Sadam nechcol spolupracovat, a to bol jeho konec.
Zaplat Bohu, ze Israel takovy nie. Israel je vzorom pre vsechny gojimy, 100% respektuje vsetka rozhodnuti OSN, dokladne spolupracuje se vsemi, s inspektorami, a dokonca nabidnul vsetky sve chemicke, biologicke a nuklearne zbrane co mu jejich buh, coby vyvolenym, pridelil, - na dobrocinne ucely!
Shalom



24443

15.1.2004 18:13

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24443

nuz... pan albert....
Prezident Carter si tiez potrepaval ruku z Breznevom vo Viedni a je preto darebak? (Carter je darebak ale z ineho dovodu - ze nenakopal Iranskych mohamedanov poriadne do guliek ked napadli US Ambasadu v Teherane)
Co sa tyka porovnavania Iraku z Izraelom je tam jeden drobny rozdiel. Izrael neprehral vojnu a nieje viazany podmienkami primeria tak ako je viazany Irak.
Izraelske nuklearne zbrane ma netrapia pretoze zidia maju pud sebazachovy. (plati z nimi teoria vzajomneho znicenia ako plati napriklad z Rusmi). Moslimi nemaju pud sebazachovy a rovnako ako islamsky jednotlivec odpali na sebe vybusny opasok aby zabil par neveriacich tak islamsky stat odpali na sebe nuklearny opasok aby zabil par neveriacich statov.
Este k rozhodnutiam OSN... prezradte mi jediny stat ktory ich respektuje. [velký smích]
Allahu Agbar

24475

13.1.2004 18:14

Kde to bylo?

Dramenbejs 195.?.?.?

Ahoj,

nemohu ničemu takovému věřit bez uvedení informace, kde se to objevilo. Ostatně statisíce lidí si to už dávno myslelo, ale klíčové je, jestli se to objeví v mainstreamových médiích.

Prosím prosím, napište tu zdroj...

24309

13.1.2004 20:00

RE: Kde to bylo?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 24309

Například tady: http://www.thestar.com/NASApp/cs/ContentServer?pagename=thestar/Layout/Article_Type1&c=Article&cid=1073949010804&call_pageid=968332188492&col=968793972154 nebo tady: http://newamericancentury.org/iraqclintonletter.htm nebo tady: http://www.news.com.au/common/story_page/0,4057,8387424%255E401,00.html.

24315

14.1.2004 9:18

RE: Kde to bylo?

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 24309

Když hledáte původní zdroje, tak si je asi chcete přečíst anglicky. A když už čtete anglicky, tak by stálo za to naučit se vyhledávat informace třeba pomocí Googlu. Nové články se nejlépe hledají na news.google.com, konkrétně v tomto případě třeba pomocí klíčových slov "O'Neill" a "Bush" ... http://news.google.com/news?q=o%27neill+bush .

24367

13.1.2004 19:21

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Peter Veliky 205.?.?.?

V pripade O'Neila musite brat v povazenou ze byl vykopnut s US pred administrativy.
Vcera vecer o tom mluvili specialiste na CNN.
U neho to byla urazena jesitnost ze se s nim uz nepocita a zacal tedy inkriminovat sveho byvaleho chlebodarce.
Vsadim se ze kdyby nebyl vyhozen a dodnes byl na sve funkci, drzel by jazyk za zuby.
At je to s muhamedem Sadamem jakoliv, zaslouzil si 100% co ho potkalo v te dire. To priznavaji i Iracane.
US jim (Iracanum a obrancum miru) leze do zadku i tim, ze chteji Sadamovi priznat status valecneho zajatce. Proc na priklad Milesovic anebo Mladic a Placic se netesi stejnemu otitulovani??

24313

13.1.2004 21:54

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24313

At je to, jak je to, pane PiVi. Dulezite ale je to, ze z temnot uz prosvita svetlo. Vubec me neudivuje pane PiVi, ze podporujete stranu lzivou. Je to bud otrocke a nebo, vypocitave. Ale, v zadnem pripade ne ! rozumne. [cool]

24325

13.1.2004 21:58

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo

dubak 62.?.?.?

Reakce na 24313

Unika mi pointa Vasej reakcie. Myslite ze O'neil hovori pravdu alebo nie ? Mne sa nejedna za akej situacie vydal toto vyhlasenie, ale ci je pravdive. Zatial vsetky informacie (aspon co som ja videl a cital) nasvedcuju ze hovori pravdu a myslim ze nezalezi ci bol vykopnuty (mne je to srdecne jedno) alebo ho opustila zena alebo ma problemy so stolicou. Clanok je Bushovi a jeho klamstvach a zvelicovani problemov. Podla mna keby to nevykecal on a teraz, tak niekto iny a neskor. Ale urcite aj ten by bol nedvoveryhodny, pretoze trhal pavukom nohy ked mal 3 roky. Prajem pekny den.

24326

13.1.2004 23:54

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24326

Přesně tak!

24335

14.1.2004 11:50

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Pardubitz xoplv01 (zavináč) vse (tečka) cz 146.?.?.?

Reakce na 24313

Nikoli "inkriminovat", ale "diskreditovat" sveho chlebodarce.
Je to z me strany rypalstvi, ale jazyk je jazyk.

24372

13.1.2004 20:03

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

mgr 62.?.?.?

ne stacilo co dnes odvysielala joj (markiza ci stv asi to iste neviem nesledoval som) [smích]

v podstate to iste len neuviedli podrobnosti na rozdiel od p stworu a hlavne fantasticku vetu zavesili, "ak sa potvrdi ze dokumenty ziskal ilegalne moze byt vezneny" teda co mne z toho vyplyva ze mozete byt akakolvek svina hlavne ze to je zakonne [smích] a este dajme na vsetko zakaz aspon do roku 2050 [smích] mna by aj teraz zaujimalo preco az v roku 2030 budu moct byt spravy spisy o JFK otvorene co tomu brani dnes, naco cakat ? [smích], to je torchu mimo ale nevadi [smích]

24316

13.1.2004 20:47

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Emil emilkaminsky (zavináč) yahoo (tečka) com 208.?.?.?

Jelikoz je zrejme,ze zde jen papouskujete neci nazory,aniz byste ze sebe vyloudil byt i predstiranou snahu o porozumeni politickeho pozadi,navrhuji abyste pripojil alespon referenci originalnich zdroju.

24318

13.1.2004 21:46

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Mne se libi veta:
"Stejně tak dlouhý, neutuchající proud odhalených podvodů a lží amerického prezidenta může časem nahlodat pochybnosti i v zatemněných myslích Američanu. A to by mohl být Bushův konec".
O cem by se asi diskutovalo, kdyby politicka vyspelost a uvedomelost obcanu v USA byla tak na vysi jako v Kanade nebo v Cesku? A proc by mel Bush zkoncit, kdyz na Kanadu ani CR jeho presidentsvi nema prakticky zadny vliv. Jelikoz mu to docela jde, bude presidentem i v druhem terminu.
Paul O'Neill dnes v interview na televizi na otazku koho bude volit odpovedel: "Presidenta Bushe"!

24324

14.1.2004 0:01

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24324

No, O'Neila se zeptali, zda by volil pro Bushe, nepřišel s tím on sám, a on na otázku odpověděl, "pravděpodobně" a dodal, že mu nikdo jiný nepřipadá schopnější, nebo lépe připravený. To je ovšem věc názoru a poněkud schizofrenický postoj starého pána (po jeho zveřejněných postřezích)...

Já si mezi presidentskými kandidáty nedokážu představit někoho méně připraveného a nepoctivého, než Bushe a kdokoliv by byl lepší než on!

24336

14.1.2004 1:12

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24336

Ja jsem O'Neila vystoupeni v TV nevidel, zpravu mam z komentare na radiu, kde tvrdili, ze se snazi od vydane knizky distancovat a vse svadi na novinare a ze ma problemy , ze dal k disposici novinarum tisice dokumentu, mezi nimi i dokumenty s oznacenim "tajne". Na me dela dojem, ze se mu na mozku uz podepisuje stari a proto byl z funkce odvolan. Na druhou stranu, kdyz tolik let sefoval uspesne firmu Alcoa aluminum , tak asi nebyl blbej. Asi se budete muset smirit s Bushem dalsi ctyri roky!

24343

14.1.2004 2:44

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24343

Nesnaží se od vydané knížky distancovat, ale tvrdí, že něměl použít takových vznětlivých slov, které prý odvádějí pozornost od podstaty věci... Dokumenty nejsou podle něj tajné, dostal je od právníka v DoT, který má být zodpovědný za jejich korektnost (netajnost). Osobně mě překvapuje, že se vůbec od něčeho distancuje, měl si dát pozor, jak to formuloval v prvé řadě. Zkušený se zdá být dost... Takže z toho mám podivný dojem.

S vítězstvím to ještě není tak jisté, ale samozřejmě s dalšími lety Bushovy hrůzovlády pro jistotu počítám... [mrknutí jedním okem]

24347

14.1.2004 12:11

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

dub 193.?.?.?

Reakce na 24347

já též. ne snad, že bych se domníval, že to co tvrdí je daleko od pravdy, ale proto, že alcoa má historicky s bandou kolem bushe mnoho společného, a stát se jejím šéfem bez genossenschaft nejde.
takže mi to spíš připadá, že bush už se stal pro loutkoherce figurkou velmi nepohodlnou a má dojít k její výměně. avšak to též znamená, že vše je stále pod kontrolou a důvod k radosti tudíž pramalý...

24373

13.1.2004 23:45

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

pasant 212.?.?.?

Ach ta inflace...
To, co provedl kdysi Nixon byly ve srovnani s tim, co si dovoluje Dubya a jeho "administrativa", detske hry. A presto mu to tehdy velmi rychle zlomilo vaz. Ne tak Bushovi a ostatnim "politikum svetove spicky". Proc?

Politici ztraceji posledni zbytky slusnosti a stejne tak se vytratil jakykoli smysl pro etiku a soudnost tech, kteri je voli, jak lze usoudit z nekterych zde uvedenych prispevku. Politikove mohou zajit jen tak daleko, jak jim dovolime. To, co se deje, je tedy zrcadlem nasi vlastni nevsimavosti, hlouposti a arogance.

Ano. Budme takovymi... pohodlnymi, medialne tezce deformovanymi kreteny, Igory cim dal lhostejnejsimi k ostatnim, k obycejnemu lidstvi a tem, kteri nas "vedou"...
Ale pak, prosim, tahneme vozik - a drzme huby!

24334

14.1.2004 2:54

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24334

Ano, smutná pravda...

24348

14.1.2004 0:58

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jarmila Warnerova 216.?.?.?

The Iraq Liberation Act
October 31, 1998

STATEMENT BY THE PRESIDENT

THE WHITE HOUSE

Office of the Press Secretary

For Immediate Release

October 31, 1998

STATEMENT BY THE PRESIDENT

Today I am signing into law H.R. 4655, the "Iraq Liberation Act of 1998." This Act makes clear that it is the sense of the Congress that the United States should support those elements of the Iraqi opposition that advocate a very different future for Iraq than the bitter reality of internal repression and external aggression that the current regime in Baghdad now offers.

Let me be clear on what the U.S. objectives are: The United States wants Iraq to rejoin the family of nations as a freedom-loving and law-abiding member. This is in our interest and that of our allies within the region.

The United States favors an Iraq that offers its people freedom at home. I categorically reject arguments that this is unattainable due to Iraq's history or its ethnic or sectarian make-up. Iraqis deserve and desire freedom like everyone else. The United States looks forward to a democratically supported regime that would permit us to enter into a dialogue leading to the reintegration of Iraq into normal international life.

My Administration has pursued, and will continue to pursue, these objectives through active application of all relevant United Nations Security Council resolutions. The evidence is overwhelming that such changes will not happen under the current Iraq leadership.

In the meantime, while the United States continues to look to the Security Council's efforts to keep the current regime's behavior in check, we look forward to new leadership in Iraq that has the support of the Iraqi people. The United States is providing support to opposition groups from all sectors of the Iraqi community that could lead to a popularly supported government.

On October 21, 1998, I signed into law the Omnibus Consolidated and Emergency Supplemental Appropriations Act, 1999, which made $8 million available for assistance to the Iraqi democratic opposition. This assistance is intended to help the democratic opposition unify, work together more effectively, and articulate the aspirations of the Iraqi people for a pluralistic, participa--tory political system that will include all of Iraq's diverse ethnic and religious groups. As required by the Emergency Supplemental Appropriations Act for FY 1998 (Public Law 105-174), the Department of State submitted a report to the Congress on plans to establish a program to support the democratic opposition. My Administration, as required by that statute, has also begun to implement a program to compile information regarding allegations of genocide, crimes against humanity, and war crimes by Iraq's current leaders as a step towards bringing to justice those directly responsible for such acts.

The Iraq Liberation Act of 1998 provides additional, discretionary authorities under which my Administration can act

24341

14.1.2004 1:15

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

zalozak 202.?.?.?

Jisteze bych byl rad aby "narod prohledl" a soucasna situace vyustila do obratu k pozitivnimu. Jenze ono to nemusi byt tak snadne.

Ja spravne pisete jednak je tady vzdy varianta druheho 9/11 a krome toho "prumerny" american je zrejme perfektne zmapovana a dokonale ovladana entita. Aplikace takzvane demokratickych principu "vetsiny" dokonce se umoznuje se ani neohlizet na desitky milionu odpurcu (Jestlize v cca 250M narode je 40% proti necemu jedna se o 100M odpurcu!) Dokonce staci jak vidno mit podporu 51.2% a vulgarne receno takove mnozstvi nemuze byt problem zblbnout.


Jakkoliv to bylo s 9/11 ti co organizovali nasledne kampane vedeli ze jim to projde. Stejne tak vedeli ze jim projde Irak, omezene demokracie a zavadeni politickeho statu. (Stejne jako vedli ze jim projde vetovani rezoluci o zemi "pratel" a desitky dalsich spinavosti)


V Americe je mnoho veci shnilych ale ve spouste dalsich vedou zcela presvedcive. Ovladani verejneho mineni a mapovani nalad je jedna z nich. Maly priklad Hollywood. Predpokladam ze je verejnym tajemstvim ze "magicka formula" byla davno nalezena a v dnesni dobe prakticky neexistuje neuspesny film. Neuspesny, tim myslim opravdu ztratovy nikoliv nesplnujici ocekavani.

Model je dokonale spocitan a predpokladana reakce divactva jednoznacne definuje vytypovane site distribuce. O osudu filmu je rozhodnuto davno pred tim nez se dokonci a smlouvy o marketingu a distribuci jsou podepsany v te dobe taktez. Oni totiz VI... a proto nemohou prodelat. (Kdyz to bude sracka tak se to rovnou da na video a proda jako pulnocni film kabelovym televizim, a navic se prodaji reklamni predmety)


Pravda nikdy nemela na ruzich ustlano a v dnesni dobe je to velmi sporna hodnota. Lide veri tomu cemu chteji verit a hadejte co to bude.

Prece nejsme opravdu tak najivni abychom predpokladali ze prumerny american bude chtit verit myslence ze jeho vlastni vlada se podili na zlocinech proti lidskosti, ze de facto tyranizuje cast sveta a ze on je svym souhlasem spoluodpovedny za tyto ciny. Tem inteligentnejsim navic zrejme dochazi ze je to "cena" za soucasnou podobu velkem konzumni ameriky ... a cena kterou plati povetsinou nekdo jiny. (nakonec co je jim do nejakych arabu - vzdyt to muzete slyset dnes a denne)

24344

14.1.2004 1:41

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Josef napsal: A proc by mel Bush zkoncit, kdyz na Kanadu ani CR jeho presidentsvi nema prakticky zadny vliv.
Myslim ,ze byste si mel precist ,co vsechno a koho poslala Ceska vlada do Iraku,to za prve,za druhe je zde zcela zrejme,ze demokracie neexistuje v Americe ,ale diktatura jednoho cloveka,jez je podporovan klubkem zlocincu ,kdyz muzou vest valku ,"bez duvodu",ackoliv ,jako gansteri maji duvod ,okrast iracky lid o jeho prirodni zdroje.
Jak ,uz nekdo ,daleko pre dtim poznamenal, ze "DEMOKRACIE" je posledni stupinek k diktature!!!!!
Jestlize Bush je spatny ,tak mnohem spatnejsi jsou vsichni politici ,jez podporovali jeho politiku slouzit zajmum Israelu,ktery uz ted mu znova radi ,co by mel udelat se Syrii a nebo s Iranem.

24345

14.1.2004 2:26

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Two Ukrainian soldiers have been wounded in clashes with protesters in the southern Iraqi city of Kut, while British soldiers remain on high alert after a weekend of deadly unrest in Amara.
Two Ukrainian soldiers were wounded on Monday when clashes erupted between Ukrainian forces and Iraqi police on one side and demonstrators demanding jobs, our correspondent reported.
------------------
Zde, je nazorny priklad ,vsech "demokraticky" zvolenych politiku,co delaji se svou zemi a se svymi obcany,aby se zalibili zamorskym gansterum ,nebot politiku USA nemuzem jinak ani nazvat.Co maji ukrajinsti vojaci co delat v Iraku,ublizil nejak Irak Ukarjine?
Co delaji slovensti vojaci v Iraku,to je nejaka americka kolonie?
Co, delaji polsti vojaci v Iraku,coz bych omluvil ,nebot presidentem je zid a politika USA je podporovat Israel,takze tady by byl "duvod",proc Madarsko nabizelo svoje zakladny k pouziti proti Iraku,copak neexistuje jediny politik ,ktery neleze nekomu do tech neslusnych mist?

24346

14.1.2004 7:25

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 24346

Co delaji slovensti vojaci v Iraku,to je nejaka americka kolonie?

Typujem, že si tam privyrábajú. (btw: a čo robíte vy v Austrálii?)

24363

15.1.2004 1:22

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Reakce na 24346

Nohejle ty jses strasne zabednenj chlapek. Nevim kolik je ti let ale podle tvych uvah tak jsi sotva vysel ted skolu. To snad neni mozne jak jsi naivni.

24430

15.1.2004 6:33

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

albert 67.?.?.?

Reakce na 24430

>Nohejle ty jses strasne zabednenj chlapek. Nevim kolik je ti
>let ale podle tvych uvah tak jsi sotva vysel ted skolu. To
>snad neni mozne jak jsi naivni.

Danek, no to je dobre ze v Kocourkovskem Bulikove je stale tolik odbednenych, inteligentnich, chytrych a vzdelanych chlapiku jako jsi ty sam. A ze jsi odhalil protinozce Nohejla.
Nebyl ty jsi sam v ex-systemu (tj. v dobe Predsametove) v SSM? Ja totiz jednoho SSM Danka pamatuju, nebudu charakterizovat jeho kvality. Nebo, ze by to byl tvuj rodic? Ci nejaky pribuzny? Jestli ano, kaplo aspon neco z toho (clenstvi)?
Bud rad, ze jsi mladej. Nohejl je starej, neco ma za sebou, a tak nelze.





24442

14.1.2004 3:07

Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?

Priznam se dobrovolne, ze nechapu co znamena vsechen ten kraval a senzace kolem O'Neilla.
Ze byla diktatura Saddama Hussaina nebezpecna nejen pro Stredni Vychod, ale i pro cely svet bylo jasne uz davno. A ze je nutno neco podniknout vedel i Bill Clinton. Jenze ten chlapec mel jine starosti. [mrknutí jedním okem]
Teroristicky utok 9/11 provedeny Al-Kaidou mel se Saddamovou diktaturou nejspis jen malo spolecneho. Ukazal ale, ze doba omezenych teroristickych utoku, kdy bylo mozno cekat az to bouchne, zahyne par lidi a teprve pak reagovat je uz bohuzel za nami.
Zasah v Afghanistanu jako reakce na 9/11 se sice podaril, ale to uz bylo pozde.
Preventivni zasah v Iraku je nacasovany mnohem lepe. Zda se, ze to tady nekterym lidickam nejde pod fousy. [vyplazený jazyk]
Kaja

24349

14.1.2004 3:49

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 24349

pokud takhle podame fakta a vychozi predpoklady pak otazka je opravnena - proc ten humbuk ?

Jenze mily pane jadro pudla je v tom ze vase vychozi predpoklady jsou sice v souladu s oficialni linii ale jinak znacne zjednodusene.

Uz to tady zaznelo. Proc ma cenu pochybovat?

Po dvou desivych valkach pri kterych prilo o zivot x milionu lidi se doslo k potrebe jisteho mezinarodniho prava. Jakkoliv je nedokonaly tento system jen jeho dodrzovani muze vest ke zlepseni situace. I kdybych prijal argument ze si to vlastne Irak zaslouzil (mimochodem Sadam urcite ale pokud vim tak umiraji a trpi Iracane!) a ze "hodne" USA vyresilo nebezpecny problem, co kdyz priste se stejnou ignoranci treba "mene-hodna" Cina vyresi uzemni a hospodarske problemy s TW ci polovinou asie (urcite by se najdou dukazy o teroristickych aktivitach ), ci Rusko jako preventivni zasah zabralo par dalsich zemi.

Smyslem respektovani prava je zajistit aby pravo bylo dodrzovano. Jiste by bylo jednodussi podezreleho (pravdepodobne pravem) drogoveho dealera rovnou zastrelit na ulici misto pokusu mu slozite dokazovat ze je vinen. Jenze kdo pak jinemu zabrani aby jednoho dne proste jen tak nezastrelil vas.


A jeste poznamka- proc ma cenu pochybovat (uz to tady jednou zaznelo) . Sve zavery (napr. ze za 9/11 byla Al-Quaeda) delame na zaklade informaci. Pokud se ale neustale ukazuje ze informace jsou predkladany jako falesne, manipulovane ci dokonce fabrikovane pak jsou mozna nase zavery chybne. Proto ma i tahle afera (jako tresnicka na dortu lzi) svuj smysl.

24351

14.1.2004 3:49

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24349

Pane Kájo, v podstatě jde o to, že Američanům jejich president lhal, a to v situaci poměrně extrémní - na ospravedlnění preventivního, útoku na jinou zemi. To má, ať si to přiznáte, nebo ne, dalekosáhlé následky na kontrolu zdejšího procesu, který vede k válce, důvěru lidí k vládě a spoustu jiných věcí. Rozhodně se nedá podceňovat... Je mi zároveň jasné, že většina lidí v Čechách by tento pohled asi považovala opět za nějakou americkou zvláštnost, jak u procesu s Clintonem... Míra přehlednosti, kterou Češi navíc vyžadují od své vlády je minimální a občanská uvědomělost jakbysmet. U Bushe, ale, stejně, jako u Clintona, jde právě o to lhaní. Nemusím Vám jistě říkat, že není také lež jako lež...

Pokud by byl postup Bushovy vlády podroben kompletnímu vyšetření a vinící by byli potrestáni, považoval bych to za první krok ke zlepšení. Zatím tomu ale vláda brání, lže o situaci před válkou, o situaci během války, a o všem ostatním kolem. Člověk nemusí mít ani vyhraněný názor na důvody americké invaze Iráku, stačí pozorovat, jak se vláda chová ve vztahu k volnému přístupu novinářů v Iráku, jak situaci v Iráku dále ovlivňují i tak naprosto pokleslá americká hlavní media, apd. Situace s O'Neilem je rovněž symptomatická - okamžitě po jeho komentáři se na něho vrhli pravicoví komentátoři a popisovali tohoto dlouholetého veterána a úspěšného šéfa jedné z amerických předních firem, jako propuštěného zahořklého zaměstnance, který nelojálně kritizuje svého bývalého šéfa - jednoho z nejneschopnějších a nejpasivnějších presidentů v historii americké ekonomie!
To je prostě směšné a nedůstojné. Kritika a nesouhlas se svou vládou byly a doufám, že stále budou, získaným, či vrozeným právem každého Američana.

24352

14.1.2004 9:56

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 24352

Pane Juchelka.
Ta poznamka o chovani pravicovych komentatoru se me zda byt naprosto nesmyslna.
Pravda, mame tady diky zakroku v Iraku skutecnou vlnu vasni, ale jestli nekdo neobstal, jsou to rozhodne media levicova. Jejich soustavne urazeni prezidenta a vsechny ty naprosto nesmyslne a nepodlozene konspiracni teorie nemaji v dejinach zurnalistiky obdoby.
Kaja

24368

14.1.2004 16:40

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24368

Pane Kájo, nesmyslné je naopak Vaše tvrzení, že v USA jsou snad nějaká hlavní média levicová. To byla blbost už za Clintona...

Já jsem ty pravicové komentátory viděl na CNN a to, že jsou pravicoví jsem o nich netvrdil já, ale oni sami. Ve skutečnosti jim jde pouze o to, že si někdo dovolil šáhnout na jejich pánbíčka a to, že Bush je ulhanec není rozhodně tvrzení, které by bylo doménou levičáků. SKuteční konzervativci to vědí (a tvrdí) dávno také...

24381

14.1.2004 22:34

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 24381

Pane Juchelka.
Usmivam se ted nad predstavou nejakeho komentatora CNN ktery o sobe tvrdi, ze je pravicak.
Mozna ale, ze mate pravdu a skutecne se tam k tomu nekdo priznal. Stejne ale se tam mohl nekdo priznat k tomu, ze je levicak. Vite, ja nejsem nejaky velky fanda CNN, ale davam jim kredit za to, ze tam uslysite nazory z obou stran politickeho spektra a nejaka ta kritika vlady kterou mate tak rad je tam videt a slyset kazdodenne.
Jestli vam pane Juchelka chybi nejake hlavni americke medium ktere by se misto zpravodajstvi specializovalo na sproste nadavky na adresu prezidenta a nicim nepodlozene klepy o znasilnenych kurdskych princeznach, tak to me teda nechybi.
God bless America
Kaja

24416

15.1.2004 2:16

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24416

Pane Kájo, zřejmě jsem se špatně vyjádřil, původně jsem měl na mysli komentátora - člověka, který se na CNN vyjadřoval, komentoval, události. Ne tedy komentátora CNN - anchor(a), jako je např. Wolf Blitzer, ale jednoho z pozvaných hostů. Moje chyba. Měl jsem tudíž na mysli pozvaného hosta - konezervativním stratégovi, či co to bylo... Nemyslím si ale, že komentátoři CNN jsou vesměs levicoví, rozhodně na takové Paule Zahn nebo Lou Dobbsovi to není znát a já taková dělení ani neuznávám. Bush se chová zcela nekonzervativně, ale vysvětlete to jeho zpitomělým stoupencům!

Byl jsem zrovna nedávno na CNN svědkem, jak její komentátoři (ti praví) manipulují své otázky a hosty (např. nedávná debata W. Blitzera s G. Sorosem) tak, aby zpochybnili presidentovy oponenty a skutečná kritika a seriózní debata na CNN rozhodně chybí! Zprávy se zaměřují hlavně na senzace a bulvár, jakýkoliv seriózní zbytek je pouze ve formě soundbites... To platí i o ostatních zprávách.

24433

14.1.2004 3:52

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24349

Oh Kajinku Kajo [oči v sloup]

24353

14.1.2004 12:57

RE Neplačte, pane Lve

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 24353

Ony se ty ZHN v Iráku našly.

Šlo sice jen o pár desítek minometných granátů naplněných zpuchýřujícím čímsi (novináři nedokázali specifikovat) podle obrázků v TV asi nefunkčních (zjevně skrz naskrz rezavé), ale ZHN to zcela jistě byly a nebyly podle příslušné smlouvy vydány inspektorům.

Jistě můžete namítnout, že to byl jen a jen b...l iráčanů a budete mít stoprocentní pravdu. Jenže v diktaruře nese odpovědnost za vše (tedy i za tohle) ten diktátor.
Když nezaplatíte správně daně, tak vám skutečnost, že to nebyl zlý úmysl, ale jen binec v účetnictví od sankcí taky moc nepomůže (maximálně tam, kde by se bralo v úvahu úmyslné x nedbalostní krácení daní). A v řadě států by vám za ten binec v účetnictví napařili ještě flastr navíc.

24374

15.1.2004 15:26

RE: RE Neplačte, pane Lve

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 24374

Pane Šimůnku, už jste se díval na poslední výsledky zkoumání obsahu těch vašich minomentných granátů?

http://wireservice.wired.com/wired/story.asp?section=Breaking&storyId=813911&tw=wn_wire_story

Zdá se, že tento nález bude sdílet osud všech ostatních "nálezů"...

V budoucnosti bych ocenil, kdybyste aspoň jako první zveřejnil patřičné dementi Vašich tvrzení a hlavně si to opravil "uvnitř" a příště s výroky jako "ZHN to jistě byly", trochu počkal.

24459

15.1.2004 8:46

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Markéta M. 217.?.?.?

Reakce na 24349

Nemám co zvláštního dodat, snad jen to, že si tím, že JEDINÝM organizátorem útoku z 11. září byla Al-Kaida, nejsem až tak jistá...

Al-Kaidě to nepřineslo zhola nic přínosného - jen problémy - avšak Americe velmi mnoho, například:
- naději na změnu regrese ekonomiky injencí financí do zbrojního i jiného průmyslu
- umožnění restriktivních opatření jak ve Spojených státech, tak i jinde
- umožnění získání finančních i ekonomických informací od "označených nepřátel", kteří v záchvatu paniky tyto informace dodávali
- umožnění vstupu vojsk USA do teritoria se zdroji ropy, kam před tím mohli jen přes Izrael (Kuvajt zklamal...)
- posílení pozice prezidenta Bushe
atd.

Opravdu si myslím, že Al-Kaida byla pouze zneužita (a dost možná i proti své vůli, resp. bez jejího souhlasu - psychologů je v CIA na to dost), a tak si nejsem jista, co v této situaci může následovat...

24447

15.1.2004 15:33

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24447

Spravne pani/slecno Marketo. To, co jste zde uvedla, je ta prava definice pro "boj proti terorizmu", vyhlaseny Bilym domem a Bushem. Ale stale si myslim, ze to pozadi je daleko jine a ze v tom jsou i prsty zeme vyvolene - Izraele.

24460

15.1.2004 18:18

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24447

Pani Marketa
"Opravdu si myslím, že Al-Kaida byla pouze zneužita (a dost možná i proti své vůli, resp. bez jejího souhlasu - psychologů je v CIA na to dost), a tak si nejsem jista, co v této situaci může následovat..." [chechtot]
Samozrejme ze kazde male decko vie ze Alkaida a Usama ben Ladin su agenti CIA.... iba miliarda tupych mohamedanov to nevie a modlia sa k nim ako ku novym prorokom [oči v sloup]

24477

14.1.2004 7:48

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Tom 216.?.?.?

Zákon padajícího h se naplňuje ...

Nějak mi nadpis s obsahem tohoto článku nekorespondoval. Až když jsem se odebral do myslivny, oddal jsem se rozjímání.

"O jaký zákon jde? Jaké há? Jaké hvězdy padají? Co se naplňuje?" Byl jsem zmaten a pro jistotu jsem si aspoň něco přál. Protože když padá hvězda, tak si člověk má něco přát a ono se to vyplní. Ukončil jsem rozjímání a energicky 3x spláchnul.

Poslední model keramického American standardu fungujícího na principu podtlakových trysek spolehlivě zapracoval. Dvakrát. Při třetím zmáčknutí páčky se americká dokonalost proměnila ve vířící fontánu. Ledva jsem sačil uskočit a v tom okamžiku mi to došlo - článek se měl jmenovat
"Hovno letí vzhůru!" nebo "Bobek se vrací!"*

"Zákon padajícího hovna" je zvláštní převrácenou analogií, koncilem zdůrazněného principu subsidiarity. Nejde ovšem o možnost rozhodování na nejnižší úrovni, ale o to, že každý problém - respektive nepříjemnosti s ním spojené - se nakonec rozplácne o tu nejníže postavenou instanci. Lidově řečeno - Nahoře vypadne bobek a dole ti jebne na hlavu.

24364

14.1.2004 18:48

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Tom 216.?.?.?

Reakce na 24364

Sacrebleu! Podařilo se mi (zase!) neukončit párový tag pro bold. Bylo by zde možné na proklik zobrazit náhled pro kontrolu před odesláním?

24389

14.1.2004 19:19

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24389

Tome,

vezmete-li v úvahu hmotnost toho hovna, tak je to bold naprosto výstižné.

24392

14.1.2004 19:31

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24389

Vaše starosti bych chtěl mít, Tome v Kanadě. Mnohem prospěšnější, a to pro celý svět, by bylo vždycky na proklik zobrazit náhled pro kontrolu před odesláním každého hovna z Washingtonu. Nějakej takovej shit detector v Bushově myslivně. Nebo několik, kdyby jeden nestačil.

24395

14.1.2004 19:13

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24364

Tome,

já také nemám rád, když někdo napíše h, zbytek myšlénky vytečkuje a nechává na představivosti čtenáře, o co jde. Jsou totiž i tací, kteří se mylně nebo škodolibě domýšlejí nějaké sprosťárny.

Já se domnívám, že v tomto případě je výklad toho h... jednoznačný, protože se mluví o politice současné Bushovy administrativy, jejíž akce a reakce mají empiricky uzákoněné padání a dopad podle poučky "and then the shit hits the fan" [a potom hovno trefí větrník]. Nedomyšlená byla snad jen druhé část titulku - "zastavilo se u Bushe", protože takové padající hovno jednak není Bush schopen zastavit a zadruhé, což je mnohem víc vošajstlich, rozptýlené větrákem dopadne na všechny Američany.

24390

14.1.2004 10:53

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

JaVam panove neco reknu na rovinu,ja nejsem zadnym obdivoatelem Hitlera,ale kdyz se kouknu ,co dela on a co del aTA KLIKA Bushe ,TAK VAM ROVNOU REKNU,ze mam vice porozumeni pro nej,vezmete napriklad Mnichov ,no prece to mu Britanie s Francii primo vnutila ,jaKO DAREČCEK,kdo by odmitl napriklad 1 milion dollaru uplne za nic,ted ,kdyz vezmete Clintona,kteremu uschovali semeno na kalhotach do soudniho procesu,kam se dostala Monika ,jen pres postel ,pomalu az do Pentagonu a po nem Bush ,ktery vyhlasil valku jenom proto ,ze se mu Saddam Hussein znelibil a prestaly chodit dollary z Iraku za dodane biologicke latky na niceni Iracanu,kteri meli zase jine latky na niceni Iracanu,takze si myslim,treba jsme i blazen, ze Adolf Hitler byl vic charakterni,jez tenhle superpovl,co se nam snazi vnutit jeden svetovy zidovsky government-vladu,ala Tavestock s klubem svobodnych zednaru ,to vse na vynyvani normalnich myslicich mozku a udelat z nas stado,ktere za kousek "sena" proda i svou babicku,materialistickou spolecnost plnou prodejnych zoldneru,ochotnych za dollar zabit kde koho:

24369

14.1.2004 17:26

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24369

Pane Nohejl!
Podle Vasi theorie vylodeni spojeneckych vojsk ve Francii a otevreni druhe fronty v r. 1944 by bylo take nelegalni. Sadam byl tyran a ZHN se najdou pravdepodobne odvezene do Syrie. Vzhledem k jejich vrazedne ucinosti se neda cekat a zautocit az po jejich pouziti. Jestli pan Juchelka tvrdi, ze Bush o ZHN lhal je to jeho nazor, ale vetsina lidi s jeho nazorem nesouhlasi. To by museli lhat Anglicani Francouzi a cele OSN v cele s Hans Brix take.
-------------------------------

Kdyby demokrati nominovali na presidentske volby senatora Liebermana, tak by od zidovske komunity dostal 71% hlasu.
Ale vubec nejvetsi podporu zidu, od kterych dostala nejsilnejsi podporu ma Hillary Clintonova, ktere pomohli na misto senatora za stat New York. Zidi vetsinove voli demokraty (levici) a proto mi jaksi nejdou dohromady Vase theorie o ovladnuti US politicke sceny zidama. Levice to momentalne prohrava i ve volbach do vlad jednotlivych statu. Demokrati(levice) ovladali kongres celych 40 let a az za Clintona ztratili vetsinu V House Representatves (435 clenu) a v r. 2002 ztratili i Senat (100 clenu - dva za kazdy stat). Duvedem je , ze lide zjistuji, ze ten tridni boj (sliby , ze bohatym vezmou a daji to chudym) uz zasahuje do dani stredni vrstvy. Z dobre myslenych programu na pomoc chudym se stavaji byrokraticti mamuti a chudych misto aby ubyvalo spise pribyva, protoze kdyby se vyresila otazka chudych strasne velka byrokracije by se pripravila o sva dobre placena mista.

24386

14.1.2004 19:15

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24386

Pane Josefe, pisete nyni dost strizlive a objektivne. Asi jste republikan ?! Ale podle me, at republikan, nebo demokrat, je to vsechno stejna verbes. [smích]

24391

14.1.2004 19:38

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24391

Jo, až na to, že Jozefovi z těch čtyřiceti let nadvlády Demokratů nějak vypad´ Nixon, Ford, Reagan a Bush senior. Jinak to má střízlivý a objektivní.

24397

14.1.2004 21:40

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24397

Pane Taborsky prominte, spatne jsem to podal. Minil jsem ctyricet let nadvlady demokratu v Kongresu. Co jsem tim myslel?
Pravdepodobne vetsine ctenaru neni znamo, ze veskere penize pochazeji z Kongresu a novinari kdyz rikaji "Reaganuv rekordni schodek rozpoctu" tak kali vodu, protoze dluhy dela Kongres. Kdyz Bush navrhne stanici na Mesici, tak je to jen dobra myslenka, dokud penize neodsohlasi Kongres, tak Bush s tim nemuze vubec nic delat. Zkracene kdo kontroluje federalni penezenku ma moc a to je Kongres.

24411

14.1.2004 23:19

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24411

Mno, to jste měl napsat, jak jste to mínil. Peněženku ovšem nekontroluje Kongres, jak by podle ústavy (článek 8) měl, ale kontroluje ji zcela nekontrolovaně Federal Reserve Board, jehož předsedu navrhuje Prezident a nepamatuji, kdy by jeho návrh nebyl Kongresem potvrzen. Navrhování a schvalování rozpočtu výkonnou a legislativní branží je opičárna pro blbé publikum.

Z Kongresu také nepocházejí peníze, nýbrž peníze vybrané od daňových poplatníků a z nasekaných dluhů Kongres všelijak rozděluje a přerozděluje. Ono je to nakonec buřt, protože nemáme peníze, ale směnky Federální Reservní Banky, která není federální, ale soukromý finanční podnik.

Takže ultimativně je odpovědný Prezident, který všechen ten bordel FRB trpí. Jenže on za to vlastně nemůže, protože je prezidentem z milosti onoho soukromého podniku.

24418

15.1.2004 0:35

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24418

Pane Taborsky rozpocet kontroluje Kongres a schvaluje president. Stejne tak FRB spada pod Kongres a Allan Greenspan se stejne tak zodpovida ctyrikrat za rok kongresu.A jestli si myslite, ze FRB je soukrome vlastneny podnik, tak si to myslete, me na tom nesejde. Ono vice lidi ma problemy pchopit, jak penize pracuji. Na priklad momentalne slaby dolar je nevyhoda pro turisty, ale vyhoda pro US export. Evropanum dela dobre silne Euro, ale nikdo nekupuje dolar, coz je momentalne pro Evropana nejlepsi investment. Za sto Eur koupite 127 $ po stoupnuti $ k Euru na 100-100 mate 27% profit a Euro slo dolu minule z 1.17 az na 85centu tak si to spocitejte jak se bezpracne daji delat penize. (A to nejsem ani zid, pouhy cesky koumak)

24426

15.1.2004 3:05

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24426

Pane Jozef, Vy náš českej koumáku!

Píšete, že když za sto Eur koupite 127 dollarů, tak po stoupnuti dollaru k Euru na 100-100 budete mít profit 27% profit. Já vím, že se snažíte, nám blbcům, finančnictví a i prostou matematiku co nejvíc zjednodušit, abychom mohli Vaše koumáctví pochopit. Já si toho cením. Dovolte mi jen podotknout, že v tom případě (když k tomu dojde[velký smích]) bude Váš profit jen 27 dollarů a nikoliv 27%. Rovněž, Euro ne"slo dolu minule z 1.17 az na 85centu", nýbrž nahoru, popletl jste si zřejmě konverzní tabulky.

Doufám, že pochopíte, no hard feelings, že se proto vzdám Vašich rad jak snadno dělat peníze a Vašich ponaučení, jak se děla v Americe federální rozpočet a dluhy.

24435

15.1.2004 4:25

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 24435

>Pane Jozef, Vy náš českej koumáku!
>
>Píšete, že když za sto Eur koupite 127 dollarů, tak po
>stoupnuti dollaru k Euru na 100-100 budete mít profit 27%
>profit. Já vím, že se snažíte, nám blbcům, finančnictví a i
>prostou matematiku co nejvíc zjednodušit, abychom mohli Vaše
>koumáctví pochopit. Já si toho cením. Dovolte mi jen
>podotknout, že v tom případě (když k tomu dojde[velký smích]) bude Váš
>profit jen 27 dollarů a nikoliv 27%. Rovněž, Euro ne"slo
>dolu minule z 1.17 az na 85centu", nýbrž nahoru, popletl
>jste si zřejmě konverzní tabulky.

>
>Doufám, že pochopíte, no hard feelings, že se proto
>vzdám Vašich rad jak snadno dělat peníze a Vašich ponaučení,
>jak se děla v Americe federální rozpočet a dluhy.

problem 1)profit nebude $27, ale 27 euro, coz je pri ivestici 100 eur opravdu 27%
reseni: ucebnice matematiky pro 3.rocnik zakl. skol.
problem 2) euro po zavedeni bylo 1.17 a opravdu slo na 0.85
reseni : pred vystrelem zamirit

24437

15.1.2004 19:07

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24437

Pane Zmatoušku,

píšete: "problem 1)profit nebude $27, ale 27 euro, coz je pri ivestici 100 eur opravdu 27%
reseni: ucebnice matematiky pro 3.rocnik zakl. skol."


To je od Vás moc pěkné, že jste přispěchal na pomoc panu Jozefovi s učebnící počtů pro třetí postupný ročník. Já nevím, zda jste to s panem Jozefem konzultoval a zda s Vaším řešením souhlasí, ale kdyby se dostal dollar s eurem do parity, tak je to pro jeho simplicistický výpočet buřt, zda si myslí, že vydělal 27 dollarů nebo 27 euro, žejo. Hádám ale, že on by bral stejně raději dollary.

Jenže pro takové počty by musel mít svou banku a neúčtovat si převodové poplatky (nebo provést tu transakci na černém trhu) a těch $127 by si musel zašít do štrozoku a čekat, až Bush[velký smích] posílí dollar na úroveň eura. Pak by měl ve štrozoku 127 dollarů ve směnné hodnotě 127 euro. Vědět ale, jaký udělal alespoň přibližně skutečný profit v procentech, na to mu budete muset půjčit učebnici pro nějaký ročník výš, kde se píše o inflaci, úrokových sazbách, reálných hodnotách, relativitě investic a tak podobně.

A pokračujete: "problem 2) euro po zavedeni bylo 1.17 a opravdu slo na 0.85
reseni : pred vystrelem zamirit."


Jaký byl kurz eura k dolaru při jeho zavedení si nepamatuji, ale pan Jozef mluvil o kurzu jako "minule byl", čemuž se normálně rozumí jaký "minule byl", v našem případě předevčírem a nikoliv podle prvního kurzu více než před dvěma roky. A minule shodou okolností (či díky Bushovi[smích]) kurz skutečně byl nějak 10[cool] - akorát, že prospěch eura a nikoliv dollaru, ovšem.

Takže s tím Vaším mířením před střílením nejste tak společensky nebezpečnej.

24483

15.1.2004 19:30

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24483

Zatracený ksichty, měl tam být poměr 10 ku 8.

24485

15.1.2004 20:46

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Sidonius zdenekm (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 24483

>Pane Zmatoušku,
>
>píšete: [i]"problem 1)profit nebude $27, ale 27 euro, coz je
>pri ivestici 100 eur opravdu 27%

Táborito,
nevím jestli jsi tak horlivý, či roztržitý, že sis ještě nevšimnul toho kdo je za tím kterým příspěvkem. MNO, on Tě na to počítám, Herr Löwe, zase upozorní. A jestlipak znáš ten vtip o Vonáskovi a Kočišovi. Tak Ty seš ale Vonásek.[chechtot]

24491

15.1.2004 23:14

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 24483

>Pane Zmatoušku,

zase vedle, nejsem Zmatousek
>
>píšete: "problem 1)profit nebude $27, ale 27 euro, coz je
>pri ivestici 100 eur opravdu 27%

>reseni: ucebnice matematiky pro 3.rocnik zakl. skol."

>
>To je od Vás moc pěkné, že jste přispěchal na pomoc panu
>Jozefovi s učebnící počtů pro třetí postupný ročník. Já
>nevím, zda jste to s panem Jozefem konzultoval a zda s Vaším
>řešením souhlasí, ale kdyby se dostal dollar s eurem do
>parity, tak je to pro jeho simplicistický výpočet buřt, zda
>si myslí, že vydělal 27 dollarů nebo 27 euro, žejo. Hádám
>ale, že on by bral stejně raději dollary.

>
>Jenže pro takové počty by musel mít svou banku a neúčtovat
>si převodové poplatky (nebo provést tu transakci na černém
>trhu) a těch $127 by si musel zašít do štrozoku a čekat, až
>Bush[velký smích] posílí dollar na úroveň eura. Pak by měl ve štrozoku
>127 dollarů ve směnné hodnotě 127 euro. Vědět ale, jaký
>udělal alespoň přibližně skutečný profit v procentech, na to
>mu budete muset půjčit učebnici pro nějaký ročník výš, kde
>se píše o inflaci, úrokových sazbách, reálných hodnotách,
>relativitě investic a tak podobně.

samozrejme, penize jsou investovane tak, aby urokova sazba pokryla jak inflaci tak ruzne charges ap. takze realny profit by mel v kazdem pripade minimalne tech 27%. Pokud nekdo investuje a pocita se ztratou z duvodu inflace ap. tak at se lepe venuje nejake charity.

>
>A pokračujete: "problem 2) euro po zavedeni bylo 1.17 a
>opravdu slo na 0.85

>reseni : pred vystrelem zamirit."

>
>Jaký byl kurz eura k dolaru při jeho zavedení si nepamatuji,
>ale pan Jozef mluvil o kurzu jako "minule byl", čemuž se
>normálně rozumí jaký "minule byl", v našem případě
>předevčírem a nikoliv podle prvního kurzu více než před
>dvěma roky. A minule shodou okolností (či díky Bushovi[smích])
>kurz skutečně byl nějak 10[cool] - akorát, že prospěch eura a
>nikoliv dollaru, ovšem.

proc si myslite, ze minule je predevcirem, to mate tak slabou pamet, ze si dal zpatky nepamatujete ?

>
>Takže s tím Vaším mířením před střílením nejste tak
>společensky nebezpečnej.

24498

14.1.2004 13:18

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Peter Veliky 205.?.?.?

PCo maji ukrajinsti vojaci co delat v Iraku,ublizil nejak Irak Ukarjine?
Pane Nohejle, to je ale detska otazka !!! Vezmete si Spanelso v roku 1936. Slysel jste o mezinarodnich brigadach dobrovolniku, kteri tam bojovali na strane komousu proti Frankovi?
Tez byste se jich moh ptat (i kdyz to byli dobrovolnici)co tam delaji.
Mel byste vice cist historii a videl byste jak se svet a udalosti otaci a prichazeji nazpet. Je videt ze se lidstvo nikdy neponauci a zopakovava si stejne chyby.
Jednou za cas prijdou statnici jako je Bush a Churchill a snazi se predvidany skluz zastavit a otocit na spravny smer vyvoje. Hned se ovsem ozvou vselijaci (vetsinou levicaci) obranci miru a jini shitdisturbers a zurive protestuji.
USA bere tu Irackou luzu moc v rukavickach. Proc asi nemohou zabranit tem zakernym bombam polozenym na okraji ceste?
Americkej dustojnik slouzici nyni v Iraku rek, ze by se s tim mohli vyporadat behem 24 hodin, ale Americke velitelstvi nedovoli zakrocit tvrde.
Jak je mozne, ze z 40 muhamedskych loupezniku, kteri kradli benzin/olej z naftoveho potrubi jich uteklo pri prestrelce s Americany kteri je prekvapili pri cinu (za pomoci Irackeho informatora), vice jak 70%?
Proc je ti naivni americane neprevalcovali aby nemohli jit krast pristi noc?

24375

14.1.2004 23:34

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 24375

stale mi logicky vychadza ze maju na tu ropu vacsi narok ako ti americki vojaci ...
inak vas prispevok [oči v sloup]

24419

14.1.2004 13:48

Re: copak neexistuje jediny politik...

Dramenbejs 195.?.?.?

Reaguji na "copak neexistuje jediny politik ,ktery neleze nekomu do tech neslusnych mist?":

Politik, který se rozhoduje sám za sebe, nemá dost peněz a vlivu aby se vůbec zviditelnil. Do vlády se dostane jen reprezentant silné skupiny, která si dokáže vynutit nasazení vlastního koně.

A myslím, že ke kvalitám dobrého kandidáta na politickou funkci je i možnost ho potopit zveřejněním nějaké informace – to pro případ, že by přestal chtít spolupracovat s těmi co ho vztáhli nahoru.

24377

14.1.2004 16:17

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

L.K 80.?.?.?

Nejak mi to ,nesedi'.... sionisti mohli ,sundat' Saddama uz v 2001 a cerpat roku o par roku drive...a oni to pokazi lepereceno Mossad to pokazi 11.zarim.....hm..pane Stora tu fantasmagoorii budete muset trochu upravit.

24380

14.1.2004 19:28

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

L.K 80.?.?.?

Reakce na 24380

hm...samozrejme p.Stwora

24394

14.1.2004 19:32

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

albert 216.?.?.?

Dnesni jews-news oznamily,
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=540&e=1&u=/ap/20040114/ap_on_re_mi_ea/iraq

,ze US zatklo pribuzne byvaleho irackeho vicepresidenta vojenskeho Ibrahima Al-Douri, (vcetne manzelky a dcer) a Sadama (synovce). Co s nimi budou delat? Mucit?

Kolektivni trest, kvuli kteremu zide (na zaklade co
jim delali Nacisti, vcetne tetovani) nechali napsat do
Zenevske Konvence:
http://www.us-israel.org/jsource/History/Human_Rights/geneva1.html

Art. 33. No protected person may be punished for an
offence he or she has not personally committed.
Collective penalties and likewise all measures of
intimidation or of terrorism are prohibited.

Podobne jako Israel, USA se uchylili ke kolektivnimu
trestani nevinnych (bombardovani-buldozerovani
rodinnych obydli, muceni pribuznych), k tajemnym soudum bez obvineni, bez naroku na pravniky, a k bezduvodnemu infinitivnimu vezneni a muceni.
Ale hlavne ze zidovske kvileni ve stejne dobe nadale stupnuje, zide stale kvili a placi, jak jim "Nazi", jako celku, ublizovali ...

Z jednoho smradu (sovetsky zidobolsevismus) jsme odesli, ted se to vraci zpet (tezite vychodoevropskych zidu-chazaru se presunulo za poslednich 100 let z uzemi byv. CCCP do USA), jako americky zido-globalismus zadnimi dvermi!

S dvojim standardem zidovske NWO globalisticke "demogracie" na vecne casy a nijak jinak!

24396

14.1.2004 19:47

Kdo kontroluje 60 Minutes

albert 216.?.?.?

60 minutes jsou kontrolovany ateistickym zidem (stejne "viry" jako jeho ateisticti bolsevicti "soukmenovci" v yvalem CCCP) jmenem Don Hewitt
http://www.ukar.org/hewitt.html

Zid Hewitt si v prilozenem rozhovoru nestezuje na nejaky "antisemitismus" nezidu vuci zidum v dobe kdy vyrustal, nybrz - svete drz se! - stezuje si na "antisemitismus" nemeckych "semitu" (mene chazarske krve) vuci ruskym "semitum" (vice chazarske krve, ci dokonce chazarsti plnokrevnici).
No to je krasa ! [chechtot]
Nekdo by mel takovy "antisemitismus" ohlasit ADL, JDL a Wiesenthalovemu "Holohoax Research & Development Ltd."! [zahanbení]

http://www.evesmag.com/hewitt.htm

Born in New York City, December 14, 1922, Don’s family moved from time to time to different cities where his father, Ely, had taken newspaper jobs as manager of classified advertising. Growing up in New Rochelle, Don began his writing career as sports editor of the New Rochelle high school newspaper. For Hewitt, New Rochelle--George M. Cohan’s "Forty five minutes from Broadway"-- represented middle America in its values and outlook. He says those values have been his guide in sensing what Americans want and where the country is tending.

He was captain of the track team ("anchorman" was an everyday term then) and even ran for the Catholic Youth organization. That created a minor brouhaha. "The Temple sisterhood called a special meeting to decide whether they would allow me to be confirmed for my bar mitzvah. In the end, they did." His father was Russian-Jewish and his mother was German-Jewish. In those days that was considered a mixed marriage [zahanbení]," Don quips. "The only anti-Semitism I remember was Jewish anti-Semitism, [překvapení] expressed by German Jews who did not accept my father. Because he was a Russian Jew, there were clubs that wouldn’t accept us."
[pláč]

As for Christian anti-Semitism: "Not something I remember running into very often." Racism? There was integration in New Rochelle schools and the only time he became aware of racism was in reports of lynchings elsewhere. Religion? God? "Needing to be worshipped is a human failing, and I think God is probably above that. So I don’t hold very much with religion, organized or unorganized, and I am reasonably certain that I would feel the same if I had been born Catholic, Protestant or Muslim."





24399

14.1.2004 23:10

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

karel karel 4u (zavináč) cz 205.?.?.?

Ja si myslim, ze zide jsou jako mouchy sedici na hrbete kone za horkeho letniho odpoledne. Stipnou ho do kuze a kun se trochu otrepe. Stipnou ho vice a kun popojde. Nyni si ty chytre mouchy zacnou myslet,ze maji dosti chytrosti a sily k tomu aby mohly kone ovladat. Vsechny se tedy spoji a zacnou kousat a v tu chvili je kun slehne ocasem a vsechny zabije .

24417

15.1.2004 2:12

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

. Za sto Eur koupite 127 $ po stoupnuti $ k Euru na 100-100 mate 27% profit a Euro slo dolu minule z 1.17 az na 85centu tak si to spocitejte jak se bezpracne daji delat penize. (A to nejsem ani zid, pouhy cesky koumak) Josef -- 12...*
----------
pan cesky koumak a co bude ak sa dolar uz nikdy nepozbiera, ale dalej padne?
ono by sa mohlo dobre stat, ze sa ten emerikansko-greenspansky financny domcek z kariet zruti celkom, pretoze je dnes odkazany na financny tok 1,5-2 miliard cerstvych dolarov zahranicneho kapitalu denne, ktory sa udrzuje v toku za pomoci roznych trikov a hrozieb na vsetky svetove strany.
len preto, ze si Amerika znicila vlastny produkujuci priemysel, cinni rocny obchodny deficit s Japonskomn, Chinou a EU 500 miliard dolarov rocne.
v roku 1970 bolo 30% vsetkych US-pracujucich zamestnanych vo vyrobnom priemysle. dnes je to 15%.
co zostalo, je spotrebno - konzumna spolocnost odkazana na zahranicne peniaze, spoliehajuca sa na dolar ako svetovu devizovu rezervu. nie velmi stasna kombinacia.
Japonsko, China a 5 azijskych tigrov, ktore su vlastnikmi statnych us-dlhopisov v hodnote 1500 miliard dolarov(celkovo je dnes Amerika vo svete zadlzena nejakymi 3400 miliardami dolarov), rokuju uz dlhsie o alternative k dolaru.
ze sa veci dali do pohybu, svedci aj pokus malajskej vlady, nahradit dolar aspon pri obchodoch v Azii vlastnym dinarom, ktory ma byt kryty zlatom a pokus G. Schroedera pri poslednom stretnuti s Putinom prejst pri obchodovani s ruskou ropou na euro bazu. co z toho bude uvidime. ale preco by sme nemohli prezit aj my aspon raz na cas nieco pekne? a vidiet tych nafukancov na kolenach, by bol aspon pre mna velmi pekny zazitok.

24432

15.1.2004 4:31

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Zorka 24.?.?.?


Alberte, promiňte, že to nebude k tématu. Psal jste v minulém roce, že máte kamaráda v Kostarice. Připadá mi, že o té zemi hodně víte. Poradil byste mi, kde je to nejhezčí? Budu mit koncem února měsíc dovolené a Kostarika mne už dlouho láká.
Moc Děkuji. Z.

24438

16.1.2004 1:49

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

albert 216.?.?.?

Reakce na 24438

>
>Alberte, promiňte, že to nebude k tématu. Psal jste v
>minulém roce, že máte kamaráda v Kostarice. Připadá mi, že o
>té zemi hodně víte. Poradil byste mi, kde je to nejhezčí?
>Budu mit koncem února měsíc dovolené a Kostarika mne už
>dlouho láká.

>Moc Děkuji. Z.
>

Zorka,
kamaradi jsou, ale hlavne je to ma snoubenka.
Costa Rica je prenadherna zeme: hory (nejvyssi 3850 m.n.m), dzungle, more, river rafting, etc.
Doporucuji Pacificke pobrezi, severni provincie Quanacaste, smerem na sever: Plaze Flamingo, Conchal, na jih od nich pak Samara, Carillo. Autem je to circa 5 hodin, ackoliv to neni tak daleko, porvoz je casto pomaly, musi se prejizdet vysoke hory.
Dalsi krasne plaze jsou napr. smerem na jih, Playa Uvita. Plaze ktere jsem jmenoval jsou bezpecne, ale jinde, pozor na zradne spodni proudy! Na Novy Rok me najednou strhl zpetny proud, jeste s jednim Tikovcem (Costa Rican), plaval jsem ve vlnach asi 20 minut, ten kluk se skoro utopil. Diky odvaze jineho cloveka z brehu ktery nam hodil body surf board, jsem byl schopen kdyz uz jsem byl schopen dosahnout nohama, prkno prevzit, vratit se zpet do vln, a klukovi (o 31 let mladsi jak jsem sam) to prkno mu vrazit pod zadek, v dobe kdy zacal polykat ...
Nekde jsem cetl, na CR rocne utone az 200 lidi ! Proto jeden by mel byt pripraven: umeni plavat + nepanikarit. V takpove situaci lepe se nechat odnest dal na more, a hledat diagonalni navrat kde spodni proud neni.

Caribske pobrezi neni muj styl: je tam dost cernych, a vice vlhko.
V San Jose pozor na zlodeje! Kradou jako straky, skoro jako v Praze. V horach je bezpeci, proto tu ziju: nadherne klima, cerstvy horsky vzduch, lide jsou uctivi, zdravi na dalku, - klasika jak nekde ve Spanelsku pred 200 lety.
Uzijte si.

24506

15.1.2004 5:25

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef ,to mate tak,kdyby Amerikase svym zidovskym presidentem Roseveltem-Roosveltem ,ktery podvedl 70% volicu ,kteri nechteli za zadnou cenu valku a on uvedl embargo na Japonsko a take dal letce do cinskych letadel,aby Japonce donutil k valce ,tak by to vylodeni v Normandii nebylo take.
Podle Vasi theorie vylodeni spojeneckych vojsk ve Francii a otevreni druhe fronty v r. 1944 by bylo take nelegalni.
Vzdyt nechodte daleko,ted jste svedkem ,co lhani je kolem 11 september a celeho toho boje proti terroristum,vzdyt to jsou vsechno lzi,jedna vetsi nez druha,ale nejpodivnejsi je ,ze jine staty a politici se pridali k temto lzim ,jakoby nemeli svuj vlastni rozum.Amerika si "udelal" Tonkinsky incident ,kdyz chtela vstoupit do valky proti Severnimu Vietnamu,udelal si incident v druhe svetov evalce ,kdyz dosla zprava,ze lod SS Sasex byla potopena "zlymi HUNY",ackoliv potopenec byl poznan v britskem pristavu,podivejte jen na historicky podklad Hessovi cesty do Skotska,kd emel ,jako posel miru zaruceny bezpecny navrat a jine,kdyz nam lzou ,kde se jen da a tuhle nehoraznosti jsdou do ucebnic ,aby pristi generace byla plna lzi,ktere jsou tisickrate opakovane,myslite ,ze pro Americany napisou do ucebnic dejin ,ze 4 000 zidu neprislo do prace !!!!!!!!!

24439

15.1.2004 11:39

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24439

Pane Nohejl!
Vzdavam diskusi dosly mi argumenty - ukecal jste mne !
A k tomu jsem prave cetl na internetu, ze snimky z planety Mars jsou filmovany v Afganistanu a market startuje down. What the day.

24452

15.1.2004 6:04

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef ,zde mate nazorny priklad z historie ,kterou urcite nenajdete v ucebnicich pro deti v Britanii,ale ,take jinde ,kde vsude ma britanie svuj kolonisacni vliv.

The use of unconventional weapons in the Middle East is not new. The British had used chemical artillery shells against the Turks at the second battle of Gaza in 1917. They continued chemical shelling against the Shiites in Iraq in 1920 and used aerial chemicals in the 1920s and 1930s in Iraq.

24441

15.1.2004 21:36

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Zorka 24.?.?.?

Igore, rezoluce OSN plně dodržuje např. Kanada! A většina států světa je též respektuje. Izrael je unikát. Ten jich nerespektoval pár stovek!

24493

16.1.2004 3:11

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24493

Pani Zorka... a uz ste vari videli nejaku rezoluciu OSN proti Kanade?... je lahko respektovat vsetky rezolucie ktore sa vas netykaju [velký smích]

24510

15.1.2004 21:51

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Pane Taborsky
S Eurem se zacalo obchodovat ne svetovych trzich v r.1999 a zkutecne kurs byl 1.17$ za jedno Euro. Komisi za vymenu nemusite platit kdyz nejdete k vexlakovi, ale do financnich ustavu v USA. Penize neparkujete ve struzoku , ale u finacniho ustavu, kde vam jeste narustaji procenta.
Jsem na sebe nastvany , proc jsem s financema vubec zacal, ale kdo hleda kde parkovat penize dlouhodobe, tak jsem si myslel , ze to hodim do placu jako plus.
----------------------------------------------
Ponu Sinsaev.
Pisete:" pokus G. Schroedera pri poslednom stretnuti s Putinom prejst pri obchodovani s ruskou ropou na euro bazu. co z toho bude uvidime. ale preco by sme nemohli prezit aj my aspon raz na cas nieco pekne? a vidiet tych nafukancov na kolenach, by bol aspon pre mna velmi pekny zazitok."
------------------------------
Pan Scroeder plati panu Putinovi urcite Eurama a nabo si mezi sebou prohazuji ruble. Cena 35$ za barel je jenom koeficient, ktery diktuji burzy a pana Schroedera ten sud oleje stoji 27.55 Eur. A jelikoz je koruna smenitelna na svetovych trzich, tak si ten sud muzete koupit i za koruny. A jelikoz je koruna vudci dolaru silnejsi, tak tech korun tim padem potrebujete mene.
Kdyby jste cetl Lidovky, tak by jste se minuly tyden docetl ze dolar ke korune poklesl na osmilete historicke minimum. To znamena , ze byl dolar takto nizko pred osmi lety a pro LN je tech 8 let historicka doba.
-------------------------------------
Malajskou menu zrujnoval jisty pan Soros s jeho skupinou banditu. Oni si totiz vybiraji za korist zeme , ktere se dostanou do financnich potizi a nemohou se jejich naporu spekulaci nijak branit.Sam je zid, ale svadi to na Izrael.
-------------------------------------
A na zazitek videt nafukancov na kolenou se tedy nacekate.

24495

16.1.2004 18:47

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 24495

Pane Jozefe,

nebuďte na sebe naštvany, že jste s financema vůbec začal - těšte se, že až Bush posílí dolar D:, pak uděláte killing. To jenom teď to vypadá tak špatenkově. Třeba Bush nařídí zabrat Mars a prodáme ho pak Rusákům nebo Číňanům. Dum spiro, spero, říkali Římani i když bylo už všechno v prdeli.

Jenom buďte opatrnější, až budete u Vašeho finančního ústavu měnit eura a dolary a budou Vás bulíkovat, že Vám za výměnu neúčtují poplatek, je už totiž "v ceně". Proto Vám dává skoro každá banka jiný kurs a rozdílný kurs pro nákup a prodej; zákazník, nezákazník. A když jste hodně váženej zákazník, tak můžete nějaké to promile ukecat, zadarmigo ale ani bráchovi. Kdybyste věděl o nějaké v USA, která to tak nedělá, dejte mi prosimvás vědět. Všeho nechám, hned tam spěchám.

24529

16.1.2004 21:49

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24529

Pane Taborsky!
Jsem na sebe nastvany, protoze jsem sem dal dobrou radu , jak vydelat na nizkem dolaru, protoze se tady hodne lidi domniva, ze se dolar uz nevzpamatuje. Jenomze tady jsou lide tak negativni v cele s Vami, ze si to vylozi obracene. Tak jsem usoudil , ze to nema cenu se na toto tema bavit. A za druhe to nema ani nic spolecneho s padajicim vymeskem zadni casti tela.

24533

16.1.2004 2:33

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Jak se do lesa vola,tak se i ozyva.
Takhle na americkou aroganci !

Jeste ho meli navic zavrit mezi negry!
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=589&ncid=721&e=8&u=/ap/20040115/ap_on_re_la_am_ca/brazil_us_fingerprinting

U.S. Pilot Fined for Gesture in Brazil
Thu Jan 15, 9:18 AM ET

By STAN LEHMAN, Associated Press Writer

SAO PAULO, Brazil - An American Airlines pilot was
fined nearly $13,000 Wednesday on accusations he made
an obscene gesture when being photographed at the
airport as part of entry requirements for U.S.
citizens, officials said.

Brazil imposed the new rules that Americans be
fingerprinted and photographed at entry points in
response the similar rules in the United States for
citizens of Brazil and other countries whose citizens
need visas to enter.


The pilot, Dale Robin Hersh, lifted his middle finger
while undergoing the new security process at Sao
Paulo's Guarulhos International Airport, said federal
prosecutor Matheus Baraldi Magnani.


Police accused the Miami-based pilot of showing
contempt to authorities, a crime in Brazil, and
escorted him to a nearby federal courthouse for
possible formal charges.


However, Hersh agreed to pay a fine before he leaves
Brazil in exchange for no charges being filed, the
prosecutor said.


"Since this was a minor crime I proposed that he be
fined 36,000 reals ($12,750), which will later be
donated to a home for the elderly," Magnani told
reporters.


Hersh was freed on his own recognizance. The
prosecutor said Hersh expected to pay the fine on
Thursday. It wasn't immediately clear where Hersh was
staying Wednesday night.


The prosecutor said Hersh could have faced charges
punishable by up to two years in jail.


Hersh's 10-member crew was detained inside the airport
when the incident began Wednesday morning and was not
allowed to enter Brazil. Police said the crew was not
charged with anything and was returning to the United
States on an evening flight.


American Airlines spokeswoman Martha Pantin said the
incident was the result of a misunderstanding.


"The company apologizes to the Brazilian (news - web
sites) government, the airport authorities, the police
or anyone else who may have perceived anything they
believe to have been disrespectful," Pantin said.


Late Wednesday, when asked if the airline was paying
the fine, Patin said: "We are taking care of any
Brazilian government levies at this time."


The incident is the latest flap in growing diplomatic
spat between Brazil and the United States.


The Brazilian requirement was first imposed at the
order of the federal judge but on Monday it became the
government's official policy, citing the diplomatic
concept of "reciprocity."


On Monday, Brazilian President Luiz Inacio Lula da
Silva asked President Bush (news - web sites) to drop
the visa requirement for

24509

16.1.2004 3:48

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24509

"Co nemas rad, nedelej jinym". Na takova opatreni na letistich, prozatim USA a Brazilie, budou obtezovani obycejni cestujici, ale ne ti, kteri to naridili - asi. Taktez hodne cestuji letecky a tyto neustale kontroly me uz unavuji. A jeste, nedej boze, nechat si delat stupidni otisky prstu a nechat se fotit, jako opice v ZOO. Minuly rok, kdyz jsem letel do Evropy, tak muj kufr, mi byl dorucen az za dva dny a ta malinka klatecka u kufru byla ucviknuta a v kufru natisteny listecek, ze tento kufr prosel danou kontrolou - cili, za vasimi zady, vam bez dovoleni lezou do vaseho soukromi. A to je teprve zacatek. Kdo vi, co nas jeste ceka. Miluji Bushe a jeho klan ! Nojo, ale, ze "pry" to delame pro svoji bezpecnost. Hm, ale kdo ? nas do tohoto nebezpeci uvrhl ? My sami ??

24511

16.1.2004 6:57

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Zorka 24.?.?.?

Alberte, moc vám děkuji za laskavou informaci a užitečné rady ohledně Kostariky. Už se mi tam začíná líbit předem.
Zorka

24515

16.1.2004 18:59

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Jiří Táborský 209.?.?.?

Pane Zdeňku,

já nevím, proč mám furt ten dojem, že jste zmatoušek Tak zmatoušek je tedy Sidonius. No, to se Vám tedy v tomto případě, pane Zdeňku, upřímně omlouvám.

Jinak jsem potěšen, že jste s panem Jozefem konečně dospěli k poznání, že by pan Jozef těch 27 procent zisku mohl udělat jen náhodou, jak jsem si na začátku té kontraverze dovolil poznamenat.

24530

17.1.2004 1:13

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Bolo Sinsaev 62.?.?.?

Pan Josef nehnevajte sa ale vidim, ze do toho nevidite. to financnictvo je trosicku zlozitejsie ako si to vy po vechslacky prepocitavate.
velmi jednoducho povedane, ak totiz dolar tvori zaklad devizovych rezerv väcsiny statov na svete, preberaju tieto staty aj zodpovednost za tento pomerovy platobny prostriedok(k comu nalezi aj starost o co najmensiu inflaciu tejto meny) a z tejto skutocnosti tazia len a len USA.
napr.
zlacneje dolar, zlacneje ropa na celom svete, len v USA nie.
zdrazeje dolar, zdrazeje ropa na celom svete, len v USA nie.
ak chcu inne staty tazit z tej stability, musia si nakupit tiez dolariky a tie im natlacia v USA vo FEDe s minimalnym nakladom.
viete co je to za ekonomicku vyhodu nemusiet sa prisposobovat na ustavicne sa meniaci kurz dolara na ktory su naviazane ceny vsetkych dolezitych surovin?
samozrejme, ze je to omnoho zlozitejsie ale da sa to zhruba vyjadrit takto: USA si vyberaju dan za pouzivanie dolara na celom svete (dokonca aj na Kube) a to denno-denne.
samozrejme kym sa im to nezarazi. a ze sa na tom pracuje ako im to zarazit o tom ten moj prispevok bol.
PS. americania by mali byt vlastne zidom vdacni, ze im takyto perfidny samo-sa-financujuci parazitny system vytvorili, s pomocou ktoreho si mozu nadalej vypasat tukove vankuse ako medvede na zimu.

24542

17.1.2004 2:49

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24542

Pane Sinsaev.
Zrejme jste prehledl moji minulou odpoved na Vas komentar. Aby jste vedel, jak to s temi prepocty pracuje tak to pretiskuji jeste jednou :
---------------------------------
Pane Sinsaev.
Pisete:" pokus G. Schroedera pri poslednom stretnuti s Putinom prejst pri obchodovani s ruskou ropou na euro bazu. co z toho bude uvidime. ale preco by sme nemohli prezit aj my aspon raz na cas nieco pekne? a vidiet tych nafukancov na kolenach, by bol aspon pre mna velmi pekny zazitok."
------------------------------
Pan Schroeder plati panu Putinovi urcite Eurama a nabo si mezi sebou prohazuji ruble. Cena 35$ za barel je jenom koeficient, ktery diktuji burzy a pana Schroedera ten sud oleje stoji 27.55 Eur. A jelikoz je koruna smenitelna na svetovych trzich, tak si ten sud muzete koupit i za koruny. A jelikoz je koruna vudci dolaru silnejsi, tak tech korun tim padem potrebujete mene.
Kdyby jste cetl Lidovky, tak by jste se minuly tyden docetl ze dolar ke korune poklesl na osmilete historicke minimum. To znamena , ze byl dolar takto nizko pred osmi lety a pro LN je tech 8 let historicka doba.
-------------------------------------
Malajskou menu zrujnoval jisty pan Soros s jeho skupinou banditu. Oni si totiz vybiraji za korist zeme , ktere se dostanou do financnich potizi a nemohou se jejich naporu spekulaci nijak branit.Sam je zid, ale svadi to na Izrael.
-------------------------------------
A na zazitek videt nafukancov na kolenou se tedy nacekate.

24544

18.1.2004 2:25

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 24544

pan Josef, mal by ste prestat zbytocnym "pretiskovanim" zaberat bity vo virtualnom priestore a precitajte si poriadne vsetky prispevky este raz, hlavne tie vase. potom pochopite, ze ste ma nepochopil a az to pochopite, tak pochopite mozno aj to s tymi peniazmi. ja som vam totiz obidva razy konkretne odpovedal. prvykrat na vase rady ako lahko sa stat milionarom, som vam nacrtol mozne uskalia stavania sa milionarom. vasou reakciou na to, bol nacrt hrubej financnej filozofie vechslaka z Vaclavaku aplikovana na svetovu ekonomiku, co by samo o sebe nebolo az tak scestne, ak by ste to robili spravne.

-----------------------
Pan Schroeder plati panu Putinovi urcite Eurama a nabo si mezi sebou prohazuji ruble. Cena 35$ za barel je jenom koeficient, ktery diktuji burzy a pana Schroedera ten sud oleje stoji 27.55 Eur. A jelikoz je koruna smenitelna na svetovych trzich, tak si ten sud muzete koupit i za koruny. A jelikoz je koruna vudci dolaru silnejsi, tak tech korun tim padem potrebujete mene.
-----------------------
na ktoru som vam znova odpisal a tentokrat som vam vysvetlil preco je pre USA lepsie, ked sa ceny ropy urcuju v dolaroch a nie napr. v yenoch.

odpovedam vam treti krat a prosim vas precitajte si to poriadne, namiesto toho, ze mi zas nieco "pretisknete" .

Putinovi to nie je jedno z jednoducheho dovodu, ze si moze za barel ropy v Nemecku nakupit omnoho menej ako ako pred rokom. povedzme, ze sa musi za jedneho Mercedesa zaplatit 1000 barelov ropy a pred rokom by ho stal len 800 barelov. je sice pravda, ze si moze kupit v USA Dodge-a za to iste mnozstvo barelov ako minuleho roku, len jeho smola je, ze na Dodge-i nechce nikto v Rusku jazdit, takze sa neda predat. a kedze, ako som vam uviedol v predchadzajucom prispevku, v Amerike vyrobny priemysel takmer neexistuje, je paleta americkych vyrobkov, o ktore by mohol mat Putin zaujem velmi mala.(vychadzajuc z toho, ze o americke zbrane Rusi velky zaujem nemaju)
a pretoze aj v ekonomike plati zakon zachovania "energie", musi z tych "chybajucich" dvesto barelov niekto profitovat. niektori ekonomovia tvrdia, ze su to prave USA.
a ked bol dolar vyssie nez euro dostal zase Mercedes za jedno predane auto do Ruska v prepocte 200 barelov ropy menej nez predtym. takze znova chyba u niekoho 200 barelov, z ktorych niekto profitoval.
a znovu niektori ekonomovia tvrdia, ze su to prave USA.
ja viem, ze je to zlozitejsie no ako model sa to da pochopit a zhruba tak to aj funguje.
mimochodom 70% US-americkeho narodneho dochodku tvoria vydaje konzumentov a z top 20 firiem v USA sa 15 zaobera financnym inzinierstvom.
ked sa nad tymito udajmi zamyslite, pridete na to, ze to inac ani fungovat nemoze. iba tak, ze ich financuje cely svet. a aby to tak zostalo je potrebna silna armada schopna zasahovat na celom svet a doktrina preventivnej vojny.
kedze vsak svet videl, ze si za tri tyzdne v Iraku vystrielali takmer celu municiu, ktoru mali, prestal sa ich az tak silno bat, hoci sialenstvo US vlady nema obdobu.

24578

18.1.2004 7:00

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24578

Pane Sinsaev!
Po precteni Vaseho odstavce :
""" A pretoze aj v ekonomike plati zakon zachovania "energie", musi z tych "chybajucich" dvesto barelov niekto profitovat. niektori ekonomovia tvrdia, ze su to prave USA.
a ked bol dolar vyssie nez euro dostal zase Mercedes za jedno predane auto do Ruska v prepocte 200 barelov ropy menej nez predtym. takze znova chyba u niekoho 200 barelov, z ktorych niekto profitoval.
a znovu niektori ekonomovia tvrdia, ze su to prave USA""".
---------------------------
Jsem zjistil, ze Vas nepresvedcim, protoze proti "nekteryn ekonomum", kterym verite vice jak me, nemam apsolutne zadnou sanci Vas presvedcit o opaku.
Jak ty nekteri ekonomove vykouzli z obchodu s olejem mezi Schroeder-Putin pro USA profit je mi stale zahadou, protoze dolar se propadl i k rublu ze 32.80 na 28.31 rublu za dolar. Takze dolar se propada ke vsem svetovym menam. Proti slovenske korune dokonce se propadl jeste vice nez k Euru na 31.91 za dolar a vim , ze nedavno bylo vice jak 40 KS/$.

24584

17.1.2004 3:35

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Igor igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24542

Pan Sinsaev, principom trhoveho hospodarstva je kolisanie mien podla ponuky a dopytu. Myslite si ze Euro, alebo Yen nekolise voci ostatnym menam?... Alebo je vam luto za zprevoditelnym rublom? [velký smích]
b.t.w...kubancov nikto nenuti pouzivat dolar

24545

18.1.2004 2:51

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Pan Sinsaev, principom trhoveho hospodarstva je kolisanie mien podla ponuky a dopytu. Myslite si ze Euro, alebo Yen nekolise voci ostatnym menam?
------------
ano, ale vsetky kolisu ku jednej hlavnej vztaznej mene a tou je dolar, pretoze v dolari sa udavaju na svetovych trhoch ceny za vsetky suroviny.
------------
... Alebo je vam luto za zprevoditelnym rublom?
------------

v casoch rubla som zil svoj najplnejsi zivot, pretoze som bol mlady a pracoval som ako guide v Rusku a studoval v Prahe, kde som tiez sprevadzal ruskych turistov a poviem vam bolo to mnam.
takze tak trochu niekedy zacniem


a inac to je posledny krat co na vas reagujem, pretoze neznasam vase sproste praktiky.

priklady prikladneho spravania sa IGORA KANINA

ako kombinator IGOR KANIN skusa manipulovat diskusie na SME, kde vystupuje pod menami innych diskuterov. samozrejme, ze pouziva to iste IP[chechtot]

Vy, kterí veríte! Neberte si zidy a krestany jako prátele, nebot oni jsou si práteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi prátelí, ten stane se jedním
z nich a Allah veru nepovede lid nespravedlivý. 005:51
Peter Zongora [IP:172.130.185.135][17. 1. 2004 18:04:26]
RE: ty trpis strasnou schizofreniou, mal by si brat nejake tabletky. nemen furt nicky.
bumbuk [IP[cool]0.219.170.142][17. 1. 2004 18:13:10]
RE: bumbuk, toto nieje nick....toto je moje skutocne meno
Peter Zongora [IP:205.188.209.51][17. 1. 2004 18:33:36]
RE: potvrdzujem
pouzivas aj nick: zongi, ale to je temer to iste [smích]
Obcas je dobre pripomenut co nas caka ked tu budeme mat tolko mohamedanov ako Francuzi alebo Belgicania.
osa [IP[cool]1.98.154.155][17. 1. 2004 18:39:52]
RE: nie, nick zongi som nikdy nepouzil, zongi je anarchista pisuci z GB, jeho skutocne meno "Peter Zongora" som vsak pouzil
Igor Kanin [IP:172.130.185.135][17. 1. 2004 18:45:00]
RE: aha
nestacim sa cudovat
osa [IP[cool]1.98.154.155][17. 1. 2004 18:55:55]
RE: ved vravim ze si schizofrenik. ale zrejme to to robi radost, tak sa este pohraj dietatko.
bumbuk [IP[cool]0.219.170.142][17. 1. 2004 20:02:23]
RE: Načo vôbec reagujete na toho idiota?
Stojan Jakotyč [IP:213.215.72.170][17. 1. 2004 22:08:18]
RE: Allahu agbarrr tebe tiez Jakotyc
Igor Kanin [IP:172.145.72.210][18. 1. 2004 0:35:37]
--------------

a tu je reakcia administratora z dennika SME na vyciny I.KANINA
znamehoto moslimobijca
--------------
vazeny pan
Kanin, Zangora, barak & X dalsich mien, pod ktorymi si tu podpisujete svoje vyplody. na SME nie je islamska cenzura, len vam odmietame poskytovat zdarma priestor na sirenie vasich myslienok. sirte si ich na svojej stranke, to je vasa vec, ale nezamorujte tu diskusie reklamou na svoje stranky. Ak vam to toleruju na Pravda.sk, piste si to tam. tu skratka priestor nedostanete.
administrator [IP:213.81.233.39][17. 1. 2004 21:20:10]
---------------

kto si mysli, ze som si to vymyslel, moze sa presvedcit sam:
http://www.sme.sk/koment.asp?id=1234875&st=2

24580

18.1.2004 3:32

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24580

Dobra prace Bolo [cool] Lev

24581

19.1.2004 5:43

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Igor Kanin igor_kanin (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24580

nuz, pan Sinsaev.... musim vas sklamat... ziaden s tych prispevkov som nepisal ja. Toto je kampan na moje zdiskreditovanie ktora je prevadzana slovensky hovoriacimi moslimami (ktori su na mna nabruseni za moje protiislamske prispevky) Hocikto s pristupom na AOL moze napisat prispevok pod mojim nickom a ostatnymi nickmi ktore tam boli pouzite pod jednym IP. Najprv sa ma snazili zdiskreditovat tvrdeniami ze udavam, teraz sa ma snazia zdiskreditovat tvrdeniami ze kradnem ine nicky. V skutocnosti je to moje meno ktore je kradnute na SME. Dokial nebudu nicky chranene heslom pri prispievani tak takym veciam sa neda vyhnut. Nevidim aku vyhodu by som ziskal ja kradnutim nickov a preco by som to robil takymto priehladnym sposobom a este to aj tam hned priznal. Treba vzdy sledovat kto z toho "profituje". Ja a moja reputacia urcite nie, tak z akeho dovodu by som to robil? Keby som skutoce chcel kradnut nicky inych tak by som menil moje IP cislo ( na AOL sa staci odpojit a znovu pripojit a clovek ma pridelene ine IP. mozete si to overit ked si klicknete na moje meno v zvedavcovi a na moj IP v zvedavcovi). Niekto si dal trochu zalezat na tom aby to na mna nasil. Co sa tyka situacie diskusii v SME, vzdal som sa uz akejkolvek nadeje ze sa to tam znormalizuje a moji dvojnici ma tam uz prestali trapit.... b.t.w... ked na mna nebudete reagovat, tiez sa svet nezruti [vyplazený jazyk]

24623

18.1.2004 14:44

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

tie coole [cool][cool][cool] sa tam dostali nie mojou vinou, to p. Stwora si vymyslel tu sikovnu kombinaciu z":" a "8".
ja si umyvam ruky.[cool]

24590

18.1.2004 19:19

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24590

tie coole sa tam dostali nie mojou vinou, to p. Stwora si vymyslel tu sikovnu kombinaciu z":" a "8".
ja si umyvam ruky.
_______________________________________

Bolo, ten "Cool [cool] ", je jen shoda nahod. Vubec jsem Vas nechtel kritizovat, ba naopak, kdyz pouziju toho smajlika [cool] Cool, tak v USA to znamena sice "chladny", ale taktez v jejich "expresi", neco spravneho. Cili, aby jste si to spatne nevysvetlil, tak ten Vas clanek, pod ktery jsem ja uvedl "Dobra prace Bolo [cool] Lev", bylo mysleno, ze jste uvedl ve skutecnosti DOBROU praci, co jste napsal ohledne toho chameleona Igora. Jinak se omlouvam i kdyz v podstate nemam zaco. [smích] Lev

24598

18.1.2004 15:02

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Takze dolar se propada ke vsem svetovym menam. Proti slovenske korune dokonce se propadl jeste vice nez k Euru na 31.91 za dolar a vim , ze nedavno bylo vice jak 40 KS/$.
Josef
------------

takze znova, dolar sa prepada stale viac. pred troma rokmi to bolo dokonca 50 SK za 1 dolar a napriek tomu to americania na vlastnej penazenke takmer nepocitia.
dokonca z toho domaci priemysel profituje, pretoze moze lacnejsie ponuknut svoje vyrobky na domacom (hlavne) a svetovom trhu a svetove vyrobku su tak drahe, ze si clovek nakoniec kupi toho americkeho Dodge-a. kazda inna krajina by sa pri takomto prepade vlastnej meny ocitla vo velkej krize, len Americania nie. skuste to vysvetlit. Europa mala problemy ked bol dolar silny, teraz ma problemy pretoze je slaby. a ked si budete nad tym lamat hlavu, pridete na zaujimave ekonomicke skutocnosti, ktore sa tu nedaju osvetlit, pretoze mam k dispzicii len 3000 znakov.
think, think, think Homer !!!


dakujem, ze ste znova nieco "nepretiskol" ale pokusil ste sa sam odpovedat.

24591

18.1.2004 21:22

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Josef 12.?.?.?

Reakce na 24591

Pane Sysnaev!
Na objasneni ekonomicke situace v Cesko-Slovensku nepotrebujete 3000 slov. Staci jedna kratka veta - Neumi vladnout bez pomoci STB a jeste k tomu kradou a korupce je stejna jako v bananovych republikach.

24605

18.1.2004 22:11

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Bolo Sinsaev 217.?.?.?

Josefe,
nikdy som v mojich prispevkoch o ekonomicku situaciu v Cesko-Slovensku ani nezakopol.
touto vasou odpovedou sa vycerpali zasoby tej trosky altruizmu, ktorym som este disponoval a ktory by bol dovodom vam este raz odpisat a vzdavam to. jedno vam musim priznat. dobra strategia. na vas by nemal nervy ani Mahatma Gandhi.
------
Mr. Lion, vy sa nemate skutocne za co ospravedlnovat, ja som to ani tak nebral. len som si po vasom prispevku vsimol, co to s mojim textom urobilo, eto vsio.
vdaka, ze ste si vobec dali namahu. [mrknutí jedním okem]

24609

18.1.2004 22:43

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Lev 172.?.?.?

Reakce na 24609

Mr. Lion, vy sa nemate skutocne za co ospravedlnovat, ja som to ani tak nebral. len som si po vasom prispevku vsimol, co to s mojim textom urobilo, eto vsio.
vdaka, ze ste si vobec dali namahu.
____________________________________

Vse je v poradku Bolo [smích] Lev

24611

19.1.2004 12:16

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V roce 1901 meli Spojene staty narodni dluh min nez 1 billion dolaru,kdyz se sly zucastnit prvni svetove valky,tak mnozi vydelavali na "mrtvolach a materialu",ale stat se dostal do 25 billionoveho dluhu,to vsak Americe nestacilo a tak ucasti v druhe svetove valce se Amerika dostala na 49 billionu dolaru dluhu,ale ani to nestacilo zastancum minulych a i dnesni valky ,takze v roce 1952 uz meli 265 billionu dluhu,v roce 1962 uz to bylo 303 billionu,no a to nestacilo take,takze v roce 1998 zkoncili se svou zahranicni politikou ve prospech Israelu na 5.5 trilionu dollaru,tou dobou kazdy obcan i ten ,co se prave narodil dostal do vinku dluh 20.594 dollaru a statni dluh nezadrzitelne rostl o dalsich 530 millionu kazdym dnem,takze v minulem roce Spojene Staty Americke uz dosahly 44 trilionu dollaru,to je cena americkych obcanu za valku na Strednim Vychode a jejich podpory statu Israel,ktery rovnez je na pokraji katastrofy.
Takze ,jestlize odbornici tvrdi ,ze rozumi ekonomii,tak ,jak je mozne ,ze pod jejich odbornym vedenim ,narody upadnou do uplne financni zkazy.

24637

20.1.2004 5:01

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The Gold Reserve Act of 1934 abolished gold as domestic money and made it illegal for American citizens to own gold. All gold and gold-backed currency was removed from circulation in the U.S. American gold-backed currency--that produced before 1913--was still redeemable in gold or silver for foreign currency holders. However, in 1971, President Nixon in effect declared world bankruptcy; American currency was no longer redeemable for anyone.

A booklet published by the Federal Reserve Bank of New York tells us:
"Currency cannot be redeemed, or exchanged, for Treasury gold or any other asset used as backing. The question of just what assets 'back' Federal Reserve notes has little but bookkeeping significance."


"It is well that the people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning."


Henry Ford

24705

20.1.2004 13:17

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Igor Kanin igor_kanin (zavináč) post (tečka) sk 172.?.?.?

Reakce na 24705

Pan Nohejl, ja si mozem dens za $410 kupit uncu zlata....samozrejme ze to nerobim, kupil som vsetko zlato co potrebujem ked bolo za $270...b.t.w.... je EURO gold backed?.... je vobec nejaka sucasna mena gold backed? [oči v sloup]

24722

Příspěvků: 99

13.01. 17:22 LACO  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 18:09 Igor  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 06:49 albert  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 18:13 Igor  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 18:14 Dramenbejs  Kde to bylo?
13.01. 20:00 Vladimír Stwora  RE: Kde to bylo?
14.01. 09:18 Jirka  RE: Kde to bylo?
13.01. 19:21 Peter Veliky  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 21:54 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 21:58 dubak  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo
13.01. 23:54 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo
14.01. 11:50 Pardubitz  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 20:03 mgr  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 20:47 Emil  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 21:46 Josef  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 00:01 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 01:12 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 02:44 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 12:11 dub  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
13.01. 23:45 pasant  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 02:54 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 00:58 Jarmila Warnerova  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 01:15 zalozak  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 01:41 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 02:26 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 07:25 Graham Murt  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 01:22 Bohuslav Danek  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 06:33 albert  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 03:07 Kaja  Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
14.01. 03:49 zalozak  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
14.01. 03:49 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
14.01. 09:56 Kaja  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo
14.01. 16:40 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo
14.01. 22:34 Kaja  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo
15.01. 02:16 Alex Juchelka  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo
14.01. 03:52 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
14.01. 12:57 Jan ŠŠimůnek  RE Neplačte, pane Lve
15.01. 15:26 Alex Juchelka  RE: RE Neplačte, pane Lve
15.01. 08:46 Markéta M.  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
15.01. 15:33 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
15.01. 18:18 Igor  RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se
14.01. 07:48 Tom  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 18:48 Tom  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:19 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:31 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:13 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 10:53 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 17:26 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:15 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:38 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 21:40 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 23:19 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 00:35 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 03:05 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 04:25 zdenek  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 19:07 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 19:30 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 20:46 Sidonius  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 23:14 zdenek  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 13:18 Peter Veliky  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 23:34 Jedinecny  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 13:48 Dramenbejs  Re: copak neexistuje jediny politik...
14.01. 16:17 L.K  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:28 L.K  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:32 albert  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
14.01. 19:47 albert  Kdo kontroluje 60 Minutes
14.01. 23:10 karel  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 02:12 Bolo Sinsaev  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
15.01. 04:31 Zorka  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 01:49 albert  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 05:25 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 11:39 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 06:04 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 21:36 Zorka  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 03:11 Igor  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
15.01. 21:51 Josef  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 18:47 Jiří Táborský  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 21:49 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 02:33 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 03:48 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 06:57 Zorka  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
16.01. 18:59 Jiří Táborský  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
17.01. 01:13 Bolo Sinsaev  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
17.01. 02:49 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 02:25 Bolo Sinsaev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo
18.01. 07:00 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo
17.01. 03:35 Igor  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 02:51 Bolo Sinsaev  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 03:32 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
19.01. 05:43 Igor Kanin  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 14:44 Bolo Sinsaev  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 19:19 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 15:02 Bolo Sinsaev  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 21:22 Josef  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 22:11 Bolo Sinsaev  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
18.01. 22:43 Lev  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t
19.01. 12:16 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
20.01. 05:01 Robert Nohejl  Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe
20.01. 13:17 Igor Kanin  RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 1

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 5

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
234 220,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 128