Diskuze k článku

Proč Němci dali přednost Rusku před Amerikou?

Příspěvků 44

4.12.2018 9:16

Neuveriteľné,

vladimir7 194.?.?.?

jak to tým Nemcom pomaly dochádza čo je pre nich lepšie. A bol to taký inteligentný a poriadkumilovný národ.

368183

4.12.2018 9:30

Materiální výhody rozhodují

Miroslava 88.?.?.?

V tomto světě je vše relativní. Dneska tak a zítra naopak. Kam nasměřují politikové + média nálady, tam stádo půjde. V současné době je výhodné mít s dobré vztahy s Ruskem. Bude-li zitra výhodné s USA, budou preferovat druhou stranu. Tak je tomu všude v bezbožném světě.

368184

4.12.2018 14:04

RE: Materiální výhody rozhodují

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 368184

Ještě že máme toho hodného židovského boha, starého dobrého Jahveho, který celý starý zákon nabádá lidi, aby se mezi sebou vraždili co možná nejvíc...

Například: “A dá je Hospodin Bůh tvůj tobě, abys je pobil: jako proklaté vypleníš je, nevejdeš s nimi v smlouvu, aniž slituješ se nad nimi.”

Možná by snad bylo lepší být bezbožný, co říkáte, paní Miroslavo? Třeba by to vraždění na chvíli přestalo. Nebo se ten bůh polepšil, když přijmul křest a stal se z židovského pánaboha křesťanským? Mám v tom pořád dost velký zmatek. Docela bych uvítal, aby se mi IQ snížilo tak na 90, abych v tom ten zmatek neměl a mohl už jen věřit svým pastýřům. [chechtot][chechtot][chechtot]

368191

4.12.2018 14:26

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 368191

Knihovny Světa naplněné tunami knih o zázracích židovského Boha jsou interesantní, bohužel ve všech zkoumaných případech se nakonec ukáže že zázrak neexistoval, a nakonec příslušný umírající rabín který to zfalšoval svému synovi na smrtelném loži diskrétně svěří, že :

"Synu, všechno je jinak"...

[velký smích]

368192

4.12.2018 15:58

RE: Materiální výhody rozhodují

Miroslava 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368191

To není v IQ, nýbrž v duchovní lenosti člověka, který nechce přemýšlet o věcech ho přesahujících. Zvláště v současném světě, v němž dominuje suchý rozum, je aktuální mít se dobře, jíst, pít, bavit se, jíst, pít...a potom si lehnout do rakve a zmizet navždy. A pokud je to podle mnohých tak, proč nezabíjet, neznásilňovat, nekrást, nelhat...Proč? Vždyť přece žijeme jen jednou a po smrti NIC NENÍ! Pravda, pane lovče?
Avšak Bůh existuje nezávisle na pozemským religiích, nezávisle na tom, jak lidé zkazili Boží Pravdu. A představte si dokonce i nezávisle na tom, co Vy si o Něm myslíte! Pravdu je totiž třeba hledat, jak funguje tento svět, číst seriózní literaturu a především se snažit pochopit V ČEM TKVÍ SMYSL ŽIVOTA ČLOVĚKA A LIDSTVA, abyste se po smrti neocitl v strašném místě.
Pokud tedy Bůh není a po smrti rovněž nic, tak mi nemusíte odpovídat, protože nic zde nemá smysl, kromě fyzických potěšení.

368195

5.12.2018 14:47

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 368195

> V ČEM TKVÍ SMYSL ŽIVOTA

Vy to zřejmě víte, paní Miroslavo, že? Poučte nás prosím.

Předem děkuji
Vojta

368204

5.12.2018 20:26

RE: Materiální výhody rozhodují

Miroslava 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368204

Pane Vojto, bylo by mnohem zajímavější zeptat se ateisty a vůbec nevěřících lidí, v čem tkví jejich smysl života. Bezbožné socialistické režimy měly mocnou akademii věd, mocný ideologických systém, ale nebyly schopny přesvědčivě odpovědět na tuto prostou otázku. Dětské naivní odpovědi, že je třeba žít pro štěstí budoucích pokolení, kvůli letům ke hvězdám…, nemohou vyzvat nic jiného, nežli úsměv. Avšak každý může odpovědět, že nechce žít pro budoucí pokolení nebo kašlu na lety ke hvězdám! Na takových prostých reakcích se hroutí všechny ateistické konstrukty o smyslu života.
A pro věřící smysl života tkví v tom, aby se snažil prožit život tak, aby mu po smrti nebyla uzavřena cesta na Nebesa ( světlé nadpozemské světy).

368210

5.12.2018 22:12

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 368210

A kdo je schopen odpovedet na otazku o smyslu zivota?! Obavam se, ze odpoved je vysoce individualniho charakteru. Verite na reinkarnaci a obavate se tedy ceho? Kdyz vetsina lidi na zapade dnes (tato konkretni inkarnace) neveri ani na reinkarnaci, ani cirkvim ani v Boha, mozna jejich karma je vyresit problem fanatismu z minulych zivotu. Pokud nejvyssi energie, bytost, stvoritel, Buh, atman, to brahma, tao, Hospodin... existuje, tak jak ireleventni, postoj nizsich energii, bytosti, ...Reinkarnace vyplyva ze zakona nasledku a priciny - karmy. Jsou myslenkove skole upanisad co, tvrdi ze i pozitivni skutky take pripoutavaji k fyzickemu svetu. Skrze skutky logicky nelze vymazat minule chyby, Nejvyssi dokonala spravedlnost je jednou provzdy zaznamenala, jedina moznost je tedy pardon Absolutni lasky - usmireni s Bohem. Jsou jasne pominky za jakych je toho mozne dosahnout. Chces milosrdenstvi jdi cestou milosrdenstvi. Nebude hodnoceno jak dokonale jsi sel, ale jaka byla snaha vnitrni dobry umysl. Ale jak by rekl stary mudrc. Jedna vec vec je videt pred sebou jasne cestu, neco jineho je touto cestou krace a dojit nakonec teto cesty.

Kazdy musi svuj soucasny smysl zivota najit sam, kazdy z nas je na jinym stupni cesty a pouze ten, kdo usel celou trasu vi. ale obavam se, ze kdybych se ho nekdo zeptal na radu, tak by mu bylo receno pekne poctvive slapej. Dnesko je na netu a socialnich sitich samej kuru. Vsichni chteji duchovni techniky, meditace, feng suej, tucty skol yogy... stala se z toho moda, byt in. Super technika jak vynulovat akasha rekord je praktikovani milosrdenstvi. Krestane rikaji pravdu, kdyz rikaji v Kristu je zachrana behem tohoto jedineho zivota. Gandhi k tomu trefne poznamenal. Miluju Krista, ale moc nemusim krestany, protoze mi prijdou strasne odlisni. Pravda je jedna, ale existuje nekonecne aspektu, z kterych muze byt videna. Cim vice jsou bytosti schopni videt vnitrni jednotu pravdy, tak tim vice jejich energie i projev jsou v harmonii, ale je treba respektovat, ze kazdy si muze vzit ten kus, na ktery je vnitrne pripraven. Jedna vec je mit pravdu a druha vec je podat ji zpusobem, aby byla vnitrne prijata a pochopena. Samozrejme zlate pravidlo karmy je v jing forme nedelej jinym, co sam nechces aby se delo tobe. V aktivni jang forme to same pravidlo zni, kdyz je neco spravne v urcity cas udelat, tak to udelej.

P.S. Pokud se elitarsky v negativnim smyslu budu divat na ty co usli mensi kus cesty, jak se na me bude divat Absolutni pravda?

368214

6.12.2018 16:58

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 368214

Děkuji za obě reakce.

Paní Miroslavo. Váš názor na SMYSL ŽIVOTA je naprosto typický pro hluboce věřícího člověka. Já Vám Vaši víru nechci brát. Chraň přírodo. Dobře vím, že to ani nejde.

Pane "108". Odpověď na otázku po smyslu života vůbec není individuální. Ba naopak, je zcela obecná. Platná pro všechny živé organismy bez výjimky. Počínaje od virů, přes bakterie, houby, prvoky, ... až po člověka. Je to totiž ZÁKLADNÍ PŘÍRODNÍ ZÁKON ŽIVOTA. Jemuž se musí vše živé bezpodmínečně podrobit. Organismus, který se tímto zákonem z nějakého důvodu přestal řídit, nalézáme už jen ve formě fosilií. Prostě přestal být živým. A protože ztratil život, již se na něho tento zákon nevztahuje.

Co je tedy tím základním imperativem (smyslem, zákonem) veškerého života?

JE NEZBYTNÉ MNOŽIT SE RYCHLEJI, NEŽ HYNEME.

Čekali jste něco velikého, vznešeného, něco co nás vysoko přesahuje? Pak je mi líto. Ovšem zkušenost mě naučila, že přírodní zákony jsou velmi prosté. Někdy až téměř přízemní. Viz třeba zákon komutativní či Paretiho pravidlo.

Přeji krásné dny [smích]
Vojta

368233

7.12.2018 2:37

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 368233

To plati, pouze pokud verite, ze zivot je limitovany fyzickou existenci. Ja verim, ze jista energie, duse ozivuje telo a presahuje fyzicky rozmer (telo je uvnitr energetickych tel, uvnitr aury), ze v tomto fyzickem svete jsme s darem zivota od Zdroje, aby jsme se pokusili vyresit nejaky prusvih. Energeticky (ve smyslu metafyzickem) se vycistili a to je mozne pouze s pomoci Nejvyssi bytosti (energie, jsoucna..) na zaklade milosrdenstvi, odpusteni a usmireni. Jedna se o dar lidstvu, ale kazdy clovek si pro nej musi prijit osobne, pokud ho tedy chce. Ale kazdy at si veri cemu uzna za vhodne, vira je vnitrni a individualni zalezitost, ani ve fyzickem svete se neprenasi na potomstvo.

368240

7.12.2018 19:04

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 368240

> ... vira je vnitrni a ...

Máte naprostou pravdu, pane "108". Já k tomu doplním ještě jednu charakteristiku víry. VÍRA NEPŘIPOUŠTÍ ŽÁDNOU DISKUZI O SVÉM PŘEDMĚTU. I kdyby byl předmět diskuze sebezajímavější, jakmile do ní vstoupí víra, nekompromisně ji utne.

Výjimkou z tohoto pravidla jsou obvykle jen takoví diskutéři, kteří každý věří v tu SVOU JEDINOU SVATOU PRAVDU. Lhostejno kterou. Ti obvykle argumenty oponenta vůbec nevnímají. Jejich víra je totiž nutí, šířit ji. A tak se obvykle diskuze zvrhne ve dva nezávislé monology. V nichž se každý z debatérů snaží natlouci tu svou JEDINOU SPRÁVNOU VÍRU do hlavy svého oponenta.

Takže děkuji, nehmotný život neznám. Nezbývá mi, než se další debaty vzdát.
Vojta[smích]

368246

8.12.2018 2:43

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 368246

Pokud jde o fyzicky zivot je tady jedna zajimava otazka. Druhy zakon termodynamiky rika, ze mira neusporadanosti v konecnem sytemu (u skutecne nekonecneho systemu ztraci jaksi hodnoty fyzikalnich velicin "smysl" bud pujdou k nule nebo k nekonecnu) neustale roste. Jiste se shodnem na tom, ze DNA je silne zavisla na jistych hodnotach prostredi. Mozna se shodnem na tom, ze planetu Zemi lze povazovat z hlediska termodynamiky za konecny system. Pokud tedy plati II. zakon termodynamiky, jak mohla sama od sebe vzniknout DNA, z ni bunka, z prokaryato vznik eukaryota (rozdil jak mezi trikolkou a raketoplanem)? Mnohobunecne organismy?... Kdy hormony a jine faktory ovlivnuji vznik naprosto specializovanych rozdilnych bunek podle stejneho zakladniho mustru a vysledek je spojeny do vysoce-komlexni struktury? Odpoved typu dukaz je rozmanitost fyzickeho zivota, ktery existuje na Zemi neni prilis silny argument, protoze nic nerika jakym zpusobem to probehlo. A pripominam, ze evolucni teorie koliduje s II. zakonem termodynamiky. Fyzika ma jasne dana pravidla, a prirodni zakon, ktery zacne mit problem s vysvetlenim reality je opusten a pripadne nahrazen, a protoze II. termodynamicky zakon nebyl zpochybnen, tak jsem se nazorove vzdal evolucnich teorii.

368252

9.12.2018 12:20

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 368252

Mýlíte se, pane "108". A to ve svém základním předpokladu. PLANETA ZEMĚ NENÍ UZAVŘENÝM SYSTÉMEM. Právě naopak. Země přijímá od Slunce obrovské množství energie. Možná se mnou budete souhlasit, že co do vlnových délek dokonale "uspořádané" energie. Do svého mrazivého kosmického okolí naopak Země vyzařuje stejně velké množství "velmi neuspořádané" energie. A to je důvod, proč planeta Země nekoliduje s druhým zákonem termodynamiky. A proč na ní úspěšně probíhá evoluce života. Podrobnější vysvětlení vztahu 2. zákona termodynamiky a evoluce naleznete v dílech pánů Matta Ridleyho a Richarda Dawkinse.

Dnes ještě nevíme, zda první replikace schopný život vznikl na Zemi. Či zda sem byl vnesen ve formě panspermie. Ovšem fakt, že na Zemi opravdu probíhá evoluce je nezpochybnitelný. Je dokonale zdokumentován jak v pozemském fosilním záznamu, tak v genech veškerých živých organismů. Zavírat oči před těmito nezpochybnitelnými skutečnostmi mi přijde s prominutím dětinské.

Přeji pěkný den [smích]
Vojta

368281

9.12.2018 16:58

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 368281

Dobra, slunecni soustava rekneme po heliopauzu je de facto uzavreny termodynamicky system. Kosmickem zareni prichazi z nasi i jinych galaxii a sem tam ho zaznamenaji detektory skutecne top laboratori? Vzacne vysokoenergeticke castice jsou fyziky "loveny". Pokud v "okruhu" rekneme 300 svetelnych let bouchne supernova, tak dojde k vyzareni tako obrovskeho mnozstvi vysokoenergetickych neutrin, ze jsme se domnozili. Jednotlive neutrinu prolitne Zemi, aniz by si povsimlo, ze mu stoji v ceste, intereakce techto objektu s hmotou jak ji zname z kazdodenni skutecnosti je miziva. Entropie neni eliminovana chaotickym a nahodnym prisunem energie, jedna se o degradacni proces energie-hmoty, ktera ma tendenci se neustale "rozpliznout" do maximalne rovnovazneho stavu. Poskladat z jednoduchych casti DNA je naprosto opacny proces, ale kdyz to je tak jednoduche provedte v laboratori jednoduchy experiment, nemusi to byt humunkulus, bude mi stacit bohate bakterie.

Verejnost ziji v iluzi o jednosmernem prubehu chem. reakci, ale priroda funguje na zaklade dynamickych rovnovah. Zareni ma silne chaoticky dynamicky efekt a vy tvrdite, ze pozitivni efekt prevazuje destruktivni. Lidove receno kdybych biochemicke objekty prevedl v analogii na zelezne geometricke utvary v magneteickem pole (pritahovani fragmentu molekul s nabojem) a zacal do nich strilet kulometem, tak se mi maji pospojovat na vetsiho vysoce symetrickeho utvaru (jako DNA). Ve vesmiru se rozbite talire neskladaji sami od sebe, pro zjednoduseni pominu vyzareni energii z chemickych vazeb pri destrukci ("sezrala" ji nenavratne entropie), ale teoreticky je mozne, aby se talir zpet slozil. Ale vyzaduje to, aby se jednotlive ulomky pohybovali vysoce specialnim zpusobem, rychlostmi... A evolucni teorie v teto analogii, vyzaduje aby neprerusena linie techto poskladanych taliru byla opravdu dlouha. Jak velky nepreruseny usek nahod tohoto typu musi nastat? Nezpochybnitelnym faktum se ve vede rika empiricka fakta. Lidove receno dosiroka nedetinsky otevrene oci, znamena .ovno vedet.

Aby jste me nechytal za slova, tak situace je komlikovanejsi. J.D. Barrow:Teorie vseho. Ukazuje pro laiky bez pouziti vysoke matematiky, ze vznik vesmiru je ... Jedna z moznosti je nahoda, kdy se vesmir "prokvantoval" a rozvinul do podoby, jak ho zname. ale jsem si naprosto jisty, ze DNA, bunka,... nejsou produkt kvantovych vlastnosti vesmiru. Prave naopak, kvantova povaha veci je silou chaosu a ne vysoke usporadanosti a slozitosti, jakou bezesporu fyzicky zivot je. Jenom na okraj jestlize dnes nejbystrejsi mozky v teroticke fyzice hledaji universalni zakon, ktery sjednoti zname interakce, tak existence takoveho zakona ma jiste filosoficke dusledky, jak jsem rekl neni jiste, ze vesmir musi takovy byt, ale prave existence zivota ve fyzickem ve vesmiru me vede k vire, ze ani vesmir nevznikl nahodne!

P.S. To mi prednaseli v roce 1988, skutecne v CSSR byl spickovy vseobecne dostupny vzdelavaci system. Cituji: ..."V roce 1986 verime, ze vesmir se sklada z techto 12 zakladnich castic...." R.Feynman

368293

5.12.2018 18:46

RE: Materiální výhody rozhodují

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 368195

Duchovní pracovitost člověka spáchá víru v posmrtný ráj nebo v reinkarnaci?

V současném světě dominuje především debilizace a mocensky choří magoři, nadlidi, kteří beztrestně organizují závislost lidí, oblbování, loupení, hromadné ničení a vraždění.

Bůh je kde, a co dělá, když banksteři mohou beztrestně loupit a vraždit?

Pít a jíst, to má člověk zapotřebí, protože kdyby se oddal debilním nápovědám křesťanství, Nového zákona, evangelisty Matouše, tak by brzy zemřel. Máte v hlavě z těch pánbíčkářských zázraků zmatek, proto vám uniká zásadní úkol všeho živého, naplnění základního instinktu. A v našem prostředí navíc kvalitativní životní strategie, přidám definici
od Petra Bakaláře z Tabu v sociálních vědách;

K-strategie
Tato strategie se uplatňuje v relativně stabilním, předvídatelném
prostředí s dostatkem prostředků pro život. Organismy žijící
v těchto podmínkách;
1. mají méně potomků (sází na kvalitu),
2. věnují se výchově potomků,
3. mají pevnější párové a vůbec společenské vazby,
4. nemají potřebu podstupovat velká rizika,
5. mají delší průměrnou délku života.

Smysl života je přeci v naplnění základního instinktu, v úspěšných potomcích, proto ale nemusíme trpět zábranou „závadného“ myšlení, a věřit kdejakým lžím kolaborantů a nadlidí, banksterů. Xidáčtí úchylní psychopati se nám snaží vnutit zvrácenou multikulturu, různé další debility a zrůdnosti, jako třeba xenofilii. Nebo „změnu pohlaví“, což není nic jiného než kastrace!

Kvůli strachu ze strašného posmrtného místa (pekla?) vám uniká podstata, jako tomu Jardovi z Brna.

Život má smysl, kvalitativní naplnění základního instinktu má podle mě smysl, proto má i smysl odmítat zrůdnosti a zvrácenosti proti přirozenosti.

368206

5.12.2018 20:57

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 368206

To se uci kde? Na nejake moderni fakulte socialne-ideologickych ved? Cetl jsem to pred 10 lety a pak to nekomu pujcil a neprislo to zpatky. Nijak jsem toho nelitoval, ale mozna bych mel, ponevadz muzu byt vinen u nekolika lidi, co znam i neznam za ujmu na mozku. Jak vidno u nektere "literatury" je treba mit dostatek zdraveho rozumu. Kvalitni strategii a smysl zivota tedy maji i kvasinky. Vzdy me fascinuji "vedci" (dnes c asto socialni inzenyrstvi), kteri prirovnaji lidskou civilizaci k mravenisti nebo vcelimu ulu, to uz jsou snad lepsi technokrati s tou jejich UI, ktera degraduje cloveka na soubor bitu v pocitaci.

Velci predatori maji malo mladat 1-2 jako treba a matka se jim venuji i vice nez rok medvedi, levharti, tygri... Po tom naplneni smyslu zivota jmenem sex kupodivu nikdo nejde spachat sebevrazdu. Nic lepsiho prece uz v zivote neprijde, asi na toto poznani nemaji dost inteligence. Darwinova opice v Evrope na tom neni o nic lip, lidi sice venuji hodne usili i casu na ten sex (taky to leze i do penez), ale demograficka situace neni optimisticka.Mozna by jim mel v novem vydani do k-strategie dopsat Baklar nejake vedecke rady, aby pocet potomku nebyl nula. Pravda nekteri papalasi tomu neverili, tak vymysleli migraci. Modlim se k Bohu, aby tam zustali jeste hlavouni, co nemaji v hlave zbytecne moc prazdneho prostoru, ale hlavne k mozku zdravy rozum, ktery je svazany s praktickou strankou toho zivota. Zpatky k medvedum a tygrum, fotr si jde po svym a matka vychovava mladata sama a je rada , aby rodina uz nebyla pohromade, ponevadz potomek by se mohl dostat na jidelni listek. Kdo by to byl rekl u typickeho predstavitele k-strategie?

Zakladni instink, lidske podvedomi muze byt pekna svine. Clovek neco napise a ani nema tuchy, co o sobe vsechno povi. Pokud jde o uchylky a zvracenosti, neni treba se bat, Stary zakon to resi velmi tvrde. A Kristus jim jenom vylozil u Mari Magdaleny, kdyz chcete tvrdy postih, tak nezapominejte ze moralni kodex plati komletne a pro vsechny! Ti blbejsi museli pockat, az napise do pisku jejich jmeno, ti chytrejsi odesli hned. Zustali tam brzo sami. Nebyli tri svedci, to vyzaduje i pravni system casto i dnes. A Bozi laska rekla, ja te taky neodsuzuju, bez v pokoji a nehres vice. Kamenovali se totiz oba, kteri mimo manzelstvi provozovali nejvyssi smysl zivota. Kdo jsi bez viny hod kamenem. Kde je Buh kdyz lidi cini zverstva na zaklade daru svobodne vule? On totiz neni zadny bolsevik, fasoun nebo velky bratr, aby nas pri kazde chybe okamzite nakopl do zadku, to by ze svobodne vule nic nezustalo. Tak jako dobri rodice tezce nesou, kdyz jejich dite dela chyby a stale ho milujou, tak v dokonale forme to provozuje Buh. Nenavidi hrich, ale miluje hrisnika.

368212

5.12.2018 21:22

RE: Materiální výhody rozhodují

Miroslava 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368206

Nevěřící lidé mají v hlavách zmatek kvůli absenci kritérií - co je dobré a co špatné, co je dobro a co zlo, co je pravda a co lež, co je krásné a co hnus. Nevěřící lidé netuší, že hlavním je v tomto světě ďábel(ne nadarmo je nazýván knížetem tohoto světa), od něhož pochází všechno zlo a neštěstí. Nevěřící si myslí, že člověk je jen vyšším stupněm živočicha žijící instinkty. Když se nevěřících dotazuješ: k čemu zvíře potřebuje Einsteinovu teorii relativity, andělskou Mozartovu hudbu, obrazy Raffaela, styl baroko, romány Dostojevského, ...rozumnou odpověď neuslyšíš. Nevěřící nemohou odpovědět ani na sebeprostší otázky, počínaje zcela dětskými, třebas: proč se mám chovat slušně, když se vyžívám v mučení zvířat, u souseda kradu ovoce, miluji vysmívat se slabším…. a konče serióznějšími dotazy, např. proč nyní bílá civilizace vymírá, proč nyní není schopna dát odpor primitivnějším lidem z Afriky a Asie, kteří zachvacují Evropu? Nevěřící lidé vymysleli ohromné množství teorií o člověku a lidstvu, které si vzájemně protiřečí. Všechny je ovšem spojuje jeden příznak – absolutní neschopnost cokoli předpovědět o budoucnosti lidstva. Jsou tedy nevědecké, tj. bezsmyslné.

368213

5.12.2018 23:04

RE: Materiální výhody rozhodují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 368213

Velmi podceňujete nevěřící lidi a děláte z nich zvrhlé "mutanty". Z Vašeho tónu to vyznívá jako povyšování se nad nimi. Nevěřící jsou mnohdy více a hlouběji věřící než lidé "věřící"...jenom o tom moc nekecají, protože vědí, že před Bohem bude každý stát sám...a to je důvod, proč je v ČR tolik "ateistů"...ten důvod je odpor k nějakým dogmatům, zejména náboženským

368216

7.12.2018 22:30

RE: Materiální výhody rozhodují

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 368213

Ale paní Miroslavo, proč by nevěřící v posmrtný ráj neměli rozeznat zlo, alespoň podle své morálky? Nečiň jinému, co nechceš, aby on činil tobě. Usedlí lidé mají většinou potřebu chovat se ke svým sousedům slušně, podle možností. Škodit jiným si mohli a mohou dovolit nomádi, světoparchanti, mafiáni, proto potřebují tolik válečného haraburdí. Smutné je, že ničivým zrůdám platíme krámy na válčení z našich daní.

Od ďábla pochází všechno neštěstí, vážně? Ďábel organizoval obě světové války nebo to současné přivandrovalectví mohamedánů do Evropy? Ne, paninko, to nebyl ďábel! To byli a jsou deprivanti, banksteři! Docela viditelné jsou zločinecké organizace a kolaboranti! Stačí pozorovat, těhle zmetků je minimálně půl parlamentu. Banksteři ovládají nejen armádu, BIS, ale i „veřejnoprávní“ tlampače, také jakoby Bakalova média, jakoby Křetínského média, a další košer lži žumpy.

Žvásty o vymírání bílé civilizace, a o náhradě stárnoucích a upadajících populací, pochází od banksterů a kolaborantů se zlem – se zlem docela pozemským! Mohamedánům xido-fašisti, různé „lidsko-právní“ zločinecké spolky vymývají mozky o ráji v Evropě, a zajišťují islámským vandrákům plnou penzi, aniž by museli pracovat.

Čili našimi hlavními nepřáteli nejsou banksterskými pohůnky zblblí lidé z Afriky nebo z islámského východu, ale organizátoři zla, štvaní lidí proti sobě - docela živí banksteři a jejich poskoci a slouhové, kolaboranti.

368249

8.12.2018 18:47

RE: Materiální výhody rozhodují

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 368249

Zlaté pravidlo mravnosti: nedělej druhým to, co nechceš, aby činili tobě - nemůže být kritériem dobra a zla, krásy a hnusu, dobrého a špatného...Současní tvůrci zla velmi dobře zneužívají toto zlaté pravidlo, aby zamaskovali svoji temnou činnost. Nezavírej hranice před nosem migrantů ( - Vy přece nechcete, aby před vaším nosem zavirali hranice?), nebraňte pedofilům těšit se s dětmi ( - vy přece nechcete, aby i vám bránili ve vašich potěšeních?), nebraňte banksterům dělat byznys (Vy přece nechcete, aby i ve vaší práci bránili vám?) a tak mohu najít tisíce příkladů, které ukazují na to, že řídit se tímto pravidlem nijak nebrzdí a nemůže brzdit mravní rozložení světa. Vůbec všechny snahy nevěřících cosi vymyslet v mravní sféře jsou natolik naivní a směšné ve srovnání s učením, které nám zanechal Spasitel.

Ďábel v našem světě ne osobně kroutí kolesem historie, nybrž koná zlo skrze lidi, kteří právě kvůli osobním výhodám s lehkostí činí amorální skutky. Za každého bankstera uvrženého do vězení, přijdou desítky jemu podobných či ještě horších. Ďábel řídí náš svět, právě on si pěstuje bankstery, zločince a všechny amorální individua. Právě i on vede a připravuje lidstvo přímo před našimi zraky k budoucí globální tyranii!

368263

4.12.2018 17:09

RE: Materiální výhody rozhodují

Rudolf_K 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 368191

Odkud ten citat pochazi?

368196

4.12.2018 20:19

RE: Materiální výhody rozhodují

poznámka čtenáře 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 368191

"Mám v tom pořád dost velký zmatek."

Ano a nakonec jste ulovil sám sebe.

368198

13.12.2018 0:17

RE: Materiální výhody rozhodují

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 368191

Já mám sice podle lékařů psychiatrie IQ jen 80 ale vy, vy jste úplnej Dumbo.
Ten text je vytržený z kontextu a pro vaši informaci, tento příkaz byl dán Božímu vyvolenému Izraeli proto, aby se nestali odpadlíky, protože tyto okolní národy by je svými zvyklostmi jistě k převelikému hřešení nakonec dokopali. Neboť se mezi sebou miliskovali bez rozdílu pohlaví jako dnes, ačkoli gender termín neznali.
Upalovali své syny v ohni a páchali další krávoviny. Možná vám to dojde, kam zmizeli Májové, kteří dělali podobné kousky. Zmizelá města Sodomy a Gomory jsou další podobnost zničení hovad, která nevěděla coby...
Po příchodu božího syna na zem byl s židy z Izraele sjednán nový zákon, správně nová smlouva a v desateru byly zopakovány některé zákony z Mojžíše a také se tam říká:,,Nezabiješ,,.
Dnes se nesmí zabíjet ale zabíjí se a dělají to bezvěrci.
Dříve povolil Bůh vymlátit ty národy, které činily strašné věci ale z vašich pocitů vidíme že se vám ty jejich choutky líbí, stejně jako se dnes mnohým líbí druhé zabíjet, ač na to nemají od Nejvyššího mandát.
A je hodně lidí co reptají proti Bohu, protože tepe do jejich svědomí a Bible, ostřejší než jakýkoli dvojsečný meč, rozeznávající úmysly srdce odhaluje lidské zvířecí zvrácené pudy. Tak se mstí a připisují Bohu vraždící touhu.
Jestli chcete, tak si pročtěte, co vás čeká v Božím soudu, dni, kdy čtyři andělé pustí větry soudu, viz Zjevení Jana. Doporučuji přečíst celé a potom celou Bibli.Třeba se za vaše úsilí Bůh smiluje a osvítí vás duchem pochopení, jako kdysi krvelačného Pavla z Tarsu pán Ježíš.

368415

4.12.2018 10:36

Němci dali přednost Rusku před Amerikou

libertarian 31.?.?.?

"Němci dali přednost Rusku před Amerikou"

- nuž, moc to zvonku nepočuť.

368186

4.12.2018 11:20

„Vůle“ „Němců“

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Německo je zotročeno xido-bankstery, viz oněch 13 válečných základen s tupě poslušnými žoldáky – žoldáky s denně vymývanými mozky xido-propagandou.

Již první světová válka byl xido-banksterský projekt (viz Deschner; Moloch).

O jaké izolaci uSSa s banksterským poskokem Trumpem autor tlapkal?
uSSa, včetně OSN, CIA, mnohých sdělovacích prostředků, církví a fašistické NATO, ovládájí banksteři kolem FED. Armáda je donucovacím, vymahačským nástrojem zvůle banksterů a jejich globalizace - snů o vlastnictví celého světa i s otroky.

„Názory“ „Němců“ jsou k jejich i k naší škodě převážně odrazem debilizace xido-fašistickými sdělovacími prostředky. Nebo snad chce někdo předstírat, že vynucování navýšení válečných výdajů všech vazalů xido-fašistické NATO na 2% HDP (což je asi 8% ročních výdajů „státních“ rozpočtů zotročených), tlumočených banksterským poskokem Trumpem a xido-sdělovacími prostředky, je ku škodě válečných korporací, ve kterých mají významné podíly banksteři? A ve zmíněných velkých „německých“ firmách snad nemají podíly FED banksteři?

Makrela není nic jiného než xido-chazarská degenerátka, záškodnická zrůda, loutka banksterů. Proto, proti rozumu zdravomyslících podporovala přivandrovalectví mladých mohamedánů, žoldáků xidáků. „Multikulturní obohacení“ je totiž pokračování genocidy Němců páchané bankstery minimálně od první světové války.

Protokoly sionských mudrců;

„12...k dosažení cíle se nesmíme bát použít žádného prostředku, ani nemáme počítat oběti. Nikdy jsme nepočítali oběti těchto gojimských zvířat, i když mezi obětovanými bylo také mnoho našich lidí. Tím jsme ovšem našemu národu zajistili ve světě tak mocné postavení, že se o tom nikomu ani nesnilo…"

(xidácký „národ“ = sekta, od albínů po černé Faláše, se zločineckou xidáckou mocenskou evoluční strategií (viz Bible, Pátá kniha Mojžíšova), zlo s kořeny ve starověkých otrokářských zlořádech Mezopotámie, Předního východu)

368188

4.12.2018 13:44

český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

To jen český idiot stále poleze do řiti američanům. A než se vzpamatujem a i těm US ambasádou vyškoleným debilům z ČT a ČRo dojde, že od strýčka Sama, vlastně Trumpa, nedostanou už ani korunu na ideologické rozvracení republiky, tak už bude pozdě.

Mezitím všechny okolní země navážou výhodné kontrakty a dohody o dlouhodobé spolupráci s Čínou i Ruskem.
A my si v českém vytunelovaném exekutoristánu budem akorát hlady okusovat nehty v zemljankách.

Jako za Havla nasraní Slováci, když jsme západním zbrojovkám zcela vyklidili pole zničením československého zbrojního průmyslu.
Rakušáci se mohli přetrhnout aby zřídili u Vídně terminál na překládání kontejnerů z Ruských širokorozchodných železnic (v brzké době Rusko-Čínských).
Zeman se aspoň pokouší o trochu diletantský projekt kanálu Labe-Odra kde by chtěl taky přepravovat zboží. Ale zbytek politiků má stále hlavu hluboko zabořenou v americkém zadku a nevidí a neslyší co se okolo děje.

368190

4.12.2018 18:50

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 368190

>Zeman se aspoň pokouší o trochu diletantský projekt kanálu Labe-Odra kde by chtěl taky přepravovat zboží. Ale zbytek politiků má stále hlavu hluboko zabořenou v americkém zadku a nevidí a neslyší co se okolo děje.
No jen abyste se nedivil. On ten Babiš taky slyší na vzletná slova o budování infrastruktur, a už i slibuje rozjet další dálnice za stovky milionů, tak proč ne taky Zemanův hedvábný kanál, Merkelová s Macronem taky vydali povely k přechodu na ekologii a zdejší geronti se taky přidají. Macron pod tlakem "žlutých vest", sice načas odložil daně, ale Němci ani nepípli, jak jim nařídili nákladní elektromobily.
Na kanále pak bude řádit Zeman sám se svým Challengerem.
Je velkým neštěstím, že se řeší "Babiš", bezvýsledně summituje, přežvykují po devadesáté migranti pro ještě větší nabobtnání ega zúčastněných, ale neřeší kam to makací vládnutí směřuje. Že tihle trojčlenkoví vládní machři svými byznis-plány nadělají nakonec větší škody než Kalousek, a prošustrují peníze na nadbytečné - nepotřebné, škodlivé infrastruktury, místo aby hledali odpovědi na klimatické šoky, zabezpečení potravinové soběstačnosti, vytváření rezerv...
Sebrat zemědělství z rukou výrobců a vrátit ho zemědělcům (jestli už nevymřeli).

Ještě k těm trojčlenkovým machrům, tak to jsou ti, kteří neuvažují o okrajových podmínkách úlohy. Počítají přesně: Když jeden zedník postaví dům za rok. za jak dlouho ho postaví 365 zedníků? No přece za jeden...

368197

5.12.2018 11:22

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 368197

Tady Zemana nechápu, bo je to potěmkinovský projekt.
Zničí se poslední zbytky unikátních lužních lesů a biotopů podél řeky a pak se s překvapením zjistí že v sezóně tam teče jen čůrek a kvůli suchu je kanál půl roku nesplavný. Respektive splavný na zemanově nafukovacím člunu a to jen do půlky.

Stačí se podívat jak zdevastovali řeku Moravu komunisti pomocí regulace. Je to v podstatě mrtvé koryto které mohli rovnou vybetonovat.

368201

5.12.2018 15:54

RE: český podpindosník

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368201

Samozřejmě, je to pitomý nápad pošetilého, starého blázna, který má dojem, že když vyplácá několik desítek miliard za hloupost, tak se zapíše do dějin národa...

Tenhle pitoreskní státeček "jede jen ze setrvačnosti" a to už 30 let a to díky tomuto "prognostikovi" a jeho kamarádům z prognostického kibucu...
Za těch 30 let se jim nepodařilo kromě rozkradení a zkurvení všeho, na co šáhli, ani určit priority a zájmy státu a národa, natož vypracovat, nebo alespoň nastínit nějakou vizi, nebo koncepci čehokoli od zahr. politiky, školství, zdravotnictví, obrany, dopravy atd. ..A právě tohle patří k té dopravě, kde silnice jsou přecpané Turky a Poláky v kamionech i osobácích, mosty se opravují jen ty, co přes ně povalí Abramsy na východ a přitom se rozkrádá a ruší a nechává zarůstat trávou jedna z nejskvělejších železničních sítí na světě, kterou jsme zdělili ještě po tom potrhlém "starém Procházkovi", ta z nás svého času udělala průmyslový stát, ale Zeman s tou čochtárnou se zdymadly a strašnými investicemi z nás udělá jen ještě větší blázinec, než už jsme a určitě vyústí někde v Haifě, nebo přímo v Jeruzalémě před tou omlácenou hromadou kamení...
Toho "starýho Procházku" svého času museli zamknout na hajzlu, aby jim neposral celej Schoenbrunn, no a já jsem zvědavej, jak to vypadá na Pražském hradě a jaké jsou aktuální výdaje na úklid...[chechtot]

368205

5.12.2018 22:28

RE: český podpindosník

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 368205

Plány na ty říční propojky u nás se datují přinejmenším od začátků 80-tých let, kdy se po západní Evropě dokončovaly mnohé plavební kanály-říční spojky a propojky.
Nejde tedy vůbec o nový stavební projekt.
Tehdy ekologističtí fanacici řvali unisono proti a mnohde tam demonstrovali po celé roky,
aby se nakonec po letech ukázalo, že břehy byly zpevněny děrovanými tvárnicemi z postupně rozpadavého materiálu, který postupně prorůstal zelení a tedy dnes jsou tam ty "nové" břehy bohaté na zeleň a živočichy všeho druhu, prostě příroda to rychle zvládla.
Dnes je možné tam cestovat - křižovat tisíce kilometrů říční dopravou všeho druhu, která je jednoznačně ekologičtější než jsou ty smradlavé KAMIONOVÉ DEVASTÁTORY.
Zeman tedy v tomto puktu jenom trvale prosazuje to, na co na tom "západě" přišli a realizovali to v celém minulém století.
Mimo to začátkem 80-tých u nás cirkulovaly například plány a projekty na železniční rychlodráhy, načež se po plyšáku stovky miliard rozfofrovaly-rozkradly, a tedy o takovýchto mega-stavbách můžeme dnes všichni DOŽIVOTNĚ LEDA SNÍT a klábosit, anžto stavba pár kilometrů dálnice navíc či dalších zdymadel na Labi se dnes namnoze ocitává v oblasti SCI-FI, zatímco třeba mosty po republice nám začínají padat na hlavu, že...
No, vášnivým kritikům doporučuji zajít si do veřejné knihovny a prolistovat si populárně naučné časopisy z té doby např. Svět vědy, Věda a život a další měsíčníky, které tehdá u nás přetiskovaly ty "západní" informace, plány a projekty (husákovské "kecy" přeskočit) .
Poslední generace VŠ vystudovaných neomarxistické koledy-témata GENDER, POLITOLOGII aj. "životně a hospodářsky důležitá" témata na jakýchsi "amerických" pražských pseudo-jůniverzitách,
zjevně nemají ánunk o naší historii, natož o budoucnosti - visí denně hodiny mobilem na "fake booku" a debatují o blábolech s jepičím životem.

...to jen tak bokem [smích]

368215

6.12.2018 7:52

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 368215

Proboha ten kanál je opravdovej anal.A ten blábol o ekologické lodní plavbě si strčte za klobouk.Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů. Pouhých patnáct největších lodí tak vyprodukuje více nežádoucích látek než všech 760 milionů aut na světě.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok

368220

6.12.2018 11:54

RE: český podpindosník

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 368220

O tomto "oceánovém" lodním kartelu (MAERSK LINE) je známo, že na volném moři tyto lodě spalují zbytkový černý mazut smíchaný s odpadním uhelným prachem a jejich komíny pak hulí při rychlé plavbě černé mraky jako uhelná elektrárna s vypnutými elektro-filtry.
Ale když připlují do pobřežních vod, tak to fofrem přepnou na lehký mazut a topný olej = bílý kouř že.
Doporučuji ale podívat se někdy na Labe, jak jeden malý remorkér pomalu tlačí nebo táhne dva veliké šífy s uhlím(obsah několika kamionů),
přičemž čmoudí jen jako nejaký ten osobní škodomobil.
Tudíž srovnávejme srovnatelné, že...rozum do hrsti...

368228

6.12.2018 15:12

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 368228

To nic nemění na tom, že je ten projekt absurdní akorát se to asi Zemanovi jeho kohouta bojí říct. Labe se dá s nákladem splout v cele délce asi 2 dny v roce a jak dopadlo Zemanem propagovane překladiště v Hodoníně víme taky[smích] Buď jsem ho v té rychlosti na kole prehlidnul nebo proste opravdu není

368230

6.12.2018 16:13

RE: český podpindosník

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368228

Prosím Vás, s čím to tady žonglujete??!! Říční doprava má své opodstatnění, ale dnes kopat nějaký kanál/anál, aby vůbec k něčemu byl, je holý nesmysl! Vždyť jen kolik toho PHM by se spálilo při jeho stavbě, kdyby se měly vykopat a někam rozvozit ty miliony kubíků zeminy. Jedině tak by se dal stavět, že by vládnoucí liberasti v rámci převýchovy nahnali na tu stavbu všechny, kdo nesouhlasí s jejich multikulti a LGBT bordelem a ti jej kopali růčo-fůčo, jako v Číně, nebo při Stalinově industrializaci SSSR...
Jedna taková pošetilost už u nás je, je to tzv Baťův kanál, 3m široký a 52Km dlouhý anál z Otrokovic do Rohatce, čili od nikud k nikam...[velký smích]

Je to stejná chujovina hodná bláznů a věrchušky EU, jako biopaliva s řepkou Babišovkou, geneticky upravovanou, která vyrábí ročně tisíce pacientů alergologických oddělení všech nemocnic, všude v okolí, kde se to svinstvo pěstuje...

368231

6.12.2018 17:35

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 368228

Ta ekologická přepravní rychlost se moc nehodí pro velkou většinu zboží v současnosti přepravovaného, rychlostí přepravy se nahrazuje všestranná nesoběstačnost naší ekonomiky. A jak "ekologové" velí, ani to uhlí a ropné deriváty nejsou perspektivním zbožím, nahradí je super-čistá energie, kterou rovněž nepůjde vozit kanálama.
Je to skutečný kumšt, přijít s tím nápadem v roce extrémního sucha (vyschlé řeky), s očekáváním obdobných klimatických extrémů do budoucna.
Ale s tím rozumem do hrsti mohu souhlasit, ani tak maloučko ho nebylo...

368235

6.12.2018 20:23

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 368235

Řekněme si to tedy upřímně, bylo by TO dobré, ale MY na TO prostě dnes už nemáme peníze a nikdy je zjevně mít ani nebudeme, že, ...zatím si stále jako v té pohádce, hrajeme na císařovy nové šaty...
EU nám na kanály dnes nedá ani floka, jelikož se těmto euro-socanům hodí lacino huntovat naše silnice nekonečným kamionovým procesím, kdy ale dopravní analitici konstatují, že mnohé siniční úseky v naší republice jsou na 100 procentech propustnosti, přičemž silniční doprava zatím stále houstne.
MY totižto co se týče tzv. veřejných statků tj. dopravní infrastruktury, vodovodních řadů, kanalizace atd. atd., jedeme na "volnoběh", ale všechna ta díla dokončená v minulém století, se blíží-plíží k hranicím životnosti.
Ekonomika je dnes u nás na vrcholu, v dalších letech se očekává pokles růstu a analitici se shodují,
že přichází opět a zase čas na velkou hospodářskou krizi - americké letošní první celní "brzdy" na zboží z EU aj. jsou jeden ze startérů blížící se takové krize (možná nám ale odlehčí silniční dopravě(?) ) .
Jinak v okresech u Labe a okolí u nás Němci neustále poptávají české "levné" říční matrose s tzv. kapitánským glejtem, tureckých řidičů kamionů mají dost [smích] .
Tzv. "Ekologisté" nekonečně po desetiletí popírají sami sebe,
kdy permanentně buntují kvůli obnovitelným zdrojům energií, ale když se někde mají postavit přehrady, vyrovnávací zdymadla na řekách, silniční obchvaty kolem obcí, atomka atd.,
ihned vědí co ta stavba požere nafty, kolik že tam umře brouků a žabiček - a hurá k soudům...
( (primárně západní)neomarxistická debilizace je na pochodu)
Ještě poznámka,
jsou zkrátka stále nekonečné tisíce zboží a komodit, které se vyplatí přepravovat lodní námořní a říční sítí, anžto existuje, jak víme, obor zvaný LOGISTIKA, kdy se plánují rychlé letecké a kamionové transporty zboží (v rámci metody JIT pro automotive montovny), ale také mnohem pomalejší masové plynulé transporty, po železnici a zejména těmi loděmi, kdy začátek přepravy-plavby je kdesi na východě v čajně a konec po řece kdesi v bundes, že [smích] ...
(...a trumfy o suchém Labi mají hodnotu ještě dnes, možná zítra, ale v pozítří, až se záplavy odkuďsi z Evropy zase přestěhují k nám (viz rok 2002), budou bezcenné...
(no, to je drobet nadsázka - poslední staletí to jaksi šlapalo podle kronik o "stoleté vodě", ale když si počteme z historie třeba na https://www.klimaskeptik.cz/ kdoví...) )

368238

7.12.2018 23:57

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 368238

Připojím sem odkaz na reportáž:Sucho trvá, rejdaři na Labi si zoufají .
To pochopitelně není nic pro Vás, řekněme si upřimně, Vy jste prodchnut do značné hloubky evropskými hodnotami. Jakmile nemáte kde vzít peníze na takovou libůstku hned Vás napadají EU-dotace,,,
Budoucnost je v soběstačnosti malých územních celků, v návaznosti na místní zdroje. Každou korunu ke potřeba investovat s rozmyslem do obnovy hlavně soběstačnosti, je to dobrý předstupeň pro skutečnou nezávislost a skutečnou svobodu.

368250

8.12.2018 12:22

RE: český podpindosník

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 368250

Vidíte to špatně, pane kolego, ten nejlepší a nejefektivnější kšeft prospěšný pro všechny je totiž převážení krámů z místa na místo a třeba přes celou Zeměkouli, jako zrušit místní drůbežárny a vozit krůty půl roku přes moře v mražáku a prodávat je za poloviční cenu, to musí bejt i kvalita a tak je to skoro se vším...prostě přehazovat písek z hromady na hromadu furt dokola, jako heftlinci v nacistickém koncentráku neb "práce osvobozuje", jak známo a to ode všech hloupostí, které by jinak nudícího se napadly a vo to go v té naší supermoderní zatomatizovávané a zefektivňované době, aby lidi měli co řešit a nesrali se nám do toho, čím je obšťastníme co nevidět a čím vyřešíme všechny problémy jejich i naše...viz.:

https://aeronet.cz/news/video-cinsky-social-credit-system-ktery-vam-vyrazi-dech-i-se-zubama-george-orwell-tise-v-hrobe-bledne-zavisti-cina-dovedla-jeho-roman-1984-nejen-do-praxe-ale-naprosto-ho-prekonala/

368257

8.12.2018 20:44

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 368257

Dík za vtipné doplnění, a rovněž za odkaz na aeronet.
Já jsem zastáncem toho kreditního systému pro Čínu. Pan VK má mnohdy velmi inspirativní nápady, bohužel ne vždy se trefí do černého. Asociace jsou velmi potřebné k vyšetřování čehokoli, ovšem potřebnější je pak z toho mixu vyhodit asociace bez dalších vazeb a důkazů. Ani Orwell, ani Sion nesedí.
Čína je podle mne svéprávná a nezávislá a nebude zcela jistě svůj systém nikomu vnucovat. Můj názor na sociální kredit a vyjádření naděje na možný zvrat i pro celou zeměkouli jsem diskutoval ve vlákně Pravidla ? Nebo (svobodná) cochcárna ?

Jen když si představím, co by zavedení u nás způsobilo v silniční dopravě. Ty prázdné silnice od obzoru k obzoru, sem tam auto, možná postupně by se to začalo naplňovat. Podstatně by ubylo nehod, jezdili by jen slušní řidiči, a pokud i nějaký neslušný, tak ten by se musel tak dobře "přetvařovat", že by to nikdo nepoznal...

368268

6.12.2018 10:02

RE: český podpindosník

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 368215

No, konečně jeden co umí spěchat pomalu by to k něčemu bylo, děkuji. [velký smích]

368224

5.12.2018 18:56

Proč ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Prrotože chtějí s co nejmenšími ztrátami přežít neodvratný pád dosavadní americké hegemonie doslova na držku a vymanit se z postavení okupované země, které trvá již od roku 1945. Němci jsou ve srovnání s Amíky inteligentnější a snad už konečně pochopili, že budoucnost má Východ, zatímco Amerika stále více připomíná chcípající kobylu, která jen žije na účet zbytku světa, kope, krade, vyhrožuje, lže, bombarduje a vydírá po celém světě. Navíc Němci dobře ví, že bez ruského plynu se jejich fabriky rychle stanou jen technickým muzeem v úpadku a s drahým americkým břidlicovým plynem velmi rychle dohoní zámořské, nesplatitelně zadlužené nafoukance. Mít teď už jen na písku postavené sebevědomí nafoukaných amerických "elit" a jejich politických a mediálních poskoků, jsem už dlouho samozvaný ředitel nejen zeměkoule, ale celé Mléčné dráhy.

368208

9.12.2018 14:51

Proč vlastně Němci dali přednost Rusku před Amerikou??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Všimli jste si taky, jak 1-2 mediální profíky rozvrátili diskuse a začalo se plácat o ...? us-ambasáda bdí.

368287

10.12.2018 3:15

RE: Proč vlastně Němci dali přednost Rusku před Amerikou??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 368287

Mozna jednim z tech rozvracecu diskuze placenych pro zmenu americkou ambasadou mam byt ja. Vite legendarniho americkeho politika, recnika a diplomata Daniele Webstera se na konci jeho politicke drahy na jednom banketu nekdo zeptal, co bylo v jeho kariere rozhodujici pro uspech. Tenhle pan se na delsi okamzik zamyslel, spolecnost ztichla a napjate cekela, co z neho vypadne. A on pak v klidu s rozvahu prohlasil: ..." nejdulezitejsi byla ma primarni odpovednost vuci Bohu "...

Par dni zpet mi nekdo vyhrozoval, ze bych mohl byt odpojen od netu, rozporcovan na organy nebo zkompostovan. Kdo vi co se vsechno muze stat? Momentalne je hromada veci v pohybu a je treba vyckat az to sedne na sve nove misto a "usadi se prach". Urcite je vysoce pozitivni, ze na alternativnich webech se publikuji prubezne informace o deni, ale momentalne jestli Trump bude impeachment nekdy v lednu, Porosenko odepsany, Makron mozna prinucen k demisi, dojde k obchodni valce na globalni urovni atd. je predcasne delat zavery. Ale globalisticka agenda bezi na silne minimalne 150 let ideologicke indoktrinaci akademickeho prostredi marxismem a ateismem.

Z toho plyne, gender, lbgt agenda, migrace, masivni projekty socialniho inzenyrstvi .. a nastupuje generace "intelektualu", kde na slavnem starobylem karolinu je zadana a obhajena diplomka z genderove studie na Ferdu mravence. Vite na techto fakultach socialnich ved rocne promuji tisice studentu velmi specializovanych oboru, tak by me zajimalo, kolik jich ma uplatneni a co se stane s tim zbytkem? Zbytek vetsinou byva ta mensi cast, ale nemyslim ze to plati v tomto pripade. Proste material pro neziskovky. Socialismus zavrhoval viru v Boha, ale ne spolecnost. Dnes to je cim dale vice rozvracena zapadni spolecnost, kdo se vysmiva a zacina opovrhovat vericima lidma. Vetsi hrozba nez nuklearni zbrane je stav, kdy skutecna vladnouci elita se stane vetsinove ateisticka, protoze pak stoji moc urcujici deni ve svete na moralnim imperativu ty chcipni dneska a ja zitra. Mezi zapadnimi intelektuali prevazuje dogma, ze ateismus je pevne na zaklade tvrdych empirickych ved prokazany, coz ma do pravdy zatracene daleko. Ateismus je vira stejna jako kterekoliv nabozenstvi a nestoji na prirodnich zakonech, ale pouze na hypotezach a teorich.

368303

10.12.2018 19:53

RE: Proč vlastně Němci dali přednost Rusku před Amerikou??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 368303

Vy nejste žádný rozvraceč diskuse, vy jste jen nevyžádaný misionář, jakési vlastní víry, která vás pudí k neustálému exhibování.
Nebudu to hledat, ale asi dříve než před měsícem, proběhla na hlavních zpravodajských portálech zpráva, jak nějakého misionáře lukem odpravili lidé žijící dodnes v době kamenné. Toto není vyhrůžka Vám, to je jen konstatování faktu. Stejně tak Vám nikdo nevyhrožoval, jak si v příspěvku stěžujete:
>Par dni zpet mi nekdo vyhrozoval, ze bych mohl byt odpojen od netu, rozporcovan na organy nebo zkompostovan.
Jen bylo konstatováno, že v rámci sociálního kreditu, jak ho chtějí zavést v Číně, by tam mohli vaše texty a nejspíš i chování takto ocenit.
Ovšem jak je vidět Váš generátor příspěvků je buď zastaralý, nebo příliš vztahovačný a tudíž pro diskusi nepoužitelný.
Tím končím, s vědomím, že jsem chvíli házel hrách na zeď...

No a k tématu článku, abych nebyl pořád jen OT a tak i rozvraceč diskuse, si myslím, že dnes se to může tak jevit z hlediska plynu, ale moc bych s tím do budoucna nepočítal. Rusko bude muset získávat protihodnotu, a Německo si samo velmi intenzivně podřezává větev...

368332

Příspěvků: 44

04.12. 09:16 vladimir7  Neuveriteľné,
04.12. 09:30 Miroslava  Materiální výhody rozhodují
04.12. 14:04 Lovec idiotů  RE: Materiální výhody rozhodují
04.12. 14:26  RE: Materiální výhody rozhodují
04.12. 15:58 Miroslava  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 14:47  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 20:26 Miroslava  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 22:12  RE: Materiální výhody rozhodují
06.12. 16:58  RE: Materiální výhody rozhodují
07.12. 02:37  RE: Materiální výhody rozhodují
07.12. 19:04  RE: Materiální výhody rozhodují
08.12. 02:43  RE: Materiální výhody rozhodují
09.12. 12:20  RE: Materiální výhody rozhodují
09.12. 16:58  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 18:46 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 20:57  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 21:22 Miroslava  RE: Materiální výhody rozhodují
05.12. 23:04  RE: Materiální výhody rozhodují
07.12. 22:30 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Materiální výhody rozhodují
08.12. 18:47 Miroslava  RE: Materiální výhody rozhodují
04.12. 17:09 Rudolf_K  RE: Materiální výhody rozhodují
04.12. 20:19 poznámka čtenáře  RE: Materiální výhody rozhodují
13.12. 00:17 Jarda z Brna  RE: Materiální výhody rozhodují
04.12. 10:36 libertarian  Němci dali přednost Rusku před Amerikou
04.12. 11:20 Pátá Mojžíšova 7:24  „Vůle“ „Němců“
04.12. 13:44  český podpindosník
04.12. 18:50  RE: český podpindosník
05.12. 11:22  RE: český podpindosník
05.12. 15:54 R.E.  RE: český podpindosník
05.12. 22:28 JanaJ  RE: český podpindosník
06.12. 07:52  RE: český podpindosník
06.12. 11:54 JanaJ  RE: český podpindosník
06.12. 15:12  RE: český podpindosník
06.12. 16:13 R.E.  RE: český podpindosník
06.12. 17:35  RE: český podpindosník
06.12. 20:23  RE: český podpindosník
07.12. 23:57  RE: český podpindosník
08.12. 12:22 R.E.  RE: český podpindosník
08.12. 20:44  RE: český podpindosník
06.12. 10:02  RE: český podpindosník
05.12. 18:56  Proč ?
09.12. 14:51  Proč vlastně Němci dali přednost Rusku před Amerikou??
10.12. 03:15  RE: Proč vlastně Němci dali přednost Rusku před Amerikou??
10.12. 19:53  RE: Proč vlastně Němci dali přednost Rusku před Amerikou??

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 11 830 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 996