Diskuze k článku

Jak přežít svou prekarizaci

Příspěvků 51

2.11.2018 6:15

Otřepané rady, byť pominout je nelze. Natožpak zavrhnout.

gippius 213.?.?.?

Jestli ale v principu s něčím zcela souhlasím, pak je to jen ta "poznámka editora". Pobídek k "flexibilitě", tržnímu chování, už jsem slyšel za třicet let života v postkomunistickém absurdistánu aspoň tisíckrát. Ale skutečné řešení je pouze v uvědomnělosti lidí. Jestli lidi budou stádo, pak je nakonec NATUTY ožebračí, i když si koupí byt v Polsku, vezmou jakoukoli práci a vezmou jen hypotéku na bydlení.

367429

4.11.2018 10:45

RE: Otřepané rady, byť pominout je nelze. Natožpak zavrhnout.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 367429

Pozor, tzv."kapitalizmus " je založen na soutěžení nájemné pracovní síly, která se mnohdy ještě vzájemně hecuje. Ve zdejších komentářích je překvapivě častá podle mne naprosto nesprávná a zavádějící zmínka o jakýchsi "otrocích". Otroci byli před mnoha stoletími vypuzeni z plantáží k výrobnímu pásu, a zde právě vznikla tzv. "námezdná pracovní síla, o níž se již otrokář nemusel starat, a která tím ztratila svou sociální jistotu. Je tragikomické, že takzvaný "socializmus" v podstatě zase otrokářství obnovil" / pracovní a sociální jistoty", ale koncem roku 1989 se socialističtí otroci, o kterých propagandisté "kapitalizmu" tvrdili, že jsou se svým postavením nespokojeni, opět přeměnili na námezdnou pracovní sílu dle továrníka Engelse, a jeho kámoše, Karla Marxe, který ho sponzoroval. Kdysi v kapitalizmu, dělníci jednali se zaměstnavateli pomocí stávek, a takzvané "stávkokazy" přibíjeli hřebíkama za prsty na vrata továren. Dnešní tzv"odbory" jsou jen prodlouženými prsty jak socialistických, tak i kapitalistickývh "pánů"...

[velký smích]

367507

2.11.2018 8:14

Jak bych slysel exkomouse a exbankere Volodu Dlouheho.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Nebudu se radeji ptat, zda nas dobrovolny nomad plati v tom Polsku radne dane...a zda tedy tem Ukrajincum nepronajima byt na cerno....to by mohlo vest az k prekerizaci autora clanku.
Pan autor v clanku pise : "....Hledání stability v politice může vést k fašismu, v náboženství k fundamentalismu....."
Takze hledani nestability v politice k napr. fasismu vest nemuze ?
Ve vztahu k nabozenstvi penez se pak samotny autor chova jak ? Nefundamentalne ?
Obdobnych protiv je tam vice. Neni se cemu divit -autor totiz vychazi z premis, z optiky cloveka, ktery se sam a hrde hlasi k tomu, ze se chce stat soucasti fasizujicich sil a tyto chce pomahat dal rozvijet, pokud se mu podari dal byt dobre mazanym koleckem v nekterych to ohledech az nelidskeho mechanismu....
Jeden citat gurua svobodne trzni mezinarodni ekonomiky (ono tomu tak ale neni, vsak dokonce i Adam Smith mel na mysli DOMACI, ANGLICKOU prosperitu...tedy i on vedel, ze v ramci prostredi totalitniho financniho systemu je nutne se chovat jako vlk mezi ovcemi) :
„...Názor pracujících tříd, že používání strojů je často na úkor jejich zájmů, není založený na předsudku a chybě, ale je v souladu se správnými principy politické ekonomie….“
(David Ricardo)
Adam Smith pak povazuje NEKTERE lidi temer za dobytek : "...Každý druh živočichů se přirozeně rozmnožuje jen potud, pokud mu stačí prostředky k obživě, a tuto mez nemůže žádný druh překročit. Ale v civilizované společnosti může nedostatek prostředků k obživě zamezit další rozmnožování lidského pokolení jen mezi nejnižšími vrstvami, a toto omezování se může dít jedině tak, že většina dětí, které přicházejí na svět z jejich plodných manželství, hyne....."
(Adam Smith : "Bohatství národů"[mrknutí jedním okem]

367430

2.11.2018 8:29

pro p. Gilíka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

souhlasím s editorem

367431

3.11.2018 1:58

RE: pro p. Gilíka

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 123.?.?.?

Reakce na 367431

Rikam to po leta je pouze jedna cesta jak jednat s temito gaunery BRANIT SE A UTOCIT Cisla jsou beze sporu na nasi strane

367467

3.11.2018 9:54

RE: pro p. Gilíka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 367467

Přesně, miluju internetové hrdiny jako vy

367473

3.11.2018 9:37

RE: pro p. Gilíka

Kouba 46.?.?.?

Reakce na 367431

Přidávám se, Také souhlasím s editorem. Zlu je třeba se postavit, spojit se s dalšími a aktivně vzdorovat. Když můžou vyřvávat na Václaváku různí ti... tak tam jít křičet taky. Začne malý hlouček, ale lidi se postupně přidají, i když pomalu.

367472

3.11.2018 15:10

RE: pro p. Gilíka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 367472

>Přidávám se, Také souhlasím s editorem. Zlu je třeba se postavit, spojit
>se s dalšími a aktivně vzdorovat. Když můžou vyřvávat na Václaváku
>různí ti... tak tam jít křičet taky. Začne malý hlouček, ale lidi se
>postupně přidají, i když pomalu.

Já bych se přidal taky, ale jste příliš stručný.
Co vlastně budeme křičet na tom Václaváku. Dejte nějakou ochutnávku hesel, abych viděl jestli to pomůže p. Gilíkovi a podobným případům, a za jak dlouho. Podle mne času není nazbyt, i p.Gilík jde na to moc zeširoka. Potravinový kolaps v důsledku klimatických šoků je za dveřmi.
Podstatná témata dne jsou vám opět utajena, spolupracují na tom dokonce všichni, jedni z aktivistické posedlosti, druzí z implementované blbosti. Věří totiž že stačí mít jen dost peněz, a vše si mohou koupit. Jídlo v kritických chvílích nebude k mání ani za peníze, ani za zlato.
Zásoby, uskladnění, příprava na další možné klimatické šoky.

367482

6.11.2018 8:58

prepperství v ČR ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 139.?.?.?

Reakce na 367482

Tohle má jen sysémové řešení jaké vidíme v rusku, státní potravinovou soběstačnost.
Zásoby si můžete nasyslit tak na 1-2 roky pokud máte nějaký obří sklep a aspoň 200 000 v kapse. Což drtivá populace nemá.
A vlastní políčko? Ty plodiny vám hladoví zoufalci sežerou ještě zelené.

A ještě je potřeba myslet na opevnění a kulomentné hnízdo, protože ve všech krizích a konfliktech se pořádají nájezdy na domy které vypadají že by v nich mohly být nějaké zásoby.

Zkuste utajit hromadění zásob když si tu všichni vidí do talíře a děti nebo manželka se prokecnou.

367552

2.11.2018 8:34

New World Order si rozvracet nenecháme.

J_Pitralon 178.?.?.?

Systém přerostlého a zdegenerovaného "soukromého podnikání" po pádu socialismu ztratil limity. Co systém může zpeněžit, je pro něj prioritou rychle zpeněžit. Cokoliv, co nemá směnnou hodnotu bude v korporátním-fašismu postupně přirozeně znehodnoceno, protože to nelze účetně nikde vykázat jako nabytý zisk ve formě peněz.

„Konečným cílem globalizace je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vzniku světlé hnědé rasy v Evropě. Proto musí Evropa přijmout ročně 1,5 milionu přistěhovalců z třetího světa. Výsledkem tak bude vznik populace s průměrným IQ 90, tedy lidí, kteří budou příliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby pracovali.“ — Thomas Barnett, poradce bývalého amerického ministra obrany Donalda Rumsfelda

"Města zločinu 3 Detroit dokument CZ 2017" https://www.youtube.com/watch?v=7wBZH_SyYx4
"Propaganda CZ" https://www.youtube.com/watch?v=lPpiRIy_q7g
"Music of the Vietnam War" https://www.youtube.com/watch?v=KnnLrmboOYE
[zmaten]

367432

2.11.2018 10:38

RE: New World Order si rozvracet nenecháme.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 367432

"Prekarizace", jak odborný nový výraz. Nová řeč Vnitřní strany z Orwelova 1984 ? Sice je vtipné, když se snaží zločinec nahoře okrádat a perzekuovat pracující za bakšiš najatými intelektuály metodou lovení hadů cizíma rukama, ovšem připomeňme si moderní dnes zřejmě zdánlivě bezvýznamný příklad jisté pražské kavárny, která odmítla EET, a v podstatě za neschopnost vyhozeného ctihodného pana Janečka "na konci potravinového řetězce" , který dokonce před časem nutil k placení EET i svatebčany. Najmout všehoschopné akademické idioty, a za bakšiš je nutit šlapat po zádech pracujících se samozřejmě nevyplatí nakonec ani dočasnému "šéfovi naší firmy" /ze zahraničí /, který kdysi krmil ve vaťáku a holínkách šiškami husy na dvorku slovenské vesnice...

[velký smích]

367439

2.11.2018 11:37

Ten " citat" mate odkud ? Muzete dat odkaz ?

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 367432

O Barnettovych koncepcich (nejen o nich) se pise v clanku "Barnett’s Five Flows of Globalisation". Z nej je zjevne i to, ze nejde o hry neomarxistu...ale o uplne jine hybne sily. Ty obvykle - tedy ty, ktere pres financni system ovladaji firmy, domacnosti i vlady (a tak i parlamenty , ale i monarchicke dvory).

367444

2.11.2018 14:40

RE: Ten

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 367444

Ten citát má z hlavní stránky Zvědavce. Je to ve Chvilce k zamyšlení.

367450

2.11.2018 18:23

RE: Ten

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 367450

Mel jsem na mysli nejaky prvotni zdroj. Kde (popr. kdy) to dotycny rekl nebo napsal..

367459

2.11.2018 8:37

soběstačnost

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezký den. Autor článku popsal situaci světa kapitálu, který se nachází ve stadiu vyčerpání téměř všech zdrojů plundrovaných světem kapitálu.
Svět kapitálu a jeho darebácká ideologie bezbřehé globalizace všeho vytrvale pracuje na tom, aby se bohatství světa lidí přemístilo do vlastnictví světa nepatrného počtu nadlidí. Obyčejní lidé nemají šanci čekat na moudré vedení svých států, které by jim zajistilo alespoň základní prostředí pro slušné přežití. Pro koncepční řešení je a bude nutné vrátit se k politice soběstačnosti a obnovit schopnost vlád samostatně myslet v zájmu svých spoluobčanů. Odklon od proklaté globalizace propagované neschopnými všeho schopnými politickými kobylkami, které umí jenom všechno kolem sebe vyžrat je a bude nevyhnutný.
Evropská Unie se odklonila od celkem dobrého projektu z času svého vzniku a transformovala se na velkostáj pro ovce. Žádná akce politických sarančat v EU na její "udržení" nemá smysl. Sarančata nemají jinou vizi než zaplavovat a vyžírat a globalizovat...
To samé platí pro globální pelech lotrů v sídle tzv.OSN/UN/, která se také pod vlivem USA a spol. transformovala na jejich služku, která jim odsouhlasí každou darebáckou válku, kterou si usmyslí. A přitom cíl v době založení OSN/UN/ byl udržení míru ve světě...
Obě tyto sparchantělé entity - EU i OSN - se změnily na platformy pro vyžírání světa a jeho proměnu na ráj pro ...věčně nenažraná sarančata. Boj za záchranu světa lidí je stejný jako boj proti sarančatům. Značí to obnovit soběstačnost států, a nebát se průvodních potíží. Svět lidí přeci nesmí sloužit 1% na lidi se podobajících globálních sarančat. A to se dá uskutečnit jenom po zrušení jejich platforem ovládání světa lidí.

367433

2.11.2018 18:22

RE: soběstačnost

tatko 85.?.?.?

Reakce na 367433

..a tú sebestačnosť chcete akože ako? Zakázať dovoz? Pretože ak bude dovoz,potom to vaše sebestačné nebude nikto kupovať,pretože aby kupoval,a kupoval všetko,museli by ste byť vo všetkom "najlepší" ... Ani nehovorím o 4 miliónoch litrov nafty a 2 miliónoch litrov benzínu,ktoré sa u Vás denne "natankujú".Tie by ste ako "zosebestačnili"?[zmaten]

367458

2.11.2018 18:32

RE: soběstačnost - oprava

tatko 85.?.?.?

Reakce na 367458

Ospravedlňujem sa za chybu : udal som nesprávne,že sa denne spotrebuje dva milóny litrov benzínu a štyri milióny litrov nafty. Správne je to dva milióny ton benzínu ročne a štyri milióny ton nafty ročne. Denne v litroch je to potom 5 mil. a 10mil. litrov. (približne) [smích]

367460

2.11.2018 21:54

RE: soběstačnost - oprava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 367460

Zajímavější by bylo tu energii na nutnou dopravu přepočítat na elekromobilitu. A někde jsem zahlédl v těch terawatech? na 15. temelínů v čistém a se ztrátami vedením a ztrátami dobíjením přes 20. Co je našoupat na vltavu nad prágl a ještě jim tam za Slapami otevřít ten zlatý důl na arzénové splašky aby si mozek země užil. [bliji]

367466

3.11.2018 13:11

RE: soběstačnost

svatoslav butora 85.?.?.?

Reakce na 367458

Přeji hezký den. Všechno má své limity: i soběstačnost i nesoběstačnost; nezávislost i závislost. Také jste mohl uvést naši závislost kupř. na kovech resp. na kovových rudách,atd. Většina zemí má něčeho dostatek a něčeho nedostatek. To se řeší pomocí obchodu a ne pomocí otrocké závislosti.

Jsem zvědav, jako byste řešil nesoběstačnost v energiích za pár desetiletí, až tyto u jejich poskytovatelů dojdou... Snad byste nepodporoval agresivní kácení pralesních ekosystémů pod záminkou ekologické produkce "zelených" paliv přes pěstění olejných palem? Snad byste nepodporoval ještě další rozšiřovaní žlutých řepkou olejnou ositých zemědělských ploch v našich oblastech? Jedno i druhé je zcela zcestný a hlavně neefektivní způsob produkce dotované "energie".
Na přechod na tzv. elektromobilitu v masivním měřítku chybí Zemi i klasické i jaderné zdroje energie. Dlouho je známé, že řešením v oblasti přepravy lidí a zboží je maximální využití hromadných dopravních prostředků. Prostým sečtením výkonů spotřebičů energie dojdete k tomu, že by jsme měli žít přímo na Slunci... Proto mají jaderné elektrárny význam v každé zemi jako hlavní součást energetického mixu při normální vyvážené spotřebě energie.

Politika soběstačnosti vede k postupnému a důslednému snižovaní nadměrné spotřeby "všeho". Politika soběstačnosti koncepčně vede také ke snižování spotřeby (plýtvání) energií. Není a nebude na výběr, protože plánované zdroje dostupné energie z termojaderných horkých fuzních reaktorů (viz výzkumný reaktor v Cadarache) nejsou v pozemských podmínkach realizovatelné. Jistým řešením by byla tzv. studená fuze ovšem její uskutečnění zatím nemá známá řešení. Ale to zajiste víte z dostupných informací. Dekuji za příležitost, že jsem mohl na Váš podnět reagovat.

367479

3.11.2018 17:08

RE: soběstačnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 367479

Propagace pojmu "soběstačnost" ukazuje pane Svatoslave na mezírku ve vzdělání. Na jakou? Na EKONOMICKOU NEGRAMOTNOST. Proč?

Protože lidská společenství začala budovat základy civilizací až v okamžiku, kdy se dopracovala ke SPOLEČENSKÉ DĚLBĚ PRÁCE. Když se jednotliví lidé, skupiny lidí či celé národy mohli specializovat na takové výrobní obory, v nichž jejich produktivita práce významně převyšovala společenský průměr. Tam, kde ke společenské dělbě práce nedošlo, žijí dodnes lidé na úrovni doby kamenné.

Budete-li tu svou "soběstačnost" prosazovat ad absurdum, dotlačíte jednotlivce k tomu, aby si každý sám pěstoval len, tkal plátno, šil si z něj oblečení, vydělával kůže, šil si boty, ..., vyráběl si vlastní potraviny, elektřinu, svůj domácí aspirin? Pak budeme dle Vás každý plně soběstačný? Pěkný nesmysl, že?

Předpokládám, že budete proti argumentovat tím, že pojem "soběstačnost" se vztahujete na státy. I to je nesmysl. Jak by mohlo být soběstačné Lucembursko, Japonsko, Kuvajt? Nebo i náš stát? Opravdu soudíte, že by bylo dobré zakázat dovoz počítačů, operačních systémů a aplikačního SW a platit ze státního rozpočtu jejich výzkum a vývoj v ústavu typu VÚMSu?

Pojem "soběstačnost" užívali v minulosti zejména naši ekonomicky negramotní socialističtí lídři, tedy komunisté. Zastírali jím trvalé výpadky v zásobování trhu zbožím.

Přeji pěkné dny
Vojta

367489

3.11.2018 19:13

RE: soběstačnost

svatoslav butora 85.?.?.?

Reakce na 367489

Přeji hezký večer. Pane Vojta, nebudu proti-argumentovat. Všechno má své limity - i soběstačnost i nesoběstačnost. Chtěl jsem hlavně poukázat na orientaci našeho účinkování ve světě využíváním těch našich vlastních kapacit, které máme. Nezbavovat se toho, co máme k prospěchu těch účinkujících, co chtějí mít víc.

367494

2.11.2018 10:09

prekarizace a průmysl 5.0

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

My s naší vzdělanou populací bychom z průmyslu 5.0 který potřebuje vysoce kvalifikované pracovníky mohli vytěžit hodně.
To bychom tu ale nesměli mít ve vládě hovada, které tu protěžují akorát montovny, kde čech musí mzdově i výkony konkurovat Číňanovi ve Shenzenu.

https://www.youtube.com/watch?v=uXZgZHApEmc

VŠ přednáška "Čas jako fenomén budoucí společnosti"

367436

2.11.2018 18:38

RE: prekarizace a průmysl 5.0

tatko 85.?.?.?

Reakce na 367436

Zjavne preceňujete dve veci : - vzdelanie ( presnejšie znalosti a zručnosti) populácie
- použiteľnosť kecov p. Staneka na niečo iné,ako počúvanie sa (seba samého) [oči v sloup]

367461

2.11.2018 10:44

Back to the Future?

eli 58.?.?.?

K takejto situacii prakticky ani nemoze dojst. V momente, kedy stat nebude schopny podporit vacsinu nezamestnaneho obyvatelstva, nastane kriza, ktoru nebude mozne kontrolovat ani zhora, ani zdola. Hlad a zufalstvo, vyprovokuje hysteriu sialenstva. Ludia pojdu po krku jeden druhemu, lupeze vrazdy, vykradania, sa stanu normou sebazachovy. Dnes, vo vacsich aglomeraciach, neexistuju takmer ziadne zasoby potravin a pitnej vody, ktorymi by bolo mozne udrzat spolocnost pri zivote dlhsie, ako par tyzdnov. Momentalne dianie vo svete nasvedcuje tomu, ze mocenske elity, nas do takejto situacie umyselne zenu. Migracne vlny do Europy a Severnej Ameriky, su len akymsi alibizmom, ktory by mal elitam zarucit nedotknutelnost. Migracia, by mala byt spustou a zaroven predstieranym dosledkom, tohoto novodobeho pogromu. Obcianske vojny, su novodobou alternativou redukovania populacie, ktora ohrozuje samotne principy kapitalistickeho systemu. Akymi moznostami, ludstvo momentalne disponuje, aby sa tomu dalo zabranit?
V poznamke editora, to stoji jasne, je treba sa tomu postavit. Spomenul som si na knihu Masi Gessenovej, The Future is History (Buducnost je historia), kde opisuje pomery v Rusku, po pade Sovietov a dusevnu paralyzu obyvatelstva, po nastoleni kleptokratickeho vladneho systemu v tejto krajine. Ludia stratili viziu do buducnosti a vkladaju nadej k navratu do minulosti. V dobe, ked sme vystupovali z minulosti, do pritomnosti, cela republika bola na nohach. Zaplnovali sa ulice, namestia, palili sa sviecky, strngotalo sa takmer vsetkym, co prislo pod ruku. Ako sa zachova ludstvo teraz? Zomrie v pritomnosti, alebo sa pokusi prezit navratom do minulosti?

367440

2.11.2018 10:44

drobné zdravotní problém = okamžitý vyhazov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Pravdou je, to co popsal autor článku. Nemusíte být ani nijak závažně nemocný, stačí drobné zdravotní problémy a zaměstnavatel vás ihned vyřadí jako "vadný kus z gojského chovu".
I proto řada lidí radějí chodí k doktorovi v rámci dovolených, aby v práci nevěděli že jim něco je, a přesto že na to ze zákona mají nárok.

Můj známý si při lyžování zlomil nohu, zcela běžná zlomenina se sádrou, a zaměstnavatel ho kvůli tomu vyhodil z práce (u počítače), ačkoliv po 2 měsících by zase byl fit. Nehledě na to, že vyhodit někoho kvůli nemoci je rovněž protizákonné. Jenže tam kde není žalobce, není ani soudce.

Rovněž znám případy, kdy těžcí diabetici s řadou dalších chorob, v plném invalidním důchodu který jim ale nestačí ani na jídlo a byt, kolabují ve 12hodinových směnách na inzulinový šok u zaměstnavatele který na ně jako na invalidy bere obrovskou podporu, takže pro něj vlastně dělají skoro zadarmo aniž by on jakkoliv musel brát ohled na jejich zdraví, když už na ně bere ty státní dotace.

Až sem to češi dopracovali se svou zbabělostí.

367441

3.11.2018 7:27

RE: drobné zdravotní problém = okamžitý vyhazov

Alfred 89.?.?.?

Reakce na 367441

Ta poslední věta ve Vašem příspěvku hovoří za vše. Vo tom to je - zbabělost, národní vlastnost.

367468

2.11.2018 11:09

Velmi inspirativní včetně poznámky editora

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Tahle: když jsem to četl, taky se mi pomalu obracela kudla v kapse (anarchistická, po dědečkovi). Ale je to podáno naprosto pregnantně, názorně, na základě zkušenosti. Taková je prostě jedna zcela realistická alternativa nebo životní strategie v dnešní zglobalizované společnosti. (Ostatně ona je doopravdy zglobalizovaná asi v tom smyslu, v jakém byl Twainův pozlacený věk zlatým[smích] ale to patří jinam.)

Pro člověka, který v tom nemá jasno, jako argument atd atd. je daleko efektivnější si prostě přečíst třeba tohle, než sebefundovanější teoretické výklady o tom, co je to prekarizace, proč to souvisí s globalizací a proč prý je jako třeba špatná.

Možná bych si dovolil upřesnit poznámku pana Stwory: myslím, že tohle je cesta ne ani tak hlavně do otroctví, i když taky, samozřejmě (a otroci třeba právě na sklonku římského impéria často, charakteristicky, už měli své majetečky a hospodářstvíčka, ze kterých taky občas jedině přežívali). Hlavní charakteristika "otroka" pana Gilíka ale je: má filipa a jde tomu naproti, tedy tam, kde ještě zbývají a dají se urvat (možná příliš barvitý termín, není to míněno osobně) stále se tenčící zdroje. A to - což je také podstatné - zdroje, které si zatím ještě pro sebe nevyhradila vládnoucí elita. Je to tedy ještě spíš dobrovolná cesta do hry na Titanik, s tím, že tento šikovný "otrok", cestující třetí třídy či proletář se pravděpodobně utopí nebo zmrzne mezi posledními ze sobě rovných, ale dávno před elitami z horních palub.

367443

2.11.2018 12:15

Chce to hlubší vhled

janmax 78.?.?.?

Vážení, uvědomte si jednu věc, která všechno vysvětluje. OSN, EU, globalizace nám byly prodány jako věci pro nás velice výhodné. A na to nás chytili. Jak to řekl jeden americký president : když se něco v politice stane, není to náhoda, ale je to tak naplánováno. Kdysi jsme se učili na všech stupních školství, že posledním stadie kapitalismu je imperialismus. Nevím jestli je to od Marxe, nebo od Lenina. Je to špatně !!! Konečným stadiem je světovláda ! Vlastně je to imperialismus, jedeno veliké impérium, ale na celém světě a pod jednou vládou.
K článku. Takže to co se děje není náhoda, ale záměr !!! Probíhá to na všech úrovních. Tak to je určeno a tak to probíhá. Nějaké odchylky od plánu se korigují za pochodu.
Vše bylo dávno naplánováno. Ti co to naplánovali neplánují na rok, na deset let, ale na staletí a více.
Proč plánovat války, které by zničly biosféru i pro světovládce. Stačí poštvat proti sobě zaměstnance a zaměstnavatele, muže a ženy, mladé a staré, bílé a tmavé, křesťany proti muslimům, hetero a homo... Jasné, kurva, Halík ?

367445

2.11.2018 13:27

Nechtělo se mně to číst. Vůbec.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Pak jsem si všiml, že je tu 12 komentářů. To je divné, v nadpisu takové blbé slovo jako z ptydepe nebo novořeči, to mi smrdí. Nečetl, ale jen posouval jsem komentaáře. Pak jsem zahlídl něco o dobré poznámce pana Stwory a blbém textu. Tak jsem si přečetl tu poznámku, zuřivě s textem nesouhlasící. Říkám si, kerej blbec zase něco zplodil. A tak jsem si nakonec zhruba prošel ten článek.
K Věci samé: Pan autor skutečně neví, která bije. Dnešní systém je odporný a on je v něm. Tak především. Spoléhat na důchod? Blbost. Přece Biz-mark to vymaslel a tím způsobil katastrofu, z níž se nevzpamatujeme jináč, než katastrofou. Pracovní smlouva? Bůbost. Když seš potřeba, tak žádnou smlouvu nepotřebuješ. Atd. Takže: Čím začít? Rodinou. Být věrný ženě a ta ať není blbá, jen ať je vám taky věrná. A už jste dvá. Být dvá, to je jako být chráněn nerozbornou hradbou. Mít děti. Čím víc tím líp. S.át na papeže, který před tím varuje "nebuďte jako králíci." Naopak: Buďte jako králíci. Mít aspoň pět dětí, to radí i takoví hlupáci jako Erdogan nebo Židi. Jste snad ještě blbější? Že s tím nesouhlasíte? Zásadní chyba. Dál: Podívej se kolem sebe. Kdo je potřeba, kumu ruky utrhají? Ne ajťákům, to jsou hovada parazitující na tomto shnilém systému. Hned uvidíte: Na Vsetínsku se nepřihlásil do učení žádný zední. Ať si ču.ák Babiš co chce říká, synku, půjdeš na zedníka. A nejen, že budeš mít prachy, že budeš mít našetřeno, ale postavíš si dům. Ovšem ve šlo nebudeš mít mobil, nebudeš si hrát bláznivé střílačky, ale budeš se učit! A klidně si měj pr.el z blbejch spolužáků, kteří dělaj hov.o a myslej si, že se budou mít dobře. Nebudeš jako ču.áci bydlet v králikárnách, ale ve svém. Kolem dokola se to začne (správně napsáno) do dvou let sr.t To nebude jen tak. Musíš mít svůj kvér, jako ho máme já i máma. Už nemůžu pokračovat, protože by mě zavřeli. Ale napsal jsem toho dost. S.r na kosmodromy Tesco, Kaufland, Globus, buď soběstačný, kupuj, jak se to začne sr.t, od malých jako jsi sám. ...

367448

2.11.2018 15:44

věrnost žen a uctivost dětí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 367448

Tak na věrnost ženy, že vám nezdrhne jakmile přestanete být soběstačný, ale věrně se o vás bude starat, měnit vám plínky, vařit kvalitní kašovitou stravu a pečlivě ordinovat léky (a ne strychnin nebo cyankáli) až do vaší smrti, na to se dá spolehnout asi jako na to že nám všem Kalousek zařídí skvělé důchody.

A jak jsou na tom děti? Koukněte se na všechny ty majitele konspirativních webů co píšou pravdu, od Stwory až po Makowa. Jejich děti s mozky vymytými multikulti propagandou je považují za staré xenofoby, homofoby a rasisty, kteří až umřou, tak na světě zavlíádne sluníčková pohoda. Tady snad ani to měnění plínek nebudu rozebírat.

Tak co tam máte dál za řešení?

367452

2.11.2018 21:22

RE: věrnost žen a uctivost dětí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 367452

Hlavní je toto: Zachraňte se z tohoto zvráceného pokolení.
A napsal jsem maličko bodů jak.
To, co píšete, jsou potíže při realizaci toho hlavního.
V prvním odstavci: když ta žena zdrhne, byla to žena přímo z tohoto zvráceného pokolení, ne taková, která by se z něho taky chtěl zachránit. Jinak ten Váš první odstavec je v něčem dobrý: např. v tom, že ne jen ta žena (ta už bude taky stará), ale těch Vašich pět a více dětí se o Vás budou starat a ne, že by se Vás chtěly zbavit a šoupnout Vás do ústavu (LDN, "nemocnice" apod.).
Proti tomu je Váš druhý odstavec. Ty děti se taky budou chtít zachránit z tohoto zvráceného pokolení. Že u pana Stwory to nefunguje? (Pana Makowa neznám.) Řekl bych, že on dříve ne, že by se chtěl zachránit z tohoto zvráceného pokolení, ale (domnívám se), on byl jeho součástí. Kdo ví, jaká byla jeho výchova? A pozoruji, že i dnes (z různých náznaků – "oční kontakt", "jak to bylo dobré v Íránu před převratem – "fotka", jak to bylo lepší, když byl svět ještě normální ap.) pokukuje po tomto zvráceném pokolení. Každý normální člověk se asi nakonec zatvrdí a řekne tomuto zvrácenému pokolení: Hov.o! Se.u na vás. Potíž je v tom, že to bývá spíš pozdě a jsou tu už následky (sám o tom píše o své dceři). Ale dokud člověk žije, a řekne to definitivní Hov.o! tomuto zvrácenému pokolení, rozumějte: komplexní a naprosté Hov.o!, může, ne že může, ale zcela jistě, ještě vykoná velké, až neuvěřitelně velké věci.
Takže, pane, nepropadejte pesimismu a držte se té rozhodující, první věty, kterou jsem zde teď uvedl. A samo Vás to povede ke geniální konkretizaci, podrobnostem.

367464

2.11.2018 15:49

V každém šprochu pravdy trochu

Prokopák prokop (tečka) ludvik (zavináč) centrum (tečka) cz 147.?.?.?

Souhlasit bych dokázal (alespoň částečně) snad s každým příspěvkem této debaty.

Spolu s autorem článku se také domnívám, že je dobré se zabezpečovat proti budoucí nejistotě ukládáním momentálních peněz do třeba i drobných nemovitostí, protože sociální zabezpečení se bude postupně tenčit a tenčit.
Globalizaci a prekarizaci však nepřečůrá tím, že rozloží svůj majetek daleko od sebe, protože unifikace nikdy nebude absolutní. Nebude proto schopen mít trvale přehkled o místní judikatuře a zákonitě na to doplatí. Stačí, když bude přichycen pro nesprávnou úhradu nějaké daně či třeba jen místního poplatku. A to se mu časem jistě stane...
Druhým problémem je to, že u vzdálené nemovitosti nemůže pružně reagovat na změnu místní situace. V sousedství se objeví rizikoví spoluobčané či dálnice a až bude chtít svůj byt znovu pronajmout, tak zjistí, že už nemá téměř žádnou hodnotu.

Pokud se tedy chce zabezpečit do budoucna, tak doporučuji:
1) velkou rodinu (viz například válečné zkušenosti ze Sarajeva či historické zkušenosti našich předků),
2) hromadit (třeba i drobný) majetek na jednom místě, které má pod dohledem a kde má dlouhodobé zázemí a kontakty,
3) soustředit se na soběstačnost (půda, les, voda, znalosti, dovednosti).
Závěrem ještě dodám, že i tak není žádná jistota, ale alespoň mu stoupne naděje na lepší zabezpečení v budoucnosti a hlavně - místo upachtěného celoživotního hamonění bude žít jako člověk (v příjemné společnosti a smysluplně).

367453

2.11.2018 17:02

súhlasím - nesúhlasím

Malý a zvedavý 185.?.?.?

S popisom situácie v článku súhlasím, s riešeniami, ktoré navrhuje autor, sa nemôžem stotožniť, lebo on navrhuje do veľkej miery práve to, čo od nás chce Systém. Mám na mysli presuny za prácou na druhý koniec sveta a s tým spojené vykorenenie. To je presne to, čo Systému vyhovuje. Ako do napísal pán editor.

Problém vidím tom, že zamestnávatelia nie sú nijako nútení zohľadňovať pri výkone zamestnania kvalifikáciu (vzdelanie) zamestnanca, vyžadujú to jedine tam, kde ich k tomu priamo núti zákon a hrozba sankcií. Takže lacnejší nekvalifikovaní berú robotu kvalifikovaným. A to spochybňuje samotný zmysel existencie odborného školstva a zrejme to je jeden z konečných cieľov - zrušiť školy a ponechať len niekoľko škôl pre decká papalášov, čiže tzv. "elity".

Ak si dobre spomínam, problémy s agentúrami v Rusku išli riešiť tak, že agentúra po novom už nemôže človeka zamestnávať a brať od neho provízie, môže mu prácu len sprostredkovať. Či to dotiahli do konca, to neviem. Ale u nás to je zrejme nepriechodné, nevieme, koľko poslancov vlastní také agentúry a sami si rybník nevypustia.

367455

2.11.2018 17:02

Jak přežít nejbližší budoucnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

je především otázka pro zločinecké a většinou chazarské "elity" idioty stále ještě obdivovaného Západu, který už velice dlouho žije pouze na dluh a úkor zbytku světa. Elitáři jsou zvyklí žít v luxusu, poroučet, ždímat, lhát a intrikovat z pohodlí svých rezidencí, ale nyní už konečně cítí, že z anonymních a nedotknutelných lovců se brzy stanou velice konkrétními a miliardami dlouho obelhávaných a ždímaných otroků štvanými zvířaty. A to za ty nekonečné a nebetyčné zločiny "elit" jimi vědomě a velice pokrytecky vydávané za šíření demokracie, lidských práv, svobody a pokroku, zcela právem. Žádný strom neroste do nebe a každá hra, a to i ta nejšpinavější a nejprohnanější, má svůj konec.

367456

2.11.2018 19:27

zvířecí apokalypsa v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2c0f:x:x:x:x:x

Začínají tu mnohem hlubší problémy než prekarizace práce.

Letos dochází k hromadnému vybíjení koní i dobytka.
Protože kvůli suchu není píce na zimu. Obří balík slámy stál cca 250,- kč, letos ho jezdí kupovat až do rakouska za 10x vyšší cenu tedy za 2 500,- !

To znamená zdražení mléka, zdražení masa, ještě míň organického hnojiva na pole.
APokalypsa se rozjíždí čím dál rychleji, tohle je jen začátek. Nejen že nebude práce, peníze, nebude ani co jíst a sezónní nedostatek vody.

Už přemýšlím jak se dá získat ruské občanství, navzdory tomu že svoji zemi mám nejradši. Ten hektar pole za uralem se jeví dost lákavě.

367462

3.11.2018 10:04

Ten pronájem v Polsku se mu "vyplatí"

F&T 212.?.?.?

Nechci do autora rýpat, ale tím pronájmem v Polsku a životem v GB si může způsobit opravdu velké problémy.

Ono stačí, když nájemník přestane platit a musíte ho fyzicky vyhodit. A nebo když si s Vámi začne hrát na kočku a myš. Pronajímat se dá, když bydlíte ve stejném max sousedním městě.

Dejme tomu, že kvůli nájemníkovi bude mít několik zbytečných cest do Polska, kde bude spát? Pod mostem? Nebo to bude brát na otočku?

Může se mu stát, že zrovna bude mít problémy v zaměstnání a nájemník nebude platit a on nakonec o vše přijde.

-------------------

Proto souhlasím s panem Stworou, tohle není cesta.
Musí vzniknout taková občanská společnost která podobné drancování lidí i dalších zdrojů nedovolí.

367474

3.11.2018 11:43

Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Autor článku šíří „moudra“ xidácké frankfurtské školy zvráceností a zrůdností?

>v dnešní době přežít, paradoxně spočívá v přesném opaku toho, k čemu nás vede potřeba jistoty a touha po zakotvení. ... V praxi to znamená k ničemu se nepřipoutávat.
Státi se otrokem bez vazeb, bez domova a bez názorů. Podle větru se přizpůsobovat zvrácenostem a xido-banksterskému otrokářskému zlořádu? Panáček, autor článku spad na hlavičku?

„Prekarizace znamená nahrazování plného pracovního poměru jiným druhem pracovního vztahu,“ podle autora článku. A Pokračuje v definici: „V širším smyslu lze prekarizaci chápat jako existenci zbavenou sociální a finanční stability.“

V dobách minulých byli lidé závislí především na svých schopnostech a prostředcích, moc sociálních jistot nebylo. Pomáhali si příbuzní nebo sousedé.

Závislost otroků byl důvod ke spáchání otroctví xido-socialismu/komunismu xido-bankstery. Sociální stabilita byla snad za socialismu, ale potom, co byli všichni schopnější zbaveni nezávislého živobytí, co byli majetníci oloupeni xido-kolaboranty/komunisty a donuceni otročit pod diktátem xido-šmejdů a jejich přisluhovačů.

Za socialismu měl prostý člověk povinnost pracovat/otročit. Jinak měl také jistotu, že ho zavřou za příživnictví. Ve vězení měl zajištěnou práci, stravu i ubytování. Samé sociální jistoty.

>„Abyste byli odsouzeni k existenci zbavené jistot, stačí dnes velice málo: drobný handicap, jako je snížená inteligence či menší zdravotní problém, nebo třeba skutečnost, že jste vystudovali nějakou nepraktickou školu a nemáte zkušenosti. Nenajdete-li práci ve svém oboru a při manuální činnosti projevíte byť jen trochu pomalosti, nedostatku zručnosti či fyzické slabosti, máte obrovský problém – neudržíte se ani v nekvalifikovaném zaměstnání.“

Kdysi se Tomáš Baťa vydal do xido-fašistický států severoamerických (uSSa), aby okusil „americký sen“, ty nekonečné xido-lži o ráji, ale také aby si prožil způsob výroby, velkovýroby. Popisoval, že každé ráno stály před branami továren davy zoufalých lidí snažících se získat obživu. Lidí, kteří pod vlnou žvástů o ráji, o americkém snu, opustili svou rodnou hroudu a ocitli se v neštěstí, v zoufalství, že byli ochotni otročit bez ohledu na své zdraví, od rána do večera, za pár dolarů.

Šlo to tak daleko, že nějaká slušná zručnost i nadprůměrně inteligentního otroka byla nedostatečnou, protože bylo dovoleno otročit pouze nejrychlejšímu na dané pozici, např. u jednoúčelového stroje. Davy zoufalých hladových pracovitých a poslušných otroků, toť xido-korporát fašisty sen!

V Čechách je nedostatek práceschopných, prý chybí statisíce výkonných otroků. Někteří cikáni si stěžují, že nemůžou sehnat práci. Jenomže cikáni s IQ 80, většinou bez pracovní kvalifikace, se zažitou netahavostí a n...Automaticky kráceno

367475

3.11.2018 11:48

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 367475

pokračování
...cikáni s IQ 80, většinou bez pracovní kvalifikace, se zažitou netahavostí a nespolehlivostí jsou zaměstnatelní snad jen u nádvorní party, u městských úřadů, u popelářů. Na stavbách je nahradili pracovití a inteligentnější otroci z Ukrajiny. Ve výkopech minibagry. Další xidácké obohacení pašované z Afriky s IQ 70, s mozky navíc vymytými islámem, žoldáci s plnou penzí (na účet Evropanů) jsou schopní leda znásilňování nebo loupení. A přeprodávání afghánských drog; od xidáků – přes mohamedány – jed bílým gojimům.

Takže průměrně pracovitý, průměrně schopný a průměrně inteligentní člověk pracovat může. Dokonce si může vybírat. Snadno získá i pracovní smlouvou na dobu neurčitou, pokud po ní touží. Sice nedostane stotisíc jako poslanci, ale leckde se nechá i s dvaceti nebo třiceti tisíci měsíčně vyžít. Pokud zaměstnanec něco občas vykoná pomaleji a není-li to o hodně pomaleji, nebo špatně (kdy nadělá víc škody jak užitku), většinou to představený (není-li deprivant) řeší lidsky, domluvou nebo hledáním možností.

Proč by měl gój neustále střídat byt, práci a způsob života? Gój není světoobčan, světoparchant, loupeživý nomád s chorou potřebou pořád někde vandrovat, kořistit a střídat názory, „hodnoty“ podle aktuálního mrzáckého xido-fašistického větru.

V gojimech ještě přetrvávají hodnoty lidství, kdy sociální „jistoty“ spočívaly v ohleduplném spolužití, ve vzájemné výpomoci mezi příbuznými nebo sousedy.

367476

3.11.2018 15:59

Souhlas-Nesouhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 367476

Kazdy se na to diva z pouze z hlediska vlastni kapsy !!!!! jeste jednou KAPSY $$$$ Podivejte se na to na to z hlediska podnikatele: Ma moznost nahradit nespolehlivou pracovni silu roboty(levnejsimi) a skutecne zmenit svuj podnik na efektivni . Kdyz to neudela , udela to konkurence a znici ho. Co muze delat ? Kdo je vinenen ?? Zamestnanci : nejsou schopni se udrzet na produktivni urovni pro zamestnavatele a pouze premysli o televizi zabave uniky. Nevidel jsem priliz mnoho snahy zamestnancu se udrzet atraktivni pro zamesnavatele , pripadalo mi to jako jednat s malymi detmi.

367483

3.11.2018 20:39

Lidé mají různé názory

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 367483

Nespolehlivé pracovní síle se zaměstnavatel vyhýbá, jak může, protože podnikatel si kvůli konkurenci nemůže dovolit dodávat zmetky nebo poskytovat špatné služby.

Škodit mohou jen debilizátoři, některé monopoly korporátních fašistů, xido-šmejdi.

Robot nebo stroj obvykle pracuje výkonněji a lépe než člověk, jenže stroj potřebuje obsluhu, nastavení a údržbu. Což jsou také práce, pro kvalifikované lidi.

Požadavky některých zaměstnavatelů jsou vysoké, zvláště v podnicích vlastněných bankstery, ale i tyto podniky jsou nuceny, kvůli nedostatku kvalifikovaných pracovitých zaměstnanců, nastavit pravidla lidštěji, takže někteří pracovníci zvládají svou práci mnoho let. Prostě si na práci, požadovaný výkon a pravidla hry zvyknou. Mezi pravidla obvykle patří i dochvilnost, soustředěnost nebo střízlivost.
Dlouhodobými zaměstnanci jsou lidé závislí na pravidelném příjmu, třeba lidé s hypotékami.

367496

3.11.2018 17:36

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 367476

Dnes s Vámi nemohu souhlasit, v gojích nikdy nepřetrvávalo nic, co jim v danou dobu nenatloukli účelově do dutých makovice jejich vyvolení pastýři. Jediná gojská přirozenost ze závist až za hrob. Ty vlastnosti, o kterých sníte, vymizely z genofondu už před půltisícem let.

367490

3.11.2018 21:00

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 367490

Duté makovice gojimové nemají. V lebkách nemají ani seno, ale určitě mozky. V našich krajích je průměrné IQ 100, navzdory tisíciletému vymývání mozků xidáckými panbíčkářkými debilitami. A negramotností mnohých až do devatenáctého století.

Závist je v podstatě nenávist, jenže toho se nenajíte. Pánbíčkáčských žvástů o křepelkách také ne. Takže usedlí gojimové, např. rolníci, byli přirozeně nucení starat se o zajištění základních materiálních podmínek života (důsledkem toho je i IQ 100, schopnost dostatečně řešit praktické úkoly) a přijatelně vycházet se svými sousedy – od kterých potřebovali občas pomoc (při sezónních pracích...). Pokud někdo souseda poškodil, nepomohl v práci na oplátku. Nebo nevrátil, co si půjčil, něco sousedovi ukradl nebo ho podvedl, bylo po přízni a dobrých vztazích. Někdy i na generace.

367497

3.11.2018 22:06

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 367497

Měřit IQ dnešními způsoby znamená jen odhalovat větší či menší idioty savanty. Čím větší má dnes testovaný IQ, tím nebezpečnější je to idiot, a je li postaven a nebo zmocní li se funkce, dochází k hospodářekým katastrofám jako v česku po roce 1989. Vidíme li pak třeba jak jedinec s extrémním IQ krade před televizními kamerami pero nebo se veřejně fackuje před televizními kamerami, není možné si to neuvědomit. Kolik takovýchto výtečníků je ale ještě neodhaleno, a způsobí mezinárodní ostudy ?

Podle mne inteligence člověka spořívá v

1- praktické tvůrčí schopnosti. / Ne potenciální kriminální myšlení /.
2- nekonfliktnosti ve styku s ostatními.
3- schopnosti efektivně spolupracovat na užitečném pro celek. / schopnost rozeznat a kvalifikovaně a rasantně zavrhnout zločiny nebo fantasmagorie /.
4- obecném kvalitním vzdělání / ne dnešního standartního typu, kde učí idioti nebo zločinci /
5- schopnosti, porozumět studovanému do té míry, že je studující schopen užitečné aplikace studovaného problému.

367500

4.11.2018 0:07

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 367500

>hospodářským katastrofám jako v česku po roce 1989. Vidíme li pak třeba jak jedinec s extrémním IQ krade

Změna režimu i následné loupení s krycím názvem privatizace byla spáchána bankstery za vydatné účasti kolaborantů, sajanů, místních xidáků.

Ano, čím inteligentnější je člověk, tím větší škodu může způsobit, nebo může prospívat lidem, lidství. Podstata zla je částečně v postižení, pak v ideologii, ve výchově. Ti, co spáchali démonkracii a „privatizaci“, rozkradení majetku za biliony, byli postižení talmudistického.

Mám pocit, že proplétáte pojem inteligence, předpokladu řešit praktické úkoly a učit se, s lidstvím a vzdělávacím systémem. Školství je ale zase pod dozorem nadlidí, prolhaných lstivých šmejdů.

Můžete si pročíst Bakalářovo Tabu v sociálních vědách a Život s deprivanty – Zlo na každý den od Františka Koukolíka.

367502

4.11.2018 0:36

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 367500

https://www.youtube.com/watch?v=Olx458YCgy4

367503

5.11.2018 10:09

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 367503

Lochman, stále ještě nevíš co je to odpor ?

[velký smích]

367524

5.11.2018 21:23

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 367524

Smích sociopaty zabíjí jestli sis nevšiml. Kdys viděl v televizi novou tvorbu laskavých komedií vyjma plytkých pokleslých kaďáků minutových žvanců? Pozabíjelo by je to první €hodnoty. Ani humor nechápou, jsou jiným typem evoluce savců.[chechtot][cool]

367536

6.11.2018 11:06

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 367536

Všiml...

[velký smích]

367558

3.11.2018 21:11

RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 367490

>Dnes s Vámi nemohu souhlasit, v gojích nikdy nepřetrvávalo nic, co jim v
>danou dobu nenatloukli účelově do dutých makovice jejich vyvolení
>pastýři. Jediná gojská přirozenost ze závist až za hrob. Ty vlastnosti,
>o kterých sníte, vymizely z genofondu už před půltisícem let.

Ač nerad dávám za pravdu "páté...", tak jako letitý pamětník, mohu odsouhlasit, že v nás pamětnících ještě přetrvávají hodnoty lidství, kdy sociální „jistoty“ spočívaly v ohleduplném spolužití, ve vzájemné výpomoci mezi příbuznými nebo sousedy., jak si to pamatujeme z dob svého mládí, (z dob začínajících JZD). Týkalo se to praktických a vzájemně výhodných činností, kdy si navzájem opláceli výpomoc při sezónních zemědělských pracích, ale i při draní peří, a i takových radostech jako domácí zabíjačka, kdy se "výslužka" objevovala několikrát za zimu.
Ta léta byla koncem zasloužené skutečné samostatnosti, a nezávislosti venkova na vrchnosti. Všechna další osvobozování od dřiny byli chytáním do pasti monetárního stroje, ač mnozí o tom nevědí dodnes, a obzvláštní zoufalci filosofičtí hledají v tom jakési spiknutí ...
Ani s tou závistí to nebylo tak hrozné, jak fabulujete, lidé si takříkajíc viděli alespoň na vesnici "až do hrnce". Myslím, že dokonce mívali i radost z cizího úspěchu jako ze svého, pro tu vzájemnou provázanost.

367499

3.11.2018 18:02

internet jako takový končí

Ahura Mazda 109.?.?.?

je to dlouhé, ale bude vám z toho opravdu špatně

MILENA JABŮRKOVÁ: Změny autorského práva se dotknou všech!

https://youtu.be/NQO3UDmN5Wo

367491

5.11.2018 23:01

Kydýýýýýýýýýý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Ten pán je mimo mísu...vždyt' to co vidí jako řešení je primárním cílem globalistů...vykořenit lidi...vyrvat je a vyhnat je ze známého, rodného prostředí....aby se stali nomády v honbě za kusem žvance...bez vztahu k místu kde žiješ...mazej, ohni hřbet a když tě vycucáme, tak táhni dál....

367537

Příspěvků: 51

02.11. 06:15 gippius  Otřepané rady, byť pominout je nelze. Natožpak zavrhnout.
04.11. 10:45  RE: Otřepané rady, byť pominout je nelze. Natožpak zavrhnout.
02.11. 08:14 Joseph Chlor  Jak bych slysel exkomouse a exbankere Volodu Dlouheho.
02.11. 08:29  pro p. Gilíka
03.11. 01:58 lindsay  RE: pro p. Gilíka
03.11. 09:54  RE: pro p. Gilíka
03.11. 09:37 Kouba  RE: pro p. Gilíka
03.11. 15:10  RE: pro p. Gilíka
06.11. 08:58  prepperství v ČR ?
02.11. 08:34 J_Pitralon  New World Order si rozvracet nenecháme.
02.11. 10:38  RE: New World Order si rozvracet nenecháme.
02.11. 11:37 Joseph Chlor  Ten " citat" mate odkud ? Muzete dat odkaz ?
02.11. 14:40 Vladimír Stwora  RE: Ten
02.11. 18:23 Joseph Chlor  RE: Ten
02.11. 08:37 svatoslav butora  soběstačnost
02.11. 18:22 tatko  RE: soběstačnost
02.11. 18:32 tatko  RE: soběstačnost - oprava
02.11. 21:54  RE: soběstačnost - oprava
03.11. 13:11 svatoslav butora  RE: soběstačnost
03.11. 17:08  RE: soběstačnost
03.11. 19:13 svatoslav butora  RE: soběstačnost
02.11. 10:09  prekarizace a průmysl 5.0
02.11. 18:38 tatko  RE: prekarizace a průmysl 5.0
02.11. 10:44 eli  Back to the Future?
02.11. 10:44  drobné zdravotní problém = okamžitý vyhazov
03.11. 07:27 Alfred  RE: drobné zdravotní problém = okamžitý vyhazov
02.11. 11:09 Velekněz Ratata  Velmi inspirativní včetně poznámky editora
02.11. 12:15 janmax  Chce to hlubší vhled
02.11. 13:27  Nechtělo se mně to číst. Vůbec.
02.11. 15:44  věrnost žen a uctivost dětí
02.11. 21:22  RE: věrnost žen a uctivost dětí
02.11. 15:49 Prokopák  V každém šprochu pravdy trochu
02.11. 17:02 Malý a zvedavý  súhlasím - nesúhlasím
02.11. 17:02  Jak přežít nejbližší budoucnost
02.11. 19:27  zvířecí apokalypsa v ČR
03.11. 10:04 F&T  Ten pronájem v Polsku se mu "vyplatí"
03.11. 11:43 Pátá Mojžíšova 7:24  Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
03.11. 11:48 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
03.11. 15:59  Souhlas-Nesouhlas
03.11. 20:39 Pátá Mojžíšova 7:24  Lidé mají různé názory
03.11. 17:36 výjimečné porušení omerty  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
03.11. 21:00 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
03.11. 22:06  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
04.11. 00:07 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
04.11. 00:36  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
05.11. 10:09  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
05.11. 21:23  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
06.11. 11:06  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
03.11. 21:11  RE: Otroku, zamiluj si korporátní fašismus, musíš Velkého bratra milovat!
03.11. 18:02 Ahura Mazda  internet jako takový končí
05.11. 23:01  Kydýýýýýýýýýý

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 1

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 1

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 7

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
173 683,37 Kč

Poslední aktualizace: 4.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 512