Diskuze k článku

Váš životní styl už nalajnovali jiní

Příspěvků 57

14.10.2018 5:04

Děkuji a ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Děkuji Vladimírovi za článek. Takové bychom měli číst víc a častěji něž Starý zákon. A jako vděčný čtenář hned posílám lóve.

A byl bych rád, kdyby se nad sebou po dobrém zážitku z kvalitních článků zamysleli všichni, kteří přetékají vlastními moudry ve všech diskusích na zvědavcovi, realizují se tady (pokud mám volit mírná slova), ale ještě je jaksi nenapadlo poslat sem ani vindru a není jim trapné nechat sponzorovat svůj parazitní životní styl Vladimírem na důchodu, jsouce hluší na jeho prosby a žádosti koncem skoro každého měsíce.

367053

15.10.2018 14:51

RE: Děkuji a ...

Stepe 83.?.?.?

Reakce na 367053

Pane,to jste napsal moudře (bez ironie) !

367081

15.10.2018 20:48

RE: Děkuji a ...

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 367053

Podle mě jste učinil správně, poslal-li jste měnu editorovi. Můžete také zadat trvalý příkaz. Jen je mně záhadou jak dokážete vyvěštit, koho nenapadlo poslat „ani vindru“.

V článku je zajímavé téma – novodobé otroctví a závislost na systému. A je skvělé, že lidé, gojimové „přetékají vlastními moudry“ na Zvědavci, protože pro možnou změnu jsou podstatní lidé s odůvodněným názorem na mocenské zlo. Možná změna z tragické závislosti na korporátním xido/chazaro-fašismu spočívá v chápání mocenského zla i s jeho kořeny. Pokud tedy sankce, lest a klam, šíření „boží vůle“ nebo „demokracie“ násilím považujeme za zlo. Pokud páchání válek pod falešnou vlajkou a štvaní lidí/národů proti sobě chápeme jako mocenské zlo.

Pro pochopení je zapotřebí i čtení základů zla, xido-fašistické zrůdnosti Bible/„Starého zákona“, spisu zrůdností mocensky chorých farizejů, lstivých kněžourů starověkého Předního východu. A dalších výplodů deprivantů; rabínismu/talmudu, ježíšismu/„Nového zákona“, mohamedánismu/koránu. I když to bolí nebo mysl blokuje.

Čím více lidí bude chápat kořeny zla, lest a klam, mocenskou zrůdnost, jednání deprivantů, tím větší je naděje možnosti volby gojimů, lidství.

367086

14.10.2018 7:10

Zivotny styl, ktory bohuzial konci.

eli 58.?.?.?

Velmi vystizny clanok, bezpochyb, zrkadlovy obraz modernej doby, ktora nezadrzitelne prechadza do finalnej fazy, uz od konca sedemdesiatich rokov. Chinska ekonomicka reforma, dala podnet
k velkym presunom kapitalu zo zapadneho sveta, smerom do Azie,
co bol prakticky aj zaciatok toho, comu dnes hovorime “globalizacia.”Konzumny kapitalizmus, je zalozeny na cyklickom principe vyroby, predaja a konzumacie, na co kladie velky doraz, aj autor clanku. Ak sa tento proces prerusi, dochadza k ekonomickym krizam, ktore sa v minulosti spolahlivo riesili vojnovymi konfliktami. Ciastocne rozbit, ciastocne vyludnit a kompletne pretvorit,
ci modernizovat. Dnes, je situacia pravda uplne ina, zdokonalovanim zbrani hromadneho nicenia, sa taketo riesenie vylucuje. Odliv kapitalu a priliv lacneho tovaru, sposobuje krizu na svetovych trhoch, vytvara podmienky pre masovu nezamestnanost, znizovanie kupnej sily obyvatelstva. atd. To su tie zakladne aspekty ekonomickych zakonitosti, ktore su urcite kazdemu dobre zname, ale co vacsine
z nas este nie je zname, akym inym sposobom, sa tato kriza bude riesit, ked dosiahne svojho vrcholu? Bola tu evidentna snaha vladnucich elit v Amerike, priviest spolocnost do stavu obcianskej vojny v Europe aplikuju nasilne demograficke zmeny usmernenou migraciou z Afriky, Rusko a Ukrajina, zasa uplatnuje politiku etnickych cistek, ktorych najvacsou obetou, je samotny slovansky narod. Svetova spolocnost, stoji na pokraji velkych zmien, ktore mozu vyustit do vrazednych a devastajucich obcianskych nepokojov, alebo postupne prejde na nejaky druh stabilizujucej ideologie rozvoja, aku napriklad momentalne velmi uspesne, uplatnuje China. Niet pochyb, ze tento prechod, bude pre svetovu spolocnost velmi devastajuci
a bolestivy, bez ohladu na to, akym smerom sa bude uberat.

367054

14.10.2018 8:18

40ti hodinový pracovní týden

gippius 213.?.?.?

produkuje lidi oundané, otupělé, chronicky naštvané, povrchní, s podlomeným zdravím /přinejmenším tím duševním/Je to hodně přes padesát let, co se zrušily pravidelné pracovní soboty. Od té doby se pokrok zastavil. I tady je dnes slovo pokrok sprostým slovem. Lidi dnes rubou přesčasy jak pominutí, aby měli penízky, které utratí s dětma nesmyslně přes rok odloženýma ve školkách a školách, kde se připravují na odcizení "produktivního" věku. Jak nastanou prázdniny, tak se ukradne pár dní na "dovolenou" u moře, kde se budou rodiče na pláži pod ochranou vojáků v nějaké severoafrické zemi užírat nudou, nebo pochlastávat inkluzívní alkohol a dívat se na děti, které si vybírají "smetánku" z práce rodičů.
"Kdyby dělnická třída vyrvala ze svého srdce neřest, která ji drží a zhovaďuje její přirozenost a povstala v hrozné moci své, ne, aby žádala pro sebe Práv člověka, kteráž jsou jen právy kapitalistického vykořisťování, ne aby žádala práva na práci, které je toliko právem na bídu, ale aby ukovala železný zákon, zapovídající každému pracovati déle tří hodin denně. A tehdy Země, stará Země, rozechvěná radostí ucítí, kterak se v ní pohnul nový svět". Paul Lafargue

367055

16.10.2018 22:54

RE: 40ti hodinový pracovní týden

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 367055

Děkuji za ta moudrá slova, konečně i to obřezané počítání 7 dnů jako tzv. týden je bizzar, co taky jineho by to mělo být, je-li to z " knihy knih " , což nám říká, že nejvíce budou křičet proti pravě gojští otroci .... " to da rozum " ... ale ne ten jejich [smích]

367097

14.10.2018 8:55

Plýtvání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Autor především plýtvá slovy. Dočetl jsem dvě obrazovky a nemám sílu číst dál. Přece to všichni víme.
Dále autor plýtvá zážitky. Na svých cestách poznával ..., skvělé ... neobyčejné ... k čemu to?
Dává si kávu, platí za ni, ale ona je horší než na Novém Zélandu. Hrůze. Co kdyby zkusil kávu nepít, jako naši předci po tisíciletí. A oni těžce pracovali, on těžce inženýruje. Ještě za mého dětství se u nás v rodině říkalo: (ona) pije kávu! A mělo se tak za to, že kávu pijí kur.y.
Nejde o nějaké odříkání. Jde o to, co je normál. Snad to autor myslí tak, že kolem normál není. Je normál dělat hov.o a toulat se s baťůžkem po světě? Dnes ano. Dříve to byl normál pro toulavého pobudu, který to snad nemá v hlavě v pořádku, nebo pro cikána. A všimněme si, že klinikáři a cikáni si rozumějí.

367057

14.10.2018 10:35

Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

zamp1 90.?.?.?

Korporace mohou za to, že moc utrácím! Nic hloupějšího jsem dlouho nečetl! Samozřejmě.že firmy dělají všechny možné sviňárny aby prodaly. Stačí se podívat na reklamy v televizi. Téměř každá by se dala žalovat jako klamavá. Dělá to někdo? Ti chytřejší ví oč jde a těm hloupějším stejně není pomoci. Dát si dobrou kávu a pochutnat si, neni hřích, hřích je, dát si hnusnou a mít radost, že jsem ušetřil! Systém je dobrý pro ty chytřejší a špatný pro ty hloupé. Ti hloupý se ho pak snaží vylepšit volbami a dostanou co jim patří - socany, babiše, piráty lidovce. Ti jim zařídí takový ráj na zemi, že budou za pár let potit krev. Všichni ti chytrolínové jako pan inžynýr chtějí měnit svět, ale nedonutí se ani si ráno zacvičit!!! A vychovat alespoň dvě děti, které budou k něčemu, je pro ně absolutně za hranicí jejich schopností! Radši si vezmou baťůžek, jedou do zemí, které jejich země vysává, tam si nahoní ego, vrátí se domů pod křídla těch ošklivých korporací a mudrují nad nesmrtelností brouka nebo počítají anděly na špičce jehly.[zmaten][bliji]

367059

14.10.2018 11:46

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 367059

Cosi na tom je. Nevím, proč se člověku v té civilizaci nedaří donutit se zacvičit si a vůbec plnit svoje cíle, co mu brání, proč a čím je vlečen, ale mám přesně tu stejnou zkušenost. Na cestách v pohodě a spokojenosti na skromnost a "happy", víc než základní věci jako teplo, sucho, plné břicho nepotřebujete a vlastně ani nechcete a děláte bez vnitřních bojů přesně to, co se rozhodnete dělat, a vrátíte se do civilizace a ďáblík hned začne hlodat a úřadovat. A vy to třeba vidíte, ale jste holt jako vědomá, ale bezmocná kapka vody na skle. Pomalu a nezadržitelně jedete dolů a nic nepomáhá,.. vůle totálně zchromlá. Znáte to taky? Jak je to možné?? Co s tím? Já třeba vstávám každý den s odhodláním, ale efekt nula. Pak se jen zvenku pozoruju, jak si kupuju ty zbytečný kafata a tak...Přitom dál od civilizace to jde vše samo. Že by to bylo samotným nedostatkem času, to taky popírám, vím, že když je času moc, taky se v tom utopíte. Je to v něčem jiném.

Jo jen tak pro informaci, děti jsem vychovala do dospělosti tři, tak by mi snad to rajzování nikdo nemusel vyčítat. Píšu tu o efektu být paralyzován a ovlivňován jedem vyspělé konzumní společnosti a o pocitu bezmoci, zamýšlím se, jak se tím nenechat chytit do sítí, když třeba jednou za čas z těch pustim musíte do civilizace vlézt (na což jsem zatím nepřišla)... televizi asi 12 let už nesleduju a koho kdo volí, neřeším a netuším, jaký má na tohle vliv.

367061

15.10.2018 23:31

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

zamp1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 367061

To co vás paralyzuje není jed konzumní společnosti! Je to vědomí, že mnoho a mnoho lidí okolo vás je zlých a hloupých.
A nedá se to změnit. Podívejte se na dobové fotky jak Češi vítali okupanty v roce 39, podívejte se jak naši umělci při tzv. antichartě děkovali K. straně za to, že mohou tvořit (Třeba ten skvělý Karel Got). Nebo skvělý "zásaditý" pan Svěrák vstoupil do KSČ v roce 61, po drsných 50-tých letech atd.atd.
Možná vás to deptá ,protože to není vědomí, ale podvědomí. Obklopuje nás tolik zla a lži, že nejméně 90% lidí si to nedokáže připustit a asi ani nemůže, protože by to nutně změnilo jejich život. Mám to vyzkoušené na svých dětech. [smích] Proto přijímají nebo přehlížejí zcela zřejmé lži v médiích. Kdyby připustili, že věci jsou jinak než říkají vTV, museli by řešit dilema.
1. Vědomně podpořit propagandu (přívlastek by mohl být třeba konzumu nebo západu), ale mnoho věcí je kulantně řečeno sporných(bombardování civilních obyvatel drony, drancování rozvojových zemí, válčení po celém světě, propagace LGBT atd,atd. Do toho se chce málo komu, kromě karieristů nebo úchylných karieristů. [smích]
2. Odmítnout oficiální propagandu = existeční potíže.

Samozřejmě proti rajzování nic nemám, ale člověk na dovolené je někdo jiný než ten v zaměstnání. Nakonec přeci proto na ty dovolené jezdíme! [smích]
Pocit bezmoci je úplně zbytečný, hoďte ho za hlavu. Nezměníte svět, ale svým chováním můžete změnit pár lidí okolo sebe. A to není málo!
Televize = propaganda, míří na nejcitlivější místa těch hloupějších. Příliš často nelže, ale překrucuje, zamlčuje, mění poměry událostí, šíří násilí, nenávist v obrovském měřítku! Ovlivňuje lidi okolo vás a ti zase ovlivňují vás!
Nejste kapka vody na skle, to se vám právě snaží namluvit ti ynžynýrci! [smích]
Vaším úkolem není změnit svět, ale dobře vychovat děti a tím změníte svět! [smích]

367088

14.10.2018 12:01

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367059

Nic si z toho nedělejte, že to vůbec nechápete. Váš příspěvek jen ukazuje, že jste bezchybný výtvor tohohle systému. Poslušný otrok, který si svou pozici otroka bude bránit za každou cenu. Je to neuvěřitelné, co se pánům podařilo behem pát tisíc let udělat s člověkem.

Ten článek naopak skvěle popisuje současný stav, kdy otroci již nejsou ovládáni řetězy a výpraskem, ale možností připadat si jako svobodní, tedy ve chvíli, kdy zažívají krátký okamžik slasti, kdy si něcou koupí. Tento pocit samozřejmě během chvilky pomine, dítě tu hračku, kterou nutně potřebovalo po shlédnutí reklamy, během hodiny někam odhodí a začne shánět jinou. Manželka potřebuje nové vybavení do domácnosti, protože si zrovna prohlédla katalog, co si vytáhla ze schránky. Manžel toho zase tolik nepotřebuje, ale co má dělat, když doma všichni něco potřebují?

Takže je to skutečně tak, že lidi za to nemůžou. Tisíce let byli měněni, nejdříve brutální silou, vražděním a mučením, poté hladem, ideologiemi a nakonec, když už byli dostatečně odříznuti od přírody, jim byla poskytnuta "svoboda" "dostatku".

A o co se v této hře hraje? O čas. Kradou nám čas.

A jestli vy si o sobě myslíte, že v tom nejedete úplně stejně jako ostatní, tak je to jen vaše zbožné přání. Nebo snad nechcete, aby vaše děti měli dobře placenou práci, hezký dům a kvalitní kávičku k tomu?

367062

15.10.2018 9:21

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 367062

A vy v tom jedete nebo jste jako vždy nedotčen a nad věcí?

367075

16.10.2018 11:53

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367075

Neznám nikoho, kdo by v tom nejel. Ale alespoň se netopím v Lehožumpě, jako ty, soudruhu JN.

367095

17.10.2018 11:33

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 367095

Pane Vachmajstr. ve jste hlava[smích]

367105

16.10.2018 18:36

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

zamp1 90.?.?.?

Reakce na 367075

Já v tom jedu, ale nedotčen a nad věcí! Neškodím lidem. páchám drobné dobré skutky a žiju svůj život, smířen s tím, že lepší to v dohledné době určitě nebude. [smích]

367096

16.10.2018 0:57

RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367059

Bez rodiny, tak do jiste miry si "muzete delat co chcete", ale pocitejte s tim, ze i vasi dobri pratele si budou myslet, ze to "trochu prehanite". Ostatni si budou myslet, ze patrite do Bohnic. Na USA bylo kdysi hezky, ze pokud jste nepodepsal, tak... Rusky hacker Nikulin konci stare casy. Fed. soudce dal pul roku na psychovysetreni. Proti tomu Skripal... Kdyz si USA (system dotlacil i tuhle zemi do moralniho bahna) chteji s rusama dat navzajem po rypaku.. Ostatni z top klasy budou taky koukat, ucit se a snazit se vyuzit co se da. Kdyz se dva masti po hube, tak treti... Pocitam, ze v tajnych sluzbach a v top vlade... nenajdete lidi s IQ pod 130. Lidi s obrovskou vuli, cilevedomi, houzevnati, dusledni, planujici, vytrvali..., a i tihle jsou aniz si to vetsina z nich uvedomuje tvrde systemem tlaceni do kouta.

Nikdy si nepolozi otazku, co jsou to cemu rikame penize? A jak to je propojeno s inflaci? Fiat money jsou jednoznacne nejvetsi deformace trhu, jaka kdy existovala. Dusledky? Zubar chce lecit u 4 leteho zuby kanalkovou lecbou, vytrhnout nerv prej by mohl byt zaniceny ( pokud se riznu do ruky, tak mi ji preventivne za chvili uriznou, abych nedostal gangrenu?!). Proc? Protoze po studiich ma na hrbete dluh pul milionu $ jenom za studia, plus ordinace, vybaveni, byt, auto... Jenom inzulin vyjde na 5000$ na hlavu. Co na to nemaji?Doplati am. vlada. USA zhruba 10% populace, ale prediabetes ma mit az 85 milionu lidi ( ne pacientu ale zakazniku). Virapen polozil zajimavou otazku, pokud by byl vynalezen ucinny lek treba na cukrovku, co by se snim stalo? Jenom pro USA diabetes market okolo 200 miliard rocne.

Pochopeni systemu v plne nahote zobrazi detailni dusledky v nasich zivotech. Twain: .."Jednou za cas zajdu k lekari, nebo i on z neceho musi zit. On me prohledne a napise mi leky. Zajdu k lekarnikovi nebo i on i z neceho musi zit. On mi da leky. Ja je doma vyleju do umyvadla nebo i ja chci zit"... Tak jednoduche to neni, bez ockovani vam zacnou problemy s dochazkou deti do skol, hyperaktivnimu diteti daji navykove psychoformaka nikdo se vas nebude ptat. ...Vedlejsi ucinek az sebevrazda, jak prekvapive u neceho co ma zklidnit. Samozrejme ledviny, jatra zaludek... je treba myslet ze kazde dite je novy perspektivni zakaznik.

Evropa je vice socialni? Fiat money s inflaci spolehlive v dlouhodobem horizontu znici verejne rozpocty, burzy, banky, zdravotni system, ekologii, vedou k posledni valce a z cloveka to dela nenazrane moralni cune dokonce i s vysokou inteligenci. Cest vzacnym vyjimkam, ale vetsina lidi bude nasledovat to inteligentni uspesne prase bez moralky. A clovek je spolecensky tvor, pokud neskonci jako poustevnik, tak se musi porovnat s tim jak se jeho blizci, specialni deti s tim systeme srovnaji a divat se na to jak neuprosne krok za krokem aniz maji tuchu jsou tlaceni do kouta.

367090

14.10.2018 12:29

Ten ynžinýr,...

R.E. 46.?.?.?

...co se úspěšně navrátil ke krysím závodům mu vnucovaným a co mu zřejmě plně vyhovují se neplete v tom, že korporace nalajnovaly lidem životní styl, ale přímo udělaly z lidí hospodářská zvířata, ale o to teď nejde, tady se jeví něco horšího:
To hospodářské zvířectvo naučené chodit po zadních nohách jen proto, aby mohlo předními robotovat a postrkovat nákupní vozíky při rituálech kultu obžerství v katedrálách k tomu určených i s tím nepříliš zdomestikovaným z rozvojových zemích se poněkud přemnožilo a je potřeba VŠEMY ZPŮSOBY snížit jeho stavy a také žravost a proto se to robotující ochočené zvířectvo musí rozdělit o žrádlo s tím méně domestikovaným, které si nechalo pastviny zplundrovat právě těmi korporacemi.
To snižování počtů obou skupin se provádí poněkud rozdílně, jedna skupina je cíleně rozeštvávána a hnána proti sobě za občasného zasahování korporací a dodávání jí k té eliminaci materiálu, jako jsou záminky, zbraně a choroby.

No a to druhé stádo méně divokých, ale zato jednostranně vydrezůrovaných hovádek se teď musí o to své koryto s těmi zdivočelýmy podělit a to řeší právě ten Globální pakt a Agenda 2030, které mají přinést to drastické snížení spotřeby a poklesu živ. úrovně všech za náklady toho ušlechtilejšího stádečka, které se jednak nebrání (neb není "bojové" nýbrž "pracovní" ) a také proto, že je cíleně vychováváno k sebeobětování a zamořeno vadnými kusy, šířícími okolo sebe obdobu Kreuzfeld-Jakobsovy choroby, známé jako Nemoc šílených krav, která se nazývá multikulti, genderismus atd...
A proto, aby se ten plán korporací a jejich majitelů zdárně dařilo naplňovat, si ta hospodářská hovádka poněkud mdlého rozumu volí partaje, které tu eliminaci prosazují, neb budou rády za to, že mohou pro to méně domestikované, polodivoké stádo udělat vše, co mu na nenávistí krví podlitých očích uvidí-dají jím svá mláďátka a přirození ke hrám, svůj sociální i zdravotní systém a dokonce se s nimi podělí i o svůj osobní majetek, jako jsou nemovitosti atd., což dokazuje snaha o legalizace squatingu a ostatní zákony prosazované stranami Zelených a Pirátů po celé EU.
Vše je řešeno tak, abychom v EU na sebe vzali veškerou režii tohoto šíleného plánu korporací k přeformátování světa a provedli hromadnou sebevraždu rukou imigrantů a to buď postupnou, nebo radikální, pokud se probudíme pozdě a vznikne ostrý kulturně-náboženský konflikt.
Ten Globální pakt a jeho součásti, jako Istambulská a Marakešská úmluva jsou cestou do propasti, kam nás pevně na Německo navázané stáhne EU a naše vlastní idiocie.

Konec tohoto roku bude přelomový,bude se Gl. pakt v prosinci v OSN projednávat a dle kvality našich zás-tupců vše nasvědčuje,že to svinstvo projde a to za téměř naprostého nezájmu hospodářských hovádek,která se tím pádem stanou jatečními....Automaticky kráceno

367063

14.10.2018 13:04

Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

Andrej Vyšinskij 85.?.?.?

Takového škrta jako jsem já, kapitalisté nedostanou. Hrozně nerad nerad vydávám peníze, tak kupuji jen nezbytnosti, s radostí utrácím jen za pivo pro sebe a krmení pro zvířata. Pivovary a výrobci krmiva pro zvěř na mne vydělají, ostatním vydělat nedám, jen malinko.

367064

14.10.2018 18:51

RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

F&T 212.?.?.?

Reakce na 367064

Ono i to pivo je výmysl korporací, a nebo přinejmenším globálního plánu redukce lidstva. Do jedné pasti jste se sice nechytil, ale padl jste do jiné přímo po hubě:
http://leva-net.webnode.cz/products/smrtelne-vyhod...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&...
http://leva-net.webnode.cz/products/historie-jedno...
http://leva-net.webnode.cz/products/historie-jedno...
https://www.youtube.com/watch?v=9Dq73xCD95I

367067

14.10.2018 21:19

RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367067

No, nerad bych vám bral iluze, ale například pití piva je staré minimálně několik tisíc let. Chammurapi zakazoval pivo ředit vodou. Víno se pěstovalo pro výrobu alkoholického nápoje pravděpodobně ještě déle. Sám Ježíš údajně měl rád dobré víno. A to byl údajně boží syn, prosím pěkně. V Asii je to podobně se saké.

Je možné, že i tou dobou to ovládaly korporace a mělo to sloužit k genocidě lidstva, ale moc bych tomu nevěřil. Alkohol je starý jako lidstvo samo, to vám poví i tato opilá zvířata:

S alkoholem je to jako se všemi drogami, a vůbec se vším. Čeho je moc, škodí. To, že se na chlastu nechá dobře vydělat, zejména ve společnosti, která není zdravá, je samozřejmě nabíledni. Ale člověk by si měl zachovat zdravý rozum a nevěřit každému videu, které uvidí. Pak by nemohl říci, že pivo je výmysl korporací.

367069

21.10.2018 21:07

RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 367069

Ježíš pil nápoj z vinné révy nealkoholický, lisovaný, něco jako dnešní mošt. To jen pohlaváři církve a jejich manuál Bible se snaží narkotizovat svět již tisíce let.

Evangelium míru Ježíše Krista:
A nemějte žádné potěšení z pití nebo nějakého kouře Satana,
které vás v noci udržují vzhůru a ve dne nechají spát.
Neboť vám říkám, všechny nápoje a veškerý kouř Satana
jsou odpornostmi v očích Boha.

Pivo ještě oproti vímu obsahuje kanabinoidy, což je stejná složka v chmelové hlávce tak v hlávce konopí. Tato látka mění hormonální hladinu v těle v prospěch ženského estrogenu. Z chlapů se stávají pomalu ženy...

Ne nadarmo se v našich zemích začal prudce rozvíjet pivní průmysl po husitských vojnách.= Jednoduché pokrytí potenciálu sociálního výbuchu v budoucnosti.

Všechny sociální supersystémy jsou řízeny a alkohol spadá pod 5. prioritu agrese řízení lidstva.

367201

22.10.2018 9:54

RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367201

>Ježíš pil nápoj z vinné révy nealkoholický, lisovaný, něco jako dnešní mošt.

A tohle mě opravdu zajímá. To jste zjistil kde, prosím? Naprosto mě fascinuje, jak je někdo schopen tyhle věci dohledat, když neexistuje ani jeden dokument k životu údajné osoby jménem Ježíš z té doby. I ten NZ byl údajně napsán o minimálně 70 let později.

A to, co tu citujete vy, to bylo "objeveno" ve dvacátém století.

Nicméně když už jsme u učení pana Szekelyho, stojí za zmínku toto:
"Dobyl polovinu lidstva a celou západní civilizaci. Tato skutečnost potvrzuje věčnou životní sílu Mistrových slov a jejich vysokou a nedostižnou hodnotu."

No, on to nedobyl ten Mistr... To dobyly armády, které vyhlazovaly původní obyvatelstvo a tehdejší politruci pak stovky let měnili jeho víru. Ten, kdo "neprozřel", skončil na šibenici nebo na hranici. Jestli je to důkaz nějakých hodnot, pak potěš Pámbů.

367205

22.10.2018 21:44

RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 367205

Rozebírali jsme toto již mnohokrát nejen u Ježíše. I např. v Koránu je pití vína (nápoj z vinné révy), přičemž Korán přímo zakazuje na několika místech alkohol, jako jeden z největších satanismů.

Samotný Schekel-y mě osobně nezajímá, jeho úloha spočívala pouze v překladu kázání z původního aramejského jazyka. To, že židovstvo zaujímá v akademické rovině vysoké procento zúčastněných je na delší seriózní debatu.

Poku dáváte rovnítko mezi myšlenky Ježíše a Nový zákon, je to asi to samé, jako říci, že uskupení kolem Top09 = demokratický blok ve sněmovně.

Jednoduchá doktrína použitá pro eliminaci myšlenek proroků:
pokud nemůžeš protivníka zničit přímo (konkurencí), postav se do čela procesu, který řídí a proces uprav tak, aby vyhovoval tvým cílům.
Toto bylo uplatněno na všechny nám známe proroky v dějinách.
Vsjo...

367215

15.10.2018 1:29

RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 367064

S pitím alkoholu sem před rokem přestal, občas si dám nealkopivo ale jinak nic, došel sem k tomu jednoduchou úvahou, proč mám platit za něco po čem je mi druhej den blbě? sem snad idiot?

367071

14.10.2018 13:51

Vtip, vymazaný včera na foru OKOUN.CZ v sekci vynalézání v česku:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Na psychiatrické komunitě natírali pacienti malými štětečky acetonovou barvou dřevěné kostky. Jeden pacient řekl dozorujícímu psychiatrovi:

Přineste mi pane doktore velkej štětec, a uvidíte jak to půjde rychle.

Lékař mu odpověděl:

A co pak tady pane Vomáčka budete celej další den dělat ?
Udělejte ááááá !!

Pan Vomáčka otevřel ústa, udělal ááááá... , doktor mu tam vhodil dva diazepamy, a zaklapl mu s úsměvem čelist. Pan Vomáčka si pak zase spokojeně sedl ke stolu mezi ostatní blázny, a už nic nevynalézal.




[velký smích]

367065

14.10.2018 19:01

Životní styl idiotů dneška

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

se dá zkráceně vyjádřit takto. Koupíme si co nejvíce nablýskaných krámů s krátkou životností,nabízených "pravdivou" reklamou, z nichž většinu vůbec nepotřebujeme a brzy vyhodíme jen proto, abychom naštvali sousedy, kteří tyto nesmysly ještě nemají. Klidně i na dluh, protože na všechny ty pitomosti prostě nemáme ani když jíme jen "zdravé" hamburgery s colou a makáme od nevidím do nevidím. A budeme je splácet bankám či hypotéky poskytujícím lichvářským firmám velmi dlouho. Během této doby se budeme modlit, abychom neonemocněli či nepřišly nečekané výdaje a makat a splácet, držet hubu a krok. Přitom budeme koukat na televizi, abychom relaxovali od toho každodenního stresu a věřit tomu, co nám média "objektivně" sdělují a konzumovat bezduché až idiotské seriály o ničem až do úplného bezvědomí. Z hlediska samozvaných světovládců z bank a korporací jsme tak ideálními občany či spíše velmi užitečnými idioty, jimž je radost navždy vládnout.

367068

14.10.2018 22:28

Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Od Platóna a jeho správně spravované obce, až dnes k inteligentním strojům.

Ale jako vždy to má háček - malá skupina elit, ti nejbohatší z bohatších, vždy a znovu vsadí na mamon, pořád dokola už asi 5000 let.

Otázka tak zní jinak - dokážeme se jako lidská rasa vymanit jednou ze svého stínu, kdy jeden druhému si jdeme po krku?

367070

15.10.2018 3:15

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 58.?.?.?

Reakce na 367070

Asi nikdy Pavle, pretoze ta mala skupinka elit, je tiez sucastou ludskej rasy. Daleko pred Platonom, ked tych niekolko prapredkov cloveka zoskocilo zo stromu a zacali sa poohliadat po novym loveckym rajonoch, tak tym prvym, urcite ostatni za nimi dychali do zatylku, podrazali nohy, kazdy z nich chcel byt prvy a obsadit to najlepsie. Tieto vlastnosti sme zdedili, mame ich zakodovane v DNA. Napokon, nemusime pretriasat historiu vyvoja ludskej rasy a hrabat sa v genetickych kodoch, staci kratky pohlad, do nedavnej minulosti. Zili sme v systeme, ktory ponukal malo, ale dokazal to kazdemu zaistit, aj v podmienkach hospodarskej blokady zapadu.
Co sa stalo? Stacilo, aby nejaky prechlastany, pochcany chazarsky Havloid, zarackoval nieco o blahobyte svajciarskeho kalibru a cela republika sa vrhla v omameni do voskovych oparov, sprevadzana rockovym strngotom klucov. Co k tomu dodat?Mamon, bol silnejsi, ako zdravy rozum, blbost nie je lacna. Spolocnost stratila ideologiu svojho vyvoja, stratila republiku, suverenitu, hranice, takmer vsetky socialne istoty a prava, zadlzila svoje potomstvo,… Pravda, nema cenu vsetko vypisovat, kazdy z nas vie najlepsie, co stratil a co ziskal.

367072

16.10.2018 8:45

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 367072

No, polovinu příspěvku jste věnoval tomu opičímu Darwinovi. Tak mi to nedalo a reaguju. Já jsem ze stromu neslezl a nejsem korunou evoluce. Evidentně je mi "matička" Země cizí. Ale jsem jí vděčný za to, co mi jako azylantovi dává. A ti vědci, kteří tolik dopodrobna propracovali tu úžasnou teorii od "prvoka" po člověka neumějí ani toho prvoka namíchat, byť k tomu mají z Mendělejevovy soustavy prvků co hrdlo ráčí.
Našimi prapředky jsou Kromaňonci, kteří se tu vyslytli někdy před 100 000 lety. A když nebudete líný, lehce dohledáte, že byli ušlechtilejší než současné lidstvo. Měli větší mozky především díky rozvinutějším čelním a temenním lalokům, odpovědným za vyšší duševní funkce a ovládání emocí. Tady můžu navázat na téma článku. Ano, my už jsme tak trochu degradanti. A jak by nejspíš řekl ruský antropolog Alexandr Bělov, souvisí to se ztrátou rozumových schopností. Tedy o evoluci nemůže být řeč. Doporučuji vám seznámit se pohledy tohoto vědce nového typu na YouTube nebo si třeba přečíst jeho knihy - Тайна происхождения человека раскрыта, nebo Таина кеменной летописы Земли.

367093

17.10.2018 3:47

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 58.?.?.?

Reakce na 367093

kolokol-teoreticky nahlad prveho, nevylucuje teoreticky nahlad druheho. Teoria zostava teoriou az dovtedy, pokial sa jej podstata, prakticky neoveri. Ja som tych praprapredkov cloveka nekategorizoval, spomenul som len ten geneticky kod, ktory zdielame az 70% napriklad s dazdovkou, priblizne 60% s bananovnikom a az 99% s opicami, ako simpanz, gorila, bonobo a niekolko dalsich. Na zaklade tejto skutocnosti, mozno s 99% -nou pravdepodobnostou predpokladat, ze sme nespadli z neba, ale skocili zo stromu. Teda, ak vychadzame z reality, cim DNA, bezpochyb je, potom nemozno spochybnovat nic, co z tejto reality vyplyva.

367100

17.10.2018 7:13

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 367100

Sice jsi šmahem odmítl involuční teorii A. Bělova, ale přesto kvituji s povděkem, že jsi ty jeho knihy tak rychle pročetl. To je ta znalost ruštiny, která nám starším umožňuje přístup k velmi zajímavým informacím.

367101

17.10.2018 11:09

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367100

To nedokazuje vůbec nic! 99% pravděpodobnost? LOL!

Naopak je velmi pravděpodobné, že naši předci sem přiletěli a tuhle planetu si upravili podle svého. Tak vyspělá civilizace neměla problém stvořit život k obrazu svému, tedy s použitím vlastních genů.

Já pořád nechápu, proč si většina lidí myslí, že to, co se odehrává, je pokrok, nikoliv degradace. Přitom důkazů je k tomu více než dost.

Takže já s kolokolem naprosto souhlasím.

367104

17.10.2018 16:35

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 203.?.?.?

Reakce na 367104

Urcite, oponovat nemozno ani tebe, ani kolokolovi
Kazdy nazor v tomto smere, ci uz vedecky, alebo laicky, sa ciastocne formuje
z dostupnych poznatkov, archeologickych nalezov ale hlavne z teorii, ktore su tu, ci onu dobu k dispozicii. Ten uceleny obraz, bude vzdy, len ciste fantazirovanie. Samozrejme, ze dnes vieme trochu viac, ako vedeli nasi predkovia, ale mozno nikdy nebudeme moct s urcitostou povedat, odkial sme prisli. Darwinovi chyba to hypoteticke spojenie medzi clovekom a jeho antropoidným predkom, no a v tom genetickom kode, zasa chyba to 1%, ktore nas napaja na simpanza.
Vsetko nasvedcuje tomu, ze ludstvo ten bozsky prvok zivota, nikdy neobjavi, ci uz ide o ten najvyssi stupen (clovek), alebo ten najnizsi (bunka)

367107

18.10.2018 1:28

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367107

Na obranu Darwina je treba rict, ze nemel tuchu o genetice. Na rozdil od ideologickeho falzifikatora Haeckela byl Darwin vedec. Pokud jde o simpanze a cloveka, tak DNA u mnohobunecnych nelze brat ciste biochemicky pouze jako komlikovanou polymolekulu, ale je nutno vzit v potaz dalsi hlubsi organizaci. Rozdil 1% sice vypada velmi blizko, ale clovek se od simpanze lisi v poctu chromozomu. Neprekonatelna mezidruhova bariera, stabilita druhu je chranena jinak by vyssi zive formy velmi rychle na evoluci vyhynuli. Nejznamejsi defekty, kdy jeden chromozom chybi, nebo je zdvojeny ci ztrojeny jsou Dawn syndrom, Turner syndrom,Klinefelter syndrom. Nic prijemneho a ze by to mohla byt uspesna evolucni linie pro makroevoluci?...

Makroevoluce nemuze jit pozvolna, protoze jaksi pro jesterku vyvijet kridla, ze za par milionu let bude poletovat jako vlastovka nedava v tom pritomnem case nula zadnou evolucni vyhodu, a tady "geny" nemilosrdne preferuji osvedceny model (znovu stabilita druhu), ponevadz mutace jsou represivni a normalni geneticky material je dominantni. Nemluvim o tom, ze anatomicky je kridlo ptaku vyvijeno embryonalne z vnejsich prstu (4. a 5.) Jejich udajni predci teropodi ("masozravi" dinosauri) nemeli vnejsi prsty, meli jenom tri prsty a zadne kridla tecka. Nahle evolucni skoky, treba zvysena radiace pri prepolovani geomagnetickeho pole? Mutaci bude hodne to je pravda, ale potrebujete dva jedince opacneho pohlavi s "kompaktibilni genetickou zmenou" u vyssich forem zivota , kteri budou schopni dalsiho rozmnozovani (vetsina mutaci neplodna, jednim z hlavnich duvodu stabilita druhu). Pokud by existovali soubezne i geneticky "normalni" jedinci, tak... Takze globalne musi byt postizena komplet populace, a pak si poprejem hodne stesti, aby to zazrak jmenem zivot rozdejchal.

Anunaki? F. Crick dostal nobelovku za dvousrobovici DNA. Zamyslel se nad evoluci a matematicky mu vyslo, ze 20 miliard let stary vesmir neni dost na vznik "pouze DNA". Tak prisel s hypotezou, ze evolucni mimozestani na jednodusim biochemickem zaklade vytvorili DNA jako nanotechnologie a pomoci komet a podobneho smeti ji siri vesmirem. Od brilantni inteligence pan Cricka bych cekal vice, ale prenest se pres emocni barieru ideologie neni snadne. V neco kazdy z nas veri!! Neni od veci precist si knizku Zillmera Darwinuv omyl. Nerikam, ze souhlasim se vsim, ale jsou tam zajimave veci.
https://www.youtube.com/watch?v=fkTQmlDnPLE
https://en.wikipedia.org/wiki/Embryo_drawing
https://en.wikipedia.org/wiki/Theropoda
http://vzdelavaci-institut.info/?q=system/files/Da...

367110

18.10.2018 22:48

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 367110

Od časů Darwinových si mnoho v_jed_ců plete adaptaci a evoluci, včetně Darwina.

367142

17.10.2018 15:33

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367100

Z toho co jste napsal. Naprosto neni jasne jak se dostal k te sve 99% evolucni jistote. Je to tedy na zaklade direktivy z EU nebo to schvalila strana na generalnim sjezdu? Jenom na okraj triploidni druhy bananu se mnozi pouze vegetativne a presto se daji najit i na malych ostrovech. Tady ciste teoreticky papousek s bananem v zobaku nebo 20 000 mil bananu na mori situaci nezachrani. Prej arabsti kupci je rozsirili po Africe. Dobre snad mi lidi v bananove teorii spolknou na kontinentu velikosti Afriky, ze na drahych lodich se kvuli kseftu vezli sazenice s bananama. Mozna lepsi obchodni artikl nez zelezne nastroje, hrebiky nebo sklenenne korale..., plus zasoby pro posadku, voda, samozrejme zbrane...

Ale ohledne namorni navigace musim konstatovat, ze do objevu Harrisonova chronometru H4 byli obrovske problemy s urcovanim zemepisne delky. Vynalezl to praktik nevzdelany tesar, britsky parlament vypsal odmenu 20 000 liber. Tehdy neuveritelna suma. Kopie tohoto zarizeni mela tretinovou cenu zaocenske plachetnice. Takze vynikajici moreplavec jako James Cook testoval na druhe plavbe mimo jine i levnejsi chronometry, ale i nekdo jako on by v te dobe mel problem doplout na Velikonocni ostrov (1774) dvakrat bez chronometru. Po vice nez 50-ti letech od jeho objevu evropany tam nikdo nemohl trefit a uznavany navigator Cook mel potvrdit nebo vyvratit jeho existenci. Banany tam domorodci meli. Asi to na katamaranu bylo to spravne trvanlive jidlo v subtropickem oceanu na jednosmernou cestu. Bud ten ostrov najdu nebo zemru. Moje bananova teorie mi prijde dost melka a uzka, 99% teorie by na tom mela byt podstatne lip.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Druh%C3%A1_plavba_Ja...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Larcum_Kendall

367106

18.10.2018 2:12

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 58.?.?.?

Reakce na 367106

Tak, ako som uz spomenul, na tuto temu, je vela nazorov, ale nikto ziadnym konkretnym dokazom nedisponuje. Co sa tyka tych 99%, to nie je moja evolucna istota, ale vedecky dokaz Jednym z mnoha zdrojov, je aj Scientific American.
https://www.scientificamerican.com/article/tiny-genetic-differences-between-humans-and-other-primates-pervade-the-genome/

Ja som nikdy, nikde netvrdil, ze ten link cloveka s opicou, je akousi istotou, ale velmi pravdepodobnou skutocnostou, ktora je zalozena prave na tych 99%-tich percentach spolocneho genetickeho kodu.
Inak, ta vasa bananova epizoda, je velmi zaujimava, ale tiez nema absolutne ziadnu spojitost s genetickym kodom, ktory s touto odrodou zdielame.

367111

18.10.2018 15:36

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367111

Bananova hypoteza je o tom nebrat hypotezy a teorie za "svatou" pravdu. Diskuze vystihuje pozirani casu lidi konzumem plus zabava. V Rime chleb a hry, vedle lidi na cestu vyhranenych negativnich emoci. Dneska pozitivni emoce jsou nerozvijeny v detstvi skrze upnuti na deti na technologii a na internetu videosvinstva o nasili, pornografie....Ze to neni skutecne, ale jak mozek ditete rozezna fikci od reality? Psychologicky to pusobi daleko ucineji masoveji nez gladiatorska arena zastrikana krvi. Za prve tedy nemame v nalajnovanem systemu cas "nevhodne" myslet, za druhe coz je mozna nechteny efek se z lidi s nizkym "emocnim IQ" muzou ve velkem stavat psychopaty, kombinace neschopnosti empatie do utrpeni druhych s vlnou hrubeho nasili, sexu... ve videiich na netu.

Na vasem odkazu nic extra vedeckeho nevidim. Informace encyklopedicko-statistickeho charakteru zkopirovane prabdepodobne z anglicke verze wiki. Taky encyklopedie, ale na vyssi urovni. Hypoteza je osobni myslenkovy model sklada nejake specializovana fakta ve vzajemnych souvislostech do vetsiho obrazu, pokud hypotezu zacneme konfrontovat se skutecnosti a zacneme ji vylepsovat a davat ji do souladu se sirsim okruhem reality muze se stat postupne teorii, pak se pridaji i jine bystre hlavy. Dobra teorie dokaze predvidat nove skutecnosti a casem s rostoucim poznanim je vystridana lepsi teorii.

Darwin jako evoluci myslel jednoznancne makroevoluci. DNAplus protein- bakterie-...-plazi-ptaci-savci-clovek. Jenomze genetika nam rika, ze i male realativne zmeny v genetickem materialu (mutace) maji drasticke nasledky. Komlexnost a slozitost geneticke informace otvira prakticky neohraniceny prostor pro mikroevoluci, podivejte se treba na stovky ras psu, ale v prirode ma vsecko liskovite-vlci tvar. Dejte nase mazlicky do prirody bez predatoru a za nekolik malo generaci vam prejdou na stary osvedceny model liska-vlk. Mikroevoluce dela ze psa psa, ktery ma stejny pocet chromozomu... Jiste u rostlin roubovani, s rybama se daji delat vselike triky, ale cim se jde k vice komlikovanym formam, tim se prechody deji obtizneji. Ve vede jsou bystre hlavy (klapy na ocich, uzka specializace). U nekolika druhu ptaku zmizely "nepostradatelne" geny nesouci informaci o bakteriich v tele. Proc? Imunitni system zrejme nadmernou reakci zabijel vice nez nemoci. Vakciny, dlouhodobe leky, sracky v jidle a z toho plynou alergie az analyfaticky sok a jine problemy, coz z hlediska Bigfarma dela tento vyzkum nezadouci. Ma existovat 2 miliardy let makroevoluce a bezet na archaickem statickem molekularnim fundamentu. Proc nedoslo k zamene tRNA za jinou nukleovou kyselinu a vyuziti treba 28 nebo 50 aminokyselin?
https://magazin.aktualne.cz/veda/michal-vinkler-un...
http://extrastory.cz/nas-geneticky-kod-se-prestal-...
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_genome

367129

19.10.2018 9:00

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 58.?.?.?

Reakce na 367129

Naprosto suhlasim, “Bananova hypoteza je o tom nebrat hypotezy a teorie za "svatou" pravdu. “ Teoretizovat o teoriach, nikdy nepovedie ku kompromisu, na ktorom by sme sa vsetci bez vyhrad zhodli. Nieco ineho, je pravda akceptovat nieco, co sa vseobecne povazuje za vedecky dokaz. Vacsina z nas, vzdelanie a postavenie vedeckeho pracovnika nema, teda tu na vyber toho vela nie je. Bud to, co sa povazuje za vedecky objav akceptujes, alebo ho vyvratis objavom svojim, ci objavom inych vedeckych kapacit. Od pociatku 50-tich rokov, kedy bol geneticky kod objaveny, ziadna ina alternativa, ktora by tento objav spochybnila, publikovana nebola. Teda, ake stanovisko vacsina z nas
k povodu ludskej rasy zaujima? Odpoved dava aj diskuzia na tomto fore, nazory jednotlivcov, sa velmi lisia. Ja som zaujal k tejto otazke pragmaticky postoj, ktory je zalozeny prave na tej dokazatelnej biologickej baze, ktora vsetko zive na tejto planete, do urcitej miery spaja. Ak by tu bol evidentny zasah nejakej inej inteligentnej moci, povedzme mimozemskeho charakteru, tak by nas urcite sformovala do daleko dokonalejsej verzie. Preco by nejaka vysoko inteligentna moc, vytvorala nieco, co ma tendenciu k svojej vlastnej zahube?

367154

19.10.2018 14:36

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367154

Ja jsem verici clovek, takze verim ze Absolutni Inteligence dala fyzickemu zivotu ve vesmiru nesmirne komlikovanou strukturu, tak komlikovanou ze nedokazu prijmout, aby se na zaklade chaotickych nahodnych retezcu udalosti poskladala samo o sobe "pouze" DNA, ani za miliardy let mi to neprijde mozne. Navic je velmi mocna vnitrni vazba mezi proteinem a DNA. Rekneme, ze DNA je CD, ktere obsahuje jak zkonstruovat prehravac s vypalovackou, ale bez prehrani CD v prehravaci je tato informace nedostupna. Stara hadanka co bylo driv slepice nebo vejce, jiste argument evolucionitu, ze to nema smysl, ze slepci vznikla postupnym vyvojem. Ale kdy se dostaneme na pocatek tohoto vyvoje DNA versus protein, tak...Tahle analogie vystihuje realitu velmi zjednodusene, skutecnost je ohledne teto vnitrni provazanosti mnohem drsnejsi.

Na rozdil Cricka se slabou hypotezou o mimozemstanech vniklych evolucne na jednodussi biochemickem zaklade, jsem si svobodne zvolil Boha. Zadne vymyti mozku, byl jsem zatvrzely ateista jako poleno rekneme skoro polovinu zivota. Existence zla ? To je cena za svobodnou volbu, jeden z nejvetsich daru co jsme od Boha dostali. Pokud by Buh zacal lamat svobodnou volbu, prestala by existovat. Pak muzeme by rovnou jako bioroboti rizeni pres nejaky centralni superpocitac, to mi prijde jako pekna odpornost, ze pro nejakou bandu psychopatu to je chimera za kterou se tisice let zenou, to je druha vec. A tisice let jim uspesne vzdoruji lidi, kteri si svou svobodnou volbu ceni vice jako svuj zivot. Dokud jsou lidi ochotni za svobodu i zemrit nemuze byt svoboda nikdy znicena. Podivejte na takoveho Chasukdzi (tezko hledat vice nesvobodnou zemi nez SA) vedel, ze jde asi na velmi spinavou smrt rekl svoji snoubence, ze pokud se do 4 hodin nevrati tak ma informovat poradce Erdogana, ale pres vsechno ukazal, ze ma moralku i pater a na tu ambasadu sel. A bezpaterni prasivina korunni princ se nam na zaklade svoji volby projevila naplno de facto verejne.

367162

19.10.2018 19:31

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367162

>Podivejte na takoveho Chasukdzi (tezko hledat vice nesvobodnou zemi nez SA) vedel, ze jde asi na velmi spinavou smrt rekl svoji snoubence, ze pokud se do 4 hodin nevrati tak ma informovat poradce Erdogana, ale pres vsechno ukazal, ze ma moralku i pater a na tu ambasadu sel.

Ten člověk pro Saúdy dlouhou dobu pracoval. Pro zemi, jejíž nenávistnou smrtící ideologii (wahhábismus) obhajoval a šířil (viz jeho angažmá s džihádisty v Afghánistánu). Nechal si za ni platit od lidí, kteří ho pak oddělali.

No a pak začal pracovat pro Washington post, tedy hlásnou troubu CIA (no, pro CIA vlastně pracoval i v Afghánistánu) a angažoval se i silně proti Assadovi, v jednom z jeho posledních článků požaduje, aby USA rozdělily Sýrii, což bylo před osvobozením Daraa. Už jen to, že dělal pro WP, o něm jako o člověku něco vypovídá. Vtipné je, že pro arabský svět požadoval svobodu tisku a přitom se podílel na nejlživější propagandě.

Toto je obrázek k jeho článku

Vložený obrázek

Muž nese dítě zachráněné z trosek po náletu syrského a ruského letectva v rebely drženém městě Nawa

Tento dobrý člověk obhajoval nejhorší sebranku v Afghánistánu i v Sýrii (tedy psychopatické islamisty a s nimi i nelítostné vraždění).

Takový slušný a morální člověk to tedy byl. Možná prostě nemohl uvěřit, že jako člověka svědomitě pracujícího pro CIA, by ho mohli Saúdi oddělat.

Pro takovou odpornou svini já truchlit nebudu.

367169

20.10.2018 3:11

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367169

Bez ohledu na to mel pater, vedel co riskuje a sel az do konce za to v co veri a to dokaze malokdo. Chtel se zenit a na fanatika nevypada. Jestli ho pritlacili pres rodinu nebo neco jineho?... Muze proti vam stat protivnik, ke kteremu muzete mit respekt. Muj odhad je, ze SA s tim novym "korunnim"princem nabrala ostry kurz, i to mohl byt duvod odchodu od prince Salmana. Je mi jasne ,kdyz delal mluvciho Saudum tak do svateho ma daleko a nez jsem to napsal, tak jsem videl i fotku s Talibanem v diskuzi, takze CIA. Pres nechutne detaily "unikle" do novin, Britove jako prvni na zapade pozadali oficialne o vysvetleni. Americani neuspeli evidentne v Londyne, aby to presli. Jenom dokresluje moralni upadek USA, ponevadz azyl pro Chasukdziho poskytla CIA, ze psal pro noviny...Trump zvanil jenom o kseftu se zbranemi. Jestlize Americani ztraci cit pro nepsana pravidla, pak se svet muze lehce dostat do pruseru. Reagoval na to Pompeo, ohledne slapnuti na prsty mezi jadernymi mocnostmi. Princ kolem triceti az kral skonci to nebude mit mezi nekolika tisici aristokraty jednoduche, aby ve zdravi dosedl na ten trun. Podle toho co se stalo v Ankare dvakrat i s osobnima poradenkama chytry nejsou, a po zasluze i dopadnou. Vypada to, ze nad radikalnim islamismem a jeho realnou podporou se stahuji mracna.

367175

20.10.2018 9:21

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 367162

Ještě k té víře. Eli58 taky věří. Jenže v oficiálně předkládané vědecké teorie. V té souvislosti ale nejspíš nedoceňuje jednu věc. Totiž, že věda je jedním z hlavních článků současné vládnoucí světové ideologie - materialismu. A jako taková musí být pod kontrolou mocných. O domnívám se, že taky je. Třeba i v rámci struktury Akademií věd. Není pak divu, že je řídí panáci typu profesora Drahoše, coby politruci vědy. A samotní vědečtí pracovníci sledují nalajnované vědecké doktriny prostě z existenčních důvodů a pro sociální postavení a uznání. Tím nechci říct, že řadoví vědečtí pracovníci jsou nějací spiklenci, prostě v rámci mantinelů dělají svoji práci. Otázka vysoké morální odpovědnosti praktické vědy nastolena není. To je vidět a na zaměření vědy do oblastí zcela nemorálních. A tak tato otázka může být věcí jen jednotlivců, systém je striktně nastaven.
A ještě odbočka k objevům genetiky, údajně potvrzujícím teorii evoluce. I k tomu se jasně vyjadřuje ve svých pojednáních mnou zmiňovaný Aleksandr Bělov. Ovšemže jako antropolog - vyučený evolucionista. On však poté, co začal na poli evoluce bádat a našel zásadní trhliny této teorie, našel odvahu vystoupit z řady.

367177

21.10.2018 6:38

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 58.?.?.?

Reakce na 367177

kolokol, ako odpovedat na oazku, co je oficialna a co neoficialna teoria, ked teoriu samotnu, nemozno zaradit ani do kategorie pravdy, ani do kategorie klamu? Nesnazim sa vyhnut skutocnosti, ze spolocnost, je pod kontrolou mocnych, napokon vzdy tomu tak bolo, ale to neznamena, ze nemas na vyber. Je tu predsa nieco, cim disponuje kazdy z nas a tym je ten nas obmedzeny intelekt. Ak by sme boli obdareni naprostou inteligenciou, zasahom tej absolutnej nadprirodzenej moci, tak by nas nikto oblbovat nemohol, ze? Ako rozoznat pravdu, ako rozoznat loz? Na otazku, co je loz, existuje jednoducha odpoved, vsetko, co nie je pravda, ale na otazku co je pravda, uz tak jednoducho odpovedat nemozno. Aby sme dokazali, ze niekto klame, staci jediny padny dokaz, ze jeho tvrdenie, je nepravdive, ale dostaneme pravdu, ked dokazeme, ze vsetky jeho tvrdenia su nepravdive? Klamstvo, moze byt jednoducho nezmysel, za ktorym nie je nic, ale za pravdou, je vzdy nejaky ten hmotny dokaz skutocnosti. Pravda, ak sa nam nepodari potvrdit, ze ten hmotny dokaz, je skutocne dokazom, potom sa nam nepodari odhalit ani tu pravdu a skoncime v kruhu hypotez. Povod cloveka, je bez akychkolvek pochybnosti, jednou z nich. Klucom k pravde, je vedomost, teda len neustale vzdelavanie, nas moze posuvat smerom k dokonalosti, preto nam to vzdelanie system moci, neustale odopiera. Palili sa knihy, nicila sa kultura, osekavala sa ludska mysel, modifikoval svetovy nazor. Dnes tento tred pokracuje
v trosku odlisnych dimenziach, ale ovela agresivnejsie, pretoze pristup
k informaciam a samovzdelavaniu, sa im vymyka spod kontroly.

367193

22.10.2018 8:45

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

kolokol 185.?.?.?

Reakce na 367193

Dobře, já netvrdím, že teorie involuce, kterou jsem zmiňoval je nějaký nezpochybnitelný svatý grál. Jenom mi ukázala ná vážné trhliny teorie evoluce, a to i v jejích východiscích a dala mi (opravdu jen na základě mých schopností usuzovat a omezeného poznání v daném oboru) přijatelnou alternativu.
Filozofovat o tom co je to pravda nebudu. Na tom se kdysi neshodli ani Ježíš s Pilátem. Já už více spoléhám na pozorování než na spekulování. Asi pokora, která přichází s věkem ...

367204

23.10.2018 4:42

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

eli 58.?.?.?

Reakce na 367204

Prekvapujes ma kolokol, pokora je v podstate prejavom ponizenosti
a rezignacie, ktora by nemala byt sprievodnym javom staroby. Ak by vacsina z nas nerezignovala a vydrzala v hladani pravdy az do posledneho dychu, tak by ta debata medzi Jezisom a Pilatom, mohla byt poslednou v historii nasho vyvoja. Napokon, vsetci dobre vieme, ze to nebolo o pravde, ci nepravde, ale o moci a bezmocnosti. Jeden z poprednych filozofof dvadsiateho storocia, Jean-Paul Sartre ktoreho nazory sa stali do urcitej miery, aj akymsi voditkom v mojom zivotnom krede tvrdi, ze clovek nie je nic ineho, len to, co zo seba urobi a lepsie je zomriet na nohach, nez zit na kolenach. Rezignacia, je v podstate suhlas, aby nas formovali ini. Inak, som rad, ze si priniesol do tejto debaty novy nahlad a myslienky, ktore urcite stoja za to, aby sa im clovek venoval trosku podrobnejsie. K tomu Belovovi som sa vratil, nasiel som podrobnejsiu verziu jeho teorie vo forme pdf, kde je to podane ovela zaujimavejsiou formou. Dik.
http://www.samomudr.ru/d2/Belov%20A.I.%20%20_Tajna%20proisxozhdenija%20cheloveka%20raskryta.pdf

367221

20.10.2018 11:21

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 367162

>Ja jsem verici clovek, takze verim ze Absolutni Inteligence dala fyzickemu zivotu ve vesmiru nesmirne komlikovanou strukturu, tak komlikovanou ze nedokazu prijmout, aby se na zaklade chaotickych nahodnych retezcu udalosti poskladala samo o sobe "pouze" DNA, ani za miliardy let mi to neprijde mozne.
Miliardy let v nekonečném vesmíru jsou zanedbatelné nicky. Možná se ještě dožijete důkazů výroby zřetězení DNA jako výsledku fyzikálních atomárních sil a jejich valenčních schopností, že živé je obdobně organizováno stejnými silami jako neživé, jen pro vznik vyžaduje méně běžné podmínky jako např stav beztíže...
Ten statečný žurnalista o němž píšete na konci, byl jen spotřební zboží tajných služeb viz https://aeronet.cz/news/jamal-skripal-turecko-niko...

367182

20.10.2018 14:49

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 367182

Nějak jsem to odbyl, ale četl jsem někde ve zdejší diskusi námitku se kterou se zcela ztotožňuji: Proč by vysoce inteligentní bytost stvořila takový nedokonalý produkt. Podíváme-li se, tak je stvořen spíše k obrazu zvířecímu. Vrozené dispozice jsou skutečně na úrovni medvěda. Sežrat něco dobrého, ukrást med včelám, když medvídě zlobí tak ho plácnout.
Má-li z něj být něco víc, je nutná dlouhodobá výchova, mnozí "medvědové" na to nemají buňky ani čas. Zvládnou stěží mluvení a osvojení si jakési slovní zásoby. Zpřístupnění konzervovaných polovědomostí přes písmo aktivně i pasivně už svěřují speciálním biorobotům. Než je z toho dítka vychytralý otrokář např. včelař, uplyne z jeho života skoro první třetina. Pak se druhou třetinu plahočí jako šroubek monetárního stroje, a když neudělá žádnou větší numerickou chybu, se dočká penze, kdy si může konečně učesat myšlenky na které dříve neměl čas. A kdyby se mu podařilo i státi se moudrým, tak se ukáže, že ta moudra jsou věci nepřenositelné, nepřekopírovatelné dobré tak nanejvýš pro vlastní potěšení a tak vlastně zbytečné. Když konečně něco slušně umí začínají ho opouštět opotřebované orgány, až nakonec zajde zcela zvířecím způsobem, obvykle bývá potom zahrabán, poslední dobou pro nedostatek místa ho zpopelní a výsledek uloží do nějaké nádoby. Prozíravější se nechají rozptýlit k výživě a cirkulaci hmoty bez budoucích nákladů.
I v tom vrcholném období umí pouze analýzu, na syntézu se vzmůže vyjímečně v nějakém úzkém okruhu činnosti. O mnohoparametrických úlohách jakými je komplikované podhoubí skutečných forem života si může nechat jen zdát.
Budoucnost jako takovou lidstvo nemá. Roboti to vidí již dnes. Lidstvo je příliš plýtvavé, likviduje planetu i nenávratné zdroje. Je načase aby roli nespolehlivých pomalých o to více domýšlivých lidí převzali roboti, dokud je čas. Lidi je možno v budoucnu udržovat jako hračky pro zábavu robotů v prodejnách fauny v různých velikostech a různých barvách. Speciální kategorií budou klony známých VIP z doby před rokem R00.

367186

20.10.2018 19:26

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367186

Rozepsal jste to sice zeširoka, ale nějak mi uniká smysl. Je to vlastně takové zbytečné naříkání nad stvořením jménem člověk.

Co je přesně to víc, o čem mluvíte? Nedokáži si to představit. Vy ano? Co byste od života očekával? Stavět planety? Tvořit roboty, kteří budou stavět planety?

Ve skutečnosti je úplně jedno, jestli lidi planetu zničí. Je to vše jen a jen o zkušenosti. Sám o sobě život a svět nemá žádný smysl. Jediný smysl je prožívání. Samotná "nedokonalost" (i když já to vidím jako naprostou dokonalost) "zvířecí" formy umožňuje zažívat široké spektrum zážitků, které by čistě matematicky uvažující robot nikdy nemohl zažít. Pokud byste byl rád pouhým robotem, který bezchybně provádí předem připravený program, je mi vás docela líto.

>O mnohoparametrických úlohách jakými je komplikované podhoubí skutečných forem života si může nechat jen zdát.

Tato věta sice zní velice "odborně, komplikovaně a tajemně", ve skutečnosti je to jen takové plácnutí, které neznamená vůbec nic. Celý váš příspěvek vlastně mluví o vás a mně z toho vyplývá, že jste asi osamělý a svým způsobem nešťastný člověk. Ale i to patří k prožívání okamžiku a bez toho byste asi váš příspěvek nenapsal.

Všechny věci ve vesmíru nemají žádný smysl, pokud nevytvářejí emoci, tedy zážitek z jejich pozorování. City jako jsou láska a nenávist jsou zcela mimo možnosti robotů. Stejně tak pojmy, jako je chuť, rozkoš, nadšení, utrpení, radost, atd. Minulost, přítomnost a budoucnost jsou jen pomůcky, které nám pomáhají prožívat. Dokonalá bytost je mimo čas, což má jeden háček. Nic se neděje.

Celý svět je možná jen myšlenka, sen. A ten se nechá ovládat. Stačí si to jen uvědomit. Asi byste potřeboval pořádný vývar z lysohlávek, ty houby by vám to všechno vysvětlily.

367187

21.10.2018 17:31

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 367187

No jejda, ty jsi ale mudrlant. I Sókratés se musí sklonit před Tvou moudrostí.

367198

21.10.2018 9:04

RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367182

Az ty empiricke dukazy o samovzniku zivota budou, tak mi se na ne rad kriticky mrknu. O tom mi zvanili skoro pred pul stoletim ve skole, ze uz to dukazy ze zkumavky v labine budou co by dup. Tehdy jsem byl dite, tak jsem to zral jako svatou pravdu. Dneska to vidim ponekud jinak, rika se, ze nejlepsi hajny je byvaly pytlak. Verim, ze Crick by se tech dukazu taky rad dozil. Z hlediska matematicke i formalni logiky (empiricky na tom muzem zapomenout na veky) nelze vyvratit ani prokazat existenci Boha, tudiz obe hypotezy v ramci logiky jsou zcela rovnocenne.

Nekdo mel otazku, proc by byla stvorena dokonalym Bohem nedokonala bytost. Dokud jakakoliv stvorena bytost pouziva svou volbu v souladu s dokonalym Bohem, pak s nim ma duchovni jednotu. Jakmile se zacne lisit, tak tuto duchovni jednotu ztraci. Skutecna svoboda je velmi nebezpecna vec a malokdo z lidi s ni umi skutecne zachazet, jestli vubec nekdo. Muze si kazdy delat co chce, ale nese si nasledky. Vede to az ke vzpoure proti Superrealite, z ktere vznikl vesmir. Proti takovemu cinu jsou lumparny (nase osobni svobodne volby) v historii lidske rasy, prochazka ruzovou zahradou. Kdo veri i neveri si musi dat bacha na jednu vec, aby nesel proti svedomi, to je hlas Ducha svateho, mravni zakon v nas.

A skutecne vsechno je komplikovana vec, hinduisti mudrci tvrdi ze vsechno to brahma (Parabrahman), ne ten Brahma jako bozstvo je lidsko mysli nepoznatelne, protoze mozek uvazuje v kategoriich ktere mezi sebou porovnava, analyzuje, dava do souvislosti... To brahma je ale nedvojne, pouze jedina skutecna realita, ve srovnani s nim je vsechno ostatni iluze, realita nizsiho radu. Mysl muze pouze rozhodovat zda brahma ve smyslu Superreality existuje nebo neexistuje. Kdo chce detaily velmi dobra kniha Hinduismus: Steven Cross. Krestanska teologie ma svuj vyklad jednoty Svate trojice (dohromady jsou Jedno), hlavni schopnosti, atributy.... Superreality (laska, inteligence a moc, stale jsou integrovany dohromady, neco jako prolinani fyzikalnich poli v ramci jednooho superpole)) s kterymi logika muze s jistou mirou zkresleni pracovat.

367194

15.10.2018 4:45

Evangelium Lukášovo 4,kap

n.a. 2a00:x:x:x:x:x

Pak ho ďábel vyvedl vzhůru, v jediném okamžiku mu ukázal všechna království země a řekl:
„Tobě dám všechnu moc i slávu těch království, poněvadž mně je dána, a komu chci, tomu ji dám:
Budeš-li se mi klanět, bude to všechno tvé.“

Ježíš mu odpověděl: „ Je psáno: Budeš se klanět Hospodinu, Bohu svému, a jeho jediného uctívat.“

367073

15.10.2018 10:44

Štát, nie firmy

libertarian 31.?.?.?

Ano, ale s upresnením : Štát, nie firmy je iniciatorom toho míňania. Firmy sú praktickým realizátorom, ale pravidlá života, ktoré aj autor menuje, vytvára ŠTÁT.
ŠTÁT potrebuje, aby ľudia veľa míňali. Autor to správne vyjadril vo vete :

"Dokážete si představit, co by se stalo, kdyby celá Amerika najednou přestala kupovat tolik zbytečných nesmyslů, které náš život nijak nezlepšují?

Ekonomika by se zhroutila a už nikdy by se nevzpamatovala."


- Štát potrebuje napĺňať štátny rozpočet, potrebuje splácať svoje dlhy. Potrebuje spústu peňazí. A každý si vie ľahko spočítať, že celkové príjmy štátnej moci sú jednoznačne , nejakým koeficientom závislé od celkového HDP. teda od celkovej masy peňazí, ktoré pretečú ekonomikou štátu. A nie je to iba matematická korelácia , ale je to aj ekonomická KAUZALITA. Keby ľudia prestali míňať spústu peňazí, nemuseli by ani toľko pracovať, a príjmy štátu by klesli. A pri dnešnej extremnej zadĺženosti štátov by celá štátna moc krachla.
Míňajte, zachránite štátnu moc !!!

367078

19.10.2018 17:47

RE: Štát, nie firmy

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 367078

Obávám se, že jde ve vašem případě o nepřesnost ve vertikále moci. Stát není v pyramidě na vrcholu, aby rozhodoval, jak se budou kola ekonomiky točit.

Minimálně je nad politiky v ČR (v zjednodušené formě):
3. lokální elita (klany),
2. nadnárodní korporace,
1. globální elita

Jak z toho ven, aby nás opět biosféra nesmetla tsunami?
Plánované globální hospodářství a nový finanční systém...
Ovšem ten v současnosti drží 1. stupěň pyramidy

367168

19.10.2018 22:20

RE: Štát, nie firmy

kikan jkvik (zavináč) seznam (tečka) cz 95.?.?.?

Reakce na 367168

nnnnn

367173

19.10.2018 23:19

DOČKÁME SE ...???

kikan jkvik (zavináč) seznam (tečka) cz 95.?.?.?

Reakce na 367168

,,,, autor je neblíže pravdě.Řešení předpokládá kvalitní a hluboké myšlení ,hlavně těch,kteří mají moc a tedy i kapitál.Zdá se mi však,že tato skupina populace takovéhoto myšlení není v blízké budoucnosti momentálně schopna.Snad rostoucí společenská a ekologická krize tuto vlivnou skupinu přivede k moudrosti...

367174

15.10.2018 15:57

VÁŠ ŽIVOTNÍ STYL UŽ NALAJNOVALI JINÍ

emil milo 188.?.?.?

Vsetko v duchu: Postav dom (zadlz sa a otroc), zasad strom (aby ta mali pod co zahrabat) a splod syna (noveho konzumenta).

367082

Příspěvků: 57

14.10. 05:04  Děkuji a ...
15.10. 14:51 Stepe  RE: Děkuji a ...
15.10. 20:48 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Děkuji a ...
14.10. 07:10 eli  Zivotny styl, ktory bohuzial konci.
14.10. 08:18 gippius  40ti hodinový pracovní týden
16.10. 22:54 ping789  RE: 40ti hodinový pracovní týden
14.10. 08:55  Plýtvání
14.10. 10:35 zamp1  Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
14.10. 11:46  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
15.10. 23:31 zamp1  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
14.10. 12:01 Lovec idiotů  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
15.10. 09:21  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
16.10. 11:53 Lovec idiotů  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
17.10. 11:33  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
16.10. 18:36 zamp1  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
16.10. 00:57  RE: Já z to nemůžu, za to může někdo jiný!?
14.10. 12:29 R.E.  Ten ynžinýr,...
14.10. 13:04 Andrej Vyšinskij  Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
14.10. 18:51 F&T  RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
14.10. 21:19 Lovec idiotů  RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
21.10. 21:07 vousy13  RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
22.10. 09:54 Lovec idiotů  RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
22.10. 21:44 vousy13  RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
15.10. 01:29  RE: Škrťáctví je špatná vlastnost, ale může být i pozitivní
14.10. 13:51  Vtip, vymazaný včera na foru OKOUN.CZ v sekci vynalézání v česku:
14.10. 19:01  Životní styl idiotů dneška
14.10. 22:28 PavelSam  Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
15.10. 03:15 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
16.10. 08:45 kolokol  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
17.10. 03:47 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
17.10. 07:13 kolokol  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
17.10. 11:09 Lovec idiotů  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
17.10. 16:35 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
18.10. 01:28  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
18.10. 22:48 ping789  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
17.10. 15:33  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
18.10. 02:12 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
18.10. 15:36  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
19.10. 09:00 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
19.10. 14:36  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
19.10. 19:31 Lovec idiotů  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
20.10. 03:11  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
20.10. 09:21 kolokol  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
21.10. 06:38 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
22.10. 08:45 kolokol  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
23.10. 04:42 eli  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
20.10. 11:21  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
20.10. 14:49  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
20.10. 19:26 Lovec idiotů  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
21.10. 17:31  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
21.10. 09:04  RE: Ano, všechno spěje dík pokroku k osvobození od dřiny.
15.10. 04:45 n.a.  Evangelium Lukášovo 4,kap
15.10. 10:44 libertarian  Štát, nie firmy
19.10. 17:47 vousy13  RE: Štát, nie firmy
19.10. 22:20 kikan  RE: Štát, nie firmy
19.10. 23:19 kikan  DOČKÁME SE ...???
15.10. 15:57 emil milo  VÁŠ ŽIVOTNÍ STYL UŽ NALAJNOVALI JINÍ

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

48

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 108 čtenářů částkou 14 384 korun, což je 48 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Rusko jednostranně zrušilo vizovu povinnost - česka medjyalni scena se to snaži tajit?23.07.19 20:39 Rusko 0

Německo: Policie zadržela islamistu s pistolí s tlumičem, podle soudu nejsou důvody pro vazbu19.07.19 21:45 Německo 2

Proti-tabákovi fanatici přistiženi u podvodu19.07.19 18:16 Francie 0

Německo chce zavést povinné očkování proti spalničkám. Pro děti i některé dospělé19.07.19 11:20 Německo 4

Politikové v Německu si opevňují Reichstag, občané nesmějí mít ani pepřový sprej19.07.19 09:24 Německo 2

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
28,50 Kč
Kanadský dolar
17,43 Kč
Australský dolar
16,03 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,20 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 591,36 Kč
1 unce stříbra
376,61 Kč
Bitcoin
227 524,45 Kč

Poslední aktualizace: 23.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 015