Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 19.42 Kč
$1 CAD = 16.35 Kč
$1 AUD = 13.93 Kč
1 € = 26.44 Kč
1 £ = 28.51 Kč
1 CHF = 17.52 Kč
100 Sk = 91.31 Kč
100 rublů = 66.09 Kč
1 unce zlata = 16672 Kč
Poslední aktualizace 05.01. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 90
9.1. 11:16
Hrách na stěnu házet
Len dodavam rezolucie aj s moznostou kontroly odkazu na strankach OSN -
http://prop.sk/rezolucie.htm
24094
11.1. 4:48
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
prop je stranka KKK grand wizarda Davida Duka ktory zneuziva Slovensky znak na propagandu jeho rasistickych teorii. Staci sa pozriet http://prop.sk/linky.htm a uvidite koho zaujmy ta stranka presadzuje.
24199
11.1. 5:01
RE: Hrách na stěnu házet
>prop je stranka KKK grand wizarda Davida Duka ktory zneuziva
>Slovensky znak na propagandu jeho rasistickych teorii. Staci
>sa pozriet http://prop.sk/linky.htm a uvidite koho zaujmy ta
>stranka presadzuje.
_______________________________________
Co tady rvete Igore !! Uz zase nekoho udavate ?? Vzdyt vy jste zrovna takovy rasista, jak vas kamarad Duk !! Lev
24200
11.1. 5:52
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Pan Lev, rozdiel je ten ze ja nikoho nelyncujem ako David Duke a ja nikoho nevyhdazujem do luftu ako moslimi
24202
11.1. 18:47
RE: Hrách na stěnu házet
Je velmi zajímavé,jak se vždycky po určité době zde na Zvědavci
objeví pravidelně nový verozvěstové a zastánci sionistického
řádění a vraždění.Teď je to zase momentálně Kanin.
Nikdo ať mně nevykládá, že nejde o koordinované působení
těchto kreatur , možná i placených.
Nejsem zastáncem nějakého nálepkování a označování,
že Kanin udává a jiných názorů. Ono stačí pozorně číst.
Takový lidé nediskutují!!! Oni mají úmysl a možná
i úkol šířit a rozsévat své lživé, podlé, nenávistné
a útočné myšlenky.
Jejich názory jsou ryze demagogické a vlastně papouškují
pouze oficiální, prolhanou a podvodnou Izraelsko-americkou
současnou propagandu.
Teď nevím , co budou ona individua hlásat, když je Bush
jednoznačně odhalen bývalým ministrem financí USA , který
jasně řekl , že Bush plánoval přepadení Iráku bez příčin,
ještě dávno před útokem na WTC a také již rozděloval
ropné "pašalíky". Co nám řekneš Kanine o proradnosti muslimů?
Vůbec se dnes nedivím rozlobenosti v islámském světě!!!!!!
Všechny kecy o nebezpečnosti Iráku pro světový mír,které celý svět, včetně RB OSN slyšel od vlády USA, byly sprosté a podlé lži!!!!!!!! Co Kanine , tam si vezmi příklad.
Jsi také podobný lhář?
Odkuď máš instrukce, aby si otravoval tento server?
Pane Stwora jsou tu různí kousavý diskutéři,
ale navrhuji Kaninovy nasadit "výchovný" náhubek ,
myslím tak jednoměsíční,aby prozřel !!!!
24212
11.1. 20:25
RE: Hrách na stěnu házet
Vy, který jste zastáncem svobody slova a mnohokrát jste mě žádal, abych umožnil Mikinovi volný projev, najednou chcete, abych cenzuroval někoho jiného?
Bohužel nemůžu s tím nic v tomto případě dělat. Igor neporušuje pravidla. Nenapadá osobně. To, že má jiný názor, k vyloučení nestačí. Ať už ho sem poslal kdokoliv.
24213
12.1. 1:37
RE: Hrách na stěnu házet
Ano máte pravdu pane Stwora,
jenomže já jsem nesouhlasil s vyloučením Mikina na pořád.
Víte, když dovolíte, použiji takového starého úsloví -
- jsou lidé hráči a sráči.
A v tom je velký rozdíl. Mikin byl jenom hráč a neuvěřitelný "rýpal". Dokonce ,když nemohl psát do Zvědavce,
vynadal mně i na můj email a hodně nevybíravě.
On člověk ujede a ani neví ,jak se mu ta slova do klávesnice dostala Já sám bych někdy potřeboval " náhubek",
co napíši za "ptákoviny".
Jenomže je rozdíl, když někdo někoho prostě pošle někam do řitě
v té chvíli,když si to třeba dotyčný zaslouží
a potom jsou lidé , kteří "štvou" naprosto programově!!!
To je přeci ale někde jinde!!!
Když někomu vynadám k jednomu tématu, tak se může stát, že
u něčeho jiného jsem s ním v názoru ve shodě.
To je asi základ nějaké výměny názorů.
Doufám, že se na tomhle principu dohodneme a také co je nejdůležitější, měla by diskuze především sloužit
k obohacení diskutujících o jiný názor.
To je veliká přednost, takhle vedené debaty.
Vždycky budou lidé, kteří nemají co říci a jenom prázdně tlachají a to je již riziko.
Holt si musíme někdy přečíst i "mozkové blití"
některých přispěvatelů. Nechci jmenovat.
Jenomže - číst neustálé výpady na tutéž notu od jednoho
a toho stálého "týpka" je únavné!!!
To nemusím číst Zvědavce.Přečtu si některé noviny
a mám to " nafukování hlavy" stejné jako třeba od jmenovaného
elementa!!!
Opravdu děkuji diskuzi na Zvědavci, že jsem si obohatil
a někdy zásadně obohatil názorovou mnohost.
Paní Malvarika je zářným příkladem a další jiní.
Pan Nohejl i když hodně jednostranné názory , jednoznačně
mu děkuji, za tu dobu co čtu Zvědavce jsem si poopravil
vzdělání.
A dokonce i odpůrcům paní Malvariky a pana Nohejla děkuji
za některé vtipné repliky.
Zvláštní poděkování uděluji panu Táborskému!!!
Ten je mimo kategorie!!!
Ten má nepřekonatelné "hlody" a ještě má hodně velký dar,
který je vzácný. A to je dar humoru!!! Upřímně jsem se zasmál!!! Díky !
Nejsem zastáncem nějaké cenzury.Jenom takový "výchovný"
štulec by to chtělo, ale asi to není tak jednoduché.
Tak to budeme muset s těma " mozkovýma krávama" a to nemyslím teď nějak adresně, prostě vydržet.
Omlouvám se všem,které jsem kdy napadl a ještě možná napadnu,
nemyslím to zle. Děkuji za pochopení a také zde postrádám
v poslední době takový ten osobní rozměr diskuze.
Třeba lidé napsali jenom ve zkratce, co je zrovna trápí
nebo těší.
To víte , cizí neštěstí potěší!!! / Pokus o vtip!/ Nebo zmírní
vlastní utrpení,když vidím,že ten druhý je na tom ještě hůře!!
Děkuji diskuzi na Zvědavci a panu Stworovi především,
že to s námi vydržel a ještě snad nějaký čas vydrží!!!!
24228
14.1. 11:18
RE: Hrách na stěnu házet
Správně pane Peleško, všem, kterí s námi nesouhlasí musíme zavřít huby!
24371
12.1. 10:28
RE: Hrách na stěnu házet
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 168.?.?.?
Jiste, Igor nenapada osobne. Zato Peleska ano. ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
Kaja
24251
11.1. 20:51
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
nuz... pan Peleška... kto tu tvrdil ze Irak bol napadnuty kvoli WTC?... Irak bol napadnuty lebo nedodrzal podmienky primeria z 1991 roku a v 1998 roku vyhnal zbrojnych inspektorov. Utok na Irak meskal 5 rokov.
Co sa tyka vaseho utoku na moju osobu, nevidim dovod. Ja nepapuskujem USA oficialnu propagandu. Ja tiez tvrdim ze prezident Bush klamal (ked prehlasil ze islam je mierumilovne nabozenstvo). Ja som tiez nesuhlasil s Americkym bombardovanim (Srbska). Ja som tiez politicky nekorektny!
Ja suhlasim s pravidlami diskusie ktore pan Stwora zaviedol a dodrziavam ich (neda sa to povedat o Vas a o panu Lev ktori mna osobne napadaju a ocernuju) predpokladam ze zvedavec nieje klubom islamofilov do ktoreho ini pisat nesmu.
24216
12.1. 20:03
RE: Hrách na stěnu házet
nuz... pan Peleška... kto tu tvrdil ze Irak bol napadnuty kvoli WTC?... Irak bol napadnuty lebo nedodrzal podmienky primeria z 1991 roku a v 1998 roku vyhnal zbrojnych inspektorov.
Hloupost Iraq v r.98 zadny Inspektory nevyhnal,ti byli odvolani UN na "prani" Clintona a Bushe ,kteri chteli Iraq bombardovat.Navrhuji psat pravdu,ne,lez nebo stupidni propagandu.
24269
12.1. 20:21
RE: Hrách na stěnu házet
Hloupost Iraq v r.98 zadny Inspektory nevyhnal,ti byli odvolani UN na "prani" Clintona a Bushe ,kteri chteli Iraq bombardovat.Navrhuji psat pravdu,ne,lez nebo stupidni propagandu.
Chyba se vloudila.Melo byt na prani Clintona a Tonyho B.
24271
12.1. 23:37
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
nuz... pan Tony... samozrejme ze boli odvolani aby ich USA nezbombardovalo... nebudeme predsa bombardovat zbrojnych inspektorov. USA bombardovalo Irak v 1998 roku lebo Saddam nespolupracoval na 100% s inspektormi. Podmienky primeria z Desert Stormu boli spolupracovat na 100%, nie na 98% alebo 99%.
24281
13.1. 4:15
RE: Hrách na stěnu házet
nuz... pan Tony... samozrejme ze boli odvolani aby ich USA nezbombardovalo... nebudeme predsa bombardovat zbrojnych inspektorov.????????Napsal jste,ze je Sadam vyhnal,coz je samozrejme lez a neznalost faktu.Tak jak lhali tenkrat,tak lzou dneska,viz Mr.Neal vcera na Sixty minut.Jsou lidi,kteri jim to dal basti.Dneska na BBC nechteli nazvat Bushe hlupakem,tak ho nazvali clovekem "intellectualy desinged".Proste neinteligentim,nechapajicim,neschopnym pochopit voco utika.
24289
13.1. 12:54
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
nuz, pan T... ako mali postupovat ked Saddam neplnil podmienky primeria?... mali Irak bombardovat s inspektormi stale v Iraku?.... Saddam spolupracoval s inspektormi iba na 98% (mozete si precitat v http://prop.sk/interview_SR.htm ) - je to tam aj v Slovencine, aj v Anglictine.
Podmienka primeria bolo spolupracovat na 100%, nie na 98 alebo 99%
24294
13.1. 22:12
RE: Hrách na stěnu házet
nuz, pan T... ako mali postupovat ked Saddam neplnil podmienky primeria?... mali Irak bombardovat s inspektormi stale v Iraku?.... Saddam spolupracoval s inspektormi iba na 98% (mozete si precitat v http://prop.sk/interview_SR.htm ) - je to tam aj v Slovencine, aj v Anglictine.
Podmienka primeria bolo spolupracovat na 100%, nie na 98 alebo 99%
Teda nevim kde zijete,ale tesne(2 tydny) pred zapocetim valky na tiskove konferenci V UN(NY) Baradei prohlasil,ze Irak zadne zarizeni na vyrobu A.Bomby nema,Blix prohlasil,ze zadne WMD nebyly nalezeny a inspekce pokracuji podle planu. Ne na 98% ani na 99%.Coz se zamozrejme ukazalo jako fakt.Vy a vam podobni chteli valku.Zatim stala zivoty okolo 10.000,jste jiste spokojen.Kde jste prisel na tech 98% vy vtipalku?Napred z neznalosti lzete a pak se to snazite okecat.Hlava poboliva,rano,nebo k veceru?
24328
14.1. 0:03
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 2
Nuz, pan T....vidim ze necitate prispevky
predtym ako na ne odpovedate....sam ste ten zdroj teraz uviedli....opakujem zdroj a citujem z neho:
http://prop.sk/interview_SR.htm
Citujem z intervia so Scott Ritterom
"- Irak prekázal zbrojným inspektorom nie preto zeby schovával ZHN. 98 % inspekcií od roku 1996 do 1998 malo plnú spoluprácu irackej vlády. Velmi malému precentu, hlavne tých, ktoré som viedol ja bolo prekázané. " (koniec citatu)
Pri podpisovani podmienok primeria z Dezert Stormu v 1998 roku irak nevyjmul kontroly prezidentskych palacov z inspekcneho programu. Vari len nepochybujete o pravdivosti pana Rittera kde uvadza ze irak spolupracoval iba na 98% so zbrojnymi inspektormi?
24337
14.1. 4:31
RE: Hrách na stěnu házet
Nuz, pan T....vidim ze necitate prispevky
predtym ako na ne odpovedate....sam ste ten zdroj teraz uviedli....opakujem zdroj a citujem z neho:
http://prop.sk/interview_SR.htm
Citujem z intervia so Scott Ritterom
"- Irak prekázal zbrojným inspektorom nie preto zeby schovával ZHN. 98 % inspekcií od roku 1996 do 1998 malo plnú spoluprácu irackej vlády. Velmi malému precentu, hlavne tých, ktoré som viedol ja bolo prekázané. " (koniec citatu)
Pri podpisovani podmienok primeria z Dezert Stormu v 1998 roku irak nevyjmul kontroly prezidentskych palacov z inspekcneho programu. Vari len nepochybujete o pravdivosti pana Rittera kde uvadza ze irak spolupracoval iba na 98% so zbrojnymi inspektormi?
Tak uz opravdu nevim jak Vam to mam vysvetlit.Podivejte, ja neodpovidal na prispevek of Ritter,ale na prispevek Vas.Napsal jste,ze Irak v 98 vyhodil insp.UN.Coz je lez,samozrejme VASE.To co prohlasoval Ritter pred valkou vim, to za 1.Za 2.invazi Iraku US porusil nejen mezinarodni zakony(UN par.51 prev.valka)a dale porusil rez.UN(sec.cons.),ktera zadne opravneni k valce nikdy nevydalo. Vsechny rez.UN mluvi o vaznych nasledcich(aka Embargo a pod.)A pokud vam nestaci ani prohlaseni byv.min.financi US(Neil),ze Bush pripravoval valku jeste pre 11 zarim,tak vam k porozumeni faktu nepomuze ani "svecena".Bush chtel valku tak ji ma a nejaky mekty o 2% neplneni dohody je jen mlaceni slamy.V nedeli na ABC jsem videl tu mapku rozparcelovanych ropnych poli Bushovou adm.BTW uz se o WMD ani nemluvi,ze jo?Kelly to vzdal.
24356
14.1. 5:11
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 2
Pan T. Dezert Storm ako vojna neskoncila v 1991 roku. Bolo len podpisane primerie a Saddam toto primerie porusil v 1998 roku. ZIADNA dalsia rezolucia nebola potrebna na pokracovanie Dezert Stormu. Nuz... dost o Iraku, za chvilu sa treba pripravit na Iran a Syriu
24359
14.1. 6:27
RE: Hrách na stěnu házet
Pan T. Dezert Storm ako vojna neskoncila v 1991 roku. Bolo len podpisane primerie a Saddam toto primerie porusil v 1998 roku. ZIADNA dalsia rezolucia nebola potrebna na pokracovanie Dezert Stormu. Nuz... dost o Iraku, za chvilu sa treba pripravit na Iran a Syriu
Porad nerikate,jak to primeri porusil,ta Vase lez,ze Sadam "Vyhnal inspektory",vam byla vysvetlena.A na ten Iran a Syrii se budete muset zacit pripravovat asi sam.Neverim,ze Americani budou met chut si otevrit nekde druhou frontu,kdyz v tom Iraku je nevitaji kvetinama,jak predpovidali a ti askenazi(Neoconi) maji s toho hlavu v pejru.Tak asi jediny vy.Uz slysim to cacke Vase volani"Na Teheran,na Damaskus".Hlavne necekejte,ze vas tam budou vitat s kyticemi seriku.
24360
14.1. 17:52
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Reakce na 2
Pan T, odpovedzte mi na jednu otazku.
Spolupracoval Saddam so zbrojnymi inspektormi v 1998 roku 100% tak ako sa zaviazal v podmienkach primeria z Dezert Stormu v 1991 roku
A/ ANO
B/ NIE
24388
14.1. 20:44
RE: Hrách na stěnu házet
Pan T, odpovedzte mi na jednu otazku.
Spolupracoval Saddam so zbrojnymi inspektormi v 1998 roku 100% tak ako sa zaviazal v podmienkach primeria z Dezert Stormu v 1991 roku
A/ ANO
B/ NIE
Igor -- igor_kaniN@Post.sk --
No Tohle by vam uz melo byt jasne,ja nejsem a nikdy nebyl insp.UN v Iraku,ale podle Blixe a Baradei asi 14 dni pred valkou,bylo vsechno OK.Cili moje odpoved je ano.Jestli on spolupracoval v 98 jen na 98% coz je miniskulni cislo(2%)a muze byt zapricineno zaujatosti toho kdo ten report napsal,tak ty 2%nespolupr.povazuji za picicinku.A otazka vam, proc tedy US nenapadlo ten Irak kdyz jim k te 100% radosti chybely ty 2% a napadl ho ,kdyz ti sefove pred valkou prohlasovali,ze je vse OK?
Ze by ten Bush se nemohl dockat(potom,kdyz ty ropna pole rozparceloval)jak se bude vesele ten Iracky olej,hm co asi.Hadejte,muzete 3x?
24404
13.1. 22:51
RE: Hrách na stěnu házet
Pane T, souhlasim s Vama, ve vsech smerech. Vazeny pan Igorm ma problem s Islamem. Doufam, ze jste cetl jeho stranky, ktere zde na Zvedavci, s radosti predhazuje. Islam = sami krvelacni vrahove. Tohle je nazor naseho pry ?!? "ateisty", pana Igora. Verite tomu, pane T ?
24330
14.1. 0:08
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Nuz, pan Lev... vitam vasu kritiku mojich stranok. Dufam ze sa ku pravdivosti/nepravdivosti kazdej jednej z nich vyjadrite konkretne a podlozite faktami ak niektoru z nich povazujete za nepravdivu. Stranky mozete najst na:
http://www.geocities.com/kaninislam/
alebo
http://www.geocities.com/mohamedani911/
vopred dakujem
24338
14.1. 5:03
RE: Hrách na stěnu házet
Pane T, souhlasim s Vama, ve vsech smerech. Vazeny pan Igorm ma problem s Islamem. Doufam, ze jste cetl jeho stranky, ktere zde na Zvedavci, s radosti predhazuje. Islam = sami krvelacni vrahove. Tohle je nazor naseho pry ?!? "ateisty", pana Igora. Verite tomu, pane T ?
No abych se priznal necetl a ani me nezajimaji.Znam trochu Bibli a tady na Intern.jsem si precetl kousek Talmudu.Jsem presvedcen,ze svet temi nejvetsimi vrahy zasobovalo Judeo-krestanstvi.Ta nase Evropa prec dodavala svetu "velikany"typku Hitleru,Stalinu,Gottwaldu,taky stavela krasny koncentraky,neniliz pravda?A co ta stredoveka inkvizice jez zpomalila rozvoj vedy o staleti.Zajimalo by me jestli Arabi meli,nebo maji nejakeho vylupka velikosti tech Judeo-krestanskych "osvicencu"
jako treba Hitler,Jezov,Beria Himler a tisice dalsich. A tak si myslim,ze ti muslimove maji co dohanet.BTW jako emigrantovi z Moravy je mne nejaky Arab u zadku.
24358
12.1. 0:07
RE: Hrách na stěnu házet
Teď nevím , co budou ona individua hlásat, když je Bush
jednoznačně odhalen bývalým ministrem financí USA , který
jasně řekl , že Bush plánoval přepadení Iráku bez příčin,
ještě dávno před útokem na WTC a také již rozděloval
ropné "pašalíky".
Zaznam rozhovoru s Paulem O Neilem dnes vecer na CBS(nedele).
24222
13.1. 17:09
RE: Hrách na stěnu házet
Pán Igor.Neohrozujete?Ale ana.Strikate prujmom hluposti.
24304
13.1. 18:15
RE: Hrách na stěnu házet
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
pan Vratislav, ja rozumiem po Cesky, nemusite sa snazit prekladat vase prispevky pre mna do Slovenciny. Teraz, ked ste sa uz vyburili na mojej osobe, mohli by ste sa konkretne vyjadrit aj ku mojim prispevkom a ku mojim strankam ktore mozete najst na
http://www.geocities.com/kaninislam/
alebo
http://www.geocities.com/mohamedani911/
Vopred Dakujem
24310
9.1. 12:59
Hrách na stěnu házet
Zajimave. Musim se priznat ze jsem neznal konkretni detaily a je pravdou ze konzistentni veto USA i u zcela bezzubych rezoluci je opravdu jen vysmechem cele RB OSN. Ale prekavapeni to neni.
Pred lety bych si rikal ze kdyby takovahle informace (stacil by pouze seznam a statistika) pronikla do sirsi verejnosti tak by se prece musel neco stat. Ale uz si to nemyslim.
Vite. p. Stwora, plytvame tu vsichni hodne energie na identifikaci zdroju spatna (zcela opravnene) ale holym faktem zustava ze vetsi casti te masy ovladanych je to jedno ci se tupe podrizuje (viz omezovani ustavnich svobod, otisky prstu ci prosta ignorace do oci bijich nesrovnalosti ). Dokonce se najsou i taci kteri jsou na to hrdi ci preventivne jsou ochotni predat veskerou kontrolu nad sebou jinym pro takzvany pocit bezpecnosti.
Dovolim si trochu filosofickou a lehce "obcasky zbabelou" poznamku. Myslim ze lidstvo nikdy nebylo svobodne a vice mene si muzeme vybrat mezi zivotem na viditelnem retezu vojenske diktatury ci politickeho nebo nabozenskeho fanatismu ci virtualnim (stejne ucinem) retezu "takzvane konzumni demokracie". Uz sam princip voleb takzvanych zastupcu ktery pripousti mnoha milionove dotace politickym subjektum prece nam vsem rika ze je to komedie . Je snad logicke ze spolecnosti ktere utrati miliony za "sponsoring" nekoho nakonec to opravdu nedelaji nezistne. A proc taky. A my presto verime ze jde o volby demokraticke... nebo spise si rikame ze by jinde mohlo byt hur.
Omlouvam se za novorocni skleslost a rozhodne vas nechci odrazovat od prinaseni informaci z druhe strany ani v nejmensim.
24095
9.1. 17:50
Hrách na stěnu házet
Jo pánové, je to tak. Nejsem u netu dlouho a jednou jsem se pořidal k diskuzi na Seznamu.cz o Iráku vs USA. No to sem si dal. Ta fanatická zblblost zastánců obou stran mě málem vyděsila. To jak bez rozmyslu převezmou jakékoli názory, ztotožní se nimi a propagují je. Ne druhou stranu nerozpoznají věci podstatné - zrovna ty kontroly USA - pan Pehe jim v Neviditelným psu fandí a národ s ním. A kolik dokáže bejt mezi lidma nenávisti a s jakou chutí jí projevují při sebemenší příležitosti - teď naposled v souvislosti s úmrtím a pohřbem Růžičkové.Už ty komentáře nečtu a jen si tiše říkám " snad je takhle blbej jen českej národ ". Ale cejtím že není (sám)
24099
9.1. 22:11
Narod?
Dan
danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
"pan Pehe jim v Neviditelným psu fandí a národ s ním."
Ha, ha. Pehe mozna, ale narod? Neprehanejte! Anebo jste diskusi necetl az dokonce.
24114
9.1. 19:53
Hrách na stěnu házet
Dokud bude mít kterákoli země při hlasování v OSN právo veta, je tato organizace k ničemu.
24106
9.1. 22:43
RE: Hrách na stěnu házet
Pokud by měl mít v OSN stejné hlasovací právo lidožrout z Afriky jako zástupce vyspělého státu, tak je tato organizace také k ničemu.
24119
10.1. 6:25
RE: Hrách na stěnu házet
.....hmmm,pokud vím tak slavný terorista Mandela celé roky vyřvával......One man - one vote! A jak ho amíci milovali a zbožňujou.Běda ale aby přišel do UN s takovým nějakým nápadem....One country - one vote.To by ho amící vodkopli jak prašivýho psa,hehehe.Celá ta organizace je pouze na dvě věci-na hovno a na nic.
Okupovaná Palestine je toho umírajícím důkazem.
24146
10.1. 11:27
RE: Hrách na stěnu házet
nitram
nitram (tečka) r (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?
Pane Písecký, díky za informaci, že v Africe jsou ještě lidožrouti. Domníval jsem se, že posledního lidožrouta teď soudí v Německu a jde o Němce.
Pokud je vaše informace nepravdivá, jste lhář a ze souvislosti i vyplývá, že zřejmě rasista.
24151
10.1. 17:21
RE: Hrách na stěnu házet
Hladomor prináša so sebou ľudožrútstvo. Keďže sa v Afrike tento nešťastný fenomén (hladomoru) vyskytuje, načim predpokladať, že ho ľudožrútstvo sprevádzať bude.
Ďalej si dovolím tvrdiť, že príslušný nešťastný Nemec nie je posledný ľudožrút. (Pričom v budúcnosti môže byť ľudožrút černoch a Nemec zároveň.)
Tiež dodávam, že pojedanie ľudského mäsa je samozrejme nezdravé, avšak snaha dostať sa na vrchol potravinového reťazca je viac-menej prirodzená.
Teda, v kontexte tohto webzinu sa samozrejme treba zamyslieť aj nad tým, či celý ten humbuk s nešťastným Nemeckým ľudožrútom nie je iba zhubná sionistická provokácia, keďže to, že ľudia sa jesť nesmú je možno len jednou z x sionistických lží, denne nám predkladaných.
24163
10.1. 15:49
RE: Hrách na stěnu házet
>Pokud by měl mít v OSN stejné hlasovací právo lidožrout z
>Afriky jako zástupce vyspělého státu, tak je tato organizace
>také k ničemu.
Vas argument se jevi logicky a v pocatcich traveni prichozich myslenek dochazi v hlave uderne. Pri hlubsim zamysleni se vsak stava pustou frazi, a protoze jste jej pouzil ucelove zamerne, je mozno ten vas argument ohodnotit jako hajzlovsky.
Vy sam dobre vite, ze i pri sebevetsi snaze by se vam, i kdybyste se roztrhal, nepodarilo stat se jedincem s hlasovacim pravem v OSN, tedy vyslancem (vyvolencem) sve zeme. Je sice teoreticky mozne, ze nektera zhovadila vlada africkeho kontinentu by mohla lidozrouta jako zastupce zeme do OSN poslat, nicmene si nemyslim, ze na te pude by ty choutky mohl realizovat, a kdyby se pokusil, asi by se tam dlouho neohral.
Vy ovsem slovo lidozrout pouzivate ve snaze snizit hodnotu zastupce nektere mene vyvinute africke zeme na uroven divocha, a to v protikladu s americkym zastupcem. Neznam vsechny zasady OSN, ale myslim si, ze postoj, jakym jste se tu prave zaskvel, neni pripustny. Obsahuje v sobe totiz prvky rasizmu a ne ryziho multikulturalizmu, tedy vzajemne tolerance k rozdilnym odkazum, kterezto zasady nejvic prosazuje prave USA.
Jinak OSN je vskutku k nicemu. Tedy skoro k nicemu. A to i (nebo mozna zejmena) zasluhou prava veta. Velmoci timto zpusobem vnucuji ostatnim zemim svoji panovacnost, jez uz je davno prezita (nebo by byt mela) prave samotnou myslenkou OSN, tedy zorganizovanim SPOJENYCH narodu. Ma-li se ocekavat vysledek na zaklade SPOJENI, nemuze tam figurovat zadna forma nadvlady. A pravo veta urcitou nadvladou je.
24156
10.1. 17:04
K tomu kanibalismu
Pověra o přenosu síly a schopností získaná sežráním jejich nositele se táhne napříč celým Africkým kontinentem. Koho má kdo sežrat zpravidla určuje kouzelník. Určuje i to zda sežrat srdce, či jinej orgán, podle toho co za sílu potřebuje příjemce. Oblíbenost lidských orgánů je ovlivněna i lokalitou, na muslimském severu se nejvíce pije lidská krev a jedí játra, což prý činí bojovníky nezranitelné.
Povídá se, že i Francouzskej prezident Giscard d'Estaing si pochutnal nevědomky na masíčku, když si za Bocassou jezdil pro diamanty. Ale to nebyl jeho jedinej problém s kamarádem Bocassou. Větší problém byl v tom, že Bocassa se rád díval na ubíjení malých dětí a rád je sám ubíjel. Po desítkách.
Giscard, který od kamaráda Bocassy měl kupu diamantů poslal za Bocassou svýho poradce pro africký záležitosti se vzkazem, aby Bocassa tolik neblbnul. Poradce to Bocassovi přednesl. Ten se tak rozčílil, že seskočil ze trůnu poradcovi rozbil hlavu královským žezlem.
A tak to tam potom řešila Cizinecká legie. Bocassa utekl - měl opravdu hodně moc diamantů a zlata.
Podstatně větší lidožrout byl Idi Amin. Toho zase zbraněmi podporovala Velká Británie.
Pan Amin byl opravdu gurmán, ve svém paláci měl spoustu ledniček, kde přechovával své pochoutky. Sežral dost podstatnou část své rodiny. Nejraději měl manželky, ale sežral i vlastního syna (za to že furt remcal). Své oběti si vyhledával podle schopností, které na nich obdivoval a zrovna je potřeboval, pozval je do paláce "na koktejl", tam dostali ránu palicí a putovali do ledničky.
V podstatě všechny tyhlety africký režimy lidožravejch "politiků" udolali vlastní vojáci a zavedli svoje manýry. Ještě horší.
PS: Máme právo upírat jim jejich zvyky a způsob života? Máme takovýmto zástupcům afrických států kuli jejich zvukům upírat hlasovací právo v OSN?
24159
10.1. 18:38
RE: K tomu kanibalismu
Nedávno tu dávali velice zajímavý pořad o Bocassovi v televizi. Byl to jistě megalomanický blázen a odporný diktátor a nechával lidi sežrat krokodýlama, nicméně je už prakticky vyvráceno, že by byl lidožrout. Na to byl moc pofrancouzštělý, moc velký obdivovatel Napoleona a de Gaulla. Ten kuchař to svědectví o kusech lidí v ledničce prý vydal pod nátlakem opozice. A i těch jeho obětí nebylo prý v úhrnu ani zdaleka tolik jako Idi Amína (opravdového lidožrouta) nebo Mobutua.
OSN: buďto jeden stát - jeden hlas, lidožrout nelidožrout, anebo rozpustit (asi bych dnes byl pro )
24169
12.1. 2:28
RE: K tomu kanibalismu
Tak to by taky Yo Yo Band měl upravit svojí hitovku.
http://mylyrics.euweb.cz/lyrics.php?SID=1406
24233
12.1. 7:17
RE: K tomu kanibalismu
Pane Vodníku,
ten Idi Amin taky nežral manželky a děti, ani nevedl okultní debaty s uříznutými hlavami v ledničce, ani nebyl úplně negramotný (dotáhl to na poručíka v britské koloniální armádě, jako jeden z jediných dvou černých Uganďanů; a nedostal frčky za boxování jako Zátopek za běhání) a ani neměl progresivní paralýzu. To jsou jen kyselé hrozny zhrzené lásky Mossadu, které tady Honzík Písecký důvěřivě opakuje.
Krátce po vyhlášení samostatnosti Ugandy (1961) byl Amin (poznámka pro přecedu Nováka, aby se mu to všechno zase nepletlo: shoda jmen s Pučálkovic Aminou je zcela náhodná. Amina byla navíc vegetarián a neobcovala s Mossadem) vyslán do Izraele na para výcvik. Tam upadl jak Mařenka s Jeničkem do věrného milování s Mossadem, které vydrželo vedle jeho čtyř manželek a více než třiceti odalisek přes deset let, během kterých Amin fungoval jako spolehlivý izraelský agent. Kromě zbraní pro Ugandu a kolemsekonající větší a menší africké války proudili jeho kanály izraelští instruktoři a poradci - a tak snad za všechny ty prasečiny, co se tam děly, není Amin zodpovědný tak úplně sám.
Jinak lidožroutství není jen africká specialita a určitě už ne machometánská, jak tu zvěstoval pan Novák. Nějaký pan Jardada sdělil na Britských listech, že i "původní Slovani" byli lidožrouti, právě tak jako původní Američané. Nejznámější tím ovšem byli Papuáni a jejich přípravě "dlouhého vepře" na rožni holdovali i jinde. Kontinetálním Afričanům se to poslední dobou po tolika masakrech už přejedlo a zachovalo se tam labužníkům už jen jako "jungle meat" z lidoopů a opic. To je tam ale odedávna tradiční pochoutka, skoro tak dobrá jako originál lidská pečeně, jak o tom píše Valenta v jeho Druhých houslích. Snad trochu riskantní, protože opice mají kromě blech taky AIDS a Ebola virus a virulentní TBC a podobné neřádstvo. Ale právě to snad ty gurmány rajcuje, jako ty Orientálce, co žerou jedovatý nafukovací ryby.
Mno, o židovskýchch krevních rituálech nestojí za to ani mluvit, to je obyčejně takovej skoro jen symbolickej kanibalismus, jen pro chuť, ne na nažrání. Židovského původu je i čistě symbolický kanibalismus, praktikovaný některými křesťanskými církvemi.
Situační kanibalismus u horolezců, polárníků, trosečníků nebo při hladomorech je ovšem jiná kapitola z živočišné říše.
24244
Ale, ale. Uganda vyhlásila samostatnost v roce 1961?
Přechod k nezávislosti Ugandy byl trochu složitější, než si představujete. V rámci národně osvobozeneckého hnutí za získání nezávislosti vystoupil r. 1953 král Mutesa II. s přehnanými požadavky. Velká Británie vyhlásila výjimečný stav a krále ze země vypověděla. Roku 1955 ho znovu akceptovala. Roku 1960 vystoupila Buganda(Buganda -původně nejvýznamnější stát ze států z kterých vnikla Uganda. Další byly Toro, Bunyoro a Ankole) z protektorátu, ale setkala se s odporem hospodářsky slabších provincií protektorátu.
V roce 1962 vyhlásila Uganda nezávislost a stala se monarchií v čele s britskou královnou Alžbětou II. Ministerským předsedou se stal Milton Obote. R. 1963 byla vyhlášena republika v čele s prezidentem-králem Mutesou II. - komplikovaný státní útvar spojující monarchii s republikou a unitární stát se spolkovým. Roku 1966 provedl ministerský předseda Obote, sledující prosocialistický kurs, státní převrat a převzal úřad prezidenta. Podle ústavy z roku 1967 se Uganda stala jednotným státem v čele s prezidentem.
- -- --- -- -
Jan tak mimochodem, kde jsem tvrdil, že lidožroutství je jen africká, či jen muslimská specialita? Proč lžete, když Vám lze lež tak snadno dokázat?
- -- --- -- -
Jedovatou nafukovací rybou myslíte japonskou rybu fugu? A Orientálcema Japonce? Ale ale.
24248
Přecedo Nováku,
správně jste vypátral na inetu, že Uganda vyhlásila nezávislost v roce 1962 a že jsem se seknul v roce 2004 o rok v datu historie Ugandy z minulého tisíciletí. Uznávám, že je to ode mne neomluvitelná nedbalost a že jen díky Vaší sčetlosti v historii Afriky a jinde a Vašim detektivním schopnostem mi ta snadno prokazatelná lež neprošla - můžete si udělat zářez na Vaší zbrani se zavřeným příklopcem a buďte hrdý, že máte něco společného s Bushem.
Původně šlo ale o to, že jste jste tady tvrdil, že lidožrouta Amina podporovala zbraněmi Velká Británie. Později jste Amina změnil na Ugandu, což je podstatný rozdíl, protože Amin se dostal k moci až v roce 1971 pučem, podporovaným Izraelem a brzy potom se stal otevřeným nepřítelem Británie. Dovoz izraelských zbraní a poradců do Afriky zprostředkovával jako izraelský agent ale už dlouho předtím. Vyprávělo se tehdy (jako ftip, detektive Babočko, nepátrejte po tom na inetu), jak mu prodali i dva křižníky a tím trumfovali prodej ledniček Eskymákům.
"...kde jsem tvrdil,"ptáte se, "že lidožroutství je jen africká, či jen muslimská specialita? Proč lžete, když Vám lze lež tak snadno dokázat?"
Mno, asi jsem si špatně vyložil Vaše předchozí sdělení, že "Pověra o přenosu síly a schopností získaná sežráním jejich nositele se táhne napříč celým Africkým kontinentem...na muslimském severu se nejvíce pije lidská krev a jedí játra..."
K Vašemu dotazu ohledně jedovatých nafukovacích ryb sděluji, že jsem nemyslel žádnou specifickou japonskou nafugovací rybu a lituji, že jste si tím zamotal hlavu, zda Japonci jsou nebo nejsou Orientálci. Lidi jsou různé, žejo, někdo rád vdolky, druhý zase holky, někdo jedovatý ryby, jiný zase kadávery z psychiatrie. Mno, však Vy to víte nejlíp.
24278
Pane Táborský,
no vidíte, nejste ani schopen přesně datovat události a k těmto svým nepřesným údajům dodáváte povídačky co se povídaly. Kupte si nějakou encyklopedii, když zapomínáte.
Vykládáte si špatně má sdělení a na základě tohoto špatného výkladu píšete nesmysly. Zkuste se tedy víc soustředit, ať ty pohádky co píšete mají alespoň hlavu a patu.
"Ale právě to snad ty gurmány rajcuje, jako ty Orientálce, co žerou jedovatý nafukovací ryby."
Můžete tady zde čtenářům sdělit, jaká že to "jedovatá nafukovací ryba rajcuje" gurmány Orientálce, tedy obyvatele zemí Blízkého východu a Egypta? Hlavu jsem si tím nezamotal, zdá se, že pořádně zamotanou ji máte Vy.
Jestli ne tak ty Orientálce doložte, určitě by to tady mnoho čtenářů zajímalo. Nebo jednoduše napište, že si pletete Orientálce a Japonce, ať máte tenhle Váš další trapas za sebou.
PS: Už máte na hlavě datle, Bushovo knižní máslo a nafukovací rybu. Co z toho uvaříte, to jsem teda zvědavej, ale ne každej si s tím od Vás nechá krmit uši.
24279
Môj komentár prosím neberte, ako vráženie noža do chrbta. Vaša snaha prieť sa s starým demagógom Táborským, narodeným v minulom tisícročí, je môjmu srdcu milá. Však dovoľte mi vysloviť postreh, že obyvateľa ďalekého východu (akým je aj Japonec) skutočne môže nazvať niekto menej rozhľadený orientálcom, keďže orient, ako vieme je východ.
S pozdravom:
24291
Podle internetové encyklopedie Orientu, atlasu Orientu a slovníku je v češtině Orient historický název východní části antického světa, dnes se tím rozumí země Přední Asie (politicky Blízký východ) a Egypt.
Internetová encyklopedie Orientu:
http://i-cias.com/e.o/index.htm
Atlas Orientu:
http://lexicorient.com/e.o/atlas/index.htm
24298
Doplnění:
Na internetu je perfektní česká encyklopedie na adrese http://www.coto.je
Když zadáte hledat slovo Orientálci a kliknete na nalezený odkaz: Orientálci (orientální typ), dozvíte se, že Orientálci jsou:
příslušníci bílého plemene v severovýchodní Africe a v západní Asii; střední výška těla, zvlněné vlasy, tmavé oči, světle až lehce nahnědlá kůže, často výraznější růst vlasů a tělesného ochlupení.
Takže jsem zvědavej jak tohle vševěd a mudrc pan Táborsky vysvětlí.
24303
Přecedo bláznožroutů Nováku,
Vy jste se musel před Vaším včerejším blábolením zase přežrat těch karbanátků z psychiatrickýho oddělení! Až Vás musel i viacej zozhl´adeny dotóre Murt napomínat! Já jsem si tedy všim´ už dávno, že myslíte jinudy než hlavou a trochu jsem se cítil zaskočen Tomem, když Vám nedávno napsal, že prdelí píšete. A Vy teď píšete, že si ode mne nenecháte krmit uši. Čoveče, zaveďte si do těch Vašich tělních otvorů a dutin nějaký normální funkční pořádek!
Už minule jsem Vám napsal, že nafukovací jedovatou rybou jsem nemyslel žádnou specifickou japonskou nafugovačku. "Nafukovacích ryb” (čeleď Tetraodontidae), angl. puffer nebo blowfish, fish, něm. Kugelfish (a mimochodem, Fugu je neplatné synonymum pro rod Takifugu, až budete zase dělat chytrýho), je spousta rodů a druhů, především v teplejších mořích celého světa, někde i v brakických a sladkých vodách. Neznám žádný druh, který by se vyskytoval jen kolem Japonska, ale Vaše eventuální poučení bude, jako vždycky, všemi místními srandymilovnými čtenáři jistě vítáno.![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Vaše omezená kvalifikace Orientálců na obyvatele Egypta a Blízkého Východu je hodně archaické, řečeno milosrdně. Orientem (lat. oriens) označovali staří Římané východ; země, kde vychází slunce, protože dál na východ než na Blízký Východ se zřídkakdy dostali. Pravým orientálním kobercem se myslí obyčejně peršan nebo afgán (i kdyby byl z Liberce) a to už jsme na Středním Východě, žejo. A když uvidíte inserát, že petite orientální kráska hledá štědrého muže, tak to není tlustá chlupatá Turkyně nebo židovka, ale většinou Vietnamka, Thaika nebo Japonka. A to jsme už v té zemi vycházejícího slunce, Vy jeden agente se žluklým máslem.
24306
Pan Táborský mi píše, tak se podíváme co mi píše:
První odstavec jenom dětské tlachání a pokus o urážky.
Ve druhém odstavci mi děd vševěd sděluje, že nafukovací ryba plave v moři všude možně a zřejmě chce naznačit, že může tedy plavat i kolem Orientu.
Ve třetím odstavci však již mudrc začíná sršet kouzelnými myšlenkami. Celkem má pravdu, že orientem se nazývá z dob Římanů Blízký východ, tak jak tvrdím já. Ale pak to přijde.
Nejprve do toho zamíchá koberce z Liberece, pak Perské, ale ani ty sami nelétají a tak je do Evropy dováželi arabští obchodníci a proto se jim říká Orientální. Nakonec jako svůj argument, že Japonsko je Orient použije prostitutky z celé Asie.
Tak prostitutky jsou hlavní argument pana Táborského. No, tak to je teda dílo.
Já nevím pane Táborský, jaké servery s nabízejícími se Thajskými, Vietnamskými a Japonskými ženami na prodej procházíte. Jak je vidět, tak máte v těchto záležitostech přehled. Já takový server zatím neviděl, tak nevím co Vám tam ty prodejné ženy nabízejí, ale když dáte do Google "orientální kráska", tak bych se vsadil, že Asiatek asi moc nevyleze.
Nicméně jste dal nechtěně a kouzelně nahlédnou, do svých zálib, ale to je Vaše věc co si prohlížíte. Tedy, jestli Vy dáváte jako důkaz, že nějaký pasák, či pasácká agentura zhotovila stránky, kde nabízí Asijské "zboží" s označením "Orientální kráska", jako důkaz že Orient je Vietnam i Japonsko, tak to něco svědčí o Vás, nikoli o Orientu.
24312
Přecedo,
protože jste z jakéhosi důvodu vymazal možnost "Reagovat" na Váš nejposlednější blábol (možná, že už Vám vyschlo péro, což by byla všeobecná úleva, a chcete mít poslední slovo), připojuji, jen ze slušnosti, moji reakci za moji předcházející reakci a zájemci se budou muset pokusit si to dát do souvislosti, pokud ve Vašem psaní lze vůbec nějakou souvislost najít.
Když jste tady nedávno napsal "V diskusi mi nevadí, že napíšete, že jsem blbej, zakomplaxovanej, ušatej, plešatej a že mám malýho", tak jsem si myslel, že tohoto Vašeho výslovného povolení snad nebude třeba používat. Teď jste to ale k tomu už opravdu dotáhl, doslova (Japonky, a to nejen gejši, vyznávají kult velkýho). A leccos by se dalo i přidat, ale to si už ostatní domyslí a nebudu zbytečně dráždit shovívavost pana Stwory.
Vy neumíte číst ani v té Vaší "perfektní české encyklopedii", jinak by Vám mohlo dojít, že se, mimo ze srandy, od čtrnáctého století do dneška posunulo východní vymezení Orientu až na konec Dálného Východu a pro určité účely až na pacifické ostrovy k Wallaceově lajně.
A kdybyste nehledal jen ve Vašem jediném prameni Vašich exhibičních mouder, tak byste našel třeba ve Websterově naučném slovníku, kterého používá i Encyclopedia Britannica, že za Orient jsou dnes považovány země Asie, zvláště východní Asie ("countries of Asia, esp. of eastern Asia"). Tím s Vámi končím, ledaže byste přišel s nějakou ještě větší, komentářem neodolatelnou blbostí.
24321
>Přecedo bláznožroutů Nováku,
>
>Vy jste se musel před Vaším včerejším blábolením zase
>přežrat těch karbanátků z psychiatrickýho oddělení! Až Vás
>musel i viacej zozhl´adeny dotóre Murt napomínat! Já jsem si
>tedy všim´ už dávno, že myslíte jinudy než hlavou a trochu
>jsem se cítil zaskočen Tomem, když Vám nedávno napsal, že
>prdelí píšete. A Vy teď píšete, že si ode mne nenecháte
>krmit uši. Čoveče, zaveďte si do těch Vašich tělních otvorů
>a dutin nějaký normální funkční pořádek!
to vzdycky po kakau s rumem tak blbnete a nebo je v tom i kapka terpentynu ?
24322
13.1. 23:42
RE: Ale ale.
Reakce na 2
Já jsem nic nevymazal pane Táborský,
Vy jste za ty roky tady asi ještě nepochopil, že na příspěvky od určité větve již nelze přispívat. To je věc systému a ten já neovlivňuji, tak Vám to alespoň říkám tak, jak jsem to za ty dva týdny tady okoukal. Takže Váš příspěvek "ze slušnosti" je mimo obrazně i ve skutečnosti, ale v podstatě - dobrá no.
"nebudu zbytečně dráždit shovívavost pana Stwory"
Proč by jste měl dráždit shovívavost pana Stwory? Vy neumíte psát příspěvky bez urážek?
Co se týče angličtiny, tak slovo Orient lze překládat jako Levant, East, ale já bych zůstal u češtiny, protože v ní jste příspěvek napsal a encyklopedii Britannica bych nezatahoval jako argument, protože významy slov jsou v různých jazycích občas odlišné. Vsadil bych se však, že ani v Brittanice se nepíše, že by Orient Expres jezdil z Paříže do Tokia a Istambul byla jen malá zastávka na začátku cesty.
Takže zase jen víme, že se vyznáte v serverech, na kterých se nabízejí ženy. Zejména Orientální krásky z Asie. Máte nějaké linky, když jste o nich psal, abychom se podívali o čem tak fundovaně píšete? Určitě tam máte vyhlédnutou nějakou Orientální favoritku.
24333
10.1. 20:56
RE: K tomu kanibalismu
"Pověra o přenosu síly a schopností získaná sežráním jejich nositele..."
Jak tak čtu Vaše příspěfky, přecedo, tak mám dojem, že ten "přenos síly a schopností" je víc než pověra a že Vaše maminka chodila stát frontu na maso do márnice ve cvokhauzu.
V Koránu se nevyznám a tak nevím, zda muslimům v severní Africe dovoluje pít krev a jíst lidskej léberwurst. Ale Idi Amína docela určitě nepodporovala zbraněmi Velká Británie, ale Izrael - a na začátku právě proti Velké Británii. Dokonce mu postavil letiště, protože Amin byl nejosvícenějším politikem a proto nejvěrnějším spojencem Izraele v Africe - dokud se jednou na nějaké recepci nevyjádřil obdivně o Hitlerovi, protože mu Izrael za zbraně účtoval nekřesťanské (jaké, blbec, čekal?) ceny. A bylo po spolupráci a nejosvícenější státník v Africe se ze zoufalství dal přes noc na lidožroutství, jak odhalili jeho izraelští důvěrníci. A taky hned dostal syfilis ve třetím stadiu, jak sdělil světu jeho izraelský lékař. A Vy to tady, zřejmě v důsledku žraní karbanátků ze schizofrenickejch kadáverů, jen papouškujete. Copak si neumíte udělat ani svůj vlastní schizofrenickej úsudek?
24175
12.1. 1:46
RE: K tomu kanibalismu
Já abych měl jasno pane Táborský,
čeho je Novák "přeceda" ?
Nebo Vy snad víte,že něčemu nebo někomu předsedá?
To bych rád věděl čemu?
Jednou jsem byl někde v mládí na vesnici a tam si dělali
krásnou srandu,když někdo vedl krávu za ocas ,byl "vedoucí" !
Čeho je ten element Píseckej asi tak "přeceda"?
To jsem nějak mimo!
24230
12.1. 9:15
RE: K tomu kanibalismu
Asi určitě jste mimo, protože i ten nejhloupější vesnický vidlák ví, že kráva nemá ocas, ale že má oháňku.
Takže jestli někdo na vesnici řekl v přítomnosti tura domácího a Vaší přítomnosti slovo "ocas", nemyslel tím to, "čím končí kráva".
24247
12.1. 1:58
RE: K tomu kanibalismu
Pane Táborský, když jste tu Tomovu husu omílal stále dokola, tak jsem si říkal, že zřejmě pro nedostatek invence nejste schopný vymyslet něco vlastního a musíte brát tam kde je.
Celkem rozumně vzato mi je nějaká husa cpaná mi dvěma dospělými pány kamkoli ukradená, protože nemá nic společného s mými názory a už vůbec je nevyvrací, což jediné by mi asi vadilo. A na to ani vámi cpaná mi husa nemá, to asi musíte uznat.
Co už mi vadí trochu víc je to, co Vám asi nikdo ještě neřekl a nebo Vám to řekl a Vy jste to už zapomněl. V diskusi mi nevadí, že napíšete, že jsem blbej, zakomplaxovanej, ušatej, plešatej a že mám malýho. To riskuje každý, kdo přijde na internetu do diskuse a celkem jsem proti takovémuto iracionálnímu plácání imunní a i provozovatel na tomto serveru se snaží takovéto příspěvky občas omezovat.
Co ale asi nevíte, že je považováno za nepsané hranice osobního popichování je to, že se do diskuze nezatahují rodinní příslušníci a to zejména děti a maminky a podobně. Možná jste na internetu novej, nebo už nevím jak si to vysvětlit, ale maminky se nechávají i v osobních urážkách stranou. Ne, že bych já měl nějaký obzvláštní problém tyto Vaše nemístné narážky přejí mávnutím ruky, přestože moje maminka neměla zrovna lehký život, ale jestliže Vy už máte za potřebí používat i takovéto argumenty, tak to asi o něčem svědčí.
Takže nechám jen na Vašem uvážení, zda budete používat i nadále takovouto argumentaci. Sám se rozhodněte jestli potřebujete něčí maminky nechat stát "frontu u márnice ve cvokhauzu" jako argument.
"V Koránu se nevyznám a tak nevím...."
V Koránu se nevyznáte, ale z toho si nic nedělejte, to se nevyznal ani Idi Amin. Oni Koránu nerozumí všude stejně ani pravověrní muslimové. Idi Amin stejně jako Vy a jako podstatná část Afričanů Korán nečetli, protože jim v tom zabránila negramotnost. To je v Africe docela problém a proto v Africe není ani jednotný názor na to, co tam je a co není dovoleno.
Přestože Idi byl dobrej Ugandskej boxer, tak číst se nenaučil. To že to dotáhl na prezidenta a že dokázal svými projevy zvednout osazenstvo OSN ze židlí k frenetickému potlesku si nevysvětluji tím, že by tam jeho projevy byly tak dobré. Dokonce si myslím, že z těch 144 zástupců nějakých 25 o kterých by se dalo s jakouž takouž tolerancí tvrdit, že byli zástupci demokratických státu všichni netleskali. Tolik co se týče mého úsudku.
Co se týče vyzbrojování Ugandy jako britského protektorátu do roku 1962 a nebo už v době Amina jako Obotova šéfa armády, nebo Amina jako prezidenta, tak Británie hrála prim. Izrael se taky snažil, ale to jsou židi a ty zpravidla nedávaj nikomu nic zadarmo a tak jejich "obchody" neměly dlouhého trvání.
Historie Ugandy je docela smutnou, ale ne neobvyklou kapitolou vývoje poválečné Afriky:
http://www.narmyslenka.cz/hist/hist010.html
24231
10.1. 1:24
Hrách na stěnu házet
Robert Nohejl
emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Organisace Spojenych Narodu ma za ucel delat ve svetove verejnosti dojem ,ze se jedna o humanistickou organisaci na zaklade rovnosti narodu,receno rovnou,je to organisace pro idioty ,kteri tomu veri ,tak ,jak verili ve Spolecnost Narodu,kteri sli k jednani o stanoveni podminek pro Nemecko ,ktere pozadalo o klid zbrani ,ale ,okamzite bylo vyhlaseno ,ze se Nemecko vzdalo,ackoliv nemecke armady byly vsude mimo uzemi Nemecka,tak SE UDAJNE SJELI ZASTUPCI "NARODU"A JAK AMERICANI,TAK FRANCOUZI,TAK BRITOVE,celkem dohromady bylo 117 zastupcu jen a jen zidu a to udajne meli byt representanti "NARODU!!!!!!"
Rovnez i bankeri meli k tomu ,co rici,takze za nemeckous tranu ministrem vnitra byl banker Wastburg-zid a za "americkou stranu" byl jeho bratr Wastburg take a penize z obou stran valecneho konfliktu sli do jedne a te same kapsy,to zcela znemoznilo Ligu Narodu a tak tri zide vypasli dalsi stat pravidel pro Spolecnost Narodu atd. bycho mohli pokracovat do nekonecna,tohle vedel v Korejske valce i Mac Arthur ,kdyz videl jak na vedenim akci jsou povereni jen ajen komunisticky generalove ,kteri si obcas i v dovolene zabojovali ze strany Ciny proti vojskum OSN,proto byl general Mac Arthur odstranen ,aby se nestal jedinym nezidovskym presidentem USA.
Amerika a Israel rika jasne ,budem soudit valecne zlocince,ale ne nase!!!!!!!
24128
10.1. 1:30
Hrách na stěnu házet
Robert Nohejl
emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
" snad je takhle blbej jen českej národ ".
Nahled Davida na cesky narod ,sam se asi za Cecha nepovazuje ,jak je vidno.jestli mluvi o nenavisti,tak at si precte posledni zpravy ze strany zidu o tisicilete nenavisti krestanu ,zidu ,kteri ziji v krestanskych zemich,zatimco ,krestani nemaji pravo zit v Israelu,je to volani "zlodeje ,chytte zlodeje",cesky narod neni blbi,ale chybi mu informace a na tech sedi zidama kontrolovany celosvetovy tisk.
-----------------
GLOBAL FIRE
Melbourne* Židovský predstaviteľ Isi Leibler, veľký zástanca multikulturalizmu v Austrálii, vraví, že taká politika nemá v Izraeli miesta.
"Toto je krajina, ktorú založili a vytvorili ako židovskú krajinu pre Židov.", povedal jeruzalemským novinám.
Pán Leibler však prv tvrdil, že multikulturalizmus v Austrálii, to je čosi, "na čo môžeme byt všetci hrdí, že sa na ňom podieľame a sme jeho súčasťou." Tento zakladateľ Jetset Travel sa pred dvoma rokmi presťahoval do Izraela ako predseda Svetového židovského kongresu. Nedávno publikoval esej, kde tvrdí, že sionizmus, alebo teda židovský nacionalizmus, ohrozujú teraz v Izraeli "post-sionisti". "Post-sionista, to je taký, ktorý sa díva pozitívne na zaniknutie Židov v zmysle etnocentrickom, ako národnej skupiny; taký nevidí Židov ako zjednotených ľudí.", povedal novinám Jeruzalem Post.
Pán Leibler ďalej povedal, že post-sionisti presadzujú v školách univerzálnu agendu, namierenú proti |