Diskuze k článku

Rasistické úvahy nad polygenní dědičností

Příspěvků 54

29.8.2018 8:14

Sionistickí židia

vladimir7 77.?.?.?

ktorí toto riadia, týmto experimentom sledujú jediný cieľ, a to občiansku vojnu v Európe, ku ktorej zákonite musí dôjsť, ak dosiahne počet invazistov kritické množstvo. Čiastočne sa tým bude redukovať obyvateľstvo, ale hlavne Európa bude vyradená v budúcnosti ako konkurent Amerike ktorú riadia Sionistickí židia
s malým ž.
Západoeurópske obyvateľstvo sedemdesiat rokov systematicky debilizované, nie je sto schopné si to uvedomiť, až na malé výnimky.

366182

30.8.2018 4:46

RE: Sionistickí židia

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 366182

Mně jde vážně o hovno. Prosím vás, jenom mi vysvětlete, proč jsou na každém vyobrazení NOSATÍ? Plakáty z porevolučního Ruska.

Ten druhý najdete všude, jen s upraveným nosem.

Vložený obrázek


Vložený obrázek

366211

30.8.2018 5:55

RE: Sionistickí židia - to je jenom řidící korpus

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 366182

Když se chcete bavit o židech, nejdřív pochopte, kdo je sefard, kdo je chazar, kdo je levit sefard aškenaz

a

12 kmenů izraelského národa. Jejich jména jsou (podle pořadí narození): Rúben, Šimeón, Lévi, Juda, Dan, Neftalí, Gád, Ašer, Isachar, Zabulón, Josef, Benjamín.

A to ještě není řečeno co je aškenaz. To je schválně tak složité, vyzná se v to jen on: JHV, Jahve, Jegova, odpůrce boží. Wikipedia mlží, a lže. Chazary (75 procent obyvatel dnešního Izraele) nemají semitský původ, úplně jiný jazyk, písemnost, i geny! Jejich předci NIKDY nebyli v Palestině. No, shalom.

Žid (Semit) je rodný bratr araba. A vždy se tak chovali, otevírali brány křesťanských měst, pak prodávali sousedy do otroctví. V rodině jsou nejprudší hádky, což včil pozorujeme.

Kdo je Levit? Kdo je Kohn? A hlavně, pochopili židé kdo je rabín?????
To je pastevec. Pro koho pase to stádo? To je napsáno přímo ve starém zákoně. Jenomže lidé to čtou s božskou úctou, a nevidí, že tam je napsáno: zničil jsem půodně jeden hrdý národ. Podrobil ten židovský, a s jeho pomocí tu dělá braigl už 4000 let. Nějaký % židů jsou vychovávani , aby pak byli dosazeny na strategická místa ve státní zprávě. Sedí tam, berou výplatu a nic. Teprve když udeří, tak státní zpráva nefunguje, nebo funguje úplně jinak než by jeden čekal. Zbytek je křoví, soustavně ničený v pogromech a holokoustu. Toto je prosím, ten vyvolený národ, nejchytřejší. Banda debulů zase.

Židé (nejchytřejší národ ! Cha cha)
souhrnně označované jako synové Izraele (hebrejsky בני ישראל‎‎, Bnej Jisra'el) byly podle tradičního biblického podání kmeny, které vzešly z potomků patriarchy Jákoba, jehož druhé jméno bylo Izrael („Zápasící s Bohem“, „Bůh zápasí“).

Sranda brzy skončí, s Bohem zápasit nebudete. I ten váš Kníže, velitel všech království pozemských - prostě skončí. Shalom!

366214

30.8.2018 10:21

RE: Sionistickí židia - to je jenom řidící korpus

LS 88.?.?.?

Reakce na 366214

Jen doplním, že 12 kmenů zřejmě nikdy neexistovalo. Je to pouhý biblický rabínský blaf. Pro širší pochopení problému doporučuji přečíst si Solženicynovu knihu 200 let pospolu. (jak si rabíni v tzv. kagalech drželi ostatní židáčky pěkně pod svou "náboženskou" kontrolou. Podobně všude jinde na světe v tzv. ghetech. Gheta nevytvořili židovští nepřátelé, ty si vytvořila "elita" židů, aby mohla snáze kontrolovat ostatní soukmenovce a profitovat z jejich naivity.) Rovněž doporučuji knihu Satan v Goraji - autor Isaac Bashevis Singer - ukazuje soukmenovce v plné nahotě, jaká to byla pověrčivá sběř, vyznamenali ho Nobelovou cenou za literaturu - asi aby ho už nikdo nečetl. A nakonec Shlomo Sand - Jak byl vymyšlen židovský národ. Inu není žid jako žid. Někteří nepodlehli sionistické propagandě.

366217

3.9.2018 1:36

RE: Sionistickí židia - to je jenom řidící korpus

ignorek 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 366217

"Inu není žid jako žid" . Tak třeba jeden z těch co nepodlehli:

Edward Chodos - Židovský fašismus nebo Chabad - cesta do pekla


https://royallib.com/book/eduard_hodos/evreyskiy_...

366282

29.8.2018 8:16

Konstatuji, že je to podnětné

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

Doporučuji nahlížet častěji na web pana Kubáče

366183

29.8.2018 10:37

Nekorektní otázka.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366183

Čteme li delší dobu na internetu různé nekorektní blogy jako Dfense, Macka, Kubáče, Peciny, Knížáka a pod., může čtenáři vytanout na mysli užitečná otázka, proč se vlastně tyto blogy nazývají "nekorektními", když jsou v podstatě daleko korektnější než blogy jiné, takto neoznačené , a ze které nadřízené kanceláře jsou vlastně / ve skutečnosti / řízeny a spravovány.....

[velký smích]

366187

29.8.2018 13:55

RE: Nekorektní otázka.

Sekret agent 90.?.?.?

Reakce na 366187

Naprosto s vámi souhlasím. Vše je centrálně řízeno z jedné prosklené budovy ve Stodůlkách, ulice Nárožní!! Tam sídlí ústředí takzvané řízené opozice. Vy i já to chápeme, a proto jim jsme nebezpeční. Dávejte se bacha na starýho Zacha![pláč]

366194

6.9.2018 11:20

RE: Konstatuji, že je to podnětné

Vlastimil Josef (tečka) Herink (zavináč) faf (tečka) cuni (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 366183

Děkuji Zvědavci za navedení na blog MUDr. Kubáče. Již se moc těším, jak si počtu !! Zatím to málo, co jsem stihl je výborné.:lol

366326

29.8.2018 9:09

V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Možná i pan Kubáč by propadl - kdyby si měl umět obstarat potravu někde v savaně či v džungli. Nebo kdyby si tam měl umět najít příslušnou rostlinu, která má hojivé či léčivé účinky. Nebo kdyby tam měl vychovat potomka.
Test IQ má určitě své velké přínosy (ale byl i zneužit-. např. v programech euthanazie či při nucených sterilizacích v USA - kdy v roce 2015 Senát přijal zákonná ustanovení v zájmu odškodnění těchto obětí.....), ale tak jak je ve většině případů koncipován, je produktem zdejší civilizace, byl " ušit na míru" obyvatelstvu domorodému. Se vší úctou ke konstruktérům těchto testů a jejich snaze o co největší objektivitu.
Obecně pak platí, že zatím jsou to kmenová společenství, která z hlediska evoluce jsou civilizačně nejúspěšnějśí - trvají totiž mnohem déle než existuje např. civilizace průmyslová, nebo chcete-li " západní". A kdoví jak by tomu bylo , kdyby do těchto kmenových společenství nebylo zasahováno zvenčí (viz např. násilné takřka to vyhlazení tkzv. Indiánů , žijících v souladu s přírodou -kdy v tomto až podnes mohou nám být snad až nedostižitelným vzorem).
Byla to podskupina " bílá rasy" a " křesťanstva" (např. na 94 % Němců a Němek v období nástupu nacismu bylo nějaké křesťanské denominace) , která má - a zřejmě to "dokázala" i díky vysokému IQ příslušných vůdců a vykonavatelů, na svědomí obrovské zločiny proti lidskosti, kdy násilím zemřely snad až stamiliony lidí.

366185

29.8.2018 17:01

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 366185

Vezmu to nejdřív od konce:
Největší zločiny proti lidskosti se v nedávné historii udály ve jménu pochybné "rovnosti", nikoliv ve jménu vyššího vs. nižšího IQ. Viz. např. vyvražďování křesťanského obyvatelstva židobolševiky v sovětských gulazích, Pol-Potovy tábory smrti v Kambodži, případně všelijaké sovětské experimenty kdekoliv jinde. O tzv. Velké francouzské buržoazní revoluci ani nemluvím (nebyla ve své podstatě ani francouzská, ani buržoazní, a neznámo v čem spočívala její "velikost" - leda tak v počtu zavražděných.)
Ti vaši Indiáni se úspěšně mezikmenově vraždili mezi sebou navzájem, ještě před příchodem bílého obyvatelstva. A to měli tenkrát k dispozici prakticky nevyčerpatelné kapacity a plochy domácího území, na kterém pouze uboze přežívali, neboť při svém nízkém technickém rozvoji a sociální struktuře neměli šanci se k nosné kapacitě prostředí ani jen přiblížit...
IQ jedince a jeho vzdělanost (vzdělatelnost) úzce souvisí s jeho schopností přežít bez cizí pomoci v nezvyklém prostředí. Ve společenství takovýchto jedinců se díky rozvinuté dělbě práce a úloh tato schopnost násobí.
Představte si (prozatím) hypotetickou situaci, kdy by např. VEŠKERÉ obyvatelstvo bílé rasy emigrovalo do Afriky, zatímco všichni černoši by se přesunuli (připrchli) do Evropy... Veškerá infrastruktura by jinak zůstala na místě.
Jsem přesvědčen, že ač by to zpočátku přineslo značné obtíže, tak bílí by nakonec díky své schopnosti přemýšlet, pracovat, organizovat i improvizovat, vybudovali posléze vzkvétající a blahobytné státy - nejdříve na severu a jihu kontinentu, a nakonec i v centrálních rovníkových oblastech. Zatímco černá rasa by velmi rychle dovedla celou Evropu k totálnímu úpadku. První zimu by vyžrali veškeré zásoby potravin, ve druhé zimě by nastal hladomor, a během třetí zimy by se zdecimovaní připrchlíci navzájem vybili v bratrovražedném boji o poslední kusy žvance... Mezitím by jim samozřejmě poklekala neudržovaná infrastruktura. Koneckonců, vidíme to leckde v samotné Africe po odchodu = vyhnání bílých. Černí nejsou sami schopni naši bílou civilizaci ani parodovat, natož pak udržet.
Shrnutí: Nezpochybnitelné rozdíly v IQ jednotlivých ras a její průměrná výše je tedy zásadní pro budoucí rozvoj společnosti. Buďto se bude selekcí zvyšovat, anebo se nežádoucím míšením bude snižovat. Jisté etnikum bílé rasy to ostatně chápe velmi dobře a důsledně se tím řídí. A tak se jakožto bílá rasa obecně buďto vydáme na cestu ke kolonizaci dalších planet sluneční soustavy a posléze na cestu ke hvězdám, nebo se postupně vrátíme do chatrčí a jeskyní, přežijeme-li natrvalo vůbec. Rozhodnutí je na každém z nás.

366199

29.8.2018 17:10

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

co na tom zalezi 173.?.?.?

Reakce na 366199

Skvele pozorovani. Satanova Synagoga (repr. modernim zidovstvem) a jejich shabbozgojsti patolizalove a slunickari musi zurit.

366200

29.8.2018 17:56

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 366199

No ano, to neustálé omílání téhož z pozic etnocentricismu.... který ale samozřejmě vychází z lidské přirozenosti - tak jak byla nám předána evolucí (přičemž " Eva" zřejmé byla černoškou, ale to jen tak na okraj). Takže to chápu.
Napřiklad i šimpanzi se také tak chovají - jejich tlupa je jim nade vše. Dokonce i křesťanská kultura a sociální praxe se s tím musily porovnat...a stále s tím bojují (tedy i samy se sebou).

Ta Vaše " bílá rasa" , respektive její dnešní civilizace, pak není evolučním vrcholem, ba možná je jen deviací, v časoprostoru civilizačního vývoje (Viz např. Tainter : "Kolapsy složitých společností"[mrknutí jedním okem] . Takže aby měla získat nějaké oprávnění na to, posuzovat dle SVÝCH kritérií jiné civilizace, nota bene dokonce vyčítat jim, že nejsou stejné jako ona (tedy " rovné" té civilizaci "bĺlé rasy" - což Vy sám považujete v úvodu svého komentáře za zhoubnou ideologii - tvrdíte , cituji : "....Největší zločiny proti lidskosti se v nedávné historii udály ve jménu pochybné "rovnosti..", tedy jednou a stejnou svou klávesnicí tvrdíte, že je usilování o rovnost zhoubné, abyste takřka ve stejném okamžiku bažil po tom, ať např. " černí" dokonce vytvoří si a udržují stejnou civilizaci...to mi připadá dost groteskní ...), tak to by musela trvat ještě tak asi 30 000 let.
S tou kolonizací prosí prr.
Stačí když se podaří uspořádat poměry zde - na Zemi. Zatím by docela stačilo exploatovat a vyčerpat jen jednu planetu, ostatní počkají.
Zkuste raději zatím emigrovat pouze do té Afriky, ani hvězdy Vám totiž neutečou. Taková misionářská činnost je přece jen realnější.... a mohla by být i užitečnou.
Ale jak pravím - udělat si pořádek ve vlastním domě mělo by mít prioritu. Včetně toho, že se vzdáme konečně všech těch utopií : o jednotné civilizaci, o celoglobálním trhu atd. (o jednotné exkluzivní "rase" ani nemluvě...nebo o jednotné měné).

Nejen Indiáni , to se dělo všude - že se mezi sebou mydlili. A děje.
I v tomto ohledu " bílá rasa" zaznamenala veliké úspěchy - nejen co se týče technologií ( dynamit, bojové plyny, děla, bombardéry, cyklon B, rakety , atomová bomba....).....ale i jejich použití.
Kam se ni hrabou Indiáni. V tom máte pravdu.

366202

29.8.2018 22:46

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 366202

Zřejmě darwinismus je podivný. Co vám mainstrým i stát konšelů nedá.
https://www.youtube.com/watch?v=o9GFGMlCTMo

366209

30.8.2018 11:43

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 366209

......Pomocí virgule sestrojené z eldratu jsem zjistila, ze tam "praskla třetihorní tektonická deska a na ní byly pyramidální stavby"......" ....No jasně, že tady tehdy žili obři......".....Třetihorní pyramidy už byly menši, jen 11 metrů...a stále se zmenšovaly...."....
(az byly mensi a stale mensi a jeste mensi - az se staly uplne neviditelne [velký smích])))

No, zasmal jsem se. Takze diky.
Ale nevim, co by ta pani potrebovala, od toho jsou zde prislusni odbornici.
Kazdopadne by jeji nejblizsi okoli melo zvysit ostrazitost - at nedojde k nejake tragedii.

366220

30.8.2018 16:24

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366209

Tak na tom matfysu diplom, a nebo jen stáž, aby všechno správně pochopila, a mohla to publikovat na vědeckém základu ???

[velký smích]

366229

30.8.2018 6:34

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

výjimečné porušení omerty 194.?.?.?

Reakce na 366202

Těžká puberta, co ? Pán by chtěl uspořádat poměry na zemi .... najděte si raději ženskou , ta je uspořádá za vás.
App. jak se vyrovnáváte s realitou, že to, čemu se říká "život" , je "život" jen a právě protože žere sám sebe ? [mrknutí jedním okem]

366215

29.8.2018 21:29

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Antimon 89.?.?.?

Reakce na 366199

Indiáni v Americe, byť se mezi sebou vraždili, jak píšete Vy, přesto přežili do doby příchodu bílého může. Ten ale už nepřežili.
Černoši v Africe si také žili a vraždili se podle svého, než je začal bílý muž civilizovat ve jménu křesťanské lásky. Jak to dopadlo vidíme dnes na migrantech přicházejících do Evropy. Jestli ono to nebude tak trošku jinak …….

366208

2.9.2018 17:18

RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.

Lovosičan 212.?.?.?

Reakce na 366199

Pokud jde o vzájemné stěhování, černoušci zase tak blbí nejsou. Když v Zimbabwe naplno propuklo černé násilí vůči bílým farmářům, jedních z těch, kteří ochotně otevřeli dveře bílým utečencům ze Zimbabwe, byl taťka Chiluba, prezident sousední Zambie. Moc dobře věděl, že přínos bílých příchozích pro zambijskou ekonomiku bude velký a zejména okamžitý. Také věděl, že se časem začne rostoucí bohatství a vliv bílých farmářů zambijským černouškům zajídat a půjdou bílým "rasistům" po krku, ale to bude nějaký čas trvat a on už zřejmě ani nebude u moci. A přesně tak se také stalo, byť v měřítku vpravdě zlomkovém oproti Zimbabwe. Takže i kdyby se záměr celkové výměny subsaharského a evropského obyvatelstva povedlo nějakým zázrakem prosadit, černoušci by nepochybně byli pro, ale s tím, že si ponechají zpáteční letenku. [smích]

366278

29.8.2018 9:42

hranice jsou dobré

svatoslav butora 85.?.?.?

Přeji hezký den. Předem se omlouvám, že zasílám příspěvek i když jsem překročil limit.
Jde o to, že v pozemských podmínkách platí téměř ve všem, že mezi různými systémy jsou hranice užitečné a dobré. To platí i pro hranice států i pro systémy ekonomické i technické i geografické, atd. Vlastně to platí pro téměř všechny systémy na Zemi. (Nad systémovými ohraničeními funguje na Zemi nad-systém atmosféry, nad-systémy moří a oceánů; ale i tyto jsou "ohraničeny".) Myslím si, že bezhraničný systém představuje pouze Vesmír.

Těší mne, že jsem se díky tomuto velice odbornému článku dozvěděl, že hranice mezi genetickými systémy v lidském společenství existují v prospěch zdravého vývoje lidstva.

Považuji i na základě tohoto vědeckého článku za prokázáno, že tzv.globalizace všeho realizována ve jménu globálních uctívačů globálního kapitálu je kolosální evoluční omyl vědomě páchaný na lidstvu ve jménu kolosální myšlenkové úchylky "světovlády" skupinou globálních úchylů, kteří podlehli rakovině "moci".

Hranice jsou dobré. Hranice mezi systémy jsou dobré. Dobrými sousedy a lidmi můžeme být pouze tehdy, když uznáváme hranice mezi jednotlivci a národy.

(...ještě jednou se omlouvám, že jsem přejročil měsíční limit počtu příspěvků)

366186

29.8.2018 11:05

RE: hranice jsou dobré

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 366186

Cituji : "...Těší mne, že jsem se díky tomuto velice odbornému článku dozvěděl, že hranice mezi genetickými systémy v lidském společenství existují v prospěch zdravého vývoje lidstva. ..."

Co si představujete pod pojmem " zdravý vývoj lidstva" ?

366189

29.8.2018 19:54

RE: hranice jsou dobré

svatoslav butora 85.?.?.?

Reakce na 366189

Přeji hezký večer. Tvrzení, že hranice mezi genetickými systémy v lidské společnosti (tj. hranice mezi jednotlivými rasami lidí) jsou dobré k zdravému vývoji lidí je v mém podání založeno na obecně známém poznání, že každé rasově odlišné lidské společenství reaguje na životní podmínky ve svém okolí jinak. Odlišný úhel pohledu na prostředí, ve kterém žijí lidé kupř. v Grónsku nebo v Kongu nebo v Brasilii nebo v Austrálii má své výhody kvůli schopnosti přežití v daném prostředí. V každém prostředí si většina domácích obyvatel během staletí nájde vlastní metody, jak reagovat společným způsobem na své vnější i vnitřní okolí. V rozmanitém světě existuje rozmanitost myšlenek.

Výměna rozmanitostí při existenci dobrých sousedských vztahů způsobuje potěšení z učení se a z poznávání nových možností. Při násilném organizování míchání/ křížení lidí/národů/rasově odlišných lidských skupin, tj.při násilných pokusech o asimilaci/přesídlování/vysídlování nebo dokonce provádění rasově cílené genocídy se jedná o státní mocí řízený zločin proti lidskosti, proti lidem a proti Zemi. V aktuální době je takto přímo řízena/podporována invaze imigrantů do Evropy mocenským zázemím darebácké OSN pod záminkou "lidumilnosti".

"Technologie" tohoto dnešního darebáctví je velice podobná plánům Hitlera na génové manipulace, až na to, že Hitler a spol. se neopírali o "lidumilnost" darebácké OSN(UN), ale o své vlastní darebácké plány s Evropou pro získání "životního prostoru".

366206

29.8.2018 11:49

Pravopis

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Vzhledem k velikému množství pravopisných chyb mám o autorovi poněkud pochybnosti.

366191

29.8.2018 11:51

:-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Jednou se prozradí, že měření inteligence patří podobně jako měření hádépé k zcestným ukazatelům s chybnou špenátovou čárkou. Představa, že schopnost přebírání kopulačních zkušeností z výměny genů zvládají pouze ženské buňky patří do vzorce pozitivní dis-kriminalizace. Mnoho rostlin se obslouží samo a něco z opyleného květu taky odfnčí do vzduchu zas na jiného samce.. Takže si myslím, že výměna genetických kódů probíhá opětovaně, mezi účastníky a dále měření IQ, jehož výsledkem je matematický souchrn schopností poměřit vzdálenost od bodu scaní do bodu dopadu scaní se schopností odměřit vzdálenost a popsat výsledek v objemu , kerý by šel střelit na burzách za falešný pětník, je opravdu velice "užitečné" měřítko v režimu rozděl svět do chlívků a trhej. Gdyby IQ ukazovalo alespoň měřitelný souhrn schopností samostatně přežít v nepříznivých podmínkách, teda né schopnost někoho vokrást nebo schopnost šmelení se zbóžím plným kurvítek, pak by celá filoZofie těchto čísel dostala pěkně na prndel. Heh

366192

29.8.2018 12:35

Podnětné čtení k tématu...

Swfsh 193.?.?.?

http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/file...

PS: Autor se (jak jinak) okamžitě stal terčem útoků sioliberálů.

366193

30.8.2018 16:46

RE: Podnětné čtení k tématu...

Pátá Mojžíšova 7:24 46.?.?.?

Reakce na 366193

Petr Bakalář, Tabu v sociálních vědách;
účelový výtah:

Definice inteligence se organizují kolem pojmů, jako jsou schopnost se učit, schopnost adaptovat se na prostředí, řešit problémy, abstrahovat, generalizovat, diferencovat.

Rozdíly v IQ mezi rasami
Rozdílné prostředí a selekční tlaky, ve kterých se jednotlivé rasy a populační skupiny vyvíjely, jsou příčinnou toho, že se rasy od sebe liší v průměrné inteligenci.

Klimatické podmínky IQ
Chladno 105
Mírné pásmo 100
Mírné - tropické 91
Mírné - tropické 90
Mírné - tropické 90
Mírné - tropické 84
Tropické - subtropické 75 (a méně, jak je patrno z některých měření).

Admixture
Je důležité si uvědomit, že většina Afroameričanů jsou kříženci
s bílými (mají zhruba 25 % bílých genů). Jejich průměrné IQ je 85
bodů. Čistí negroidé mají asi 70 bodů (Rushton, 1997a, s. 136-137).
Lynn (1991b) uvádí, že Afroameričané mají 25 % admixture s bílými na severu a 10 % na jihu USA. Stupeň zkřížení koreluje s výškou IQ. Největší rozdíl v IQ mezi bílými a černými je na jihu a směrem na sever se zmenšuje. Pro skupinu negroidů s nízkým IQ znamená každé procento europoidního předka jednobodový nárůst „genetického" IQ. Tento nárůst ztrácí účinnost nad hranicí IQ 100.

Jensen (1998, s. 351) uvádí, že se tento rozdíl téměř nezměnil za posledních 80 let, kdy se IQ měří, a objevuje se již ve třech letech věku, což znamená, že jeho příčinou nebudou rozdílné prostředí, event. rasová diskriminace, ale genetické dispozice. Eysenck (1971, s. 46-47) se domnívá, že Afroameričané tvoří méně inteligentní segment africké populace, a to ze dvou důvodů:

1. inteligentnější se nenechali chytit,

2. kdo nebyl „hloupý a submisivní", byl zabit - otrokáři potřebovali
snadno ovladatelné černochy; inteligence byla v těchto specifických
podmínkách selekční nevýhodou (tzv. counter-productive).

Výzkumy inteligence v Africe probíhaly převážně na vzorku populace, o kterém se dá předpokládat, že byl nějakým způsobem „pozitivně" vybraný - to znamená např. na těch, kteří dokončili školní docházku.

Výzkum inteligence vysokoškoláků na University of Johannesburg (Rushton a Skuy, 2000); IQ europoidů bylo v průměru 104 bodů, IQ negroidů 84 bodů.

Mackintosh (2000, s. 167) uvádí, že čínští Američané dosahují úspěchů ve vzdělání a zaměstnání odpovídajících IQ 120, což je více, než je jejich skutečné IQ (průměr 106). Dalším faktorem jsou zde pravděpodobně osobnostní charakteristiky jako píle, vytrvalost a ctižádost.

Rushton (1997a, s. 34)
uvádí, že vztah inteligence a výkonu zaměstnání je lineární, tj. není žádný práh, za nímž by vyšší stupně inteligence nebyly ve vztahu k vyššímu stupni zvládnutí práce. Je logické, že inteligence bude souviset s výdělkem vzhledem k tomu, že inteligentní lidé se učí rychleji, efe...Automaticky kráceno

366231

30.8.2018 16:51

RE: Podnětné čtení k tématu...

Pátá Mojžíšova 7:24 46.?.?.?

Reakce na 366193

Petr Bakalář, Tabu v sociálních vědách;
účelový výtah, pokračování:

... inteligentní lidé se učí rychleji, efektivněji řeší problémy a mohou se naučit složitější úkony a pracovat produktivněji.

Jensen (1998, s. 355) uvádí, že i když je průměrný rozdíl mezi inteligencí bílých a černých Američanů pouze 15 bodů IQ, v krajních polohách normální distribuce inteligence to vede k tomu, že poměr bílých a černých Američanů s IQ nad 130 bodů je 20 : 1 a IQ pod 70 bodů má 2,3 % bílých a 15,9 % černých Američanů.

Eysenck (1971, s. 111) varuje před dvěma možnostmi, jak vyjádřit průměrný rozdíl v inteligenci mezi bílými a černými v USA: a) zhruba jeden z 10 černochů je stejný nebo lepší než průměrný bílý.

Doublethink a ignorance rozdílů
Nevidět rozdíly mezi bílými a černými vyžaduje praxi v doublethink:
• Mnoho učitelů v USA očekává od afroamerických dětí slabší výsledky, ale nesmí si to přiznat.
• Policista na základě své zkušenosti očekává kriminální chování/výtržnosti spíše od skupiny mladých černochů (podobně jako u nás cikánů, dáno geneticky, r- strategie) než bělochů, ale opět si to „oficiálně" nesmí myslet.

Charakteristiky rodiny

r-strategie
Časté vícenásobné porody
Krátké intervaly mezi porody
Mnoho potomků
Vysoká dětská úmrtnost (do zásahu lidumilů)
Nízká rodičovská péče

K-strategie
Méně časté vícenásobné porody
Dlouhé intervaly mezi porody
Málo potomků
Nízká dětská úmrtnost
Vysoká rodičovská péče


Rozdílné evoluční prostředí a jeho důsledky
1. Časové rozdělení ras
Podle genetických nálezů se moderní člověk vyvinul v Africe
před 200 000 lety. K prvnímu rozdělení došlo před 113 000 lety
(mezi negroidní a mongoloidní/europoidní skupinou). K rozdělení
na větev mongoloidní a europoidní došlo před 41 000 lety (Feráň
a Sršeň, 1990, s. 288).
Jádrem Rushtonovy teorie je, že rozdílnost prostředí, ve kterých
se rasy vyvíjely, kladla různé nároky na přežití, a tudíž na selekci
genů, které se podílejí na jejich odlišnosti. Ti, kteří migrovali z Afriky
do Euroasie, se setkali s náročnějším prostředím, včetně poslední
doby ledové, která skončila před 12 000 lety. U těchto skupin
byly větší selekční tlaky na inteligenci, plánování, sexuální
a osobnostní omezení a rodičovskou K-strategii. Klimatické podmínky
na Sibiři vytvořily ještě větší selekční tlak než v Evropě.
Genetické mutace, které se objevily, byly vyselektovány na základě
podmínek, v nichž ta která populační skupina žila, tak aby
INTELIGENCE
Kolonizace mírných a studených zeměpisných šířek vedla k větším
požadavkům na inteligenci. Hlavní roli hrálo:
• obtížnější obstarávání obživy,
• nutnost budování obydlí,
• přežití v zimě.

Europoidé
V posledních 80 000 letech bylo podnebí chladnější než dnes.
Běh...Automaticky kráceno

366232

30.8.2018 16:55

RE: Podnětné čtení k tématu...

Pátá Mojžíšova 7:24 46.?.?.?

Reakce na 366193

Petr Bakalář, Tabu v sociálních vědách;
účelový výtah, pokračování:

Europoidé
V posledních 80 000 letech bylo podnebí chladnější než dnes.
Během poslední doby ledové, cca 24-12 000 let před naším letopočtem,
klesla teplota v Evropě a severní Asii o 5 až 15 stupňů. Prostředí
bylo podobné tomu, jaké známe z dnešní Aljašky. Na rozdíl
od tropického a subtropického pásma byla rostlinná potrava sezonní
a nebyla dostupná během zimy a jara. Lidé se tedy museli orientovat na lov velkých býložravců - mamutů, koní, sobů.
I u moderních lovců-sběračů se proporce lovu a sběru mění se zeměpisnou
šířkou. Lidé v arktických a subarktických pásmech se
spoléhali téměř výlučně na lov. Lov na otevřených pláních je obtížnější
než v zalesněné krajině, kde je mnoho možností se skrýt. Objevila
se nutnost líčení pastí, výroby sofistikovaných nástrojů na
lov a zpracování velkých býložravců, péče o oděv, obydlí a oheň
(v Euroasii bylo obtížnější udržovat oheň, naproti tomu v Africe
jsou spontánní požáry křovisek běžné).
Významný dopad klimatu na používané technologie se dá dokázat
např. tím, že mezi současnými lovci-sběrači existuje vztah
mezi zeměpisnou šířkou a množstvím a složitostí nástrojů, které
používají.

Osobnost
Levin (1997, s. 165) uvádí, že podmínky v severní Evropě podporovaly rozvoj spolupráce. Nutnost spolupracovat při lovu a následné dělení kořisti selektovalo geny pro sociální chování.
Reciproční altruismus (a silné skupinové normy) se vyvíjel v podmínkách vzájemné závislosti. Míra této závislosti byla větší u lovců než u sběračů.

Plánování je méně adaptivní v teplých klimatech, kde je potrava dostupnější a rychleji se kazí. V těchto klimatech tudíž nebyla schopnost plánovat do budoucnosti pod takovým selekčním tlakem jako v chladnějších klimatech.

REPRODUKČNÍ CHARAKTERISTIKY
Optimální kombinace reprodukčního chování (tzv. mating effort) a obstarávání obživy závisí na obtížnosti získávání potravy v tom kterém klimatu. V teplých oblastech jsou ženy při opatřování obživy pro sebe a pro své děti na mužích nezávislejší než v chladnějších klimatech, kde se potrava získává převážně lovem. To mohlo vést k rozdílům v sexuálních normách. Levin (1997, s. 176) se domnívá, že jelikož se žena v zemích s teplým klimatem
snáze uživí sama, může být menší selekční tlak na preferenci věrnosti při výběru muže a méně silná selekce pro muže, aby byli věrní.

…prostředí, kde je větší potřeba rodičovských investic, selektuje geny pro inteligenci.

xxx

Afričané s IQ 70 a s mozky vymytými islámem, to je teprve síla!

366233

29.8.2018 13:59

Nekorektně: IQ testy jsou na hovno

juvi 90.?.?.?

Ten obrázek nemá smysl. IQ testy představují určité sady dotazů, na které lépe odpoví lidé západní technické společnosti. A vůbec tím není řečeno, jaká je schopnost lidí se správně rozhodovat - tedy projevit 'inteligenci'. Jednoduchým důkazem je vlastně i tento článek, který je reakcí na nesmyslnou migraci do Evropy: Pokud by lidé 'Západu' byli skutečně tak inteligentní - a tak dobře se rozhodovali, nikdy by něco takového nepřipustili. Zatím, dovolím si tvrdit, co krok západoevropské civilizace (ke které ovšem z řady důvodů nepatříme) během posledních desetiletí, to zhovadilost vedoucí do propasti. (Bohužel se snažíme tvrdit, že k ní patříme a tak nás také táhnou s sebou.)

366195

29.8.2018 17:22

RE: Nekorektně: IQ testy jsou na hovno

Kalman 37.?.?.?

Reakce na 366195

Presne tak

366201

29.8.2018 20:39

RE: Nekorektně: IQ testy jsou na hovno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 366201

nezmysel, IQ testy fungujú presne - v komplexnej strojovej civilizácii.
Existuje ešte jeden taký test, je to vlastne test na spôsob myslenia. Na obrázku je veľký človek a malý slon. "Európske" dieťa takmer automaticky vyvodzuje, že slon je ďaleko, človek blízko. "Africké" dieťa vyvodzuje, že slon je malý, aby ho človek ľahšie ulovil.

Problém je v myslení černochov - Hovorí sa tomu aj "magické myslenie" - ak niečo veľmi chcem, stane sa to. Typické myslenie čiernych afričanov a arabskej populácie.

366207

31.8.2018 21:43

RE: Nekorektně: IQ testy jsou na hovno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 366195

Zřejmě vůbec netušíte, kdo za likvidací Evropy stojí. Bílá civilizace to opravdu není. Začněte třeba tímto jménem. Barbara Spectre.

366251

1.9.2018 10:30

RE: Nekorektně: IQ testy jsou na ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366195

Daleko důležitější než nějaké IQ testy, kterými dnes maipuluje každý hlupák, z nichž spousta jich si vysoké IQ dokonce někde zaplatí, jsou, a měly by být spíše používány testy potenciálního kriminálního myšlení. Protože už dnes i profesionální odborníci z ústavů duševního zdraví národa, zvaných kdysi psychiatrie a nebo prostě pakárny, připouštějí, že více než 70 procent české populace jsou v podstatě hospitalizovatelní magoři, označil by takový test potenciálního kriminálního myšlení každého slabomyslnějšího a nebo úchyláka, a on mohl by se okamžitě octnout v databázi pro potenciální přijetí k policii, a nebo na úřad, a mohlo by se to dokonce stát hlavním kritériem pro přijetí do zaměstnání. Je odborně dokázáno, že napříkklad na policii a nebo na státních úřadech se hromadně koncentrují slabomyslní a nebo úchylác, a protože se dnes stát stal centrem organizovaného zločinu, mohl by pak takový nedopatřením přijatý slabomyslný a nebo úchylák bez potenciálního kriminálního myšlení ohrožovat kolegy ve firmě...

[velký smích]

366257

29.8.2018 18:07

cigáni z Rumunksak a Bulharska geneticky obohatili Duisburg

r.m. 31.?.?.?

starousedlíci včetně Turka prchají, jiný vzývá Adolfa
...na rozdíl od našich sluníčkových médií v pejzatých rukách o tom alespoň někdo natáčí a vysílá
Müllberge und Schrottimmobilien: Duisburg-Marxloh versinkt im Chaos https://www.youtube.com/watch?v=uC6qAnt506w&feature=youtu.be
-
největší ránu mi hned na začátku relace uštědřila moderátorka, která ten nahnědlý hmyz nazývá pouze korektně "přistěhovalci z východní Evropy", aniž by zmínila skutečnou etnicitu
- pošleme tam Kocába ať místním vysvětlí, že jsou rasisté [bliji]

366203

30.8.2018 14:14

To se mi nejak nezda...

tykev 2a02:x:x:x:x:x

Nekdo domaci si pozve do baraku cizince, ktery mu znasilni manzelku, zabije bratra a zbije dite. A po techto udalostech je cizinec dotycnym oslavovan jako obohaceni a tragedie na domacim spachane jsou jim samym chapany jako nedostatek tolerance.
Na druhou stranu se nekdo vyda, coby potrebny uprchlik, s 5000 dolary a smartfounem do zeme, ve ktere pro nej neplati mistni pravo a ktera mu k tomu jeste da penize na ruku, zaplati pojisteni, bydleni, diteti skolu a postavi mu za statni penize motlitebnu, jiz dotuje provoz. A muze si tak v nove domovine delat co chce a zcela bez prace a bez existencnich obav si vesele uzivat zivota.

A pak vam nekdo rekne, ze domaci, ktery si vsechno nejen necha libit, ale jeste mluvi o obohaceni, ma vedecky dokazane vyssi IQ, nezli cizinec, co ma vsechno zadarmo, existenci zajistenu az do smrti a nemusi sepri tom ani bat policie.
Tak to jsem tedy blazen... [naštvaný]
Podle zdraveho rozumu je domaci blbec na entou a prisedsi cizinec naopak inteligentni tvor, chytre smerujici za vyhodami. A zadne vedecke poznani nedokaze tohle hodnoceni zmenit.
Jestli to nahodou neni tak, ze vysledky psychotestu zavisi na tom, kdo je delal a z jakeho kulturniho ci civilizacniho okruhu pochazi. Chtit po cloveku z Nove Kaledonie, aby mu byly prospesne ty same dovednosti, co napriklad Irovi a vzajemne je jimi pomerovat, to asi neni nejlepsi napad.
Docela by mne zajimalo, jak by dopadla Evropa, kdyby IQ testy sestavoval odbornik z univerzity Paricka Lumumby a pak je aplikoval na Nemce...to bychom se asi nasmali.

366225

30.8.2018 14:42

Odkaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a02:x:x:x:x:x

https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=481914&sId=&mId=

366226

30.8.2018 15:06

Kam se poděla dědičnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

V Českých zemích se ještě v nedávné minulosti rodili géniové. Jejichž díla i jména se stala světoznámými. Namátkou pár jmen: Smetana, Škoda, Slavíček, Křižík, Marold, Dvořák, Mánes, Kolben, Daněk, Kupka, Fila, Baťa, Hašek, Ledwinka, Špála, Janeček, Walter, Ježek, Heyrovský, Seifert, ... a mohl bych ještě dlouho pokračovat.

V současnosti je naše země ve světě známá jmény: Kožený, Rittig, Krejčíř, Rath, Kalousek, Smetka, Bakala, ... darmo mluvit.

Kardinální otázka. Kam se poděly geniální talenty velikánů z prvního odstavce? Nebo jsem snad přehlédl nějakého českého významného hudebního skladatele, malíře, vynálezce, spisovatele, průmyslníka, ... , který tvořil v uplynulých třiceti létech? Soudím, že nepřehlédl. Co způsobilo, že se tvořivá genialita významných Čechů minulosti nedědí? A místo toho se zvrhla v talenty současných "významných" Čechů krást, lhát a podvádět?

Vojta

366227

30.8.2018 16:30

RE: Kam se poděla dědičnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366227

Z čeho soudíte, že jste "nikoho nepřehlédl"? Nedíváte se moc na teelvizi, Vojto ?

[velký smích]

366230

31.8.2018 12:48

RE: Kam se poděla dědičnost?

Sekret agent 90.?.?.?

Reakce na 366230

Máte naprostou pravdu. Já znám třeba Václava Šedého, a to je vynálezce a bavič jako víno. Jeho stránky:
test1.websnadno.cz
Zasmějte se všichni....

366240

31.8.2018 14:19

RE: Kam se poděla dědičnost?

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 366230

na mne úplně zapoměl, zvážím žalobu na ochranu osobnosti. Nenechám na sobě IQ štípat! [zmaten]

366241

31.8.2018 19:25

RE: Kam se poděla dědičnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366241

Pan "kožený bič" stříká mindráky, bere na to prášky na hlavu ve dne i v noci, ale v háku na krajském policejním ředitelství na Zbraslavi mu tak maximálně dovolí uveřejnit služební telefon jeho šéfa 974...v telefoním seznamu, i když je to absolvent policejní akademie v Bratislavě . Tam se samozřejmě IQ neměří, protože by to byla diskriminace pacienta, tedy promiňte, absolventa...[velký smích]

366247

3.9.2018 22:15

RE: Kam se poděla dědičnost?

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 366247

na služebnách by měli zdrcující podstav)))

366300

4.9.2018 11:57

RE: Kam se poděla dědičnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366300

Soudruzi teď byli služebně v Moskvě na Ármy 2018. Nejvíc prej se jim prej líbil ten robot od Kalašnikovů který stál před pavilonem. Když ho chtěli koupit, aby mohli v Praze zasahovat proti extrémistům na dálku z kanclu, aby se jim nic prej nestalo, rusové se jim smáli, a vysvětlili jim, že je to jen reklamní figurina, a že je to jen z umělý hmoty. Generál JUDr. Lochman PhD pak hned jakmile odešli z obchodního oddělení od Klašnikovů celou výstavu až do konce strávil tím, že stál před tím robotem a smál se mu před návštěvníky, a ukazoval jim že je to prej z umělý hmoty. Netušil, že¨si z něj rusové podruhý ten den udělali srandu. Přišel na to až kapitán Kořínek, který na tu umělou hmotu přiložil magnet.

[velký smích]

366307

6.9.2018 16:09

RE: Kam se poděla dědičnost?

Velitel IV. odřadu URNA 90.?.?.?

Reakce na 366307

Jen si hrajte,stejně vás všecky smete nová epocha. My jsme ale jako švábi, my přežijeme všecko všecičko.
My jsme mládež nová, mládež Alláhova![chechtot]

366333

8.9.2018 13:02

==RE: Kam se poděla dědičnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366333

Viděl jsem v pivovaru dvě patra sladu prolezlé vrstvama vyžraných švábů 5 cm délky. Na 100 m3 stačí jedna plechovka, jeden ventilátor a osum hodin času. Pak se to vyvětralo, přeházelo lopatama, přeselo, a ještě z toho bylo uvařený pivo, a metráky švábů s chutí sežrala prasata...

[velký smích]

366368

10.9.2018 14:25

RE: ==RE: Kam se poděla dědičnost?

Marek Dago Ch. 90.?.?.?

Reakce na 366368

To já jsem zase jednou na vlastní oči viděl a slyšel zpívat vysokého policejního důstojníka "ozvi se mi na profil, jestli nejsi pedofil"!!! V tomdle státě je možné opravdu všechno.
Nejlepší je mezi dvě pravdy dát jednu lež anebo rovnou konspirovat pravdou!!! To nikdo neodhalí!!![cool]

366431

10.9.2018 19:43

RE: ==RE: Kam se poděla dědičnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366431

To zpívají na pražském krajském policejním ředitelství na Zbraslavi zejména na protiextrémistickém odboru od rána od šesti co přijdou do háku do osmi do večera, kdy končí a běží na mastnou tyč aby odjeli do paneláků bydlet ke svým pákistánským sousedům..

[velký smích]

366436

30.8.2018 16:17

IQ testy psychologie

Jinoch 31.?.?.?

Hodím jsem jiný pohled na IQ testy a celkově schopnosti člověka. 2 Roky se zajímám o psychologii konkrétně socionika. Takže poměrně krátká doba. Jedná se o typologii člověka, která vychází od učení Junga. Přeskočím řadu důležité omáčky a přijdu rovnou k věci. Každý člověk má svoje přednosti a slabiny. Když budete rozvíjet slabinu nikdy nebude v ní tak dobří jako když budete rozvíjet silnou stránku. A z toho to vychází lidé, kteří jsou silní emocionálních vztahových a sociálních stránkách(socionicky etikové) nikdy nebudou mít takové výsledky jako lidé logického myšlení. Na druhou stranu většinou logicky smýšlející lidé nedokáží řešit etické problémy jako etikové. Jenom pro upřesnění máme v sobě oboje akorát jedno převažuje před druhým.
Ještě jsem hodím zamyšlení nad geny a celkem na evoluci. Vždycky mě zajímalo jak se zvířata dostala na souš. Učila nás, že to tak dlouho zkoušeli až se evolučně vyvinuly plíce a všechno co slouží k přežití na souši. Vždyť, když nějaký tvor to zkoušel, tak buď umřel, nebo jestli se tedy nadechnul a pak šup hned do vody a znova to takhle zkoušel. Potom se musel ještě rozmnožit, aby předal zmutovaný gen. Prostě hrozně náhod a časově mě to přijde hrozně náročný. Času byla teda dost[smích]
Nedávno jsem se zajímal o epigenetiku a tam bych řekl, že jsem našel odpovědi aspoň částečný na tyto otázky a evoluci. Vychází mě z toho, že geny samozřejmě nás nějak nastaví, ale až naším životem určíme jaké geny předáme dál a ty mohou být o hodně rozdílný než na začátku. Tím pádem nevěřím na to, že když třeba jeden můj rodič umřel na rakovina já musím také. 1. Když předával gen tak mu bylo 20let a on umřel 60letech za 40 let se mu automaticky muselo něco změnit. Za co si mohl sám. Třeba kouřil. Když já kouřit nebudu, proč bych já na to umíral. Ještě třeba on právě začal až v těch 20letech takže při předání genu nemůže být zmínka o nějaké mutaci genu díky kouření. Prostě nastavení do našeho života máme, ale je jenom na nás jak ho budeme pozměňovat a tam je řadu faktorů, které můžeme ovlivnit.

366228

3.9.2018 1:02

RE: IQ testy psychologie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 366228

Casu mozna na evoluci mozna bylo dost. Pamatuju jak ve skole s jistotou mluvili o lalokoploutve rybe latimerii jako prechodovem stupni. Ploutve meli slouzit k laskovani typu lachtana nekde v priboji. Jenozmze prirozeny biotip tehle "fosilie" je hloubka 150 m, chycene exemplare prezili v akvariu 2-3 dni. Provozovat tlakovane akvarko na 15 atm neni sranda. Dale jak je mozne ze probehla evoluce tehle ryby a zaroven zustal vice jak 100 milionu ( s dataci v geologii je to problematicke museli by jsem znat koncentrace radiokativnich izotopu v pocatecnim stavu v ztuhlem sutru treba u Ar40, pokud jde treba o C14 to vyzaduje nemenost atmosfery a slunecni aktivity) nezmeneny original?

Supernadrazenost bile "rasy" na zaklade IQ?! Vikingove nedokazali kolonizovat severni Ameriku, ale plundrovali uspesne Evropu, i kdyz zalozili i kralovske dynastie byli asymilovani, ale v severni Americe... Technologicka uroven neprevysovala dostatecne Indiany a pouze s brutalitou narazili. Navic jim chybela podpora materskych zemi pro kolonizaci. Sahara vznikla nedavno, doslo k upadku Egypta jako predni mocnosti pred zhruba 3000 lety. Evropane se svou technologii a chladnym rozumem zmenili raz Evropy, to co bude mimo dosah Atlantiku se muze zmenit v polopoust nebo i poust. Hladove kameny v Laby nesou data 1616 (uplne jiny raz krajiny nez dnes), Mauderovo minimum vrcholi v roce 1740, ochlazeni Evropy na bruslarich treba na obrazech holandskych mistru. Jsem zvedav jestli bily bwana poruci vetru desti.

Dale behem otroctvi v obdobi kolonizace bylo premisteno zhruba 10 milionu lidi. Jednoznacne lide se schopnosti bojovat, odporovat, tedy vysokym IQ byli systematicky likvidovani nekolik stoleti. To by odpovidalo drastickemu snizeni IQ populace. Nemluvim o skrytem neokolonialismu. Jestli bude muset treba CR odvest 80% aktiv ven a cekat na svoleni o jakykoliv vetsi kseft od nejake velmoci, prizpusobovat domaci politiku..? Lze ocekavat i masovou emigraci lidi s vyskym IQ, schopnosti podnikat, upadek vzdelavaciho systemu, masove neprojeveni se lidi s talenty..... Jaksi mi clovek s kulturou, civilizaci... prijde i z genetickeho hlediska ponekud komplikovanejsi nez mravenci nebo vcely. I kdyz neverim na makroevoluci, nekdy se nemuzu ubranit pocitu, ze nekteri jedinci by nemuseli pochazet z opice, ale z pekne nenazraneho prasete. Momentalne jsme chladni logici a emocni a mravni mrzaci, kteri s nafukovaci ekonomii nekrytych penez privedli lidskou rasu na hranici nuklerni posledni valky. Inteligenti s nafouklym egem.

366281

1.9.2018 7:12

Mohou být mezi nimi kanibalové?

disident 83.?.?.?

Když byl v roce 1979 svržen prezident Středoafrické republiky Bokasa (císař Bokassa I)bylo v ledničkách prezidentského paláce nalezeno lidské maso.To vyvolalo zděšení ve Francii,jelikož v nedávné době před svržením tento kuriózní vládce hostil francouzskou vládní delegaci v nejvyšší sestavě na recepci ve svém paláci v hlavním městě Bangui.Tento případ z nejvyšších afrických kruhů nevylučuje možnost určitého množství kanibalů mezi běženci z černé Afriky.

366252

1.9.2018 10:16

= RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366252

Ještě daleko dříve než byl císař Bokasa svržen, mu tam pravidelně vozili zástupci Omnipolu zemědělské stroje ze Zbrojovky Brno, a bedny nábojů 152 mm k nim. Pamětníci z tohoto známého československého podniku zahraničního obchodu též rádi vyprávějí, jak se nikdy nemohli týden utrnout od císařových lednic, konzumujíce z nich jako pochoutku nejčistší proteiny.

[velký smích][velký smích]

366256

1.9.2018 11:22

RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?

swf 109.?.?.?

Reakce na 366252

Při míře existující mediální manipulace, je třeba si klást otázku o věrohodnosti
této informace ev. Qui Bono? Vím, že tato legenda je u většinové populace
hluboce zakořeněná, ale..?! Takových je přeci fůra. Vyvolení jsou na ně mistři.
Víte co se tam tehdy dělo, proč musel Bokassa(chytí tě do lasa) ze scény?

366259

1.9.2018 14:51

RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 366259

Násilnosti, za které jeho bizarní diktatura nese odpovědnost, byly v září roku 1979 ukončeny invazí zvláštních jednotek francouzské armády a tajné služby DGSE, které mu jeho lednice vyjedly dočista....

[velký smích]

366263

2.9.2018 7:01

RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?

disident 83.?.?.?

Reakce na 366259

Tato informace je stará skoro 40 let.Tehdy byl zcela jiný svět,na rozdíl ode dneška bylo v západních mediích daleko více poctivých novinářů,kteří se snažili svým čtenářům předvádět pravdivé informace.Takže poměřovat tehdejší dobu dnešními chaotickými poměry je bezpředmětné.

366273

Příspěvků: 54

29.08. 08:14 vladimir7  Sionistickí židia
30.08. 04:46 ignorek  RE: Sionistickí židia
30.08. 05:55 ignorek  RE: Sionistickí židia - to je jenom řidící korpus
30.08. 10:21 LS  RE: Sionistickí židia - to je jenom řidící korpus
03.09. 01:36 ignorek  RE: Sionistickí židia - to je jenom řidící korpus
29.08. 08:16 FERDA  Konstatuji, že je to podnětné
29.08. 10:37  Nekorektní otázka.
29.08. 13:55 Sekret agent  RE: Nekorektní otázka.
06.09. 11:20 Vlastimil  RE: Konstatuji, že je to podnětné
29.08. 09:09 Joseph Chlor  V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
29.08. 17:01 ROMAN1  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
29.08. 17:10 co na tom zalezi  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
29.08. 17:56 Joseph Chlor  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
29.08. 22:46  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
30.08. 11:43 Joseph Chlor  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
30.08. 16:24  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
30.08. 06:34 výjimečné porušení omerty  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
29.08. 21:29 Antimon  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
02.09. 17:18 Lovosičan  RE: V testu přežití by zase zřejmě propadli Evropané.
29.08. 09:42 svatoslav butora  hranice jsou dobré
29.08. 11:05 Joseph Chlor  RE: hranice jsou dobré
29.08. 19:54 svatoslav butora  RE: hranice jsou dobré
29.08. 11:49 WAZARI  Pravopis
29.08. 11:51  :-)
29.08. 12:35 Swfsh  Podnětné čtení k tématu...
30.08. 16:46 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Podnětné čtení k tématu...
30.08. 16:51 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Podnětné čtení k tématu...
30.08. 16:55 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Podnětné čtení k tématu...
29.08. 13:59 juvi  Nekorektně: IQ testy jsou na hovno
29.08. 17:22 Kalman  RE: Nekorektně: IQ testy jsou na hovno
29.08. 20:39  RE: Nekorektně: IQ testy jsou na hovno
31.08. 21:43  RE: Nekorektně: IQ testy jsou na hovno
01.09. 10:30  RE: Nekorektně: IQ testy jsou na ...
29.08. 18:07 r.m.  cigáni z Rumunksak a Bulharska geneticky obohatili Duisburg
30.08. 14:14 tykev  To se mi nejak nezda...
30.08. 14:42  Odkaz
30.08. 15:06  Kam se poděla dědičnost?
30.08. 16:30  RE: Kam se poděla dědičnost?
31.08. 12:48 Sekret agent  RE: Kam se poděla dědičnost?
31.08. 14:19 r.m.  RE: Kam se poděla dědičnost?
31.08. 19:25  RE: Kam se poděla dědičnost?
03.09. 22:15 r.m.  RE: Kam se poděla dědičnost?
04.09. 11:57  RE: Kam se poděla dědičnost?
06.09. 16:09 Velitel IV. odřadu URNA  RE: Kam se poděla dědičnost?
08.09. 13:02  ==RE: Kam se poděla dědičnost?
10.09. 14:25 Marek Dago Ch.  RE: ==RE: Kam se poděla dědičnost?
10.09. 19:43  RE: ==RE: Kam se poděla dědičnost?
30.08. 16:17 Jinoch  IQ testy psychologie
03.09. 01:02  RE: IQ testy psychologie
01.09. 07:12 disident  Mohou být mezi nimi kanibalové?
01.09. 10:16  = RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?
01.09. 11:22 swf  RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?
01.09. 14:51  RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?
02.09. 07:01 disident  RE: Mohou být mezi nimi kanibalové?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

48

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 106 čtenářů částkou 14 438 korun, což je 48 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Organizace islámské spolupráce vyzvala OSN, aby vyhlásila islamofobii za formu rasismu24.06.19 22:38 Evropská unie 0

Kanada masivně navýší příjem imigrantů - rozjíždí OSN Globální kompakt pro migraci24.06.19 22:22 Kanada 0

Okamura (SPD): EU se souhlasem Babiše tlačí kvóty na migranty zadními vrátky24.06.19 22:05 Česká republika 0

OSN varuje: Státy jsou povinny respektovat práva islámských bojovníků, jejich manželek a dětí24.06.19 21:39 Evropská unie 1

Němečtí protestanti za aplausu politiků a věřících vyloučili členy AFD z náboženské akce Kirchentag24.06.19 00:28 Německo 0

V Německu se rodí fašismus: Vláda chce omezit ústavní práva tzv. "extrémní pravici" - tedy všem, kteří mají odlišný názor na migraci24.06.19 00:26 Německo 0

Temná minulost hraběte Walderode:Pomáhal vytipovat Lidice jako odplatu za atentát na Heydricha? Prolomení Benešových dekretů v den popravy parašutistů24.06.19 00:25 Česká republika 0

... a Trikolora mlčí22.06.19 18:54 Česká republika 1

Sudetomil Čižinský zve na Letnou a volá po normalizaci22.06.19 18:45 Česká republika 2

Tomio Okamura: Kriminální kauzy členů ČSSD22.06.19 18:17 Česká republika 0

Mapa sexuálních trestných činů spáchaných migranty22.06.19 18:14 Německo 0

Prý pokud v Česku nelegálně pobývající cizinec nic nespáchá, je těžké ho odhalit - to je lež22.06.19 18:04 Česká republika 1

Interpelace na Hamáčka: Případ znásilnění 16ti leté21.06.19 14:11 Česká republika 4

Egypťan plánoval v Brně zabít bývalou partnerku a jejího přítele, dostal šest let20.06.19 21:40 Česká republika 0

O2 a Ericsson v Kolíně testují 5G síť v praxi20.06.19 18:49 Česká republika 4

Policie už šetří lidi, kteří odsoudili znásilnění 16leté dívky africkým kriminálníkem19.06.19 22:47 Česká republika 8

Afričan, který znásilnil českou dívku, má od českého Ministerstva vnitra povolení k pobytu19.06.19 19:55 Česká republika 3

iDěs pátrá, zda policie jde po lidech, kteří nejsou nadšeni ze znásilnění české holky kriminálníkem z Afriky 19.06.19 15:41 Česká republika 8

90 % marokánských nezletilých migrantů bez doprovodu byli dospělí lháři19.06.19 01:44 Švédsko 0

Libyjské přístavy jsou bezpečné. Itálie odmítá pokrytectví EU a neziskovek19.06.19 01:13 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
22,45 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
28,57 Kč
Kanadský dolar
17,01 Kč
Australský dolar
15,63 Kč
Švýcarský frank
23,10 Kč
100 japonských jenů
20,91 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,91 Kč
Ukrajinská hřivna
0,86 Kč
100 rublů
35,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
31 738,18 Kč
1 unce stříbra
345,59 Kč
Bitcoin
245 209,00 Kč

Poslední aktualizace: 24.6.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 653