Diskuze k článku

Sharonův projev jinotajů zbavený

Příspěvků 56

27.12.2003 10:50

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"We killed them out of a certain naive hubris. Believing with absolute certitude that now, with the White House, the Senate, and much of the American media in our hands, the lives of others do not count as much as our own..." —Ari Shavat. Reproduced in the New York Times, May 27th, 1999

"One million Arabs are not worth a Jewish fingernail." —Rabbi Yaacov Perrin, Feb. 27, 1994

"I want to tell you something very clear, don't worry about American pressure on Israel, we, the Jewish people control America, and the Americans know it." —Ariel Sharon to Shimon Peres, October 3rd, 2001, as reported on Kol Yisrael radio.

23392

27.12.2003 10:58

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israelis back ‘disengagement’

A majority of Israelis support Prime Minister Ariel Sharon’s plan to “disengage” from the Palestinians, according to a poll conducted by Israel Radio. Fifty-nine percent of respondents voiced their support for unilateral disengagement, while only 22 percent opposed it, The Jerusalem Post reported. Some 41 percent of Likud voters favored the plan, and 38 percent opposed it. Sixty-four percent of Labor and Shinui voters supported the plan, whereas a 78 percent majority of National Religious Party and National Unity voters opposed it. However, only 43 percent believed Sharon would actually implement the unilateral steps, while 41 percent said they thought he had no intention of doing so.

23393

27.12.2003 15:54

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Herbe 62.?.?.?

Reakce na 23393

Pane Nohejle,
nezlobte, jsem uz v letech /bohuzel/, anglicky se tezko naucim a Vas nazor me velmi zajima....

23399

27.12.2003 19:00

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Josef 12.?.?.?

Reakce na 23399

Pane Herbe.
Pan Nohejl v podstate pise, jaky je Sharon dobry politik, ktery dovedl sjednotit narod a ty cisla jsou o tom jak s nim vetsina naroda souhlasi. My kdyby se nam takovy narodil bychom byli stale jeden narod se Slovakama a jeste by nam patrilo uzemi a prirodni bohatstvi Podkarpatske Ukrajiny. O stihacky bychom nezebrali, protoze dulezite komponenty jako motory by se vyrabely u nas a nasi kluci by letali na nejmodernejsich strojich s plnou elektronikou a vyzbroji. Nas stat by mel plnou zamestnanost a jelikoz nemusime vyhazovat tolik penez na zbrojeni byli bychom prosperujici spolecnost.
Cely ten clanek je o tom, jak se ma politik chovat a vyuzivat politicke situace ve svete a pred volbama v USA, aby neco poradneho udelal pro svuj narod. Ze si staveji zed se vubec nedibvim, kdyz vidim ty palestince v cernych kuklach a s kalasnikovem v ruce behajicich po ulicich, ja bych takove sousedy take nechtel mit. A tem kecum o palestynskem state vubec uz neverim, protoze si sami sobe vubec nedovedou vladnout a stat vytvorit. Od 1946 ziji na podpore od OSN a dosud nic nez vojenskou juntu nedali dohromady. Nic nevyrabi, kdo ma nejake skoly uz davno odtud utekl a kdyz OSN vytvorilo Izrael, palestinci dostali stat Jordan. Ti kteri chteji makat stejne jsou zavisli na zidovskych zamestnavatelich. Cely ten kolotoc vrazdeni udrzeje v kolobehu ciste nabozenska a rasova nenavist.

23401

27.12.2003 21:29

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Kaja karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 23401

To jste napsal Josefe hezky.
Pro me zustane navzdy zahadou, proc potrebuji palestinsti
Arabove jeste jeden stat. Proc se nepripoji k palestinskemu
Jordansku. I kdyz tamni kral neni zrovna vzorem demokrata,
po zlocineckem Arafatovi by to bylo neco jako raj na zemi.
Kaja

23404

28.12.2003 12:17

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Herbe 62.?.?.?

Reakce na 23401

Pane Josefe,
to je od vas mile[smích]))

23422

3.1.2004 17:52

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23401

Josefovi a Kájovi,

nemůžete tady jenom psát, co vám slina na jazyk přinese. Jordánsko nikdy nebylo palestinské, jordánský král se domluvil s oběma stranami a dal Palestincům Západní břeh, o kterém teď Izrael provokativně tvrdí, že je jejich. Nic s vašemi řečmi nezměníte na tom, že to je Izrael, který okupuje Palestinská území a nikoliv Palestina sní o své velké zemi, která ji byla naprosto izraelskou oficiální politikou zničena, nezůstal tam kamen na kameni, lidé v Rafahu a v Jeníně žiji s rodinami ve stanech, s bídáckým přídělem vody (izraelský občan má 27x větší příděl vody) tak se nedivte, že jenom přežívají, když žádné důstojné podmínky k životu jim Izrael nedává. A kukly na obličejích Palestinců? Mně se osobně také nelíbí, ale důvod je značně prozaický, aby je izraelsští vojáci nemohli indetifikovat. Zatímco vám vraždění civilistů pod záminkou terorismu naprosto nevadí, ani se o tom nezmíníte, ani o tom, že jsou jim soustavně ničeny domovy, zmíněná města jsou srovnaná se zemí a vy se nestydíte mluvit o prosperitě? Vy nevíte, co to znamená mít za souseda Izrael, který jen ničí a rozsévá smrt? Neříkám, že tzv. palestinský terorismus neeixistuje, ale zapomínáte, že to je Izrael, který uskutečňuje svůj grandiózní plán o Biblickém Izraeli. Mnozí sionisté se tím vůbec netají. Okopíruji nejenom vám část takového nacistického článku, co je plánováno s Palestinci a část odpovědi na něj. Když nechcete psát o skutečnosti, tak tu nešiřte neověřené a jenom vaše vlastní názory, které naprosto odporují realitě. Já také nevěřím, že jednou Palestinci budou prosperovat, národ, který je rasisticky 55 let utlačován a vyvražďován až do současnosti, nemá už jinou zkušenost než žít násilím. To je následek tzv „dobré vůle“ izraelské politiky. Ono z takové potupy se těžko vzpamatovávat celé generace...

23675

3.1.2004 17:53

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23675

22.9.2003 (BL)
Bushova "cestovní mapa" patří do koše
Nejenže selhala na celé čáře, ale má na svědomí další mrtvé a zmrzačené izraelské muže, ženy i děti. Je čas hodit ji do koše. "Musí se na to jinak," píše Shmuel Neumann v angličtině ZDE. Jeho článek shrnul Pavel Mareš.
Výňatky:
Izrael si nemůže dovolit luxus nečinnosti. Když se míru nedá dosáhnout vyjednáváním, musíme si jej vynutit.
Alternativní mírový plán
Celý dlouhotrvající konflikt můžeme velmi jednoduše ukončit následovně:
1. Pohádka o Palestincích musí skončit. Takzvaní Palestinci nejsou žádní Palestinci. Jsou to Egypťané usazení na území Gazy a Jordánci usazení na Západním břehu.
2. Egyptským občanům v Gaze a jordánským občanům na Západním břehu může být uděleno vízum k trvalému pobytu Moje poznámka: Budou tedy cizinci ve své vlastní zemi!!!!
3. Na celém území musí platit izraelské zákony. (Moje poznamka: Jinymi slovy palestinska uzemi se stanou izraelskymi.
4. Všechna území biblického Izraele musí být součástí státu Izrael. Neexistuje žádné ospravedlnění pro stále opakovanou lež, že Západní břeh Izraeli nepatří. Přivtělení Západního břehu k Izraeli nemusí provedeno být žádným viditelným aktem. Prosté uplatňování izraelského práva na tomto území tak jako kdekoli jinde bude mít stejný účinek.
5. Statisíce palestinských Arabů se rozhodly přesídlit do ciziny. Nechtějí nic jiného než normálně žít. Žít bez tyranie, útisku, svobodní od těch, kdo je po generace vykořisťovali. Pochopili, že zůstat by znamenalo odsoudit své děti k doživotní chudobě, zneužívání tzv. palestinským vedením, k anarchii. Nechtějí se stát plnokrevnými Izraelci, od jejichž synů i dcer bude jednou vyžadována tříletá vojenská služba jako od každého jiného izraelského občana. Nechce se jim platit tak vysoké daně, jako platí ostatní.
Chtějí pryč. Pomozme jim v tom.
Moje poznámka nakonec: Tak vidíte, co chtějí ti zatracení teroristi, oni chtějí, aby celé území bez vyjímky patřilo Izraeli a oni (Palestinci) mohli svobodně emigrovat do světa. Tohle je spravedlnost nejenom po sionisticky, ale po fašistickém způsobu. A Josef nám tu povídá báchorky o Velké Palestině, která ač jako normání měla existovat vedle Izraele (rezoluce OSN v roce 1947 nebo 48) Ale Izrael má taková privilegia, že žádnou rezoluci od svého vzniku nesplnil!!! Irák byl kvůli tomu zničen válkou, přestože na konci chtěl Saddám se s Bushem domluvit a splnit všechno. Dobře věděl, že válka bude jeho koncem, samozřejmě to nedělal kvůli svému lidu. Ale Bush chce zlikvidovat všechny potencionální nepřátele Izraele, tak je to vážený. Buďte tak laskav a informujte se i podle jiných pramenů, jak je vidět přístup na internet máte!!!

23676

3.1.2004 17:55

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23676

7.11.2003 (BL) Kraceno[překvapení]plotit nebo vyhubit: Ještě jednou k izraelskému plotuTomáš LinhartPavel Mareš ve svém článku tvrdí, že Izrael zeď postavit musí. “Jinak mu totiž nezbývá než ty šílence bezebytku vyhladit.” Má tato věta snad být naznačením “konečného řešení”? Lze snad popřít, že takováto myšlenka byla poznávacím znamením nacismu? Sebevražední atentátníci v tomto konfliktu pochází téměř bez výjimky z palestinských uprchlických táborů. Většinou jde o mladé lidi a jejich životopisy neobsahují žádný zvláštní psychologický nebo názorový znak, který by je nějak zásadně odlišoval od mnoha ostatních Palestinců. Vyhubeni by tedy museli být “bezezbytku” všichni Palestinci.
Vlastně nemám nic proti zdi jako takové. Pokud jeden národ chce postavit zeď na svých hranicích, prosím, jak libo. Ovšem Izrael nestaví zrovna na svých hranicích, ale hluboko na okupovaných územích. Pak již nejde hovořit o ničem jiném než o anektaci cizího území. Okupace je realitou. A ani vláda Izraele tento fakt nepopírá.
Je pak okupovaný, který se snaží osvobodit od cizí nadvlády a k tomuto užívá násilí, teroristou? Toto vůbec není jednoduchá otázka a nechci ani předstírat něco jiného. Konec konců v biblické době, na kterou se mnoho Izraelců odvolává, neobývali naše území Slované, ale Germáni a Keltové. Co se násilného charakteru okupační správy týče, Izrael násilí používá, stejně jako kolektivní tresty a věznění bez právního základu. Situace v Palestině pak rovněž není mírová, ale válečná.
Restituce území na základě Starého Zákona by byl nárok starý dvě tisíciletí. Pokud použijeme stejné měřítko na naši drahou Evropu, neřkuli USA, pak ouha - osm národů z deseti zde před dvěma tisíci let vůbec nebylo nebo obývalo zcela jiné části Evropy. Měli bychom snad restituovat Římskou říši? Berlusconi by proti tomu zcela jistě nic neměl a hodnověrné historické dokumenty o skutečné existenci této říše zabírají nepoměrně více stran než Bible.
A co s námi Čechy a Moravany? Máme si sbalit kufry a vydat se někam na Ukrajinu ke svým rodným slovanským bratrům? Pokud uznáváme biblický nárok Izraele, musíme to učinit! Jsme přeci důslední. Možná však důslední nejsme. Co když jsou však důslední naši germánští sousedé a vystoupí se stejným restitučním nárokem a okupují naše území? Jsou přeci „původní obyvatelé“ tohoto území kolem Vltavy a Labe. Jejich vojenská převaha je jasná a okupace by proběhla rychle. Češi by poté mohli provést jen několik zoufalých útoků. Ty by však byly v dnešní době označeny jako pouhý zločinecký čin fanatických teroristů, kteří se snaží zvrátit nezpochybnitelná historická fakta.

Pokracovani..

23677

3.1.2004 17:58

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23677

Oprava: Ten prekvapeny ksichtik tam nemel byt, ten mel byt, bylo tam misto toho O - Oplotit nebo vyhubit..

Dokonceni clanku Tomase Linharta:

Oplotit nebo vyhubit“, mám-li znovu citovat, není strategií pro mír, ale nacismus. Zeď, jak se již v praxi ukázalo, sebevražedné atentátníky nezadrží. Bylo by naivní myslet si, že jedna zeď najednou vyřeší celý konflikt. Pro to, aby se pak stala základem udržitelného kompromisu, stojí na špatném místě.
Vytvoření dvou oddělených států je samozřejmě nutností. Židovský stát Izrael již existuje, arabský stát Palestina ještě ne. Nemá cenu argumentovat, že Arabové chtějí nahnat Židy do moře, pokud se dnes ukrajuje salámovou technikou za pomoci osad a zdi právě z palestinských území.

23678

3.1.2004 19:46

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23678

Článek Pavla Mareše (výtah článku z angličtiny Shuela Neumanna)je natolik děsivý, že ho ještě dále doplňuji:

5. Na Západním břehu a v Gaze budou ustaveny relativně samosprávné země, stejně jako Šaron, Horní Galilea, Dolní Galilea a Negev tvoří uvnitř Izraele samosprávné celky, které lze pokládat za kantony či "státy". Budou moci vydávat vlastní státní nebo místní nařízení, stejně jako každý jiný stát či město [/RED]v rámci spolkového Izraele. [/RED/

6.Každému arabskému majiteli domu nebo pozemku v tomto pásmu, pokud se věrohodně prokáže vlastnickým právem sahajícím až do Otomanské říše, bude poskytnuta kompenzace. Ostatní budou pokládáni za svévolné uchvatitele a budou bez náhrady vyvlastněni.

7. Vykoupením pozemků od pouhého 1% arabské populace v Judeji a Samařsku získají Židé 58% půdy, jelikož 99% Arabů je soustředěno v osadách na zbývajících 42%. Soudy musí postupovat nesmlouvavě proti všem tzv. Palestincům, kteří věrohodně neprokáží vlastnické právo k domu či pozemku.
Moje poznamka:
Mohou se necim takovym prokazat Izraelci???? Jaky to zrudny fasisticky plan!
Tzv. Palestincům usazeným v arabských kantonech bude zaručeno právo prodat svůj majetek a hledat si živobytí jinde. Toto právo jim zajišťuje Listina lidských práv. Právo na vystěhování je nezcizitelným lidským právem.
Moje poznamka: Ale jejich zem je zabirana a jejich vlasnictvi je jim s bohorovnym klidem vyvlastnovano. To je take v souladu s Listinou lidskych prav???
Neobdělávaná půda v Judeji a Samařsku musí být zúrodněna. Tak jako zemědělci mají právo žádat o zemědělskou půdu ať společně formou družstev, mošavů a kibuců, či jednotlivě jako soukromí rolníci,
musí i v Judeji, Samařsku a Gaze neobdělaná půda patřící státu být nabídnuta k obdělávání izraelským občanům .
Moje poznamka: Palestinci ji nemohou obdelavat, protoze nemaji k tomu potrebnou vodu. Prestoze vodni zdroje jsou narodnim vlastnictvim a nezcizitelnym pravem (OSN), tak dostvaji nikoliv 27x menne nez Izraelci, jak jsem v predeslem clanku uvedla, ale 29x!!!
Zákaz osidlování dobytého území občany okupační mocnosti by se v krajním případě dal vztahovat maximálně na pásmo Gazy. Nikdo nám však nemůže nic vytknout, když americký zákon o půdě začneme okamžitě uplatňovat [RED[nejprve na Západním břehu. [/RED]

23689

4.1.2004 16:42

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Josef 12.?.?.?

Reakce na 23675

Malvariko musim Vas pochvalit, mate to do detajlu rozpracovane.
Osobne s Vami ovsem nesouhlasim, protoze se rozchazime v nazorech.
Muj nazor je , ze behanim po ulicich v kuklach a s kalasnikovem a granatomety a slibovat ziskani palestinskeho statu vyvrazdenim zidu se jim definitivne nepovvede. Ze jsou chudi je vina Arafata , jenom za lonsky rok prevedl z palestynskych penez na svoje osobni konto 800 milionu dolaru. Plot je zatim nejlepsi reseni. A Arafat je puvodem Egyptan a Palestynu okupovali Egyptane , Rimane, Turci a Anglicane a rozdil mezi tamnim obyvatelstvem je ciste nabozensky.Jordan byl vytvoren take Brity a je take na uzemi , ktere se nazyvalo Palestyna. Stat "Palestyna" nikdy neexistoval, je to nazev uzemi jako kdyz reknete "predni Asie". Zidi i Paletynci maji stesti, ze krestani jsou poserove a nezaberou si to pro sebe jako kolebku krestanstvi.

23755

4.1.2004 19:58

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Lev 172.?.?.?

Reakce na 23755

Pane Josefe, v nekterych Vasich vyrocich skutecne musim souhlasit, aspon z poslednich dvou Vasich prispevku. Je videt, ze se zacinate lepsit. Co se tyce pani malvariky, tak s tou souhlasim na 100% a vim proc. [mrknutí jedním okem] Lev

23769

5.1.2004 12:30

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23755

Pane Josefe,

děkuji vám za chválu, ale já ve svých příspěvcích se snažím hlavně argumentovat, abych některé lidi, kteří tyto informace nemají, jim je poskytla. Nějak pořád vynecháváte ten fakt, že Palestinská území jsou okupovaná. Není absolutně pravda, že Palestinci jako národ neexistují. Ano, v době přistěhovaleství Židů neměli stát, ale to židi neměli také. Stěhovali se do země, která byla po dva tisíce let osídlená právě Palestinci, už tehdy je sami tak nazývali!!!! Ze začátku palestinští rolníci netušili, co je čeká, a proto jim prodávali i půdu, protože neměli se soužitím místních (původních) židů žádné problémy. Jiní se začali proti masovému přílivu bránit. Ale OSN při vzniku Izraele vydalo rezoluci, o které jsem se zmínila při předešlém příspěvku, o dvou státech, izraeském a palestinském A od té doby se datuje ten nesmiřitelný konfilkt kdo z koho. Izraelský vznikl na prolité krvi, ale palestinský dodnes neexistuje.

Mýlíte se, pokud se domníváte, že Palestinci chtějí zlikvidovat izraelský stát. Vím, že někteří fanatici to mohou prohlašovat, ale hlavní je, že to oficielní politika není, naopak Izrael je bez vyjímky vyhlazuje. Palestinci si dobře uvědomují, že v dnešním světě na zničení Izraele není vůbec myslitelná.. Ale protože za Izraelem stojí mocné USA, dovoluje si to, co je mezinárodně odsouzené. Každý rozumně uvažující člověk si musí uvědomit, že tyto dva státy MUSÍ ŽÍT VEDLE SEBE, A JE K TOMU NEZBYTNĚ POTŘEBA MÍRU. *

Vím, že některé frakce používají stejné vraždění izraelských civilistů, a to je odsouzeníhodné, ale na obou stranách!! Izrael má ohromnou armádu proti Palestincům, ale ti mají jen ty kalašniky, s kterými samozřejmě vyhrát nemohou, ale jde jim o holé přežití. Nějak jste zapoměl, kdy vznikly tzv. mučedníci Al-Aqsa. Mešita Al-Aqsa je ta nejsvětější islámská mešita a Šaron tam vlezl se svou ochrankou, nikoli z úcty k islámskému náboženství, ale že prý kdysi před mnoha tisíci let tam měli svoje památky. Víte určitě dobře, že tehdy byli vyhnáni ze země nikoliv Araby, ale Římany. A pokud Hamás nebo Žihád zaútočí na vojenskou hlídku nebo vojenskou techniku, v mediích se málokdy o tom dá dozvědět. Většinou se hlásí jenom zase jen oběti na životech. A je naprosto bez pochyb, že mají právo se proti okupaci (vojákům) bránit.
Pokračování ..

23812

5.1.2004 12:33

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23812


Dokončení:

A co se týče palestinských křesťanů? Izrael se k nim chová úplně stejně. Důkazem je bombardování kostela pany Marie v Betlémě a nemocnici tamtéž. Ani zahraniční novináře tam nepustili, aby neviděli to barbarství pácháné při okupaci Betlému. Naopak na Středním východě křesťani jsou respektováni a muslimové drží i jejich svátky. Problém je hlavně v tom, že judaismus neuznává jiné náboženství.


Arafata jsem nikdy nechválila a myslím si, že jeho čas, přes jeho 40 letý boj za Palestinu, skončil. Zrovna tak ale už má odejít i Šaron, s kterým se stejně jednat nedá. Je to lidský řezník a masový vrah, který se netají tím, že bý nejradši Palestince vyvraždil. Důkazem toho je zabrání Golanských výšin v roce 1981 a dnes prohlašuje, že tam bude stavět osady (o tom problému také mlčíte, že se staví na palestinských územích neustále osady, jak chcete, aby to Palestinci nečinně snášeli???) a že se syrským prezidentem vůbec vyjednávat nebude. A nepište mi, že Šaron byl řádně zvolen. To byl Arafat taky. Šaron hrál nečestnou hru, která se teď dlouhodobě vyšetřuje. Článek kopíruji v druhém příspěvku.
Jinak prosím vás buďte aspoň trochu objektivní...

23813

5.1.2004 12:35

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23813

26. 2. 2003 (BL)Izraelská policie vyšetřuje možnou korupci v rodině Ariela ŠaronaZástupci Oddělení izraelské policie pro potírání podvodů a korupce budou v Jihoafrické republice vyšetřovat židovského milionáře Cyrila Kerna ohledně půjčky ve výši jednoho a půl milionu dolarů, která byla poskytnuta jeho příteli Šaronovi. Tato záležitost začala v roce 1999, kdy se zjistilo, že Šaron při volbách na předsednictví strany Likud získal tuto finanční částku nezákonným způsobem. Podle prvních prohlášení Ariela Šarona vzniklo podezření, že jeho synové Žalaad a Omrí získali tuto půjčku, aby jejich otec mohl vrátit tento obnos, který dlužil, a že se jedná o protizákonný úplatek a porušení důvěry.Izraelská policie má podezření , že v Izraeli existuje skupina, která je zdrojem financí a má zájem úplatky docílit určitých výhod. Podle nových informací, které získalo toto oddělení, vyšlo najevo, že půjčka byla uvedena na jména Šaronových synů a jméno Cyrila Kerna v ní nefigurovalo. Pochyby izraelské policie vzrůstají poté co zjistila, že Cyril Kern, podnikatel v oboru textilu, se v posledních letech potýkal se stagnací a finančními potížemi. Z tohoto důvodu byl tento podnikatel donucen k půjčce podstatně menší než jeden a půl milion dolarů od jiného podnikatele Arbiha Ghangara, který je rovněž Šaronovým přítelem. Na základě toho policie předpokládá, že zdrojem zmíněných peněz je Cyril Kern. Zrovna tak přišla na druhou částku milionu a půl dolarů, která byla uložena na účet Žalaada a Omrí Šaronových, za účelem úhrady půjčky Cyrilovi Kernovi. Po vyšetřování podnikatele Kerna hodlá policie vyšetřovat jako Šaronovy syny, tak i jeho samotného. Izraelská policie požádala o pomoc Interpol, aby ji pomohl zjistit, jakým způsobem se tyto peníze dostaly do banky v Tel Avivu. Zjistila, že Kern provedl převod ze svého konta v Rakousku do banky G.G. Morgan v New Yorku a odtamtud byla částka převedena do banky Discont na účet Šaronových synů. Policie doufá, že evropské soudy vydají příkaz k vydání kopií pohybů finančních částek na Kernově účtu. Také zjišťuje, komu patřil účet v bance v New Yorku, a kdo byl tak spoluúčastníkem převodu obnosu do Tel Avivu. Milionář Cyril Kern tvrdí, že Šaron je nevinen. Izraelský list Ha’aretz uvedl, že Kern podal písemné prohlášení, že převedl půjčku na Žaalada Šarona, nic za to nechtěl a neptal se ani, na co Žalaad půjčku potřebuje. Židovský milionář Kern toto prohlášení podal na ministerstvu spravedlnosti v Jihoafrické republice. Uvedl v něm, že půjčka nebyla určena Arielu Šaronovi, ale jeho synovi Žalaadovi. Neposkytl by mu tuto půjčku, kdyby nebyl přesvědčen, že ji potřebuje a že mu bude navrácena. Převedl ji v minulém roce 2002 a žádal o co nejrychlejší její splacení ve stejné měně a s úrokem 3%. Skupina izraelských vyšetřovatelů už dorazila do Johannesburgu.
Moje poznámka na konec: To je ovšem starší článek a ve vyšetřování se i teď pokračuje.


23814

27.12.2003 13:43

Pan Nohejl zareagoval ..

Peter Veliky 198.?.?.?

Jakmile se zde objevi nejaka zminka o zidech,pan Nohejl okamzite zareaguje. Tentokrat trikrat za sebou !
On asi neco proti tem zidum ma .
Tak bych rad vedel zdali ma radeji muhamedy.

23394

28.12.2003 20:17

RE: Pan Nohejl zareagoval ..

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 23394

to je tak zlozvyk dietata pri kritike na nieco/niekoho poukazovat na nieco/niekoho ine/ho

23433

27.12.2003 22:50

Sharonův projev jinotajů zbavený

djb 194.?.?.?

jednak by to chtelo alespon par prikladu z originalu a ukazat jak se to da vysvetlit timto zpusobem, pak me zarazi, ze nikdo ani svetove agentury ani USA a dokonce ani palestinci tomu spravne nerozumeji, ale prave autor clanku on a jediny ano. take se divim, ze by Sharon takovy plan takto vytruboval do sveta.
tyto veci ve me budi neduveru v tento clanek ac jinak je mi jasne, ze sharon nema zadny plan, ktery by nejak pomohl palestine ci zohlednil historicke skutecnosti.

23405

30.12.2003 3:29

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23405

jednak by to chtelo alespon par prikladu z originalu a ukazat jak se to da vysvetlit timto zpusobem}

Pane djb, to se nezlobte, ale autor je Izraelec, ale oproti zdeším židovským fanatikům, je mírový aktivista, takže není žádná pochybnost o tom, co říká.

pak me zarazi, ze nikdo ani svetove agentury ani USA a dokonce ani palestinci tomu spravne nerozumeji

Prosím Vás, vy chcete, aby to komentovaly USA? Vždyť ony jsou se Šaronem jedna ruka, chovají se úplně stejně, tak jak mohou kritizovat izraelaskou politiku? Proč zrovna Amerika ke všemu tomu barbarství mlčí? Snad náhoda? To přece ne!

take se divim, ze by Sharon takovy plan takto vytruboval do sveta.

Ale on to nevytrubuje, on to prohlašuje právě tak, aby to vypadalo, že právě on má tu dobrou vůli, zatímco každému informovanému je jasné, že jsou to jen a jen samé intriky. A jak víte, že Palestinci tomu nerozumí? Vědí moc dobře, jaké plány s nimi Izrael má. Ta dvouletá devastace a genocida, která hned začala po 11/9 je pro ně výmluvnější, než všechny agentury světa. Celou dobu tzv. teroristi volají po mezinárodních silách, aby se zabránilo vraždění civilistů, ale když Izrael, kterému jde o tzv. bezpečnost NECHCE, tak USA to nepodpoří. Prakticky jen západní Evropa dobře ví o co jde, co je to ale platné, když americká sionistická vláda dnes poroučí celému světu. Ale nic netrvá věčně, je pravděpodobné, že ještě hodně krve poteče, ale skončí to nakonec tak, jak skončili před nimi jiní.


23480

30.12.2003 5:01

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

ajakvselijak 68.?.?.?

Reakce na 23480

Malvariko

"vy chcete,"

pri te arabstine jste zapomela studovat cestinu!!!

23489

1.1.2004 21:03

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 23489

malvo, vidis, zas tu mas nejakeho ucitele, ktere mu vadi ne co, ale jak pises!!!
zdravi a vse nej do noveho roku preje
stefan

23587

30.12.2003 15:30

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 23480

>
>Pane djb, to se nezlobte, ale autor je Izraelec, ale oproti
>zdeším židovským fanatikům, je mírový aktivista, takže není
>žádná pochybnost o tom, co říká.

>
opravdu si myslite, ze tzv. "mirovi aktiviste" jsou tak cestni a pravdomluvni, ze o jejich vyrocich neni treba pochybovat ?

23509

31.12.2003 12:29

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

djb 194.?.?.?

Reakce na 23480

zdravim pani malvo,

ja nerikam, ze ten clanek je nepravdivy, jako analyza a prognoza to tak dost dobre muze byt. Nicmene, lecjaky projev lze vylozit ledasjak a mam spis dojem, ze autor v tom vidi to co chce, protoze tomu veri. O tom, jak tomu rozumi Palestinci samozrejme nevim nic, ale v uvodnich odstavich je v clanku neco v tom smyslu, ze tomu nerozumi. Coz tvrdi autor, odtud pak ta moje lehce jizliva poznamka. Od vlady USA opravdu zadne vyjadreni nechci, soucasna vlada USA pro me neni partner k rozhovoru[smích], ale k takove veci by si jiste nekdo jiny nez autor povsiml.
Jednoduse chci rict, ze pokud nekdo chce vylozit nejaky text, projev, basnicku tak pokud k tomu neuvede par citaci a nepoukaze, jak z toho ta fakta plynou, tak je to cele uplne o nicem. Nekdo mozna namitne, proc si ten blbec djb - jest autoosobniutok povoleny??? - nenajde original nekde na webu, v novinach... Nenajde, protoze ja jsem tu ten slepy a autor mi otevira oci, tudiz on by mel rict tady je psano a proto je to tak.

23540

31.12.2003 16:07

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23540

Vážený pane djb,

mně nezbývá nic jiného, než důvěřovat tomu, co píše slušný člověk přímo z Izraele, a tak je určitě s tématikou velmi dobře seznámen, a hlavně se zákulisím, o které mnozí lidé nevědí, protože je to taková hra na jinotaj.

Dnes jsem slyšela v BBC, že Šaron prohlásil, že než začne vyjednávat se Sýrii o Golanu, který Izrael zabral ve válce v roce 1981, proti odporu světové veřejnosti, bude po celé tři roky stavět na něm nové osady. Takže jemu ani nestojí za to něco před světem skrývat. To je sionistická bezbřehá drzost. Vědí že USA jsou jejich přítelem na věčné časy a za každou cenu, i vraždění bezbranných civilistů. Protože USA vyhrožují Sýrii, stejným způsobem, jak to začalo před pár lety i s Irákem, takže dobře vědě, že Sýrie nebude moc nic dělat, když se navíc stále opakuje, že jsou na seznamu terorismu, a to jenom proto, že jsou na straně Palestinců. Ona stokrát opakovaná lež se stává pravdou a na to sází jak USA tak Izrael. Nezbývá než doufat, že jednou se to příslovečné ucho džbánu utrhne.

P.S. V Golanských výšinách jde o vodní zdroje, jejichž větší část si Izrael přivlastnil. A vodní zdroje jsou OSN určené jako národní majetek a nezcizitelné právo. Kdo se dnes ohlíží na práva nejen vodních zdrojů, ale i bezbranných lidí? Dnes světem vládne jen politická přetvářka a lež...

23549

28.12.2003 0:51

Sharonův projev jinotajů zbavený

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

ina zaujimava sprava
------------
Londýn 27. decembra (TASR) - Komisár Európskej únie pre zahraničné záležitosti Chris Patten tvrdí, že euroblok sa blíži k svojim limitom na prijímanie nových členov, avšak moslimské Turecko nie je zatiaľ z rozširovania vylúčené.

Niektorí politici chcú, aby sa členom EÚ stal aj Izrael, no Patten túto možnosť vidí ako nepravdepodobnú, keďže rozšírenie z 15 na 25 krajín bude aj tak zaťažkávacou skúškou pre úniu.

"Musí byť nejaká hranica, kde už EÚ skončí. Tú hranicu už máme takmer stanovenú," povedal dnes Patten vo vysielaní rozhlasovej stanice BBC.

Patten sa nazdáva, že je nepravdepodobné, že by únia vôbec prijala do svojich radov židovský štát. "To, o čo sa pokúšame, je, aby sa Izraelčania mohli podieľať na našej politike a ekonomike bez toho, aby mali účasť v našich inštitúciách," dodal.
---------------


najzaujimavejsia na tej celej vedomosti je posledna veta, nevinny citat. ja si to vysvetlujem asi tak. mat vsetky vyhody a nic zato neplatit.

23407

28.12.2003 20:19

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Jedinecny 80.?.?.?

Reakce na 23407

mat vsetky vyhody a nic zato neplatit.

myslite ako napr. obrovska financna/materialna pomoc (obrovsky zadlzenych) USA Izraelu?

btw, prijat Azijsky stat do Europskej unie, uz to znie nelogicky ..

23434

30.12.2003 10:57

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Reakce na 23434

ono by sa to na prvy pohlad mohlo zdat nelogicke, ale napr. Berlusconi vyzval toho roku clenov EU aby sa pripravili na buduce clenstvo Izraela v EU.
koniec koncov sa predsa Izrael zucastnuje majstrovstiev Europy vo vsetkych sportoch a na europskej Grand Prix v spievani.
ako sa zda, ked Zidia chcu, tak neplatia ani geograficke zakony, nie to zdravy rozum.

23496

28.12.2003 2:10

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jakmile se zde objevi nejaka zminka o zidech,pan Nohejl okamzite zareaguje. Tentokrat trikrat za sebou !
On asi neco proti tem zidum ma .( Petr Veliky )

Ja vubec nic nemam proti zidum ,do te doby ,dokud nezjistim ,ze z nas delaji blbce,jsem velmi haklivy ,jestlize v pondeli napisou ,ze je to zeleny a v utery ,ze je to cerveny.
Kdyz v roce 1920 delali scitani obyvatelstva v teto casti sveta ,tak zide,ty puvodni "Babilonsti" hovorici hebrejsky a staroiractinou,tak ,tech bylo jen 8% z celkoveho poctu obyvatelstav,ti ,kteri prisli pozdeji z Evropy a kteri na zionisticke sjezdu chteli Ugandu,jako svoji zaslibenou zem ,kus Teaxasu,uvazovali o casti Argentiny,casti Nemcka a Madagskaru se nakonec rozhodli,ze Mojzis jim prirknul Palestinu,ale nejdrive se museli preorientovat z zidovstiny na hebrejstinu,nebot "doma" se nemohli nijak domluvit.Jestli mne ve sve "Velikosti" chcete premluvit ,ze 8% ma narok prehlasovat 92% jinych obyvatel a ze pristehovalci ,kteri nikdy nemeli vztah k teto zemi,nebot k ni nikdy nepatrili maji vetsi narok naz Palestinci,tak ,prosim je to Vas nazor ,ja Vam jej neberu ,ale historicka pravda je ,ze zidu zde bylo 8%.
Kdyby ,jste chteli mluvit o terorismu ,tak si prectete i ze zidovskych pramenu k padesatemu vyroci zalozeni statu Israel clanek o Der Yassin z ust zidu samotnych.Vrele doporucuji,ale ,hlavne ,nedelejte z lidi blbce!!!!

23409

2.1.2004 16:21

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

oksy 212.?.?.?

Reakce na 23409

Podla mna p. Nohejl je skor proti sionistom ako proti Zidom (napr. Uri Avnery je tiez Zid). A ani sa mu necudujem.

23629

28.12.2003 2:32

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Population of Palestine and Israel, 1914-1951


--------------------------------------------------------------------------------
Sources: Schmelz (1991), pp. 26. 31-32; Metzer & Kaplan (1990). pp. 104-105; Horowitz (1954), p. 155.
-
Zde se nesmi zapomenout ,ze uz pred rokem 1914 zacli pristehovalci prichazet do Palestiny v ramci Rothchildova programu.
Rok scitani obyvatelstva
Pocet Arabu Pocet zidu Celkovy pocet
Date No. of Arabs No. of Jews† Total population
1914 estimation 715,000 85,000 800,000

October 1922 census 679,800 83,800 763,600
November 1931 census 858,700 174,600 1,033,300
1940 estimation 1,078,600 460,100 1,538,700
1947 estimation 1,333,800 609,000 1,942,800
November 1948 census 69,000 716,700 785,700
1951 estimation 173,000 1,404,000 1,577,000

Zide-zionisti,tvrdili,ze tato zeme je bez obyvatel,pritom zidu-hebrejskych bylo o mnoho min ,nez Arabu.Jestli ,zide -zionisti tvrdi ,z etech 85 000 zidu ma narok na uzemi Palestiny ,tak v Americe ,americti indiani maji narok dostat zpet Ameriku!!!!
Par tisic cikanu ,muze tvrdit ,ze jim nalezi Ceska republika.Takze ,pristehovalectvi do teto zeme ,je ciza ,okupacni sila ,ktera sem nepatri i kdyby zde byla dalsich sto let,tak ,stale domaci pravo maji mistni domorodci-Arabove ,pred pristehovalci z celeho sveta a za krveproliti nesou zotpovednost Britove a Spojene Narody,pred tim Liga Narodu ,kteri toto upekli v zakulisi a neptali de Arabu ,tak ,jak v Mnichove "bez nas a o nas"

23412

30.12.2003 3:34

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 23412

Pan Nohejl vám tady nesutále uvádí spoustu argumentů, mnozí přehlíží všechny argumenty, dokonce od izraelského autora, což Uri Avnery je. Radši se tu baví stylem napadáním druhého pro jeho podložené názory. Čest všem Židům, jako je autor tohoto článku a hanba těm, kteří skunečnost nechtějí vidět a schvalují to nejhorší barbarství, páchané na palestinském lidu.

Na jedné straně jim vadí krutost Saddáma, která Americe dříve vůbec nevadila a na druhé straně omlouvají masového vraha Šarona. Jaká to přetvářka!

23482

28.12.2003 3:11

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Maly vynatek z historie ,tak zvanych zidu,kdo neveri ,tak at navstivy" Chazar History".
What do we face now? If we trigger a world war that may develop into a nuclear war, humanity is finished. Why might such a war take place? It will take place as the curtain goes up on Act 3: Act 1 was World War I, Act 2 was World War II, Act 3 is going to be World War III. The Jews of the world, the Zionists and their co-religionists everywhere are determined that they are going to again use the United States to help them permanently retain Palestine as their foothold for their world government. That is just as true as I am standing here. Not alone have I read, but many here have also read it, and it is known all over the world.


Mr. Benjamin Freedman ended his lecture with the terrifying words which many well-informed Americans are already saying in this year of 2001: "We are going to suffer the same fate as Germany suffered and for the same reason."


Mr. Freedman, member of that same race openly declares their ethnic origin: They are Asiatics, these Khazars, these pagans, these Turco-Finns. They were a Mongoloid race who were forced out of Asia into eastern Europe.

23413

28.12.2003 4:37

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co nam rekne za blabol Petr Veliky pri souctu bolsevickych obeti-140 milionu mrtvych.

THE WOLVES’ AGENDA


By natural genetics, the wolves will continue to destroy the sheep until there are no more sheep left. War is one of the devices which the wolves use to destroy the sheep. By manufacturing an incident to foment the sheep, the wolves can finance both sides of a war and get the sheep to kill each other. Therefore, the wolves have financed the Napoleonic wars; the American Civil War; World Wars I and II; the Korean War; the Vietnam War and all the so-called police actions under the United Nations since. The wolves are the authors of Communism and have slaughtered approximately one hundred and forty million people worldwide since the Bolshevik revolution in 1917. The wolves financed the Bolshevik revolution from the financial district within New York City. During the early years of the Soviet Union, the wolves killed and starved to death twenty million Ukrainian sheep-people of the seedline of the woman.

23415

28.12.2003 5:07

Sharonův projev jinotajů zbavený

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Jo vážení diskutéři ,pan Nohejl má proti Vám celkem neprůstřelné
argumenty.
Lidé, kteří podporují a schvalují zločiny, jenž páchá
Izrael jsou sami zločinci a jejich podlost a křivost
je tak očividná,že se s nimi ani diskutovat nedá!
Možná ,že někdy pan Nohejl ve své svaté víře trochu přehání,
protože ani věci , které se zdají být jednoznačné, při bližším
zkoumání nejsou černobílé,ale zločiny sionistů jsou naprosto
průkazné a ani o nich není třeba zavádět nějakou další diskuzi.
Může nakonec jednou být nějaká světová vláda!
Ničemu se nebráním.
Ale taková vláda musí být především vládou osvícenou pro všechny
a ne nějaká světovláda vyznávající nadvládu jednoho vyvoleného
národa nad druhým.
To už tady právě jednou bylo. Právě za Hitlera.
Také jeden árijský národ, který neměl dostatek "životního"prostoru.Stačí si přečíst "Můj boj" od Adolfa Hitlera. Myslím,že by se ti dva pánové Hitler a Scharon
mohli podat ruce.Také Bushe mohou vzít sebou.
Ten také příliš nezaostává!
Jak se ty dějiny báječně opakují!
A dnes bohužel právě někteří židé hlásají totéž,
ačkoliv kvůli tomu tolik trpěli.
Jenom oni mají právo na pravdu a to jenom tu jejich pravdu!
Proto také vlastní všechna média!!!
Také volby jsou dokonale zmanipulované!
A když jim nestačí manipulace s médii, docela sprostě lžou!!!
To je demokracie, která s prolhanými argumenty přepadla Irák
a teď neví ,jak z toho a snaží se zatáhnout do konfliktu
další státy.
Stejný systém je používán již dlouhá léta v Izraeli.
Ani se mně o tom už nechce psát, protože když se s hov... člověk
maže, tak tím více smrdí!!!




23417

28.12.2003 12:17

TROŠKU MIMO..........

Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

JEDEN Z PŘÍZPĚVKŮ NA DNEŠNÍ DEBATĚ NA US.YAHOO.........


SHAME on POLAND
by: kogutek2000 12/28/03 06:04 am
Msg: 1074427 of 1074438
3 recommendations

Shame on Poland, country which got an independence for only 30 years during the last two centuries now for a fee of US $$, now occupies another country.

But what one can expect from a country which is governed by a Jewish president Kwasniewski, formerly Stolzman and run by bunch of other Jews and controlled by Soros Foundation.

Almost every larger publication gets annual subsidy from Soros and sings his tune

....POUZE MĚ ZAJÍMÁ TO,JESTLI JE TO PRAVDA O KWASNIEWSKÉM??
NEVÍTE NĚKDO???

23421

29.12.2003 20:08

RE: TROŠKU MIMO..........

Caleb 217.?.?.?

Reakce na 23421

>
>....POUZE MĚ ZAJÍMÁ TO,JESTLI JE TO PRAVDA O KWASNIEWSKÉM??
>NEVÍTE NĚKDO???
>

Je pravda, že sa pôvodne volal Izaak Stolzman a neskôr si zmenil meno. Uspokojivá odpoveď?[smích]

23456

30.12.2003 11:36

RE: TROŠKU MIMO..........

Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 23456

HMMM,SOUNDS LIKE A BEHAVIOR OF A TYPICAL JEW - RUN SILENT-RUN DEEP!

23498

30.12.2003 17:35

Sharonův projev jinotajů zbavený

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

a to nie je o Kwasniewkom cela pravda.
su tu aj dalsie zaujimave skutocnosti:
-dokazane kontakty s kriminalnym podsvetim. v case, ked bol boxer Golota hladany v Polsku za organizovany zlocin, stretol sa s nim p. Kwasniewski, toho casu prezident Polska, na priatelsky pokec v Amerike. neskor ospravedlnoval tuto navstevu starym priatelstvom este z komunistickych casov. ale presne odtial, zda sa, su aj jeho kontakty s ludmi, ktori organizovali vydieranie sportovcov v Polsku a manipulovali sportove vysledky. reakcia Kwasniewskeho: stare znamosti z komunistickych casov, uz sa nestretavame, co ale sam poprel stretnutim sa s Golotom a jeho managerom, ktori k tym vyvolenym manipulatorom tiez patrili.
-dalsi jeho prehmat bolo klamstvo v case volieb, ked tvrdil, ze ma skoncene vysokoskolske vzdelanie. neskor sa ukazalo, ze to nie je pravda a az sud musel rozhodovat o tom, ci toto klamstvo malo vplyv na vysledok volieb. samozrejme, ze stare polske komunisticke sudnictvo, ktore si ho pamätalo este ako komunistickeho ministra drzalo s nim a vyhlasili volby za pravoplatne, pricom netreba pozabudat na fakt, ze vyhral tesne s Walesom, ktoremu bolo v tychto volbach vytykane, ze nema na urad prezidenta dostatocne vzdelanie. aky hlupak, mohol si predsa diplom vymysliet ako jeho kontrahent.
este sa da vela o tomto byvalom komunistickom ministrovi a tajnom Zidovi napisat ale uz nemam chut.

este snad skutocnost, ze Havel si tiez vysokoskolske vzdelanie pred volbami len vymyslel a Klaus si dal tak isto zmenit meno s Pruzinskeho na Klausa. zeby ten isty strategicky pool?

a media o tychto durchaus zaujimavych faktoch mlcia a radsej nas informuju o Anezke Prochazkovej a jej oneskorenej menstruacii po defloracii mimozemstanmi.[zmaten]

23512

31.12.2003 4:34

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

'Crats': rodents harass Israeli soldiers

December 31, 2003

Israeli soldiers stationed in the tense West Bank city of Hebron have recently been battling an enemy they define as more scary then Palestinian militants: enormous rats.

The rats, lured by piles of garbage in Hebron's streets, have become so daring they have even infiltrated military barracks and bitten at least two heavily armed combat soldiers - one in the ear and the other on the lip, the Israeli newspaper Maariv reported.

The rodents have grown so large that soldiers are calling them the Hebrew equivalent of "crats" due to their increasing similarity to the stray cats, Maariv reported.

The army declined to comment on the reported injuries to soldiers. It released a statement saying it is dealing with the problem with pesticides and traps, and that it is trying to coordinate garbage collection with the Palestinian Authority.

"In the past few weeks the rats have been more frightening then the terrorists," one unidentified soldier quoted by Maariv said.

Hebron is divided into Palestinian and Israeli-controlled zones. Israeli soldiers guard the Jewish enclaves, where about 450 settlers live, surrounded by 130,000 Palestinians. Friction between the two communities is frequent.

23527

31.12.2003 5:04

Sharonův projev jinotajů zbavený

joe 66.?.?.?

Pane peleska jste to vy ? 72 nebo 73 a porad poprcava v Praze studentky Zdravim Pepa

23530

31.12.2003 18:36

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 23530

Teda opravdu nevím,co máte na mysli.Nerozumím příspěvku ani za mák! Napište mně na peleska@email.cz. Děkuji.
A o "poprcávání" studentek zhola nic nevím. Možná je nějaká
záměna jmen.

23559

31.12.2003 18:49

Sharonův projev jinotajů zbavený

Emma Bovary 209.?.?.?

http://www.csaf.cz/spravy.php?sprava=353&PHPSESSID=a575e2e9a535ada9a920763730e05b16

23560

1.1.2004 4:32

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israeli population hits 6.7 mil. on 2004 eve

By Moti Bassok



Israel's population at the start of 2004 stands at some 6,750,000 people. In addition, there are around 250,000 foreigners living here, some of them for extended periods.





According to the Central Bureau of Statistics, 81 percent of the population - 5,450,000 people - are Jews. This includes 290,000 new immigrants who are not recognized by the Interior Ministry as Jews. The remaining 19 percent of the population are Arabs.

The year 2003 saw the smallest growth in population in 13 years - 116,000 people, or 1.7 percent. This is attributed for the most part to the slowdown in immigration, which in the past year constituted only 9 percent of the population increase, as opposed to 38 percent in 2000. Only 23,000 new immigrants came to Israel in 2003 as opposed to 34,000 in 2002.

23572

1.1.2004 5:04

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel won the war [WW I]; we made it; we thrived on it; we profited from it. It was our supreme revenge on Christianity.’
(The Jewish Ambassador from Austria to London, Count Mensdorf, 1918).
Washingtonsti radci presidenta Bushe ,uz opet volaji po "kosmeticke uprave sveta" k obrazu nelegalniho statu Israel ,jez ma mnoho napomahacu v radach Americke vlady,takze Perle,jez prohlasil ,"At ma Irak zbrane hromadneho niceni a nebo ne ,tak jej stejne napadneme".To same prohlasoval polsky marsal ,kdyz rikal o Hitlerovi"At se brani ,jak chce ,tak stejne jej dostaneme do valky".
Dnes Arian Sharon chce o 25% rosirit zidovske osidleni na Golanskych Vysinach a aniz by se ohlizel na tu spolecnost uhlazenych "kasparu" ve spojenych narodech,co tomu rika i celou tou armadou velmi draze palcenych odborniku na mezinarodni prava,nebot pravo silne pesti ,je tim pravem nejvyssim a tak se jeden pta ,nebylo by lepsi tenhle velmi nakladny spolek rozpustit,ktery neni na nic a na "prt".
Golanske Vysiny jsou Syrske uzemi a zde je predevsim zdroj vody o ktery jsou rapidne kraceni palestinsti obcane,zatimco zidovske travniky vynikaji svezi zeleni ,tak ,nekdo nemaji vodu k vareni,ale to je soucasti Sharonovi politiky se kterou souhlasi vetsina Israelcu a to je pro Sharona-jinak spravne jmenovany Scheinerman ,to hlavni ,nesouhlas mimo hranice Israelu jej ani moc nezajima,nebot tak zvana zapadni demokracie je slepa a hlucha v lesku jidasskeho baksise,penize zmuzou vse ,tak ,jak svetovy filosof a synacek rabbina Marx-Mordenchau predurcil.

23573

1.1.2004 21:14

Sharonův projev jinotajů zbavený

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

pratele, ano jsou to stale ty same veci s tim izraelem, skoda slova. akorat obdivuji trpelivost nohejlovu, cinnost malvariky a i pelesky, jak se potykaji s lidskou hlouposti, zaslepenosti a nepochopenim.
co se tyce zmen zidovskych jmen na jina, nezidovsky znejici, tak tady v usa je to beznym zvykem schovat se za nekoho jineho, co kdyby nahodou zase doslo k holocoustu!!!
stastny a vesely novy rok a konec terorizmu (za predpokladu konce izraele), preje vam vsem
stefan

23593

4.1.2004 2:59

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Sep. 9, 2000, p. 17)
The Torah-True-Jews proclaim: "[The Zionists] provoked and increased anti-Semitism in Europe which led to the 2nd World War ... The world-wide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany [were] initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress ... The Role of Zionism in the Holocaust ... The Zionist leaders were 'spiritually and physically responsible'."
(jewsnotzionists.org)
Zide-zionisti vyprovokovali druhou svetovou valku a ted chteji dalsi ,aby rozsirili na vsechny strany sve uzemi do tak zvaneho Velkeho Israelu,ktery ovsem zahrnuje ,jak ani nemuze byt ,vsechna nejbohatsi olejova pole,takze,uz se tezil olej i v dobe bajneho Abrahama,tam zahrneme i Kuwait "ktery jsme osvobodili" z rukou Husseina a zase iracky olej ,jmeni irackeho lidu potece do Haifi ,do te doby ,dokud Israel nezabere tato uzemi,takze ,kdejaky "Pepik" z PRahy a nebo "Joska " z Budapeste,"Vlado" z Bukureste ,"Vencek " z Warsavy , nasadi sve zivoty ke konecnemu obchodnimu cili svetoveho monopolu na olej-"Mojse a Rubinstein" kseftu!!!!!Mojse a Rubinstein nepujdou bojovat ,kdo by potom vedl kseft ,kdyby padli,uznejte samy??

Jews are allowed by their God to keep slaves. The modern day Israel takes advantage of this "divine" permission.
"Your male and female slaves are to come from the nations around you; from them you may buy slaves. You may also buy some of the temporary residents living among you and members of their clans born in your country, and they will become your property. You can will them to your children as inherited property and can make them slaves for life, but you must not rule over your fellow Israelites ruthlessly." (Leviticus 25:44-46)

23721

4.1.2004 3:14

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Paliska ,nezapomente v historii na podstatu o zivotnim prostoru,kdy ,pomalu vsechny zeme hledeli ziskat kolonie od Spanelska ,pres dobivacne Rusko,Japonsko,Porugalsko a jine zeme.
To už tady právě jednou bylo. Právě za Hitlera.

Také jeden árijský národ, který neměl dostatek "životního"prostoru.Stačí si přečíst "Můj boj" od Adolfa Hitlera.

Tou dobou ,uz Hitler hledel na kolonialni supervelmoc Velkou Britanii,ktera vlastnila pomalu 2/3 sveta a Nemecko prislo o sve dve kolonie v Africe,Nemecko bylo jedinou kolonialni zemi ktera neobchodovala s otroky ,coz se o jinych zemich neda rict.
Rakousko_Uhersko ,rovnez na zaklade "Britske kolonialni politiky" prislo o sve "kolonie" a Cechy byly uznany jenom pro to ,ze se to hodilo Britskemu imperiu,pomoci svobody jednoho naroda ,rozbit jiny silnejsi svazek,jez vadil a mozna i ohrozoval jedinou supervelmoc ,ktera rozdavala z ciziho svobodu ,ale sama ji jinym pomoci del a pusek brala,to byla politika te doby a nikdo dones nesoudi Britanii o mnoem vice nez soudi Nemecko,ktere melo dve "ubohe " kolonie a Nemeckou Guneu,co si cast prevzala kolonisovana Australie.Takze ,kdo by si dnes dovolil nazvat "jeho velicenstvo" nejvetsi kolonizatorkou sveta?Kdo by oznacil Francii za ,rovnez kolonizatora sve doby ,kdy valstnili Syrii ,Alzir a Maroko a jine zeme,Italii ,ktera za ziskani kolonie vedla valku proti Habesi,nakonec i zidovsky COlombus jel ziskavat kolonie pro Spanelsko a jak nakladali jesuiti s indiany ve stredoamerickych statech???
Nakonec ,vseho,jak jsme rozdelili Ceskoslovensko,ktere uz bylo mnohem drive rozdelene na tajnem Karlovarskem sjezdu????

23724

4.1.2004 3:34

Sharonův projev jinotajů zbavený

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Pane Nohejl,
já to vím. Píši někdy zkratkovitě.
A víte že "koncentráky" vynalezla "Velká Británie !!!
Už za Búrské války v Jižní Africe, kde nahnala lidi
do ostnatým drátem ohrazené prostory a tam je nechala chcípnout!
Také proto se nikdo z kulturních lidí v Evropě příliš z Brity
před válkou nekamarádil.Ony ty dějiny jsou "různé".
Jak kdo je vykládá!

23728

4.1.2004 3:40

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nakonec Bulhari sami vidi ,kam to vede,kdyz z "otrocke politiky Kremlu prejdou do otrocke politiky Washingtonu ,ktery je v otrocke politice-"lobby" Tel Aviv-u.Nikdo na svete nema pravo se michat do vnitrnich zalezitosti zeme a vest valku proti zemim ,ktere jsou krive obvineny je mezinarodni zlocin a jako takovy ma byt odsouzen i vsemi prostymi lidmi ,nebot politici a pravnici jsou vzdy bezuhonni a ziji podle vetru ,jak fouka a kolik to prinese do bankovniho konta.Kdyby ,kazdy ,opravdu demokraticky stat odmitnul politiku neokolonialismu ,zejmena staty ,ktere drive byli kolonisovane ,jak Moskvou ,tak Washingtonem,nebo Londynem ,tak by na svete bylo mnohem bezpecneji,nez je dnes.


Bulgarian soldiers refuse duty in Iraq after deadly attack

SOFIA (AFP) Jan 02, 2004
Some 30 Bulgarian soldiers have pulled out a 500-man battalion heading for Iraq following attacks there in which five Bulgarian soldiers died, the chief of staff of the army said Friday.
"Between 25 and 30 soldiers have declined duty, probably as a result of pressure from their families," General Nikola Kolev told Bulgarian radio.

The battalion is meant to replace 480 Bulgarian troops who have since September served as part of a 9,000-strong Polish-led multinational contingent in Iraq.

A total 19 people were killed and 200 wounded, including 64 Bulgarian troops, in a multiple car bomb attack Saturday in the holy Shiite city of Karbala, 110 kilometres (70 miles) south of Baghdad.

These were the first casualties suffered by Bulgaria and the country observed a national day of mourning on Tuesday as the bodies of the five killed were brought home for burial.

23729

4.1.2004 15:53

Sharonův projev jinotajů zbavený

Josef 12.?.?.?

Zidovsky Columbus jel ziskavat kolonie pro Spanelsko ??????????
Co se tady clovek vsechno nedocte. Rici ze Kolumbus byl zid je odvaha a rici to nejakemu Italovi se neodvazujte. Dodnes se hystorici prou , jestli se narodil v Janove (Genoa) a nebo ve vesnici na italske riviere. Duvodem jeho plavby nebyly ani kolonie ani otroci ale pristup do Indie a Asie vubec. Benatcane vynalezli neco , cemu dnes rikame kapitalismus a ovladli nejen cele stredomori ale i veskery obchod s dalnym vychodem, cemu dnes rikame monopolisace a to uz v patnactem stoleti. Spanele vytlacili ze Spanelska Islam a v r.1492 vyhnali ze zeme i vsechny Zidy. (To mam ze spanelskych pramenu a proto pochybuji ze Kolumbus byl zid.) Kolumbus totiz v Italiji nikoho nepresvedcil o jeho snu plavit se na zapad ale podarilo se mu presvedcit Spanelskou kralovnu Isabelu, ktera souhlasila s vidinou konkurovat Benatcanum a financovala jeho plavbu. Kolumbus do Indie nedoplul , ale stejne pojmenoval karibskou oblast jako West Indies coz na nekterych mapach najdete jeste dnes.
Za vsim tehdy byl obchod, ziskavani novych uzemi a oslabeni dominace Benatek (Venice).

23752

5.1.2004 7:26

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef ,je jeste hodne veci mezi nebem a zemi ,co nevime,jak rikal recky ucenec Sokrates "vim ,ze nic nevim" a tomu venoval pomalu cely zivot.Ja spoustu veci nevim ,ale stale nove a nove se dozvidam i diky tomuto foru.


2.1.1999 Czech newspaper”Lidove noviny”p.26.

So call “Nazi hunter”Simon Wiesenthal,who clams,that he found 1200 nazis made an interesting speech in the Carol University in Prague ,that;Christobel Colon or Krystov Kolombus is jew and he was on the voyage to find new country for Jews,who had under constand pressure from the Portugese catholic inqusition to live Portugal counry to Spain.This was the purpose of Christabel Colon’s voyage to discover a new promising jewish homeland .

In other words,America is a Jewish country according to Simon

Wiesenthal !!

23801

5.1.2004 9:46

Sharonův projev jinotajů zbavený

Josef 12.?.?.?

Pane Nohejl.
Osobne mi na tom tak nezalezi, co rikal pan Weisenthal a kde vzal podklady pro jeho tvrzeni. Nerozumim proc uvadite dve jmena - Christobel Colon or Krystov Kolombus. V knize o Columbovi, kterou vlastnim a jmenuje se "FOR GOD GOLD AND GLORY", a kde jsou i fotografie Kristofovych rukopisu a map z muzea v Seville- Spain nikde neni ani zminka o Zidech. Jeho otec se jmenoval Domenico a matka Susanna Columbus a byl pokrten v r.1451 v kostele Santo Stefano v Janove na jmeno Christopher podle Krista. Otec i matka pochazeji z horske oblasti nad Janovem a zivili se pestovanim ovci (otec) a matka predeni vlny. Do Janova se prestehovali a obchodovali dale s vlnou, ale jeho otec byl zrejme koumak, protoze jeste rozjel k tomu obchod s nemovitostma - pozemky, budovy. Takze nikde zminka o zidech. V dobe , kdy se Columbus vydal na castu byli vsichni zide ze Spanelska vyhnani, stejne tak Arabove, kteri Spanelsko okupovali od 8. stoleti. Veskere objevy novych zemi se delo ve znameni krestanstvi, krize a mece.
Lidovym novinam se take neda moc verit, protoze v listopadu , kdy Bush navstivil Bagdad meli fotografiji , kde jasne Bush stoji mezi kucharema v kamizolach a servuje bramborovou kasi vojakum a pod obrazek LN napsaly , ze si Bush vystava frontu na krocana. To mel byt preklad z angl. "Bush is serving the serviceman".

23806

5.1.2004 21:29

Sharonův projev jinotajů zbavený

xr 160.?.?.?

Trošku psycho, ne? paranoia světu vládne...přál bych pisateli tohoto článku, aby za 1)navštívil koncentrační tábory, aby se dozvěděl, proč vznikl stát Izrael a za 2) se párkrát projel izraelským linkovým autobusem - za 3)poseděl v izraelské kavárně při pití nějaké dobré kupř. brazilské kávy - apod. pak by jistě pochopil, proč se buduje tato bariéra a neměl by tak hloupé a paranoidní názory... [pláč]

23828

6.1.2004 4:29

Sharonův projev jinotajů zbavený

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef ,nebudte naivni,to ,co ctete o Kristofovi v ruznych knihach a encyklopediich ,je to ,co zide zcela kontroluji a pisi jen to ,co chteji abyste cetl,tam vam ovsem nereknou ,ze Kristof byl zid ,tak ,jako nereknou na sebe ,ze Balfoud byl zid a rovnez nenajdete v jejich kontrolovanem skolstvi ,jedinou spatnou znamku,ze by zide delali neco spatneho ,jen tam najdete cele casti ,jak oni strasne trpeli,kdyz nahlednete jimi kontrolovanou historii,tak zjistite ,ze "Kristalova Noc "byla nenapravitelnou a zakernou akci nacistu proti zidum,coz se vsude uvadi,ale neuvadi se ,ze zid zastrelil tretiho velvyslance Nemecka v Parizi.Take komunisti-zide v Ceskoslovensku udelali historii podle sveho,kdyz nakouknete do ucebnic z te doby a najdete vznik Ceskoslovenska,proste tam je casova dira nekolik roku a jejich historie zacina zase jen revolucnim hnutim a okupaci Ceskoslovenska.Proc si myslite ,ze chce Soros tisknout pro deti v Rusku ucebnice ?????
Myslite ,ze to dela z lasky k ruskym detem a nebo bude tisknout jen to ,co se zidum hodi k ovladnuti mysli ruskych deti,myslite ,ze tam napise ,ze ,tak zvana "Ruska" revoluce prisla pomoci zidu z New Yorku a zidovska banka to platila tu krvavou lazen 100 milionu obeti?
Kritof Kolumbus mel kolem sebe nekolik zidu ,kteri s nim jeli obevovat dalsi moznou cestu do Indie,tito zide meli krasne znejici spanelska jmena,takze ,vsude jsou uvadeni ,jako Spanele,nebot byl by to podezrely "Spanel",kdyby to byl Stain ,Morstein a treba Rubinstein,ze ano?
Nakonec zkuste zjistit jmeno ceskeho generala Cepicky ,jak se spravne zidovsky jmenoval,rad si pockam na Vas vysledek,mam dojem ,ze Vam to da hodne prace,kdyz i Lenin se ve zkutecnosti jmenoval Scrul.

23853

7.1.2004 13:09

Sharonův projev jinotajů zbavený

Lord of Chaos-boh osobne mtlehotsky (zavináč) post (tečka) sk 194.?.?.?

myslím,že židia by si mali uvedomiť ešte jednu vec,a to :
Aj palestinčania sú potomkami biblického Abraháma a ako takí majú nárok byť pochovaní v Abrahámovej jaskyni rovnako ako všetci mŕtvi zo všetkých zbytočných vojen na celom svete. A
zákony platia pre všetkých a ak nie dnes tak za chvílľu určite.

chvíľa-časový úsek presne neurčený,ktorý môže trvať tak dlho až niekomu dôjde trpezlivosť . . .

23984

Příspěvků: 56

27.12. 10:50 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
27.12. 10:58 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
27.12. 15:54 Herbe  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
27.12. 19:00 Josef  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
27.12. 21:29 Kaja  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 12:17 Herbe  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
03.01. 17:52 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
03.01. 17:53 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
03.01. 17:55 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
03.01. 17:58 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
03.01. 19:46 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 16:42 Josef  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 19:58 Lev  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
05.01. 12:30 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
05.01. 12:33 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
05.01. 12:35 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
27.12. 13:43 Peter Veliky  Pan Nohejl zareagoval ..
28.12. 20:17 Jedinecny  RE: Pan Nohejl zareagoval ..
27.12. 22:50 djb  Sharonův projev jinotajů zbavený
30.12. 03:29 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
30.12. 05:01 ajakvselijak  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
01.01. 21:03 stefan  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
30.12. 15:30 zdenek  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
31.12. 12:29 djb  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
31.12. 16:07 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 00:51 Bolo Sinsaev  Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 20:19 Jedinecny  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
30.12. 10:57 Bolo Sinsaev  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 02:10 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
02.01. 16:21 oksy  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 02:32 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
30.12. 03:34 malvarika  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 03:11 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 04:37 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 05:07 Peleška Milan  Sharonův projev jinotajů zbavený
28.12. 12:17 Čertíkbertík  TROŠKU MIMO..........
29.12. 20:08 Caleb  RE: TROŠKU MIMO..........
30.12. 11:36 Čertíkbertík  RE: TROŠKU MIMO..........
30.12. 17:35 Bolo Sinsaev  Sharonův projev jinotajů zbavený
31.12. 04:34 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
31.12. 05:04 joe  Sharonův projev jinotajů zbavený
31.12. 18:36 Peleška Milan  RE: Sharonův projev jinotajů zbavený
31.12. 18:49 Emma Bovary  Sharonův projev jinotajů zbavený
01.01. 04:32 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
01.01. 05:04 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
01.01. 21:14 stefan  Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 02:59 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 03:14 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 03:34 Peleška Milan  Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 03:40 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
04.01. 15:53 Josef  Sharonův projev jinotajů zbavený
05.01. 07:26 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
05.01. 09:46 Josef  Sharonův projev jinotajů zbavený
05.01. 21:29 xr  Sharonův projev jinotajů zbavený
06.01. 04:29 Robert Nohejl  Sharonův projev jinotajů zbavený
07.01. 13:09 Lord of Chaos-boh osobne  Sharonův projev jinotajů zbavený

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 31 čtenářů částkou 5 038 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,65 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
25,11 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 609,44 Kč
1 unce stříbra
440,53 Kč
Bitcoin
217 976,15 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 051