Diskuze k článku

Hitler řídí naše kroky

Příspěvků 43

13.7.2018 3:21

reaguju na ten výkřik ohledně nemožnosti dětem zaplatit obědy

r.m. 31.?.?.?

že je nemají je logické, po 30 letech už do žádné školy nechodí. A dětský přídavky by na ně mohly brát safraforte. Kluk pomalu plešatější než fotr už ))
-
Hitler neřídí naše kroky pane autore. Je to posel božího dobra Ďorďó Soros
Během své řeči pojmenované “Jak zachránit Evropu” zakladatel Open Society poznamenal, že EU pokládá za zhmotnění ideje své nadace a že se EU musí obrodit.
https://stredoevropan.cz/2018/05/30/soros-ma-plan-...
Drsná realita může členské státy donutit nechat stranou své národní zájmy ve prospěch zachování Evropské unie,” řekl Soros a vysvětlil, že pro záchranu Evropy blok potřebuje nechat vzniknout mnoho pro-evropských aktivistických iniciativ, kterým bude on a jeho Open Society pomáhat.
...pan Schwarz vulgo Soros snad má ponětí odkud ona drsná realita má přijít? Nebo tu druhou scénu sehraje Jonathan Soros sám a dědovi nic neprozradil? Jůůů iá se těšííím.[velký smích]
Náš děda to bere ze široka. Evropa je jeho majetkem, protože ji zhmotnil ideou své nadace. Dále sděluje, že se tato jeho zhmotnělá idej musí s láskou celá překopat a hodně špršlíků vyměnit. Kdepak, žádná krev, na úrovni všechno, jen je zapotřebí se pořádně zadlužit. U něj a u synka taky a peníze posílat Africe. Nic velkého, tak 30 mld. eur ročně asi 30 let.
Když se začínali domorodci přikrmovat bylo jich 250 milionů. Po Rockfellerově hnojivové Zelené revoluci pro Afriku (ty hnojiva byly jeho a zatáhlo je OSN samozřejmě) a po dalších pokusech je domorodců miliarda a 250 milionů.
Možná by Francouzi konečně mohli svý bývalý africký kolonie vysávat přes povinnost platit koloniálním frankem a mít přikázanou sumu neustále v Bank de France. Těch států je 14 co je do dnes živí a stejně jim to nestačí)))

365277

14.7.2018 14:07

RE: reaguju na ten výkřik ohledně nemožnosti dětem zaplatit obědy

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 365277

Chybí mi v poslední větě slovo přestat ve smyslu přestat vysávat. Koloniální frank a platby za kolonzaci stále žijí. Jen se o tom nemluví.

365303

13.7.2018 8:32

Pokračování života

Svatoslav Butora 85.?.?.?

Přeji hezký den. Pokračování života bude, ale ne přes Údolí Smrti, které vytvořily a vyplnily "západní hodnoty". Hranice jsou dobré. Respektování hranic je dobré. Poznání hranic a limitů ve vědě je dobré. Uznávání hranic mezi lidmi je dobré.

Bezbřehá globalizace všeho je zlá. Je jako epidemie moru, která ničí vše. Hranice nejsou překážkou pokroku; naopak, jsou dobré pro udržení a rozvoj zdravého života a zdravého rozumu.
Cena za bezbřehou globalizaci je : Ztráta rozumu, ztráta svobody jednání, ztráta území, ztráta identity.
Zisk z bezbřehé globalizace je neomezený růst sociální rakoviny, neomezený růst zisku nadnárodních korporací, neomezený růst moci nadnárodního monstra, kterým je tzv.OSN/UN/ řízena USA...

Hranice jsou dobré...

V tomto období úporného boje USA o světovládu je potřebné vědět, že se ze života lidí ztratily všechny positivní cíle a koncepce. I věda, výzkum, kultura bloudí. Jakoby pěkná a šťastná budoucnost pro lidstvo nebyla. Vše nahrazují světovládní globalizační politiky monstruózního Minotaura z Labyrintu Pyramidy Moci.
Pro pokračování života na Zemi je odstranění procesů tzv.globalizace nutností. Jinak budeme zamořeni "blahem" civilizace jako Tichý Oceán, který je zamořen nesmírným množstvím plastových odpadů, za které nikto nenese odpovědnost. A delfíni, velryby i žraloci vyskakují z moře na zem a tzv. západní "vědci" neví "proč"...

Hranice jsou dobré.

365280

13.7.2018 9:20

palec nahoru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Tenhle se vám povedl, pane editore.

365281

13.7.2018 10:41

RE: palec nahoru

vladimir7 195.?.?.?

Reakce na 365281

Odpočinutie večné nech mu dá pane.....

365284

13.7.2018 15:28

Taky jednoznačně palec nahoru a některé komenty shora

Velekněz Ratata 88.?.?.?

jsem jenom nejspíš ne zcela pochopil - mea culpa. Za mě: původní, silný, autentický příspěvek, kde je znát, že autor skutečně přemýšlí vlastní hlavou - aniž přitom musím souhlasit se vším - a přináší i docela svěží náhled na věc.

365291

13.7.2018 17:34

Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Hitler byl loutkou dosazenou bankstery zastoupenými právním šmejdem jménem John Dulles. Přípravy lidských jatek se zúčastnili; Schiff, banka Schroeder, Warburgove, DuPonti, Rockefelleři, Morgani…(Deschner; Moloch)

Banksterská vrchnost je ve válce neustále, pořád slintají po růstu zdrojů a moci. To jsou ty jejich „hodnoty“.

Podporu všemožných zrůdností, úchylností a stěhování národů páchají mocenští šmejdi za účelem vykořenění lidí, způsobení jejich utrpení a závislosti. Potřebují zoufalé, zblblé, zmatené a poslušné otroky, kteří nechápou kořeny zla. Podle „hodnot“ nadlidí je povinností otroků oddaně milovat (zločinecký) mocenský systém. Neustále obměňovat víru podle aktuální (lstivé) propagandy. Vždy tupě plnit jakkoli zrůdný příkaz.

Přirozenost, základní instinkt, zkušenosti a logické myšlení, kromě výjimek v oblasti pracovního otroctví, jsou Velkým bratrem zakázány. Takové barbarství, závadné myšlení a počínání, je třeba v zárodku nabonzovat. Kacíře příkladně ztrestat. K pěstění strachu, k zautomatizované zábraně závadného myšlení.

Přítomnost smysluplně nezaměstnaných černochů v cizorodé společnosti a v nepřirozeném prostředí sama o sobě způsobuje velkou násilnou kriminalitu. Tu pak zesiluje odezva nové propagandy; „práva migrantů na blaho“, které uvěřili ještě před cestou do „ráje“, a které se nedočkali. Aby byl úspěch zaručen, nadlidé pašují kobylky mající vymyté mozky islámem, které snadno podlehnou štvavé propagandě imámů (poskoků banksterské zvůle). K zesílení účinku zla soudruzi talmudističtí zajišťují prodej drog. Závislost je pojištěna.

Banksteři před několika lety nechali vycvičit a zásobit zbraněmi několik desítek tisíc svatoválečníků, s těmi pak rozvrátili a zpustošili Sýrii.

Podle svatošmejské Reuters je jen v italských lágrech sto-sedmdesát tisíc migrantů (zcela závislých žoldáků v záloze, snad zatím beze zbraní).
V Německu se volně pohybuje násobně víc přivandrovalců. Prý multikulturního „obohacení“. Na plné penzi a s penězi, jen za to, že jsou, aniž by museli něco užitečného dělat. Lhostejno, že mnozí s vymyšleným jménem, věkem a zemí původu. Užiteční idioti praví, že ti černoši jsou Němci.
(Xidovka) von Berg podle článku hlásá extrémní zrůdnosti:
>"Naše společnost se změní, naše města se změní extrémně. Podporuji, aby během 20 let už Němci netvořili většinu v našich městech. A chci objasnit, zvlášť pravičákům, že je to dobrá věc!"
Fanatická fašistka vyznávající genocidu, ale takovou „pravdoláskařskou“. Je také zfetovaná jako banksterská loutka Hitler?
Talmudističtí zase vybrali sobě podobnou zrůdu.
Banksteři platí, mnohdy z peněz Evropanů, celou armádu kolaborantů s kalergismem.

Nevolte už prosím poskoky banksterského paktu EU, NATO a multikulti zrůdností

365296

15.7.2018 16:24

RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 365296

Paní "Mojžíšová",je li to skutečně vaše pravé příjmení.Kde jste vzala tu domněnku,že Adolf Hitler byl dosaženou loutkou "bankstery"?? Myslíte,že šosákům jako je Rockefeller či Rotschild,něco říka pojem Národní socialismus ? A s tím spojené národní, rasově a kulturně obrozená Evropa a obyvatelé tohoto kontinentu ? Vřele vám doporučuji nedívat se na kanál Prima Zoom a jejich dokumenty typu: "Hitlerův klobouk". Myslím si,že máte natolik vyspělí biologický věk,aby jste se nechala opít rohlíkem namáčeném v kakau..

365326

15.7.2018 17:58

RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365326

Jen jedna drobná úvaha pro vás...

Celá Evropa v plamenech, Hitler pánem Evropy a ta maličká zemička s obrovskými zdroji v bankách - Švýcarsko si udržuje svou neutralitu a mír.

Proč na něj Hitler nezaútočil a nevzal si bez překážek tolik jmění, kolik potřeboval?

Pokud vám to i tak nedocvaklo...
Ano, nemohl, protože tam sídlili jeho páni a Adolf Schickl-gruber měl zákaz.

Opravdu si myslíte, že jednotlivec z davu se jen tak dostane bez podpory mocných elit na vrcholnou příčku politiky a jako bonus se stane mužem roku časopisu Time?

Naivita je krásný znak dětství, u dospělého je spíše k pláči.

365327

15.7.2018 18:43

RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 365327

No ja myslim, ze panove s von pred jmeny i bez nich se docela nadreli nez Adolfovi vysvetlili, ze pokud vleze do Svycar, kde mela prachy komplet zapadni elita (ale rekla bych ze i Joska tam mel neco ulozeno, kdyby se neco v SSSR totalne posralo jako vzor pro pozdejsi diktatory), tak USA s nima budou ve valce okamzite. Daleko dulezitejsi nez zlate cihli nebo diamanty je fakt, ze system centralnich bank by se slozil jako hromadka karet ( lepsi zaruka bezpecnosti nez nuklearni zbrane). Pozdeji dokud to treba v roce 1941 vypadalo s tim tisiciletym rajchem ruzove, i kdyz uzivala britska rozvedka Svycary vice nez efektivne, tak generalove museli frajtrovi vysvetlit, ze valka v horskem terenu bude draha, po recke anabazi uz to nebyl takovy problem. Svycarsko se mohlo odlozit. A z vychodni fronty se ozyvalo jeste jeden pluk navic a a ziskame vavrin konecneho vitezstvi. Stalingrad, Kursk....Diky Bohu cim vice rise dostavala do drzky tim vice se frajtr pletl do vojenskeho remesla. Navic generalita podkourila gestapu i Canarisovi, coz jiste Mansteinovi nebo patolizalovi jako Keitel nevadilo. Lepe kdyz fuhrer rval u vecere na jine nez na Keitela, ze ano. Souhlasim, ze se deli vselike podivnosti ohledne detailu (na valce se nelegalnim kseftem da vzdycky vydelat nejvic), ale komlexne jedna vec je predhodit navnadu a druha vec je zabrat na ni s nebyvalym apetitem a rovnou se tim hakem zadusit. To mluvi neco o pitomisti a nepoucitelnosti z vlastnich chyb. Neni to poprve, ale doufejme naposled!! Vzdycky to zacina stejnou idiotskou sprostou odrhovackou, o tom jak my "vykvet Evropy" jsem byli v minulosti podvedeni a zrazeni...

365329

15.7.2018 19:04

RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 365327

Druhá dobrá úvaha pro vás.Pokud se alespoň trošku zajímáte o dějiny,pak jistě víte to,že Švýcarsko nebyla jediná neutrální země.A ano věřím tomu že i jednotlivec se může stát třeba prezidentem a nemusí být poskok Oligarchů. Opírat svou teorií o Švýcarsko je naprosto plitký argument.Dělat na základě jedné z mnoha okolností takový závěr je naprosto nedostačující.Přeji vám pěkný zbytek dne.

365331

16.7.2018 18:43

RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365331

OK,

Dokázal někdo jiný v Evropě to samé jako Helvetia napříč staletími? Nutno dodat, mluvíme o malém neutrálním státečku uprostřed mnoha válek. Ani Napoleon neměl koule je spolknout a udělil jim neutralitu.

Bohužel jste velmi naivní, co se týká politiky a vidíte to opravdu jako Spejbl s Hurvínkem - dětinsky a z pohledu, který formuje mocná Médea.

365349

15.7.2018 21:32

RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 365327

Vtip je v tom, že Hitler žiadnu vojnu nechcel a ani nevyprovokoval. Prečo by mal útočiť na Švajčiarsko, odkiaľ žiadna hrozba neišla????
Navyše, v prípade víťazstva nad svetovou žido-boľševickou mafiou by Švajčiarsko jednoducho anšlusoval a banky znárodnil bez výstrelu.

365337

17.7.2018 7:07

Kdyz Asi neni co "docvaknout".

favela 203.?.?.?

Reakce na 365327

Tak to necvakne. Svycarsko a hlavne jeho banky a vlady zasobovaly Hitlera vsim moznym. Ochotne obchodovali, nakupovali potrebne , pujcovali velke castky
.Staty , ktere nesmely s nacisty kseftovat.nedohlizely prisne na poruseni zakonu a odtud ta "povera" o bankerich a pod.
Okupace nepripadala v uvahu.
/A Zakony plati pro ty, mimo zakon /a to jsme vzdy my/, nikoliv ti NAD ZAKONEM/.
Sidlil tam , ve S., jisty Dulles dohlizel a organizoval ta propojeni kde bylo treba.
Slo o strategicke suroviny, potrebne k valce /take Svedsko velmi pomohlo/....
Po vykradeni Evropy mnoho casu nezbyvalo , hospodarsky to nevypadalo dobre. "Pomohli" take zide , kteri bud platili za povoleni k odchodu a nebo jim byl majetek odebran.Nebo oboji. Majetek , ktery nahromadili ve velkem mnozstvi a ve velmi kratkem case...V celem svete a mnohdy vlastnili prave banky , ktere dohlizely a ovladaly dalsi korporace, prumysl atd.
Kde mel Dolf. brat na Nelevnou valku ?
Pres vsechny ty povyky , plati zde zase , ze majetek a jeho hromadeni na ukor svych spoluobcanu , je hrich , ktery nekdo nekdy potresta .Dneska se k tomu zase schyluje. MAJETEK SE OBRACI PROTI SVYM MAJITELUM.
Hitler se pak sam /bez muceni/ priznal , ze prestal kourit , kdyz nemel ani na chleba ! Tak z toho udelal z nouze ctnost a mohl , kricet o vychove k zdravemu zivotu Germanu , plnemu sily , ktery potreboval na ty Mnichovy ,ale i Stalingrady !! A USA nesmirne zbohatly v prubehu valky a p. Dulles , ktery pomohl pouze Antikomunistum , ze byli take fasisti a nacisti to jiz nebylo dulezite.
Pak se to vse prestehovalo do USA ...
Antikomunismus nesmirne obohacoval a velke kariery se na tom udelaly.
Tez NATO a kariery tem jsou stale vice obohacovany, viz Trumpovo usili...

365352

18.7.2018 19:00

RE: Kdyz Asi neni co

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 365352

Tvárite sa ako keby ste zjedli múdremu psovi penis, ale patríte medzi tých, ktorí skočili na mucholapku o židmi financovanom Hitlerovi. Niekedy to netreba až tak prekonšpirovať.
Mimochodom, za Hitlera proti sovietskemu žido-boľševikovi bojovalo vyše milióna dobrovoľníkov z celej Európy. To ich asi tiež naverbovali židovské médiá...

365398

16.7.2018 17:52

Banksteři Rockefelleři, Morgani, Warburgové..., a jejich poskoci a loutky

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 365326

Pátá kniha Mojžíšova je část xido-fašistického (za písmeno x si dosaťte ž) programu, podle mě - dílo lstivých farizejů, mocensky chorých mogorů, deprivantů.
Bible/Tora: „Hospodin, tvůj bůh, ti je však předá ochromené velikým zděšením, dokud nebudou vyhlazeni.“ (Dt7,23)

Pátá kniha Mojžíšova, kapitola 7, verš 24:
„Vydá ti do rukou jejich krále a zničíš jejich jméno pod nebem; nikdo se proti tobě nepostaví, dokud je nevyhladíš.“

Pátá Mojžíšova 7:24 je mírně zkráceně - Pátá kniha Mojžíšova, kapitola 7, verš 24 - čili genocidní strategie, která je podle mě evoluční strategií zločinecké mocensky choré sekty. Vyskytuje se všude tam, kde jsou kostely, synagogy a mešity. Ale působí i v budhismu. Páchá zlo, oblbuje, krade, zotročuje, loupí a vraždí po celém světě.

Jak gój může dospět k přesvědčení, že bezdomovec nevládl velkobankéřům a velkoprůmyslníkům? Tím, že používá svůj mozek!
Má k ujištění svého tušení mnoho zdrojů. I na wikipedii lze zadat; IG Farben nebo gój.
A když už jste schopen si zde něco přečíst, zkuste si zde v horní nabídce vybrat Témata, a čtěte dle libosti, většinou to má podle mě hlavu a patu. Vyhledejte si zde; Režisér Oliver Stone: Bankéři pomohli Hitlerovi a nacistům k moci, Alexander Benesch, 15.10.2011.

> Kde jste vzala tu domněnku,že Adolf Hitler byl dosaženou loutkou "bankstery"??
K domněnce lze dospět používáním mozku a různých informací. Pravda, je zapotřebí překonat hranici „závadného“ myšlení. Překonat strach a pomyslet na mocenské zlo a jeho kořeny.
A ta domněnka má i uvedený zdroj v minulém příspěvku této diskuze, v závorce, takto; (Deschner; Moloch). Tím bylo myšleno; Moloch, kniha O amerikanizaci světa od KarlHeinz Deschnera. Jeden z mnoha dostupných zdrojů, které si můžete přečíst.

Národní socialismus nebo národní je jen prostředek propagandy, způsob jak štvát lidi proti sobě. Propaganda národního uvědomění začala zřejmě už s přeměnou otroctví v osmnáctém a devatenáctém století. O utrpení šestimiliónů xidů bylo blekotáno už koncem devatenáctého století.

Je možné, že mnou zmíněné a částečně lidem známé klany ani nejsou na vrcholu pyramidy moci, protože „svatá“ lupičská a genocidní sekta už lstivě ovládala loutky Vespasiána a Tita (Feuchtwanger).
K neviditelným vrchním deprivantům napsal pan Koukolík (Život s deprivanty); „...jako některých dalších, zcela neznámých, na veřejnosti nikdy nevystupujících příslušníků mocenských elit, lidí, kteří si sami ruce nikdy neumaží, nicméně odpovídají za neustávající zbrojení včetně výroby a hromadění nukleárních, chemických a biologických zbraní hromadného ničení, za přípravu a vedení válek, za epidemie hladu, vyvražďování menšin, vyčerpávání přírodních zdrojů, za výrobu a distribuci drog, terorismus, poškozování životního prostředí, za...Automaticky kráceno

365347

19.7.2018 17:40

RE: Banksteři Rockefelleři, Morgani, Warburgové..., a jejich poskoci a loutky

drn henrymakow (zavináč) centrum (tečka) cz 178.?.?.?

Reakce na 365347

zdravim, mate zcela pravdu, hitler, jeho strana byly zafinancovany bankeri a tim ho jako meli v hrsti, a kdyz se rekne bankeri, tak je nasnade tzv zidovsti bankeri, v podstate na penize uz maji monopol.

nevim sice, jestli hitler jel podle not nebo se vymknul stejne jako asi stalin nebo putin

kazdopadne kazdy na teto platforme zvedavec toho vi dost a neni nutno na sebe navzajem utocit

365414

13.7.2018 18:46

Kakofonie Tap Tap

Švícko 78.?.?.?

Zakladatele a dirigenta The Tap tap znám osobně.Šimon Ornest je nepřekvapivě Žid.

365297

13.7.2018 21:24

Až na to kouření dobré

Andrej Vyšinskij 46.?.?.?

Skutečně nevidím důvod, proč by smraďoch měl obtěžovat ty, kdož smrad nechtějí. Prosím, nezastávejte se kuřáků, ať se stáhnou. Pijan si ničí svá játra. Proč kvůli kuřákovi má smrdět nekuřák, jeho děti, personál - a ten, který je navíc vystaven déle účinkům kouření, mít navíc zdravotní problémy. Dříve jsem si po každé návštěvě hospody musel umýt hlavu, vyprat všechno oblečení, ač bylo den den čisté, nepropotil jsem ho, neušpinil jsem si ho. Kuřáci jsou ti nejdrzejší a nejarogantnější lidé. Lesy, louky plné krabiček od cigár. Hulí všude. Proč má 30 lidí trpět kvůli jednomu? Ať odejde z té hospody právě on. To není žádná totalita, to je právě demokracie. Argumentujete, že dnes diktují menšiny většinám. Tak právě kuřáci jsou menšina, která mnoho let diktovala většině. Kdyby kuřáci aspoň kouřili tabák, čistý tabák, ten vydržím, ale ten smrad, to bolení hlavy a zdravotní problémy aktivních i pasivních kuřáků jsou z přídavných látek v cigaretách! Kuřte aspoň čistý tabák, nepodporujte monopoly, a neobtěžujte většinu svým smradem. Hloupá poznámka na obranu kuřáků, právě když jsou závislí na droze, kterou kupují od monopolů, tak jim slouží. Neuznávám moc drogy, ale to mám i více pochopení pro kuřáky marihuany, pokud si ji vypěstují sami. To je projev svobody. A hlavně nesmrděj. Sedět v čekárně, ve veřejné dopravě vedle prohulence, fakt slast. Kuřáci cigaret a podobného svinstva jsou závisláci a otroci obtěžující většinovou společnost.

365298

14.7.2018 14:14

RE: Až na to kouření dobré

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 365298

>Proč má 30 lidí trpět kvůli jednomu? Ať odejde z té hospody právě on.

??? Většina lidí, co chodí do hospody na pivo, kouří. Takže co kdybychom to obrátili? Neměl by odejít právě ten jeden, co z 30 nekouří? Dříve jste si také nemusel všechno přeprat a umýt si hlavu. Stačilo do hospody nejít.

Osobně jsem nakonec rád, že se v hodpodách už nekouří, ale plácat blbosti je podle mě zbytečné.

>Kuřáci jsou ti nejdrzejší a nejarogantnější lidé.

Opravdu? Toho jsem si za celý život nevšiml. Spíš bych řekl naopak. Takže další ničím nepodložená hovadina.

>Tak právě kuřáci jsou menšina, která mnoho let diktovala většině.

Další nesmysl. Většina rozhodla, že se nebude kouřit v hromadné dopravě, na zastávkách, ve státních institucích a nyní i v soukromých prostorách.

Prosím, než něco napíšete, zkuste se zamyslet nad tím, zda to alespoň trochu odpovídá realitě.

365305

14.7.2018 17:30

RE: Až na to kouření dobré

Andrej Vyšinskij 46.?.?.?

Reakce na 365305

O vaší inteligenci, myšlení a schopnosti demokratického uvažování a aplikace demokratických mechanismů na řešení společenských problémů a konfliktů vypovídá už váš nick, nehledě na totální demagogičnost argumentů - mne nezajímá váš zahulenej pajzl, po kterém se vám stýská, ale výletní hospůdka, kde se mohu v klidu najíst a napít, netěkat, zda si někdo nezapálil a zdrhat, kde se mohou najíst v klidu i děcka. Nebo pivovárek, kde si vychutnám kvalitu řemeslně dělaného piva. Váš Braník nebo Gambrinus či jiné euro-nápoje můžete jistě i s cígárem, které umrtvuje chuťové buňky, možná vám dokonce pomáhá, abyste tu břečku dokázal vypít. Normální je prostě nekouřit. 70 % populace nekouří. Ve výletních hospodách, které jsem zvyklý navštěvovat já, obvykle připadal 1 kuřák na dalších 29 nebo 30 hostů. Opakuji, váš pajzl, mne nezajímá. Kompromis může být: kde se nepodává jídlo, ať se hulí. Diskusi o tom, že nekuřáci nespravedlivě doplácejí ve zdravotním pojištění na kuřáky, začínat nebudu, protože bych se dozvěděl demagogický argument, že máte předplaceno ze spotřební daně - ta však nejde do zdravotního systému, a že dříve zemřete - i tak toho vyčerpáte dost.

365315

16.7.2018 9:41

RE: Až na to kouření dobré

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 365315

Tak teď jste mě "dostal"! Když jsem si četl o tom, co rád děláte, tak jsem dokonce i chvíli plakal, jste prostě skvělý! Tu první větu, to jste vymyslel sám, nebo vám s tím někdo pomohl? Jestli jste to napsal sám, tak musím říci, že jste skoro jako nějaký profesor! Zejména ta "aplikace demokratických mechanismů"! To je něco! Je to úžasné!

Ale teď vážně... Jak jste přišel na to, že si mi po něčem stýská? Jasně jsem napsal, že jsem rád, že se v hospodách už nekouří, i když jsem byl zpočátku proti zásahu státu do soukromého vlastnictví. To, že neumíte přijímat jiné názory, protože vás zajímá jen ten váš, vám neumožňuje "aplikaci demokratických mechanismů". Vy patříte do specifické skupiny obyvatelstva. Rádi ostatní poučují, ale ostatní lidi je nezajímají, takže je neposlouchají. Jsou přesvědčení, že jsou něco více, než ostatní. Takové dobře znám, i tu jejich velkopanskou povýšennost. Viz

>Váš Braník nebo Gambrinus či jiné euro-nápoje můžete jistě i s cígárem, které umrtvuje chuťové buňky, možná vám dokonce pomáhá, abyste tu břečku dokázal vypít.

A co vy o mě víte? Že piju břečky? Že kouřím? A jste si tím jistý, podobně jako vaším tvrzením, že

>Kuřáci jsou ti nejdrzejší a nejarogantnější lidé?

Můžete doložit nějakým výzkumem, že je to pravda? Nebo jste prostě napsal jen subjektivní pocit a když vás na to někdo upozorní, tak mluvíte o nějaké demagogii? Není snad obecnější pravdou, že někteří kuřáci jsou pitomci a někteří se klidně omezí, aby nekouřili před dětmi? Není paušalizace hloupá?

>Dříve jsem si po každé návštěvě hospody musel umýt hlavu, vyprat všechno oblečení, ač bylo den den čisté, nepropotil jsem ho, neušpinil jsem si ho.

Musím vás pochválit, že se po celodenním výletě v přírodě ani neušpiníte, ani nepropotíte, ale je mi opravdu divné, že ve výletní hospodě to jeden kuřák dokázal zahulit tak, že jste se musel celý omýt.

Já když čtu ty vaše příspěvky a vaše "odborné hodnocení" ostatních, tak si osobně myslím, že nejdrzejší a nejarogantnější člověk jste naopak vy, přestože s vámi souhlasím, že kouření je svinstvo.

365340

16.7.2018 10:45

RE: Až na to kouření dobré

Andrej Vyšinskij 46.?.?.?

Reakce na 365340

Končím ze své strany diskusi, nedošly mi argumenty, nevyhrál jste argumentačně, ale tohle by nebyla výměna názorů, ale hádka, a to mne nebaví. Pokud jsem chytán za slovo... Jasně, že se sprchuji po celodenním výletě, ale po hodině v hospodě na setkání smrdím, i když jsem se předtím myl po práci... A musím znovu. Takhle to bývalo. Nedělejte z oponenta pitomce, to nesnáším. Tím jen prokazujete svou neschopnost účasti na demokratické diskusi. Dneska si mohu jít sednout na pivo, potkat se s kamarády, dát si obchodní schůzku i doma, nemusím do hospody jen na výletě... Tolik k vašemu hloupému argumentu útočícím na druhou stranu a nikoliv argumentujícím ve prospěch jiného názoru. Dál nečtu. Končím s vámi. Tohle jsou přesně metody na bakalových serverech v diskusi, zesměšnit oponenta, aniž bychom se vyjádřili k meritu věci. Jste jenom útočný troll s arogantním nickem. Už si nezapínám informaci o vaší možné reakci, takže se o ní nedozvím, nepřečtu ji - zkuste si zase podat někoho jiného.

365341

16.7.2018 12:43

RE: Až na to kouření dobré

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 365341

Výborně. Přesně to jsem čekal. Nebyl k dispozici rychle přikyvující podržtaška? Pak to musí být troll, vy "demokrate". Ani jsem nečekal, že pochopíte, co vám píšu. Šlo vám jen o to, vypadat moudře. Opak je bohužel pravdou. Uražený "demokrat" se vztekle odpotácel v dál v naději, že najde někoho, komu bude moci předat svoje "moudra" a demokratická hodnocení ostatních.

365343

16.7.2018 15:43

RE: Až na to kouření dobré

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365343

O jeho inteligenci, myšlení a schopnosti demokratického uvažování a aplikace demokratických mechanismů na řešení společenských problémů a konfliktů vypovídá už jeho nick "Andrej Vyšinskij" - dokonalá ukázka lepšolida. A za to mu patří potlesk a dík. [chechtot]

365345

14.7.2018 14:35

nekuřák Hitler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Naopak, tady Hitlera těžce "podrazili". Nekuřáctví měl plánované jen pro ty lepší lidi. Pro nás a slovanstvo jako takové měl plán jiný:
"Pro slovany nic než vodku, tabák a nedostatek hygieny"
To je hitlerův známý výrok.

A dodnes kvalitní potraviny na východ od německa neseženete. Už i v tom Rakousku to za moc nestojí. Takže kromě vodky a tabáku i podřadný potravinový odpad pro slovany.
To že jsme se stali popelnicí Evropy rozhodně není náhoda, ani to, že reklamu na cigarety zakázali na západě už dávno, zatímco v naší banánové republice si košer Filípek Moritzů vychoval další generaci mládeže závislé na tabáku.
Na zahrádkách se vesele hulí, takže čertvý vzduch si v létě užijete spíš uvnitř hospody, a vodní dýmky v čajovnách, jejichž obliba mezi mládeží raketové vzrůstá, se zákazu taky nějak záhadně vyhnuly.

365309

14.7.2018 14:48

indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Pokud byste chtěli poznat fašizmus v té nejryzejší formě, tak navštivte Indii. "Hitlerovo" učení o untermenschích a ubermenschích je proti indickému kastovnímu systému velmi slabý odvar, když tam nižší kasty ani nepovažují za lidi a posvátná kráva tam má 100x větší cenu než 1 nedotknutelný.

Říkal jsem si proč v hollywoodských multikulturních filmech všude protěžují indy, téměř hned vedle židů. A tohle je ten důvod.
Dokonce i v ČR kde se řada nadnárodních firem (IBM) podílí na masivním importu Indů (včetně oturbanovaných Sikhů), dochází dnes k takové situaci, že když pracovně jednáte s jedním Indem a potřebujete u toho dalšího Inda, tak pokud je ten druhý z nějaké nižší kasty, tak ten vyšší se s ním vůbec nebude bavit.

365310

15.7.2018 11:11

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365310

Konečně to někdo napsal. Ano v indii je nejzrůdnější fašizmus na světě. I ti naši evropští fašisté tím kastovnictvím byly nadšeni. Ono se to neví ale na fašistické hnutí měli vliv šílenci jako jistý Julius Evola který, si dokonce pohrával s myšlenkou že by přemluvil Benita k tomu aby zavedl kastovní systém i v Itálii. Ostatně svastika je nejspíš hinduistický symbol.

365324

15.7.2018 20:02

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 365324

99,9% lidí to nepochopí. Ta oduševnělá Indie s buddhizmem a vegetariánstvím?
Dokonce i ti co už tam byli opakovaně stále mají růžové brýle na očích a nevidí tu zcela šílenou bídu a naprosto nulový soucit těch vyšších s těmi nižšími.
Každý kdo se vrátil z Indie blábolí něco o tom jak je to úžasná a kulturní země.

Btw. svastika je mnohem starší a univerzálnější symbol používaný i slovany. Symbolizuje energii kříže, obohacenou o dynamickou vířivou složku. Když se oprostíte od nacistických nebo naopak sionistických blábolů a podíváte se na svastiku intuicí nebo prostě srdcem, tak tu silnou vířivou, jakoby sluneční energii dokážete vnímat. I proto ji používali slované.

365333

15.7.2018 21:26

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365333

No já jsem hlavně zděšen s toho že myšlenky kastovní společnosti mají tolik příznivců. Onen fašistický teoretik Julius Evola příznivec kast má spoustu nekritických obdivovatelů. Na webu zvaném Delský potápěč ho někteří vyloženě uctívají. (svědkové Evolovi?) V komentářích se tam razí pseudoteorie jako že Hitler prohrál válku protože to byl člověk nižší kasty. Jestli si dobře pamatuji tak tam vyšel i článek od Alexandra Dugina jenž obhajoval kastovní pořádek v budoucím Rusku.

365336

16.7.2018 16:04

RE: indický fašizmus - už i v ČR

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365336

Inu to je kolego ta relativita ( copyright A.E.) v praxi , kdybyste se narodil jako šúdra, ani by vás nenapadlo zde publikovat své univerzalistické dobro.
Zeměplocha je veliká a množství více či méně nesmyslných projevů "lidstva" limitně k nekonečnu blíží se.
Možná zkuste přemýšlet nad tézí, že není jeden správný člověk-vzor a jeho klony , nicméně asi jednou bude - alespoň podle snah a činů zájmových skupin a bučení ustájených miliard šúdrů.
App. on je kastovní systém i v aktuální ( i v minulé ) Evropě. Taková průkazka KSČ , to byla vstupenka do hezky vypečené kasty. Nebo uřízlá předkožka.
A co se znalostí (dálného) východu týče, stále převyšuje jewropu nebetyčně.
Však to ještě poznáte , neboť oni svou dějinnou paměť neztratili.

365346

16.7.2018 18:06

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2605:x:x:x:x:x

Reakce na 365346

Jako šúdra byste především neuměl psát ani číst a počítat tak maximálně do dvaceti. Lidi si fakt neuvědomují, co nám pořád tento sysém přináší a jak hrozně hluboko můžeme klesnout, když si ho necháme rozvrátit.

Mnozí si to uvědomí až se nad nimi bude na bulovce sklánět černý doktor se skalpelem v ruce, co si bude pléct levou stranu s pravou a oni budou doufat, že se z narkózy ještě proberou.
Už dnes je v Německu pro staré goje v domovech důchodců zaváděna "péče" formou nových mládím kypících pracovních sil, které před 3 dny dostaly dočasné povolení k pobytu, co je loď čerstvě přivezla z afriky.

365348

16.7.2018 22:20

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365346

No já osobně si nedokážu představit nic více demotivujícího jako být celý život součástí nějaké nízké kasty. Na tom je to založené. Žádná sociální mobilita. Ke komunistické straně bych jen dodal že to nebyla tak úplně kasta ale třída. Není pochyb o tom že komunisti byly svině ale možnost stát se komunistou alespoň teoreticky existovala. Co se týče fanatických obhájců kastovního systému jako jste vy měl byste si sám vyzkoušet jak si žije takový šůdra ideálně bez možnosti změny.

365350

17.7.2018 14:22

RE: indický fašizmus - už i v ČR

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365350

Já nejsem fanatický obhájce kastovního systému , to prostě lžete , nedokážete se oprostit od svého naprogramování židokřesťana, který šíří své dobro bez ohledu na miliony mrtvol za ním. A ano, židokřesťana,žádný křesťan bez předpony totiž neexistuje , jelikož vám ten memvir natloukli do hlavy oni.
Chtěl byste, aby žížala létala jako vlaštovka , ale tak to nefunguje. Musíte nejprve počkat, až se z žížal vlaštovky vyvinou.
Vy si toho nedovedete představit více, jste vlaštovka a logicky si nedovedete představit vrtat se v zemi. Ale chcete , aby žížaly dekretem létaly. Nejspíše by to ani jedna nepřežila. Ale to podle vás není důležité, podle mne ano. Vymanit se z dědičného kolektivního memviru jde bez krve velmi velmi pomalu a po jednotlivcích.
"vousy13" to popsal níže výborně.
Zkuste citát z knihy Brány vnímání od A.Huxley :

... jsem pak v ruce držel barevnou reprodukci známého Cézannova
autoportrétu - hlavu a ramena muže v širokém slaměném klobouku, s červenými tvářemi a rty, s bohatými černými licousy a tmavýma, nepřátelskýma očima. Je to samozřejmě skvělé dílo, ale to, co jsem nyní viděl, nebyl už pouhý obraz. Hlava náhle nabyla třetího rozměru a oživla, vypadala jako malý zlý skřet, který se dívá skrze okno. Začal Jsem se tomu smát. Když se ostatní ptali, proč
se směji, jenom jsem opakoval: „Co si to vlastně namlouvá!Kdo si vůbec myslí, že je?“
A tato otázka nebyla adresována jenom Cézannovi, nýbrž člověku jako takovému. Co si vlastně všichni myslíme, že jsme?
„Vypadá jako Arnold Bennett - Dolomitecb,“ řekl jsem, když mi na mysli vytanula šťastně zvěčněná scénka z jednoho snímku, na němž si vykračuje zimní silnicí poblíž Cortiny tak čtyři nebo pět let před svou smrtí. Všude kolem ležel čerstvě napadaný sníh a v pozadí stály goticky laděné červené útesy. A zde se nacházel drahý, laskavý, nešťastný A.B., sebevědomě hrající
roli své oblíbené postavy z vlastních představ, sebe sama viděného jako nějakého světáka. Jen se tak šinul na jasném alpském slunci, palce zastrčené v průramcích žluté vesty, hlavu zakloněnou dozadu, jako by hledal nějaký cíl daleko v modré klenbě nebes. Nepamatuji si, co tenkrát skutečně
řekl, ale celé jeho chování, výraz a póza jako by chtěly vykřičet: „Já jsem přece stejně skvělý jako tyhle zpropadené hory.“ A určitým způsobem měl pravdu. Dobře ale věděl, že by se to oblíbené postavě jeho představ nelíbilo.
Všichni totiž, úspěšně (ať už to znamená cokoliv) nebo neúspěšně, hrajeme roli nějaké své
oblíbené představy.
A skutečnost, že je člověk třeba takový Cézanne, ještě vůbec nic neznamená.
Geniální malíř, prodlévající v zajetí omezeného přístupu k universálnímu vědomí, byl, jak se sám
zachytil, také tím skřetem s licousy a nepřátelskýma očima.
(konec citátu)

365369

18.7.2018 1:31

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365369

Vůbec nechápu co jste chtěl svým výkřikem do tmy říct. Šúdra je pro mě člověk jenž musí žít v chudobě, musí nosit specifický oděv nesmí se vzdělávat nesmí opustit svou kastu. Neznám krutější osud. Takhle by se mělo zacházet jen s těžkými zločinci. Tohle není o rovnosti vlaštovek a žížal ale o svobodě. Svobodě vzdělávat se a opustit svou kastu. Víte mě ani tak nejde o indické šúdry, ale spíš o to že v Evropě existuje parta lidí jenž se na bílou dělnickou vesměs gramotnou a pracovitou třídu dívá jako na prasata nehodná svého postavení. Tito lidé by je nejraději natrvalo připoutaly k práci, sebrali jim všechna práva a vytvořili z nich tak kastu bílých šúdrú.
Člověk jako vy by obhajoval i otrokářský řád protože pán a otrok si přece nemohou být rovni. Co se týče židokřesťanství raději budu věřit v jednoho Boha než ve dvanáct rozhádaných nejednotných a krutých pohanských bohů. Nebo na posvátné krávy. Nenechte se zmást propagandou novopohanů. Už pohané vedli svaté války a byli ochotni jménem svých bohů spáchat jakoukoli špatnost. Mezi pohanská laskavá božstva patří např, řecký bůh války Ares, fénický baal jemuž se přinášeli i dětské oběti. Rovněž keltští kněží druidové přinášeli lidské obětí upalovali je v proutěných koších viz. Caesarovi zápisky o válce galské. Vždycky jsem se smál té představě zlých křesťanů a hodných pohanských vikingů kteří nebyli nic jiného než banda pirátů a teroristů, kteří vítězily protože dělali nájezdy na slabě bráněné cíle. Neberte to jako obhajobu zločinů římskokatolické církve s těmi já nesouhlasím. Ale i tak si myslím zaplať pán Bůh za židokřesťanství.

365378

18.7.2018 16:43

RE: indický fašizmus - už i v ČR

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365378

Neustále mi něco podsouváte, už je to únavné, jak jste na své židokřesťanství s jeho potoky krve hrdý. Měl byste uspořádat křížovou výpravu do Indie a osvobodit je. Nezapomeňte se jich zeptat, jestli o to stojí. Vlastně to ve vašem světě univerzálního židokřesťanského dobra není třeba, ptát se.
Umíte jen samolibě nálepkovat , ostatně to už je dnes vaše norma. A že jste nepochopil citát , tomu se nedivím.
A konečně k těm lidem práce , on vůl zapřažený od slunka do slunka na poli , i kdyby se sedřel k smrti , je stále jen otrocký vůl - dobytek. Další křesťanská sračka - práce pro pána = smysl života. ( pán nemusí být jen fyz.osoba )
Jak prý poznamenal kdysi Pascal: „Kolik zla by ubylo, kdyby se člověk naučil tiše sedět ve svém pokoji.“
Ostatně svastika byla a je symbol štěstí a vy židokřesťani jste z ní udělali symbol smrti. Jak vypovídající čin.

365391

19.7.2018 4:21

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365391

Co se svastiky týče symbol smrti z ní udělal pan Adolf. Co se Indie týče já na ni kašlu pokud místní šúdrové a čandalové jsou tak pitomí že jim nevadí jak žijí tak ať tak žijí.
Mě jde o to že část lidí chce nastolit kastovní režim i v Evropě, zůstal jsem lehce v šoku když jsem četl článek A. Dugina s názvem věčná Evropa tři kasty. Co na tom nechápete že nechci žit v Evolově kastovním fašismu! A co se týče hromad mrtvol znáte nějaké náboženství nebo ideologii která by byla mírumilovná a nevedla by k hromadám mrtvol? A co se týče práce pro pána nikde jsem nepsal že je to smysl života víte jako realista nepředpokládám že mě nakrmí mana nebeská proto práci beru jako způsob obživy. Přijde mi že teď nálepkujete vy. Jo a ještě fakt nevím že by všichni lidi na světě měli tu možnost sedět tiše v pokoji!

365405

18.7.2018 10:15

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 365369

O tom co jste doopravdy zač svědčí váš předchozí komentář kde jste nazval všechny lidi práce bučícím dobytkem. To že jsme rozdílní a že jsou mezi námi malí a velcí není důvod k tomu aby se společnost rozdělila na pány a otroky nebo aby jedni lidé kteří se ničím neprovinili žily trvale v bídě a druzí kteří nemají žádné zásluhy aby si žily jako šlechta obě skupiny pouze na základě svého narození. Evropa musí zůstat třídní ne kastovní jasné! A co se týče židokřesťanství raději budu věřit v jednoho Boha než ve 12 rozhádaných nejednotných a krutých pohanských bohů nebo na posvátné krávy.

365385

18.7.2018 17:27

RE: indický fašizmus - už i v ČR

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 365385

Mně se líbí vaše dvě souvětí:
>Víte mě ani tak nejde o indické šúdry, ale spíš o to že v Evropě existuje parta lidí jenž se na bílou dělnickou vesměs gramotnou a pracovitou třídu dívá jako na prasata nehodná svého postavení. Tito lidé by je nejraději natrvalo připoutali k práci, sebrali jim všechna práva a vytvořili z nich tak kastu bílých šúdrú.
Ta vámi zmíněná parta je podle mě stižena talmudismem, odtud ono pohrdání a zažité otrokářské nadání. K těm nadlidem, co spolu mluví, patří i agent Babiš/Bureš, který si kolem sebe shromažďuje především oddané poskoky.

>Možná zkuste přemýšlet nad tézí, že není jeden správný člověk-vzor a jeho klony , nicméně asi jednou bude - alespoň podle snah a činů zájmových skupin a bučení ustájených miliard šúdrů.
A co když si za – jednou - dosadím kalergismus, a za - zájmové skupiny - dosadím bankstery a jejich souvěrce ve vyšších patrech mocenské pyramidy?
A za
>bučení ustájených miliard šúdrů.
Tu většinu lidí, která má onu, Orwellem osvětlenou, zábranu „závadného“ myšlení? Zábranu, která v Evropě podle mě pochází z více než tisíc let bezohledně vnucovaného pánbíčkářství?

Nadlidé, “elita”, samovyvolenci, parta vyvolených…
>Tito lidé by je nejraději natrvalo připoutali k práci, sebrali jim všechna práva a vytvořili z nich tak kastu bílých šúdrú.
„Jim“- prasata; výraz pro góje v talmudu. Nyní nadlidé používají vyladěný pojem – lidské zdroje.
Po růstu zotročování nadlidé slintají, jenže mají problém, nedostatek zoufalců. Pro ně je totiž žádoucí stav, jaký předváděli v koncentrákách. Otrok ochotný udělat za krajíček chleba cokoli, a přitom ještě ke všemu milovat tyrana.

Co tím kacíř naznačuje?
Podle mě by bylo přínosnější vymyslet způsob, jakým více lidem umožnit překonat zažitou hranici strachu - z pánbíčkářství podle mě pocházející. Překonat zažitou hranici strachu kvůli možnému pochopení důsledků růstu moci a zdrojů banksterů. Kvůli cestě k přijatelné svobodě, nikoli banksterské zvůle. K možnosti volby v rámci pravidel, například základních lidských práv.
Jak napsal pan Butora; hranice jsou dobré!

Údajně stačí, aby si několik procent lidí uvědomilo, jaká banda zločinců jim vládne a jakým lstivým způsobem.

365393

17.7.2018 8:39

RE: indický fašizmus - už i v ČR

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365346

Kastovní systém = Sociální pyramida moci

Pouze záleží, na jakém základě je pyramida vybudována. Samozřejmě na ideologické úrovni (Indie) je daleko trvalejší než např. na úrovni peněz (kapitalismus).

A ČSSR nebyla nikdy komunistickou zemí, ten přívlastek byl použit pouze jako reklamní slogan o žádný reálný komunismus se nejednalo.

Celý socblok po smrti Stalina vedli jeho páni záměrně ke krachu, aby fungoval jako odstrašující případ pro budoucnost. A nutno dodat: poměrně úspěšně, což se projevilo v radostném kvikotu stáda roku 89.

Dodnes mnohdy lidé nechápou, že myšlenka komunismu je stará jako lidstvo samo a vyjadřuje spravedlivou společnost. Marx byl přímý diskreditátor této myšlenky a dodnes je (proč a kým?) prezentován, jako jedna z hlavních tváří komunismu.

Přitom tato myšlenka by měla být spojována s lidmi jako:
Ježíš, Sókrates, Diogenes atd...

Holt "řízení je proces informační". A je třeba používat svou hlavu...

365356

21.7.2018 5:36

Z Indie jedna nevsedni zajimavost

favela 203.?.?.?

Reakce na 365310

se jmenuje GHEROE.
Skupina indu obklopi nekoho o kom si mysli, ze dela veci spatne, nebo je nepritel, zlocinec nebo jinak skodi. A pak stoji okolo neho a casem se stridaji.
Obet je bez vody a jidla casto a vetsinou naslunci ,a nesmi se dotknout nekoho z nich , jinak ho zabijou...
To je popularni v Bengalsku a policie se vetsinou nevmesuje...

365431

15.7.2018 7:49

Teorie práv menšin

disident 83.?.?.?

Tuto teorii,vypracovanou zvrácenými think-tanky v USA,začala v praxi uskutečňovat až administrativa prezidenta Obamy(Bush mladší si toho vůbec nevšímal).Obama jako černý rasista a zakuklený muslim byl plně ve vleku americké finanční oligarchie,která si dělá nárok na světovládu a zvrácené sociální experimenty jsou pro ni typické.Osmiletá vláda Obamy rozdělila obyvatele USA na dva nesmiřitelné tábory.Druhý tábor vedený Trumpem,který je představitelem průmyslové oligarchie,chce aby USA produkovaly skutečné hodnoty na rozdíl od finanční oligarchie,která produkuje virtuální hodnoty,které nadále zadlužují USA.Trump má v úmyslu zbavit USA černého rasismu,který mimo jiné vyústil ve veřejné ničení památníků stejně jako na nacistické Ukrajině.Nelíbí se mu též zvrácenosti LGBT menšin.Evropa,při současném zákonodárství není schopna řešit migrační krizi,neboť ta je součástí sociálního experimentu finanční oligarchie,jejímž příslušníkem je též Soros,během 30 let přestěhovat do Evropy 50 milionů černochů.Nynější vedení EU je natolik neschopné řešit vážné problémy,že budoucnost Evropy jako kontinentu se ztrácí v mlze.

365323

17.7.2018 7:59

RE: Teorie práv menšin

Svatoslav Butora 85.?.?.?

Reakce na 365323

Přeji hezký den. Dovoluji si poznamenat, že budoucnost Evropy se rozvine do jiných a lepších dimenzí bez existence tzv. EU, než teď, kdy normální vztahy, vývoj, životní a právní a obchodní vztahy, atd. "dusí" ale dle programátorů tzv. EU "rozvíjí" tato nadnárodní chobotnice. Lidí v Evropě nemusí být nahnáni do jedné "velkostáje pro ovce", aby se vyvíjeli. Taková EU-velkostáj je dobrá jen pro nadnárodní chobotničky a chobotnice světovládní moci a pro jejich ambice.

365353

Příspěvků: 43

13.07. 03:21 r.m.  reaguju na ten výkřik ohledně nemožnosti dětem zaplatit obědy
14.07. 14:07 r.m.  RE: reaguju na ten výkřik ohledně nemožnosti dětem zaplatit obědy
13.07. 08:32 Svatoslav Butora  Pokračování života
13.07. 09:20  palec nahoru
13.07. 10:41 vladimir7  RE: palec nahoru
13.07. 15:28 Velekněz Ratata  Taky jednoznačně palec nahoru a některé komenty shora
13.07. 17:34 Pátá Mojžíšova 7:24  Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
15.07. 16:24  RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
15.07. 17:58 vousy13  RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
15.07. 18:43  RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
15.07. 19:04  RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
16.07. 18:43 vousy13  RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
15.07. 21:32 maršal Žukov  RE: Hitler , Merkel, Juncker, Stefanie Berg, Gregor Gysi, nebo Tap Tap chválící Bělobrádek- poskoci banksterů
17.07. 07:07 favela  Kdyz Asi neni co "docvaknout".
18.07. 19:00 maršal Žukov  RE: Kdyz Asi neni co
16.07. 17:52 Pátá Mojžíšova 7:24  Banksteři Rockefelleři, Morgani, Warburgové..., a jejich poskoci a loutky
19.07. 17:40 drn  RE: Banksteři Rockefelleři, Morgani, Warburgové..., a jejich poskoci a loutky
13.07. 18:46 Švícko  Kakofonie Tap Tap
13.07. 21:24 Andrej Vyšinskij  Až na to kouření dobré
14.07. 14:14 Lovec idiotů  RE: Až na to kouření dobré
14.07. 17:30 Andrej Vyšinskij  RE: Až na to kouření dobré
16.07. 09:41 Lovec idiotů  RE: Až na to kouření dobré
16.07. 10:45 Andrej Vyšinskij  RE: Až na to kouření dobré
16.07. 12:43 Lovec idiotů  RE: Až na to kouření dobré
16.07. 15:43 výjimečné porušení omerty  RE: Až na to kouření dobré
14.07. 14:35  nekuřák Hitler
14.07. 14:48  indický fašizmus - už i v ČR
15.07. 11:11  RE: indický fašizmus - už i v ČR
15.07. 20:02  RE: indický fašizmus - už i v ČR
15.07. 21:26  RE: indický fašizmus - už i v ČR
16.07. 16:04 výjimečné porušení omerty  RE: indický fašizmus - už i v ČR
16.07. 18:06  RE: indický fašizmus - už i v ČR
16.07. 22:20  RE: indický fašizmus - už i v ČR
17.07. 14:22 výjimečné porušení omerty  RE: indický fašizmus - už i v ČR
18.07. 01:31  RE: indický fašizmus - už i v ČR
18.07. 16:43 výjimečné porušení omerty  RE: indický fašizmus - už i v ČR
19.07. 04:21  RE: indický fašizmus - už i v ČR
18.07. 10:15  RE: indický fašizmus - už i v ČR
18.07. 17:27 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: indický fašizmus - už i v ČR
17.07. 08:39 vousy13  RE: indický fašizmus - už i v ČR
21.07. 05:36 favela  Z Indie jedna nevsedni zajimavost
15.07. 07:49 disident  Teorie práv menšin
17.07. 07:59 Svatoslav Butora  RE: Teorie práv menšin

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 9 810 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Zeman: Jestli padne vláda, pověřím Babiše znovu15.11.18 22:02 Česká republika 0

Barevná revoluce v Čechách v plném proudu15.11.18 19:24 Česká republika 5

Bullshit jobs - nezmyslená práva a parazitická renta15.11.18 15:01 Neurčeno 1

Předseda Evropské banky pro obnovu a rozvoj doufá v posílení spolupráce s Čínou ve střední Asii14.11.18 19:56 Evropská unie 1

Čínský viceprezident Wang Qishan se setkal s německým ministrem zahraničí Heiko Maasem14.11.18 19:48 Německo 0

A už je tady další útok Sorosjugend: ve Sněmovně začal boj o manželství buzen14.11.18 18:40 Česká republika 4

Nejvíce sexy muž světa pro rok 2018 je ... ano, hádali jste správně 14.11.18 12:41 USA 2

Jedno malé vítězství: Česko nepodepíše globální pakt o migraci14.11.18 12:27 Česká republika 7

Českým médiím nevěřím ani nos mezi očima, vzkazuje ke kauze Babišova syna prezident Zeman. Premiérovi radí, ať nerezignuje14.11.18 01:54 Česká republika 3

Maďarsko požaduje vysvětlení o debitních kartách Sorose-UNHCR, které mohou financovat terorismus14.11.18 01:41 Evropská unie 0

Merkelová vyzvala poslance EP k vytvoření evropské armády a Evropské rady pro bezpečnost13.11.18 23:19 Evropská unie 5

Estonsko nepodepíše OSN Globální pakt pro migraci13.11.18 22:50 Estonsko 1

Vláda měla 14.11. projednat migrační kompakt...13.11.18 12:35 Česká republika 1

Největším donašečem ohledně migrační politiky členských států Rady Evropy je Čech13.11.18 01:38 Evropská unie 4

Pokus o odvolání Babiše13.11.18 01:33 Česká republika 8

Evropská síť na dozorování plnění OSN Globálního migračního paktu již je připravena13.11.18 00:37 Evropská unie 4

Na území Slovenska je připraveno přesídlovací centrum OSN UNHCR13.11.18 00:05 Slovensko 1

20.000 migrantů čeká před hranicemi Chorvatska na podpis OSN Globálního paktu pro migraci12.11.18 23:48 Slovinsko 1

Ve Španělsku sílí populistická strana VOX12.11.18 23:08 Španělsko 0

Bulharsko nepodepíše OSN Globální pakt o migraci12.11.18 21:21 Bulharsko 1

Měnové kurzy

USD
22,97 Kč
Euro
26,01 Kč
Libra
29,28 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,69 Kč
Švýcarský frank
22,84 Kč
100 japonských jenů
20,25 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
8,08 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
34,71 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 877,62 Kč
1 unce stříbra
327,66 Kč
Bitcoin
125 893,30 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 903