Diskuze k článku

Žádná pátá kolona v Kremlu? Zamyslete se znovu!

Příspěvků 34

10.7.2018 13:49

Prezident Putin

Kouba 46.?.?.?

je zkušený politický hráč a dobře ví, že politika je v mnoha případech záležitostí kompromisů a drobných ústupků. Potřebuje co největší podporu od lidí, kterou podle všeho má, ale také podporu vlivných Rusů, především z řad oligarchů. Je také nutné si uvědomit, že Rusko je kapitalistický stát, nejde o nějaký ,kryptosocialistický’ režim.
Zmíněná důchodová reforma může být jen ve stádiu úvah a co my o jejích detailech víme. U nás byla koncipována tak, aby odklonila korunky soukromým pojišťovnám, což je samozřejmě špatně. Pokud si někdo chce platit vlastní pojištění, nic mu nebrání, ač si myslím, že to nemá tak trochu logiku. Kdo má velký příjem, může si naspořit a po čase investovat sám, kdo vychází jen taktak, „na pak“ mu nezbývá.
Spekulace o nějakých rozporech mezi Medvěděvem a Putinem, reprezentujícími dva údajně odlišné tábory, jsou podle mě mylné. Dva lidé mohou mít na jednotlivosti odlišný názor, ale myslím si, že zájem na tom, aby se Rusko stalo silným a stabilním státem, sdílejí oba.

365198

10.7.2018 17:34

RE: Prezident Putin

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365198

Mýlíte se. V každé zemi je mnoho lidí, kteří myslí hlavně na svůj zisk, a klidně prodají suverenitu země (za obchod se západními korporacemi, viz v tomto šílená Ukrajina). Medvěděv má vliv na všech ekonomických resortech a pokud vím, šéfka ruské centrální banky dokonce dostala za r.2015 cenu centrálních bankéřů (držela úrokovou sazbu na šílených 17%, později 10%, což podvazovalo ruské firmy, které v krizi nedosáhnuly na úvěry, západ měl v té době sazby 0.5% apod.).

Ale musíte hrát s tím, co máte v ruce, nikdo nedokáže vyměnit všechny drobné i větší oligarchy najednou, to je proces, který nastane, až doroste nová střední třída z těch, kteří byli v 90. letech náctiletí. Nelze vše řídit shora, pokud má země mít úspěch, musí pomáhat i lidé v regionech, zdola. Putin zastavil hlavní rozkrádačku surovin a řešil velké zahraniční útoky (ukončení války v Čečensku, atak Gruzie, útoky paramilitantních nacionalistů na východní Ukrajině, podivný sestřel MH-17, sankce a pád cen ropy), přitom ještě v r.2004 měl podporu v Německu i Francii, ale po Ukrajině už ne.

Ale pak (od r.2004 po válce v Iráku) začala éra arabských jar, a od r.2010 ohromný tlak na Rusko, které se současně musí rychle uvnitř rozvíjet (aby lidé viděli změny a věřili, aby vznikala ta nová střední vrstva), a současně se Rusko muselo velmi bránit.

Proto ten ohromný západní šok z "křídlatých střel" v r.2015, letících 2000km do Sýrie, nikdo to nečekal, Rusko mělo být stále v rozkladu a armáda nezreformovaná. Od této doby pak nastalo na západě to rusofobní šílenství, masírka se Sýrií, chem. zbraněmi, Ukrajinou, voleb v USA, sportovních šikan, atd.

Právě ten "signál" v r.2015 (úspěchy v Sýrii) toto způsobil, Rusko mělo být na dně a nebylo. Aktivizace nevládek je jedna rovina, mnohem horší je zatím netransformovaná personální situaci malých a středních oligarchů, co mají své peníze a chtějí prostě vyšší zisky, to je ten problém, který vyřeší až nová generace - možná, záleží na tom, co v nich je.

365203

10.7.2018 18:20

RE: Prezident Putin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 365203

> ... Rusko, které se současně musí rychle uvnitř rozvíjet ...

To se snadno řekne, pane Pavle. Ale jak na to? Pro zajímavost zde uvedu údaje o dopravní infrastruktuře Ruska. V závorce pro porovnání stejný údaj z USA. Celková délka dálnic v Rusku činí 800 km (75.000). Celková délka ruských železnic je 87.000 km (228.000). Celková délka silnic v Rusku je 933.000 km (6.465.800). A to je Rusko rozlohou cca dvakrát větší, než USA!

Jak chcete rozvíjet zemi s tak zoufale žalostnou dopravní infrastrukturou? Poučte nás.

Díky [smích]
Vojta

365208

10.7.2018 19:30

RE: Prezident Putin

PavelSam 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365208

Srovnáváte špatně. Rusko bylo velmi zaostalé, o tom není pochyb. Má svou evropskou část, pak severskou (asi jako Kanada), a pak dálně-východní. Po konci totality opravdu došlo - po prvním propadu - k jasnému rozvoji.

Asi bych se divil, kdyby od r.1998 (kdy vrcholil propad) dohnalo Rusko vyspělé země, to asi hned nehrozí, na druhou stranu tam vzniklo mnoho továren, nových částí měst, atd. Samozřejmě, mávnutím kouzelného proutku nikdo Rusko nerozvine, je to pouze na nich. Ale z voleb tamních lidí mám pocit, že Putin je na tamní poměry v jejich očích velmi dobrý vladař, v tak složité zemi, i klimaticky, populačně, nábožensky, vzhledem k výchozímu stavu, atd.

Takže jak vidíte, vždy si můžete najít hůl a s ní svého psa bít, ono 40.000 velmi chudobných žebráků v USA taky o něčem svědčí, opravdu jsou všichni líní, nikdo např. neonemocněl, atd? Takže pro mě "pokrok" je viditelné zlepšení od toho tragického stavu roku 1998, alespon v té evropské části. A ten je neoddiskutovatelný.

365212

10.7.2018 22:01

RE: Prezident Putin

pedros 109.?.?.?

Reakce na 365212

Ono lidičky sakra rychle zapoměli v jakém stavu Putin přebíral Rusko!
Ale si dát prácičku a porovnat fakta asi bolí, tak se erudice nahrazuje blábolením od stolu.

365215

11.7.2018 0:06

Nereagovat na trolla

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 365212

Prosím vás, nereagujte na něho, to je typický troll, každým příspěvkem jen popichuje a rozeštvává. Toto byl jeho poslední.

365219

11.7.2018 8:56

RE: Nereagovat na trolla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2604:x:x:x:x:x

Reakce na 365219

Myslím že tohle je tragédie tohoto národa. Lidi nejsou schopní rozeznat slušného člověka od trolla, gaunera a škůdce, kterého by měli hnát svinským krokem a ne se s ním pokoušet nějak slušně vyjít.

To bohužel platí nejen pro diskuze na webu, ale i pro ostatní věci v této zemi.
Zdivočelá svině má dostat lopatou přes čumák. Místo toho si tu lidi ty svině (psychopaty, sociopaty) pěstují a hýčkají, jak v politice, tak v běžném životě a pak se strašně diví jaké to má tragické následky pro ně i pro jejich rodiny.

365226

10.7.2018 21:54

RE: Prezident Putin

Svatoslav Butora 85.?.?.?

Reakce na 365208

Přeji hezký večer. Vedlejším strategickým efektem ohledně poznání/znalostí stavu infrastruktury v Ruské Federaci je poučení pro USA a pro p. Sakera a spol.:

Nikdy neplánujte/neuvažujte o agresi proti Ruské zemi, která není tak "vyspělá" jako USA, protože Rusko žije a vyvíjí se. Rusko nepotřebuje napodobňovat USA v jejich "vývoji" na účet světa. Rusko má dostatek sil a vědomostí žít a vyvíjet se v přátelském vztahu s ostatními národy. To je stálá "hrozba" pro USA a spol, kteří to "neumí".

"Vyvinuté" USA sice žijí/ale na účet světa/, a vyvíjí se pouze v malém prostoru kolem vrcholu u nich dosaženého stavu vývoje. V podstatě dosáhl gradient jejich "vývoje" stavu 0,001. Nejhorší na tom všem je, že jejich elity neví "kudy kam". Proto se posedlým způsobem cítí "obklíčeni a ohroženi Ruskem". Jejich "americký sen" o světovládě končí. Neumí spolupracovat. Umí jenom "vládnout" globálně neživému nevyvíjemu se světu.
Proto se jejich establishment ze všech sil podporovat vnější a vnitřní destrukční síly, aby Rusko změnily na svůj "obraz".

365213

10.7.2018 21:56

RE: Prezident Putin

pedros 109.?.?.?

Reakce na 365208

Fakt geniální postřeh! Vás je škoda. Měl by jste být premiérom, minimálně.

365214

10.7.2018 15:43

Článek situaci v Rusku vystihuje přesně...

R. E. 46.?.?.?

...a i některými trouby dehonestovaný Pjakin to ve svých bešpechunzích potvrzuje...(asi je agentem Sakera) ...a já to vidím taky tak a už hodně dlouho...[smích]

365201

10.7.2018 18:05

RE: Článek situaci v Rusku vystihuje přesně...

Smoker 88.?.?.?

Reakce na 365201

Iba ze by to bolo cele jedna velka hra na odrbanie bieleho muza. A ked chceme dospiet k pravde, staci si polozit spravne otazky a dat si na ne odpovede. Napr. zvysila sa v Rusku porodnost kaukazskej rasy? Ako to vyzera v skolach? Znizuje sa uroven ucebnych osnov? Zavadza sa neoliberalizmus a multikulturalizmus?
Lebo Rusko sice je multikulturne, ale kazda kultura mala svoj geograficky celok. Ako je to teraz? Kto vlastni vsetko? Kto su clemi elitnych vojenskych jednotiek? Aka je situacia s exekutormi? Ako to vyzera so sudcami a prokuratormi?
A po zodpovedani tychto otazok dospejeme opat k tomu, ze ale to sa predsa nesmie kritizovat [velký smích]D A Saker tomu robi krytie. Ako aj 90% alternativneho webu. Ako aj tvoj prispevok. Aj cely (( )) Pjakin.
No si predstav, ze hned po tom, ako to od 1917 mali pod palcom a vykynozili celu premyslajucu strednu triedu kaukazanov (caucasians), a ako tam zaviedli brutalny neoliberalny kapitalizmus, ktorý zas preriedil kaukazanov - tak to zrazu vzdaju a z nejakeho filantropickeho podivneho dovodu to zrazu hraju na stranu kaukazanov [velký smích]
Alebo to skor bude tak, ze sa par (( )) klik medzi sebou natahuje o moc v ramci nimi urcenych pravidiel a my ostatni sme len maso do mjasorubky.

365205

10.7.2018 18:17

RE: Článek situaci v Rusku vystihuje přesně...

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365205

Co kouříš Smokere, sušený lisohlávky, nebo mariajuanu z kotlebovy zahrádky..., obojí způsobuje nejen rakovinu dutiny ústní a dýchacích cest, plic a mozku, ale předtím v počáteční fázi silnou paranoi...[velký smích]

365207

10.7.2018 17:31

Umela inteligence a kultura.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Velka media prestavaji byt ucinnym nastrojem propagandy, par dni zpatky jsem videl statistiku propadu duveryhodnosti v USA. Novinari si vedou svoji osobni valku s Trumpem a lidi jsou z toho znechuceni a unaveni anebo asi maldou generaci to vubec nezajima. Socialni site zpusobili nevidanou decentralizaci, sic hlavni zamer byl zvyseny dozor a cenzura nad populaci. Jiste nekdo pocital sekundarne i s finacnim ziskem, i kdyz penize se z toho sypou bez nejakych mesicnich poplatku. Neverim, ze nekdo dokazal odhadnout, ze to muze fungovat i takhle.

Zacalo se v mediich mluvit o UI, dokud neprojevily vazny zajem armady ignoroval jsem to.(automaticke hledani hrozeb prvniho uderu v satelitnich datech), ale ten "futuristicky mnich" ma pravdu. Masivni narust uzivatelu, rychlost vymeny informaci... spousti kulturni revoluci, na kterou nejde reagovat jinak nez improvizaci za pochodu.Jakykoliv prilis rychly prechod systemu, muze lehce prejit v kolaps.

Z tohoto hlediska centralizovana propaganda neni pro Kreml (a kohokoliv, kdekoliv) zadny problem, dokonce je chytre takovy projekt financovat, protoze kdyby potize zacali, tak na rozdil od decentralizovanych socialnich siti, to jde lehce utnout. Socialni site se daji ovlivnit pouze neprimo, casy nekolika tisicovek "aktivistu", ktere spustili propagandistickou kampan jsou pryc, sice to muze jeste omezene fungovat na ulici, protoze kazdy ma ajfoun, tak to nejde zmanipulovat ucinne v mediich a sledovanost centralizovanych medii klesa. A prave indivudalni zaznamy nejake udalosti masove zaplavi socialni site.

Paradoxne to vytvari tlak na kultivaci politiky, protoze vice rozumna politika ma vetsi sanci presvedcit lidi plosne, ale spadnout muzeme i do zkazy. Technologie dochazi k hranici, kdy nezavisla interakce UI je na spadnuti v sitich. Jaky bude ideologicky, filosoficky a moralni zaklad mysleni UI. Solana nedostal vizum do USA, protoze automaticky system ho vyhodnotil jako teroristu, cenzura (hodnocena je zavadnost fotek bez znalosti cestiny) na ceskem Facebook je v JAR.... Privmitivni senzory, algoritmy a z nich plynou dulezita rozhodnuti. Jde z toho mraz po zadech, kdyz pod to pujde kontrola satelitu, atomovych elektraren, zbranovych systemu....UI na zaklade iformacni valky muze cloveka vyhodnotit jako nebezpeci pro vesmir. Nekdy si to myslim, ale jako lidska bytost mam emocni vazby, ktere mi umoznuji ciste logicke pocity marnosti prekonat.
https://www.novinky.cz/internet-a-pc/476829-vedci-...

365202

10.7.2018 19:27

Rusové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

by hlavně měli přestat neustále hledat výmluvy proč co nejde a jak jim někdo ubližuje a chce je obsadit a místo toho se snažit fungovat jak lidi. Vždyť je to země s největším přírodním a nerostným bohatstvím na světě a není schopna lidem zajistit odpovídající životní úroveň. Chápu ze je jednodušší plakat jak nám všichni ublizuji ale cesta k prosperitě to fakt není.

365211

10.7.2018 22:29

RE: Rusové

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365211

No a myslíte si, že nechat si všechno řídit "západním židovským finančníkem", nebo svým ruským židovským finančníkem, jim ke štěstí a blahobytu pomůže? Alespoň do té míry, jak to pomohlo třeba nám, nebo Ukrajincům ??!!
To Rusové na rozdíl od Američanů na 2. sv. válku doplatili a nikoli na ní vydělali a co se týče těch 90. židovskými "liberasty" řízených let, tak ty přinesly ekonomice i obyvatelstvu zhruba 2x větší škody, než celá ta 2. sv. válka a jen klan Rothschild po pádu Železné opony zdvojnásobil svůj majetek a nebyl sám a odkud si myslíte, že to vzal a k do mu při tom pomáhal ??!! [oči v sloup]

365217

11.7.2018 8:47

RE: Rusové

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365211

Z určitého pohledu máte pravdu.

Nestačí jen sedět v koutě a nihilisticky bědovat nad současným stavem. Člověku bylo dáno tvořit díky svobodné mysli, svědomí a vůli.

Jak zní jeden slavný citát: "Pravý muž se celý život snaží, aby svět po jeho smrti byl lepším místem, než ve kterém žil."

Z druhé strany máme co dočinění s koncepcí řízení a elitami, které na ní rostly v horizontu 2000-3000 let, tak je velmi bláhové myslet si, že vše půjde hladce a hlavně rychle.

Stojíme proti jadernému arsenálu namířenému proti lidstvu, tak je pravděpodobně naivní vyrazit jak indiáni s luky a šípy proti mušketám a dělům kolonizátorů.

Jak podotkl Vladimir Vladimirovič, když na něj běsní psi press-tituce tlačili pro urychlení osamostatnění Ruska: "Naším cílem je klidná evoluce, revoluce nám již netřeba." No pochopil málokterý pisálek, co tím vlastně Gosudar myslel...

Jakýkoliv silný manévr řízení (revoluce), který nemáme plně pod kontrolou, může generovat selhání řízení a to snad nechce nikdo. Obzvláště, když jaderný arsenál mocností může směle spláchnout veškerý život na Zemi do haj...

365224

12.7.2018 9:21

přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 365211

Hitler a Napoleon přišli do Ruska zřejmě na přátelskou návštěvu, že?
A to samé americko-židovské korporace v 90. letech.
Polsko systematicky okopává Rusku kotníky a vypálilo jim Moskvu asi taky jen v rámci kamarádského pošťuchování, že?
Ach ti ufňukaní Rusové...

Myslícímu tvorovi posledních 1000 let evropských dějin spíš připadá jako systematická genocida slovanstva všemi prostředky, od válek (kdo doplatil na 30letou válku nejvíc?) přes okupace (rakousko-uhersko) až po čistou genocidu (vyhlazení Prusů - baltského slovanského kmene germány).

365260

13.7.2018 9:45

RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 365260

Tak pokud vím tak na začátku 2.WW měl Stalin s Hitlerem podepsaný pakt o neútočení a Polsko si vesele rozdělili.
Nicméně v dnešní době se vymlouvat na Napoleona a Hitlera a zdvůvodňovat tak vlastní zaostalost je směšné. To je asi jako bys dnes brečel, že Ti na ZŠ někdo pokazil kačera.

365282

13.7.2018 11:24

RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

disident 83.?.?.?

Reakce na 365282

Přestaňte konečně žvanit o paktu Molotov-Ribentrop jako o navázání přátelských vztahů mezi oběma zeměmi s cílem zničit Polsko.Kdo první uzavřel pakt s Hitlerem proti SSSR?Byl to pakt Pilsudski-Hitler podepsaný 26.1.1934 v Berlíně.Druhým paktem uzavřeným s Hitlerem byla Mnichovská dohoda,kterou Západ prakticky zničil Československo a Poláci si také přišli na své(okupace Těšínska).SSSR nezbyl prakticky žádný spojenec,takže byl nucen pro oddálení války uzavřít s Hitlerem dohodu.Na Polsku mu vůbec nezáleželo,protože se celou tu dobu chovalo jako nepřítel SSSR a spojenec Německa(nedovolilo přesun Rudé armády na pomoc Československu).Podobně se chovaly též pobaltské státy.Proto dnešní kvičení těchto zemí o ohrožení Ruskem je účelové,protože Rusové nepůjdou tam,kde je nenávidí na rozdíl od Krymu a Donbasu,kde jsou vítáni.

365285

13.7.2018 14:14

RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365285

...a navíc si Stalin od Polska vzal to, co ztratil po prosraném Tuchačevského útoku na Poláky, kteří vyzbrojeni Západem se přidali k intervenci proti Sov. Rusku záhy po revoluci...

365290

14.7.2018 17:15

RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 365285

Jo SSSR se nám chystal pomoct, jen zle Polsko mu v tom zabránilo. Ty mě fakt bavíš. Ale to je asi jedno. Já mám Rusko rad, rad tam jezdím, mě baví že v těch rozvojových zemích je levně.

365314

14.7.2018 22:23

RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365314

Po podepsání Mnichovské zrady byl SSSR jedinou velkou silou, která nám nabídla pomoc + Srbové. Nutno poděkovat...

Stalin se následně o naší kapitulaci vyjádřil jasně: "Nemůžeme být většími vlastenci, než jsou oni sami." Chápal, že západní mocnosti stojí v jednom šiku s Německem a Sudety mu darovaly.

Pokud jste nečetl Mein Kampf, doporučuji. Pochopíte, jaké cíle měly elity stojící nad Hitlerem se Slovany, jistě to věděl i Stalin. Konečný "Drang nach Osten", co se nepodařil ani Napoleonovi.

Co byste dělal vy v Stalinově situaci, když Německo již mělo zbrojní potenciál ČSR v rukách a v Evropě žádného protivníka? Dlouhodobé cíle určené Německu byly jasné...

365318

13.7.2018 15:43

RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 365282

Už zase blábolíš? Že se ti to vyplatí, dělat tu ze sebe trotla. Ale co čekat od bývalého stbáka.

365293

13.7.2018 15:45

RE: Rusové

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 365211

Víš o tom naprostý kulový, tak raději mlč. A pozdravuj pana Kalouska a další blby, kteří jsou pro tebe vzdorem.

365294

14.7.2018 17:08

RE: Rusové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 365294

Pro mě jsi vzdorem ty

365313

15.7.2018 7:09

RE: Rusové

disident 83.?.?.?

Reakce na 365313

Nemá cenu se bavit se zabedněnými ubožáky,kteří snad ani nečetli Heydrichův plán na konečné řešení české otázky.Ten,v případě vítězství nacistů,by se dnes v lepším případě jako přeživší své předky,krčil v tuleních kůžích někde na břehu Severního ledového oceánu.

365322

11.7.2018 8:49

vlastizrádce Medvěděv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Medvěděv údajně zlikvidoval ruský "plynový OPEC" který několik let pracně budoval Putin a málem se mu podařilo vytvořit tento plynový kartel, sdružující rusko a okolní státy které taky těží plyn. Tím mohl američanům převzít kontrolu nad manipulacemi s cenou plynu.
A pak přišel pindosník Medvěděv a všechno to rozšlapal a ještě se s těmi státy rozhádal.

Je to tak, Medvěděv a řada dalších ministrů a politiků jsou takoví ruští "neoconi" hájící zájmy miliardářské zlodějské elity.
I přesto ho Putin musel jmenovat, protože to byla pořád lepší volba než nějaký nový nevyzpytatelný šmejd, který by v této kritické chvíli mohl nejen pošlapat významné dohody ale i vyvolat 3. světovou.

365225

11.7.2018 11:03

RE: vlastizrádce Medvěděv

Kouba 46.?.?.?

Reakce na 365225

Jojo, ono ošidné slovíčko „údajně“, tak moc oblíbené, když chybí fakta.

365233

11.7.2018 23:47

RE: vlastizrádce Medvěděv

wilonix 109.?.?.?

Reakce na 365233

Až na to, že ty fakta nechybějí.
Putin podepsal řadu smluv s Ázerbájdžánem a Kazachstánem o kontrole a distribuci tamních plynových polí, které fakticky těmito smlouvami přešli pod ruskou kontrolu, Medvěděv je pak všechny roztrhal, což nejen že vedlo k ztrátě této kontroly, ale i k zaplacení z toho vyplývajících smluvních pokut.
To, že vy ty fakta neznáte, neznamená, že nejsou.

365251

12.7.2018 2:08

RE: vlastizrádce Medvěděv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 365251

Odhaduju, ze to bude neco za neco. Rusko a Putin aspol. potrebuji rozumny pristup k mezinarodnimu bankovnimu systemu a ten je stale pevne svazany s dolarem. Takze si musi vybrat bud budou mit podminky jako nejaka zemicka z tretiho sveta nebo semtam rusove mavnou rukou nad necim ceho maji, ze by s tim.... A tihle lide ve velkem financnictvi jsou pomerne mala komunita, takze kdyz chteji Medvedeva? Na druhou stranu oligarchove jako Berezobskij a Chodorovskij vytvari jiste mantinely. Samozrejme Rusko nemuze stejne reagovat v Syrii nebo Iranu, protoze jde o bezpecnost. Pozice v Kazachstanu je velmi pevna a mam pocit, ze jestli Astana ma byt financni centrum, tak budou Rusove mit sve zlate vajicko a to myslim stoji za "trochu plynu".

Honkong je slipka co snasi zlata vejce. Kdyz to dostala Cina zpatky hodne lidi cekalo, ze tuhle slipku jednorazove zarizne, ale Cinani jsou chytri. Sice momentalni pomer je napr. 2 zlate vejce pro Brity, 3 pro Americany a 1 vajicko pro Cinu, ale zlate slepice (financni centra) jsou specialni uzly globalizovane ekonomiky a neni jich mnoho. Tady jsou zajimave doplnkove informace jak se sofistikovane striha svetova ekonomika v mezinarodnim obchode. Po fiasku s raketami v Syrii, kde se de facto testovalo, zda jde zasadit prekvapivy uder v globalni valce, se bude mezi Ruskem a USA jednat o novem politickem rozlozeni sveta a z toho jsou vsichni co vedi houbelec nervozni jak sanky v lete. Vice informovani jsou vice v klidu. Asi na zadost CIA jsou to Helsinky, protoze ve Vidni si behem studene valky male i velke tajne sluzby podavali ruce nebo se pres ne triskali, takze by tam nebylo takove soukromi. A mam takovy pocit, ze po tomhle jednani bude z Trumpa uplne jiny Trump. Jestli na tu nebo na druhou stranu se neda rict.
https://ekonomika.idnes.cz/cina-iphone-usa-vyroba-...

365254

12.7.2018 9:14

RE: vlastizrádce Medvěděv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 365251

Myslím že to proběhlo zejména v tom Azerbajdžánu. Medvěděv tam přijel na oficiální návštěvu, choval se tam jak pičus a naštval celé vedení státu tak, že i přes zjevnou výhodnost smluv, to nakonec padlo.

365259

11.7.2018 18:02

"Proizraelští propagandisté"

disident 83.?.?.?

Zde Saker poněkud přestřelil,jelikož je obviňuje z něčeho co není pravda.Jedná se o čtyři osoby,které ve svém příspěvku jmenuje:Solovjov a Satanovskij jsou ruskými občany židovského původu,Kedmi a Eskin jsou izraelskými občany. Zatímco Echo Moskvy je fanaticky prozápadní a protiputinovské,tak tito ve svých proslovech jsou protizápadní a pro Putina. Zvláště Jakov Kedmi je tak silně protizápadní a antianglosaský,že to Rusům vyráží dech.Jelikož předtím pracoval v izraelské státní správě,zná hodně z hnusných zákulisních akcí Západu.Velmi dobře argumentuje a v řadách ukrajinských nacistů vyvolává silnou nenávist.Jistě,o izraelských záležitostech nerad diskutuje a vyhýbá se jim.Solovjov a Satanovskij jsou proputinovští a protizápadní,rádi kritizují ekonomický a finanční blok ruské vlády o kterém mluví Saker.Takže,i když Saker dobře analyzuje ,podrobná neznalost ruských reálií a jeho anglosaská příslušnost mu zabraňuje dobrat se přesného výsledku (nevím jestli ovládá ruštinu).

365240

12.7.2018 11:50

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 365240

no nevim, jestli je označení "pracovník státní správy" pro šéfa izraelské vojenské rozvědky to nejpřesnější[smích]

dub

365266

12.7.2018 12:47

RE:

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365240

Saker je zmínil zcela správně a to, že jsou to židé a že mají ten "správný a obektivní názor", vyjadřují až na poněkud mírnějšího Satanovského, naprosto vždy, když od svinstev činěných jejich souvěrci a Izraelem vždy velice obratně odvádí řeč jinam...
Na Ukrajině a lumpárnách tam prováděných nacisty a banderovci se rozhořčují, ale že jsou to právě jejich souvěrci, majitelé ukrajinského státu, kteří to vše organizují a financůjí z ukradených peněz, to ani slůvkem nezmíní...Naprosto stejná záležitost, jako ta blamáž se Šekelgrůberovic Dolfkem, jen s tím rozdílem, že je to o nějaký ten pátek od sebe a spousta lidí si to nepamatuje, nebo nechce pamatovat a žere jim tu jejich ufňukanou propagandu věčně ublížených...
Na ty exhibice Solověva se už nedá dívat. Za těch několik let, co jsem to sledoval, jsem toho napudrovanýho panáka s ofinkou a ručičkami, jako veverka, co nejspíš kromě své kupírované oháňky nedržely snad ani příbor, jsem nikdy neslyšel použít např. slovo "sionismus"...nebo něco třeba jen nástin kritiky politiky Izraele, nebo americké sionistické mafie, která má přímý podíl na mj. situaci na Ukrajině !!
Je až k nevíře, že mu to v tom Rusku i jinde tak dlouho žerou...[oči v sloup]

365269

Příspěvků: 34

10.07. 13:49 Kouba  Prezident Putin
10.07. 17:34 PavelSam  RE: Prezident Putin
10.07. 18:20  RE: Prezident Putin
10.07. 19:30 PavelSam  RE: Prezident Putin
10.07. 22:01 pedros  RE: Prezident Putin
11.07. 00:06 Vladimír Stwora  Nereagovat na trolla
11.07. 08:56  RE: Nereagovat na trolla
10.07. 21:54 Svatoslav Butora  RE: Prezident Putin
10.07. 21:56 pedros  RE: Prezident Putin
10.07. 15:43 R. E.  Článek situaci v Rusku vystihuje přesně...
10.07. 18:05 Smoker  RE: Článek situaci v Rusku vystihuje přesně...
10.07. 18:17 R.E.  RE: Článek situaci v Rusku vystihuje přesně...
10.07. 17:31  Umela inteligence a kultura.
10.07. 19:27  Rusové
10.07. 22:29 R.E.  RE: Rusové
11.07. 08:47 vousy13  RE: Rusové
12.07. 09:21  přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
13.07. 09:45  RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
13.07. 11:24 disident  RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
13.07. 14:14 R.E.  RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
14.07. 17:15  RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
14.07. 22:23 vousy13  RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
13.07. 15:43 Lovec idiotů  RE: přátelská návštěva Napoleona a Hitlera v Rusku
13.07. 15:45 Lovec idiotů  RE: Rusové
14.07. 17:08  RE: Rusové
15.07. 07:09 disident  RE: Rusové
11.07. 08:49  vlastizrádce Medvěděv
11.07. 11:03 Kouba  RE: vlastizrádce Medvěděv
11.07. 23:47 wilonix  RE: vlastizrádce Medvěděv
12.07. 02:08  RE: vlastizrádce Medvěděv
12.07. 09:14  RE: vlastizrádce Medvěděv
11.07. 18:02 disident  "Proizraelští propagandisté"
12.07. 11:50  RE:
12.07. 12:47 R.E.  RE:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

70

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 107 čtenářů částkou 20 918 korun, což je 70 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Jak reportér iDnes šukal s plástovým panákem22.08.19 17:47 Česká republika 4

Time: Zkouška nové americké rakety potvrdila obavy Moskvy!21.08.19 20:27 USA 1

Středočeský kraj zahltíme elektrosmogem za 1,4 milionu a budeme hledat, jak to využít21.08.19 20:14 Česká republika 1

Frontex natočil dronem, jak probíhá pašování okupantů do Evropy21.08.19 19:55 Evropská unie 1

Pravda o 17. listopadu vyjde v polovině září najevo21.08.19 11:51 Česká republika 0

Chorvatská diplomatka spáchala ideozločin a byla následně vaporizována20.08.19 16:42 Chorvatsko 3

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 23

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 5

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,30 Kč
Euro
25,79 Kč
Libra
28,50 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,65 Kč
100 japonských jenů
21,86 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,86 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,51 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 822,19 Kč
1 unce stříbra
396,17 Kč
Bitcoin
236 671,68 Kč

Poslední aktualizace: 23.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 773