Diskuze k článku

Co se stalo s tím Západem, kde jsem se kdysi narodil?!

Příspěvků 50

28.3.2018 8:19

Autor

vladimir7 77.?.?.?

Zaujímavé, autor to popísal presne tak isto ako to vidím já, dokonca aj narodil sa v tom istom roku ako ja, len s tým rozdielom že on na západe, v bohatom Švajčiarsku, a ja na východe, v chudobnom Slovensku. Vojna sa blíži míľovými krokmi, otázka nestojí "či, ale kedy", a zaujímavé, že ovečky to absolútne nevidia, zaujíma ich len konzum, to je pre nich zlaté teľa.

363287

28.3.2018 17:22

RE: Autor

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 363287

Dobrý den,
zkusím Vám nabídnout alternativu.
Předpokládejme na chvíli, že Spojené Státy Americké (ať už jsou reálně řízeny kýmkoliv) skutečně mají vliv na některé nejen evropské země. Koneckonců v řadě z těch zemí mají své vojenské základny, na jiné mají páky skrze různé zastřešující ekonomické organizace.
Nyní předpokládejme, že výkonnost US army již není taková, jako v polovině dvacátého století. Ne všechny testy technologických hraček vycházejí pozitivně. Ne všichni vojáci věří ve správnost počínání velení US Army. Naproti tomu Ruská armáda pomalu a v tichosti technologicky přezbrojila. Poslední, co jim chybělo, byl skutečný testovací polygon. Ten z části získali v Sýrii.
Takže máme dva předpoklady (nepotvrzené)
1) realitu vlivu USA na své spojence - vazaly
2) oslabující US army a sílící ruskou armádu (po technologické stránce)

Jak byste tuto situaci řešil vy? Představte si, že nyní rozhodujete za USA. Velíte jejich politikům. Pomalu se Vám ztenčují finanční zdroje, tisk nových dolarů už nefunguje tak dobře (přesněji klesá poptávka po nich).

Máte několik problémů:
1) Lidé se velmi rádi přidávají k vítězi (a politici nejsou výjimkou). Proto se potřebujete vyhnout reálným střetům malého rozsahu, kde by vyšlo najevo, že druhá strana je silnější či schopnější.
2) Velký konflikt si nemůžete dovolit, protože realita MAD (zaručené vzájemné zničení) stále platí.
3) Nebojovat není možné, protože se pokaždé najde nějaký lokální politik, který si nechce nechat vysvětlit, že Váš názor je ten správný.

Takže pomalu a jistě Vaši spojenci začínají zjišťovat, že taháte za kratší konec provazu (Gruzie, Ukrajina, Sýrie). Vyhrožování ekonomickým a vojenským trpaslíkům (Severní Korea) Vám dlouho prestiž nezachrání, zvlášť, když nereagují strachem ale vzdorem.

V této situaci je zvyšování rétorických útoků proti Rusku pragmatickým řešením. Pokusíte se řadou situací (klidně smyšlených) semknout "spojence-vazaly" těsněji k sobě. Nedat jim možnost se rozhodovat samostatně. Cílem není Válka.
Cílem je vytvořit prostředí, ve kterém si státy musí jasně vybrat, na čí straně stojí.
Cílem je získat čas na zvrácení současného vývoje.

Dává Vám nyní činnost některých politiků větší smysl?
Pokud ano, je to dobře. Pokud ne, nevadí. V každém případě nezapomínejte, že jsem v úvaze vycházel z neprokázaných předpokladů.
Zároveň i když válka není cílem, tak tato strategie vytváří situaci, ve které k válce může snadněji dojít. Myslím si, že USA sází poměrně hodně na fakt, že Rusko nezaútočí jako první. A tak ho vláčí špínou a doufá, že Rusko se omezí na pouhou reakci.
A zatím zbytek světa (námi považovaný za bezvýznamný) se dívá a postupně se oprostí od nadvlády jednoho světového policajta.

363310

28.3.2018 18:25

RE: Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 363310

Palec nahoru, skvělá úvaha a naprostý souhlas. Snad se nevyplní ten nejhorší scénář.... Vše záleží na změně myšlení každého z nás. Jirka.

363313

29.3.2018 11:45

RE: Autor

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 363310

Vidím to stejně. Dobře napsáno.

363335

1.4.2018 11:55

RE: Autor

rosco 185.?.?.?

Reakce na 363310

"Cílem je získat čas na zvrácení současného vývoje."


to ma jiste urcitou logiku, ma to ovsem i hacek, cas pracuje proti Amrdolstanu a jejich vazalum, jejich kreditni bublina roste mnohonasobne rychleji nezli jejich ekonomika, a to je neco co v zadnem pripade nelze zvratit, jedinym resenim je bankrot a ten znamena konec legalizovaneho penezokazectvi a zaroven i konec jejich moci.

363404

2.4.2018 11:33

RE: Autor

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363404

Ok, a máme si myslieť, že sa židovská mafia jedného dňa vzdá po toľkých rokoch "tvrdej práce"?
Existuje aj teória, že parazit presadá na nového hostiteľa (Rusko). Možnosti USA a USD sú pomaly vyčerpané, ale Ruska prakticky nekonečné
Otázka: má Putin slovanský vzhľad?

363421

3.4.2018 14:53

RE: Autor

rosco 185.?.?.?

Reakce na 363421

samozrejme ze parasit se pokusi presedlat na Rusko, zda se to podari neni zdaleka jasne, teprve az se situace vyhroti bude Putin muset ukazat barvu, pokud soudim podle jeho dosavadnich cinu a ignoruji politickou retoriku, zatim to vypada ze parasit neuspel. Je treba si ale uvedomit, ze pres vyborne vyhlidky nemuze Rusko kratkodobe objemove nahradit gigantickou kreditni bublinu na Zapade, tato bublina reprezentuje prozatim veskerou moc pejzate oligarchie, jakmile splaskne moc se vypari, dale je naprosto vylouceno aby se podarilo transformaci udrzet pod kontrolou, jakmile to praskne neexistuje zadna politicka moc, ktera to ustoji, pokud by politika byla schopna prekryt ekonomicke zakonitosti, nebyl by se SSSR nikdy polozil, meli veskerou moc jakou si mohli prat. Zcela nepochybne dojde k retezove reakci kde nejen EU a USA ale i Japonsky a cinsky bankovni system proleti kominem. Cina ma sice oproti USA masivni vyrobni bazi, jeji bankovni system je ale stejne prohnily jako ten na Zapade.Spise je pravdepodobne, ze nejvetsi starosti pejzate mafie bude neviset na nejblizsi lampe, nasledky budou totiz katastrofalni.Nepochybne vylezou po krachu z der v kostymu marxistu a budou horovat proti zlym kapitalistum. Pak se uvidi co tupe stado je jeste schopno spolknout.

363444

3.4.2018 19:34

RE: Autor

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363444

Polikacia schopnosť stáda rastie, to je to najhoršie

363449

6.4.2018 19:53

RE: Autor

Marika 188.?.?.?

Reakce na 363421

Ano, má.

Co tím naznačujete? Že je Putin nastrčený a jednoho dne otočí?

363486

7.4.2018 12:12

RE: Autor

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363486

Áno, aj keď sa mi to nechce veriť

363493

28.3.2018 19:53

RE: Autor

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 363287

Ja to tiež vidím presne ako Saker. Aj keď namiesto jeho svetového cestovania cestujem iba internetom.
A podobne, ako jeho, aj mňa oveľa viac ako šialenstvo politikov šokuje a deptá ľahostajnosť a slepota ovčanov. V takejto situácii vlastne ani človek nemá reálnu šancu niečo konať, nemá ani význam Sakerova veta :
"Svět by právě teď měl opravdu zaslechnout silný výkřik, byť třeba jen virtuální."
- ten výkrik totiž nemá kto počuť. Všetci sú zaujatí ignoranciou.

A ešte jedna (asi s tým súvisiaca ) vec ma šokuje :
Internetové diskusie sú plné nejasných, absurdne sformulovaných viet, s nejasným zmyslom, s nejasným účelom, ľudia už akoby strácali schopnosť sformulovať do viet to, čo majú v hlave. Alebo, pravdepodobne, to čo majú v hlavách je presne tak nejasné a nezmyselné,ako tie ich vety.
Ešte pred 15 rokmi to bolo výrazne lepšie. Ľudia mali možno hlúpe názory, ale ich aspoň vedeli sformulovať.

Vďaka, pane Vladimír Stwora, za váš web a takéto články. Posledný ostrovček zdravého rozumu. Aj keď - nedúfam, že pomôže zachrániť svet.

363317

31.3.2018 16:20

RE: Autor

vymylimimozek 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 363317

Jo a vyžvaňují se nepřehledně dlouze, výstižná zkratka jim nic neříká, natož jednoduchost, ta královna slova.

363388

6.4.2018 19:49

RE: Autor

Marika 188.?.?.?

Reakce na 363287

Ano, autor to napsal přesně. Je nás více, kteří to vidíme stejně. Mám kamarádky stejného názoru.
Jsem mladší a narodila jsem se v Československu.
Ohledně války si myslím, že už dávno začala. To, co se děje, je taky válka, jen jiný druh - informační válka. A kdyby byl Putin magor, který se nechá lehce vyprovokovat, už by byla válka v pravém slova smyslu a my bysme si tu nepsali.

363485

27.5.2018 19:20

RE: Autor

Ľubomír99 95.?.?.?

Reakce na 363287

Tiež som sa narodil v roku 1963 a na Slovensku. Európania na západe ohlúpli. Prečo?

364370

28.3.2018 8:40

Západní svět vedený nezpůsobilými psychopaty ztratil morální perspektivu

J_Pitralon 178.?.?.?

Část lidí na Západě je naprosto omámená tokem úchylným debilizačních srágor z masmédií. Zatímco druhá část lidí se z té pakárny velice složitě vymaňuje...

James Risen Says War Profiteering Is Out Of Control And Driving The "War On Terror" https://www.youtube.com/watch?v=F9DT-0RWJac
Larry King Faces Off with Abby Martin on "Dinosaur Media" https://www.youtube.com/watch?v=qn7Yxic4qKc
9/11 conspiracy theories: https://www.youtube.com/watch?v=fJMQbfWvk4U
Patriots question 911 http://www.patriotsquestion911.com/
[oči v sloup]

363289

28.3.2018 9:11

Nic noveho pod sluncem

Qwe 37.?.?.?

Pripomente si Zinovevuv dopis a aferu Arcos.

363290

28.3.2018 9:21

Už není to co býval.

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

Západ už není to co býval. Ničí ho islám a politická korektnost. Radikální islám v kombinaci s politicky korektnímy neomarxistickými elitami možná zničí Evropu? Kdy se začnou evropané bránit? Dyť muslimové otevřeně říkají že to tady chtějí dobýt. Jako krok 1 k obraně je ale potřeba zbavit se neomarxistických elit a dostat k moci někoho jiného.


http://www.epshark.cz/clanek/129/dve-nova-totalitn...

363291

28.3.2018 10:02

No jo Rusové by zase rádi válčili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Je zajímavé, že o válce proti Rusku mluví především Rusové a jejich psychopatičtí přívrženci.Upřímně si myslím, že většina lidí na Západě na nějaké Rusko sere. Vzhledem k tomu, že do Ruska pravidelně jezdím, musím říct, že je to snad nemoc to jejich šovinistické my jsme Rusové kdo je víc a to věčné omílání Velké vlastenecké války. Ty jejich výkřiky jak jsou ve všem nejlepší, mě trochu nesedí k tomu jak to tam funguje.

363293

28.3.2018 14:32

Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 363293

Já na rozdíl od vás do Ruska jezdím. A na rozdíl od vás z nátlakové organizace " Evropské (homo) hovnoty" vím o čem mluvím, když už mluvím. Rusové si válku nepřejí, ale rád by na ně váš sponzor hodil vinu a špínu proto, aby zničující mela ve střední a východní Evropě mohla začít.

Takže najděte si slušnou práci. Intoxikování koutku zdravého vzduchu v českém informačním prostředí jí rozhodně není.

363301

28.3.2018 18:31

RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 363301

Jezdím tam pracovně pravidelně předávat cnc stroje a zaskolovat obsluhu, takže praci mám dobrou a prostředí obzvlášť ve fabrikach mezi obyčejnými Rusy znam velmi dobre. Pouze jsem popsal své dojmy a zkušenosti to je celé.

363314

29.3.2018 11:17

RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 363314

[chechtot][chechtot][chechtot] No samozřejmě. Jen jsi popsal své dojmy... A už vůbec nepochybuji, že máš Rusko projetý křížem krážem... Na který straně brožury tohle máte?

Takže třeba tento tvůj dojem...

"Máte pravdu soudruzi, omlouvám se. Za vše může Mossad CIA mezinárodní židovstvo, bratrstvo kočičí pracky a zlý vlk z Nu pogodi."

Tak by mě zajímalo, soudruhu, proč sem vlastně lezeš. Že ty nám chceš ukázat tu správnou cestu, abychom měli to politicky správné myšlení, věděli, že jediná demokracie, svoboda a prosperita je USA. A CIA šíří jen dobro i za cenu miliónů mrtvých. Jak říkala ta hodná paní Krvavá Madla, půl milionů mrtvých iráckých dětí za to stálo...

https://www.youtube.com/watch?v=RM0uvgHKZe8

Měl by sis uvědomit jednu věc, soudruhu, my už vám ty vaše kecy nežerem. Nežrali jsme je za komoušů, i když většina jejich hloupé propagandy byla založena na čisté pravdě, žrali jsme vám to jen pár let po "revoluci" a teď už vám to nežerem vůbec. Takže ať se vy Evropští hodnotové budete snažit sebevíc, už budete napořád jen za blbce.

Takže jo, piš dál, ale zkus to trochu vylepšit, tohle je opravdu slabota. Měli by vám udělat nějaké nové školení, kde by vám vysvětlili, že samotná nenávist nestačí, je potřeba, kromě zlostného plivání na Rusko, třeba začít u sebe. Přiznat nějaké ty chyby a tak, však to znáš...

363332

29.3.2018 18:37

RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 363332

Myslím, že v případě tohoto kuliferdy je Vaše snaha o prozření marná.... Ale za pokus to stálo a já se třeba pletu [mrknutí jedním okem] . Jirka

363346

30.3.2018 13:57

RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 363332

Zajed si tam a pak mudruj

363361

2.4.2018 11:45

RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363332

Ten človek nepíše nič viac, len to, čo videl na vlastné oči. Ja som v Rusku nebol, ale vidím, že sa to s vlasteneckou vojnou riadne preháňa.
Veľmi dobre to vidno na tých motorkárskych vlkoch. Príde mi to ako oštiavanie stromov na cudzom území. Je márne čakať od nich čolen náznak ospravedlnenia sa za genocídu a brutálne činy sovietskej armády počas jej postupu na západ, ktoré v dejinách nemajú obdobu.
Toto žiadny Rus nerieši keď je reč o ich veľkom víťazstve, ktoré mnohým národom východnej Európy prinieslo - čo?

363422

28.3.2018 16:09

RE: No jo Rusové by zase rádi válčili

Dědek 109.?.?.?

Reakce na 363293

K tomu opravdu není co říci!

363308

28.3.2018 23:07

RE: No jo Rusové by zase rádi válčili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2600:x:x:x:x:x

Reakce na 363293

A já myslel že blb nejapný už dávno vyhynul...>
.

363324

30.3.2018 18:09

RE: No jo Rusové by zase rádi válčili

HonzaJF 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 363293

Ano, Rusové jsou takoví ... někdy méně příjemní, nicméně evidentně nechápete svět historicky a tu ruskou "notu" na Velkou vlasteneckou válku, která NENÍ FALEŠNÁ, naprosto nejste schopen pochopit. Nejste Sudeťák? A co se týče snahy "Západu", vyvolat JAKOUKOLIV válku KOHOKOLIV s Ruskem, asi nevíte, co se doopravdy ve světě děje ... Anebo, patříte k "těm psychopatům" ... ?

363369

28.3.2018 10:26

Sakerův článek je do jisté míry dobrý.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

bojím se jen toho, že jej blbé komentáře jako obyč zneplatní.
Takže k článku. Mnoho lidí ví o historii mnoho. I The Saker. Ale jen maličko lidí ví o historii právě to, aby ji mohlo uchopit a pochopit vcelku. Ani The Saker to neumí, sám to v úvodu implicitně přiznává. Jaká je tedy skutečnost? Vývoj Západu má dvě velké fáze: středověkou a novověkou. Nechci zde kázat o středověku, i když k celostnímu uchopení historie je i to nutné. Půjde mi o novověk. Ten má svou dynamiku, přerušovanou konflikty. Je fakt, že žádný velký konflikt zde už 70 let nebyl. Dynamiku novověku nepřerušil. A tak se stalo, že ta dynamika je tu nyní jasně patrná. Stav, nad kterým si The Saker zoufá, je výsledkem této novověké dynamiky. Není to náhoda. Nestalo se, že by došlo k nějaké vývojové chybě. Ne. Je to naprosto zákonitý stav, k němuž muselo dojít. (Muselo, pokud by nebolo těch 70 let klidu.) Je to stav velice názorný. A je to i představ toho, co přijde. A co tedy přijde? The Saker je přesvědčen, že přijde válka. To vůbec není jisté. Já bych dokonce řekl, že spíš válka nepřijde. Co tedy přijde, když ne válka? Rusko bude trvat dál. Ale co bude se Západem? Ano, dynamika Západu bude pokračovat. Milióny migrantů. Paranoici ve vedení. Podpálí blázni blázinec? Nemusejí. Mohou jej jen demolovat, postaví solární panely, ty budou demolovat, jedním slovem rozvrat. Tlupy přepadávající jiné tlupy. Lidské oběti u vedoucích paranoiků. Válka s pomocí Páně vůbec nemusí být, neboť nebude řízení, bude to bouchat jak se kdo kde dostane k petardě. Ano, to je dynamika novověku. Ne zcela nepodobná dynamice říše Mayů, Inků, Aztéku, lámů. A PROČ to tak je? Ať to napíše The Saker, potom bych to třeba okomentoval.

363294

28.3.2018 10:48

Kohoutek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Připadá mi, že autor článku marně mluví k pacientům, zatímco z vodovodního kohoutku dále teče voda se zvýšeným obsahem fluoru...

[velký smích]

363295

28.3.2018 11:48

Další hlas volající na poušti

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Dejte si vedle toho třeba nedávný článek dr. Docenka (ten jsem přečetl asi třikrát a nejde mi pořád z hlavy) a proveďte myšlenkový miniexperiment - konfrontujte jeho pařížské studenty s tímto, svým způsobem už rovněž dost otřesným apelem.

Jedinou dílčí připomínku netýkající se vyznění bych měl k postavení Ruska: o míře vnitřních rozporů cloumajících Ruskem v roce 1812 a roce 1941 dalo by se s úspěchem diskutovati, zejména ve srovnání s rokem 2018, kde Saker dost optimisticky vidí Rusko jakoby už sjednocené a plně připravené na konfrontaci. Rok 1812 asi nechme stranou (špecifiká boli, třeba už to, že od slavkovského výprasku od Napoleona uplynulo jen pár let a ani tehdejší nespokojenci s váhavě-skoro- možná-liberálním Alexandrem I. se nevázali na cizinu), ale dnes to vypadá z pohledu Rusů skoro přes kopírák jako rok 1941 : přezbrojení v plném proudu, vypadá velmi nadějně, ale zdaleka nedokončené. Vnitřní konsolidace možná ještě o krok slabší. Jediný měnič hry, jaderná triáda: zřejmě ve formě. Radši nedomýšlet.

363298

Zastupitelská demokracie nefunguje.
Že respektování práva se vztahuje pouze na slabé a chudé.
Že západní hodnoty byly nyní redukovány na smutný vtip.
Že kapitalismus pro své přežití potřebuje válku a ovládání světa.


Kdy zastupitelská demokracie v realu a ne jen v časopisech fungovala ?
Kdy se respektování práva vztahovalo nejen na chudé a slabé ?
O jakých "západních" hodnotách je řeč ?
Válku pro své přežití potřebuje korporátní fašismus , kapitalismus je
forma vlastnictví výrobních prostředků.

Commedia dell'arte znamená (přeloženo z italštiny) „komedie profesionálních herců“. Zkráceně také CD'A. Jde o druh improvizovaného divadla.

Zdá se mi, že autorovi praskla zlatá bublina a nemůže to rozdýchat. Vítejte na základní úrovni .

363300

28.3.2018 17:52

RE: ?

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Reakce na 363300

Já nejspíš budu v souladu s vašimi základními východisky. Zdejší diskutující patří v zásadě do dvou názorových skupin, jimž se vznikající globál-establishment hnusí z poněkud různých důvodů, zjednodušeně: "konzervativci" a "radikálové", no a Saker zkrátka víc konvenuje té první a asi i početně větší. Já a zřejmě i vy patříme spíš do té druhé, akorát já tady myslím, že že jemnější rozlišování přece jenom nezaškodí: ano, máte pravdu, podstata věci zůstává stejná, ale hlavně prakticky nejde o totéž.

Myslím tu dobu, po které se Sakerovi stýská nejspíš spolu první částí čtenářů Zvědavce. Já přitom souhlasím, že je po čem. I Vy ale budete souhlasit, že tehdy byla i úplně jiná "rovnováha" sociálních sil. Že rozkvět "západních hodnot" nepředstavoval žádnou předzjednanou harmonii ani konec dějin - zcela bez ohledu na konkrétní šmouhy a jiné zločiny, které ani Saker nějak zvlášť nezatlouká - se přesvědčovat nemusíme. Ani o tom, že byl především nějakým - konkrétním, jedinečným, dočasným - "řešením" základního rozporu kapitalismu. Matematik by možná řekl, že to byla "operace nad" tímto rozporem - jedna z mnoha možných (SSSR taky nebyl jediná možná operace "nad" společenským vlastnictvím výrobního potenciálu).

Ale co životní úroveň a perspektivy jednotlivce (na Západě), všeobecné perspektivy rozvoje (vlastně pro všechny), povaha a význam střední třídy, včetně "inteligence" a celé kulturní nadstavby, stupeň sociální mobility a současně sociální soudržnosti, a hlavně směřování, trend vývoje.

Ten ovšem, tady byste mě asi právem opravil, neměl žádnou nezpochybnitelnou oporu v "základně". Patřím k těm, kdo si myslí, že kapitalismus na této bazální úrovni dohnal Karlův zákon klesající míry zisku, se kterým se ředitelé zeměkoule ve dvacátém století úspěšně potýkali. Dnešní "řešení" a úroveň dynamické rovnováhy, ke které společnost směřuje ale zase nejsou jediné, jen působí jako nejpitomější z možných.

Radši už to zkrátím : řekl bych, že hlavní rozdíl a nejvýmluvnější ukazatel tragédie dnešní doby je "společensky nutná míra" úsilí, která musí být na Západě vynaložena na produkci falešného vědomí. V dobách de Gaulla, Schmidta, Miterranda, kdy všechno víceméně šlapalo, by to přece mělo být všechno daleko snazší, ale ono to vypadá přesně naopak: dnešní mocní, ačkoli je to proti jmenovaným třetí liga, zvládají totéž sice již bez šarmu i pozlátka, zato kliďánko s prstem v nose.

363311

29.3.2018 9:29

RE: ?

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 363311

Docela dobře ty západní hodnoty, demokracii a právo popsal přispivatel níže v textu " Takove male,ale dulezite nepresnosti historickeho razu "
To, že rozhodující (demokratická) většina gojů absolutně nechápe rozpor mezi slovy (forma) a činy (obsah) a zásadně upřednostňuje zcela iracionálně slova tedy formu při chápání ( pokusů o chápání ) dějů ve svém okolí , má dalekosáhlé důsledky nejen pro tyto lidské zdroje, ale fakticky pro všechny.
Východisko : dějiny byly, jsou a budou výhradně otázkou rasovou. Západ nikdy neměl a nemá a nebude mít žádné hodnoty , kromě zlata a moci. Západ nikdy neměl žádné právo, kromě práva silnějšího. To , že gojové nedokážou rozpoznat výhodu bezpečné večerní procházky po nábřeží a upřednostňují místo toho 120 druhů chemické paštiky , je jejich determinant (souhrn činitelů určujících a spoluvytvářejících psychický vývoj jedince v době jeho dospívání) , který je pro jejich kolektiv kladnou zpětnou vazbou se všemi důsledky z toho plynoucími pro jejich existenci - degenerace.
Tyto problémy už dávno řešili řečtí myslitelé , před nimi Sumerové, Babyloňané, po nich Římané, všeobecně jsou tyto problémy známy už tisíce let, řešení našel až dočasně proxyVatikán : bič a důtky a občasné povyražení vzájemným vyvražďováním ( vydrželo to 1000 let ) .
Lidstvo nemá komplexní intelekt na to , v čem se nyní ocitlo. A to ani většina těch
krysařů, za kterými ti lumíci poletují. Naopak krysaři vykazují značnou duševní nestabilitu. Smažky mají pro to celkem výstižné slovo : "bezbrzďák" - nabije si hubu tím víc , čím víc si je jistý ve svém rauši , že ne.
A všichni, nejen lumíci a krysaři, ale všichni. To je ta přidaná hodnota globalizace.
Samozřejmě řešení existuje, ale lumíci ani krysaři ho nechtějí ani slyšet. Skončí to jako brave new world v roce 1984, protože nelze , prostě nelze vymazat genetické programování lumíků byť i jen posledních 10 generací , ty memviry se už zakódovaly do jejich DNA.
Dějiny byly, jsou a budou výhradně otázkou rasovou. Vítěz bere celou kouli.

363330

28.3.2018 18:08

Než pracné výklady, výmluvný příklad:

Velekněz Ratata 88.?.?.?

"New Zealand's claim it has no Russian spies is perplexing. Why is it isolating itself?"

Titulek z Guardianu. Právě dnes. Fajront. Komu slouží žaludek, ať si to přečte celé. Upozorňuju, že to není ve srandě a obsah článku se před tím titulkem nemusí nijak červenat, naopak tu základní tezi vylepšuje jako kdysi náš major ožrala na politickém školení. Novozélandští soudruzi by se měli nad sebou zamyslet. Kde je ti jenom konec, suchý anglický humore.

(Vidíte, narušení omerty, tady máte hned jeden příklad toho, čeho je mi z těch dob minulých ze srdce líto, bez ohledu na třídní podstatu věci[smích] )

https://www.theguardian.com/world/2018/mar/28/new-...

363312

29.3.2018 8:42

RE: Než pracné výklady, výmluvný příklad:

disident 83.?.?.?

Reakce na 363312

Západ dnes využívá ve svém svatém boji proti Rusku středověké metody t.zv.božího soudu používaného při čarodějnických procesech.Podezřelá žena byla vhozena do vody-když se utopila byla nevinná,když vyplavala na povrch,což byl důkaz,že je čarodějnice,tak byla upálena.Přeji Západu další inovace pocházející ze světových dějin,protože dnes není schopen vymyslet něco nového.

363328

28.3.2018 19:20

Západ zcela ovládli loupeživí psychopati

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

v drahých oblecích a luxusních sídlech a nyní chtějí zbytek světa. Rusko války nezačíná, ale i za cenu nesmírných obětí je vítězně končí. Historie by mohla vyprávět, ale je známo, že "elity" USA v historii ani v zeměpisu nevynikají a pro ně je jedinou historií jen hromada rezavých aut a zchátralé haly továren na území ukradeném kdysi indiánům, později i Francouzům a Mexičanům. Proto by předchozí pravdu měli neocons a jestřábi ze Západu snažící se ( jako vždy ) vyvolat pod falešnou vlajkou válku s Ruskem do posledního Evropana, poslouchat nonstop, aby jim to už konečně docvaklo. Tentokrát by zcela jistě došlo i na ně, a byli by prvními mrtvými v jimi vyvolaném jaderném armagedonu. Na to můžou vzít jed.

363316

2.4.2018 12:04

RE: Západ zcela ovládli loupeživí psychopati

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363316

A čo keď je pravda to, čo tvrdil nielen Suvorov, že Stalin sa pripravoval na vpád do Európy a Hitler toto predvídajúc zaútočil preventívne a zachránil Európu pred ešte väčšou pohromou - besným boľševizmom? Hitlerova porážka priniesla víťazstvo židovského boľševizmu. To snáď vidí každý, kto nie je slepý. Hovorím o dnešnej Európe.

363423

28.3.2018 21:24

Pojem "Západ" už brzy bude jen historický termín.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Západ dosáhl svého triumfálního vrcholu v době projektu Apolla 11 a vzniku letadel Concorde. Tenkrát byl Západ západem a jak skončila studená válka, jeho potenciál začal postupně vyprchávat.
Největším problémem současného Západu je fakt, že už nedokáže přinést vůbec nic nového. Na konci 20. stol. Západ stále ještě dominoval ve tvorbě filmu, pop. hudby, počítačového softwaru a vynikajících PC her.
Dnes už nám zbyl jen velký pšouk.

363319

29.3.2018 13:13

RE: Pojem

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 363319

Z té éry zábavního průmyslu zůstane lidstvu zfilmované přistání na Měsíci s von Braunem v hlavní roli plus další tisíce celovečerních srágor, kde Američané zachraňují planetu před útokem z Vesmíru, zlými duchy nebo Ruskem, případně komunisty.

"Wernher von Braun tells the story of Apollo 11: "Footprints on the Moon"
https://www.youtube.com/watch?v=x3KbhgDLiSU

363337

28.3.2018 22:14

Saker je divny

Zavodny 87.?.?.?

Pred 2 rokmi vydal clanok, kde nas Slovanov z "vychodnej" Europy nepoklada za Europanov, nie sme dostatocne "zapadni" ako to on sam nazyva, a sme rasisti voci germanskej kulture

http://thesaker.is/saker-rant-about-a-stolen-europe

Ten pan ignoruje dejiny a svoje nazory stavia na svojich pocitoch a povyseneckosti - co neprekvapuje od cloveka narodeneho vo Svajciarsku a zijuceho v USA na Floride.

Saker je oportunista, ktory tazi zo sucasnej situacie a snazi sa zo svojich citatelov vytrieskat peniaze, aj ked treba priznat, ze niekedy su jeho clanky zaujimave.

Tu su uryvky z jeho clanku o skutocnej Europe:

what the central and eastern European countries ought to be called, maybe “eastern European” is okay, but they never were in any way part of western Europe. Yes, for political reasons, the Poles, Estonians and Romanians think of themselves as “European”, but just like the Ukies with their ridiculous “Україна – це Європа!” (The Ukraine is Europe) they never were part of real Europe, not the one which used to joke that the European border with Africa beings in Carouge anyway

Velmi dobry komentar k tomu clanku mu dal nejaky Slovak a chlapik z vychodneho Nemecka, tu je to: http://thesaker.is/saker-rant-about-a-stolen-europe/#li-comment-222742

V komentaroch sa spomina aj Praha a ine mesta a staty. Ked si to precitate, tak si dost poopravite nazor o cloveku, ktory sa skryva za pseudonymom Saker.

363323

29.3.2018 17:32

RE: Saker je divny

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 363323

To, či je "Saker divny" - má NULOVÚ informačnú hodnotu. Nie som žena, a nehľadám si manžela. Mňa zaujímají informácie, ktoré Saker predkladá. Zaujíma ma PRAVDIVOSŤ informácií a zaujíma ma reálnosť jeho predpovedí.
Ak máte ARGUMENTY , že Saker nepíše pravdu - uveďte ich.
============

"Pred 2 rokmi vydal clanok, kde nas Slovanov z "vychodnej" Europy nepoklada za Europanov, nie sme dostatocne "zapadni" "

- pri pohľade na dnešnú záp. europu som za ten Sakerov názor vďačný a hrdý.

363342

29.3.2018 2:13

Takove male,ale dulezite nepresnosti historickeho razu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 1.?.?.?

Clanek je srdce rvouci,ale ma nekolik historickych omylu omilanych do nekonecna, dale,je pouzito jen povrchni informaci, prikladne ,kdo je to ta "londynska CITY" ?
Zde je priklad ,jak je verejnost neinformovana,nepoucitelna ,cenzurovana,takze cely clanek je citove zalozeny, ale, je na lzich nasich chlebodarsu v jakemkoliv prevleku,Hitler nezacal valku, 24 brezna 1933 celosvetovy zidovsky kongres vyhlasil bojkot a valku." JUDEA DECLARES WAR ON GERMANY" Ultermair , privilegovany pravnik navedl Ameriku do valky s Nemeckem. Zidovsky filosoficky profesor Frankau, verejne vyzyval Britskou verejnost do valky s Nemeckem, nezapomenme,ze Nemecko bylo pod blokadou "Kralovny mori" a Nemci umirali hlady, vse , co vyrobili, bylo okamzite zkonfiskovano pro spojence. Kolik umrelo lidi hladem , na zapade nikdo nepocital, jako nepocitali umirajici iracke deti, vice jak 500 000 deti, Marenka-Albrichtova, ta se odmenila Jugoslavii, kdyz zde dostali ochranou ruku.Vime,nevime, Rusko ztratilo na 100 milionu obcanu-Solzenicin.
Takze, se nasel clovek,jez z umirajiciho statu s milionama nezamestnanych udelal, tak ,rikajic, "pres noc ", prosperujici narod, kde se nezamestnanoc stala minulosti, ne vsak zarlici Britanii, kde se i politici, jako Churchil vyjadrili pochvalne o Hitlerovi, ktery byl dvakrate navrzen , jako muz roku, to Vam zadny pseudohistorik nerekne, prisel by o zidli, cenzura ma zajistene zivobyti na stovky roku.
Nuklearni zbane zabijeji, ale, nez jsou odpaleny,tak prakticky lez je prvnim uderem a je smrtici,nebot dovede lidi k svemu vlastnimu zaniku a zde opet hraje svou roli zavist, ze by se Rusum mohlo darit dobra a meli by krasny zivot,ted jde jen o to koho nastrcit, aby to krve proliti zacalo, v druhe svetove valce to bylo Polsko, coz Putim pripomel polskemu presidentovi, co zahynul v leteckem nestesti.Zapad, znicil Libii,kde socialni vymozenosti byly snem obcana zapadu, volne zdravotnictvi, zavlazeni pouste,co by div sveta,volne skoly pro vsechny, stat, vse studentum hradil, ta zavist "svobodneho sveta" a tech , co ovladaji media, jez ziji ze lzi.
Co, takovy Soros dela ve svete a nebo Madoff, co okradl miliony lidy, jako Maxvell, Rotchild , Hamer, desitky jinych, cela ta svetova valka zacala k vuli 0.63 % svetove populace, proc to nepriznat, kdyz se na tom zivi dodnes. Po nuklearnim holocaustu, uz by nebyl nikdo, kdo by platil odskodne, ti, jez by prezili hluboko v bukrech, by museli pockat desitky roku nez by vylezli ven na povrch, nakonec, proroctvi profesora Stephen Hawking,",ktery rekl, ze.lide se driv znici, nez otevrou dvere do vesmiru!"
Darvin se mylil, myslenkovy pokrok u lidi se nedostavil, stale jsou krvelacna zvirata v mnoha podobenstvych jako v minulostiaz do dnesnich dnu, zadna zmena k lepsimu.

363326

2.4.2018 12:18

RE: Takove male,ale dulezite nepresnosti historickeho razu

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363326

Najlepší koment v tejto diskusii.
Najhoršie je, že gojovia sú tak indoktrinovaní, že sa smejú na nemeckych civilných obetiach besnenia "spojencov", ale plačú nad fiktívnymi splynenými židmi. Pritom akýkoľvek náznak pravdy s dôkazmi filtrujú účinnejšie ako čistička vody.

363425

29.3.2018 18:06

Co se stalo se západem?

Bubo 89.?.?.?

Všem doporučuji alespoň knihy:

60 rodin, které ovládají Ameriku a
https://www.databazeknih.cz/knihy/moloch-o-amerika...

Jinak máločemu porozumí.

363344

29.3.2018 20:12

Válka bude, paní Müllerová...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Nemůžete mít válku, aniž byste nejprve zničili mezinárodní vztahy…a ty vztahy byly právě zničeny. Vyhoštěním velvyslanců to vždy začíná, je to poslední krok před tím, než začnou létat kulky. Vypovězení diplomatů je jednou z prvních známek války. Znamená to, že všechny nepřátelské prostředky jsou odstraněny, aby nemohly činit nic zevnitř.

363347

31.3.2018 11:51

Článek

Zvědavec1 2a00:x:x:x:x:x

Mohl bych poprosit o nějaký zdroj? Nemohu tu žádný najít. Ze kterého webu je tento překlad? Každý může napsat že se narodil třeba v Indii, procestoval celý svět a mimoto ŽIL 20 LET V USA (jako že prozřel že jo). Obsah článku jakkoli nehodnotím, jen by to chtělo mít řádně ozdrojováno, neboť poté takovéto články klesají na hodnotě...

363382

31.3.2018 15:17

RE: Článek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 99.?.?.?

Reakce na 363382

Vy jste to asi nedočetl do konce, že? Zdroj tam je uveden. Na konci.
https://thesaker.is/what-happened-to-the-west-i-wa...

363387

31.3.2018 21:22

RE: Článek

Vladimir P. 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 363387

Nedočetl, nedalo se to číst.

363391

2.4.2018 12:20

RE: Článek

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 363391

[smích]) Aj mne sa to často stáva

363426

5.10.2018 11:13

HORKÁ VÁLKA MEZI RF A USA JE VYLOUČENA

Vašek z Moravy 37.?.?.?

Autor článku je ruský naivka. Nechápe, že V.V. Putina si dosadil na své místo v r. 1999 fašista-komunista B.N. Jelcin. Putin pokračuje v politice Jelcina a Gorbačova, tedy v likvidaci ruského národa. Se svou partou dolar. miliardářů a milionářů, a že jich je, jako much! Předevčírem pan Putin podepsal důchod. reformu, ačkoli věk. hranice pro odchod do důchodu se 90 % ruských mužů nikdy nedožije.

Ruská Centr. banka má v čele Elvíru Nabiullinovou, největšího padoucha hned po Putinovi. Byla jmenováno, nikoli volena, V.V. Putinem - již dvakrát. Proč? Aby vše, co ruský člověk vydře, teklo do FEDu a MMF, protože jen těmto dvěma institucím je ruská Centr. banka podřízena. Ano, ano, nikoli ruskému státu, nikoli ruským zákonům, ale FEDu a MMF! Však dokonce Ústavu RF napsali za Jelcina soudruzi ze CIA. A panu Putinovi - to nevadí. Paní Nabiullinová ne nadarmo byla vyhodnocena Západem jako nejlepší ředitelka všech centr. bank na planetě Zemi. Hned dvakrát! Takže? Bude horká válka proti zemi, která je již kolonií a dalším státem USA? Odpovězte si sami...

366908

Příspěvků: 50

28.03. 08:19 vladimir7  Autor
28.03. 17:22 Salimon  RE: Autor
28.03. 18:25  RE: Autor
29.03. 11:45 Lovec idiotů  RE: Autor
01.04. 11:55 rosco  RE: Autor
02.04. 11:33 maršal Žukov  RE: Autor
03.04. 14:53 rosco  RE: Autor
03.04. 19:34 maršal Žukov  RE: Autor
06.04. 19:53 Marika  RE: Autor
07.04. 12:12 maršal Žukov  RE: Autor
28.03. 19:53 libertarian  RE: Autor
31.03. 16:20 vymylimimozek  RE: Autor
06.04. 19:49 Marika  RE: Autor
27.05. 19:20 Ľubomír99  RE: Autor
28.03. 08:40 J_Pitralon  Západní svět vedený nezpůsobilými psychopaty ztratil morální perspektivu
28.03. 09:11 Qwe  Nic noveho pod sluncem
28.03. 09:21 senil1  Už není to co býval.
28.03. 10:02  No jo Rusové by zase rádi válčili
28.03. 14:32  Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen
28.03. 18:31  RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen
29.03. 11:17 Lovec idiotů  RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen
29.03. 18:37  RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen
30.03. 13:57  RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen
02.04. 11:45 maršal Žukov  RE: Jste zlej a morálně, možná i duševně, narušen
28.03. 16:09 Dědek  RE: No jo Rusové by zase rádi válčili
28.03. 23:07  RE: No jo Rusové by zase rádi válčili
30.03. 18:09 HonzaJF  RE: No jo Rusové by zase rádi válčili
28.03. 10:26  Sakerův článek je do jisté míry dobrý.
28.03. 10:48  Kohoutek.
28.03. 11:48 Velekněz Ratata  Další hlas volající na poušti
28.03. 13:43 výjimečné porušení omerty  ?
28.03. 17:52 Velekněz Ratata  RE: ?
29.03. 09:29 výjimečné porušení omerty  RE: ?
28.03. 18:08 Velekněz Ratata  Než pracné výklady, výmluvný příklad:
29.03. 08:42 disident  RE: Než pracné výklady, výmluvný příklad:
28.03. 19:20  Západ zcela ovládli loupeživí psychopati
02.04. 12:04 maršal Žukov  RE: Západ zcela ovládli loupeživí psychopati
28.03. 21:24  Pojem "Západ" už brzy bude jen historický termín.
29.03. 13:13 J_Pitralon  RE: Pojem
28.03. 22:14 Zavodny  Saker je divny
29.03. 17:32 libertarian  RE: Saker je divny
29.03. 02:13  Takove male,ale dulezite nepresnosti historickeho razu
02.04. 12:18 maršal Žukov  RE: Takove male,ale dulezite nepresnosti historickeho razu
29.03. 18:06 Bubo  Co se stalo se západem?
29.03. 20:12  Válka bude, paní Müllerová...
31.03. 11:51 Zvědavec1  Článek
31.03. 15:17 Vladimír Stwora  RE: Článek
31.03. 21:22 Vladimir P.  RE: Článek
02.04. 12:20 maršal Žukov  RE: Článek
05.10. 11:13 Vašek z Moravy  HORKÁ VÁLKA MEZI RF A USA JE VYLOUČENA

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 11 830 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 043