Diskuze k článku

Kdo jsou „drážďanští řezníci“

Příspěvků 52

2.3.2018 6:29

Jeste kdyz jsem chodil do ZDS

Qwe 37.?.?.?

Rikali jsme si neco o Coventry (presne si to nepamatuji. I v clancich o valce v te dobe se pouzivali sloveso "coventrizovat". Slo o 60 leta. Detailne jsem vyvoj nesledoval, ale casem jsem si uvedomil, ze Coventry zmizelo z valecneho slovniku a doslo mi, ze je to proto, ze spojenci delali jeste horsi utoky na civilni obyvatele. A to nemluvim o americanech v Tichomori. Je ale take fakt, ze nestranna, tzv. " catonicka" spravedlnost je problematicka vec, a asi nikdy nikde nebyla doopravdy aplikovana.

362838

2.3.2018 8:29

Novodobá Atlantída

Svatoslav Butora 85.?.?.?

Děsivé dějinné poznání a dědicové myšlenkového odkazu starověkého Říma se pořád demokracii ohání... Kto přemýšlí ten ví, že bez rozumu a pokání nelze řídit ani sebe samého ani svět živých a nelze pokročit dál ve vývoji. Myšlenkový svět vládnoucích entit od časů toho starověkého světovládního Říma je pořád stejný. Když na pomyslných váhach poměříme Příčinu a Následek, tak by jsme neměli připustit, aby se gladiátorské vidění světa pořád a pořád opakovalo. Koloseum v starověkém Římě s jeho tisícemi obětí jako jeviště pro oběti a jako hlediště pro platící svědky vražedné moci vražedného palce světovládného císaře. Jaký je rozdíl mezi tím, co bylo a tím co je dnes.....? Světovládní Minotaurus v císařské lóži Labyrintu Pyramidy Moci opět organizuje krvavé gladiatorské divadlo a celý svět chce změnit na "Koloseum" ve kterém nebude vidět rozdíl mezi jevištěm a dějištěm, ale všichni umírající uvidí ten světovládní "palec" Císaře Zeměkoule, který se na lidstvo šklebí z "demokratických" instancí starověkého Říma přestěhovaných do Bílého Domu a jejich služky OSN(UN), která prodává vstupenky na smrt obyvatel světa v "Koloseu"... A přitom by stačilo, aby si lidé uvědomili, že jsme všichni jedna velká rodina a že světovláda je OMYL.

362839

2.3.2018 9:48

Drazdanska vrazda

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Britsky spisovatel historik David Irwing ve sve knize pise podrobna o teto genocige neni to prijemne cteni. David Irwing nepise nesmysly ci lzi. proto byl v kriminale v Nemecku velitel Drazdanske policie mel mel pravdivy record o 220 ,000 tisicich zavrazdenych a desetitisice kteri se promnenili v tekutinu v bunkrech a ve sklepenich toto cislo nebude nikdy zname protoze teplota fosforovych bomb byla tak vysoka. co nazabili a neznicili Britove ve dvou naletech v noci dokoncili americani druuhy den rano. je beze sporu ze tyto nalety byly daleko horsi nez hirosima a Nagasaki Americky POW ktery byl v Drazdanech o tom napsal rovnez knihu za kterou byl po leta sikanovan

362840

2.3.2018 10:24

Velcí řezníci

jik 90.?.?.?

Když jsem se svého času začal zabývat Stalinem, jako jednu z prvních věcí, co jsem udělal, byl jakýsi žebříček největších vrahů v dějinách lidstva. Po mnoha korekturách jeho poslední verze vypadá přibližně takto (v rozsahu mých zcela jistě omezených znalostí dějepisu) :
1. Churchill
2. královna Viktorie
3. Hitler
4. Hirohito
5. Čankajšek

Potom tam je celá řada dalších, kteří měli tu 'smůlu', že nevládli dosti velkým krajem, aby dosáhli na výše uvedené, nebo šlo o celé skupiny, takže nelze až tak dobře pojmenovat anebo jsou staršího data, kdy nebylo tolik lidí. Sem v prvé řadě musím uvést britskou diplomacii jako celek, podobně polskou šlechtu (Beck, Sikorski ale nejen oni), Viléma II., Mikuláše II., ale i Gorbačova, Jelcina, Regana, krvavou Madlu, H. Kohla a spousty dalších. Kupodivu mezi nimi chybí Stalin, Lenin a snad i Mao. Ze starších tam patří zcela jistě Jindřich VIII. a jeho dcera královna Alžběta, původní ruští Romanovci a jejich spojenci, Ferdinand I. Habsburský a vlastně všechno, co představovalo liberalizaci lidské společnosti.

Pokud přejdu o patro níž, do roviny zodpovědných vojevůdců, tak tam zcela jasně musím zařadit všechny německé velitele (od Haldera, přes Bocka, Keitela... až po Mansteina i Modela - protože přistoupili na vyčišťovací válku proti Slovanům. Do úplně stejné skupiny musím také zařadit údajnou vojevůdcovskou 'hvězdu' SSSR - Žukova a u něj nesmí chybět Chruščov - který sice při svém nástupu k moci povraždil jen 'poměrně málo' lidí, ale za velké čistky a války si to vynahradil. Bombarďák Harris je bez diskuze, on vlastně pokračoval v bombardování, i když věděl, že to nemá vojenský smysl.

Také by nebylo od věci sestavit opačný žebříček - lidí, kteří zachránili nejvíce lidí. Zcela určitě by mu s ohromným náskokem vévodil Stalin. Jemu ostatně za svoji existenci vděčíme i my - dokonce jako celý národ. Já osobně odhaduji, že zachránil přes 100 mil. lidí, z toho několik desítek miliónů za hranicemi SSSR.
Další jména na něm by nejspíše byla Lenin a nejspíše dost vysoko i Čingischán. Dále v tomto seznamu bude i Bismarck a 'v plusu' kupodivu asi i Napoleon. Dějepis především posledních 2-3 století potřebuje přepsat.

362841

2.3.2018 13:43

RE: Velcí řezníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 362841

Tak hlavně ho nepřepisujte vy, to by byl pěkný blábol už dle Vašeho příspěvku.

362842

3.3.2018 1:46

RE: Velcí řezníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?

Reakce na 362841

Nejvice lidi zachranil havel. Taky Vaclav - mu rikali ..., 13 milionu holokaustniku se mu nepodarilo zachranit, takze alespon cerpaji kazdorocni odskodne, ktere cerpaji rovnez jako prezivsi holokaustnici. To aby v tom nebyl bordel a nektere zeme by se chtely ze sve viny a placeni vykroutit ...
Napr. Zambezi, Biafra a Kamerun posilaji odskodne ve forme lidskych nahradnich dilu. Po jejich prikladu stejne provadi ukrajinska vlada, ktera vykuchanou pulku ukrajinskeho vojaka za mirny poplatek doda zpet rodine a plicka, ledvinky, jatyrka odpochoduji do koser kantyny kseftu se zdravim ...
Jako vyraz naklonnosti za tato odskodneni jim kosernici poslou treba flinticky, na ktere jim kosernici z Mezinarodniho Menoveho Fondu poskytnou pujcku s interesem 666%. Tim se vytvori motivace dalsiho intenzivnejsiho kuchani na kryti interesu a takto se opet zachrani vice lidi , nebot dostanou vice nahradnich dilu ...
"Jak proste - mili Watsoni ..."

362848

3.3.2018 11:11

RE: Velcí řezníci

disident 83.?.?.?

Reakce na 362841

Zcela jste zapoměl na největšího masového vraha novodobých dějin,belgického krále Leopolda II.,kterému až do roku 1907 patřilo Kongo jako osobní majetek.Tento šlechtic má na svědomí smrt 10 milionů domorodců,kteří když odmítali otrockou práci pro kolonizátory,byli jednoduše zastřeleni.

362851

3.3.2018 13:53

RE: Velcí řezníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 362851

Říkáte
> největšího masového vraha novodobých dějin
pane Disidente? Já soudím, že se oba mýlíte. Vy i pan Jik. Mao Ce-tung zahubil ve druhé polovině dvacátého století víc lidí, než kolik jich zahynulo v obou světových válkách dohromady. Nebo snad o tomto faktu někdo pochybuje?

Vojta

362853

4.3.2018 12:27

RE: Velcí řezníci

disident 83.?.?.?

Reakce na 362853

Nadpis zní "velcí řezníci" t.j.ti kteří zbavili lidi života násilným způsobem.Pokud chcete mezi toto počítat též hladomory,tak se zamyslete nad hladomory,které způsobili západní kolonizátoři(na př.v Indii)a čísla budou zase poněkud jiná.

362861

3.3.2018 23:20

RE: Velcí řezníci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 121.?.?.?

Reakce na 362841

je mi nesrozumitelne co Vam dava pravo pouzivat Stalina a Lenina vzdt to byl Lenin ktery rozkazal v roce 1920 vyvrazdit miliony lidi Stalin ho nasledoval. cislo zavrazdenych v sovetskem svazu Je mezi 40 a 50 miliony. Stalin zachrani;l 100 milionu lidi ??? Kdy jst psal tento clanek pil jste neco anebo jste mel Hasis

362857

4.3.2018 1:22

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 62.?.?.?

Reakce na 362841

Nemáte žebříček správně. Správný žebříček by musel vyjadřovat i:
A) technologické možnosti zabíjení, jež byly dostupné v době, kdy onen masový vrah žil - tedy jinak se masově vraždí kulometem a jinak šípy
B) počet obyvatel v dané době na Zemi žijící - tedy procentuální množství jeho obětí
C) možné psychologicko-sociální důvody takového řádění - tedy snaha např. připravit stát na válku, a s tím souvisící nutnost vypořádat se s možným vnitřním nepřítelem, může na činy masového vraha vrhat jiné světlo, nežli snaha o ovládnutí jiných národů a nových území
Mě to vychází takto:
1. Čingischán a spol. - ve 13. století prý možná až 40 mil. obětí (v době kdy na Zemi žilo cca 200 - 300 mil. obyvatel), vše vykonané šípy a meči (!), podle mě tomuto muži zajišťuje bezkonkurenční prvenství. Nejděsivějším byl čin vybytí obyvatel tehdy dvoumilionové Basry na území dnešního Iráku.
2. Belgický král Leopold II. - 10 mil. obětí z obyvatel Konga, když jeho soukromá armáda 10 let dobývala Kongo pro něho, jakožto jeho kolonii a soukromý majetek, v druhé polovině 19. století. Tehdy na Zemi žilo kolem 600 mil. obyvatel.
3. Mao-Ce-Tung: 80 mil obětí, ovšem nesmíme zapomínat, že podstatná část jich nebyla ani tak zavražděna, jako zahynula, coby oběti hladomorů, coby následků jeho amatérských šílených sociálních experimentů... Za jeho vlády na Zemi již žily 2,5-4 miliard lidí.
4. Hitler.
5. Stalin / duo Lenin - Trockij: cca 20 mil. obětí za jeho vlády. Zde je ovšem nutno přihlížet k zvláštním okolnostem: a) Úplné vlády nad SSSR se ujal patrně až v roce 1939, a tak se zdá, že značná část obětí byla dílem jeho kolegů soudruhů a je to přičítáno jen jemu... b) Z toho 10 mil. byl "Ukrajinský" hladomor, o kterém některé prameny tvrdí, že Západ odmítl poskytnout pomoc...
c) Od roku 1925 připravoval stát na 2WW, o které se vědělo, že bude a tak se snažil vyřídit možné vnitřní nepřátele a zároveň stát silně industrializovat.
d) I zde některé prameny tvrdí, že Solženicyn si množství Stalinových obětí nafoukl, nebo mu přičetl to, co bylo již dílem Lenina a Trockého a jiných... Stalina bych nahradil právě duem Lenin - Trockij... za Stalina šlo již o setrvačnou rozjetou mašinérii, kterou se nesnažil, či nemohl zastavit či možná ještě více rozjel = je to poněkud sporné.
6. Hirohito.
7. Královna Viktorie (přírodní národy v jejích koloniích byly opravu nepočetné,a tak jejím nejhorším činem bylo vybíjení Búrů v Jižní Africe + vynález koncentračních táborů).
8. Napoleon
9. Španělští konkvistadoři v Americe...
10. Prorok Mohamed = Islám jako celek (za cca 14 století cca 280 mil. obětí, což odpovídá frekvenci 200 000 lidí / rok, a to se děje bohužel i dnes!) Ale toto náboženství zde vyvolává mnoho otázek, a kdoví, možná by měl žebříček začít právě Mohamedem.

362859

4.3.2018 10:51

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362859

Suverénně v soutěži o největšího světového řezníka vede nadevší pochybnost Britské impérium, které za cca 500 let svých expanzí a koloniálních exploatací cizích území, podle Švédského institutu pro výzkum míru, poslalo na onen svět přes 500 milionů obyvatel planety a po plném převzetí moci v br. impériu sionisty v cca polovině předminulého století se odpovědnost za pozdější zločiny a války a genocidy, až do dnešních dnů přenáší právě na ně, Anglosionisty...a celá ta slavná ruská revoluce z počátku min. století je právě také jejich dílo i zodpovědnost i s tím, co ji provázelo a ji i následovalo...stejně tak, jako masakry, jichž jsme i dnes denně svědky např. na SV...[bliji]

362860

4.3.2018 18:07

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 62.?.?.?

Reakce na 362860

Jo, když je to podle Švédského institutu pro výzkum míru, tak to určitě bude velmi důvěryhodné a velmi vědecké... (doufám, že poznáte mou ironii). Co jde z dnešního multi-kulti totalitou zasaženého islamizovaného Švédistán khalifátu, tomu se vážně moc nedá věřit. Jde o zemi, ze které židé prchají a děje se tam spousta dalších podivných věcí (nemusím zde nic zmiňovat, vše je naší veřejnosti celkem známé)! Soudím tedy, že příslušné instituce, jako je ta vámi zmiňovaná "pro výzkum míru" (jak orwelovské, když se vrtají ve válkách a zabíjení)..., budou ovládány muslimy a neomarxisty, kteří rádi na Britské impérium nakydají hodně hnoje, jen aby odvedli pozornost od vlastních zločinů... Např. financování Lenina a Trockého + následné jejich oběti, to se nedá jednoznačně shazovat na Británii. Co udělali bankéři, o tom tehdejší premiér a panovnický rod dle všeho ani nevěděli. A milion mrtvých, zabitých Brity, každý rok v průměru? A že by si toho nikdo nevšiml? To onen Švédský institut pro výzkum míru myslí vážně nebo tady někdo kecá a doufá, že tomu nepřemýšlející čtenář uvěří? Pak je zde ještě jedna věc: zaměňujete osobnosti se státy... To by pak možná vedle SSSR, komunistické Číny, nacistického Německa a imperiálního Japonska..., a vedle západoevropských koloniálních velmocí, jako je Británie..., zde měla být uvedena Osmanská říše, či Umajjovský khalifát, které jsou zodpovědné za vybití celých silných kulturních národů (ne nějakých špatně vyzbrojených neorganizovaných domorodců).

362868

4.3.2018 18:50

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362868

Vážený pane, kdo ovládá NYLON a kdo z nich financoval tu řezničinu Kerenského, Trockého & Comp. je přeci dostatečně známo a z těch fosílií ve Fuckingameském paláci nedějete nějaké naivky, které neví, co se pod jejich fanglí a zájmu udržení jejich životní úrovně dělo a děje...
Ta stará perchta, co se teď nedávno tak šmajchlovala s tím kapitálistickým komunistou z Říše středu, je většinovou akcionářkou např. vykradačů ropy pod názvem Shell a jak hospodaří v např. Nigérii, je všeobecně známo...
Hnůj na tzv. Britské impérium a na jeho dnešní zbytky nemusí nikdo kydat, v tom si oni sami vystačí v míře vrchovaté a jen se stačí podívat všude po světě odkud je vyhnali svinským krokem a nevidíte nic jiného, než výsledky toho jejich génia, jak všechno rozesrat, všechny rozeštvat a pak to udržovat v permanentní krizi, dle sionistického: "co můžeš urvi a co nemůžeš to zkurvi"...
Začněte si ty jejich oběti počítat taky, jak to dělali ti Švédi, ještě, že tu statistiku nedělali Rusáci, to by jste o ní vůbec nepochyboval, že?!

362869

5.3.2018 22:10

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 89.?.?.?

Reakce na 362869

No máte a nemáte pravdu. Kdyby ruští carové měli u sebe doma vše v pořádku, nikdo by jim tam tu revoluci ani nedovedl přes všechny utracené peníze světa udělat! Kdyby si carstvo udělalo pořádek v pogromech proti židům na základě protokolů... a vše důkladně vyšetřilo, patrně by komunismus nenašel v ruských židech tolik příznivců a revolucionářů... Nu a co obyčejní lidé, co skákali té revoluci na špek! Jejich vlast ve válce se zahraničním nepřítelem a oni se za své vůdce nepostaví a nevyženou tu zrádnou komunistickou bandu a místo toho se ještě k ní přidávají! Prostě první barevná revoluce či první Majdan historie, pokud tím již nebyla ona Velká francouzská revoluce! Co se týče Britského impéria - rozhodně nejsem jeho obdivovatelem. Ale tvrzení "Švédského institutu pro výzkum míru" (pokud vůbec organizace tohoto typu existuje..., neb jsem to nanagůglil..., ale budiž) že může za 500 mil. lidských životů během 500 let smrdí! Jde prostě o lež a to smrdí. Britské Impérium je přes 50 let mrtvé a tak si do něho někdo tady kope... Jeho největší zločiny byly ony Búrské války + nezvládnuté řízení Indie, kdy tam proběhly hladomory s milióny obětí v druhé polovině 19. století (najdete na Wikipedii)... Ale k 500 mil. se prostě nedopočítáte (a ani k 50 mil.) i kdybyste se podě...l. Nebásněte tady jako Solženicyn!

362906

6.3.2018 0:52

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362906

Vážený pane, k tomu, aby řádně proběhla ta xxdovská proticarská revoluce a byly na ní řádně připraveny ony masy mužiků a neměli s nimi moc práce Trockého agitátoři, byla jako zahřívací kolo uspořádaná ta velká taškařice známá pod názvem Velká válka a ta měla ke stejnému účelu posloužit i na straně poraženého Německa, o což jakési snahy proběhly a na straně i rozpadajícího se R-U, tzv.republiky rad např. v Maďarsku. Doufám, že vám to neuniklo...
A co se týče zániku toho Britského impéria, tak nebuďte tak upjatý ve formalitách a všimněte si, co po tom impériu zbylo, v jaké kondici a co od té doby navyvádělo i mezi sebou, jako např. Indie vs. Pakistán a ten pak vůči Bangladéši...

Britské impérium se postupně přetransformovalo na dvě části, která se navzájem stejně ovlivňovaly a ve zhruba stejném poměru dál a to na země 3. světa a na pospolu držící "svět anglosasský", dle řeči, která v nich je užívána jako úřední a tyto anglosasské země, nebudu je jmenovat, se vždy sešly u každé lumpárny a ruku v ruce na ní participovaly a masově vyráběly mrtvoly, jen v rychlosti a pouze v min. století kromě 2.sv. války např. Indonézie, Korea, Vietnam, Řecko, Střední východ-tzv.Suezská krize, Války Izrael vs. arab.státy, obě války proti Iráku,Afghánistán, Líbye, Sýrie a určitě jich je víc a to i na území jižní Ameriky, jako Grenada, Panama a spousta jiných, ale to si při své šikovnosti už vygůglujte sám, je moc pozdě a já jdu na kutě...

362908

6.3.2018 1:00

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362906

Pozn.: Přesný oficiální název toho švédského úřadu je: "Stockholmský mezinárodní institut pro výzkum míru" (SIPRI)... pod tímto názvem jej při své šikovnosti jistě někde najdete.

362909

6.3.2018 14:03

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 362909

Jo díky za Vaše upřesnění. Přesto si musím trvat na dvou věcech:
1. SIPRI je pro mě nedůvěryhodná organizace - mám podezření, že je patrně ve službách neomarxistů, Sorose, NWO a Islámu, ale třeba se mýlím.
2. I když počítám a počítám a počty nadsazuji jak se dá, nemohu si pomoci, ale tvrzení, že Britské Impérium je vinné za 5 století za 500 mil. zabitých lidí je příliš přehnané a velice nepřesné. I 10% z toho počtu je moc! Ale budiž tuto cifru jsem ochoten akceptovat. A to je taky hodně lidí!
Podstata není v tom, že bych Británii hájil, ale nemám rád vyložené lži. So-lže-nicyn v souostroví gulag taky tvrdí, že Stalin mohl až za 20 mil. zavražděných lidí. Pak ke mě dorazila recenze na jakousi knihu napsanou USA historikem v nedávné době, a ten historik prý Stalinovi oběti zredukoval na 3 000 000 uvězněných osob včetně cca 970 000 zavražděných osob + oběti hladomoru! Ale nemám sílu to nyní hledat. A bádejte, kde je pravda, a kdo si zde vymýšlí pohádky, aby manipuloval lidmi. A pak je zde další věc: je vrahem ten, kdo si vraždění objednal (např. Rottschidové, Rockeffelleři, další bankéři, Královna a další aristokraté...), nebo ten, kdo to zorganizoval a provedl? A jak jsou vinni i ti, kdo to svým chováním dopustili? Podívejte se na dnešní Rusko! Kolik Rusů, co si ve své zemi nakradlo, létá pravidelně do Vídně, Prahy či Paříže utrácet? Proč ti lidé si ty prachy neutratí ve své vlasti, aby povzbudili domácí ekonomiku? A za carů se tamní elity chovaly stejně tupě! Přečetl jsem si dost knih napsaných ruskými autory o chování domácích elit i kněžstva kdysi, abych byl v obraze. S hněvem těch uťápnutých tam dole může nepřítel pak lehce pracovat. Anglosaské elity to dobře věděly! A tak ve svých společnostech vytvořily obyčejným vlastním lidem relativně lepší podmínky, než jaké byly např. v Rusku!

362921

6.3.2018 16:39

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362921

Tak to se nedá nic dělat, když Vás nic neposune a nepřinutí změnit svůj názor na naprosto zjevnou škodlivost Britského impéria a jeho odpadnuvších údů zvláště v období po tom, co se jeho zchudlé elity pokřížily se sektou lichvářů a nadlidí...
Pak o tu statistiku mrtvých nezbývá než požádat rovnou nejvyššího, nebo tu perchtu z Fuckingameského paláce, nebo jejího "nabíječe" a asistenta prince Filipa, který rozpadaje se sní o tom, jak se "po reinkarnaci ve virus nějaké zvlášť vydařené chřipky vrátí na Zemi a s potěšením vyhubí alespoň 15% jejích neužitečných a zavazejících obyvatel..."...[velký smích]

362925

7.3.2018 11:45

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 62.?.?.?

Reakce na 362925

[smích])) asi jste to co jsem napsal nepochopil správně... Já s Vámi nepolemizuji o škodlivosti B.I. Tam to je nepochybné. Já jen polemizuji o čísle 500 mil. obětí a nabízím některé nové pohledy na problematiku. S tím virusem: vyjádření prince Filipa skoro i chápu. 1. Filip se v podstatě svou duší nijak neliší od zbytku lidstva! Když já čtu diskuse pod články: Romové by vybily gádže, mnozí češi zase "cikorky" (jak to mnozí píší), černoši zase všechny bělochy... atd., apod. V čem je tedy princ Filip lepší či horší než-li ostatní Pozemšťané? 2. Nicméně vyjádření prince Filipa mělo i ekologické pozadí, co si pamatuji. Když se podívám na to jak ničíme biosféru Země, je to ryzí hrůza. Oceán plný plastů, mizející pralesy, ničené zdroje pitné vody, ničená půda... Jooooo, to kdyby lidé byli učinění andělé, co by se chtěli chovat k Zemi a k druhým lidem hezky, klidně by se zde vešlo i více lidí. Ale jsme sebranka vesmíru, která během cca několika desítek let tuhle planetu asi zničí. Třeba mě to dělá hrozné starosti, a když vidím nějaké hovado, jak v parku po pikniku nechá po sobě kolem jen svinčík... Nu ale aby si lidé zametli před svým prahem, to napadne málokoho (já se na jaře hodlám připojit k někomu, kdo chce v přírodě třeba kolem vodáckých řek vysbírat bordel, abych si polepšil karmu...). Muslimové nyní dobývají Evropu dělohami svých žen a imigrací, neboť oazy v jejich pouštích je již neuživí, že by se zamysleli nad svých chováním, to jim víra ani nedovolí... Číňané či i Indové bohatnou a létají jako turisté po celém světě a tím nám začmoudí oblohu, atd. apod. Když to vidím, skoro si říkám, jestli by to pro lidstvo i Zemi vlastně nebylo dobro, trochu lidstvo početně zredukovat, než dostane rozum. Tak jako tak, když si lidstvo svou blbostí Zemi zničí, stejně jej blbý osud nemine! Je to asi jako v tom Pjakinově argumentu o Stalinovi (taky nový pohled): Stalin byl vlastně velký humanista, sice zabil miliony lidí, aby stát připravil na válku, ale svou činností zachránil více než 200 mil. lidí!

362940

6.3.2018 3:16

RE: Velcí řezníci

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 362906

No musim Vam trochu rozsirit znalost I tech 500 000 millionech.Pouze kralovna alzbeta 1 s jednim podpisem poslala do otroctvi mezi 300 000-500 000 iru cislo je pres nasledujici stoleti pravdepodobne daleko vetsi jeto pouze cislo lidi vyhnahych z Anglie, Skotska Wallesu a Irska nepisu o tech kteri byli zabiti britskou aristokracii po celem svete jsou napsane knihy o teto Irske genocide po cteni Vam leta mraz po zadech jak jim kradli jidlo myslim obiloviny dobytek, kurata prasata ATD opet historiie ta pravdiva historie je uplne jina nez ta oficialni. jen si vezmete na vedomi pracovni jednotky v americe na Bahamach na jamajce byli vsichni otroci. To same byla of roku 1788 australie pracovni jednotka byla otrocka pouze jizni Australie nebyla postavena otroky ponevadz Nemci byli prvni v jizni Australii a otroctvi nepodporoval

362911

6.3.2018 11:23

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362911

Dalším takovým kamínkem do mozaiky genocid s podílem vládců BI je vztah a přístup k Irům a v rámci toho ten známý Irský hladomor (bramborový) v letech 1845-1849, který zkrátil irský národ o 20% populace, čili o okolo 1.500 000 lidí a další dva miliony donutil k emigraci především do Ameriky a Austrálie...Přesto, že Angličané byli sto hladomoru zabránit, nečinili tak a navíc ještě administrativně bránili přísun potravin ze zahraničí a proto se ani dnes nelze divit tomu vřelému vztahu Irů k Angličanům...Ale jediný hladomor, o kterém se pořád dokola mele a to hlavně na Západě, je samozřejmě ten ukrajinský, ten "Stalinův"...

362919

6.3.2018 14:11

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 362911

No dobře, ale nemůžete přece zaměňovat vyhnané či zotročené Iry za zabité Iry! I ten strašný bramborový hladomor nemůže hned hodit na svědomí Británie. Neznám detaily, ale nikdy jsem neslyšel, že by to vyvolali Angličané úmyslně! Nicméně, i když ty milióny mrtvých Irů přičtu na vrub Británie, nijak se nedoberu k 500 miliónům zabitých lidí Británii! Já tady nepolemizuji o tom, že Britské Impérium je "selanka svatá říše", ale o nesmyslnosti toho čísla, které si někdo očividně vycucal z prstu!

362922

6.3.2018 21:15

RE: Velcí řezníci

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 362922

500 milionů asi ne, ale určitě to budou stovky milionů vzhledem ke všem koloniím dohromady. Holt imperium, kde slunce nezapadá - plná gentlemanů. [mrknutí jedním okem]
Jen v Číně to byly desítky milionů životů.

362927

7.3.2018 15:16

RE: Velcí řezníci

Inspektor Spektátor 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 362927

Nikoli stovky miliónů, ale max. desítky miliónů. B.I. na Zemi řádilo nejvíce v 19. století. A to nám na Zemi stále ještě žila ani ne miliarda lidí. Jen Britská Indie měla prý kolem roku 1870 cca 80-100 mil. obyvatel! I s Pákistánem, Bangladéší, Barmou a Šrí Lankou! Mrtvých Číňanů z opiových válek nebyly ani miliony! A ten hladomor, co tam měli, to přeci udělali Číňané Číňanům! Doufám, že na vrub B.I. nechcete přičíst i to, že včera "Svatý Gándhí" z legrace píchl do kabáta "Svaté Matky Terezy", a nevšiml si, že si ho již oblékla? Ale souhlasím, ano ta říše nadělala na světě hodně bordelu!

362945

7.3.2018 1:54

RE: Velcí řezníci

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 362922

Nikdo lepe receno ja nehovarim o Velke Britanii, hovorim o Anglicke aristokracii, a tech kteri z nich zili velmi dobre, prosim nazapomente ze Skotove , Welchane byli rovnez posilani do otroctvi historie se o tom velmi dulezite uvadi tyto zlociny, ovsem oficialni historici nikoliv

362932

5.3.2018 0:25

RE: Velcí řezníci

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 362860

Je nesmirne dulezite zacit poukazovat ze Ruska Revoluce neexistuje Zionisticka ano, Ze veskere ty vrazdy nevinych lidi byly zkonstruovany Marxisty puvod teto nelidske filosofie pochazi of zionistickych zidu o odvetvi marxismu labouriste, komuniste, naciste ano I Adolf hitler byl rovnez socialista, feministky socialni demokrati a dalsi je to ta nejznicujici filosofie v historii lidstva a pochazi z Anglie

362872

5.3.2018 11:04

RE: Velcí řezníci

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362872

Aby xxdé mohli perfektně ovládat tento svět a efektivně jej utvářet k obrazu svému, vždy jsou zastoupeni na všech stranách konfliktu i ve všech politických stranách a tudíž jednat samostatně, ale přitom koordinovaně pro svůj cíl a tím je absolutní ovládnutí světa a jeho podřízení svým zvrhlým zájmům...Jsou vždy na absolutní špičce proti sobě stojících vykořisťovaných a jejich strůjců revolucí, tak na špici těch nejzhovadilejších vykořisťovatelů...chytré, velmi chytré...

Když za První republiky měli svoji Židovskou stranu, nikdo, snad ani sami xxdé ji nevolili a proto měla naprosto marginální význam. Z toho se poučili a dnes je ta jejich mafie rozlezlá ve všech institucích a pol.stranách a ať zvítězí jakákoli, oni vždy mají své zástupce jisté a zájmu své věci vždy najdou řešení a vytvoří koalici, ačkoli jsou jejich předvolební sliby v rozporu, tak na té své věci se vždy shodnou a ta jako jediná, nazvaná "rozumným a jediným možným kompromisem" je nakonec realizována. Toho jsou typickým případem právě volby u nás a celá ta zvrhlá agenda, které se ke škodě nás všech plynule a bez zádrhelů naplňuje....

Ruská revoluce je také dokladem téhož, neboť jako na straně revolucionářů, tak na straně jejich nepřátel a strůjců mezinárodní intervence 14 zemí Evropy a přilehlého okolí proti "mladému sovětskému státu" byli zase oni a to dokonce ti, kteří se i osobně a dobře navzájem znali a přátelili, nebo byli dokonce i příbuzensky spjatí, viz. Trockij a jeho famózní sponzoři z Wall Streatu...
Dokonce i to, co se dělo po vyhnání trockistů z SSSR a při nástupu Hitlera & Comp. k moci a následující průbeh celé II.sv. války, to zase jen potvrzují...

Dalším takovým aktuálním důkazem je tzv."imgrantská krize", nebo Izraelská podpora IS & Comp. ve válce proti Sýrii, kdy zdánlivě zavilí nepřátelé xxdů bažící po jejich vyhubení, se jimi nechají vést, koordinují s nimi voj. akce, nechají se zásobovat veškerým k válce potřebným materiálem a taky se léčit v jejich vojenských špitálech a to bez obavy z nějakého rizika z "heparinového vraha", nebo něčeho podobného...Jak praví vždy moudrý rabín: " všechno je jinak..."...

PS: jinak: W Lega Lombarda-Lega bastarda v čele se Salvinim a taky Forza Itália v čele s pedofilem Berlusconim, že zřejmě k nevoli ojro-komisariátu vyhrály volby a snad posunou závaží na vratké váze naší společné budoucnosti na tu správnou stranu. (nikdy jsem si nemyslel, že zrovna z vítězství těchto stran budu mít jednou upřímnou radost)....[velký smích]

362881

5.3.2018 8:39

RE: Velcí řezníci

jik 90.?.?.?

Reakce na 362841

Nadhodil jsem hodně provokativní příspěvek – a tak teď trochu generálně odpovím na některé poznámky:
Co se týče západních kolonizátorů v Indii – to alespoň částečně zahrnuji pod královnu Viktorii (podobně i Čína).
Belgický král Leopold II., konkvistadoři, … - přiznávám se, že neznám zdaleka všechno.
Lenin a jeho příkaz o vyvraždění miliónů – prosím, uveďte, o jaký dokument jde. Neznám. Kdyby Stalin nechal povraždit 40 mil. lidí (ze ~170mil.), tak by jich bylo před válkou bylo ~130mil, po válce v roce 1945 ~110mil. … a jak jich potom v roce 1960 podle odhalitele ‚stalinských zločinů‘ Chruščova mohlo být ~200 mil.? Ty strašné počty obětí fungují pouze tehdy, když se přestane logicky myslet.
Zohlednit technologické možnosti, počet lidí… nějak jednak nevidím rozumnou metodiku, druhak ani důvod se něčemu takovému věnovat. Co se týče Čingischána, s ním je to jako se Stalinem, i ty uváděné počty jsou podobné. Přitom Čingischán vlastně válčil tehdy, když jeho ‚partneři‘ nedodrželi závazky. Čingischán tak vlastně vytvořil mezinárodní právo, tedy určitou zodpovědnost panovníků za uzavřené závazky. Díky tomu za jeho působení poklesla četnost válek. To je jeho jeho plus. Co se týče Maa, jím jsem se nezabývat, ale pozoroval jsem určitou podobnost se záležitostmi okolo Stalina. Proto mám podezření, že to s těmi ‚jeho‘ mrtvými bude podobné. No, a Stalin vystoupal nahoru především proto, že dělal vše pro odvrácení hladomoru a války a dokázal vybudovat prosperující stát. U Lenina je to těžší, ale ‚jeho‘ hříchy jsou spíše dílem těch, co za něj mluvili v jeho nemoci (Sverdlov, Rykov, Kameněv), ostatně i 'jeho' podpisy jsou často dílem autografu. Trockij je samozřejmě jiná liga. Jinak co se týče toho, kterého Rusové píší So-Lže-Nicyn, to raději nebudu komentovat. Stačí si přečíst jeho vlastní předmluvu k Souostroví Gulag, kde otevřeně píše, že si bere právo si vymýšlet…

Nakonec v tom svém žebříčku mám jednu velkou chybu: Na první místo by asi měli přijít bankéři Rothschildové s Rockeffelery, Morgany a dalšími. Za nimi dlouho nic a pak teprve ti další. Ale já ho naposledy sestavoval tehdy, když jsem si myslel, že to jsou sprosté pomluvy.

362877

2.3.2018 15:25

Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.

gippius 213.?.?.?

Jistě to byla obrovská tragédie, ale sotva horší, než německé bombardování Varšavy v roce 39, nebo Stalingradu v srpnu 42. Nálet na Drážďany byl ale "zločinný " v tom smyslu, že byl z vojenského hlediska ne moc nezbytný. Jeho hlavním účelem bylo zapůsobit na Sověty. Počet obětí 140 000 je velmi nadsazený. Jinak ale souhlasím s tím, že "západních řezníků", coby největších řezníků novodobých dějin si dnešní mediální diskurz opravdu nevšímá. A přitom ty největší bědy posledních sto dvaceti let způsobil v podstatě výhradně západ. Když ne přímo, tak nepřímo určitě.

362844

3.3.2018 0:14

RE: Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.

XJX 185.?.?.?

Reakce na 362844

Počet obětí zničených Drážďan mohl být klidně i těch 140 000, protože město bylo přeplněné německými uprchlíky z Východního Pruska a Polska. Dál je třeba vzít do úvahy, že už v červenci 1943 byl podobným způsobem zničen Hamburg, kde i anglo-americké zdroje uvádějí nejméně 40 000 mrtvých. Během půldruhého roku se letectvo Spojenců zdokonalilo a zesílilo, zatímco v únoru 1945 se Luftwafe již nacházela ve stavu klinické smrti. Konečně existuje i politický faktor - zkázu Drážďan do anglosaského historického povědomí uvedl David Irving v době, kdy ještě nebyl v nemilosti. Irvingovy vysoké odhady obětí jsou dnes standardně zatracovány, jelikož se později ukázal býti revizionostou a zpochybňovačem, takže je fujfujfuj a lhal by i kdyby tvrdil, že 1+1=2.

362847

3.3.2018 23:44

RE: Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 362844

Nalet na Drazdany byl naprosto nesmyslny. Jak jsem napsal diplomaticka umluva nemcu a Britu ja v irwigove knize je mozno cist . Pouziti fosforovych bomb byl zlocin nejvyssiho razu. Britove pouzily fosforove bomby pred tim to naletem v Hamburgu a Cologne a dalsich mestech moralku Nemcu neznicili Americane poprve pouzili fosforove bomby v naletu na Drazdany rano odmitali pouzit.cislo 220 000 tisic zavrazdenych na povrchu bylo pravdepodobne neuplne jak jsem napsal kdy dnes jdete v Drazdanech v centru jdete po nejvetsim hromadnem hrobu druhe svetove valky

362858

7.3.2018 11:25

RE: Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 362858

Myslíte opravdové Drážďany nebo, jak bombardovali ty falešné? [chechtot]

I u nás: Praha, Plzeň, Bratislava, Kralupy atd...

Přeci demokratizátoři z USA a GB nemohli nechat průmyslový potenciál zemím, které budou v budoucnu spadat pod Varšavskou smlouvu a socblok.

Technologie spálené země u cíle, který nejsem schopen si podřídit = potlačení konkurence na mezinárodním trhu = zvyšení vlastní ekonomické moci = díky 2. sv. válce se USA stávají globálním hegemonem.

Vždy platí Cui Bono...
a náhoda je jen nepochopení řídících procesů.

362939

2.3.2018 19:47

pozor na Le Penovou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a02:x:x:x:x:x

Ona v žádném případě nepracuje v náš prospěch ikdyž se to tak na první pohled jeví. Už to jak ukradla svému otci stranu a jeho z ní vykopla, by mělo být varováním. Bohužel tohoto si skoro nikdo nevšiml.

Le Penová totiž pracuje pro Globálního prediktora. Ona jen plnila roli vábničky která vzburcuje naštvané a znechucené nevoliče aby šli k volbám. A těsně před volbami podniknou takové kroky, aby nebyla zvolena její strana (s extrémními v praxi těžko proveditelnými cíli). To taky v reálu udělala. Pár extremistických výroků před volbami, aby se její nově získaní voliči raději rozhodli dát hlas hlavnímu koňovi Globálního prediktora, tedy Fillonovi.

Jenže Fillon udělal několiv zásadních chyb těsně před volbami a tak to vyhrál mladý mamlas Macron, kůň amerických neoconů, schopný nanejvýš poslouchat rozkazy, ale na rozdíl od Fillona neschopný vlastní iniciativy a řešení problémů vlastními silami.

zdroj: Otázky V.V.Pjakina na youtube

362846

3.3.2018 2:30

Ano Le Penova to je pekna svine

kamal 46.?.?.?

Prestrojena

362849

3.3.2018 14:19

Skutečné Euroatlantické hodnoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Občané města kultury 2015 musí například povinně jásat a oslavovat hrdiny, kteří ještě po oficiálním skončení války rozbombardovali Škodovku, rozbili při tom obytnou čtvrť Skvrňany kde zahynuli nevinní civilisté,při hloubkařských náletech na seřazovací nádraží, které se zdůvodňovaly tak, že fašisté přepravují ve vlacích spoustu zbraní, ale ve skutečnosti přepravovali své raněné, a také batolata a kojence z jeslí, kde o děti z německých rodin pečovaly zdravotní sestry. Když začali hloubkaři do vagonů střílet, ranění samozřejmě nikam nemohli utéci, ale sestry s kojenci a batolaty utíkaly, některá nesla v náručí i čtyři kojence a utíkaly přes ranžír do blízkého pole k řece - do nich stříleli hrdinové z nebe ze strojních pušek, aby nebylo svědků hnusné události.. Pak bylo celé seřazovací nádraží rozbombardováno, přičemž byla srovnána se zemí přilehlá obytná čtvrť Jateční - z činžáků zbyly kouřící se hromady cihel a obětmi bylo dvě stě civilistů - jejich hromadný hrob tam byl u řeky až do nedávna, kdy ho zarovnali s terénem demokrati, stejně jako dali odstranit z místa neštěstí železný kříž se Spasitelem. Při těchto náletech byla zasažena i obecná škola v Doubravce, kde bylo zabito třicet dětí i s učitelkou. Nálet postihl i známý hotel Continental, kde byl hromadný kryt, při houkání tam zaběhlo spousta lidí - dostal přímý zásah, nikdo nepřežil, ale nikde nesmí být ani pamětní deska. Hrdinové rozbili po válce také nádraží v Plasích, v Žihli, i v Mostě - (trať Plzeň-Žatec) Nikde se o tom nemluví, nepíše, mluvit nesmí, psát nesmí. A v Plzni je několik nových památníků američanů, generála Pattona, bylo vytvořeno muzeum generála Pattona, každý rok v květnu namísto průvodů k oslavení svátku práce projíždějí městem veteráni v jeepech v amerických oblecích, staví se vojenské stany a polní kuchyně apod. Žijeme ve lžích a ideologickém hnusu - historie se przní a popírá, mládeži se lže. Je jim to stejně hovno platné, protože na Ústředním hřbitově, kde je pomník padlých rudoarmějců ( zatím ho politická demokratická lůza neodstranila), na svátek Dušičkový tam nosí pamětníci svíčky, a těch každý rok přibývá. Na témže hřbitově leží také padlí Němci, leží zde také Konrád Henlein. Jsme nuceni žít v jakési schizofrenii - o historii se lže, ale pamětníkům nikdo huby zavřít nemůže, a ti svým dětem říkají pravdu - všichni vidí to hnusné pokrytectví, ale nahlas nesmí říci nikdo nic, jsou z nich rozpolcené osobnosti. Kdo-který zločinec a lump - si může dovolit odstranit památník skutečných osvoboditelů naší země? Co tím sledují? Oni opravdu odmítají vidět, jak tím v občanech vzbuzují nenávist tímto hnusným pokrytectvím?

362854

3.3.2018 14:20

Euroatlantické hodnoty

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

My věříme, kdyby nám muselo Rusko znovu pomoci proti současným vrahům a lotrům, kterým se musíme povinně klanět,.učinili by tak přes všechna tahle odporná politická gesta, protože dobře vědí, že my- prostí občané - musíme za všech okolností nosit kůži na trh za zvrhlé politické lumpy a za jejich intriky a úchylná zvěrstva nemůžeme!

362855

5.3.2018 12:54

RE: Euroatlantické hodnoty

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 362855

Bol to Sovietsky zväz a nie Rusko a bolo to dobytie s následnou okupáciou a nie pomoc.
Keď som si modeloval, čo by bolo, keby vyhral Hitler, tak mi vždy vyšlo, že to, čo sa deje teraz, by sa nedialo.

362884

6.3.2018 14:20

RE: Euroatlantické hodnoty

Spektátor Inspektor 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 362884

1. Drtivá většina osvoboditelů (70-80%) byli etničtí rusové!
2. Okupace to nebyla, neboť do 1/2 roku armády SSSR dobrovolně odešly!
3. To, že v ČSR v roce 1946 ve volbách vyhráli komunisté (38% hlasů) byla chyba nás Čechů (43% hlasů v Česku). Leč Slovensko jako samostatné by bylo poraženým státem, jakožto člen Hitlerovské koalice, ale to v podstatě taky nebyla zase až tak chyba Slováků, ale politická nutnost... Prostě dějiny k našim oběma národům nebyly zase až tak přívětivé, neb je pravda, že 57% Čechů komunisty nevolilo!
4. Kdyby vyhrál Hitler, vybil by všechny Slovany, včetně Slováků!

362923

6.3.2018 21:42

RE: Euroatlantické hodnoty

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 362923

Ten bod 4 je židovský žvást a strašne veľa ľudí ho zožralo

362928

7.3.2018 6:24

RE: Euroatlantické hodnoty

jik 77.?.?.?

Reakce na 362928

Právě Vaše tvrzení je nebezpečný žvást. Měli jsme velkou kliku, že tu dnes jsme.

362933

7.3.2018 19:07

RE: Euroatlantické hodnoty

torpédoborec 87.?.?.?

Reakce na 362933

Hitler o Slovákoch

Slovensko sa musí ešte upevniť; ide tu o národ, ktorý má ešte len svoju prvú generáciu inteligencie – a aj to sú v skutočnosti len do smokingov preoblečení synovia slovenských pastierov a sedliakov.
Adolf Hitler
Naším jediným cieľom je vidieť túto krajinu [Slovensko] a jej národ zdravý a silný a dať mu nezávislosť, autonómiu a štátnu suverenitu.
Hitler 28. júla 1941 slovenským predstaviteľom (Tisovi, Tukovi a Machovi) počas návštevy Berghofu
V Slovákoch sme sa nesklamali. Naopak, každý deň od všetkých veliteľstiev dostávame len samé chvály o nich.
Október 1941, Hitlerove vyjadrenie na adresu slovenských vojakov
Aj Slováci – to je síce pekné, že sú samostatní, ale koniec-koncov, patria k nám!
Vlkodlak, 9.8.1942
U Vás je všetko v poriadku; robíte správne. Pozval som Vás preto, aby som aj navonok ukázal a dokumentoval, že to mienim so slovenskou otázkou úprimne a vážne.
23. apríla 1943 na stretnutí so slovenskými predstaviteľmi v Salzburgu
Spomedzi ostatných návštev, slovenská návšteva je pre mňa osviežením (Erholung).
23. apríla 1943 na stretnutí so slovenskými predstaviteľmi v Salzburgu

O Čechoch
Česi sú národom cyklistov: od pása nahor sú predklonení, no nohami stále kopú!
Adolf Hitler
Poznám Čechov: je to národ kolísavcov. Jedna časť by chcela dorozumenie s Nemeckom, druhá ide za Benešom.
Vlčí brloh, 13.1.1942
Značná časť Čechov je germánskeho pôvodu a môže byť ponemčená!
Ríšske kancelárstvo, 30.1.1942
Čech je zo všetkých Slovanov najnebezpečnejší, pretože je usilovný. Má disciplínu, má poriadok, je skôr mongoloidný než slovanský.
Vlčí brloh, 25.1.1942
Jeden z mojich kamarátov na vojne bol z Allgavských Álp. Prvé dni som si myslel, že hovorí činsky! (...) Aby nedošlo k trapasu, že napríklad rozprávam so vzdelaným Čechom, ktorý rozpráva po nemecky lepšie než Nemci!
Vlkodlak, 21.8.1942
Česi boli lepší než Maďari, Rumuni a Poliaci. Vytvorili usilovnú malomestskú triedu, ktorá si bola vedomá svojich hraníc.
Vlčí brloh, 22.1.1942

362950

7.3.2018 7:46

RE: Euroatlantické hodnoty

Pozorny1 77.?.?.?

Reakce na 362928

Zadnej zvast to nebyl, Hitlerova rise Slovany opovrhovala, mam to ze svedectvi prarodicu, co to zazili. Tohle omlouvani nacistickych hruz ve jmenu moderniho pohledu na globalisticke elity je velmi nebezpecne, degraduje mnohdy trefne myslenky zvastem, ktery jste prave pronesl, davejte si na to pozor, posledni co opozice globalistu potrebuje je nechat se nachytat na takovychto prokazatelnych nesmyslech.

362934

7.3.2018 18:46

RE: Euroatlantické hodnoty

maršal Žukob 87.?.?.?

Reakce na 362934

My opovrhujeme ciganmi, negrami aj arabmi a mame na to dôvody. Podobne ako Rakúšania nami opovrhovali po 1990 a tiež na to mali dôvody - boli nútení dávať si na obchody napis "prosíme nekradnúť". Ale nikto kvoli tomu nikoho nevraždí.
Hitler považoval Slovanov za slabších v pracovitosti, disciplíne, vedeckej a technickej oblasti, celkovo z hľadiska vyspelosti po materiálnej stránke života. Tak ako my Grékov, Albáncov, Bulharov...
Ale napríklad o Beethovenovi povedal, ze na rozdiel od Bacha, ktory vynikal typicky nemeckou technickou dokonalosťou, Beethovenova hudba ma v sebe nieco slovanské (predkovia), nieco co sa neda vydrieť, nieco duchovne povznasajuce...
Židovské žvásty na očierňovanie Hitlera a národného socializmu sú pochopiteľné - im sa zariaľ ako jediným podarilo odstaviť ich peňazokazeckú moc a názorným príkladom ukázať ostatným, ako sa dá hospodáriť bez židovského zlata a ich falšovaných papierikov

362948

7.3.2018 19:59

RE: Euroatlantické hodnoty

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 362934

Základy skutočne tvorivej hudby sú po prvé hudobné a po druhé konštruktívne. To druhé je pôvodu germánskeho, to prvé slovanského. Kde sa to mieša, vznikajú veľkí majstri. Napríklad u Bacha prevažuje to konštruktívne, veď nemal ani kvapku slovanskej krvi. Ale pozrite sa na takého Beethovena, na jeho hlavu a vidíte odlišný rasový pôvod. Nie je náhoda, že Angličania nemajú ani jedného naozaj tvorivého komponistu; veď sú čisto germánskym národom.
Vodcov hlavný stan, 25.6.1943

362951

4.3.2018 16:34

Klimov, Boží národ

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Kdo vedl ty boje, které stály lidstvo 60 milionů lidských životů?

Na straně Sovětského svazu válku vedl J. V. Stalin, kavkazský poloxxd.

Stalinovým protivníkem byl Hitler (zdrogovaná loutka). Když jsme proti němu bojovali, my všichni jsme se domnívali, že to byl Němec. Po válce jsme se dozvěděli, že ve skutečnosti byl ze čtvrtiny xxd.

Jestli vám to nestačí, že byl 1/4 xxdem, mohu dodat, že celá Hitlerova vláda měla smíšenou xxdovskou krev. Takže Hitler nebyl výjimkou, nýbrž pravidlem.

Jeho náměstek ve straně, Rudolf Hess, byl poloxxd. Náčelník SS Himmler také. Náčelník služby bezpečnosti SD Reinhard Heydrich byl ze 3/4 xxd.

Heydrich byl jednou z nejinteligentnějších, nejzlověstnějších osob ve vládě a měl před sebou budoucnost. Právě proto poslali Angličané (xxdo-chazaři) svoje teroristy (zblblé otroky), aby ho zabili.

- Grigoriji Petroviči, takže vlastně máme obvinění stejného druhu: Rusy obviňují v uskutečnění krvavé revoluce, Němce obviňují v zločinech, které ve skutečnosti nařizovali xxdé se smíšenou krví (podle scénářů banksterů). Vina Němců v rozpoutání druhé sv. války je další zkazka, další zednářská lež.

V tom to i spočívá. Jenže světový (banksterský) tisk mlčí. Jen zřídka někde prosákne pravdivá informace, která je ignorována nebo pečlivě rozmazána a utopena mezi jinými.

O tom jsme už dostatečně mluvili v páté lekci druhého cyklu pod názvem "Rudá kabala". Tam probíráme Kardelovu knihu: "Adolf Hitler, zakladatel Izraele".

Stejně, jako je nespravedlivé obviňovat ruský národ v barbarství spáchané za revoluce 1917, tak je nespravedlivé dávat vinu za druhou světovou válku jen německému národu.

Vina v tom všem neleží na ruském a na německém národě, ale na tak zvaném "božím národě".

Druhou světovou válku vedl kavkazský poloxxd Stalin s rakouským čtvrtino-xxdovským Hitlerem (banksterská zfetovaná loutka).

Němce rovněž obviňují v zavraždění všech polských xxdů, ale kdo byl guvernérem v Polsku v té době? Guvernérem v okupovaném Polsku byl Hans Frank, to byl také poloxxd. (A u Osvětimi zotročovala fabrika IG Farben!!!)

Takže poloxxd Frank je zodpovědný za zničení xxdů v Polsku. Výsledek je, že xxdé (především mocensky choří loupeživí xxdo-chazarští banksteři) uvařili tuto kaši, a vylízat ji nechali jen Rusy a Němce.

Německo ještě dnes platí kolosální kontribuce Izraeli.
- Po takovém úspěchu, Izrael by také mohl obvinit kavkazského poloxxda Stalina za zabití xxdů-trockistů a žádat platit Izraeli kontribuci od ruského národa. Vlastně k tomu možná směřujeme...

… ale jak jsme na tom s demokratickým Churchillem? Myslím, že jen málo Angličanů vědělo, že Churchill byl poloxxd. Bylo to státní tajemství Anglie.

- Stejně jako mnozí Angličané dodnes neví, že Churchill byl také pederast.

- Grigoriji Petroviči, já mám doma knihu, která opakuje s...Automaticky kráceno

362863

4.3.2018 16:40

RE: Klimov, Boží národ, pokračování

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 362863

- Grigoriji Petroviči, já mám doma knihu, která opakuje slova Churchillovy matky o tom, že měl "sexuální zkušenosti" s muži. V té knize je také portrét ženy prezidenta USA Roosevelta, Eleonory Roosevelt a tvrzení, že byla 100% lesbičkou. Přetiskuje se tam dobrá stovka dopisů od Eleanory svojí lesbické družce.

Jakmile se začneš zajímat o "boží národ", nevyhnutelně se narazíš na pederasta nebo lesbu.

Otcem Winstona Churchilla byl zchudlý anglický lord, který se ženil s bohatou xxdovkou z Brooklynu jménem Jennie Jerome.

Ve svých memoárech Churchill píše, že byl nedonošené dítě, narodil se o 6 týdnů před ohlášeným porodem. Můžeme hned říct, že je to bionegativní člověk, v normálních podmínkách by prostě nepřežil.

To je zábavné. Anglii tedy vládl pederast a nedonošenec?

Ano, pokud nazýváte věci skutečnými jmény.

Malá charakteristika Churchilla. Cituji:

"Chodil do soukromé elitní školy, kterou od prvního okamžiku nenáviděl, jakmile se tam objevil. Učil se špatně, byl nejhorší ze třídy. Vychovatel, učitelé a dokonce i jeho rodný otec ho pokládali za nepříliš chytré, ba co víc, duševně zaostalé dítě."

Je to z časopisu NRS z 6.2.1987. A mohu ještě k tomu všemu dodat, že
Churchill byl zrzavý.

Chcete-li někoho přezkoumat ohledně degenerace, musíte vždy začínat prohlídkou rodokmenu.

Churchill měl dvě dcery: Sara a Diana.
Diana sama skončila svůj život sebevraždou.
To je jedna větvička na rodokmenu sira Churchilla. Druhá dcera Sara byla chronickou alkoholičkou. Nejednou byla zatčena během piteckých orgií. Chorobný alkoholismus je příznak psychosexuálních problémů.

Mám knihu "Liščí hry". Napsal ji xxd Vladislav Farago, který pracoval za války v americké rozvědce.
V té knize píše, že sestřenicí Churchilla byla nějaká Daisy, vnučka xxda Singera, toho samého, který v USA patentoval šicí stroj a stal se milionářem. Potom tento xxd Singer odjel do Anglie, kde provdal svoje dcery za členy evropské aristokracie.

Když jsem byl malý kluk, měl jsem babičku Kapitolinu Pavlovnu, která šila na šicí mašině firmy Singer. Tehdy jsem myslel, že to byl německý výrobek. Tedy nic takového. Jejím vynálezcem byl americký xxd Singer.

On byl vlastně obchodním cestujícím, který prodával první šicí stroje. Jenže tyto stroje špatně fungovaly kvůli nějakým nedomyšlenostem ve špulce. Tehdy Singer zapatentoval svoji universální špulku a prodavač se změnil na milionáře. Poté si zajel do Anglie provdávat dcerky za aristokraty.

- Grigoriji Petroviči, chtěl bych říct pár slov na obranu normálních a zdravých aristokratů. Výsledek těch revolucí, anglické, francouzské, ruské, bylo vyvraždění zdravé aristokracie.

Zdravá aristokracie vedla národy a zachraňovala je od špíny a moru, zatímco větší část aristokracie upsala se Ďáblu.
Tito vyrozenci-aristokrati, smíšeni s xxdy, dávají špatný dojem o ari...Automaticky kráceno

362864

4.3.2018 16:44

RE: Klimov, Boží národ, pokračování, 2.

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 362863

Tito vyrozenci-aristokrati, smíšeni s xxdy, dávají špatný dojem o aristokracii jako celek. Ale aristokrati-vlastenci ve své době existovali.

Ano, aristokracie je dvojaká záležitost. Proto se i říká, že Ďábel má vždy dvě tváře.

Bojím se duše mojí obojaké...

…zespod masky licoměrné
Smějí se lživá ústa.

To je z básně od Bloka.

Nu, nebudu vám tu jmenovat všechny manžely Sáry Churchillové. Ale řeknu vám aspoň to, že polovina jejích manželů skončila sebevraždou.

…brooklynská xxdovka byla známa svými nesčetnými zápletkami se všemi, na které padla, a to nejen před, ale i po svatbě s lordem Randolfem Churchillem, princem Waleským, budoucím králem Eduardem VII počínaje.

Tato informace je vzata z knihy Douglase Reeda "Spor o Sionu", Johanesburg 1986, str. 266.

Bohatá degenerativní brooklynská xxdovka se vdala za zbídačelého anglického lorda. Lze říct, že to byl sňatek dvou bionegativních lidí.

V denících Goebbelse, které byly publikovány v Západním Německu r. 1987, Goebbels nazývá Churchilla rovnou "degenerativním géniem".

Sám Göbbels byl zrovna takovým degenerátem: čtvrt-xxdem. Kulhal s "koňskou stopou", byl malého vzrůstu a velmi ošklivý. Říká se "rybář rybáře vidí zdaleka". Podívej se do izraelského žurnálu "Alef" ze 7.6.1988, str. 33.

A co nám hlásá čínská rozvědka? Cituji: "Matka Churchilla, Američanka Jeanny Jerome byla nymfomankou a měla přes 200 milenců." Hlásí mi to bývalý major čínské rozvědky.

Takže vidíte, bereme různé zdroje informací, ale všechny se shodují v tom, že i třetí hrdina (taktéž loutka banksterů) veliké čtyřky, která rozhodla o osudech lidstva po druhé světové válce, byl rovněž poloxxd a vyrozenec.

Podíváme se na čtvrtého z této velké čtyřky, na Franklina Roosevelta, prezidenta USA. Všechny zdroje hlásí, div ne s hrdostí, že byl zednář.

Ženil se Roosevelt s lesbou.
Ona to dělala zcela otevřeně, přímo v Bílém domě. Žila se svojí milenkou v jejich oddělené ložnici.

Rod Rooseveltův začal holandský xxd Klaus Martenzen Rosenveld. Ženou Klause byla xxdovka Jeannet Samoel. Do Ameriky připluli r. 1682.

Tuto informaci jsem obdržel od Carnegy Institute, kde sestavili rodokmen Rooseveltů 7.3.1931.

V New York Times z 14.3.1935 sám Roosevelt říká: "Je docela možné, že moji dalecí předkové byli xxdé".

Ta samá historie přichází i s jeho syny. Mnozí z nich se ženili s xxdovkami.

Druhý jeho syn Franklin Roosevelt junior, 55 let, asistent ministra obchodu USA, v třetím manželství se ženil s xxdovkou Felicií Warburg-Sarnov, 42 let, nástupnicí bankovního domu Warburgů, vdovou Sarnovou, prezidenta společnosti RCA.

- Sarnov byl zakladatel a vynálezce televize. I on byl možná ženat s xxdovkou?

Byl. Takže u Rooseveltů soustavně vstupují v smíšená manželství s xxdy. Bývalá žena Franklina Delano Roosevelta mladšího byla Ethel Dupond - jedna z nejbohatšíc...Automaticky kráceno

362865

4.3.2018 16:52

RE: Klimov, Boží národ, pokračování, 3.

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 362863

Bývalá žena Franklina Delano Roosevelta mladšího byla Ethel Dupond - jedna z nejbohatších dědiček na světě.

Ethel skončila život v 49 letech sebevraždou, oběsila se. Tu máte tiché rodinné štěstí... S Rooseveltem mladším měla dvě děti a z následujícího manželství ještě jedno dítě.

S druhým mužem se také rozvedli a až do samého dnu sebevraždy žila v "domě oddychu", přesněji v blázinci pro vysokou společnost. "New York Times", 16.5.1965.

Matku prezidenta Roosevelta nazývali Sárou, otec jeho ženy, Eleanory Rooseveltové, byl těžkým alkoholikem a umřel od zhoubného nádoru mozku.

Eleanora i Theodor Franklin byli bratranec a sestřenice, takže jejich sňatek bylo krvesmilství. Jak u faraonů...

Americký žurnál "Period" hlásil, že po smrti prezidenta Roosevelta, Stalin naléhal, aby otevřeli jeho hrob, aby mohli vidět, že Roosevelt nebyl otráven.
O tom nám hlásí syn prezidenta, Elliott. Byla za tím účelem vznesena oficiální prosba Stalinova prostřednictvím sovětského vyslance v Americe.

Ale soudě z mnoha skutečností, Roosevelt, jako většina starých degenerátů, trpěl stařeckou demencí.

Už během Jaltské konference, kde se řešily osudy poválečného světa, Roosevelt byl prakticky živou mrtvolou.

Neslušelo se, aby znamenitého amerického prezidenta, který byl čtyřikrát zvolen, převáželi z Bílého domu do žlutého [blázince]. A proto Stalin pomyslel, že ho možná bratři-zednáři prostě přiodpravili.

Hle, ještě jedna zajímavá informace. Svého času, prezident Roosevelt zasedal vedle Trockého v americké lóži B'nai Brit.

B'nai Brit je centrála všesvětového xxdovského zednářství.

Trockij byl zednářem 33. stupně a Roosevelt byl také zednářem 33. stupně. Takže v mládí, když před revolucí Trockij žil v New Yorku, oba zasedali v jedné lóži.
V knize "Bez příkras", vydání New York 1988, autor Shelly Ross, americká xxdovka, popisuje na deseti stranách a se všemi podrobnostmi, že žena prezidenta Franklina Roosevelta Eleanora byla lesba, s Laureenou Heacoq. Napsaly si přes 3000 lesbických milostných dopisů. Vyměnily si prsteny a obě žily v Bílém domě.
Xxdé (xxdo-chazarští banksteři) zahájili a řídili 2. světovou válku, která stála lidstvo 60 milionů lidských životů.
Spravovali pak tuto válku všude lidé se smíšenou xxdovskou krví (poskoci ničivých banksterů, masových vrahů, chcete-li - lidských řezníků).

362866

5.3.2018 14:20

==RE: Klimov, Boží národ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 362863

Rudolf Hess byl homosexuál, jako mnozí další ze směsky z tohoto etnika, a měl dokonce pletky s anglickým princem. Jeho pozoruhodný soukromý let z Německa do Anglie však Klimov diskrétně pomíjí. Když čteme Klimova pozorněji, je samozřejmě zajímavý, ale nejzajímavější je zřejmě to, co ve svých dílech neuvádí, i když je mu to zřejmě známo, protože to existuje v jiných pramenech. Studium Klimova je cenné mimo jiné i z toho důvodu, že nás na tyto opomenuté stopy může snadno přivést.

362885

5.3.2018 18:11

RE: ==RE: Klimov, Boží národ

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 362885

Hess byl stižen psychózou, podobně jako mnoho jiných z etnika. Měl vymytý mozek jako další banksterští poskoci. Nechápal, proč mají válčit s Anglií, když původní úkol byl; nový prostor východě. Letěl tedy pohovořit se svými důvěrnými přáteli. A ti ho ze samé lásky „chránili“ až do smrti.

362896

5.3.2018 12:20

Zodpovedné osoby

maršal Žukov 87.?.?.?

Kto a podľa čoho určuje zodpovedné osoby?
Pre mňa je za životy všetkých obetí v Rusku po VOSR, všetkých obetí 1. a 2. Svetovej vojny zodpovedná tá istá skupina psychopatov. Žiadny Hitler ani Stalin.

362883

Příspěvků: 52

02.03. 06:29 Qwe  Jeste kdyz jsem chodil do ZDS
02.03. 08:29 Svatoslav Butora  Novodobá Atlantída
02.03. 09:48 lindsay  Drazdanska vrazda
02.03. 10:24 jik  Velcí řezníci
02.03. 13:43  RE: Velcí řezníci
03.03. 01:46  RE: Velcí řezníci
03.03. 11:11 disident  RE: Velcí řezníci
03.03. 13:53  RE: Velcí řezníci
04.03. 12:27 disident  RE: Velcí řezníci
03.03. 23:20  RE: Velcí řezníci
04.03. 01:22 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
04.03. 10:51 R.E.  RE: Velcí řezníci
04.03. 18:07 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
04.03. 18:50 R.E.  RE: Velcí řezníci
05.03. 22:10 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
06.03. 00:52 R.E.  RE: Velcí řezníci
06.03. 01:00 R.E.  RE: Velcí řezníci
06.03. 14:03 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
06.03. 16:39 R.E.  RE: Velcí řezníci
07.03. 11:45 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
06.03. 03:16 lindsay  RE: Velcí řezníci
06.03. 11:23 R.E.  RE: Velcí řezníci
06.03. 14:11 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
06.03. 21:15 vousy13  RE: Velcí řezníci
07.03. 15:16 Inspektor Spektátor  RE: Velcí řezníci
07.03. 01:54 lindsay  RE: Velcí řezníci
05.03. 00:25 lindsay  RE: Velcí řezníci
05.03. 11:04 R.E.  RE: Velcí řezníci
05.03. 08:39 jik  RE: Velcí řezníci
02.03. 15:25 gippius  Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.
03.03. 00:14 XJX  RE: Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.
03.03. 23:44 lindsay  RE: Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.
07.03. 11:25 vousy13  RE: Drážďany nejsou žádným vyjímečným náletem.
02.03. 19:47  pozor na Le Penovou
03.03. 02:30 kamal  Ano Le Penova to je pekna svine
03.03. 14:19  Skutečné Euroatlantické hodnoty
03.03. 14:20  Euroatlantické hodnoty
05.03. 12:54 maršal Žukov  RE: Euroatlantické hodnoty
06.03. 14:20 Spektátor Inspektor  RE: Euroatlantické hodnoty
06.03. 21:42 maršal Žukov  RE: Euroatlantické hodnoty
07.03. 06:24 jik  RE: Euroatlantické hodnoty
07.03. 19:07 torpédoborec  RE: Euroatlantické hodnoty
07.03. 07:46 Pozorny1  RE: Euroatlantické hodnoty
07.03. 18:46 maršal Žukob  RE: Euroatlantické hodnoty
07.03. 19:59 maršal Žukov  RE: Euroatlantické hodnoty
04.03. 16:34 Pátá Mojžíšova 7:24  Klimov, Boží národ
04.03. 16:40 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Klimov, Boží národ, pokračování
04.03. 16:44 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Klimov, Boží národ, pokračování, 2.
04.03. 16:52 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Klimov, Boží národ, pokračování, 3.
05.03. 14:20  ==RE: Klimov, Boží národ
05.03. 18:11 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: ==RE: Klimov, Boží národ
05.03. 12:20 maršal Žukov  Zodpovedné osoby

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

48

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 106 čtenářů částkou 14 438 korun, což je 48 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Organizace islámské spolupráce vyzvala OSN, aby vyhlásila islamofobii za formu rasismu24.06.19 22:38 Evropská unie 0

Kanada masivně navýší příjem imigrantů - rozjíždí OSN Globální kompakt pro migraci24.06.19 22:22 Kanada 0

Okamura (SPD): EU se souhlasem Babiše tlačí kvóty na migranty zadními vrátky24.06.19 22:05 Česká republika 0

OSN varuje: Státy jsou povinny respektovat práva islámských bojovníků, jejich manželek a dětí24.06.19 21:39 Evropská unie 1

Němečtí protestanti za aplausu politiků a věřících vyloučili členy AFD z náboženské akce Kirchentag24.06.19 00:28 Německo 0

V Německu se rodí fašismus: Vláda chce omezit ústavní práva tzv. "extrémní pravici" - tedy všem, kteří mají odlišný názor na migraci24.06.19 00:26 Německo 0

Temná minulost hraběte Walderode:Pomáhal vytipovat Lidice jako odplatu za atentát na Heydricha? Prolomení Benešových dekretů v den popravy parašutistů24.06.19 00:25 Česká republika 0

... a Trikolora mlčí22.06.19 18:54 Česká republika 1

Sudetomil Čižinský zve na Letnou a volá po normalizaci22.06.19 18:45 Česká republika 2

Tomio Okamura: Kriminální kauzy členů ČSSD22.06.19 18:17 Česká republika 0

Mapa sexuálních trestných činů spáchaných migranty22.06.19 18:14 Německo 0

Prý pokud v Česku nelegálně pobývající cizinec nic nespáchá, je těžké ho odhalit - to je lež22.06.19 18:04 Česká republika 1

Interpelace na Hamáčka: Případ znásilnění 16ti leté21.06.19 14:11 Česká republika 4

Egypťan plánoval v Brně zabít bývalou partnerku a jejího přítele, dostal šest let20.06.19 21:40 Česká republika 0

O2 a Ericsson v Kolíně testují 5G síť v praxi20.06.19 18:49 Česká republika 4

Policie už šetří lidi, kteří odsoudili znásilnění 16leté dívky africkým kriminálníkem19.06.19 22:47 Česká republika 8

Afričan, který znásilnil českou dívku, má od českého Ministerstva vnitra povolení k pobytu19.06.19 19:55 Česká republika 3

iDěs pátrá, zda policie jde po lidech, kteří nejsou nadšeni ze znásilnění české holky kriminálníkem z Afriky 19.06.19 15:41 Česká republika 8

90 % marokánských nezletilých migrantů bez doprovodu byli dospělí lháři19.06.19 01:44 Švédsko 0

Libyjské přístavy jsou bezpečné. Itálie odmítá pokrytectví EU a neziskovek19.06.19 01:13 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
22,45 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
28,57 Kč
Kanadský dolar
17,01 Kč
Australský dolar
15,63 Kč
Švýcarský frank
23,10 Kč
100 japonských jenů
20,91 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,91 Kč
Ukrajinská hřivna
0,86 Kč
100 rublů
35,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
31 738,18 Kč
1 unce stříbra
345,59 Kč
Bitcoin
245 209,00 Kč

Poslední aktualizace: 24.6.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 208