Diskuze k článku

Pozdrav z Muslimic

Příspěvků 49

16.2.2018 0:43

Novodobá Atlantída

Svatoslav Butora 85.?.?.?

Přeji hezký den a hezké všechno a také hezké a tvořivé myšlení. Je evidentní, že koncepce EU je koncepce stáje pro ovce. Kdyby byla koncepce EU pro občany, tak by nikdy nevytvářela takové podhoubí pro ekologickou destrukci světa. Kvůli zachování svobody občanů je nevyhnutné opustit EU-stáj pro ovce.

362587

16.2.2018 1:04

Efekt sté opice

Ji®ik 78.?.?.?

Lidi, pokud pujdete kolem těchto zrůdiček zabalenejch, stačí když jim jeden ze sta lidí řekne teroristo či podobně, pokud to ušlyší každej den, tak odsud zmizí všichni, budou vědět že sem nepatří...

Já to tak dělám, vidim takový lidi, hned běžej nadávky do teroristů atd. Jeden týpek co došel z vězení někde na západ od nás řekl: Muslima musíte hned nějakým stylem usadit, jak ukážeš že máš z nich strach, hned toho využije a začne se po tobě vozit...

Takže rada na závěr, nebát se jich a říkat jim co si myslíme, my jsme tu doma!!!

362588

16.2.2018 6:55

RE: Efekt sté opice

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 362588

No jo, ale když jim řeknu, že jsou to špinavé a z prasete a děvky vzešlé negramotné opice, co tu nemají co dělat a ať vypadnou, odkud přišli, tak půjdu sedět. Když to řeknou oni mně, tak dostanou cenu Václava Havla za multikulturní obohacování české společnosti. Asi tak jsem tu doma...

362592

17.2.2018 1:05

RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje

F&T 212.?.?.?

Reakce na 362588

Naopak, tohle je právě radikalizuje a pak tady budou vybuchovat. A radikalizuje to i ty slušné.

V Rusku mají také islámské komunity, ale ty respektují vládu a nedělají žádné nepředloženosti.

362621

17.2.2018 14:08

RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 362621

Mno podívete, jak říkal Voltaire či kdo: Nesouhlasím s tím co říkáte, ale budu do smti bojovat za to, aby jste to svobodně říkat mohl. Prostě je tu nechci, jsou to potencionální teroristi a šmytec...

Jak s nima zacházejí v Číně, 100 000 ujgurů bylo internováno v převýchovných táborech aby se naučili tomu co to je milovat vlast a ne Mohameda, korán byl zakázán, financování z SA, Kataru atd. bylo přerušený.

Japonsko:
1.) Japonsko je jediný národ, který neuznává občanství pro muslimy.
2.) V Japonsku muslimům nejsou udělována povolení k trvalému pobytu.
3.) Je silný zákaz šíření islámu v Japonsku.
4.) Na univerzitě v Japonsku se neučí arabština nebo jiné islámské jazyky.
5.) Nelze importovat Korán psaný v arabštině.
6.) Podle údajů zveřejněných japonskou vládou bylo vydáno povolení k přechodnému pobytu jen 2.000 muslimům, kteří musejí dodržovat japonské právo platné v zemi. Tito muslimové musí mluvit japonsky a vykonávat své náboženské rituály pouze v jejich domovech.
7.) Japonsko je jediná země, která nemá řadu zastupitelských úřadů v nevýznamných islámských zemích.
8.) Japonci nejsou přitahováni islámem.
9.) Muslimové žijící v Japonsku jsou zaměstnáni pouze zahraničními
společnostmi.
10.) Nejsou poskytována pobytová víza muslimským lékařům, inženýrům nebo manažerům zasílaných zahraničními společnostmi.
11.) Ve většině společností je v jejích pravidlech, že žádný muslim by neměl být přijat na práci.
12.) Japonská vláda je toho názoru, že muslimové jsou fundamentalisté a dokonce i v éře globalizace nejsou ochotni změnit své muslimské zákony,
tj. přizpůsobit se do jiné kultury.
13.) Muslimové nemohou ani pomyslet na pronajmutí domu v Japonsku.
14.) Pokud někdo přijde na to, že jeho soused je muslim, celá čtvrť je bdělá.
15.) Nelze vytvořit islámskou školu nebo "Madrasu" v Japonsku.
16.) Nesmysl je zavedení šaría, islámského práva v Japonsku.
17.) Pokud si Japonka vezme muslima, pak je považována za vyvrhele, a
to navždy.
18.) V Japonsku panuje přesvědčení, že islám je netolerantní náboženství
a jeden by se měl držet od něj dál.
A pak se divte že je Okamura tak proti islámu že [mrknutí jedním okem]

Rusko, no nevim co tam dělají,ale asi jsou tam taky trochu padlí na hlavičku, je hezký poslouchat Pjakina že to byl vždycky multikulturní stát. Nic proti tomu, ale pokud tam s islámem neudělají pořádky jak v bývalým SSSR či dnešní Číně, tak se tam za pár desetiletí dočkají nepříjemných překvapení, počet muslimů už tam myslím překročil nějakých 7% v celé RF.

Jdeme k dalším menšinám.

Větnamci, ty bláboly že jsou pracovití a přizpůsobivý, mno jen když se jim to hodí, to jsou jen mimikry, ve skutečnosti jsou agresivní a líní...Jsem na pozoru před jakokoukoliv menšinou, co nevytváří reálné hodnoty, či něco co napomáhá rozvoji. Naprostá většina z nich dělá v obcho...Automaticky kráceno

362632

17.2.2018 14:09

RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje

Ji®ik 78.?.?.?

Reakce na 362621

u atd. takový lidi tu nepotřebujem bych řekl. Navíc vyvážejí zdroje do zahraničí, finanční myslím.

Ukrajinci, vyházel bych je všechny, kromě těch co už tu mají rodiny a chtějí tu zůstat, na co jsou nám lidi kteří co si vydělaj, vyvezou za hranice. Skoro nic tu nezůstává, nikdo nevydělá kromě majitelů firem co je zaměstnají, ubytoven a DPH za potraviny.

Slováci, no u nich je to složitější, dost z nich tu zůstane a usadí se, vývoz kapitálu na Slovesko moc nehrozí, ale i tak bych je omezil.

362633

18.2.2018 3:17

RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje

erni 46.?.?.?

Reakce na 362633

"Ukrajinci, vyházel bych je všechny, ..."

Mmm, hodně naivní a neznalé reality[smích], tohle vaše ,,opatření" by spoustu firem položilo na kolena. Češi spoustu druhů práce dělat buď odmítají, nebo lidi ani nejsou. Jste úplně mimo.

362645

19.2.2018 8:12

RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje

Norman 85.?.?.?

Reakce na 362645

>"Ukrajinci, vyházel bych je všechny, ..."
>
>Mmm, hodně naivní a neznalé reality[smích], tohle vaše ,,opatření" by spoustu
>firem položilo na kolena. Češi spoustu druhů práce dělat buď odmítají,
>nebo lidi ani nejsou. Jste úplně mimo.

To je staré známe falošné strašenie. Myslíte, že je "blahobyt" Čiech založený na nejakých gastarbeitroch? Vážne? Prívoz cudzincov, dokonca aj nejakých schopných cudzincov, na otročinu je choroba, na ktorú, ako je známe, skapala už Rímska Ríša. Za pár strieborných sa tak predáva kultúrny aj biologický fundament a identita krajiny. Zdá sa to lacná pracovná sila, ale platí sa za to v (blízkej) budúcnosti.

Pán vyššie, Jirík, má úplnú pravdu. Len by som dodal, že v Rusku síce majú naratív o tolerancii, ale ruská "tolerancia" je iné kafe, než aké dokáže vyvinúť Čech alebo Slovák. Tamojšie muslimské menšiny viacmenej dobre vedia, s čím by sa mohli ľahko stretnúť (a s čím sa asi aj stretávajú, keď treba, len sa o tom my nedozvieme). Stretávajú sa so silou, ktorá ich výrazne prevyšuje a hlavne vie byť aj rovnako tvrdá. Takže sú udržiavané v norme tým, čo potrebujeme aj my.

Ak nič iné, tak svet je premnožený a bývala tolerancia už nie je a nebude možná.

(len pre detail, veru, aj slovenská imigrácia do Čiech nie je zrovna pozitívny jav, ani pre Čechy, ani pre Slovensko).

362667

19.2.2018 12:36

RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362667

Ale prdlajz "blahobyt" zalozeny na gastarbeitrech.
Kdo by tedy zastal tu jejich praci? Kdyz byste je vyhazel, tak by na trhu byla po nich "dira". Bud to muze byt levna sila, tam si snad uvedomite zvysene naklady sam. Sehnat nahradu za cloveku do firmy, ktery umi svou praci neni jen tak. Chvili trva nekoho sehnat, nez se zapracuje, atd. a to opravdu zpusobi problem ve frimach, pripadne nektere mensi to muze i polozit.

362682

16.2.2018 7:56

Muslimove

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 180.?.?.?

pokud budou silnejsi zvitezi. Je to zakon prirody. Pokud si toto neuvedomime, tak proc fnukat? Bud my nebo oni. Nic mezi tim. Pokud se neubranimme tak si proste zasluhujeme vyhynout. Fnukani a ruce v kapsach nepomuzou.

362593

16.2.2018 8:47

Já bych neměl obavy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

1. Vyhnali jsme jich skoro 3 milióny a šlo to. Přitom podle ksichtu je poznat nebylo. Je fakt, že předtím byla nějaká válka, že nám zavraždili 100.000 našich, ale jsou pryč. Je taky fakt, že lidoveckým haj.lům se to nelíbí, ale co chcete od haj.lů?
2. Jak se chová národ, který chce být vyvolený? Toto je slovo Páně: "Hle, národ synů českých jest četný a silnější než jsme my. Nuže, opatrně jej potlačujme, aby se (příliš) nerozmnožil a — kdyby vypukla válka proti nám — aby se snad nepřidal k Rusům a nepřemohi nás. ... Čím více je však utiskovali, tím více se ozmnožovali a rostli. ... I nenáviděli cizáci synů českých, utiskovali je, posmívali se jim a ztrpčovali jim život těžkým zpracováním v montovnách, jakož i různými robotami, kterými byli přetěžováni.

362594

16.2.2018 9:02

Kuberova práce.....

James Blond 178.?.?.?

Znám velmi dobře několik lidí, kteří mají dobré informace přímo z Kuberovy rodiny
a on pan primátor a senátor Kubera má jednu nepěknou vlastnost: Je na prachy jako posedlý, je hrabivý a lakotný, jako málokdo. Šetří na všech i na svých blízkých, manželce i dceři! Je to neskutečný chrapoun a tím se vysvětluje jeho zrada na občanech Teplic, dostal zřejmě patřičné "výživné", jen je těžké mu to dokázat, lakomcovi.

362595

16.2.2018 10:47

RE: Kuberova práce.....

martin bares 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 362595

jsem rád, že se někdo ozval.

Žádný vesmír, žádný globální prediktor, ale:
poslanec a senátor za ODS (a to letitý), pan Kubera, zvaný Skrblík.

Ano Teplice se netopí tolik v dluzích jako jinde, ale tenhle Harpagon hrabe a hrabe. A léta u Stínadel stálo zbořeniště zimáku. Né, aby na to Kubera dal prachy, buď obnovit, nebo zbourat. Až teď s pomocí svého kamaráda a bývalého senátora ODS za Liberec a nácka MUDr. Přemysla Sobotky bude zimák stavět liberecká - jaká náhoda - firma Syner. Samozřejmě předraženo, aby Kubera nezchudl.

Penízek od arabských konkvistadorů je asi málo a na jeho Partyzánky, Lípy, Startky a další nízkonákladová cigára a jeho prohulenej ksicht mu nestačí. [bliji]

362600

16.2.2018 9:06

Strašidelné obrázky

senil1 hrubisko (zavináč) centrum (tečka) cz 94.?.?.?

Strašidelné obrázky. Ale není to tak strašné jako v jiných zemích. Lidé už mají plné zuby politické korektnosti a multikulturalismu. Multikulturalismus štěpí společnost přináší rozbroje, násilí a konflikt. A to přesně asi politici chtějí aby tím ospravedlnili vznik totalitního režimu.
http://www.epshark.cz/clanek/160/multikulturalismu...

362596

16.2.2018 10:33

Opravdu je to tak hrozne?

Petr S. 165.?.?.?

No, nezlobte se na me, ale nektere fotky ukazuji jedno a totez, jen z jineho uhlu. Cedule Muslimska Obec... o par ulic dal je cedule Zidovska obec uz mraky let. A co?

Kdyby ty napisy byly jen v anglictine nebo nemcine, tak to vadit nebude?

Te hysterii kolem muslimu v Teplicich nerozumim. Par let uz v Teplicih neziji, ale jezdim tam parkrat do roka na navstevu. Krome sklarny a lazni tam moc velkych podniku nebo prumyslu neni a socialni a ekonomicka situace vetsiny lidi neni kdovijak ruzova. Lazne maji velkou cast prijmu z "lazenaku" z Kuwajtu. Z doslechu (ano, jedna pani povidala..) "vim", ze podpora (z Kuwaitu) na postizene dite nebo clena rodiny, jim vystaci na lazne v TP a priblizne i na zivobiti v CR pro celou rodinu. Opravdu nechapu smysl toho, proc si odhanet zakazniky, kteri prinasi do regionu penize. Dokonce bych jim i byty pronajimal a zbozi prodaval, protoze kdyz to neudela nikdo z mistnich, tak si nakoupi domy (a tech rozpadaijicih je v TP dost) nektery z muslimu a bude na svych krajanech vydelavat on a mistni (s prominutim) utrou hubu. A to uz se par let deje. Doufejme jen, ze ti kteri pronajimaji plati radne dane, aby z toho CR aspon neco mela.
Druha moznost, pak je jim ten pobyt ztrpcovat a zastrasovat je. No a oni pak prestanou jezdit. Tim padem ubyde laznim hostu, penez, nutnych pracovnich mist a v TP bude jeste vice lidi bez penez a vice domu v havarijnim stavu.

Casto je poukazovano na to, ze muslimove v TP delaji bordel v parku, rusi nocni klid atd. Od ceho tedy mame polici at uz CR nebo mestskou? Nevim, jaka je sazba ze zaneradenou lavicku nebo odpadky na travniku, ci ruseni nocniho klidu, ale urcite by z toho mohli par Kc vyzdimat. Urcite se to necha nakou mistni vyhlaskou osetrit. Prijde mi to smyslupnejsi nez cihat za rohem na nekoho kdo jel 5km/h nad limit. Ale to by se museli straznici umet domluvit.

362599

16.2.2018 11:39

RE: Opravdu je to tak hrozne?

janaz 81.?.?.?

Reakce na 362599

Radosť vládnuť takým blbom ako ty. Keby tí "hostia" prichádzali pred cca 30 a viac rokmi, tak by nikto nič nepovedal, pretože by vedel, že sú to naozaj kúpeľní hostia a za 2 či 3 týždne odídu a nechajú tu peniaze. Ak si si nechcel alebo nedokázal všimnúť, tak v terajšej situácii invázie arabov a černochov do Európy, tak sa o žiadnych kúpeľných hostí nejedná, ostávajú tu, kupujú domy a byty, zriaďujú si vlastné obchody, realitky a firmy, samozrejme registrované mimo ČR, takže žiadne dane, len vývoz kapitálu mimo štátu, nehovoriac o tom, že tými peniazmi ešte povinne podporujú islamský džihád. Takže, okrem úplatkov pre toho zmrda primátora a pár poslancov, ktorí im všetko odklepnú, tak domáci z tých peňazí nemajú nič. A okrem toho, ďalším následkom moslimákova je to, že kto môže, tak sa sťahuje preč. Živnostníci, ktorí takto strácajú českých zákazníkov, skrachujú tiež, pretože moslimáci u Čecha kupovať nebudú, lebo u nich vyhráva jednoznačne muslim. Takýmto spôsobom si muslimáci "vyčistili" priestor kade-tade po Európe a robia to tak aj v Tepliciach. Takže ďalej maj klapky na očiach, alebo, čo je ešte horšie, trolluj. Svojej "mzdy" sa dočkáš, ale páčiť sa ti nebude.

362602

17.2.2018 21:03

RE: Opravdu je to tak hrozne?

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362602

Arabove jedili do Teplic uz pred 20 lety a to jsme se smali z trolejbusu, ze nam tam chodi strasidla. On lazensky pobyt ci pece o dite, ktere se sotva hybe trva dyl nez 2-3 tydny. Pres leto, kde je u nas snesitelnych 30-35C a v "zalivu" to je 40-50C a jen pisek, jich je v TP vic, ale v zime to je minimum. Z tech otevrenych dverich do Evropy, pro ekonomicke utecence nebo kriminalni zivly taky nejsem nadseny, ale to co je videt v TP je trochu o necem jinem.
Pokud CR umoznuje zrizovani firem a vlastnictvi nemovitosti/pozemku cizincema, tak to je problem celeho statu. Jak to ma s danema takova Billa, Albert, DHL, atd.? Tak naky muslimi se chopili prilezitosti, nakoupili za levno pozemky/domy a pronajimaji to jako letni byt svym soukmenovcum. Dost mozna ti,co neco vlastni, tu zustanou. V TP zije takhle spousta Vietnamcu, nekteri maji i napisy tu a tam na krame ve vietnamstine. Nechci hodnotit jestli je to dobre nebo spatne, ja jen reagoval na tech par fotek z TP, ktere ucrite nepopisujou nejakou "cerstvou" invazi.
Ja nejak nerozumim tomu, ze kdyz arab/muslim si otevre v TP obchod, tak se tam vygenerujou penize, kterymi podporuje IS. Prosim te, ty penize tam donese kdo? Cesi? Nebo jini muslimove? Jini arabove/muslimove zaplati za zbozi, on poplati naklady, svoje zivobiti, vohne dane a jeste porad mu zbude na podporu IS. Nebylo jednodussi pro ty muslimy ty penize rovnou lifrovat ze sve zeme primo IS?

362637

16.2.2018 11:45

RE: Opravdu je to tak hrozne?

Brumm 78.?.?.?

Reakce na 362599

A pohádku o Smolíčkovi a Jezinkách znáte? Jen dva pokoje si pronajmeme, trochu se v teplých pramenech ohřejeme a hned zase půjdeme... a pak je z toho najednou trvalý pobyt, protože se tady lacino žije a ty teplé prameny tak krásně bublají. A po pár letech trvalého pobytu žádost o občanství, protože už si tady zvykli. A i kdyby nakrásně občanství nedostali, stačí jim vrhnout tady mláďata, ta budou mít na občanství nárok automaticky. Takže v druhé generaci tady budeme mít bytosti, které sice neumějí kváknout slovo česky, ale papírově mají nárok tady být, a mají tudíž pocit, že jim to tady patří..

Takhle nějak to kdysi před staletími začínalo s Němci - a jak to dopadlo, to si můžete přečíst v dějepise. Lenin měl pravdu, když říkal, že dějiny jsou spirála. [vyplazený jazyk]

362603

16.2.2018 15:37

RE: Opravdu je to tak hrozne?

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 362603

Ono i... jen 5% z půjčky si vezmeme a hned zase půjdeme? [chechtot]

362612

17.2.2018 8:56

RE: Opravdu je to tak hrozne?

dunn 178.?.?.?

Reakce na 362603

Ano, máš pravdu.A blbci si neuvědomují jednu věc.Arab má času dost, sponzorů v Saudech má taky dost.Počká si až budou jeho parchanti mít občanství a pak jdou jednotně volit Araba!Tím získají politickou moc a ovládnou celou zemi.To je jejich taktika a vychází jim na 100%.Např.Londýský starosta atd.Tahle svoloč se musí hnát svinským krokem a pomahači jakbysmet.

362623

17.2.2018 21:23

RE: Opravdu je to tak hrozne?

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362603

Tak jeslti si CR neumi pohlidat trvani turistickych viz, prip. povoleni k pobytu, nebo ma nejak blbe nastaveny naroky na ziskani obcanstvi, tak je to pruser. Obcanstvi CR by ziskali jak? Narozenim to v CR sice jde, ale to musi byt oba rodice bez obcanstvi. To se pak bavime, ale o uplne necem jinem a ne o tech lazenakach.

No a nebylo lepsi, kdyby jim ty pokoje pronajmul Cech, co na tom vydela, doufejme, ze zaplati dane a oni zase na zimu odtahnou?

Ale kdyz, uz jste sem privedl ty deti, co neumi cesky a musi tu zit - tak to se musi nahnat do skol a tu cestinu naucit! Nejak je zaintegrovat. Bohuzel v CR to moc nezvladame, i kdyz je to lepsi nez pred 30 lety. Je to slozity, stoji to prachy, ale levnejsi nez je nechat zit v ghetech a resit nasledky. To je taky trochu podobny jako s nemcema a skolama za 1.republiky. Pak staci nakej debil, co je zmagori a je ohen na strese.

362638

16.2.2018 15:55

RE: Opravdu je to tak hrozne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 362599

Máš samozřejmě pravdu, ale obávám se, že mezi zdejšíma einsteinama s logickými argumenty daleko nedojdeš.

362613

19.2.2018 8:28

RE: Opravdu je to tak hrozne?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 362613

Vy uznávate za logiku jediný argument - peniaze. Arabi v Tepliciach prinášajú peniaze a za peniaze všetko, že?

Nebudem narážať, pre aké etnikum je podobné myslenie príznačné, ani to, aké zlo toto etnikum takým prístupom spôsobuje svetu. Všetci to vieme.

A tie vaše urážky o "einsteinoch" - vy ste vážne také hlúpe hovado?

362668

16.2.2018 11:33

Tubera

Jan Maloušek 193.?.?.?

A hádejte, kdo to dovedl tak daleko? Jeden z nejpopulárnějších senátorů za "pravicovou" ODS (samozřejmě nejen on sám - on sám nerozhodoval o možnosti prodeje majetku cizincům, o způsobu udělování pobytu a občanství a pod.) - dlouholetý starosta a následně primátor Teplic - místní jsou s ním zřejmě spokojeni, jelikož jej stále dokola volí do čela města. Tak je asi z jejich pohledu v še v pořádku [pláč]

362601

16.2.2018 11:46

Dva články, prečo niekto veľmi aktívne podporuje šírene islamu do kresťanskej Európy

pozorovateľ 217.?.?.?

Nechávam bez hlbšieho komentára.

https://diskuter.wordpress.com/2018/01/26/radikaln...

http://www.white-media.info/zide_a_muslimove_koope...

362604

16.2.2018 12:49

RE: Dva články, prečo niekto veľmi aktívne podporuje šírene islamu do kresťanskej Európy

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362604

Velmi dobré odkazy....
Ti dva, Izák i Ismail, synové Abrahámovi, mají velmi společného a to v první řadě "lásku" ke křesťanům a ta je spojuje i dnes a nutí spolupracovat, což dokládá dnešní dění mj. i v Sýrii.
Ony ty zvrhlé, plné nanávisti a veskrze rasistické víry mají více společného, než jen tu "lásku" ke křesťanům. Obě jsou dobyvačné a všude, kam přijdou vytváří "inertní" společenství nenávistníků, kteří se za každou cenu odmítají s kýmkoli asimilovat a proto vytváří gheta a no-go zóny a pokud někdo od jejich víry odpadne, nebo nevykazuje pro jejich společnost dostatečnou horlivost, stává se nepřítelem k likvidaci, viz trestání odpadlíků v islám.zemích a osud příliš vlažných evropských židů ("suché větve) za 2.sv.války...
Nejen, že si shodně mrzačí genitálie, stejně pohrdají ženami a vykrvují své oběti, neb tím odevzdávají svůj desátek těm svým zvrhlým bohům, ale i dnes stejně odhodlaně a ruku v ruce ničí křesťanskou civilizaci a to, co vytvořila hlavně v Evropě.
Jen každý to samé a ze stejných pohnutek dělá trochu jinak, úměrně svým schopnostem a vyspělosti.
Jsou to dvě strany jedné mince...

362608

16.2.2018 12:38

Zvědav,

Kouba 46.?.?.?

o co v Teplicích vlastně jde, jsem se do nich vypravil. Nic dramatického! Za dvě hodiny trmácení se ulicemi a parkem mě míjely snad dvě nebo tři ženy se zahalenými vlasy, ale s obličeji vystavenými okolí. Míjel jsem několik krámků s českými a arabskými nápisy, v podstatě jedna, možná dvě ulice. Míjela mě škola, rozumí se několik jejích tříd. Dítě s arabskými rysy jsem neviděl.
Jenže...
Tohle je jen hladina, viditelný povrch. Skrytá našim očím je majetková struktura, čili co komu patří, viz ruské Karlovy Vary, a to už není žádná sranda. Každý si domyslí možný tlak na zaměstnance – přijmeš či nepřijmeš. Jen tvé rozhodnutí a žen s dětmi se to týká pochopitelně také.
K tomu všemu jsem si jistý, že jde jen o předvoj či výsadek. Zpočátku promile, nikomu nebijící do očí, poté procenta, desítky procent a vlivná síla schopná prosadit zcela demokratickou cestou zákony, reflektující jejich obraz společnosti, je tu. No a poté bude rozhodovat o životě všech nějaký český ajotalláh. A bude samozřejmě pozdě.

362606

17.2.2018 21:49

RE: Zvědav,

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362606

Heledte, ten predvoj teda jezdi do TP uz asi 20 let do lazni a na zimu jedou zase do teplych krajin. To prijely zabaleny do habitu, sotva oci byly videt a behem par mesicu jich cast presedlala i na normalni obleceni, ale je fakt, ze to uz ted tak moc videt neni.
Co kdo vlastni, to jo, to muze byt problem. Ale to je pak celorepublikovy problem a techhle par fotek a dle meho nazoru trochu hystericky text, to uplne nevystihujou.

362640

18.2.2018 22:41

RE: Zvědav,

Timechild 178.?.?.?

Reakce na 362640

No ďalší slniečkár, čo si nevidí na špičku nosu. Teplice skončia celé ako no-go zóna, potom budete spokojný? Nemáte všetkých päť pohromade, keď neviete ani vlastný dejepis a nie ste schopný vyhodnotiť skúsenosti s podstatne umiernenejším nemeckým etnikom vyznávajúcim rovnaké-kresťanské hodnoty. Až budú obohacovať vašu ženu či dcéru pri nejakej návšteve, tak nikoho s tým neotravujte, chceli ste to sám.

362666

19.2.2018 18:17

RE: Zvědav Zmínka

Kouba 46.?.?.?

Reakce na 362666

o podstatně umírněnějším německém etniku by mě pobavila, kdy neměla smutné až tragické pozadí.
Karl Hermann Frank jako knihkupec (zvláštní, jak ti knihkupci dělají kariéru i dnes) z Karlových Varů patřil asi mezi nejumírněnější. Dlužno však podotknout, že ti opravdu umírnění, horníci, dřevaři, zemědělci putovali na frontu, v horším případě na tu východní. Mohu jen dodat, že dva mí vzdálení příbuzní, kteří se přiženili do naší rodiny, opravdu odmašírovali v uniformách kamsi do neznáma. K jejich štěstí se vrátili. S nacistickými bojůvkami neměli ostatně nic společného. Levicoví aktivisté přežili (či nepřežili) válku v koncentračních táborech.
Ti méně umírnění dostali funkce v okupovaných zemích, mimo jiné i v gestapu, uměli zpravidla česky. Moji známí, mezi nimi i jedna Slovenka žijící v Praze, o nich říkala, že šlo o největší svině.
„S říšským Němce šlo mluvit rozumně, ale s nimi ne a mě od vězení zachránilo, že jsem byla občankou tehdy spojeneckého státu,“ mi několikrát zopakovala. Podotýkám, že vzhledem k jejím aktivitám do února 1948 ji ani předchozí režim zrovna dvakrát moc nemiloval.
Kromě jiného velká skupina zfanatizovaných přívrženců velkého vůdce zcela jistě umírněně zavraždila několik četníků, financů a českých úředníků. Asi už tehdy vynalezla termín umírněné opozice.
Jak se řada ,umírněných‘ Němců chovala zcela jistě v intencích křesťanské lásky ke konci války k účastníkům pochodů smrti, k uprchlým letcům z německých zajateckých táborů, jsou také k dispozici svědectví.
Připomínat chování řady umírněných po válce je asi už zbytečné.
Ty skutečně mírné jsem měl jako kluk za sousedy. Velké množství jich nebylo odsunuto, v ulici, kde jsem vyrůstal bylo dobré umět pozdravit i německy. Na období válečného běsnění měli díky řadě svých spoluobčanů nepěkné vzpomínky.
Už jen drobnou poznámku pro ilustraci. Tři z kluků, které jsme tehdy znali, byli vychováváni svými matkami ke zcela otevřené ,umírněné‘ nenávisti k českému, slovenskému a dalšímu živlu, zdůrazňuji, že sprostě nadávali i mým kamarádům, jejichž rodiče pocházeli ze Slovenska. Naší nevýhodou bylo, že byli o nějaký ten rok starší.

362688

16.2.2018 16:27

Kubernátor

Lovosičan 95.?.?.?

Jaroslav Kubera: Arabské turisty v Teplicích nepovažuji za problém. A jak praví kolega výše, Tepličané s. Kuberu znovu a znovu potvrzují ve funkci. [zmaten]

362615

16.2.2018 19:50

Podle plánu mocných tohoto světa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Evropané jsou většinou vzdělaní, pracovití a přemýšliví. Výjímek je ale dost. To se mocným iluminátským a sionistickým klanům bankéřů, průmyslníků, vlastníkům největších investičních fondů, starým panovnickým a šlechtickým rodům nyní vůbec nehodí do krámu. Potřebují otroky jen tak inteligentní, aby mohli vykonávat činnosti přinášející elitám zisk,příliš nemysleli, kupovali jejich nablýskané krámy s kurvítky, a to nejlépe na dluh a hypotéky u výše uvedených bankéřů. Tak se z nich stanou doživotní novodobí otroci s olověnou koulí na noze. Nynější přesídlování imigrantů z "elitami" Západu vykradených a vybombardovaných zemí Afriky a Blízkého a Středního východu pomocí neziskovek do Evropy sleduje právě tento cíl (Kalergiho plán se právě realizuje). Severočeské "Muslimice" jsou takovým předobrazem dalšího vývoje v Evropě, včetně české kotliny. Heslo rozděl a panuj, velký chaos, války, korupce politiků, intriky, vydírání, zastrašování a prolhaná média byly a jsou nejučinnější zbraně několika miliónů iluminátů a sionistů k ovládání, zotročování a ždímání miliard naivních a nemyslících otroků. Jak dlouho ještě ?

362617

16.2.2018 21:16

Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...

Miroslava 46.?.?.?

Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto:

https://www.youtube.com/watch?v=YXHorIrLFIc

Co dodat? Drazí spoluobčané, na starém Západě už nastoupil očividný konec bílé civilizace. Nejprve jsem se chechtala, ale poté jsem pocítila obavu, když jsem si uvědomila, že k podobné nedaleké budoucnosti nás táhne naše probruselská elita. Už je na čase utíkat před těmi blázny, kteří řídí EU, dokud i naše české muže neinfikovali morem úplné bezmocnosti a neschopnosti!

362618

17.2.2018 6:58

RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 362618

To je jednoduche , kdyz se vzdate Jezise dostanete Mohameda. A to je to , co jste si vybrali. Z meho pohledu na vec jak jsem to pochopil, Islam je umele nabozenstvi vymyslene na zastaveni krestanstvi, neb Islam je v podstate kopie Stareho Zakona. Proc krestanstvi musi byt zniceno , protoze Globalisti by se jinak nedostali k moci, a Islam jim bude vice vyhovovat...Islam je centralisovana moc v rukou bohatych. Ale to je co jste si zvolili (zeny jako volicky) a nevidm zadnou proti akci v Cechach k zastaveni Islamu, teda vec je uzavrena!!

362622

17.2.2018 12:13

RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362622

Naše letité problémy se sudeťáky nám budiž varováním...s těmi mohamedánskými zmrdy si rozhodně užijeme víc a pokud to někomu není jasný i když to vidí např. ve Francii, je idiot a jako takovému by se měla poskytnout náležitá péče v odpovídajícím zařízení a něco podobného, ale s vyvozením trestné odpovědnosti se týká i všech zastánců, podporovatelů a vykonavatelů té imigrace z naší české 5. kolony...Dřív, nebo později k tomu dojde a bude jedno, zda to bude mít zákonnou formu, nebo nějakou "divokou"...

362626

19.2.2018 10:03

Nuž, Sudeťáci ...

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 362626

Nepáčili sa vám Nemci, doteraz si pochvalujete, ako ste sa zviezli z boľševikom a židom "osloboditeľom", teraz dostanete hnedú odmenu.

A stále ste to nepochopili, čo ste spravili zle.

362672

19.2.2018 11:08

RE: Nuž, Sudeťáci ...

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362672

Ano, mě se Němci nepáčili ani tehdá, když proti nim našinci bojovali a ne sami a nelíbí se mi už vůbec dneska, kdy nám ta berlínská děvka babylonská sem (v podobě multikulti ideologie "rasismu naruby" ) posílá přesný opak toho, co nám sem cpali její příbuzní, ale co je pro nás, jako národ a stát, stejně smrtící...
Jsem přesvědčen, že my nikdy litovat a doplácet na nějakou odluku od Němců a Německa nebudeme, ani jako národ, ani jako naprostá většina jedinců a to, co se dnes děje je opět jen potvrzení toho, že "dobrý plot dělá dobré sousedy" a zvlášť v případě Němců, kteří nikdy dobří sousedi nikomu nebyli a proto ten plot MUSÍ být opravdu pevný...
Měl by jste si Vy v tom udělat jasno, co je "bolševik", co nás osvobozoval a "žid", co naopak nikdy neosvobodil nikoho, nýbrž opanoval. Do jednoho pytle jsou spolu házeni jen tupými nacisty, kteří paradoxně mají k těm židům/sionistům a jejich "modus operandi a vivendi" ze všech nejblíž...

362676

19.2.2018 14:47

RE: Nuž, Sudeťáci ...

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 362676

Do jedného pytle ich hodilo ohromné spojenectvo v rokoch vojny 1941-1945. Pretože, aby som to explicitne povedal, to čo prišlo z východu bol "boľševik" a čo prišlo zo západu a hlavne spoza Atlantiku, to bol "žid".
Teraz dostávame následky tejto operácie.

Vy máte jeden naratív, ja mám iný. Ten Váš je inkonzistentný.

362683

17.2.2018 22:08

RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362618

No tak ty cajti tam jsou uplny jelita a ten typek je asi dobre sjetej. Ale jak to souvisi s tema Teplicema? Tohle se tam sice muze stat temer kazdy den v jistych castech (hotel Varsava, Trnovany, ...) s jinym etnikem v hlavni roli uz notnou radku let. Na to ani nepotrebujeme EU.

362641

20.2.2018 1:17

RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 362618

To je asi nejaka anglicka cerna komedie ve stylu monty pajtn nebo tak.....15 fizlu na jednoho magora......hlavne, ze maji bily kosilky a kravaty ti bobici..............[chechtot]

362691

20.2.2018 12:18

RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...

R.E. 107.?.?.?

Reakce na 362691

Taky jsem si hned vzpomněl na doby mého dětství na grotesky, kdy "komedie byla králem" a my děcka prožívala "okamžiky vzrušení a smíchu",na doby Friga na mašině a hlavně příběhy a honičky "Keysonských strážníků", přesně to nám ti angl. blboni předvedli, jen to nedělali pro srandu, ale mysleli to zcela vážně...[velký smích]

362698

17.2.2018 12:15

kdy uz se konecne probereme?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

v teplicich kdysi byvala hospoda u kone, pozdeji u josefa. jezdim do lazni mnoho let a vzdy jsem tam rad posedel. jednou jsem tam prijel a misto me oblibene hospudky obchod plny opalenych cizincu a popsany rozsypanym cajem. cesi konecne se vzbudte a zente je pryc! berou nam uz i hospody, co chcete aby nam jeste vzali?

362627

17.2.2018 21:35

RE: kdy uz se konecne probereme?

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362627

Sorry jako, ale ta hospoda zavrela proto, ze tam prijeli muslimove? Nebo proste proto, ze se nezvladla uzivit nebo ciste hypoteticky majiteli baraku to hodilo vic, kdyz to prodal/pronaja cizincum?

362639

19.2.2018 10:07

RE: kdy uz se konecne probereme?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 362639

A aký je v tom rozdieľ?
Ak sa tá hospoda zmenila kvôli peniazom, nejako to vylepšuje situáciu? Peniaze predovšetkým, peniaze všetko ospravedlňujú? Veď práve tento Váš prístup spôsobuje tú morálnu biedu, čo sa valí na Európu.

362673

19.2.2018 12:27

RE: kdy uz se konecne probereme?

Petr S. 165.?.?.?

Reakce na 362673

Ja jsem chtel jen poukazat na to, ze nemusi byt vubec zadna pricina souvislost mezi tim, ze zavrely vasi oblibenou hospodu a tim, ze do TP jezdi muslimove, prip. tema fotografiema v clanku.
"O penize predevsim" mi vubec nejde - to byl jen priklad mozneho duvodu zavreni. Samozrejme tech duvodu mohlo byt vic. Pokud hospoda slape (chodi hoste), obsluha i majitel z toho maji nejaky prospech (moralni, psychicky, ale i financni - prootze za pocit dobre odvedene prace si chleba nekoupite), tak ji jen tak pro nic nezavrou. Jsou i jine hospody ktere (bohuzel) zavrely - treba U Mandlu.

362681

18.2.2018 17:50

A pak že se integrace nepovedla.

Jibr 85.?.?.?

Vždyť jsme se velmi přizpůsobivě integrovali. (ironie) Ale ted doopravdy. Přiznejme si ze jsme bezcharakterní prostitutky co za € prodají zem svých předků. Sáhněme si na srdce.

362661

19.2.2018 18:54

Multikulti šlechtění debilů.

klingon 217.?.?.?

Proč se nám, v Německu, ale i v celé Evropě a ještě i daleko mimo ni najednou tak horlivě dokazuje, že naše dosavadní kultura nám už nepostačuje a že musí být „obohacena“ velkým počtem jiných cenných kultur? A proč se za „multikulturu“ tak neúnavně a horlivě zasazují právě ti ze špičkových politiků, kteří dříve na podporu naší kultury obvykle a ještě jen neradi nechávali z daňového měšce odsypávat pár drobečků? Jak se správně obáváte, odpověď nemá vůbec co dělat s kulturou, ale o to víc se světovládnými plány Sionu. „Aby dokázali,“ vysvětluje Švýcar Beat Christoph Bäschlin, „že jejich nesmyslné učení o rovnosti přesto souhlasí, snaží se nyní síly v pozadí korigovat přirozený, stvořený řád a přizpůsobit místo toho lidstvo své teorii. Prostřednictvím systematicky zaváděné a prosazované bastardizace má v Evropě vzniknout zcela programově smíšená, neboli ‚normální’ rasa. Proto také ono horečné úsilí o přilákání a vtažení Afričanů a Asiatů do Evropy a Jihoameričanů do USA a Kanady. … Jedno nebezpečné obchvatné opatření k realizaci této ‚velké, skutečné revoluce’ spočívá právě v tvrdošíjném podporování interrupcí, rozšiřování možností ochrany před početím v západních národech a v současném bezohledném a nezodpovědném podněcování populační exploze v rozvojových zemích. To všechno má jen urychlit masové stěhování národů vedoucí ke snížení jejich průměrné inteligence. Černoši mají prokazatelně o 30 bodů nižší průměrné IQ než běloši. Potom už rasově nesmíšené židovské elitě nemůže z řad gójů nikdy vyrůst žádná konkurence.

362689

21.2.2018 0:20

RE: Multikulti šlechtění debilů.

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 362689

Mi se to obchvatné stěhování národů nezdá. Na co by chtěli něco míchat? Není na tom mohyláckým kameni někde v Anglii napsáno, že nás chtějí vyhubit a ponechat 500 000 otroků? Nač dělat tyhle blbiny s musulmany? Já v tom vidím spíše záměr takový, že se mají nasáčkovat černí do vlády, protože oni přijmou úlohu užitečných idiotů mnohem sofistikovaněji a poslušněji a dovedou naše rasy k likvidaci.
Ale než by k tomuto došlo, stejně to bude převálcováno snahou zavést čipizaci a tím pádem může podle písem dojít k oddělení ovcí od kozlů a potom to vypukne.

362705

21.2.2018 16:18

Co dokáže jeden starosta...

Seroš 91.?.?.?

Velice výkonný starosta Teplic dokázal za chvíli zde vybudovat muslímský ráj. Umíte si představit, co by se tady dělo, kdyby v parlamentu vyhrál STAN??? Pakáž jedná nenažraná a říkají tomu demokracie a lidská práva!! A pitom je to jeden hnus stojící na penězích a pokrytci se tváří jako největší humanitáří za Sorošové peníze. Fuj!

362719

Příspěvků: 49

16.02. 00:43 Svatoslav Butora  Novodobá Atlantída
16.02. 01:04 Ji®ik  Efekt sté opice
16.02. 06:55 RomanTička  RE: Efekt sté opice
17.02. 01:05 F&T  RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje
17.02. 14:08 Ji®ik  RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje
17.02. 14:09 Ji®ik  RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje
18.02. 03:17 erni  RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje
19.02. 08:12 Norman  RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje
19.02. 12:36 Petr S.  RE: Efekt sté opice - Naopak, tohle je právě radikalizuje
16.02. 07:56  Muslimove
16.02. 08:47  Já bych neměl obavy
16.02. 09:02 James Blond  Kuberova práce.....
16.02. 10:47 martin bares  RE: Kuberova práce.....
16.02. 09:06 senil1  Strašidelné obrázky
16.02. 10:33 Petr S.  Opravdu je to tak hrozne?
16.02. 11:39 janaz  RE: Opravdu je to tak hrozne?
17.02. 21:03 Petr S.  RE: Opravdu je to tak hrozne?
16.02. 11:45 Brumm  RE: Opravdu je to tak hrozne?
16.02. 15:37 vousy13  RE: Opravdu je to tak hrozne?
17.02. 08:56 dunn  RE: Opravdu je to tak hrozne?
17.02. 21:23 Petr S.  RE: Opravdu je to tak hrozne?
16.02. 15:55  RE: Opravdu je to tak hrozne?
19.02. 08:28 Norman  RE: Opravdu je to tak hrozne?
16.02. 11:33 Jan Maloušek  Tubera
16.02. 11:46 pozorovateľ  Dva články, prečo niekto veľmi aktívne podporuje šírene islamu do kresťanskej Európy
16.02. 12:49 R.E.  RE: Dva články, prečo niekto veľmi aktívne podporuje šírene islamu do kresťanskej Európy
16.02. 12:38 Kouba  Zvědav,
17.02. 21:49 Petr S.  RE: Zvědav,
18.02. 22:41 Timechild  RE: Zvědav,
19.02. 18:17 Kouba  RE: Zvědav Zmínka
16.02. 16:27 Lovosičan  Kubernátor
16.02. 19:50  Podle plánu mocných tohoto světa
16.02. 21:16 Miroslava  Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...
17.02. 06:58  RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...
17.02. 12:13 R.E.  RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...
19.02. 10:03 Norman  Nuž, Sudeťáci ...
19.02. 11:08 R.E.  RE: Nuž, Sudeťáci ...
19.02. 14:47 Norman  RE: Nuž, Sudeťáci ...
17.02. 22:08 Petr S.  RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...
20.02. 01:17  RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...
20.02. 12:18 R.E.  RE: Naše Teplice, to je jen úplný začátek a končit to bude tímto...
17.02. 12:15  kdy uz se konecne probereme?
17.02. 21:35 Petr S.  RE: kdy uz se konecne probereme?
19.02. 10:07 Norman  RE: kdy uz se konecne probereme?
19.02. 12:27 Petr S.  RE: kdy uz se konecne probereme?
18.02. 17:50 Jibr  A pak že se integrace nepovedla.
19.02. 18:54 klingon  Multikulti šlechtění debilů.
21.02. 00:20 Jarda z Brna  RE: Multikulti šlechtění debilů.
21.02. 16:18 Seroš  Co dokáže jeden starosta...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 9 810 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Barevná revoluce v Čechách v plném proudu15.11.18 19:24 Česká republika 4

Bullshit jobs - nezmyslená práva a parazitická renta15.11.18 15:01 Neurčeno 1

Předseda Evropské banky pro obnovu a rozvoj doufá v posílení spolupráce s Čínou ve střední Asii14.11.18 19:56 Evropská unie 1

Čínský viceprezident Wang Qishan se setkal s německým ministrem zahraničí Heiko Maasem14.11.18 19:48 Německo 0

A už je tady další útok Sorosjugend: ve Sněmovně začal boj o manželství buzen14.11.18 18:40 Česká republika 4

Nejvíce sexy muž světa pro rok 2018 je ... ano, hádali jste správně 14.11.18 12:41 USA 2

Jedno malé vítězství: Česko nepodepíše globální pakt o migraci14.11.18 12:27 Česká republika 7

Českým médiím nevěřím ani nos mezi očima, vzkazuje ke kauze Babišova syna prezident Zeman. Premiérovi radí, ať nerezignuje14.11.18 01:54 Česká republika 3

Maďarsko požaduje vysvětlení o debitních kartách Sorose-UNHCR, které mohou financovat terorismus14.11.18 01:41 Evropská unie 0

Merkelová vyzvala poslance EP k vytvoření evropské armády a Evropské rady pro bezpečnost13.11.18 23:19 Evropská unie 5

Estonsko nepodepíše OSN Globální pakt pro migraci13.11.18 22:50 Estonsko 1

Vláda měla 14.11. projednat migrační kompakt...13.11.18 12:35 Česká republika 1

Největším donašečem ohledně migrační politiky členských států Rady Evropy je Čech13.11.18 01:38 Evropská unie 4

Pokus o odvolání Babiše13.11.18 01:33 Česká republika 8

Evropská síť na dozorování plnění OSN Globálního migračního paktu již je připravena13.11.18 00:37 Evropská unie 4

Na území Slovenska je připraveno přesídlovací centrum OSN UNHCR13.11.18 00:05 Slovensko 1

20.000 migrantů čeká před hranicemi Chorvatska na podpis OSN Globálního paktu pro migraci12.11.18 23:48 Slovinsko 1

Ve Španělsku sílí populistická strana VOX12.11.18 23:08 Španělsko 0

Bulharsko nepodepíše OSN Globální pakt o migraci12.11.18 21:21 Bulharsko 1

Islamisté jsou za 84 % teroristických zabití na Západě11.11.18 20:22 Neurčeno 1

Měnové kurzy

USD
22,97 Kč
Euro
26,01 Kč
Libra
29,28 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,69 Kč
Švýcarský frank
22,84 Kč
100 japonských jenů
20,25 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
8,08 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
34,71 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 877,62 Kč
1 unce stříbra
327,66 Kč
Bitcoin
125 893,30 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 740