Diskuze k článku

Znamení šelmy

Příspěvků 48

10.12.2003 7:59

Znamení šelmy

Rado 24.?.?.?

Hodilo by sa napisat, ze pri vhodnom dizajne mozno biocipom cloveka aj "vypnut". Nie je totiz problem elektricky riadit cinnost srdca, pripadne dlhodobo akumulovat elektrinu na vyboje s napatim tisicov voltov. Je to len vec dizajnu.
Na druhej strane budu biocipy pod neustalimi "hackerskymi" utokmi zo vsetkych stran. Biocipy bude relativne lahko mozne zatienit, tak aby nemohli komunikovat s okolitym svetom. A ak by to predsa nebolo take lahke, tak kriminalnici si najdu cestu vzdy.
Ked raz pride ten den "povinnosti", tak sa asi pridam k nejakej "teroristickej" skupine[naštvaný]

22625

10.12.2003 8:12

Znamení šelmy

Aldo 193.?.?.?

Ano, dává to smysl. Ale na druhé straně "nechápu", co si na životě už i tak většiny deptaných a ztrápených lidí může někdo vzít. Drtivá většina z nás ani nemusí mít "znamení šelmy" a je stejně poutaná víc, než kdyby měla na svých rukou okovy.
Nemá vlastní zahrádku, dům, nemůže zasadit strom a o potomkovi
si může nechat jenom zdát. Denně tráví několik hodin cestováním,
prací pro zaměstnavatele, kterou netvoří nic konkrétního, co by
potěšilo na duši a zbytek času odpočívá před televizí nebo počítačem. Málokdo pozvedne svůj zrak a podívá se na hvězdy nebo
do svého nitra... Všimněte si, že většina lidí v klidu nevytrží a ticho je jejich nepřítelem.
Rozvoj lidstva do doby moderní nás odtrhl od přírody a uvrhl nás
do stavu letargie a závislosti, která nás jednoho dne může přijít draho. Plyn, vodovod, auto, elektřina a další - stačí jedna "malá" havárie a my všichni nebudeme schopni bez těchto
moderních pomůcek přežít. Jsme na nich až příliš závislí. Ve studních není voda, máme vodovod. Uhlí a dřevo podražují a těžba se omezuje, máme plyn. Mechanické věci házíme do popelnic, máme elektřinu.
Myslím, že se tento proces podobá ochočení zvěře a jejich následné domestikaci. Nejprve je třeba krávy ochočit, ohradit a na závěr si každou z nich označíme číslem nebo kroužkem. Ty krávy - to jsme my.
Co z nás kdo má? Kdo je naším pastýřem? ... Učení buddhismu nepřímo hovoří o bytosti, která z nás čerpá svou sílu. Na mnoha vyobrazeních je zpodobněna jako upír vysávající světy nevědomých bytostí.
Tím, že se nebudete zajímat o to, jak přežít, jak se spolehnout
sám na sebe a budete podléhat klamu, že všechno Vám zajistí dobrý čip nebo hodně peněz, neuvádíte se do hlubší a hlubší nevědomosti?
Učení buddhismu říká, že každá Vaše myšlenka, každý Váš čin ovlivňuje Vaši budoucnost, Vaše budoucí zrození - tj. svět, kam se dostanete.
Nedává Vám televize i noviny spoustu záminek, myslet si jen to špatné a záporné o druhých?


22626

10.12.2003 15:54

RE: Znamení šelmy

Lev 172.?.?.?

Reakce na 22626

Aldo, velmi dobre mysleno. Dobra filosofie, i mozna skutecnost. Davam Vam zapravdu.

22638

12.12.2003 11:08

RE: Znamení šelmy

fettgesicht 213.?.?.?

Reakce na 22626

Myslel jsem, že Buddhismus se zabývá vyřešením utrpení, ne alternativním způsobem živote nabo survivalismem. Nechci se vás dotknout, jenom by mě zajímalo jestli následujete nějaký konkrétní buddhistický směr a jestli se tento směr takovýmito otázkami takto výslovně zabývá.

Všimněte si, že většina lidí v klidu nevytrží a ticho je jejich nepřítelem.

Tohohle jsem si taky všimnul. Je to zajímavé.

22742

10.12.2003 8:48

Znamení šelmy

ladA 193.?.?.?

leda ze by nejaka zatoulana kometka nebo vetsi meteor udelal v severni americe trosku "drazku" v zemi, pocitam tak zkraje new yorku napric mestem, no a dojet by mohl az pred prah bileho domu. tam by mohl bushovi na celo obtisknout 666 a kopnout ho do prd*e

22627

10.12.2003 8:51

Znamení šelmy

chuck bene (tečka) chuck (zavináč) tiscali (tečka) cz 194.?.?.?

Opravdu strašný, jestli se to vyplní vše, jak napsal pan Stwora!!
Jenže vzhledem k tomu, že dav je dnes opravdu tak tupý, že není schopný nic udělat ani s tim co se mu opravdu nelíbí, to hraje do karet vládám. Nechtěl bych být označkovaný jako například krávy v kravíně, který maj svý vl. číslo. Každý člověk by nebyl už člověk ale jeden kus ze stáda, kterého sleduje a vše o něm ví uplně někdo jiný a co horší, že to je vláda. Napadá někoho jak by se proti tomu dalo bránit?????

22628

10.12.2003 9:50

Znamení šelmy

lancelot 195.?.?.?

...a novodobi otroci nastupuju nezadrzatelne na scenu [pláč]

22629

10.12.2003 9:53

Znamení šelmy

Darksun darksun (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

i kdyby me nutili, mucili, nedovolovali mi nakupovat, cestovat, zit, nikdy me nedonuti, abych si narval Id chip do tela... nikdy ho nebudou mit ani moje deti, nikdy... to budu radsi zit na sibiri, kde budu lovit nejake kraliky [smích] ale ID chipy... NE!!!

22630

10.12.2003 15:10

RE: Znamení šelmy

Aldo 62.?.?.?

Reakce na 22630

Myslím, že ubránit se "označení" bude těžké.
Automaticky Vás to vyhodí na okraj společnosti mezi spodinu.
Muselo by ve Vás být něco víc, než jen pouhý vzdor.

22635

10.12.2003 22:23

RE: Znamení šelmy

Cygnus 213.?.?.?

Reakce na 22635

Tak ať. Víc nás bude. Radši budu žít na pokraji společnosti, třeba jako bezdomovec, ale svobodnější než ti otroci uprostřed davu.

22666

11.12.2003 18:12

RE: Znamení šelmy

teofil 195.?.?.?

Reakce na 22666

ak sa Ti to darí dnes v malom potom máš malú nádej, ale ak nie tak budeš uprostred toho stáda.

v semienku je mocný strom

22715

12.12.2003 11:55

RE: Znamení šelmy

Silencer 147.?.?.?

Reakce na 22715

no myslite si, ze bude te mit moznost zit jako "proleti"? (viz. 1984) ja myslim, ze toto rozhodnuti nebude na Vas, ale na nekom mocnejsim nez jste Vy.

22744

12.12.2003 19:27

RE: Znamení šelmy

Cygnus 213.?.?.?

Reakce na 22744

Nejspíš tu možnost budeme mít všichni pramalou, ale tím spíš to znamená, že než cokoliv s nadšením přijmeme, musíme to dobře rozmyslet, aby se z toho nevyklubalo totéž jako hrozí právě teď.

Je to docela ironie, když si představím jak se hlavní hrdina 1984 otáčí zády ke kameře (obrazovce) a má možnost alespoň něco málo skrýt, byť jen na krátko. Lidi, kteří budou sledováni hrozícím způsobem nejenže tu možnost mít nebudou, ale nebudou ani sledováni člověkem, ale automatem, který nemusí spát a nezapomíná ...

Já a mobil? Ano jeden mi byl vnucen zaměstnavatelem, ale pod mou podmínkou, že ho budu mít vypnutý, jakmile pro mne skončí pracovní doba což dodržuji. Soukromý mobilní telefon nevlastním.

22764

10.12.2003 13:22

Znamení šelmy

Petr Rehak rehakp (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Ja bych to ZATIM tak hrozne nevidel. Je sice pravda ze vyzkum v tomto smeru znacne pokrocil, ale myslim ze zatim neni dostatecny tlak aby se masove znackovani uskutecnilo. A navic ... jen pojde a zkuste si me oznackovat smejdi [smích]
Na druhou stranu je pravdou ze vse muze prijit nenasilnou formou a nakones to bude modni zrovna jako ty mobily. Jen si zkuste predstavit zese dnes jdete uchazet o misto napr. mazera, ale s podminkou ze nechcete mit sluzebni telefon a svuj vlastni nemate protoze se napr. bojite toho ze vam uvari mozek. ... Priklad je to sice trosku prehnany, nicmene na takovy nazor mate mit plne pravo ... Vsadim se ale o dnesni veceri ze se vam v 99% podniku vysmeji a v tom zbytku vas vykopnou s politovanim.

22633

10.12.2003 14:10

Znamení šelmy

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Vývoj a pokrok nelze zastavit.
Zde bych pana Stworu zkritizoval za jednostranost.
Biočipy jsou velice vhodné ke zneužití a možná ,že i k takovému
zneužití dojde ve velmi lákavé vyhlídce totální kontroly vládnoucí moci nad příslušným souborem obyvatelstva.
Zneužít lze prakticky jakýkoliv vynález!!!
Jenomže je zde mnoho možností ,jak takové kontrole zbránit.
Třeba tím, že do té doby budou na světě převažovat u moci
vlády ,kterým lze důvěřovat. Vím,že je to hodně velká utopie,
ale snad ještě jsme lidé,kteří doufají ve vítězství ucházejícího "dobra" pro všechny.
Potom , každý technický prvek má svůj protiprvek!
Příkladně bude možné biočipy vypnout,když nebude majitel chtít
být identifikován nebo ho odstínit a další podobná řešení se
nabízejí.
Možnost zneužití musí být pod nějakou hodnověrnou kontrolou.
Mobilní telefon lze již dnes zneužít k odposlechu a určení
přesné polohy i proti vůli majitele a dokonce i když je vypnut.
Spíše je hrozné, že bude možné ještě dokonalejší a podstatně
menší zařízení vpravit do organismu člověka,aniž by dotyčný
o tom věděl. Myslím,že jsou již podobné technologie na světě
a jsou využívany zpravodajskými službami.
Pokrok v nanotechnologiích je již tak daleko,že podobnou
alternativu lze předpokládat.
Bohužel musíme se smířit s tím,že vývoj těchto věcí se nedá
zastavit a je pouze na naší občanské síle a tím myslím
síle všech se vzepřít a usilovat o kontrolu, protože to jsou záležitosti všeobecně zneužitelné a nikdo neví ,proti komu mohou být použity.
Možnost plošného čipování obyvatelstva je ještě hodně vzdálená
a donutit převážnou část obyvatelstva ke ztrátě soukromí nebude
snadné.Je možné zvýšit daně a provést další "lumpárny"
od vládnoucích k směrem k ovládaným,ale v okamžiku osobní
újmy každého občana nastane obrovský "řev".
Politika je vždycky alternativa jenom přijatelných a průchozích řešení.
Rizika zneužití,která vyplynou z dalších objevů a jejich aplikací v oblasti biotechnologií jsou daleko děsivější
než nějaké totální "šmírování".
Jde vůbec o zásahy do podstaty člověka jako takového.
Třeba bude možno naplánovat ,kolik budu chtít, aby se narodilo budoucích vojáků a dalších "užitečných" lidských bytostí
a celý repertoár následujícícch "zrůdností" na téma zásahu do genomu člověka si může každý domyslet.
Není jenom tahle možnost.Jde o klony mezi druhy!!!
Mezi člověkem a zvířaty.Příkladně člověk může mít nějaké
"vynikající" vlastnosti,které mu budou přiklonovány
od nějakého druhu zvířete.
Opět se meze fantazie nekladou.
A to není nějaká příliš vzdálená budoucnost.
Způsob a systém je znám!!! Jenom je ho potřeba zdokonalit
a přivést do aplikační fáze použití.
Je nutné mít vůli a prostředky něco takového udělat.
A ty se jistě na světě najdou.
Blbých a zrůdných lidí je na světě dost.
A potom nastane ta pravá legrace!
Takže se ještě můžeme potěšit s tím ,co máme a doufat,
že hrozivá budoucnost nenastane.
Budou zase Vánoce a tak můžeme myslet na něco hezčího!

22634

10.12.2003 15:46

RE: Znamení šelmy

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 22634

Problém je, že vláda, ke kteoru máte důvěru je právě ta,která rychleji dovede zneužití do praxe. To jen tak mimochodem.

Běžný mobil nelze využít k odposlechu, ani k určení polohy majitele, když je vypnut.

Osobně si stejně myslím, že tento vynález neuvedou do povinného oběhu ani tak vlády, jako spíše banky. Jim bohatě stačí začít značně zvýhodňovat implantát, a začít značně znevýhodňovat jiné druhy plateb, jako jsou běžné kreditní karty, apod..

Banky zavedly víc věcí, alespoň u nás, než si myslíte. Už jenom to, že dostat dnes výplatu do ruky v hotovosti naráží dnes na slušné překážky. Automaticky to musím hnát přes banky, která si automaticky odkrojí několik procent z každé mé výplaty. Je to taková další daň, které se asi nezbavím.

Díky bankám je perfektní kontrola vašich finančních toků. Když vás bude chtít stát rychle odstavit, tak vám prostě zmrazí konto. Údaje o vašich účtech nejsou u nás ze zákona tajné.

Atd. atd.

Myslím si, že větší podíl na zavedení těchto věcí půjdou ze strany bank, a vláda bude jen přicmrndávač.

22637

10.12.2003 23:40

RE: Znamení šelmy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 22637

Také si myslím, že moudré vlády se hnet tak nedočkáme ani my, ani nikde jinde ve světě.
Přes mobily je možná lokalizace člověka i v případě, že má mobil vypnutý.
O lokalizaci automobilů prostřednictvím počítače přes družici mají řidiči sami zájem a za nadstandardní výbavu si připlácejí. Proto Microsoft přišel s nápadem dostat počítače do všech nově vyráběných automobilů, aby sledovaly nejen hlavní funkce auta, navrhovaly nejvhodnější trasy jízdy, platily dálniční poplatky aj. - což je pro řidiče žádoucí ale také sledovali způsob jízdy auta a porušování dopravních předpisů řidičem (překročení rychlosti jízdy v daném úseku a pod.) dokonce jsem někde četl že i s výhledem, že by počítač na konci měsíce sesumarizoval dopravní přestupky, vyměřil za ně pokuty a částku odeslal z účtu. Zpětně by se mělo nechat vyhledat ze záznamu z družice kde kdy a jakým způsobem se auto pohybovalo. Něco málo se o tom píše např. na adrese http://www.ceskenoviny.cz/vyhledavani/index_view.php?id=38180 . Zanedlouho auto bez takového pomocníka si člověk nikde nekoupí a ani nebude chtít si koupit.
Ta čipy do lidí se také důvěryhodně odůvodní. Ztratíte se v horách nebo jinde se vám něco stane a přes čip vás policie snadno najde a zajistí vám první pomoc. Kdo by takový čip nechtěl? Na čipu budou snad i uloženy záznamy o zdravotním stavu člověka a jistě i mnohé další, o kterých nemusí být nositel čipu informován.
Policaj pak hned zjistí : blíží se několikrát trestaný recidivista nebo osoba se svéráznými podezřelými názory a ihned učiní potřebné preventivní opatření.
Čipy a počítače skrývají netušené možnosti.
Snad se nedožiju toho, až to přijde až do ČR.

22674

11.12.2003 15:00

RE: Znamení šelmy

Toom 195.?.?.?

Reakce na 22674

>Přes mobily je možná lokalizace člověka i v případě, že má mobil vypnutý.

To není pravda, alespoň ne u běžných typů. Když je mobil vypnutý, tak nepřijímá ani nevysílá GSM signál, takže jak byste chtěl toho majitele lokalizovat.

Naopak samozřejmě zapnutý mobil lze lokalizovat, i když se z něj zrovna netelefonuje.

22706

11.12.2003 20:58

RE: Znamení šelmy

Miloslav Ponkrác 193.?.?.?

Reakce na 22706

Přesně tak. Každé elektrické zařízení funguje o 100% lépe, pokud je zapojeno na zdroj elektrické energie. Běžný mobil nelze vysledovat bez jeho zapnutí. Pokud budete puntičkáři, tak s vyndanou baterií.

Samotné vysokofrekvenční vstupní obvody ovlivňují okolní pole jen mizivě málo, takže jsem ochoten říci, že vypnutý mobil běžného typu je nevysledovatelný.

Přwsto je pravdou, že mobil může být velmi dobrým zdrojem dat o poloze, protože přesnost určení polohy je víc, než postačující. A procento lidí, kteří mají mobil a navíc ho mají ještě věčně zapnutý je značné.

V tomto je vepředu Evropa za Amerikou. Amerika má jednak zastaralejší princip mobilní sítě a jednak díky konkurenci jsou tam mnohem výhodnější pevné telefony, takže pro mnoho Američanů vlastně není ani příliš důvod nějak zvlášť preferovat mobil.

22719

12.12.2003 3:24

RE: Znamení šelmy

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 22706

Mobil lze využít k lokalizaci nebo odposlechu i když je vypnutý.
Jediná obrana je vyjmout akumulátor!!!

22725

12.12.2003 12:41

RE: Znamení šelmy

Milan milanius (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 22725

To je naprostá hloupost.

22746

13.12.2003 0:27

RE: Znamení šelmy

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 22746

Vážený pane,
pokuď víte na jakém principu pracují pasivní radarová zařízení,
velmi snadno přijdete na to ,proč lze mobil přesně lokalizovat
i ve vypnutém stavu.Jediná možnost odstranění tohoto jevu
je stav, kdy čip v mobilu není napájen.
Stejná možnost je i v detekci mluveného slova.
Zde je problém technicky složitější.
Ale to není předmětem diskuze.

22773

13.12.2003 0:55

RE: Znamení šelmy

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 22725

Jistota je jistota řekla jeptiška a navlékla na svíčku prezervativ. Amen

22777

12.12.2003 11:13

RE: Znamení šelmy

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 22674

No tak "Nulová tolerance" už do Slaného přišla, tak proč by nemohly čipy? Nejdříve je dostanou všichni slánští psi, pak kočky a pak přijdou na řadu lidé. Jediní slánští Rómové nebudou očipováni, protože ty nemusejí ani platit nájem, natož aby nosili nějaký čipy. Na ně si nikdo nedovolí.

22743

11.12.2003 0:16

RE: Znamení šelmy

Caleb 217.?.?.?

Reakce na 22637

Súhlasím s pánom Ponkrácom v názore, že zavedenie mikročipov nebudú iniciovať vlády, ale skôr zainteresované ziskové subjekty (nie vylúčne banky). Neviditeľná ruka trhu sa jednoducho postará o to, že tu budeme mať Veľkého brata v jeho rýdzej podobe. A ostatným, ktorí tvrdia, že ľudia myšlienku implantácie čipov automaticky odvrhnú (nebodaj vyvolajú revolúciu), odkazujem: Máte telefóny, kreditné karty, využívate internet... všetko dobrovoľne. Azda ani nemusím povedať, že spomínané vymoženosti ľudstva sú pomerne ľahko kontrolovateľné. Preto si viem reálne predstaviť situáciu, keď ľudia jedného dňa budú považovať mikročipy za niečo celkom prirodzené a pre ľudstvo prospešné. Kiež by som sa ale mýlil.
P.S. Neuznávam komunizmus, ani nie som paranoidný.

22677

11.12.2003 15:23

Tohle dnes uveřejnili na BBS

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 22637

http://www.bbc.co.uk/czech/worldnews/story/2003/12/031211_mobile_tracking_pckg.shtml

22707

10.12.2003 16:42

Znamení šelmy

Jiří Táborský 209.?.?.?

Jo, čípky mohou být ošemetná věc. Používají se dnes běžně pro značkování odsouzenců, ponechaných mimo vězení, nebo v domácím vězení. Většinou je "nesnímatelný" náramek s čipem připevněn na noze nad kotníkem, pokud vím, s jejich souhlasem. Viděl jsem ale v jednom policajtským seriálu na televizi, jak si takový označkovaný zločinec navečer nánožník s čipem sundaval, připevnil ho na svou kočku, aby tak simulovala jeho pohyby v dovoleném prostoru a chodil klidně vraždit prostituky v okolí. Prasklo to, když se jednou kočka mrouskala a utekla mu s kocourem na cizí střechu, rozblikala se světýlka na vachcimře a policajti kočku s kocourem načapali.

Pak jsme tu měli jeden opravdický, potencionálně tragický případ, který dopad´ relativně dobře. Jedné paní se zatoulal psí miláček, opatřený čipovým obojkem. Zavolala tedy příslušné firmě, která ho bez problémů lokalizovala, jak prý zdráv a vesel pobíhá v rákosí rybníčku za jejím barákem. Šťastná paní poděkovala, chytla kuřecí stehno a s voláním "Alíčku, Alíčku, pojď si na kuřátko" se šla brouzdat do rákosí. Naštěstí alíček nepřiběh´, protože už spokojeně zažíval Alíčka s čipem a na nášup ve formě pokřikující paničky v županu už neměl chuť, i když by ho tedy při své úctyhodné délce dvanácti stop mohl zvládnout. Paničce nakonec svitlo a místo stehýnka na něj zavolala licencovaného odchytávače alligátorů z Fish and Wildlife komise. Když alíčka chytili, změřili a vykuchali, našli v jeho žaludku povícero kovových psích známek a zbytků obojků, a alík pak zaslouženě skončil v guláši čtyřhvězdičkové restaurace. Zda měl alligátoří guláš psí příchuť, sdělovací prostředky neprozradily.

Z toho plyne poučení, jak jsem již poznamenal na začátku, že některé čípky mají průserový potenciál a já osobně bych si jen tak nějaký naordinovat nenechal.

22639

10.12.2003 19:01

RE: Znamení šelmy

Tom 24.?.?.?

Reakce na 22639

Jojo, průserovej poteciál, to je horší než podebraná pata. Jen si představte takovouhle situaci: Mrouskáte se s cizí kočkou a najednou vás sejme licencovanej odchytávač a přivede vás k manželce ...

22653

10.12.2003 19:35

RE: Znamení šelmy

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 22653

To já bych si doved´ představit ještě průserovější situaci, Tome, ale chcete, abych byl zase vyhozenej z fóra?

22656

10.12.2003 19:42

RE: Znamení šelmy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 22656

>ale chcete, abych byl zase vyhozenej z fóra?

Já myslím, že se nemusíte bát. Tak rychle zase nikoho nevyhazuju. [mrknutí jedním okem]

22658

10.12.2003 22:04

RE: Znamení šelmy

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 22658

No, to Vy zase nevíte, jakou situaci bych si mohl představit a popsat, kdyby mě Tom vyprovokoval. Ostatně, zrovna před chvílí se nějakej pan Dr. Benway podivoval, že nezasáhnete, když nereaguji na jeho expertýzy podle jeho představ [smích].

Ale vážně, moje inkriminovaná zmínka o vyhození z fóra se týkala mého vyhození zpod Sprchy za oslovování Brouka SuperPytlíka Brouku SuperPytlíku.

22663

10.12.2003 23:27

RE: Znamení šelmy

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22663

Pan Dr. Benway se zde v poslední době vyjadřuje k věci a jeho odborné komentáře si rád přečtu, i když rovněž nechápu, co by na Vašem komentáři chtěl cenzurovat - to je zřejmě nějaký zvyk ze Sprchy, kdy diskutující známkují jeden druhého. Jsem rád, že Mr. Dr. konečně pochopil, že panu Stworovi jde o stejnou míru slušnosti o jakou se Dr. Benway zasazuje na Sprše, bez zbytečné sterility vyplývající z jejího systému známkování.

Zaznamenal jsem ale nový případ zájmu o identity přispívajících na NP - v nedělním vydání se v komentářích u úvodníku nějaký Sherlock Holmes píšící z Taiwanské adresy hotelu Ambassador v Hsinchu snaží zpochybnit identitu Dr. Strangelove. Takové odsouzeníhodné estébácké praktiky jsem zaznamenal naposledy na Sprše a je politovánihodné, že se někdo snaží tento mor rozšířit i na ostatní servery. Tito lidé se většinou nezmůžou na své vlastní názory a neschopnost diskutovat k věci maskují osobními útoky a "odhalováním" diskutujících... Smutné.

22672

11.12.2003 0:32

Viditelne

Dr.Benway 202.?.?.?

Reakce na 22672

se Sherlock strefil.

Jinak by vam prospelo trochu sebereflexe Alexeji, dodrzujte sve predsevzeti. Z me strany - STBackym rozkazum o tom, co a kde mam psat, naslouchat nebudu. Pan Stwora muze cenzurovat, je to jeho server, ale ani on se nesnizil k tomu, aby nekomu narizoval.

22680

11.12.2003 1:50

RE: Viditelne

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22680

Právě že nestrefil - v tom je ten celý smutný vtip...

Nic jsem Vám rovněž nenařizoval - to není můj styl, pouze slušně žádal. Jak jste odpověděl, víte nejlépe sám, takže o nic nejde, ne?

22683

11.12.2003 0:54

RE: Znamení šelmy

Caleb 217.?.?.?

Reakce na 22672

"Zaznamenal jsem ale nový případ zájmu o identity přispívajících na NP - v nedělním vydání se v komentářích u úvodníku nějaký Sherlock Holmes píšící z Taiwanské adresy hotelu Ambassador v Hsinchu snaží zpochybnit identitu Dr. Strangelove. Takové odsouzeníhodné estébácké praktiky jsem zaznamenal naposledy na Sprše a je politovánihodné, že se někdo snaží tento mor rozšířit i na ostatní servery. Tito lidé se většinou nezmůžou na své vlastní názory a neschopnost diskutovat k věci maskují osobními útoky a "odhalováním" diskutujících... Smutné."

Pán Juchelka, a ako si mám vysvetliť fakt, že si niekto (konkrétne Vy) preveruje IP adresu istého Sherlocka Holmesa? Alebo som Váš príspevok zle pochopil a máte druhoplánový zmysel pre humor? Ak dotyčný Sherlock Holmes údaje o svojom momentálnom pobyte sám zverejnil, alebo platí vyššie uvedená možnosť, tak sa Vám ospravedlňujem. Ak nie, tak si ešte raz a pozorne prečítajte Váš príspevok.

22681

11.12.2003 1:47

RE: Znamení šelmy

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22681

Vysvětlujte si to, jak chcete...Nevadí mi, když si někdo prověřuje IP adresu - vadí mi, když o tom někdo veřejně diskutuje na fórech. Navíc, já jsem věděl, kdo SH je předtím, než jsem se na jeho adresu podíval... Když někdo prověřuje IP adresy druhých, nesmí se divit, když druzí dělají totéž. Dotyčný je na prověřování IP adres odborník.

Děkuji ale, že se na mě obracíte ve Slovenštině, tento zvukomalebný jazyk mě vždy potěší (bez ironie), i když tentokrát cítím silný severský přízvuk - ak sa mýlim, tak sa Vám ospravedlňujem [mrknutí jedním okem]

22682

10.12.2003 21:18

RE: Znamení šelmy

Tom 24.?.?.?

Reakce na 22656

Admin potvrdil, že vyhození nehrozí. Publikum je nažhaveno - tak jen do toho! Hukázky průserových situací budou varováním nám i budoucím. Nezapomeneme.

22660

10.12.2003 22:13

RE: Znamení šelmy

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 22660

Tak na zkoušku nejdřív Vy, jo?

22665

10.12.2003 23:00

RE: Znamení šelmy

Tom 24.?.?.?

Reakce na 22665

Navnadí aligátorem, spolknutým psem, mrouskající se kočkou a pak cuká! Jen to dotáhnou do konce - hin sa huvidí!

22671

10.12.2003 18:03

Znamení šelmy

Atom 147.?.?.?

Neni otázka jestli, ale kdy bude plošné "očipování" zavedeno. Je plýtváním sil proti tomu bojovat. Naopak je potřeba věnovat všechnu energii na zamezení zneužítí takových čipů.

22646

10.12.2003 18:56

Znamení šelmy

Karok Ondrias 209.?.?.?

Hej, vsetko je v riti !!
No je tu jeste nadej - mozno v celom svete zvitazi komunizmus.
Firmy ktore sa zabyvaju vyvojom cipov budu znarodnene. Roboty na biochipu sa ujme celkom ozrata brigada socialistickej prace. V Pravde vyjdu oslavne clanky.
Vyvoj biochipu bude dlhy, predlhy.
Finalny tovar bude velikosti chladnicky na kolesach a k jeho napajeniu bude treba generator rovnakej velikosti.
A budu problemy:
generator vyrobeny zavodom KAMAZ (Kamskij Avtomobilnyj Zavod) bude poruchovy a jeho kolesa aj kolesa cipu budu odpadavat.
Sudruh riaditel zodpovedny za vyrobu kolies bude poslany aj s rodinou na sibir, na na zavedenenie biochipu bude treba pockat dalsiu patrocnicu.

22652

11.12.2003 8:43

Znamení šelmy

nitram nitram (tečka) r (zavináč) email (tečka) cz 160.?.?.?

Technologickému vývoji se zřejmě nezabrání. Aplikace biočipů jako bezpečné identifikace (v širokém smyslu slova) je možná jen ve společnosti, která uznává principy "rovnosti, volnosti a bratrství" jako modus vztahů mezi lidmi a rozumem obdařenými bytostmi, a "duchovní podstatu Universa" jako modus vztahu k Vesmíru a z toho vyplývající pokoře.
Současná, na zisku, násilí a pohrdání druhými bytostmi založená společnost uvedené atributy nesplňuje ani v nejmenším a proto jakékoliv "očipování" povede jen k většímu zotročení VĚTŠINY LIDÍ.

22696

11.12.2003 11:12

Big brother is watching...

(e) 158.?.?.?

Ak niekto z vas este necital 1984 od Orwela, mal by svoju entropiu rychlo znizit zmenou tohoto faktu. Je tam krasna analogia na totalitny rezim, sledovanie a ovladanie "hlupej" spolocnosti.

Naozaj dobre citanie...

22703

12.12.2003 3:27

Snad se toho nedožiji

Jan Fojtík jfojtik (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Tuhle pasaž ze Zjevení Janova znám a je jasné, že tohle se stane, jen doufám, že ne mě. Tenhle článek opřený o fakta se mi libí, ja už o tom verši z Bible přemýšlel už před léty a i v te době bylo řešení pomocí čárového kódu.
Dokonce jsem jednou slyšel nebo četl, že někteří vojací u.s. měli vytetovány čárové kódy, je to z doslechu tak mě nebijte a klidně to berte jako kachnu.

22726

17.12.2003 11:05

Znamení šelmy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ta selma ma uplne jinou podobu ,nez si lide mysli,ty cisla 666 jsou jenom dusledkem jednani te selmy.
V prirode je to tak ,ze dravec honi svou korist ,aby senajedl,pokud se uspokoji ,tak ztrati svou dravost z hladu a da pokoj ,niceho se nevsima,je nasycen,tak je v klidu ,ulovi ,jen tolik ,kolik potrebuje ato je zasadni rozdil od lidi.
Lide ,jsou jini ,nez drava zvirata kolem nas ,clovek se nespokoji s tim ,co mu vyhovuje k jeho zakladnim potrebam ,chce vic a cim vic toho ma ,tim vice chce jeste vic a v tom je to dablovo seminko,clovek nikdy neni spokojen i kdyby jedla nelepsi jidlo ze zlatych taliru,tak chce cely svet a jeste pet procent navic,chce moc nad ostatnima,chce byt svou lakotou a nenazranosti bohem druhym,chce byt svetove prvnim a je mu jedno kolik svou cinnosti znici lidi kolem sebe, jedine ,co jej trapi ,jestli smrt nepretne to k cemu vsim usilim speje,to je jeho nejvetsi prekazda a tak se clovek snazi oklamat nejakym zpusobem i smrt,jedinou prirodni spravedlnost ,jez bere ,jak chude ,tak bohate,jak mocne,tak nemohouci,jen v tom pripade ,ze clovek sam vyvola smrt v podobe hladu anebo valky,se toto pravidlo prirodni smrti nekona v case danem zakonem zivota .
Mnozi ,velmi bohati ,nekdy poznaji,ze se mylili a to jen ,kdyz je opusti zdravi a suzuje je nemoc a jejich penize a moc jim nehodla vyresit jejich zdravotni stav,to potom nekteri poznaji,ze hrali na svet spatnou hru a zlo se jim zlem vraci.

22940

5.2.2004 14:37

So “znamením šelmy“ žije každý z nás!!!!

Yeegmen 195.?.?.?

Informácia je považovaná vo všeobecnosti za jednu z hlavných síl v celej prírode a spoločnosti (hlavne v ekonomike predstavuje napríklad najkoncentrovanejšiu výrobnú silu, akú ovládame). Žiaľ o jej podstate vieme stále málo. Bezpečne však vieme, že informácia potrebuje materiálneho nositeľa a ostatné je spravidla len matematickým vyjadrením tejto skutočnosti. Autor sa vo svojom článku obmedzil iba na technicko-technologický determinizmus problému a poukázal na jednu oblasť, ktorá je z hľadiska narušovania integrity osobnosti predmetom záujmu vlád. Tento problém je možné poňať ďaleko širšie ? Nástupom biotechnológií sa urobil prielom v oblasti, ktorá spočiatku len veľmi málo umožňovala ucelenejší pohľad do budúcnosti. Dokončením mapovania ľudského génu sa vedecky preukázalo, že doslovne „znamením šelmy“ je poznačený každý jedinec. Zatiaľ akoby chýbala inžinierska aplikácia, ktorá by účinne dovolila priebežne zberať a využívať informáciu o každom organizme – zatiaľ !!!? Doteraz sa napríklad armády báli využívať biologické zbrane v dôsledku vlastného ohrozenia. Poznaním ľudského génového vybavenia sa otvoril priestor pre aplikácie, ktoré veľmi presne a cielene dovolia „vyhľadať“ a následne vyhladiť z povrchu zeme „nežiadúcu časť populácie“ vybavenú určitým genofondom (vzhľadom na technologický pokrok niektorých štátov v tejto oblasti odhadujem, že sa takéto zbrane zjavia v priebehu cca 6 rokov). Implantácia biočípov v porovnaní s týmito možnosťami, je len slabým odvarom priestoru ktorý poskytuje vládam štátov biotechnológia. Uplatnením tejto technológie sa napríklad opäť rozostri hranica vojnového konfliktu. V praxi to môže znamenať, že vojnový konflikt nebude možné rozpoznať napríklad od prirodzenej epidémie, prírodnej katastrofy a pod. Napríklad vplyv feromónov na pohyb a správanie hmyzu je toho príkladom. Pokiaľ elektronické prvky je možné v živej hmote identifikovať u biologického materiálu je to bez výskumu takmer nemožné. V danej oblasti bude naša individuálna obrana proti reakčným vládam možná iba vďaka novej vednej disciplíne crateológii – vedy o ukrývaní. Žiaľ a práve v tejto oblasti výskumu je financovanie vlád, ktoré na to majú dnes mimoriadne štedré.

25437

5.3.2004 22:17

Znamení šelmy

eirp 212.?.?.?

terorismus je dle meho nazoru jen dalsi komponenta "znameni selmy".
Domnivam se, ze az opadne strach (a tim take manipulovatelnost) lidi, objevi se neco silnejsiho, napr. hrozba UFO :|

26252

2.3.2005 10:27

Zajimave_nejnovejsi

neocipovany matyf (zavináč) quick (tečka) cz 217.?.?.?

[velký smích] No a taky můžou ty čipi pomoct al-Kajdě a Abú Músou Zarkávímu a jejich nástupců k přesnějšímu navedení trhaviny (letadlo, raketa , sebevrazedný bojovnik za svobodu) na místo s největší hustotou očípkovaných lidí (ovcí) [chechtot]

30339

Příspěvků: 48

10.12. 07:59 Rado  Znamení šelmy
10.12. 08:12 Aldo  Znamení šelmy
10.12. 15:54 Lev  RE: Znamení šelmy
12.12. 11:08 fettgesicht  RE: Znamení šelmy
10.12. 08:48 ladA  Znamení šelmy
10.12. 08:51 chuck  Znamení šelmy
10.12. 09:50 lancelot  Znamení šelmy
10.12. 09:53 Darksun  Znamení šelmy
10.12. 15:10 Aldo  RE: Znamení šelmy
10.12. 22:23 Cygnus  RE: Znamení šelmy
11.12. 18:12 teofil  RE: Znamení šelmy
12.12. 11:55 Silencer  RE: Znamení šelmy
12.12. 19:27 Cygnus  RE: Znamení šelmy
10.12. 13:22 Petr Rehak  Znamení šelmy
10.12. 14:10 Peleška Milan  Znamení šelmy
10.12. 15:46 Miloslav Ponkrác  RE: Znamení šelmy
10.12. 23:40 Karel z Čech  RE: Znamení šelmy
11.12. 15:00 Toom  RE: Znamení šelmy
11.12. 20:58 Miloslav Ponkrác  RE: Znamení šelmy
12.12. 03:24 Peleška Milan  RE: Znamení šelmy
12.12. 12:41 Milan  RE: Znamení šelmy
13.12. 00:27 Peleška Milan  RE: Znamení šelmy
13.12. 00:55 Jan Novák (I. Písecký)  RE: Znamení šelmy
12.12. 11:13 Jan Novák (I. Písecký)  RE: Znamení šelmy
11.12. 00:16 Caleb  RE: Znamení šelmy
11.12. 15:23 Vladimír Stwora  Tohle dnes uveřejnili na BBS
10.12. 16:42 Jiří Táborský  Znamení šelmy
10.12. 19:01 Tom  RE: Znamení šelmy
10.12. 19:35 Jiří Táborský  RE: Znamení šelmy
10.12. 19:42 Vladimír Stwora  RE: Znamení šelmy
10.12. 22:04 Jiří Táborský  RE: Znamení šelmy
10.12. 23:27 Alex Juchelka  RE: Znamení šelmy
11.12. 00:32 Dr.Benway  Viditelne
11.12. 01:50 Alex Juchelka  RE: Viditelne
11.12. 00:54 Caleb  RE: Znamení šelmy
11.12. 01:47 Alex Juchelka  RE: Znamení šelmy
10.12. 21:18 Tom  RE: Znamení šelmy
10.12. 22:13 Jiří Táborský  RE: Znamení šelmy
10.12. 23:00 Tom  RE: Znamení šelmy
10.12. 18:03 Atom  Znamení šelmy
10.12. 18:56 Karok Ondrias  Znamení šelmy
11.12. 08:43 nitram  Znamení šelmy
11.12. 11:12 (e)  Big brother is watching...
12.12. 03:27 Jan Fojtík  Snad se toho nedožiji
17.12. 11:05 Robert Nohejl  Znamení šelmy
05.02. 14:37 Yeegmen  So “znamením šelmy“ žije každý z nás!!!!
05.03. 22:17 eirp  Znamení šelmy
02.03. 10:27 neocipovany  Zajimave_nejnovejsi

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 729