Diskuze k článku

Bush v Iráku

Příspěvků 72

28.11.2003 17:37

Pan Stwora alias Nero

Peter Gulder peter (tečka) gulder (zavináč) zoznam (tečka) sk 213.?.?.?

V clanku pisete:

Domnívám se, že Bush má něco z císaře Nera v sobě. I on prokázal zbabělost, když desertoval od svého oddílu, aby se vyhnul službě ve Vietnamu. I on ukázal absolutní pohrdání lidmi a národy. A i on je přesvědčen o své mimořádnosti. Teatrální, prázdná gesta, tak typická pro Nera, jsou Bushovi vlastní.

Vy sa domnievate na zaklade Vasej uzastnosti. Ukazuje absolutne pohrdanie zdravym rozumom a verite Vasim snom. Vo Vasich casto az :hnedych: clankoch urazate ine narody a ludi. Preco? Ste tiez presvedceny o svojej mimoriadnosti? Teatralne, prazdne napodobnenie k Nerovi su Vam vlastne.

V květnu přistál Bush stíhačkou (lépe by bylo znělo byl dopraven stíhačkou) na letadlové lodi a ve vojenské uniformě na pozadí hlavní děl oznámil národu a světu, že boj skončil, mise je splněna.

Tu nas opat presviedcate, ako lahko narabate s faktmi. Pokial si spominam, Bush oznamil koniec hlavnych vojenskych akcii a ze je pred nimi este dlha cesta k novemu Iraku. Dalej sa snazite nam vysvetlit, ze sice to oni povedali, ale vzali to spat. Situaciu sledujem velmi pozorne, ale nic taketo sa naozaj nestalo! Ten prejav si totizto dobre pamatam.

Čím více sleduji počínání toho muže, tím více se bojím.

Ano, to je presne Vas problem. Strach. Bojite sa vsetjeho, co nie je ako vy! Bojite sa kazdeho, kto ma iny nazor. Bojite sa zidovskeho spiknutia, zidovskej loby, americkej vlady.

22242

28.11.2003 18:13

RE: Pan Stwora alias Nero

Rado 24.?.?.?

Reakce na 22242

>Tu nas opat presviedcate, ako lahko narabate s faktmi. Pokial si
>spominam, Bush oznamil koniec hlavnych vojenskych akcii a ze je
>pred nimi este dlha cesta k novemu Iraku. Dalej sa snazite nam
>vysvetlit, ze sice to oni povedali, ale vzali to spat. Situaciu
>sledujem velmi pozorne, ale nic taketo sa naozaj nestalo! Ten
>prejav si totizto dobre pamatam.

To ste vazne taky magor? Ved to bolo vsade rozmazavane, ze biely dom spatne zmenil text Bushovho prejavu. Do spojenia "koniec vojenskych akcii" dodatocne, dost dlho po samotnom prejave pridali slovo hlavnych. Velmi dobre si to pamatam, narozdiel od Vas. Nabuduce si aspon taketo detaily overte aby ste sa nemuseli strapnovat.

22245

28.11.2003 18:25

RE: Pan Stwora alias Nero

Rado 24.?.?.?

Reakce na 22245

Teraz si musim priznat, ze ja som magor. Bush skutocne na lodi povedal, ze hlavne operacie sa skoncili, ale na strankach bieleho domu bolo to slovo vynechane (urcite nie nahodou). Az neskor bolo opat pridane do textu, co bolo dovodom na kontroverzie.
Faktom ale ostava, ze skorsie vyhlasenia bieleho domu hovorili o skonceni vojny a o tom, ze ziaden partizansky odboj sa nekona. To si pamatam dobre.

22249

29.11.2003 20:12

RE: Pan Stwora alias Nero

hrac 80.?.?.?

Reakce na 22249

Bush skutecne rekl ze hlavni boje skoncily....nekdo kdo je zamestnan psanim textu tohle sluvko vynechal a pote vznikla tahle pitomost...venuji se tomu na lupe.cz..

22289

28.11.2003 18:38

RE: Pan Stwora alias Nero

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 22242

To je tak naivní příspěvek, že se ani nevyplatí jej vyvracet. Ale na jednu výtku přeci jen zareaguji.

>Tu nas opat presviedcate, ako lahko narabate s faktmi. Pokial si
>spominam, Bush oznamil koniec hlavnych vojenskych akcii a ze je
>pred nimi este dlha cesta k novemu Iraku. Dalej sa snazite nam
>vysvetlit, ze sice to oni povedali, ale vzali to spat. Situaciu
>sledujem velmi pozorne, ale nic taketo sa naozaj nestalo! Ten
>prejav si totizto dobre pamatam.

Tady je odkaz na příslušnou změnu: http://www.thememoryhole.org/pol/iraq-combat/. Totéž doplním do článku.

22253

29.11.2003 15:59

RE: Pan Stwora alias Nero

Peter Gulder peter (tečka) gulder (zavináč) zoznam (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 22253

Trosku sa mylite. Treba vidiet rozdiel v tom, co bolo na stranke a co Bush povedal. Skuste si pohladat ten prejav - tam naozaj povedal ze "hlavne" vojenske operacie sa skoncili.

To, ze to poplietol nejaky administrator alebo kto na ich stranku udaje nahadzuje nic neznamena.

Kludne mozete zareagovat aj na ostatne veci.

To je tak naivní příspěvek, že se ani nevyplatí jej vyvracet. Ale na jednu výtku přeci jen zareaguji.

Tak naivne ste to pochopili, ze ste si neuvedomili, ze Bush si sam netvori web bieleho domu.

S pozdravom
Peter Gulder

22286

30.11.2003 16:07

RE: Pan Stwora alias Nero

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 22286

>To, ze to poplietol nejaky administrator alebo kto na ich stranku
>udaje nahadzuje nic neznamena.

Ubohý popletený administrátor. [velký smích] Tak tady máte odkazy na další změny: http://www.differentstrings.info/archives/002813.html a tady dokonce článek na Lupě, kde je malinko více detailů: http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3118

22323

30.11.2003 18:16

RE: Pan Stwora alias Nero

hrac(kryci jmeno-Mose) Mose (zavináč) Aman (tečka) il 80.?.?.?

Reakce na 22323

Vy jste si ten clanek a naslednou diskuzi jak tak sleduji vubec necetl.... [chechtot] [chechtot]

22329

2.12.2003 2:00

RE: Pan Stwora alias Nero

Peter Gulder peter (tečka) gulder (zavináč) zoznam (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 22323

Jeho neomylnost pan Stwora I,

k chudakom omylnym administratorom sa ani vyjadrovat nebudem.
Tie linky, ktore ste poslali, su sice zaujimave, ale stale nedokazuju, to co tvrdite v clanku: oznámil národu a světu, že boj skončil, mise je splněna. .... Washington byl nucen žehlit a vysvětlovat. Nakonec začali tvrdit, že Bush nikdy neřekl, že by boje skončily. Pouze řekl, že hlavní boje skončily.

Preto iba zopakujem, to co som uz napisal: Tu nas opat presviedcate, ako lahko narabate s faktmi.

Nesnazte sa nas presvedcit o tom, ze nevidite rozdiel v tom, co niekto povie a ako to niekto iny poda.

Nesnazte sa nas presvedcit silou mocou o Vasej "pravde", aj ked nemate ako.

S pozdravom
Peter Gulder

22369

30.11.2003 0:43

RE: Pan Stwora alias Nero

hrac 80.?.?.?

Reakce na 22253

Pane Stwora tohle neni dukaz,ze to nerekl!....opravdu nevim kdo je tu naivni...

22300

26.1.2007 2:04

RE: Pan Stwora alias Nero

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 22242

Ten Slovák, co tu píše, je magor. Plán Usámy nebylo zlikvidovat USA tím, že jim zbourá WTC, ani nechtěl američany ustresovat k smrti - jeho plán byl vehnat kámoše jeho táty Bushe do války s Irákem a tím spojit muslimský svět proti USA. A výsledek? Irák je před občanskou válkou, rodinný přítel Bush je na dně své popularity, a všichni muslimové jsou na USA řádně nasraní. A Usáma? Tomu se až na pár drobných detailů plán povedl - a sedí si vysmátej někde v jeskyni v Pákistánu (nikolv v Afíkově, kde amíci operujou). Slovák je magor a total neví wo co go, a Bush jakbysmet. Zdravím [smích]

30543

28.11.2003 17:59

Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

No, já se světového židovského spiknutí nebojím, ale je fakt, že současná americká vláda je to nejhorší, co nás zde za posledních třicet let potkalo. Její představitel neuměl ani správně vyslovit jméno Nevada během jeho návštěvy tohoto státu a o jeho irácké politice se nebudu ani zmiňovat. My chytřejší Američané se za něj jenoznačně stydíme, těm druhým nezbývá než mávat vlajkami...

K přistání na letadlové lodi - Bush se distancoval od transparentu s nápisem "Mission Accomplished", který tvořil pozadí jeho projevu. Prý to tam dali námořníci z letadlové lodi, ti zase tvrdí, že to byl Bílý Dům...

22244

29.11.2003 20:16

RE: Bush v Iráku

hrac 80.?.?.?

Reakce na 22244

neslysel jste ze bush ma vrozenou nemoc nevim jak se jmenuje a jejim znakem je treba spatne vyslovovani slov?...proto z jmena Aznar Bush dela Aznara..a podobne...podotykam ze tato nemoc nema nic spolecneho s iq..[smích]

btw2:asi jsem to poslal dvakrat

22290

29.11.2003 23:21

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22290

Pane Hráči, nezaregistroval jsem Vaše přeposlání příčin Bushovy "vady řeči", ani jednou, můžete aspoň uvést link?

Pokud jsem ale Vaši filipiku na obranu současného amerického presidenta pochopil správně, tak on JE nemocnej a JEŠTĚ (navíc) blbej? No, to už nám opravdu není pomoci...

22296

30.11.2003 0:29

RE: Bush v Iráku

hrac 80.?.?.?

Reakce na 22296

Z toho smajlika za tremi teckami rozhodne nejde dedukovat to co jste napsal...ja jen ze Vy takovy inteligent a neznate sveho "nepritele"....[smích]

22298

30.11.2003 2:17

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22298

Naopak, rád se nechám poučit - kde je link o Bushově vadě řeči?

22302

30.11.2003 10:52

RE: Bush v Iráku

hrac(kryci jmeno-Mose) Mose (zavináč) Aman (tečka) il 80.?.?.?

Reakce na 22302

Omlovam se ze jsem na poprve nereagoval....videl jsem to v Tv v poradu diagnoze kde mj. bylo toto receno jako zajimavost o Bushovi.
S linkem si budete muset poradit sam...

22312

30.11.2003 15:13

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22312

Aha, no tak já to budu brát tak, že jste si to vymyslel, nebo přinejmenším špatně pochopil (na americké televizi říkají pořád, že se těší nejlepšímu zdraví) a když sem nějaký link časem dáte, tak možná uznám, že jste měl pravdu a můžeme pokračovat... [mrknutí jedním okem]

22317

30.11.2003 18:19

RE: Bush v Iráku

hrac(kryci jmeno-Mose) Mose (zavináč) Aman (tečka) il 80.?.?.?

Reakce na 22317

Samo ja Vas do niceho nenutim..touto nemoci trpi i soucasny prezident USA... [smích] ...=nejspis jsem to nepochopil..
btw:pohledam nejaky link...potom dam vedet.

22330

2.12.2003 15:23

RE: Bush v Iráku

Aja 24.?.?.?

Reakce na 22312

...ze vam skacu do hovoru,pokud vim,hovori se o tom,ze Mr.Bush trpi tzv.dyslexii.Kam me chabe znalosti sahaji...je to porucha cteni,respektive spatna koordinace mezi zrakem a sluchem.Problem se projevuje v rychlosti cteni,porozumeni ctenemu textu,prehazovani pismen a domysleni textu.
..na tehle adrese se o tom zminuji(nasla jsem jich vic,ale jen ve francouzstine-ach,ti zakerni frantici,ze??-,verohodnost posudte sami).http://www.mastalka.cz/usvol2000.html

22385

2.12.2003 17:13

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22385

No, zde to máte přímo od presidenta...

http://www.cnn.com/2000/ALLPOLITICS/stories/09/12/bush.dyslexia.ap/

22391

2.12.2003 18:20

RE: Bush v Iráku

Aja 24.?.?.?

Reakce na 22391

No vida,a mame hned jasno,dyslexii trpi jeho bratr.

22393

3.12.2003 22:26

RE: Bush v Iráku

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 22385

Třeba Bushik soutěží s naším komikem z Červeného Hrádku, pro kterého také neexistoval žádný rozdíl mezi brojlerem a bojlerem. Jenomže Bilak byl o něco starší a měl už na hloupost v důsledku senility nárok.

22443

4.12.2003 17:40

RE: Bush v Iráku

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 22443

Pane Karel, být Vámi, tak nepoužívám přídomku "z Čech", když si pletete velikány českých dějin. Je mi až trapno, opravovat Váš český omyl z Ameriky.

Z interview s Milošem Jakešem, 1999:
Reportér:"Pojďme na chvíli zpět do doby, kdy jste byl generálním tajemníkem. Projev, který jste pronesl v Hrádku u Plzně, se vám příliš nepovedl, viďte?"
Jakeš: "To nebyl projev, ale odpověď na dotazy. Projev byl deset minut a pak jsem odpovídal zcela bezprostředně na dotazy, které mi dávali. A jestliže jsem se přeřekl a řekl místo brojleru boiler, tak to snad ti lidi nejsou tak blbí, že by si mysleli, že já to nevím. Za prvé jsem elektrikář, tak vím, co je to boiler. Za druhý jsem se léta zabýval zemědělstvím, a tak vím, co je to brojler. Na tomto postaví celou genezi, že Jakeš, to je negramotný člověk. Vždyť tohle je odporný. To nemá obdoby. Tak znevažovat, zesměšňovat člověka."

Tohle je ovšem čajíček proti Jakešově projevu v Hrádku. To byla klasika. Tím ale nechci ani v nejmenším tvrdit, že byl blbější než Bush junior.

22475

28.11.2003 18:20

Bush v Iráku

Peter Veliky 205.?.?.?

Uz je to tady !
Nezalezi co Bush udela, na vse se najde zuriva kritika!!
Ja myslim ze to byl jeho nejlepsi PR tah.
Oni by ti Americane meli zpakovat v Iraku kufry a nechat muhamedy at se jedna sekce vrhne na druhou.
Do demokracie, anebo jakekoliv slusne lidske spolecnosti maji tyhlety staty jeste moc a moc daleko.
Nejnovejsi zprava:
Dnes zatkli v Italii skupinu peti muhamedu (privandrovalcu do Italie z North Afriky, Tunisu atd)kteri planovali bomby ve Spanelsku a v zemi svych hostu..

22247

28.11.2003 20:05

RE: Bush v Iráku

Čertíkbertík certikbertik (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 22247

"kteri planovali bomby ve Spanelsku a v zemi svych hostu.."

.....a proč by neplánovali,když vojáci obou zemí jsou momentálně okupanti Iráku.

22262

28.11.2003 22:08

RE: Bush v Iráku

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 22247

>Dnes zatkli v Italii skupinu peti muhamedu (privandrovalcu do Italie z North Afriky, Tunisu atd)kteri planovali bomby ve Spanelsku a v zemi svych hostu..

Nebojte, oni je zase v tichosti za cas propusti, az se ukaze, ze jde o izraelske obcany, jako tomu bylo v pripade Al-Kajdy v Indii nedlouho pred 11.9.2001, dale pak i toho dne sameho a take napriklad pri zatceni "teroristu" v Palestine atd... Vzdy probehly medii zpravy, ze byli zatceni podezreli ze spachani ci planovani teroristickeho utoku (prislusejici samozrejme ke Al-Kajde), ale to, ze bylo nasledne zjisteno, ze jde o Izraelce uz nikdo neodvysilal...

22266

29.11.2003 11:57

RE: Bush v Iráku

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 22247

Nechcete napisat nieco aspon trochu na urovni, aby sa s vami dalo normalne debatovat?
napr. veta Do demokracie, anebo jakekoliv slusne lidske spolecnosti
mozte my vysvetlit ktoru slusnu ludsku spolocnost myslite?

22276

28.11.2003 18:24

Bush v Iráku

Peter Veliky 205.?.?.?

Pan Juchelka napsal:
.....My chytřejší Američané se za něj jenoznačně stydíme, těm druhým nezbývá než mávat vlajkami...

Na Americana umite docela dobre Cesky, to se musi uznat!
Pokud jste tam tez privandroval jako ja do Kanady, tak jste nenapravitelne klasifikovan jenom jako..Naturalized American'.
Coz je moc a moc velkej rozdil od pravych Americanu.
Ano, ti mavaji vlajkami..

22248

28.11.2003 19:22

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22248

Naturalizovaný nebo ne, jaký je mezi tím rozdíl? Ne, že by mi na názoru nějakého "přivandrovalce do Kanady" (Vás) záleželo, ale pochybuji, že jste to schopen vysvětlit i sám sobě...

V mém příspěvku byl navíc důraz na "chytřejší" - státní příslušnost s tím nemá co dělat, Vás si například dokážu představit, jak máváte americkou vlajkou i v Kanadě [smích]

22256

29.11.2003 20:17

RE: Bush v Iráku

hrac 80.?.?.?

Reakce na 22256

hm...vy chytrejsi se stydite..a ti inteligentnejsi mavaji...preberte si to sam..[smích]

22291

29.11.2003 23:14

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22291

Máte pravdu pane Hráči, asi zas tak chytrý nebudu - nenapadlo by mě kupříkladu, že by si někdo mohl vysvětlovat mou poznámku tímto způsobem (i když zatím to vypadá, že jste jediný)...

22295

30.11.2003 0:30

RE: Bush v Iráku

hrac 80.?.?.?

Reakce na 22295

Ano to muze uzce korelovat s vyskytem inteligentnich jedincu na tomto webu...[smích]

22299

30.11.2003 2:21

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22299

OK, tenhle argument jste vyhrál... [smích]

22303

28.11.2003 20:05

Bush v Iráku

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Já už bych nechal Bushe na pokoji.Myslím,že naprosto trefných
odsouzení tohoto troglodyta už bylo dost.
Spíše bych se zaměřil na celou jeho partu.Tam budou autoři
současného marasmu.
A antickou postavu Nera lze jen velmi těžko srovnávat
s člověkem 21. století.Ta společnost byla tak jiná a vyznávala
úplně jiné hodnoty.A údajné pronásledování křesťanů je také
přitaženo za vlasy. Je to hodně PR církve.
V antice bylo podobným způsobem nakládáno s každým, nejenom
s křesťany. Nero byl a měl statut majitele celé říše,
takže si mohl de jure s čímkoliv dělat co chtěl.
Všechno ,co učinil bylo podle práva.
Třeba naříl Petroniovy aby umřel.A to se ani neobtěžoval mu takový výrok říci osobně. Jenom poslal nějakého svého komořího,který Petroniovy řekl,že si císař přeje,aby umřel. A on si podřezal žíly při večeři s hosty současně se svou oblíbenou otrokyní.

22263

29.11.2003 1:27

RE: Bush v Iráku

djb 194.?.?.?

Reakce na 22263

Pane Peleska,
moje reakce bude trochu od veci, ale snad projde[smích].
Chtel bych totiz rict, ze me se prirovnani Bushe k Neronovi(polatinstene Nero) nejznamejsimu pronasledovateli krestanu moc libi. Verim, ze V.Stwora si z nepreberne palety historickych postav prislusnych kvalit(a ze jich je!) vybral Nerona mimodek a ciste nahodou. A stalo by(samozrejme jako zajimavost) se v teto analogii zavrtat hloubeji. Duvod je gematrie - hledani numerickych vyrazu slov.
Klasicka hebrejstina a rectina totiz nemely cislovky a tak k zaznamu cisel uzivaly pismen, prvni pismeno abecedy=1, druhe=2 atd. Pokud sectete slovo Neron(jeho hebrejsky prepis, pochopitelne) dostanete bajnych 666. Dokonce v jednom z nejdulezitejsich rukopisu Bible z 5. stol se misto 666 vyskytuje 616, coz je soucet slova Nero. Tyto dve fakta se berou jako padny duvod, ze ona bestie ze Zjeveni ma byt prave Neron. Bylo castym zvykem uzivat cisla misto jmena, pokud chtel pisatel nekoho oznacit, ale tak, aby jen zasveceni vedeli o koho jde.
No a pokud je Neron znova na scene, tak nam ta Bushova apokalypsa skutecne pekne vychazi...
Nerikam, ze to je smysluplna uvaha, ze Stwora je prorok[smích] a my mame ocekavat konec sveta dle biblickeho proroctvi. Jen chci nadhodit krasu toho prirovnani.

22272

2.12.2003 2:07

RE: Bush v Iráku

Peter Gulder peter (tečka) gulder (zavináč) zoznam (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 22269

Ahoj,

suhlasim s Vami, len by ma zaujimalo Vase meno.
Je skutocne alebo len "reakcia" na naseho poslanca (nepredpokladam, ze by ste to boli vy - prispevky na to nesedia).

Mozte odpovedat kludne aj mailom.

22370

29.11.2003 2:25

Nedalo by se to snad nazvat:"Nestoudne vydirani?"

Lev 172.?.?.?

Prevzato z BL: kraceno
28.11.2003
Britská charitativní organizace umlčena z USA
Jedné z nejznámějších a nejrespektovanějších britských charitativních organizací, Save the Children, bylo nařízeno ze Spojených států, aby přestala kritizovat vojenský útok proti Iráku. Interní emailová korespondence z britského ústředí této organizce svědčí o tom, že čelní představitelé americké pobočky Save the Children vyvinuli obrovský tlak na své britské kolegy, aby přestali kritizovat americko-britskou koalici za porušování Ženevských dohod, tím, že koaliční armády zablokovaly humanitární pomoc. Vzniká z toho závažná debata hrozbě nezávislosti mezinárodních charitativních organizací.

Ve čtvrtek vysílal britský rozhlas závažný pořad, z něhož vyplynulo, že mezinárodní humanitární pomoc Západu, Spojených států i Evropské unie mnoha chudým zemím světa byla drasticky seškrtána a většina těchto finančních prostředků byla přesunuta s katastrofálními důsledky pro postižené země a jejich obyvatele na znovuvýstavbu Iráku. Američtí činitelé v pořadu BBC otevřeně přiznali, že podobně jako v období studené války jsou ochotni poskytovat humanitární pomoc pouze zemím, které budou prosazovat proamerickou politiku.


22274

29.11.2003 12:19

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V Australii se Tv mohla pretrhout ve zpravodajstvi ,jak Bush priletel pozdvihnout bojovou moralku ,zatimco "Donald"Rumsfeld organisuje dalsi davku 100 000 vojaky na roznaseni demokracie do sveta pomoci bajonetu.Pecena kruta v rukach Bushe a jak obsluhuje byl zarny okamzik pro vojaky a mnozi do kamer priznavali ,ze "se citi mnohem lepe" ve svem bojovem nadseni,ale otazka je ,je tomu zkutecne tak ,aby vojak ,ktery se nacpe krutou sel do ulic v Bagdadu ,kde kazde mijici auto ,muze byt jeho konec ,vrzenim granatu,palbou z okna a nebo prekvapivym pouzitim nozu,tak ,jak posledne a zariznout okupanta ,jako kru.......,prilis kruta zkutecnost,ale zkutecna,denodenni,vzdyt kazdym dnem tam jejich vojaci umiraji,kdosi napsal ,zda by nebylo lepsi ten olej zase kupovat ,nez jej tak draho "osvobozovat".
Kolik Amerika potrebuje mrtvych ,aby poznala ,ze se na bodacich v Iraku neudrzi a nebo ,jak v Americe obcanum bude se libit jezdit autem na iracky "olej"-benzin,kdyz nekdo z jejich rodiny ,tam zustane a nebo prijde domu v pytli?

22277

29.11.2003 12:35

Bush v Iráku

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 62.?.?.?

Římský císař Nero (54 až 68 n.l.) se proslavil nejen vraždami svých odpůrců, zapálením Říma, pronásledováním křesťanů a celou řadou dalších zvrhlostí, jaké si dříve nikdo nedovolil
Toto pojetí císaře Nera není úplně pravdivé. Historie mu tak trochu pod dojmem H. Sinkiewice křivdí. Caligula byl opravdu o mnoho a mnoho zvrhlejší a i "dobrák" Claudius měl těch odstraněných odpůrců na svědomí víc. A ten zapálený Řím je pomluva. Státní moc to tenkrát sváděla na křesťany a křesťané zase po staletích na Nera. Svatoušek to opravdu nebyl, ale například se "neproslavil" žádnými válkami.

22278

29.11.2003 15:27

RE: Bush v Iráku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 22278

Děkuji. Beru. Já vím, že přišli ještě horší. Ale to, že přinutil Senecu, aby si vzal život, to mu neodpářou. [smích]

22283

1.12.2003 5:34

RE: Bush v Iráku

Kolemjdouci 202.?.?.?

Reakce na 22278

Dobry den, co jsem se ja docetl, tak faktem asi je, ze Nero zapalit Rim osobne nemohl, protoze tou dobou byl mimo (snad v Antiu ci kde), ale nejspise to nechal naridit, procez svedci, ze jiz nekolik dnu pote mel k dispozici velmi podrobne plany "budouciho Rima", jejich nakresleni by trvalo nekolik mesicu. Navic onen pozar se skladal ze dvou a ten druhy byl jednoznacne zapalen tak, aby spalil vse, co prvni jiz nemohl. "Luza" (po pozaru o cca 50% zredukovana) potrebovala obetniho beranka, coz jim Nero v krestanech bohate poskytl. Pozar byl "genialni" tah, kterym zabil 2 mouchy jednou ranou (zbavil se barabizen luzy pro novy Rim a krestanu). Myslim, ze Hitler se svym pozarem risskeho snemu a honu na komunisty (posleze na vsechny oponenty) byl jen pouhym plagiatorem...[smích]
2 nekdo pred: Petroniovi sice sebevrazdu Nero naridil (lepe receno to bylo na popud jeho prave ruky), ale bylo to i pisemne. Faktem je, ze Nero proti Caligulovi byl skutecne jen bridil...[smích]
2 V.Stwora: Priznejme si, ze Seneca moc popularni nebyl (myslim, coby "umelec"[mrknutí jedním okem] a jeho narizena sebevrazda "uchranila usi" mnoha Rimanu pred jeho pokusy o divadelni tvorbu...[smích]

22351

29.11.2003 13:15

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jakoby nemeli svych starosti dost!!!!
YELLOWSTONE NATIONAL PARK FEARS MASSIVE VOLCANIC ERUPTION UNDER YELLOWSTONE LAKE
RISING "DOME" 2100 FEET AROUND AND 100 FEET HIGH HAS DEVELOPED UNDER THE LAKE
Yellowstone National Park sits atop one of the Earth's few "super volcanos" which measures 45 miles long and 30 miles across. The volano has over 10,000 steam vents. If it blows, it could wipe out half the United States!

Earlier this year, sections of Yellowstone Park had to be closed to visitors because the ground had heated to 200 degrees! This is VERY VERY bad!
EURO RISES TO RECORD HIGH AGAINST U.S. DOLLAR. HITS $1.20
THE ONCE MIGHTY U.S. DOLLAR CONTINUES ITS SLIDE INTO OBLIVION
Foreign investors have lost confidence in US Money. Soon, it will be worth nothing. When that happens, banks will close, ATM's will be shut off and credit cards will not work. You will NOT be able to get to anything you may have sotred in a bank safe deposit box. How will YOU surivive? Prepare now! Store food, potable water, guns and ammunitBRITISH POUND HITS FIVE-YEAR-HIGH AGAINST U.S. DOLLAR
Our currency is becoming less and less valuable
The reckless spending and reckless fiscal policies of the federal government ofo the United States are to blame for this. When the dollar collapses, it will be time tohold the feds accountable in a harsh manner. Make the effort easier in advance; find out where your congressman lives!
ion. Get a gravity-fed water filter. Store up on any medicines you may need.

22279

29.11.2003 13:43

Bush v Iráku

František Hrobařík 81.?.?.?

Jen mala poznamka, Bush nedezertoval od sveho oddilu aby se vyhnul valce ve Vietnamu. Texaske narodni gardy nebyly urceny k nasazeni do Vietnamu, prave proto se tam prihlasil a tatik ho tam protlacil. AWOL byl behem staze v Alabame.

22280

29.11.2003 15:37

RE: Bush v Iráku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 22280

Děkuji za upřesnění. Je to nějaké zamotané.

www.president-bush.com/warhero.html
www.awolbush.com

22285

30.11.2003 0:51

RE: Bush v Iráku

hrac(kryci jmeno-Mose) Mose (zavináč) Aman (tečka) il 80.?.?.?

Reakce na 22285

Vubec to neni zamotane....motate to Vy...ostatne jako hodne jinych veci...

22301

29.11.2003 14:33

Bush v Iráku

Jirka Kolumberský kolumbersky (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Vcelku nezáleží na postavičce pana Bushe. Jako většinů kluků mě v určitém věku bavilo si hrát na vojáky a válčit, no a přešlo mě to. On cítí zodpovědnost za naši Západní civilizaci, a tak válčí ve zralém věku. Budiž mu to přáno, ale já si myslím, že si na tom vyláme zuby. Představa demokratického, properujícího Iráku jako blízkého spojence EU je velice lákavá, ale: Základní problém Iráku je ideový, chybí zde nejen doma uznávaná opozice, ale i charizmatická postava vůdce, na kterou si iráčané již zvykli. Za stávající situace je téměř nemožná jakákoliv politická činnost západního typu, kdokoliv se nyní veřejně prezentuje, je považován za kolaboranta. To neplatí pro různé fundametalisty, pro které je to ideální prostředí. Saddám je stále oblíben. Z uvedených důvodů to nevidím v růžových barvách. Novým vládcem Iráku asi nebude žádný demokrat, ale právě naopak, neco mezi Saddámem a sousedem Chomejním. Sny o ustavení demokratické vlády na cizích zbraních známe dobře z historie. Opravdu netuším, jak změnit pohled iráčanů na Západ, kdo to ví, ať poví.

22282

29.11.2003 21:49

RE: Bush v Iráku

Josef 12.?.?.?

Reakce na 22282

Uznavam Vase argumenty, jenom bych chtel upozornit, ze se stejnymi argumenty prisli odpurci Marshalova planu po druhe svetove valce. Tvrdili , ze zfanatizovane Nemce vezme zdemokratisovat nejmene generaci a povedlo se provest volby a vytvorit demokratickou vladu za pet let! A o Japoncich odpurci tvrdili , ze to vubec neni vzhledem k nedemokratickym tradicim a uzavrenosti zfanatizovane spolecnosti mozne vubec. Demokraticke volby a vlada byla vytvorena za sedm let. Takze silne hlasy proti demokratizaci se ozyvaly uz pred temer sedesati lety. Tehdy od opozice v USA, dnes od opozice Francie, Nemecka, Belgie,Lucenburska a ctenaru Zvedavce.

22294

30.11.2003 12:04

RE: Bush v Iráku

Jirka Kolumberský kolumbersky (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 22294

Dovoluji si podotknout, že Spojenci tvrdí: Demokratické volby budou do do roka. To je velmi krátká doba. Německo a Japonsko lze považovat za viníky rozpoutání II. světové války, proto zde byla silná vnitřní snaha očistit se a vrátit se zpět mezi ostatní technicky vyspělé, civilizované národy. Jiná situace je v dnešním okupovaném Iráku, jeho občané necítí žádnou potřebu vyjít vstříc plánům okupantů, důvodů je víc, hrozba budoucího ovládnutí země fundamentalisty je reálná.

22314

30.11.2003 17:21

RE: Bush v Iráku

Josef 12.?.?.?

Reakce na 22314

Pisete:"Dovoluji si podotknout, že Spojenci tvrdí". Koho pokladate za spojence? Problem Iraku je, ze Evropa je rozdvojena a rychle volby zadaji Francouzi a Nemci, navic jejich politika je antiamericka. Proto se ptam koho pokladate za spojence. Nadpolovicni vetsina Iracanu chce demokraciji.Problem jsou clenove byvalych gard, kteri maji k dispozici odhadem stale milion tun vybusnin a sebevrazi prichazejici ze Syrije a Iranu.
Vase besneni nad Bushem je pro Cechy normalni. Od druhe svetove USA jeste nemely presidenta, ktereho by Cesi uznali a nenadavali na nej - nic noveho. Ovsem nejste sami, cetl jsem v anglickych novinach, kde se take rozcilovali, ze Bush bude chodit kralovne po kobercich v kowboyskych holinkach a kde vezme kralovna tlumocnika aby se s tim cowboyem s texaskou anglictinou domluvila.

22326

30.11.2003 18:40

RE: Bush v Iráku

Jirka Kolumberský kolumbersky (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 22326

Spojenci nazývám stávající okupační síly v Iráku, domnívám se, že tyto síly se nebudou do budoucna rozšiřovat, naopak mám obavu, že Iráčané budou ponecháni svému osudu, a to bude velmi nepříjemné, bohužel nejen pro Irák.......

22332

30.11.2003 18:45

RE: Bush v Iráku

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 22326

Nezlobte se, ale poznámky pana Kolumberského mi rozhodně nepřipadají jako běsnění nad současným americkým presidentem. Už na začátku přece říká, že "vcelku na postavičce Bushe nezáleží...". Čechům může být Bush navíc ukradený, přál bych Vám slyšet, jak běsníme my, Američané! Rovněž Vám asi uniklo, že většina amerických velitelů v Iráku teorii bojovníků ze zahraničí odmítá a přiznává, že stále větší část irácké populace se zdá aktivně, či pasivně irácké partyzány podporovat. Celkově mi Vaše tvrzení připadají jako poměrně zdařilé papouškování propagandy americké vlády, která se zatím bohužel v otázkách Iráku mýlila naprosto ve všem. Nedělejte si tedy iluze, že Váš komentář působí o mnoho věrohodněji.

22334

30.11.2003 19:16

RE: Bush v Iráku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 22326

Pane Josefe. Co Vy ocekavate od Bileho domu ? Kdyz budu skromny, tak asi ranc v Texasu ?! Napisu Vam to tvrdeji, pokud dovolite: Vy jste typicky bushitsta. Za Nemecka se takovym lidem rikalo - hitlerovec - jinak si Vas s prominutim nemohu jinak vysvetlit.

22336

30.11.2003 20:01

RE: Bush v Iráku

Josef 12.?.?.?

Reakce na 22336

Znacce Lev!
Vase prispevky me fascinuji! Jste typicky citankovy pripad levicoveho liberala. Mylite se s tim hitlerovcem, sice se citim byt ceskym vlastencem (nacionalistou) , ale k fasismu mam daleko!

22339

30.11.2003 21:06

RE: Bush v Iráku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 22339

........ale k fasismu mam daleko!
________________________________________

Presne, jako Mr.Bush..... Nazyvat me muzete jak chcete pane Josef. Na tom v podstate nezalezi. Ale co je dulezite, pro mne samotneho, ze jsem nepodlehl akci Bileho domu a komercnim US TV ohledne vymyvani mozku. Pokud mozno tomu unikam. Mam sve vlastni presvedceni a je mi to uplne jedno, kde me moji oponenti zaradi. Pochopitelne, neda se nic jineho delat, nez nechat i Vam Vase presvedceni, ktere je pro mne nesrozumitelne a proto s nim nemohu souhlasit. Znacka Lev

22340

30.11.2003 21:18

RE: Bush v Iráku

Josef 12.?.?.?

Reakce na 22340

Souhlasim ! Kazdy svuj nazor a prinest do diskuse argumenty a ne nadavky!

22341

29.11.2003 20:34

Bush v Iráku

peter veliky 205.?.?.?

Pise pan Jirka Kolumbersky.....'Opravdu netuším, jak změnit pohled iráčanů na Západ, kdo to ví, ať poví.....'

Mel jste to podat takhle pane Kolumbersky:
'.....Netusim, jak zmenit pohled muhamedu na civilizaci....'

Ti jsou nejmene 200 let za opicemi. Jen ti jejich seijkove a 'high priests' vedi co delaji.
Ti chteji nastolit muslimskou vladu ve vsech muhamedskych statech v nicem si nezadajici s smutne proslulym Ajatolahem Chomeini (nebo jak se ten slavnej Iranskej Buh jmenoval)..

22293

29.11.2003 23:39

RE: Bush v Iráku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 22293

Ti jsou nejmene 200 let za opicemi .......
_____________________________________________

A uz jste se podival nekdy, ve vsi skromnosti, na sebe mistre Petere Veliky ?? U Vas je to asi vetsi pravdepodobnost, nez u nich. Kdybychom to teda meli vzit kulturne. Mozna, ze Vasi prapraprarodice, odtamtud pochazeli. Clovek nikdy nevi ....

22297

30.11.2003 2:36

Bush v Iráku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

zaplat panbu za pana Stworu!!! uz jsem se tak dlouho dobre nepobavil!!

22305

30.11.2003 2:40

Bush v Iráku

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

Paul Gilfeather: Bush: "Clap Me Or no EU Speech"

George Bush sa vzdal prejavu v Europskom parlamente, ked mu predstavitelia nemohli zarucit nadseny potlesk v stoji.

Popredni predstavitelia Bieleho domu povedali, ze prezident pojde do Strasbourgu recnit o Iraku len vtedy, ked vopred zaranzuju privitanie. Zdroj blizko vyjednavania vcera vecer povedal: "Prezident Bush suhlasil s prejavom, ale nastojil, ze mu musia nadsene tlieskat postojacky, ako pocas prejavu o stave Unie. Jeho ludia takisto nastojili na tom, aby tu neboli ziadne protesty a rozruchy."

Kazde vystupenie pana Busha v USA je vopred zinscenovane a v hale sa vzdy nachadzaju jeho stupenci.

Dufalo sa, ze bude recnit po tom, co minuly november v Prahe privital krajiny Varsavskeho paktu v NATO. Ale jeho odmietnutie prihovorit sa predstavitelom EU tvarou v tvar sa hodnoti ako klucovy faktor v nedorozumeni medzi koaliciou USA-Velka Britania a Europou.

Zdroj dalej dodal: "Vztahy medzi EU a Spojenymi statmi sa rychlo zhorsuju - a to veru nepomoze."


Ja by som ho prirovnal k Stalinovi. Taky maly, trochu sprostejsi, emericky Stalin.
Ked to raz rachne, skoncim za tieto riadky v lepsiom pripade asi v Jachymove.

22306

30.11.2003 3:23

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

--------------------------------------------------------------------------------
Fortunate Son, third edition
J.H. Hatfield
introduction by Mark Crispin Miller
preface by Greg Palast
"This is about a guy who stuffed his pockets and built a career on a combination of daddy’s Rolodex, political venom and rich-kid contacts... In reading Hatfield’s description of Bush’s rise to Governor of Texas, we see that history repeats itself with horrifying predictability: first as farce and then as Presidency."
—Greg Palast
Toto jeuvod ke knize ,ktera nakonec byla spalena ,protoze ,byla zde informace o Bushovi,jak se vyhnul sve ucasti ve Vietnamu,avsak podivejme se ,co rika Nostradamus ve svych predpovedi."Come the milennium,month 12,in the home of greates bpower,the village idiot will come forth to be acclaimed the leader.
Nezda se Vam to velmi presne na volby na Floride,jez dosadily volbou soudcu Bushe do Bileho domu?
Nakonec ,bych se chtel vyjadrit o inteligentnosti,kdyz si nekdo mysli ,ze jsou 200 roku za opicemi,to nemuzem rici o Cine ,ktera ,kdysi byla na vrcholu svetov ekultury,ale prekvapilo by Vas ,ze treba dodnes "nekulturne vypadajici" domorodci na Neve Guney svym zpusobem obdelavani pudy jdou tak daleko do minulosti,ze Evropa tou dobou byla v zemedelstvi velmi nerozvynuta.Mam takovy dojem ,ze kazdy narod ,sveho casu byl na urcite vysi vzdelani a nebo dovednosti.Jestlize dnesni svet povazujem za moderni,kulturni,tak proc mame tuto celosvetovou situaci,kdy nevime ,zda se zasahem "inteligentu" probudime zitra. President Bush a cela Amerika ,nema na zotpovednosti jenom sebe ,ale cely svet ,ktery muze zkoncit v jednom velkem atomovem prachu,kdyz Amerika,Rusko,Isreal a ti ostatni maji tolik zbrani hromadneho niceni ,ze zemska sous by byla az 12X15 doslova "preorana " atomovyma bombama,muzem tuto spolecnost jeste pravem nazyvat inteligentni?
To ,co je pro mnohe pohled na domorodce v Pacifiku,primitivni,tak pokud bychom prezili v tahanici o moc nad touto planetou ,tak bychom zase zacinali drevenou radlici a dlobali jsme zem klacky,mozna ,ze by i Premyslovi lycene strevice prisly vhod!!!!!

22307

30.11.2003 11:29

Přeci jenom bych jemnej rozdíl mezi Nerem a Bushem

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Přeci jenom bych jemnej rozdíl mezi Nerem a Bushem viděl.

Je tady někdo v diskusi, kdo by spáchal sebevraždu poté, co by se mu přes posly doneslo od Bushe, že na tomto světě nemá být?

Je tu někdo v diskusi, kdo by si to hodil, na Bushovo přání? Je to možná blbej dotaz, třeba by si to tu hodili všichni, ale třeba taky nikdo. Jen se ptám. Abych věděl.


22313

4.12.2003 18:13

RE: Přeci jenom bych jemnej rozdíl mezi Nerem a Bushem

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 22313

Pane Jane Nováku,

Váš, jinak zcela legitimní dotaz (Je tu někdo v diskusi, kdo by si to hodil, na Bushovo přání?), není jasný. Hodit si mašli, hodit si s Bushem, nebo hodit si jinak?

Pokud jde o mne, tak bych si na Bushovo přání nehodil ani s Ginou Lolobrigidou (když byla v nejlepším šejpu), protože bych se obával, že je to od něho zase nějaký podraz.

Já bych také neřekl, že Bush by si (alespoň ne veřejně) přál, aby si někdo, kromě machometánů, hodil šlajfku, i když teda k politické harakiri v OSN donutil i Powella. On je totiž znovuzrozený křesťan a mašle nebo štamprdle utrejchu je proti věrouce (já vím, já vím, on v ní má v díry). Takže hodit si podle jeho přání bude asi něco jiného. Ale v tomhle nechci jít do detajlů, to je Tomova parketa.

22477

30.11.2003 12:56

Bush v Iráku

Jiri G Vok jiriv (zavináč) sympatico (tečka) ca 66.?.?.?

Myslím, že Bushovi akce zavánějí také špatným svědomím.
Akce, které jsou v první řadě nezodpovědností samou, mu asi pomáhají k pocitu čistšího svědomí zrujnovaného jeho válečnými rozhodnutími.

22316

1.12.2003 5:19

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cena viteze,ale vitezstvi v nedohlednu.
The Taliban regularly mounts attacks in the rural areas and is expected to hit urban centres with greater force. "If they knew how weak we were," confided one intelligence source, "they would have done it already." Coalition forces are confined to Vietnam-style strategic hamlets from which they emerge for operations only in great force, before returning to their enclaves. Hamid Karzai's grip on power is tenuous.

'There are now an average of 130 attacks
a day on coalition forces'
Last week the Los Angeles Times reported on its front page that loads of recruits are quitting the fledgling Afghan army because of pitiful pay. The US won't provide figures, but an Afghan officer said: "We have roughly 6,000 trained soldiers, out of whom no less than 2,000 have left." The US says it plans to have 70,000 soldiers in the force; nobody has any idea from whence they will come.

22349

1.12.2003 5:26

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Breakdown of U.S.-led coalition deaths in Iraq
Sunday, November 30, 2003 Posted: 1500 GMT (11:00 PM HKT)



--------------------------------------------------------------------------------

Story Tools



--------------------------------------------------------------------------------

SPECIAL REPORT

• War Tracker
• On the Scene Map
• Commanders: U.S. | Iraq
• Weapons: 3D Models
• Coalition casualties | POW/MIA
• Special Report

(CNN) -- Following is a breakdown of the number of deaths per month since the beginning of the war in Iraq on March 20, 2003, according to military officials from coalition nations:

• November -- 100 (81 U.S., 1 British, 1 Polish, 17 Italian)

• October -- 43 (42 U.S., 1 British)

• September -- 32 (31 U.S., 1 British)

• August -- 43 (36 U.S., 6 British, 1 Danish)

• July -- 46 (45 U.S., 1 British)

• June -- 35 (29 U.S., 6 British)

• May -- 41 (37 U.S., 4 British)

• April -- 79 (73 U.S., 6 British)

• March -- 91 (65 U.S., 26 British)

22350

1.12.2003 6:41

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

O "nerovi" muzete cist i islamskych dopisu.
With Allah's Name, the Most Merciful, the Ever Compassionate

Assalamo Alaikum.

Please read the following article by Mr. Rizwan Anwar carefully. It is strongly suggustive rather convinsing that almost all terrorist acts are carried out by the Ziono-pigs and Zino-monkeys and they put the blame on Muslims and Islam. On 16th Septmeber 1982, Sharon killed over 3000 unarmed Palestinian women an girls in Shatilla Sabira camps. The Muslims in many cities of the world; London, Peris etc were going to take out candle light vigil on 16th September 2001 and suddenly an event occured on September 11 making Muslims defensive and giving up their candle light vigil. Similarly Puttin, a die hard Zino-pig and Zino-monkey demolished two buildings in Moscow and blamed the Chechens in order to get the support for his about to attacks on Chechnya. It seems the Zino-pigs and Zino-monkeys of Israel and USA got the "brilliant idea".

22353

1.12.2003 9:45

Bush x Nero

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Je dobré si uvědomit, že Neronovy čistky se týkaly v podstatě pouze privilegované vrstvy, které čítaly pár stovek (možná něco přes tisíc) lidí. Ostatním lidem byly šumafuk a za Nerona se měli líp, než před ním i po něm.
Neronův negativní obraz je dílem jednak historiků z římských provilegovaných vrstev (Suetonius a spol.), jednak křesťanských historiků, kteří mu vyčítají vcelku rozumné potlačování křesťanského moru.

22358

1.12.2003 19:02

RE: Bush x Nero

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 22358

Mno, doufám, že nám nechcete vsugerovat, že Nero nebyl tak špatnej jako Bush. Fakt ale je, že se ti dva do jednoho pytle strkat nedaj´. Především, zatímco Nero bohůmlibým způsobem "vcelku rozumně potlačoval křesťanský mor" v říši římské, Bush se celkem velmi nerozumným (alespoň to tak současně furt vypadá) bohulibým způsobem pokouší potlačovat mor machometánský mimo říši americkou.

Nero byl, na rozdíl od Bushe, také bezesporu umělecky nadán. Tvrdí se o něm, že když pozoroval požár Říma, hrál k tomu na balkóně na saxofón (nebo si to pletu s jiným státníkem?)

Když Nero diskutoval se Senecou jeho mandatorní sebevraždu jako řešení pro podezření ze spiknutí, Seneca, aby demonstroval svou oddanost ke svému bývalému žáku Neronovi, vstrčil se stoickým klidem ruku do ohně. Nero mu ovšem bez okamrknutí ten trik odmítl a do toxikologie vstoupil pojem Senecův hadí kořen. Umíte si představit, pane doktore, jaké ksichty by v té situaci dělali Bush a Dick Cheney, když známe, jaké ksichty dělají ti dva při pouhém lhaní v televizi? Ne, Nero měl klasu, to je dobré si uvědomit.

22362

1.12.2003 22:13

RE: Bush x Nero

Jeste jeden zvedavec 217.?.?.?

Reakce na 22362

Ja si myslim, ze je lze srovnavat az prilis dobre. Aba totiz maji stejny problem. Jejich styl mysleni. Bush, stejne jako
Nero je presvedceny, ze jedna v zastupeni nejake vyssi mocnosti
cimz se dostal do sfery poloboha, ktery neni za sve jednani nikomu pozemskemu zodpovedny (Nero se myslim na konci pokladal za celeho boha, coz se muze Bushovi pri jeho domyslivosti taky stat). Zbyva jen vyckat, cim nas v budoucnosti jeste prekvapi.

22367

2.12.2003 4:43

RE: Bush x Nero

Kolemjdouci 202.?.?.?

Reakce na 22362

Nero byl, na rozdíl od Bushe, také bezesporu umělecky nadán. Tvrdí se o něm, že když pozoroval požár Říma, hrál k tomu na balkóně na saxofón (nebo si to pletu s jiným státníkem?) - Hmm, ano, tvrdi se o ne, ze byl skutecne umelecky nadany, ale jeho "umelecke vystoupeni" (zpival a snad hral i na lyru), zatimco v pozadi umiraly stovky a stovky lidi a on naridil strazim zakaz haseni v urcitych lokalitach (potreboval skutecne "vycistene uzemi"[mrknutí jedním okem], bylo velmi nechutne a pouze utvrdilo nazor spolupracovniku o jeho silenosti.

22374

5.12.2003 5:30

Bush v Iráku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


9/11 Widow Sues Bush for Treason, Media Covers it UP !!

(Note to News Media -- You Are Free to Report This NOW ! -- Bush Is On His Way Out Soon !) -- Billy-Jo

The only mainstream paper to report it was the local Philadelphia Inquirer where the suit was filed Atty. Phillip J. Berg Esquire.
[Berg is a former Deputy Attorney General of Pennsylvania; former candidate for Governor and U.S. Senate; an attorney with offices in Montgomery County and an active practice in Philadelphia, PA.] He will gladly receive donations of $9.11 for legal cost at his office: 706 Ridge Pike - Lafayette Hill, PA 19444-1711

"Ellen Mariani's husband was aboard Flight 175. She says government officials were negligent" By Joseph A. Slobodzian http://www.philly.com/mld/inquirer/news/local/6836362.htm


===========


See The Suit Below: Scoop: UQ Wire: Mariani Vs Bush (Full Amended Complaint)
http://www.scoop.co.nz/mason/stories/HL0311/S00224.htm


Ellen Mariani's RICO Suit against Bush et al. http://www.nancho.net/911/mariani.html

How can we even be sure it was the Arabs? They alleged, NONE of the (8) black boxes (2 per plane) and voice recorders were ever found, even though an Arab (paper) passport was found in pristine condition in the burning rubble of the WTC evidentially placed there? They would have certainly reveal what went on in the cockpit. No Arab bodies were found, and 15 of the 19 alleged hi-jackers were not even in this country, but were in their countries or origin or working abroad.

After informed of the WTC being hit, Bush absent of any emotion, just kept reading irresolutely unshaken while America was being attacked, something unexpected from a president with leadership skills, and as if he had anticipated the event. He was promptly put on Cipro that night, even though no indication of Anthrax had been made public.

NORAD was ordered to stand down, contrary to a long standing policy to scramble jets under these circumstances.

The Pentagon was hit, but not necessarily by a huge 757 that could have never fit through the tiny hole, and left no debris. When Aluminum gets hot enough, it melts it becomes Aluminum Oxide Al2O3 and turns to sand.
The Pentagon lawn was green and lush enough to play golf, as they were fighting the fire, and later sand was brought in by truck. Where's the film from numerous cameras surrounding one of the most secure buildings in DC, and the film taken from local businesses' cameras adjacent to the Pentagon taken by the FBI? It would probably what actually hit the Pentagon.

Why was all the steel (as evidence) sold to China instead of stored, and the same crew (protected by armed guards) used that demolished and bury the rubble from OKC. It is a felony to destroy evidence, even by the US government.

What about those who had to have foreknowledge to profited from the "Puts" i.e. CIA Deputy Director Buzzy Krongard's name comes up, laundered through a German bank, as did the former head of NYSE (non-profit) who walked away with $140 Million dollars.

Bush signed WKráceno (Editor)

22491

Příspěvků: 72

28.11. 17:37 Peter Gulder  Pan Stwora alias Nero
28.11. 18:13 Rado  RE: Pan Stwora alias Nero
28.11. 18:25 Rado  RE: Pan Stwora alias Nero
29.11. 20:12 hrac  RE: Pan Stwora alias Nero
28.11. 18:38 Vladimír Stwora  RE: Pan Stwora alias Nero
29.11. 15:59 Peter Gulder  RE: Pan Stwora alias Nero
30.11. 16:07 Vladimír Stwora  RE: Pan Stwora alias Nero
30.11. 18:16 hrac(kryci jmeno-Mose)  RE: Pan Stwora alias Nero
02.12. 02:00 Peter Gulder  RE: Pan Stwora alias Nero
30.11. 00:43 hrac  RE: Pan Stwora alias Nero
26.01. 02:04  RE: Pan Stwora alias Nero
28.11. 17:59 Alex Juchelka  Bush v Iráku
29.11. 20:16 hrac  RE: Bush v Iráku
29.11. 23:21 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
30.11. 00:29 hrac  RE: Bush v Iráku
30.11. 02:17 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
30.11. 10:52 hrac(kryci jmeno-Mose)  RE: Bush v Iráku
30.11. 15:13 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
30.11. 18:19 hrac(kryci jmeno-Mose)  RE: Bush v Iráku
02.12. 15:23 Aja  RE: Bush v Iráku
02.12. 17:13 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
02.12. 18:20 Aja  RE: Bush v Iráku
03.12. 22:26 Karel z Čech  RE: Bush v Iráku
04.12. 17:40 Jiří Táborský  RE: Bush v Iráku
28.11. 18:20 Peter Veliky  Bush v Iráku
28.11. 20:05 Čertíkbertík  RE: Bush v Iráku
28.11. 22:08 Jan Jansky  RE: Bush v Iráku
29.11. 11:57 jedinecny  RE: Bush v Iráku
28.11. 18:24 Peter Veliky  Bush v Iráku
28.11. 19:22 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
29.11. 20:17 hrac  RE: Bush v Iráku
29.11. 23:14 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
30.11. 00:30 hrac  RE: Bush v Iráku
30.11. 02:21 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
28.11. 20:05 Peleška Milan  Bush v Iráku
29.11. 01:27 djb  RE: Bush v Iráku
02.12. 02:07 Peter Gulder  RE: Bush v Iráku
29.11. 02:25 Lev  Nedalo by se to snad nazvat:"Nestoudne vydirani?"
29.11. 12:19 Robert Nohejl  Bush v Iráku
29.11. 12:35 v.novotny  Bush v Iráku
29.11. 15:27 Vladimír Stwora  RE: Bush v Iráku
01.12. 05:34 Kolemjdouci  RE: Bush v Iráku
29.11. 13:15 Robert Nohejl  Bush v Iráku
29.11. 13:43 František Hrobařík  Bush v Iráku
29.11. 15:37 Vladimír Stwora  RE: Bush v Iráku
30.11. 00:51 hrac(kryci jmeno-Mose)  RE: Bush v Iráku
29.11. 14:33 Jirka Kolumberský  Bush v Iráku
29.11. 21:49 Josef  RE: Bush v Iráku
30.11. 12:04 Jirka Kolumberský  RE: Bush v Iráku
30.11. 17:21 Josef  RE: Bush v Iráku
30.11. 18:40 Jirka Kolumberský  RE: Bush v Iráku
30.11. 18:45 Alex Juchelka  RE: Bush v Iráku
30.11. 19:16 Lev  RE: Bush v Iráku
30.11. 20:01 Josef  RE: Bush v Iráku
30.11. 21:06 Lev  RE: Bush v Iráku
30.11. 21:18 Josef  RE: Bush v Iráku
29.11. 20:34 peter veliky  Bush v Iráku
29.11. 23:39 Lev  RE: Bush v Iráku
30.11. 02:36  Bush v Iráku
30.11. 02:40 Bolo Sinsaev  Bush v Iráku
30.11. 03:23 Robert Nohejl  Bush v Iráku
30.11. 11:29 Jan Novák (I. Písecký)  Přeci jenom bych jemnej rozdíl mezi Nerem a Bushem
04.12. 18:13 Jiří Táborský  RE: Přeci jenom bych jemnej rozdíl mezi Nerem a Bushem
30.11. 12:56 Jiri G Vok  Bush v Iráku
01.12. 05:19 Robert Nohejl  Bush v Iráku
01.12. 05:26 Robert Nohejl  Bush v Iráku
01.12. 06:41 Robert Nohejl  Bush v Iráku
01.12. 09:45 Jan ŠŠimůnek  Bush x Nero
01.12. 19:02 Jiří Táborský  RE: Bush x Nero
01.12. 22:13 Jeste jeden zvedavec  RE: Bush x Nero
02.12. 04:43 Kolemjdouci  RE: Bush x Nero
05.12. 05:30 Robert Nohejl  Bush v Iráku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 39 čtenářů částkou 5 666 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 488