Diskuze k článku

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Příspěvků 46

15.11.2003 1:36

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lev 172.?.?.?

Ano, uz jsem cetl podobny clanek o Sorosovi. Skutecne hodne pomohl, predevsim Madarum. ALE !! jak se po vsech tech dejinnych zkusenostech rika "duveruj, ale proveruj". Pri takovych situacich, kdy se budou veci proti Izraelitum vyhrocovat, muze nastat i strategicky zvrat. Vzdyt uz z dejin vime, ze se prodavaly zbrane i svym nepratelum - kvuli zisku. Sioniste, si budou chtit svoji nadvladu stuj co stuj ve svete udrzet. Nebude zalezet kolik to bude stat penez a nebo kolik se proleje krve - skoro to zni, jako posedlost. A hlavne nezapomente, ze v modernim svete, kdyz penize hovori, tak vsichni s napjetim naslouchaji.

21643

15.11.2003 1:55

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21643

Chyba tisku. Ve slove "napeti", jsem napsal omylem "j". Omlouvam se. Lev

21646

15.11.2003 2:26

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 21646

Jen ho tam klidně nechte, ale přešoupněte ho do textu článku.

"Soros, který je se svým měním 7 miliard dolarů ..." [mrknutí jedním okem]

21649

15.11.2003 2:41

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

malvarika 213.?.?.?

Mě také mnokrát napadlo, proč tolik lidí nemá rádo zrovna židy. Já si velice vážím těch, kteří přes fatální současnost, ač židi, zachovávají si zdravý rozum a píší podle svého svědomí . Je hrozně pošetile, jakoukoli kritiku fanatických židů a izraelské politiky, jen vytrvale a soustavně nazývat antisemitismem. To je vrchol nedemokracie a nesvobody. Na takovouhle odmítavost ke kritice přece skončili komunisté. Je s podivem, přes pověstnou inteligenci, kterou o sobě rozšiřují, si neuvědomují, že právě takováto zkratková výmluva se všem normálním lidem maximálně příčí, a že je to proti logickému uvažování? Pořád jenom mlít dokola jednu jedinou zaklínací formulku o antisemitismu, ke všemu bez jakýkoliv argumentů, (protože argumentovat nemají čím)přece nemůže nikoho soudného přesvědčit. Všichni jsme svědci toho, jak se izraelská armáda chová k Palestincům, je to ta nejhorší genocida, která je státní politikou. To, že byli židé vyhlazováni za Hitlera, sami teď naprosto bagatelizují tím, že dělají dnes absolutně to samé druhému národu. Snad se nedomnívají, že jim to má projít, pouze jen jejich ustavičným odvoláváním se na antisemitismus? To přece všechno nemůže být jenom židovským náboženstvím, ale jejich zákeřným chováním a intrikářstvím. Když lidé nějakého člověka nemají rádi, musí k tomu přece mít důvod, nedělají to jen tak ze škodolibosti. Právě za jejich chování jsou čím dále více nenáviděni. Neházím rozhodně všechny do jednoho pytle, fascinují mi ti židé, kteří si zachovávají soudnost a odvahu. Zaslouží si zvlášť v dnešní zvrácené době, plný respekt.

21651

15.11.2003 12:31

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

hrac 80.?.?.?

Reakce na 21651

Muzete mi prosim rici definici genocidy?

21668

15.11.2003 10:41

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Za me penize ,vymenim ,jakoukoliv vladu.
Financier Soros puts millions into ousting Bush

Julian Borger in Washington
Wednesday November 12, 2003
The Guardian

George Soros, one of the world's wealthiest financiers and philanthropists, has declared that getting George Bush out of the White House has become the "central focus" of his life, and he has put more than $15m (£9m) of his own money where his mouth is.
Mr Soros argues that the Bush White House is guided by a "supremacist ideology" that is leading it to abuse US power in its dealings with the rest of the world, and creating a state of permanent warfare.

He has mounted a single-minded campaign involving a book, magazine and newspaper articles as well as multi-million dollar donations to liberal groups, all aimed at defeating President Bush in the November 2004 elections, a contest he describes as "a matter of life and death".

The Hungarian emigre and finance genius has given nearly $5bn to oppose dictators in Africa, Asia and the former Soviet bloc, but now he is directing his energies at the elected leader of his adopted country.

"It is the central focus of my life," he told the Washington Post in an interview published yesterday, after announcing a donation of $5m to a liberal activist organisation called MoveOn.org. The gift brings the total amount in donations to groups dedicated to Mr Bush's removal to $15.5m.

Other pledges of cash have gone to America Coming Together (ACT), an anti-Bush group that proposes to mobilise voters against the president in 17 battleground states. Mr Soros and a friend, Peter Lewis, the chairman of a car insurance company, promised $10m.

Mr Soros has also helped to bankroll a new liberal think-tank, the Centre for American Progress, to be headed by Bill Clinton's former chief of staff, John Podesta, which will aim to counter the rising influence of neo-conservative institutions in Washington.

The 74-year-old investor, who made a fortune betting against the pound in the late 80s and against the dollar this year, is to lay out the reasons for his detestation of the Bush administration in a book to be published in January, titled The Bubble of American Supremacy, a polemic which he has half-jokingly dubbed the 'Soros Doctrine'.

In the book, he will argue that the US is doing itself immeasurable harm by its heavy-handed role in the world. "The dominant position the United States occupies in the world is the element of reality that is being distorted," he writes, according to an excerpt to be published in next month's Atlantic Monthly magazine. "The proposition that the United States will be better off if it uses its position to impose its values and interests everywhere is the misconception. It is exactly by not abusing its power that America attained its current position."

The Bush administration's "war on terrorism" cannot be won, he argues, but is instead ushering in "a permanent state of war". He uses the emotive terms like "supremacist ideology" deliberately, saying that some of the rhetoric coming from the Kráceno (Editor)

21661

15.11.2003 21:36

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

K.M. mnop_k2 (zavináč) hotmail (tečka) com 217.?.?.?

Ten Soros je opravdu veliky vedator. Kdyby nebylo Zidu a Izraele, tak by taky nemohl byt ani antisemitismus. A kdyz, tak by jeho cilem byli Arabove. Jak ten naivka prisel k tolika penezum je mi zahadou

21688

16.11.2003 1:14

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 21688

riesenim zahady je ze je zid

21691

16.11.2003 2:11

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

karel klozar koze (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

>>Ten Soros je opravdu veliky vedator. Kdyby nebylo Zidu a >>Izraele, tak by taky nemohl byt ani antisemitismus. A kdyz, >>tak by jeho cilem byli Arabove. Jak ten naivka prisel k >>tolika penezum je mi zahadou

myslim si ze _samotna existence_ Zidu antisemitismus nevytvorila

21693

16.11.2003 11:50

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

K.M. mnop_k2 (zavináč) hotmail (tečka) com 80.?.?.?

Reakce na 21693

myslim si ze _samotna existence_ Zidu antisemitismus nevytvorila


Stejne jako existence postovnich znamek nema nic spolecneho s filatelismem.

21709

16.11.2003 19:40

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21709

Nema, zalezi jak se na to podivate. Filatelismus je "sbirani" postovnich znamek, ale v podstate se nelisi treba od "sbirani" minci atp., to znamena, ze jde hlavne o to "sbirani" a uz neni podstatne, jestli predmetem jeho zajmu jsou znamky, mince nebo treba sperky.

21717

16.11.2003 2:40

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak ten naivka prisel k tolika penezum je mi zahadou.
---------------
Vy nevite nic o ,tak zvane zidovske inteligenci?
Takovy Rothchild ten podplatil telegrafisty o zprave o boji mezi Napoleonem a koalici a zorganisoval paniku ,ze koalic eprohrala ,lide na burze prodali akcie a on je zkupoval ,pak se sytuace obratila ,kdyz nechal pustit zpravu ,ze Napoleon byl porazen a stal se z mista milionarem,takhle inteligence hranicici s podvodem a kriminalitou se nazyva zidovskou chytrosti,Takovy Rockefeler,ten zase z pocatku prodaval zarucene zazracnou vodu proti rakovine,dnes se ovsem ke svemu "chytremu "pradedeckovi uz nepotrebuji znat ,zaklad na obchod byl dodan a dne sjsou vsichni vazeny obchodnici a bankeri,Ted v Australii soudi nejakeho Rivkina,ten pusobyl se svou zidovskou chytrosti "uvnitr financniho marketu",take ulil nakradene do Svycarske banky na tajne konto ,jeho spolecnikem byl Adler ,ktery udajne zkrachoval,ale miliony se nenasly,proste nad chytrost vyvolenych samovyvolencu Bozi prosretelnosti nemame a takovy Kozeny,ten prece mohl poucit lidi ,ze pustit lisku do kurniku ke slepicim neni dobre ,ale politici ti nikdy nedali na "selsky rozum" oni maji svuj rozum a hlavne stale natazenou ruku a v tom to vezi.

21694

31.1.2004 10:26

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Párátko 80.?.?.?

Reakce na 21694

Kde ste, proboha, sebral, že Rockefelerové byli židi? Jeden z mála W.A.S.P. milionářskejch rodů v U.S.A. za jehož původ můžete dát ruku do ohně.

25250

16.11.2003 2:50

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Soros obral Británii.Udělal nátlak na libru , když měla kurzové
potíže.

21696

16.11.2003 3:16

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Byt skromny zid se vzdy vyplaci!!!! Jas se mohou dostat k milionum??????
November 15, 2003
Lowy: "I am not driven by greed."

I earnt my $12m bonus: Lowy

By Teresa Ooi

BILLIONAIRE Frank Lowy has defended his $12.38 million bonus and refused to step down as head of Westfield's remuneration committee despite growing shareholder concerns.

"I am not driven by greed," Australia's third richest man and highest paid executive told shareholders at the annual meeting in Sydney yesterday. "I am driven by what I think is proper.

"I provide two things to the company. I contribute capital, like you, and I contribute my labour. I believe I am entitled to be paid for my labour irrespective of how much of the company I own."

The Westfield Holdings executive chairman's contract paid him $13.39 million 2002-03, up from $11.92 million a year earlier.

It includes a base of $932,000 and a bonus of $12.38 million this year.

But Mr Lowy defended his record, saying he headed an international group of three companies with assets worth $32 billion and a track record of 43 consecutive profit increases.
"If there is no profit, there is no bonus," he said.

In May [2003], Mr Lowy announced plans to donate $30 million from his salary to establish a think tank called the Lowy Institute for International Affairs.

21700

16.11.2003 3:30

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak, se dostali ke svym milionum,ovsem jestli kriminalitu nazyvate inteligenci,tak Vam to musi byt vsem jasne.
----------------
--------------------------------------------------------------------------------
Robert Friedman The Village Voice 22May98 World's most dangerous gangster
--------------------------------------------------------------------------------
"The enigmatic leader of the Red Mafia is a 52-year-old Ukrainian-born Jew named Semion Mogilevich. He is a shadowy figure known as the "Brainy Don" — he holds an economics degree from the University of Lvov — and until now, he has never been exposed by the media. But the Voice has obtained hundreds of pages of classified FBI and Israeli intelligence documents from August 1996, and these documents — as well as recent interviews with a key criminal associate and with dozens of law enforcement sources here and abroad — describe him as someone who has become a grave threat to the stability of Israel and Eastern Europe." — Robert Friedman

21702

16.11.2003 7:56

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antise

Frank Bousek 209.?.?.?

V dnešním komplikovaném světě existuje velmi málo široké veřejnosti známých židů, jejichž činnost a publikované názory a prohlášení můžeme my "nevyvolení" přijmout bez velké dávky skepticizmu.Jedním z nich je Noam Chomsky a pan Soros není Noam Chomsky!Jen čas ukáže ten pravý motiv dnešního rozkolu mezi Zionisty a panem Sorosem. Shalom!

21705

16.11.2003 16:22

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Vzpomínám na Sorosovu intervenci na anglickou libru.Stál za ním konklomerát bank a být to přestavitel konkrétního státu a ne podvraťák od každého kousek, vyvolalo by to možná i válku.Anglie přišla tehdy asi o 20% svého bohatsví.
Mám s tímto pánem i osobní skušenosti ještě z doby kdy se snažil takto uloupené peníze filantropně presentovat.
Založil tkz.středoevropskou univerzitu se sídlem v Praze.
Zde ho zastupoval Dr.Musil.
Několikrát jsem na něho naléhal aby realizoval alespoň něco, co měla mít v povaze tato zajímavá organizace s názvem Středoevropská univerzita.
Výsledkem bylo,že se Soros spakoval i se svou organizací a přestěhoval jí do Budapešti.
Bylo zajímavé, že zde získal zakázku na přepis a pesentaci v elektronické podobě jednání parlamentu, a tím pádem dost materiálu pro bezprecedentní lobing.

21714

17.11.2003 0:32

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pokud chcete vedet ,kdo je Soros,tak si prectete americky casopis IER,kde se pise ,jak v dobe druhe svetove valky se najednou Soros octl z Madarska v Italii ,kde se zacal zabyvat obchodem s konfiskovanym majetkem zidu z rukou nemeckych uradu ,na tom postavil Soros svuj obchod s kolaboraci,jak ani jinak nemohlo byt,svuj obchod,ze by mel stat take pred Nurimberskym tribunalem za obchodni spolupraci s okupacnimi urady.To byli jeho prvni kroky v jeho ,tak zvanem obchode.

21723

17.11.2003 10:11

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Global Gulag: Satan lives in George Soros

Satan lives in George Soros

The fiction which is interdependency has a prolocutor in the congregation of Moloch. His name is George Soros. No other single person represents the symbol and the substance of Globalism more than this Hungarian-born descendant of Shylock. He is the embodiment of the Merchant from Venice. His public reputation as an astute currency speculator is generous, while his skills as a manipulator and procurer of pain and suffering is shrouded in the footnotes of the financial journals.

Claiming to be a philanthropist, his record is literally one of being a patron for indentured enslavement.


His assault on Sterling caused the British empire to shutter. The Malaysian Prime Minister Mahathir Mohamad blamed the American billionaire for nearly ruining Malaysia's economy with massive currency speculation. And Hard-core Russian nationalists decried as "meddling" his funding of progressive newspapers and institutions in post-Soviet Russia. But his incontrovertible talent does not rest in amassing financial fortunes, it lies in his social agenda.

My Open Society will pay for My World
While it is reported widely that Soros funded groups support increased government spending, tax increases, opposes the death penalty and President Bush’s judicial nominees; it has a far more sinister scheme. In report by Neil Hrab - George Soros’ Social Agenda for America - drug legalization, euthanasia, immigration entitlements and feminism are examined. Mr Hrab point out that in the book Open Society: Reforming Global Capitalism, Soros wrote that he is: “rather leery of self-appointment, self righteous” international NGO’s. From his own site Soros proudly claims that his foundations are dedicated to building and maintaining the infrastructure and institutions of an open society. They work closely with OSI to develop and implement a range of programs focusing on civil society, education, media, public health, and human rights as well as social, legal, and economic reform. In recent years, OSI and the Soros foundations network have spent more than $400 million annually to support projects in these and other focus areas.

Double standards for an advocate of a permissive, yet regimented globe? If you think he is a friend of humanity, beware of his public attempt to influence his tribe, by insulting their benefactors. Before the Jewish Funders Network, he recently made these remarks: "There is a resurgence of anti-Semitism in Europe. The policies of the Bush administration and the Sharon administration contribute to that," Soros said. "It´s not specifically anti-Semitism, but it does manifest itself in anti-Semitism as well. I´m critical of those policies." The inevitable outcry from the usual suspects, just illustrates the orchestrated nature of the Soros effort to rationalize his own social agenda, while deflecting criticism back to his ancestral blood line. Let the Zionist defend their fears, Soros has another George to defeat . . .


Since President GeKráceno (Editor)

21727

17.11.2003 14:02

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lone 195.?.?.?

Co jsme se vlastně z článku dozvěděli? Nakolik přínosný je názor jedné soukromé osoby (jakkoli bohaté a vlivné), navíc vytržený z kontextu?
Bez židů by antisemitismus neexistoval ex definitione, v tomto smyslu jsou tedy jeho skutečnou příčinou. U většiny evropanů naší generace se odpor k židovství nezakládá na negativní přímé zkušenosti, prostě proto, že židovského v Evropě po válce mnoho nezbylo. Argumentovat tím, že když lidé židy nenávidí, určitě to má nějaký důvod je velmi povrchní a s logikou to má málo společného (tzv. vylučovací metoda důkazu - je prostě vyloučeno, aby Jára Cimrman jazzmanem nebyl)
Podle mého názoru je zdrojem antisemitismu především chytře využitá tendence každého člověka projikovat své negativní emoce a motivy - abychom si uchovali pozitivní sebehodnocení, máme sklon potlačovat vědomí vlastních potřeb, které jsou v rozporu s obecně uznávaným morálním standardem a "odhalovat" je jako motivy jednání u druhých (= projekce, jeden ze základních principů tzv. "hlubinné psychologie" - největší strach ze zlodějů má ten, kdo by sám rád kradl, ale netrouá si)
Dav nemá sice vlastní názor, ale snadno si nechá nějaký podsnunout, pokud je v souladu s jeho sklony.
Otázkou je, kdo využívá přirozené potřeby lidí hledat viníka vlastního neúspěchu v někom jiném - jsou to sami židé? To mi příliš smysl nedává, ale možná paraniodnější z vás na nějaký důvod přijdou - s chutí do toho!
Ad "všichni jsme svědky izraelské genocidy páchané na palestincích" - klasický argument typu "Každý soudný člověk vidí, že..." - ani já, ani vy nežijeme v Izraeli, takže svědky nejsme, své informace máme pouze ze sdělovacích prostředků, které ukazují to, co majitel chce, abychom viděli.
Tvrzení, že židé dělají palestincům totéž co nacisté židům má stejně chatrné základy.

21730

17.11.2003 16:40

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 21730

Tento příspěvek je asi jediný za poslední dlouhou dobu,
který by mohl být označen,že je " o něčem".
Jenom bych položil otázku,co je to vlastně antisemitismus!
Je to vlastně slovo,které nemá právní validitu , skoro výraz
o ničem a tím slovem se ohánějí rozmanití ničemové,
kteří jsou zcela jednoznačně zločinci a jak je vidět , třeba
vůbec nemají se židy nic společného.

21731

17.11.2003 23:03

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

djb 194.?.?.?

Reakce na 21730

trochu bych kontroval panu Peleskovi. Tento prispevek se mi zda totiz jako vedecky napsane nic.
U většiny evropanů naší generace se odpor k židovství nezakládá na negativní přímé zkušenosti...
Nevim co to znamena Vase generace, ja osobne jsem se u zadne generace s antisemitismem nesetkal v tom rozsahu, abych ho ni vazal.
Jde-li Vam o mlade lidi, pak pricinu hledat v projekcich je naprosto absurdni, prave proto, ze s Zidy nemaji osobni zkusenosti. Projekce by se mohli projevovat vuci Romum, Arabum, Cinanum, Vietnamcum, Ukrajincum... ale vuci Zidum??? Zidu je sice mnoho, ale urcite ne tolik, aby se v CR nebo treba v Nemecku lide obavali, ze zpusobuji nezamestnanost a zabiraji jim mista nebo, ze moc kradou, nebo cokoli. Navic toho, ze je clovek Zid si casto ani nevsimnete.
V teto kategorii bych priciny hledal elementarne. Potiz s identifikaci. Takto vznikaji spousty nacistickych, nacionalistickych, satanistickych a jinych skupin.
A za druhe, pokud se nekdo zacne zajimat o Izraelsko-Palestinsky konflikt, zacne se hrabat v historii a zkoumat u ceho vseho stali Zide, tak se muze snadno stat, ze jako antisemita skonci. Tady je zase problem v tom, ze oni opravdu byli u lecceho a ze clovek je liny myslet a velice rychle generalizuje a ziskava presudky.

Argumentovat tím, že když lidé židy nenávidí, určitě to má nějaký důvod je velmi povrchní a s logikou to má málo společného

to je naprosto logicke a samozrejme takto argumentovat, nelogicke by bylo, kdybyste na zaklade tohoto uz udelal hotovy zaver(napr.:lide Zidy nenavidi,z toho plyne,ze jsou Zide na lidi zli),to by byla povrchni blbost,ale bohuzel,99.999% veci ma svoji pricinu.to ze lide nekoho nenavidi,je prinejmensim logicky duvod,zacit se zajimat o to proc.dokonce i Vy sam pisete ze duvod je projekce(tak se zamyslete,bud to nema smysl a duvod neni nebo je a pak piste o projekcich)


Ad "všichni jsme svědky izraelské genocidy páchané na palestincích" - klasický argument typu "Každý soudný člověk vidí, že..." - ani já, ani vy nežijeme v Izraeli, takže svědky nejsme, své informace máme pouze ze sdělovacích prostředků, které ukazují to, co majitel chce, abychom viděli.


opatrne, tady na webu nevite, kdo kde zije a pouha cestina jako umisteni nestaci.
nicmene, troufam si tvrdit, ze neexistuje zadny denik, zpravodajska relace, ci dokonce televizni stanice, dostupne zde v CR, ve vlastnictvi Palestincu, ci jinych Arabu, nebo prebirajici informace ciste od arabskych zdroju. Opak byste zjistil pri stopovani Zidovskych vlivu.
Cili, to co ctu v novinach verim, ze se stalo. Pokud to je nejak upravene a neco vynechano, tak leda tak, ze pravda by byla v neprospech Izraele. Da se duvodne predpokladat, ze skutecnost bude horsi nez v novinach a ne idylictejsi.

Tvrzení, že židé dělají palestincům totéž co nacisté židům má stejně chatrné základy

tato veta smysl ma. Presto Izrael na Palestincich genocidu pacha, ackoli daleko pomaleji nez Hitler na Zidech.

21732

18.11.2003 5:05

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 21732

Možná bychom ještě mohli celou debatu rozšířit a vůbec si položit
zásadní otázku , kdo je to Žid či žid./ Budu psát dále žid
jenom s malým písmenem,kvůli zjednodušení. /
Určitě bychom mohli za žida považovat nábožensky činného
příslušníka náboženské židovské komunity se všemi znaky
jeho židovství.
Potom lze za žida považovat občana státu Izrael,který ale
o sobě prohlásí,že je židovského původu.
A tím jsme v podstatě skončili.
Jistě jsou po celém světě komunity ,které se přihlašují
k židoství,ale zase na náboženské bázi a tudíž to nejsou ti
židé o kterých je zde často psáno.
Říci o někom ,že je žid, je hodně složitá konstrukce.
Také zde jsem se dočetl,celkem slušně historicky doložená
tvrzení,že ani ty, co považujeme za židy , ve skutečnosti
židé nejsou.Pan Nohejl zde několikrát uváděl,odkud pochází
velká většina takzvaných židů,kteří nejsou etničtí,pouze
přejali náboženství.
Kam mám zařadit člověka,jehož matka je čistá židovka z Polska,
otec je čistý žid z Čech.
On se dostal jako malý kluk do Německa z emigrující rodinou.
Nikdy nikam do synagogy nechodil, ba naopak vystudoval
křesťanské gymnázium,univerzitu, celkem vlažně chodí do katolického kostela , je hrdý na svůj židovský původ a přitom velice sprostě na židy nadává a hlavně na ty v Izraeli do židovských,fašistických vrahů a sviní.Ten pán je vážený člen německé společnosti, lekárník a ve městě ,kde bydlí je velice váženým občanem.Tak kdo je to? Antisemita nebo žid.
Vůbec si myslím, že pojmenovat někoho židem,pokuď není nábožensky nebo občansky příslušný /Izrael či obec/ je takové
imaginární označení.
Spíše můžeme někoho označit, že má vlastnosti přisuzované
"židům".To už je lepší. Ale tím nezpochybňuji,že židé
nevytvářejí na světě vzájemně se podporující mafii.
Ale zase lze namítnout,že je mnoho etnik,která v cizině podobná
mafiánská uskupení vytvářejí / Albánci, Italové atd./.
Nechci tím celou debatu relativizovat,ale chci jenom ukázat,
jak je těžké někoho označit za žida.
Ostatně mně slušní židé nevadí a to žádní.
Jenom mně vadí a to lze doložit,že židovství a židovská
kultura je nekriticky propagována a to se především týká
dnešní České republiky.U nás je židů asi cca 50 000
a přitom se o nich mluví v rozsahu jako by jich bylo desetkrát
tolik. Připadá mně to stejně "blbé" ,jako když jsme byli okupováni po roce 1968 a všechno muselo být ruské.
Že jim samotným , taková hloupá propaganda nepřijde nemístná.
Jinak se také přidávám na stranu tvrzení ,že někteří občané státu Izrael páchají na Palestincích genocidu.Ale zase jenom někteří.A bohužel Izrael je dnes totalitní stát i když má takzvané demokratické zřízení.Stačí se postavit proti
vojenskému zřízení. A může člověk snadno dopadnout jako premiér Rabin.Vlastní lidé ho zastřelí jako psa, pokuď se pokusí
najít nějaké pochopení také pro Araby.To lze dnes doložit.
To je právě ta nebezpečná forma " židovství",
ale zase s jednotlivými židy po světě to nemá co dělat!
Tak jak to vlastně je?


21735

18.11.2003 16:06

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 193.?.?.?

Reakce na 21735

Ja si myslím, že to len zbytočne komplikujete.

Žid je príslušník židovského národa (nech už je to národ genetický akýkoľvek).

A žid je človek vyznávajúci judaizmus.

Váš nemecký príklad, pán lekárnik, je Nemec (aspoň ako som pochopil).

Čo sa týka konštrukcií o genofonde súčasných obyvateľov Izraela, tak je to sekundárny problém. Je to to isté, ako by ste tvrdil, že Maďari (občania Maďarskej republiky) nie sú Maďari, pretože to sú z 90% entickí slovania a ázisjký zvyšok genefondu (ktorý by sa dal u aziatských Ugrofínov predpokladať) tvorí prímes prevažne Vietnamská. A ešte inak, ak by ste prial nejaké to ich Maďarské praveké náboženstvo (vták Turul, a tak...), stal by ste sa maďarom (ako keď človek, praktizujúci judaizmus sa stáva židom)??

21748

18.11.2003 18:39

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21748

>Ja si myslím, že to len zbytočne komplikujete.
>
>Žid je príslušník židovského národa (nech už je to národ
>genetický akýkoľvek).

>
>A žid je človek vyznávajúci judaizmus.
>
>Váš nemecký príklad, pán lekárnik, je Nemec (aspoň ako som
>pochopil).

>
>Čo sa týka konštrukcií o genofonde súčasných obyvateľov Izraela,
>tak je to sekundárny problém. Je to to isté, ako by ste tvrdil,
>že Maďari (občania Maďarskej republiky) nie sú Maďari, pretože to
>sú z 90% entickí slovania a ázisjký zvyšok genefondu (ktorý by sa
>dal u aziatských Ugrofínov predpokladať) tvorí prímes prevažne
>Vietnamská. A ešte inak, ak by ste prial nejaké to ich Maďarské
>praveké náboženstvo (vták Turul, a tak...), stal by ste sa
>maďarom (ako keď človek, praktizujúci judaizmus sa stáva židom)??
______________________________________

Doctore Murte, Vy dokonce dovedete i nekdy prekvapit a bez nadsazky napsat neco rozumneho. Suhlasim v tomto s Vami, i kdyz po precteni prispevku jinych pisatelu, se da souhlasit i s nema. Cili, na tom je asi vubec zivot zalozeny - stale se hleda pravda, ale ktera je ta skutecna ??? Mozna ta dejinna?! I ta se da poopravit i prekroutit. Nic noveho pod sluncem, vzdyt "dejiny" nas o tom poucily nescetnekrat. Vicemene, zalezi na individualite cloveka, co si chce vybrat. Nic se neda uniformovovat...Aspon si myslim

21753

18.11.2003 19:33

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 21748

Žádný vysloveně židovský národ neexistuje.
To je hodně trapná smyšlenka.
A tvrzení,že žid je osoba vyznávající judaismus
je už úplně hloupá.
Co je judaismus? Je to náboženství,přesvědčení, že jsem židem,
nebo vrod po rodičích. Je potom též žid, osoba ,která v dospělosti přejde na židovské náboženství / teď docela velká
móda v Česku/.
Murte trepete!!! Jak se říká po slovensky.

21754

19.11.2003 0:19

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 21754

Žádný vysloveně židovský národ neexistuje.

Predpokladám, že to myslíte vo význame národa, ktorého všetci príslušníci vyznávajú židovskú vieru. To, čo uvádzate, nie je samozrejme fakt, ale skôr predpoklad, avšak som ochotný ho prijať, pretože sa mi vidí správny. Na veci to však nič nemení, keďže hovorím o Židovskom národe, ktorý môže mať medzi sebou ateistov, prípadne príslušníkov iných náboženstiev, pokiaľ sa týto hlásia k Židovskej národnosti, treba ich pokladať za Židov. Neviem, ako je to v Českej republike, ale na Slovensku existuje Židovská národnosť oficiálne a každý človek sa k nej môže prihlásiť, ak verí, že je to pre neho to pravé. Nemusí pri tomto úkone preukazovať nič, stačí zaplatiť kolok. Samozrejme kolonka národnosť nemusí nič hovoriť no náboženstve, akurát v tomto prípade sa to archetypovo spája, čo môže niektorých ľudí popliesť. Ďalej v tomto duchu dodávam, že ak si nejaký človek, ktorého predkovia boli Žida píše inú, ako Židovskú národnosť, nie je Žid, ale príslušnosť toho národa, za ktorého člena sa považuje.

Tvrdenie, že viera v náboženstvo spočíva vo viere, že ste tohto náboženstva členom je zaujímavá. Mohla by byť prijateľná, keby náboženstvo nebolo kolektívnym praktizovaním rituálov, z náboženského myslenia vychádzajúcich, čo však je. Keďže sa teda jedná o sociálnu skupinu, ktorú spája práve praktizovanie spoločných rituálov, nestačí, ak sa niekto myslí, že do nej patrí, ale musí sa na jej fungovaní aj spolupodielať. Čiže vyznavačom judaizmu nie je človek, ktorý si myslí, že je žid, ale ktorý sa aj ako žid správa a ešte lepšie, ak sú jeho náboženské predstavy kompatibilné so židovským náboženským kódexom (Keďže Judaizmus je náboženstvom knihy).

Kritizujete môj názor, že žid je osoba vyznávajúca judaizmus. Dohodnime sa tak, že kým neprídete s lepším označením človeka vyznávajúceho judaizmus, budeme túto osobu nazývať židom.

Vlastne, to čo píšete nie je celkom logické, keďže vety A tvrzení,že žid je osoba vyznávající judaismus je už úplně hloupá. Co je judaismus? Je to náboženství,přesvědčení, že jsem židem, nebo vrod po rodičích. vlastne znamenajú, že to vidíte tak, že žid je človek, ktorý verí, že je žid. Toto však, ako dokazujem vyššie neplatí. Ak si začnete myslieť, že ste šaman, nestanete sa nim.

Ak Čech konvertuje na judaizmus, stáva sa židom, rovnako ako keď konvertuje na islam, stáva sa moslimom. Nestáva sa Židom, ani Arabom. To s tým nesúvisí, ako som sa vám snažil (neúspešne) vysvetliť na predchádzajúcom príklade o Maďaroch.

Zhrnutie: Čech môže byť žid a Žid môže byť ateista. Náboženské presvedčenie sa nededí po rodičoch, príslušnosť k národu áno, avšak je možné aj ju korigovať, ak niekto cíti, že je to nutné. Tak sa môže stať človek s predkami, ktorí boli Žida, vyznávajúci judaizmus stať Nemec a kresťan. Nevidím v tom žiaden problém.

21758

18.11.2003 12:32

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lone 195.?.?.?

Reakce na 21732

Do mé generace počítám lidi ve věku od 30 do 50 let. Podle charakteru příspěvků předpokládám (možná chybně) tento věk u většiny autorů (vzhledem k užívanému jazyku původem z Čech, třebaže pobývají v USA, Kanadě apod., nevzpomínám si zde na žádný příspěvek, jehož autor by žil v Izraeli, nebo se mýlím?) Nikdy jsem netvrdil, že je v této populaci antisemitismus běžný (naopak, chválabohu, za problém to nepovažuji), jen jsem chtěl říci, že zatímco u generace předválečné může mít případný odpor k židům původ v osobní zkušenosti, u příslušníků mé generace se jedná o odpor indukovaný zprostředkovaně (četbou, jinou osobou atd.)
Co se týká projekce, stojím na relativně pevné půdě (nejsem psychiatr, ale lékař ano), projikovat lze i do zcela fiktivních osob, naopak možná ještě lépe. K projekci je totiž do jisté míry nutné, aby její objekt aspoň v náznaku měl některé z projikovaných vlastností. Osobám, které skutečné židy neznají, je může zručný manipulátor vylíčit přesně v těch správných barvách (chceme-li židy intrikující, naložíme je do kabalistických tabulek, chceme-li nenasytné pijavice, vykreslíme je jako lichváře a harpagony, nebo cokoli jiného dle libosti) Jinak máte pravdu, projekce se uplatňuje i proti ukrajincům, cikánům, vietnamcům atd., zase ale spíše tam, kde chybí přímý kontakt. (tam, kde přímá zkušenost je, se bude spíše jednat o nenávist ke konkrétnímu člověku, nebo, chcete-li zůstat u psychoanalytické terminologie, o přenos, tedy přisuzování vlastností na základě zkušenosti s jinou osobou, ale pouze podle povrchní podobnosti - tedy např. cikán mě okradl ergo kradou všichni cikáni)
K 2. bodu - myslím, že tímhle způsobem tu někdo argumentoval (Malvarika? pokud ne, omlouvám se, mám sklon přisuzovat ženám emocionální spíše než racionální zaměření osobnosti). O tom, jestli vše má svoji příčinu lze vést filozofické spory (kauzální vs. finální princip) což určitě nehodlám [smích]) Jinak smysl Vaší námitky nechápu - že lidé nemají rádi židy je velmi slabý argument proti židům - v tom se shodneme? Lidé nemají rádi policii (hlavně zloději), což nutně neznamená, že policie je špatná. Že je žádoucí zkoumat příčinu této nenávisti je zřejmé. (Já jen tvrdím, že vztah nemusí být kauzální!)
Váš argument, že naše média nejsou v rukou arabů a palestinců mi připadá irelevantní - je snad obecně známo, že nepřátelští vůči židům nejsou jen arabové - co třeba němci? (kteří podle mých informací vlastní většinu našich denníků, mezi těmi mnoho židů nenajdete)
Jinak děkuji za věcný a kultivovaný tón Vašeho příspěvku a těším se na reakci!

21741

18.11.2003 18:23

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21741

Pane Lone, dalo by se s Vama v hodne vecech Vaseho rozboru souhlasit. Prevazna cast se da definovat, ale statisticky. Ano, mate pravdu, kdyz pisete "kdyz me okrade cikan, tim neznamena, ze vsichni cigani jsou zlodetji", atp.. Ale, kdyz vezmeme sto lidi a z tech budeme delat statistiku, tak pak muzeme dojit, k prekvapujicim zaverum. Timto se v tomto poctu "svezou" lide, i ti poctivi - pochopitelne. ..... Hodne se na Zvedavci pise o rasizmu, ale vubec ne o diskriminaci. Kdyz se to tak nejak uvazi, tak my VSICHNI v teto civilizovane spolecnosti nejakym zpusobem se diskriminujeme navzajem. Staci, kdyz budu mit lepsi dum, nez muj soused .....

21752

18.11.2003 3:56

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tvrzení, že židé dělají palestincům totéž co nacisté židům má stejně chatrné základy.
----------------------------
Nevim,nepamatuji si ,ze by nacisti strileli deti na kole a nebo schvalne vystrelili gumovou kulkou oko maleho devcete!!!Nepamatuji si ,ze by schavne zadrzzeli tehotnou zenu ,aby se nemohla dostat do porodnice.Prirovnavat nacisty a zidovske okupacni jednotky proste mohou jen lide ,co si nacisty nepamatuji,jeste musim pripomenout ,ze v dobe nacistu byla celosvetova valka,kdezto s Palestinci vse je delano v dobe
miru,nebo snad ne!!!!
Palestinci brani ,co je jejich ,nevim zda by pisatel one vety byl schopen hazet kamenim na israelske tanky a dnem a noci byt pronasledovan ,kam se jen hne ve vse vlastni zemi.Kdyby Hitler delal takovou genocidu ,co zide delaji Palestincum,tak bysme to slyseli odevsad 24 hodin denne ze vsech koutu sveta.Cely ten jejich antisemitismus je jen urceni lidi ,kteri nejdou smerem co zide-kdo neni s nami ,je proti nam ,tak ,jak i to rekl Bush.Prirovnavat nacisty k zidum v zadnem pripade nejde,jestlize vinnime nacisty ,tak si pripomente ,ktere svetove banky jim pomahaly a tezily z jejich vysledku,kdyz i z Auschwitzu sly dolary do Ameriky,tak ,jak i nemecke ponorky braly olej od Standart-Petroleum i v zacatku valky.

21733

18.11.2003 4:46

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 21733

taky si nepamatuji, ze by nacisti
vystrelili oko gumovou kulkou nejakemu diteti a zdrzovali tehotne zeny aby se nemohly dostat do porodnice, ti se takovymi "prkotinami" nezdrzovali, oni je proste zabili nebo spalili i s jejich domem popripade celou vesnici.
Opravdu si myslite, ze Cech, Polak nebo Francouz hazejici kameny po nemeckych tancich v dobe okupace by nebyl ve sve vlastni zemi pronasledovan ?

21734

18.11.2003 7:03

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Josef 12.?.?.?

Reakce na 21733

Pane Nohejl, problem je , ze i toho Arafata zide svedli na mamon. Jeho investmenty se odhaduji na vice jak jednu miliardu $$ a jsou to penize ukradene palestincum a investovane v zidovskych fondech.
Palestinian Authority Chairman Yasser Arafat has invested in Israeli venture capital fund Evergreen and U.S. venture fund Canaan Partners. An investigation by the American CBS network's "60 Minutes," broadcast last Sunday, revealed Arafat to be worth anywhere between $1 billion and $3 billion. Most of the huge fortune stems from taxes collected by the Palestinen Autoritis from Palestinians and transferred to Arafat's personal accounts, as well as tens of millions of dollars in personal donations from world leaders and contributors, including Saddam Hussein and Saudi princes.
The enormous wealth is invested by a fund called the Palestine Investment Fund in dozens of companies and businesses worldwide, including venture capital funds in the U.S. and Cayman Islands.
Due to pressure from the Palestinian street to investigate corruption in the PA, Palestinian Finance Minister Salam Fayad, with help from Standard and Poor's, published PIF's investment portfolio.
The "60 Minutes" report said Arafat is transferring $100,000 a month in PA monies to his wife, Suha, who is living in Paris. The report says the money goes to support a luxurious lifestyle for 40-year-old Suha and the couple's 8-year-old daughter Zahwa.
Leslie Stahl of "60 Minutes" met in Paris with Raymonda Tawil, Suha Arafat's mother, and reported that she is also living a life of luxury. The report emphasized that Suha Arafat's monthly support payments come from Palestinian Authority public monies in Yasser Arafat's private accounts.
Stahl also interviewed Fayad, who related his efforts to expose the graft of the Palestinian Authority in the past, and to uncover secret bank accounts to which Palestinian money was being transferred.
Takze mladi Palestinci se nechavaji roztrhavat v autobusech a v restauracich a palestinske vedeni si rozdeluje jejich penize na privatni konta.

21737

18.11.2003 9:30

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 21733

Roberte:
1. Nedokážu si představit zázračného střelce, který trefí na větší vzdálenost gumovým projektilem do oka.
2. Dokážu si představit situaci, kdy není zcela jasné, zda to velké břicho není Semtex (nebo něco podobného, a čeká se na osobu "dle islámu přiměřenou", aby mohla být provedena osobní prohlídka.
3. A to hlavně: Kdyby izraelci dělali genoicidu palestinských Arabů ("Palestinský národ" je jen a jen politická fikce"[mrknutí jedním okem], tak by už žádní nebyli, respektive by z nich bylo mýdlo a BSE-free masokostní moučka.

21739

17.12.2003 20:00

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 21739

kdo je v palestině doma? kolik za posledních zhruba 55 let
bylo zabito palestinců? kým? kdo je agresor?......????

22953

18.11.2003 16:10

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lone 195.?.?.?

Reakce na 21733

Připadá mi dětinské trumfovat se navzájem krutostmi jedné a druhé strany (tedy nacistů a židů), bolest se změřit nedá a co se týká počtu obětí, nacisté jednoznačně vedou.
Nejsem historik a nesleduji ani nějak speciálně zpravodajství z okupovaných palestinských území, považuji ale za prokázané, že nacisté popravovali děti všeho věku (např. i novorozence postižené vrozenými chorobami) a na těhotných ženách prováděli kruté pokusy končící smrtí nebo nenapravitelným zmrzačením. Pokud je mi známo, nic z toho židé nejen nyní, ale ani nikdy v historii nedělali.
Jinak mě potěšil čtenář, který reagoval rychleji než já na zkazku o úmyslně vystřeleném oku - jediný smysl, který nacházím v takovém nesmyslu je štvát lidi proti sobě a podněcovat nenávist a agresivitu - tím nemyslím, že je to Váš úmysl, předpokládám, že jste to četl v "objektivním" tisku!
(to by totiž dokázal snad jen Vilém Tell - byl jsem na vojně a střílel z různých zbraní, je vyloučeno zasáhnout někomu úmyslně oko, navíc je známo, že střelba gumovými projektily je ještě mnohem méně přesná, proto také k podobným zraněním dochází)

Co se týká popírání holocaustu, nechci zabřednout do bezvýchodného solipsismu, popírat lze samozřejmě cokoli a vpodstatě do nekonečna.
Osobní názor: fakta (události) je možné přijmout - s jistou rezervou a po přiměřeném ověření (do té míry do jaké je možné bez cestování v čase) zatímco interpretace (např. proč se něco děje) jsou většinou nespolehlivé (tedy např. zničení mrakodrapů v NYC je fakt, který přijímám, ačkoli jsem si na sutiny nesáhl, ale kdo si je objednal, zaplatil a zorganizoval je jiná otázka. I kdyby se Usama přiznal, bude to sice fakt, ale interpretace může být různá - říká pravdu nebo lže?) Holocaust je hrůzný jako takový, ale na čí straně je dobro a zlo ve střetech mezi palestinci a izraelci, to je do jisté míry otázka interpretace. Činy obou stran dokážu s výhradami pochopit.
Za toto sémantické cvičení se omlouvám! [smích]

21749

18.11.2003 21:55

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

hrac 80.?.?.?

Reakce na 21749

ano to jste odhad pan Nehrjl ma zidy velmi rad a jeho umyslem neni podnecovat lidi proti nim... [chechtot] [chechtot]

21755

18.11.2003 23:27

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21749

Nejsem historik a nesleduji ani nějak speciálně zpravodajství z okupovaných palestinských území, považuji ale za prokázané, že nacisté popravovali děti všeho věku (např. i novorozence postižené vrozenými chorobami) a na těhotných ženách prováděli kruté pokusy končící smrtí nebo nenapravitelným zmrzačením. Pokud je mi známo, nic z toho židé nejen nyní, ale ani nikdy v historii nedělali
___________________________________

Pokud bychom meli byt vubec spravedlivi, tak by jste se mozna pane Lone divil, kteri vsechno "lekari", pracovali ( ale ne za mzdu, at si to nespravne vysvetlite ), v koncetracnich taborech. At Vam to ale vysvetli zde jini odbornici.

21757

19.11.2003 1:50

RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 21757


>Pokud bychom meli byt vubec spravedlivi, tak by jste se mozna
>pane Lone divil, kteri vsechno "lekari", pracovali ( ale ne za
>mzdu, at si to nespravne vysvetlite ), v koncetracnich taborech.
>At Vam to ale vysvetli zde jini odbornici.

proc nam to nevysvetlite Vy ?

21761

18.11.2003 6:46

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

albert 67.?.?.?

George Soros, stejne tak ~ 95% dnesnich zidu, nejsou israelitickeho (tj. biblickeho) puvodu, nybrz jsou puvodu chazarskeho (Khazars), a po staleti dale smiseneho s rasami (predevsim s bilou rasou, ale i s potomky dabla) mezi nimiz za poslednich 1200 let parazitovali.

Chazari, smesice asiatickych turkomongolskych kmenu, zhruba v 8. stoleti n.l. prijali babylonsky talmudismus (perverse, uchylnosti, nabadani k podvodum, nenavist vuci vsemu co oponovalo farizejske doktrine) za "nabozenstvi".

Moderni zide nejsou SEMITY. Semite byli cista rasa, nebyli to asiate, ci jejich hybridizovana dabelska krizenina s temi rasami, co se jim namanuly k "integraci".

$$$ Strategii $$$ dnesnich zidu je vresteni nad "anti-semitismem" (zajimava je aliance zionistickych zidu s nemeckymi narodnimi socialisty pred druhou svetovou valkou), nebot bez toho, by se jejich dabelska kooperace jednoduse - ROZPADLA !!!

Dnesni zidovska vladnouci klika (Federalni Reserva vedena Luciferovym potomkem Rothschildem, Bushova zidovska elita, a pod.) potrebuje narky "anti-semitismus" jako prase drbani,
nebot bez toho by jejich dabelska struktura nemhla existovat.

George Soros je chazar, stejne tak je jako Henry Kissinger, a klan Rothschildu. Jejich B-h je Lucifer, Illuminati. Planem Lucifera je zniceni tradicniho sveta (zkrizeni ras, centralizace, jednotna mena, jednotna "kultura", jednotna "zabava", jednotna "moda", konec "diversite", jednotny sex, etc.).

Za poslednich 2500 let, vetsina z nich - tj. dnesnich zidu - ma jiz v sobe DNA dabla, Lucifera ("fallen angeles", viz Bible, Book of Enoch), proto se tak dnes chovaji jak se chovaji. A take tak esteticky vetsina vypada (jsou odporni, hnusni, smrdi, zahnute nosy, a pod.).

Jedinym jejich dnesnim zbyvajicim nepritelem je - Jezis Kristus.
A na konec, Lucifer (tj. zide) - proti Kristu prohraji.
Budou 100% EXTERMINOVANI.

21736

18.11.2003 9:10

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antise

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

"všichni jsme svědky izraelské genocidy páchané na palestincích" - klasický argument typu "Každý soudný člověk vidí, že..." - ani já, ani vy nežijeme v Izraeli, takže svědky nejsme, své informace máme pouze ze sdělovacích prostředků, které ukazují to, co majitel chce, abychom viděli.
Tvrzení, že židé dělají palestincům totéž co nacisté židům má stejně chatrné základy.


mate velmi zaujimavy sposob myslenia, pan LONE.

ako potom chcete vy vediet, na zaklade vasej logiky, co urobili nacisti zidom, ak ste nezili v Osviecimi alebo v Berline alebo vo Warsave v tych rokoch?

a teraz moje chatrne argumenty preco by sa to jednak mohlo porovnavat, pochadzajuce z izraelskeho dennika Ha'aretz

27. Januar 2002 napisal izraelsky kommentator specializujuci sa na vojnove otazky, Amir Oren (podotykam, ze on v Izraeli zije) v denniku Ha'aretz nasledovne: v izraelskej armade sa studuje sposob likvidacie warsavskeho Getta jednotkami SS, aby zlepsit jej pripravu na obsadenie husto osidlenych palestinskych miest.

volny ale presny preklad: moja malickost

v anglictine ke cteni www.haaretz.com

s pozdravom think, think, think Homer![zmaten]

21738

18.11.2003 9:32

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antise

Bolo Sinsaev 212.?.?.?

" Advokat volneho predaja drog Soros chce vykupit Demokratov "
(Wall Street Journal, Washington Post, Guardian, CBS, Jewish Times)

Pokus megaspekulanta a zastancu volneho predaja drog George Sorosa, s pomocou novozalozeneho (CAP) a (ACT), ziskat rozhodujuci vplyv na rozhodovanie v Demokratickej strane vedie k iritaciam v americkej tlaci. Kandidat na prezidenta LaRouche vidi v Sorosom financovanej CAP nebezpecenstvo pre Demokraticku stranu a nasledovnika Cheney-ho skompromitovanej DLC.

Takze typicke kamenicke hry na dve strany, nic nove.

21740

18.11.2003 13:29

To teda mas na 100% pravdu, Roberte.

K.M. mnop_k2 (zavináč) hotmail (tečka) com 80.?.?.?

Kdyby Hitler delal takovou genocidu ,co zide delaji Palestincum,tak bysme to slyseli odevsad 24 hodin denne ze vsech koutu sveta

I kdyby tech Hitlerem zamordovanejch Zidu nebylo 6 ale jen 2 miliony porad by se neslyselo narikani nad 2-3000 zabitymi Palestinci tak jako to slysime nyni

21743

20.11.2003 6:50

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

K prvnim prispevkum ,jako odpoved na zmrzacovani deti ,bych chtel bych rici,ze jiz mnohem drive jsem uvedl material,presne receno zpoved zidovskeho vojaka ,ktery priznal,ze zamerne mrzaci deti ,aby bylo ,co nejvice invalidu v palestinskem narode a aby Palestinci videli denne ,co by jim pripominalo zidovskou silu,takz e v zamerovacich ,tak zvanych obrannych oddilu Israelske armady,jsou zamerne deti ,ktere strili do kolen a zejmen adeti-devcata do oci,nebot ,jako takova ,pozbyva i svou zenskou krasu.Mozna ,ze je jeste tento prispevek v archivu.
Za druhe ,je zde pan Soros,ktery napomahal kulture a skoleni deti v Rusku,jak lidumilne,ovsem ,zde je hacek ,knihy tisknouci se za jeho penize se tisknou ,tak ,jak on si preje ,takze "Rijnova revoluce-bolsevicka revoluce " je zcela jinak licena ,nez byl puvodni text,vsechny zidovska jmen a"vudcu" se predelay na plne znejici ruska jmena,aniz minka o zidech ,proste zamlceni a kontrolas historicke pravdy,ze Rusko bylo vyvrazdeno do cisla 100 milionu,tak to v "Sorosove ucebnici" nikdy nenajdete,proto takovy zajem o vyskoleni pristi generace ,ala, zionsticka cenzura,jakpak by vypadal velky vudce Lenin se jmenem Israel Blak!!!!!
Zide chteji vse kontrolovat ,proto radia,televise ,knihy ,casopisy ,noviny ,verejne knihovny ,archivy ,vse pod jejich kontrolou a kosher Hollywood je zakladnim pilirem i falesnych informaci "ze satelitu" ,kde vsude ma Husein ,tajne zbrane hromadneho niceni,takovy dodany dokument od zidovske firmy pres zidovske poradce kolem prasidenta nasene americky narod do kazde valky ,tak ,jak zaslal Mossad falesne dokumenty o libijskem presidentovi a potom doslo bombardovani Tripoli,kde zabili Kadafiho adoptovanou dceru,nevim ,zda by Washington byl rozradostnen ,kdyby na zaklade falesnych-zidovskych dokumentu Moskva zmenila Washington ve smetiste,nedej boze ,aby nedoslo k tomu,ze jak Americani ,tak Rusove zmenili Tel Aviv ve smetiste!!!
Vsimnete si ,jak zide ovladli soudni system Ameriky a tim i jednani armady,ktera neuznava zadne Zenevske dohody,zadne mezinarodni dohody ,nepripusti Cerveny Kriz k zajatcum ,neuverejni seznam a vek veznu, z nichz mnozi jsou 15-17 lete deti,proste si jede podle sveho,to ,vsak nezustane bez odezvy v muslimskem svete a az dostanou "spojeneckeho vojaka" do sveho drzeni,co muzem potom od nich ocekavat,co myslite?Takze zide v pravnim systemu Ameriky ze svychvlivnych mist zvysuji nenavist muslimskeho sveta ,ne na zidy ,ale na krestany,tedy "proxi "system,ze jsou hlavnimi aktery na delani nenavisti,ale maji "ciste rucicky" : to delaji Americane ,ne my,my meli holocaust!!!!
Jejich zidovsko-zionisticka podvratna cinnost v americkem soudnim a pravnim systemu prinese jen utrpeni"bilym lidem",ktere namanevruji do valek proti jejich dvema nepratelum,muslimu a krestanu,a o to tu hlavne temto proxi akterum jde!!!!!
Kdyz i do mezinarodniho tribunalu v Nurimbergu, zide,tak zvane vlady "Ruske" dodavali falesne dokumenty a ocite svedky,tak ,jak i v pripade vrazdy polskych dustoj

21810

22.11.2003 4:27

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Robert emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Follow the money!
*A,neb ,podle koho se ridi ,tak zvany "krestansky svet",komu slouzi "krestanske vlady",kdo je poslan na smrt pro spinavy zidovsky obchod!!!
100 Milionu utracenych krestanskych zivotu v Rusku a 8 milionu na Ukrajine likvidovany umele vyvolanym hladem od bolsevicko -zidovskych komisaru nic nerika dnesnim krestanum.Histori se opakuje ,ted je "Ruska revoluce" usidlena v Bilem Dome a ve Washingtonu s celosvetovymi plany dle "ruskych zkusenosti".Odnarodneni a zniceni nacionalniho citeni ,za pouziti hryslov o fasismu a rasismu a zavedni zidovskeho-bolsevickeho internacionalismu ze strany "prevazne katolicke" supervelmoci USA do krestanskeho sveta je tisiciletym snem chazarskych zidu ,kde jim po dlouhe dobe historie lidstva kyne moznost ,se dostat do vedeni sveta a zmocnit se veskereho majetku na ktery si nikdy nevydelali poctivou praci, tak jak jim rabbini vykladaji z Talmud-u.Kazda vlada musi mit ve svych radach "pokrestanstene -tajne zidy",aby tak zide klidnou cestou dostali kontrolu nad celym svetem a ridili osud narodu ,dle jejich prani,jak zachazet s Goimy.That's unconstitutional, and further pushing us into a dictotatorship empowering the global empire! He already controls all three branches of government, the military and the media, directed by the CFR/CIA and the International banksters. It's set up for a One World Government!
Who benefits? Are there agent provocateurs? Straw "Chazarian jew"accused Al-Qaeda before the dust settled -- how psychic, it just couldn't have been anyone else even though it was before any investigation. Gee, Wolfowitz"Chazarian jew"named Osama before the planes that hit the WTC were identified, another psychic. He was the one who called for an event for a wave of indignation and outrage by the American public in memos to Perle "Chazarian jew"telling investors how profitable war would be. (copies are being held by an attorney). Got to plant those seeds!

21908

28.12.2003 6:00

George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Vlada 154.?.?.?

Jo jiste , ze pan George Soros mel pravdu a pak pani zidaci jeste na antisemitismu docela slusne vydelavaji . Jak to bylo pred WW2 ? Nezaslechli jste nikdy neco o cisteni zidovsky rasy a nepremysleli jste o tom ? Ono je to dost zajimavy , ze jen ty vic bohati zidi Hitlerovy zdrhli z lopaty , nejake chudci zidy kterym se podarilo zdrhnout pred Adolfem Americky zidi poslali obratem zpatky Adolfovi na lopatu do Aushwitz z NY kdyz je Cuba odmitla jak nam pravi historie a dokonce to proslo cenzurou kdyz to ukazovali v documentarnim poradu na TV v Canade (to pro poradek aby tu nebyli zadny namitky panove a damy ) Mate namitky Israeliti nebo to snad neni pravda ? Bych vam to prehral z videopasky .......... A ted me muzou tvrdit ze sem antisemitista a rasista , ale ja na ne krasne s...... , uz jen proto ze sem napsal cistou pravdu a na tom cisteni rasy neco je , nemyslite ? Je taky zajimavy ze v Israeli nemaji zajem o emigranty nekde z ciny apod., specialne ani bily by neuspel protoze zidi maji z bilyho strach protoze neni opice a dokaze si pomery rychle srovnat v makovici a tak se zid snazi michat bananovy narody s bilym .......Ja jsem zjistil , ze multiculture vubec nepracuje ani v Canade , co tu je jsou vetsinou TRIBES , Cesky , Rusky , Nemecky , Holandsky ,ve vetsim zastoupeni Indicky , Cinsky , Vietnamsky , Columbijsky ...... na nich se jiste zivi aspon polovicka policie na taxpayers expences a pak je to tu pro me velka sranda i jako pro mnohe krajany , to se musim i smat kdyz me nejaky pricouzeny people co jsou v Canade par dni i z cestou ukazujou na sebe a navic si slapou jeste ke vsemu na jazyk tady v Britsky Columbii a rikaj Canadian , jsem jen zvedavy kdy zasluhou zidu budu tady na ulicich potkavat baboons a kazdej z nich bude vytahovat jednou tlapkou z tlamy prokousanou Canadskou citizenship card a druhou si bude chtit tuknout kokosovym orechem na ktery mu dal penize welfare . Tak uz jen pristi generace muze doufat , ze se snad misto psenice v Canade budou pestovat liany aby ani makak nebyl diskriminovan .............

23418

Příspěvků: 46

15.11. 01:36 Lev  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
15.11. 01:55 Lev  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
15.11. 02:26 Tom  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
15.11. 02:41 malvarika  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
15.11. 12:31 hrac  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
15.11. 10:41 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
15.11. 21:36 K.M.  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 01:14 jedinecny  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 02:11 karel klozar  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 11:50 K.M.  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 19:40 Dan  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 02:40 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
31.01. 10:26 Párátko  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 02:50 Peleška Milan  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 03:16 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 03:30 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
16.11. 07:56 Frank Bousek  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antise
16.11. 16:22 Vladimír Bílý  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
17.11. 00:32 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
17.11. 10:11 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
17.11. 14:02 Lone  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
17.11. 16:40 Peleška Milan  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
17.11. 23:03 djb  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 05:05 Peleška Milan  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 16:06 Graham Murt  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 18:39 Lev  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 19:33 Peleška Milan  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
19.11. 00:19 Graham Murt  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 12:32 Lone  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 18:23 Lev  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 03:56 Robert Nohejl  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 04:46 zdenek  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 07:03 Josef  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 09:30 Jan ŠŠimůnek  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
17.12. 20:00  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 16:10 Lone  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 21:55 hrac  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 23:27 Lev  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
19.11. 01:50 zdenek  RE: George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 06:46 albert  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
18.11. 09:10 Bolo Sinsaev  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antise
18.11. 09:32 Bolo Sinsaev  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antise
18.11. 13:29 K.M.   To teda mas na 100% pravdu, Roberte.
20.11. 06:50 Robert  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
22.11. 04:27 Robert  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu
28.12. 06:00 Vlada  George Soros označil Židy a Izrael za zdroj antisemitismu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 1

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Měnové kurzy

USD
23,15 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
29,62 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,69 Kč
Švýcarský frank
25,26 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,30 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 970,63 Kč
1 unce stříbra
566,92 Kč
Bitcoin
241 167,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 668