Diskuze k článku

Systém globální vlády oligarchů, aneb o zdánlivé „válce“ klanů, část 3.

Příspěvků 18

5.6.2017 22:35

loutkářství

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

> Andrej Babiš je miliardář

Andrej Babiš je asi takový miliardář jako byl po první světové válce Hugo Stinnes v Německu. Poskok korporátních fašistů. Když Stinnes při hyperinflaci přestal vyhovovat svým banksterským páníčkům, ze vdovy a dětí se staly žebráci.

Vatikán, církve, papež - instituce a loutky k debilizaci a ovládání gojimů. Který savec by dobrovolně potlačil základní instinkt? Sám by si ustanovil a dodržoval zákaz rozmnožování se. Celibát.To může vymyslet jen psychopatický paranodní loutkář, ksindlofašista.

358218

5.6.2017 23:01

RE: loutkářství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 358218

AB je asi "takový miliardář" jako vy blb....
vlastní asi 300 firiem a v nich sa nejaké tie miliardy hodnoty pravdepodobne nájdu a aj ich vyrábajú, má dosť "zlatých slepic" nato aby mal na nejakých účtoch "poměrně dost peněz" [chechtot]

358222

6.6.2017 0:57

RE: loutkářství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 358222

Nemáte pravdu a jste ovlivněn školstvím pro retardy kdy čím vyšší stupeň tím exotičtější profesor míněno profesí. V systému dluhu kdy kapitálové trhy pokládají v zájmech zisků neoliberálů celé kontinenty v sektorech s vlastnictvím tisku peněz je každý podnikatel i s budovami lidských zdrojů ten vzadu co žmoulá zmaštěnou čepici a deštník či holiny aby mu neteklo do bot lůzrovi nepůjčí.
[chechtot] Můžou zažívat existenční hrůzy až i bezdomovec. Taky kdysi ve francii jen džampnul pod vlak když mu ze stovek miliard zůstala jedna. O tom to není ale dovedete si představit jak se mu kumpáni potom pekelně chechtali a třeba s námi nepůdeš a tam nebudeš, neskousl to.[vyplazený jazyk]

358223

6.6.2017 18:48

RE: loutkářství

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 358222

má dosť
....dokud ho banksterští páníčci, korporátní fašisti, budou potřebovat.

358255

6.6.2017 2:37

RE: loutkářství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 358218

Babis je miliardar, ktery byl vybudovan zvenci, pomoci cizich penez (cizackych) manipulovanim trhu !!! Ne uspesnym tvorivym zpusobem jako BATA , ale spise jako ... nemame obdoby v dejinach. Kazdy kdo ma velky peniz muze vyvolavat natrhu vlny, zahnat trh do krizove posice a koupit zaBabku. Pan Babis nemluvi pravdu. Neni Batou, spiseho vidim jako clenem byvaleho StB , ktery operuje penezi StB a jinymi a odpovida zazisky Stb A jinym.Proste takovy maly Cesky Rafchildsky Rockefeler tvarici se ze Cech, Slovak ci American ale deFacto jen drzi penize pro Rafchildy a dela jejich politiku a komu Rafchildove drzi penize delaji politiku nevim!!????

358224

6.6.2017 7:48

RE: loutkářství

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 358224

Baťa, Busi, ševce dusí! Toliko k zázračnému chovateli proletářů. Nicméně si dnes můžete dopřát polyuretanové křůsky za 1 dolar ve skleněném krámě za dolarů 100.

Andrej miliardář ? Spíše milý jardář. Likvidátor venkova obdivován venkovskými burany a budoucí premiér , tož synci a dcérky, vy to potřebujete jako prase drbání -
ten váš stát jako jeho firmu.

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/315...

Ale k textu pana Pavlenka , za shrnutí celého textu považuji tento jeho odstavec :

„Kapitalista honící se za ziskem“, to je charakteristika motivace a chování malého a středního „kramáře“ a nikoliv konceptuální elity, která již nemá obavy o zisky, ale o to, jak zajistit a na věčnost ochránit své výsadní postavení.

Tuto větu opravdu Fadějevové spolu s 99,99% populace nechápou.

358229

6.6.2017 11:46

nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Není nejmenších pochyb, že nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii. Je to krásně vidět na Spojených státech, kde se mění demokrati a republikáni, ale zahraniční politika zůstává stále stejná. Od Billa Clintona po Hillary, od Bushe přes Obamu po Trumpa.

Hodně US prezidentů o tom mluvilo nakonec zcela otevřeně, nejlepší citace má jistě třeba Woodrow Wilson (do zvolení, předvolební projevy jsou ve svém souhrnu opravdu velmi otevřené - viz http://www.gutenberg.org/ebooks/14811?msg=welcome_... ) nebo Teddy Roosevelt, viz dokument s cz titulky, díl 2. je od r.1913 - https://youtu.be/f00JnFUi9Mo?t=32

Kniha Carrolla Quigley The Anglo-American establishment http://www.carrollquigley.net/pdf/the_anglo-americ... je stále k dostání na Amazonu, stejně jako Suttonova Tajná vláda Spojených států - to jsou díla, vycházející z akademické práce s fakty, ze seriozní vědecké práce trvající několik desetiletí, stejně jako Suttonovy další knihy - Národní sebevražda, Wall Street a vzestup Hitlera, Wall Street a bolševická revoluce - velmi zajímavé knihy plné ověřených faktů, často dokonce přímo z US vládních archivů.

Jenže jaksi dnes tyto knihy nikdo nečte (proto asi jsou dnes už volně na trhu, ta první například byla ale nejdřív ničena, jak v rozhovoru potvrdil sám Quigley).

Jeden z prvních US prezidentů doufal, že vzdělání ubrání Spojené státy před finančními loupežníky, ale skoro o 200 let později prof. A. C. Sutton v TV vystoupení doložil, že "vzdělaní" lidé neznají základní stavební kameny této moci, a i když je v USA asi 40mil vysokoškoláků (rozhovor 70.léta), tak oni se nezajímají o výroky svých elit. Naopak - často se snaží pro svůj profit připojit k těm mocným lidem. Prof. Sutton doložil, že Fordova nadace, Carnegieho nadace i Rockefellerova education board se skrytě podílely od 30.let i na "transformaci" US školství, což se ukázalo být klíčovým momentem (spolu s blahobytným konzumem), jak omezit dostupnost kvalitního vzdělání a tím i kritiků, něco o tom viz - https://youtu.be/IZQH09XYPqo?t=137

Takže i náš pan Drahoš (nomen omen) na začátku své kampaně prohlásil, že příjmová nerovnost (podle OECD je ohromná, je zpět na úrovni r.1820 - https://phys.org/news/2014-10-global-income-equali... ) je jedním z hlavních problémů dneška, podobně jako ekologické otázky. Podle studentů VŠ ale nelze najít hlavní příčinu vzniku této nerovnosti, viz třeba práce z Masarykovy university - https://is.muni.cz/th/273365/esf_m/Diplomova_prace...

A navrch této lhostejnosti třešnička - i můj vzdělaný známý s rodinou, dětmi a s mnoha kulturními zájmy si myslí, že "dluhy států jsou jiné peníze, ty dluhy se neplatí (a státy nebankrotují)" - viz ovšem dnes USA a jejich trajektorie na příštích 8let, nemluvě o té historii.

358234

6.6.2017 12:09

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358234

(dokončení)

Co dělat v tomto prostředí zadlužených států a lidí, kteří nezkoumají fakta (třeba text o Trilaterální komisi a jejím účelu, od str.35 v knize - http://www.alor.org/Library/Sutton_AC_Trilaterals...

Oni se nezajímají, protože jejich "osobní svoboda" je osvobodila od faktů, příčinných souvislostí, kritického myšlení, k "fetování blahobytu" a různých požitků. Otázkou jen je, zda toto "fetování blahobytu" je trvale udržitelné, jak se na to tváří ty okradené a vybombardované národy, to nemluvě o té náboženské rovině. Počet lidí na planetě stoupá, dluhy států také, a finančníci krize podporují, protože oni na nich bohatnou a hlavně získavávají moc, ovládají tímto způsobem svět a jeho vývoj.

Takže kdy asi přijde ta další krize, spojená s rostoucími dluhy USA a Evropy?
Bude to v r.2018, nebo až kolem r.2024? Později už těžko.

A jak zasáhnou tyto mocné bankroty Evropu, jaký vliv budou mít následující ohromné sociální nepokoje na celou západní společnost, jak se do toho zapojí spolek NATO - a kam se posune umělá inteligence pro tyto účely, může to akcelerovat války? A jaké další převody pravomocí na nadnárodní úroveň, tedy skryté vládě finančníků, to způsobí?

Toto jsou témata, která budou lidé rozebírat, ale už bude pozdě. Platí, že 98% populace se nezajímá o finance posledního století, přitom odstup 70 let je ideální pro seriozní zhodnocení, faktů je díky odstupu dostatek.

V TV tato fakta ovšem nejsou, ani nikdo další na to vše příliš neupozorňuje (čest výjimkám, jako zde). A i když by toto vše stále mohlo mít pozitivní řešení, lidé se o tato témata prostě nezajímají, a např. veřejnoprávní instituce, které by se snad mohly v ideálním stavu stát páteří této společenské debaty, bohužel také ne.

Pak bude pozdě, a prognóza uveřejněná na BBC (viz http://www.bbc.com/future/story/20170418-how-weste... ) - Jak a proč může zkolabovat západní civilizace (výhled do r.2050), nedává mnoho optimistických řešení, kam tato kombinace problémů finančních, ekologických, problematika komplexních společností (nejvíc náchylných ke kolapsu) a současně probíhající vývoj umělé inteligence mohou svět dovést.

Dokud bankomat dá lidem na západě peníze, potud se zajímat nezačnou. A pak se budou divit, že vlastně Brusel byl "pátou kolonou" těchto finančníků, budou litovat, že neřešili včas jeho deficity demokracie (i když USA ukazují, že finančníci nemají problém ovládnout politické strany, důležité lidi v nich, natož důležitá média), budou se divit, že NATO tu není na ochranu lidí, ale na ochranů zájmů mocných. Pak už ale bude pozdě.

358236

6.6.2017 12:24

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358236

Nakonec ilustrační CITACE, Woodrow Wilson (1913), vybrané pasáže:

Since I entered politics, I have chiefly had men's views confided to me privately.
Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of something.

They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it.

Někteří z nejdůležitějších mužů ve Spojených státech v oblasti průmyslu a obchodu vědí, že existuje moc tak organizovaná, tak záludná, tak ostražitá, tak všezahrnující a tak pronikavá, že je lepší nemluvit nahlas, když ji kritizujete...

Druhá část hovoří o moci monopolů, které ničí volnou soutěž podnikatelů, tím okrádají Spojené státy, neboť kartel zvyšuje ceny pro koncové spotřebitele a nakonec ovládá politiku (víc viz část VII a VIII).

(The New Freedom, 1913, část I - po úvodu první věta "pod čarou".)
http://www.gutenberg.org/ebooks/14811?msg=welcome_...

That is the difference between a big business and a trust. A trust is an arrangement to get rid of competition, and a big business is a business that has survived competition by conquering in the field of intelligence and economy.
A trust does not bring efficiency to the aid of business; it buys efficiency out of business. I am for big business, and I am against the trusts.

The great monopoly in this country is the monopoly of big credits.

So long as that exists, our old variety and freedom and individual energy of development are out of the question. A great industrial nation is controlled by its system of credit. Our system of credit is privately concentrated.

The growth of the nation, therefore, and all our activities are in the hands of a few men who, even if their action be honest and intended for the public interest, are necessarily concentrated upon the great undertakings in which their own money is involved and who necessarily, by very reason of their own limitations, chill and check and destroy genuine economic freedom.

This money trust, or, as it should be more properly called, this credit trust, of which Congress has begun an investigation, is no myth; it is no imaginary thing.

And I have seen men squeezed by it; I have seen men who, as they themselves expressed it, were put "out of business by Wall Street," ...because Wall Street found them inconvenient and didn't want their competition.

358237

6.6.2017 12:29

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358237

Takže odkud že se bere ta ohromuící příjmová nerovnost a proč studenti VŠ nemohou přijít na žádný hlavní důvod ohromného růstu dluhů států od 70. let?

Odpověď je i v knize Trilaterlas Over Americas, str.35, odkaz je výše a znovu zde:
http://www.alor.org/Library/Sutton_AC_Trilaterals_...

358238

6.6.2017 14:47

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 358238

Dovolím si odpovědět na obě Vaše zásadní otázky, pane Pavle.

1. Odkud se bere příjmová nerovnost?

Distribuce bohatství není a nikdy nebyla rovnoměrná. Ve všech zemích a dobách byla distribuce příjmů a bohatství vysoce asymetrická a malá skupina lidí měla vždy v rukou většinu bohatství. Tato skutečnost je způsobena PŘÍRODNÍM ZÁKONEM. Nazývá se "Paretův princip". Rozumím tomu, že se tento zákon oné většině chudáků nelíbí. Ovšem zkušenost jasně dokázala, že jeho porušení (tzv. zespolečenštění bohatství) se lidem ve všech zemích, kde bylo zkoušeno, těžce vymstilo. Nebo snad ne?

2. Zadlužování států.

Zde je odpověď ještě jednodušší. CO JE TO STÁT? Stát je přece monopolní KORPORACE SE ZAJIŠTĚNÝM ZISKEM. Tento fakt chápou i investoři. Proto státům (na rozdíl od rizikových podnikatelů) tak rádi půjčují. A KDO ve státě ROZHODUJE o tom, KOLIK SI TA KTERÁ ZEMĚ PŮJČÍ? No přece politici. KDO JSOU POLITICI? V drtivé většině lidé, kteří se nedokážou uživit žádnou jinou smysluplnou prací. A tak naplno využívají příležitost, kdy jsou právě u moci. A DRANCUJÍ A PLENÍ dojnou krávu, jménem stát. A když příjmy státního rozpočtu nestačí? Tak si ochotně jménem své země půjčují. Vždyť oni osobně z těch půjčených peněz nebudou muset vracet ani haléř. PO NICH přece POTOPA.

Co je na těchto skutečnostech nepochopitelného? Že na to údajně nepřijdou ani VŠ studenti?

Přeji pěkný den
Vojta

358241

6.6.2017 16:17

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358241

Zdá se, že jste opravdu nic z těch odkazů nečetl. Nikdo nemluví o tom, že všichni mají mít stejně, stejné příjmy.

Hovoří se tu o něčem jiném - o kriminálním jednání, o okrádání států ve velkém, vykrádání peněz daň. poplatníků, s pomocí ohýbání zákonů, vládních kontraktů, což celé vedlo už tehdy k ovládnutí politiky hlavních stran, médií, podvázání rozvoje a přivlastnění ohromných - myšleno naprosto nesouměřitelných - zisků pro vybranou malou skupinu lidí.

Tito lidé se po druhé světové válce rozhodli budovat nadnárodní instituce a oslabovat vliv národních států a volených politiků, způsobovali krize finanční, dokonce rozfoukávali konflikty pro velké války (stejní lidé např. vyzbrojovali Hitlera i bolševiky, po válce je těch příkladů také nespočetně - svrhávání vlád, krádeže surovin, ovládání a kontrola prostředí vyspělých států, které neustále chudnou a po 40 letech míří k definitivní krizi - bankrotu).

To vše je v těch knihách, z nichž jste se neodvážil přečíst ani řádku, abyste sem napsal zcela obecný "super-blábol", že nerovnost v příjmech je zcela normální a že ohromné dluhy států nejsou problém.

Právě proto tvrdím, že tato mentální pohodlnost, případně přímo tupost mnoha lidí, ve spojení s ohromnou mocí těch, kteří to vše zpozadí organizují (danou ohromnými financemi, viz Griffin - tady to máte během asi 15min celé shrnuto, zcela seriozním způsobem, ale nepočítám, že byste si to seriozně prostudoval, jako ty trilateráty - od času 1:07:30 - https://youtu.be/4EZH4lY8Atk?t=4051), je prakticky neřešitelná. Jste nejlepším příkladem.

Mně osobně je to všechno fuk, jen se tím bavím. Ale zábava to ve skutečnosti není, jde o prosperitu a bezpečnost mnoha milionů lidí, celých států, včetně těch nejvyspělejších. Ale vy jste skutečně exemplární případ tohto naprostého ignorantství, nic ve zlém .-)) .

358249

6.6.2017 16:25

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358249

(Aneb proč bychom měli žít ve světě, kde státy dokážou splatit své dluhy, kde si podnikatel může dovolit rozumné investice, aniž by se bál krachu při další finanční krizi či každého zaváhání trhu, kde loupežníci a zloději končí ve vězení, kde ohromné peníze nejdou do kapsy pár nadnárodním super-lichvářům, ale slouží společnosti, nemocným, starým a dětem, pro lepší vzdělání a život.

Proč to vše dělat, když tu máme mezi námi lidi, kterým se současný stav i perspektivy líbí, a kteří si myslí, že to západní fnanční pyramidové letadlo, živené předevšímvykrádádním pracovních sil a zdrojů jiných zemí, poletí donekonečna.

No nekupte to, a hlavně nečtěte noviny .- ) )

358251

6.6.2017 18:28

RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 358251

https://www.cbdb.cz/kniha-79445-financnik

Jak uvádíte, vše bylo již popsáno, odborně i beletrií. Elysium dobře zná , že ignorace vítězí, proto vládne , skrytě a dokonce již i zjevně.
Říkám si jakým je i onen rádoby liberalismus akcelerátorem individuálních i společenských kvalit, zvídavý a kulturní jedinec prohlubuje své poznání a kázeň , troubové prohlubují své troubení. Jelikož však žijeme v akváriu , troubení se odráží od stěn a hladina hluku se brzy stane smrtící a to je důvod , proč je pro mne liberalismus společensky nepřípustně destrukční v tomto světě rournatců, kteří jsou schopni sami sebe utroubit dočista dočista.

358253

6.6.2017 18:37

Strach...ve finanční oligarchii

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 358249

> mentální pohodlnost, případně přímo tupost mnoha lidí

Mnozí lidé mají strach jen pomyslet na mocenské zrůdnosti, natož o nich diskutovat.
Plkat o rozbitém autě s hradním protokolářem nebo viróze, to si klidně dovolí.

Při zmínce o podstatě moci - nad mnohými lidmi zvítězí strach. Ujme se vlády zábrana závadného myšlení. O tom již psal Orwell. Domnívám se, že je to dědičné. Důsledek po desítky generací trvajícího vlivu povinné debilizace. Další podíl na strachu má i současné „výchovné“ vymývání mozků jedinými povolenými tvrzeními (ve škole i v mnohých sdělovacích prostředcích), například o „spravedlivých“, přivandrovalectví, „boji“ s terorismem, zvrácené pohlavní orientaci, pánbíčkářství. Nevládní organizace jako Justýna mají v náplni práce hájení zájmů korporátních fašistů, podporu zrůdností.
Ovládání lidí debilizací a strachem.

358254

6.6.2017 19:20

RE: Strach...ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358254

Jistě, jak Sutton tak Quigley poznali strach o svůj život, dehonestační kampaně. Sutton byl obviněn z plagiátorství - ovšem citací ze své vlastní knihy .-) , Quigley z rozpoutání diskusních nepokojů na universitě, takový Chomský byl obviněn z propagace radikálních hnutí - napsal někam nějakou předmluvu, na požádání, ale nevěděl k jaké knize bude připojena. Poznali ničení knih, přišli o svá místa, atd.

Ale největší zbraní těch lidí v pozadí je samozřejmě především schopnost utajit svou moc.

Je to skutečně fascinující schopnost těch lidí (finančních elit) tak dobře pracovat s nevědomostí veřejnosti, skoro bych to nazval až genialitou. Tato schopnost utajit základní fakta o finančním systému byla klíčem k jejich úspěchu už v r.1910, viz Griffin, který toto utajování obsáhle a velmi podrobně popisuje (https://youtu.be/4EZH4lY8Atk). Mohu jen doporučit a ocitovat ještě jednu známou větu z A. Pike, Morals and Dogma, na str.66 v PDF:

Masonry, like all the Religions, all the Mysteries, Hermeticism and Alchemy, conceals its secrets from all except the Adepts and Sages, or the Elect, and uses false explanations and misinterpretations of its symbols to mislead those who deserve only to be misled; to conceal the Truth, which it calls Light, from them, and todraw them away from it.

Truth is not for those who are unworthy or unable to receive it, or would pervert it.

- Ta schopnost utajit podstatu toho geniálního podvodu "falšování měn", právem "tisknout peníze" a využívat pravidlo částečné bankovní rezervy (na 1 dolar vkladu může banka půjčit 10 dolarů na úrok, devět z nich tak vytváří "z ničeho", falešně), je podstatou tohoto triku, který dnes drží "pod krkem" skoro všechny vlády světa, neboť dluh mezitím narostl do závratných výšek (a příjmy států kolabují, jak se zmenšuje střední vrstva).
Jednoduché, geniální, ohromná moc, o které noviny nepíšou články a o které filmová studia netočí žádné filmy - protože tito lidé je dávno vlastní nebo plně kontrolují .-) .

Kniha "Rudá symfonie" je taky zajímavá (aktuálně v češtině k dostání), srovnává marxisty, trockisty a nadnárodní finančníky - kosmopolity, docela zajímavé čtení, jde o záznam výslechu jednoho čověka z těch dob...

Nelze, než jim skutečně poblahobřát k naprostému úspěchu, 100 let kradou, ovládají a pletichaří, a dodnes o tom široká veřejnost nemá prakticky ani to nejmenší tušení, a oni se z veřejného prostoru prakticky "vypařili", nejsou na seznamech boháčů, seznamech vlastnictví, nepíše se o nich, nikdo jejich práci nestuduje, přitom dnes řešíme, co oni způsobili. Skutečně fascinující.

358256

6.6.2017 19:35

RE: Strach...ve finanční oligarchii

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 358256

(A souhlasím, že dnes někoho "společensky zlikvidovat" není žádný problém - něco vám najdou v počítači, nebo se vám doma něco objeví, policie najde neporušené zámky a máte smůlu - nebo napadnou vaše zázemí, způsobí "nevysvětlitelné pomluvy, konflikty", atd., těch cest je dnes tolik, že kdo má děti - nedej bože dluhy nebo hypotéku - tak drží ústa a krok.)

358257

24.6.2017 14:17

Lidé velkých peněz

Miloslav Dědek 95.?.?.?

Velkou hrozbou pro budoucnost lidstva je existence globální finanční elity, tj. tzv. "lidí velkých peněz". Časopis Economist předpovídá v roce 2017–18 nástup jedné světové měny a vlády. Faktem je, že stop globalizaci by znamenal mínus vývoji politického uspořádání světa a plus pro lidi velkých peněz. V souvislosti s tímto konstatováním je důležité si uvědomit kdo v současnosti skutečně vládne světu?
Všechno, co zveřejňují média především o mezinárodní politice, zejména humbuk kolem probíhajících voleb, vedených válek a pod., má v podstatě jenom jeden účel, a to odvádět pozornost od existence skutečných vládců planety, kterými jsou lidé velkých peněz, mezi které patří i současný prezident USA - miliardář Trump. Současný stav světa je bohužel takový, že veškeré základní dění ve světě je plánované a řízené. K tomu je nezbytné dodat, že to plánují a řídí lidé velkých peněz, a ti to plánují a řídí tak, aby se upevňovala jejich moc a zvyšovaly jejich zisky, přičemž je těmto mocipánům úplně jedno kolik lidí přitom zemře ve válkách a kolik se přitom zničí materiálních hodnot. Lidé velkých peněz ovlivňují svět tak, aby se zachovaly poměry v nichž bude přetrvávat jejich privilegované postavení, které jim umožňuje v neomezené míře užívat všechno co svět poskytuje. Tito lidé především dbají na to, aby se globálně zachovával stávající nespravedlivý finanční systém. Více viz článek "GLOBÁLNÍ FINANČNÍ SYSTÉM" - http://miloslav7.blogspot.cz/2016/08/globalni-financni-system.html

358603

Příspěvků: 18

05.06. 22:35 Pátá Mojžíšova 7:24  loutkářství
05.06. 23:01  RE: loutkářství
06.06. 00:57  RE: loutkářství
06.06. 18:48 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: loutkářství
06.06. 02:37  RE: loutkářství
06.06. 07:48 výjimečné porušení omerty  RE: loutkářství
06.06. 11:46 PavelSam  nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 12:09 PavelSam  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 12:24 PavelSam  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 12:29 PavelSam  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 14:47  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 16:17 PavelSam  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 16:25 PavelSam  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 18:28 výjimečné porušení omerty  RE: nežijeme v demokracii, ale ve finanční oligarchii
06.06. 18:37 Pátá Mojžíšova 7:24  Strach...ve finanční oligarchii
06.06. 19:20 PavelSam  RE: Strach...ve finanční oligarchii
06.06. 19:35 PavelSam  RE: Strach...ve finanční oligarchii
24.06. 14:17 Miloslav Dědek  Lidé velkých peněz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 85 čtenářů částkou 16 184 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Maďarsko odmítá pakt o legalizování migrace, čeští politici melou o tom, že je "nezávazný"18.07.18 19:26 Česká republika 6

Britské tajné služby čelí kritice, že mají ve vedení málo černochů18.07.18 19:13 Británie 4

Americká banka Goldman Sachs zvýšila zisk o 44 procent17.07.18 16:46 USA 9

Neničte světový řád, vyzval Tusk USA, Rusko a Čínu17.07.18 00:57 Evropská unie 3

Radost v Moskvě, kritika doma. Trumpova náklonnost k Putinovi rozlítila i řadu republikánů16.07.18 23:45 Finsko 2

USA zadržely Rusku, kterou viní z pokusů ovlivňovat politiky16.07.18 23:37 USA 1

Allan Dulles před Kongresem USA v roce 194516.07.18 22:45 Neurčeno 0

SPD, CSU, CDU: Dáme volební právo mentálně postiženým15.07.18 23:46 Německo 2

České ministerstvo odmítá globální pakt o migraci: Souhlasit s nelegální migrací nebudeme15.07.18 22:49 Česká republika 3

Premiér Babiš jasně: Česká republika nebude přijímat žádné migranty15.07.18 22:09 Česká republika 1

Okupanti napadli posádku italské lodi12.07.18 10:35 Itálie 2

Alza v tichosti stáhla Jan Hus Starter Pack11.07.18 16:27 Česká republika 3

Hamáček kašle na mítink ministrů vnitra k ochraně EU před migranty - raději jede s Babišem na summit NATO řešit Rusko11.07.18 00:03 Česká republika 2

Prezident Malawi: Ujišťuji zahraniční agenty z neziskovek, že se nedáme znovu kolonizovat10.07.18 20:31 Malawi 0

Za občanský protest a sundání hidžábu na veřejnosti - 2 roky nepodmíněně a 18 let podmínky10.07.18 14:36 Írán 3

Německý korektní tisk: Skupina 30 Němců napadala, pronásledovala a arabsky nadávala dalším dvěma Němcům10.07.18 14:04 Německo 1

Janov: O staré a bezmocné se postarají migranti - Liga severu:Staří lidé potřebují naši ochranu,svěřme je nezaměstnaným Italům10.07.18 12:45 Itálie 2

Vzpoura migrantů na záchranné lodi - posádka se v ohrožení života musela zabarikádovat na můstku10.07.18 12:11 Itálie 1

Madrid: Obama varoval před vzestupem nacionalismu a před fakenews09.07.18 23:32 Evropská unie 0

OSN UNHCR vrací úder: Vybuduje nové tranzitní centrum pro migranty v Tripolisu a výhledově v Čadu, Burkině Faso a v Súdánu09.07.18 22:03 Evropská unie 1

Měnové kurzy

USD
22,26 Kč
Euro
25,93 Kč
Libra
28,99 Kč
Kanadský dolar
16,78 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
22,28 Kč
100 japonských jenů
19,81 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,94 Kč
Ukrajinská hřivna
0,85 Kč
100 rublů
34,93 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 133,87 Kč
1 unce stříbra
340,23 Kč
Bitcoin
166 004,38 Kč

Poslední aktualizace: 20.7.2018 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 232