Diskuze k článku

Jako štvaná zvěř...

Příspěvků 80

4.6.2017 8:26

Kuřáci zapomínají na jednu věc

Od narození nekuřák 88.?.?.?

a totiž, že nyní "přišli" o svobodu, kterou mít nikdy neměli. Byl to jen bordel ve státě. Doteď mohli smrdět ostatním pod nos s argumentem, ať nekuřák táhne, když mu to vadí. Srovnávat to s nástupem fašismu či podobné jiné výplody je opravdu směšné. Naopak, každá rozumná společnost by měla hledět, aby kuřáků vznikalo co nejméně. Ti, kteří tak ryčí, včetně pana editora, by se měli zamyslet, jestli místo energie vynaložené na psaní článků, jak je jim ubližováno, by nebylo lepší zkusit s tím konečně definitivně seknout. Bude víc peněz a hlavně to rozhodně prospěje zdraví. A řeči o tom, jak se nikde neprokázala škodlivost kouření už jsou tak tupé, že to na mě nezkoušejte.

358130

4.6.2017 14:25

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 358130

Nejnebezpečnější nejsou gestapácká komanda v ulicích a psychopatičtí politici. Nejnebezpečnější jsou ti, kteří tomu veřejně tleskají, nebo se alespoň vnitřně tiše radují. Myslí si, že se jich to netýká. Lenin je nazval užitečnými idioty. Jim nedochází, že kouření je zástupný problém, že příště budou na hranici stát pro nějaký pomyslný zločin oni.

358150

4.6.2017 14:48

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 358130

Podívej kuřáku od narození, každý den před spaním si opakuj několik otázek jako mantru. To aby se ti mělo o čem zdát. Proč jsou trestáni koncoví uživatelé, tedy kuřáci ? Proč už nebyla na území dnešní ČR, potažmo EU či jinde ve světě zakázána výroba, prodej a distribuce tabákových výrobků když jde o blaho zdraví národa ? Státy na to měli minimálně 200 let z hlediska náhrady výpadku příjmů do pokladny. To je vzkaz i pro ostatní moralisty, kteří se radují a nejraději by kuřáky věšeli na kandelábrech. Jen to jen začátek. Řada z Vás a možná všichni, co kopete do kuřáků si ráda zajde občas na pivko s kamarády apod. Včetně kuřáka od narození. Věřte nebo ne, ale už je na stole návrh na postupný celkový zákaz konzumace alkoholu v restauracích, a to na stejném principu. Tak jako někoho zde pobuřuje a obtěžuje kouř z tabáku, tak už ted se houfují lidé, kteří nesnáší pohled na člověka, jenž pije alkohol a ten je z něj pak cítit. Co pak budete psát bijci kuřáků ?

358154

4.6.2017 15:30

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

fašistický nekuřák 88.?.?.?

Reakce na 358154

Nemyslím, že jsme někde spolu vypalovali zobák, abychom si tykali. A ano, mám radost, že kuřákům konečně někdo pořádně šlápnul na kuří oko. Platí totiž furt a stále, že nemám právo svým koníčkem, případně zálibou, obtěžovat druhé. V ničem neupírám smraďochům, aby si zřídili svoje kamrlíky, kde budou fetovat až do úplného konce, ale neobtěžujte tím lidi, které to nezajímá. A co se týká alkoholu, ten je mi fuk, nepiju a druhým to neupírám, ovšem opět do té doby, dokud nezačnou obtěžovat, případně usedat za volant a podobně. Je to tak těžké ke chápání? Takže ještě znova, jelikož zjevně nechápete - všichni jsme se narodili jako nekuřáci. Pokud se u někoho něco následně změnilo, je to JEHO problém. Je to odporná a logice se příčící činnost a jsem rád, že jsem tomu nikdy nepropadl a tudíž nemusím řešit stupidity typu, jestli je slušné nebo neslušné někomu smrdět pod nos.

358159

4.6.2017 20:02

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 358159

No tykat ti budu, protože máš přesně fašistický způsob myšlení a reakce tomu odpovídá. Proto máš přiléhavý nick, který tebe dobře vystihuje. Dále nechápeš pointu mých příspěvků, kde se snažím upozornit na to, že tento zákaz je součástí širšího procesu na jehož konci nebudeš tleskat ani ty. A dále na to, že se tento problém, stejně tak jako alkoholismus tahá za špatný konec. Mé reakce nemají za cíl podporu kouření. Jenže tohle fašista nepochopí. Ten dál bude útočit na koncové uživatele, kteří jsou nejslabším článkem v celém řetězu. A přitom vše odnesou nejvíce.

358178

5.6.2017 3:11

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

qwertz 27.?.?.?

Reakce na 358159

Drahy priteli. Co budes delat az ti zdrazi cukr, protoze se po nem tloustne a ne o 100% ale o 1000%. V Australii se o tom jedna. Duvod je ten, ze nesnasime pohled na tlusta a smrduta individua. Radsi nepremejslej, nedelal jsi dosud a v budoucnosti bude pozde.

358192

5.6.2017 8:15

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 358159

Pokud má někdo v hlavě v lepším případě exkrementy, tak svojí stupiditou obtěžuje okolí a tudíž by to mělo také být trestné.

358196

5.6.2017 12:58

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

ID 217.?.?.?

Reakce na 358159

S Vašimy příspěvky bezvýhradně souhlasím.
A navíc, kuřáci by si měli léčbu svých nemocí hradit ze svého a ne využívat peněz nekuřáků. A nejen oni! Třeba takový lyžaři by si měli svoje úrazy platit ze svýho a nezneužívat peněz nelyžařů. A neobtěžovat nelyžaře vlekama, sjezdovkama a cestováním na hory. Přece se všichni narodili bez lyží. Nebo cyklisti, totéž a navíc se jen všude motají. Obtěžují pomalou jízdou, CO2 stopou při stavbě cyklostezek a navíc se potí a tak zvyšují spotřebu vody. Jistě pro většinu je to jen koníček nebo záliba. A běžci a chodci by si ty svý opotřebovaný klouby měli taky léčit za svoje, to je snad jasný. Nebo tlouštíci - baštíš bůček? Nemoci srdce si zaplatíš za svoje. Nebo ženský by si ty svoje porody měly platit za svoje, nechápete? Všichni jsme se narodili jako netěhotní.
Ve svém příspěvku se zmiňujete o usedání za volant: věřím, že za volant usedáte vždy střízlivý, to jev pořádku. Ale jste si naprosto jistý, že Vaše cesta je vždy naprosto nutná? Není to jen Váš koníček nebo záliba? Například cesta s rodinou na výlet, na dovolenou a podobně? Je přece jasné, že že nemáte právo svým koníčkem, případně zálibou, obtěžovat druhé. Totéž se týká cesty autobusem nebo vlakem, kdyby lidi nejezdili zbytečně, patřičné spoje by zrušili. A snížili tak obtěžování ostatních hlukem a exhalacemi. Přece všichni jsme se narodili jako necestovatelé. Za minulého režimu byly kontroly vytíženosti nákladních aut, prováděla to silniční policie. Věřím, že dnešní demokratický systém to dokáže lépe rozvinout a kontrolovat i zbytečné cesty občanů. Například s pomocí patřičných neziskovek. Tak tedy, neměl byste kontaktovat patřičné aktivisty aby zkontrolovali Vaše počínání? Ono nejde jen o výše popsané nešvary. Ale například zbytečným zapínáním PC zvyšujete spotřebu energií, provokujete další instalace datových kabelů a WIFI, zvyšujete uhlíkovou stopu a td. Měl by si na Vás někdo posvítit. Jako omluvu alespoň kontaktujte svého poslance a navrhněte mu vytvoření nových zákonů na potírání uvedených nepřístojností.

358204

5.6.2017 18:10

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 358204

Ano a vy byste si mel platit lekare pokazde, kdyz si updxrdnete.

358207

5.6.2017 19:27

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 358204

Haha, toto je uplne skvely prispevok, na jednotku. Davam palec hore.

358209

4.6.2017 16:13

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 358130

Ty budeš jistě i vítací sluníčko viď?

358163

4.6.2017 17:29

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Mirra 89.?.?.?

Reakce na 358130

taky jsem nekuřák ale to co se děje je vyhnané do absurdna. Je to jako v tom vtipu kde si chodí pro různé lidí ale dotyčný se jich nezastane protože jeho to nepálí. A když nakonec dojde i na něho tak zjistí že je sám a nikdo se ho nezastane.
Začíná to zákazem kouření, pak to může pokračovat třeba přes omezování limonád, přes kafe....

Tady je přesné znění:
Nejdřív přišli pro komunisty,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl komunista.

Pak přišli pro Židy,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl Žid.

Pak přišli pro odboráře,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl odborář.

Pak přišli pro katolíky,
a já jsem se neozval, protože jsem byl protestant.

Pak přišli pro mě
a tehdy už nezbýval nikdo, kdo by se mohl ozvat.

A to samé platí dodnes - navíc se tomu ještě lidi jako vy škodolibě uculují. Až dojde na vás tak vám úsměv zmrzne.

358169

5.6.2017 10:24

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 358169

Když "přišli pro komunisty" tak zároveň "přišli pro židy". No, a na konci té milionkrát omleté židovské povídačky ti ještě chybí obligátní židovští "cyklisti".

358201

17.6.2017 9:03

RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 101.?.?.?

Reakce na 358130

tito vladni zlocinci potlaci koureni tabaky a uvedou do legality koureni matihuany je to pouze otazka casu je v tom pro ne daleko vic penez nez v cigaretach

358403

4.6.2017 8:32

Souhlas

lucifuge 46.?.?.?

Takové kulturní úderky mi jako pamětníkovi leccos připomínají. Kouřím jen venku, na lavičce na náměstí, v parku... Snad to tak zůstane. Je to vše projev ideologie nesvobody.
Dobrý článek je zde:

http://ceskapozice.lidovky.cz/stat-jako-bojovnik-p...

358131

4.6.2017 19:46

RE: Souhlas

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 358131

Strasny a doslo to tak daleko , ze dnes lid kurackej je jeban uz i v Mexiku,Leteli jsme s Mexican airways na YVR protoze jsme dostali (80% discount) a kamos kterej si nemoh kvuli zakazu zapalit nikde v Los Cabos na letisti se pak kdyz mu uz po nikotinu cukala huba nasral a tak kdyz se hezky nadlabnul a udelal si ohodli, labuznicky voslintal a zapalil si v letadle doutnik na kterej se tak tesil a ja se divil, ze mu buzeranti vod security nez vlez do letadla nesebrali taky sirky . Pral bych Vam videt ty vyjeveny urvany americky a canadsky xychty na ktery kdyz si uzival toho smradu z habana a drinku s ledem kterej misto pesos ty kozaty letusce zaplatil v US $$ s tim jeho sklebem ve tvari jako kdyz by pro nej byli jen kus hovna klidanko sral .[chechtot]

358177

4.6.2017 9:39

Pokuta za vajgla

M.M. 188.?.?.?

Pokutování za odhozený nedopalek je úplně v pořádku. Vlastně ne, není: ty pokuty jsou příliš nízké.
Když tak někdy nemám co na práci, koukám z okna a bavím se pozorováním řidičů v kolonách. Nevěřil byste, kolik z nich po dokouření vyhodí vajgla z okna. Při deseti tisících za vajgla by se tu dalo vybrat odhadem čtvrt melounu denně. [vyplazený jazyk]

358132

4.6.2017 16:41

RE: Pokuta za vajgla

Respirateur 31.?.?.?

Reakce na 358132

A když tak bohapustě vejráte z okna a bavíte se pozorováním automobilů v kolonách, chápete i jiné souvislosti? Např, že za rok se pneumatiky obrousí o cca 5 mm (u nákladních aut jsou to násobky) to x 4 x počet vozidel v republice. Kam se poděje ten jemný prach z gumy? Kam se poděje azbest a jiné dobroty z brzdových destiček? Kam se podějí spaliny z výfuků? Kam se podějí ty spaliny z tisíců tun leteckého petroleje které nám padají na hlavu z leteckého provozu nad Prahou?
Tak jděte a pokutujte a choďte hlavně pěšky vy chytrej.

358166

5.6.2017 11:11

RE: Pokuta za vajgla

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 358166

Nemůžete chtít po prostých fašistech, aby chápali souvislosti. Jim stačí Hesla a Vůdce .
Vámi zformulované otázky dobrosery nezajímají, oni se ani nemají čím zamyslet, kam asi mizí všechny produkty chemického a jiných průmyslů , hlavně zaměstnanost že. To je ta jedová stránka civilizace, ve které jsou cigarety neškodnou legráckou.
Druhou stránku popsal dobře V.Klaus mladší ve svém dnešním blogu :
"Není kouře (bez ohně) - Václav Klaus ml."

Tyhle hry a náhražky chleba podle vzoru rozděl a panuj mají dodatek : rozděl, panuj a kasíruj.

358202

6.6.2017 20:34

RE: Pokuta za vajgla

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 358202

Podle čeho byste vy osobně vytvářel zákony?
Jaké hlavní parametry by společnost měla mít, dáme asi všichni s kapkou rozumu na deseti prstech.

Respektive, je v zájmu evoluce druhu homo sapiens sapiens, aby bylo kouření, alkohol a jiné drogy potírány či byly ponechány plné svobodě?

Tím samozřejmě nemyslím šlapat na krk kuřákům, hlavním cílem by mělo být již formování světonázoru u dětí. A garantuji vám, že pokud by drogy nebyly veřejně popularizovány (tv, kino, muzika...), ale popisovány reálně – uživateli bude jen pár marginálů. Komu tedy vyhovuje, aby lidstvo bylo narkotizované?

Samozřejmě jsou zde škodlivější parametry systému než kouření. Ale pokud se podíváte na vertikálu "zobecněných prostředků agrese", tak dav logicky při nabývání informační zajištěnosti v rámci zákona času si dané prostředky postupně uvědomuje právě od posledních priorit, proto jsou politici nuceni jít odspodu...

1. Světonázorová
2. Chronologická
3. Faktologická
4. Ekonomická
5. Nepřímá genocidy
6. Přímá genocidy

https://www.youtube.com/watch?v=WEINJQ6wd0Q

358259

6.6.2017 23:07

A narodil se další dobroser.

Mivo 193.?.?.?

Reakce na 358259

Tentokrát ale přímo cukrový Megadobroser. Ne už jen v zájmu dobra, ale ba přímo v zájmu evoluce lidstva!!!!!!!!!! Ty vole, to je vůl!

358262

7.6.2017 9:34

RE: A narodil se další dobroser.

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 358262

Evidentně jste zastáncem neoliberalismu = ideální normou je jakákoliv rozmanitost, bez ohledu na to, zda daná rozmanitost má degenerativní či progresivní charakter vzhledem k lidstvu.

Bohužel si neuvědomujete, že svým postojem dáváte inteligentním sociopatům neomezenou možnost vás a vaše děti sdírat a zotročovat pro jejich osobní zájmy. Nebo vám připadá, že současný výklad zákonů nás chrání?

Takticky si vás povodí díky kouřové cloně "boje proti kouření". Abyste vůbec neměl náladu a čas řešit důlěžitější problémy. No, pro vás je vrcholem svobody si zapálit pro někoho pedofilie pro jiného lichva.

Divide et impera = a tak každý bojoval za tu svou svobodu proti ostatním bez rozlišení a míry. Aneb legenda Babylonské věže trochu jinak, než nám zpoza opony vypráví a-sociální inženýři a autoři knihy Genesis.

A prosím bez urážek,
mlácením kyjem po hlavě se ještě nic podstatného nevyřešilo...

358266

7.6.2017 13:13

RE: A narodil se další dobroser.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 358266

Jak jste uvedl, "zákon" vyžaduje "výklad" - takže "zákon" někomu slouží proti někomu jinému.
Proto jsem pro pravidla , ty nevyžadují výklad. To není hra se slovy, to je základ všeho - shoda na významovém obsahu pojmu. Žádné relativizování.
Jezdí se vpravo - žádný výklad netřeba, kdo nechápe , ten jezdit nebude. Pravidlo platí pro každého, žádné výjimky.
To by ovšem byl konec pro vyvolené, ti mají svoji existenci postavenou výhradně na výjimkách a "výkladu".

A co se kouření týče, kdysi jsem napsal, že jediné místo, kde mají kuřáci volně a bez omezení kouřit, kromě svého bytu či domu, jsou právě jejich hospody.
Jak vidno, vše musí být opakem normality. Takže si jdu zakouřit na ulici, k prachu ze psích a kočičích exkrementů, pneumatik, brzdového obložení, sazí, plynných emulzí a parfémů, přidám do plic zplodiny z cigarety, které jsou díky EU 10x tak jedovatější než před existencí EU. Nemusel bych, vůbec, ale chci.

358269

9.6.2017 18:51

RE: A narodil se další dobroser.

Sugar 87.?.?.?

Reakce na 358269

Většina základních zákonů je napsána v celku správně a netřeba je extra měnit, pokud vynecháme ty účelově prolobované. ALE jejich výklad odpovídá tomu, v jakém morálním stavu se nachází společnost. Jak se říká "Co právník, to výklad zákonů". A v tom je základní problém a zvůle justice.

Zákony mají být jednoduché – vstřebatelné a pochopitelné pro každého jedince společnosti. Pokud bychom každý zákon parametricky dodefinovávali, bude se jednat o obrovský objem informací, které snad ani nelze zpracovat.

Koukněte např. na Stalinskou ústavu 1936, která byla jedna z těch nejlepších, ale společnost a justice jednoduše nebyla na adekvátní úrovni, aby s ní rezonovala:

http://www.moderni-dejiny.cz/clanek/nejdemokratict...

358301

4.6.2017 9:40

Naučit se poslušnosti

Jen tak 78.?.?.?

Je to systém jak lidi učit poslouchat......prolobované úsporné zářivky, které už prakticky neexistují....rtuť vadí...nevadila tehdy, kdy se vědělo, že ještě mnoho zemí v EU skládkuje, vadí nyní, stovky zmrzačených dětí po vdechnutí výparů rtuti, když se "úsporka" rozbila, nepočítám......klasické žárovky se dají zase již léta normálně koupit...nahrazení olova v pájecích směsích v elektronice vizmutem......výsledek? Do pár let vizmut degraduje a výrobek je nefunkční....ale nemáme olovo, ať žije ekologie......Jsem nekuřák, resp. vyléčený kuřák, ještě lépe nekouřící kuřák...nekouřím šest let, předtím mi to chutnalo sedmnáct let.....neumím si představit jak v tom můžou ti současní kuřáci fungovat......pan Stwora má pravdu, on to JE teror, napadení základních svobod člověka, ať se na to díváme jak chceme. Že to lidem nevadí je důsledek....důsledek několika dekád výplachu mozku směrem k sobectví a konzumu.....chrtí doba pro lidi s ostrými lokty......starej se jen o sebe, hleď si sebe.....a užívej si.....neměj děti, kup si psa.......jak tohle skončí?

358133

4.6.2017 16:34

RE: Naučit se poslušnosti

Jarek* 217.?.?.?

Reakce na 358133

Dovolím si podotknout jen tolik. Lidé, kteří kouří neoplývají spoustou nemocí a navíc jsou imunní vůči chemtrails.

358165

4.6.2017 19:43

RE: Naučit se poslušnosti

sys 86.?.?.?

Reakce na 358165

"Lidé, kteří kouří neoplývají spoustou nemocí"
To je pravda.

358176

4.6.2017 9:47

panu editoru

abe 178.?.?.?

Dalo by se očekávat, že člověk s Vaším rozhledem nebude obhajovat zakouřené restaurace a hospody a kouření obecně. Už jen ta skutečnost, že ještě nekouřící děti také nyní nebudou pasivně kouřit je pozitivní. Ty "úderky" jsou stejnou ujetostí.

358134

4.6.2017 10:26

Chudáci kuřáci.

Altman 93.?.?.?

Opravdu je lituji. Za svůj "nešvar" většinou nemohou. Je to většinou o genetice. Moji rodiče byli nekuřáci, stejně jako otcových pět bratrů a sestra.
Já jsem nekuřák, byť jsem si jako mladý občas, hlavně někde v kavárně z frajeřiny zakouřil.
Manželka je z kuřácké rodiny ale když jsem s ni začal po vojně chodit, tak cigaretám neholdovala. U dívek a mladých žen to býval většinou standart.
Kdyby tou kuřačkou byla, tak bych si ji zřejmě nevzal. Byl jsem vlastně protikuřácky školen u jejich rodičů, kteří kouřili doma. Všepřítomný smrad mě zřejmě přesvědčil že normální je nekouřit.
To že jsem byl od "vojny" havíř v Ostravě, mě taky nepřímo pomohlo. Kouřit tam byl téměř hrdelní zločin.
Je mi téměř osmdesát, a za to že ještě žiju po téměř třicetiletém pobytu jak na uhlí a pak na uranu, mohu děkovat asi jen abstinenci alkoholu tak tabáku.

358137

4.6.2017 14:30

RE: Chudáci kuřáci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 358137

No vidíte to. Za tři dny na tahu si užiju víc jak vy za život pane poustevník. Ale taky jsem dával rok 30. piv 2. krabičky nejenom bez absence ale to si dnes nedovolí ani miliardář. Přitom to byl vlastně takový báječný komunismus. Kdyby si lidé vybrali dostavbu temelína a energovalutu tak mohli být ve čtyřiceti v důchodu aby nebyla nezaměstnanost, ale když chtěli pracovat na kolonialisty a migranty tak si vybrali vašíky kreří to elegantně zatrhli za vteřinu 12. s klauzofkami a haflovkami které tím děti poslali do důchodu v 72+ či podle pilného se na ně složí jejich děti, no a zběsile by nepádili pro ziskovce. Dnes jeden blok tam dotují domácnosti pro unii co by přebytek a vlastně se chovají všichni k venku jako komunisti. Doma ovšem v exekutistanu neví co za pohromu na ně bruseloni s podlokajníky zase vymyslí. (prý neomarxisté, ale zařadil bych diagnózy mezi očarované neoliberály úžer)

358151

4.6.2017 10:58

Co dodat

Kadlik 109.?.?.?

Kolaboranti kolaborovali uz za rakouskauherska s C.K. Tajnou policii za protektoratu s gestapem a za komancu donaseli STB stale mame dost svini na ktery se nam vari voda doufam ze ty zastydnuty svazaky nigde nepotkam pac bych je vypicoval mnohem vic nez slusnak co sedel na lavice ve videu!

358138

4.6.2017 12:11

Jako nekuřák

Przemysl Nowak 46.?.?.?

se zákazem kouření v restauracích bezvýhradně souhlasím. Na vajgly jsou odpadkové koše... je to sice možná divné, ale je to tak. Protikuřácké hlídky jsou, soudím, složené s pošahanců, patřících do blázinců, což jsou ostatně všichni aktivisté.

358141

4.6.2017 12:44

Pěkná parta ZMRDŮ

RomanTička 178.?.?.?

Co tohle může dělat za lidi? Ten vousáč je moc pěkně poslal do zadele.

Řekl bych, že naopak ta zmrdí partička má fungovat jako konfliktní tým za účelem laciné buzerace těch, co si dovolují se svobodně bavit. Když jim ustoupíte, nebudete se bavit a musíte jít jinam, když jim neustoupíte, zavolají policajty a budete se bavit až moc. Ty kecy, že tam spí děti, jsou jen krycí agenda, hlavním účelem je BUZERACE. Jsem zvědav, jakou částkou si je platíme. [bliji]

358142

4.6.2017 13:03

RE: Pěkná parta ZMRDŮ

hc 90.?.?.?

Reakce na 358142

>Co tohle může dělat za lidi?

Předpokládám, že je za to někdo platí.

358144

4.6.2017 13:18

Nic nového pod Sluncem

Magnus Maximus 88.?.?.?

No jo, dalo se čekat, že se pan editor coby náruživý kuřák ozve. Ale pro klid jeho duše mám potěšující zprávu. Vše už zde bylo několikrát a v horších variantách. Tak například svého času v Číně byl trest smrti za kouření tabáku, v Rusku se kuřákům usekávali nosy, prsty nebo celé ruce, aby si nemohli zapálit. Ale i jinde ve světě byli podobné drakonické tresty. Společným jmenovatelem vždy bylo, že byl trestán koncový uživatel a nikoliv pěstitel tabáku, výrobce tabákových výrobků či tehdejší distributor, obchodník apod. I v těch dávnějších dobách byl tabák lidem k dispozici jako dnes v trafikách. Je zajímavé, že se nikdy nešlo po pěstitelích a pod. Položme si otázku proč ? Takže dnes jsme opět v období zvýšené represe koncových uživatelů a nikoliv výrobců a prodejců. Jen zatím ještě není usekávání rukou, uřezávání nosů apod. Takže zatím celkem pohoda. Jestliže se nepůjde po pěstitelích a výrobcích tabákových výrobků, tak toto období nebude trvat věčně a zase bude zmírnění. Je však otázkou, jak toto období bude dlouhé. Hitler s tím nemá nic společného. Opakuji, proč se trestají jen koncoví uživatelé ? Zamysleme se nad tím.

358145

4.6.2017 14:02

ODS

Marlo 176.?.?.?

Bolo proti!!! A čo keď si len tak mimochodom dá do volebneho programu z civilizovanie tohto "zákona".Napr. Fajciarska krčma - nefajciarom vstup zakázaný!!! A pod.??? To bude výprask

358148

4.6.2017 14:10

Ale to jsou absolventi psychiatrie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

nebo polepšoven, pasťáků či povinného školství a kdoví jak se tomu vznešeně říká dnes a jsou to výhonky hydry kmotrostánu kdy se to domlouvá za státní peníze z center a tito blázni tím žijí a učí žít opruzováním okolí ostatní. Stát státníků kolektivní tyranie neboli fašismus a kdo nebude fašoun bude těmito formanty dřístán dokud se v podstatě k zvrhlé sexualitě nepřidá nebo bude sociopatizující armádou ucloumán podobně jako kafíři v muslimácku ale tam se s nimi nemažou a trápit je do přirozené smrti nebudou ale za aláhem odešlou promptně.

Jako vždy neuvěříte dokud se vám bohouš nebude smát, taky se nejdřív po exhibování vyzubil a plivl opovržení na straníky, potom to začal dělat ve sněmovně a nakonec u prezidenta.[chechtot]

Orwell věděl o čem píše.

358149

4.6.2017 14:40

Autor by sa mal nad sebou zamysliet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Presne rovnaky clanok by napisal naruzivy uzivatel perniku. Rovnako ich spolocnost prenasleduje a oni sa citia byt ublizeny.
Predpokladam, ze toto prenasledovanie pride autorovi normalne.
A to ten fetak ani po davke nebeha a ihlou neskriabe ostatnych, nech si z jeho slehy tiez nieco uziju.

Autor ma predsa jednu jasnu volbu zbavit sa zavyslosti - a potom sa mu budu podobne zakazy zdat uplne normalne.

358152

4.6.2017 15:31

RE: Autor by sa mal nad sebou zamysliet.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 358152

Zavilí vlcy zběsyle vili. Mimochodem kde si myslíte že berete endorfiny pane vzorný což jsou nejsilnější drogy, nebo si myslíte že jste jen na elektriku a pochvaly troubů? [smích] Omezenci dělají omezence úplně normálně a správný lidský zdroj by se neměl rozptylovat závislými činnostmi ale vše odevzdat zisku adorovaných se slovy prosím milostivý privilegovaný jemnostpane a hned na to seřvat popeláře že s nádobami zbytečně rachotící v sociálním žebříčku vychovaného.

358160

4.6.2017 15:19

Dnes

ROMAN1 88.?.?.?

Dnes v poledne jsem se sešel s přáteli na pravidelném nedělním pokecu v naší oblíbené hospodě. Poprvé od zavedení striktního protikuřáckého zákona.
Dojmy: Hospoda prázdná, nikde nikdo, kouřící hostinská seděla před vchodem. Uvnitř sice čistý vzduch, což jsme uvítali (jsme nekuřáci), ale jinak nikde nikdo. Pravidelní štamgasti chyběli. Hostinská byla dost nešťastná, tvrdila, že s takovou tu hospodu bude muset brzy zavřít. Uvidíme za měsíc, resp. po turistické sezóně. Přes léto se zřejmě všichni kuřáci přestěhují na "zahrádky". Nejvíce bité budou ty hospody, které z principu "zahrádku" mít nemohou - v podzemí, ve vyšších patrech, apod. "Zajímavější" to pak bude, až zakážou kouření všude. A co zakážou potom...

358158

4.6.2017 15:51

RE: Dnes

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 358158

Co zakáží potom ? No přece ten alkohol ! Opravdu je už je připraven postup úplného zákazu konzumace alkoholu v hospodách a restauracích. Vím o čem mluvím, nepřeháním. Klidně si můj názor ulož do PC a pak si na mě vzpomeň. Znám se s řadou lidí z té branže. Už jsou upozorňováni na to, že to samé se bude dít i s alkoholem. Začnou se objevovat lidi, kteří budou pobouřeni a budou se cítit obtěžováni těmi co pijí alkohol. Budou chtít oddělené prostory od konzumentů alkoholu. Argumentace bude stejná jako v případě tabáku. Pijáci jsou cítit alkoholem, mají změněné chování apod. Nemůžeme do hospody jít například s malými dětmi, které by toto vše viděly. Takže v čase oběda bude zákaz pití alkoholu. No a zbytek už znáš. Prostě stejné noty. Z historie je zajímavé, že vždy když byla prohibice nebo zákaz kouření, tak poté byla výrazná změna ve společnosti bud revolučního nebo válečného typu. Například prohibice v USA či SSSR. Kdoví možná nás taky čeká nějaká zásadní změna situace.

358162

4.6.2017 19:07

RE: Dnes

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 358162

Ano,tendence zakázat,nebo aspoň omezit jakoukoli aktivitu spojenou s alkoholem se už započala a pokus o zákon zakazující lidové zábavy spojené s ním to dokazují.
Byla tu snaha o zákaz domácích zabíjaček,koštů a soutěží mezi producenty vín a pálenek...neštěstí to ale zatím neprošlo.
Kouření je hloupý zlozvyk,ale ještě hloupější je jej zakazovat a ten zákaz prosazovat tak idiotským způsobem,jak toho jsme svědky...
Není to nic jiného,než tříštění a rozeštvávání lidské pospolitosti a kroky organizování totality a utváření smířlivějšího prostředí k imigrantům muslimům,kterým se tyto věci nám lahodící příčí.
Brzy přijde opravdu tvrdě na řadu chlast zároveň s tlustým masem (v Dánsku už realita),pak sladkosti a jízda na motorce (taky hloupý a nebezpečný zlozvyk zvlášť u mladých,ještě při síle.Dědkům přeživším celoživotní neřesti a zlozvyky se se jízda naopak bude doporučovat).
Všechno to vede jen k jedné věci,přetvořit člověka ve flexibilní, beztvarou, bezpohlavní biomasu s optimálními užitnými vlastnostmi a možností bezezbytkové ekologické odbouratelnosti...[velký smích]

358172

4.6.2017 16:49

Jsem nekuřák a celej život sportuju

Wer 77.?.?.?

Dokonce jsem měl několik hádek se sousedkou podemnou co mi kouří do oken a já to pak musí čuchat. Jsem ten nejmíň pro-kuřácky zaujatej člověk široko daleko.

ALE zároveň citím totalitu na 100 honů a z tohodle honu na kuřáky já citím jasnou demonstraci moci. Jasně zatím se testují jen na kuřácích, které nikdo nemá rád. Ale tohle je jen ukázka, až si pak přijdou i pro ostatní. Piješ alkohol? Jíš maso? Posloucháš rockovou hudbu? Budeš platit, chlapečku, svou krví.

Co to má být když úderka jak z časů SA bojůvek zajde za člověkem, aby to típnul? Tak pokud kouří a někoho obtěžuje, je tu od toho mp. A žádná samozvaná parta!
Co přijde přiště?

358167

4.6.2017 18:15

A co takovej napis na t shirt

Satanist 154.?.?.?

tak a ted uz muzete vykourit jen me!:a postavit se v tom tricku tem zkurvenejm buzerantum se zapalenym cvanhakem v hube pred snemovnu. lol:

358170

4.6.2017 19:43

Trochu jiný pohled na kouření

starý doktor 109.?.?.?

K tématu kouření jsem již před lety napsal článek (http://outsidermedia.cz/O-koureni-aneb-cui-bono%e2...). Na jeho závěrech se moc nezměnilo. Jen musím říci, že ve své podstatě o vlivu kouření na zdraví se lze v mnoha ohledech vyjádřit spíše jako o JPP (jedna paní povídala). Ne že by neškodilo to netvrdím, ale hodně publikací je ve své podstatě spekulací či popisem událostí, jejiž výklad lze různě interpretovat. Proč? Není totiž podložen fakty a to především hladinami nikotinu. Již před 5 lety kdy jsem psal uvedený článek již byla možnost měřit hladinu nikotinu ( http://ecl.svethostingu.cz/Files/COT(CZ).pdf). Od té doby nebyl zájem vytvořit metodiku a po té i měřící přístroje na sledování změn hladin nikotinu z dlĺouhodobého hlediska jako např. hladiny glykovaných proteinů či hemoglobinu které ukazují až 6 týdnů zpětně zda v organismu nebyly vysoké hladiny cukrů u diabetiků. Ani to měření, které bylo v té době k dispozici nebyylo převedeno do podoby vhodné k laboratorním automatickým anlýzám. Pokud by to bylo pak by se u všech pacientů všech věkových katertgoriií při jakémkoli vyšetření mohla zjistit hladina nikotinu a verifikovat třeba i reálné dopady pasivního kouření. O to vše není, domnívám se cíleně, zájem.
Moho někuřáků si také stěžuje na smrdící oděvy ze zakouřených prostor. To není jen otázka kuřáků. To je také problém odvětrávání. Tedy náplň oboru všobecné hygieny, který se za mne učil na fakultě a dnes je likvidován. Byl totiž na spojen s tvorbou, dodržováním a kontrolou zákonně uvedených norem. Již za minulého režimu byla kontrola těchto norem někdy více než problematická s ohledem na „veřejný zájem“. Dnes chybí zcela díky okleštění pravomocí hygienických stanic a rozvolnění většiny norem na jejichž tvorbě se hygienici na různých stupních řízení oboru podileli, tedy např. stravování, bydlení, doprava. To vše ve jménu svobody, demokracie a podnikání. Mnozí dnešní zastánci zákona se těší čisty vzduch,ale zapomínají, že na zastávce tramvaje se nadýchají dost zplodin stejně toxických a dále ústupem od jaderné energetiky se nadále bude spalovat buď uhlí či plyn a OZE to nenahradí. Také zapomínají na to, že ve vzduchu jsou stále přitomny částice po jaderných nadzemních výbuších které se zcela jistě podílejí na mnoha onemocněních plic a dýchacích cest. Tedy kouření neprospívá zdraví to jistě, ale mnohé není exaktně doloženo a zdůrazňování vlivu kouření opomíjí důležitost genetiky, životního stylu a především stresu pro vznik chorob. Opravdu je za tím celosvětovým tažením proti kuřákům starost o zdraví, z pohledu "elit", plebsu......

358175

4.6.2017 20:42

Otec fajčil 40-tku od zhruba 20-tky až do svojej smrti v 58-čke

lubosmat 95.?.?.?

Ja som v živote vyfajčil jeden a pol cigarety, prvú z frajeriny a druhú polovicu som zahodil v okamžiku, keď som zistil že sa cítim s cigaretou v hube ako idiot.

Ľudia prepadnú tomuto zlozvyku z nespočetných dôvodov a taktiež s tým z rovnakého množstva dvovodov nemôžu prestať.

Otec mal dve prepoviedky: "Udené mäso dlhšie vydrží." a "Čo cigareta, to klinec do truhly." V jeho prípade bola bližsie k pravde druhá verzia.

Zo skúsenosti viem, že ako dlhoročnému pasívnemu fajčiarovi /Otec fajčil aj doma v kuchyni a dokonca aj v izbe, kde sme všetci spali/, ten dym a popolček z cigariet zo subjektívmneho hľadiska až tak nevadí.

Horšie je to však, keď vo vašej rodine nikto nefajčí a Vás ráno prebudí odporný zápach zaflusanej tlejúcej lajtky od suseda žijúceho niekde v blízkosti Vášho dokorán otvoreného okna, keby myseľ zabíjala, už by bol dávno tento priateľ ranného dúšku nikotínu na kolomaž.

Je veľa obťažujúcich vôní, ktoré sú neúmyselným dôsledkom ľudskej činnosti a musíme sa s nimi zmieriť, to je často egoistický argument neohľaduplného správania sa fajčiarov.

Som ochotný rešpektovať fajčiarov s ich zlozvykom na vyhradených miestach, ale fajčenie na miestach verejných (Autobusové zastávky, štadióny, kiná, pred hlavnymi vchodmi do obchodov a verejných inštitúcí, a v neposlednom rade aj z okien alebo balkónov panelákov, internátov a hotelov) odsudzujem.

358180

4.6.2017 21:19

Vzkaz diskutujícím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 358180

Podobné "objevné" komentáře, kdy nám někdo mnohomluvně sděluje překvapující informaci, že jemu kouř vadí, nebudu pouštět. Jenom to zapleveluje diskuzní prostor, odvádí to od tématu a nic to do diskuze nepřináší. Mimoto, že to dokazuje naprosté nepochopení tématu.

358186

7.6.2017 6:56

RE: Vzkaz diskutujícím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 358186

A přesně tato kuřácké arogance vůči nekuřákům:
"A co že vám to smrdí, tak smrdí no, jděte někam jinam!",
- tak ta právě umožnila prosadit ten zákon.

358264

4.6.2017 20:55

Jsem sice nekuřák,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

cigaretový kouř ani tabák mi nevoní... Ale - je tu mnohem horší problém, o kterém se nemluví. Učím na vysoké škole a v posledních několika letech mám každý semestr 1-2 studenty s rakovinou (většinou je to lymfom). Nikdy dřív to nebylo. Prý nějaký druh rakoviny bude mít, má nebo se na ni léčil už skoro každý třetí člověk. Podívejte se třeba sem, jak na tom jste s rizikem: https://www.mou.cz/kalkulacka-rizik

Až půjdete nakupovat potraviny, také si přečtěte složení: samý fosforečnan, siřičitan, benzoan,... Potraviny bez chemie skoro nejde najít. Když byla ta aféra s černochem v reklamním letáku Lídlu, hodně lidí jásalo, že černoch zmizel. Méně lidí si ale všimlo, že zároveň přibyla spousta "éček" i v potravinách, které předtím byly čisté. (Já si všiml, jelikož mám silný motiv sledovat to, co jím - výše zmíněná nemoc se týká i mně.) Náhoda? Nebo si někdy zajděte na hřbitov a sledujte cedulky, jména na nich a hlavně věk. Kolik mladých lidí, v produktivním věku, do 50 let... Na co asi umřeli? Hádejte, není to těžké.

Tak si navzájem nenadávejte a nebuďte zlí jeden na druhého kvůli kouření. To, co denně jíte a pijete, vás ovlivňuje mnohem víc, než to, že někdo kouří na zastávce nebo hospodě, kam ani jít nemusíte. Jíst a pít musíte.

358183

4.6.2017 22:17

RE: Jsem sice nekuřák,

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 358183

Jednak souhlasím s editorem, že řada lidí zde vůbec nechápe podstatu problému a ventiluje tady jen svoji netoleranci a vztek. A dále souhlasím také s tím, že problém rakoviny asi souvisí s chemií v potravinách a s dalšími faktory. Taky pozoruji, kolik lidí v produktivním věku dostalo některý typ rakoviny. To opravdu dříve nebylo. Doc. Peter Staněk v jedné přednášce tvrdí, že do deseti let u nás stoupne počet případů rakovin o více než 100 % ! Za tímto účelem se někde na okrese Pardubice či Hradec Králové má stavět onkologické centrum. Tou dobou ale bude kouřit jen zlomek populace. Možná už skoro nikdo. Takže na to se rakovina nebude moci svádět. Problém je někde jinde a v něčem jiném. Rakovina postihuje čím dál mladší věkové skupiny. Mimochodem v Rusku je ted přímo epidemie rakoviny. Jakoby ze dne na den, když to trochu přeženu. Najednou skokový nárůst. Vysvětlení jsou různá. Opakuji, že boj proti tabáku je součástí širšího procesu, jehož kontury se zažínají pomalu rýsovat. Viz. například výrok Pilného za ANO o důchodovém systému, viz. například vznik univerzitních nemocnic, kde jde o privatizaci zdravotnictví, viz. například, výrok Bělobrádka o opětném zavedení poplatku za lůžko v nemocnici apod. Podle mě se připravuje frontální útok na poslední pozůstatek socialismu, a tím je odchod od solidárního systému v důchodech, zdravotnictví, pojištění a taky od bezplatného školství. A ten boj proti tabáku podle mého názoru s tím souvisí. Takže na konci tohoto procesu se budeme divit my všichni. Po volbách to začne.

358187

4.6.2017 23:59

RE: Jsem sice nekuřák,

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 358187

Ano,tihle dobráci,co to dnes berou pevně do rukou,nás zakouřit si nenechají a když už,tak jen v krematoriích a jen malinko a s odfiltrováním pevných částic...[velký smích]

358190

4.6.2017 23:38

RE: Jsem sice nekuřák,

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 358183

Ještě malinký dodatek, jestli mě to editor pustí. Mám na mysli výskyt rakovin. Například VZP spustila nové připojištění s názvem Fénix. To je speciální připojištění pro případ rakoviny. To je právě reakce na změnu situace. A souvisí to s tím, co říká Peter Staněk o nárůstu rakovin. Jen tak sami od sebe by toto nezavedli. Prostě něco je špatně.

358189

5.6.2017 8:13

RE: Jsem sice nekuřák,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 358189

Nejde o nárůst rakoviny. Jde o to pacoše co nejvíc finančně podojit. USA - náš vzor. Tam když dostanete rakovinu, tak můsíte prodat střechu nad hlavou, abyste měl miliony na drahou terapii, ale neúčinnou, takže po pár letech stejně chcípnete. Takže vaše rodina je nakonec bez domova, bez živitele, bez peněz a s dluhy. A o to jde.

Sami od sebe zavedou cokoliv, co těm šarlatánům v bílých pláštích zvýší jejich stotisícové příjmy. Pacoš je jen dojná kráva, prot ty profesionální podvodníky co se jen naučili velice úspěšně tvářit, že umí léčit lidi.

358195

5.6.2017 10:04

RE: Jsem sice nekuřák,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358189

Rakovina je do velké míry záležitost pravděpodobnosti, určitou roli hraje genetika a dědičnost, potraviny a voda, vzduch, stres, některé mikroorganismy... Nikdy není úplně jisté, že ji dostanete a nebo že ne. Kamarád například kouří jako fabrika a nic [smích] . Já zdědil dispozice po tatínkovi. Ale zpět k té pravděpodobnosti. Pokud se nějakým způsobem uměle zvýší výskyt rakoviny na nějakém území, je to takové "čisté", "humánní" řešení. Obyvatelstvo vyhyne samo - časem. Mnoho lidí bude mít velké vlastní starosti. S rakovinou je vám mnoho předchozích problémů úplně fuk. Pár buněk vašeho těla je pro vás důležitější, než politika a všechny konspirační teorie. A "hezké" je na tom to, že nelze říct, kdo konkrétně to odnesl. Takže je to i velmi "morální". Kromě doporučené cesty na hřbitov se zkuste rozhlédnout, kde se co staví a do čeho se investují obrovské peníze, na mnoho desítek let. Opravdu je to pro naše lidi?

358200

5.6.2017 19:35

RE: Jsem sice nekuřák,

abe 178.?.?.?

Reakce na 358200

Příčiny vzniku rakoviny jsou vcelku známy (výživa vč. živ. prostředí - mimo jiné tedy i všechny drogy, psychika a nedostatek pohybu) jen se od nich rádo odvádí pozornost, aby byl dostatek zákazníků ve zdravotním průmyslu. Musí se pravidelně objevovat zprávy o nadějných objevech v léčbě, aby všichni věděli, že výzkum stále běží na plné pecky. Ve skutečnosti jsou veškeré nadějné objevy obratem smeteny ze stolu. (u nás např. doktor Fortýn)

358211

5.6.2017 22:43

RE: Jsem sice nekuřák,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358211

Panu editorovi se omlouvám, dostáváme se trochu off-topic. Jako pacient a zároveň do jisté míry účastník výzkumu o tom něco málo vím. Rakovin je mnoho druhů, které se sobě podobají jen v hrubých rysech, ale v detailech je každá jiná. Jsou známy faktory, zvyšující riziko vzniku nemoci, ty už jsme pojmenovali. Snad ještě je dobré vědět, že rakovinové buňky v sobě mají i zdraví lidé zcela běžně, ale to, co brání rozvoji choroby, je imunitní systém. To je nejdůležitější. Právě stres a nezdravý způsob života nebo znečištěné životní prostředí a potraviny ho oslabují.

Ale to, co se děje na buněčné a hlavně molekulární úrovni, bohužel dostatečně známo není. Biochemie bohužel není na tom zatím tak, jako fyzika nebo matematika. Lidská buňka (zdravá i rakovinová) produkuje množství sloučenin v různých koncentracích, které spolu i s dalšími látkami v těle reagují a navzájem se ovlivňují, je to takové klubko, které zatím neumí nikdo rozmotat, vlastně ani nejsou ještě známy všechny jeho součásti. Takže není známý ani žádný spolehlivý lék nebo metoda léčby. Na 99,9 % není nic podstatného někde schované v trezoru - když čtete odborné publikace, tak prostě vidíte, že lidské poznání tak daleko ještě nedospělo.

Je však pravda, že rakovina je zároveň obrovský byznys. Screeningové testy, moderní léky i metody léčby jsou drahé a je mezi nimi obrovská konkurence. Pokud se objeví nová nadějná léčba nebo jen nová screeningová metoda, je pod obrovským tlakem, jde o velké peníze i obživu pro mnoho lidí. V tomto se dobrat pravdy, jaká léčba vám prospěje a pokud možno vás nezmrzačí, je nesmírně těžká věc. A i když se podle medicíny "vyléčíte", nikdy není úplně jisté, že se rakovina nevrátí.

Pokud jde o "alternativní metody", některé věci opravdu fungují, pomáhají, většinou ale ne dost a dost rychle, aby se na ně dalo spolehnout jako na hlavní léčbu.

358220

4.6.2017 21:00

Je to dobře

FrantaA 94.?.?.?

Pana Stwory se velice vážím, ale v otázce kouření s ním naprosto nesouhlasím. Až dosud jsem jako nekuřák neměl šanci najít hospodu, kde by to nesmrdělo. Stavebně oddělené prostory, větrání, odsávání - to vždy byly jen takové kouřové clony [mrknutí jedním okem], nikdy a nikde nefungovaly stoprocentně a po návratu musel člověk do sprchy a oděv do pračky. Zatímco já kuřáka na zastávce nebo na chodníku nijak neobtěžuji, on mne svým kouřením ano. Jít třeba ráno za skupinkou sebevědomých mládežníků, dýmajících jak Vesuv 24. října (nebo snad října?) 79 není zrovna osvěžující. Atd, atd.

358184

4.6.2017 22:22

Proti proudu

alex.w 90.?.?.?

Vážený pane Stwora, až budete mít cestu na Šumavu, stavte se na kafe, u mě v bytě smějí návštěvníci kouřit, i když jsem já sama nekuřačka. Krátká doba kouření v místnosti nijak byt "neprosmrdí".

358188

5.6.2017 4:20

Zakon je jen dalsim postvavanim lidi proti sobe

Mariet 189.?.?.?

Jednoznacny zaver, ktery si delam: Vzhledem k tomu, ze je lidem v CR systematicky likvidovano zdravi ( nejen chemikaliemi v jidle, chemtrails) uz od detstvi pres vakciny a podavani lidem leku na diagnozy, ktere nemaji ( natlak pojistoven, vydirani a podplaceni doktoru), tak je JEDNOZNACNE, ze zakaz koureni nema s ochranou zdravi obyvatel absolutne nic!

Stacilo by prestat cigarety vyrabet, nahradit je zvykacim tabakem ci zvykackami s chuti cigaret.

Tady jde o daleko vice, a sice o dalsi poleno k rozdelovani lidi, postvavani je proti sobe. Toto se deje systematicky ( viz dementni rozdelovani na uspesny a neuspesny, socka, atd).

Tento system toto nikdy neprestane delat, protoze jenom rozhadani lide se nikdy nespoji k tomu, aby bankere, vladu, presidenta a cely parlament nahazeli do Vltavy. Takze toto si uvedomte a poukazi, jak ten zamer funguje i tady na tomto foru, a to je zde jenom par prispevku.

358193

5.6.2017 6:36

Jsem sice nekuřák, ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Jsem sice nekuřák, ale vadí mi ta agresivní totalitní metoda boje. Dnes už nepůjde odlišovat současný režim od toho minulého slovem "totalita", neboť dnešní režim je mnohem totalitnější, než byl socialismus.

Kdysi se lidé řídili rozumem - každý věděl, ze v hospodě se kouří a je tam nakouřeno. Nechápu, koho kdy a kde napadlo vodit do hospod děti a rozčilovat se, ze je tam to, co tam bylo vždy, pořád a stále.

Nikdy nikdo takový neexistoval a pokud ano, tak toho hypotetického idiota, pokud kdy žil, měli zavřít za ohrožování mravní výchovy mládeže, protože v hospodách se pije tvrdý alkohol.

Zase nám někdo tepe lebky

358194

5.6.2017 9:46

re Jako štvaná zvěř...

cormel 93.?.?.?

Tož všichni snad víme, že kouřit není normální a o škodlivosti kouření snad není potřeba vůbec polemizovat. To, že jsou kuřáci hovada bez špetky základních sociálních pravidel víme. (omluva těm slušným). Jeden příklad ze všech co mě napadá. Otevřeli nám nový chodník. Za týden kolej něj bylo přes 50 nedopalků, přesto, že kolem jsou všude malé plechové popelnice. Tvl, to je problém to hodit do koše? O jaké svobodě podnikání se tady pořád mluví? Stát určuje pravidla a protože lidstvo dospělo k poznání, že kuřáci nejsou zařaditelní do nekuřácké populace, dále pak žádný stát nemá zájem na tom, aby si jeho občané dobrovolně ničili zdraví což u onemocnění způsobené kouřením vede k jistojisté smrti. Tak se hold postupně hledají mechanismy jak s tím něco udělat. Jako sry, ale za to nemůže stát, EU ani lékaři za to mohou jen a jen pouze kuřáci.
Nemůžu kouřit venku, tak půjdu ven, vezmu si k tomu pivo a budu dělat bordel venku.
Kecy o tom, jestli se pak zakáže i tlusté jídlo. Lidé co žerou, žerou doma neobtěžují tím nikoho. Až dostanou rozum s obezitou se dá bojovat. Až bude obézních lidí to co kuřáku tak se s tím logicky začne také něco dělat a také se budou vztekat.

mějte rozum, dejte tomu čas

358199

5.6.2017 17:31

RE: re Jako štvaná zvěř...

sudetengau 90.?.?.?

Reakce na 358199

..tlustý žerou sice doma, ale "obtěžují" tím, že následně
odčerpávají peníze ze zdravotních fondů.
pokud chce stát bojovat proti kouření, proč nejde proti
výrobcům a distributorům ?

358205

5.6.2017 20:22

Asi s tím začnu

L.C. 90.?.?.?

Víte, co je největší psina? V životě jsem nekouřil. Nikdy mi to nic neříkalo a nijak mi to nechutnalo. Teď mám vážně sto chutí začít. Na doutníky,nebo na dýmku bych si, myslím, i zvykl.

Vymakaní borci, no fuj. Dle odkazu z novinek to je jeden psycholog a profesor lingvistiky vedle druhého [mrknutí jedním okem].

358212

5.6.2017 20:55

RE: Asi s tím začnu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 358212

Ano, tomu rozumím. Já jsem 10 roků nekouřil. A začal jsem znovu poté, co kanadská vláda zavedla drakonické zákazy kouření všude. Možná to vypadá dětinsky, ale když nad tím přemýšlím, byla to potřeba vymezit si osobní prostor, do kterého mi žádný politik nebude kecat.

358213

5.6.2017 21:21

RE: Asi s tím začnu

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 358212

Nedělejte to. Přestat kouřit je totiž strašně snadné. Vím to, už se mi to povedlo asi stokrát.. [chechtot]
Ale za názor máte bod. [velký smích]

358214

5.6.2017 22:36

RE: Asi s tím začnu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 358214

Hmmm ..., nehledě toho že odval zátěže adaptovaného organismu dělá supermany tak po krátké pauze se zhulit a zpráskat jak hovádko boží je vodvaz až absurdní a zpravidla to bujaré vychutnávání netrvá jen pár dní a zhýralost je velice příjemná neřest pokud tím neškodíte okolí které ovšem může zelenat i žlučovitět vzteky. Měl jsem vždy rád ty periody spojené s bujarým veselím které se ovšem do nekuřáckých kaváren a svázaných rádoby odměřených intelektuálských náleven hrajicích střízlivé opilce nehodí a škrobená prostředí nejsou oázou vyznavačů bakchanálií se vším všudy i s nekonečně pitomými aktéry sedmilhářů kteří ovšem někdy nasazují koruny a překonávají představy možného ve všech směrech.

Na vojně jsem dal šluka startky ChP13 což byl analyzér bojových chemických látek a na detekčních trubičkách to ihned naskočilo na smrt a tři minuty nasávání to na určení rozsahu zamoření naprosto nepotřebovalo na všeobecně jedovaté, zpuchýřující, látky VX a binární zbraně. Vlastně za toho stavu by se nemusela dělat žádná opatření jelikož by všichni byli mrtví. Tam to ale zřejmě funguje jako jed a protijed a výsledkem je spokojenost uživatele který si v rauši vůní lebedí i když podle všech informací potvrzených i přístroji by měl být po smrti.

Kdesi jsem četl že že odnaučený kuřák po deseti letech je poté disponován biologickým věkem o deset menším než když přestal kouřit. Takže když ho neotráví doba jedová tak si vlastně koupil mládí. Takže když přestane v 60 tak v 70. vypadá na 50. A pokud to provedl alespoň v periodách přibližně tak i na míň.

[chechtot]Faktem je že kuřáci kteří si dovedou dát pauzu skutečně umíráci nejsou a mohlo by se to i zajídat sterilním nafukům, tedy obého pohlaví.[mrknutí jedním okem]

358219

6.6.2017 11:46

==RE: Asi s tím začnu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 358219

Pokud máte ještě přístup k ChP13, zkuste nasát trubičkou ze zapařených bot. Speciálně ta VX a bináry jdou krásně. Kdysi jsem na vojně žertem požadoval vyhlášení chemického poplachu po dozorčím.

Co se týče cigaret, doutníků, dýmek a tabáků dnes, a kdysi, je v tom mnoho zajímavých rozdílů. Pokud vytáhnete pomalu cigaretu vývěvou do zásobníku třeba se silikagelem, zjistíte například zajímavě silné alfa záření kouřem zasaženého materiálu. Existují odborné studie, kde se tento problém nenápadně řeší, a zjištěná radiace pozadí působí zejména v alfa oblasit záření dost děsivě. Právě alfačástice, které mají neobvyklou intenzitu, ale nedají se běžným přístrojem změřit dělají dnes v plicích, kde se hromadí, drastické změny. Je to zapříčiněno přidáváním radioaktivních látek ke hnojivům, kterým se hnojí tabákové rostliny, které pak rostou několikanásobně rychleji. Pokud by se to zveřejnilo, mělo by to povahu poplašné zprávy. Proto opatření proti kouření vypadají na prvý pohled dost nesmyslně.

Dalším velice zajímavým procesem ke kterému dochází v hočících cigaretách je dnes několikrát vyšší množství grafenového prachu z pneumatik automobilů, který spalováním v cigaretách tvoří chemické látky, srovnatelné jedovatostí s BOL. Ještě zajímavější kapitolou je opět z aut všudypřítomný peroxiacetylnitrát, vznikající UV zářením na aerosolech, a který grafen při vzniku katalyzuje.

358235

5.6.2017 21:52

už se posuňme dál

Lid 119.?.?.?

Neptejme se pořád co, to už víme, ale říkejme proč?. Nemá již smysl mluvit o fašistech mezi námi. To vše již víme. Copak to tolik lidí nedokáže pochopit? Samozřejmě že jsou to fašisté, samozřejmě že nejde o kouření (byť je jasně škodlivé,avšak kvůli chem.postřikům-pak zákaz prodeje), ale o vytváření pocitu užitečnosti u zfašizovaných na úkor lidské nezfašizované společnosti. Už je třeba častěji říci, co ty hloupé bílé kutny provedly s našimi spoluobčany svými neurotoxickými vakcínami (amalgámem aj.). Proč je tak fašizují svými zrůdně vedenými traumatickými (nemocničními) porody? Jaký je účel vytváření těchto imbecilních, nikdy nefunkčními očkováními, navíc (pro otrokáře) supervýhodně míchanicemi výkalů se rtutí,hliníkem atd. To je rázem lobotomizovaných (a slabých a neschopných a rozdělených a strašpytlů a... atd). Kdybych chtěl být hajzl (král) a vyrobit si bandu otroků (jaká již tu je), tak vás přesně takto,jak je zavedeno dám ihned po narození naočkovat (vypálit vám kus mozku) rtutí ve směsi s hliníkem a dalšími neurotoxiny. Pak do vody (a všude) fluorid. Abyste nic nemohli, jak otroci... Každá bílá kutna to vždy popře, to již také víme. Nuže co dělat? Předně zamezit pokálení vlastní rodiny, a dále šířit toto poznání o tom, co způsobuje moderní toxická medicína, pokud nechcete plno fašistů kolem sebe. Už jsem vše psal,stačí kliknout. Řízená intoxikace probíhá tisíce let (tak jako války zrůd či proti zrůdám). Sdělte svému známému o homofobporodu,účinku amalgámu,očkování,jezení umučených zvířat atd. a ulevíte nejen jemu, sobě ale prostě celému světu. Oni to neví a nechtějí znát (důsledek to neurotoxicity). Netrapte fašisty-mají v hlavě dimethylrtuť, netrapte zloděje, třeba byli jen tupě bílou kutnou vytaženi kleštěmi a hrubě proplesknuti. Ale vylečte je, veďte je,nenápadně-k detoxu a regeneraci. Víte že Napoleon s celou famílií byli zamořeni arsenem? Židé museli svou podivnou vánočku o sabatu zapíjet vínem. Hitler pojídal bavorské párky a zapíjel vínem. Co to tam je? Pravdu hledejte,uplatněte a tak příznivě změníte svět.

358215

5.6.2017 21:59

Jeden velký omyl

Mivo 193.?.?.?

Zákon o kouření vznikl omylem. Sobotka se ptal svého poradce, jak by si mohl zvýšit svou popularitu. Ten mu řekl - To je jednoduché, zakažte ty čmoudy!

358216

5.6.2017 21:59

Kuřák od 14ti let

Jarda z Brna 185.?.?.?

Jako kluci jsme zkoušeli kouřit rákosy od rybníka ale to byl jen takový blaf, potom jsme sbírali vajgly u chodníku a balili je do novin, doma jsme dostali po hubě neb ten smrad cítil i děda, co neměl díky celoživotní alergii žádný čich a kapalo mu z nosu i do plévky když vařil a já to potom nechtěl žrát, neb jsem se v tom nimral a děda řval, žer! A já plakal, já nežeru, já papám.... a on, tak papej!

Později nás učila sousedka, vypadající jako cigareta - kouřit Clea humus, no začal jsem brzy ale v 16ti jsem toho nechal. Jezdil jsem na kole závodně v Brněnském Bauráku na klopené dráze, chvilku a pak jsem přešel na silnici. Moje plíce to neutáhly, od malička astmatik a tak jsem po roce toho blbnutí nechal.
Vypadal jsem totiž jako chrt. Z koncentráku.
Pak se začalo hulit všechno, na internátě byly dobrý i Marsky, stařeny a podobný věci jako DS- (dětská směs).
Později jsem se jako pracující svébytný a samostatný mladík rozmazloval spartičkami a občas se mi podařlo sehnat i ty tvrdé. A ty Chesterfieldky a Sant Morissky, mňam, to byly lahůdky!!!

Roky šly a díky nalezení Boha v Bibli (po převratu) jsem pochopil, že ničit si tělo, od pánaboha dané je blbost a ve svých 33ti letech jsem to zapích a od té doby už ani ň.

A těch snů o cigaretách a chutě, to bylo jako teror proti mně.
Díky tomu že jsem kouřil a přestal mám mindrák, když to ucítím tak šílím a nadávám. Všechen ten smrad proklínám.
Ale rozumím kuřákům, byl jsem stejně závislý. Jenže jsem byl i ohleduplný a snažil jsem se pokud možno nesmrdět na zastávkách dopravy okolním lidem.
Ale taky jsem chodil s děvčicou, co měla dva krásné blonďaté kluky a oba jsme v pokoji hulili. Takže jsem vinen.
Nesouhlasím se smradem, který mi od sousedů vniká do oken a mám tak i v létě zamachlováno. Ale to je ta karma asi, vrací se úder zpátky. Pokud se budou kuřáci chovat hezky k druhým a nebudou tím smradem obtěžovat, ať hulí, mají svobodu. Ale tímto zákonem se establišment a podpindosníci vyzvraceli sami sobě do klína. Ono se jim to vrátí. Jé, já bych si i přes tu nenávist někdy zahulil, když vzpomenu, jak krásně voněly ty maminčiny Duxky. Amen.

358217

5.6.2017 22:54

RE: Kuřák od 14ti let

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 358217

A já furt z čeho že jsi tak zblblej pánbíčkář a ono je to z kouření...akorát nevím jestli z toho žes kouřil anebo z toho žes přestal...[chechtot]

358221

6.6.2017 5:58

honba na kuraky

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 60.?.?.?

Pokud si vlady ,organisace, statni ci federalni kradou nehorazne sumy penez kdekoliv na svete nemaji moralni ci legalni "pravo" na terorizovani kuraku
nekurak

358226

6.6.2017 15:46

Něco je špatně....

Tomáš L. 212.?.?.?

Prvně, jsem odnaučený kuřák a sakra dobře si pamatuji jak mi to chutnalo.. Dát si cigárko po jídle, ke kávě, v hospodě na diskotéce, nebo v kdekoliv kde jsem měl chuť..
Jedno zůstává však stejné teď i před tím, jsem si děsně smrděl.. Vadil mi kouř do očí, druhý den jsem byl jak přidušenej..
Je "na každém" jestli kouří nebo ne..

Za tím si stojím..

A tady nastává ten problém.. Jak to může být "na každém", když stojí maminka s kočárkem vedle kuřáka v místě, kde nemůže poodejít a musí to dýchat.. Jak to může být "na každém", když bydlím nad kavárnou v 1 patře a doslova oblaka kouře mi večer když si chci vyvětrat lezou do bytu? O hluku opilých ani nemluvím.. Jak je to "na každém", když po celé Praze chci zajít na oběd nebo večeři a všude se hulí. Nemohu posedět, protože vedle mě sedí kuřáci a "vypalují" jednu za druhou? Smrdí mi oblečení, smrdím já, smrdí partnerka...
Když to tak čtu.. Neomezuje někdo svým požitkem mě, mé zdraví, můj komfort, můj požitek?

Já nikoho neobtěžuji, nevydávám jedovatý zapáchající dým, neprojevuji se chrmláním, kašlem, smrdutým dechem, zápachem cigaret obecně..

Jen vyžaduji aby to nedělal nikdo mě v místech společných prostor.

NESOUHLASÍM zcela s řešením jaké je teď..
ROZHODNĚ by měl zůstat zachován koncept kuřáckých hospod. Nešel bych tam, nebo bych s tím počítal. Ale neomezoval bych kuřáky, byť normální je nekouřit..
ROZHODNĚ souhlasím s rozumnou regulací míst, kde kouřit a kde ne. Toto je však nešťastné řešení
ROZHODNĚ souhlasím se zákazem kouření před kavárnami, bary atd.. atd. kdy leze kouř do oken

NECHCI nikoho omezovat ani brát svobodnou vůli, jen nechci aby někdo omezoval mě a to se bohužel v tomto smyslu děje.
Kuřáci vázáni na svou závislost (bez urážky) s vyvaleným, zrakem a pěnou od úst, brání hystericky svá práva.. Ale neuvědomují si, že často omezují ostatní. Nejsou ohleduplní, svůj požitek provádějí v místě, kde v jedné osobě zamoří kouřem celou hospodu a neřeší že může být kolem něho ostatní nekuřáci.

T.L.

358248

6.6.2017 22:50

Ještě ke kouření a nejen o tom

Magnus Maximus 88.?.?.?

Mám ještě krátký vzkaz pro editora. Ted čtu nadpis s názvem: Diesel u osobáků je mrtvý, hlásí největší automobilky. Nejde ani tak o nadpis či článek, ale hlavně o diskuzi pod ním. V rychlosti jsem ještě jednou přelétnul diskuzi ke kouření a taky k výše jmenovanému článku. Je v principu stejná. Tak jako tady je snad většina za pověšení kuřáků na šibenici, samozřejmě když to přeženu. Spousta moralistů apod., tak i tam je v principu stejná. Věšet majitele dieselů, protože jsou to ti nejhorší z nás. V principu stejná diskuze s fotkami a udáními je na aplikaci čistý komín 2.0. Je jen otázka času, kdy stejně štvavé komentáře budou i proti majitelům benzínových motorů. Taky bude najednou spousty moralistů a pohoršených jedinců. Ještě jedna informace mě zaujala, a to v souvislosti s výstavbou vlastní teplárny v Budvaru. Město je proti. Banální záležitost až na několik důležitých větiček, a sice že spalování plynu vytváří mnoho emisí NOx, popílku, SOx a já už nevím čeho ještě. Přijde doba, kdy začnou zakazovat topit plynovými kotli a komentáře budou stejně nenávistné a pohoršené. A takhle to půjde dál a dál. Všímáte si toho ? Taková pěkná programová rozeštvávačka lidí. Prostě součást širšího procesu, na jehož konci bude nesnesitelná atmosféra ve společnosti. A začalo to tak prostě, kdy po roce 89 Pražákům začaly vadit volně pobíhající kachny a husy na vesnicích kde oni šlapali do husinců a slepičinců.

358261

7.6.2017 15:00

"Napredujeme sůdruhovja,napredujeme"...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

...dobrovolní černosotněnci budou napřed domlouvat a pak,až je budou posílat tam,kam patří,tak budou dávat s úředníkem z magistrátu pokuty ??!!

Ve městě Rakka, hauptkvartýru Islámského státu chodí šaría hlídky a upozorňují na ustrojovací nekázeň a za kouření a jiné nemravné konání odvlékají do vězení a provinilé podrobují právu útrpnému a zkoušejí,zda nejde o káfiry,nebo sunity příliš flákající víru...a bylo doloženo už spousta fyzických trestů včetně trstů smrti.Tak trochu mi to připomíná ty blbce,co honí ty "neukážněné kuřáky"...

Jsem nekuřák od svých cca 16 let,ale přes veškeré protivenství a nesouhlas s kuřáky a jejich zlozvykem by mě nenapadlo něco takového,jako jsou ta komanda ve videu ani organizovat a už vůbec se jich zůčastňovat a někoho buzerovat.

Když už se bojuje (jako) proti těm neštastníkům kuřákům a kouření vůbec,proč stát/berňák neskočí po producentech toho svinstva a nezdaňuje to (zisk výrobce) třeba 90%...to by snad účinek nějaký mělo a tomu průmyslu emisí by to určitě ztrpčilo život a řádně pustilo žilou,aby penězi neovlovňoval tolik život lidí a společnost vůbec a nevydržoval si tlupy kurev v parlamentech...Tabákový průmysl se sere do všeho proto,protože je "mocný" a mocný je proto,že je plný prachů a proto je potřeba jej oškubat....

Těmito způsoby,zákazy,je ten "boj proti kouření" stejně idiotský a pokrytecký,jako boj za "dodržování rychlostních limitů" a přitom se prodávají několikasetkoňové krámy,schopné vyvinout i 300km/h a nechávají se jezdit v běžném provozu.
Tady se vyhovuje v první řadě kšeftu,ale na lidi,zákazníky ani jejich okolí se ohled nebere a nachází se jen další důvod k buzeraci a tahání peněz...

...žádná nevládka plná ujetejch dobroserů a zakomplexovanejch feministek po školách chodit nechce a vykládat blbečkům o škodlivosti kouření,ale vykládat jim,jako ten vůl Donutil děckám ve večerníčku,že" fotr s matkou jsou kripli méňecní",protože nejsou cigáni ani jiní exoti a že se proto má spustit s prvním negrem,kterýho potká,aby to napravil,tak nato jich tu máme tisíce ....,ale to už je zase jiný příběh,který s tím kouřením taky souvisí...
[bliji]

358270

8.6.2017 1:16

Jó být to před převratem ...

Pwre Beránek 109.?.?.?

Jo být to před rokem 1989 tak by se o tom mluvilo jako o jednom ze znaků totality. Ale v dnešní abnormalizaci (opak normalizace) je to v pořádku. Holt máme přece demokracii.[pláč]
Ale bude hůř ..

358275

9.6.2017 23:06

Smoke komando

LadyAnn 82.?.?.?

je novodobé gestapo, nasazené na plátce daně z cigaret ve výši 50 (80) miliard do státního rozpočtu. Dobrodinci mají pochopení pro kriminálníky a duševně choré -
ve věznicích a psychiatrických nemocnicích je kouření povoleno. Nakonec tam zavřou všechny kuřáky. Europsychopati mají mnoho nadšených přikyvovačů (a udavačů), kteří si ještě nevšimli, že novodobý fašismus "s lidskou tváří" je zhoubnější, než kouření tabáku.

358309

12.6.2017 9:45

je i paradigma nekuřáků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Smrděly ubrusy, smrad na záchodě, smrad všude. Smrad v bytě. Vášnivé diskuse o zákazu kouření:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Smrde...

358347

15.6.2017 1:21

Já jsem sice nekuřák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

ale kdyby ke mně někdo takový přistoupil, a začal mně školit, poslal bych ho do píče, kokota.
Já vím pane Stwora, že tenhle příspěvek nezveřejníte, ale je myšlen naprosto upřímně a myslím, že si oni aktivisti ani jiné výrazivo nezaslouží.

358383

15.6.2017 19:42

Kuřáci jsou menšina! Nemají co terorizovat většinu

Oldřich 178.?.?.?

Kuřáci jsou menšina! Nemají co terorizovat většinu svým smradem! V hospodě, v činžovním domě, na ulici, na nádraží. Nikde. Tak se jich nezastávejte. NORMÁLNÍ JE NEKOUŘIT.

358389

Příspěvků: 80

04.06. 08:26 Od narození nekuřák  Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 14:25 Vladimír Stwora  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 14:48 Magnus Maximus  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 15:30 fašistický nekuřák  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 20:02 Magnus Maximus  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
05.06. 03:11 qwertz  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
05.06. 08:15 WAZARI  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
05.06. 12:58 ID  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
05.06. 18:10 Mikon  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
05.06. 19:27  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 16:13  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 17:29 Mirra  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
05.06. 10:24  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
17.06. 09:03 lindsay  RE: Kuřáci zapomínají na jednu věc
04.06. 08:32 lucifuge  Souhlas
04.06. 19:46 Satanist  RE: Souhlas
04.06. 09:39 M.M.  Pokuta za vajgla
04.06. 16:41 Respirateur  RE: Pokuta za vajgla
05.06. 11:11 výjimečné porušení omerty  RE: Pokuta za vajgla
06.06. 20:34 Sugar  RE: Pokuta za vajgla
06.06. 23:07 Mivo  A narodil se další dobroser.
07.06. 09:34 Sugar  RE: A narodil se další dobroser.
07.06. 13:13 výjimečné porušení omerty  RE: A narodil se další dobroser.
09.06. 18:51 Sugar  RE: A narodil se další dobroser.
04.06. 09:40 Jen tak  Naučit se poslušnosti
04.06. 16:34 Jarek*  RE: Naučit se poslušnosti
04.06. 19:43 sys  RE: Naučit se poslušnosti
04.06. 09:47 abe  panu editoru
04.06. 10:26 Altman  Chudáci kuřáci.
04.06. 14:30  RE: Chudáci kuřáci.
04.06. 10:58 Kadlik  Co dodat
04.06. 12:11 Przemysl Nowak  Jako nekuřák
04.06. 12:44 RomanTička  Pěkná parta ZMRDŮ
04.06. 13:03 hc  RE: Pěkná parta ZMRDŮ
04.06. 13:18 Magnus Maximus  Nic nového pod Sluncem
04.06. 14:02 Marlo  ODS
04.06. 14:10  Ale to jsou absolventi psychiatrie
04.06. 14:40  Autor by sa mal nad sebou zamysliet.
04.06. 15:31  RE: Autor by sa mal nad sebou zamysliet.
04.06. 15:19 ROMAN1  Dnes
04.06. 15:51 Magnus Maximus  RE: Dnes
04.06. 19:07 E.R.  RE: Dnes
04.06. 16:49 Wer  Jsem nekuřák a celej život sportuju
04.06. 18:15 Satanist  A co takovej napis na t shirt
04.06. 19:43 starý doktor  Trochu jiný pohled na kouření
04.06. 20:42 lubosmat  Otec fajčil 40-tku od zhruba 20-tky až do svojej smrti v 58-čke
04.06. 21:19 Vladimír Stwora  Vzkaz diskutujícím
07.06. 06:56  RE: Vzkaz diskutujícím
04.06. 20:55  Jsem sice nekuřák,
04.06. 22:17 Magnus Maximus  RE: Jsem sice nekuřák,
04.06. 23:59 E.R.  RE: Jsem sice nekuřák,
04.06. 23:38 Magnus Maximus  RE: Jsem sice nekuřák,
05.06. 08:13  RE: Jsem sice nekuřák,
05.06. 10:04  RE: Jsem sice nekuřák,
05.06. 19:35 abe  RE: Jsem sice nekuřák,
05.06. 22:43  RE: Jsem sice nekuřák,
04.06. 21:00 FrantaA  Je to dobře
04.06. 22:22 alex.w  Proti proudu
05.06. 04:20 Mariet  Zakon je jen dalsim postvavanim lidi proti sobe
05.06. 06:36  Jsem sice nekuřák, ale
05.06. 09:46 cormel  re Jako štvaná zvěř...
05.06. 17:31 sudetengau  RE: re Jako štvaná zvěř...
05.06. 20:22 L.C.  Asi s tím začnu
05.06. 20:55 Vladimír Stwora  RE: Asi s tím začnu
05.06. 21:21 RomanTička  RE: Asi s tím začnu
05.06. 22:36  RE: Asi s tím začnu
06.06. 11:46  ==RE: Asi s tím začnu
05.06. 21:52 Lid  už se posuňme dál
05.06. 21:59 Mivo  Jeden velký omyl
05.06. 21:59 Jarda z Brna  Kuřák od 14ti let
05.06. 22:54 E.R.  RE: Kuřák od 14ti let
06.06. 05:58 lindsay  honba na kuraky
06.06. 15:46 Tomáš L.  Něco je špatně....
06.06. 22:50 Magnus Maximus  Ještě ke kouření a nejen o tom
07.06. 15:00  "Napredujeme sůdruhovja,napredujeme"...
08.06. 01:16 Pwre Beránek  Jó být to před převratem ...
09.06. 23:06 LadyAnn  Smoke komando
12.06. 09:45  je i paradigma nekuřáků
15.06. 01:21  Já jsem sice nekuřák
15.06. 19:42 Oldřich  Kuřáci jsou menšina! Nemají co terorizovat většinu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 88 čtenářů částkou 10 984 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pojďme na NĚ - Jen hodiny do rozhodnutí: Zvedneme hlavy? Kdo zůstane doma, volí Kalouska, Merkelovou a muslimskou invazi.19.10.17 22:20 Česká republika 0

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 1

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,73 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,28 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
37,87 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 989,91 Kč
1 unce stříbra
374,64 Kč
Bitcoin
122 573,10 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 686