Diskuze k článku

Karle Kryle, promiň

Příspěvků 68

1.4.2017 20:17

Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

Dale Coper 95.?.?.?

že by s vámi pan Kryl kdyby byl naživu byl na jedné lodi? Je to samozřejmě možné ale stejně tak je pravděpodobný opak. Je vůbec neuvěřitelné kdo všechno si dnes bere Kryla jako argument. Viktor Stoilov majitel nakladatelství Torst před časem kritizoval Matonku že sponzoruje Českého slavíka který málem vyhrál rasistický Ortel. V následné diskusi která proběhla na jednom mainstreamovém českém servru jeden z diskuterů napsal že lidé jako Stoilov by dnes kdyby mohli zakazovali i Karla Kryla. Dotyčnému ale uniklo že nakladatelství Torst vydalo nhned několik Krylových textů. Ale nějaký všeobecný rozhled a chápat věci v širších souvislostech to by jsme po těchto bojovnících za "bílé Čechy" chtěli asi moc.

356801

1.4.2017 21:34

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

M.M. 185.?.?.?

Reakce na 356801

Bez té dehonestační nálepky "rasistický" by to patrně nešlo, že? No ale co už, aspoň jste názorově konsistentní. [vyplazený jazyk]

Nikdo samozřejmě nemůže vědět, jak by dávno mrtví lidé reagovali na dnešní realitu. Nicméně: Karel Kryl byl velký pozorovatel a pronikavý znalec lidské povahy. Myslíte si, že by nepoznal rozdíl mezi inzerovanými zuboženými uprchlíky a reálně přijíždějícími invazními jednotkami složenými z dobře živených mladých mužů? Myslíte si, že by nebyl mezi prvními, kdo by na ten rozpor začali poukazovat?

356805

1.4.2017 23:12

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

Dale Coper 95.?.?.?

Reakce na 356805

Nevím je možné že by to tak bylo. Nicméně Karel Kryl umřel v roce 1994 tedy v době kdy v jeho druhé zemi žilo už aspoň milion Turků a valili se tam další utečenci hlavně z Bosny a není nic známo o tom že by proti tomu veřejně vystupoval. To že se na Kryla dnes odvolávájí lidé z xenofobní pravice zřejmě souvisí že byl na začátku devadesátých let silný (a z velké části pochopitelný) kritik Václava Havla (ale i Václava Klause) a celkově rozčarovaný z toho kam se vývoj v jeho původní vlasti ubírá. Jemu ale nejvíc vadilo že se rozpadlo Československo přičemž na rozdíl od jiných nedával vinu pouze Slovákům a Mečiarovi a taky mu hodně vadilo (jako Petru Cibulkovi) že zvolený model privatizace zvýhodńuje bývalé komunisty a estébáky.
P.S Ortel možná není rasistický jen xenofobní, ale každopádně hudebně i textově je to sračka.[mrknutí jedním okem]

356809

2.4.2017 7:53

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

Dodge 85.?.?.?

Reakce na 356809

Pán je i hudební kritik nebo jenom provokatér?!!>Nevím je možné že by to tak bylo. Nicméně Karel Kryl umřel v roce 1994
>tedy v době kdy v jeho druhé zemi žilo už aspoň milion Turků a valili se
>tam další utečenci hlavně z Bosny a není nic známo o tom že by proti tomu
>veřejně vystupoval. To že se na Kryla dnes odvolávájí lidé z xenofobní
>pravice zřejmě souvisí že byl na začátku devadesátých let silný (a z
>velké části pochopitelný) kritik Václava Havla (ale i Václava Klause) a
>celkově rozčarovaný z toho kam se vývoj v jeho původní vlasti ubírá.
>Jemu ale nejvíc vadilo že se rozpadlo Československo přičemž na rozdíl od
>jiných nedával vinu pouze Slovákům a Mečiarovi a taky mu hodně vadilo
>(jako Petru Cibulkovi) že zvolený model privatizace zvýhodńuje bývalé
>komunisty a estébáky.

>P.S Ortel možná není rasistický jen xenofobní, ale každopádně hudebně i
>textově je to sračka.[mrknutí jedním okem]

356818

2.4.2017 14:27

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

ROMAN1 88.?.?.?

Reakce na 356809

Víte, o K.Krylovi už celých 13 let proskakují informace, že byl zavražděn. Zavražděn novodobým panstvem, kterému se jeho minulá, ale hlavně tehdy současná tvorba silně nehodila do krámu. A protože Kryla nešlo zkorumpovat a ani zdiskreditovat, musel zemřít, aby byl umlčen...
Samozřejmě, tohle všechno jsou dozajista "konspirace" [velký smích], ale jisté je, že Karel zemřel na srdeční selhání, a "srdeční selhání" je už strašně dlouhou dobu to nejjistější přikrytí vraždy. Tolik ke Karlu Krylovi.
O Tomáši Ortelovi jistě ještě uslyšíme, tak jako tak. Vydává stále nové písně a jistě ještě neřekl poslední slovo. Pro neomarxistické vlastizrádné xenofily (vidíte - tu hru na nálepky mohou hrát i dva) je jistě jeho produkce "sračkou". Pro vlastenecky smýšlející posluchače je to dnes naopak - v záplavě komerce, banalit, hnusu, multikulti a jiných podobných sraček je Ortelova tvorba jako praménkem křišťálově čisté vody uprostřed žíravé pouště. Texty Tomášových písní totiž reflektují současné palčivé společenské problémy - jednotlivců i českého národa, problémy, na které současné panstvo zvysoka s...!
O paní M. Krylové mohu říci jen toto: Krátce po převratu 1989 se všechny jeho LP desky objevily legálně na českém trhu. Vedle těch starých (Bratříčkem počínaje a Dopisy konče) pak dokonce i ty novější - Tekuté písky 1990 a Monology 1992. Ty už vzbudily takovou nelibost nově vznikající oligarchie (tvořené havlisty, chartisty a narychlo přeorientovanými vexláky), že Krylovo DVD "Kdo jsem...?" 1993 už mu musel vydat malý nezávislý vydavatel ze Slovenska (bylo po rozbití Československa). V ČR se nenašel NIKDO...!!! Na DVD "Kdo jsem" tehdy právě poprvé vyšla ona známá poslední Krylova píseň "Demokracie rozkvétá..." No, a pak začaly Krylovy LP desky a CD-čka záhadně mizet postupně z trhu. Prostě nebyly k sehnání a zmizely z nabídky velkoobchodní sítě. Pátral jsem po tom proč, neboť jsem byl tenkrát majitelem poměrně velké a zavedené kamenné prodejny s hudebními nosiči LP-MC-CD-VHS-DVD a zákazníci projevovali stálý zájem. Až Karlův bratr Jan mi jednou při jisté příležitosti na můj přímý dotaz sdělil, že Krylovy desky nejsou v distribuci, protože všechna "práva" k nim drží vdova po Karlovi, paní Marlen. A M.Krylová si údajně nepřeje, aby se Krylovy desky už prodávaly, protože už je prý "jiná doba", a dnešním Čechům by ta Karlova tvorba už prý nic neřekla... Asi jí tohle také NĚKDO "poradil"... Bylo to ke konci devadesátých let min. století.
CD-čka od Karla Kryla se pak na trhu objevila až po vtažení ČR do žaláře EU, když už bylo takříkajíc "vymalováno"... A taky už tu byla éra formátu MP3 a ADSL internetu - takže CD a DVD už málokoho zajímala, ze zřejmých důvodů. To jen tak na okraj - důležité bylo, že "NĚKDO" měl již hned po Karlově smrti zájem, aby jeho tvorba zmizela a upadla v zapomnění! [naštvaný]

356839

2.4.2017 17:58

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 356839

Někdy mám dojem, že manželky si nevybíráme, ale jsou nám vybírány. Jak je to možné, proč a kým, se mne neptejte. Znám jen ty konce.

356849

4.4.2017 10:32

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 356839

Karel Kryl byl skvělý, ale kdyby žil, tak už by se dávno uchlastal.Vždy měl problémy s alkoholem. To tělo by to huntovaní nevydrželo.

356912

1.4.2017 23:25

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

Aja 82.?.?.?

Reakce na 356801

Těch křiklounů zas tak moc není, ale normální lidé neprotestují proti lidem, protestují proti zlu, které přinášejí, proti islámské rozpínavosti, proti násilí, které páchají, proti jejich nepřizpůsobivosti, proti jejich požadavkům, aby se většinová společnost přizpůsobila jím.

V České republice je v současné době téměř půl milionu legálních migrantů.
S těmi nelegálními, kteří chtějí jen práva, kterých se domáhají a žádné povinnosti by, jsem si jistá, měl problém i mistr Kryl.

356810

1.4.2017 23:40

Tak trochu na notu K. K. Z PL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 356810

Uředníci bruselon si hrají na hodného zlého policajta, eš, 1. 4. 2017 23:35:21
Celá scéna "politiků jsou špatní herci jednoho blbýho scénáře kdy na zaměstnavatele voliče dělají dlouhý nos. A výsledkem je pocta rozvojové země za nelidské životní podmínky z rukou choreografů. Podíleli se na tom všIchni parlamenťáci a dal bych jim červenou komplet do další sněmovny protože horší pozéři by tam mohli nalézt jedině formou válečných štváčů a pokud jde o ekonomiku tedy vybojovali metu proti vlastním tak nekompromisní odchod všem je na místě a nová uskupení bez starých parazitů tamní selanky jsou takřka na přežití lidí nutnost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat

356811

2.4.2017 2:05

Oblbování a pohrdání

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 356801

V širších souvislostech!

„Iiiiiii…přejdeš Jordán, aby sis podmanil pronárody. Nespřízníš se s nimi“

>nedával vinu pouze Slovákům a Mečiarovi

Rozvrat Československa nebyl vůlí Čechů nebo Slováků, ale korporátních fašistů! Věčně slintajících zrůd po růstu moci a zdrojů. Po loupení.

>taky mu hodně vadilo…zvolený model privatizace zvýhodńuje bývalé komunisty a estébáky.

Zlodějna zvaná privatizace byla dílem korporátních fašistů, banksterů (stejně tak jako předchozí zlodějna pod falešnou vlajkou komunismu). V některých „privatizačních“ případech si trochu nakradli i jejich místní souvěrci. Spíš se ale uplatnili jako uvědomělí bílí koně. Příkladem budiž agent Bureš. Jeho záhadné majetkové veletoče a zázračné ovládnutí chemických podniků a obilných sil. Úspěšným neposlušným byl „nehodou“ nebo jinak zkrácen život. Kupříkladu havarovali, nebo skončili v sudech ve Vltavě. „Zlý“ Mrázek s dírou v srdci na ulici. Najiva si myslel, že může „zprivatizovat“ chemičku.

>rasistický

Slova jako rasismus, xenofobie a anti….ismus mě dojímají. Zvláště proto, že obvykle pocházejí od nadlidí, svatošmejdů. A co je tohle, soudruhu z „xenifilů“;

„jsi svatý lid svého Boha, Hospodina (Jahveho)…tebe si vyvolil ze všech plemen… vyhubíš pronárody jako klaté…pokud (Jahveho) nebudeš poslouchat, budeš jíst maso svých synů a maso svých dcer“?
(„Moudra“ z tóry - Starého zákona.)
Jsou to zrůdnosti od psychopatických magorů? Sadismus, rasismus nebo pouhá „nevinná“ evoluční strategie vyhubení jiných a neposlušných?

356813

2.4.2017 12:18

RE: Oblbování a pohrdání

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 356813

Samozrejme je to strategie predátora. Ostatne v historii nebyli sami. Pokud nejste teda provokatér, váš nick u mne vyvolává ruzné otázky. Možná, že si jen deláte z toho Mojžišova psaní srandu, to bych ješte chápal, pokud jste to studoval, a dočetl jste se nečeho, co ti druzí nemeli/nechteli príležitost.
Beru dnes Starý zákon spíše jako historický dokument, a ukázku prvních dobre dokumentovaných vlaštovek davové psychózy a manipulace.

356833

3.4.2017 23:58

ke studiu; Bible, ekumenický překlad, rok českého vydání 1985

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 356833

Kdyby Evropané znali a chápali bibli jako zločineckou příručku, dílo farizejů, deprivantů, psychopatů, nestávali by se tak často obětí davové debility. Žvástů typu; „Bůh to chce…Bůh s námi…boj s nevěřícími“.

Kdyby přivandrovalci chápali jakou zrůdnou hru s nimi svatošmejdi hrají, jakou podvodnou debilizací jim nechávají vymývat mozky až pětkrát denně;
„…anděl Gabriel se zeptal … V čem je podstata víry? Odpověděl Mohamed: Ó mocný Gabrieli! Vyznávat, že jeden je Alláh a já že jsem jeho prorok a vést svatou válku s nevěřícími.“ Kdyby přivandrovalci chápali, že jsou naváděni k vraždění lidí pro potěšení a zisk talmudistických psychopatických svatošmejdů.

Vůle svatošmejdských penězoměnců, banksterů, korporátních fašistů a farizejů je představována jako vůle neviditelného boha Jahveho (Hospodina, Alláha).

356903

3.4.2017 9:44

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?

Reakce na 356801

všeobecný rozhled chybí tobě, o chápání v širších souvislostech ani nemluvě....

356870

3.4.2017 12:41

RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu

petr.adamec 80.?.?.?

Reakce na 356801

Snad jen pozdrav. Jste to stále Vy, co psal kdysi dávno na IVTT? Nebo Vám někdo ukradl nick? Pokud jste to Vy, zdravím. Vaše komentáře drží stále linii - to není ironie. Mám rád konzistentnost v názorech.

356877

1.4.2017 20:23

Jo jo, svět se v oligarchovu píp obrací

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=wP-n1-T9xqM

356802

1.4.2017 21:28

co na to říct

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Připomíná to jeden vtip na téma manželek slavných muzikantů:
Je to žluté a žije to z mrtvého Brouka. Co je to?
(správná odpověď: Yoko Ono)

Myslím že dotyčné ani zbla nechápe, o čem Kryl zpíval a co pro nás znamená, ale pořád jí jdou nějaké nemalé penízky z jeho tvorby. Protože Kryla vytáhnou vždy když je potřeba posílit rusofobní nálady a není pravda že ho nehrají, občas ho v rádiu slyším. Co ale nikde neuslyšíte jsou jeho porevoluční protestsongy jako Demokracie a pod.

Kde byla jeho ženuška když se v Praze odhalovala (za naprosté ignorace médií) pamětní deska na Milady Horákové 75? Pochybuju že dala byť jen korunu ze zisku z jeho tvorby na tu malou pamětní desku.
https://www.youtube.com/watch?v=Tml36VqBQ-I
O jeho odkaz se stará pokud vím jeho bratr Jan Kryl, kterého doporučuji abyste kontaktoval. Možná se tak dozvíte víc o jeho ženě a o celé situaci. Kdysi existovalo občanské sdružení Krylias na podporu jeho odkazu.

Docela chápu, že se vám nechce soudit, ale podle mě jste v právu. Protože ta protiimigrační báseň byla tou krylovou jen inspirovaná, takže o porušení autorských práv nejde. To by nikdo nemohl nikoho ani citovat.

356804

1.4.2017 22:52

Apríl?

Kosk 37.?.?.?

je 1. dubna...

356808

2.4.2017 6:06

Krysy ze Schwabistanu se

favela 203.?.?.?

snazi podhryzat. Vsadim se ,ze by si tohle nikdy nedovolili na USA , Britannii, Francii nebo Rusko a Cinu.
To jsou dalsi duvody proc rychle pryc od nich. Nikdy neprestanou ...
Rychle nez uzakonni a uvali
dalsi problemy na nas a na vsechny staty , kteri chteji opustit Schwabistan.
Nadelali spoustu dluhu, bez nas a ted britove prchaji a ty dluhy budou chtit hodit k zaplaceni jiste take na nas.

356814

2.4.2017 7:14

Kryl

masmil masmil (zavináč) zoznam (tečka) sk 85.?.?.?

Odkaz Karla Kryla v jeho tvorbe patrí nám všetkým. Osobovať si právo na možnosť používania jeho odkazu, podľa názoru dedičov, je podľa mňa, neprijateľné. Umelecký a ľudský odkaz Kryla, prekročil rámec, aký má väčšina popových umelcov.

356816

2.4.2017 7:45

Co je nepochopitelného na:

TT 85.?.?.?

Paní Kryl si nepřeje, aby jméno a tvorba jejího muže byly užívány k propagaci myšlenek a hnutí, u kterých není zřejmé, jak by je dnes sám Karel Kryl hodnotil.

Není žádný důvod si myslet, že byste s KK byli na jedné lodi. Pravděpodobně by nad vámi jen mávnul rukou. Ať tak nebo tak, on se už bránit nemůže..

356817

2.4.2017 8:37

.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356817

Kdysi jsem ho občas vídal v jedné Mnichovské hospodě. Vždy tradičně "nadranc". Smutný pohled. Stejně jako na kolony trabantů plných konzerv s českými idioty, kteří občas něco ukradli v místním obchoďáku, byli chyceni a vláčeni tiskem. [velký smích]

356819

2.4.2017 9:30

RE: .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356819

Když dnes vidím v parlamentu spokojenou mastnou tvář bělovlasého pana Filipa s podbradkem, musím tiše litovat trapné pozdní zjištění mnoha disidentů - emigrantů, že vlastně dělali většinou tady i tam užitečné idioty, a to ještě na nesprávné straně...[velký smích]

356820

2.4.2017 9:59

RE: .....

fooggyy 178.?.?.?

Reakce na 356819

Koukám, že pan je Germán, který umí docela dobře česky...

356822

2.4.2017 10:47

RE: .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356822

Pán je čech, ale tam jsem raději mluvil vždycky německy, aby mne náhodou nepoznali. Za socializmu ani pak za jeho následující trapné varianty po roce 1989 jsem se neodvážil mluvit v cizině česky bez zardění...[velký smích]

356824

2.4.2017 12:25

RE: .....

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 356824

Kryla jste vídal v nemecké hospode tradične nadranc? To by opet menilo situaci a pohled na jeho dílo, a pohnutky.

356834

3.4.2017 1:43

RE: .....

Boba 158.?.?.?

Reakce na 356834

>Kryla jste vídal v nemecké hospode tradične nadranc? To by opet menilo
>situaci a pohled na jeho dílo, a pohnutky.

A vsude kolem neho byly Trabanty. Pan asi byl nadranc. Kdovi koho videl na zajezdu ROH v NDR.

356859

3.4.2017 10:19

RE: .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356859

České výletní trabantové komunity v bývalé NSR byly otřesné, a často vyhledávané německými domorodci jako bezplatný východní cirkus. Trabanty pak postupně mizely, ale socialistický východní cirkus nejenže nemizel, ale sílil. Zasloužili se o to novodobí čeští "kapitalističtí" podnikatelé, vzniklí z bývalých socialistických malozlodějů, kteří se vymkli komunistům. Bylo groteskní, jak jim někteří vždy spořiví bošové, kteří jsou známi tendencí, sežrat po sobě dvakrát svoje lejno, dokonce jejich naivní rozhazovačnost zprvu i rozčileně záviděli. Mluvil jsem s mnoha emigranty z Německa kteří se po trapném i mnohaletém panáčkování před německými šéfy i třeba ve stejné funkci za třetinový až poloviční plat nakonec na penzi vrátili do čech, protože by tam prostě na stará kolena neutáhli finance.

Teď jsem viděl "paní Kryl" u Zemana. / musel jsem se tiše smát.../. [velký smích]

356871

2.4.2017 10:53

Karel Kryl - vlastenec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 356817

"k propagaci myšlenek a hnutí" ...tak z tohoto smrdí židovina na 100 metrů [vyplazený jazyk]
Tohle by normální soudný neobřezaný člověk nikdy takto neformuloval.

Karel Kryl byl rozhodně velký vlastenec a miloval svůj národ, svoji zem. Proto dělal to co dělal. A trpěl když musel být v emigraci.
Na rozdíl od židů kteří jsou doma všude, kde mužou tahat prachy z gojimů a navzájem se v tom podporovat a hecovat.

Takže Kryl by rozhodně odmítal import nadržených 25letých islamistických hrdlořezů do ČR. O tom nejsou žádné pochyby. A jestli o tomto jeho ženuška pochybuje, tak ho kráva vůbec neznala.

356825

2.4.2017 11:23

RE: Karel Kryl - vlastenec

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 356825

Taky si myslím,že ta kráva se značný odpor vzbuzujícím křestním jménem "neví čích je"(Kryl to o sobě věděl),jak se říká na moravském venkově,ze kterého Kryl pochází a energii svých právníků by měla spíš nacílit proti vlastní diskriminaci,jíž jsou vystavovaní jak ona tak i její soukmenovci dnes v Německu drceném imigrací...anebo se chce soudit o prachy a chce si něco přilepšit k důchodu..[oči v sloup]

356826

4.4.2017 6:47

RE: Karel Kryl - vlastenec

TT 85.?.?.?

Reakce na 356826

Tím, že nadáváte jeho ženě do krav, urážíte sám sebe a hlavně samotného Kryla. Jak jsem psal výše, zřejmě by nad vámi jen pokrčil rameny....

356907

4.4.2017 11:33

RE: Karel Kryl - vlastenec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 356907

Tak to by jste neměl váhat,když je ta Krylova vdova takovej poklad a měl ji požádat o ruku....
Je to už skoro pětadvacet let,co to Kryl "zabalil",jiste jí to už přebolelo a otevřela by Vám svoje srdce,když to s ní tak dobře myslíte,jistě to ocení....

356916

4.4.2017 11:52

RE: Karel Kryl - vlastenec

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 356916

Jo,zapomněl jsem...Chěl bych se pí Krylové omluvit (aby na mě náhodou nevlít ten bejček z té pražské jůrist maštale),....ona ta Krylová opravdu není "kráva",ona je Die Kuh....(jak to jde pěkně k sobě mezi tou skotinou...)

356918

4.4.2017 14:35

RE: Karel Kryl - vlastenec

TT 80.?.?.?

Reakce na 356918

Jste nemocnej?

356924

4.4.2017 6:45

RE: Karel Kryl - vlastenec

TT 85.?.?.?

Reakce na 356825

Když čtu tenhle příspěvek, tak naopak pochybuju velice silně. Tak hloupej KK být nemohl, s takovou by nesložil ani tu o tom psovi, jak skákal přes oves [chechtot]

Židovina, národ, zem, žádné pochyby.... ach jo

356906

2.4.2017 10:28

Šialená doba, šialení ľudia

libertarian 31.?.?.?

V akejkoľvek piesni je stovky slov. Autor zjavne porušil autorské práva kohosi z iných piesní.....

Keby si bol Baťa kedysi patentoval topánky - chodili by sme dnes bosí.
Dnes Slováci hovoria Slovensky - jasne porušujú autorské práva Štúrovcov.
Dnes chováme zvieratá na mäso - jasne porušujeme autorské práva Boha na zvieracie gény.
A pri takom príjemnom súložení -aké autorské práva porušujeme ???
Celý náš život je vlastne porušovaním autorských práv kohosi zo starých generácií. Asi by sme mali spáchať samovraždu. Ale čo ak aj na toto má ktosi autorské práva ???

356823

2.4.2017 14:52

RE: Šialená doba, šialení ľudia

udo2 78.?.?.?

Reakce na 356823

Ako sa vraví:
"Kde by sme boli, keby si predkovia naši koleso patentovali?"
..pästný klin

Podstatou je akékoľvek základom skutočnej brzdy civilizácie
1) autorské právo (včítane tzv. patentového) a
2) úrok (včítane tzv. FIAT money systému = na množstvo energoprodukciou definovaného tovaru a služieb .. neviazanej emisie obeživa = krvi spoločnosti)

Modla egoizmu vs. InDiviDualizmus spoloČnosti prameniaci nei z boja protikladov, ale hľadania v odlišnostiach súvislostí.

Jelitá deklarujú samozrejme presne naopak: že ide o motor pokroku, no vskutku ide o motor nepokojov, devastácie ekológie a základ GENOCÍDNYCH mechanizmov.

"V mútnych vodach sa lepšie loví" ..rybárom ľudí..etnografického materiálu..biomasy..ľudských zdrojov (HR)..otrokov, ktorých ale už pri dnešnej miere robotizácie nepotrebujú a tak na "odpis" prichádzajú = objektívne dôvody nevyhnutnosti masívnej globálnej genocídy z pohľadu sociopatov, že by samovyvoleným "ich" ovce "ich" vzduch nedýchali..

"Kto s čím zachádza, s tým i odchádza"
Manželka Kryla (jej manipulátori) a hlupák právnik, ktorý sa na to nechal nahovoriť, môžu poľahky pod gilotínu oveľa vážnejších interpretácii príslušných paragrafov padnúť.
Otázkou je len, kto skôr-či neskôr žalobu, trestné oznamenia podá a sudca, ktorý mysliac na budúCnosť prvý (do dejín odvážne sa zapíšuc sťa hrdina), s rútiacim sa fašistickým režimom kolaborovať prestane, precedens..

Áno, je nebezpečné žiť v ilúzii, že tzv. právo je tu pre ochranu záujmov občanov a spoloČnosti. Nie, vždy chráni aktuálny režim. Presnejšie jeho koncepciu, ktorá sa otrokárstvom (dnes podprahovým, efektívnejším) ako tenká červená stopa tisíce rokov tiahne. Ideológie, náboženstvá, médiá len sprostredkúcajú túto koncepciu stádu, ktoré si AKOBY "SAMO SEBOU" volí zástupcov, ktorí v démonkracii na základe inžiniersky vytvorených stereotypov pretavia koncepciu do zákonov, vláda ich vykoná a súdy, nerozlučne spojené s reťazou tohto infernálneho kolotoča, chránia následne základný koncept a jeho aktuálny režim. Toľko k výletu do základov politického marketingu od antiky, staroveku nezmeneného..

Demokracia je demokraciou, len pri dostatočnej miere chápania populácie, čo privádza do pozornosti nevyhnutnosť jej paralyzácie, debilizácia, ako predpoklad zachovania noci, moci jelít

Ako tzv. právnici vravieť zvyknú:
"Daj meno a paragraf už nájdem.."
Pozor teda Pan Tomáš Bejček a majiteľ kancelárie Artpatent apod., do čoho sa namáčate, svojich blízkych, kamarátov, rodiny!
..a to nie len na právny rámec, ale i zákony sociologickej mechaniky, sociálnej hygieny vládnuce nad ním!!

A áno..je pravda, že tento incident možno tiež páchne fašistickou pachuťou židovskej teórie vyvoleného národa, t.j., otvoreným rasizmom genocídnej praxe tejto starej mafiózno-teroristickej globálnej organizácie, ku ktorej sa dokonca ešte aj v dnešnej dobe niektorí...Automaticky kráceno

356841

2.4.2017 14:53

RE: Šialená doba, šialení ľudia

udo2 78.?.?.?

Reakce na 356823

A áno..je pravda, že tento incident možno tiež páchne fašistickou pachuťou židovskej teórie vyvoleného národa, t.j., otvoreným rasizmom genocídnej praxe tejto starej mafiózno-teroristickej globálnej organizácie, ku ktorej sa dokonca ešte aj v dnešnej dobe niektorí kriminálnici otvorene hlásia..

Avšak nehádžte prosím všetkým judaistov do jedného pytla. Tak ani pseudokresťanov (zvrátenú ideológiu paralyzácie otrokov k podprahovej poslušnosti voči Panom rasy nadradenej a ich falošného boha)..a ani pseudomoslimov. Kedysi všetky tieto náboženstvá mali hlboký Ľudský spoločný základ, koncepciu riadenia kultúry myslenia a tým spoloČnosti..

I chudák Mose, Issa, či Mohamed sa isto v hroboch svojich obracajú,
bo starí zaHradKári s potravy jablone rozlíšenia, burinu otravy vychovali.

356842

2.4.2017 22:57

RE: Šialená doba, šialení ľudia

Annna 90.?.?.?

Reakce na 356823

Vy máte naprostou pravdu. Sviňské zákony, které nám političtí zaprodanci procpali do životů, nám udělaly ze života peklo. Nastal absurdní hon za tzv. plagiací, autorskými právy. Dovedeno k hořkým koncům to skončí, že nějaký oligarcha si koupí autorská práva na všechna slova, a my se buď budeme dorozumívat skřeky, nebo posuňky. To už není k vydržení, prý je někdo stíhán za užití slov - zavírej vrátka. To mohla klidně napsat Pittnerová, Javořická a spol. Kdo může říci, že má někdo na tato dvě slova autorská práva? Co je to za zhovadilost? Na tomto světě vládne ZLO, a podle toho to také i vypadá.[bliji]

356854

3.4.2017 7:52

RE: Šialená doba, v pohode ľudia

udo2 78.?.?.?

Reakce na 356854

Zákony, paragrafy samy osebe ani tak nie sú problém.
Interpretovať ich môžete na nakonečno spôsobov.
V zásade sa môžu väčšinou ponechať také, aké sú.

Otázkou, kľúčom k tomu, AKO, v akom kontexte interpretujete, je vaša morálka a miera chápania objektívnej reality = optimálnych potrieb
1) CELEJ spoločnosti, alebo
2) nejakej úzkej skupiny sociopatov.

Podľa toho aj pekne vidíte, zástancom akej Koncepcie rozvoja spoloČnosti je daný notár, dvokát, prokurátor, sudca, policajt, úradník, poslanec, novinár..
T.j., aké paragrafy by si zaslúžil, ak sa kloní, pracuje vedome (alebo automaticky=podvedome) pre neootrokársku koncepciu globálneho totalitárneho režimu a jeho lokálnych koloniálnych pobočiek.

Tam reálne neexistuje premlčanie. Iba poľahčujúce okolnosti, v prípade, že zločinec (infoterorista) prehodnotil svoj prístup zneužívania aktuálneho právneho systému a snažil sa spoloČnosti nahradiť škody, ktoré jej za svoju "kariéru" spôsobil.

356867

2.4.2017 11:29

Povaha autorského zákona

eda521 92.?.?.?

Nejsem právník, vnímám právo jako většina - cestou intuitivního chápání přirozeného práva. V autoském zákonu je právně kodifikováno cosi velmi nepřirozeného, něco čistě mocensky vedeného proti přirozenému běhu Života s jasnou snahou jej spoutat a řídit. Vycházím z teze, že živá myšlenka může žít jen v živé mysli. Od knihtisku až po internet a datové sklady se můžeme bavit jen o myšlenkách zaznamenaných, potenciálně obživlých v myslích nových živých nositelů, ovšem vždy s jistou dávkou mutace myšlenky původní. Vidíme jasně nutné procesy mezi světem myšlenek zaznamenaných a myšlenek živých. Běžně fungujeme jako opakovače (zkreslující/obohacující/vulgarizující etc.) myšlenek, které v nás rezonují. Dnes posíláme linky, sdílíme, ale také vytváříma parafráze, remakes, covers. Rozvíjíme základní informaci existujících i mrtvých, známých i neznámých autorů. Chováme se v principu stejně jako po tisíciletou historii lidstva.
A pak tu někdo vytvoří "právo" na vlastnictví myšlenky. Z pohledu Života naprostý nesmysl. Právní institut vlastnictví myšlenek nejen pro autora ale dokonce i pro jeho dědice. 70 let - proč zrovna tolik? Má to dva cíle: pro myšlenky, které lze zpeněžit, vytěžit co nejvíce instalací užívací brány s vybíráním mýtného; pro myšlenky nežádoucí zkomplikovat práci všech opakovačů - znesnadnit, znemožnit, postihovat za nedodržení autorského zákona. 3 generace je dost času na vytěžení myšlenky, resp. vymizení ze světa živých myšlenek. Komu tohle vyhovuje? Darmo mluvit.

356827

2.4.2017 11:34

Karel Kryl

eda521 92.?.?.?

Karel Kryl byl podle mého názoru zavražděn, i když indicie jsou jen nepřímé. Jenže akce tajných služeb, které řídí politický vývoj okupované kolonie, ty mají zcela jinou úroveň provedení. Můžete si říkat cokoliv, ale smrt KK tehdy někomu významně prospěla, měsíc před kulatinami, které by zřejmě oslavil řádně po svém. My jsme si něco takového tehdy vůbec nepřipouštěli, ale dnes víme: technologie byly a jsou, zájem nerušit "klidný" koloniální vývoj stejně tak. Tak i zdravý člověk může najednou umřít, mnohé případy dnes známe.
Karlův odkaz vidím ve zkratce (asi to nikdy neřekl) zhruba takto: Vlastní zájmy musíme bránit sami, protože nikdo, ani na východě, ani na západě, to za nás neudělá.
Korupce je cesta (Západu!) jak přes místní zaprodané elity vysávat a nově i zcela ničit národy. Pomocí médií jsou ničené národy udržovány v hypnóze demokracie a lidských práv, jejichž agenda je dnes pláštíkem pro nejhorší zločiny pomalé genocidy.
Bolestně nám chybí lidé jako byl Karel Kryl.

356828

2.4.2017 12:10

RE: Karel Kryl

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 356828

Také jsem si myslel, že Kryl mohl být i zavražden, ale dnes si pridávám i jinou možnost, a sice duševní kolaps s paní, která se vydává za "Krylovu" vdovu včetne jejího právníka.

Co má propánakrále jakýsi bezvýznamný právník společné s odkazem textu Kryla?
Mužou se vubec Krylovy písničky hrát ve verejné produkci? Dokdy se dají za myšlenku rýžovat peníze? Nemeli bychom platit treba autorum českého výkladového slovníka za to, že používáme pojmy, jako "pitomý" a podobne?
Kolik lidí že to vlastne stvorilo a tvorí tu naši kulturu, na kterou si semtam nejaký moták činí patentový nárok?
Mohli vubec zlidovet lidové písničky?
V téhle diskusi se objevilo, že editor nemuže vedet, zda by se Kryl cítil na jedné lodi s ním. Dodávám, že to samé nemuže vedet ani ta jeho vdova i s jejím právníkem, se kterým kdovíco ješte peče.

356832

2.4.2017 14:35

RE: Karel Kryl

samuel 88.?.?.?

Reakce na 356828

Zpěv bardů nesmí podléhat mrzkému autorskému zákonu. A pokud sám bard to vyžaduje, k čertu s takovým bardem!

356840

2.4.2017 11:37

Karel vsechno vidi

Kadlik 109.?.?.?

A ja jen dofam ze za tohle bude Karel tu svoji brecu chodit do smrti strasit.

356829

2.4.2017 11:40

Kryl byl zavražděn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Jen si dovoluji připomenout skutečnost, že Krylovi bylo vyhrožováno od privatizačních estébáků, že ho zlikvidují, když začal skládat nové písně proti současnému režimu. Tohle málokdo ví, takže jestli mi nevěříte, tak se zeptejte jeho bratra Jana nebo kohokoliv z Krylova blízkého okolí, co se kolem něj po revoluci pohybovali.

Ta vyfabrikovaná legenda, že básníkovi Krylovi puklo srdíčko z toho co se u nás po revoluci dělo, je geniálně rafinovaná manipulace, na kterou bohužel skočila většina soucitných naivků a dodnes tento nesmysl publikují v diskuzích pod články o něm.

Měl sice nemocné srdce, ale byl to velký bojovník, který i pomáhal dětským nemocnicím a různým charitativním nadacím a to zcela bez veřejné publicity (tohle taky málokdo ví). Pár měsíců před smrtí byl ještě plný elánu a plánů. Pak najednou ze dne na den konec.
Nenápadně zlikvidovat člověka se slabým srdcem, to je strašně snadné. Existuje spousta látek, které způsobí infarkt a přitom jsou takřka nezjistitelné. Pak se vyrobí legenda o puklém srdci, kterou papouškují i v pořadu Nevyjasněná úmrtí, aniž by to teda vyjasnili, a je to. Z člověka praktického a schopného co se chtěl účastnit politiky a věcí veřejných, udělali nepraktického zahořklého a rozčarovaného snílka kterému puklo srdíčko.

Myslím že ani neproběhla pitva, ale urychleně velkolepý pohřeb. Bylo potřeba pompézně ukončit Krylovu éru, aby měli privatizující estébáci klid na práci.
A Kryl jim byl zatraceně nebezpečný. Proto měla všechna média zákaz jej publikovat a překabátění komunisti z místních buněk Občanského fóra zase zákaz pronajímat mu sály na koncerty, takže mohl vystupovat jen v malých klubech a zaplivaných kulturácích v zapadákovech.
Kdyby se dostal do médií a zavelel, tak by za ním celý národ šel a ten prohnilý estébácko-havlistický režim bychom smetli raz dva. Proto byl zavražděn.
Ty kecy o puklém srdíčku si můžou nechat pro naivky a hlupáky.

356830

2.4.2017 13:51

Celý národ aby se vdově omluvil

Andrew Siddur 77.?.?.?

že držkou v zemi už zas ryl

356838

2.4.2017 16:06

neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Milose-Zeman...

http://www.parlamentnilisty.cz/galerie/foto/Krylov...

Co ta se sem cpe? Prý že návštěva u Zemana nebude poslední.
Že by z mrtvého manžela chtěla ještě vytřískat nějaké peníze?
Co je to za psy-op? Zase nějaká past na Zemana? Nebo mu nasype něco do pití aby mu pak "puklo srdce žalem nad stavem české republiky"?

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity/3451/spor-v-r...

vše vygradovalo při přípravě nedávného druhého ročníku Novojičínských Krylonocí.Honza mi říkal, že když zpíval na pódiu, tak na něj Marlene dokonce hrozila," prozradil Blesku exkluzívně Pepa Nos. Podle něj také zaslala pořadatelům několik faxů, ve kterých přikazovala, kdo má na festivalu vystoupit. "V posledním přímo vyhrožovala, že se bude soudní cestou domáhat zákazu festivalu! Něco takového nepamatuju ani z estébáckých dob. Ta ženská snad žije v Protektorátu Čechy a Morava," rozčiluje se Nos. "Než si vše spolu vyříkáme, nechtěl bych náš vztah mediálně komentovat," řekl nám o rozporech se švagrovou Jan Kryl.

"Provdaná za něj byla něco málo přes dva roky," říká Jan Kryl. "Úplně žasnu, kde v sobě bere odvahu. Ze zákona má nárok jen na tantiemy z použití Karlova díla, protože je zastupovaný OSA. Dokonce ani nemá právo určovat nic kolem užití jeho díla.

http://www.supraphon.cz/archiv/352-kryl-k-milacku
Nové CD z Krylova odkazu nabízí vůbec poprvé vydané songy i písně už známé, a navíc autorovy vhodné mikrorecitace, to vše na velké téma Láska! Je nepochybné, že Karel Kryl byl lyrikem i ironikem trvale zamilovávajícím se a trvale sladkohořce hodnotícím ona intenzivní vzplanutí. Pod souhrnným názvem Miláčku nyní paní Marlen Krylová přichystala kompilaci archivních klenotů.

Aneb kšeft musí běžet i kdyby manžel z truhly koukal nebo v hrobě rotoval.

356845

3.4.2017 8:16

RE: neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 356845

Je zajímavé sledovat, jak se chovají manželky dobře placených umělců, poté co tito záhadně a náhle zesnuli (byli zesnuti).
Třeba Yoko Ono od Johna Lennona. Nebo manželka Kurta Cobaina z Nirvány.
Nebo manželka jistého českého hudebního skladatele.
Nebo i jiní příbuzní, třeba ti Michaela Jacksona který byl zcela evidentně zavražděn, jeho vrah-doktor záhadně rychle propuštěn z vězení.

Být slavný, bohatý a nepohodlný, to je pech. Protože z vaší smrti budou mít užitek nejen ilumináti, ale celý houf hyen -vašich příbuzných- kteří dostanou miliony z dědictví za to že budou držet hubu, nebudou pátrat po okolnostech za jakých jste zahynul a budou "z pietních důvodů" požadovat rychlý pohřeb místo důkladné pitvy.

Podobně jak najednou manželka Ransdorfa přestala chtít pitvu a důkladné prošetření jeho smrti.

356869

4.4.2017 15:27

RE: neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?

Milan š 109.?.?.?

Reakce na 356869

Neni pravda co tvrdite,pani Ranzdorfova stale bojuje za očištěni sveho manžela,jenže v tomhle špinavě korupčnim statě kde lháři bojuji za pravdu,nejskorupovanějši jedinci bojuji proti korupci,bílá se obratila v černou a naopak.Kdo si dovoli mluvit a psat pravdu je okamzitě onalepkovan (populista,rasista,xenofob atd.)přitom tyhle nálepky přesně pasuji na ty co samolepkuji.Jak se z národa ktery vyraběl v mnoha oborech špičkové věci,ktere aplikoval po celem svete se za 28 let stal narod otroku kterym pomalu nepatři ani zem po které chodi.[bliji]

356926

8.4.2017 4:25

RE: neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?

favela 203.?.?.?

Reakce na 356869

Kdyz jsem byl mladsi sel kolem vtip v Praze: Kdo je nejstarsi upir na svete ?.
Odpoved. Gusta Fucikova, ktera zije z jedne mrtvoly uz 30 let...

357017

2.4.2017 16:56

A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

Ahura Mazda 109.?.?.?

Karel Kryl už zase není vhodný k poslouchání a neomarxisté z EU nám zase říkají co se smí a nesmí a naše pátá kolona dělá vše proto, aby náš národ, minimálně územně, skončil, mě to připadá velice smutné. Holt co nedokázal Hitler silou, jen změnili taktiku.

356846

2.4.2017 21:39

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

dub 89.?.?.?

Reakce na 356846

nepřestává mně fascinovat, jak ovce neustále papouškují ty píčoviny o marxistech a neomarxistech (přestože, když už, jde ve skutečnosti o trockisty).
asi zřejmě absolvovali jen měšťanku, protože jinak by nutně museli vědět, že marxisti (a především trockisti) byli nejen produkt finanční oligarchie (která je sotva "levicová", že), ale že jakýkoliv "levicový" režim (obzvláště pak kýžený režim marxistů) je charakteristický společenským vlastnictvím výrobních prostředků

a nějak mi uniklo, že by se v eu znárodňovalo, ba právě naopak, privatizují se i ty poslední zbytky.

a bude to zřejmě i tím, že nejen, že tito negramoti nic neznají, jen slepě papouškují bludy, ale ani nejsou schopni pochopit podstatu věcí.
proto žijí ve víře svaté, že stát rovná se levice a marxismus, a zcela jim uniká, že stát je pouhým nástrojem a správcem.

tudíž v "levicových" režimech je stát správcem národního majetku (b/w v socialistické ústavě bylo jasně napsáno, že veškerý majetek patří lidu, nikoliv státu, v jehož zastoupení (tedy toho lidu) státní orgány tento majetek spravovaly), zatímco v pravicových režimech, včetně fašismu, je stát nástrojem vytvářejícím podmínky pro monopolizaci vlastnictví a moci do soukromých rukou.
a pokud je čirou náhodou něco zestátněno, tak jen proto, aby to mohlo být za peníze z daní postaveno na nohy, a jakmile to začne nést, zprivatizováno.

a protože lidi evidentně nechápou podstatu problémů, nejsou schopni je správně vyhodnotit, tudíž z definice nejsou schopni přijít s řešením problémů (což je samozřejmě záměr páníčků přimět blbce, aby viděli nebezpečí jinde, než skutečně je). a to je ono neštěstí, na které pak doplatí všichni...

356852

3.4.2017 6:52

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 356852

Trochu to máte popletené. dne 21. století to co popisujete se hodí do 20 století.

356866

3.4.2017 13:23

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

dub 89.?.?.?

Reakce na 356866

skutečně?
a můžete nám tedy říct, jak se se změnou psaní nějakého čísla mění podstata systému a historická fakta?

i když chápu, že značná část populace si myslí, že věci se změní jen proto, že začnou bez jakéhokoliv věcného podstatnění tvrdit opak. kdy sluníčkáři jsou přímo učebnicovou ukázkou.

356879

3.4.2017 13:23

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

ROMAN1 88.?.?.?

Reakce na 356852

Já si troufám už minimálně 20 let tvrdit, že je zejména nezbytné opustit ono nesmyslné (a nám neustále vnucované) dělení na tzv. pravici vs. levici. Když už chceme rozdělovat a škatulkovat, tak leda na "pronárodní" (nacionalistické) vs. "nadnárodní" (globalistické) síly a snahy. Protože vždycky jde o sféru vlivu, vládu, resp.snahu o světovládu a s tím spojený přístup k majetku či jeho kontrolu. Pojmy jako levice či pravice už dneska nevyjadřují prakticky nic, a už vůbec ne dělení na oligarchickou "pravici" vs. proletářskou "levici", která údajně hájí zájmy chudiny... Nic není vzdálenější pravdě! Jsou to jenom matoucí pojmy, vnucované konzumentům mainstreamu. Stejně jako myšlenkové směry marxistů, neomarxistů, trockistů či maoistů - vždy šlo v konečném důsledku o nástroje pro vytvoření užší oligarchické skupiny vládců s absolutní mocí nad masami a kontrolou veškerého majetku. Stejně jako na "opačné" straně u tzv. liberálních demokratů s jejich pokřiveným systémem "demokracie".
Příkladem, který tady u nás dobře známe, byl třeba onen reálný socialismus, jenž vůbec nebyl jakýmsi "komunismem" (jak leckdy tvrdí naprosto ignorantští redaktoři v televizi), nýbrž poměrně životaschopným STÁTNÍM KAPITALISMEM - řízeným a kontrolovaným oligarchickou skupinou, jenž si říkala "komunisté". S absolutní mocí i přístupem k majetku. Ideou komunismu bylo toto zřízení pouze přikryto a proklamováno. Zavedeno bylo kdysi ve třicátých letech min. st. v SSSR jistým Džugašvillim z Gruzie.
Dělení na nacionalisty vs. globalisty je oproti tomu jediné, které má dnes nějaký smysl. Tedy, dokud budou existovat jednotlivé národy, o jejichž likvidaci a promíchání se nyní tolik hraje. Protože v tomto spočívá přirozený antagonismus - buďto si budou vládnout lidé v jednotlivých regionech nějakým způsobem sami, ve SVÉM zájmu - anebo je bude všechny a všude ovládat centrální (globální) moc, která se na zájmy jednotlivých regionů a jejich obyvatel nebude pranic ohlížet. Obojí zároveň dosti dobře nejde.
Proto ten soustředěný tlak globálních sil (a médií) proti národoveckým silám a jejich myšlenkám na národní stát/státy. Proto ta úporná snaha z Brusele o rovnoměrnou distribuci cizorodých živlů do všech členských zemí EU. Ti připrchlíci budou probruselským tmelem EU a definitivními likvidátory národních států.

356880

3.4.2017 13:47

Spirála idiotství s mnoha závity.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356880

Vždy mne deprimuje, když slyším termíny:

pravice - levice,
socializmus - kapitalizmus,
marxismus.......

a naivita orwelovským newspeekem v podstatě již po staletí generacemi dokonale zmatených fanatiků, kteří jsou se někdy schopni pro tyto stále stejné účelově vytvořené absurdity spolu dokonce i prát, zatímco jimi placení představitelé všech směrů těchto svinstev chlastají spolu v jedné hospodě u jednoho stolu za jejich prachy, a jednak se jim smějí, a jednak je dohola kasírují. Vždy když slyším slovo "demokracie", vím, že vzápětí uslyším slovo"půjčka", dluh, a podobně, a člověk časem, když vidí pořád stejné podvody, má sílící chuť, dát tomu, kdo to řekne, okamžitě pěstí do ksichtu....

356881

3.4.2017 13:47

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

dub 89.?.?.?

Reakce na 356880

ale samozřejmě, že pojem levice, pravice i zadnice jsou uměle vytvořené konstrukty. ale mají, a nutně mít musí, odlišnou podstatu, neboť jde o tezi a antitezi v rámci oblíbené "dialektiky" páníčků.
proto tedy pro konstrukt levice je charakteristické veřejné vlastnictví výrobních prostředků, pro konstrukt pravice soukromé.

nicméně z hlediska moci jsou to pouhé nástroje, protože podstata moci spočívá v právu rozhodovat o alokaci a využití zdrojů.
a je úplě fuk, jestli se tak činí jako absolutistický panovník, führer, generální tajemník či imám.

avšak pokud už někdo chce používat tyto termíny, měl by je používat správně. protože jinak to nejen dokazuje, že o tom ví prd, ale bohužel to svádí od relevantní identifikace problému i ostatní, což pak přestává být problémem ignorance jednotlivce a stává se problémem neschopnosti najít řešení všech.

a moc v rukou menšiny je svoji povahou vždy feudálně-fašistickou (spojení aristokracie a oligarchie), protože cílem je si tuto moc a privilegia udržet, což lze pouze tak, že se eliminují práva a svobody všech ostatních a systém se stává buď skrytě (maskováno např. prdlamentem), či otevřeně (kdy se "deep state" stane zjevným mocenským centrem) systémem absolutistických vládců a nevolníků. a čím menší vládnoucí "elita" a větší nevolnictvo, tím tvrdší diktatura.
a eu je toho zářným příkladem, kdy nejen že se rozbíjí národní státy a omezují se práva občanů, ale, jako v každém feudál-fašistickém (nevolnickém) systému jsou diktovány všechny aspekty života nevolníků (viz např. zahnutost okurek, názvy výrobků atp.)

356882

3.4.2017 15:25

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

ROMAN1 88.?.?.?

Reakce na 356882

Jistě, souhlasím s Vámi, teze a antiteze, za které se budou do krve bít jejich naivní stoupenci, přičemž obě skupiny budeme ovládat... - to byl výborný vynález z "jejich" dílny. Otázkou zůstává, jestli tohle masa manipulovaných a ovládaných je s to vůbec pochopit. Protože k pochopení podstaty systému je třeba mít krom určitého rozhledu a rozumové kapacity i dostatek kvalitních a hodnověrných informací. Ne že by dnes nebyly zdroje, ale hlavně se mi jeví, že u většiny "otroků" chybí především zájem o jejich získávání, a o další práci s těmito statky. A také to vyžaduje nějaký čas ke "zpracování", ani nám určitě nespadlo "moudro z nebe" - většina z nás (z "ulice"[mrknutí jedním okem] věděla během sametového podvodu 1989 o podstatě procesu rovněž kulový. Ovšem kdo měl zájem, zajímal se, vyhodnocoval a třídil informace, ten je dnes víceméně "v obraze". Jenomže čas začíná být vzácné zboží a obávám se, že už se ho všem jaksi nedostává. Stále ještě většina lidí z ulice je totálně "mimo" - vidím to všude kolem sebe - buďto jim tento systém vyhovuje (nějak z něj profitují), případně si stále říkají, že může být ještě hůř (což bude), nebo jsou tak vytížení a amortizovaní, že jim už prostě nezbývá času ani síly něco řešit... Jinak by se nemohlo stát, že ve volbách do čehokoliv pořád a stále vítězí prosystémoví exponenti a jejich spolky (značky).
/Od Babiše-Bureše a jeho ANOfert, až po Kalouskův TOP-club./
Už dávno by se většina ptala, kdo je majitelem oné "dílny", a co je konečným cílem činnosti této dílny. A jak se ten cíl dotkne každého jedného z nich, i jejich rodin. (Něco naznačil Petr Hájek ve své poslední knize "Smrt ve věži", vyšlo loni na podzim.)
Ten neomarxismus a-la Brusel je samozřejmě pouhý likvidační nástroj k destrukci národních státu a globalistická oligarchie si z něj vytáhla potřebné teze. Jinak samozřejmě víme, že neomarxismus pochází z Frankfurtské školy 30tých let min. st.. Kdo byli hlavní zakladatelé této teorie je dohledatelné, stejně jako kdo financoval a šířil tuto levicovou ideologii od 60tých let na Západě a za jakým účelem - např. knihy od P.J.Buchanana - "Smrt Západu", případně D.Duka - "Moje procitnutí". Tam je to jasně uvedeno.
Otázkou zůstává, co s tím zmohou jednotlivci či jednotlivé národy. Neboť ta zhouba se šíří globálně a stále ještě má neomezeně zdrojů, na které bohužel všichni přispíváme...!

356884

3.4.2017 15:27

RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 356882

Vážím si toho, pane Dube, že patříte k lidem, kteří chápou podstatu levicové (tedy původně komunistické) ideologie. Dva původní základní pilíře komunismu jsou:

1. zespolečenštění výrobních prostředků (tedy loupež majetků),
2. třídní boj (tedy potírání těch, kteří se nechtějí nechat okrást).

Vtip je v tom, že současná levice prohlédla. Zjistila, že s vlastnictvím výrobních prostředků je spojeno nejen PRÁVO NA ZISK Z NICH, ale také ODPOVĚDNOST ZA JEJICH ŘÁDNOU SPRÁVU. Ptáte se která levice? Například Komunistická strana Číny. A protože se tato levice opakovaně poučila, že NÉST ODPOVĚDNOST ZA ŘÁDNOU SPRÁVU KAPITÁLU NEDOKÁŽE, výše uvedených základních tézí se vzdala. Současná levice si ponechala pouze MOC. V Číně stále ještě prostřednictvím "vedoucí role strany", v socialistické EU pomocí demokracie, tedy "vlády většiny" (neschopných).

A tak firmy a podniky vedou v drtivé většině jejich vlastníci. Kterým je socialistickými vládami ponechávána i část zisku (jak v Číně, tak v EU). VĚTŠINU ZISKU z podnikání si ovšem pomocí daní a odvodů přivlastní vládnoucí socialistické elity. Část z ukradených zisků použijí elity zcela nepokrytě ve svůj prospěch. Viz nehorázné platy, odměny a penze eurobyrokratů. A druhou část ukradených zisků z podnikání pak socialističtí mocipáni většinou totálně promrhají v tzv. dotacích. Z nichž jsou financovány takové nehoráznosti, jako třeba lavičky v ústeckém parku za 60 tis. Kč za kus, či produkce bionafty, kdy na produkci jednoho litru řepkového metylesteru je krom dotací spotřebován ještě 1,5 litru standardní nafty.

Závěr? Cílem současné levice už není vlastnit kapitál, ani třídně bojovat. Ukázalo se totiž, že to nebylo k ničemu. O mnoho výhodnější je pro dnešní levici ZÍSKAT POLITICKOU MOC. Mocensky ovládout státy (tedy daňové dojné krávy), u nichž nevzniká v podstatě žádná odpovědnost za sebehorší výsledek (viz např. Řecko). Nebo dokonce ovládnout nadstát typu EU. To je panečku "dojeníčko". [mrknutí jedním okem]

Přeji pěkný den
Vojta

356885

2.4.2017 17:10

Za šekele v Praglu dúm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Rátam že tí čo ich nesmieme menovať pani vdove dedičke prihodili nejaký ten miliónik dva aby dedičstvo kočírovala tým správnym EuroAtlantickým smerom

356847

2.4.2017 17:45

Petr

Petr999 185.?.?.?

Nic ve zlem ale ten text předělané pisne je neskutecne hloupy. To je jak od zaka tretí tridy

356848

2.4.2017 19:01

Karlíčku, probuď se …

Tom 65.?.?.?

Je hrozný tento stát, když musíš se dívat
jak zakazují zpívat a zakazují psát
o Krylovi snívat, jeho verše znát …
Karlíčku, probuď se.

Karel Kryl patří českému národu. Pro tento národ žil a tvořil … a nějaká němkyně Karla Kryla Čechům zakazovat nebude!

356850

2.4.2017 21:23

Necháte si kálet na hlavu a koříte se šmejdům?

lezec 185.?.?.?

Navíc by to u každého soudu musela ta blbka prohrát. Spíš to vypadá na přiblblý aprílový žertík. [oči v sloup]

356851

2.4.2017 22:45

Miluji Karla Kryla jako lidskou bytost

Annna 90.?.?.?

Pro mne vždy Karel Kryl zůstane jako jeden z nejkrásnějších světlých duchů, vtělených do tohoto národa. Je mi smutno, když vidím, jak moc lidí mu už nerozumí. A jak nerozumí ani tomu, co se děje. A nerozumí ani jeho úžasnému poselství a duchovnímu rozměru. JÁ NAPROSTO SOUHLASÍM S AUTOREM ČLÁNKU!

356853

3.4.2017 10:32

stačí si poslechnout Karlovu Demokracii

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?

a všechny další komentáře jsou zbytečný...

356872

3.4.2017 12:27

Estébák Ďuričko - starobní důchod 21 000,-

r.m. 195.?.?.?

..ti co nás léta trápili nás vyhazují z práce....estébáci po jimi zinscenované devoluci vyhráli a o realitní majetek rodiny Gável se stará estébák Červenka, jak jinak.
--
Kryla jsme si zpívali v době, kdy Frau Kryl o jeho písničkách a jejich vlivu na nás neměla ani páru. Budeme si je zpívat a používat v diskusích doufám ještě v době, kdy frau bude bradou vzhůru.
Pamatuju jak byla po příjezdu do Tschechai per plex z toho jak je tady známý a jakou mají jeho písně moc.

Ceník Artpatent
http://artpatent.eu/cenik-sluzeb/
právník Tomáš Bejček:
http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/Details/detailAdvokat.aspx?id=bc8a2cd9dcda42d997f99c6161d03445
Na podrobnosti se může každý přeptat sám.

356875

5.4.2017 10:57

Tak jsem to jen tak zrychleně prolít,

Altman 93.?.?.?

a musím konstatovat, že ten můj tatík ( dnes by mu bylo 112 ) měl pravdu když konstatoval ", sto lidí, sto chutí, a každý jinak krutí".
Co se tyče Kryla, tak jsem ho snášel až po hadráku, kdy snad konečně pochopil "vo co go" a že to "vo co" už šlo v tom šedesátém osmém.
Samozřejmě tím tady naštvu zdejší "těžce pracující" v různých oborech této činnosti, hlavně se zabývající lichvou, či tak náročným "nákupem za účelem dalšího prodeje".
A samozřejmě, zřejmě nepřímo i lumpenproletariát, který tady ale zřejmě nezabloudí. Nebo snad ...

Altman

356943

7.4.2017 17:53

Kyryl se kryl a rypadlem ryl kryt

Lyrk 90.?.?.?

Omlouvám se, za sprosté zneužití písmen "k", "r", "y" a "l", na které má autorské práva jedna kráva. Každý je přece v právu udělat ze sebe krávu. Tak nezůstávám pozadu....

357004

Příspěvků: 68

01.04. 20:17 Dale Coper  Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
01.04. 21:34 M.M.  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
01.04. 23:12 Dale Coper  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
02.04. 07:53 Dodge  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
02.04. 14:27 ROMAN1  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
02.04. 17:58 výjimečné porušení omerty  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
04.04. 10:32  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
01.04. 23:25 Aja  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
01.04. 23:40  Tak trochu na notu K. K. Z PL
02.04. 02:05 Pátá Mojžíšova 7:24  Oblbování a pohrdání
02.04. 12:18 ppppp  RE: Oblbování a pohrdání
03.04. 23:58 Pátá Mojžíšova 7:24  ke studiu; Bible, ekumenický překlad, rok českého vydání 1985
03.04. 09:44 Kájík  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
03.04. 12:41 petr.adamec  RE: Nevím kde berete tu ničím neotřesitelnou jistotu
01.04. 20:23  Jo jo, svět se v oligarchovu píp obrací
01.04. 21:28  co na to říct
01.04. 22:52 Kosk  Apríl?
02.04. 06:06 favela  Krysy ze Schwabistanu se
02.04. 07:14 masmil  Kryl
02.04. 07:45 TT  Co je nepochopitelného na:
02.04. 08:37  .....
02.04. 09:30  RE: .....
02.04. 09:59 fooggyy  RE: .....
02.04. 10:47  RE: .....
02.04. 12:25 ppppp  RE: .....
03.04. 01:43 Boba  RE: .....
03.04. 10:19  RE: .....
02.04. 10:53  Karel Kryl - vlastenec
02.04. 11:23 E.R.  RE: Karel Kryl - vlastenec
04.04. 06:47 TT  RE: Karel Kryl - vlastenec
04.04. 11:33  RE: Karel Kryl - vlastenec
04.04. 11:52 E.R.  RE: Karel Kryl - vlastenec
04.04. 14:35 TT  RE: Karel Kryl - vlastenec
04.04. 06:45 TT  RE: Karel Kryl - vlastenec
02.04. 10:28 libertarian  Šialená doba, šialení ľudia
02.04. 14:52 udo2  RE: Šialená doba, šialení ľudia
02.04. 14:53 udo2  RE: Šialená doba, šialení ľudia
02.04. 22:57 Annna  RE: Šialená doba, šialení ľudia
03.04. 07:52 udo2  RE: Šialená doba, v pohode ľudia
02.04. 11:29 eda521  Povaha autorského zákona
02.04. 11:34 eda521  Karel Kryl
02.04. 12:10 ppppp  RE: Karel Kryl
02.04. 14:35 samuel  RE: Karel Kryl
02.04. 11:37 Kadlik  Karel vsechno vidi
02.04. 11:40  Kryl byl zavražděn
02.04. 13:51 Andrew Siddur  Celý národ aby se vdově omluvil
02.04. 16:06  neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?
03.04. 08:16  RE: neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?
04.04. 15:27 Milan š  RE: neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?
08.04. 04:25 favela  RE: neumí to česky a žije to z mrtvého kryla, co je to?
02.04. 16:56 Ahura Mazda  A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
02.04. 21:39 dub  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
03.04. 06:52 Jacob  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
03.04. 13:23 dub  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
03.04. 13:23 ROMAN1  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
03.04. 13:47  Spirála idiotství s mnoha závity.
03.04. 13:47 dub  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
03.04. 15:25 ROMAN1  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
03.04. 15:27  RE: A tak jsme se dostali po cca 28 letech do původního bodu
02.04. 17:10  Za šekele v Praglu dúm
02.04. 17:45 Petr999  Petr
02.04. 19:01 Tom  Karlíčku, probuď se …
02.04. 21:23 lezec  Necháte si kálet na hlavu a koříte se šmejdům?
02.04. 22:45 Annna  Miluji Karla Kryla jako lidskou bytost
03.04. 10:32 Kájík  stačí si poslechnout Karlovu Demokracii
03.04. 12:27 r.m.  Estébák Ďuričko - starobní důchod 21 000,-
05.04. 10:57 Altman  Tak jsem to jen tak zrychleně prolít,
07.04. 17:53 Lyrk  Kyryl se kryl a rypadlem ryl kryt

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 59 čtenářů částkou 6 781 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 5

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Drahoš se obává ovlivnění voleb z Ruska01.12.17 10:54 Česká republika 5

Dozorce z Osvětimi může jít do vězení, i když mu je 96 let, rozhodl soud29.11.17 17:34 Německo 5

Hrdinná sebevražda chorvatského generála Praljaka29.11.17 17:18 Evropská unie 0

Miss USA se historicky poprvé účastnila dívka s Downovým syndromem29.11.17 11:16 USA 5

Skupina Kabát vrací Českého slavíka29.11.17 00:09 Česká republika 13

89letá Němka půjde za popírání holokaustu na čtrnáct měsíců do vězení28.11.17 19:28 Německo 11

Rostoucí trend v Česku. Stovky dětí zvažují změnu pohlaví, nejmladším je šest28.11.17 15:45 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,03 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
21,94 Kč
100 japonských jenů
19,17 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,15 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 083,33 Kč
1 unce stříbra
342,83 Kč
Bitcoin
359 537,47 Kč

Poslední aktualizace: 11.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 024