Diskuze k článku

Masakr delfínů v Japonsku

Příspěvků 50

3.11.2003 0:51

Masakr delfínů v Japonsku

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Nevím zdali nezpůsobím svým názorem nějaké přílišné podzdvižení,
ale pokrytectví a licoměrnost bílé západní společnosti je tak obrovská,že příliš nechápu,co vlastně chtěli autoři článkem
a fotoreportáží říci.
Pokuď někdo jí maso / přiznám se ,že já sám také občas jím maso,ale snažím se spotřebu omezit /,měl by se jít podívat kamkoliv na jatka.Možná,že by natočili na jatkách daleko drastičtější obrázky , než v zátoce v Japonsku při lovu tuleňů.
Nebo možná na ulici v Česku před Vánocemi, kolik je umláceno kaprů a nikdo se nepodivuje.
Oni ryby, když jsou vražděny,nekřičí.
To takový pašík ,když jde na popravu a to zvíře to cítí,
tak "trochu" křičí. Nebo jak je nakládáno ze skotem ,když je
dopravován a poté pobíjen na jatkách.Jak jsou neposlušným
jatečním býkům vytloukány oči,aby s nimi nebylo tolik práce a byli méně vzpurní.To bylo již několikrát natočeno a zveřejněno,
ale nic se dotyčným pachatelům týrání zvířat nestalo.
Nejlepší je být pokrytcem. Když já zabíjím a jím zvířata,
to jsem civilizovaný člověk.
Ale když někdo jiný loví ryby i když delfín je savec,
tak to je spuštěn veliký pokřik a ochránci zvířat se mohou
protrhnout.
Tak Vám všem přeji u hovězího, vepřového a jiného masíčka dobrou chuť a až zase budete zveřejňovat zátoku plnou krvavé
vody a loď plnou pobitých delfínů,tak si laskavě nejdříve zaměťte před svým vlastním prahem.
Není z hlediska etického rozdíl mezi delfínem a krávou.
Dokonce kráva zrovna jako delfín nikomu neubližuje a ještě
dává mléko.Když přestane dávat mléko nebo kůň tahat,jde na
jatka.Tam je takzvaně poražena.Že by mohlo jít skoro o hodně
zbytečné zabití živého organismu se jaksi nesluší říkat.
Jde pouze o kulturní zvyklosti a jiné přírodní možnosti.
My máme pašíky,býky a další zvířata. Japonci mají delfíny,
velryby a další zvířata,která loví mnoho tisíc let.
Nebudu se opravdu nadále rozčilovat nad jednostranně blbou
reportáží. Jenom si myslím,že by se mělo vegetariánství více
propagovat.Vraždit a pojídat jiné živé tvory je scestné a člověk
si takovou činností velice ubližuje.
Vím to z vlastní zkušenosti,že se může člověk bez masa v pohodě
obejít.Je také prokázáno ,že přílišné pojídání masa je hodně nezdravé.
Jenom je nutné si všechny tyhle skutečnosti uvědomit a začít
pěkně každý u sebe!

21248

3.11.2003 3:06

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21248

Jo pane Peleska, maso je maso. Jist se musi. My jsme prece pany tvorstva. Co se tyce tech tisiciletych tradic, tak co takovy kanibalizmus ..... [velký smích] Zdravi Vas Lev a nic ve zlem.

21251

4.11.2003 1:23

Kanibalismus

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21251

Pane Lev, Vy snad mate neco proti kanibalismu??

21273

4.11.2003 4:57

RE: Kanibalismus

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21273

>Pane Lev, Vy snad mate neco proti kanibalismu??

A Vy Dane?

21277

4.11.2003 18:41

RE: Kanibalismus

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21277

Jako cinnosti ne. Snad jen ta chut ...

21281

3.11.2003 10:08

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 21248

No Peleško ještě, že neslyšíš to ovoce a zeleninu, jak řve, když je krájíš nebo pojídáš zaživa. A to je z duchovního hlediska rostlinná říše výše než zvířecí. K dispozici byly dány člověku obě, ale způsob lovu, resp. usmrcení se dá určitě volit lepší než ubodáním a ubíjením.

21256

4.11.2003 1:25

zpusob usmrceni

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21256

Jo, jo, treba uvarenim, jako humry nebo krevety.

21274

3.11.2003 13:15

RE: Masakr delfínů v Japonsku

djb 194.?.?.?

Reakce na 21248

s tim se da pouze souhlasit. Nekde tu je jakysi clanek o politicke korektnosti. Byl tam odstavec o pravech zvirat. Tusim, ze tunak v siti na tunaky svoje prava nemel, ale delfin v siti na tunaky sva prava mel. To je skoro totez. Pouze ted mame delfiny v sitich na delfiny...

Prehnane mnozstvi masa je nezdrave. Ovsem to neznamena, ze je zdrave jeho uplne vysazeni. Vim, ze ted mi zde jakykoli vegetarian vyjmenuje kazdou bilkovinu v krave a odpovidajici bilkovinu v nejake rostlince. Mozna dolozi i vyzkum, ktery ukazuje, ze rostlinna potrava je zdravejsi. Bohuzel existuji oboustranne vyzkumy. Toto proste nevime. Jelikoz clovek konzumuje maso par milionu let, tak se da ocekavat, ze organizmus s tim pocita. Vrazdit pro potravu je v prirode jediny zcela bezny a ospravedlnitelny duvod pro zabiti. Nevim, proc by najednou melo lidem preskocit jen pro to, ze se nam zdaji zvirata roztomila.
Existuje spoustu vcelku vtipnych(ve smyslu antivegetarianskeho odboje) a pravdivych statistik, kolik cervu, hrabosu, mysi atd. je zabito pri vyrobe chleba ap. Dokonce neexistuje duvod domnivat se, ze rostliny neciti bolest, vime jen ze take nekrici...
S pristupem k chovane zveri by se ovsem neco delat melo(tim mam na mysli zbytecne stresovani, dlouhe predimenzovane transporty, tyrani atd.). Samozrejme i za cenu zdrazeni rizku[smích]

21258

3.11.2003 19:14

RE: Masakr delfínů v Japonsku

veronika 160.?.?.?

Reakce na 21248

Docela dobry postrech, souhlasim s vami.Takovehle modelove situace jsou na kazdych jatkach nebo i na domacich zabijackach. No jo jsme uz takovy:.........

21266

4.11.2003 1:20

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21248

Souhlas az na jedno:

"Vraždit a pojídat jiné živé tvory je scestné a člověk
si takovou činností velice ubližuje."

Takze zeli nebo mrkev jsou mrtvi tvorove? Vrazdi a pojidaji se tvorove navzajem uz od nepameti, nic noveho. A ze si neberou servitky (ani kocka ve vztahu k mysi).

21272

5.11.2003 12:05

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Viktorie 80.?.?.?

Reakce na 21272

Podotykam,ze zavrazdene,uz neni zive a tudis pojidame mrsiny!!

21298

5.11.2003 19:05

RE: Masakr delfínů v Japonsku

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 21298

>Podotykam,ze zavrazdene,uz neni zive a tudis pojidame mrsiny!!

budete je asi muset zkusit jist zive. Mimo jine mrsina a zabite zvire na porazce v tom je trosku rozdil. A ze maso se okamzite po zabiti kazi? Kde chodite na ty novinky? Napr. hovezi maso se nechava asi 14 dnu po porazce "viset" v chladnu nez je nejlepsi k pouziti.

21313

7.11.2003 3:45

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Dal 66.?.?.?

Reakce na 21248

Milane, po dlouhe dobe konecne inteligentni komentar, diky

21358

9.12.2004 0:23

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Elyon ellie005 (zavináč) post (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 21248

Ehm sorry ze opravim ale unikol Vam taky dost patrny rozdiel.NIE TULENOV ALE DELFINOV.Je ozaj taky problem to rozoznat.Inak naozaj nic proti ale ked ani fotografie z jatok nezaberaju?Aj tymto sa niektory snazia ludom otvorit oci ale....

30244

3.11.2003 2:16

Masakr delfínů v Japonsku

Lev 172.?.?.?

Strasne, nelidske, krute a zarazejici. Doufam, ze po zverejneni techto snimku, udela Green Peace a jine organizace pro ochranu zvirat, poradek. Toto provadeji i Islandane s velerybami. Je to proste sokujici a je mi z toho spatne. I kdyz vezmeme v uvahu, ze nas na teto planete pribyva a potravy ubyva - coz se da ale urcite nejak vyresit a nemusi k takovemu drsnemu zabijeni delfinu dochazet. Jednodussi, je dnes zabijet a zabijet. At je to cokoliv, nebo kdokoliv. Vracime se zpet do ne-lidske dzungle. Lev

21250

4.11.2003 1:36

jiste

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21250

"kdyz vezmeme v uvahu, ze nas na teto planete pribyva a potravy ubyva - coz se da ale urcite nejak vyresit..."

Naprosto souhlasim. Kanibalismus!

21275

3.11.2003 15:14

Masakr delfínů v Japonsku

dave_007 137.?.?.?

Kdepak byla pani McDonaldova, kdyz bily muz v Americe systematicky vyvrazdoval indianskou kulturu - a to rozhodne ne pro potravu... Mohl bych uvest i dalsi priklady, ale asi vsichni chapete co mam na mysli....

Proc se pokazde, kdyz je spolecnost na vrcholu a lide vedou relativne spokojene zivoty, objevi budizknicemove vycitajici zpusob dobyvani blahobytu spolecnosti. Samozrejme, ze kazdy z nich s chuti a rad tento nabizeny blahobit prijima.

Jsem vsezravec - jim jak zeleninu, tak i maso a obe mam rad. Myslim, ze oba extremy skodi - rekl bych, prilis/malo masa/zeleniny leze fakt na mozek.

21259

4.11.2003 1:40

Jsem vsezravec.

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21259

Ja tez. Hmyz je ovsem co se tyce chuti, vyzivnosti, dostupnosti jakoz i obnovitelnosti zdroju naprosto vynikajici.

21276

3.11.2003 18:10

Masakr delfínů v Japonsku

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 213.?.?.?

"Nikdy v životě jsem nic tak šokujícího neviděla."

Pani McDonaldova evidentne nikdy nepocula o Iraku, Afghanistane, Kambodzi, JAR, Vietname, Korei, Kongu, Filipinach, Somalsku, Palestine a desiatkach dalsich krajin, v ktorych boli a su daleko horsimi a masovejsimi sposobmi vybijani ludia, ktorych nikto nepotrebuje zabijat ani len pre tu potravu. A aj napriek tomu umieraju po stovkach a tisicoch, na hlad, choroby, roztrhani kazetovymi bombami, rozmackani pasmi tankov a buldozerov, zaziva upaleni litrami napalmu.. Co takto ju s jej fotoaparatom a dvornym kameramanom poslat napriklad do takeho Iraku, aby uvidela nieco daleko sokujucejsieho a trochu si dalej rozsirila svoje - evidentne znacne obmedzene - obzory?

21264

3.11.2003 21:16

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21264

Nic jineho nezbyva pane Varga, nez s Vama plne souhlasit. Je to dalsi cast lidske brutality, ALE !! zavinene podplacenymi politiky velkych koncernu a korporaci. My obycejni lide, nechceme umirat. Jen "oni" nas vedou na lidska jatka. A my hloupi, jdeme umirat pro profit politiku a korporaci. Kdy uz jednou my, prosti lide, kterych je vetsina, dostaneme konecne rozum a jednou provzdy svym mocipanum rekneme velke - NE !!!

21268

3.11.2003 22:47

RE: Masakr delfínů v Japonsku

djb 194.?.?.?

Reakce na 21264

[i]Pani McDonaldova evidentne nikdy nepocula o Iraku...[i]

to vite, ze pocula[smích], jenom se obavam, ze fotografie zmrzacenych deti a to lhostejno zda arabskych, americkych ci evropskych by v ni sice vyvolaly pocit soucitu a zdeseni, nicmene fotografie krvave zatoky s rozparanymi delfiny je dojemnejsi.
Proc? Protoze neco takoveho jsme opravdu jeste nevideli. Lidskeho utrpeni(jak vznosna formulace...) mame v TV na internetu a v novinach kazdy den kolik si jen muzeme prat. Delfini jsou novinka. Kdyby Japonsko necenzurovalo a takove fotky by byly k videni od vynalezu fotografie, pani McDonaldova by ani nevytahla fotak...

21269

9.12.2004 0:22

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Elyon ellie005 (zavináč) post (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 21264

Ehm nic osobne proti Vam.ale predsa nieco.Jeden jediny a dost patrny rozdiel je v tom ze tie delfiny NIKOHO NAZABIJAJU.Tak sa zamyslite.
Za to ze sa ludia zabijaju navzajom ony fakt nemozu.Tak sa prestante tymto ohanat prosim vas.A co v Iraku maju a aj mali moznost prestat ludia vedia teda mozno este mysliet ale tie ubohe zvierata nie.Su odkazane na nas.Kazdy sa tu Ohana irakom ale ked pride uz ozajstna ekologicka katastrofa ani pes po Iraku nestekne.

,,Prijem den,,
Bez pozdravu Elyon
[vyplazený jazyk]

30243

9.12.2004 1:26

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 30243

Niekolko faktickych poznamok (pominuc tu, ze reagovat na rok stary prispevok je trochu dost....podivne):

>Ehm nic osobne proti Vam.ale predsa nieco.Jeden jediny a
>dost patrny rozdiel je v tom ze tie delfiny NIKOHO
>NAZABIJAJU.Tak sa zamyslite.

Zamyslel som sa a celkom logicky s tym suhlasim. bohuzial mi tu vazne unika kontext. Kde, alebo akym sposobom som tvrdil, ze to delfiny robia?

>Za to ze sa ludia zabijaju navzajom ony fakt nemozu.

Nemozu a o tom moj prispevok ani nebol. Bol o obmedzenych ludoch, ktori robia obrovske "aaaaaaaaaaaah!!!" nad zabijanim zopar bezvyznamnych polointeligentnych ryb "hned tu kusok od nas v Japonsku", ale trhanie a palenie deti "niekde tam daleko v Iraku" nimi ani nehne. Znovu zopakujem citaciu:

"Nikdy v životě jsem nic tak šokujícího neviděla."

Ja ano. Videl som tisice daleko sokujucejsich veci. V mojom pomyselnom rebricku "sokujucich veci" zastava vybijanie delfinov priecku zhruba hned za neexistenciou Santa Clausa.

>Tak sa
>prestante tymto ohanat prosim vas.

Nicim sa neohanam. Je to inteligentne zdovodneny a podlozeny fakt, narozdiel od vasich, nazvime to otvorene - sentimentalnych kecov.

>A co v Iraku maju a aj mali moznost prestat ludia vedia teda
>mozno este mysliet ale tie ubohe zvierata nie.

Tuto vetu, bohuzial, pri vsetkej snahe nie som schopny prelozit ci rozlustit. A celkom mi to je luto, pretoze pravdepodobne nesie pointu celeho prispevku. Zial, takto ako je koncipovana nedava vobec zmysel.

>Su odkazane na nas.Kazdy sa tu Ohana
>irakom ale ked pride uz ozajstna ekologicka katastrofa ani
>pes po Iraku nestekne.

Ked pride ozajstna ekologicka katastrofa, rozhodne nebude sposobena vybijanim delfinov. Bude sposobena toxickym zamorenim planety, radioaktivnou havariou, unikom smrtiaceho virusu, alebo prichodom dinosaurov. A ze po Iraku ani pes nestekne? Vo Vasej hlave mozno, ale vsadim dva brazilske dazdove pralesy na to, ze v ucebniciach dejepisu bude vzdy Irak zastavat dolezitejsie miesto, nez skupinka delfinov. A ze Irak nehra dolezitu ulohu v hlavach "tree-huggerov"? Budiz, nie nadarmo oni nehraju ziadnu ulohu vo fungovani tohoto sveta.

>,,Prijem den,,
>Bez pozdravu Elyon
>[vyplazený jazyk]

Dakujem, rado sa stalo.

m.

30247

3.11.2003 20:43

Masakr delfínů v Japonsku

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Zajímavý názor má pan Varga, že by se dotyčná paní měla
také zajímat třeba o utrpení lidí v Iráku, ale je otázka,
zda by její snímky byly zveřejněny.
Zajímavý dnešní poznatek jak funguje cenzura v našem
demokratickém státě!
Včera zahynulo v Iráku při setřelení helikoptery 15 amerických
vojáků a asi 20 jich bylo zraněno. Nepřeju jim takový konec života, to říkám otevřeně. Nejsem krvežíznivý , jako někteří přispěvatelé.
Jenomže co je napováženou, poslouchal jsem celé zprávy
veřejnoprávního radiožurnálu a tam o tomto incidentu
nebylo ani slovo.Jako za komunistů.Co se nehodí do krámu,
o tom se nemluví!Ani v žádných jiných zprávách.
Prostě nic. Cenzura jako noha!!!
Když jsme byli pod kuratelou Moskvy , všechno co bylo ruské,
bylo krásné.Teď zase máme krásnou Ameriku!

21267

4.11.2003 16:15

Masakr delfínů v Japonsku

Novák znam2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Pozor na dave 007 je na vrcholu blaha, aby jen tak ze srandy někoho nesejmul. Při jeho zkušenostech se svým mozkem bych mu moc nevěřil. [velký smích] Určitě by každého , přiměřeným počtem podobných reportáží z místa činu, přesvědčilo o tom , že jako civilizace jsme stejný , někdy i horší jak ti výše uvedení kanibalové .

21279

4.11.2003 16:40

Masakr delfínů v Japonsku

Peter cscipion (zavináč) yahoo (tečka) com 195.?.?.?

Tie obrázky mi normálne urobili chuť na delfíni stejk. Prednedávnom som bol na zabíjačke (prasaťa) a určite pre človeka z mesta by bol strašný pohľa ako sme to prasa podrezali a zatiaľ čo ono kopalo v posmrtných záchvevoch ja som zachytával do misky jeho krv aby bolo čo dať do krvavničiek. A potom som mal ruky po lakte od krvi a bol to celkom príjemný pocit.

21280

4.11.2003 18:45

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 21280

Zvierata sa daju chovat a aj zabijat humanne. Ked na zabijacke strelite prasatu do hlavy mozete sa spolahnut na to, ze, nebude trpiet tak, ako ked ho len podrezete a pocas krvacanie hned opalujete. Nie je problem humanne chovat a zabijat, problem je humanne chovat a zabijat vo velkom. Na to nikto nema cas a peniaze, ze hej...? Osobne si myslim, ze sa chovame k zvieratam neludsky.

21282

5.11.2003 8:24

Masakr delfínů v Japonsku

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Nehodlám tady komentovat humánnost či nehumánnost tohoto lovu, či jakékoliv výroby masa. K tomu tu už bylo řečeno dost.

Jedna věc mě však na těchto obrázcích zaráží. Kolik krve by zbarvilo takovou zátoku do téhle barvy. Zkuste si to odhadnout a pravděpodobně dojdete k závěru, že by tam tu krev museli vozit v cisternách. Myslím, že je zřejmé, že někdo ty obrázky dobarvil - asi se tu někdo snaží manipulovat s fakty a hrát na city. Kdo to asi bude a proč? A proč nás považuje za takové hlupáky, že mu to sežerem?

21290

5.11.2003 16:09

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21290

>Nehodlám tady komentovat humánnost či nehumánnost tohoto lovu, či
>jakékoliv výroby masa. K tomu tu už bylo řečeno dost.

>
>Jedna věc mě však na těchto obrázcích zaráží. Kolik krve by
>zbarvilo takovou zátoku do téhle barvy. Zkuste si to odhadnout a
>pravděpodobně dojdete k závěru, že by tam tu krev museli vozit v
>cisternách. Myslím, že je zřejmé, že někdo ty obrázky dobarvil -
>asi se tu někdo snaží manipulovat s fakty a hrát na city. Kdo to
>asi bude a proč? A proč nás považuje za takové hlupáky, že mu to
>sežerem?

Asi jste milo ovlivneny tim, ze pracujete jako pocitacovy programator ( mozna uz v duchodu ) a podle Vas, se da i tato krev v uzke zatoce naprogramovat. Jdeme s dobou. [mrknutí jedním okem] Lev

21305

6.11.2003 7:59

RE: Masakr delfínů v Japonsku

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 21305

Pane Leve, nevím jakou má mé tvrzení souvislost s tím, co jsem a zda jsem v důchodu, asi stejnou jako bych tady něco usuzoval z toho, že jste popelář, zelinář či listonoš na mateřské dovolené.
Digitální úprava fotografií není programováním. Programuje se jen program, kterým se tato úprava provádí. A že jsou tyto fotografie digitálně upravené je z nich každému, kdo se na ně podívá a není slepý, či barvoslépý jasné.
Kam vy jdete s dobou nemíním komentovat.

21329

6.11.2003 17:11

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21329

>Pane Leve, nevím jakou má mé tvrzení souvislost s tím, co jsem a
>zda jsem v důchodu, asi stejnou jako bych tady něco usuzoval z
>toho, že jste popelář, zelinář či listonoš na mateřské dovolené.
>Digitální úprava fotografií není programováním. Programuje se jen
>program, kterým se tato úprava provádí. A že jsou tyto fotografie
>digitálně upravené je z nich každému, kdo se na ně podívá a není
>slepý, či barvoslépý jasné.

>Kam vy jdete s dobou nemíním komentovat.
__________________________________________________

Pane milo-e. Dekuji za Vasi velmi vtipnou udpoved. Je videt, ze jsme spolu asi vyrustali, nekde na ostravske ulici - mozna Podebradove. Mejte prijemny podvecer. Lev

21337

7.11.2003 8:14

RE: Masakr delfínů v Japonsku

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 21337

Pana Leve , rádo se stalo. A na Poděbradce jsem nevyrůstal.


21364

5.11.2003 12:10

Masakr delfínů v Japonsku

Viktorie 80.?.?.?

A jakozto maso ktere je z mrsiny,po urcitych minutach dochazi ke kazeni masa a navic zvire,ktere vi a citi,ze jde na porazku,tak uz trpi,je ve stresu a maso se kazi aniz by bylo zvire zabito.Takze si myslim,ze maso je vlastne zkazene.

21299

5.11.2003 17:37

Mrsiny

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21299

Takovy plesnivy syr uz je davno "zkazeny". Jogurt, kefir ... HNUS!!!! Take "zkazeny". Ocet, ble, ble, "zkazene" vino. atd. Meli bychom je okamzite prestat pojidat.

21309

5.11.2003 19:17

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21299

Sojova omacka - "shnile" sojove boby
Okurky rychlokvasky - to je o strach!
Sushi - dokonce SYROVE mrtvoly!
Kysane zeli - "shnile" zeli, jejda!
Vanilka - shnily MRTVY lusk!
Chleba - upecena NAKVASENA mrtva rozemleta seminka, uff...
Atd.

21314

5.11.2003 21:43

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Lev 172.?.?.?

Reakce na 21314

>Sojova omacka - "shnile" sojove boby
>Okurky rychlokvasky - to je o strach!
>Sushi - dokonce SYROVE mrtvoly!
>Kysane zeli - "shnile" zeli, jejda!
>Vanilka - shnily MRTVY lusk!
>Chleba - upecena NAKVASENA mrtva rozemleta seminka, uff...
>Atd.
_____________________________

Dane, Dane, Vy tady teda vyvadite na tech strankach. Nevyhral jste nahodou v loterii ? [chechtot] Lev

21318

5.11.2003 12:51

Masakr delfínů v Japonsku

sona 213.?.?.?

Je to hnus a kazdy kdo to schvaluje by mel projit stejnym utrpenim.
Asiati jsou barbari, ktery se v muceni zvirat nez je sezerou akorat vyzivaj.
Delfin je inteligentni bytost, pomahaji pri terapiich s postizenymi lidmi a detmi, casto zachranuji i plavce pred zraloky. Bohuzel clovek se casto chova hur, nez zvire.

21300

5.11.2003 22:13

Delfin je inteligentni bytost

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21300

"Delfin je inteligentni bytost ..."

Potkan taky.

21319

6.11.2003 17:06

RE: Delfin je inteligentni bytost

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 21319

Copak potkan! Prase je považováno za inteligentnějšího tvora než delfín a jak si lidé dávají do nosu u talíře s vepřo-knedlo-zelo. Nevím jak chutná delfín, ale velrybí steak jsem již ochutnal - nic moc. K debužírování na rostovaném potkanovi jsem se ještě svést nenechal, ale nebude to asi moc velký rozdíl od divokého králíka.

Ono ale nejde vždycky jen o chuť nebo tradici při výběru potravy. Miliony lidí nemají ani moc výběru a jsou šťastni, že mají alespoň něco, co se dá nějak strávit. Takže kořínky, opražená sarančata a různé ponravičky, žáby a myši nejsou vždycky jen zvrhlou pochoutkou.

U zvířat, mezi které patří i člověčí druh, diktuje výběr potravy Matička Příroda a organismus zvířat je přizpůsoben jejich optimální potravě úpravou zažívacího systému - zubů, žaludku, střev a především schopností produkovat specifické enzymy. Savci se proto někdy podle toho dělí, ne příliš přesně, na masožrace, býložravce a všežravce; to se pak může dále (nebo jinak) škatulkovat například na šelmy, hmyzožravce, chodozubé a tak všelijak.

Dáme-li na Darwina, že vznikl z opice, tak člověk je všežravec jako prase, přestože některý je i chudozubec. Vegetariánství tedy vegetariáni mají, biologicky vzato, jen v hlavě a vyvinulo se u moderního člověka buď z nouze, nebo když nevěděl roupama co dělat. Navíc existují anthropologické hypotézy, že vyšší inteligence u primitivního člověka se začala vyvíjet při větší spotřebě živočišných bílkovin - a ne tedy prací, jak tvrdil Engels, ale žraním masa se polidštila opice. Dokonce existují i hypotézy, založené na empirických studiích, že lidské populace s nedostatečnou spotřebou živočišných bílkovin jsou intelektuálně méně vyvinuté. Takže ne jen o chlebu má žíti člověk.

21336

6.11.2003 19:09

RE: Delfin je inteligentni bytost

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 21336

Pane Táborský,
nic proti Vašemu příspěvku nemám, ale přeci jenom ze spotřebou
masa to přeháníme a potom také ze způsoby jeho získávání
nejsem spokojen. Výroba masa !!!! Jatka a to ostatní není
v pořádku. Jinak máte pravdu. Zvíře však není stroj.

21343

6.11.2003 8:04

RE: Masakr delfínů v Japonsku

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 21300

>Asiati jsou barbari, ktery se v muceni zvirat nez je sezerou akorat vyzivaj.

Máte na mysli všechny Asiaty, všech několik miliard?
Přesně k tomuhle vedou podobná manipulace. Primitivové vždy skočí na špek.

21330

6.11.2003 17:03

RE: Masakr delfínů v Japonsku

milo 194.?.?.?

Reakce na 21330

Omlouvám se za překlep - má být podobné.
A když už tu píšu, není náhodou ten Toronto Star něco jako Blesk v Česku? Pak bych se asi ničemu nedivil.

21335

6.11.2003 3:17

Masakr delfínů v Japonsku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Rozdily mezi lidmi se prohlubuji ,cim dal,tim vice.Chudi se stale vic stavaji chudsimi a bohati ,bohatsimi.Socialni propast roste a demokracie nepracuje ,jak by mela ,dnes ma pravo a pravdu ten ,jez ma penize a moc,coz je videt na rozhodnuti soudu,ted uz nemame soudni system ,ale pravni system ,coz je znacny rozdil.Cim vice bud elidi pribyvat a bude to vetsinou chuda vrstva ,tak tim vice se nadela skody na teto planete a tim vice bude ubyvat zvere kolem nas.Fauna a flora v prirodnim stavu nam primo mizi pred ocima,svet jde cestou ,kdy vypukne velky hlad ,jez muze mit nedozirne politicke a socialni zmeny ,jak uz se stalo v minulosti ,ale to vse nepomuze vratit prirode to ,co se ji nasilim vzalo.Prikladem je Afrika,kde i po zavedeni AIDS je stale populace schopna zdevastovat velke cast ,kdysi urodne pudy jez davala obzivu urcitemu poctu lidi,jakmile ale svetove zdravotni spolecnost UN zavedla ockovani a tim ,klesla prirodni umrtnost deti ,tak se rodiny ztrojnasobyli a vysledkem bylo uplne vykaceni lesu,coz v dobe sucha dokonale znicilo farmarstvi a vitr odnesl nejurodnejsi pudu pryc!!!
Vsude tam ,kam se zamotaji experti na vsechno a na nic se dojde do velke zkazy,ted se honi geneticke jidlo a na nas stul prijde maso z klonovanych zvirat,jakoby uz nestacila chemizace jidla a ukazka naseho zdravi vsude kolem nas ,kde lide umiraji jiz v mladem veku na rakovinu,kam se jen podivame a k tomu vsemu ty plany na svetovladu,ktera muze zkoncit svetovladou nad jednim velkym hrbitovem.
Dnes ,uz jsou mista v mori ,kde nechytnete jedinou rybu,nebot umelym odchovem Vam odbornici reknou ,ze budou vetsi ryby,nez ty morske ,ovsem za pomoci genetiky,ale , uz Vam nereknou ,ze na jednu tunu pestovanych ryb spotrebuji 10 tun "rybiho" krmeni a v tom to vse vezi ,mnohe vyskumne vysledky jsou verejnosti predkladany,tak ,aby verejnost "Verila",proto ,to co delaji Japonci je jen neco ,co delame i my ,ale nepise se o tom,nebot drive a nebo pozdeji to budou delat vsichni bez rozdilu,strana zelenych nechala vytisknout brozurky proti kaceni lesu,ale ty brozurky ,aby vysly,tak se musely ty stromy rovnez porazit.

21326

19.11.2003 20:19

Masakr delfínů v Japonsku

Ina 213.?.?.?

je to strasny hnus, kdyz si uvedomim, ze delfini jsou vysoce inteligentni savci, kteri navic nezridka cloveku zachrani i zivot. Je mi z tech asijskych vrahounu nanic, protoze veskery asiate jsou znami svoji barbarskou krutosti ke zviratum.
Nevi nekdo, kde se daji podepsat petice proti tomuto zverstvu?
Ina

21781

19.11.2003 20:35

RE: Masakr delfínů v Japonsku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 21781

Doporučuji vám stránku Shea Shepherd, kde je přímo připraven dopis, který můžete poslat na japonskou ambasádu: http://www.seashepherd.org/taiji_coalition_letter.html

Mimochodem, před dvěma dny zatkla japonská policie dva členy posádky Sea Shepherd, kterým se podařilo osvobodit asi patnáct delfínů. Podrobnosti zde: http://www.seashepherd.org/media_031117_1.html

21782

29.11.2003 19:20

Masakr delfínů v Japonsku

liška romanaliskova (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

jsem studentka základní školy a přeji si studovat chov cizokrajných zvířat.když jsem se podívala na tuto netovou stránku bylo mi do breku.jak toto může nějaký člověk udělat????????souhlasím s tím že maso se jí už tisíce let ale delfín je jak si myslím já uctívané,inteligentní a krásné zvíře.nemnoží se pro to aby ho člověk lovil ale aby alespon´on zkrášloval naše znečištěná moře.ty fotografie jseu vážně nechutné jak člověk toto může udělat????????co bude dál?zachvíli si člověk bude pěstovat psa na jídlo(to už je i ted´)a i lidé se budou pojídat??????????????

22288

21.9.2004 21:44

Masakr delfínů v Japonsku

ellie ellie007 (zavináč) post (tečka) sk 212.?.?.?

Ta voda musí byť zafarbená na počítači...to bol môj prvý dojem.Ale nie nieje to tak. Tak strašne sa musím hanbiť že som človek [zahanbení] Je to naozaj strašné a je skvelé vedieť že sa nájdu ludia čo riskujú hodne aby ostatných uporoznili na toto vyvražďovanie...tak sa majte a držte im palce [pláč] [mrknutí jedním okem]

30180

9.12.2004 0:27

Masakr delfínů v Japonsku

Elyon ellie005 (zavináč) post (tečka) sk 84.?.?.?

No a teraz vlastny komentar.S niektorimy v rubrika absolutne nesuhlasim ale ostatne su velmi dobre a pravdive.Lenze aj keby na jatka chodili zvierata v dobrych prepravnych podmienkach,zmeni sa nieco?O to sa snazia ochranari.A vlastne do boha odkedy sa kon je?Nieje to tazne zviera?A delfin??A brutalne zabijanie dalsich zvierat.Ale toto co tu pisem je o nicom pretoze TREBA KONAT.
LUTOST JE NA NIC. A ESTE JEDNO HMM PRISLOVIE???
AK ZACHRANIS JEDEN ZVIERACII ZIVOT,ZACHRANIS CELY JEDEN SVET.

30245

30.3.2005 19:34

Masakr delfínů v Japonsku

Denisa vcelka007 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

[pláč] [pláč] je to hnus...a vubec stim nesouhlasim...takhle tyrat zvirata,ze se nestydi..kdyby je nekdo tyral,tak bych chtela videt jak by kriceli a prosili o pomoc...ze se takovi lide vubec narodili!! [zmaten] [pláč]

30363

20.7.2010 19:15

Petícia na bojkot proti lovu delfínov v Japonsku

Abriella abriella (zavináč) azet (tečka) sk 95.?.?.?

Petícia na bojkot proti lovu delfínov v Japonsku:
http://www.petitiononline.com/golfinho/petition.html

30624

Příspěvků: 50

03.11. 00:51 Peleška Milan  Masakr delfínů v Japonsku
03.11. 03:06 Lev  RE: Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 01:23 Dan  Kanibalismus
04.11. 04:57 Lev  RE: Kanibalismus
04.11. 18:41 Dan  RE: Kanibalismus
03.11. 10:08  RE: Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 01:25 Dan  zpusob usmrceni
03.11. 13:15 djb  RE: Masakr delfínů v Japonsku
03.11. 19:14 veronika  RE: Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 01:20 Dan  RE: Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 12:05 Viktorie  RE: Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 19:05 zdenek  RE: Masakr delfínů v Japonsku
07.11. 03:45 Dal  RE: Masakr delfínů v Japonsku
09.12. 00:23 Elyon  RE: Masakr delfínů v Japonsku
03.11. 02:16 Lev  Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 01:36 Dan  jiste
03.11. 15:14 dave_007  Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 01:40 Dan  Jsem vsezravec.
03.11. 18:10 Michal Varga  Masakr delfínů v Japonsku
03.11. 21:16 Lev  RE: Masakr delfínů v Japonsku
03.11. 22:47 djb  RE: Masakr delfínů v Japonsku
09.12. 00:22 Elyon  RE: Masakr delfínů v Japonsku
09.12. 01:26 Michal Varga  RE: Masakr delfínů v Japonsku
03.11. 20:43 Peleška Milan  Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 16:15 Novák  Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 16:40 Peter  Masakr delfínů v Japonsku
04.11. 18:45  RE: Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 08:24 milo  Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 16:09 Lev  RE: Masakr delfínů v Japonsku
06.11. 07:59 milo  RE: Masakr delfínů v Japonsku
06.11. 17:11 Lev  RE: Masakr delfínů v Japonsku
07.11. 08:14 milo  RE: Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 12:10 Viktorie  Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 17:37 Dan  Mrsiny
05.11. 19:17 Dan  RE: Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 21:43 Lev  RE: Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 12:51 sona  Masakr delfínů v Japonsku
05.11. 22:13 Dan  Delfin je inteligentni bytost
06.11. 17:06 Jiří Táborský  RE: Delfin je inteligentni bytost
06.11. 19:09 Peleška Milan  RE: Delfin je inteligentni bytost
06.11. 08:04 milo  RE: Masakr delfínů v Japonsku
06.11. 17:03 milo  RE: Masakr delfínů v Japonsku
06.11. 03:17 Robert Nohejl  Masakr delfínů v Japonsku
19.11. 20:19 Ina  Masakr delfínů v Japonsku
19.11. 20:35 Vladimír Stwora  RE: Masakr delfínů v Japonsku
29.11. 19:20 liška  Masakr delfínů v Japonsku
21.09. 21:44 ellie  Masakr delfínů v Japonsku
09.12. 00:27 Elyon  Masakr delfínů v Japonsku
30.03. 19:34 Denisa  Masakr delfínů v Japonsku
20.07. 19:15 Abriella  Petícia na bojkot proti lovu delfínov v Japonsku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 195