Diskuze k článku

Ztraceni v ghettu

Příspěvků 36

26.2.2017 2:27

Doporučuji k přečtení

Fruník 185.?.?.?

Je to velmi dobrá kniha. Otevře oči o tom, jak vypadá západní svobodná společnost. U mě osobně tato kniha posílila přesvědčení, že na vše ze Západu je nutno hledět s maximální obezřetností a podezřívavostí. Západ byl, je a už navěky bude duchovně mrtvý. Knížka vám ukáže, jak bude vypadat společnost při následování anglosaských vzorů. Když politici mluví o přibližování se Západu a civilizovaných zemích, mějte na mysli, že je to tohle.

356076

26.2.2017 11:12

RE: Doporučuji k přečtení

kolokol 213.?.?.?

Reakce na 356076

Ano, jsem až překvapen jak hrozivě duchovnost Západu upadá. Byť chápu, že takový trend se dotýká celé současné civilizace. Shodou okolností jsem právě dnes ráno přemítal o úpadku kultury (projevu a chování lidí) v mém rodném městě. Srovnával jsem s dobou před 40 - 50 lety. Ale to, co píše onen anglický doktor, je naprosto alarmující. A volky nevolky se mi připomíná i involuční teorie původu člověka. V Rusku ji obhajuje např. antropolog Alexandr Bělov. Totiž, že ne my pocházíme z primátů, ale naopak oni jsou degeneráty, jakožto následek duchovního úpadku lidského rodu.

356086

26.2.2017 11:58

RE: Doporučuji k přečtení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356086

Tuto teorii obhajoval i český cestovatel Frič snad před dvěma sty lety, který žil dlouhý čas mezi domorodými kmeny v amazonských pralesích,a v podstatě tvrdil, že člověk jako živočich strmě degeneruje od chvíle, kdy slezl se stromu. nejlépe to vidíme dnes studiem internetu. jeden známý psychiatr tvrdí, že když dá na klinice na chodbu dva internetové terminály, a dívá se na to zezadu v kanclu, ví za odpoledne o pacientech víc než kdyby se je snažil půl roku vyšetřovat těmi nejmodernějšími lékařskými metodami. Charakteruistický důkaz obecné hormadné degenerace například česka je pak přejmenovávání psychiatrií a nebo kdysi zvaných blázinců na Ústavy duševního zdraví národa, protože blázinec a nebo psychopat dnes charakterizuje převážnou část příslušníků českého a nejen českého národa. Proto představuje vlastně normální většinu, a tím názvem"psychiatrie nebo blázinec" ji vlastně diskriminuje, zejména ty jedince, na nichž je to na první pohled vidět. Tato diskriminace pak není politicky korektní, protože se z těchto jedinců pak rekrutuje většina voličů, politiků, vládních úřadů, soudců, a podobně. Jak třeba pravil správně pan Babiš na sjezdu ANO, / to znakem všech degenerátů /, je nutno mít drzost, a horolezecké geny. Protože je zřejmě v dnešní době nedostatku financí neekonomické, stavět další a další města věznic a psychiatrií na separaci nenormálních, / to je kteří ještě nejsou degeneráti a nebo zločinci / nekradou/, navrhuji obrátit role, propustit osazenstva všech věznic a psychiatrií na svobodu, a začít urychleně internovat všechny zbylé normální a poctivé. A protože je dneska demokracie, každý internovaný by měl v internačních zařízení možnost, dokázat věrohodně že se napravil, to je, něco pořádného ukrást, a nebo dokázat, že je větší degenerát než jeho ošetřující lékař, a být propuštěn z internace na svobodu mezi ostatní normální. Nechci výšepopsané požovat za svůj vynález, v tomto oboru již byly v čechách udělány odvážné pokusy, například Havlova a Klausova ammestie.....[velký smích]

356093

1.3.2017 4:45

RE: Doporučuji k přečtení - devoluce

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 356093

A víte, že máte pravdu? Evoluce - vidíte na vlastní oči - a nechcete tomu věřit - "evoluce" znamená čím dál tím víc bastardů, chamradí, a svinstva.

Každá "změna" v DNA je hned zahnána od tlupy, neřkuli o tom, že by musela být stejná změna u protějšího pohlaví.

Víte co to je entropie - druhý zákon termodinamiky? - míra nepořádku? a ta stále roste. Je třeba použít sílu - energii - vůli aby entropii snížit. Třeba v bytě, když tam 14 dní neuklizíte. Zkuste na zahradce nedělat nic - ta entropie vzroste k děsu.

A tak to je i s tou DNA. Původně dokonalý - zdegradoval k ubohosti. Přitom vědátoři dodnes nepochopili, že

1. v DNA není dostatek informací k fungování jakéhokoliv organismu. Člověka už vůbec ne.
2. Lidská DNA je dokonalý Dipol. Takže ty chybějící informace přijímá, jako to vaše radio na baterky.
3. Naše skutečná paměť po 6(!) generací je uložena v míše (Medulla spinalis) - odtud jsou tzv reflexy, nikoliv z "genů".
4. Vědátoři posledně objevili, že kolem žaludku je snad více neuronů než v hlavě. Čili druhý mozek. A pak že láska prochází žaludkem.

K tomu čl.1 - zajímá mě, jak takový pavouček o hmotnosti 0,00 gr může vědět, jak natáhnout síť - takovou, že dnešní inženýři s ACADem na to nestačí. V DNA to není. Když umístili vajíčka žab do hlinikové folie a do sejfu - víte co se z toho vylíhlo? Nic, prostě nic!

Jak může mravenec postavit hradiště, a včela královat? Jak může australská bakterie mít 36 dílů dokonalé sebrané automatické převodovky k pohonu bičíka?

Já vám to vysvětlím jak.

Pan Darwin na to šel zhurta. Nesedí to vůbec na nic.

Postup "naší" evoluce je přesně opačný - přesně opačný!!!! Původně dokonalé organismy degradují. Mohu vám to dokázat na prstech jedné ruky, jestli chcete slyšet. Když ne, tak ne.

Kdysi dokonalý kód DNA se zprznil do nemožná. Ještě vám prozradím toto: pan Darwin, Freud, Marx, Engels, atd - jsou koně z té samé konírny. A že dostali prachy za svoje výzkumy ze stejné ruky - to jako nic?

356187

3.3.2017 4:53

RE: Doporučuji k přečtení - devoluce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 356187

Vážený ignorku, dokud jste obdivně opisoval přírodu, tak to šlo.
Jak jste se začal kasat, jak nám to vysvětlíte, je to špatný. Ti, Vámi jmenovaní, na to opravdu šli zhurta v době, kdy toho k vědění bylo málo, tak se aspoň snažili. Jednak je to snaživé etnikum, které jako první pochopilo a dalo si to do výchovného základu - potřebu spolupráce a vzájemné podpory.
Kdekoli se cosi šustne, hned u toho bádají aby z toho měli užitek. to ovšem není jen jejich motivace, na tom spolupracuje celé lidstvo. Někteří vědomě, jiní z nutnosti (z hladu). Nadělali jsme také přitom spoustu škod. Tomu by se bylo potřeba o hodně víc věnovat, protože mnohde si (jako lidstvo) možná podřezáváme tu větev pod zadkem.
Ale také se podařilo vytvořit i systém internetu, i tu vaši klávesnici... Tahle "pavučina" tu nebyla, ani v genech to nebylo zapsáno. Dnes můžeme komunikovat přes celou planetu, a Vy, místo kreslení čar do bláta v Ignorkově, můžete dnes rozvíjet spiklenecké teorie s celoplanetárním dosahem. S entropií fušovat v genetice je ale přešlap. Degradace individua v jeho životním "cyklu" je zatím nepřekonatelná, a je tak součástí vývojové obměny. Geneticky přínosné změny určuje až hodně dlouhé ověřování v prostředí. Může být, že jsme již ovlivňováním životního prostředí otevřeli Pandořinu skříňku, kterou žádná genetika (samovolná či inženýrovaná) nepřekoná.

356216

26.2.2017 3:27

Nic nového pod sluncem....

Kangaroo 168.?.?.?

To, o čem autor píše, může překvapit jen ty čtenáře, kteří dosud nečetli Protokoly Sionských mudrců....v nich je návod na takovou plánovanou hnilobu společnosti dokonale popsán. Nihilismus, odpor proti všemu a všem, podléhání nejnižším pudům a vyhledávání kulturní a intelektuální bažiny (čím hlubší propad tím lépe), nejlépe charakterizují takové chování. Mládež gojimů musí být sražena k zemi stůj co stůj....
Kangaroo

356078

28.2.2017 6:32

RE: Nic nového pod sluncem....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 356078

Ty protokoly jsou pro některé opravdovým neštěstím. Vše vysvětlí spiknutím a neponechají žádnou možnost jiné cesty než pád do propasti, a tak je vše. co je i výstižně napsáno, odsouzeno předem do role reportáže z vlastního pohřbu. Kniha je přesto výzvou k pokusu o nápravu, i když autor si iluze o inteligenci jako takové nedělá.
I zdejší diskuse připomíná odevzdanost osudu, nanejvýš se v tom porýpeme (jako prasata), či na sebe navzájem zavrčíme kvůli nepodstatnému. Najdou se i tací, kteří se pokouší o posun k hledání řešení, ale ti zůstanou na okraji bez odezvy. Nejvíce diskutují ti, co jsou sami se sebou spokojeni. je to pro ně jako říhnutí po dobrém jídle. No prostě inteligence. Velebí "gravitaci" a nemohou se splést v urychlování pádu, stejně jako ty protokoly.
Ten mravní úpadek je dán "neustálým osvobozováním", a upozaďováním člověka z (božské) role tvůrce do role kolečka ve stroji trhu - pracovní síly a konzumenta a platiče faktur.
Je hlavně selháním inteligence v roli "duchovních pastýřů" a nahrazením celebritami, bulvár jako norma.

356162

26.2.2017 9:20

Článek

martin bares 46.?.?.?

Článek je výborný, díky. Sice pro určitou část společnosti, jak říká autor, ale mnoho se dá zobecnit. A navíc perfektně a vtipně napané. [cool]

356079

26.2.2017 10:12

Veľmi dobré a veľmi aktuálne

libertarian 31.?.?.?

Mám len obavu, že práve tí, o ktorých to je, tí ho neprečítajú. A ak prečítajú, tak nepochopia.

Z vlastnej hlavy k nemu doplním iba toto :
Vývoj popisováný v článku je zrejme ZÁKONITÝ , vyplíva z ľudskej povahy. Jednotlivec, ktorý sa má príliš dobre, lepšie ako zodpovedá z jeho aktivít - ten následne degeneruje. Degenerujú nielen jednoltlivé orgány, ale aj celý jednotlivci, pokiaľ nie sú primerane využívaní .

356081

26.2.2017 11:33

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 356081

Váš první odstavec je logický.
S vaším druhým odstavcem v předpokladu takto postavené prosté zákonitosti nesouhlasím, jednoduše protože zdroj tohoto procesu úpadku popsal v příspěvku výše "Kangaroo" - tedy jde o řízený proces vytvoření globálního ghetta pro nevyvolené.
Lidé ( a vesměs všichni tvorové ) sice blahobytem degenerují , v tom s vámi souhlasím - to je nesporné a i zákonité. Nicméně v přírodě tuto degeneraci standartně kompenzuje záporná zpětná vazba .
V řízeném úpadku prostřednictvím tzv. sociálního státu ( ve smyslu úchylnosti tak, jak jej známe z reality ) tato záporná zpětná vazba úmyslně chybí. Z toho plyne poznání autora textu : Ještě nikdy v dějinách nesměřovalo lidstvo ve své kulturní aspiraci tak dolů. , které je ovšem determinováno nejen prostředím jeho práce , ale i jeho ( a to si prosím povšimněte ! ) osobním světonázorem , který mu znemožňuje vidět za oponu představení ( alespoň v ukázce ) , a proto si jeho knihu rád přečtu , abych se dozvěděl , jestli pochopil ( kdo to řídí a jak využívá skupinu populace s vrozenými či naučenými defekty chování ve svůj prospěch ) anebo nepochopil. Popis totiž nestačí, kdo chce, může tu hrůzu vidět sám, ale to ještě neznamená, že vidící chápe kauzálně její zdroje.

P.S. velký dík editorovi za upozornění na tohoto autora.

356091

26.2.2017 12:24

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 356091

"S vaším druhým odstavcem v předpokladu takto postavené prosté zákonitosti nesouhlasím, jednoduše protože zdroj tohoto procesu úpadku popsal v příspěvku výše "Kangaroo" - tedy jde o řízený proces vytvoření globálního ghetta pro nevyvolené."

- Nuž, ale ďalšími svojimi slovami ste vlastne podporil môj názor.

" o řízený proces vytvoření globálního ghetta pro nevyvolené."

- toto považujem za hlupu spikleneckú teoriu. Nejaké "globálne" zámery , to je príliš nelogické. Svet je príliš veľký, a absolutne globálni vládcovia nie sú. A v dobe internetu je informovanosť taká, že ľudia sa môžu informovať, spojiť, brániť, ....... a ak sa nebránia - TAK JE TO DôKAZ ICH DEGENERÁCIE , a nie dôkaz globálneho vládcu. Tých "globálnych vládcov" je príliš veľa - a ich jednotnosť je absurdná.

356098

26.2.2017 14:34

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

vymylimimozek 83.?.?.?

Reakce na 356098

Paranoia mysl mou
chrání před zlou otravou
všech shod okolností
má důvěra se postí!

356110

26.2.2017 14:57

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

kolokol 213.?.?.?

Reakce na 356110

A to ještě chci doplnit ke své poslední větě. Takovou závislostí, která může účinně paralyzovat jakýkoliv efektivní odpor i v době internetové.
Nebo něco podobného nevidíme i v naší slavné demokracii?

356113

26.2.2017 17:00

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 356110

S blázny je těžká řeč

Některá zvířata si ukousnou nohu, gdyž se dostanou do klepet, některí domorodci si rozrazí hlavu o zeď gdyž jsou zavření a inteligentní naučení opičané se raději zblázní nebo rezignují. Co je všem společné se obchází, neřeší a mluví se o následcích s rádoby diagnostikovanými konotacemi. Příčina se ale nabízí k pochopení, jenže není zájem se od mentálního zakrňování odpoutat dobrovolně. U zvířat a domorodých národů je to v podstatě jasné. Cítí, že jejich vazby na rodné blízké a dosud sociálně spředený život při lapení, zavření nebo znevolnění končí. Nefilosofují kolem toho a netváří se, že mohou být svobodni i v železech. Chovají se přirozeně a jejich rozum jim nenabízí jakékoli zůročení.

A člověk, podrobený neustálými změnami, že není tak zle aby bylo hůř, vyčkává, že se to změní, jenže pokud nemá pevnou vůli a charakter zblázní se tak jak tak. Někteří jsou zavření v blázinci, páč je ti druzí blázni na svobodě napráskají a extra pomatení blázni pobíhají po zemi, kradou, lžou, podvádějí a dělají všechna svinstva, páč nedokáží pochopit jejich původní účel na zemi ani to jak by opravdu měl vypadat život člověka dle přirozených podmínek.No a páč to nevědí, vytvářejí stále nějaké konstrukční úpravy aby se ten cirkus bláznú nerozpadl, páč oni podvědomě vědí, že jediné řešení by bylo zrušit civilizaci, vrátit neprodejnou půdu a rozhodování všem lidem, rozdělit si bankocetlena směnu z rozpočtu rovným dílem a chovat se normálně tak aby se z toho nemuseli zbláznit. A gdyž si něgdo poslechne hlavní média nebo i alternativní média je to stejné. Blázni v akci. Heh

356117

26.2.2017 14:44

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

kolokol 213.?.?.?

Reakce na 356098

Spiklenecké a konspirační teorie určitě nemusí být hloupé, i když jsou už ze své podstaty nejspíše nemravné. Vy jste ale měl zřejmě na mysli hloupé teorie o spiknutí. Ale proč by musely být nutně nelogické pro nějaké konkurenční prostředí mezi spiklenci? Navíc v šírším měřítku, na různých stupních pyramidy už nemusí jít až tak přísně o spiknutí, jako spíš o provázání až závislost na těch stupních nejnižších.

356112

26.2.2017 14:28

RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne

vymylimimozek 83.?.?.?

Reakce na 356091

1 - 17
http://vymylimimozek.blog.cz/en/1401

356109

26.2.2017 11:22

silně zcenzurované

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Že jde o výhradně bělošskou čtvrť mu nevěřím ani omylem. V centru velkých britských měst už bělocha-rezidenta prakticky nepotkáte. Ten název gangu mlátičů vyhazovačů s názvem Zulu je fakt typicky bělošský [vyplazený jazyk]
Mezi řádky tam čtu že jde o multikulturní teror přehlížený policisty i úřady. Ta kniha je prostě silně zcenzurovaná.
Ne že by tam nebyla i bílá spodina, ale ti se spíš museli přizpůsobit životu v ghettu. Tomu že je v británii nějaká čistě bělošská chudinská čtvrť ve které se chovají jako negři v ghettu, já vůbec nevěřím.

Tenhle pravicující doktor na mě působí trochu přezíravým dojmem dobře živeného středostavovsky blahobytného člověka který v těch sračkách jako ta jeho "spodina" nikdy nemusel žít, natož v nich vyrůstat. Proto ta nadřazená přezíravost a pocit že jemu jako polobohu v bílém plášti by se nic takového stát nemohlo. Takoví jsou pak nejvíc překvapení když jim jednoho dne přivedou dceru policajti, nadopovanou heroinem, těhotnou a HIV pozitivní.

Nevím proč pořád mluví o spodině když zcela identicky žijí děti zbohatlíků, jen je vše maskováno luxusem a blahobytem a nekončí ve státní nemocnici ale v luxusních soukromých klinikách a u velmi drahých doktorů a psychologů. Největší neschopní a rozmazlení frackové jsou právě děti podnikatelů. Aspoň v ČR a v Praze to platí zcela.

Že jediný způsob jak tam získat byt je stát se nepřizpůsobivým sociálním případem je naprostá pravda. Migranti, feťáci a svobodné matky dostanou několikapokojový byt automaticky. Pravicující židovka Thatcherová uvrhla brity do hypotékového otroctví realitních spekulantů a tak ve městech jsou ceny bytů pro středostavkvského brita astronomické. Znám čecha co tam vystudoval oxford a jako vysokoškolský absolvent a zaměstnanec banky si nemůže dovolit víc než temnou plesnivou garsonku. Ale jak to že centra okupují převážně nezaměstnaní přistěhovalci? Tady něco nehraje.

To že se na Icikově farmě zvířat snaží pejzatí udělat ze všech gojů opravdový dvounohý dobytek ovšem není žádná novinka.
Viz film Idiocracy (Absurdistán).

356088

26.2.2017 13:13

RE: silně zcenzurované

martin bares 46.?.?.?

Reakce na 356088

Na toto bych rád alespoň trošku zareagoval.

Nedávno sem se bavil s jedním docela príma Angličanem, znám ho víc a proto píšu, že je príma. Když o své rodině a sociálním pozadí mluvil, zařadil se do "horní části střední vrstvy - upper middle class" .
Tenhle sklon Britů ze středních vrstev, a vím o čem mluvím - bych přiřadil spíše jejich vzdělání v lepších školách, či k tomu, že měli štěstí na dobrou školu. Pokud je výchova bez rušivých problémů, je dost přísná a cílevědomá. Dál bych to přičítal konsolidované výchově v rodině.

On míří na určitou část společnosti a není třeba na to hledět očima, kterýma se my díváme například na:
- cikány jako skupinu, která zneužívá sociální systém v naprosté většině.
- na možnou přivandrovaleckou vlnu idí, bez respektu k hostitelské zemi.

Dál bych z toho nevyvozoval nějaká pravičácká klišé.

Taky zamítám na druhé straně, protože mě to napadlo, nějaké elitářské zvyky ze školy, protože autor zmiňuje jazyk a ne/úctu k němu.

Tohle je vhled do společnosti či komunity lidí, která, podle mého názoru, naprosto podlehla vládnoucí ideologii, zvyklostem, tradicím a standardům, které na ni působí od narození. A reaguje na to svými možnostmi. Tím rozumím i přizpůsobení.

Taky si knihu chci přečíst bez ohledu na to, co bych si mohl myslet o autorovi.

Nemyslím si nic, ale chválím ho. Pro mě je to článek, který z určitého pohledu jde ke kořenům průseru ve kterém jsme. Bez rozdílu barvy pleti, pohlaví a peněz v peněžence.

356102

26.2.2017 20:51

RE: silně zcenzurované

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 356088

Prominte, pisete blbosti.
Ziju tady uz 13. rok.
Je to autenticke.

356126

26.2.2017 13:38

jádro v ghettu

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Katastrofální model mezilidských vztahů

utrpení milionů lidí

Průměrný Angličan dnes sleduje obrazovku sedmadvacet hodin týdně
...neschopnosti to vyjádřit, či z nepochopení

…největší duchové Ameriky tu byli zastoupeni, podle názoru Guardianu, rapovými zpěváky… vzájemného vraždění mezi rapery …a aby tak vylepšili „image“ rapu. Článek doprovázely fotografie těchto duševních gigantů, aby ti, kdo dosud netuší, že texty rapových písní obhajují brutální a zároveň idiotské postoje...

...přijímají pasivně, jako narkomani snažící se dosáhnout štěstí...

neuhasitelná žízeň Angličanů po zábavě v sobotu večer v centru …Dožít se sobotní noci je vrcholem ambic většiny anglické mládeže…radovánkami sobotní noci, kdy se centrum promění v Sodomu a Gomoru nějakého kýčovitého filmu,
s pachem rychlého občerstvení (smaženého a mastného), zvětralého alkoholu a zvratky. Mladíci - především ti s vyholenými lebkami a železářstvím v nosech a v obočích si zuřivě měří svět, jako by na ně měl náhle někdo zaútočit
Dokonce i některé dívky vypadají agresivně. Dvě, které mě míjely na ulici, výmluvně probíraly své soupeření o Darrenovu náklonnost.
„Ty po něm jedeš,“ zavrčela první.
„Hovno po něm jedu,“ odpálila ji druhá.
„Kurva že jo.“
Na parketu se velká kypějící masa lidí pohybuje jako larvy v plechovce. U tak velkého počtu lidí namačkaných na tak malém prostoru je vlastně pozoruhodné, že mezi nimi neexistuje žádný sociální kontakt. Většina párů si dokonce ani nehledí do očí, ostatně kvůli hluku je verbální komunikace zcela vyloučena. Solipsisticky soustředění, tančí jakoby každý ve svém vlastním izolovaném světě…

…dívka v krátkých pastelových saténových kalhotách s tlustýma nohama… Je opilá a zvrací…Zvratky budou do rána odstraněny; člověk je hrdý na to, že platí daně.

Někteří rádoby pasažéři jsou natolik opilí, že nedokážou rozpoznat, kterým směrem vlastně jedou taxíky, které si sami objednali…
V sobotu v noci pracují jen taxikáři, kteří jsou v beznadějné finanční situaci…

V pondělí ráno jsem opět zpátky u nás na oddělení. Na prvním lůžku sedí osmnáctiletá dívka … s vytřeštěnýma očima civí do prostoru. Má vysoký krevní tlak, příliš rychlý puls, rozšířené panenky. Když s ní mluvím, neslyší mě nebo alespoň nereaguje. Zkouším tři jednoduché otázky, pak se naklání dopředu a křičí: „Pomoc!“ a znovu se sesouvá do polštářů, vyčerpána a vystrašena.
V sobotu večer byla v XL klubu, tančírně velikosti stodoly, kde všichni berou extázi - metylen- dioxymetamfetamin … a dostávají se do transu. Z tohoto klubu máme pravidelný příliv pacientů; přednedávnem byl jeden už mrtvý

356103

26.2.2017 13:41

jádro v ghettu 2.

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Katastrofální model mezilidských vztahů

utrpení milionů lidí

Průměrný Angličan dnes sleduje obrazovku sedmadvacet hodin týdně
neschopnosti to vyjádřit, či z nepochopení
...

V jiném křídle nemocnice leží šestnáctileté děvče, které se předávkovalo, neboť chtělo donutit místní úřady, aby mu přidělily byt. Takové byty jsou přidělovány potřebným a bezbranným, a kdo může být potřebnější než mladá dívka, která se pokusila o sebevraždu? Nenávidí svou matku, protože se celou dobu jen hádají…
módní heroin
...chápat veškeré příčiny tragického stavu
…..
Počítačové hry s 85% násilí. Filmy, tvořené převážně světoobčany, osahující hojně násilí, mánií a zvráceností. Zprávy v TV s „humanitárním“ bombardováním, násilným hájením „demokracie“ na cizích územích a jiné zrůdnosti.
Kdo chce chápat příčiny, ať si přečte Pátou knihu Mojžíšovu, tam je evoluční strategie samovyvolenců popsána… „…vyhubíš pronárody jako klaté…“
Kdo by toužil po vědeckém zpracování, může si stáhnout; Tabu v sociálních vědách, Petr Bakalář.

Nebo si pročíst Orwella: „…Takový svět připravujeme, Winstone… pořád dokola: nekonečné dráždění nervů …
vybudovat civilizaci na strachu, nenávisti a krutosti.“


Světoobčané (Chazaři a nejmenovatelní), jež mají touto (nejmenovatelnou) zločineckou ideologií vymyté mozky, ovládají hromadné sdělovací prostředky, banky, obchod s komoditami, zbrojařský průmysl, velkoprůmysl, obchodní řetězce, obchod s alkoholem i s drogami. Taktéž parlamenty, sankce proti neposlušným, multikulturní obohacení, korporátní smlouvu CETA, školství…

356104

26.2.2017 14:02

Nejen že si to nepřečtou ti, o které jde (a ani ti, o které by časem jít mohlo)

Velekněz Ratata 88.?.?.?

a pokud ano, tak nepochopí, ale rovnou můžete dodat, že pokud pochopí, převažující reakce bude popírání a únik do nějakého pohodlného schématu. Nebo útok ad personam: ausgerechnet tohoto pána vinit ze samolibé nadřazenosti středních vrstev, případně toho, že neví, která bije, to už předpokládá notnou dávku touhy po sebeklamu. (Anebo, připouštím, velmi silné kontra-přesvědčení: umím si představit, jak by se "k tomuto džentlmenovi" vyjádřil takový Lenin, a přes všechny možné výhrady od něho by to aspoň bylo zcela autentické a praxí podložené[smích] ) Dalrymple toho napsal docela hodně, a pokud můžu posoudit z toho, co jsem přečetl, dělá a píše celý život zcela konzistentně na jednom tématu, a ta ukázka je navíc zvolená perfektně. Btw jeho tatínek byl komunista, i proto myslím, že jeho názorové zázemí a vývoj byly přinejmenším složitější a taková ta konzervativní, chestertonovská poloha, to není žádná apriorní póza ani maska, to má odžité. Proti Chestertonovi má nevýhodu, že je nevěřící a hlavně pesimista non plus ultra, pokud jde o lidskou povahu (u doktorů častá věc, řekl bych). Ale o čem píše, to prostě zná, fajront.

Pokud se někdo chce utěšovat tím, že se to přece jenom týká spíš těch černých hub, doporučuju zajet na ten víkend třeba do Mostu, do Děčína. Víc byste zjistili, mít příležitost mluvit s tamním slušným policajtem nebo rozumnou paní ze sociálky. Není to vázáno na SČ, a zatím je to proti světu podle Dalrympla druhá liga. Ale třeba ten totální bordel v rodinných vztazích, to je naprosto přesné. A třeba cikáni to kolikrát jsou schopní ustát o něco snáz (důvody bych neřešil).

Je jedno, jak tomu budeme říkat, ale to, co on popisuje, to je v podstatě perspektivní svět Kalergiho a Soroše, to se na nás skutečně tak či onak chystá. Možná ne proto, že je na to detailní plán rozepsaný do pětiletek a realizačních projektů, ale je to v logice vývoje. Tam se třeba neříká jedna věc - dřív byl sociální stát, ale dřív neplatilo, že ti lidé jsou vlastně zbyteční. Zbyteční jako třída. Ergo ani sociální stát nebýval otravná nutnost ruinující rozpočty, byla to chytrá vymyšlenost, aby dělnická třída (nebo po englicku "pracující třída"[mrknutí jedním okem] byla v pohodě a odváděla si svoje. Poslední instance, kdy britská pracující třída vystoupila, byla ještě brána vážně (a prohrála), byla, myslete si o ní jinak taky co chcete, hornická stávka z roku 1984. Zrada všech těch levicových intošů, o kterých tu píše Dalrymple, i když je neoddiskutovatelná, taky nespadla z nebe: začali vymýšlet nebezpečné hovadiny a šidítka v momentě, kdy jako třída definitivně pochopili, že jsou fakt odstřiženi od možnosti ve společnosti něco ovlivnit.

Samozřejmě tohle nic nemění na tom, že aktuálně hlavní lumpárna a klacek na nás jsou migranti a snaha nenechat Německo, aby přišlo k rozumu...Automaticky kráceno

356106

26.2.2017 16:17

Proč?

Censored 84.?.?.?

Autor brilantně popisuje realitu. V lidské populaci lavinovitě roste podíl lidí, kteří odmítají vše, krom konzumace, zábavy, zážitkování, adrenalinu, ... To je fakt. Kam zmizeli všichni ti tvůrčí, pracovití, odpovědní, ...? Proč jej jich stále méně?

Lidé ztrácejí schopnost toho, co je pro jejich život nejdůležitější. SPRÁVNĚ SE ROZHODOVAT. Proč? Protože svět je stále složitější. A ke správným rozhodnutím je zapotřebí stále více znalostí. Získávání znalostí je pracné. Proč to dělat, když současná nesmyslná lidská práva a přebujelý sociální stát zajišťuje i těm, kteří se z principu odmítají rozhodovat, bezstarostný život?

Ještě před pár stoletími tomu tak nebylo. Kdo nepracoval, nejedl. Kdo si nevytvořil na zimu zásobu otopu, mrznul. Kdo si nevydělal na lékaře, zemřel na banální apendicitidu. Kdo si nevytvořil alespoň základní společenský statut, nenašel sexuálního partnera. Kdo nevychoval děti, skončil ve stáří jako žebrák. A tak prostý PŘÍRODNÍ VÝBĚR eliminoval z lidské společnosti většinu těch, kteří se neuměli (či nechtěli) správně rozhodovat. Většinu neschopných.

Závěr? Neschopní se dnes množí rychleji, než ta menšina ostatních. Díky moderním médiím však vidí až do kuchyní a ložnic schopných. Přestože neschopní žijí v relativním dostatku, jsou frustrováni z toho, co vidí. A čeho sami nikdy nedosáhnou. A proto si své frustrace kompenzují běsněním, které popisuje autor. Mýlím se?

356116

26.2.2017 17:33

Neschopní se dnes množí rychleji, než ta menšina ostatních....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356116

Řekl bych, že neschopných se rodí stále stejně, ale největší zloději se stále více děsí skutečnosti, že s nimi stále více lidí přestává kolaborovat, a jednou je zase jako vždy v historii rozvěsí po stromech a nebo ještě něco horšího. Ne že bych nedosáhl toho, co jsem chtěl, a proto kvůli tomu běsnil, ovšem když nahlížím díky moderním technickým prostředkům do kuchyní "schopných" jak píšete / okrádají ostatní podle zákonů, které si nechali vymyslet a schválit/, a kdybych to také všechno nemusel celý život platit, tak bych se tomu jejich gigantickému, marnému a nebezpečnému úsilí smál, a nebo si toho nevšímal, protože nemám co závidět. [velký smích]

356118

26.2.2017 18:32

RE: Proč?

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Reakce na 356116

Nemýlíte se, myslel bych, ale neříkáte to celé. Bez těch vlastností, které jste v podstatě vyjmenoval, nemáte lidi, ale chovance, to je pravda jako že z hovna bič neupleteš. Akorát že to nestačí (hvězdička, historicky ověřeno). I silní, inteligentní a odpovědní se požerou mezi sebou a ty slabé poženou před sebou. Kdyby společnost byla statická, tak by teoreticky na uhlídání jakž takž dobrých mravů mělo stačit křesťanství (v Číně konfucianismus, a tak dále). Ale v praxi to tak stejně nebylo, přestože za prvních řekněme patnáct set let po Kristu lidstvo se sociálně-ekonomickým a technickým pokrokem ani moc nevyblbávalo. Když se k tomu přidaly steroidy kapitalismu (připomínám geniální postřehy strýčka Marxe typu "akciová společnost je stejně revoluční vynález jako lokomotiva"[mrknutí jedním okem], je vymalováno a cesta zpátky zavřená, pokud nepovede rovnou na stromy. Konzervatismus může mít v mnohém pravdu a vůbec být docela fajn, kor pokud ho hlásají lidi jako Chesterton nebo Darlymple, ale nebude to univerzální recept. (O tom se ostatně budeme mít příležitost přesvědčit, pokud po Evropě bude vítězit národní pravice - pár rozumných nebo nouzových opatření udělat může, ale tím se nejspíš její potenciál vyčerpá.) Rébus za milión bodů stále zní: pokrotit (sebe)destruktivní sklony kapitálu, ale nezaříznout tvůrčí potenciál a nenadělat z lidí sračky. Ale do tohoto Milionáře už se právě dneska vlastně nikdo ani nehlásí.

On ten Chesterton má nádhernou úvahu v Anarchistu Čtvrtkovi, kde se řečnicky ptá předsedy Neděle, tedy samotného Boha, proč bylo nutné tolik přetrpět, když žádná rada anarchistů neexistovala a Neděle si na jejího předsedu jenom hrál, a sám si odpovídá: přece aby každý muž, který hájí pořádek, dokázal mít stejně zoufalou odvahu jako anarchista dynamitník. Vždycky když to čtu, tak si říkám, že by to v ideálním případě mělo platit i tak nějak naopak. Ale nebývá to ani tak, ani naopak.

356121

26.2.2017 20:04

RE: Proč?

Zavodny 109.?.?.?

Reakce na 356116

A do toho celeho pridajte zavedenie "Zakladneho prijmu", uz sa to ani nesnazi byt "podpora", premenovali to na penazny prijem, aby v tieni vsednosti zakryli ten ohavny napad. Vobec by som sa necudoval, keby isli az tak daleko, ze by to oddelili od statu a tento prijem by garantovala napr. Ceska narodna banka.
Ide o budovanie systemu, ktory buge generovat sebavedomych, privilegovanych a agresivnych hlupakov. Nenapadne vybudovanie policajneho statu, uplna kontrola verejneho a medialneho priestoru. A do toho vsetkeho drsny naraz na realitu moslimskej hordy.

356124

26.2.2017 20:10

RE: Proč?

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 356116

brilantně se nemýlíte , brzy přijde opět obřezaný "mesiáš" a vyzve tu lůzu, aby si to, na co sami díky své neschopnosti nikdy nedosáhnou, vzali násilím , liberte , fraternite, egalite

356125

26.2.2017 23:06

RE: Proč?

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 356125

Nevím co jste porušil, ale vypadá to, že z nakradených podílů na neprodejné půdě a rozpočtu, o kterém bylo zakázáno rozhodovat vystrčeným a zneuctěným podílníkům dle ústavy se vám daří asi dobře. Békáte o druhých, že by měli taky ohnout hřbet až k zemi. Muheeeee . No to je přece jasný, gdyž někoho okrkáte ve skořápkách o všechno nasadíte omertu nebo nějakou jinou blábolindu o užitečnosti člověka obecného, který gdyž se neudrží na vaší prádelní šňůře, že jako nemá smysl abyste mu něco jako vracel. Co je to za rozum? Hatla matla patla.

356130

27.2.2017 19:50

RE: Proč?

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 356130

Škoda, vypadal jste rozumně, vaše inzerce podílů napříč internetem je zajímavá, nicméně vaše zavilé odmítání reality různosti ( zejména schopností a vlastností ) lidí je vaším nepřekročitelným limitem. Lidé jsou různí ( zájmy, schopnostmi, vztahy, atd. ) a minimálně povahou , dokonce ve dvanácti typech, říká se tomu už tisíce let "narodit se ve znamení XY" . Už toto "božské" poznamenání determinuje jedince unikátně oproti jiným jedincům. A z toho plyne další osud dotyčného.
Proto ideologie stejnosti a údajné vrozené píle všech je zcela zcestná a zavání protokolární propagandou. Potom zbývá už jen otázka "proč" .
Zůstanu-li u vašeho podílu na půdě, tak teoretizování o podílech je jako soulož s manželkou v zastoupení souseda. Nevšiml jsem si, že byste se shromáždili , shromáždili i peníze a zakoupili si své podíly. Následně prokázali životaschopnost svých plků.
Vy čekáte až vám ty podíly někdo dá, no to se načekáte, a i kdyby k tomu došlo a někdo vám je dal, bude to znamenat pouze další loupež, jako vždy v dějinách lidí.
Budete je muset ukrást jiným, těm schopnějším. Skutečnost je totiž taková, že co je svět světem, tak dochází k diferenciaci a hierarchii, to je příroda. Za všech režimů a lidských dob . A dnes se má lůza skutečně skvěle, jak tomu nikdy v dějinách nebylo. Nějaký vděk, nikoliv, jen rozežrané tlamy a požadavky.
Přesně jako je tomu v následném textu Jaromíra Habra "o skrytém detailu" .
Takový židoneomarxistický manifest inkludovaných psaný nejspíše na zakázku ministerstva školství. Sociální dávky 1000,- za každý bod IQ pod 100. Kam se na nás hrabe švédské království.
Osobní útoky vám oplácet nehodlám, to není třeba. Editora žádám , aby mi zkrátil březnový limit o nadlimit z února. Děkuji.

356154

27.2.2017 23:49

RE: Proč?

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 356154

A ták. Tak to su rád, že se vám podíly na neprodejné půdě, podotýkám neprodejné, vám uvízly v hlavě jako mě. To jste mě potěšil. Tak se přizpůsobím vašemu porozumění. Vrátit ukradené podíly přece není krádež, na tom bychom se snad mohli domluvit. A co se týká systému jak podělit všechny, tak si myslím, že spravedlivé je aby každej dospělej dostal podíl, šak to je přece to pojivo s rodnou zemí. Jak jinak byste chtěl nutit lidi bez lásky k čísi vlasti aby se rozdali, jedině násilím. No a na každém podíle se ukáže gdo má jaké schopnosti, dyk já to podporuji. Ať se předvedou, Vlastnoručně jim vyrobím diplom a navrhnu metál. Klidně po nocích vytvořím pro takové lidi co budu moci a budu tomu rád, že si vyměníme mezi sebou i jejich nejlepší nápady jak být soběstačný na tisíc let. A to by bylo jistý. Na to bych si posvítil.

356160

26.2.2017 23:19

Pro ty z vás, kteří nemají čtečku a chtěli by si tu knihu přečíst

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Dá se stáhnout v PDF formátu zde. Bude se to z obrazovky blbě číst, je to 281 stran, ale aspoň něco.

A varování nakonec: Kniha způsobuje depresi.

356131

28.2.2017 10:32

RE: Pro ty z vás, kteří nemají čtečku a chtěli by si tu knihu přečíst

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 356131

Jako kdyby četba Zvědavce způsobovala návaly štěstí a optimizmu [velký smích]

Kdo si přečte Protokoly sionských mudrců ten nepotřebuje víc aby věděl co se děje a kdo za tím stojí. Snad ještě Mezinárodního žida od Forda. Ostatní už jsou už jen nepříliš důležité detaily.
Možná ještě něco od Klimova, třeba Rodinné album, aby člověk viděl degenerátům pod pokličku. Ale v žádné knihovně v ČR ho nenajdete, jen na netu.

356168

28.2.2017 12:46

nebo úsměv, jednají podle zažitých zvráceností;

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 356131

Jeden producent televize BBC mi nedávno nastínil, jak takové liberální zapírání může probíhat. Jeho kolegové, sdělil mi, ho považují za nekonformního, za rytíře bojujícího s větrnými mlýny a možná téměř za blázna. A jak že se projevuje to jeho bláznovství? Chtěl, aby BBC natočila nepřikrášlené dokumenty o životě ve spodní třetině společnosti, o masové (a vzrůstající) negramotnosti, o masovém (a narůstajícím) nemanželském původu dětí, o rodinách s jediným rodičem, o masovém (a narůstajícím) chuligánství, násilí, bezpráví, narkomanii, závislosti na sociálních dávkách a beznaději. Chtěl, aby si lidé uvědomili, co se u nich za rohem vlastně odehrává. Doufal, že upozorní na devastující účinky fragmentace, lépe řečeno, atomizace rodiny, již liberální legislativa, sociální inženýrství a neblahé změny v kulturním vnímání od konce 50. let 20. století tak silně podporují.
Jeho nadřízení v BBC přivítali jeho návrhy blahosklonně. Nejprve ovšem popřeli fakta. Když přišel s nevyvratitelnými důkazy o existenci zmíněných jevů, obvinili ho
z amorálního šíření paniky.
[mrknutí jedním okem]

356175

27.2.2017 15:02

Je to jednoduché a jasné

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Jsme na konci cesty, vše máme a co nemáme, můžeme snadno získat. Netřeba o nic usilovat, o nic bojovat. Nikdo neví, jak a co dál. Takže - zpět na stromy.

356147

28.2.2017 15:02

RE: Je to jednoduché a jasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 356147

To mi připomíná tragikomické vyjádření šéfa amerického patentního úřadu, který na začátku 19 století požadoval, aby byli zrušeni, protože je už prý vše vynalezeno.
Je rok 2017, pane, a lékaři neumí vyléčit rýmu...[velký smích]

356180

27.2.2017 16:47

A jako trest nejvyšší,

Altman 93.?.?.?

byl nadělen lidstvu kapitalismus, opentlený liberalismem nejhrubšího zrna.

356150

Příspěvků: 36

26.02. 02:27 Fruník  Doporučuji k přečtení
26.02. 11:12 kolokol  RE: Doporučuji k přečtení
26.02. 11:58  RE: Doporučuji k přečtení
01.03. 04:45 ignorek  RE: Doporučuji k přečtení - devoluce
03.03. 04:53  RE: Doporučuji k přečtení - devoluce
26.02. 03:27 Kangaroo  Nic nového pod sluncem....
28.02. 06:32  RE: Nic nového pod sluncem....
26.02. 09:20 martin bares  Článek
26.02. 10:12 libertarian  Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 11:33 výjimečné porušení omerty  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 12:24 libertarian  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 14:34 vymylimimozek  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 14:57 kolokol  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 17:00 Sasin  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 14:44 kolokol  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 14:28 vymylimimozek  RE: Veľmi dobré a veľmi aktuálne
26.02. 11:22  silně zcenzurované
26.02. 13:13 martin bares  RE: silně zcenzurované
26.02. 20:51  RE: silně zcenzurované
26.02. 13:38 Pátá Mojžíšova 7:24  jádro v ghettu
26.02. 13:41 Pátá Mojžíšova 7:24  jádro v ghettu 2.
26.02. 14:02 Velekněz Ratata  Nejen že si to nepřečtou ti, o které jde (a ani ti, o které by časem jít mohlo)
26.02. 16:17 Censored  Proč?
26.02. 17:33  Neschopní se dnes množí rychleji, než ta menšina ostatních....
26.02. 18:32 Velekněz Ratata  RE: Proč?
26.02. 20:04 Zavodny  RE: Proč?
26.02. 20:10 výjimečné porušení omerty  RE: Proč?
26.02. 23:06 Sasin  RE: Proč?
27.02. 19:50 výjimečné porušení omerty  RE: Proč?
27.02. 23:49 Sasin  RE: Proč?
26.02. 23:19 Vladimír Stwora  Pro ty z vás, kteří nemají čtečku a chtěli by si tu knihu přečíst
28.02. 10:32  RE: Pro ty z vás, kteří nemají čtečku a chtěli by si tu knihu přečíst
28.02. 12:46 Pátá Mojžíšova 7:24  nebo úsměv, jednají podle zažitých zvráceností;
27.02. 15:02 WAZARI  Je to jednoduché a jasné
28.02. 15:02  RE: Je to jednoduché a jasné
27.02. 16:47 Altman  A jako trest nejvyšší,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 88 čtenářů částkou 10 984 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 1

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Zeman se neomluví za slova o Ukrajině, jeho odpůrci prskají. Marně12.10.17 22:24 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,73 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,28 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
37,87 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 989,91 Kč
1 unce stříbra
374,64 Kč
Bitcoin
122 573,10 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 622